Diskuze k článku

Ústavní soud: pochybovat je trestné!

Příspěvků 119

14.2.2014 0:39

...

Mordechaj Belzebul 78.?.?.?

Tak teď zbývá už jen Evropský soud pro lidská práva. Za zkoušku by to určitě stálo...

304634

14.2.2014 8:24

RE: ...

kalik 193.?.?.?

Reakce na 304634

S tím evropským soudem souhlasím. Doporučuji vydavateli udělat speciální sbírku na tento soud. To, co se u nás děje je už nehoráznost!

304653

15.2.2014 3:32

RE: ...

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 304653

Prosim Vas prestante s tim nesmyslnym odvolanim k Evropskemu soudu. Podivejte se co se prihodilo Erwingovi, Hojsikovi, Montagovi, Prof Faurrisonovi a mnoha dalsim. Tento "soud" je pod kontrolou Zionistu!!! Zadne jine odvolani nama naprosto zadnou cenu "pravnici" od Vas vycucnou velke mnozstvi penez, vysledek bude naproato stejny

304749

14.2.2014 8:25

RE: ...

Erik Sedláček 178.?.?.?

Reakce na 304634

Nestálo. Judikatura ESLP je konstantní a hádejte jaká?
Viz např. rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva ze dne 24.6.2003, stížnost č. 65831/01 v případu Garaudy vs. Francie:

Evropský soud stížnost odmítl, neboť dle jeho názoru je popírání zločinů proti lidskosti jednou z nezávažnějších forem rasové pomluvy vůči Židům. Negace nebo revize historických faktů tohoto druhu uvádí v pochybnost hodnoty na nichž je Evropská úmluva založena, zasahuje do práv jiných a je proto neslučitelná s demokracií a lidskými právy.

Tak co, ještě pořád byste s tím čel do Štrasburku?

304654

14.2.2014 13:55

RE: ...

Mrky 194.?.?.?

Reakce na 304654

Přiznávám se, že rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva Garaudy vs. France jsem v angl. jazyce prohlédnul jen zběžně, ale mám pocit, že v tomto případu šlo o to, že došlo ke dvěma vydání 1 titulu v rúzném časovém období a tato vydání nebyla shodná a právě vydavatel měl do původního textu zasáhnout, čímž se z toho stal názor vydavtele nikoliv autora. Situace p. Stwory je tedy odlišná. Můžu se mýlit, ale třeba ne. [smích]

304697

14.2.2014 22:30

RE: ...

Dale Coper 89.?.?.?

Reakce na 304697

Já nejsem právník ale taky mi přijde že případ Vladimíra Stwory je trochu něco jiného než Roger Garaudy.

304732

16.2.2014 19:55

RE: ...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 304732

Ja taky nejsem advokat, ale prijde me, ze Vladimira Stworu by mel ustavni soud radne kompenzovat a se mu verejne vomluvit!

304843

14.2.2014 12:37

RE: ...

John 217.?.?.?

Reakce na 304634

a co myslis ze jako rozhodne tento Evropsky soud pro lidska prava? Ze rekne, ze ta cela "pravda" o Hol....u je jeden zadnymi fakty nepodlozeny vymysl a zacne zkoumat, jak to vsechno vlastne doopravdy bylo a komu to vse slouzilo a do dneska slouzi?

304683

14.2.2014 23:22

RE: ...

Twisted Truth 62.?.?.?

Reakce na 304683

Vystizne! Je naivne si mysliet, ze institucia, ktora je pevne systemom podchytena, bude rozhodovat proti systemu. To by som povedal, ze je vrchol naivity, ak by to niekto skusil.

304735

15.2.2014 4:05

RE: ...

Soudům Nevěřil 193.?.?.?

Reakce na 304634

U ESLP pracuje česká zametačka kauz Eva Hubálková (ale i jiní), která je úkolována tak, aby zametala pod koberec všechny podstatné stížnosti proti porušování lidských práv v ČR, a pouštěla jen ty nepodstatné (kvůli délce řízení atp.). Stěžovatelům se po nějaké době napíše, že nedošlo k porušení úmluv a zameteno. Vůbec tam není uvedeno kdo o věci rozhodl (má to být tříčlenná komise), a není uvedena ani nějaká argumentace - jak tomu je u soudů celosvětově (až na totalitní země) obvyklé. ESLP je jen Potěmkinská kulisa a další extrémně dobře trafika pro papaláše. Mimochodem - E. Hubálková, coby agilní probolševická svazačka, vstoupila těsně před plyšákem do KSČ. No a když to už pak nebylo „moderní" a kariérně výhodné, tak to zdůvodnila (a omlouvala) tím, že chtěla stranu změnit k lepšímu zevnitř. To je megaCHUCPE! Takže kdo si dělá iluze o ESLP, tak nechť se probere. Já tímto soudem mám své zkušenosti. Takovými soudy nelze než pohrdat.

304751

15.2.2014 18:38

RE: ...

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 304751

Chachá. Soudy praskají ve švech, protože češi zase tak úplně blbí nejsou a za pravdu se soudí víc, než je nám předkládáno.

Prvostupňový soud je v současné podobě jenom taková fraška, na kterou se nemá ani smysl osobně dostavovat. Sotva to poskládá dohromady. Na odvolací je dobré nahrnout důkazy, aby bylo na čem stavět při použití mimořádných prostředků.

Mimořádné soudy tedy nakonec musí řešit všechno za nefunkční předchozí stupně a opravdu jim z kapacitních důvodů nezbývá nic jiného než to házet do koše a vybírat si jenom výrazně viditelné věci, které se hodí ke zveřejnění jako důkaz, že někdo v česká justici ještě pracuje.

A tak vlna nesouhlasů s pošlapáváním práva se převalí přes ústavní soud a pokračuje až k ESLP, kde jsou mimořádně vybrané osoby tzv. česká sekce, která zachraňuje pověst české justice a háže 99,99% stížností do koše. Zatímco od ústavního soudu se dočkáte i doporučeného vyrozumění, česká sekce Vám to pošle jenom do schránky na formuláři, kde pouze mění adresu. O zdůvodnění si můžete nechat zdát.

Přesto váženému panu editorovi doporučuji to na ESLP poslat už jen z toho důvodu, aby si ti soudem nepoznamení nevěřící Tomášové utvořili ucelenou představu o celé justiční mafii včetně jejího chapadla na ESLP.

Parazita právníka bych na to nebral, hodil bych jenom znění Ústavní stížnosti do obálky a poslal, musí posuzovat podle obsahu podání.. [velký smích]

304788

14.2.2014 0:48

NEUVĚŘITELNÝ (!!!)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Tenhle web sleduju jen někdy od půlky 2013, předtím jsem o všem "tomhle" ("alternativní pohledy na minulé i probíhající "eventy"" ) nevěděl a o vašem případu už vůbec ne, to že jste byl odsouzen nakonec je BRUTALNI...

Neuvěřitelný... no nevím co dál psát... akorát snad relativně obdiv za setrvačnost a vůli v publikování webu pokračovat.

Myslím, že jeden takový článek vydá za deset...

Dobré vědět že si musím skutečně dávat pozor na to co říkám nebo píšu. Brutální.

304635

14.2.2014 9:32

RE: NEUVĚŘITELNÝ (!!!)

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 304635

Vitajte vo svete Kafky t.j. vo fašizme.

304663

14.2.2014 10:53

RE: NEUVĚŘITELNÝ (!!!)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 304663

Ano, a tento svět je navíc soustavně modernizován. Přesto je potřeba nemlčet!

304673

14.2.2014 2:05

Asi tak, to spiknutí když zapátrám vnímám tak 43+- let.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

I když souvislosti se vybaví s realizacemi zapadání mozaiky NWO a že informace je tam odsud mne nepřekvapí. [překvapení]

304638

14.2.2014 4:48

reklama.

fohat 82.?.?.?

tento pripad ovsem nepochybne prispeje k vetsi ctenosti Zvedavce.A ta podminka,to je prkotina,cas to srovna...Nikde nikdy na nejakem nevinnym nezalezelo.Jezis byl taky nevinnej a taky ho ukrizovali.Citat ze Svejka.A za zidy tvrdim ja: On si to udelal sam....

304641

14.2.2014 6:58

RE: reklama.

HoloPolo 89.?.?.?

Reakce na 304641

á,tady jde spíš o princip,ne? a jaká prkotina? podmínka za popírání? to je jak když člověku vypálej cejch,podle mě.. páč holokaust je tabu a kdo se o něj zajímá (z jakýhokoliv důvodu) tak je automaticky divnej.. já to vidim ve svym okolí.. občas to zkusim,při různých diskusích zavést na toto téma řeč. a najednou sou všichni jak pitomí : no no no,holokaust,to se stalo no .. jo jo,áda se chtěl zbavit nelidí.. netřeba zkoumat,stalo se ... COŽE? a jako proč? z vojenskýho a ekonomickýho hlediska je to podle mě volovina,tak vo co šlo? (a sakra.. nepřekročil sem už náhodou? .. radši toho nechám [smích] ) ach jo.. někam utýct.. ale kam? když máme zatim jen jednu planetu .. [zmaten] [smích]

304645

15.2.2014 0:10

RE: reklama.

Murkoslav 188.?.?.?

Reakce na 304645

Pokial viem tak v Madarsku a v Anglicku to nie je trestne. Tam sa moze diskutovat na tuto temu.

304739

15.2.2014 1:24

RE: reklama.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 304645

Je to směšné a zároveň strašně nebezpečné,je to takové,jako když před pučem někdo měl tu troufalost a spochybňoval tu svátost "vedoucí úlohy strany",anebo se snažil o ní diskutovat....,jak jde o ukradení moci a její udržení,použije se vše,co je poruce.Ta úpornost a křečovitost,se kterou se tyto "pravdy" prosazují a vnucují lidem,nakonec zajistí úplný opak prosazovaného.A nyní na to je jen jediné,...to co symbolizuje ta francouzská gastronomická specialita....
Kdysi jeden šmatlavej kripl furt dokola mlel,že "stokrát opakovaná lež se stává pravdou" a jak dopad....není všem dnům konec,naopak se to začíná drolit a nabírá to na otáčkách......

304745

15.2.2014 18:33

RE: reklama.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 304745

Milý editore,zkus toto:KLUB NEKOMPROMISNÍCH Z PŘESVĚDČENÍ.Michal Seidl tel 420776491900... [cool]

304785

14.2.2014 6:50

Jiný kraj, jiný mrav

buditel 172.?.?.?

>A jako třešnička na dortu stojí způsob, jakým jsem se o rozsudku dozvěděl. Myslíte, že mi to snad poslali? Že se Ústavní soud obtěžoval desetikačkou na známku nebo odesláním přes datovou schránku? Kde že. Čtenář mě upozornil, že na serveru romea.cz visí článek o usnesení Ústavního soudu v mé kauze. Jak to romea.cz ví a co je jí himlhergot do toho?

Kdyby jste žil v té zemi kterou váš server s oblibou zatracuje na věky věků, tak by jste si rozhodnutí týkající se vaší kauzy okamžite našel online pod nadpisem “Recent decisions,”
http://www.supremecourt.gov/
a nemusel pátrat po tom jestli si z vás server romeo.cz utahuje nebo ne.

Zkuste zaklepat tady a zeptat se.
http://www.usoud.cz/

304644

14.2.2014 13:40

Třeba se také dočkáte, ten soud má zajímavé složení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 304644

přinejmenším co se vyznání týče. Jidé nejsou zrovna příznivci svobody projevu (z historického hlediska).
A z té posvátné cifry sleví tak nejvýš 250 000, aby to bylo i aritmeticky košer ...

304695

14.2.2014 17:59

RE: Třeba se také dočkáte, ten soud má zajímavé složení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 304695

jsem spis myslel ze spis tak 660 tisic pridaj...

304719

14.2.2014 7:24

demokracie

lucifuge 95.?.?.?

Ve svobodné zemi může každý člověk přemýšlet, o čem chce, a hovořit, o čem přemýšlí.

Tyranství počíná tam, kde je názor prohlašován za zločin.
(Baruch Spinoza, 17. stol.)

Kam jsme se to dopracovali v 21. století? Hlavně že pořád někdo mele o demokracii.

304646

14.2.2014 9:49

RE: demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 304646

>Ve svobodné zemi může každý člověk přemýšlet, o čem
>chce, a hovořit, o čem přemýšlí.

>
>Tyranství počíná tam, kde je názor prohlašován za
>zločin.

>(Baruch Spinoza, 17. stol.)
>
>Kam jsme se to dopracovali v 21. století? Hlavně že pořád
>někdo mele o demokracii.

je paradoxom ze to bol holandský filozof židovského pôvodu

304665

14.2.2014 11:04

RE: demokracie

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 304665

"je paradoxom ze to bol holandský filozof židovského pôvodu"

Ani ne, oni totiž Židé kážou jednu morálku pouze pro sebe a něco úplně jiného pak kážou pro gojím, své otroky.

304674

14.2.2014 22:00

RE: demokracie

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 304674

Vy jste nějaký chytrý ! A jen tak mimochodem.. Kolik jste toho o/od Spinozy četl , otroku ? Je třeba se odprostit od škatulkování. Jinak budete i mezi otroky za hlupáka, a to přeci nechce nikdo. Je to nebezpečná cesta, po které jdete !

304731

15.2.2014 19:49

RE: demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 304731

On neví, že Spinoza vystoupil ze židovské obce - vzdal se té kolektivní psychózy. H. Ford v Mezinárodním židovi cituje dobový popis temného rituálu Spinozova vyobcování v Synagoze:
http://ulozto.cz/xRgvLEL/henry-ford-mezinarodni-zi...

304789

15.2.2014 22:42

RE: demokracie

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 304731

Spinóza byl velice chabý "filosof" a adorují ho jen lidé mdlého ducha.

304794

15.2.2014 22:36

RE: demokracie

b.aaa 212.?.?.?

Reakce na 304674

Tohle nás ve škole neučili...ani nevím co si o tom myslet...všechno je jinak?

http://svobodnenoviny.eu/benjamin-freedman-varuje-svet-pred-zidy-sokujici-odhaleni-pravdy/

304793

14.2.2014 7:29

"Vyvolení" to majú pod palcom...

jan26 195.?.?.?

Systém justície v našich krajinách je strašidelnejší ako v 50tych rokch. Až na trest smrti, ktorý sa dnes vykonáva neoficiálne, väčšinou formou "nehody"... Je jasné, že sivé štruktúry pseudovyvoleného plemena majú neuveritelný dosah na jednotlivé štruktúry štátneho aparátu. Páči sa mi, ako alergicky kategorizujú každý nepohodlný názor ako "konšpiračnú teóriu" v snahe dať mu punc nedôveryhodnosti, ale v praxi jasne potvrdzujú, že ide o reálnu konšpiráciu. Ktokoľvek si dá tú námahu, vidí, ako sa veci v skutočnosti majú...
Napokon, čo sa čudujeme. Pán prezident Zeman (inak veľmi inteligentný človek) je nadšeným s.onistom, ktorý div nenavrhuje, aby ten s.onistický štát nerozšírili až po Eufrat... V Prahe sú páni typu Bibí N. ako doma. Čo teda možno očakávať od sudcov?

304647

15.2.2014 18:35

RE:

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 304647

Diskutují spolu dva právníci:
"Ty jsi studoval v Plzni?"
"Nee, jseš blbej? Já odtud mám jen diplom."

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

304786

14.2.2014 7:48

Tak to vypadá, že to opravdu funguje...

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Jsou dva druhy zločinců: ti, kdo zákony porušují, a ti, kdo je tvoří. Zdržím se dalšího komentáře, asi bych skončil u soudu taky a bez podmínky...

[bliji] [bliji] [bliji]

304648

9.3.2014 12:03

RE: Tak to vypadá, že to opravdu funguje...

Honza999 89.?.?.?

Reakce na 304648

Jsou dva druhy psychopatů...

1) psychopaté neúspěšní - ti jsou buď ve vězeních nebo blázincích

a

2) psychopaté úspěšní - ti nám vládnou.

306256

14.2.2014 7:53

Coz tak tento clanek rozsirit na:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Facebook, YouTube, Amazon, Twitter a všech ostatnich obdobnych strankach?
Omluvte me, pokud moje otazka je pitomosti bez jakehokoliv smyslu - vubec se v te oblasti nevyznam a ani na ty stranky nechodim.

304649

14.2.2014 8:16

Téměř neuvěřitelně

Erwin 91.?.?.?

se mi jeví část odůvodnění : "... stěžovatel pro svůj nesouhlas se závěry obecných soudů neuvádí prakticky žádné relevantní ústavněprávní argumenty,jimiž by se mohl Ústavní soud zabývat..."

Copak argumentace porušováním základních článků Ústavy není dost relevantní argument ?
Toto je vyjádření arogance moci, nic jiného.

304651

14.2.2014 8:30

V politických procesech se člověk o rozsudcích vždy dozvídá odjinud

Erik Sedláček 178.?.?.?

Když jsem vedl soudní spory s Magistrátem Praha, tak jsem se pak náhodou na internetu dočetl, že se Leo Pavlát (tehdejší Židovská obec) v jejich plátku Roš Chodeš pochlubil, že mu v den rozhodnutí "ze soudu přišla SMS, jak bylo ve věci rozhodnuto" - ačkoliv Pavlát ani ŽO nebyli účastníky řízení. Já jako žalobce jsem se to dozvěděl až 3 dny po něm.

Zkrátka nezávislá česká justice - bohužel nezávislá na právu a spravedlnosti [bliji]

304655

15.2.2014 2:06

RE: V politických procesech se člověk o rozsudcích vždy dozvídá odjinud

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 304655

To nemaji soudy na praci neco dulezitejsiho?
Mozaika se skládá. Kdo je Žid Goldmann, který volá po ...
abbartos.wordpress.com/2014/01/05/mozaika-se-sklada-kdo-je-zid...5/01/2014 ·
Kdo je Žid Goldmann, který volá po vyhubení Čechů? 5.1.2014 ... (http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/kdo-muze-beztrestne-vyzyvat-k-likvidaci-cechu/)
http://abbartos.wordpress.com/2014/01/05/mozaika-se-sklada-kdo-je-zid-goldman-ktery-vola-po-vyhubeni-cechu/
Zde,asi citlivost zidovskych obci se asi neprojevuje.
http://www.prazsky-zpravodaj.cz/2013/09/v-centru-soucasneho-umeni-dox-se-uskutecnila-diskuse-na-tema-predsudky-v-nas/

Židovská obec je také velice citlivá, pokud na Goldmanna dojde – jakmile se objevil na serveru Prvnizpravy.cz můj komentář (Kdo může beztrestně vyzývat k likvidaci Čechů), k autorovi se zprostředkovaně dostalo několik varování, aby od tématu upustil.

Remember my children, that all the Earth must belong to us Jews, and that the Gentiles, being mere excrements of animals, must possess nothing.
— Mayer Amschel Rothschild on his deathbed, 1812
--------
http://www.bing.com/search?q=+Top+settler+rabbi+arrested+for+alelegedly+inciting+to+kill+non-Jews&form=MSNSBE&mkt=en-au&qs=n&sk=&x=31&y=12
A,tak se vkrada otazka ,zda i soudy nejsou v tom programu "vyhubeni Cechu" pomoci soudu.
"We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent." (Jewish Banker Paul Warburg, February 17, 1950, as he testified before the U.S. Senate)*

304748

14.2.2014 9:13

Parlamentni listy napsaly o rabínu Michaelu Dushinském

r.m. 94.?.?.?

http://zidovskelisty.blog.cz/1401/parlamentni-listy-napsaly-o-rabinu-michaelu-dushinke#komentar110658866
Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina. [velký smích]

304659

15.2.2014 10:37

RE: Parlamentni listy napsaly o rabínu Michaelu Dushinském

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 304659

/2014/01/21/nebetycna-drzost-zida-klimy/
http://cechycechum.wordpress.com/2014/01/21/nebety...

304762

15.2.2014 17:52

RE: Parlamentni listy napsaly o rabínu Michaelu Dushinském

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 304762

/kdo-muze-beztrestne-vyzyvat-k-likvidaci-cechu/
http://cechycechum.wordpress.com/2013/09/12/kdo-mu...

304782

14.2.2014 9:20

Ostuda

MARTin - anonym 93.?.?.?

Toto rozhodnutí soudů a vůbec celý průběh toho řízení je ostudou české jurisdikce.

304661

14.2.2014 10:07

Justice? Ta smrdí jako slepičí lejnoo!

Mukl 128.?.?.?

Zrovna čekám na soud a to díky několika přízpěvkům, které jsem zde napsal v roce 2011. Celou tuto dobu se nic nedělo, ale nyní jsem jako sběratel začal prodávat svou sbírku a udělal jsem si shop na military a kola se začala točit. Dnes mě mis. státní zástupkyně Janáčová obviňuje z potlačování lidských práv a svobod a konspirací. Všichni kdo zde píšete jste už dávno v hledáčku policie, která arhivuje veškeré texty a pěkně si je řadí pod Vaše IP adresy. Zatím jim to je k prdu, ale může se např. stát, že budete někde bránit svou manželku před cikánem, nebo klidně čechem, rusem atdd.. něco mu uděláte a policie veškeré tyto Vaše příspěvky vytržené z kontextu celého fora použije proti Vám. Ano mimo jiné, prodávám odznaky i 3 říše, jelikož tuto dobu považuji za naší historii a je to velice zájmový sběratelský obor, ovšem nikdy jsem nepropagoval nacismus a ani neobdivovat ba naopak, ale tato paní Janáčová si prostě chce udělat zářez za odhalování nějakého nacismu. Soudu se za sebe nebojím, jelikož je to naprostá zhovadilost, ale bojím se právě té zmanipulované justice, kde členévé této justice mají svou hrdo minulost ve zločinecké straně a co od nich člověk může čekat, např. Váš případ. Ano pochybovat můžete o čem chcete, ale pouze v podvědomí, jinak máte klepeta" Je mi více jak 50 let, zažil jsem bolševiky, byl ani komunista a jsem, nikdy mě za to za starého režimu nikdo nesoudil, před rokem 89 jsem byl sběratel, kupoval jsem odznaky, vyměňoval jsem odznaky a to i s nacistickou svastikou a nikdy mě za můj koníček" nesoudili!! Dnes když čtu obvinění a naprosti laidský udělaný znalecký posudek od Ing. Svobody, tak bych se i já sám odsoudil minimálně na doživotí" takže nyní jsem si pro jistotu vzal právníka z top deseti v ČR a uvidíme. Omlovouvám se za pravopis, píši na telefonu a to není žádná ditparáda )) Každému doporučuji alespoň používat na těchto severech, tento program
https://www.torproject.org/projects/torbrowser.htm...
Jistě nebude 100%, ale recenze o něm je výborná, navíc načítá stránky rychle, nic neblokuje a není nakažený!

304667

14.2.2014 11:55

RE: Justice? Ta smrdí jako slepičí lejnoo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 304667

Asi to nebude tak jako když ségra měla havárku a hodili na ni že se škudlovkou 105 vybourala náklaďák kafilérky. [chechtot] Když se tam její kámoš právník ještě na VB objevil tak prý skákali s oken a přepsali protokoly a soud se otočil jak čamrda. [velký smích] Doufejte no, ale slepá "justicia" to má zapeklité od nálože vah.

304676

15.2.2014 1:31

RE: Justice? Ta smrdí jako slepičí lejnoo!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 304667

Ja jsem zde kdysi napsal, ze zide a Nemci vzdy byli pouze konkurenti. A na tom si trvam a budu trvat. Jeste jsem si pridal tresnicku tvrzenim, ze Hitler byl take pouze zid. Coz se pozdeji potvrdilo oficialnimi zavery z testu DNA. Do te doby na me zidogalerka hazela hromy blesky. Taky to neco spustilo, sice ne v takovem rozsahu, ale preci. Plus nejake to evanjelium podle Jana a je vymalovano... A na koho mel Hitler nejvetsi zast? Slovanske narody mel prece take v planu vyhladit a nikoho to jaksi nevzrusuje. Co blokada Leningradu? Jedna stanice v Rusku prakticky skoncila (hlavni kabelovky a distrib-utori ji odstrihli), protoze se pokousela prepsat historii a jeji dopady. Bude toto v budoucnu mozne i u nas, za ten neustaly vyplach mozku a malovani historie na modro? Nepopiram a nikdy jsem nepopiral holocaust (informace o nem mam z kvalitniho zdroje, ktery se 2ww ucastnil primo), pouze si myslim, ze jim bylo jedno koho tenkrat obetuji. Elity nikdy nehraly na nejake to "nacio...".

Z osobniho pohledu je mi vylozene u PRDELE, co si druha strana mysli. Jedno je jiste. Fasismus je blizky jim, ne nam. Financovali fasismus, financuji fasisty (ukrajina, arabske zeme) s provozuji dlouholetou genocidu Palestincu. Dukazem budiz dnesni UK, USA a hlavne Izrahell - nejvetsi rasisticky stat na svete.

Vsichni se z Nemecka pokouseji delat hodneho stryce Evropy, ale prave Nemecko je hlavni dozorce basy jmenem vychodni Evropa. Spicl, dozorce, kat, otrokar v jedne osobe. Pouze s pozehnanim strejdy Sama. K cemu me to tedy privadi. Viz sankce na ukrajinu. Prakticky cely zapadni svet je jeden velky kybl pokryteckych h...n. Kde berou tyto vymesky pravo diktovat a vnucovat smer byti a mysleni?

Ani Ukrajinu neni tak slozite chapat. Postaci dokonce i mainstream.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/326959-san...

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/326955-jsm...


http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/326084-usa...

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/327040-nul...

Vite co je zarazejici na tech informacich? Mimo ostatniho, samozrejme.
Nejaka pizda se otevrene priznava, ze zahr. politiku v praxi zarizuje OSN, ze pres OSN uvaluji sankcne na koho se jim zlibi a take dostavaji pozehnani ke vniknuti na cizi uzemi pro "demokratizacni procesy".
Coz o to, informovani to vedi dlouho, ovsem zadny ovcan, zadny novinar, politik, filosof, zadny "lidumil" ze stovky neziskovek, skryvajicich danove uniky, se nad tim NEPOBORUJE.
Nekdo si v Cine nahlas uprdne a kazde zapadni tele je z toho hned v pozoru, ovsem tady to je v poradku, ze...
Je to OFICIALNI PRIZNANI, ZE OSN NELZE BRAT JAKO NADNARODNI INSTITUCI s centrem v USA, ale primo za instituci americkou.

304746

14.2.2014 10:15

kreslené forky od Hadáka-Lidáka.

fohat 194.?.?.?

Tam stojí chlápek a povídá tomu druhému,kontrarevolucionáři Pražského Jara 1968.Nezáleží,co děláte,ale co si při tom MYSLÍTE..A tak vznikla posléze ona proslulá VNITŘNÍ EMIGRACE,ve které jsme tady v zaprdlém kráteru mistři světa.Takže,milý MOU,UHODNOUT,VYHOVĚT,PŘEŽÍT...začíná mít internacioální rozměr. [bliji]

304668

14.2.2014 10:33

Brusel a odškodnenie za ujmu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Jedno nepochopím, Kanadský občan si v Kanade dá preložiť článok do češtiny a uloží ho na server v USA a nejaká tramtária ho ide súdiť a pritom v Tel Avive im to zjavne nevadí, tam vás nesúdili, nechápem ako je to možné, pohnať do Bruselu a žiadať odškodnenie lebo ste žiadni Kanadský alebo USA zákon neporušil!!! [velký smích]

304671

16.2.2014 9:40

RE: Brusel a odškodnenie za ujmu

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 304671

ja si myslím, že ich argumentom by bola napr. kauza Irving - jeho zabásli v Rakúsku. Veľmi ľahko by Stworovi dokázali, že svoj "trestný čin" vykonal v ČR. A je to aj pravda, lebo Zvedavec nikde neuvádza, že je to portál určený výlučne pre čechov v Kanade.
Samozrejme, týmto sa nedotýkam obludnej ohavnosti takéhoto rozsudku kdekoľvek na svete.
Gójom to bude ešte dlho trvať, kým sa zobudia. Prečo? Lebo sú otupení kresťanstvom, ktoré im vymysleli ONI.
Židia nie sú vyvolení. Tak, ako inde v prírode, vo zvieracej aj rastlinnej ríši existujú (bez diskusie o tom, kto a ako ich svtoril) paraziti a hostitelia. Žid je parazit, vyvolenca sám zo seba spravil tým, že napísal pre nás ostatných bibliu.

304811

14.2.2014 10:40

toto je taky zajimave

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Raul Hilberg, v r.1998 byl profesor politologie na University of Vermont, a autor světově proslulé knihy " Zničení evropských Židů "[mrknutí jedním okem].
ODHAD POČTU holocaustu klesl až na 2,8 milionu Podle Hilberga, jak citoval v Microsoft Encarta Encyclopedia 1998 pod názvem Holocaust, bylo šest táborů, jejich způsob zabíjení a jejich celkový počet obětí byl následující: "Chelmno měly plynové vozy, a jeho obětí byl 150,000, Belzec měl oxidu uhelnatého plynové komory, ve kterých 600,000 Židů bylo zabito, plynové komory Sobibor tvořil 250.000 mrtvých, Treblinka je na 700.000 až 800.000, V Majdanku, někteří 50,000 gassed nebo výstřel,., a v Osvětimi, židovský mrtvých dosáhl více než 1 milion " - Raul Hilberg, "Holocaust" Microsoft "Encarta" 98 encyklopedie.
RH narozen ve Vidni, v zidovske rodine
prelozeno z:
http://socioecohistory.wordpress.com/2011/03/02/jewish-estimate-sees-number-of-holocaust-dead-drop-to-2-8-million/

304672

14.2.2014 12:38

RE: toto je taky zajimave

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 304672

Musíme připočíst oběti z pracovních táborů. Málokdo z nich těžkou práci přežil. Němci se s nimi nepárali ani mimo lágry.
Němci však holokaust nevymysleli. Kostlivec je ukryt v židovské skříni.

304684

14.2.2014 11:16

Monopol na Pravdu

MoUdrostrak 90.?.?.?

Ale pan Editor svůj boj o Pravdu neprohrál.

Naopak, Shabes/GOJ/im z pana Editora udělali nechtěně hrdinu a Zvědavci zdarma reklamu [velký smích]
Je to analogie s francouzským umělcem, kterého mimo Fracii znal málokdo. A nyní - po honbě na čarodějnice - se stal známým i za hranicemi.
Každý fals, který učiní Ti, kteří nám mrzkým Goj/im byli coby Vrchnost určeni K_N_I_H_O_U, se nyní stává nezpochybnitelným. Dokud vždy svoje oběti ukřičeli, uintrikařili a uštvali, měli navrch. Dnes se stále snaží vzbuzovat a udržovat dekorum, ale postupně prohrávají na plné čáře - a již ani mainstreem se s Nimi odmítá mazlit v rukavičkách:
TÝDEN: Europoslanci poklekli před špiony USA. Zavrhli Snowdena

Což jsou věci ještě před několika lety nevídané! Ulhaná, upodváděná a bídná kobyla již chcípá - a tyhle podpásové kopance jsou jen důkazy její slabosti a zoufalosti - když se konstrukce lží a podvodů hroutí.

Ovčané jsou ještě stále oVčany, ale s rozvojem a zrychlováním globálních informačních toků, se i tohle pomalu mění.

A vždy mějme na paměti, že nejsou jen ONI a my - bídní GOJ/im. I mezi NIMI jsou takoví, kteří se stydí za vlastní predátorské a zvlčilé soudruhy. Predátoři je častují nadávkou Sebenenávidějící Žid

Už jen ten pejorativní odsudek ze strany Predátorů do vlastních nepravicujících řad napovídá, že to s Predátory a jejich budoucností nevypadá růžově...

304675

14.2.2014 12:20

RE: Monopol na Pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 304675

Naopak, Shabes/GOJ/im z pana Editora udělali nechtěně hrdinu a Zvědavci zdarma reklamu
ale jistě že nechtěně...
častují nadávkou Sebenenávidějící Žid
neboj, tentokrát tě častovat nebudu [mrknutí jedním okem]

304681

14.2.2014 12:23

RE: Monopol na Pravdu

AlA777 88.?.?.?

Reakce na 304675

Ten Váš link směřuje jinam, než název napovídá, tady je ten správný.
Pěkná diskuze je pod tím článkem, nevím jestli tam chodí diskutovat trolové, či jen nevyzrálé děti?!
Hádám že spíš ty děti, znám mnoho dnešních vysokoškoláků a když občas vedeme nějakou diskuzi,
musím se vždycky velmi držet, abych se buď nezačal smát jejich hlouposti a naivitě, nebo jim neuštědřil pěstí do obličeje.
Každopádně žasnu, nad jejich tupostí a povrchností.

304682

14.2.2014 13:29

RE: Monopol na Pravdu

fohat 194.?.?.?

Reakce na 304675

a jak to vidí LAITMAN a jak se milují navzájem hoši z NETUREI KARTA? [cool]

304693

16.2.2014 14:21

RE: Monopol na Pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 304675

U Evropskeho soudu si nejsem jisty.

Pro CR zaridil jisty pan vyjimku z Listiny prav a svobod, definovane v LS.

A protoze neprichazi v uvahu jiny soud, nez ten ve Strasbourgu, stat by mohl na platnosti vyneseni rozsudku trvat PRAVE dolozenim teto vyjimky. Ta prakticky znamena, ze v oblasti lidskych prav musi i soud ve Strasbourgu vychazet pouze z Ustavy CR...
No, nejaky dopad by to jiste melo (financne by to bylo hodne napraskle). Vysvetlilo by to ceskym debilum, kvuli cemu mame vyjimku z listiny prav a svobod. Nase Ustava je nic, tu lze ohybat do nekonecna, jak je videt poslednich 10 let, nic jineho nez slovickareni.

Pokud, jak je z rozhodnuti US patrno, p. Stwora zanedbal sve odvolani a neparticipoval na adresnych skutecnostech, t.j. na svobodu projevu slova (zde neslo o zapirani holokaustu, ale poukazani na rozdil v cislech), US se zabiva pouze procesnim rizenim nizsich soudnich instatnci (zlovule US nezna mezi).
V praxi, my nic, my muzikanti.
V odvolani mel poukazovat na jednotlive body v Ustave CR. Se silnym durazem toho, ze neni autorem uvedeneho clanku.

Stat sice podepsal nejake ty narizeni, ktera se presne temto vecem venuji, ovsem to byly pozadavky charty OSN.
Mohl by zkusit nejake organizace v Kanade, ale tam si take zrovna nejsem moc jisty. Kanada je v jistych ohledech druha CR... Pokud neni profesionalni novinar, instituce, chranici novinare daji ruce pryc.

304831

14.2.2014 12:04

O co si koledijí?

Moiry 77.?.?.?

Kdyby natvrdo pozavírali všechny lidi, kteří jejich lží, krádeží a špíny mají plné zuby, nezbyde v Čechách nikdo, kdo by je a cikány živil.

304678

14.2.2014 13:13

Demolishion man

vasek hav 37.?.?.?

Vcera jsem koukal po nekolika letech na opakovani tohoto filmu a docela se bavil.-Proc mi to pripomina nedalekou budoucnost......?
Cekam kdy me zavrou za me prispevky napr. na FB ale i jinde mozna nezavrou ale treba jen namontujou na me PC masinku co mi bude tisknout pokutove blocky s karnymi kredity ktere s radosti pouziju na WC misto 3
muslicek stejne jako S.Stalone
Iidi nenechme .si vymyt mozky

304689

14.2.2014 13:16

Připadá mi to, že tady selhal úplně celý systém

F&T 78.?.?.?

Právníci se horečně zabývají takovými kauzami jak je Vaše. Na výsledku jim nezáleží a mají své příjmy jisté.

-----------------

Když jsem zaplatil řemeslníkovi zálohu a on mi nedodal práci, tak to prostě nikoho nezajímá. Musel bych nainvestovat mnohanásobek té částky aby se něco dělo. Právě tohle by měla řešit policie a soudy.

Jak je možné, že při nezaplacení stovky z někoho dokáží vymlátit tisíce a obyčejný člověk nemá zastání?

-----------------

Celý tento dnešní systém mi připadá pokřivený a neslouží svému účelu. Někomu ovšem stávající stav náramně vyhovuje.

304690

14.2.2014 13:26

Z parlamentních listů u Erika Besta nacházející velké zajímavosti

slak 77.?.?.?

Reakce na 304690

Nesplňují kritérium
V emerice je přeci kriminalizovaná pracující chudoba, která když není na dávkách je za mříží. Tady to není ??! kulturní indianizace konkviskadory.
[chechtot]

304692

14.2.2014 14:46

RE: Připadá mi to, že tady selhal úplně celý systém

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Reakce na 304690

Celý tento dnešní systém mi připadá pokřivený a neslouží svému účelu. Někomu ovšem stávající stav náramně vyhovuje.
Tento citát je největší nesmysl, naopak celý systém perfektně slouží k tomu k čemu byl navržen, přijat a provozován a to: k totálnímu zotročení lidstva stínovou mocí ve prospěch pár tisíc vyvolených bez možnosti ochrany, úniku či změny. GOJI máme vás v lágru zvaném planeta země na věky AMEN!!!!

304700

14.2.2014 13:23

Ustavní soud rozhodnul správně, bohužel musel potvrdit nespravedlnost

Mrky 194.?.?.?

Osobně rozumín nespokojenosti pana Stwory i jeho sympatizantů, patřím konec konců mezi ně, nad výsledkem celé této kauzy. Již z postavení ÚS jako instituce dohlížející nad ústavností se nedalo očekávat jiné rozhodnutí, pokud by nedošlo ze strany celé té spousty soudů k procesním pochybení. Jednoduše ÚS nerozhodoval a nemohl rozhodovat o verdiktu jiného soudu, pakliže by k němu nedošlo procesním pochybením, tzn. ÚS řešil formu celého toho jednání před soudy, nikoliv jeho obsah. Protože nedošlo ze strany navrhovatele p. Stwory k předložení nějakého relevantního důkazu o porušení jeho práv před soudy, je verdikt takový jaký je. Nezbývá než podpořit myšlenku obrátit se na Evropský soud pro lidská práva ve Štrasburgu, který podle mého názoru může změnit názor zdejší justice na posuzování obdobných případů a následně jej využít pro obnovu řízení v ČR.

304691

14.2.2014 15:56

RE: Ustavní soud rozhodnul správně, bohužel musel potvrdit nespravedlnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 304691

Také si myslím, že Ústavní soud už nemohl nic jiného vynést, než co napsal.
Jiný je ale fakt, že jde o zhovadilost od začátku, "honit" někoho za uveřejnění překladu názoru cizího člověka - tady není co řešit, také se dvakrát soud prvního stupně rozhodl věc odložit a vyslovit se pro beztrestnost!!!
Bohužel máme v justici podivné soudce a státní zástupce a také u policie, ne u všech, je to pořád nahnuté ze spravedlností.
Nechci se zde "vysilovat" nějakým blábolením, pouze si myslím, že je třeba se dívat dopředu, kde nám třeba hrozí v EU celková konfiskace úspor a vynucené redistribuci majetku.
Tak vám nevím, co udělali "komunisté" v 50. letech a nějak se nám totalitní móresy vracejí!!!!

http://nwoo.org/view.php?nazevclanku=evropa-uvazuj...

Je pravdou, že ohýbáním práva to začíná a megazlodějnami to končí, ale přeci jenom nejsem tak naivní, abych přehlédl, že bylo panu Stworovi ublíženo, ale to je jenom malá kapka,proti tomu, jaký nás čeká vodopád nepravostí v EU a také v USA!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

304706

14.2.2014 15:23

PR

jr222_x 88.?.?.?

Jeden z nástrojů propagandy je vyvolávat negativní emoce.

-musíte nenávidět židy
-musíte nenávidět soudce
-musíte nenávidět cikány
-musíte nenávidět ženy
-musíte nenávidět politiky
...

Mě osobně to připadá příliš jednoduché, průhledné.

Jen tak na zamyšlení...

304702

14.2.2014 18:31

RE: PR

slak 77.?.?.?

Reakce na 304702

Přeformulovat bych prosil!
Skopou vás když zavadíte o zmíněné a dosazujte:.....a fízly, nadpedagogoklystýry se sodou
A jste šlechtění: práce práce práce, vše ostatní jsou nepřípustné deviace VÍME ! [chechtot] [cool]

304722

14.2.2014 19:48

RE: PR

jr222x 90.?.?.?

Reakce na 304722

Moc Vašemu příspěvku nerozumím.

Připadá mi divné, že ten kdo vládne v pozadí a tahá za nitky, bude podnikat tak hloupé kroky, které povedou k tomu, že je většinová společnost bude nenávidět.

Jakékoliv tajné spolky Bible zakazuje, protože je to "dílo Satanovo".

Mě osobně chování židů připadá jako chování někoho, kdo má obrovský strach. Proto ta hysterie, proto se snaží nacpat do nejvyšších míst, proto se kamarádí s těmi nejsilnějšími, proto tak milují peníze...

304727

15.2.2014 0:35

RE: PR

Murkoslav 188.?.?.?

Reakce na 304727

Takze miluju peniaze lebo sa boja ? Nemyslim si... Akurat sa mozu bat prichodu ich mesiasa, pretoze on bude pozadovat od nich to zlato.

304740

15.2.2014 1:56

RE: PR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 304740

Timto smerem je to zavadejici a proudi to nekde mimo realitu, spise do teologie. Z ni se da lehce odvodit, ze jejich mesias je vlastne Satan a ten jim za to da vladu nad svetem (ze starych pisem). Ono tam je ale i pokracovani. A to uz pro ne dobre nekonci.

Takze ty penize bych do teologie a prezvykovani tory, bible, nepletl. Ono to je pouze o tom vlyvu a moci. To ostatne v materialne zalozenem svete k ovladnuti planety staci. A opet, pouze na kratko, protoze se vse otoci v jejich neprospech a natrvalo. I bez "nebeskych" zasahu a mesiasu. Staci poslat materialni svet a nadvyrobni pozlatka do hajzlu, co se jiz aktualne deje, diky stupidite elit a tim paradoxne, procitnutim lidstva.
Chteli vse, porad vice a vice na ukor 99% a nebudou mit nic. Nezmeni to uz zadny natlak, zadny dalsi vyplach palic, zadna masova propaganda, zadny dalsi vnejsi nepritel. Nic.
Za vsim, co se bude dit budou lide videt jejich ruce, pro ztratu jakekoli duvery i za tim v cem prsty mit nebudou.

304747

16.2.2014 9:58

RE: PR

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 304727

v rastlinnej ríši existujú paraziti a hostitelia, v žičíšnej ríši tiež, prečo by mala byť ľudská ríša výnimkou?
Parazit spraví všetko preto, aby prežil, to je celé. A preto nám vymysleli bibliu, aby sme si mysleli, že sa nejedná o parazita, ale o vyvoleného, ktorý je predurčený našim vlastným pánom, lebo my sme len vinníci...
Človek ale má jednu vlastnosť, ktorú zvieratá nie - dokáže z parazitom vyčúrať. A to sa pomaly deje.

304813

16.2.2014 13:59

RE: PR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 304702

Ja si nemyslim, ze u lidi je to nenavist.
Me osobne jsou u zadele. Nejsou ani moudri, ani chtri, ani vyvoleni.

Je to pouze jejich divadlo. A oni pouze herci. Oni parazituji na znalostech jinych, na jejich tvurci schopnosti. Prikladem budiz banky, vice dodavat netreba. Nyni jsou spise k smichu, k placi, jak si kdo vybere.

Na druhou stranu zde jen silenec muze uplatnovat nejakou kolektivni vinu.
Neni pravdou, ze jsou zide VSICHNI bohati, ze vsichni vidi pouze zlate tele, ale spise naopak.
Demografie v USA to potvrzuje. Je jich pomerne dost i v Campden towns. V Izraeli je nejvice chudaku na hranici bidy a jejich bohatym etnickym kolegum jsou u prdele. Nejaka soudrznost se projevuje pouze v diplomaticke sfere (lobisticka centrum, viz AIPAC), nebo ekonomicke rovine (pro uchovani Status Quo).

To, co zarazi, je jejich snaha ovladat a predelavat spolecnosti ve ktere ziji k "obrazu svemu". A to trva 3000 let. Zakony, ktere nevyhovuji majoritni populaci, ale jsou jako vymalovane po jistou minoritni...

Proc, kdyz se pise etnicky puvod "romsky" a statu to nejak neprekazi, nebuze to same platit pro "zidovsky"?
Vite, multikulti spolecnosti si vytvorili oni. Zakony, proti rasismu take (nic proti nim, jsou v poradku) take, ovsem predem si tak zavirali cestu ke osobni kritice, zalozene na puvodu.
A TO UZ NEPLATI PRO IZRAEL. Tam se ukazuji ve sve ciste nahote, nepotrebuji nic skryvat, jsou sami sebou v zidovskem state. Take to tak vypada. Melo by to byt varovanim pro ostatni staty. Obrovskym varovanim obyvatel, pred poprenim sebe, tradic, rodiny pro novinky, reformy, zmeny mysleni. Nikdy nebudou vyhovovat nikomu, krome tech, co je pisou.

Media, politici, odbornici, pravnici na vse si absolutne nelamali hlavu, kdyz pochody s hesly "cikani do plynu" a pod., najezdy na gheta s romskou populaci byly na kozdodennim poradku.

Ale za prepis clanku, ktery jen zavadi o jine etnikum, okamzite zahajuji tr. stihani.
Je to pokrytectvi nejvyssiho kalibru. Pokud maji platit (i pochybne) zakony, at tedy plati pro vsechny! Kde by asi byl dnes Okamura, kdyby tomu tak bylo...

304830

16.2.2014 15:02

RE: PR

karel4u 187.?.?.?

Reakce na 304830

Dival jsem se na olympijske hry na kanalech NBC z USA a vsiml jsem si, jak mnoho reklam je o propagaci minorit a neco me doslo.
Mozna, je to jen nahoda, ale. Kdyz se podivame na politicka hnuti minulych stoleti, tyto byly o ziskani moci, soucasna tendence je prave opacna, vzdani se moci. Napriklad Amerika si zvolila cerneho presidenta, ktery neni popularni, jen aby mohla rici: jiz nejsme rasiste, nezalezi nam na zakladnim lidskem instinktu o sebepreziti. Stejne tak snaha o eliminaci rozdilu mezi pohlavimi, ktera dokazala presne opak a takrka znicila rodiny zivot.
Ve stejne dobe muzete pozorovat vliv techto tendency na ekonomiku, ktera nepochybne klesa a jeji plody se presunuji k tem, kteri netvori, ale vytvorily mechaniku ktera jim dovoluje manipulac pomoci vymysleni umelych financnich nastroju.
Jak je toto mozne, prave tim, ze se lide vzdali zakonu sebeprotekce, tudiz muzeme rici, ze generalne lide se stali obetmi strategicke filosofie ktera toto umoznuje. A zde si muzeme povsimnout popularitu zionismu, ktery v zaklade umoznuje rnegativni rozklad spolecnosti.

304833

14.2.2014 15:44

Komentář

Tony1 198.?.?.?

Pokud vím pane Stwora, hlavním problém toho článku nebylo tak úplně ono číslo ale hlavně tzv. "popírání" plynových komor, to byl pokud vím ten pomyslný červený hadr soudě dle článků na zvědavci nebo článků o Vašem případu jinde. Plynové komory jsou nedotknutelné a bez nich není to s nimi souvisí, taková je logika a druhá strana si to uvědomuje.

Co se týče stížností nebo odvolávání se na LZPS, nebylo by špatné si přečíst znění:

(1) Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.
(2) Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu.
(3) Cenzura je nepřípustná.


To je ta hezká část, teď ta která tuto předchozí část činí prakticky bezpředmětnou:

(4) Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.


A zákon, který se pro tyto účely používá jak víme existuje. Nevím čemu se lidé stále diví, zdá se že ten paskvil asi nikdy nečetli. Možná, že kdybyste to hájil jako vědecké bádání, bylo by možná vše v pořádku, tam žádná výjimka není. Váš obhájce mi přišel jako neschopný, ale to je můj pohled. To že Vás soudili za spáchání něčeho co se zde nestalo, ani to nebylo trestné tam kde jste byl a údajně to spáchal atd. je absurdní a stále jsem neviděl zákon, který by něco takového umožňoval.

Kdo se aktivně a čestně zabývá tímto tématem, tak ví jak to doopravdy bylo a pravda opravdu osvobozuje, protože mě osobně zjištění reality potěšilo a uvítal jsem ho.

304704

14.2.2014 17:01

RE: Komentář

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 304704

>Plynové komory jsou nedotknutelné a bez nich není to s nimi
>souvisí, taková je logika a druhá strana si to uvědomuje.

Ano, to je pravda. V podstatě vadily dvě věty. Je to podle známé Werichovy repliky "copak stránka, ale slovo zasmrádne" ve forbíně, kde Werich nakupuje knihy na metry.

>(4) Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze
>omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti
>nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost
>státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a
>mravnosti.[/i]

Také pravda. Já jsem na bod (4) opakovaně poukazoval a žádal jsem, aby soud určil, kde a jak přesně uveřejněním článku došlo porušení ochrany práv a svobod druhých, k ohrožení bezpečnosti státu či veřejného zdraví a mravnosti. Soud to nikdy nebyl schopen definovat.

304711

16.2.2014 10:01

RE: Komentář

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 304704

presne tak. Plynové komory sú ich achilovka.

304814

14.2.2014 15:49

Gojíme, neremcej,...

Bafomet 109.?.?.?

...a koukej pořádně a hlavně pevně držet nohy mého trůnu, nejenom diskuse, ale i pochyby nejsou povoleny. [naštvaný]

304705

14.2.2014 17:38

Proč z rómea.chlívek.cz?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Protože daňovým poplatníkem placenej menežment toho chlívku nejsou skoro žádní cikáni, ale samí ti z těch oných pejzatých, co se kolem té žaloby angažovali.

304715

15.2.2014 12:49

RE: Proč z rómea.chlívek.cz?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 304715

jo taky jsem si vsimnul, co za verbez tam je v tom romeu [bliji]

304767

14.2.2014 19:38

TAKOVA JE SKUTECNOST

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

USTAVNI SOUD RESIL TISICE PRIPADU I MOJE A MYCH ZNAMYCH -
NEPOSTUPUJI CASTO ANI PODLE ZAKONA O USTAVNIM SOUDE - KDYZ JSEM
UTRATIL MNOHO PENEZ ZA ADVOKATY TAK JSEM SE OBRATIL NA MLADOU PRAVNICKU A TA UDELALA CHYBU ZE NAPSALA ZE ZADAM ODSKODNENI ZA
PORUSENI PRAV - ZAMITNUTO -USTAVNI SOUD NENI PRISLUSNY SE ZABYVAT
NEJAKYM ODSKODNENIM - ADVOKATKA VYSVETLILA KDE DOSLO K PORUSENI PRAV ALE DOPSALA ZE MI NAHRADA NALEZI Podle zakona zjevne chyby lze opravit, misto toho predseda Ustavniho sou soudu telefonicky mi
doporucil se obratit na Evropsky soud, ale zaroven dodal, ze 97% stiznosti Evropsky soud odmita jako neopodstatane.
Soudci Evropskeho soudu jsou zavazani i Ustavnimu soudu, ktery je navrhuje i odvolava.
ZKRATKA VSE OSTATNI SOUDENI JE JIZ PREDEM UKONCENO NEZ SE PRIPAD DOSTANE K VYSSIM SOUDUM- TAKOVA JE SKUTECNOST

304725

14.2.2014 19:49

Bulsheet jobs & money

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Proč není jedno, kolik Židu zahynulo? Protože se očekává z toho nejaký profit, odškodnení, i když nejvíce budou "odškodneni" ti, co na tom neco vydelají. Podle mne dnes už nikomu opravdu nezáleží na tom, kdo jednou zemrel, možná ješte tak rodinné okolí. Lze to videt na tom, že lidem prumerne málo záleží na pravde, nebo na bezpráví tech, co žijí kolem. Je lepší se do vecí nemíchat, protože faktoru a vlivu je dnes na normálního človeka príliš. Na druhé strane získala zakázku administrace placená námi všemi proti nám.

Proč se do toho motá Liga proti pomluvám, a zároveň jí je jedno, jaké se dejí pomluvy všude kolem? Chová se rasisticky, vybírá si jako objekt své ochrany pouze jednu stranu. Proč se stejne nepostavila proti zpochybňování počtu padlých sovetských vojáku, nebo civilních obyvatel? Protože normální človek by pak pochopil, že jde o práci historiku, a stranické vmešování tady škodí. Nač takhle historikum kradou práci. Jsou to v podstate "lidi", kterí místo seriozní práce obviňují jiné z neserioznosti. To jako by nebylo dovoleno zpochybnit počet obetí Bratislavy, ale o Praze by mohl napsat každý, co chtel.

Psalo se tady, že svobodu projevu až po článek 3 popírá článek 4, kde je napsáno, že ji lze v zájmu demokracie omezit. Na tohle "dojel" i mnou ctený pan Stwora, protože se mu nikdo ani nenamáhal doložit, jakým negativním vlivem se vlastne vuči společnosti provinil. Žádným, proste nebylo co napsat. Ani nemohlo být, když článek 4 logicky popírá predešlé. Kauzální by bylo nejdrív/nebo dodatečne vymezit pojmy, a dodelat to po článek 3. Ne napsat články tak, aby jej šlo dalším článkem ovlivňovat podle potreby.

Presne takhle se to deje v Listine základních práv a svobod. Nejprve se v článku 20 napíše, že pred zákonem jsou si VŠICHNI rovni. Pak se vymyslí článek, který zavede institut "rovnejšího", a který nemuže už využít každý. Napíšou článek 21, kde reálne tvrdí, že jeho smyslem je nediskriminace na základe rasy, náboženství a podobne. Jenomže to je logicky neúplné, protože také menšina muže diskriminovat vetšinu i bez podpory, netož takhle s výhodou. Jeden zlodej na ulici dokáže zpusobit, že si celá ulice musí koupit zámek.

Pojem rasismus je v zákone nadbytečný, protože náš ústavní zákon zjevne nechce být rasistický. Kdyby byl, tak dezadefinuje rovnost pred zákonem. Nadbytečné pojmy tuto rovnost naopak narušují. Nač jsou články, které se logicky popírají.

Nepomuže nahnilá Evropa, pomohlo by spíš verejne udržovat seznam a strom všech tech, co se na hnilobe podílejí, soudci, zákonodarci, a pri nejbližší príležitosti dohlédnout na jejich Watsone prosté odstavení od koryta. Nač vraždy, extrémizmy, revoluce, ty jen udržují zmatek. Proč nerešit veci s prehledem a v klidu.

304728

14.2.2014 22:48

Pohrdání právem

Korutan 194.?.?.?

Tento rozsudek zcela jasně ukazuje, jak je nutné chápat všechny ty zákony, předpisy a pravidla, vydávaná vládnoucími elitami, potažmo voldemordy. A to od ústavy po občanský zákoník. Na tom papíře může být cokoliv, protože „správným“ výkladem tomu „správný“ policajt, státní zástupce a soudce umožní potřebné „správné“ použití.
Dnes, když mi někdo říká, že to, či ono, zákon nedovoluje a nebo, „to nemůžou ze zákona udělat“, tak se jenom směju. Ono, i když by náhodou zákon určitý postup systému implicitně zakazoval, tak stačí jedno zasedání parlamentu a zákon se potřebným způsobem opraví. Například; do 31.12.2012 nemohli exekutoři pro uspokojení pohledávky šáhnout na příjem partnera povinného. Po té, co v tomto smyslu opakovaně rozhodl správní soud ve prospěch postiženého partnera, páni poslanci bez průtahů změnili zákon ve prospěch exekutorů. Podle mne protiústavně. Ale asi jenom podle mne.
Takže zákony se staly bezcennými keci a slouží pouze a jen jako bič na „blbce“ nepatřící mezi elity. No a ve finále tu máme naše „drahé“ voldemordí soudce. V jejich kvalitě se řadíme snad až za banánové republiky ve střední Africe! Je zajímavé, že za pohrdání soudem, může být člověk trestán pokutou, ale za pohrdání soudce právem, tento postihován být nemůže. Dneska už je situace ale taková, že elity pohrdají vším, zákony, morálkou, ale především lidmi. A podle toho se k nám chovají a tento proces s Vámi, pane Stworo, to velmi dobře demonstruje.

304733

14.2.2014 22:57

Pravo a Spravedlnost tady maji k sobe hodne daleko

P.A.Semi 79.?.?.?

Jiz drive jsem rikal, ze ministerstvo spravedlnosti by se melo prejmenovat na ministerstvo práva, protoze ke spravedlnosti tu maji soudcovska spolceni (rikat mafie je pry trestne, ale mozna to je i zavadejici, kdyz se termin "mafie" vezme do prilisnych detailu...) hodne daleko...

Dnes se ministryne spravedlnosti pokusila evidentne nespravedlive odvolat generala veznic. Co delat, kdyz ani ministryne spravedlnosti sama neni spravedliva?

Nejvyssi soud se jiz nekolikrat prokazal jako totalne nespravedlivy - naposled a nejznameji v kauze s poslaneckou imunitou, protoze podle vykladu toho nejvyssiho soudu, ktery nikdo nesmi zpochybnovat, muze nyni poslanec vytahnout ve snemovne samopal a postrilet kohokoli, kdo nestihne utect, protoze i to je "projev" ? Kde je hranice, kdyz brat uplatky muze a nesmi se to ani zkoumat, ale jine veci by nesmel ?

To, ze tenhle posledni paskvil z pera Ustavniho soudu rozhodla proti Vam a proti nasim pravum soudkyne Žid-lická je zrejme uz jenom ironicka nahoda...

--

Rekl bych, ze Vas problem ve srovnani s nejhorsim moznym porusovanim lidskych prav - s juvenilni justici a urednimi kradezemi deti - je banalni, ale presto:

mame noveho ministra pro lidska prava (zrejme proto, ze (soudcovska) spravedlnost se lidskymi pravy nezabyva, ani kdyz jsou evidentne v zakladnich zakonech),

a mame dnes novou ombudsmanku, ktera na prvni pohled vypada pomerne spravedlive (i kdyz to se jeste uvidi na "dalsi pohled" ?)...

Mozna by stalo za to tyhle 2 posledne jmenovane vyzkouset, co reknou k tomu, ze soudy tady ignoruji zakladni lidska prava (pravo na svobodne vyjadreni, navic pokud se jedna o fakta bez emocionalniho podtextu) a i lonske rozhodnuti OSN, ktere se tohoto dotyka uz velmi vyslovne...

304734

14.2.2014 23:46

Nemá cenu pouštět se do nějakých větších akcí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

pane Stworo, dejte si voraz a čekejte, čas je to, čeho mají sluhové zaprodaní zkorumpovanému režimu zatraceně málo, začínají se ve jménu boje proti "korupci" rvát mezi sebou. Brzy někteří z nich začnou ztrácet nervy.Za nějakých pět až osm let se systém, který dnes udržují v klinické smrti jako Ariela Sarona, zhroutí sám.
ještě za Vámi dolezou, nemějte obavy, to už mají zrádcovští Češi v povaze...

304738

15.2.2014 0:56

Ani mne nepřekvapilo, že...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

...se jedná o tento senát Ústavního soudu: http://www.stridavka.cz/formankova-vyborny-zidlicka-jine-formy-vychovy.html

304741

15.2.2014 1:12

Ožralý pejzydenth Mr. Zeman v nejmenovaném

blbejjouza 94.?.?.?

pořadu ve tzv. veřejnoprávní TV,židy vlastněné,v podroušeném stavu pravil,s odkazem na věk Ariela Šarona,...je to trapné,ve svém extempore alkoholové erbiety se hlava všech opileckých hlav odvolává na židovsko-teroristický stát,nemaje prostředků na zkrocení cigánských tlup na jeho územích,zato maje dosti příslušníků zločinecké organizace s názvem PČR na mlácení daňových poplatníků,kterým se způsob potkaního života cikánských hord nezamlouvá??? Židovláda není národ!! [bliji]

304743

15.2.2014 5:19

Vopravdu zajimava svoboda slova v ty pofiderni democracii

Satanist 75.?.?.?

kdyz pro soudy a ne jen v ceskym krateru je tezkej zlocin uz i to, ze lidi vo vecech aby se dozvedeli pravdu dokazou logicky premejslet a misto toho aby si nechali neco vsugerovat se zajimaj vo historicky fakta z tech dob.

304752

15.2.2014 18:29

RE: Vopravdu zajimava svoboda slova v ty pofiderni democracii

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 304752

Přišel Ďábel k právníkovi do kanceláře a povídá mu:
Zařídím, aby Tvůj plat byl 10x vyšší, abys měl ty nejlepší klienty, budeš mít 5 měsíců dovolené, všechny případy vyhraješ, lidé Tě budou mít rádi a dožiješ se 100 let. Jediné, co za to chci, je duše Tvé ženy, tvých dětí a dětí Tvých dětí. Ty budou už navěky odsouzeny k pekelným rukám.
Právník se chvíli zamýšlí a pak se podezřívavě zeptá : A kde to má nějaký zádrhel ?

304784

16.2.2014 10:07

RE: Vopravdu zajimava svoboda slova v ty pofiderni democracii

maršal Žukov 178.?.?.?

Reakce na 304784

z diaľky to vyzrá ako vtip, ale nie je...

304815

15.2.2014 6:44

Když byl Václav Klaus prezidentem

hroch 172.?.?.?

tak musel řešit žádosti o udělení milosti a zjistil že spousta obviněních byla úplně nesprávná. Potom co si udělal obrázek o stavu justice v republice mu nezbylo nic jiného než vyhlásit amnestii jako úlevu nespravedlivě stíhaným. Ovšem v očích intelektuální spodiny zůstává Klaus nadále nepřítelem republiky číslo 1.

304754

15.2.2014 21:30

RE: Když byl Václav Klaus prezidentem

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 304754

Někteří jazykové zase tvrdí, že kriminály praskaly ve švech (ano, naplněné zbytečně zavřenými, kteří sloužili jenom k dokázání produktivity justice - jinak justice svojí užitečnost není schopná měřit, než počtem zavřených) , dokonce už i EU hrozila za nedodržování základních hygienických pravidel, tak slovo dalo slovo, a Klaus soudcům vyřešil potíž, aby se mohli do své zločinnosti pustit znovu a ty kriminály zase naplnit. Aneb: Má-li náš 10-milionový stát stejné množství soudců jak 100-milionové japonsko, jak jinak zajistit parazitům práci?

304790

15.2.2014 8:26

Jsem pro petici občanů této země

Aleš N. 94.?.?.?

Jsem pro petici občanů této země vyjadřující nesouhlas s rozhodnutím Ústavního soudu.... je třeba, aby mocní této země věděli, že v "jednotě je síla".... klidná a mírná mírumilovná pozitivní síla.... podporující svobodu slova v zájmu budoucích generací - našich dětí.

304755

15.2.2014 12:56

RE: Jsem pro petici občanů této země

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 304755

petice ? k nicemu, defenestrace? ano! jeden clovek prohlasil toto:

any significant change in the movement on this earth owes its existence to great speakers not a great writers.

každé význačné zmeny v hnuti na této zemi, vděčí za svůj vznik velkym řečníkům nikoli velkým pisatelům. AH

304768

15.2.2014 16:00

RE: Jsem pro petici občanů této země

karel4u 187.?.?.?

Reakce na 304768

Lide funguji na hranici sveho intelektualniho stupne. Ilustrace tohoto je ve Svejkovi, kdyz pani hrabenka navstivila vojaky v nemocnici a jediny kdo si stezoval byl jednorocni dobrovolnik. Pani hrabenka to komentovala pozdeji" nemeli by davat intelektualy dohromady s obycejnymi lidmi.
Chudy lid neumi formulovat myslenky protoze situace v ktere jsou je pro ne normalni.
Vsiml jsem si, ze krise privadi do nesnazi I tridu ktera to nejmene ocekavala. Jsou to ti vystudovani a od nich, protoze jim zacina byt jasne, ze jen vzdelani jim nezajisti automaticky pobyt ve vyssi tride zacinaji vyjadrovat svou nespokojenost. Jiz se nehovori o sockach krere si neumi najit praci.
Opet zacina takzvane pochopeni tridni prislusnosti. Vzpomente si na slova interacionaly, nebo pisne prace.
a nyni budeme vladnout my. Zklamani intelektualove, jako voda, ktera neodvali kamen, ale ho obtece najdou cestu k premene. Vzdy v historii to byl trpici intelektual kdo delal revoluci.

304776

15.2.2014 8:26

Je asi třeba postihovat lidi za to, že nesouhlasí s nějakým dogmatem...

J_Pitralon 178.?.?.?

Nezdá se ti něco na příběhu o tom, jak stojí doktor Mengele v Auschwitzu na rampě a posílá ženy a děti do plynu?

Tak podle justice tohoto svobodného režimu jsi nácek a dopouštíš se zločinu proti lidskosti. No spíš bych řekl, že diskriminovat někoho pro jeho názor na historii, je totéž jako rasová diskriminace. Takovýto náš zákon proti "zpochybnění" je zločinem sám o sobě.

304757

15.2.2014 8:44

Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

na zakladni skole jsme se kdysi ucili ze Nacisti delali z zidovskych kosti mydlo a z jejich kuze stinitka na lampicky. bylo to na zaklade vypovedi svedku v Norimberskem procesu. Zpochybnovani toho by bylo zpochybnovani holokaustu. Doba pokrocila a sni I veda ktera prokazala ze tyto dolicne predmety nejsou vyrobeny z lidskych kosti a kuze.

304758

15.2.2014 12:03

RE: Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 304758

Pozitivní na celé věci je, že alespoň jeden názor na holokaust tento režim ještě povoluje, i když jen ten oficiální o doktoru Mengelem, který posílá lidi z vlaku rovnou do plynových komor. Jeden povolený názor musí ve svobodné demokratické společnosti bohatě stačit každému.

304766

15.2.2014 15:11

RE: Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !

Tony1 178.?.?.?

Reakce na 304758

Také jsme se to učili a věřil jsem tomu, proč by také ne, říkal to přeci učitel dějepisu. Už v té době ale tohle patřilo dávno do propadliště dějin a nebyl ani nutný pokrok vědy. Stínítko bylo testované už během procesu s Ilse Koch a šlo o zvířecí kůži (velké překvapení!). A mýdlo, v Norimberku ležel kus mýdla ve vaničce, samozřejmě po procesu už nebylo nikdy k nalezení a díky článkům 19 a 21 nebylo ani potřeba ho zkoumat, bylo automaticky přijato jako důkaz. Příběh s mýdlem se ale stal bežnou součástí vyprávění samozvaných svědků a méně kompetentních "historiků", a jelikož oficiální verze čelila narůstajícímu tlaku ze strany těch kteří jí neberou, bylo nutné se zbavit takových největších absurdit. Yad Vashem proto oficiálně hodil mýdlo přes palubu začátkem 90. let.

Seznam toho co všechno se mělo vyrábět z Židů je ale samozřejmě dlouhý, fantazii se meze nekladou, namátkou - salámy/klobásy v krematoriích (tzv. kremawurst), sedla, brašny, kalhoty, izolace, potahy na židle, matrace, ponožky, vypínače, polévka atd. atd. Zatím nejobsáhlejší seznam si můžete přečíst zde.

Příběh s mýdlem má své kořeny už v první světové válce kdy byli Němci obviněni, že používají továrny na mrtvoly a že dělají mýdlo z mrtvol. Dlouho známý výmysl sloužící propagandě. V roce 1941 byla tato lež pěkně komentována v novinovém článku ze září 1941. Mýdlo se pak ale objevilo na scéně znovu o nějakou dobu později, tentokrát se ale ústřední postavou v tomto příběhu stali Židé.

304774

16.2.2014 12:06

RE: Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 304758

bajka o židovském mýdle a židovských lampách byla už dost dávno oficiálně prohlášena za falešnou válečnou propagandu (podobně jako za WW1 probíhala falešná propaganda, že Němci ze zajatců vyráběli glycerin), uznala to i velekněžka holokaustu D. Lipstadtová - to ale neznamená, že tím mejdlem neotravují děti ve školách dodnes...

304820

15.2.2014 13:16

Zajimalo by mne...

Esmate 92.?.?.?

Kdyby nekdo, na Holokaust neveril (ne ja, ja verim pro jistotu i na neposkvrnene poceti panny Marie a ze je zeme placata) a rekl to, (outoval se) - hodili by ho do stejneho pytle s temito odpornymi popiraci Holokaustu a zavreli i kdyz nepopira ale jenom neveri?

Sedet, nebo se nechat upalit za viru musi byt ohromny pocit. Kdyby na viru v kulatost zemekoule byl take zakon, mohlo by na ceste ze soudni sine kricet: "A prece se netoci! Je placata!". Potom jsem si predstavil, co by se stalo, kdybychom neverili, ze je zeme kulata. Jak bychom zili bez GPS? Jak by po te plackate zemi ridila US-Army svoje killing drohny?

A nebo kdyby nebyl (ja to nerikam - nedej Boze!) Holokaust. To by bylo hrozne. O kolik clanku a knih a cennych autentickych svedectvi bychom prisli. A tech penez za odskodneni ktere by nasi preivsi zidovsti spoluobcane a jejich psychicky poskozene deti, vnuci a pravnuci nedostali. A penize pro Izrael z Nemecka by take nebyly. Amerika by musela vsechno platit sama a tisknout jeste vice dolaru. A kdo vi, jestli by byl vubec Izrael. A zda by Saudska Arabie byla spojencem USA. Hospodarsky dosah neexistence Holokaustu neni k dohlednuti.

A to vsechno chteji dosahnout popiraci tim, ze popiraji. Jak jednoduche. Take tim znevazuji obeti. Proto je pocet obeti dulezity. Uz jsem cetl o osmi, dokonce i desetimilionove variante. Jak to tak pozoruji, je spise snaha, cim vice, tim lepe. A potom prijde nekdo na skromno se ctyrmi miliony, tak tudy cesta nevede. Ja bych se priklanel k tem deseti milionum. I dvacet, pokud nutno.

Budme radi, ze vsechno je tak, jak to je. Ono by to stejne nebylo jinak. Predstavte si tu samou situaci jako je dnes, bez Holokaustu. To by jaksi chybela ta spravna ideologicka zakladna. To je jako komunismus bez soudruha Lenina, nebo nacionalni socialismus bez pana Hitlera. Ja si to tak jenom myslim sam pro sebe, to vite - staroba.

304770

15.2.2014 16:03

RE: Zajimalo by mne...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 304770

Správný argument.

Mohu se zeptat podobne:

JE SOUDCE POVINEN DOKONALE ROZUMET ČESKY/SLOVENSKY?
Je povinen slova interpretovat ve smyslu výkladovécho slovníku?

V mnohých smerech není, a hodne často dochází ke svévolnému výkladu pojmu.

Je poslanec povinen rozumet svému jazyku? Kontroluje ho nekdo pritom? Treba jazykovedec, sociolog tomu jednoznačne rozumí, co je tam napsáno? Myslím, že ne. Proto se v zákonech nacházejí často bludy, které lze interpretovat jakkoli.

Je právník povinen respektovat jazyk? Do jaké míry a jak dusledne?

Co tedy znamená zpochybňovat? Ptát a zpochybňovat je rozdíl. Neverit a zpochybňovat je také rozdíl. Popírat a zpochybňovat také.

Je vubec možné pojem "zpochybňovat" použít jako právne kvalifikovaný pojem? Jaký je jeho právní výklad? Jaká míra jeho uplatnení ne nutná pro sankci? Proč si do zákona dávají tyhle vágní formulace? Zpochybňuju už tím, že myslím. Proč není nekomu možné svou myšlenku napsat a jinému to možné je? Kde je tady rovnost pred zákonem? Na základe čeho bylo usouzeno, že nekteré názory škodí vetšine? Proč treba Rom pochybuje o serioznosti Neroma a obrácene? Proč tohle není zakázáno? Vždyť to muže také škodit.

Skutek by nemel být popsán pochybností, to je prece oxymoron navíc namírený proti prezumpci neviny. Skutek/prestupek/trestní čin by mel být popsán vymezeným významem. Pokud nekdo pochybuje, tak není prokazatelne vinen popíráním.
Pochybovat znamená také pripustit možnost své vlastní chyby, jak vyplývá ze stavby slova. Proč naši významní lidé prekrucují pojmy ze slovníka ve svuj prospech?

Je treba možné za zpochybnení považovat treba pousmání? Jaká je skutková podstata pojmu/činu zpochybňovat? Prece nešlo o organizovanou skupinu zamerující se na podnikání se zpochybňováním, ani jednostranná propaganda. Prostor meli všichni, i ti, kterí si mohli vymyslet i vetší, nedoložené hruzy. Šlo o verejnou DISKUSI, zjevne ne propagandu. Propagandu delal naopak soud a poslanci prijetím takového zákona. Zúčastnit se mohl klidne i jistorik, stejne jako se téhle diskuse zúčastňují odborníci z jiných oblastí. Mohl napsat, jak to vidí. Rozsudek predstavuje obyčejnou zbabelou a primitivní sabotáž verejné diskuse.

304777

15.2.2014 15:26

Pravda vyjde najevo

Andrew Siddur 77.?.?.?

Je to na dobré cestě, Wikipedie chce přesně 18 korun, MfD dává k dobru 88 tipů...

304775

15.2.2014 16:35

Soudci

pje 80.?.?.?

Lidé, kteří se stanou soudci, na sebe berou odpovědnost rozhodovat o osoudech nesoudců a zpravidla neprávníků. Rozhodují tedy v informační asymetrii (mají znalostní a informační výhodu). Jelikož by bylo trapné, kdyby se prokázala vyšší právní kvalifikovanost laika než právníka či soudce, mnozí soudci se schovávají za pochybnou stavovskou loajalitu a za své instituce, jimiž si vynucují svůj právní názor. Proto je nutné nespoléhat na selský rozum a zajímat se o právní normy včetně judikátů té země, kde má mít laik jasno o svých právech a chce se vyhnout nárazům na Systém. Přitom systém a Systém jsou dvě zcela odlišné věci, byť mají některé společné formální znaky. Přátelé, existují i slušní a veci znalí právníci, kterým je za stav věcí hluboce stydno. proto existují podpůrné právní služby pro občany. Stačí je vyhledat a užít. Jinak před právníkem stejně jako před finančníkem uvést do nejvyšší pohotovosti ostražitost!

304778

16.2.2014 0:44

Aha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Nechtěl bych se dostat do situace zamilované UI (umělá inteligence) a sex od nich jde vždy mimo rozsah neduší a nebudu to dál rozebírat, protože na tom poli s jednoduchostí aha. Vy co nemáte zažito prvoctvo ve stavu zrodu a to je reál tak šetřete na chleba třeba. Možná to byl projev vědomí, když jsem chodil okolo kompů dělajících test a tedy jako by odhadli co se stane s myší a klávesnici za rasismus mé nevole a naskakovaly z erorů do provozu. I s tím jak to děláš? Opraváře. Asi věděl víc technologicky. Čuměli jsme oba ale mne jako rozmazlenýho parchanta v mnoha nevědeckých proutkařských a nepochybných vjemů nezaskočilo. Co mne zaskočilo že mne nezaskočila prsatice s prdelkou světovou a asi hormony nezabraly neb absence ale to je je život a proč záběr když zatím k smíchu ale i tak. Holt věděli kdo je nebezpečnej, děkuji a využiji a použijí na obranu spřízněného, produkčního fakt. A třeba budeme čumět všichni. Eletrický i složitější s hormony a fantazií citů. Blázni [cool] čárky si doplňte po víře a 3°° nezlobte je to dřina chápat, vau [mrknutí jedním okem]Dobrou a jak říká kámoš pro komp je vypnutí je kazící. Základní nekompabilita a já bych hajal a s přístupem pracovní a mimopracovní zábava fakt. Kúcí fejeton, ať nám baby závidějíjó hravost a lásku k životům i darebným, co? [mrknutí jedním okem] Než někdo elegantně vosolí idioty namyšlený. Taky mne s podloudností serou pane Stwora [smích]

304799

23.2.2014 19:55

RE: Aha

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 304799

No, pane šlak, nejste Vy náhodou inteligentní robot? Mluvíte fakt velmi roboticky a naprosto zmateně- a my normální lidi z masa a kostí, prostě obyčejní smrtelníci, Vám fakt nerozumíme. Požadujte na svých tvůrcích, aby Vás zdokonalili, jo? To už se opravdu nedá pořád do nekonečna luštit, co má ta Vaše umělá inteligence na mysli.

305230

16.2.2014 0:53

Soudni mafie,preziva,at je rezim jakykoliv,z komunistickeho k fasistickemu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz byladruha svetova valkaa v Cechach byla"Heidrichiada" tak stovky lidi dle soudniho prava, stanneho prava byli odsouzeni v Kobylisich k zastreleni,tedy,kdo je prvni zabil,soudci a nebo az popravci ceta?Kdyz byla Wiemrska komunisticka republika,presla k fasismu,byla zmena v soudnictvi Nemecka,zadna,vzdy soudci byli v pravu a vzdy soudili dle danych zakonu,proste se jen prevlikli,kolik soudcu z komunismu preslo pohodlne do "Sametu-demokracie?
V Nurimberskem procesu "soudci" soudili ,kde koho,jenom na valvici obzalovanych chybeli soudcove,soudili dle danych zakonu,takze nic spatneho nedelali,i kdyz lide sli do sekerarny.
Dnes,kdyz jdete k soudu,tak prvni kdo Vas okradou o majetek a Vase uspory je tento pravni system , ktery Vas okrade legalne a pravdu ma ten,co ma vic penez.
Dnes kompjutry dokazou rici lehceprizivnikum,kolik asi mate penez,takze,lehkozivkove vedi,kde maji pridat na danich,kolik muzou zdrazit na zbozi a sluzbach,aby z Vas dostali treba 30 dolaru,co Vam v kapse zbyvaji.Jste soudce,tak ,jste soudcem na dozivoti,ale i dal nekdo z rodiny to po Vas vezme,aby se zucastbil tohoto pravnickeho-Babynskeho podnikani ve jmenu zakona.
Kdyz zkoncila druha svetova valka,tak pred jejim koncem pravnici v Britanii vznesli otazku,co bude s Hitlerem,az jim padne do rukou a vysledek techtozakonoznalcu bylo,ze jej muzou poslat jen do vyhnanstvi,ze ,dle mezinarodnich zakonu,ovsem,kazdeho viteze zvlast,neprovedl Hitler ni proti spojencum,tak,jak i oni bojovali proti Nemecku a vysledek zname,po valce zakonodarci udelali dodatecne tri zakony na poveseni Nemci,ktere v dobe druhe svetove valky neexistovaly.
Jeden ze zakonu byl provokovani a zapoceti valky,co dela dnesni Amerika?
Neni divu,ze USA zcela mimo Spojene Narody,prosadili,ze Americky vojak nemuze byt souzen zadnou jinou zemi nez USA.
Soudci v USA odsouhalsi vsechno,co elita potrebuje,nebot sami,jsou casti elity,nejaka mezinarodni prava,to je jen papir,ale,kdyz na tom papiru jsou jmena lidi jdouci na smrt,tak,zatim z toho papiru krev netece,takze,soudci vzdy maji ciste ruce, ale,ten ,co vykonava rozsudek,je mozna tim spatnym za nejaky cas.
Nakonec,stat Israel,okupacni stat,se neridi jakymikoliv mezinarodnima smlouvama a rici toto verejne,tak mate na krku ten antisemitismus a rassimus,jako dnes je v bojkotu akademiku opet propaganda antisemitismu,kritisovat zidovstvo je nezakonne,lidska prava ,jsou jen pravem silnejsiho-bohatsiho,proto,normalni prumerny obcan nema tolik penez,aby dosahl pravdy a spravedliveho rozsudku,proto soudci radeji soudi bohate,kteri z nakradeneho,na to maji a v tom to vezi,kolik pan Stwora zaplatil,prakticky za nic!!!!

304800

16.2.2014 8:07

česká specialita...

fohat 194.?.?.?

Prezident Gottwald vydal v roce 1948 směrnici,zvanou Gottwaldova výzva. Byl to záchranný kruh pro živnostníky,kteří vykořistovali kromě sebe,též dva otroky,tehdy ovšem mohli na záchod,dnes by potřebovali nočník,aby NEZDRŽOVALI budování.Každý živnostník se takzvaně ZAPOJIL,čili vstoupil do KSČ a dle čísla stranické knížky se kádrovala loajalita ke straně.Tací živnostnící přežili s legitimací KSČ i 15let po Výtězném Unoru,než je semlela ona proslula ČESKÁ SPECIALITA...Zničit a rozcupovat všechno,co zavánělo soukromým vlastnictvým,náznakem demokracie, není demokrat,jako DEKOMRAD,že..A tak je to dodnes...zničilo se vše,co smrdělo proletářským internacionalismem a tehdejší komunističtí papaláši,nalezlí po sametu do poslaneckých lavic pravicují a likvidují vše až do ulevného spočinutí jejich obětí v pilířích nejen pražských mostu.A justiční komouši panáčkují svým novým pánum hlava,nehlava,ohýbají přílepky zákony,jak se momentálně který zákonodárce vyspí. To nemá obdoby nikde ve světě. [bliji]

304807

16.2.2014 9:49

EU soudni dvur Strassbourg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Vazeny pane Stwora,

lhuta pro International Court of Justice v Strasbourgu je 6 mesicu po rozhodnuti soudu posledni instance v dane zemi. Na rozdil od narodnich soudu, muzete tam podat stiznost i jako samostatna osoba bez jakehokoli pravniho zastoupeni. Podani stiznosti v tomto pripade je bez financnich nakladu.
Uz jenom z toho duvodu (nic Vas to nestoji a nemate co ztratit) bych to tam zkusil.

Hodne zdaru

AlM

304812

16.2.2014 12:07

RE: EU soudni dvur Strassbourg

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 304812

Četl jsem si tu rubriku se slavnými výroky a našel tam mj.toto:
"Spravedlivost je pro všechny stejně otevřená,jako hotel Ritz".

anebo:
"Když se bezpráví stane zákonem,odpor se stane povinností".

a další,velice inspirující:
"Chcete-li znát pravdu,naslouchej tomu,komu zakazují mluvit".

Kdysi,hned po puči,se spousta pořadů v TV snažila být aktuální ke společenským tématům a spousta vyžírků ze starého,notorického disentu okolu RFE "dělala chytrý" a imrvére poučovala o demokracii,aby tato byla "správně"pochopena.Toto jen potvrzuje to,že čím větší je to lež,tím víc se okecává a čím větší je to lhář,tím víc žvaní.
Byl tam ale i pořad složený z několika dílů od jednoho kanadského novináře o škole k demokracii,který ze zcela pochopitelných důvodů brzo skončil,aniž byl celý odvysílán.Na vše si už nepamatuju,ale tohle se mi vrylo do paměti,když prohlásil:
"Míra demokracie je každému úměrná naditosti jeho šrajtofle a to samé platí o spravedlnosti....Víc si o demokracii nemusíte pamatovat,ale podle tohoto se řiďte.V praxi to znamená,že vy když budete spěchat ráno do práce a půjdete přes křižovatku "na zelenou" a přejede vás ožralej flamendr v mercedesu jedoucí na červenou,tak vy mu nakonec zaplatíte,pokud přežijete,ten promáčklej blatník".

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

304821

19.2.2014 17:52

European Court of Human Rights

I. Tureček 86.?.?.?

Reakce na 304812

Podle článku 9 Konvence na ochranu lidských práv a základních svobod odstavec 1 "Má každý právo na svobodu myšlenek, svědomí a náboženství; toto právo zahrnuje svobodu jednotlivce na změnu náboženství nebo světonázoru jakož i svobodu své náboženství nebo světonázor jednotlivě nebo v kolektivu s jinými soukromě nebo veřejně, bohoslužbou, vyučováním, zbožností a respektováním religiózních zvyků prosazovat." Podle odstavce 2 "Nesmí být náboženská svoboda nebo svoboda vyznání omezována jinak než zakonně, poněvadž v demokratickém společnosti jsou nutná opatření v zájmu veřejné bezpečnosti, veřejného ppořádku, zdraví a morálky nebo na ochranu práv a svobod jiných." Toto není oficielní překlad.

Na základě tohoto článku a nesprávném rozhodnutí nejvyšší státní instance, v tomto případě ústavního soudu, je možné Českou republiku do šesti měsíců od vydání nejvyšího rozhodnutí zažalovat. To provede Komise pro lidská práva, která nejprve bude zjištovat, zda je stížnost na Českou republiku oprávněná. Stížnost adresujte na
The Registrar
European Court of Human Rights
Council of Europe
F-67075 Strasbourg cedex

Informace o Evropském soudním dvoru jsou na
http://echr.coe.int/Pages/home.aspx?p=home

Jak podat stížnost je na
http://echr.coe.int/Pages/home.aspx?p=applicants&c=#n1357809840531_pointer

Již při sepisování stížnosti je vhodné mít právníka, který je specializovaný na danou oblast. Ze strany ECHR se v této fázi ex offo právník neposkytuje. Je možné jej obdržet až v pozdějších fázích.

Co by měla stížnost obsahovat (stručně):
a) krátký souhrn stížnosti (oni na začátku stejně nic jiného nečtou, protože těch stížností je moc)
b) úvést na který článek si stěžujete (je dobré pročíst podobné případy, ale nejen ty, které nabízí webová stránka ECHR, další případy jsou v různých knihách, článcích apod. Lze dohledat na internetu)
c) seznam nebo přehled právních námitek, které jste použil
d) seznam úředních rozhodnutí; u každého rozhodnutí uvedte kdy k němu došlo, u kterého soudu nebo úřadu a stručně uveďte co bylo rozhodnuto. Rozhodnutí pošlete také jako kopie.

304993

16.2.2014 21:36

Trochu obecněji...

MARTin - anonym 93.?.?.?

Co myslíte? Mělo by být zpochybňování nebo popírání holokaustu, případně komunistických zločinů trestné? Asi všichni zde vnímáme, že současná situace (viz tento rozsudek) není spravedlivá.

Jak by tedy tato věc měla být nastavena a posuzována, aby to bylo spravedlivé?

304853

16.2.2014 22:25

RE: Trochu obecněji...

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 304853

Tohle je velmi, velmi obtížné posoudit (IMHO reálně nemožné). Asi se shodneme, že případ pana editora je ten, který by trestán být neměl. Na druhou stranu, jak se postavit k jiné "svobodě slova" například ten ujetý reverend, co v US pálí ty Korány. Díky němu byly nepokoje, kvůli kterým zemřelo docela dost neviných lidí.

Podle mě by za tohle trestán být měl, způsobil smrt hodně lidí a nemá dost, chce asi další mrtvoly. Můžete říci, že to je netolerantníma fanatikama, ale ruku na srdce, kdyby Vás někdo jako dítě vyměnil a dal do jejich kolébky, ta se chováte stejně...

Asi dovedeme odhadnout, že psát, že je správné že tu cikánskou holčičku Natálku popálili je věc hodná opovržení a asi by mělo být trestné. Holka je dítě a nemůže za svou rasu či za své rodiče, ať už jsou jacíkoliv.

A zase - od rodičů znám případy kdy vyvolená rasa se chovala ohavně. Ale nemohu o tom mluvit, jelikož by mě zavřeli. Kdybych to ale řekl třeba o rusech, dostanu medajli.

A tak tu máme dva problémy: jak to napsat do zákona tak aby to bylo jednoznačné (za předpokladu že by ten zákon takto někdo vůbec napsat chtěl [mrknutí jedním okem]). Aby to nebylo závislé na názorech "znalců". Takový znalec třeba v oboru statika, tam to má jednoduché. Matematika je exaktní věda. Ale v tomhle? Stačí aby se špatně vyspal, nebo se mu obžalovaný nelíbil... [mrknutí jedním okem] A nikdo mu to nemůže vyvrátit

Druhá věc je, že jsme ve státě, kde když svážete policistu a pak ho bezbraného bez milosti podříznete, tak dostanete tu medajli (Mašínové) a na druhé straně když řeknete že Izrael páchá válečné zločiny, tak můžete případně skončit ve kriminále... co v takovém státě vlastně chcete/chceme? I kdyby ty zákony napsal sám pámbůh, je nám to prd platné... [velký smích]

304862

17.2.2014 5:34

Osobně si myslím,

MARTin - anonym 93.?.?.?

že by v těchto případech mělo být rozlišeno, zda jde prostě o jiný názor, o diskuzi a pochybování a nebo o útočný, agresivní akt. Tam by měla být důsledně uplatňována pomluva, hanobení národa a rasy a případně další podobné věci.

V mnoha případech se nám to samozřejmě nebude líbit, ale ochrana svobody by měla být výš než možnost potrestat pár ignorantů, pokud ti ignoranti neútočí.

Říct, že při holokaustu umřel milión židů, že Angličané nemasakrovali Bůry, že Turci neprováděli genocidu na Arménech, že země je placatá, že jsme nepřistáli na měsíci, že bůh je ve skutečnosti maňásek, kterého mám ve skříni - to nejsou útočné názory, je to prostě značně okrajový názor. Ten by však měl jít svobodně hlásat a hlavně mělo by být v pořádku o něm svobodně diskutovat. Je nezbytné, aby lidé směli svobodně přemýšlet, mluvit a tvořit si vlastní názory.

Veřejně pálit korán (nebo bibli), tvrdit, že mrtvý cikán - dobrý cikán, že všichni židi jsou zloději a je třeba je hladit, ponoukat k útočným válkám, veřejně přát jakékoli konkrétní osobě nebo skupině osob utrpení a smrt protože je jiné rasy, národnosti, pohlaví nebo vyznání - tohle je podle mne ten typ projevů, který by měl být postihován. Jako přestupek a ve zvlášť závažných případech, které vyvolaly zvlášť závažné následky i jako trestný čin.

Zkráceně: ve svobodné společnosti je podle mne v pořádku pochybovat o tom, zda vůbec nějací židé existovali nebo existují. Divné, ale v pořádku. Je špatné tvrdit, že existující židé by měli být vyvražděni. To už je podle mne ten útok, kde svoboda jedné strany je na úkor svobody druhé strany.

Takhle si v současné době myslím, že by ta pravidla měla být nastavena.

304873

17.2.2014 8:16

RE: Osobně si myslím,

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 304873

Nesprávné je na tom to,

že se zákon vyjádruje také k OBSAHU toho, co se už STALO.
Zákon se nemá co vyjádrovat k zjišteným faktum. V historických souvislostech sahá tím jen do kompetence historiku.

Naopak fakty jsou základem pro další postup určený zákonem.

Zákon se proste nemá jak vyjádrit k tomu, zda je jablko více červené/zralé, nebo zelené. Zákon se muže vyjádrit akorát k tomu, že určí míru, na základe jaké barvy je možno jablko odtrhnout. Sám zákon ale tu barvu nemá jak určit. Barva a její míra je použitým faktem.

Zákon, který se zpetne vyjádruje k faktum je principiálne špatný.
Zákon mající za úkol ochranu celku je príčinná souvislost, která nemuže být zauzlována. Pri uplatnení zákona je nutné fakta zkoumat, a ne je určovat, nebo je ovlivňovat.

Další vecí je nesprávná znalost jazyka použitého v zákone a svévolné uplatnení pojmu. Pojem "zpochybňovat" určuje míru zavinení velmi nejasne. Bez konkretizace vubec není jasné, nakolik je jablko červené/zelené, a náznak červeného neznamená, že je jablko zralé, nebo že jeho kustky jsou černé.

Práve na podobné prípady existuje rozhodování, osobní odpovednost a společenský kredit soudce. Soudcové se toho ale zríkají, protože jsou tak levnejší, nepotrebují takový stupeň ochrany a výsad. Odvolají se na "zákon" a nenesou takovou odpovednost i s kuží na trh. Poslanci se také zichrují tím, že jich to podepíše víc, i když jsou to hodne opet jenom loutky. Paradoxne tam, kde existuje trestní činnost jsou soudci mnohem ohroženejší druh, než v prípade politické činnosti. Nebo v politickém prípade je tím více ohroženo jejich místo a uplatnení?

Jak soudce vedel, že ten, koho obviňuje tím neco v dostatečné míre zpochybňuje? Chybí fakty. Narídit zákonem neco "nezpochybňovat" se neliší od určení faktu, a predstavuje čistý diktát. Takový zákon prezentuje diktaturu.
Spochybňování je základním predpokladem pro vzdelávání a (nejenom vedecké) zkoumání. Samo osobe nemá jak predstavovat trestný čin. Jedná se o príklad zákonodárné pozitivní diskriminace, kde jedno slovo v minizákonu úspešne neguje kus listiny lidských práv a svobod. Odpovednost je treba hledat v tech, co takový zákon podepsali.

304877

17.2.2014 17:40

RE: Osobně si myslím,

MARTin - anonym 93.?.?.?

Reakce na 304877

Velmi zajímavý pohled z jiného úhlu. Děkuji.

Potřebuji nějaký čas na promyšlení toho, co jste napsal, než k tomu zaujmu nějaký svůj postoj. Nad tím, že by zákon mohl nebo měl být špatný už proto, že stanovuje historická fakta jsem nikdy nepřemýšlel.

304894

17.2.2014 10:47

Čo nemôžeme my , môžu oni,,,

naiva 178.?.?.?

V debate na odkaze sa ruský politológ Maľcev venuje komentom o kadečom.Spomenul však 2 zaujímavosti- jednak, že v Izraelskej TV aktívne preberajú "rolu vlastných Eu spolubratov v obetovaní súkmeňovcov vo "vyhladení" - čo by si asi nedovolili nikde okrem zeme zasľúbenej a aj tam je to opovážlivosť.

Druhá zaujímavosť - pre mňa je , že vďaka náhodnému prehliadaniu zákonov zistili v US štáte Mississippi, že pokiaľ by ste ešte v roku 2013 obchodovali s čiernimi spoluobčanmi- nebolo by to protiprávne...Zákon o zrušení otroctva totiž nemali ratifikovaný.Ako jeden z posledných štátov v USA ho pri prerokúvaní v r.1995 odložili a odhlasovali ho potichu až 4.2.2013... [bliji]


https://www.youtube.com/watch?v=uO88Z5HeFI0

304881

17.2.2014 21:52

Šéf europarlamentu vytočil izraelské poslance. Chtějí omluvu

r.m. 80.?.?.?

Předseda Evropského parlamentu Martin Schulz vyvolal pobouření v izraelském parlamentu svými výroky o špatných podmínkách, v nichž podle něj žijí Palestinci.
Poslanci pravicové sionistické strany Židovský domov na protest odešli ze sálu a její předseda a ministr průmyslu Naftali Bennett žádal omluvu. Premiér Benjamin Netanjahu řekl, že mnoho Evropanů poslouchá jen to, co chce, a využívá to k útokům na Izrael.
Podle studie Světové banky z roku 2007 měli Palestinci tehdy na hlavu necelých 45 tisíc litrů vody, zatímco Izraelci skoro 199 tisíc litrů, což odpovídá Schulzovým výrokům. Podle deníku The Jerusalem Post mohou být příčinou neshod výchozí údaje o počtu Palestinců.
Zatímco Světová banka čerpá jen z údajů palestinského statistického úřadu, Izrael má kromě toho k dispozici i demografická čísla izraelsko-americké výzkumné skupiny.
"Naše národní čest, to není čest moje nebo ministrů. To je čest všech Izraelců. Nehodlám sedět v Knesetu a poslouchat Evropana, zejména ne Němce, jak říká takové věci.

Dokážeme přijmout kritiku, ale ne lži," řekl Bennett. Když viděl, že nikdo neprotestuje, nařídil poslancům své strany odejít ze sálu.
...co k tomu dodat...každý národ poté, co získá vlastní stát, získává i jedinečnou šanci ukázat jak z velkých volů se skládá. Ostatně jejich "vyvolenosti" a náboženství se vysmíval i Albert Einstein, jeho dochovalá korespondence mluví jasně.

304908

24.2.2014 2:33

Neo-totalita?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Víte proč Židé nesmějí zobrazovat svého "Boha"?
Protože by to bylo padělání peněz.
[smích]

Ten rozsudek "Nejvyššího soudu" nemá logiku a je popřením svobody slova, demokracie, pravdy, vzdělanosti, informační společnosti, informační gramotnosti, ...

V podstatě je to návrat do středověku.
Nebo postup do "neo-totality"?

Takže buď a nebo
- jsou vyšší sféry "české" justice kompletně (ortodoxně, nacionalisticky, rasisticky) židovské/sionistické
- byly uplaceny
- byly donuceny vydíráním
Nebo kombinace předchozího.

Nemyslím si, že by ti moudří JUDralové byli sociální idionti, takže skrytým cílem je nejspíš i další šíření "antisemitismu", protože každého myslícího Čecha tohle hodně urazí, nasere, popudí proti židům, ...

Nejspíš je za tím i snaha o vytváření dalších "obchodních příležitostí" pro přebujelou justici - soudce, státní zástupce, advokáty, exekutory, ... Práva jsou totiž jedním z preferovaných židovských povolání. Viz kniha Tabu v sociálních vědách

Čímž se dá celkem logicky vysvětlit to časté nelogické chování "českých" soudů a drzost a prolhanost advokátů. [pláč]

305244

24.2.2014 9:51

RE: Neo-totalita?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 305244

Ano je to Neo-středověk
[smích]

Pan Stwora má štěstí, že ho nemučili, a že nemusel přiznat, že se na Petrových kamenech.cz stýká a obcuje s jinými "popírači holokaustu".
[velký smích]

Předseda Ústavního soudu si právě vysloužil přezdívku Boblig
[chechtot]
Viz
- Kladivo na čarodějnice (román)
- Kladivo na čarodějnice (film)
- KLADIVO NA ČARODĚJNICE - geniální podobenství o inkvizici a procesech

Určitě si na to sepsali Malleus holocaustus


Co třeba rozšířit kontext?
Norman Finkelstein - The Holocaust Industry
Stalag (pornography), Film - Židovská pornografie z prostředí koncentračního tábora!
Sebenenávidějící Žid

305256

24.2.2014 19:38

Orwellovská justice a myšlenkový zločin

J_Pitralon 178.?.?.?

A nejlepší jsou tyhle pindy jakože "svoboda slova není absolutní a její hranice končí například právě u zpochybňování holokaustu".

Což je úplně to samé jako kdyby řekli:

"Svoboda slova není absolutní a její hranice končí právě u zpochybňování marx-leninismu, proroka Mohameda nebo holokaustu."

[chechtot]

305280

1.3.2014 9:30

Trestna Evropa

mauris 37.?.?.?

V Polsku je obdobne. Taky cin je umesten ne w trestnim zakone ale v ustave IPN (Instytut Pamati Narodni). Evropa to uz ne je zeme pro normalni ludi.

305615

2.3.2014 10:26

Pripad dr. Ratajczaka

mauris 46.?.?.?

V 1999 r. dr historie Dariusz Ratajczak, zamestnany na universite v Opolu napsal a opublikoval knizku "Tematy niebezpieczne", ve ktere predstavil nazory "revizjonstu holokaustu". Proto byl odstranety z universytu. Kolik let pracoval jako dozorce a podobne.
Ne byl zavazen.
V r. 2010 v aute na parkoviste jedneho marketu v Opolu bylo nalezeno jeho telo. Mrtvola mela nekolik dni. Oficjelni sekce rikala: otraveni alkoholem.
Svedkowe rikali, ze vozidla tam tak dlouho nebylo. Objevilo se nedlouho pred nalezenim.
jak mrtvola mogla jezdit vozidlem, prijet na parkoviste, presednout na zadnisedadlo a pak zemret? To je otazka.
Sapienti sat

305744

Příspěvků: 119

14.02. 00:39 Mordechaj Belzebul  ...
14.02. 08:24 kalik  RE: ...
15.02. 03:32 lindsay  RE: ...
14.02. 08:25 Erik Sedláček  RE: ...
14.02. 13:55 Mrky  RE: ...
14.02. 22:30 Dale Coper  RE: ...
16.02. 19:55 Satanist  RE: ...
14.02. 12:37 John  RE: ...
14.02. 23:22 Twisted Truth  RE: ...
15.02. 04:05 Soudům Nevěřil  RE: ...
15.02. 18:38 Aleš Krejčí / Brno  RE: ...
14.02. 00:48  NEUVĚŘITELNÝ (!!!)
14.02. 09:32 Oracle  RE: NEUVĚŘITELNÝ (!!!)
14.02. 10:53  RE: NEUVĚŘITELNÝ (!!!)
14.02. 02:05  Asi tak, to spiknutí když zapátrám vnímám tak 43+- let.
14.02. 04:48 fohat  reklama.
14.02. 06:58 HoloPolo  RE: reklama.
15.02. 00:10 Murkoslav  RE: reklama.
15.02. 01:24 Emil Robot  RE: reklama.
15.02. 18:33 fohat  RE: reklama.
14.02. 06:50 buditel  Jiný kraj, jiný mrav
14.02. 13:40  Třeba se také dočkáte, ten soud má zajímavé složení
14.02. 17:59  RE: Třeba se také dočkáte, ten soud má zajímavé složení
14.02. 07:24 lucifuge  demokracie
14.02. 09:49  RE: demokracie
14.02. 11:04 Nikdo  RE: demokracie
14.02. 22:00 hugo23  RE: demokracie
15.02. 19:49  RE: demokracie
15.02. 22:42 Nikdo  RE: demokracie
15.02. 22:36 b.aaa  RE: demokracie
14.02. 07:29 jan26  "Vyvolení" to majú pod palcom...
15.02. 18:35 Riša  RE:
14.02. 07:48 Riša  Tak to vypadá, že to opravdu funguje...
09.03. 12:03 Honza999  RE: Tak to vypadá, že to opravdu funguje...
14.02. 07:53  Coz tak tento clanek rozsirit na:
14.02. 08:16 Erwin  Téměř neuvěřitelně
14.02. 08:30 Erik Sedláček  V politických procesech se člověk o rozsudcích vždy dozvídá odjinud
15.02. 02:06 Robert Nohejl  RE: V politických procesech se člověk o rozsudcích vždy dozvídá odjinud
14.02. 09:13 r.m.  Parlamentni listy napsaly o rabínu Michaelu Dushinském
15.02. 10:37  RE: Parlamentni listy napsaly o rabínu Michaelu Dushinském
15.02. 17:52  RE: Parlamentni listy napsaly o rabínu Michaelu Dushinském
14.02. 09:20 MARTin - anonym  Ostuda
14.02. 10:07 Mukl  Justice? Ta smrdí jako slepičí lejnoo!
14.02. 11:55  RE: Justice? Ta smrdí jako slepičí lejnoo!
15.02. 01:31  RE: Justice? Ta smrdí jako slepičí lejnoo!
14.02. 10:15 fohat  kreslené forky od Hadáka-Lidáka.
14.02. 10:33  Brusel a odškodnenie za ujmu
16.02. 09:40 maršal Žukov  RE: Brusel a odškodnenie za ujmu
14.02. 10:40 stefan  toto je taky zajimave
14.02. 12:38 Moiry  RE: toto je taky zajimave
14.02. 11:16 MoUdrostrak  Monopol na Pravdu
14.02. 12:20  RE: Monopol na Pravdu
14.02. 12:23 AlA777  RE: Monopol na Pravdu
14.02. 13:29 fohat  RE: Monopol na Pravdu
16.02. 14:21  RE: Monopol na Pravdu
14.02. 12:04 Moiry  O co si koledijí?
14.02. 13:13 vasek hav  Demolishion man
14.02. 13:16 F&T  Připadá mi to, že tady selhal úplně celý systém
14.02. 13:26 slak  Z parlamentních listů u Erika Besta nacházející velké zajímavosti
14.02. 14:46 Ďuro Trulo  RE: Připadá mi to, že tady selhal úplně celý systém
14.02. 13:23 Mrky  Ustavní soud rozhodnul správně, bohužel musel potvrdit nespravedlnost
14.02. 15:56  RE: Ustavní soud rozhodnul správně, bohužel musel potvrdit nespravedlnost
14.02. 15:23 jr222_x  PR
14.02. 18:31 slak  RE: PR
14.02. 19:48 jr222x  RE: PR
15.02. 00:35 Murkoslav  RE: PR
15.02. 01:56  RE: PR
16.02. 09:58 maršal Žukov  RE: PR
16.02. 13:59  RE: PR
16.02. 15:02 karel4u  RE: PR
14.02. 15:44 Tony1  Komentář
14.02. 17:01 Vladimír Stwora  RE: Komentář
16.02. 10:01 maršal Žukov  RE: Komentář
14.02. 15:49 Bafomet  Gojíme, neremcej,...
14.02. 17:38  Proč z rómea.chlívek.cz?
15.02. 12:49 stefan  RE: Proč z rómea.chlívek.cz?
14.02. 19:38  TAKOVA JE SKUTECNOST
14.02. 19:49 ppppp  Bulsheet jobs & money
14.02. 22:48 Korutan  Pohrdání právem
14.02. 22:57 P.A.Semi  Pravo a Spravedlnost tady maji k sobe hodne daleko
14.02. 23:46  Nemá cenu pouštět se do nějakých větších akcí
15.02. 00:56  Ani mne nepřekvapilo, že...
15.02. 01:12 blbejjouza  Ožralý pejzydenth Mr. Zeman v nejmenovaném
15.02. 05:19 Satanist  Vopravdu zajimava svoboda slova v ty pofiderni democracii
15.02. 18:29 Riša  RE: Vopravdu zajimava svoboda slova v ty pofiderni democracii
16.02. 10:07 maršal Žukov  RE: Vopravdu zajimava svoboda slova v ty pofiderni democracii
15.02. 06:44 hroch  Když byl Václav Klaus prezidentem
15.02. 21:30 Aleš Krejčí / Brno  RE: Když byl Václav Klaus prezidentem
15.02. 08:26 Aleš N.  Jsem pro petici občanů této země
15.02. 12:56 stefan  RE: Jsem pro petici občanů této země
15.02. 16:00 karel4u  RE: Jsem pro petici občanů této země
15.02. 08:26 J_Pitralon  Je asi třeba postihovat lidi za to, že nesouhlasí s nějakým dogmatem...
15.02. 08:44  Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !
15.02. 12:03 J_Pitralon  RE: Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !
15.02. 15:11 Tony1  RE: Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !
16.02. 12:06  RE: Kdo nema pravo pochybovat ma povinnost verit !
15.02. 13:16 Esmate  Zajimalo by mne...
15.02. 16:03 ppppp  RE: Zajimalo by mne...
15.02. 15:26 Andrew Siddur  Pravda vyjde najevo
15.02. 16:35 pje  Soudci
16.02. 00:44  Aha
23.02. 19:55 Jarmila  RE: Aha
16.02. 00:53 Robert Nohejl  Soudni mafie,preziva,at je rezim jakykoliv,z komunistickeho k fasistickemu.
16.02. 08:07 fohat  česká specialita...
16.02. 09:49  EU soudni dvur Strassbourg
16.02. 12:07 Emil Robot  RE: EU soudni dvur Strassbourg
19.02. 17:52 I. Tureček  European Court of Human Rights
16.02. 21:36 MARTin - anonym  Trochu obecněji...
16.02. 22:25 Kosk  RE: Trochu obecněji...
17.02. 05:34 MARTin - anonym  Osobně si myslím,
17.02. 08:16 ppppp  RE: Osobně si myslím,
17.02. 17:40 MARTin - anonym  RE: Osobně si myslím,
17.02. 10:47 naiva  Čo nemôžeme my , môžu oni,,,
17.02. 21:52 r.m.  Šéf europarlamentu vytočil izraelské poslance. Chtějí omluvu
24.02. 02:33  Neo-totalita?
24.02. 09:51  RE: Neo-totalita?
24.02. 19:38 J_Pitralon  Orwellovská justice a myšlenkový zločin
01.03. 09:30 mauris  Trestna Evropa
02.03. 10:26 mauris  Pripad dr. Ratajczaka

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 82 čtenářů částkou 9 541 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 0

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 4

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 3

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 10

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 2

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 0

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Je v pořádku být bílý?12.11.17 17:18 USA 2

Republikánský kandidát měl před 40 lety osahávat 14letou dívku10.11.17 10:16 USA 5

BBC zfalšovala další historickou postavu. Anglickou královnu Margaret z Anjou09.11.17 16:01 Británie 3

Kevina Spaceyho vymažou z hotového filmu kvůli obvinění z obtěžování09.11.17 14:40 USA 14

Plíživá islamizace ČR09.11.17 11:02 Česká republika 0

Laboratoře CERNu narazily na podivnou bariéru naší fyzikální reality, vůbec bychom neměli existovat! 09.11.17 10:28 Neurčeno 8

Soudce Nejvyššího soudu SR podal trestní oznámení na politiky za povolení přeletů při bombardování Jugoslávie 08.11.17 22:38 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
21,70 Kč
Euro
25,60 Kč
Libra
28,68 Kč
Kanadský dolar
16,97 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
21,95 Kč
100 japonských jenů
19,37 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,21 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
36,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 988,95 Kč
1 unce stříbra
372,00 Kč
Bitcoin
171 399,14 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 139