Diskuze k článku

Ber, Alibabo, ber!

Příspěvků 71

12.5.2003 1:50

Ber Alibabo, ber!

David Reidel 216.?.?.?

No uz je tom skoro jak v Cesku.

13721

12.5.2003 5:11

Ber, Alibabo, ber!

brnak 68.?.?.?

Němečtí fašisté také vykrádali a vylupovali kulturní památky celé Evropy, ale pokud vím, nikdy je neničili. Byli, navzdory své víře v Hitlera a v Třetí říši, přeci jen kulturní a vzdělaní lidé. Mezi páchanými zvěrstvy poslouchali Bacha nebo Händla.



Jo, jo. To byly ty zlate casy. Vsechno Ti ukradli a pak Ti v plynove komore zahrali Handla. Neco takoveho kulturniho se neda od amiku cekat.

13726

12.5.2003 19:54

RE: Ber, Alibabo, ber!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 13726

>Němečtí fašisté také vykrádali a vylupovali kulturní památky celé
>Evropy, ale pokud vím, nikdy je neničili. Byli, navzdory své víře
>v Hitlera a v Třetí říši, přeci jen kulturní a vzdělaní lidé.
>Mezi páchanými zvěrstvy poslouchali Bacha nebo Händla.
ruda armada, partyzani a bolsevici kradli jeste vice!!!
stefan

13761

13.5.2003 18:02

male cteni z jine pravdy...

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 13726

A k cemu byly ty velke hranice horicich knih? Ze by se zbavovali blech? Byli to kuturni barbari jako dnes Americka armada. V okamziku, kdy se do kultury zacne michat politika a urcuje zavadnost a nezavadnost, jedna se o kulturni barbarstvi. Nemci za Hitlera nebyli vyjimkou. Zakazane umeni se jednoduse likvidovalo. Ano, mozna by vam zahrali Handela a Bacha ale urcite ne Cajkovskeho.

PS: Pri vojenske okupaci ma nejvetsi autoritu armada. Zna nekdo z vas armadu, ktera by byla kulturne sectela? Asi ne. A proc? Protoze uz z definice armady to neni mozne.

13817

12.5.2003 5:41

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Did Little Moshe Really Die Six Times Before He Survived?


German elite mourns the "mass gassings" in the former Belsen "ex-termination" camp, albeit Belsen had no gas chambers.

On April 27, 1995, the elite of German society, wearing Jewish mourning hats, gathered together in Belsen to mourn, weep and wail. These politically correct elite stood shoulder to shoulder with their Jewish holocaust-comrades in an affected display of unity to the world, whilst the entire world media captured these tender moments for posterity. The act of caring, worthy of a Holowood-Oscar, was to mourn the "mass gassings" in the former Belsen "extermination" camp. However, Belsen had no gas chambers and was far from being an extermination camp. Belsen was a camp for prominent, influential Jews for future exchange. But no matter, this is not important, for the SHOA must go on.

Please read on and learn what Belsen was all about. Please read also the story of little Moshe whose Belsen gas chamber ordeal lasted SIX rounds before he survived:

Belsen had no gas chambers:

Jewish Chronicle, London Friday, November 6, 1998

IF ONE WERE to choose one word guaranteed, for the British, to encapsulate the horrors of the Holocaust, it would be "Belsen." ... So, it was the newsreels of the liberation of Belsen that brought home to the British public the existence of gas chambers and the Nazi extermination camps and the reality of Hitler's "Final Solution." ... Belsen had no gas chambers and was not an extermination camp ...

If anything, it had been one of the less brutalised camps, since one of its purposes had been to hold some prominent Jews for exchange with interned Germans.

It was only as the flood of inmates from camps in Poland poured into Belsen in the last months of the war that it took on its familiar, hellish character ... Nor was Belsen linked at the time with the specifically Jewish tragedy, despite the fact that Jews were the majority of the inmates at the liberation.


Nekteri jsou primo neznicitelni,urcite se najde nejaky ,ktery to vydrzel i 11X. Brnaku musis verit a vira tav ,Te zachrani.

13728

12.5.2003 10:28

Ber, Alibabo, ber!

Kolombo 194.?.?.?

Hmm, fundementální Taliban také ničil památky v Afghanistánu .... Nemohla toto udělat jejich irácká odbdoba spolu s nečinností americké armády ???? Ale spíš to má na svědomí chudá irácká lůza, která si neváží ničeho ... psát, že to vykradla sama americká armáda mi připadá poněkud směšné ... [zmaten]

13741

12.5.2003 16:22

RE: Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13741

o ... psát, zˇe to vykradla sama americká
>armáda mi prˇipadá poneˇkud smeˇsˇné ... [zmaten]
-------------------------------------------------------------------
Nejspis to bude dalsi "internetovy folklor". Clanek, ze ktereho se bude na ruznych serverech citovat, az vsichni zapomenou odkud ta "informace" prisla.
V normalnim, "neinternetovem" svete jsou podobne informace oznacovany proste jako "klepy"......

13748

12.5.2003 17:34

RE: Ber, Alibabo, ber!

ladA 139.?.?.?

Reakce na 13748


>V normalnim, "neinternetovem" svete jsou podobne informace
>oznacovany proste jako "klepy"......

spis je ten neinternetovy svet tak maly, ze podobne informace v nem proste nemaji misto, verim, ze americani podporovali zniceni iracke historie, uz treba z jejich slepe zavisti /my nemame zadnou, tak proc vy byste si tu svoji nemeli rozcupovat/ bohuzel chudy iracky lid si neuvedomil, jsa rozbesnen na saddama, ze on neni to vsechno, co nicili.. je to smutny

13750

12.5.2003 18:56

RE: Ber, Alibabo, ber!

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13750

>
>>V normalnim, "neinternetovem" svete jsou podobne informace
>>oznacovany proste jako "klepy"......
>
>spis je ten neinternetovy svet tak maly, ze podobne informace v
>nem proste nemaji misto, verim, ze americani podporovali zniceni
>iracke historie, uz treba z jejich slepe zavisti /my nemame
>zadnou, tak proc vy byste si tu svoji nemeli rozcupovat/ bohuzel
>chudy iracky lid si neuvedomil, jsa rozbesnen na saddama, ze on
>neni to vsechno, co nicili.. je to smutny

Ano, smutne to je, prave ale proto, ze takhle uvazujete vy a hodne
dalsich, vam podobnych cechu, kteri maji pokrivene svedomi i vedomi,
ctyriceti lety komunistickeho utlaku. To se da lehce poznat, jakmile se cech pusti do skatulkovani druhych, tak je to samozrejme tak, jak by to asi udelal on sam. Urcite je takovych narodu povic, ale clovek by mel aspon trosku, poznat ty druhe, nez je soupne do nektereho pytle.

13755

13.5.2003 12:44

RE: Ber, Alibabo, ber!

Alibaba 195.?.?.?

Reakce na 13755

Bať, pane Zdeňku, my i američani jsme v tom nevinně. Vždyť přece za to můžou komunisti, že ano!!! Sice vítr může foukat odjinud, ale proč nepoužít domněnek jiných a trochu to nezevšeobecnit, že. Možná se to tak jednou bude psát v dějepisu, tak co, že ano. Pravda stejně nikoho nezajímá.

13801

13.5.2003 19:48

RE: Ber, Alibabo, ber!

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13801

>Bať, pane Zdeňku, my i američani jsme v tom nevinně. Vždyť přece
>za to můžou komunisti, že ano!!! Sice vítr může foukat odjinud,
>ale proč nepoužít domněnek jiných a trochu to nezevšeobecnit, že.
>Možná se to tak jednou bude psát v dějepisu, tak co, že ano.
>Pravda stejně nikoho nezajímá.

Dovolim si s vami nesouhlasit. Vetsinu lidi pravda zajima. Jenze pokud je informovanost lidi zavisla pouze na jednom, nebo nekolika malo zdrojich, ktere jsou, nebo mohou byt ovladany, manipulovany a zkreslovany,urcitou skupinou lidi, pak je to opravdu tezke, a tehdy bych pochopil to vase "pravda nikoho nezajima". Treba takova nehorazna blbost co tvrdil J.Goebbels:"stokrat opakovana lez se stava pravdou". I kdyby ji opakoval stotisickrat, porad to bude jenom lez. Stejne tak ti zprofanovani komunisti, vetsinu toho co rekli byla lez, a kdyz uz o necem mluvili po pravde, vetsina lidi jim neverila. Ale co me tady ponekud hnete, je ten spravny, kadrovacky pristup tech " bijcu za mir ",kteri smahem hodi Americany(vsechny) do jednoho pytle s hitlerovskym Nemeckem, nebo se stalinskym SSSR. Mne se taky nektere veci na Americanech nelibi, ale ne natolik, abych je smahem odsoudil jako bandu darebaku a zbabelcu. K te zbabelosti by me vic sedel jiny narod, docela maly, ale ne zas tak moc, aby se tam nevyskytli i lidi poradni a spravedlivi. Budte zdrav !

13825

15.5.2003 15:02

RE: Ber, Alibabo, ber!

Alibaba 195.?.?.?

Reakce na 13825

Stačil jsem z Vašich příspěvků postřehnout, že zřejmě nevidíte trám v oku svém. Jestliže Vaše oponenty hážete do jednoho pytle "bijcu za mir", ať už kritizují jakýkoli aspekt, a dále by Vám k té zbabělosti "vic sedel jiny narod" (s výjimkami, jak se to snažíte zmírnit), vidím jasný kádrovácký přístup. Své vlastní motivace pak podsouváte do hledisek oponentů. Kritizujete některé tématicky úžeji zaměřené oponenty, a to bez ohledu na to, že často jen citují výroky dotčených osob nebo osob dotčené osoby kritizujících, podsouváte jim motivaci tu nenávisti tu zbabělosti, ač jejich motivací mohou být zrovna tak obavy. Nasazujete-li oponentům svým typickým jednopytelným paušalizujícím přístupem psí hlavy, a obviňujete-li je z nenávisti, zbabělosti a jiných obdobných "ctností", co si pak mohu myslet o motivacích Vašich. Mluvíte-li o odsuzování Američanů jako bandy darebáků a zbabělců, nezaznamenal jsem kromě obvyklé nelogické paušalizace, která je Vám samému tak vlastní, nic, co by se dalo zařadit do Vámi tvrzené kategorie šmahézních odsudků. Za daných okolností si nedovedu představit zejména Vaše pojetí lidí spravedlivých. I já Vám přeji zdraví a nádavkem prozření.

13930

18.5.2003 2:11

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13930

Naprosto s vámi souhlasím, velice výstižně napsané!

14028

18.5.2003 19:33

RE: Ber, Alibabo, ber!

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14028

Naprosto s vámi souhlasím, velice výstižně napsané!
Erika -- 213...



Ty jsi vážně Mikine neuvěřitelný ocas.
Peleška Milan -- peleska@email.cz -- 62.
..


tak ted na jeste reknete pani Eriko, jak si ten Mikinuv
neuveritelny ocas predstavujete ? Kdyz ho jako pan Pelisek
vubec nepopsal ????

14056

20.5.2003 0:03

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 14056


Tohle mi tady napsal MIKIN:
Tomu KAPITALISTICKÉMU PLUNDROVÁNÍ se vetsinou rika "fungujici TRŽNÍ EKONOMIKA!!!!!!". Diky ni ted pani Eriko sedite u pocitace, místo toho, aby jste (ABYSTE) si hledala nekde na SMETISTI POTRAVU.......

A TOHLE MU ODPOVIDAM, I KDYZ TO NENI OTAZKA, NA KTEROU SE PTATE, ALE KDYZ JSTE PRITEL MIKINA, MUZETE MU MOU ODPOVED PREDAT, jeste na vysvetlenou, on porad sleduje kazdy muj preklep, a tak nize pro ukazku jsem uvedla, ze on tady neni zadnou vyjimkou, rozhodne neminim dale jeho chyby sledovat,myslenky, nazory a hlavne argumenty jsou nesrovnatelne dulezitejsi:

"On vám za tyto hulvátské nesmysly pan Stwora snad platí? Z těhle žvástů žijete? Kdybyste to použil osobně a nezneužíval anonymity chatu, tak byste byl obžalován za harassment, protože urážíte ženu jenom proto, že uvedla argumenty, které se vám nejenom nelíbily, ale ani jste je nebyl schopen pochopit, natož vyvrátit."

Tento problem se tyka pochopitelne jen demokratickych zemi.... Nejhorsi je to, ze se jakakoliv forma harrasmentu (harassmentu)…
Toto slovo znamená: týrání, znepokojování, rušení, sekýrování, sužování, jakékoli obtěžování....
To je dobre, ze to MYSLYS uprimne. Tak se ted uprimne zamysli, kdo ze se to dopousti na tomto webu nejvice osobnich utoku a sprostych urazek.
Jestli neznas odpoved, precti si sve vlastni prispevky..
Mikin
Bez komentáře

A prosim vas, reknete mu, ze odpoved od neho nechci, on stejne neodpovida na dulezite veci. Jen tady chci zduraznit uroven vedene diskuze. A protoze jste napsal ten clanek o tom haraseni, muze vas to take zajimat.
Erika

14091

20.5.2003 3:27

RE: Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 14091

Eriko,
Asi vam nic jineho nez pretiskovani cizich clanku nezbude. Ted jste napsala neco sama a podivejte jak to dopadlo.....
A odpoved na me otazky zase nikde. (Zide co neprisli do prace a kdoze to je profesor Cimicky a Malva [smích] )

14125

20.5.2003 0:40

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 14056

tak ted na jeste reknete pani Eriko, jak si ten Mikinuv
neuveritelny ocas predstavujete ? Kdyz ho jako pan Pelisek
vubec nepopsal ????

"Naprosto s vámi souhlasím, velice výstižně napsané!"

Mateji, Mateji, jste vsichni stejni, neumite vubec cist pozorne prispevky, to co jsem napsala nahore, prece platilo Ali Babovi, ale ze jste zvykly, ze chvalim pana Pelesku a jste vsichni zvykli generalizovat, tak to potom takhle dopada! Ono tady vice lidi pise velmi hezky, napriklad souhlasim s Quakem, panem Janskym, Cygnusem, Bolo Sinsaevem, zdejsim anonymem, a urcite jsem na nekoho zapomnela a vsechny neuvedla. Ale neodpovidam za to co pisi, a tak nevim, proc jste se ptal vubec mě na ten ocas Mikina. A vsimla jsem si,
ze odpovedel sam pan Peleska, ma duvtipu dostatek a nepotrebuje, aby za neho odpovidal nekdo jiny! Ja jsem se take neptala na vas nazor, ohledne toho vulgarniho vyrazu Mikina, co pouzil vuci mně, jenom jsem u vas nechala pro neho vzkaz, protoze s nim debatovat nechci, ale chci, aby si to i jini zde na foru precetli…

14093

20.5.2003 2:17

RE: Ber, Alibabo, ber!

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 14093

...pani Erika, položme si otázku: Čo vlastne chcete?

14111

20.5.2003 2:47

RE: Ber, Alibabo, ber!

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 14093

Pani Eriko,
ne, neni lepsiho a nebude lepsiho webmagazinu na Internetu
nez je Zvedavec. A to jen diky vam, panu Peleskovi, Valtrovi
Janskemu, BOLOVI a podobnym .......... myslim to velice doopravdy.
Kdybych mel pocity menecenosti, ze jsem blb, takovy nejaky
obecni blb, tak si sem chodim lecit pocity menecennosti.
Nastesti je nemam.
Kde vy by jste moji mili lide byli, kdyby nebylo Zvedavce ????
Vsichni podekujte panu Stworovi, ze s vas udelal profesionalni
myslitele, ze vas hlas rozhoupa vsechny zvony tohoto sveta.

14115

20.5.2003 3:14

RE: Ber, Alibabo, ber!

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 14093

Povedzme si to úprimne: Unavujete prepisovaním článkov z iných médií, tak sa nedivte, že tým znižujete svoju vážnosť a pozornosť k svojim príspevkom.

Vidíte to? Je to karma! Všetko sa vám to vypomstí. Uvidíte, že vám do domu nabehnú traja mohamedáni, chytia vášho psa a upečú si ho.
(Napríklad, osobne si myslím, že to bude horšie, ale aby ste nehovorila, že vám prajem zle...)

14121

20.5.2003 5:23

RE: Ber, Alibabo, ber!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 205.?.?.?

Reakce na 14093

No tak chlapi, chlapi, to uz by snad stacilo tech natlaku proti pani Erice. Sakra, nebudte doterni a hlavne budte na zeny tolerantni. Nejhorsi a vubec, ponizujici pro muze je, kdyz se pousti do nezneho stvoreni. Je to nechlapske a zbabele.... radeji se ted pustte do mne ..... poserove !!

14131

18.5.2003 2:28

RE: Ber, Alibabo, ber!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 13930

Krásný je výraz " šmahézní odsudek".
Fakt je čeština báječný jazyk.

14031

12.5.2003 20:28

Ber, Alibabo, ber!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Já vůbec nevím o co se zde hádáte!
Co bylo důležitější chránit?
Minsterstvo ropného průmyslu ,nebo muzeum ,kde jsou památky
cenné pro celý svět?
Když by bylo zničeno ministerstvo ropného průmyslu,nic by se nestalo.Ale to bylo pečlivě chráněno!
Tak o čem vlastně vedete diskuzi.
To jsou přeci zájmy USA a dalších!
Nějaké památky - to je nuda! Anebo záměr! Zkuste si vybrat.

13764

13.5.2003 0:52

Are we the new Nazis?

Rado :) 24.?.?.?

Sorry, ze takto off-topic. Ale o tomto to vlastne cele je:

Are we the new Nazis?
http://www.strike-the-root.com/3/herman/herman3.html

The other 'f' word
http://www.counterpunch.org/tripp05082003.html

Fascism anyone?
http://www.secularhumanism.org/library/fi/britt_23_2.htm

Loyalty Day Proclamation By the President of the United States of
America
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/04/20030430-26.html

Producer is casualty in Hitler miniseries
http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A5649-2003Apr10?language=printer

No a na zaver jedno celkom logicke vysvetlenie sucasnej americkej politiky:
Válka za záchranu dolaru
http://www.euro.cz/id/qvag8j71oj/detail.jsp?id=51493&isfulltext=1

13771

13.5.2003 1:55

Ber, Alibabo, ber!

Pet detain99 (zavináč) aol (tečka) com 64.?.?.?

Rekl bych,ze niceni a rabovani za pritomnosti am.vojaku bylo ve smyslu nedokonalych rozkazu,nebo byli amici jen nedostatecne "proskoleni".Jako ve vsem u podrizenych... vlastni myslenka,vlastni rozhodovani bez supervisora chybi,chcete-li bez nadrizeneho,velitele...Nikdo jim to nerekl!Stroj proste nebyl spravne serizen,nastaven...Je ,ale fakt zarazejici benevolence lidi k historii lidstva,zvlaste kdyz sami Americane tak lpi a opatruji svoje vlastni hist.dedictvi...

13773

13.5.2003 3:17

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Panove ,muzem se tahat o to ,kdo je vetsi zlodej ,jak chceme ,nebot kazda valka je zlodejna ,jinak by se nedelala a nebudme soudci z postaveni ,ze my-Cesi jsme lepsi,vzpominam na vtip ,kdy se rikalo,ze Americane nemuzou v dobe druhe svet valky bombardovat Pardubice,tedy strategicky dulezite nadrazi ,protoze pumy nez z letadla dopadnou na zem ,tak jsou Cechy ukradene!!!!
Ale, i Americane ,osvoboditele,si prisli na sve v dobe druhe svetove valky ,kdyz v Madarsku zacla akce transportu do Auschwitz,tak ruzne predmety i umelecke ceny ukradene zidum byly nalozeny do valku a ten poslam pred ustupujici armadou do "Rise",ale ,co cert nechtel,cestou tento cenny naklad padl do rukou americkych osvoboditelu ,kteri si na miste hned pomohli a ohodnotili sve usili za osvobozovani,jenze tentokrate se jim to vymstilo,nebot dnes v Americe se vede proces mezi "Madarskymi zidy",kteri udajne zahynuli a americkou valdou v otazce vykradeneho vlaku Americany o skvosty nebyvale ceny.
Zide kradou take ,ale sikovne,takze nikdy asi nebudou souzeni a prikladem je posledni zprava z USA ,jak se dela business,tedy zlodejna ve velkem a beztrestne.
RICHARD PEARLE BRIEFED PRIVATE INVESTORS ON HOW TO PROFIT FROM WAR WITH IRAQ
USED CONFIDENTIAL INFORMATION HE RECEIVED THREE WEEKS EARLIER IN HIS ROLE AS CHAIRMAN OF THE DEFENSE POLICY BOARD
Participated in Goldman Sachs conference call with investors. Jews, jews jews . . . . always cheating; mis-using their positions and most of all STICKING TOGETHER. They all stand together, they must all fall together!

13783

13.5.2003 3:51

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Loyalty Day Proclamation By the President of the United States of
America
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/04/20030430-26.html

Jak to vlastne mysli president Bush s tou odddanou loalitou k vlade USA od svych obcanu ,kdyz mnozi ve vlade jsou zcela oddani statu Israel a plati ,jak mourovati z kapes loalnich Americanu tomuto umele vytvorenemu statu. Nakonec mnozi "Americani" ,co maji dvoji obcanstvi,aby meli rychlou letenku do Israelu ,kdyby se neco nepovedlo ,tak ,ty se nemusi loalnosti Bushe k vlade nijak zabyvat ,ty jsou zkratkou loalni statu Israel vic nez k vlade USA a od sveho nabozenskeho rozjimani nejsou vytrzeni nejakym placeni dani ,naopak posilaji dary a svou podporu statu Israel,nebot ,jak Ariel Sharon rekl zcela nepokryte novinarum 3 Octobra 2001 " MY -Israel ,jsme Amerika",takze ,taky obcane USA a zarucene loalni obcane statu Israel jsou na spravne adrese,jen Bush to nejak komplikuje ,aby zase oblbnul massy lidi a do kalendare vedle "holocaust day" pribyl "Loyalty Day" ,ted jde jenom o to zda nekdo s patritickych Americanu neda Bushovi a celemu kongresu papir s podpisem na loajalitu politiku k vlasni zemi a jejim obcanum.

13787

13.5.2003 13:52

RE: Ber, Alibabo, ber!

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 13787

No tak aj amíci oslavujú prvý máj. Dúfam, že mali pekné alegorické sprievody.

13804

13.5.2003 14:05

Ber, Alibabo, ber!

Keny 158.?.?.?

Proč je na těhle stránkách tolik slepé nenávisti?

13805

13.5.2003 18:10

RE: Ber, Alibabo, ber!

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 13805

Protoze nenavidet s otevrenyma ocima proste nejde. Potom totiz jedine, co zacnete nenavidet je ta vase vlastni nenavist.

13820

14.5.2003 1:19

RE: Ber, Alibabo, ber!

zmatek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13805

>Proč je na těhle stránkách tolik slepé nenávisti?
--------------------------------------------------------------------
Protoze spousta lidi v te nenavisti vyrustala a zila, a taky byla cilevedome k te nenavisti tlacena. Myslite si, ze treba Kanadane, Australane, Britove ci Americane jsou taky tak nenavistni a zavistivi jako Cesi? V jednom ceskem casopise, uz nevim ktery to byl, jsem cetl o tzv."canisterapii", doslova "leceni psem", pro ty, kteri maji obrnu(zvlaste deti) a nebo jsou po tezkem uraze, neschopni urcitych pohybu. A ta mlada, ceska lekarka tam zduvodnovala tu funkci psa, vuci postizenemu. Rekla, ze vhodni psi jsou pouze "velci psi"(bernardyn,nem. ovcak,labrador a pod), protoze ti jsou klidni, vyrovnani a nechaji si libit ruzna nepohodli, dokonce i bolest(hlavne od deti), ale zato mali, (mopslici a pod.), nejsou vhodni vubec, pro svoji nesnasenlivost, strach ze vseho a nervozitu, kterou v sobe maji, a proto utoci na vsechno a procokoliv. Mozna, ze ta alegorie s temi "MALYMI A VELKYMI" nebude pro nekoho moc srozumitelna, ale mne to nekdy pripada, ze i s lidmi je to tak.

13841

14.5.2003 4:35

RE: Ber, Alibabo, ber!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

Reakce na 13841

>>Proč je na těhle stránkách tolik slepé nenávisti?
>----------------------------------------------------------------
>----

>Protoze spousta lidi v te nenavisti vyrustala a zila, a taky byla
>cilevedome k te nenavisti tlacena. Myslite si, ze treba Kanadane,
>Australane, Britove ci Americane jsou taky tak nenavistni a
>zavistivi jako Cesi? V jednom ceskem casopise, uz nevim ktery to
>byl, jsem cetl o tzv."canisterapii", doslova "leceni psem", pro
>ty, kteri maji obrnu(zvlaste deti) a nebo jsou po tezkem uraze,
>neschopni urcitych pohybu. A ta mlada, ceska lekarka tam
>zduvodnovala tu funkci psa, vuci postizenemu. Rekla, ze vhodni
>psi jsou pouze "velci psi"(bernardyn,nem. ovcak,labrador a pod),
>protoze ti jsou klidni, vyrovnani a nechaji si libit ruzna
>nepohodli, dokonce i bolest(hlavne od deti), ale zato mali,
>(mopslici a pod.), nejsou vhodni vubec, pro svoji nesnasenlivost,
>strach ze vseho a nervozitu, kterou v sobe maji, a proto utoci na
>vsechno a procokoliv. Mozna, ze ta alegorie s temi "MALYMI A
>VELKYMI" nebude pro nekoho moc srozumitelna, ale mne to nekdy
>pripada, ze i s lidmi je to tak.

Joooo, moc pekne jse to napsal pane Zdenku Matousku, ale ted vyvstava otazka, do jake psi rasy se vy chcete zaradit. Jste taktez i dostatecne vztekly. Presne receno - na nepodepsane anonymy ve Zvedavci, kterym vzpilate az do nebes ..... hahahahihi - no ale nic ve zlem, kazdy jsme nejaci, ze ??

13845

14.5.2003 7:32

RE: Ber, Alibabo, ber!

Martin 195.?.?.?

Reakce na 13841

>Myslite si, ze treba Kanadane, Australane, Britove ci Americane jsou taky tak nenavistni a zavistivi jako Cesi?

Zrejme mate potrebu obhajit tyto velke staty a vysvetlit, proc je nekteri neopravnene nenavidi. Nez zacnete vymyslet dalsi radoby trefna prirovnani, tak se nejdriv zamyslete jestli je to skutecne neopravnene. Pokud by vam to nedoslo, pak si vzpomente, ze clanek byl o Iraku a popremyslejte jak je to s tou nenavisti treba prave u tech Iracanu.
Kdyz uz jsem u tech prirovnani, vzpomnel jsem si tuhle na ples mentalne postizenych. V zasade jsou stastni, nenavisti je v nich velmi malo. I to je prirovnani. Nevedomi a hloupi, stastni sami se sebou ve svem nejbajecnejsim svete.

PS: dlouho jsem vahal, jestli mam o mentalne postizenych psat. V zadnem pripade se jim tim nechci nejak vysmivat a chapu vaznost situace. Oni za to nemohou. Bohuzel nekteri kolem nas se do podobneho stavu dostavaji (nechavaji dostat) zamerne. A to uz je o necem jinem.

13853

13.5.2003 21:20

Ber, Alibabo, ber!

Atom 147.?.?.?

Ničení památek vůbec nevypovídá o tom, jestli je někdo hodný nebo zlý. Husiti taky likvidovali knihovny dobytých hradů a klášterů- Pouze to svědčí o tom, že dobyvatelé jsou nevzdělaní barbaři. Bez ohledu na to, jsou-li jejich cíle ušlechtilé či nikoliv.

13831

14.5.2003 15:42

RE: Ber, Alibabo, ber!

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 13831

To by me zajimal jeden jediny priklad toho, jak muze nevzdelany barbar prijit k uslechtilym cilum. Myslim, ze uz sam pojem barbarstvi ma k uslechtilosti hodne daleko.

13877

14.5.2003 0:14

Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Archeologové a historici před válkou v Iráku upozorňovali na historické památky nezměrné ceny a žádali jejich ochranu. Článek na zmíněné téma:

Kradené irácké umění je k mání na světových trzích!

Do Iráku má v nejbližší době dorazit speciální tým, který bude ukradené historické předměty hledat. Také univerzita v Chicagu například začala na své internetové stránky zařazovat seznam předmětů, u nichž se má za to, že zmizely. Její experti vycházejí z toho, že z bagdádských muzeí bylo ukradeno 50 tisíc až 200 tisíc skvostů poté, co město obsadily americké jednotky. Kritika USA: Archeologové a historici umění Spojeným státům vytýkají, že při útoku na režim Saddáma Husajna sice přijaly preventivní opratření k ochraně ropných zařízení, ale kulturní památky předem nezabezpečily a dokonce v prvních dnech proti rabování ani nezasahovaly. Panel expertů mezinárodní organizace dospěl k závěru, že devastaci muzejních sbírek v Bagdádu a dalších iráckých městech mají na svědomí nejen rabující davy, ALE ROVNEZ SPECIALIZOVANI ZLODEJI, KTERI KRADLI NA OBJEDNAVKU. Britský kunsthistorik a soudní znalec Dick Ellis upozornil, že pátrání by se mělo soustředit především na Británii, která je světově nejproslulejším trhem iráckých a obecně mezopotámských předmětů.

Irácké skvosty skončily ve Švýcarsku

Část z uměleckých děl nevyčíslitelné ceny, a tudíž mimořádné sběratelské hodnoty, jimiž se pyšnila irácká muzea, skončila ve Švýcarsku anebo jím prošla. Umožňuje to "děravá" švýcarská legislativa. Jak dalece se projeví šok z vyrabovaných iráckých muzeí, se ukáže až v červnu, kdy o ní má jednat druhá komora parlamentu. Michael Müller-Karpe však za jediný účinný prostředek proti vykrádání muzeí a ilegálnímu kšeftování s uměním považuje úplný zákaz obchodu s uměleckými skvosty. "Dokud se bude vědět, že za ukradený svitek pergamenu z Mezopotámie kupci nabízejí desítky tisíc dolarů, nezabrání vyplenění muzea žádní hlídači," uzavírá.

13836

14.5.2003 5:08

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Protoze spousta lidi v te nenavisti vyrustala a zila, a taky byla cilevedome k te nenavisti tlacena. Myslite si, ze treba Kanadane, Australane, Britove ci Americane jsou taky tak nenavistni a zavistivi jako Cesi?

---------------------------------------------
Nevim ,jak to dokazete ,abyste po svete sehnal tolik psu pro stat Israel a rady jehozastupcu ve vsech svetovych vladach ,nebot se ridi radami svych rabinu ,kteri delaji sve vlastni zakony a jak jeden z nich prohlasil ,ani tisic usmrcenych Arabu se nemuze vyrovnat jeho zlomenemu nehtu na prste!!!!!!

13847

14.5.2003 6:10

RE: Ber, Alibabo, ber!

zmatek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13847

>Nevim ,jak to dokazete ,abyste po svete sehnal tolik psu pro stat
>Israel a rady jehozastupcu ve vsech svetovych vladach ,nebot se
>ridi radami svych rabinu ,kteri delaji sve vlastni zakony a jak
>jeden z nich prohlasil ,ani tisic usmrcenych Arabu se nemuze
>vyrovnat jeho zlomenemu nehtu na prste!!!!!!
--------------------------------------------------------------------
No ja jsem to tusil, ze to nekteri pochopi jinak, ale u vas me to ani moc neprekvapuje, vy patrite stejne do klece. Vy obzvlast mi pripadate jako ten maly, vystraseny psik. Mel by jste se taky poohlednout kolem sebe, treba na East Timor, tam by jste nasel taky dost materialu ku stekani. Gooday !

13851

14.5.2003 7:27

RE: Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13847

Nohejle, tobe by ve tve nenavisti proti zidum pomohl asi jen Pes Baskervillsky..... [velký smích]

13852

14.5.2003 8:12

Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Rika se, ze po bitve je kazdy generalem. Zda se mi, ze nekteri lide se rozhodli tohle tvrzeni privest k absolutni dokonalosti.
Pry se melo hlidat radsi muzeum a ne naftove vrty a ministerstvo......
Ta nafta je to jedine, co Iracanum po desetiletich socialistickeho plundrovani zbylo. Je to jejich nadeje na slusnejsi budoucnost.
Americane muzeum nehlidali, protoze nemohli byt vsude a netusili, ze se najdou dobraci, kteri ho vyrabuji.
A netusil to ani nikdo z geniu, kteri je ted kritizuji.
Jen si vzpomente na vsechny ty predpovedi "ocekavanych hruz":
Saddam pry "rozdal lidu zbrane". Budou stovky sebevrazednych utoku. Bude se bojovat o kazdou ulici, o kazdy dum. Shori ropne vrty a vyvola to straslivou ekologickou katastrofu.Kobercova bombardovani znici cela mesta. Bude partyzanska valka. V uprchlickych taborech za hranicemi budou miliony lidi. Rakety SCUD zatahnou do valky Izrael. Cely arabsky svet se spoji proti Americe. Vyvola to ctvrtou svetovou valku. Bla bla bla bla bla.........
Nic z toho se nestalo. Misto toho davy zoufalych, hladovych obeti zrudneho baathistickeho rezimu ukradly a znicily, co se dalo.
Skoda, snad se z toho lide pro priste pouci. Vcetne nasich vesteckych kapacit.......

13854

15.5.2003 14:06

RE: Ber, Alibabo, ber!

Quak 195.?.?.?

Reakce na 13854

No bať, ta nafta je jediné, co iráckému lidu zbylo (na iráckém území). Aby to ale irácký lid také náhodou nerozkradl, naplánovali jsme péči o ropu už před válkou. Jak řekl těsně před válkou Paul Bremer, nyní jmenovaný civilní správce Iráku: "Budeme na území Iráku jako vojáci a občané roky. Bude to probíhat téměř jako kolonie." No a před jeho jmenováním byli iráčani na ministerstvu ropného průmyslu důrazně upozorněni, že "nesmí činit žádná rozhodnutí bez našeho souhlasu". Když už je šťastnou shodou okolností Irák naše (almost) kolonie, nedovolíme přece Iráčanům, aby nám do toho kecali! Určitě nedovolíme, aby s ropou obchodovali v Eurech, všechno půjde hezky přes doláče, abychom jich mohli zase hodně dotisknout. Nakonec o to se už naše firmy postarají.

13926

15.5.2003 15:28

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13854

Mikin: Ta nafta je to jedine, co Iracanum po desetiletich socialistickeho plundrovani zbylo.

Uz jsem vám jednou dopodrobna psala, co budou Iráčané platit “svou ropou”, k jakému neopak kapitalistickému plundorování budou vystaveni, vás bohužel fakta vubec nezajimají, co nám tu předkládáte je jen americká propaganda.

1. Obnovu zničeného Iráku, který rozbombardovali spojenci v nelegální válce,
a kterou si Amerika pořádně namastí kapsy svými smlouvami.
2. Nechají si za ní zaplatit výdaje na válku, za kterou Iráčané rovněž nemohou, oni ji nevyhlásili.
3. Musí zaplatit Saddámův zahraniční dluh, který z neznámého důvodu byl na začátku vypočítán na 40 miliard dolarů a dneska je vypočítán přes 300 miliard dolarů. Za něj Iráčané také nemohou, ale budou platit.
4. Budou se ji z ní platit potraviny za ropu, protože irácký lid nebude v tom hrozném chaosu a bezvládí mít práci, takže budou žít dál na almužně ze své vlastní ropy.

USA byly doslova válkou posedlí více než rok a kdokoliv namítl, jaký plánují posaddámovský Irák, nikdy neodpovědely, jen tvrdily, že se to bude řešit potom!! Ve skutečnosti je to vůbec nezajímalo, žádné studie neexistovaly. Žádné analýzy, nic jen posedlost ZHN, válka kvůli nim byla vedena a teď mi tady nějaký mudrlant napíše, že jejich hledání může trvat dlouho. Kdo nám zaručí, že tam nebudou dodádny k tomu účelu americké chemické zbraně? Když sami o své zvůli odvolali insperktory z Iráku, mám jim sbaštit tuhle jejich LOGIKU? Zrovna tak, jak válka proti Afganistanu a Usama Ben Ladenovi, když přitom žádný důkaz proti někomu neexistoval, ale ony to tak rozhodli a tím to skončilo. Pak to končí tím, že nejenom američtí vojáci nejsou kompetentní zajistit pořádek, ale ani Amerika na to nemá žádný plán, protože neměla na mysli irácký lid, ale jen a jen své zájmy. Irácký lid a jeho osvobození byla také jen výmluva, on se sice zbavil nestvůry Saddáma, ale má před sebou nucenou okupaci a diktát, které rovněž odmítá. Včera začalo poprvé na 2 hodiny televizni irácké vysílání a hned zasáhla americká CENSURA. Ted ona bude teď určovat iráckému lidu, co smí poslouchat a co ne.Který národ by s něčím takovým souhlasil??

Nepředkládejte nám tu jednoduchou a jednostrannou americkou propagandu, postupujete podle úsloví, že stokrát vyslovená lež se stává pravdou. Jako komunisté nepočítáte s tím, že lidé mají rozum a používají ho!

Rakety SCUD zatahnou do valky Izrael. Cely arabsky svet se spoji proti Americe. Vyvola to ctvrtou svetovou valku. Bla bla bla bla bla.........

USA ho zbavila těchto raket právě kvůli Izraeli, moc dobře věděly, že je Saddám se svou technikou nemůže ohrožovat, ale mohl by potencionálně ohrozit Izrael. To se máte čím pyšnit, nejdřív toho hrozného diktárora, který mučil jen své vlastní lidi (ve válce proti Irán byl jejich přítel!) zbavit všech zbraní a pak ho rozmašíroval nejvyspělejší technikou i s obyvateli.

Celý arabský svět svorně nenávidí Ameriku. To je málo? A o čtvrté světové válce mluví sama americká administrativa, takže komu plati to bla bla bla bla.....?

VcetneKráceno (Editor)

13931

15.5.2003 15:34

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13931

DOKONCENI:

Vcetne nasich vesteckych kapacit.......Hlavne těch amerických, které teď světu vládnou a poroučí a rychtují úplně všechno podle svého supermanství... až na malou "maličkost" oni nevěstí, jen si na to hrají, zatím jenom plánují a potom jsou vzniklé problémy neschopni řešit...

13932

16.5.2003 5:31

RE: Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13931

> k jakému neopak kapitalistickému
>plundorování budou vystaveni, vás bohuzˇel fakta vubec >nezajimají,
---------------------------------------------------------------
Tomu kapitalistickemu plundrovani (nikoliv plundorovani) se vetsinou rika "fungujici trzni ekonomika". Diky ni ted pani Eriko sedite u pocitace, misto aby jste si hledala nekde na smetisti potravu.......
-----------------------------------------------------------------
> Neprˇedkládejte nám tu jednoduchou a jednostrannou >americkou
>propagandu, postupujete podle úsloví, zˇe stokrát vyslovená >lezˇ
>se stává pravdou. Jako komunisté nepocˇítáte s tím,........
--------------------------------------------------------------------
Ja zde predkladam sve vlastni nazory. Kdybych chtel, jako komuniste, stokrat opakovat jednu lez, pretiskoval bych zde bez jakekoliv upravy clanky z rudeho "Prava". Tak jako to delate vy.......
Jen tak mimochodem, jeste stale dluzite me a ostatnim ctenarum odpoved na dve otazky:
Jake mate dukazy o svem tvrzeni, ze "Zide neprisli 9/11 v budovach WTC do prace" ?
Jste li skutecne zena, napsala ci nenapsala jste prispevky pod jmeny jako Eri, Malva, Cor nebo profesor Cimicky ?
Na brzkou odpoved bez vytacek se tesi
Mikin - Dawson City, Yukon

13960

16.5.2003 18:54

11/09/2001

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 13960

>Jake mate dukazy o svem tvrzeni, ze "Zide neprisli 9/11 v budovach WTC do prace" ?

Vyhnu se pojmu "Zide" a reknu Izraelci:

http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/lists/by-country/page9.html

To je stranka CNN! OFICIALNI ZDROJ! 100% conspiracy free! [velký smích]

Fakt: V budovach WTC neztratil zivot jediny Izraelec. Pocatecni strach o zivoty 4000 izraelskych obcanu, kteri meli s budovami WTC at jiz primo ci neprimo, pracovne ci nepracovne nejakou spojitost, se nenaplnil. Pote byl stanoven odhad 130 mrtvych Izraelcu. Nakonec obzivli vsichni.

Nic nenaznacuji. Naznacte si to sami.

Dalsi odkazy:
http://www.fpp.co.uk/online/01/09/WTC_Odigo.html
http://www.bible-light.com/JPM/2001-10.htm (Zim Saved By A Move To Virginia)

13974

17.5.2003 9:29

RE: 11/09/2001

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13974


>Vyhnu se pojmu "Zide" a reknu Izraelci:
==========================================
Pane Jansky,
ptal jsem se zde jakesi Eriky (profesora Cimickeho, Malvy atd.) na jakykoliv dukaz jejiho (jeho) tvrzeni o tom, ze 9/11 neprisli v budovach WTC Zide do prace. Toto tvrzeni jsem oznacil za lzive a rasisticke. Ptal jsem se nekolikrat, odpoved jsem od te osoby nedostal.
O poctu obeti izraelskych statnich prislusniku nebyla vubec rec. Pokud v budovach WTC zadni nezahynuli, povazuji to za dobrou zpravu. Doufam, ze vy rovnez.......

14012

17.5.2003 17:18

RE: 11/09/2001

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

Reakce na 14012

>O poctu obeti izraelskych statnich prislusniku nebyla vubec rec.
>Pokud v budovach WTC zadni nezahynuli, povazuji to za dobrou
>zpravu. Doufam, ze vy rovnez.......

......dobrou zpravu ???? Ale, ale, ale pane Mikine, je to dobra zprava podle Vas, ale co ty zbyvajici obeti v WTC ?? Zase se delaji vyjimky, ze ? V koncetracnich taborech taktez neumirali jen zide, jak se to dnes dost casto zduraznuje. Kolik takovych, kteri nesouhlasili s Risi ( samotni Nemci ), pak i cikanu, homosexualu, partizanu atd.. Nelibi se mi ta neustala jenostrannost bez objektivity.

14017

17.5.2003 21:33

RE: 11/09/2001

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 14012

Ona totiz existuje pomerne vysoka korelace mezi pojmy Zide a Izraelci, velmi vysoka pak mezi pojmy Zide a Izraelske firmy.
Predne - uvazovat v tomto kontextu o Zidech je nepresne, jelikoz ti ziji vsude po svete maji ruzna spolecenska postaveni i politicke nazory. Zde je lepe hovorit o Izraelcich, jeste lepe receno o Sionistech. Sioniste se v minulosti prokazali tim, ze pro sve zajmy jsou ochotni obetovat zivoty Arabu i Americanu a jsou schopni organizovat teroristicke akce v prestrojeni za arabske extremisty (viz napriklad jiz zminena a take velmi dobre zaznamenana Lavonska afera).

Ona je velice pozoruhodna shoda nahod, ze pouhy tyden pred utoky byl cely komplex pronajat Larry Silversteinem. Ihned pote prchaji z WTC izraelske firmy, nekolik izraelskych obcanu dostalo (a verejne to priznali) par dni pred utoky varovani, aby nechodili osudneho dne do prace. Co se dale nestane... cely komplex WTC patrici jedinemu (nepochybujte o tom, ze zidovskeho puvodu) cloveku je znicen pouze dvema letadly. Dokonce k zemi pada totalnim symetrickym kolapsem i temer neposkozena budova WTC7 patrici jiz dlouhou dobu panu Silversteinovi. Vsechny ostatni budovy stoji dodnes... i ty poskozene. Zniceny byly (a to dosti kurioznim a podle oficialniho vysvetleni zpusobem velice smesnym) jen ty, ktere patrili panu Silversteinovi.

Jedno je jasne. Jedina zeme, ktera utoky ziskala je Izrael. Faktem dale je, ze Izraelci v budovach toho dne nebyli. Faktem take je, ze 5 izraelskych obcanu bylo zatceno New Yorskou policii za to, ze VEREJNE jasali a slavili, kdyz z WTC stoupal dym a budovy padaly.

14022

18.5.2003 8:12

RE: 11/09/2001

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 14022

A ze vsech tech izraelcu se nikdo nepokusil te hruze zabranit a nekoho varovat ?
Uz mi prosim nepiste.....

14044

18.5.2003 15:44

RE: 11/09/2001

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 14044

Prosim za prominuti [smích],
ale prece jeste jednou musim neco rici:

1) To, ze nekdo dostane tip na to, aby nesel ten a ten den do prace neznamena, ze take vi proc.

2) Existuji pripady vysetrovatelu FBI, kteri mohli s velkou pravdepodobnosti cele udalosti zabranit, lec byli bud stazeni, bylo jim vyhrozovano, nebo prisli o sve zamestnani. Prosim ctete:

http://www.newsmax.com/archives/articles/2002/3/13/94339.shtml
http://www.time.com/time/nation/article/0,8599,249997,00.html
http://www.cnn.com/2002/US/06/19/fbi.translators/

Doufam, ze uvedene zdroje jsou i pro cloveka vaseho formatu dosti verohodne... [smích]

14053

19.5.2003 18:33

RE: 11/09/2001

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 14053

To je dobre, ze prosite za prominuti. Ve vami uvedenych materialech jsem zadnou podporu tvrzeni ze "Zide neprisli 9/11 do prace" nenasel.
A lidmi, kteri tomu svinstvu veri a rozsiruji to i nadale pohrdam......

14082

18.5.2003 2:17

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13960

Vy mate rudo před očima, ze zlosti, ani nevíte co tu vlastně čtete, a ani nevíte co pišete. Jste nevychovaný hulvát.

14029

18.5.2003 2:26

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 14029

sedite u pocitace, misto aby jste si hledala nekde na smetisti potravu.......
--Vy mate rudo před očima, ze zlosti a nenávisti, ani nevíte co tu vlastně čtete, a ani nevíte co pišete. Jste nevychovaný hulvát.
Co máte ze své emigrace, když jste zůstal primitivní a takhle se vyjadřujete a navíc k ženě, o které naprosto nic nevíte. Vy se sám chováte jako sprostý anonym, co je to Mikin? A přitom tady přád děláte tyátr jak mě napadne se podepsat, tím se dokážete zabývat, jako kdyby nebyly důležitější otázky na této diskuzi. Je mi z vás na zvraceni..

enom upřesňuji, komu moje odpověď patří.

14030

18.5.2003 8:01

RE: Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 14030

Profesore Cimicky, jsem rad, ze jste mi konecne odpovedela, odpovedel, odpovedelo aspon na jednu otazku. Ale sakra, trvalo to..... [smích]

14043

14.5.2003 11:01

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?


May 13, 2003


Jewish rights group: hatred of Jews at highest level since WWII

By News Agencies | Ha'aretz | May 13, 2003

ANTI-Semitism is rising at a rate unseen since the end of World War Two, fuelled in part by an explosion of hate sites on the Internet, Jewish leaders told an international conference on intolerance Monday.

From just one Web site in 1985, there were now more than 4,000 promoting terrorism, hate and historical revisionism, according to a report released at the conference held at the Paris headquarters of UNESCO, the UN scientific and cultural body.

The three-day conference, which plans to combat anti-Semitism through "education for tolerance", is attended by religious leaders and experts, as well as political representatives including Minister for Diaspora Affairs Natan Sharansky; U.S. congressman Robert Beauprez, Republican of Colorado; and France's Interior Minister Nicolas Sarkozy.

Also scheduled to attend are the United Nations High Commissioner for Human Rights Sergio Vieira de Melloand former NATO commander in Europe General Wesley Clark.

"Not since the end of World War Two has the world seen such a proliferation of anti-Semitism," Rabbi Marvin Hier, (left) founder of the Simon Wiesenthal Center which preserves the memory of the Holocaust, said in a conference address.

"I believe that you have a new generation of professional haters who are serving as leaders, demagogues, and they're inspiring young people to do their bidding while they often hide," he told journalists earlier.
Hier cited cartoons in Western newspapers and a range of comments by leading Arab officials as evidence of the rise in anti-Semitism.

It was wrong to blame poverty or the Israeli-Palestinian conflict for the upsurge, which could only be confronted by speaking out, he said.

"There is nothing new about the oldest hatred," he said. "Some will hide behind what Israel is doing... but those are just excuses, that's a ruse."

Rabbi Abraham Cooper, associate dean of the Wiesenthal center, presented a report detailing 4,000 international Web sites that he said promote terrorism, hatred or Holocaust denial.

"We are seeing now a very sophisticated manipulation of the Internet by terrorists and their supporters," he said. "They are ahead of the curve in understanding the possibilities of the Internet."

But protesters outside, including many Jews and members of the Americans Against the War coalition, said Cooper had deliberately excluded radical Zionist groups from the list.

In a letter to the conference host, UNESCO Director-General Koichiro Matsuura, the protesters said the Wiesenthal center, "under the deceitful cover of the struggle against anti-Semitism, is on the contrary encouraging intolerance and racism in our societies."

Protesters also denounced the decision to invite Sharansky, who is also in charge of Jerusalem affairs, claiming he "is avidly against making even the slightest concession toward the Pa

13857

14.5.2003 18:27

Ber, Alibabo, ber!

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Ted jsem jenom zvedav na koho se svede tech 15.000
(estimated ) zavrazdenych lidi, co nasli ve spolecnem hrobe
100 km na sever Bagdadu. Ale jiste si s tim poradi, nejaky levicovy novinar, nebo pan Nohejl nam to vysvetli.

13883

15.5.2003 15:41

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13883

Rada: používej logiku a ne dogma. To, že někdo kritizuje
současnou nebezpečnou americkou administrativu, neznamená, že podporuje zvěrstva Saddama. To jen vy nechápete mnoho souvislosti,o kterych se tu pise, zatmívá se vám z americké propagandy před očima a přes mžitky čtete mezi řádky, co tam nikdo nenapsal. Já jsem za celou dobu nečetla příspěvek, který by bránil Saddáma!!! Vy jste tak zoufale prostí, že buď anebo, buď jste s námi anebo proti nám, víte kdo to takhle též propaguje Hlásá to váš miláček sám Bush! To si bohužel vubec neuvědomujete ...

13933

15.5.2003 15:44

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13933

Rada č. 2 Matějovi:

Jděte se podívat na diskuzi ke škole ve Falůža, odpovídám vám tam na otázky, které jste napsal mě. Jedná se o dva příspěvky.

13934

15.5.2003 20:05

RE: Ber, Alibabo, ber!

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 13933

Já jsem za celou dobu nečetla příspěvek, který by bránil Saddáma!!!
--------------------------------------------------------------------
Skúste si nájsť článok o statočnom kapitánovi Sadámovi, prípadne ten druhý, kde udatne riadi obranu Bagdadu zo svojho bunkru.

13941

15.5.2003 2:22

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Neohanej se tim,ze si beres mne za priklad nejake nenavisti a pri tom nedokazes proti mym argumentum podat proti argument ,jen pouzivas slova ,kterym ani sam nerozumis.Ohanis se nenavisti a pritom sam nenavidis druhe, protoze kdybys mel rozum a rozumne uvazoval nad argumenty ,tak bys zadnou nenavist nemohl mit k druhym kteri pisi pravdu.jen Ti kteri vidi ,ze nic nezmuzou,tak zacnou byt utocni a nenavideji.Prostuduj si psychologii jednotlivce.
§§§§§§
Mel by jste se taky poohlednout kolem sebe, treba na East Timor, tam by jste nasel taky dost materialu ku stekani.
§§§§§§
Tak a ted nam ukaz ,jak umis premyslet nad svym vlastnim vyrokem o East Timor a napis nam svuj vlastni nazor,kdyz tomu prece rozumis ,kdyz opravujes a soudis jine a vezmi si Mikina na pomoc,proc se ,asi vsichni angazovali na Timoru ,kdyz desitky roku o nem nevedeli,proc asi? ?????

13903

15.5.2003 2:25

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jewish group Threatens To Kill Editor Of College Newspaper.
Saturday May 03, 2003 at 08:02 AM




SANTA ROSA, Calif. - The offices of Santa Rosa Junior College's student newspaper were locked temporarily following death threats against the editor for a piece she published criticizing Israel. The piece in the biweekly Oak Leaf appeared six weeks ago.

Since then, 19-year-old editor Kristinae Toomians has been the target of death threats from area Jewish extremists.

The article, entitled "Is anti-Semitism ever the result of Jewish behavior?", was written by Mark McGuire, a student.

The piece took a pro-Palestinian position Rich Mellott, the adjunct professor who advises the Oak Leaf staff, said he read the piece quickly and saw no reason not to run it.

"It was politically charged and there were a few inflammatory things, but it wasn't libelous and it didn't incite people to violence," Mellott said. "The First Amendment isn't there to protect agreeable stories."

Meanwhile, editor Toomians said the furor the article has been a learning experience.

"I was really nervous at first," she said "Because of death threat letters and fliers left on my car windshield, "but I have a lot of support here, and I'm feeling more at ease."

Well here is the piece in question:
--------------------------------------------------------------
Is Anti-Semitism Ever The Result Of Jewish Behavior?
By Kevin McGuire

Israel is the largest and most dangerous terrorist organization in the world. Israel is currently and has been historically involved in a genocidal war against the Arab world.

The Zionist Jews believe they are the 'chosen people' of god and that the world was given to them and is their possession.

The Zionist Jews want to establish a Jewish holy land with no non-Jews present.

They currently occupy Israel but are constantly trying to expand their borders with their superior military power over their Arab neighbors.

No fewer than 2,265 Palestinians have been murdered by the Israelis in the last three years since September 28, 2000.

Many of these victims were children, 22.8% were less than 18 years old and 12.8% (that's 291 killed) were less than 15 years old (). The Israelis carry out these attacks with armored tanks, helicopter gun ships and fully automatic rifles. The Palestinians must defend themselves with rocks. A typical plan of attack involves ramming an Israeli tank through the home of a Palestinian family and shooting anyone who happens to survive, including children. Then, once the cleansing process has been completed, the town is re-occupied with so called "Jewish settlers". This attitude of racial hatred and genocide is also reflected in the Torah: "Destroy all of the land; beat down their pillars and break their statues and waste all of their high places, cleansing the land and dwelling in it, for I have given it to you for a possession" Numbers 33:52,53.

IKráceno (Editor)

13904

16.5.2003 23:59

Ber, Alibabo, ber!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Podívejte se vážení,
takovému Mikinovi i když teď ho nenapadám,pouze ho použiji
jako modelový případ, nelze nic vysvětlit.
Takový lidé mají doslova "zabetonovaný" způsob přemýšlení.
Oni jednou na základě nějakých vlastních poznatků dospěli
k jednostraným závěrům a prostě nejsou schopni přijít a říci,
já jsem se mýlil.Můžete se snažit,ale takový člověk je opravdu
nebezpečný,když může tento způsob přemýšlení nějak mocensky
uplatnit.
S takovým člověkem je potom i riziko diskutovat.
S opravdu "kovaným" členem KSČ,který měl zjevnou poruchu
v rozpoznávání a který bezmezně věřil,že nastolený systém společnosti
je jedině správný a spravedlivý, bylo o strach diskutovat.
Chování všech těchto "zabedněnců" je stejné a jejich způsob
rétoriky je podobný,při obhajování svých nesmiřitelných stanovisek.
Většinou to také osobnostně bývají vysoce sebestřední jedinci
s narušenými mezilidskými vztahy.
A protože nejsou schopni něco jiného přijmout,uzavírají se do sebe
a tím více na celý svět "cení zuby"!
Kruh je uzavřen. Nechci jmenovat zde ze skupiny diskutujících,
koho se takové hodnocení týká. Ať si to každý přebere sám,třeba se
i pozná.Není nutné si pořád nadávat a něco si "dokazovat".

13990

17.5.2003 1:57

RE: Ber, Alibabo, ber!

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13990

>S takovým člověkem je potom i riziko diskutovat.
>S opravdu "kovaným" členem KSČ,který měl zjevnou poruchu
>v rozpoznávání a který bezmezně věřil,že nastolený systém
>společnosti

>je jedině správný a spravedlivý, bylo o strach diskutovat.
>Chování všech těchto "zabedněnců" je stejné a jejich způsob
>rétoriky je podobný,při obhajování svých nesmiřitelných
>stanovisek.

>Většinou to také osobnostně bývají vysoce sebestřední jedinci
>s narušenými mezilidskými vztahy.
>A protože nejsou schopni něco jiného přijmout,uzavírají se do
>sebe

>a tím více na celý svět "cení zuby"!

tak perfektni sebekritiku jsem od Vas pane Peleska neocekaval.
No , ale nekdo to zacit musel. Snad si Vas vezmou za priklad i ostatni prispevatele z Vaseho "klubu neomylnych".

13996

17.5.2003 8:43

RE: Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13990

Zdenek ma pravdu, Pelesko.
Svuj zivot jsi prozil pod vlivem komunisticke propagandy. Ted, kdyz mas konecne moznost se trosku vzdelat, ctes komunisticke "Halo Noviny" a povazujes je za "seriozni".
Lide, kteri maji svuj vlastni nazor a mnohem sirsi rozhled nez ty, jsou podle tebe "zabednenci se zabetonovanym zpusobem premysleni". Jeste ze mas moznost je urazet. Ale to je tak jedine, na co se zmuzes.
Pelesko, jestli umis anglicky, pujc si nekde vytisk casopisu "The Economist". A precti si ho od zacatku az do konce. Nerikam, ze ziskas jakysi "patent na rozum". Ale zjistis, co je to opravdova zurnalistika, seriozni zpravy a slusny, nezavisly pohled na udalosti kolem nas. A pak si popovidame, O.K. ?
Mikin

Toz tak je to........ [smích]

14011

18.5.2003 1:34

RE: Ber, Alibabo, ber!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 14011

Ty jsi vážně Mikine neuvěřitelný ocas.
Opravdu s Tebou se bavit je "radost".
Když si tady několikrát napsal,aby Ti oponenti nějak dokázali,
že při útoku na WTC mezi obětmi podivuhodně scházejí páni Izraelité,
tak se stalo,že se sešla celá řada zajímavých svědectví a odkazů.
O tom mlčíš! Když si přichycen na švestkách,začneš klábosit
o něčem úplně jiném.
Když jsem tady jednou napsal ,že Haló noviny,ačkoliv patří KSČM,
uveřejňují docela zajímavé zprávy,které se liší od té propagandistické "omáčky" všeho ostatního tisku,podal jsem seriózní
informaci ostatním.
Však se na ně můžeš sám podívat.Jsou celé na netu.
Nemusíš mně dávat za pravdu,na to Ti kašlu,ale je fakt,
že mezi někdejším "Rudým právem" a Haló novinami je propastný
rozdíl,jak co do obsahu,tak co do kultivovanosti novinářského
jazyka. Zcela jistě jsou poplatné straně KSČM,nakonec jsou to
jejich noviny,ale jsou hodně na vysoké úrovni.
Jenomže Mikine Tobě nepomůže ani kdyby si četl "Ekonomist"
100 let v jednom kuse.
Ty už prostě zůstaneš nepřemýšlivým,dogmatickým "zabedněncem"
a těžko Ti něco pomůže.
Víš, já jsem si schopen přečíst lecos.Třeba i ty Haló neviny.
Ale trochu si ta získaná data zkouším přerovnávat v hlavě.
Jenomže Ty máš zaslepenu mysl jenom na jednu stranu.
A ještě jsi takový osel,že ty propagandistické bláboly
šíříš dále.Jsi dobrý "válečný zpravodaj"!
Kecy,které "vybleje" oficiální americká propaganda a kterým dnes
může věřit hodně slabomyslný člověk, Ty považuješ za bernou minci
a otravuješ s nimi ostatní.
I ten Tebou propagovaný "Ekonomist" není nestraný.
Propaguje globální zásady ekonomiky,podporuje "Světovou banku"
a další instituce,které nemají příliš dobrou pověst.
Byl jsem na "panelu" tady v Praze,kde prezidenta "Světové
banky" odpůrci globalizace,v tom pojetí jako je současně podporována,doslova "roznesli na kopytech".
Ekonomist také neuveřejní nějaké seriozní a závažné argumenty,
které jsou proti politice Světové banky a Mezinárodního měnového
fondu.Četl jsem docela závažné studie,kde je MMF a Světová banka
označována za světového zloděje,jenž okrádá "třetí" země
a mrhá finačními prostředky svých akcinářů.
Vidíš a takové dogmatické čtivo ty " svatosvatě" podporuješ
a ještě nabádáš druhé,aby si také zatemňovali mozek!
Jó Mikine,opravdová žurnalistika,seriózní zprávy,slušný
a nezávislý pohled na svět na události kolem nás, to je dnes věru
vzácná květinka.
Copak si říkal,"hrdinskému" osvobození příslušnice americké
armády,které bylo zfilmováno asi jako "přistání na Marsu"
v jednom filmu a potom to na ně také "prasklo".
No nic,už Tě nechám. Ty jsi snadný terč.
Nebudu se opakovat,ale myslím si,že se mohlo světové společenství
po roce 1990 vydat jiným směrem.
Trochu lidským.Možná jsem naivní,ale snad bychom si zasloužili všichni více klidu.
Nejenom samé války,atentáty a podobné zvrhlosti.
Už je to otrava.Známí měli jako celá rodina zaplacenu dovolenou
v Maroku u moře a pojedou do řitě,protože se bojí!

14026

18.5.2003 8:34

RE: Ber, Alibabo, ber!

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 14026

>Ty jsi vázˇneˇ Mikine neuveˇrˇitelny´ ocas.
>Opravdu s Tebou se bavit je "radost".
>Ty uzˇ prosteˇ zu?stanesˇ neprˇemy´sˇlivy´m,dogmaticky´m "zabedneˇncem"
>a teˇzˇko Ti neˇco pomu?zˇe.
> Ty másˇ zaslepenu mysl jenom na jednu stranu.
>A jesˇteˇ jsi takovy´ osel,zˇe ty propagandistické bláboly
>sˇírˇísˇ dále.
>Kecy,které "vybleje"
>mu?zˇe veˇrˇit hodneˇ slabomyslny´ cˇloveˇk,
>a otravujesˇ s nimi ostatní.
>a jesˇteˇ nabádásˇ druhé,aby si také zatemnˇovali mozek!

>No nic,uzˇ Teˇ nechám. Ty jsi snadny´ tercˇ.
--------------------------------------------------------------------
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

14045

18.5.2003 2:30

RE: Ber, Alibabo, ber!

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13990

Není nutné si pořád nadávat a něco si "dokazovat".

Absolutně souhlasím. Když se jim obšírně odpovídá, tak oni bez mrknutí oka vám tvrdí, že jim na jejich otázky nebylo odpovězeno! Oni to snad vůbec nečtou, jenom se chtějí ustavičně hádat. Jeden může v každém příspěvku psát o nepřijatelnosti komunistické ideologie nebo o despotickém diktátorovi, pokud jsou u toho i další myšlenky a názory, tak registrují jen ty a hned na ně reagují. . Oni jsou naladěni na určitou vlnu a žádné jiné signály nepřijímají! Když už nemohou nic vyšťourat, tak aspoň kritizují každý překlep, jako kdyby je oni sami nedělali i s těmi pravopisnými chybami. Nejsme povinni tady vést nekonečně dlouhé, zbytečné a trapné debaty a reagovat na jejich zjednodušené, primitivní vidění světa. Takoví „demokrati“ a nesnesou jakýkoli jiný názor a pohled na věc.

„Vzájemně se lišíme jak svými ŽIVOTNÍMI ZKUŠENOSTMI , tak také svou VNÍMAVOSTÍ, a ovšemže i PRIORITAMI, jimiž poměřujeme to, co se děje jak kolem nás, tak také přímo v nás.“


14032

17.5.2003 5:22

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Od udalosti 11 Septembra se dalsi terroristicky akt udal v Mexiku.

Ted v Maroku vybouchla bomba,pred tim v Sauth Arabia a pritom vitezstvi v Afganistanu a v Iraku.Ti ,jez nam rikaji ,ze zlikviduji terroristy,tak sami neveri tomu cemu nas chteji presvedcit.Israel bojuje ,jako okupacni moc proti tak zvanemu palestinskemu terrorismu,ktery Arabove neznali pred rokem 1948 ,ale ilegalni zide,hned zacli terrorem ,ktery vyhnal Brity a nakonec napomohl k nezakonnemu vytvoreni statu Israel,ktery bez terroru by jinak nevznikl,ovsem dnes se ,tak zvany terror obratil proti zidum .Kdo s cim zachazi ,tak i tim schazi!!!!
Prikladem ,ze neni terrorista ,jako terrorista je starsi ,ale svetem opomenuta zprava z Mexika ,kde zidovsky terroristi byli chyceni pri cinu jenom mesic po tom ,co "terroristi" provedli 11 September v New Yorku,ovsem zde se ozvalo okamzite Israelske VELVYSLANECTVI ,ABY JE OKAMZITE PROPUSTILI,TUDIZ SE ISRAELSKE VELVYSLANECTVI SAMO USVEDCILO,ZE DOBR VEDELO O TOM ,CO SE STALO V MEXICKEM PARLAMENTU.TERROR JE POLITIKA STATU ISRAEL A NEMA NIC S ANTISEMITISMEM.
Zionist Terrorists Arrested
Inside Mexican Congress

MOSSAD Colonel Salvador Guersson Smecke and Saur Ben Zvi were armed and carrying bomb materials
by
Ernesto Cienfuegos
La Voz de Aztlan

Los Angeles, Alta California - October 12, 2001 - (ACN) We were alerted this morning by a subscriber from Mexico that two Israelis were arrested Wednesday inside the Palacio Legislativo de San Lázaro (Mexican Congress) in Mexico City. Both were armed with 9 mm automatics and one was carrying a military hand grenade, electrical wiring and other bomb related materials. The Israeli Embassy at Sierra Madre 2155, colonia Lomas de Chapultepec has close its doors to the Mexican Press and are refusing to talk. The incident has been independently verified by La Voz de Aztlan through Mexican diplomatic, press and other sources in Mexico City.

The Chief of Legislative Security, Salvador Alarcón, has also confirmed the arrest of the two Israeli terrorists. One of them Saur Ben Zvi is a confirmed citizen of Israel and the other, Salvador Guersson, recently immigrated to Mexico from Israel. It is has been determined by the Procuraduría General de la República (Mexican Department of Justice) that Guersson is a retired Colonel of the Israeli Defense Forces and that he may now be operating as a MOSSAD agent. It is not known how they were able to penetrate the extensive security system of the Mexican Legislative Palace.

This is a very grave incident with many serious international implications. Many have questioned who may be really behind many of the recent terrorist acts around the world including the ones against the WTC and the Pentagon. The Mexican public and congress has been reticent about declaring war against Islam along with the U.S. It is possible that an act of terrorism against the Mexican Congress was planned in order to "terrorize" Mexico into towing the line against Islam. La Voz de A

14004

17.5.2003 11:45

RE: Ber, Alibabo, ber!

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 14004

Ono tech pripadu je vic. Zapomina se na to, ze "sebevrazedny terorismus" zacali jako prvni zide. V historii je zaznamenana spousta pripadu, kdy byli chyceni agenti Mossadu pri cinu prevleceni za arabcke extremisty

Napr. Lavonska afera, nebo pripad z unora 2000, kdy indicka zpravodajska sluzba zadrzela 11 podezrelych muslimskych kazatelu, kteri byli podezreni z pokusu o unos letadla a prislusnosti k siti Al-Kajda. Jake bylo prekvapeni, kdyz se z nich vyklubali izraelsti agenti.

14014

18.5.2003 11:08

Ber, Alibabo, ber!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

A nejen to,take si udelali Pogrom kdysi v Iraku a provedli bombovy atentat v Synagoze na sve vlastni lidi ,aby je dostali domu do Israelu,ale byli chyceni pri cinu a rovnez pri nelegalnim pristehovalectvi za mandatu Britu vyhodili vlastni lod do povetri a plno se jich utopilo,samozrejme hledali viniky ,kde se dalo ,ale nakonec vsichni vedeli ,ze to byla prace Stern Gun ,aby z potapejici lodi ,byli Britove nuceni prijmout zidy i pres vsechny zakazy.

14046

21.5.2003 6:53

Ber, Alibabo, ber!

ZMatek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Už je to otrava.Známí měli jako celá rodina zaplacenu dovolenou
v Maroku u moře a pojedou do řitě,protože se bojí!


--------------------------------------------------------------------
Prosim te dej mi jejich telefonni cislo, ja je poprosim, aby te vzali ssebou. [velký smích] Ale ne do Maroka !

14208

Příspěvků: 71

12.05. 01:50 David Reidel  Ber Alibabo, ber!
12.05. 05:11 brnak  Ber, Alibabo, ber!
12.05. 19:54 stefan  RE: Ber, Alibabo, ber!
13.05. 18:02 Jan Jansky  male cteni z jine pravdy...
12.05. 05:41 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
12.05. 10:28 Kolombo  Ber, Alibabo, ber!
12.05. 16:22 Mikin  RE: Ber, Alibabo, ber!
12.05. 17:34 ladA  RE: Ber, Alibabo, ber!
12.05. 18:56 zdenek matousek  RE: Ber, Alibabo, ber!
13.05. 12:44 Alibaba  RE: Ber, Alibabo, ber!
13.05. 19:48 zdenek matousek  RE: Ber, Alibabo, ber!
15.05. 15:02 Alibaba  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 02:11 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 19:33 mateji  RE: Ber, Alibabo, ber!
20.05. 00:03 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
20.05. 03:27 Mikin  RE: Ber, Alibabo, ber!
20.05. 00:40 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
20.05. 02:17 Graham Murt  RE: Ber, Alibabo, ber!
20.05. 02:47 mateji  RE: Ber, Alibabo, ber!
20.05. 03:14 Graham Murt  RE: Ber, Alibabo, ber!
20.05. 05:23  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 02:28 Peleška Milan  RE: Ber, Alibabo, ber!
12.05. 20:28 Peleška Milan  Ber, Alibabo, ber!
13.05. 00:52 Rado  Are we the new Nazis?
13.05. 01:55 Pet  Ber, Alibabo, ber!
13.05. 03:17 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
13.05. 03:51 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
13.05. 13:52 Graham Murt  RE: Ber, Alibabo, ber!
13.05. 14:05 Keny  Ber, Alibabo, ber!
13.05. 18:10 Jan Jansky  RE: Ber, Alibabo, ber!
14.05. 01:19 zmatek  RE: Ber, Alibabo, ber!
14.05. 04:35  RE: Ber, Alibabo, ber!
14.05. 07:32 Martin  RE: Ber, Alibabo, ber!
13.05. 21:20 Atom  Ber, Alibabo, ber!
14.05. 15:42 Jan Jansky  RE: Ber, Alibabo, ber!
14.05. 00:14 Erika  Ber, Alibabo, ber!
14.05. 05:08 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
14.05. 06:10 zmatek  RE: Ber, Alibabo, ber!
14.05. 07:27 Mikin  RE: Ber, Alibabo, ber!
14.05. 08:12 Mikin  Ber, Alibabo, ber!
15.05. 14:06 Quak  RE: Ber, Alibabo, ber!
15.05. 15:28 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
15.05. 15:34 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
16.05. 05:31 Mikin  RE: Ber, Alibabo, ber!
16.05. 18:54 Jan Jansky  11/09/2001
17.05. 09:29 Mikin  RE: 11/09/2001
17.05. 17:18  RE: 11/09/2001
17.05. 21:33 Jan Jansky  RE: 11/09/2001
18.05. 08:12 Mikin  RE: 11/09/2001
18.05. 15:44 Jan Jansky  RE: 11/09/2001
19.05. 18:33 Mikin  RE: 11/09/2001
18.05. 02:17 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 02:26 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 08:01 Mikin  RE: Ber, Alibabo, ber!
14.05. 11:01 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
14.05. 18:27 mateji  Ber, Alibabo, ber!
15.05. 15:41 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
15.05. 15:44 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
15.05. 20:05 Graham Murt  RE: Ber, Alibabo, ber!
15.05. 02:22 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
15.05. 02:25 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
16.05. 23:59 Peleška Milan  Ber, Alibabo, ber!
17.05. 01:57 zdenek  RE: Ber, Alibabo, ber!
17.05. 08:43 Mikin  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 01:34 Peleška Milan  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 08:34 Mikin  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 02:30 Erika  RE: Ber, Alibabo, ber!
17.05. 05:22 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
17.05. 11:45 Jan Jansky  RE: Ber, Alibabo, ber!
18.05. 11:08 Robert Nohejl  Ber, Alibabo, ber!
21.05. 06:53 ZMatek  Ber, Alibabo, ber!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 3

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 369