Diskuze k článku

Usnesení sněmu signatářů Manifestu D.O.S.T. k dnešnímu jmenování vlády

Příspěvků 84

30.1.2014 7:41

Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Tyto zběsilé ideologie vycházejí a jsou trvale podporovány z vlivných nadnárodních neomarxistických center a přinášejí s sebou vysoce nebezpečnou „antidiskriminační“ agendu, jejíž právní a praktické důsledky (povinnými kvótami pro počty žen ve veřejných funkcích počínaje a uznáním „práv“ pedofilní „komunity“ konče) deformují společnost v celém euroatlantickém prostoru. Nespokojí se totiž s málem a jejich stále zjevnějším cílem je totální mravní, hodnotová a konečně i fyzická destrukce Západu, jehož stavební kameny, mravní řád, vlast a rodinu, nejprve zpochybnily a posléze postavily na pranýř. Masivní propagandou na jedné straně dehonestují stoupence tradičních hodnot jako „kryptofašisty“, „šovinisty“ a podobně, na druhé straně idealizují „přínos“ multikulturního „soužití“, zamlčují jeho negativní jevy a systematicky likvidují zbytky sebezáchovných společenských mechanismů.

Jako pressedmdesatilety dedek nemusim zduraznovat, ze jsem pod komunistickou ideologii cosi prozil. Verte, nikdy me nenadchla, naopak. Je vsak fakt, ze kdyz clovek neco momentalne proziva, je castecne, nebo nekdo docela, ovlivnen az vlacen emocemi. Je vedecky dokazano, ze pro ohodnoceni doby a skutku je nejdulezitejsi a tudiz nespravedlivejsi casovy odstup.

Po precteni tohoto usneseni D.O.S.T.u jsem docista nahodou narazil na nize predkladanou adresu na youtube. Naplnen dojmem z vyse uvadeneho usneseni jsem se zaposlouchal na 7 cili 7 dni.
Jirina Svorcova mi nebyla jako herecka nikdy sympaticka pro pateticky projev a z neho jakoby stale cpicici vernost komunistickym ideim. Naopak Pavel Tigrit me ohromoval jako komunistobijec.
Kdyz jsem dnes v noci zmineny porad na youtube s onim proklamovanym odstupem doby a s vedomim, kam nase spolecnost dnes dospela se spolecensko-ekonomickymi vysledky, kdyz jsem si uvedomil uroven vzdelani a chovani dnesni mladeze, kdyz jsem se zamyslel nad duchodci, exekucemi, podvody v obchodech, bezdomovci atd., v nekterych chvilich (hlavne v zaveru poradu na youtube) jsem prestaval byt na strane Pavla Tigrita. Proc?

http://www.youtube.com/watch?v=ZTO2FTQaBhM

303579

30.1.2014 15:19

RE: Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?

ajajaj 91.?.?.?

Reakce na 303579

Nechci se Vás nijak dotknout, ale když jste kdysi uznával Tigrida, tak si ani nezasloužíte nic lepšího, než tento "český" bordel.
Já se už dlouho držím hesla, že se má každý tak, jak si zaslouží. A Vy jste jen toho dalším příkladem.

Já si nestěžuji, jako Vy - zvedl jsem kotvy - a druhým rokem žiji s rodinou v Německu. Je tam chleba taky o dvou kůrkách, ale když člověk není líný a pracuje, tak uživí i pětičlennou rodinu, což v ČR dost dobře nejde. Tady jsme s jednou průměrnou mzdou a s přídavky na děti cca 2000 Kč "ryli držkou v zemi", jak by řekl klasik, nebo úředně řečeno, byli jsme hluboce pod hranicí bídy.

303607

31.1.2014 2:57

RE: Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303607

>ale když jste kdysi uznával Tigrida
Tigrid vydaval v Parizi "za blahe pameti" Svedectvi. Pral bych vam bez predpojatosti ci predsudku do nektereho vydani nahlednout. Mozna byste ho obestrel treba jen negaci dilci, ne vseobecnou!!!

>zvedl jsem kotvy - a druhým rokem žiji s rodinou v Německu.
Ja jsem napsal:
>>Jirina Svorcova mi nebyla jako herecka nikdy sympaticka pro pateticky projev a z neho jakoby stale cpicici vernost komunistickym ideim. Naopak Pavel Tigrit me ohromoval jako komunistobijec.
Svoje duvody - sympatie a antipatie - jsem tim jasne charakterizoval. Vy naopak jste se odsudkem pasoval do opozice, tedy asi za zastance komunismu. Jinak tu vasi tajemku neumim rozsifrovat. Pritom jste ale zvedl kotvy a rozhodl se pro zivot tam, kde komunismus nebyl, neni a ani jej nemuzete v budoucnu ocekavat. Je tu mirny protiklad, protireceni.

>tak si ani nezasloužíte nic lepšího, než tento "český" bordel.
>Já se už dlouho držím hesla, že se má každý tak, jak si zaslouží. A Vy jste jen toho dalším příkladem.
Mlady pane! Ja kdybych se rozhodl nekoho takto zaskatulkovat, nedelal bych to bezhlave od pasu, ale nejdrive bych pripustil, ze ten dedek muze mit kdovico za sebou, treba bych i zafantaziroval, ze mohl nekolik desitek let zivota stravit v cizine a ted formou CPP, OAP a PPP muze dohromady pobirat tolik, kolik vy za svuj arbeit nepobirate.

>Já si nestěžuji, jako Vy
Ode me to bylo vyjadreni za jine - za narod.
No, vasi nezkusenost omlouvam, protoze jste se vyjadril slusne:
>Nechci se Vás nijak dotknout,
Proto jenom radim. [smích] Vite, my, kmeti, jsme se davno zbavili zbrklosti.

303666

31.1.2014 9:40

RE: Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?

Viny 77.?.?.?

Reakce na 303579

Históriu píšu víťazi, tí udalosti vždy vyložia po svojom v kontexte, ktorý sa hodí a to čo sa nehodí vyjmú a keď to moc vyskakuje, tak zakážu (aj premýšľať či spochybňovať), aby ich výklad prežil odrazy skutočnosti a nerozpadol sa.

Vďaka za zaujímavý príspevok! V kontexte doby a porovnania tej doby predošlej sa skutočne môže zdať, že sa zmenili len vonkajšie popisy a prsty čo ukazovali na nepriateľa, otočili iným smerom.

Smer sa zmenil, no prsty ostali.

303677

30.1.2014 11:35

taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

chtěl bych poprosit skoro penzisty rozčarované z polistopadového vývoje (na kterém mají přímou vinu protože se po celou tu dobu nacházeli v dospělém věku a mohli s tím něco udělat)
aby se přestali srát do toho jak si my mladší vybudujeme společnost ve které chceme žít
takže vážení starší a "moudřejší" spoluobčané posrali jste to za normalizace posrali jste to po listopadu tak už si konečně vaše chytré rady apely manifesty a petice strčte do prdele a přestante zaclánět
děkuji [smích]

303583

30.1.2014 12:07

RE: taky toho mám dost

PS 93.?.?.?

Reakce na 303583

Mladíku, nejsem penzista a patřím mezi generaci, která mohla leccos ovlivnit, proto vztahuji Tvoji kritiku i na sebe. Záměrně Ti tykám, protože podle Tvého příspěvku jsi doposud školák, když jsi zatím nijak nemohl ovlivnit vývoj po listopadovém předání moci v roce 1989.
Nechci polemizovat s Tvým názorem, jen jsem Ti chtěl popřát, aby se Tobě a Tvé generaci podařilo to, co se nám nepodařilo (škoda, že podle Tebe není taky něco, co se podařilo ).
Asi se nesejdeme za cca 25 - 30 let, abychom mohli Tvé zásluhy vyhodnotit, docela by mě totiž zajímalo, jaký příspěvek dějinám zanecháš právě Ty.
Kritika toho co bylo, je stále oblíbené téma a nikdo nechce vidět skutečné rozdíly, hlavně pak ty negativní. Ideologie, která je vnucovaná a přeceňovaná, se vždy vymstí a 100% to platí i pro současnost. [pláč]

303586

30.1.2014 12:44

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303586

školák už nejsem ono od listopadu uběhlo poměrně dost času víme
dějinám nic přenechávat nehodlám protože prostě na dějiny prdím jediné co chci je žít podle svého
a ano vnucování negativní ideologie konzervatismu je mi proti srsti
ale abychom byli v obraze mě na tom nadzvedlo to plácání o neomarxismu a tradičních hodnotách
to první je typická nálepka bez obsahu to druhé je prostý strach starších lidí z toho že se svět mění no s tím nic moc nenaděláme že ale těžko můžu souhlasit s tím když se někdo snaží nutit druhé do zachranování něčeho o čem si myslí že by nemělo zmizet

303592

30.1.2014 15:56

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 303592

Jak tento výron slov nazvat? Vzhledem k naprosté absenci kultury projevu, gramatiky apod. se mi zdá jako nejpřiléhavější "duševní průjem". Co v hlavě, to na jazyku.

303614

5.2.2014 18:27

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 303614

To je evoluční rafající kovce s pyji místo rohů a nepříliš jedlá bez zápřahu, který dopřán na vyšťavení bude. Zatím si vymezující imaginární revír mimo ohrádku u dravců než bude strávena a vyprdnuta na pohnojení. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

304122

30.1.2014 16:53

Dotaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 303592

A prosím vás, ta příšerná čeština, kterou se zde prezentujete, je pouhým (vědomým) projevem arogance a neúcty vůči jazyku a vůči nám, starším, něco ve stylu prdím na vás, dědci, nestojíte mi ani za ty čárky mezi souvětími, nebo je projevem obyčejného buranství?

303619

30.1.2014 18:16

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303619

to je prosím pěkně výsledek lenosti mačkat "šift" a taky potřeba psát tak jak mi to leze na "mysl" protože kdybych myslel na to kdy mačkat "šift" a kdy dělat čárky tak by se mi mohla nit přetrhnout

303628

30.1.2014 18:44

RE: Dotaz

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 303628

Tomu rozumím. Ignorací k lepší zítřkům. Čím blběji, tím lépe.

303634

30.1.2014 23:22

RE: Dotaz

hs 82.?.?.?

Reakce na 303628

"protože kdybych myslel na to kdy mačkat "šift" a kdy dělat čárky tak by se mi mohla nit přetrhnout"

Škoda, že se tak nestalo.

303654

30.1.2014 19:45

RE: Dotaz

slak 77.?.?.?

Reakce na 303619

Tak ta neúcta k jazyku je to poslední, co mi vadí. Je jasné že minimálně v ekonomickém prostoru tu probíhá 3 světová. Orientujícím byť trošku vidí kam to spěje a ani to nemusí trvat tak dlouho. Že celý projekt unýjky je neofeudální absolutismus a zde nabývajících kontur klerofašizmu je možné. Zbohatlíci z úmyslného systému nerovností budou mít odpustky a neplnící kritéria naloženo o to vic. Ovšem v režii světových oligarchu, kdo chce 1% neoliberálů. Že projekt je pod režií dolaru nemusí být zřejmé, ale na něčem se hojit budou, kromě neustálých výbojů po světě. Dovedu si představit že za 3 generace odrostlých dětí bude česko s čechy leda tak do učebnic historie. A jazyk půjde do kopru i s použitými tímto inženýringem. Ale je tu naděje že etničtí češi přežijí, když podle vlastního sčítání jsou jich 3 milióny a natalitu mají na dvounásobek 12 let. Tak stejně by se tak za desetiletí s jejich většinou objevila na pražském hradě vlajka s kolem od vozu a návrhy zatím českorómské vlajky mainstreamovými medii již proběhli, svědkové možná tohoto umírajícího času zániku jazyka i společnosti. Národ snad byl sjednocován naposledy s uhozenou spartakiádou. Nic nosného celku, ale lautr kulový. Kultura už tu není dekády. A jestli si myslíte že to je malování čerta na zeď tak se směji a vás lituji. Lidé si tu nerozumí už dávno a podle mne na zpracovávání zdejších gojímů se pracuje minimálně od slavnosti iluminátů s tím "bohemia názvem. Spíš to ale bylo tak že slavili dílčí úspěch záměru a rómové jsou prý jak jsem se dočetl příbuzní židů. [mrknutí jedním okem] Je to tvrdé, ale růžové brýle nenosím, když si nedělám srandu.

303640

30.1.2014 20:22

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303640

ragovat budu jen na tu "unijku" protože to jediné považuji za nosné a důležité
ta "únijka" je pravděpodobně záměrně buzeračně byrokratická je to proto aby si lid obecný uvědomil že byrokrat za něj lepší svět neudělá on to prostě neumí je zbytečné to po něm chtít a pak mu nadávat jaká je to zkorumpovaná svině že místo toho aby to dokázal jen krade a výmýšlí nesmyslná nařízení která celou věc jen komplikují a nikam nevedou
ostatně položme si otázku jestli je nějaký rozdíl mezi nadvládou "únijky" a "čechystánu" z tohoto hlediska já bych řekl že ani moc ne
k ostatnímu jen že nejsem příznivec neoliberalismu takže mi to podsouváš zbytečně a zbytek je jen plácání ujištuji tě že jsem schopen psát bez chyb jen se mi nechce byly doby kdy jsem nepsal ani háčky a čárky pak jsem to změnil ono je to hodně o zvyku když chci psát rychle co mě napadne tak mě změny stylu psaní brzdí ale třeba se časem přemůžu
k češtině mám velký respekt a úctu a kromě tohoto nešvaru se snažím dodržovat všechna pravidla tak jak jsou a jak jsem s nimi obeznámen
já si srandu dělám rád a co se týče budoucnosti jsem poměrně optimistický tedy pokud nějaká ultrakonzervativní klika neřekne "dost"

303644

31.1.2014 0:08

Poudačkově pro milé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 303644

Tak tradá, už jsem se lekl že editotor pustil ironizuící reakci a někdy to dá dotyčným reakci na mail. Možná neinformovanost zlobí i nezamýšleně. Nemyslím to zle, ale předky mám ve francii a rusku a ne jako pan Vladimír kterého informačně miluji a nestydím se za to. Spíš jsem respektive dost netýkavka a když se ke mne příliš vstřícně samice naklání bez předchozí odezvy tak co? [chechtot] Nejsem zvíře,alespoň pro ty co mne neznají a fakt je ten jestli měl někdo na kůň techniku a je stav bezčasí,(pro bohy) tak je pohádkově , ne. Debil nejbohatší, který má víc jak půlka obyvatel planety by koukal na repair blba který s vykulenýma očima poudá oťas jak to děláš. Kdo sledujete sci-fi atlantidu víte že když to naskočí jen tak, je to antickým genem.[smích]když jdete okolo. Kecal jsem se superkategorií, bez které by jste tady teda určitě nebyli. A pyšním se tím že je to můj kopyrajt, přestavba, nové myšlení a mluvit reál pravdu což u slovanů jde přeložil glásnosť. Těžký život mírotvůrce, ale schopní pochopí, že dělal vše pro lidi a dokonce mu to někdo málem zkazil, vau a všem život superkategorie-aha kromě přirozené rozmazlenosti okolím a už vůbec málem netušená, málem jsem zapomněl napsat mimo rozsah. 3°° [velký smích] Proč mi panenky pláčou? Nestarám se? Jesli se frantíko slovansky nezmuslimovávám, fuja jeho. Mám DVD, kde nalezne chlapeček zlatý kříž křesťanství po vydevastovaných a zahodí ho, nepřipadá vám to jako ovládání myslí. Pište si pohádky podle sebe. Já už bych nematlal, radši [vyplazený jazyk] Hají meteleskum bleskum nebo fakt, děti nevyžilé. [mrknutí jedním okem]

303660

30.1.2014 17:39

RE: taky toho mám dost

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 303592

Mladiku, podle svyho zit nebudes jestli se vy mladi nevzpamatujete a nepoucite z dejin. Aby jsme si chlapce rozumeli, starsi lidi nemaj strach ze se svet meni, ale pamatujou se taky i na lepsi casy a moc je sere ze se to vsechno meni k horsimu. Vono totiz tem starsim ktery ruznejma swinstvama eraru prosli ty generace po nich nejsou lhostejny a nemuzes se proto divit, ze nechtej aby jisty hovada ktery se Te snazej pod rouskou ty pofiderni democracie zvotrocit si s Tebou , s Tvou zenou a s Tvejma deckama jednou vytirali prdel! Ja jen aby sme si rozumeli jak se veci a ne jen v ceskym krateru maj a jak to dovopravdy je.

303625

31.1.2014 1:21

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 303625

Oni se možná vzpamatují, ale až si s nimi "systém" tu prdel bude vytírat. To však při tom trendu rozvodovosti již zanikne rodina a zbudou jen sobecká individua. Pak možná budou teprve chtít toho "bycha honiti", ale jak jinak než pozdě a bez znalosti jak. Zatím si žijí jen současností. Minulost prý už neovlivní a budoucnost přijde tak jako tak.

Nejhorší je, že se to již týká i generací z let raně šedesátých. Tak devastačně se ta havliáda za pouhou jednu generaci na třech generacích projevuje a to se již zvrátit nedá. Volby jsou toho neklamným dokladem. 40% nezájem a 60% roztříštěných na cucky tak, že se koaliční vláda lepí ze vzájemně opozičních nesourodých chuchvalců, aby vůbec nějaká byla. Jak bude vládnout to předvedl její "premiér" ještě před jmenováním, nejsa schopen předložit ani její sestavu v právně požadovaném znění. Za to ho měl prezident ne pokárat, ale rovnou odvolat. Ale neodvolal, protože lepší není k mání a na nové volby dopadnuvší stejným fiaskem, nejsou ani peníze. A ty nebudou ani na ostatní věci, "díky" projevům svévole ČNB vůči měně...poslední už nemusí zhasínat. Tma nastane sama. [bliji]

303663

31.1.2014 2:59

RE: taky toho mám dost

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 303663

Total je stejnej at uz je komunistickej nebo kapitalistickej kterej ma svedomi a to si musime priznat furu swinstev! Ale pravdu mate, jestli si to co my vime uz davno mlada generace nevezme z prdele do hlavy tak se nebudou v ceskym krateru kde snad nevlastnej uz ani tu vodu stacit divit co z nich pofiderni democracie s kterou se jim vymejvaj mozky aby je chazar snaze zvotrocil nadela.

303667

30.1.2014 12:37

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 303583

TO BYLA ZLÁ DOBA

Ach, jo...

To byla otrava, jít do obchodu a vůbec se nezajímat o to, zdali tam prodávají bezpečné hračky pro děti, jídlo v restauraci má stejnou gramáž, složení a cenu v Aši jako v Praze.

Ach, jo...

To byla otrava mít ještě před maturitou, vyučením jisté umístění a připravené pracovní zařazení hned po prožitých posledních prázdninách!

Ach, jo ....

Každý musel do práce a to si ještě mohl vybírat, zda přijme práci, kde se upíše třeba na 10 let a oni mu za to dají podnikový byt nebo nenávratnou půjčku na stavbu rodinného domku.

Ach, jo...

A ve spořitelně po narození potomka mu odepíšou z novomanželské půjčky 4.000,- Kčs

Ach, jo...

Například jistota, že pokud budu makat a neudělám průser, budu mít práci třeba až do penze, lidi neskutečně deptala...

Ach, jo....

Neskutečné násilí bylo pácháno na nemocných. Místo, aby byl vybírán regulační poplatek u lékaře a poté v lékárně včetně tučného doplatku jako v každé demokratické společnosti za léky, odbyli pacienta tím, že za jeden recept musel zaplatit jen jednu korunu a operační lůžko bylo vždy k dispozici jak pro otylého, tak pro štíhlého. Léky byly podávány personálem nemocnice a nemuseli jsme běžet do lékárny, kde to zaplatíme z vlastní peněženky, abychom dopřáli svým blízkým předepsanou léčbu lékařem při pobytu v nemocnici!

Ach, jo...

A co teprve vnucování sociálních jistot, že si můžeme s rodinou vyrazit na podnikovou dovolenou a vybratsi z několika nabídek, kde uhradil podnik polovinu ceny. A po odpracování 25 let v pracovním procesu měl člověk právo na odměnu a také při dosažení různých životních jubileí.

Ach, jo...

Ženský si vybrečely oči , když odcházely do důchodu po porození dvou dětí již v 55 letech. Kolik lidí tenkrát snilo o tom, aby mohli pracovat o 10 - 15 let déle.

Ach, jo....

Po operacích se dělo lidem také bezpráví. Zpravidla 6 týdnů se člověk zotavoval v nemocnici a poté doma. Vůbec mu nebylo dopřáno sladkého pocitu hrůzy, zda ho po návratu do práce hned nepropustí.

A co teprve, když vás do půl roku po operaci poslali do lázní. A ti komunističtí tyrani nám nedali žádnou možnost finanční spoluúčasti. Ne přátelé, nedali nám možnost zaplatit si ani třetinu.

Letci, horníci,policajti měli každoročně plně zdarma nařízeny lázně pro rehabilitaci organizmu.

Ach, jo...

Bylo to opravdu děsivé a devastující období našich dějin. Z lidí a hlavně z dětí se stala bezcitná zvěř. Za komunistů mladší vstávali v autobuse, aby pustili sednout ty starší. Dnešní mladí již znají svá práva v demokratické společnosti a pěkně zůstanou sedět. Tak to má být! Vždyť jsme si je tak v demokracii vychovali!!!

Ach, jo...

Již nikdy nechci zažít socialismus!

303591

30.1.2014 15:29

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303591

ale neboj, zažiješ socialismus, blíží se větší rychlostí než tušíš, tak ještě piš a masti to sem a pořádně se tu rozmáchni, dokud to jde...

303609

30.1.2014 18:20

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 303609

Blíží se fašismus, ne socialismus. Pokud se někdo označuje jako levicový, ještě neznamená, že přináší socialismus. Skutečná levice a socialismus představuje zcela jiné atributy, než které přináší tzv.levice přes EU.

303630

30.1.2014 20:10

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303630

nesmysl
ten tady je respektive vždy byl a hroutí se vlastní vahou
vy brečíte po dobách kdy to ještě mělo jakejsi "cajk" já jsem rád že se to hroutí

303642

30.1.2014 20:57

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 303642

Jsou jedinci, ktere pouci jen dusledek jejich jednani. Bohuzel velmi casto dusledky prichazi velmi pozde.

303648

30.1.2014 20:25

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 303630

ano, skutečná levice je levicovější než levice neskutečná, souhlasím
a každý ismus je lepší, než jakýkoliv jiný ismus, o tom rozhodně není pochyb [smích]

303645

30.1.2014 20:53

RE: taky toho mám dost

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 303630

Obávám se,že tomu "předčasně zmoudřelému mladíkovi" s nekvalitním vzděláním,ale s o to vyšším sebevědomím a kategorickými závěry,je naprosto zbytečné tyto věci vykládat,protože mu zjevně uniká význam slov,jako je "levice,socialismus,atribut"atd...Jeho pohled na svět je velice "plochý" a zcela odpovídá znalostem a "hloubce filosofického myšlení" "generace na dálkové ovládání,pomocí mobilů" a jiných šidítek,žijící ze dne na den a potácející se v tom dnešním "informačním smogu",vytvářeném zástupy vědem,tzv.celebrit,falešných proroků,katolických buzen a politických eskamotérů všech barev,ale jen jednoho cíle.....Vždyť on za to vlastně ani nemůže..... [zmaten]

303647

30.1.2014 15:43

RE: taky toho mám dost

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 303591

> Každý musel do práce a to si ještě mohl vybírat ...

Ano, ano. Na to si velmi dobře vzpomínám. Můj otec (JUDr.) s mým gymnaziálním profesorem češtiny si mohli na povrchovém dole vybírat, kterou lopatou budou nahazovat spadlé uhlí zpět na dopravník.

Máte vůbec představu, vážená dámo, kolika takovým "nepřátelům socialismu" a odpůrcům "bratrské pomoci" byly takto zajištěny nucené práce? A kolika jejich potomkům znemožněno studium? Kolik z nich riskovalo své životy, když se z tohoto socialistického "ráje" snažili emigrovat? Tušíte, kolik slušných Čechů a Slováků žije dodnes v exilu? Ač by určitě o moc raději žili a pracovali doma?

To vše a mnoho dalšího jste v těch Vašich "jistotách socialismu" malinko zapomněla zmínit, ne?

303611

30.1.2014 15:59

RE: taky toho mám dost

nedůležitý 24.?.?.?

Reakce na 303611

To máte pravdu. Ale na druhou stranu ta tzv. svoboda je tvrdě vykoupená tím, jak to tam po tom slavným "sametu" dopadlo.
Dnes lidé páchají sebevraždy kvůli exekutorské mafii, když je předtím nalákalo plno všelijakých šmejdů na půjčky, ale vinou idiotské politiky rozkrádání státu ztratili zaměstnání a tudíž schopnost se z toho kruhu vymknout.
Sám jsem se tam přesvědčil, co za bandu nelidskou jsou čeští exekutoři a tzv. právníci. Případy, typicky odporující Listině základních lidských práv. Já bych šmahem ten minulý nelidský(komunistický) systém odsoudil, ale zároveň se nemohu dívat nečinně na svinstva, mnohdy mnohem horší, nežli ta minulá. To je podle vás OK, co se děje dnes???

303615

30.1.2014 17:09

RE: taky toho mám dost

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 303615

Jo zdá se že se pohybujeme špatným směrem. Není pochyb že minulý režim stál za hovno, ale teď jsme úplně v prdeli. Asi jsme se měli raději od smradu vzdalovat. [chechtot]

303621

30.1.2014 17:09

RE: taky toho mám dost

nedůležitý 24.?.?.?

Reakce na 303611

http://www.youtube.com/watch?v=TvspXJOvhJ8

303622

30.1.2014 20:49

RE: taky toho mám dost

hc 90.?.?.?

Reakce na 303611

Připadá vám hrozné házet lopatou? Ale jenom když jí musíte házet vy sám, nemám pravdu? Hrajte si dál na schopného a úspěšného, který má právo na taková privilegia, jaká si sám určí. Skončí to jinak než byste si přál.

303646

30.1.2014 22:12

RE: taky toho mám dost

Fanny 194.?.?.?

Reakce na 303646

Tak,tak Bůh trestá tím, že vyslyší jeho přání.

303653

30.1.2014 23:31

RE: taky toho mám dost

hs 82.?.?.?

Reakce na 303611

"když se z tohoto socialistického "ráje" snažili emigrovat?"
Tak neměli emigrovat, mohli se legálně vystěhovat.

"Můj otec (JUDr.) s mým gymnaziálním profesorem češtiny si mohli na povrchovém dole vybírat, kterou lopatou budou nahazovat spadlé uhlí zpět na dopravník."
Zatímco dneska mají všichni gymnaziální profesoři i JUDr. odpovídající práci, že? Moc bych za to nedala, že by někteří tu dobu trávenou na úřadu práce mezi cikány vyměnili za tu práci v dole.

303656

31.1.2014 13:17

RE: taky toho mám dost

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 303656

> neměli emigrovat, mohli se legálně vystěhovat.

Ha, ha, ha. Stačilo zdvořile požádat a STB vystavila žadateli pas, zajistila vízum a přistavila stěhovací vůz ... [chechtot] Kdyby tomu tak bylo, pane Hs, tak v této zemi zbyli po okupaci v osmašedesátém jen důchodci a cikáni.

Ve statistikách nezaměstnanosti dnes figuruje cca 3% vysokoškoláků. Jde vesměs o čerstvé absolventy. Nebo Vy snad znáte nějakého zkušeného právníka (profesora, lékaře, architekta, programátora, ...,) který marně shání práci?

Ještě dlužím odpověď panu s nickem Nedůležitý. Argumentuje počtem sebevražd v ČR. Přijímám tuto argumentaci. Nahlédněme do statistik, například do ČSU. V loňském roce si v ČR vzalo život cca 1650 lidí. Na počátku 70. let to však bylo ročně 2800 lidí. To je o 70% víc. Kdy se zde podle těchto čísel cítili lidé hůř?

Ano souhlasím s Vámi, že současný stav naší justice i celého státního aparátu je katastrofální. I přesto však trvám na tom, že v dobách tuhé socialistické normalizace nám bylo o mnoho hůř než je nám dnes. To samozřejmě neznamená, že se s tím politiky řízeným "Augiášovým chlévem" musíme smířit. [smích]

303686

1.2.2014 2:15

Nějak vám paměť vynechává, v r.1968 mohl vycestovat téměř každý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 303686

(pravda, kdo měl pas) a naopak se mnozí rádi vraceli po amnestii zpět, mj. i velký antikomunista I.Mládek).
Vysokoškoláků (zvláště "humanitních" ) je zbytečně mnoho, zřejmě s cílem zakamuflovat zničení průmyslu u omladiny (přece nebudou dělat rukama či volit levici, když jsou vysoce vzdělaní). Tudíž je jich zákonitě bez práce mnohem více než avizovaná procenta (řada lidí z databáze "vypadne" ) nebo pracují mimo obor, případně manuálně v cizině.
Nejvíce sebevražd bylo za socíku v blahobytném Dánsku, následovalo Maďarsko. Zajímavý vzestup u nás nastal za glorifikované (jakási dorota na idnesu dokonce psala, že blahobytné) 1.republiky. Zřejmě k sebevraždám kromě nejistoty vede i určitá jistota, a té tu bylo "za komunistů" v sociální oblasti až až, tak si lidé připouštěli osobní problémy víc než bylo zdrávo. Také bylo hodně sebevražd na zbytečně dlouhé ZVS. I sebevraždy přispěly k tomu, že pohraničníci s narušiteli na mrtvoly prohráli 450 : 654, ačkoli tito jich odbouchli jen 10 ...
Ovšem sebevražednost má sestupný trend již od nástupu normalizace, dnes zřejmě od trudnomyslnosti odvádí adrenalinový boj o přežití (navíc je tu i počet sebevražd poněkud pochybných...).

303733

1.2.2014 17:39

RE: taky toho mám dost

nedůležitý 24.?.?.?

Reakce na 303686

>> neměli emigrovat, mohli se legálně vystěhovat.
>
>Ha, ha, ha. Stačilo zdvořile požádat a STB vystavila
>žadateli pas, zajistila vízum a přistavila stěhovací vůz
>... [chechtot] Kdyby tomu tak bylo, pane Hs, tak v této zemi zbyli po
>okupaci v osmašedesátém jen důchodci a cikáni.

>Ještě dlužím odpověď panu s nickem Nedůležitý.
>Argumentuje počtem sebevražd v ČR. Přijímám tuto
>[url=http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/sebevrazdy_zaj]ČSU[/u
>argumentaci. Nahlédněme do statistik, například do rl]. V
>loňském roce si v ČR vzalo život cca 1650 lidí. Na počátku
>70. let to však bylo ročně 2800 lidí. To je o 70% víc. Kdy
>se zde podle těchto čísel cítili lidé hůř?
No, především bych se srovnával s tím lepším okolo v Evropě a ve světě vůbec, než s tím horším, co bylo. Pokud chcete porovnávat kolik bylo sebevražd bylo by vhodné porovnávat určité období jako celek. Jsem přesvědčen a zajímalo by mne, jak to bylo ke konci osmdesátých let ve srovnáním v současnosti. Mám takový dojem, že měla od sedmdesátých let sestupnou tendenci. Jestli máte takovou ověřenou statistiku, docela by mne zaujala. Zejména míním ty důvody sebevražd. Ačkoliv nijak nefandím minulému režimu, jsem přesvědčen, že to tehdy nebylo z existenčních důvodů, zatímco dnes převážně ano.
>
>Ano souhlasím s Vámi, že současný stav naší justice i
>celého státního aparátu je katastrofální. I přesto však
>trvám na tom, že v dobách tuhé socialistické normalizace
>nám bylo o mnoho hůř než je nám dnes. To samozřejmě
>neznamená, že se s tím politiky řízeným "Augiášovým
>chlévem" musíme smířit. [smích]
Jistě, jenže nebyla doba jen tuhé soc. normaliace. Dnes, si ti co jsou u moci si vytvořili takové zákony a pravidla, že je v současném stavu NEMOŽNÉ pomocí protestů těch postižených, co mašinérie exekutorských hyen semlela, cokoliv změnit. Rozmohla se mafie, korupce, nečestnost. Já osobně tento stav považuji za mnohem horší, škodlivější a beznadějnější, pro většinu národa než byla ta doba minulá. Určitě by se neměl jednotlivec mít lépe pomocí zlodějen a čachrů na úkor ostatních, čestných a poctivých. Jestliže zrovna vám(a malé skupině národa) se vede lépe než minule, moc vám to přeji, nicméně hodně velké části národa se tak nevede. To přece musíte vidět, pokud nejste zahleděn pouze do sebe. Tož tak.

303763

1.2.2014 23:50

RE: taky toho mám dost

hs 82.?.?.?

Reakce na 303686

" Kdyby tomu tak bylo, pane Hs, tak v této zemi zbyli po okupaci v osmašedesátém jen důchodci a cikáni.ů
Znám lidi, kteří se legálně vystěhovali. Šlo to, ale stát požadoval zaplatit vzdělání, což je celkem pochopitelné. Např. moji známí: oba SŠ a 15 let odpracováno, zaplatili celkem 20 tis. a mohli se naprosto bez problémů vystěhovat do Západního Německa a kdykoliv sem jezdit a navštěvovat rodinu - rodiče sourozence apod.

"Nebo Vy snad znáte nějakého zkušeného právníka (profesora, lékaře, architekta, programátora, ...,) který marně shání práci? "
Ano.

" v dobách tuhé socialistické normalizace nám bylo o mnoho hůř než je nám dnes"

Co to je "nám". Myslíte Vás osobně? Nebo vás "bůh" pověřil mluvit za všechny lidi??

Mimo to, jsem paní.

303778

30.1.2014 18:30

Zlatá doba

Evelyn 90.?.?.?

Reakce na 303591

Napsal jste to moc hezky, dnešní argument, že se stály fronty na banány je irelevantní.Byla to zlatá doba proti tomu, co za zvěrstva se dějí teď. Většině bylo lépe, zatímco nyní je většině hůře a sociální jistoty se nedají ničím nahradit.Takže těm, kteří stále přemalovávají současnou totální krizi na růžovo, vzkazuji DOBŘE UŽ BYLO. A že se nesmělo cestovat?? Ti lidé, kterých je opravdu hodně, co se dostali často i ne vlastní vinou pod hranici bídy, těm je to jedno a nikdy cestovat nebudou.To, jak se tady politici rvou o koryta, na lidech jim nezáleží vůbec, to je hrůzné a ten člověk, co odjel i s rodinou do Německa, protože něco umí a dostane zaplaceno tolik, aby s přehledem uživil rodinu, tak to udělal moc dobře, protože tady nic takového ani do budoucna nebude fungovat.Děkuji. E.

303633

30.1.2014 23:39

RE: Zlatá doba

hs 82.?.?.?

Reakce na 303633

"A že se nesmělo cestovat?? "

A kdo vám to zakazoval??

Před několika lety přišla moje dcera ze školy a byla zmatená: "mami, já tomu nerozumím. Paní učitelka nám říkala, že za komunismu se nesmělo cestovat a přitom babička byla 2x v Kanadě, dědeček v Egytpě a v Anglii.....a strejda Jenda jezdil každý rok do západního Německa za svou dcerou"

Chtě nechtě, musela jsem jí to vysvětlit. A začala jsem tím, že tady nikdy žádný komunismus nebyl, ovšem paní učitelka má rozhodně komunistické manýry.

303657

31.1.2014 2:09

RE: Zlatá doba

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 303657

Nikdo v ceskym krateru cestovani nikomu nezakazoval protoze k vycestovani z ceskyho krateru bylo zapotrebi mit povolenku. Tak ze jste mela dcerce rict pravdu a vysvetlit i detaily jako kadrovej posudek vod soudruhu a soudruzek kterej byl nutnej k vydani dolozky k cestovnimu pasu , zadani vo devizovej prislib atd .... Treba v 1980 a 81 existoval v ceskym krateru zvlastni pas kterej platil jen pro Jugoslavii a vim vod emigrantu v Italii co to vobnaselo ho dostat. Ja napriklad jako zamestnanec kvuli cestovnimu pasu kdyz nas vybrali a posadili rovnou na Volvo FH za posadku ktera jezdila zapadni EU sem musel navstivit krome poldu taky vojenskou spravu a kdyz by nebylo reditele CSAD z 511 kterej stratil posadku pri nehode v Zaskali u Liberce a se za me a Oldu nezarucil tak sem nevyjel s kamionem snad ani do Polska.... By the way, v CZ sem vo devizi vosobne nezadal, dostavali sme je ve forme tkzv dietnyho a na zapadni pomery jich bylo zalostne malo a tak se jezdilo na vandry po zapadni EU s konzervama a spalo se v Interhotelu Liaz nebo Volvo. Ja jen aby sme si vysvetlili jak to tenkrat za komancu vopravdu bylo!

303665

1.2.2014 23:54

RE: Zlatá doba

hs 82.?.?.?

Reakce na 303665

"Tak ze jste mela dcerce rict pravdu a vysvetlit i detaily "

Přesně to jsem udělala. Když to neumí ve škole.

303779

1.2.2014 23:57

RE: Zlatá doba

hs 82.?.?.?

Reakce na 303665

"Ja jen aby sme si vysvetlili jak to tenkrat za komancu vopravdu bylo!"

Děkuju za vysvětlení, žila jsem v socialismu 28 let, a tak si dovoluju tvrdit, že o tom něco vím.

303780

30.1.2014 13:16

Dokud byly rady stařešinů svaté, málokdo si hubu nabil

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 303583

Každě mladé generaci bylo a je podsouváno, že si buduje společnost, ve které chce žít. Zklamání a rozčarování potkalo úplně každou. Jestli věříte, že právě Vy to vytrhnete, ukažte, co umíte, přeji hodně štěstí.

303595

30.1.2014 14:05

RE: taky toho mám dost

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 303583

Ty woe, jak tak koukám, ty jsi chytrej jak rádio.

> jak si my mladší vybudujeme společnost ve které chceme žít

Co konkrétně buduješ ty? Prodáváš vysavače důchodcům?

>takže vážení starší a "moudřejší" spoluobčané posrali jste to za normalizace posrali jste to po listopadu tak už si konečně vaše chytré rady apely manifesty a petice strčte do prdele a přestante zaclánět

A co jsi udělal dobrého ty? Hovno? Aha. Tak to máš naprosté právo kritizovat ostatní.

Nebo se pochlub, co jsi všechno udělal pro to, aby se tu méně kradlo, aby byli zlodějští politici, podplacení soudci a policajti a prolhaní novináři v base...

Asi nic, viď, tak buduj dál, ty budovateli.

303599

30.1.2014 14:51

RE: taky toho mám dost

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 303583

Tohle nemůžeš myslet ani trochu vážně. Jakou společnost si PROBOHA TY asi buduješ , když se takhle povýšeně vyjadřuješ o lidech a jejich životech prožitých v dobách,které si nedokážeš dát do širší souvislosti. V čem jsi lepší ? v tom, že jsi mladší než zdejší senioři , kteří jako jedni z mála v této zemi nepoztráceli za celý svůj život soudnost, nadhled a zdravý rozum ? A hlavně tu schopnost vidět věci v souvislostech. Ta totiž tobě zcela zjevně chybí. Tudíž být tebou nejsem tak hrr. Takhle se hrrrneš k propasti. Pokud od ní už ovšem necouváš. [překvapení]

303603

30.1.2014 23:29

RE: taky toho mám dost

fohat 194.?.?.?

Reakce na 303583

milý mladý pane,omlouvám se Vám,že přiložený odkaz není klipový,čili třiminutový....prosím,vydržte až do konce,děkuji http://ulozto.cz/xhbLizTk/jablonsky-ceske-hlasovani-vob

303655

1.2.2014 21:45

RE: taky toho mám dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303583

>chtěl bych poprosit skoro penzisty rozčarované z
>polistopadového vývoje (na kterém mají přímou vinu protože
>se po celou tu dobu nacházeli v dospělém věku a mohli s tím
>něco udělat)
Moudrejsi cast spolecnosti by vzdy mela byt pro to, aby hulvati museli platit dozivotni dan za zplozeni kazdeho potomka. Protoze takovi potomci jsou brzdou vyvoje - jedine takove zrudy maji schopnost dostavat se k moci.
>aby se přestali srát do toho jak si my mladší vybudujeme
>společnost ve které chceme žít
Udavaji vzdy jen svuj styl zivota, a to i presto, ze vsechno delaji jen napul, jen kosit odpurce umi beze zbytku.
>takže vážení starší a "moudřejší" spoluobčané posrali
>jste to za normalizace posrali jste to po listopadu tak už si
>konečně vaše chytré rady apely manifesty a petice strčte do
>prdele a přestante zaclánět
Marnost. Vse posrane. Spolecnost je navzdy uvrzena do stinu.
>děkuji [smích]
Trapas, zoufalstvi. [bliji]

303773

30.1.2014 13:52

Příšerný článek a hlouposti

Zdeněk Coufal 37.?.?.?

Chodím pravidelně na Zvědavca a mnoho článků je skvělých, ale tento mi úplně vyrazil dech. Ta iniciativa D.O.S.T. se mi jeví jako spolek revolucionářů za každou cenu a budou bojovat proti všemu, i kdyby už nebylo k bojování nic, tak si svého nepřítele vymyslí. Chápu, že Nečase a Kalouska nemělo plno lidí rádo, i já jsem byl jejich kritik a ke konci jsem zvracel už jenom při pohledu na jejich odulé tváře, ale bojovat proti vládě, která je v úřadu sotva 24 hodin a ještě si vymýšlet takové pseudoproblémy. Nejvíce mě pobavilo: "z vlivných nadnárodních neomarxistických center". Autor je úplně mimo mísu, téměř mi připadá jako chovanec psychiatrické léčebny nebo tak něco. Tomu se nedá ani nijak postavit, ani vyvracet, snad se nad tím jenom pousmát, že jsou mezi námi lidé, co mají tak zkreslenou realitu. [cool]

303597

30.1.2014 14:56

RE: Příšerný článek a hlouposti

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 303597

Člověk by si po přečtení vašeho "příspěvku" myslel, že vy realitu zkreslenou jistě nemáte. [cool] Člověk však už tak nějak ví, že všechno je jinak, než se na první pohled zdá. You know [oči v sloup]

303604

30.1.2014 15:44

RE: Příšerný článek a hlouposti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303597

no jo, kdo se dostatečně nebojí ilumináta, nebude mít ani porozumění pro tyto aktivisty, a jak vlastně ke svým pravdám došli... [velký smích]

303612

30.1.2014 23:45

RE: Příšerný článek a hlouposti

hs 82.?.?.?

Reakce na 303597

"že jsou mezi námi lidé, co mají tak zkreslenou realitu."

To ano, a vy jste jedním z nich.

Tak se podívejte na odulou tvář feministky Tominové. Co o ní víte?
Je přeci jedno, jak douho je ve vládě, ale není jedno, co hlásá, co umí a co chce prosazovat. Co? Četl jste někdy její web? Tak se podívejte než začnete někoho urážet, že je jak chovanec z psychiatrické léčebny.

303658

30.1.2014 15:42

Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Spíše je nutné dělit na hloupé a méně informované a ty ostatní!
"Mladík", který zde na všechno kašle a ať si to ti staří "vypijí",když si to způsobili,je už pouze karikaturou dnešního
obrazu společnosti.
Svět se nám "v prdel" obrací, jak by řekl klasik, ale situace je vážnější. Máme jenom v Česku cca 700 000 lidí bez práce a to je hodně hrozivé číslo a "růstový" rozpočet je udělán tak,že se státní dluh za rok zvýší "jenom" o cca 120 miliard korun!!!!
Státní dluh je dnes cca 1,8 bilionu korun a už splácíme jenom úroky a dluh stále narůstá!!!
Nevím, jak se bude chovat nová vláda, ale je životně důležité tyto tendence zvrátit, jinak všechno ostatní jsou kecy, jak od mladých, tak od starých " chytrých" přispěvatelů!
Zatím se zdá, že takové tendence má Babiš, který bude tlačit na socany, aby se přestalo plácat dlaní do vody a začalo se něco s dluhy a s lidmi bez práce něco systémového dělat!
Je to světová ekonomická rakovina, která postihla jako mor USA a celý západ, kdy kvůli ziskům "odešla" práce na východ, do Číny a jinam a sociální systém není schopen dlouhodobě rány zacelit,protože je rozkrádán a korumpován a možná i záměrně!
Je nutné něco dělat, protože až dojde na silné sociální otřesy , už bude pozdě.
Je několik radikálních řešení,4 denní pracovní týden,občanský plat a jiné, ale žádný není ideální,protože neřeší podstatu problému.Dnes Čína vyrábí všechno, stala se ekonomickým obrem, ale kam bude vyvážet,až západ zchudne a nebude si moci nic koupit!!! Potom se do stejné pozice dostane i Čína a opět se svět "v prdel" obrátí, jak klasik hovoří!!!
Čekají nás na světě "veselé" časy a tomu mladíkovi, co tady trousí moudra, poradím, vole, kup si mařenu, nebo něco jiného, protože z tohohle průseru se živý nedostaneš!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

303610

30.1.2014 16:23

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303610

"Mladík", který zde na všechno kašle a ať si to ti staří "vypijí",když si to způsobili,je už pouze karikaturou dnešního
obrazu společnosti.

pokud jsem si dobře všiml, tak říká to, ať se na to už vyserou, a ne ať si to vypijí...
ale budiž, já jsem pro, jenže oni si sosají, co to dá
tomu mladíkovi, co tady trousí moudra
zálo se mi to jako reakce na trousení mouder staříků, co tomu jako už rozumí a tak... v tom byl asi ten point...
ostatně vážení soudrzi zeman a klaus nejsou žádní mladíci a byli v kurzu ještě před demontáží opony
babiš je kovaný soudruh, který se jen stal vekslákem ve velkém
kellner je stbácký synek působící v bývalém sojuzu
anikorupčník a nejčistější finanční vekslák na světě janeček je stbácký synek
kalousek? ten byl přeci na ministerstvu ještě za neomezené vlády soudruhů
dlouhý? co asi za člověka mohlo studovat na západní katolické škole, a pak vyučovat marxleninskou ekonomii se stranickou knížkou v kapse...
atd. atd., je úplně jedno, kam sáhneme...
ještě nic?
to si jako staříci v politbyru řekli, soudruzi, jsme už senilní, nikdo nám už nerozumí, navíc nás ta mládež nemá ráda, pojďte, když nás nechtěj, tak to zabalíme a rozpustíme to, ať si teď užijou... asi tak nějak to bylo, že... [mrknutí jedním okem]

303617

30.1.2014 18:22

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303617

jj dělají jak kdybych za to mohl já
přitom já nechci nic jinýho než změnu ne se pořád vracet někam do prdele ze který jsme sotva vykoukli

303631

30.1.2014 19:05

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 303631

>přitom já nechci nic jinýho než změnu

Tak hurá, je to celé na tobě. Jen doufám, že alespoň tušíš, jaká by ta změna měla být.

Snad se najde víc takových, jako jsi ty, neboť jedině naivní a ovlivnitelní jsou tou pravou solí revoluce. A neboj, z jedné prdele vykoukneš a do druhé už se cpeš, takže buď naprosto v klidu.

Jen jsem jaksi pořád nepochopil, proč tolik naříkáš zrovna pod tímto článkem. [překvapení]

Prostě to nečti a nemusíš se rozčilovat. Já to ani nečetl, protože mě nějací pošahaní katolíci nezajímají. A teď utíkej měnit svět.

303638

30.1.2014 19:09

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 303638

chcete změnu? už ne, ne prosím.... od toho slavného sametu už jich bylo tolik, že se každý další už opravdu bojím. [překvapení] [překvapení] [překvapení]

303639

30.1.2014 20:12

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303638

já se do žádné prdele necpu to je pouze tvoje utkvělá představa že na světě nelze existovat bez prdele (tedy bez někoho kdo mi bude říkat jak mám žít)
já žádnou prdel k životu nepotřebuju

303643

31.1.2014 2:00

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 303643

I kdybys tu prdel nepotřeboval, tak potřebuješ to společenství ostatních, protože sám bys nedožil příštího rána. Nejsi na této planetě doma, ale jen z trestu trpěný host, stejně jako celá civilizace. Proto vlastně taky ta civilizace existuje. Je to vzájemně podpůrný spolek s dělbou práce v němž každý svým dílem se musí podílet na tom "v potu své tváře..." a musí být proto jistá pravidla, která všichni dobrovolně a uvědoměle dodržují, jinak jako živočišný druh skončí. Jestli víš co je to domino, nebo řetězová reakce, tak právě tak může skončit i civilizace, pokud v ní bude více takových, kteří chtějí jen žít, ale neuvědomují si, že žijí jen díky zachovávání těch pravidel většinou svých předků a nebudou-li je ctít i oni, nebudou žít jejich potomci.

303664

31.1.2014 8:57

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303664

přesně tak
a ta pravidla at si každý stanoví dle svého a dle názorů jeho bližních
takže ti co souhlasí s peticí DOST at si žijí dle pravidel té petice a osttaním at se do života neserou
je to tak složité?

303675

31.1.2014 13:48

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 303675

Ne, není to složité. Je to přesně tak, jak říkáš. A mohl bys ještě nějak konkretizovat, jak se ti pošahaní pámbíčkáři serou do tebe?

A neměl bys tedy akceptovat svůj vlastní návrh, tedy nesrat se na oplátku do nich? Obávám se, že na světě budou pořád lidi, co budou po ostatních něco chtít a nemusí to být staří dědci, třeba takový soudruh Mádl, který přemlouval k přemluvení báby mi jako starý dědek rozhodně nepřipadá.

Jen tak přemýšlím o integritě tvých názorů...

303688

31.1.2014 15:54

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 303688

jinak, černoprdelníci se natentovali (nebo byli natentováni lidmi kterým se to zatraceně hodí do krámu) do závěrečného období úplné destabilizace našeho státu, společnosti většinově nábožensky opravdu velmi chladné... jasně, že vatikánu se bude líbit, když získá úplně zadarmo něco o co byl údajně ukřivděn... (ale tento proces ukřivdění počal už za josefa II. (13. března 1741, vídeň – 20. února 1790, vídeň), v letech 1765 až 1790 císaře Svaté říše římské, v letech 1780 až 1790 krále uherského a (nekorunovaného) krále českého a arcivévody rakouského. byl jedním z nejdůležitějších panovnických představitelů evropského osvícenství, který prosadil řadu osvícenských reforem. a od té doby černoprdelníci měli majetky pouze propůjčené i přes masaryka a dál po soudruhy. neměli jim tedy co ukrást, ukřivdit. pouze si stát, i když pod jinou vládou než habsburků vzal svoje zpět. to, asi tak... no a pakliže se mě černoprdelníci a jejich přisluhovači, ať přihlouplí idealisti, případně vyčůránci co tuší kořist pro sebe budou snažit obrat, stejně jako mou rodinu, okolí a všechny vůbec, budu se bránit do krve. busu se srát a poukazovat na jejich ideologii co oni první sami nedodžují!!!

303690

31.1.2014 16:25

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 303690

Ale jo, máš recht. Ale mezi pámbíčkáře a staré lidi (kteří dle tady "mladíka" mohou za minulý marasmus) nelze vložit rovnítko, přestože většina pámbíčkářských šéfíků je již nad hrobem. Existuje totiž nová fronta vypatlaných pámbíčkářů, kteří jsou často i mladší než tady "mladík".

Celkově jde o to, že se tu nějaký důchodce opovážil říct svůj názor a "mladík" ho za to seřval, že se mu sere do života. Takže mě zajímá, jaký je rozdíl mezi "mladíkem", který se sere do života "staříkovi" a "staříkem", který se sere do života "mladíkovi".

Zatím jsem nezaznamenal žádný a proto mě to tak zajímá. A také mě zajímá, zda se "mladíkovi" můžou do života srát jiní "mladíci", například Mádlovci, či mladí pámbíčkáři a zda má pro případné odmítnutí jejich sraní stejné nebo jiné argumenty, nebo prostě jen tak z čisté radosti plácá krávoviny. Také jsem po něm chtěl odpovědi, jak by si svoji revoluci představoval a zda by stačilo na vedoucích místech vyměnit "staříky" za "mladíky" a tím by byla revoluce dokonána.

No, uvidíme, s čím se vytasí.

303692

31.1.2014 17:01

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

fohat 194.?.?.?

Reakce na 303692

tak na toto téma jsem se vydatně bavil s dcerou.29letou,oba máme JASNO..Je mi 66let. Holt,jak si kdo parchantíka vycválá,takového má... [chechtot] [chechtot]

303697

31.1.2014 20:21

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 303697

tak patrně nejsem sám, zástupce té zastaralé, hloupé generace, která dělala všechno blbě a svět napraví jen naše moudrá mládež... [velký smích] [velký smích] [velký smích]

303710

31.1.2014 22:36

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 303710

Jděte se vy ješitní dědkové vycpat. Vy prostě nesnesete jiný názor. Ten kluk není žádný oslík. Vstřebává Vaše moudra, učí se, ale zároveň ví, že budoucnost se otevřeným bojem nevyřeší.
Chytří mladí ví, jak na to, protože jim na rozdíl od Vás, došlo, že manifestování se vždycky vyplatilo je těm, kteří zblbli masy.

303719

6.2.2014 11:30

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 303719

Ty musíš být jeho psycholožka, když o něm tolik víš, co? A co kdybys tedy prozradila, co ti mladí chytří vi? Docela mě to zajímá.

304182

31.1.2014 22:22

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 303697

Ríšu a anonyma 88 bych za syny brala všema deseti. Po všechen čas na zvědavci čtou seniorské výlevy, komunikují kultivovaně a sotva se ozvou, odstartuje se dostih ješitných dědků.

303716

1.2.2014 2:39

RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost

slak 77.?.?.?

Reakce na 303716

Já jsem ironizoval, ale dělám i jiné blbosti že po tahu i se svyšujícím množstvím nektaru v krvi, taky jsem poudal nedostatek krve v lihu parkrát, (líh konzervuje abych se podělil o akadenickou znalost, a vzhledem k tomu že jsme kdysi parta na stavbě přišli o svou buňku zpopelněním, tak jsme měli jistou dobu šatnu v trafostanici kde parkoval panský kočí a ten vytrvale doplňoval (neexistovala možnost to zkonzumovat a to nás na to bylo šest a privatizovali jsme jako diví flašky pryč, (teď si vzpomínám na perličku, na práci v neděli jsme museli mít z politických důvodů povolení a bumážku z nejvyšího patra města, tenkrát ekvivalentu primátora, když jsme potřebovali oškrábnout břizolit a technologicky čas prodlevu neumožnil) polici značkovými chlasty z konferencí pohlavárů a to člověk poznal že to co bylo běžně v obchodech byla záruka pouze toho že člověk neoslepl, neexistovalo po poličních bolení hlavy, žaludku a zdvíhání víka[smích]) pak nevím jestli sním či bdím a budu si komp po jistou dobu zamykat abych neutrpěl klávesnatost, zlovyk pracovitosti z totality, kdy v pracích takřka kdekoli byla barová skříň a lednice s basami piv. Za vytelpávání pojmů a spisovného jazyka jsem neovlivněn nektarem patrně nebyl realizován na diskuzi. Že si komlikuji cokoliv mi nevadí, jsem složitej a se sebou se nenudím[smích] tak se toleruji a odpouštím. Což je podstatný, kdo se nemá rád tak jeho okolí upřímně lituji. Podnětné to bylo na adrenalin a zkouška bedny. Ovšem reakci sebe na takové podněty neznám, ale cílím do terče za který se s jiným postojem nepovažuji a okolí jdou zpravidla mimo, či je to žíly netahá, možná. I když mne někdy přijde i pocit že okolí nevidí, neslyší, nebo chápou svoje harmonické hormony. [chechtot] Jinak myslet znamená houby vědět a někdy je postrčení lepší než nechat tápající prolézt systémem citelně bolestivých pastí, které mohou převychovat či uzavřít znalosti prostředí v čem se bludišt-í, jež může být silně otupující i se špatnými zážitky, někdy možná i posledním. [mrknutí jedním okem] Ten nadpis je cool a platný [velký smích]

303734

30.1.2014 17:20

Což takhle lepší budoucí?

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Usnesení sněmu D.O.S.T. považuji za jasné a výborné. Je to výborné, že takoví lidé jsou mezi námi!
Potíž je asi v tom, že tomu našinec zvyklý na televizní zkratky nerozumí. Vymytí senilové takové usnesení nepochopí a tak se příspěvky nakonec zvrtnou v tlachání na téma tehdá/nyní. Jako by měli úplně vypnutý modul na přemýšlení o budoucím, které přeci může být lepší než tehdá/nyní!

303623

30.1.2014 18:20

RE: Což takhle lepší budoucí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303623

já taky
je to jasné a výborné pro ty kteří to podepsali a přesně tito by se tím měli řídit a ostatním to pořád necpat

303629

2.2.2014 0:00

RE: Což takhle lepší budoucí?

hs 82.?.?.?

Reakce na 303623

"tak se příspěvky nakonec zvrtnou v tlachání na téma tehdá/nyní. Jako by měli úplně vypnutý modul na přemýšlení o budoucím, které přeci může být lepší než tehdá/nyní!"

Budoucnost nebude dobrá, pokud se nepoučíme z minulosti.

303781

30.1.2014 20:04

D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

MoUdrostrak 90.?.?.?

Nikdy jsem nezaznamenal, že by D.O.S.T. se postavilo rozkrádání, toonnelům, exekutorským a justičním mafiím.
Podle ovoce jejich, poznáte je!
D.O.S.T. jen pomáhá co nejdéle usilovně udržovat co nejširší prostor 1% (-jednomuprocentu-) Predátorů a jejich Shabes/GOJ/im tak, aby mohli nadále mlaskat a vyssávat 99% zbídačených, zinkajících a pravicujících oVčanů.
Lidé jsou blbé - a D.O.S.T. to zinkajíce žerou...
Každý člověk a každý národ má vládu a životní level, jaké si zaslouží.

Vložený obrázek

Jsou národové, které jsou proslulé rebeliemi proti své Vrchnosti. Češi raději rozkrádají, intrikují a jak řekl kdysi i Adolf Hitler - nahoře se hrbí, ale dole v zájmu Vrchnosti usilovně šlapají do pedálův svých[smích]

303641

31.1.2014 10:23

RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 303641

Nikdy jsem nezaznamenal, že by D.O.S.T. se postavilo rozkrádání, toonnelům, exekutorským a justičním mafiím.

- MoUdrostraku to je Tvůj jediný důvod k odsouzení činnosti D.O.S.T.?
- Je to závažná chyba, že odsuzují jenom prosazování úchylů, a zbytek nešvarů neřeší?
- Cožpak Tebou vytčené nešvary podporují?
- Aby byl Tebou vůbec někdo oceněn musí se věnovat všem neduhům co jich společnost má?
- Neposkytneš další důkazy o jejich zhoubnosti, nebo ses vyčerpal?
- Na zbytek Tvého výlevu se nedá odpovídat, je to jenom tlachání a obrázek jak z televize.

303679

1.2.2014 5:34

RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 303679

Naopak - podle ovoce (a skutku jejich, konkurzu, likvidsci...) poznate je[pláč] Bátora je loutkový čistič/cleaner - alespoň dle jeho CV a mého ryze pravicujiiiicího úsudku:
Bátora ve vlastním životopise uveřejněném na EUportálu uvádí, že pracoval v těchto zaměstnáních:[8] Referent Škodaexportu (1978–1981), České energetické závody (1981–1992, začínal jako řidič buldozeru a následně v ČEZ vystřídal řadu povolání (směnový mistr zauhlování a odstruskování, vedoucí hospodářské správy a vedoucí odboru služeb v Malešické teplárně, od ledna 1988 jako ředitel závodu v Teplárenských závodech Praha a po státním převratu jako personální náměstek generálního ředitele Středočeských energetických závodů), generální ředitel GMA 91 (1992–1993, nyní v likvidaci),[9] generální ředitel nakladatelství Artia (1993–1994, nyní v likvidaci),[10] náměstek ředitele obchodního úseku ČKD Holding Praha (1994–1995)[11], ředitel společnosti Synergon (1995–1999),[12] zástupce ředitelky Vyšší odborné školy publicistiky zřízené pražským arcibiskupstvím (1999–2002),[13] generální ředitel společnosti provozující hotely Junior centrum (2004–2006, správce majetku bývalého SSM, nyní v likvidaci),[14] vedoucí ve firmě Hypo-consult (2006–2007, nyní v likvidaci),[15] předseda představenstva státního Škodaexportu (2007–2008, nyní PA export v konkurzu).[16]

303736

1.2.2014 9:18

RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 303736

Reakce pres ulici je vizitkou demokracie. Ulice mluví do všeho, čemu nerozumí, na ulici jako na kolene se reší veci. Je to diletantský systém, který vyhovuje tem, kterí mají rádi bordel, a z neho teží. Vetšinou každá zmena pres "ulici" nebo pres manipulované média ten bordel jen dále zvetšuje z prostého duvodu - není klid na porádnou práci.

My na Slovensku napríklad máme zase Bútoru, puvodne "občansko konzervativní strana", ve které se rádi objevovali lidé podle mimonárodní príslušnosti, a ti ostatní tímpádem pro ne mohli být nacionalisti, trebaže pojem "nacionalista" v prekladu "národovec", prípadne patriot není nic primárne špatného.
Nedbal by být i prezidentem.

Chápu treba nekteré dámy a pány v téhle diskusi, co mají perpetomobilní sklony, ale chtel bych jen pripomenout, že nemá z čeho být lépe, a ani nejmodernejší barva demonstrací jen tak lehce nezabrání rezivení oceli tam, kde to nejvíce vadí.
Nejaké horizontální vztahy demonstrací s tím nic nesvedou, když materiál nemá pevnost a strukturu vertikálne počínaje školstvím a výmerem kádru. Souhlas, podle ovoce. Na dané místo podle zásluh a výsledku, a ne podle anonymne ječivých hlasu z ulice.
Zbytečná anonymní volba podle jednovetných hesel a billboardu, nebo emotivní nafrázované články a vystoupení v TV. To si človek stejne nemá jak overit, co je za tím.
Jak je treba možné, že prostredky z EU fondu projdou jen tomu, kdo vyčlení 10-20% provizi? Takový stav tu teď reálne existuje.

Jak je možné, že treba prumyslovým areálum zakázali dodávat z fotovoltiky výkon do síte? Dríve šlo delat 100kW, postupne to sedalo na 30, dnes s obtížemi 10kW, ale jsou zase dotace pro rodinné domy do 10kW. Jenomže prumysl je vetší a významnejší žrout, a jeho vliv na hospodárství je klíčový. Podotýkám, že nedovolí pripojení ani za normální cenu, já jsem se za politické dotace fotovoltiky nezasazoval, nadelaly velkou škodu.
Toto jsou skutečné stranické brzdy, a brzdy monopolu, místo toho vymýšlejí jak dokafrat lidská práva tím, že do nich zavádejí rasizmy, multikulturismy, genderizmy a jiné komunismy, pričemž majoritní "komunu" najednou ignorují a pytlují jako nacionalismus. Akce DOST navenek vystupuje proti, ale s ohledem na použité metody a reference také dost pochybuji, oč jim vlastne jde.

303741

1.2.2014 10:42

RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 303741

Naprostý souhlas!

Zvlášť nyní, kdy zbídačené a zpravicované Česko začíná koukat na paty Polsku a i Slovensku. A zvášť, když proti zlému Doc. JUDr. Róbertu Ficu CSc. jsou stále ve zbídačeném Česku pořádány antiparoubkovské mediální pogromy.
Česká anti€ a proProfBigToonnelský liga stejně tak nedokázala poskytnout JEDINÝ ARGUMENT proti €!
A Česko se nadále za přispění D.O.S.T. (a slavných Pouček Prof. Big Toonnela) potápí do zbídačujícího a pravicujícího bahna.
A to má Česko, narozdíl od zlého Ficovského Slovenska, jen prosperující sousedy - Německo, Rakousko, Polsko - a právě Slovensko! A zabředává do hnojiště dějin - vedeno slavnými Poučkami Prof. Big Toonnela a jeho účelově nasazenými a řízenými nogsledy z D.O.S.T.

Je navýsost zajímavé, že ve zbídačeném a zpravicovaném Česku se nenajde jediná demonstrace proti exekucím, justiční mafii, lidské bídě nebo marasmu.
D.O.S.T. či zahnědlí tarmani jsou ale na ulici sešikováni, rozhecováni a rozkřičeni NATO tata[pláč]

A zbídačení pravicující pivní Pepíci typu Aleše Krejčího z Brnó a/nebo lídlující Mařenky, to loutkovodičům a jejich nasazeným Shabes/GOJ/im baští jedna radost...
[oči v sloup]

303746

4.2.2014 19:15

RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 303746

Další tlachání, které však není odpovědí na všechny mé otázky. Proto se ptám znovu a lépe na to, na co jsem ještě odpověď nedostal, ač jsem se ptal:

Nikdy jsem nezaznamenal, že by D.O.S.T. se postavilo rozkrádání, toonnelům, exekutorským a justičním mafiím.


- MoUdrostraku to je Tvůj jediný důvod k odsouzení zde vystaveného manifestu D.O.S.T.?
- Je to zásadní zhoubná chyba, že manifest odsuzuje jenom prosazování úchylů, a zbytek nešvarů neřeší?
- Cožpak Tebou vytčené nešvary manifest podporuje když se o nich nezmiňuje?
- Aby byl Tebou vůbec někdo oceněn musí se věnovat všem neduhům co jich společnost má?
- Nebo se musí věnovat jenom těm neduhům, které právě ty považuješ za hlavní?

304026

4.2.2014 20:55

RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 304026

Už jsem Ti odpověděl.
Báthora má velice prožluklou kariérní evidenci - firmy kterými prošel končily v likvidacích.
Na obranu proti nejhorším excessům současné politiky vůli nikde nevidím.
A najednou je tady (náhodou? a z vůle lidu(?) či ulice?)sešikováno jak mávnutím kouzelným proutkem D.O.S.T.
I kdybych (TŘEBA!) 100% souhlasil s tím, co D.O.S.T. hlásá, nikdy bych se k podobnému spolku nepřiblížil ani na sto honů.
Dennodenně jsme konfrontováni s důkazy, že i ve vzorech pro pivní Pepíky největších "nic není náááhodou" - viz. O britských estébácích

304032

9.2.2014 21:49

RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 304032

MoUdrostaku děkuji, jasně, napřed rozumím, ale pak Ti nerozumím:

Jak si ve své nesmlouvavosti představuješ uskutěčnitele společenských změn?
Míří Tvé hodnocení Pepíků a Mařenek k jejich probuzení?
Myslíš, že používáš ta vhodná slova, aby se tak skutečně stalo?
To je ta síla, které dáváš naději, že to tu změní?
Ne-li, tak jakého čekáš spasitele, můžeš mi ho přiblížit?
Opravdu si myslíš, že společnost má na víc, než na Tebou opovrhované upřednostňování těch lehce hodnějších dozorců?
Pěkně prosím, naveď mě na ty Tvé vyvolené, co jsou ti povolaní. Tlachů, že tu nikdo není, mě prosím ušetři.

V Rusku společenské změny provádí estébák, na rozdíl od našeho právě zvoleného, který šel jenom okolo, jehož činností nakonec byla "jenom" průmyslová ochrana, která je mj. běžná ve všech koncernech, které chtějí být na špici. Opravdu si myslíš, že to není cesta upřednostňovat třeba japonce, nebo vůbec cokoliv, co má hlavu, byť bez paty?Jestli jsou všechny Tvé odpovědi na mé otázky kladné, můžeš nám popsat, kde žiješ?
[zmaten]

304355

2.2.2014 17:24

Tímto končím s DOST, což je (pro kmotry konkurenční) organizace pro vkládání myšlenek do dětské hlavičky Václava Klause

Duanitta 62.?.?.?

a současně definitivně odháním poslední pochybnosti o Babišovi. Jeho plány na MF jsou slušný nářez tak snad ho nesejmou. Již dřív mne ohromil, že šel do vlády s ČSSD ač by měli s pravicí a Bělobrádkem 102 poslanců. Po ovoci, a na to já dám, je to rovnej chlap, vy si tu myslete co chcete [smích]

303807

2.2.2014 18:27

Až jednou...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

se zase budou přepisovat učebnice novodobých dějin,možná se lidé konečně dozví, kolik peněz a majetků naši pravicující soukmenovci po sametu skutečně rozkradli, získali podvody, korupcí, prodali za pár drobných a nějakou tu provizi cizincům či jenom suverenitou sobě vlastní prostě prošustrovali. Taky tam třeba bude, kolik za jejich lumpárny a neumětelství museli zaplatit poctiví plátci daní, proč si mnozí důchodci, rodiny s dětmi a invalidé mohli koupit buď léky nebo jídlo a proč se v té době báječně dařilo hlavně všehoschopným lumpům a kteří politici to tak zařídili. Nepochybuji, že bystřejší občané to již dávno dobře ví. Než pravda o době po sametu spatří světlo světa, bude to ještě chvíli trvat.Doba k tomu totiž ještě nedozrála.Ale,že se lidé jednou dozví pravdu, o tom nepochybuji.

303808

2.2.2014 18:50

RE: Až jednou...

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 303808

no, učebnice, zejména dějepisu se budou přepisovat pořád, pokaždé s novými vítězi. jen doufám, že už se na jejich tvorbě nebude dále podílet Ústav pro studium totalitních režimů. já, který do necelých 26 let žil za takzvané totality jsem se nestačil divit po přečtení jejich učebnice a prohlédnutí takzvaného dokumentárního dvd pro základní školy (myslím, že obdobný skvost distribuují i na střední školy). opravdu doporučuju si ten skvost přes dítě v rodině sehnat a prostudovat, i vy se nebudete stačit divit. samozřejmě, každá liška si chválí svůj ocas a dehonestuje předcházející režim, ale co je moc, to je moc. opravdu nerad bych se ještě s něčím tak tendenčním a nenávistným setkal. až mám pocit, že se současní pseudo demokraté moc, moc, moc bojí návratu časů kdy se nedalo tak bezzudně a prakticky beztrestně rozkrádat...

303809

3.2.2014 9:32

RE: Až jednou...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303809

>no, učebnice, zejména dějepisu se budou přepisovat pořád,
>pokaždé s novými vítězi.
Mate pravdu. Naprostou a nemennou. Ale je v tom prepisovani prece jen dost podstatny rozdil. Pri cteni dejepisu totalitnich rezimu clovek okamzite vi, jaka uhodila a co si myslet. V demokraciich ne. Proto jsou demokracie nejzloradnejsi? Pro falesny mytus, a snadne zneuziti. Demokracie je jako cukrovka: Porad se clovek citi bezstarostne, fajn, az najednou se naleza v ohrozeni zivota a nakonec i bezbolestne umira.
[pláč]

303856

10.2.2014 0:04

ABB rozjíždí nějakou židovinu

Andrew Siddur 77.?.?.?

twitter.com/abbartos

Pravdoláska musí mít z Bartošových drsných komentářů ála Radek Hulán nahnáno na rok dopředu. [velký smích]
Dobrá práce, o tom žádná. I jeho dva weby jsou vynikající.

Pro všechny případy – jenom doufám, že ABB nikdy neuvidím na barikádách společně s košer Bobošíkovou a rumungrem Bátorou pasit český národ ála Babiš. Ale snad ne; nemám obav. Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš – jedna podepsaná petice proti antisemitismu snad stačila...

304359

Příspěvků: 84

30.01. 07:41  Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?
30.01. 15:19 ajajaj  RE: Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?
31.01. 02:57  RE: Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?
31.01. 09:40 Viny  RE: Neni to nahodou tak trochu diskutabilni?
30.01. 11:35  taky toho mám dost
30.01. 12:07 PS  RE: taky toho mám dost
30.01. 12:44  RE: taky toho mám dost
30.01. 15:56  RE: taky toho mám dost
05.02. 18:27  RE: taky toho mám dost
30.01. 16:53 Vladimír Stwora  Dotaz
30.01. 18:16  RE: Dotaz
30.01. 18:44 hestroy  RE: Dotaz
30.01. 23:22 hs  RE: Dotaz
30.01. 19:45 slak  RE: Dotaz
30.01. 20:22  RE: Dotaz
31.01. 00:08  Poudačkově pro milé
30.01. 17:39 Satanist  RE: taky toho mám dost
31.01. 01:21  RE: taky toho mám dost
31.01. 02:59 Satanist  RE: taky toho mám dost
30.01. 12:37  RE: taky toho mám dost
30.01. 15:29  RE: taky toho mám dost
30.01. 18:20  RE: taky toho mám dost
30.01. 20:10  RE: taky toho mám dost
30.01. 20:57  RE: taky toho mám dost
30.01. 20:25  RE: taky toho mám dost
30.01. 20:53 Emil Robot  RE: taky toho mám dost
30.01. 15:43 VojtaIL  RE: taky toho mám dost
30.01. 15:59 nedůležitý  RE: taky toho mám dost
30.01. 17:09 Antiseptik  RE: taky toho mám dost
30.01. 17:09 nedůležitý  RE: taky toho mám dost
30.01. 20:49 hc  RE: taky toho mám dost
30.01. 22:12 Fanny  RE: taky toho mám dost
30.01. 23:31 hs  RE: taky toho mám dost
31.01. 13:17 VojtaIL  RE: taky toho mám dost
01.02. 02:15  Nějak vám paměť vynechává, v r.1968 mohl vycestovat téměř každý
01.02. 17:39 nedůležitý  RE: taky toho mám dost
01.02. 23:50 hs  RE: taky toho mám dost
30.01. 18:30 Evelyn  Zlatá doba
30.01. 23:39 hs  RE: Zlatá doba
31.01. 02:09 Satanist  RE: Zlatá doba
01.02. 23:54 hs  RE: Zlatá doba
01.02. 23:57 hs  RE: Zlatá doba
30.01. 13:16 Moiry  Dokud byly rady stařešinů svaté, málokdo si hubu nabil
30.01. 14:05 hestroy  RE: taky toho mám dost
30.01. 14:51 hugo23  RE: taky toho mám dost
30.01. 23:29 fohat  RE: taky toho mám dost
01.02. 21:45  RE: taky toho mám dost
30.01. 13:52 Zdeněk Coufal  Příšerný článek a hlouposti
30.01. 14:56 hugo23  RE: Příšerný článek a hlouposti
30.01. 15:44  RE: Příšerný článek a hlouposti
30.01. 23:45 hs  RE: Příšerný článek a hlouposti
30.01. 15:42  Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
30.01. 16:23  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
30.01. 18:22  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
30.01. 19:05 hestroy  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
30.01. 19:09 Riša  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
30.01. 20:12  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 02:00  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 08:57  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 13:48 hestroy  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 15:54 Riša  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 16:25 hestroy  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 17:01 fohat  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 20:21 Riša  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 22:36 Moiry  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
06.02. 11:30 hestroy  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
31.01. 22:22 Moiry  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
01.02. 02:39 slak  RE: Rozdělovat společnost na staré, či mladé je čirá hloupost
30.01. 17:20 Aleš Krejčí / Brno  Což takhle lepší budoucí?
30.01. 18:20  RE: Což takhle lepší budoucí?
02.02. 00:00 hs  RE: Což takhle lepší budoucí?
30.01. 20:04 MoUdrostrak  D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
31.01. 10:23 Aleš Krejčí / Brno  RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
01.02. 05:34 MoUdrostrak  RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
01.02. 09:18 ppppp  RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
01.02. 10:42 MoUdrostrak  RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
04.02. 19:15 Aleš Krejčí / Brno  RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
04.02. 20:55 MoUdrostrak  RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
09.02. 21:49 Aleš Krejčí / Brno  RE: D.O.S.T. kvičí, když je jejich sponsoři, Predátoři, Shabes/GOJ/im a kmotři k tomu pokopnou
02.02. 17:24 Duanitta  Tímto končím s DOST, což je (pro kmotry konkurenční) organizace pro vkládání myšlenek do dětské hlavičky Václava Klause
02.02. 18:27  Až jednou...
02.02. 18:50 Riša  RE: Až jednou...
03.02. 09:32  RE: Až jednou...
10.02. 00:04 Andrew Siddur  ABB rozjíždí nějakou židovinu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 13

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 893