Diskuze k článku

Zločin policejního komisaře

Příspěvků 58

14.5.2003 8:12

Zločin policejního komisaře

Libor 217.?.?.?

Haha, jestli je na fotce opravdu oběť jeho sexuálního harašení, tak by měl pan Sabo jít spíše k očnímu lékaří [velký smích]

13855

14.5.2003 8:39

Zločin policejního komisaře

JS 194.?.?.?

Tohle je vtip, ne?

13856

14.5.2003 11:46

Zločin policejního komisaře

Oldo olda (zavináč) bluewin (tečka) ch 62.?.?.?

A kde sa to akoze stalo? Emil, v ktorom state byvate?

13858

14.5.2003 11:53

Zločin policejního komisaře

zmatek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Pokud budou uvadeny v platnost zakony jako v tomhle pripade, myslim ze to povede k drastickemu zhorsovani vztahu mezi zenami a muzi. Podle meho nazoru, by tyto "prestupky" proti spolecenskemu chovani, mela posuzovat porota, slozena vyhradne z osob opacneho pohlavi (v tomto pripade z zen, nikoliv ovsem z femin. hnuti). Ale vubec ne nejaky verejny soud. Je to zase jen dalsi ukazka toho, kam clovek (vlastne jen nekteri), mohou zabloudit. Ta ..., ted nevim jake osloveni mam pouzit, snad jen, to STVORENI, co podalo zalobu (zdraham se pouzit "zena", natoz "dama", to uz vubec ne), by asi mozna rado ocenilo to, kdyby s ni, vlastne s nim,ten nadrizeny jednal jako se sobe rovnym partakem, jako s chlapem, a hlavne s temi "chlapskymi obhroublostmi", jako treba :"Zuzane, z tebe dneska duni spicove oder, kurva!", a placnuti po rameni, treba by tu zalobu ani nepodalo(a).
Ziju ve Vancouveru, po San Franciscu druhe, nejpocetnejsi mesto na vyskyt tech zvlastnich lidicek, kteri nam chteji vnutit dojem, ze vubec zvlastni nejsou a diky nekterym, proradnym politikum se jim to i dari, asi vite koho mam na mysli. Ale vysvetlete petiletemu decku, kdyz vidi po ulici jdouci par, on a on, nebo ona a ona,drzi
ci se za ruce a olizujici se, proc to tak je. Ze je to jen jakasi uchylka? A ze je to O.K.? Ale, snad pry jen asi 10%, je opravdu takto postizenych. Tak potom by se tihle lide meli spis lecit, jako treba pedofilove, nekrofilove, exhibicionisti a podobne postizene odrudy,taktez zrudy, lidskeho pokoleni. V zadnem pripade nevidim duvod poskytovat jim jakakoliv privilegia, proto ze jsou taci. V soukromi je to ..., ale na verejnosti se chovejte tak, jako se chovaji ostani lide. Kdyz ale vidim na hlavni ulici, v nedeli dopoledne, pruvod techhle, "takylidi", kteri se sjedou z celeho kontinentu, a pekne vyparadeni! ONY, nahore bez ,coz by nebylo tak zle , ale bez ohledu na vek a appearence!?, a jejich protejsci, HOSICCI, zase obleceni tak, ze slovo "obleceni" je doslova a do pismene silnou nadsazkou, zmalovani jak od Warhola a kdyz si clovek zacne uvedomovat, proc tohle vsechno delaji, zacne ho obestirat hruza, pri pomysleni, ze to bude jeste horsi, pokud si "ZDRAVI" lide konecne neuvedomi, ze takhle asi vypadala Sodoma a Gomora. Zatim je to jeste v etape zvladnutelnosti, aspon doufam !!!, ale nekdy si pripadam, ze snad ja jsem jinej, nenormalni. Nejvic co mne na tom vsem zarazi je, ze clovek( myslim normalni ) se zacne zajimat, respektive, proti temto nesvarum neco podnikat, az kdyz uz je za pet minut dvanact. Vetsinou je ale pet minut po dvanacte. Ona ta DEMOKRACIE ma sve nedostatky, a kdyz uz je lidi uplne neodstrani, nemeli by na ne alespon zapominat. Jenze bohuzel: "vsechno je jinak!" Anebo , jak rikal Jan Werich :"Otazka zivota je pojem RELATIVNI!!!". Vida, zvladl jsem to aniz bych byl kracen, jeste si mohu dovolit nejakou tu invektivu. Tak tedy, vsem ctenarkam(um) preju prijemne zazivani a vyprazdnovani! To bude rano leknuti, az si prectu, co jsem to napsal.

13859

14.5.2003 14:56

RE: Zločin policejního komisaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

Reakce na 13859

Pane Matousek, nemusite mit zadne obavy, napsal jste to skutecne spravne a plne s Vama souhlasim. Uchylaci by meli zit v rezervacich. Jsou spatnym prikladem pro normalni lidi a hlavne spatnym prikladem pro nase deti. Uchylaci na verejnosti se nedaji tolerovat!!! Napsal jste Zdenku velmi dobry komentar. Diky!

13874

14.5.2003 18:37

RE: Zločin policejního komisaře

m@3xx 213.?.?.?

Reakce na 13874

uplne suhlasim s tymto komentaom. jedinou nezodpovedanou otazkou tak ostava: "kto je vlastne v tomto pripdae uchylny?" [velký smích]

13884

14.5.2003 21:59

RE: Zločin policejního komisaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 205.?.?.?

Reakce na 13884

>uplne suhlasim s tymto komentaom. jedinou nezodpovedanou otazkou
>tak ostava: "kto je vlastne v tomto pripdae uchylny?" [velký smích]

Dobra, tady je vysvetleni: pan Matousek pise ve svem clanku o uchylnych lidech, kteri se srocuji v San Francisku a pak dalsi bastou zapadniho pobrezi je kanadsky Vancouver, kde si poradaji homosexualove a lezbicky exibionisticke pruvody mestem, cili na verejnosti. Podle mne je uchylny clovek ten, ktery nema nic spolecneho se zivotem prirozenym u normalnich lidi a proto to prozatim nazyvame "uchylitou" - odklonenim od normalu. Staci ?? Prectete si prosim pozorne clanek pana Matouska a pochopite "kdo je v tom pripade uchylny".

13890

16.5.2003 13:17

RE: Zločin policejního komisaře

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13874

Podivuji se, jak to u pana „Zmatek“ funguje, docela výstižně si změnil nickname. Když mě tentýž anonym na jiném místě pochválil moje příspěvky, tak jako teď tady chválí Zdeňka, tak ten se na něho velmi neurvale vrhnul a sjel ho. Teď když se jedná o jeho osobu, tak je ticho po pěšině. To je jen důkaz nejen o jeho naprosté neobjektivnosti, ale o jeho nedemokratickém jednání.

13968

15.5.2003 4:17

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13859

> Podle meho nazoru, by tyto "prestupky" proti spolecenskemu
>chovani, mela posuzovat porota, slozena vyhradne z osob >opacneho
>pohlavi (v tomto pripade z zen, nikoliv ovsem z femin. hnuti).
===============================================
Vyborne Zdenku, jediny tady navrhujes nejake reseni - podle me velice rozumne.........
===============================================
> Kdyz ale
>vidim na hlavni ulici, v nedeli dopoledne, pruvod techhle,
>"takylidi", kteri se sjedou z celeho kontinentu, a pekne
>vyparadeni! ONY, nahore bez
================================================
Tady s tebou zase pro zmenu nesouhlasim. Ony vsechny ty gay parady jsou skutecne smesne a zbytecne, ale zrodily se jako reakce na utlak.
Napriklad v Thajsku, kde byli tradicne homosexualove, transvestiti a podobne existence brani prirozene, jako kdokoliv jiny, zadne takove pitomosti neexistuji. Protoze k tomu ti tepli nevidi zadny duvod....... [smích]

13910

14.5.2003 12:14

Kdo driv prijde ...

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Kdo driv prijde ten driv mele.
Kdyby pan Sabo nebyl tak hloupej tak zaloval svoji sekretarku za to ze se strika parfemem a nebo za to ze nosi bryle ktere ho vzrusuji za to ze je bruneta a za to ze je moc stihla na to aby se vesla do bezneho tricka. Zalovat za to ze chodi do prace a ma bordel ve vlasech a hlavno za to ze nema mozek.
Tak se z toho pokuste poucit a honem zazlujte nekoho ze sexualniho haraseni nez vas predbehne on(a).
Ja uz koukam kolem sebe na jestli po me nejaka pekna zenska nepokukuje .. a jestli jo TAK AT SE TESI. Dame si prvni rande pekne za pritomnosti jejiho obhajce [smích] At si sakra nemyslej, ze me jen tak nejaka zenska narusi muj zivot flirtovanim a nedejboze sexem.

13862

14.5.2003 13:17

Zločin policejního komisaře

ladA 139.?.?.?

prosim vas, v ktere zemi se tohle stalo?? uverim jen americe, ale nejak mi v tom textu nesedi. jestli se tento pripad stal na slovensku, ci nekde jinde v evrope, jeste vecer si jdu koupit letenku na pluto!! dopr co se to na tom nasem svete deje za zkurv*ti!! ladA

13864

14.5.2003 14:20

RE: Zločin policejního komisaře

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 13864

Och, moje chyba. Měl jsem to doplnit. Stalo se to v Kanadě, městečko Saskatoon, Saskatchewan. A zde jsou odkazy na několik článků v kanadském tisku:

http://canada.com/national/story.asp?id=9A815031-6B4A-4360-AE97-9125418F860C
http://sask.cbc.ca/regional/servlet/View?filename=findlater030508
http://sask.cbc.ca/regional/servlet/View?filename=saboe_report030508

13871

14.5.2003 15:00

Zločin policejního komisaře

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vtip to urcite neni, v americe urcite a v kanade asi taky ne. tento
bullshit se "vyskytl" v 80 letech, kdy si liga zen tento vydobyla. pracoval jsem tenkrat u us-army kazdy vedouci pracovnik musel podstoupit tydeni skoleni o sexualnim harassmentu, kterymzto tedy i ja jasem musel projit. uvedene priklady sex-harassmentu, jak jsou nektere v clanku, mohu jen potvrdit a dale dodat, ze nam pousteli filmy s podobnymi priklady a vysvetlenimi, co jsou vsechno pripady harassmentu. ze jich bylo stupidnich velmi mnoho, o tom neni pochyb. jednim z nich byla scena muze a zeny, kteri jsou takto predstavovany sefem:
"toto je dr.novak a toto pani novotna. tim, ze neuvedl take dr. novotna, byl to pripad sex-harassment.
zde jde jen o to, vymyslet "fucking case" a kolektovat penize anebo nepohodlneho sefa dostat z kresla!!!
a byt na miste soudce, tak bych kazdy pripad neopravneneho obvineni
trestal!!!!
stefan

13875

14.5.2003 15:33

Zločin policejního komisaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

A USA, neni vyjimkou, nejenom Kanada. Myslim si, ze to jsou tak zvane "diry v zakonech". Pred nekolika lety - asi tak deset let zpet, byla v USA velka afera o sexualnim zneuzivani deti v jedne, myslim, ze to bylo v Kalifornii, materske skolce, kde byl cely!!! personal, vcetne majitelky mat.skolky, obzalovan ze sexualniho obtezovani deti v teto skolce. Nakonec se ale zjistilo, ze to nebyla zadna pravda. Hlavne ale, proc o tom pisu: pripada mi to, jako hon na carodejnice. Nejhorsi na cele veci ale je, ze skutecni vinnici se smeji a jsou na svobode a nevinni lide jsou obzalovani a pak prozivaji tezka trauma - soudy, verejnost, tisk atd.. Dalsi takovou veci asi je, ze pri odhlasovani a schvaleni nekterych zakonu, se pak mohou ve spolecnosti vyskytnout lide, kteri zneuzivaji zakony ve svuj nekaly prospech - znicit nekomu karieru, soudit se o penize a podobne. Tyto zakony by mely pomahat lidem, kteri byli skutecne!!! sex.haraseni, ale vetsinou opak je pravdou. V dnesni dobe je lehke nekoho zazalovat, ale na druhe strane, pro nevinne obzalovaneho, je neuveritelne tezke se z tohoto humusu dostat se zdravou kuzi. Nasledky pak u takoveho cloveka, i kdyz uz zprosteneho viny, zustavaji po cely zbyvajici zivot.

13876

15.5.2003 0:02

RE: Zločin policejního komisaře

bolo sinsaev neni (zavináč) nebu (tečka) de 62.?.?.?

Reakce na 13876

s tou skolkou to este nie je cela pravda. niektori z nich sa priznali aby dostali nizsi trest ako je 10x dozivotie a dodnes sedia, hoci je uz davno jasne, ze to spiskali socialne pracovnicky miestneho ustavu mladeze. vysvetlili tym "zneuzitym" 2-5rocnym detom pekne na babikach co maju pred sudom rozpravat. fakt, ze zodpovedne soc. pracovnicky nadalej pracuju na svojich miestach netreba zdoraznovat, to sa rozumie samo sebou.
skutocne hnusny pribeh.

13896

15.5.2003 1:15

RE: Zločin policejního komisaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 205.?.?.?

Reakce na 13896

>s tou skolkou to este nie je cela pravda. niektori z nich sa
>priznali aby dostali nizsi trest ako je 10x dozivotie a dodnes
>sedia, hoci je uz davno jasne, ze to spiskali socialne
>pracovnicky miestneho ustavu mladeze. vysvetlili tym "zneuzitym"
>2-5rocnym detom pekne na babikach co maju pred sudom rozpravat.
>fakt, ze zodpovedne soc. pracovnicky nadalej pracuju na svojich
>miestach netreba zdoraznovat, to sa rozumie samo sebou.

>skutocne hnusny pribeh.

Mate pravdu pane Bolo, uz si to tak dobre nepamatuji, ale mam jeste porad pred ocima ty pracovniky z te mat.skolky. Pamatuji si, ze ta majitelka - starsi pani obtloustla a jeji syn, ktery taktez ve skolce pracoval. Pak se ale ty skandaly pekne rozjely po Spojenych Statech. Mam pocit, ze jsem videl v US-TV i skodolibe lidi, kteri rekli socialnim pracovnikum, ze jejich sousede - manzele, sexualne zneuzivaji sve deti..... Pak tato obvineni pouzivaly i manzelky proti svym manzelum atd.,atd.. Je pak velmi tezke upresnit kdo je vinny a kdo ne. Je taktez zvlasni pane Bolo, ze dost casto v USA, kdyz soudi nejakeho zlocince, tak dost casto, se tento odvolava, ze byl v mladi sex.zneuzivan a tak podobne. Pusobi to na mne, jako kdyby tyto pribehy, bud pravdive, nebo i falesne, snad mely ovlivnit porotu, aby snad citela nejakou litost nad timto zlocincem. Nevim, nejsem psycholog, ale podle mne, kdyz nekdo spacha vrazdu se sexualni motivaci, tak je uchylak a zlocinec, bez ohledu na jeho minulost.

13902

14.5.2003 15:59

Zločin policejního komisaře

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

No tak vidíš Emile,jak Ti to pěkně píše ,když neprskáš
ty svoje jedovatosti!
Myslím to vážně a upřímně!
Mám radost z Tvého příspěvku a gratuluji!
Jinak k obsahu - je vidět,že lidé v tom místě mají opravdu
"závažné" starosti.
Přežraná konzumní společnost už neví co by "roupama" dělala,
tak si vymýšlí "harašení".
Jestlipak někomu z toho ,jak zde i tam v místě, neharaší v hlavě!
Jinak je to velmi pěkně napsané i z řadou nadsázek!

13878

15.5.2003 4:04

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13878

>No tak vidísˇ Emile,jak Ti to peˇkneˇ písˇe ,kdyzˇ neprskásˇ
>ty svoje jedovatosti!
>Myslím to vázˇneˇ a uprˇímneˇ!
===============================================
To je dobre, ze to myslys uprimne. Tak se ted uprimne zamysli, kdo ze se to dopousti na tomto webu nejvice osobnich utoku a sprostych urazek.
Jestli neznas odpoved, precti si sve vlastni prispevky z unora tohoto roku.
Mikin

13909

14.5.2003 18:51

Zločin policejního komisaře

Ditrich 63.?.?.?

V Cesku Svejk jeste zije. Huraaaaa! A s nim i Ceska blbost ci tupost?

13887

14.5.2003 23:54

RE: Zločin policejního komisaře

zmatek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13887

>V Cesku Svejk jeste zije. Huraaaaa! A s nim i Ceska blbost ci
>tupost?

Jestli tomu mam rozumet tak, ze Svejk byl blbec ci tupec, potom bych vam doporucil precist si Svejka jeste nekolikrat. Svejk byl docela inteligentni a chytry clovek a blbce ze sebe pouze delal, protoze byl blbcum podrizeny. Doufam, ze si to trosku proberete, aby jste nabyl patricneho nazoru.

13894

15.5.2003 0:49

RE: Zločin policejního komisaře

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 13894

Pánové nemáte pravdu ani jeden.
Švejk byl především "karikatura",prostě čistý výplod literatury
samotné.
Proto je tak nesmírně zajímavý a dnes přeložen snad do všech jazyků.
Ani Babička a ani Čapek není tolik na světě populární jako Švejk.
Právě proto,že není "člověk" ! Je to čirá fikce,jako Cimrman.
Proto mu přisuzovat lidské atributy,jako je inteligence a další,
není skoro možné.
Sen je reálný,ale není inteligetní.
Zrovna taková fikce je u Kafky. Shodou okolností se Kafka a Hašek
narodili ve stejném roce a nejspíše také docházeli do stejných
kaváren a vináren,ale asi se nikdy nepotkali.Alespoň o tom nikde
není zmínka.Ale možné je všechno.
Možná tam s nimi docházel i Švejk.Škoda,že ho Hašek nestačil již
zvěčnit v prostředí I.republiky.
Švejk nikdy nezemřel a určitě musí být někde mezi námi.

13900

15.5.2003 3:30

RE: Zločin policejního komisaře

Mila Benesovsky Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 13900

Pánové nemáte pravdu ani jeden.

Obavam se pane Peleska, ze pravdu nemate ani vy. Postavu Josefa Svejka stvoril nas literarni genius podle Josefa Straslipky, ktery byl skutecnou osobou, byl ordonanc u 91 marskumpacky z Ceskych Budejovic.Na zaklade jeho vypraveni ve svezim ceskem jazyce vlastne vzniklo nejvetsi Haskovo dilo. Take mnoho postav z tohoto romanu jsou autenticke, nikolv fikcni(napr. saper Vodicka, ucetni sikovatel Vanek atd.), a uplna blbost je srovnavat je s Cimrmanologii.To ovsem lze odpustit cloveku, ktery si plete Kryla s Palachem.Tim se nechci nikterak dotknout vasich literarnich vedomosti,ale vase tvrzeni, ze Svejk je cira literarni fikce je tvrzeni literarniho blba. Takze pro priste si ty svoje pravdy vykladejte okounum u Berounky, ty vam to budou zrat,anebo si vemte konecne nejakou knihu do ruky a neco alespon malo si prectete.
Predem se omlouvam, ze jsem vas napadl a ze jsem byl na vas sprosty. Mila

13907

14.5.2003 19:03

Zločin policejního komisaře

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Mňa osobne by na tom najviac nasralo to, že kúpim ženskej tričko a ona ma za to udá. To je podľa mňa nehorázna drzosť. Keď sa jej nepáčilo, mala si ho ísť do obchodu vymeniť. Alebo to povedať svojmu šéfovi, že to tričko nechce, že je to nevhodné a že chce niečo iné, napríklad nátačky.

13889

14.5.2003 23:14

Zločin policejního komisaře

Aja-vterka 66.?.?.?

..a aby to nebylo feministkam lito...
Byvaly zamestnanec herecky Demi Moore ji v poslednich dnech zazaloval..za co?No prece za sexualni harassment?Ona jeho na oplatku zaluje za poruseni smlouvy(nezverejnit nic z obdobi,kdy byl u ni zamestnan).
Veselme se,radujme se.

13892

15.5.2003 14:06

RE: Zločin policejního komisaře

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 13892

Aby to neskončilo, že si to dva lidi někde spolu rozdají a pak rychle půjdou jeden druhého udat za obtěžování.

13927

14.5.2003 23:51

Zločin policejního komisaře

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Ještě doporučuji kliknout u autorova jména Emil Řehořek
v záhlaví článku,kde jsou stránky Uherského Brodu,
kde je v prostředku stránek,článek od stejného autora
o jeho operaci kýly v Kanadě!Je to výtečné počtení a také sonda
do kanadského zdravotnického systému.
Vřele doporučuji a Emilovi děkuji!!!!

13893

15.5.2003 0:12

Zločin policejního komisaře

albert 12.?.?.?

Poznavaci znacka je: Designed in USA, Made in USA ...
Ale jelikoz je to ze Zapadu, tedy z Ameeeeriky, tak to musi byt spravne. Prece jak rekl pan Bush - "kdo nejde s nami, jde proti nam". Jednim z jeho klicovych vysvetleni agrese vuci Afganistanu bylo to, ze "Taliban zneuziva sve vlastni zeny", a ze "Taliban by mohl ohrozit svobodu i americkych zen".
A tak se takove a podobne manyry jako "haraseni" dnes ze zeme Nr. 1 vesele siri i do te "stare Evropy" pod rouskou "modernosti", "demokracie" a "liberalizace zeny". Siri se, jako smrad z chlyva do svetnice ... A soucasne Cesko, v kopirovani, nikdy nestalo pozadu.
Zaplat Pan Buh za tradicni latinskou kulturu! Za normalni, krasne a femini zeny, ktere maji legraci a citi se byti atraktivnimi, kdyz s nimi muzi flirtuji a projevuji o ne zajem. A zaplat Pan Buh za to, ze latinske zeny jsou vychovany k tomu, ze jsou na tomto svete pro muze - kteri je budou ctit - a ze tomu neni opacne.
Predposledni staci prirozenosti vztahu muz-zena jsou narky a obvinovani muzu z flirtovani jako "haraseni", posledni stanici je pak uz jen zrudny feminismus ... Ale to neni chyba zen! To je chyba muzu-poseru, kteri nicitelum a nepratelum tradicniho sveta povolili zenu do takovych ponizujicich koncu privest.
!Viva Costa Rica!

13897

15.5.2003 16:02

RE: Zločin policejního komisaře

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13897

sorry off topics: albert, nemohu najet na tvuj e-mail
ozvi se mi stefan usdoc@post.cz

nebo p. stwora sdelte mi albertuv e-mail ci jak se na nej dostanu
diky stefan

13937

15.5.2003 4:00

Zlocˇin policejního komisarˇe

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Pekne jsi to napsal, Emile. Problem vidim v tom, ze je nesmirne tezke napsat zakon o sexualnim "haraseni".
Tento problem se tyka pochopitelne jen demokratickych zemi. Ve zbytku sveta se nad tim prirozene budto nikdo ani nezamysli, nebo je dotycna zena kamenovana. ( Zakon Sharia v muslimskych zemich).
Nejhorsi je to, ze se jakakoliv forma harrasmentu odehrava vetsinou mezi dvema lidmi a tudiz beze svedku. To otevira moznosti nejruznejsimu zneuziti, protoze soud nebo policie casto uveri tomu, kdo umi lepe lhat.
A skutecne obeti (protoze sexualni a dalsi druhy harassmentu skutecne existuji) se casto spravedlnosti a ochrany nedockaji.
Takze - neco se s tim delat musi, ale jak ?

13908

15.5.2003 13:46

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 13908



>A skutecne obeti (protoze sexualni a dalsi druhy harassmentu
>skutecne existuji) se casto spravedlnosti a ochrany nedockaji.

>Takze - neco se s tim delat musi, ale jak ?
>

Mozna by pro zacatek stacilo poupravit zakon(proc je na obzalovanem dokazovat nevinu?)..no a v tomhle pripade bych rekla,ze by stacil selsky rozum.Je harassment pochavaleni parfemu,darovani tricka atp?
Muj sef mi po navratu z navstevy rodne Indie daroval indicky sal.Tak nevim,jiste me ted se salem pozve do divadla,pak na veceri a co potom???[smích]
Nechci zlehcovat existenci sexualniho(a jineho obtezovani),ale uznejte,ze nektere pripady jsou grotesky(kdyby se nejednalo o osud zainteresovanych lidicek).

13923

15.5.2003 14:02

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 13923

>Je harassment pochavaleni parfemu,darovani tricka atp?

Nechápu, jak mohla daná dáma to tričko přijmout. Pokud s ním nechtěla nic mít a posléze ho obvinit z obtěžování, mohla dar odmítnout a ne se pak divit, že je velké. Jinak to totiž vypadá, jakoby naopak něco s tím chlapem mít chtěla (a udala ho, že se k ničemu neměl, podle toho, jak se tváří na té fotce bych se mu ani nedivil).

Pokud je v daném zákoně opravdu popřena presumpce neviny, musel bych připustit, že je opravdu cosi shnilého ve státě "dánském".

13925

15.5.2003 13:59

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 13908

>Takze - neco se s tim delat musi, ale jak ?

Proboha, co chces delat? A hlavne s cim?
Pojem "sexualni haraseni" je naprosto nesmyslnej nesmysl.
Co to jako ma byt "sexualni haraseni" ?
Harasi snad srny a jeleni v obdoby rije, nebo harasi dva lide, kdyz se snazi upoutat pozornost toho druheho ?
Mel by jste vydet nejaky prirodopisny snimek o pareni napr. slonu,
kdyz samice dovoli aby na ni radil nekolikatunovy samec tak tomu ja rikam haraseni [smích]
Myslim si, ze legislativa byla dosti silna na to aby se vyporadala s opravdovymi prohresky jiz pred nesmyslem s "harasenim".
Je zjevne, ze harasilo zakonodarcum, kdyz takovy nesmysl schvalovaly. Reknete mi jediny duvod proc by mel byl nekdo persekuovan za to, ze se dvori opacnemu pohlavi ??
Pokud o me projevi zajem osoba opacneho pohlavi neni prece zadny duvod abych byl pohorsen (pokud nejsem jeptiska nebo mnich).
Naopak "HARASI" prave tem koho neco takoveho pohorsuje.

13924

15.5.2003 14:39

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Quak 195.?.?.?

Reakce na 13908

"protoze soud nebo policie casto uveri tomu, kdo umi lepe lhat" - to je problém obecný, nejen soudů nebo policie. Pravda bývá pro předpojatost lidí často neuvěřitelnější (i když prostá), než lež. Žijeme-li ve světě převrácených hodnot, není divu, že už se málokdo vyzná v tom, jak pravdu od lži oddělit. Ostatně jak čtu Vaše příspěvky, ani Vám se to nevyhýbá.

13929

15.5.2003 6:43

Zločin policejního komisaře

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Take jsem musela absolvovat skoleni o sexualnim haraseni, ale
kupodivu to bylo velice zajimave. Zjistila jsem totiz, ze se sexem
jako takovym to celkem nema nic moc spolecneho. Skutkova podstata
sexualniho haraseni totiz spociva v tom, kdyz nekdo zachazi s zenou
jinak nez s muzem. V praxi to znamena, ze pokud je nekdo obvinen
z sexualniho haraseni treba za to, ze pochvalil nejake zene parfem,
tak pokud muze dokazat, ze nekteremu muzi pochvalil treba vodu po
holeni, tak se mu nemuze nic stat, protoze zachazel se zenou stejne
jako s muzem. Zni to dost legracne, ale tak nam to bylo vysvetleno.
Autori techto ponekud podivnych zakonu meli puvodne umysly pomerne
uslechtile. Jeste tomu neni tak davno, co se ruzni sefove snazili
vyuzivat sve sekretarky k ucelum jinym nez pracovnim, no a v dnesni
dobe zenske emancipace i nektere sefky maji take tendence vyuzivat
zamestnance rodu muzskeho ke stejnym ucelum. Pokud objekt takove
pozornosti mel odvahu k odporu, obvykle nasledoval vyhazov. Tyto
zakony necemu takovemu mely zabranit, ale jak je videt, od puvodnich
umyslu se to vsechno dost zvrhlo. Ne nadarmo se rika, ze "dobrymy
umysly je dlazdena cesta do pekla".

13913

16.5.2003 6:08

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13913

> Ne nadarmo se rika, ze
>"dobrymi
>umysly je dlazdena cesta do pekla".
-----------------------------------------------------------------
Presne tak Jirino.
Pamatujete jak to bylo v socialistickem raji ?
Soudruh reditel mohl poplacavat sekretarku po prdeli, jak se mu jen zachtelo. Stezovat si nebylo kam. Zbyvala jen vypoved (sesti-mesicni [smích] )
Zato na MDZ si to zeny vynahradily. Dostaly od soudruhu ve vedeni kytice a bonboniery. Takze jim ani nevadilo, ze druhy den musely uklizet po soudruzich nasledky oslav, vcetne zvratku.
Takze co s tim ? Jak zabranit sexualnimu a jinemu obtezovani ? Jak poznat kdo je v pravu, kdyz vetsinou nejsou svedci ?
Ja bych se stale jeste primlouval pro tu cestu, kterou si vybraly demokraticke zeme. Kamenovani dotycne zeny se mi totiz prilis nezamlouva...........
Ja bych nechal asi nakonec rozhodnout komisi sestavenou z odborniku - predevsim psychologu. A vzit rozum vic do hrsti....

13963

16.5.2003 20:50

RE: Zločin policejního komisaře

cygnus cygnus1 (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 13913

Se ženou nelze zacházet stejně jako s mužem, protože je to žena. Já jsem muž a nepřál bych si, aby se mnou někdo zacházel jako se ženou.


... viz dále

13980

16.5.2003 21:19

RE: Zločin policejního komisaře

cygnus 62.?.?.?

Reakce na 13913

BTW: Ještě k tomu pochválení vody po holení ... myslím, že kdybych něco podobného udělal, tak mne ze stejného důvodu zažaluje ten chlap, protože si bude myslet, že jsem homosexuál a nebude se mnou chtít pracovat.

Čímž se samozřejmě dopustí diskriminace menšiny, i když vlastně nikdo ze zúčastněných homosexuál není a stává se nám z toho úspěšně zamotaný propletenec, který rozmotá jen ten právník, kterému víc zaplatíte .... On se ovšem o svém odporu k homosexuálů nezmíní a šéf dostane paragraf tak jako tak.

Do háje s takovými zákony, podobné problémy si přece musí vyřešit lidé sami a bez soudů.

13983

15.5.2003 11:34

Zločin policejního komisaře

Vladimír Bílý Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

[překvapení] tento BBcode na mě mrká a vyvaluje oči.Bacha pane Stwora, možná se najde někdo kdo Vás za něj zažaluje.
Mimochodem i když jí nemá..., vypadá líp než ta na fotografii v článku.

13921

20.5.2003 3:18

RE: Zločin policejního komisaře

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13921

-o- tento BBcode na mě mrká a vyvaluje oči.Bacha pane Stwora, možná se najde někdo kdo Vás za něj zažaluje.
Mimochodem i když jí nemá..., vypadá líp než ta na fotografii v článku.



staci, kdyz dojde sem pan Jiri Valtr a hned misto
hadek " all in the family" vse zde dostane spad
municipalniho, provincniho ci federalniho vysetrovani
vzajemne "pivni" hadani se stane veci oficialni, veci
vaznou, zacne se zapisovat kazdy projev, kazda veta
kazde slovo, clovek si musi proste davat bacha na "hubu"
a taky na gramatiku, na carecky, intonace proste na vsechno
kdysi, kdyz jmenovany napsal clanek o svem rozvodu
bylo me ho tak trochu lito, ted se vubec, ale vubec nevidim
ze ta jeho pani od neho odesla, ja byt ji, tak utikam
utikam jak nejrychleji bych dovedl
pozor na pana Jiriho Valtra

14122

20.5.2003 5:03

RE: Zločin policejního komisaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 205.?.?.?

Reakce na 14122

> -o- tento BBcode na mě mrká a vyvaluje oči.Bacha pane Stwora,
>možná se najde někdo kdo Vás za něj zažaluje.

>Mimochodem i když jí nemá..., vypadá líp než ta na fotografii v
>článku.

>
>
>
>staci, kdyz dojde sem pan Jiri Valtr a hned misto
>hadek " all in the family" vse zde dostane spad
>municipalniho, provincniho ci federalniho vysetrovani
>vzajemne "pivni" hadani se stane veci oficialni, veci
>vaznou, zacne se zapisovat kazdy projev, kazda veta
>kazde slovo, clovek si musi proste davat bacha na "hubu"
>a taky na gramatiku, na carecky, intonace proste na vsechno
>kdysi, kdyz jmenovany napsal clanek o svem rozvodu
>bylo me ho tak trochu lito, ted se vubec, ale vubec nevidim
>ze ta jeho pani od neho odesla, ja byt ji, tak utikam
>utikam jak nejrychleji bych dovedl
>pozor na pana Jiriho Valtra

Pane doktore Rehorek - Mateji. Vite o tom, ze shora uvedeny clanek s tim BBcodem, nenapsal pan Jiri Valtr ?

14129

20.5.2003 6:53

RE: Zločin policejního komisaře

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14129

vim, ze to nenapsal pan Jiri Valtr, ale jak tam vidim
to slovo "zazalovani" nemuze me nic jineho napadnout, nez
to, ze vidim jak pan Jiri Valtr zase cupita na City Hall
v Edmontonu, jak se sam priznal ve svem clanku, to aby
nevypadl ze sve praxe a aby nam vsem tady pripomel
ze neni radmo si s nim zahravat, co se v mladi naucis
ve stari jak kdyz najdes:

V City Hall v Edmontonu mi řekli, že vyšetřující komise bývají složeny ze zaměstnanců - odborníků.

14135

15.5.2003 14:16

Zločin policejního komisaře

Yehudi 195.?.?.?

Jde to moc dobře. Díky harassmentu během několika málo generací se stane tato populace homosexuální. Ani děti ze zkumavek to nezachrání. Ještě předtím, než tato populace odejde na smetiště dějin, ji použijeme k dovršení našich cílů. Pak už bez velkého úsilí počkáme, až nám spadne všechno do klína. Zkuste proti tomu něco delat, gójimové. Na to nemáte. Rozjetý vlak už nezastavíte.

13928

16.5.2003 23:39

RE: Zločin policejního komisaře

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13928

Ani děti ze zkumavek to nezachrání. Ještě předtím, než tato populace odejde na smetiště dějin, ji použijeme k dovršení našich cílů. Zkuste proti tomu něco delat, gójimové. Na to nemáte. Rozjetý vlak už nezastavíte.
-----------------------------------------------------------------
Tak to vás musím vyvést z omylu. Existuje totiž 600 miliónů muslimů (nejenom Arabů), kteří se velmi zdatně rozmnožují přírozeným způsobem, z toho jste a budete v budoucnosti úplně bezmocní. Takže neříkejte hop, dokud jste nepřeskočili. Na druhé straně se obávám, že ten západní svět zajde opravdu na ty zmíněné úchylnosti. Na jedné straně existují zákony o harassmentu, které měly na počátku určitě své odůvodnění, ale zřejmě abnormálně přerostly, a teď jako ve všem „všeho moc škodí“, a přitom na druhé straně je zase pokládana homosexualita za normálnost, to už se všechno dohromady značně vymyká zdravému rozumu a normálnímu životu. V muslimských zemích je homosexualita trestná a žádný zákon na sexuální harašení nepotřebují, protože společnost se řídí náboženskou morálkou. Takže já nespatřuji nebezpečí v té tolik omílané islámské expanzi, ale že západ sám vyklidí pole legalizovanými nenormálnostmi.

13989

17.5.2003 3:35

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13989

> V muslimsky´ch zemích je
>homosexualita trestná a zˇádny´ zákon na sexuální harasˇení
>nepotrˇebují, protozˇe spolecˇnost se rˇídí nábozˇenskou >morálkou.
----------------------------------------------------------------------
Ano Eriko,
uz jsme o tom zde kdysi diskutovali. Bylo to o pripade muslimske zeny, ktera byla znasilnena a za tento" zlocin" byla potrestana verejnym zbicovanim.
Najdete si to v archivu sama. Ja se jdu vyzvracet......

14000

18.5.2003 0:39

RE: Zlocˇin policejního komisarˇe

Erika 213.?.?.?

Reakce na 14000

Já jsem s vámi o tom nediskutovala a ani diskutovat nehodlam. Kdyz ma někdo nějaké předsudky, je to jeho osobni věc. Mám jen jednu otázku" z homosexuality anebo z kriminality se cítíte dobře? Nejsem ale na opověď zvědavá, je to pouze řečnická otázka. Tomu byste měl rozumnět lépe, protože v té společnosti žijete.

14025

19.5.2003 10:38

RE: Zločin policejního komisaře

Yehudi 195.?.?.?

Reakce na 13989

Arabskou populaci nemám na mysli. Té je tak jako tak přiřazena nálepka teroristů, takže budou muset podlehnout našemu antiteroristickému násilí. Důvodů nám poskytují a budou poskytovat více než dost. Kdyby snad ochabovali ve svém teroristickém úsilí, podpoříme je. V evropské populaci se dobře rozmnožují Rómové. Vzhledem k jejich všeobecné mentální úrovni nejde o žádnou populační konkurenci - jejich role je jasná a vzhledem k jejich kriminálním sklonům budeme moci používat odůvodněné násilí. Tak Eriko, kde to má chybu?

14073

19.5.2003 17:49

RE: Zločin policejního komisaře

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 14073

V DNA. Etnicky homogénna skupina je omnoho zraniteľnejšia genetickými zbraňami ako zmiešaná populácia. Vďaka celosvetovej databáze DNA bude možné rozlíšiť gény typické napríklad pre ...Eskymákov a tých potom infikovať. (Netreba žiadne smrteľné choroby, stačilo by, aby sa znížila plodnosť o 70%, prípadne nejaká choroba zvyšujúcu pravdepodobnosť Turnerovho syndrému a ajhľa, kdeže sú naše Eskymácke ženy, tak dôležité pre našu starobilú kultúru?)

14080

19.5.2003 18:09

RE: Zločin policejního komisaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 14073

>Arabskou populaci nemám na mysli. Té je tak jako tak přiřazena
>nálepka teroristů, takže budou muset podlehnout našemu
>antiteroristickému násilí. Důvodů nám poskytují a budou
>poskytovat více než dost. Kdyby snad ochabovali ve svém
>teroristickém úsilí, podpoříme je. V evropské populaci se dobře
>rozmnožují Rómové. Vzhledem k jejich všeobecné mentální úrovni
>nejde o žádnou populační konkurenci - jejich role je jasná a
>vzhledem k jejich kriminálním sklonům budeme moci používat
>odůvodněné násilí. Tak Eriko, kde to má chybu?

Pane Yehudi, nejsem sice Erika, ale po precteni Vasich dvou prispevku, jsem se rozhodl, ze Vam odpovim. A sice: delate si z nas blazny. Nejste "to" za co chcete, abychom Vas povazovali. Myslim si, ze zde chcete jen kalit vodu a vyprovokovat nektere pisatele Zvedavce. Jsem zvedav, kdo Vam vsechno skoci na lep. [překvapení]

14081

20.5.2003 9:25

RE: Zločin policejního komisaře

Yehudi 195.?.?.?

Reakce na 14081

Vážený 64*. Myslete si, co chcete. Moje příspěvky lze podle názorového statusu čtenáře za provokativní skutečně mít. Ale tato doba je plná provokací a testů, takže nečiním nic vyjímečného a neobvyklého. Ohledně toho "lepu" jsem také zvědav.

14141

20.5.2003 13:44

RE: Zločin policejního komisaře

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 14081

Ako povedal star rabín, keď umieral: "Všetko je inak."

14158

15.5.2003 15:44

Zločin policejního komisaře

Atom 147.?.?.?

Pochybuju, ze v tom clanku neni uplne vsechno. Zda se mi to prilis absurdni.
Otazka je, jestli ta sekretarka nekdy dala najevo, ze se ji takove jednani nelibi. Je docela mozne, ze v tom ze strany komisare zadny zajem o sblizeni nebyl. Treba si z ni proste delal pred ostatnima srandu. Ona si to vzala osobne a chtela se pomstit. Mozna se mu opravdu libila (o cemz pochybuju, ale mozne to je) a ona ho nedokazala poslat do haje.

Nejspis je to jen normalni nedorozumneni. Proste se dva dospeli lidi nedokazali normalne pohadat a poslat se vzajemne do prdele. Bylo by to pro oba jednodussi.

13935

15.5.2003 20:07

RE: Zločin policejního komisaře

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 13935

Určite v tak krátkom článku nie je možné popísať životný príbeh dvoch ľudí, avšak ja by som videl pointu práve v tom, že sa stáva praxou si dať riešiť intímne medziľudské vzťahy súdne. (Čo je úbohé!)

13942

15.5.2003 22:09

Zločin policejního komisaře

bolo sinsaev neni (zavináč) nebu (tečka) de 62.?.?.?

to Aja

tieto zalezitosti sa nedaju riesit pravidlami alebo zakonmi.
Zene sa muz paci alebo nie. Ak sa jej paci tak je ochotna (kazda do innej miery) znasat jeho komplimenty a aj prehnane a nestudne a ak sa jej nepaci tak nie je ochotna zniest ani nevinnu poznamku alebo podrzanie dveri. O tom to cele je. Neexistuje zakon, ktory by toto dokazal rozlisit.
Priroda a kultura vymedzuje a reguluje velmi dobre vzajomne spoluzitie muza a zeny. Tak naco do toho zatahovat impotentnych politikov, alebo feministky (niektore ich akcie neospravedlnuje ani najtazsie detstvo) ktori maju k realite tak daleko ako ja na Jupiter.

13945

16.5.2003 0:51

RE: Zločin policejního komisaře

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 13945

>to Aja
>
>tieto zalezitosti sa nedaju riesit pravidlami alebo zakonmi.
>Zene sa muz paci alebo nie. Ak sa jej paci tak je ochotna (kazda
>do innej miery) znasat jeho komplimenty a aj prehnane a nestudne
>a ak sa jej nepaci tak nie je ochotna zniest ani nevinnu poznamku
>alebo podrzanie dveri. O tom to cele je. Neexistuje zakon, ktory
>by toto dokazal rozlisit.

> Priroda a kultura vymedzuje a reguluje velmi dobre vzajomne
>spoluzitie muza a zeny. Tak naco do toho zatahovat impotentnych
>politikov, alebo feministky (niektore ich akcie neospravedlnuje
>ani najtazsie detstvo) ktori maju k realite tak daleko ako ja na
>Jupiter.

>
...souhlas.
Pokud se ovsem nejde zminenym zakonum vyhnout(kdo je zrusi?),mohly by zachovavat alespon zdani logiky(mate pravdu,logika se tu tezko hleda-nekdy mam pocit,ze jsem z jine planety.)
...a pokud jde o prirodni zakony,to uz tu take bylo,ze jim nekdo chtel poroucet,tedy nic noveho(i kdyz "tehdy slo pouze"o porouceni vetru,desti).

13951

16.5.2003 21:21

RE: Zločin policejního komisaře

cygnus 62.?.?.?

Reakce na 13951

souhlas

13984

16.5.2003 21:12

Zločin policejního komisaře

cygnus 62.?.?.?

Když budu nějakou ženu obtěžovat na pracovišti a jí se to nebude líbit, tak očekávám, že mne pošle do háje více či méně důrazně v závislosti na míře mé drzosti, bez ohledu na to, zda-li jsem její šéf, nebo podřízený.

Když se mi nějaká žena líbí a já jí to řeknu, je to naprosto v pořádku, zákon, který by mi v tom mohl zabránit je naprosto debilní a svobodu omezující.

Pokud nějaká žena nedokáže muže odmítnout (a naopak muž ženu), jedná se buď o nějakým způsobem psychicky narušené jedince (a v tom případě, ale netuším jak problém řešit), nebo o jedince, který si v žádném případě nemůže dovolit ztrátu zaměstnání či pozice v něm a tudíž zneužívá vlezlosti šéfa/šéfové. Ovšem v tom případě si jedinec, který jistou úroveň obtěžování toleruje a přesto s tím nesouhlasí zahrává doslova s ohněm a měl by si toho sám být vědom.

Teprve ve chvíli, kdy obtěžování jedince opačného pohlaví přesáhne rozumnou úroveň běžných zdvořilostí, měl by nastoupit zákon, ale v tomto případě mi připadá, že se jedná spíše o jeho zneužití, než o ochranu obtěžované ženy.

... a možná je to všechno ještě trochu jinak, tady v Čechách to nevidíme z té americké strany, že ano ...

Co když je to tak, že došlo k tak velkému odcizení mezi lidmi, že už nejsou schopni se mezi sebou normálně bavit. Normálně žertovat se svými spolupracovníky o všem možném včetně sexu, což uvolňuje zábrany a pomáhá vyjasnit si názory. Jestliže toho nejsou schopni, nutně vzniká velmi stresující prostředí, tak stresující, že dobře míněná rada vyvolá zmatení, protože je nepochopena a darované tričko nesprávné velikosti je důvodem k honu na čarodejnice.

Pak je ovšem nesprávné potírat sexuální harašení (protože to v takovém případě sexuální harašení není), ale je potřeba hledat a odstranit příčinu odcizení mezi lidmi, důvod, proč je na cizince pohlíženo jako na nepřítele a proč si podobnou prkotinu nemůžou kolegové vyříkat mezi sebou.

13982

3.7.2004 19:34

Zločin policejního komisaře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

zdr

30121

14.2.2010 11:57

vyjádření

šmigura cz 195.?.?.?

jsou to přiblblí kanadané

30614

Příspěvků: 58

14.05. 08:12 Libor  Zločin policejního komisaře
14.05. 08:39 JS  Zločin policejního komisaře
14.05. 11:46 Oldo  Zločin policejního komisaře
14.05. 11:53 zmatek  Zločin policejního komisaře
14.05. 14:56  RE: Zločin policejního komisaře
14.05. 18:37 m@3xx  RE: Zločin policejního komisaře
14.05. 21:59  RE: Zločin policejního komisaře
16.05. 13:17 Erika  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 04:17 Mikin  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
14.05. 12:14 Petr Rehak  Kdo driv prijde ...
14.05. 13:17 ladA  Zločin policejního komisaře
14.05. 14:20 Vladimír Stwora  RE: Zločin policejního komisaře
14.05. 15:00 stefan  Zločin policejního komisaře
14.05. 15:33  Zločin policejního komisaře
15.05. 00:02 bolo sinsaev  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 01:15  RE: Zločin policejního komisaře
14.05. 15:59 Peleška Milan  Zločin policejního komisaře
15.05. 04:04 Mikin  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
14.05. 18:51 Ditrich  Zločin policejního komisaře
14.05. 23:54 zmatek  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 00:49 Peleška Milan  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 03:30 Mila Benesovsky  RE: Zločin policejního komisaře
14.05. 19:03 Graham Murt  Zločin policejního komisaře
14.05. 23:14 Aja-vterka  Zločin policejního komisaře
15.05. 14:06 milo  RE: Zločin policejního komisaře
14.05. 23:51 Peleška Milan  Zločin policejního komisaře
15.05. 00:12 albert  Zločin policejního komisaře
15.05. 16:02 stefan  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 04:00 Mikin  Zlocˇin policejního komisarˇe
15.05. 13:46 Aja-vterka  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
15.05. 14:02 milo  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
15.05. 13:59 Petr Rehak  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
15.05. 14:39 Quak  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
15.05. 06:43 Jirina Kokesova  Zločin policejního komisaře
16.05. 06:08 Mikin  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
16.05. 20:50 cygnus  RE: Zločin policejního komisaře
16.05. 21:19 cygnus  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 11:34 Vladimír Bílý  Zločin policejního komisaře
20.05. 03:18 mateji  RE: Zločin policejního komisaře
20.05. 05:03  RE: Zločin policejního komisaře
20.05. 06:53 mateji  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 14:16 Yehudi  Zločin policejního komisaře
16.05. 23:39 Erika  RE: Zločin policejního komisaře
17.05. 03:35 Mikin  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
18.05. 00:39 Erika  RE: Zlocˇin policejního komisarˇe
19.05. 10:38 Yehudi  RE: Zločin policejního komisaře
19.05. 17:49 Graham Murt  RE: Zločin policejního komisaře
19.05. 18:09  RE: Zločin policejního komisaře
20.05. 09:25 Yehudi  RE: Zločin policejního komisaře
20.05. 13:44 Graham Murt  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 15:44 Atom  Zločin policejního komisaře
15.05. 20:07 Graham Murt  RE: Zločin policejního komisaře
15.05. 22:09 bolo sinsaev  Zločin policejního komisaře
16.05. 00:51 Aja-vterka  RE: Zločin policejního komisaře
16.05. 21:21 cygnus  RE: Zločin policejního komisaře
16.05. 21:12 cygnus  Zločin policejního komisaře
03.07. 19:34  Zločin policejního komisaře
14.02. 11:57 šmigura cz  vyjádření

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 657