Diskuze k článku

Janukovičův poslední krok by mohl učinit rozdělení Ukrajiny nevyhnutelným

Příspěvků 94

28.1.2014 0:47

Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

R 85.?.?.?

mohli jsme posílit v případě rozpadu vliv na znovupřipojení Podkarpatské Rusi. On to není jen malý bezvýznamný kousek země ale strategické místo.

303396

28.1.2014 8:53

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 303396

Demontáž Č-S je jediná věc, kterou naši blbci z kotelen a prognosťáku nezvorali. Vztahy obou zemí jsou nyní daleko lepší, než byly v tom Redlichově přežitku. Č-S je relikt 20.století, nic víc. Mimochodem: referendum o odtržení od Vídně se taky nekonalo.

303409

28.1.2014 9:52

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 303409

Podle vás to zřejmě znamená,že každý puč vládnoucích elit je legální.

303416

28.1.2014 10:30

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

steve 70.?.?.?

Reakce na 303416

.. "vladnouci elita" - je dnes synonymem GANGSTERISMU ..., tedy LEGALNOST, PRAVNOST, MORALNI KOD apod. - zde ztraci smysl.

303419

28.1.2014 11:39

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 303419

Gangsterizmus a konšpirátorská OMERTA "zasvätených".
Samovražedná ilúzia legálnosti, práva a morálneho kódexu..

..ale upřesníme radši kontextoví názor na situaci od nejmenovaního mínkotvorce..asociálního mága-"míro"sTrojce:

"Drazí noví, mladí kolegové.. Hlavně si prosím nepleťte právo s morálkou.. i když teoreticky múže v tomhle systém výjimečne nastat situace, kdy se oba pojmy potkat mohou.."

"..a ješte jedna věc, milí kolegové.. Pamatujte, že zákony tady nejsou a nikdy nebyli pro lidi, ale pro ochranu zřízení..establišmentu..a všichni víme, komu patří..kto ho staletí formoval..ne, správně, lúza to nebyla.."

Malý fiktivní výňatek s příhovoru v nejmenovaném "klubu".
Avšak bohužel ne tak docela fiktivní..

303425

28.1.2014 13:41

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

R 85.?.?.?

Reakce na 303409

v tom případě USA jsou přežitkem a reliktem 18. století, Polsko taky je přežitkem (bylo přeci tolikrát děleno a přesouváno), Afrika a Blízký Východ jsou přežitkem (hranice byly nalajnovány po válkách od stolu), zrušme tedy všechny státy, protože vznikly v minulých staletích, že jo?

303433

28.1.2014 22:10

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 303433

Ja si myslim ze udrzovat Israel jako stat jehoz hranice jisty staty spravne neuznavaj je prezitkem uz vod jeho vzniku. Hranice terroristickyho statu Israele z kteryho pochazi velka vetsina zla by se meli chazarum zrusit v prospech Palestincu aby byl uz konecne klid !

303482

29.1.2014 23:09

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 303482

soukromý rotšildland israel na území palestiny podle mezinárodního práva neexistuje - nemá mezinárodně-právně stanoveny hranice - podle zionistů totiž israel je tam, kde je žid - zión sere na mezinárodní právo, je to soukromý rotšildland

303569

30.1.2014 21:42

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 303396

Zakarpatskou Rus si do slepence ČR přáli Redlichovi-Masaříkovi sionističtí mentoři a sponzoři - byla tím otevřena vrata pro invazi chazarských židů na západ. Co myslíš, že třeba byl "brněnský hantec"? - to byla hatmatilka kriminální pejzaté galérky ze zakarpatských štetlů a goletů. Zakarpatská Rus vůbec neměla žádnou sounáležitost s těmi ostatními oblastmi poválečné Redlichovy ČSR. Šlo jen o vypuštění pejzatejch chazarů z jejich zavšivenejch brlohů do světa, a ČSR, to byla nejšťavnatější pastvina - a dodnes za tu invazi pejzatejch krutě platíme...

303651

31.1.2014 8:45

RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 303651

V Zakarpatí žilo před válkou jen 13% židů, faktem je , že tam utíkali židé z Polska, Ukrajina a běloruska(proč asi?) a přes PR dále na západ. Díky tomu jsme přišlii k našemu géniovi světové ekonomiky a bývalému prezidentu Pružinskému lias Klausovi, kteří přišli z polského Haliče. Škoda, Zakarpatí je krásná země a rozhodně to není židovská Ukrajina.

303674

28.1.2014 1:33

možná jo, možná ne

SAMI 94.?.?.?

a)Janukovič se chová jako zbabělec a idiot
b)Putin dělá, jako že nevidí, co se na Ukrajině děje
c)Olympijské hry za dveřmi
d)ani Kličko už vlastně neví, co chce
e)rozesrávači z EU už neví,co s tím vším
- z toho vyplývá, že přes všechny odhady a dohady brzy vstoupí do děje něco, s čím nikdo nepočítal, jelikož ani Janukovičovi ani Putinovi do hlavy nikdo nevidí, ale jedno je jisté - Ukrajinu jen tak snadno nikdo nedostane

303397

28.1.2014 11:17

---------------

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 303397

Děti ukrajinských hrdinů, kteří za druhé světové války likvidovali holýma rukama německé tanky ,už zřejmě zapoměli i namíchat pořádnýho molotova...

303424

29.1.2014 16:12

RE: ---------------

Night 37.?.?.?

Reakce na 303424

Nemecke? Ja bych spise rekl, ze sli proti ruwkym tankum.

303542

30.1.2014 12:19

RE: ---------------

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 303542

no to se tedy probuďte, vy myslíte polopoláky, ale Ukrajinci rozhodně ne.

303589

30.1.2014 13:43

RE: ---------------

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 303589

a kdo tam asi není polopolák proboha, po staletích polsko ukrajinských válek, tradičního nepřátelství a tedy i obdělávání panen a dam na ukrajině. v polsku by se zase našlo jistě dost veliké procento tatarských a podobně genů, když se směr výbojů na nějaký čas obrátil. a tak to šlo dokola... je tady v evropě i na východ trochu vůbec nějaký národ etnicky čistý? hodně pochybuju. snad jen romové... komu by se chtělo do jejich krasavic...

303596

30.1.2014 16:14

RE: ---------------

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 303596

Náhodou - keď sa cigánočka vydarí, je fakt krásavica... tak do 25.-30. rokov...

303616

30.1.2014 17:56

RE: ---------------

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 303616

jen si jí vykoupat v chloraminu nebo savu a odčervit... [velký smích] [velký smích] [velký smích], jo a nezapomenout koukat kde že je dežo nebo fero s vreckovkou...

303627

28.1.2014 1:56

Saker...?

nz 99.?.?.?

Proc jsou ti Anglicane tak znali? Asi je to cast jejich kultury a nakonec jsou take Evropane. Zatim co jsem cetl ze semizdatu a bylo anglickeho puvodu bylo skutecne velmi fundovane. A proc by ne, jsou ze stejneho imperia jako vladci; jen jsou na opacne strane. Ten chlap (predpokladam muzske pohlavi) je skutecne spicka. Existoval jeden anglicky blog se jmenem "Poisoned tree" a ten zmizel, mozna ze s timto nema co delat. Kdo vi.

Nemyslim si ze tomu az tak dobre rozumim, ale alternativa rozdeleni Ukrajiny mi dava smysl. Mel jsem pred lety rec s jednim odtamtud a ten mi rekl rovnou: "...obe casti jsou kompletne rozdilne, nevim jak se mohly stat casti te same zeme".

303398

1.2.2014 6:22

RE: Saker...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 303398

Saker je Rus

303737

1.2.2014 9:27

RE: Saker...?

steve 70.?.?.?

Reakce na 303737

.. a ma mopeda !

303743

28.1.2014 2:01

Le avventure di Pinocchio

hugo23 88.?.?.?

Ta partička pana Pinokia, to je vlhký sen producenta pořadu Prostřeno, a přesto se to nějak zázračně nehádá. To všem tak chutná, nebo jsou opravdu jenom loutky? Kdo je pan Geppeto? A Tati, pláčou loutkáři [zmaten] [oči v sloup]

303399

28.1.2014 4:20

Svetovy trend; Vpred v ceste n.a vychod,

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Libanon ,je v troskach,a stale se tam strili,Libie se "zbavila"Saddama" a stale se tam strili,stale tece krev,Irak,se "bavil" Husejna,dnes denne vybuchuli bomby,tece krev a Irak je plny drag, Afganistanje na tom rovnez,ale,makova pole jsou vsude, Evropa a jinde jsou plny sklady drag, clovek neni jisty v Pakystanu a jinde,ted Syrie,na ceste je Egypt,jedni,co hteji vladnout i treba na troskach uplne znicenych mest jdou bezcitne za svym cilem a je jim jedno,kolik lidi umre a bude umirat,na zraneni a nebo podvyzivu,oni,chteji jen ajen moc,opium bohatych, ted ma jit na radu Ukrajina,napadena zevnitr pro blaho nepritele z venku,nebo internacionalnich makleru-Elity sveta a je jedno,jake nazvy pouzivaji ke svym cilum,revoluce ruzova a nebo cervena,navod je stejny,cil je stejny.
Ke zniceni naroda da se pouzit nacionalismus,da se pouzit propaganda se slibem lepsiho zivota,pod jejich velenim,lez,sliby vyhruzky,vrazdy,vuj ucel se splni, kazdy revolucionar po dosahnuti sve moci nezakonnou revoluci,okamzite ,udela tvrde zakony,aby se revoluce neopakovala proti jeho vlade, to je prvni krok,vsech tech revoluci proti tyranum,nastolit jine tyrany.
Co, zbylo z te demokracie a z te socialni rovnosti,kdekoliv ve svete,kde s tim zacali?
Zatim se koukame,ze v tom boji,zadne domluvy nebudou,zadne svobodne volby nebudou,strana ,jez by se demokraticky prosadila,NEBUDE UZNANA ZA LEGALNI A JEJI VOLBY BUDOU TERROREM SABOTOVANE.
Mozna prvotne pospolna spolecnost,by pro narod,obyvatele by byla prijatelnejsi,s vladou,krale,knizete,cisare,nez vladou politickych hostapleru jez znici zemi a dolsova ji vyndrancuji s pomoci z venku cihajicim nepritelem,nebot kazdy zlodej je lidi nepritel.Ukrajina ma historii,co by prostreny stul pro Evropu,alema historii genocidy,8 milionu obeti hladu z rukou tak zvanych bolseviku,kde vypukl kanibalismus,dnes i historii katastrofy v Cernobylu.
Zaverem je tezke a skorem nemozne za dane situce urcit,kterym smerem sfanatisovane davy se pohnou,kdo bude nakonec vitezem,ale je jiste ,ze materialni skody budou velke a zase na uctu ukrajinskeho lidu.
Prani z venci,je dostat se ve jmenu NATA na hranice s Ruskem.

303402

28.1.2014 6:03

RE: Svetovy trend; Vpred v ceste n.a vychod,

timur 89.?.?.?

Reakce na 303402

eee- Lybie, Saddam nebol lybijčan.No a Ukrajinu delí Poľsko spolu s cirkvou, čiara je grekokatolici a pravoslavny

303403

28.1.2014 8:37

Rozdelenie ukrajiny?

Dušan123 193.?.?.?

Heh. Menšie celky sa vždy lepšie zhltnú ako väčšie.
Viď Juhoslávia. Aj tam sa použil nezmyselný "nacionalizmus" (ps toto nieje slovanské slovo).

Poznáte to rozdeľuj a panuj (toto hovoria psychopati/"ľudia" bez svedomia keď chcú vládnuť).

Heh. Ak pre možno 4 percenta degenerátov (banderovci/fašisti, oligarchovia , ..) sa oslabí celí národ slaviansky žijúci na ukrajine tak .....

Janukoviča by mal nahradiť niekto tak silný (a teraz nehovorím o svaloch) a rovný ako dúfam že Putin je.

Každopádne, každá obec by mala zaviesť, mimo iné, domobranu a tým by sa zvýšil podiel obyčajných ľudí na správe vecí verejných. (t.j. občina + dŕžava v pôvodnom slovanskom zmysle slova ). Drobné náznaky už sú.

303407

28.1.2014 8:39

Bože, oroduj za ně

damien 172.?.?.?

>Přesto bude zajímavé pozorovat, jestli bude někdo schopen vyhnout se tomu, co se mě zdá být nevyhnutelným: rozpadu Ukrajiny během několika příštích let, jako důsledek toho, co mohu označit jen jako „ukrajinskou národní sebevraždu“.

Kdepak. Ukrajinci se jistě poučili z národní sebevraždy Československa. Vždyť mají přesné informace o této humanitární a ekonomické tragédii z první ruky od svých nešťastných krajanů kteří uvízli v peklu tohoto rozděleného státu.

303408

28.1.2014 21:11

RE: Bože, oroduj za ně

Thor 77.?.?.?

Reakce na 303408

Budoucnost je Rusko!Kdo půjde s Ruskem, nebude litovat.Amerika patří Židům a ti pracují jen ve vlastním zájmu!Amerika vycucala svět jako štěnice a hledá jinde!Rusko má zdroje pro sebe na tisíc let!Ukrajina měla být pro Nato blbec jako my!EU žije díky našim trhům a hloupému obyvatelstvu!Jejich krize je dnes naší krizí, což je totálně v prdeli!Havloidi, pravdoláskaři,multikulti, humanisti, feministky a islám-to je konec civilizace!!!HOWGH! [bliji]

303473

28.1.2014 9:05

Podobnost

ascharad 90.?.?.?

Janukoviče s Benešem a událostí roku 1938 v předválečném Československu je čistě náhodná.

303410

28.1.2014 9:42

Proč zesměšňovat Janukoviče?

lucifuge 95.?.?.?

Dnešní zpráva: Americký viceprezident Joe Biden v noci na úterý telefonickém rozhovoru varoval ukrajinského prezidenta Viktora Janukovyče před vyhlášením výjimečného stavu či přijetím jiných tvrdých bezpečnostních opatření, které by jen zhoršily situaci a „zavřely prostor pro pokojné řešení politické krize”. Volal mu před úterním klíčovým zasedáním parlamentu, které může situaci v zemi vyřešit poklidnou cestou.

A jaký jiný mezinárodní nátlak tady již zazněl? Je snadné dělat si, co chci? Co o tom kdo přesně ví?

303413

28.1.2014 20:31

RE: Proč zesměšňovat Janukoviče? Protože je to chuj!

Tokamak 89.?.?.?

Reakce na 303413

Jak by řekl každý Ukrajinec. Dlouho otálel a teď sám zhoří, prezident. Oheň se musí hasit hned v zárodku a ne když už hoří celá stodola. To se už bude muset nechat vyhořet. Snad u toho také pojde, tajtrlík, prezident, hrobník Ukrajiny. Ten je jako náš bláznivej Véna, lidumil, a demokrat, co nechal rozvrátit republiku. To jsou veliké zásluhy, leda tak za vlastizradu, na vlastním národě. Nevím proč metálové lezou do politiky, když neví, co se kolem nich děje?

303469

28.1.2014 9:48

A ještě

lucifuge 95.?.?.?

Přečtěte si toto:
http://www.novaustava.cz/clanky/dny-hnevu

303414

28.1.2014 9:50

Janukovyč

PejsekAK_ 89.?.?.?

Saker v podstatě nic nechápe, ze strany Janukovyče (nebo toho, kdo mu to poradil) to by vynikající krok, vítězný při jakémkoliv rozhodnutí "opozice":

- když odmítnou, bude moc říct vidíte, neměli zájem na řešení situace, jen na násilí
- když přijmou, bude to radikální část Majdanu vnímat jako jejich zradu a Jacenjuk i Kličko budou do pár měsíců politické mrtvoly.

Navíc podmínka byla, že "trio" ukončí násilí na Majdanu a zajistí jeho vyklizení, všech okolních ulic, a osvobození všech oblastních administrací.

Vtip je v tom že kontrolu na majdanu má teď radikální uskupení "pravý sektor" (banderovci a jiní), a "trio" (Jacenjuk, Kličko a Tjagnibok) na ně nemají sebemenší vliv. Kličko dostal od "svých" hasičákem do xychtu, když se jim pokoušel před pár dny něco vysvětlit.

Byl to mistrovský tah, tahle nabídka Janukovyče - nabídka, co se nedá ani přijmout, ani odmítnout.. proto po jejím zaznění zachvátila opozici panika a tři dny nebyli schopni se vyjádřit. Teprve včera. A ehjle: "odmítáme ve všech bodech".

Majdanová "revoluce" se blíží k finiši, opozice je v panice a Kličko už si chystá letenku do Německa a plánuje únikové cesty.

303415

28.1.2014 10:25

RE: Janukovyč

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 303415

Také zajímavý pohled. Stálo by za to to poslat Sakerovi, zajímala by mne jeho reakce.

303417

28.1.2014 12:29

RE: Janukovyč

Lin 85.?.?.?

Reakce na 303417

Vladimíre, mám tu pro vás něco na zamyšlení. Pamatujete ještě na pád Nečase? Mohl byste, protože to ještě není tak dlouho. Co z té aféry chvíli probleskovalo, než bylo překryto "causou Nagyová"? Nebylo to takhle náhodou cosi "o dostavbě Temelína" ruskou firmou (a za velmi výhodných podmínek)? Neozvaly se občas "kritické hlasy", že se Nečas chtěl "až příliš ekonomicky družit" s Ruskem? A nebyly takhle "náhodou" v tu samou dobu u nás "cikánské nepokoje"? Když si tohle dáte dohromady, pochopíte současnou Ukrajinu. Nebo naopak - když pochopíte Ukrajinu, pochopíte, co se stalo tehdy u nás.
U nás se nemůže hrát na "naci kartu", protože v naší zemi nacionální nenávist moc podpory nemá. Zato "cikánská karta", hodně dlouho "pěstěná" na nerovném přístupu úřadů, ta zabere vždycky. A Nečasova vláda byla u nás stejně nenáviděná jako ta Janukova na Ukrajině. A myslíte si, že to "uvažování o ruském partnerovi" bylo z Nečasovy hlavy? A to, že je stále není rozhodnuto je z hlav naší vlády? Je to boj oligarchů a "finančních lobby" , kde vůbec nerozhoduje, co je a není pro naši zemi dobré.
No... a vyvolat něco podobného "majdanu" u nás také vůbec není těžké. "Ultras" a "národovců" typu "Čechy Čechům" máme u nás dost a dost. A kolik lidí by pochopilo, že vůbec nejde o nějakou "prohnilou vládu" , "cikány" a "spravedlnost" ? Kolik našich nezaměstnaných by stálo za bakšiš a jídlo k tomu na "barikádách" bez toho, aby vůbec věděli, proč tam jsou? Kolik našich zmatených lidí by požadovalo "novou vládu" (bez ohledu na to, jaká bude, kdo za ní stojí a kdo ji financuje)?

303428

28.1.2014 12:57

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303428

"Kolik našich nezaměstnaných by stálo za bakšiš a jídlo k tomu na "barikádách""

a můžu se tě zeptat proč pořád musíš ty se kterými nesouhlasíš podezírat z nějakých podlých nebo postranních úmyslů jen prootže mají jiný názor? to si vážně myslíš že kdo nemiluje zločinecké ukrajinské politiky nebo putina je západem placený rozvraceč?
kdyby takový putin vládl kupříkladu v německu nebo ve francii tak byste na něj tady dštili ohen a síru v každém druhém příspěvku o janukovičovi ani nemluvím proti němu je putin pořád andílek a kultivovaný a slušný člověk
ukajinští politici měli 20 let na to aby si svou politikou získali ukrajinské obyvatele na svou stranu aby se snažili i to aby se prostým lidem na ukrajině dobře žilo ale co místo toho dělali? jen kradli a na lidi kašlali (možná i vraždili ale to mám nepotvrzené z úst ukrajinského emigranta takže to netvrdím)
výsledkem je že kromě pár bláznů na českých (a věřím tomu že i v jiných zemích) diskuzích se za ně nikdo nepostaví (tedy snad kromě rusů žijících na ukrajině ale to není třeba brát v potaz protože ti tíhnou k rusku zcela normálně a nějaká ukrajina nebo ukrajinci jim jsou u prdele)
takže co z tím? budeme si vymýšlet nesmyslné konspirační veletoče abychom ty kteří se vzbouřili mohli obvinit ze všech možných zločinů a přečinů?
já říkám ne a soudím že v dohledné době BUDE ukrajině v EU mnohem lépe než je jí dnes v ruské sféře vlivu

303430

28.1.2014 15:34

RE: Janukovyč

Lin 85.?.?.?

Reakce na 303430

Aha... Nepodezírám - čtu a dívám se na videa, debaty. Za "pochody revolučních výborů" ze Lvova na východ a jih země = 1500 hřiven za 1 den účasti + cestovní výlohy + plná penze. Na majdanu se platilo nejdříve 300 hřiven/den (+ plná penze), pak to zvedli na 100 hřiven/1 hod.
Když to vezmeš logicky - z čeho bys žil 2 měsíce na takovém "majdanu"? Z čeho platil složenky, z čeho živil rodinu? V práci by sis vzal 2 měsíce dovolené? Silně pochybuju...
Nebo jinak - doma máš jako běžnou výbavu suroviny na výrobu "molotova"?
Konspirační veletoče? Ale božínku... Před časem byly pro většinu lidí konspiračním veletočem i pochybnosti o "lidové sametové" .
Ukrajinští emigranti - povětšinou z toho "západu", kde to vypadá s nezaměstnaností mnohem hůř, než v regionech Mostecka.
A že tam bude lépe? Jednou možná ano - ale ne s Tjagnibokem, Kličkem, Jacenjukem a Tymošenkovou (která prý má znovu aspirace na premiérku země).

303448

28.1.2014 17:00

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303448

ale jistě za vším lze najít nějaké zákulisní rejdy to nikdo nezpochybnuje i za sametovkou
na druhou stranu a je to i paralela s naší sametovkou je třeba se ptát
co přesně udělaly ukrajinské elity pro to aby se lidem na ukrajině žilo dobře? co udělaly pro to aby nebylo možné jen tak rozdmýchat revoltu a nebo revoluci? vůbec nic tak at se nediví
jistěže je za tím hra mocných že lidi jsou naivní a demonstrují na náměstí a vlastně ani neví proč na druhou stranu hra mocných je to prostě na obou stranách ani jedna ze stran nemá úplně čisté ruce a čisté svědomí takže poukazovat na to že "za tou revolucí" je ještě něco víc je podle mého názoru pokrytecké

303452

28.1.2014 22:36

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 303430

Ale to víte, že jim bude líp. Vždyť jim to vesele a radostně zaplatíme. Pan bankéř Singer už nakupuje Ojra jako zběsilý, protože se dají líp měnit za dolary než českoruny. Putin to přece řekl jasně, je mu jedno, kdo bude na UK vládnout, ale ty prachy bude chtít zpět i s úroky.

303489

30.1.2014 14:16

RE: Janukovyč

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 303430

>ukajinští politici měli 20 let na to aby si svou politikou získali ukrajinské obyvatele na svou stranu aby se snažili i to aby se prostým lidem na ukrajině dobře žilo ale co místo toho dělali? jen kradli a na lidi kašlali (možná i vraždili ale to mám nepotvrzené z úst ukrajinského emigranta takže to netvrdím)

Hmm, zaplaťpámbů, že se to děje jen na Ukrajině a v žádném jiném státě na světě. Například v USA již politici získali na svoji stranu všechny chudáky, kterých tam utěšeně přibývá. Na západě se starají tak moc, že 86 nejbohatších vlastní tolik, jako 3,5 miliardy žebráků.

>já říkám ne a soudím že v dohledné době BUDE ukrajině v EU mnohem lépe než je jí dnes v ruské sféře vlivu

To vižejo, jen jestli bude EU ještě existovat. Bude jim tam tak dobře, jako Řekům a dalším k bankrotu rychle mířícím státům. Z EU si budou vozit suroviny a budou do ní vyvážet vše, co nyní vyváží do Ruska. Prostě ráj na zemi. Rozhodně nedojde k žádné likvidaci zemědělství jako u nás, k žádnému vyčerpávání půdy pěstováním žrádla na biopaliva atd. atd.

A taky si vzpomeň, jak radostně vítali německé humanitární pracovníky za 2. sv. a jak si malovali, že se konečně budou mít dobře.

Kua, vždyť i nám je tak dobře, že je u nás JEN 25000 rodin čekajících na exekuci a následné vyhnání z bytu. Třeba se nakonec svou usilovnou prací dostaneš i k tomuto.

303600

30.1.2014 17:25

RE: Janukovyč

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 303600

Ono na tom není tak moc divného, stačí si zahrát Monopoly a hned je jasné jak to skončí. Jinak ani totiž nemůže než tak, že jeden shrábne všechno a ostatní to zabalí. Bohužel nám ještě nedošlo že hra už dávno skončila, dnes už se jen tisknou a půjčují peníze aby se nepřestalo hrát. To ale už nemá žádnou cenu, je to jenom setrvačnost a nechuť výherce uznat že je konec, čas hru zabalit a jít dělat něco užitečného.

303624

31.1.2014 19:29

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303600

"je u nás JEN 25000 rodin čekajících na exekuci a následné vyhnání z bytu"
a podle tebe na ukrajině není bída ekonomická nespravedlnost nebo materiální mizérie?
vždyt se tam zajed podívat nebo si prohlídni někde na netu fotky od těch kteří tam byli
garantuju ti že i když tam (možná) nemají exekutorskou mafii protože obyčejným ukrajincům není moc co ukrást tak je to tam MNOHEM horší než tady a horší než to tady bylo za bolševika
takže suma sumárum já ukrajince chápu a rozumím jim prostě chtějí změnu a nějaké mentorování chytráků z čech na tom nemůže nic změnit

303708

31.1.2014 22:54

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 303708

Když je to tam mnohem horší než u nás, tak mi sdělte jeden jediný důvod, proč Evropská Uhnije tolik stojí o to, aby se tato zbídačená země stala jejím "členem". Copak jim to Řecko, Kypr atd. jako odstrašující příklad toho, kam toto členství v "bohatém a demokratickém evropském klubu" vede, nestačí?
To si do vlastního bytu dobrovolně nakvartýrujete žebráka a budete ho celý život krmit?
Hloupé ovce zůstanou hloupými ovcemi. Té snaze Klička a vašim řečem bych věřil pouze tehdy, kdyby všechny ty "vyslance z Bruselu" místo lezení do zadku vykopli z Ukrajiny přímým volným kopem.

303721

31.1.2014 23:13

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303721

radši budu krmit ukrajinského žebráka než sobeckého zmrda tvého ražení [mrknutí jedním okem]

303723

1.2.2014 1:20

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 303723

Svůj k svému, nebylo by lepší, kdybyste se na tu Ukrajinu odstěhoval a nesmrděl tady?[smích] Z vašich daní se ten anarchisticko - bolševický Mejdan pod bedlivým dohledem (euro)komisaře a starého komouše Fuleho evidentně neplatí.

303731

28.1.2014 14:31

RE: Janukovyč

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 303428

No, já nevím, Lin. Nečasova vláda padla možná také proto, že byla nejnenáviděnější vládou od 89. roku. Ty průšvihy se kumulovaly, kapka ke kapce, až pohár jednou přetekl.

Můžeme hledat další skryté faktory, jak naznačujete, ne, že by to bylo vyloučeno, v politice se nic neděje náhodou, jak nás učí klasik, ale tahle konstrukce, co jste nastínila, neprojde Occamovou břitvou. Zkrátka k vysvětlení pádu Nečase stačí méně činitelů a podle výše uvedeného pravidla kritického myšlení, pokud se nějaký jev dá vysvětlit jednodušeji, tak to vysvětlení platí.

Já také čtu Hájka a jeho Protiproud, ten chlap si na konspiračních teoriích postavil živnost. Je dobré si ho přečíst, ale není asi dobré všemu, co píše, věřit.

303439

28.1.2014 15:50

RE: Janukovyč

Lin 85.?.?.?

Reakce na 303439

Tak... aby vám ta Occamova břitva jednou neuřízla nos... Já nečtu ani Hájka, ani Protiproud - z pochopitelných důvodů, kterými jsem se zde netajila.
Jinak - viz odpověď "neznámému" výše.
V podstatě - když už se držíme té logiky - jedna otázka: CO to všechno přinese Ukrajině jako celku? Kde budou brát peníze a kde hledat zakázky? Jak upozorňuje poslanec Carjov - default Ukrajiny je za dveřmi a kdyby nepracoval ten "rusácký východ a jih", pak by nastal už minulý měsíc. A díky "revolučním gardám" nepracují úřady na západě země, který je největším "odběratelem" soc.dávek a penzí. Jsem zvědavá, co tam bude, až "penze" nedorazí...
A nezapomeňte, že "prostý lid" bez jakékoliv nosné idee (protože pouze s heslem "pryč s vládou" toho moc nevyřešíte) je vždycky odsouzený sehrát úlohu užitečného idiota.

303449

28.1.2014 17:34

RE: Janukovyč

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 303449

Lin, pochybuji čistě o té části vašeho příspěvku, která se týkala důvodů pádu Nečasovy vlády. To, co píšete o Ukrajině, nezpochybňuji.

303456

28.1.2014 18:33

RE: Janukovyč

Lin 85.?.?.?

Reakce na 303456

Já to pochopila. A to, že jsem zas otočila na Ukrajinu, je má chyba. Měla jsem se zeptat jinak: CO přinesl pád Nečasovy vlády nám? Jaké změny? Jaké lepší politiky a jaké lepší idee ke změně "stavu" k lepšímu? Myslíte si, že po Nečasovi se budeme mít líp? Nevím, možná se mýlím - ale podle mého ten pád a celé to divadlo okolo (placené námi) bylo přínosem jen pro některé (lobby). A - samozřejmě - nejde o to, abyste mi věřil. Chtěla jsem jen poukázat na to, že "sféra našich zájmů" vůbec není naše. Pokud by se kdo chtěl pokusit to změnit, jsou připravené pasti a pastičky. A každá další "revoluce" bude jen plýtváním lidského potencionálu, pokud bude ideou jen "pryč s vládou" a dokud zájmy společnosti budou jen "mít se (materiálně) dobře".
A teď tu mám "kontrolní otázku" : kdo myslíte, že stál za pádem ruského carského trůnu? Jestli je vaší odpovědí "Lenin" - chyba. Úryvek z Knihy vzpomínek Alexandra Michajloviče Romanova:
"Imperátorský systém by mohl existovat dosud, pokud by bylo „rudé nebezpečí“ vyčerpáno takovými lidmi jako Tolstoj a Kropotkin, teroristy jako Lenin nebo Plechanov, starými psychopatkami jako Breško-Breškovská nebo také Figner, nebo dobrodruhy typu Savinkova a Azefa. Jako to bývá u každé infekční nemoci – skutečné nebezpečí revoluce spočívalo ve velkém množství přenašečů nákazy – myších, krysách a hmyzu.
Neboť také, vyjadřujíc se literárně, je třeba si přiznat, že většina ruské aristokracie a inteligence tvořila armádu přenašečů infekce. Trůn Romanovců nepadl pod náporem zteče sovětů ani pod bombami chlapců, ale pod náporem nositelů aristokratických jmen, dvorních šlechticů, bankéřů, vydavatelů, advokátů, profesorů aj.."

303459

28.1.2014 21:22

RE: Janukovyč

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 303459

pěkně napsané [smích]

303475

28.1.2014 22:35

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303459

>Trůn Romanovců nepadl pod náporem zteče sovětů ani pod bombami chlapců, ale pod náporem nositelů aristokratických jmen, dvorních šlechticů, bankéřů, vydavatelů, advokátů, profesorů aj.."
Souhlas, az na slovo "naporem". Ja bych pouzil slovo "nanosem". [mrknutí jedním okem]

303488

28.1.2014 23:23

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 303488

Správne je náporom - tí jedinci chceli viac "slobody" pre seba samých, chceli sa dostať mimo kontroly systémom. Na tých "dole" im houby záležalo, dokonca oni sami chceli ich tvrdšiu kontrolu. Lenže to sa nedá - pokiaľ v systéme existuje dlhodobo vytváraná hierarchia moci a kontroly, nie je možné touto hierarchiou beztrestne a v krátkodobom horizonte manipulovať, pretože tým s hierarchia moci a kontroly vždy oslabí a štruktúra sa rozsype (čož sa navonok prejaví ako "revolúcia" ).

303494

29.1.2014 0:02

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 303459

To platí i pro dnešek. Západní "demokracie" taky padne, až armáda profesorů a jiných vzdělanců prostému lidu ozřejmí, že to žádná demokracie není, že jde o podvod. Že skutečnou moc má někdo jiný, kdo jen mazaně poskytuje iluzi svobody a volby, pod níž se skrývá diktatura. Přesně to se právě děje. Už je to jasné skoro všem, a pak, až to bude úplně všem dokonale zřejmé, někdo nabídne jinou iluzi. Která možná taky bude podvodem nebo bude potenciál zneužití obsahovat, ale nikdo nebude dočasně vědět, jak to pojmenovat. Pak přijde revoluce.

Vlastně je to už skoro tu, jen ta nová, nakažlivá myšlenka zatím chybí.

Po tom, co se revoluce prosadí a a svět si zahojí rány, nová myšlenka přinese spoustu naděje a změn k lepšímu, ale začne se kazit. Zase bude nějakou dobu trvat, než intelektuálové pojmenují problém a přesvědčí o tom všechny okolo. Pravda se stane zjevná... A tak pořád dokola.

303495

29.1.2014 0:34

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 303495

Tak to je o genocidě jinak, pokud budou všichni podřízeným trhem této politice daní a nikoho nenechají stát mimo tento inženýring, tak je to o Sisifovi a ten na život a děti tedy čas nedostal. NWO, tak jest. [překvapení]

303502

30.1.2014 0:02

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 303495

žádné pořád dokola neexistuje, to je jen mýtus věčného návratu, realita není nic takového jako "pořád dokola"

303573

29.1.2014 19:36

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 303417

tento tah pripomina trik s prijmutim vsech podminek sudetaku v Drnkove verzi roku 1938 v knize "Zaby v mlice". A ano, nedopadlo to pak pro ne dobre [smích]

Vtip byl v tom ze meli za ukol vyprovokovat nehoraznymi pozadavky ostre zamitavy postoj vlady, ktery by pak hned zpetne vyuzili jako dukaz sveho utlacovani pro oduvodneni mnichova a presvedceni velmoci k jeho akceptovani.

Zda se ze na ukrajine se ted hraje podle stejneho vzoru...
pekne sebral zradcum vitr z plachet a defakto je primel radikalizovat se tak ze je jiz nelze v zadnem jednani povazovat za partnery (i kdyz zapad si evidentne rozumi i s kanibalistickymi teroristy, viz syrie, tak tezko rict...)

303556

28.1.2014 10:38

RE: Janukovyč

steve 70.?.?.?

Reakce na 303415

.. Majdanová "revoluce" se blíží k finiši ..
----
.. v podstate uz skoncila. Ted zacne klasicka, krvava obcanska valka, - za "humanitarniho" prispeni svobodou a prosperitou kypicim zapadem. Showtime - "Zabijte Rusko" zacina ...

303420

28.1.2014 12:43

RE: Janukovyč

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 303415

> - když odmítnou, bude moc říct vidíte, neměli zájem na
>řešení situace, jen na násilí

A komu to proboha bude moct rikat? Klicko jasne rekl, ze nebude sedet v jeho vlade, coz chapou vsichni na ulici. Pozadavek opozice i ulice od zacatku je, aby odstoupil, ne aby je dosadil do vlady.

>A ehjle: "odmítáme ve všech bodech".
A to uz taky neni pravda, Janukovyč slibil po jednani s opozici zruseni spornych zakonu(podle aktualnich zprav uz se stalo). Nasledovat bude pad vlady. A jelikoz nevznikne zadna vlada "narodniho porozumeni", tak musi padnout i prezident nebo armada vycistit ulice. Podle dosavadniho vyvoje se da ocekavat prvni varianta a hraje se uz jen o to, kdo bude vladnout v prechodnem obdobi a jestli nova vlada dokaze zastavit nasili a zaroven moc nenasere jihovychod Ukrajiny.

303429

28.1.2014 13:00

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 303429

přesně tak tyhle konstrukce jsou směšné
janukovič má jednu jedinou volbu a to zmiznout
fandím ukrajincům aby dosáhli všech svých požadavků

303431

29.1.2014 1:13

RE: Janukovyč

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 303431

S Janukovyčem máte možná pravdu, s ukrajinci ne. Takovéto "převraty", "revoluce" a já nevím co ještě se nikdy nedělají ve jménu zájmů obyčejných lidí. Dělají se ve jménu peněz, kapitálu. A ten na běžné ukrajince prdne.

Většině ukrajinců se žádné požadavky plnit nebudou. Pár ano, těm kteří se dostanou ke korytům místo Janukovyče. Obyčejní lidé budou mít zase smůlu. [zmaten]

303503

30.1.2014 18:52

RE: Janukovyč

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 303503

Obávám se, že tohle "mladík" nechápe a zřejmě ani nikdy nepochopí…

303636

28.1.2014 14:49

RE: Janukovyč

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 303429

to byl samozřejmě jen hodně zkoncetrovaný popis variant, je tam toho mnohem více.
komu to bude říkat - "znepokojené" světové věřejnosti (eufemizmus, samozřejmě, různým figurkám v režii USA a EU, které neustále vyjadřují "znepokojenost" nad nedodržováním lidských práv na Ukr.), protože ti teď mají neustále plnou hubu keců o "nepřípustnosti použít proti mírným protestujícím jakékoliv násilí" atd. atd.

Pokud opoziční trio odmítne, nemá jinou možnost než skočit do postele k neonacistům a SS Galizien Pravého sektoru, kteří nyní mají pod kontrolou Majdan. Ti už začali pomalu i s pogromy na židy, značkují domy, dělají spisky, jeden židovský učitel už skončil v nemocnici, napaden před synagogou.

Pokud přijmou, budou v očích radikálů a fašistů na Majdanu zrádci, a stejně nebudou schopni zajistit dodržení podmínek, které byly součástí nabídky, protože na Majdan už nemají vliv - jsou spíš jeho rukojmí.

Tím že opozice odmítle a skočila do postele k SS Galizien, USA, EU a spol. už těžko bude moct něco říct proti silovému vyčištění Majdanu.

303444

28.1.2014 15:28

RE: Janukovyč

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 303444

Je to asi tak,jak ve zkratce píšete.Otázka je,že těmi fašistickými grázly,kteří se ničeho neštítí,jsou zaskočení všichni....škoda,že AU nemá generála Sisiho....na to by měl jedině on účinný recept,přestože se bude spoustě politiků a demokratů křivit rypák,od národní tragedie ve formě občanské války jim tam nepomůžou ani oligarchové a už vůbec né vychcánci z EU...,ale jen vyjímečný stav,se vším,co k němu patří...

303447

30.1.2014 0:08

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 303444

a přitom to pejzatí od začátku s benderovci pekli - a teď brečí o antiseminismu - ostatně když někde hoří synagogy, na 95% si je zapálili židi sami - antiseminismus je jejich životní míza....

303574

28.1.2014 14:52

RE: Janukovyč - vyssi hra?

nz 99.?.?.?

Reakce na 303415

To co rikate je ucelene a dava to logicky smysl. 'Neznama' nebo lepe receno ignorovana ultra-pravice ma jak se zda navrch: http://rt.com/op-edge/ukrainian-violence-ultras-pravy-sektor-288/

Je to cast planu Zapadu a nebo si to neuvedomuje? Ja bych spis vsadil na to prvni protoze tim bude rozvrat Ukrajiny jeste hlubsi a deletrvajici. Pamatujme, konecnou stanici je zniceni Ruska, i kdyz to navenek stoji politicky kompromis. Nakonec, kdo tomu z obcanstva Zapadu skutecne rozumi? Bud' se nezajima, nebo jen papouskuje.

Vzdyt' vlastne Al-kaida mela byt take 'nepritelem' a pri tom je tim nejdravejsim elementem ve valkou rozervane Syeii. Zapad mluvi o "umirnenych". Kdo to je?! Je mozne, ze mame v pripade Ukrajiny co dohanet.

303445

29.1.2014 7:46

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 303415

Tiež mi to prišlo na um, po všetkych kritikách Janukoviča, ktorého hodnotia ako blba, či to on náhodou len nehrá. Z diskusii v Sakerovom blogu to nepriamo vyplýva. Nie je on až taký hňup, ako vyzerá. Už dávnejšie som chcel odporučiť Vladovi, aby si všimol aj odpovede na diskutujúcich na jeho blogu. Stoja za preklad. V rámci môjho obmedzeného point of wiew považujem Sakerove analýzy za brilantné, aj keď je trochu cítiť jeho náklonnosť k Rusku (ale len málo)

303508

29.1.2014 23:34

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 303415

máš recht - saker to vidí příliš prvoplánově, jenže tam se hrajou šachy - s mnoha tahy opředu, Janukovič je zřejmě pod týmem ruských šachistů, je to příliš velká hra, aby to bylo tak jednoduchý jako podle sakera

303572

30.1.2014 15:06

RE: Janukovyč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 303415

Janukovyč s námi vyjebal se všemi, hodil se marod -http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/326101-janukovyc-si-vzal-uprostred-krize-neschopenku-pritom-ma-podepsat-amnestii.html-, ten člověk to má v palici asi jako ten gruzínský žrout kravat, bohužel... [mrknutí jedním okem]

303606

28.1.2014 10:48

keby náhodou vyhrali pučisti, tak potom určite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

keby náhodou vyhrali pučisti, tak potom určite

sa celý Juh Ukrajiny kde bývajú Rusi a nie Ukrajinci teda celé čiernomorské prímorie ako napríklad prístav Odesa kde bývajú Rusi a nie Ukrajinci teda polostrov Krym s prístavmi , Sevastopol, Simferopol celý Východ kde bývajú Rusi a nie Ukrajinci s mestami ako Charkov s celým Dombasom bane na uhlie železo mestá s hutami

všetko sa odčlení a vytvorí vlastný štát ktorý sa fakticky neskôr pričlenení k matičke Rusi.

mapy:
http://bondarcuk.blog.sme.sk/c/345879/Ukrajina-sa-...

303421

28.1.2014 10:53

Trocha mystiky:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Trocha mystiky:

Zvlášne vyjadrenie nebeských mocností:

Dvě bílé holubice míru, které v neděli nechal symbolicky vypustit papež František v rámci výzvy ke klidu na Ukrajině, napadli větší a agresivní ptáci. Na jednu z holubic zaútočil racek a na druhou vrána. Zatímco jedna z holubic při útoku ztratila trochu peří, ale uletěla, osud druhé je krajně nejistý, upozornila agentura.
Linka:
http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/306486-na-pape...

303422

28.1.2014 10:56

to chce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

autor clanku tvrdit, ze Putin pusti NATO do Ukrajiny? A bude sa mlcky a bezmocne prizerat? To pochybujem.

303423

28.1.2014 14:31

K dělení Ukrajiny

Chmiel 80.?.?.?

lehce může dojít. Zejména části západní - Polsko, Rumunsko, Maďarsko. Opozice si zahrává s vlastizradou.

303440

28.1.2014 15:10

Reakce Putina

wnsa 46.?.?.?

Putin ma ted svazane ruce olympiadou. Ale pokud by byla olympiada napadena tak v tom momente bude jaderne spaleniste ze vsech hajzlu v Perskem zalivu vcetne tech sracu v Saudske Arabii. Po olympiade bude provedena invaze ruskych vojsk na Ukrajinu. Putin ji v zadnem pripade tem pejzatym sracum nevyda. To se marne tesi !!! Nemuze dopustit obkliceni Ruska. A pokud ho budou tihle pejzati kryplove jeste vice vytacet tak se mohou tesit na preventivni jaderne udery na jejich centra. Putin osvobodi cely svet od techto "vyvolenych" kryplu, kteri nas uz skoro zotrocili. Ma k dispozici spickove jaderne zbrane se kterymi muze zvitezit i v 3. svetove valce behem par dni.

303446

28.1.2014 16:03

RE: Reakce Putina

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 303446

Souhlasím. Teď není vhodná doba na zmasakrování vetřelců. Trochu jim povolí uzdu a po olympiádě nastolí pořádek. Šelma opět odtáhne s nepořízenou.

303450

28.1.2014 17:27

RE: Reakce Putina

ludy 88.?.?.?

Reakce na 303450

zadnou asociaci do her nestihnou a po nich dostane Klicko pres hubu...takovej tip, proto jsou policiste klidni tezkej spojenec s Ruskem....

no jeste bude veselo az medved upre pohled spravnym smerem

303455

28.1.2014 17:46

RE: Reakce Putina

ludy 88.?.?.?

Reakce na 303455

a je s podivem, ze zrovna ted pred hrami, divna nahoda... zeby otevrene dvere k valce a jeste s podporou nasich by mozna taky neco vlitlo

303457

28.1.2014 22:53

RE: Reakce Putina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 303446

>Putin ma ted svazane ruce olympiadou. Ale pokud by byla olympiada napadena tak v tom momente bude jaderne spaleniste

>Po olympiade bude provedena invaze ruskych vojsk na Ukrajinu.

>Nemuze dopustit obkliceni Ruska.
Vidim to jako vy, i kdyz textove zjednodusene.

>Ma k dispozici spickove jaderne zbrane se kterymi muze zvitezit i v 3. svetove valce behem par dni.
Ve chvili, kdy by byly pouzity jaderne zbrane v tzv. 3. svetove valce, nebylo by na teto planete vice misto pro zivot. Bohuzel.

303491

28.1.2014 17:08

Pozor

ludy 88.?.?.?

neni nic cerne na bilem, ZOH jsou potreba ochranit a myslim do ni bude klid. Ted si Rusko nemuze dovolit blbnout. Mozna se budeme jeste divit.

303453

28.1.2014 17:11

Putin sa v duchu smeje,

Definitíva 85.?.?.?

že Ukrajina je odstrašujúci príklad pre všetkých protiruských odídencov. Gruzia dlhé roky prosila ruského cára o ochranu, dostali ju a dnes Gruzia obviňuje Rusko z okupácie. Jeden film na TV hovorí o narastajúcej biede v Grúzii, druhý článok, asi od trola, o tom, ako sa Grúzia hospodársky zmohla.

Putin sa utečencom poteší, vedia robiť a Rusko ich potrebuje. Nech sa situácia vyvinie ako chce, len aby sa Ukrajina nestala ďalšou kolóniou EÚ. Potom by naše v EÚ najlacnejšie obilie, mlieko a mäso ešte viac zlacnelo a narástla by nezamestnanosť. Ale v obchodoch ceny stúpnu! A Ukrajinci len v EÚ zistia, že čo to je chudoba, hlad a mafie.

A čo tak zabásnuť Jacenjuka a Tiagniboga do jednej cely? Jeden zabije druhého a druhý bude súdeny za vraždu. A Kličko blb nad blbov ostane ako kôl v plote.

Situácia na Ukrajine je výkričníkom aj pre nás. Ak budete voliť polodebilov, skončíme ako Ukrajina. Mafiu na to máme súcu.

303454

28.1.2014 18:13

V Rusku prevláda názor , že Ukrajina sa podelí.

naiva 78.?.?.?

Pravdepodobne sa Rusi budú snažiť udržať si vplyv na jej východnú časť ktorá sa stane nárazníkovou zónou a EUsraelnato sa až po ich hranice nedostane.Ukrajina sa podelí najmenej na 2 a je celkom možné že aj 3 časti.Ak by sa to rozsypalo úplne a odkusovať by sa jali aj Maďari s Rumunmi. Možno by sme mali podať ruku našej bývalej prvorepublikovej Zakarpatskej Rusi...Veď už blbnú aj v Užhorode...

303458

28.1.2014 19:51

RE: V Rusku prevláda názor , že Ukrajina sa podelí.

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 303458

Že nebyly hranice po 2ww ve východní Evropě obnoveny do předválečné podoby bylo velikou chybou, Stalin získal pro Ukrajinu Československé Zakarpatí stejným způsobem tak jako Hitler v roce 1938 Sudety.

303468

29.1.2014 2:03

RE: V Rusku prevláda názor , že Ukrajina sa podelí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 303468

Zakarpatí bylo československé tak s bídou 20 let.
Nyní Rumuni bez skrupulí uvažují o nutnosti "i vojenské ochrany" obyvatelstva v někdejších rumunských državách na Ukrajině. Maďaři už dávno tlačí idei velkého maďarska, takže se musí čelně srazit s Rumuny v Transylvanii někde u drakulova hradu. Mezitím Slovákům začíná docházet význam toho "velkého" Maďarska, takže z ukrajinských událostí moc radosti nemají. Čechům, co z čiré nefalšované vidlacké tuposti ještě pochtivají někde něco, by se měly ježit chlupy na prdeli, když si uvědomí, že se nezměnilo za 100 let vůbec nic, musíme opakovat historii dokud ji nepochopíme. Další kolečko před námi. Možná dostaneme i tu západní Ukrajinu na chvilku, pak polský vpád na č-těšínsko atd.
Rozdělení česko-slovenska z tohoto úhlu vypadá hned jinak.
Podstatné je, že Rumuni naprosto zapomněli, kdo přikryl zadele před Turky jim, i celému Balkánu. Celá tato východoevropská chamraď posledních 20 let štěkala jak podvraťak, ale nesprávným směrem. Dojde i Polákům. co se do událostí na Ukrajině vložili nejvíc, snad i politicky korektním blbečkům, že byli zneužity jak chlapečky. Jako vždycky pozdě. Oproti situaci před 100 lety máme zde spoustu nepřizpůsobivého obyvatelstva, co loupí a drancuje už teď. Jo, a to Velké Turecko by mohlo nakonec začínat někde u Hamburku a hraničit s Arabii na západě. Na anglickém ostrově bude Nový Pakistán. Tolik z výsledků multi-kulti, feminismu a sexualní revoluce, pak že se nic nemění.

303504

28.1.2014 18:56

Technická ...

Aesop 88.?.?.?

Majdan = Náměští, square
майдан Незалежності = Náměští nezávislosti

303461

28.1.2014 18:57

Moja analýza:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Poriadok a stabilitu,bez použitia silí na Ukrajine môže urobiť len vláda ,ktorá bude mať rešpekt a dôveru u všetkého obyvateľstva.V Ukrajinskom prípade sú to obyvatelia západu a východu Ukrajiny.
Na západe Ukrajiny je viac oblastných samospráv ale menej obyvateľstva, na východe je menej oblastných samospráv a viac obyvateľstva.
Vláda ktorá vyhovuje obyvateľom západnej Ukrajiny a rešpektujú ju táto vláda nevyhovuje a nerešpektuje ju obyvateľstvo východnej Ukrajiny.
Aká bude na Ukrajine vláda ???
Momentálne je to tak ,že vládu ktorá by vyhovovala všetkým nie je možné postaviť.Takýto pokus vždy stroskotá ,na Ukrajine každá vláda a sa môže udržať pri moci len silou.
Vláda postavená z predstaviteľov západnej Ukrajiny by s určitosťou spôsobila rozpad Ukrajiny,lebo táto vláda by ťažko mohla použiť silu na východe Ukrajiny.V takom prípade by zasiahlo Rusko a vychodnej Ukrajine by poskytlo vojenskú pomoc.
Západnej Ukrajine by západ respektíve NATO ťažko mohlo poskytnúť pomoc,lebo NATO s Ukrajinou nemá žiadnu zmluvu o vzájomnej pomoci ,pričom Rusko s Ukrajinou takú zmluvu má.

303462

28.1.2014 19:00

Vyjádření Pravého sektoru k dnešním událostem

slovien 78.?.?.?

" Janukovičovci, již si jistě mneš ruce, že po se ústupcích lidé rozejdou. Možná i "opozice" již přijala vaše podmínky, ale lidé Ukrijiny je nechtějí ani slyšet. Lidé se nerozejdou. Tak se připravte na lano, nebo si vykopejte jámu! "

303463

28.1.2014 19:47

Finanční klany opět v akci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Na další západními finančními oligarchy připravené a zaplacené revoluci, tentokrát na Ukrajině je vidět, že obrovské hromady peněz vytvořené z úvěrů a především z fiktivních peněz (tedy z ničeho reálného) zmůžou opravdu hodně. Další obětí šílených světovládných plánů několika rodinných klanů finančníků je 50 milionů Ukrajinců. Hlavním cílem je ale samozřejmě Rusko.Proto v blízké době očekávám další barevnou revoluci, tentokrát v samotném Rusku. Jak to dopadne tam, záleží hlavně na Putinovi. Pokud stejně jako na Ukrajině, bude to jasný důkaz, že lidé jsou nekonečně naivní(drtivá většina) a morálně zkažení( početně zanedbatelná menšina) a představují slepou vývojovou větev přírody.V případě velké války pak i zkázu celé živé přírody.

303466

28.1.2014 21:05

K čemu je prezident, který obětuje vlastní lidí?

Myslivna 89.?.?.?

Je k neuvěření, jak nechal Janukovič jednat se svou policii a ti chlapi i přes oběti to vydrželi a nakonec je zradil kdo? Vlezdoprdelista Janukovič. Nevím, čeho se tak bojí? Aby grázlové nedostali přes držku? Lukašenko se s nimi nemazlil, seřezal je na hromadu a do týdne je vykopal z Běloruska. Už za dob Cézara, byl Cézar kritizován, povaleči ze senátu, že seřezal barbary, kteří dnes řádí na Ukrajině. A on jim odpověděl: že pro něho má daleko větší cenu jeden Říman, než 10.000 barbarů. U Janukoviče je to naopak. Jeden tzv. protestující má cenu 10.000 Ukrajinců. Jak je vidět, doba se mění. Prostě prezident zbabělec, vlastizrádce, prezident k ničemu. Jako náš tajtrlík Véna.

303471

28.1.2014 21:19

CHtelo by to

ludy 88.?.?.?

analizu zda nesmerujeme k 3ww a udelat takova opatreni aby sme tomu zabranily

303474

28.1.2014 21:26

RE: CHtelo by to

ludy 88.?.?.?

Reakce na 303474

pane Stwora to je na vas myslim si, az prilis nahod a smerovani k nwo neboli k valce,nechci valku, ale jake sily tohle zmeni nez lidi samotny...

303476

28.1.2014 21:47

RE: CHtelo by to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 303474

Doučte se pravopis!

303478

29.1.2014 0:28

Môj výklad pápežského proroctva.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Výklad pápežovho proroctva.
Trocha mystiky:

Zvlášne vyjadrenie nebeských mocností:

Dvě bílé holubice míru, které v neděli nechal symbolicky vypustit papež František v rámci výzvy ke klidu na Ukrajině, napadli větší a agresivní ptáci. Na jednu z holubic zaútočil racek a na druhou vrána. Zatímco jedna z holubic při útoku ztratila trochu peří, ale uletěla, osud druhé je krajně nejistý, upozornila agentura.
Linka:
http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/306486-na-pape...
Môj výklad proroctva je:
Tie dva dravce t.j. dravé vtáky čo napadli ukrajinské holubičky Mieru sú 1- Západ čiže EU s USA
a druhý dravec č 2- je Rusko

303500

29.1.2014 3:58

RE: Môj výklad pápežského proroctva.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 303500

Tak pokud to bylo v tradici vatikánova a jejich pojetí tak se dá v jejich chápání interpretovat že usani a euroni (mimochodem holubové mají prý značně obtížné povahy dle ornitologů) a dostane jeden vfáček euroń od ukrajiny ten příjde o peří a dolaron jak už podle hopiú dostává rudý mor z východu což bych přiřknul radiaci z fukušimi, když na počátku stála izraelská třítunová průmyslová kamera, tam to nemělo co rozmetat u 4, reaktor byl prázdný a ten jarabáček bude řešen dravcem bez mimických projevů (v jiné verzi ruský medvěd) a tam je ten osud určitě krajně nejistý, protože pokud egyptská sybila prorokuje upevnění vlivu rusku a použití zatím neznámé technologie v konfliktu tak nemusím moc věštit a je mi jasné že pokud něco takového převratného existuje tak bych vsadil 1000:1 že ji po všech stránkách upadající chudáci amíci pod oligarchy nemají, protože ti jsou na velká sousta a huby na to mají ovšem asi takové nadělení nestráví. [překvapení] [naštvaný]

303506

29.1.2014 18:16

Zdá se, že

nalim 90.?.?.?

Amíci stěhují svojí syrskou agendu na Ukrajinu, protože tam to bude jiné kafe..., mnohem, mnohem silnější. Plně zaměstná Putina amerického mopslíka EU, který je někdy neposlušný a nasraně ňafá. Tohle je jejich mistrovský tah pěšcem, celkem nic je to stát nebude a jenom si počkají až se zainteresovaní pěkně vykrví. Pak si budou diktovat.

303550

30.1.2014 11:54

a čo bude po nových voľbách?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

čo bude po nových voľbách?
Avšak opozícia už v predstihu dala najavo, že chce trvať na vypísaní predčasných volieb, ako parlamentných, tak prezidentských.

A dodávam: čo keď vyhrá prezidentské voľby Janukovyč a a v parlamentných voľbách strana regiónov a komunistická strana? čo bude nasledovať demonštrácie zasa či čo?

303585

30.1.2014 12:18

a co měl podle vás, autore, dělat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

válčit? nemá vyhnutí. a může za to manipulativní protijanukovičová a protiruská kampaň

303588

Příspěvků: 94

28.01. 00:47 R  Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
28.01. 08:53  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
28.01. 09:52  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
28.01. 10:30 steve  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
28.01. 11:39 udo1  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
28.01. 13:41 R  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
28.01. 22:10 Satanist  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
29.01. 23:09  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
30.01. 21:42  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
31.01. 08:45 ascharad  RE: Škoda, že ti naši blbci z kotelen a prognostáku rozbili Československo
28.01. 01:33 SAMI  možná jo, možná ne
28.01. 11:17  ---------------
29.01. 16:12 Night  RE: ---------------
30.01. 12:19  RE: ---------------
30.01. 13:43 Riša  RE: ---------------
30.01. 16:14  RE: ---------------
30.01. 17:56 Riša  RE: ---------------
28.01. 01:56 nz  Saker...?
01.02. 06:22  RE: Saker...?
01.02. 09:27 steve  RE: Saker...?
28.01. 02:01 hugo23  Le avventure di Pinocchio
28.01. 04:20 Robert Nohejl  Svetovy trend; Vpred v ceste n.a vychod,
28.01. 06:03 timur  RE: Svetovy trend; Vpred v ceste n.a vychod,
28.01. 08:37 Dušan123  Rozdelenie ukrajiny?
28.01. 08:39 damien  Bože, oroduj za ně
28.01. 21:11 Thor  RE: Bože, oroduj za ně
28.01. 09:05 ascharad  Podobnost
28.01. 09:42 lucifuge  Proč zesměšňovat Janukoviče?
28.01. 20:31 Tokamak  RE: Proč zesměšňovat Janukoviče? Protože je to chuj!
28.01. 09:48 lucifuge  A ještě
28.01. 09:50 PejsekAK_  Janukovyč
28.01. 10:25 Vladimír Stwora  RE: Janukovyč
28.01. 12:29 Lin  RE: Janukovyč
28.01. 12:57  RE: Janukovyč
28.01. 15:34 Lin  RE: Janukovyč
28.01. 17:00  RE: Janukovyč
28.01. 22:36  RE: Janukovyč
30.01. 14:16 hestroy  RE: Janukovyč
30.01. 17:25 Antiseptik  RE: Janukovyč
31.01. 19:29  RE: Janukovyč
31.01. 22:54  RE: Janukovyč
31.01. 23:13  RE: Janukovyč
01.02. 01:20  RE: Janukovyč
28.01. 14:31 Vladimír Stwora  RE: Janukovyč
28.01. 15:50 Lin  RE: Janukovyč
28.01. 17:34 Vladimír Stwora  RE: Janukovyč
28.01. 18:33 Lin  RE: Janukovyč
28.01. 21:22 l.leimas  RE: Janukovyč
28.01. 22:35  RE: Janukovyč
28.01. 23:23  RE: Janukovyč
29.01. 00:02  RE: Janukovyč
29.01. 00:34  RE: Janukovyč
30.01. 00:02  RE: Janukovyč
29.01. 19:36  RE: Janukovyč
28.01. 10:38 steve  RE: Janukovyč
28.01. 12:43 Pavel -Čert- Němec  RE: Janukovyč
28.01. 13:00  RE: Janukovyč
29.01. 01:13 Kosk  RE: Janukovyč
30.01. 18:52 hestroy  RE: Janukovyč
28.01. 14:49 PejsekAK_  RE: Janukovyč
28.01. 15:28 Emil Robot  RE: Janukovyč
30.01. 00:08  RE: Janukovyč
28.01. 14:52 nz  RE: Janukovyč - vyssi hra?
29.01. 07:46  RE: Janukovyč
29.01. 23:34  RE: Janukovyč
30.01. 15:06  RE: Janukovyč
28.01. 10:48  keby náhodou vyhrali pučisti, tak potom určite
28.01. 10:53  Trocha mystiky:
28.01. 10:56  to chce
28.01. 14:31 Chmiel  K dělení Ukrajiny
28.01. 15:10 wnsa  Reakce Putina
28.01. 16:03 Moiry  RE: Reakce Putina
28.01. 17:27 ludy  RE: Reakce Putina
28.01. 17:46 ludy  RE: Reakce Putina
28.01. 22:53  RE: Reakce Putina
28.01. 17:08 ludy  Pozor
28.01. 17:11 Definitíva  Putin sa v duchu smeje,
28.01. 18:13 naiva  V Rusku prevláda názor , že Ukrajina sa podelí.
28.01. 19:51 ascharad  RE: V Rusku prevláda názor , že Ukrajina sa podelí.
29.01. 02:03  RE: V Rusku prevláda názor , že Ukrajina sa podelí.
28.01. 18:56 Aesop  Technická ...
28.01. 18:57  Moja analýza:
28.01. 19:00 slovien  Vyjádření Pravého sektoru k dnešním událostem
28.01. 19:14 slak  postřeh
28.01. 19:47  Finanční klany opět v akci
28.01. 21:05 Myslivna  K čemu je prezident, který obětuje vlastní lidí?
28.01. 21:19 ludy  CHtelo by to
28.01. 21:26 ludy  RE: CHtelo by to
28.01. 21:47  RE: CHtelo by to
29.01. 00:28  Môj výklad pápežského proroctva.
29.01. 03:58  RE: Môj výklad pápežského proroctva.
29.01. 18:16 nalim  Zdá se, že
30.01. 11:54  a čo bude po nových voľbách?
30.01. 12:18  a co měl podle vás, autore, dělat?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 498