Diskuze k článku

Otrávení Pacifiku

Příspěvků 77

7.1.2014 0:43

Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Je Fukušima druhý Černobyl? Nie je!
Toto bude horšie...

Sovieti v 1986 našli odvahu a doslova obetovali stovky, možno tisíce ľudí, aby katastrofu obmedzili a odvrátili.
Japonci takúto odvahu nenašli - a zrejme nikdy nenájdu.
Čo horšie - tutlajú rozsah problému horšie ako kedysi sovieti a radiácia ďalej uniká do mora.

302161

7.1.2014 1:12

RE: Druhý Černobyl?

slak 77.?.?.?

Reakce na 302161

Kdo ví co se vůbec tají a teda fakt je to hrozný. A ještě v druhém odkazu je že to svinstvo nejde zastavit.

http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/7184-extreme-report-cosi-se-opet-deje-v-oblasti-jaderne-elektrarny-fukushima-po-serii-podivnych-jevu-doslo-dne-31-prosince-2013-k-dvema-slabym-podzemnim-jadernym-explozim/

http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=o-jadrovej-energii-fukusime-a-zahube-ludstva&cisloclanku=2014010020

302163

8.1.2014 9:41

RE: Druhý Černobyl?

zvedavec kombajnista zvedavec (zavináč) kss (tečka) sk 212.?.?.?

Reakce na 302163

Zaujímavé, a čo na to hovoria Rusi.
Veď Fukušima je niekoľkonásobne bližšíe k Rusku ako k USA.
Ruský vedci prečo mlčia?

302218

8.1.2014 13:00

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 302218

I kdyby tušili tak asi nechtějí a nenechají je cintat, protože to je to už možná na věštění z křišťálové koule. Co vím je že nás v létě hnali ze sluníčka na vojně už v dvaaosmdesátém kvůli ozonové díře kdy armáda dělala pokusy a moc dobře věděli co se činí, kdy veřejnost o nějakém zvýšeném průniku ultrafialového záření ještě dlouhá léta neměla potuchy a byla neinformovaná. A koneckonců demokratůra je o tom co si lidé většinově vymůžou a v tomto případě je klidně nechají kukat na žárovku a zasvětcení třeba musí držet tajemství a možná mají bojara za šíření jobových zvěstí, no a zpravidla nějací konspirátoři jim odhalí oponu s křížkem po funuse co se dělo za choreografii. [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

302220

8.1.2014 17:16

RE: Druhý Černobyl?

dub 78.?.?.?

Reakce na 302218

těžko říct, možná proto, že vítr fouká opačným směrem a potenciální upuštění japonska od jaderné energetiky a přechod na klasické technologie potřebující dovoz energosurovin z ruska jim třeba vyhovuje...

302229

8.1.2014 18:32

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302229

Tam se především jedná o mořské proudy, které se točí ve velkém oblouku od Japonska přes pacifik k severoamerickému kontinentu. Z tohoto důvodu nemůže kontaminová voda dosáhnout ruského pobřeží.

302233

8.1.2014 19:47

RE: Druhý Černobyl?

dub 78.?.?.?

Reakce na 302233

to určitě taky, ale vzdušné proudění hraje roli především u kontaminantů s krátkým poločasem rozpadu či malými vzduchem přenosnými částicemi. a toto proudění jde přes pacifik stejným směrem a kontaminaci přenáší rychle, a především i na pevninskou část...

302236

8.1.2014 21:05

RE: Druhý Černobyl?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302236

Aljaska neni americka a nerozdeluje ji vod Ruska Bering Strait? Fakt si myslite ze z Gulf of Alaska , v Brystol Bay a dal mezi Kodiak Island, Nunivak Island, St Lavrence Island zkrz Bering Strait do Chukchi Sea neproudej morsky proudy ? Jen v oblasti Aleutian Islands v Bearing Sea je nepocitane morskejch proudu a ty tecou vsemi smery ..... Taky nezapominejte, ze hlavni morsky proudy v techto oblastech proudej ze severu na jih a z jihu na sever v ruznejch rocnich obdobich se stridaj a menej tak ze vomejvaj brehy Siberian Sea v Rusku a Baufort Sea v USA. A kdyz by ste tomu vy dva chytrolini nechteli verit tak se podivejte na almanac a na charts aby ste si uz konecne uvedomili ze disaster Fukusima zamori v Bering Sea Aljasku i Rusko dal nez Kamchatka Peninsula !

302239

8.1.2014 22:06

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302239

Satanisto, podívej se na článek: U kalifornského pobřeží chytili radioaktivní pacifické tuňáky obecné zdroj:
http://www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2013100007
Takže o tomto mocném mořském proudu je řeč. Máš ale pravdu, že mořských proudů je hodně. Také nezpochybňuji fakt, že potravinový řetězec v pacifiku je touto havárií silně narušený. O tom není pochyb. To máš asi na mysli.

302241

8.1.2014 23:26

RE: Druhý Černobyl?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302241

Tunaci a to vsechny druhy - "vyjimka je jen bonito" migruji a nejde dokazat jak a kde k radiaktivite prisli i kdyz i to je dukaz ......Nejlepsi evidence comtaminace Pacific ocean je salmon ( losos a to vsechny druhy) protoze do Pacific se dostali radioactivitou jeste nekontaminovany. Vubec nejlepsi dukaz a vo tom uz tu byl na Zvedavci clanek je malej morskej zivocich v mori na zapadnim pobrezi USA a Canady v Pacificu. Napriklad shrimps , crabs a mekkysi kteri nemigrujou. Ocean je food chain kde jeden zivocich pozira toho druhyho a nejdriv po phytoplankton budou contaminovany ryby vod tech malejch az po ty velky , morsti ptaci , tuleni , lachtani , delfini a velryby po celym pobrezi jizni a severni Ameriky. A pak prijde na radu i pevnina. Medvedi , orli , krkavci , vrany i vlci a kojoti ktery sezerou lososa kterej se vytira v potocich a rekach kde se vylih. Vlastne bez lososa ktery je po sezrani ptactvem a zveri jakysi hnojivo by snad ani neexistovat rain forest v severni Americe kdyz by vo tom snad nekdo nevedel .... A na severu vedle polarniho medveda radioktivitou jestli Fukusima bude dal znecistovat ocean budou i eskimaci v igloo ktery zerou tulene walrusa nebo bow whale ......

302245

9.1.2014 0:16

RE: Druhý Černobyl?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302245

Oprava v poslednim radku ......budou svitit snad i eskimaci v igloo bez svitilny...... Chybicka se nekdy vloudi.

302250

9.1.2014 8:53

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302250

Ano, zcela souhlasím. Tento životu nebezpečný následek pro všechny druhy živých bytostí je nepopíratelný. Takže v tom nejdůležitějším máme stejný názor.

302266

9.1.2014 17:00

RE: Druhý Černobyl?

dub 78.?.?.?

Reakce na 302239

o mořské proudy se nepřu, řeč byla o vzdušném proudění.
a to na rozdíl od mořských proudů přenáší kontaminaci přímo na pevninu a rychle.

302290

7.1.2014 1:20

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 302161

dobře, ať se vyjádří někdo fundovaný k otázce radiace. mám na mysli veškeré jaderné pokusy,cvičné výbuchy v oblasti francouské polynezie a v nevadě sověti na kamčatce ... od padesátých let ..to není ironie myslím to vážně [zmaten]

302164

7.1.2014 8:22

RE: Druhý Černobyl?

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302164

Asi tak [smích] Nemoc z ozáření má jasná pravidla u lidí i u živočichů a pitevní nálezy uhynulých zvířat jsou určitě dobře utajeny. Článek neobsahuje jediný důkaz o tom, že radioaktivita z Fukušimy je to jediné co ekosystém narušuje. Je to jen hysterická zástěra na mnohem závažnější problém, o kterém se nesmíme dozvědět.

302180

8.1.2014 3:17

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302180

"Je to jen hysterická zástěra na mnohem závažnější problém, o kterém se nesmíme dozvědět."

No a důkaz k tomuto tvrzení by nebyl? [zmaten]

302211

8.1.2014 7:45

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 302211

Pockej do jara, urcite pochopis.

302214

8.1.2014 23:23

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302214

Co když do jara nevydržím? Nerad bych umřel blbej. Voni lidi jsou hrozný a už slyším jak si báby, jen co si koupily banány a hajzpapír, tak čekajíc na sociálku ve frontě na pracáku, povídají: "No slyšela ste to paní Vomáčková vo tom XY? No vom vám ten člověk vonehdá umřel; ale copak vo to, to dneska umře kde kdo, že, někteří i z hladu, a nebo i zimou; ale von vám umřel tak nějak vobyčejně. Jako každej druhej. Jenže pak se přišlo na to, že teda umřel, ale von vám umřel ale ouplně blbej!!! No co byste na to řekla? Takovej solidní pán se to zdál; a každýho pozdravil a někdy si aji povykládal vo ledačems; a vono zatím tohle! No je to vůbec možný?".
No a tohle se teda doslechnout, tak mě v tý rakvi určitě klepne pepka! A toto byste chtěl? [zmaten] ... Co na to Vaše svědomí? [oči v sloup]

302244

7.1.2014 11:14

RE: Druhý Černobyl?

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 302164

Ano, třeba by nám to mohla objasnit paní Drábová, která v prvopočátku v televizi tvrdila, že vlastně o nic mimořádného nejde a je to vlastně prkotina.

302190

1.2.2014 13:42

RE: Druhý Černobyl?

PC 46.?.?.?

Reakce na 302190

Vzpomeň si, že Drábová před každou větou kterou řekla, zdůrazňovala: Podle informací, které máme od japonské strany k dispozici......
To o něčem snad vypovídá a Drábová to moc dobře věděla -že si to někdo neodpustí a ať už z jakýchkoliv důvodů, bude lhát. A takové odhalení by smetlo jak ji, tak jaderný průmysl. Tahle je z obliga a lidé vše dostávají po lžičkách a to ještě jen zlomek skutečnsti.

303754

7.1.2014 1:48

RE: Druhý Černobyl?

Kluk 212.?.?.?

Reakce na 302161

...souhlas, Fukušima je mnohem horší než Černobyl, zrovna nedávno jsem si osvěžil pamět tím, že jsem zkoukl pár dokumentů o černobylské katastrofě. Sověti tehdy nasadily na likvidační práce téměř 500 000 lidí aby zabránily nejhoršímu.

Fukušimské radioaktivní látky si vesele unikají do oceánu dodnes, to bude mít nedozírné následky pro veškerý život na zemi i ve vodě.
Mám takové obavy, že nebude potřeba depopulace lidstva, páč Fukušima to jistí.

Za dvacet, třicet let, bude rozmnožovací schopnost lidstva mizerná, a dojde k prudkému poklesu počtu obyvatel planety Země.

[překvapení]

302167

8.1.2014 3:07

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302167

Pokud už skutečně existují zbraňové systémy na bázi ovlivnění procesů v zemské kůře a počasí, tak ta depopulace touto cestou nevyvolá globální pud sebezáchovy s odstraněním příčin je vyvolávající. A tedy věčnou otázku "cui bono".

Je přinejmenším podivné, že v oblasti Japonska a Číny jsou v posledních letech katastrofy pozemními jevy, kdežto v oblasti USA jevy atmosférickými. Jako by si Čína a USA vyměňovali "navštívenky". Že by prostřednictvím HAARP?

Je taky naprosto nepochopitelné, že o rapidním a neustávajícím zvýšení slunečního jasu ve viditelném a zřejmě i UV spektru od M flare dne 26.9.2011 s geomagnetickou superbouří na horním konci měřitelnosti s Kp=8 jsou zmínky jen na specializovaných serverech, ale mainstream to pominul a pomíjí dál.

302209

9.1.2014 2:34

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 302209

Slnečná flare triedy M skutočne stojí za zmienku len na špeializovaných serveroch - pre bežných smrteľníkov je celkom bezvýznamná. Zaujímavé to začína byť asi tak od triedy X5.

Geomagnetická búrka s planetárnym indexom Kp=8 nie je "na hornom konci merateľnosti", jednoducho preto, že stupnica K je kvazi-logaritická a K=8 zodpovedá maximálnej fluktuácii horizontálnej zložky geomagnetického poľa 350-500nT, K=9 potom fluktuácii viac ako 500nT (nanotesla) - hodnota Kp je priemer K z vybraných (historicky) meracích staníc za uplynulé tri hodiny (00:00-03:00...21:00-00:00 UT, teda 8x za deň). Bežný stav je K~2-3 a Kp~1-4, Kp=5 je označovaný ako "slabá geomagnetická búrka"
Lenže udalosti s fluktuáciou horizontálnej zložky geomagnetického poľa >500nT sú relatívne vzácne, jedna za niekoľko rokov, takže stupnica ďalej nepokračuje a všetky udalosti s fluktuáciou > 500nT spadajú do K=9.

302257

9.1.2014 13:22

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302257

...Kp=8 nie je "na hornom konci merateľnosti"...takže stupnica ďalej nepokračuje a všetky udalosti s fluktuáciou > 500nT spadajú do K=9.

Když Kp=9 je strop za nějž se už neměří, tak Kp=8 není na horním konci měřitelnosti? Co to potom je? [oči v sloup]

To byl však jen doprovodný jev k tomu optickému a běžně má za ním desítky hodin zpoždění, než ta plazma doputuje k Zemi. Ten den se ale žádné zpoždění nekonalo! A jas vzrostl skokem tak, jak jsem nikdy do té doby neviděl. Doprovázet ho ve stejném poměru i infra složka, tak se naplnilo to biblické "prach jsi..." a už by o tom neměl kdo polemizovat. [překvapení]

Že to nebylo jen subjektivní jsem si ověřil svářecí kuklou se sklem č. 10, kdy se s ní daly číst reklamní tiskoviny v barvách a i to nejmenší písmo na vzdálenost natažené ruky! Pohled do Slunce byl možný až při navrstvení dvou těchto skel. [překvapení]

Stejný, možná i ještě vyšší sluneční jas byl před pár dny dopoledne a bezmračné obloze, jenže hned začalo sprejování a to ho přece jen potlačilo. Ona ale to zvýšení slunečního jasu, jak s překvapením zjišťuji, většina lidí nevnímá a ani ty hvězdářské servery to vůbec nezmiňují. Nejsou-li to moje halucinace, tak se ptám - proč? Já tedy mám za to, že ty současné atmosférické anomálie s tím souvislost mají. Vzrůst slunečního jasu ve viditelném spektru jistě doprovází, i když neproporčně, také vzrůst infra složky. No a za tu dobu 2 1/2 roku se to přece projevit musí. Uvidíme, nebo spíš ucítíme, jaké bude léto. [zmaten]

Pokračovat nynější stav počasí ve stejném stylu, tak si nás Slunce udělá jako obětinu ke své slávě. Na grilu.[vyplazený jazyk]

302284

9.1.2014 14:01

RE: Druhý Černobyl?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 302284

Indexy K a Kp majú podobný význam, ako známky v škole alebo stupnice zemetrasení, teda zjednodušenie hodnotenia, reálne meranou hodnotou je fluktuácia horizontálnej zložky geomagnetického poľa v nanotesla. Stupnica zemetrasení (napríklad Richterova) má tiež "strop", hoci amplitúda pohybu zemeského povrchu a maximálne zrýchlenia tohto pohybu nie sú "zhora" nijak obmedzené.

Vaše subjektívne vnímanie "zvýšeného" slnečného jasu či slnečného svitu je celkom bežný jav, ktorý poznám z vlastnej skúsenosti aj ja a samozrejme aj ostatní ľudia - je to ale práve len subjektívny jav, ktorý sa na heliografe vôbec neprejaví (je to v staršom prevedení taká sklenený guľa v meteozáhradke, ktorá vypaľuje stopu do papieru). Najčastejšie sa tento pocit objavuje v predpoludňajších hodinách po niekoľkých dňoch zamračeného počasia, keď sa napríklad po rannom prechode frontu rýchlo vyčistí obloha - vtedy pohľad do slnkom prežiarenej otvorenej krajiny spočiatku takmer až bolí. Takže ano - tieto pocity sú vlastne vaše (ale nielen vaše) halucinácie...
A mimochodom, zaujímavejšie, než zvýšené toky infračerveného žiarenia sú pri slnečných erupciách a slnečných flare zvýšené toky roentgenového žiarenia, ktoré síce nevnímame, ale majú priamy vplyv na teploty vo vysokých vrstvách atmosféry a výšku hornej hranice atmosféry. A celkom zreteľný vplyv na ňu majú aj kozmogénne udalosti typu GRB, kde po jednom z takýchto gamazábleskov bola zaznamenaná najväčšia zmena teploty - prakticky skokové ohriatie vysokej atmosféry vo výškach nad 40km o takmer 50°C nad celou zasiahnutou pologuľou. Vysoká atmosféra potom chladla niekoľko hodín.

302287

28.1.2014 19:38

RE: Druhý Černobyl?

jan křenovský honzacarodej (zavináč) seznam (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 302209

1.ten stav zdraví ryb má na svědomí HARP !! 2. Fukušima ja druhý Atomový útok USA po nagasaki a hyrošimě proti japonsku,pokud stím má USA problém pak je je to jen následek na zasetou příčinu /tolik dle zákona příčíny a následku/, 3.to počasí je následek cílené činnosti HARPPEM..o utocích na slunce ani nemluvě, je čas to svinstvo zastavit....

303465

7.1.2014 1:09

Nebezpeci nelze precenit.

nz 99.?.?.?

Ekosystem neni jen voda ale i vzduch a zeme a vse mezi tim vcetne zivocistva, ryb a ptactva. Lide jsou prevazne mentalne nedostatecni a proto do toho nepatri. To co se Japoncum 'podarilo' nema obdoby. Prvni takovy pokus mel formu "Bozskeho vanku" ktery mel behem valky dopravovat balony s vybusninami pres Pacific s pokusem znicit zapadni pobrezi Spojenych Statu. Projekt se az na male vyjimky v zapaleni lesu nezdaril.

Tento (snad nechteny) ma daleko vetsi miru uspechu. Cetl jsem o vymirani urcitych druhu ptaku daleko od pobrezi, az ve statu Utah. Neni na to rozumne vysvetleni. Pozitvem muze byt poznani a pochopeni jak skodliva je atomova enrgie pouzita zatim pouze k 'mirovym ucelum". Jak se rika v Severni Americe: "what goes around, comes around". Jinak receno, Americane si zasadili na Dalnem vychode nuklearniho zajice a zpatky dostaly tygra. Samozrejme, oficialni mista to budou zatloukat jak nejdele mozno.

302162

8.1.2014 7:51

RE: Nebezpeci nelze precenit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 302162

Jak se Japoncum podarilo....

Ono se jim nic nezdarilo. Spise je podivne, jak je mozna benevolence sveta k tomu, aby si Japonsko postavilo JE na tak nebezpecnem miste. Doted to odbornikum hlava nebere, ovsem jejich kritika nastala az po katastrofe... Byl snad zamer drzet leta hubu?

302215

8.1.2014 23:30

RE: Nebezpeci nelze precenit.

vvv 184.?.?.?

Reakce na 302215

Hehe. V Kalifornii stoji jaderne elektrarny taky na mistech, kde se tektonicke platy hejbaj. Ti tzv. odbornici si prece nebudou kalet do vlastniho hnizda, a riskovat vyhazov.

302247

9.1.2014 0:31

RE: Nebezpeci nelze precenit.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302247

Vona se tam tem vodbornikum v Californii taky prdel svira strachem kdyz seismograph zaznamena seismickou activitu a to tak , ze by jste jim do prdeli v tom momentu nezastrcil ani sirku nebo paratko. [chechtot]

302252

9.1.2014 13:26

RE: Nebezpeci nelze precenit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302252

Kdyby jen to! Oni by jí přecvikli i osmičku drát do betonu! [překvapení] [chechtot]

302285

7.1.2014 1:48

Zmatkareni

vvv 184.?.?.?

Pry Japonci sami meri radiaci svepomoci, protoze se oficielnim zdrojum neda verit. Ale nevim, zda se meri zde v Americe. MSM o tom nemluvi, a v alternativnich mediich je tolik zmatkaru a panikaru, ze nelze vedet, vo jsou kecy, a co se vlastne deje. O masovem vyhynuti zvere neni slyset.

302166

7.1.2014 4:52

Forma článku.

anatol 78.?.?.?

Forma, akou je článok napísaný, hovorí za všetko. Ani jediný zdroj informácii, bombastické vyhlásenia, kecy, kecy... Ako to, že sa nemeria rádioaktivita??? Takú sprostosť môže napísať jedine pacient z ústavu! Neustále je jej úroveň pretriasaná v médiách. Nič zvláštne sa nedeje.
Úhyn zvierat: Všimol si niekto, že v posledných rokoch z nášho okolia vymizlo cca 50% vtáctva? A to nikoho netrápi. Nie sú vrabci, lastovičky, drozdi, diví holuby, sojky, straky... Len 10r. naspäť ich bolo relatívne dosť, teraz takmer nič. A všimol si niekto, že naopak sa nakotilo jeleňov, diviakov, a hlavne danielov, že ich sú plné lesy, ale najmä polia??? Že schľamstajú aj to málo, čo tam pestovateľ pre nás zasadil?
Takže pozor na tú našu všímavosť prírody a prostredia, sme otupelí a ľahostajní predovšetkým my, a nie mroži a tuleni.

302169

7.1.2014 9:10

RE: Forma článku.

treerat 194.?.?.?

Reakce na 302169

Asi to nebude úplně vycucané z prstu. Třeba tady je článků o divném umírání zvířat plno:

http://beforeitsnews.com/mass-animal-death/

302182

7.1.2014 15:29

RE: Forma článku.

vvv 184.?.?.?

Reakce na 302182

Treerat, vsimnete si, ze clanek zacina redaktorni poznamkou, ze je to SATIRA?! Panikari jedou vesele dal... jako by opravdovych spatnych zprav nebylo dost.

302195

7.1.2014 7:18

Jak to je?

Satanist 75.?.?.?

Chernobyl vobsahoval 180 tun nuklearniho materialu a Fukushima 1760 tun nuklearniho materialu. Tepco priznalo, ze 40 trilionu becquerels radioktivniho tritium vyteklo do Pacific ocean. Legalni limit radiace ve vode je 30 becquerels na litr vody. Bezpecna intenzita radioactivity je 1-13 millisieverts za rok a Fukushima ma 100 millisieverts za hodinu. Na Google map si najdete "Impact of radiation from the Fukushima disaster on the Pacific ocean" A ta radioaktivita z Japonska se nebude sirit jen v Pacificu po zapadnim pobrezi americkyho continentu. Fukushima je globalni katastrofa!

302176

10.1.2014 9:10

RE: Jak to je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 302176

a teraz to vydel mnozstvom vody v Pacifiku a uvidis ako ti stupla koncentracia radiacie vo vode. Zeby o 0,00 nic %? [velký smích]

302316

10.1.2014 10:17

RE: Jak to je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 302316

Trochu jinak, zakřivení země je převýšením 8 m na 10 km a tak pro takové svinstvo s neuvěřitelně dlouhou dobou devastace (sajrajt nezreaguje, škodí a škodí až tisíce let) okolí je planeta malá kulička. Pitomý jeden gram má bezpočet molekul a atomů a u plutonia prý stačí vdechnout částečku a je nakoupeno, odchod bez pocty. Nicméně je to demokraticky pro všechno a všechny, tedy po rozptýlení, tak to je asi košer, ne? [překvapení]

302321

7.1.2014 7:26

Proč si myslíte, že sprejují?

abaxas 90.?.?.?

Co si myslíte, že je ten chemtrail? V testech se našlo myslím stroncium, barium a nanočástiče hliníku...! Stroncium a bárium je z Fukušimy..!
Když jsem kolem roku 2001 dělal školení na "jonizované záření", abych mohl dělat s alfa zářičem, byl jsem učen, že chcete-li jaderné záření neutralizovat musíte používat co nejednoduší prvek, jako příklad mi byl dán právě hliník, pokud bychom chtěli záření odrazit, použijeme naopak olovo.
Jde o to, že si myslím, že to sypou, aby neutralizovali radiaci a chtějí to ututlat, protože by z toho byla panika a finančně by jim to taky moc nepomohlo...
Jinak podívejte se na tento film a hlavně si všimněte toho, že na havaji je to odumírání nejhorší (hold je to fukušimě nejblíže), což je podle mě jasný důkaz, že to může mít souvislost..
http://www.youtube.com/watch?v=tQkFaHDFtOY#t=4145

302177

7.1.2014 8:09

RE: Proč si myslíte, že sprejují?

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302177

To mi teda fakt hlava nebere, proč sprejovali už dávno před havarií Fukušimy.
Po Černobylu jsme dostali každý svoji dávku radiace, pravděpodobně nebyla první ani poslední.
A nic moc se v Evropě ani přes tu nepatrnou vzdálenost od ohniska jaderné katastrofy neudálo.
V obrovském a hlubokém Tichém oceánu se musí kontaminované vody naředit do naprosto neškodné koncentrace. Jinak už by muselo být celé Japonsko včetně kompletního východoasijského pobřeží mrtvé. Kecům o Fukušimě jako jedinému viníkovi celosvětového úhynu živočichů můžou uvěřit jen manipulovatelné masy.
Ostatně právě netušícím a nechápajícím jsou podobné informace směrovány.
K masivním úhynům živočichů docházelo dávno před Fukušimou.
Tady jsou ve hře mnohem horší sajrajty. Je nechápu, proč jimi likvidují právě ekosystém.

302179

7.1.2014 9:53

RE: Proč si myslíte, že sprejují?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 302179

jen jestli za to spis nemuze to pacificke umele sargasove more odpadku :
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Pacific_garbag...

asi v tom nebudou jen plasty...

302184

18.1.2014 20:59

RE: Proč si myslíte, že sprejují?

Suchec 85.?.?.?

Reakce na 302184

Taky Hoax [smích] [smích]

302771

7.1.2014 8:30

Nevím, nevím...

Prokop Diviš 86.?.?.?

Exaktní potvrzení nebo vyvrácení radioaktivity na východě USA je záležitostí měření. Přesný a spolehlivý přístroj se dá běžně koupit a stojí cca 800USD. Že by to nikdo nedělal? Nebo je to celé kachna?

302181

7.1.2014 9:22

je to celé vymyšlené

Nicka 83.?.?.?

Pane Stworo, takovéto příspěvky bez komentáře mi brání přispět na váš web. Tento je zcela vymyšlený. Autor vůbec netuší, jak funguje radioaktivita, nebo to záměrně nechce v článku použít. Vašim čtenářům doporučuji k prostudování sérii zasvěcených článků V. Wagnera (http://www.osel.cz/index.php?clanek=7374 a na další se z něj dá dostat).

302183

7.1.2014 9:57

RE: je to celé vymyšlené

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 302183

Myslím, že s vámi souhlasím. Článek opravdu neobsahuje žádná fakta.

302185

7.1.2014 10:42

RE: je to celé vymyšlené

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 302185

Ať je to vymyšlené nebo není, důležité je, že dosud nebyla populace západního pobřeží USA zmotivována přesunout se do jiné části světa a zahájit tak další stěhování národů. To se týká i samotných japonců.

302186

7.1.2014 10:50

RE: je to celé vymyšlené

Aleš Krejčí / Brno 89.?.?.?

Reakce na 302185

EXPERTS: THE WORST IS YET TO COME, Vizualizace postupného zamoření tichého oceánu: http://www.turnerradionetwork.com/news/72-mjt

302187

7.1.2014 11:00

RE: je to celé vymyšlené

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 302185

Dole je pěkná animace.

302189

7.1.2014 23:50

RE: je to celé vymyšlené

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 302189

http://www.rt.com/usa/fukushima-geiger-california-radiation-238/

302204

8.1.2014 16:44

RE: je to celé vymyšlené

Lu 95.?.?.?

Reakce na 302185

Nemusíte to uverejňovať, ja len, že kto chce, nájde aj fakty.


http://www.youtube.com/watch?v=sbuFXC6uoVQ
http://vimeo.com/79076295


http://www.japantimes.co.jp/news/2013/05/22/national/researchers-find-high-cesium-in-some-pacific-plankton/#.Us1wgvsWcdV


http://www.naturalnews.com/043380_Fukushima_radiation_ocean_life.html#

302226

7.1.2014 13:25

Pripada mi to,jako pomsta Japoncu za Hirosimu a Nagasaky.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

V historii Zeme,mame dukazy,ze zde pred tisicilety zili jine,kdysi, mocne,civilisace,jako Maiove,AstekoveOmeove,Etruskove a jine civilisace,jez zanechaly dukazy po sobe, sve existence,ale,prakticky,nic o nich dal nevime,proc by nase civilisace nemohla zcela zmizet.Mame zde nalezy obrichhosternich pozustatku cloveka,doslova obru,tak,jak se i bible zminuje.
Je,zde stale vice otazek,ale,nejsou odpovedi.Recka historie a jeji baje nam rikaji o ohni bohu,vecneho ohne,jez byl ukraden Prometheusem a jez dan lidem,ohen nesmirne sili,jako atomova energie,za coz se mu dostalo trestu Od Zeuse,jez ho nechal prikovat na vrcholu skaly a kazdy den priletl orel,jez mu zaziva vytrhnul z tela jatra ,Prometheus bolestny rev se rozlehal krajem a rana si vzdy zacelila a proces trestu se s orlem opakoval den po dni.Trest "Bohu" muze byt i v dnesnich dobe,od sameho pocatku, kdy madame Currie obevila silu uranu,atomoveho zareni a vedci v USA provedli prvou reakci-rostepeni uranu, prvni atomova bomba a vyzkouseni v Nevadske pousti,po valce tak zvana "Atomova komise" spionaz manzelu Rosenberkovych,podpora sovetskeho Ruska k dosazeni atomu a dal a dal,az po pokusy na ostrovech v Pacifiku,podmorske vybuchy,pozemni a ve stratosfere,to vsechno ma souvislost s dnesnimi dny kdy svet toho bozskeho ohne ma na desitky tisic atomovych zbrani,pouzivani uranoveno paliva-Du, kdekoliv ve svete,Cernobyl,americke a japonske atomove elektrarny a vsude jinde ve svete hrozi katastrofou,odplatou "Bohu'za neposlusnost lidi,v nuklearnim letecvu,atomovyvh ponorkach a jinem.Pozoruhodne na tom vsem je,ze vzdy, tak zvani vedci,Einstein,Lilienthal,Oppenheimer,vse v rukach ,tak zvanych zidu.
http://en.wikipedia.org/wiki/David_E._Lilienthal
Chairman, United States Atomic Energy Commission ... Born in Morton, Illinois, David Lilienthal was the oldest son of Jewish immigrants from Austria-Hungary
J. Robert Oppenheimer | Biography | atomicarchive.com
http://www.atomicarchive.com/Bios/Oppenheimer.shtml
He voiced opposition to the development of the hydrogen bomb. ... Ella Friedman , an artist, were of Jewish descent but did not observe the religious traditions. ... Committee to the Atomic Energy Commission (AEC), serving from 1947 to 1952.
http://jwa.org/encyclopedia/article/meitner-lise
The dramatic splitting of the atom—“nuclear fission”—was a discovery which .... or her former life there, although in 1947 Hahn and Strassmann invited her to ... Prize, Atomic Energy Commission (U.S.) with Hahn and Strassmann in 1966.
Admiral Hyman George Rickover: Father Of The Atomic-Powered Navy ... convinced the Navy to begin to develop a nuclear submarine in 1947. ... with the Atomic Energy Commission, which was going to build the reactors.
This day in Jewish history / A self-taught nuclear physicist is born ...
http://www.haaretz.com/news/features/this-day-in-jewish-history/this-day-in-jewish-history-...
8 Mar 2013 ... Though he'd never been to university, Yakov Borisovich Zel'dovich was a natural to be tapped to build the Russian bomb.
Jsme na pocatku katastrofy aniz si to vetsina ...Automaticky kráceno

302193

8.1.2014 19:14

RE: Pripada mi to,jako pomsta Japoncu za Hirosimu a Nagasaky.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 302193

V kráceném příspěvku schází jméno Edward Teller. V roce 1981 se zůčastnil diskuse v rakouské televizi v pořadu Club 2.
Měla to být diskuse o rakouské jaderné elektrárně známé pod jméneme Zwentendorf. Ovšem "vhodně" volenými účastníky se celá diskuse o elektrárně přenesla na atomové zbraně. Hlavně díky projevům Tellera. Mimochodem arogantním - že prý neměl dostatek prostoru se vyjádřit, a že prý odejde apod. Mluvčí bezpečnosti Zwentendorfu Binnert diskusi okomentoval tak, že se o bezpečnosti nehovořilo, nýbrž hlavně o zbraních. Pokud chtěl Teller jaderné elektrice pomocí, tak to provedl tím nejhloupějším způsobem jakým jen mohl.

http://www.youtube.com/watch?v=MqEQTUGKo9g

302234

7.1.2014 15:17

radioaktivita

ltokar.sk 85.?.?.?

A vraj za komunistov sa tutalo vsetko a vsetko bolo zle-zle , najhorsie. No aspon je vidno, ako to v skutocnosti chodi v kapitalizme.

Ale toto nemusi byt Fukusimou. Vieme predsa, ze kapitalisticky svet uz roky rokuce vyvaza kontajnery s radioaktivnym bordelom/odpadom z jadrovych elektrarni/ a potapa ich kdesi v mori. Ich oficialna vydrz (kovovy obal) vydrzi neviem 150 rokov ? Lenze .. naozaj ? A co potom .. to bude panecku len sranda.

302194

7.1.2014 19:42

RE: radioaktivita

timur 85.?.?.?

Reakce na 302194

sověti na kamčatce - nerobili nič - tam dopadajú rakety, a je tam základňa ponorkového loďstva, a pod, strieľa sa v semipalatinsku, a to je púšť - [zahanbení]

302198

7.1.2014 20:47

RE: radioaktivita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 302198

Nielen v Semipalatinsku, aj na iných miestach - napríklad aj na Novej Zemli - tam odbuchli aj RSD-220 ("Ivan"/"Kuzkina mať"/"Cár bomba" ) Tých strelníc bolo asi šesť. Na jednom z nich nedávno zavreli aj skutočný svetový (a možno i vesmírny [vyplazený jazyk] ) unikát - baňu na plutónium...
Ale na Kamčatke sú skutočne "len" terčové plochy pre balistické hlavice, nie jadrová strelnica.

302199

8.1.2014 7:22

Zakon prirody anebo bozi vule...?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Co bylo, je a bude s "uspechem" zalozeno na jakekoliv forme zla, nasili, bezohledneho sobectvi - proste jakemkoliv druhu negace, nikdy neprestalo a ani neprestane byt vystaveno necekanemu velkemu padu. Podstata necekanosti tkvi v dusledku presprilisneho sebevedomi, ktereho se nelze v dobe uspechu zbavit. Tim to je na ten pad, doslova nepredvidatelne podkoseni, nastartovano. Tyka se to opravdu vseho a vsech. Tak to proste chodi. Ze by neovlivnitelny zakon prirody anebo jeste neco vyssiho - vule bozi...? Nevim, neznam odpoved. Jen citim tu hruzostrasnou a neodstranitelnou podstatu.
Na jakem "uspechu" je zalozen americky kontinent, je znamo, trebaze se bez ustani snazive, lec presto jen marne, opentlovava (hlavne jeho severni cast) stale vic a vic lidstejsim lidstvim.
Dukazem toho je i nepredvidatelne tsunami kdesi na druhem konci zemekoule..., a hle, najednou to je zalezitost zivota a smrti i jinde - tu dan si to vybira zdanlive nelogicky tam (zatim jen jakymsi posimranim), kde se to spise necekalo. Jak spravedlive!!!

302213

8.1.2014 22:46

Je zajimavy

Satanist 75.?.?.?

ze ted na zapadnim pobrezi British Columbia a v USA Californie , Oregon , Washington state pribejva novejch ceduli ktery zakazujou vyhrabavani skebli a loveni ryb a to v mistech daleko vod mest a shiping lanes kde nikdy zadna poluce nebyla a vody byly perfectne cisty. Ja sem vsimavej clovek a takovy cedule sem uz videl v minulosti, - ale na tech bylo vysvetleni treba due to PCB contamination nebo dole na jih vod Portland , nektery cedule zakazujou vytahovat a more Abalon skeble ktery sou chraneny atd ..... Na vsech tech novejch cedulich zakazu hrabani skebli, chytani ryb , crabs shrimps coz neni v USA a v CDN zvykem neni udanej duvod ... Ja mel par vodlehlejch voblibenejch placku v Puget Sound kam sem se dostal i s RV kde vo me ze tam campuju nikdo nevedel a kde sem hodil do more klec na kraby , vyhrabal si skeble nebo natahnul sitku na smelts. Ted na nekterejch tech prekrasnejch plackach jsou cedule - uz i na Sunshine Coast bez vysvetleni ktery zakazujou z more vytahnout cokoliv zivyho a me by zajimalo proc! By the way, uz sem videl novy cedule Swimming Prohibited na plazi - tez v Puget Sound ve Washington State v mistech kam se americani bezne chodili koupat. Takovy cedule ktery zakazujou swimming tady sou na nekterejch beach taky ale na vsech je napsany proc . Na tech novejch je jen zakaz a bez jakyhokoliv vysvetleni coz je tez velice zajimavy. Na me to dela dojem ze US a CDN erar kterej nechce priznat pravdu ty cedule kdyz mu zaclo tyct do prdele nechal instalovat narychlo ....

302242

8.1.2014 23:47

RE: Je zajimavy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 302242

No zatím nejen tam platí, že se smí všechno co není zakázané. A toto je možná začátek změny, kdy se smí jen to co je povolené.

Už asi přišli na to, že svobodná vůle bez hranic, přidělená té "dvoumoudré nahé opici" Stvostvem, není to pravé ořechové a místo toho "milujte se a množte se" k zachování druhu, to beze změny směru přivodí jejich druhu zánik.

302248

9.1.2014 0:38

RE: Je zajimavy

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 302248

Ja tu ziju on and off uz 34 let a kazdej kdo navstivil USA a CDN me dosvedci, ze v USA a v CDN jsou citizens poslusni a respektujou cedule eraru .

302253

9.1.2014 0:29

Nic není náhodou

Alladin 94.?.?.?

Ahoj,
realita je taková, že celá kauza Fukushima a její průběh není ani trochu náhoda. Zasvěcení ví, že jisté kruhy chtějí, z důvodů sobě vlastních, tuto krásnou planetu zdevastovat, zničit, znetvořit vše tak, aby lidský rod už nemohl dále pokračovat. Oni a jejich sponzoři mají své, ohavné cíle a všemi prostředky je chtějí naplnit. Moře je životodárnou studnou, jeho bohatství přímo živí polovinu lidstva, zbytek do jisté míry. Bude-li mkoře mrtvé, radioaktivní, bude-li život v něm mutovat a umírat, pak bude o to snadnější získat nad lidmi absolutní moc. Jde mimo jiné i o kontrolu nad potravinami, vodou. Pro lidstvo je situace vážná. Ona temná společenství, sloužící jako loutky jiným bytostem chtějí uskutečnit děsivou genocidu a zotročení. a proč se to vše děje? Drtivá většina lidstva ani zčásti nechápe, že tím, jak tento svět tvoří, tím, jak podléhají tomu, čím nás po tisíce let tito temní formátují, tím jin dávají do rukou onu moc nad námi, kdysi pradávnou ušlechtilou lidskou rasou. Udělali z lidí jakési univerzální víceméně nevědomé otroky, závislé na cizích názorech, rituálech a myšlenkových formách, avšak bez skutečné vnitřní hloubky, bez skutečného, čistého přrozeného kognitivního vědění, jež lidem kdysi velmi dávno zprostředkovávala jejich tehdy ještě o mnoho zdravější genetická a energoinformační výbava. Je dobré zapomenout na pana Darwina a jeho sice do jisté míry trefný, avšak nepřesný pohled. To, co vyjádřil bylo mnohonásobně převařeno a x-krát zneužito k znetvoření lidského vnímání k obrazu těch, co nám vládli tehdy jako ted. Protože jejich sktečným cílem až na krátké období posledních několika tisíciletí je infiltrace lidských komunit, jejich ovládnutí a následná zrada. To se děje věky a tato iluminátská, mechanicko-technická "civilizace" je už zcela "jejich" produktem. V dávné lidské historii bylo mnoho kultur, ve všech myslitelných oblastech nepoměrně vyspělejších, než tato současná. A přesto došlo k jejich zničení. Ne-li rukou illuminátských hybridních ras, pak s pomocí jejich sponzorů. A přesto, jak věřím, lidstvo se opět zvedne z prachu a oni nad ním ztratí moc. Ač to tak nevypadá, oklonosti tomu jsou nakloněny. Ale nikdo to za nás, lidské bytosti neudělá. My sami na sobě pracujme tak, aby to, co každý den tvoříme, vedlo nás a tento svět k tomu nejušlechtilejšímu, co je možno, bez ohledu na to, čím nás ony temné struktury manipulují. Uzdravovat, napravovat energetickou bilanci tohoto světa, jehož jsme součástí. Je to na nás, každém jednom. Vždy lze říci: svět je "špatný" tak já budu taky. Svět je takový, jaký se zdá proto, že někdo konal tak, aby takovým byl a je na nás, zda chceme jít vědomě směrem naší vlastní evoluční progrese, či směrem nekočícího boje o to, čeho má každá geneticky a evolučně zdravá bytost dostatek(proto, že je ve vě...Automaticky kráceno

302251

10.1.2014 3:11

RE: Nic není náhodou

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 302251

http://urbanlegends.about.com/?library/bl_giant_skeleton.htm
Meli jsme zde kulturu Asteku,Maiju,Etrusku a mnoho jinych o nichz nic nevime,mnohe dukazy byli zniceny katolickou inkvisici,ale,presto i tak muzem posoudit cestu klidstva,nez dojde k uplnemu zniceni.Dnes je uz znamo ,ze clovek je zde o mnohem drive nez se predpokladalo,nalez lebky s odhadnutym starim na 1,8 milionu,uz mozna neni zadnym prekvapenim.
http://pravda-team.ru/eng/image/photo/7/3/1/71731.jpeg
Giant.Skeleton.Found in Middle East?-Uraban Legends
Zde,mam eneco na premysleni,treb ato,ze dnesni lidstvo je na ceste sebevyhubeni,jen statistiky rikaji,ze kazdym rokem narust vsemoznych rakovin se zdvojnasobi,takze,kazda nuklearni katastrofa je pocatkem vymirani lidstva.Kazda mutace viru v laboratorich vedcu je hrozbou vyhubeni lidstva,kazda valka ,kde se pouziji DU radiaktivni strely,je pocatkem vyhubeni lidstva.Trest na lidsvo je dan lidem,jez zneuzivaji sveho bohatstvi a vlivu na nas osud,penize jsou dnes bozstvem i Vatikan stoji na penezich jakozto vsechny ostatni viry,prostredky vlady na ovladani druhych.
Indiansky nacelnik rekl o bilych lidech:Az porazi posledni strom,zabiji posledni bafalo a ulovy posledni rybu a zastreli posledniho karibu,tak poznaji ze se dolary nanasyti.
Vyzkumy a spojene s tim lety do vesmiru ma jediny ucel,urcitym lidem ,uniknout z teto planety,nez prijde katastrofa,jakmile se najde obyvatelna planeta,tak to budou posledni dny Zeme. Vedec, Stefan "Hokins"......napsal ve sve posledni kapitole o vesmiru,ze se obava ,ze drive ,nez lidstvo pootevre dvere do vesmiru,se samo znici.
It's quite obvious the United States is a complete slave to Israel and international Jewish interests, giving roughly $8.5 million in "military aid" on a daily basis to the Jewish state
Could Syria ignite World War 3? That's the terrifying question as the hatred between two Muslim ideologies sucks in the world's superpowers
Od prveho pocatku obeveni nesmirne sili v atomu se lidstvo predurcilo ke katastrofe,podle recke legendy,Prometheus dal lidstvu ohen bohu a za to byl krute potrestan,prikovan ke skale a orel vzdy mu rval z tela vnitrnosti,pres vecer se vse zahojilo a druhy den se trest opakoval,toto ceka v jakekoliv podobe lidstvo.Veri se,ze vesmir dal Zemi zivot v podobe dopadu metheoritu na Zem,muze to byt zase vesmirjeznam tento dar zivota vezme zpet a nas svet zmizi jako bajna Atlantida.

302309

10.1.2014 21:25

RE: Nic není náhodou

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302309

Hele Vy dva, Vaše příspěvky jsou skvělé. Ale nestrašte tolik.
Někdo tu psal, že z Čech mizí ptáci. Není to pravda. Přibývají co do počtu i do pestrosti druhů přesto, že mnohým v loňském chladném jaru napoprvé vyvést mláďata nepovedlo.
Vlaštovky přilétají každý rok a vyhnízdí 2x. Minulou zimu jsem poprvé viděla obrovská hejna brkoslavů severních a drozdů kvíčal. Vran ubylo. Vlci za Šumavy už shlíží k brdským lesům.
O vydry a bobry není nouze, v potocích se znovu objevují pstruzi a raci. Stačí vyjít ven a trochu se dívat.
Sukcese přírody, mi v posledních letech připadá agresivnější.
Nemocné hyne a zdravé sílí a podobně je to i s lidmi.

302340

10.1.2014 23:45

RE: Nic není náhodou

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 302340

Možná jak kde.
Tady se zdál být chvíli indikátorem treba čáp/bocian černý, a moc se mu zde bydlet opet nechce, asi neplatil sociálku a na hnízdo má exekuci. Ostatní druhy fauna/flóra, nezdá se mi, že by pribývalo, asi spíše ubývá. Les, težba, infrastrukturní zátež, neskutečne vysoký a hlavne dlouhodobe neudržitelný odber vody.

302344

11.1.2014 6:20

RE: Nic není náhodou

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 302344

Vytěžují smrkové převážně zralé smrkové monokultury. Otázka je, co za ně vysadí. Pramenů se to zatím příliš nedotýká. Stejně tak se pramenů nedotýká 95% stávajícího vodního hospodářství, protože se kšeftuje především s recyklovanou vodou z povrchových zdrojů. V obou případech jsou to machinace s podřadnou surovinou.
Pokud hodnotíme ekosystémy, nemá smysl se rozčilovat, kdo hrabe peníze. V tomto kontextu jsou naprosto nepodstatné.
Černému čápovi můžete postavit hnízdo za milion a stejně zdrhne třeba tam, kde je méně hustá pavučina elektromagnetických signálů.
Podobné je to i s rostlinami. Před třemi lety jsem umístila wifi vysílačku vedle pokojové kytky voskovky. Předtím kvetla 2x do roka a teď už skoro ani neroste, přestože wifi na noc vypínám.
Právě elektrosmog, GMO, nepřirozené počasí a monokultury technických plodin jsou v lokálních ekosystémech větší hrozbou, než radioaktivita.
Věřím, že i vykácené deštné pralesy si jednou příroda vezme zpět a obrovské oceány najdou ztracenou rovnováhu, ať už jsou otrávené čímkoliv.
Zdegenerovaná lidská plemena zřejmě nepřežijí a bude úplně jedno zda ti lidé budou prchat bosí nebo v autech narvaných zlatem.

302351

11.1.2014 9:07

RE: Nic není náhodou

slak 77.?.?.?

Reakce na 302351

Jenže elektrosmog radiace je, akorát na jiných vlnách. A nehodlám se pouštět na tenký led, protože jsou i tací co mají vše přečtené. I když to jsou podle názorů těch kteří třeba tvrdí že nadsvětelné rychlosti se projevují radioaktivitou vykladači placaté země na slonech. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

302356

11.1.2014 10:32

RE: Nic není náhodou

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 302351

Dík za reakci, dovolte v nečem pokus o vyvážení.
Čáp černý chce ticho a relativne čisté potoky, kde jsou žáby, a dá se nad nema lítat. Težba to stežuje, nezrídka nahrnou vetve k potoku rychleji shnít, a delají kravál.

Doufám, že s tou vodou to myslíte ironicky. Prumyslové zóny, sídlište, a výroba zde v okolí navrtaly takové odbery, že poklesla spodní voda pres desítku km od nich, a zóny nejsou ani na jednom míste. Dále klesá. To pocítí zemedelské plodiny.

Nemužete srovnávat wifi prípadne mobil v jejich blízkosti s elektrosmogem. Wifi je relativne silné, a dovedu si predstavit jistý účinek na nervovou soustavu, prenesene i rostlin, protože nervy/cévy mohou fungovat částečne jako anténa.
S vysílači jsem pracoval už jako decko, delal jsem i dost s anténama, VF, a mám opravdu dobre zažité v ruzných souvislostech, jak se EM pole chová. Mezi náma je v tomhle opravdu težko diskutovatelný rozdíl, tak mi snad jen verte, že v tomto problém není. Co muže mít jistý vliv nad rámec slušnosti je blízké pole zmínených a dalších zdroju(tv vysílače, bts).
Kreatury GMO považuji za neco jako farmalobbing, kde výsledky a požadavky na odmenu neodpovídají falšované pridané hodnote. S tou vodou (prípadne počasím) budou mít GMO stejný problém, jako neGMO, navíc je riziko škodlivý závislostí na prípadné zvuli jejich tvorcu. Šlechtení se mi jeví vhodnejší, když už neco.
Samozrejme hurásystém monokultur, které pak propálit ve 100kW a víc aute je k ničemu. Ptá se nekdo, proč musíme takhle jezdit? Nemusíme. Na blbnutí stačí i 50kW, nebo i méne. Oni jenom na predbíhaní. Jenomže 1000x "jenom" je velký účet.

302368

10.1.2014 14:48

Myslim lepsi reportaz o Fukusime, cerstve vydana

vvv 108.?.?.?

http://www.resilience.org/stories/2014-01-10/repor...

302329

10.1.2014 19:58

RE: Myslim lepsi reportaz o Fukusime, cerstve vydana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 302329

Kouří se s hrníčků, až na to že by to mělo být za oddělenými medii sekundárním rozvodem a z chladících věží a z velína by měla být monitorovaná situace a stav jednotlivých palivových tyčí. To než vydat takovou zprávu tak si radši jít za roh nafackovat. To je jak z komedie vrchní prchni na druhou, stěrače stírají, ostřikovač ostřikuje, ale představují si auto, které je ovšem po totálce a hrají to jako když okolí nevidí, ovšem starají se a důležitě jaksi chtějí přesvědčit okolí že jsou šlechta?, nóblesní! [překvapení] [mrknutí jedním okem] [cool]

302339

11.1.2014 9:49

Radioaktivita z ruských atomových reaktorů v mořích na sever od Ruska

Smutný 90.?.?.?

Už před desítkou let byly nalezeny radioaktivní ryby v Norsku. Kde byste hledali atomový reaktor z ledoborce Lenin? Je na dně oceánu spolu s dalšími ruskými reaktory. V šedesátých letech ztratily americké bombardéry dvě atomové pumy u Špaňelského pobřeží, veřejnost nakrmili krásným filmem o tom jak pumu vyzvedli z mořského dna. Atd. atd.
Co by se asi s lidstvem stalo, kdyby mu vládli psychopati?
Nutně by vyhynulo, s tím není k hnutí.

302362

15.1.2014 12:43

RE: Radioaktivita z ruských atomových reaktorů, reálný dopad ale stejně prakticky nulový

Bizon 89.?.?.?

Reakce na 302362

Přesně tak! Přirozená radioaktivita tady byla dřív než lidstvo, a my navíc žijeme celý život ve světě kde se nemálo jaderných zařízení potopilo v moři, shořelo v atmosféře nebo bylo odevzdáno do sběru, takže jedna havárie jaderné elektrárny na druhém konci světa bude relativně k současnému pozadí naprosto minimálním přírustkem k radiační dávce co za život dostanem...
A podotýkám že to radiační pozadí je u nás i s lidstvem způsobeným znečištěním naprosto v normě, na Zemi jsou místa kde je přirozené radiační pozadí víc než 50x vyšší (nejvíc je někde v Pákistánu), hodnota už přesahuje maximální přípustnou dávku v ČR (100mSv/rok), a stejně tam není ani trochu vyšší výskyt nemocí z radiace.

Nechtěl bych Fukušimu zlehčovat, ale je okolo ní dost zbytečné hysterie. Únik není malý, ale aspoň je monitorovaný, a riziko je každopádně menší než byl Černobyl. Média a lidská neznalost to bohužel až moc nafoukly takže se teď musíme potýkat se zbytečnými nesmysly okolo této havárie..

Bohužel dozimetrie je strašná nuda, a nevím prakticky o žádných srozumitelných volně dostupných materiálech jak to vlastně s radiací je, takže se ani uplně nedivím že lidi bez jaderného vzdělání propadají dogmatu že radiace je jenom zlo... Ve skutečnosti je radioaktivita neuvěřitelně zajímavý a užitečný přirodní fenomén, a obrovský pomocník lidstva, jen je potřeba dávat si vždycky pozor a používat ji s mírou (třeba nestavět v zóně zemětřesení a tsunami elektrárny, které na to nejsou dimenzované...)

Bizon

302608

15.1.2014 13:55

RE: Radioaktivita z ruských atomových reaktorů, reálný dopad ale stejně prakticky nulový

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302608

Opravdu je Fukušima menší havárie než Černobyl? Další zdroje tvrdí,že zamoření je nesrovnatelně větší než po havárii v Černobylu. To nejde odbýt pouhým konstatováním, že vy se nedivíte, že lidé bez jaderného vzdělání propadají dogmatu. Je třeba předložit důkazy a neumlčovat oponenty. Jsou vězněni odborníci z oblasti jaderné fyziky. Zdroj: http://www.osud.cz, článek: Pravděpodobnost,že Fukušima může definitivně ukončit veškerý pozemský život, stále roste.

Nebo článek:U kalifornského pobřeží chytili radioaktivní pacifické tuňáky obecné. Zdroj:
http://www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2013100007 a celá řada dalších.

302614

15.1.2014 23:45

Fukushima vs Černobyl, radiační limity, není to až tak hrozné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 302614

Našel jsem pár solidních měření v recenzovaných časopisech, a i když beru nejnižší hodnoty pro Černobyl a nejvyšší pro Fukušimu, tak to je 5200 PBq proti 900 PBq. Neříkám že 900PBq je málo, ale rozhodně to nezpůsobí konec světa..

To co píšou na osud.cz je dost zábavné. Že radiace nemá žádnou bezpečnou mez?! S tím se počítá preventivně při tvorbě limitů aby bylo všechno extrémně bezpečné, ale ve skutečnosti to tak není! Jak jsem psal, na zemi jsou místa kde přirozená radiace podstatně překročuje evropské limity, a lidi tam žijou tisíce let bez zvýšené nemocnosti. To co způšobí v těle radioaktivní částice se tam děje i samovolně chemicky (volné rádikály), a do určité dávky to tělo zvládne opravit mechanismama co má právě na ty volné radikály..

A ty kecy o limitech jsou extra síla. Autor píše že limit se zvýšil z 0,3 na 500, ale on se na 500 ve skutečnosti snížil z 1000! Zase proto, aby bylo všechno extra bezpečnější. Samozřejmě limity byly překročeny, ale krom samotného areálu elektrárny nejsou místa kde by pobyt v řádu dnů způsobil zdravotní následky.

Kdo nevěří že určité radiační pozadí je přirozené a neškodné by se měl radši odstěhovat, zrovna Česká Republika je známá tím že je na některých místech je velká koncentrace radonu. Ale hlavně neleťte pryč letadlem, protože při dálkových letech dostanete z kosmického záření stejnou dávku jako pracovník jaderné elektrárny za půl roku...

Masivní úhyn a divné chování u pobřeží USA bych přičítal spíš nějakému velkému chemickému znečištění které se tutlá... Nechcu bagatelizovat únik radiace protože to rozhodně není sranda, havárie holt nebyla malá takže pár radioaktivních tuňáků bude, ale věřte že to zvládnou. Lesy kolem Černobylo jsou přeplněné zdravými živočichy všeho druhu, odchod člověka jim umožnil prosperovat navzdory znatelně vyššímu radiačnímu pozadí. Většina zdravotních následků Černobylu byla z toho že lidi byli přemisťování ve špatných podmínkách, žili ve stresu a nejistotě, častěj propadali alkoholismu a tak. Ztráty na životech přímo následkem radiace jsou předmětem velkých diskusí, většina neutrálních propočtů ale vychází kolem 5000 lidí.

Všechna měření jsem bral od univerzitních týmů, informace od vlády byly vžycky podhodnocené, informace z lehce konspiračních internetových deníků zas občas skoro předpokládaly že ryby plavou přímo v primární chladící vodě reaktoru...

A jen pro zajímavost, před pár miliardami let na Zemi fungovaly přírodní jaderné reaktory, náhodou se nahromadil štěpný materiál, zalila to voda a spustila se jaderná reakce [smích] Lokalita se jmenuje Oklo, a je to pěkný důkaz že radiace je tu s náma od začátku, takže evoluce ví jak si s ní poradit. Neberte mně jako jaderného fanatika, jen chcu být pozitivná abych vyrovnal ty hororové scénáře o konci světa...

302648

16.1.2014 10:37

RE: Fukushima vs Černobyl, radiační limity, není to až tak hrozné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 302648

Já mám informace opačné. Černobyl obsahoval 180 tun nekleárního materiálu a Fukušima 1760 tun. Společnost Tepko přiznala, že 40 bilionů becquerels-radioaktivního trítia vyteklo do Pacifiku. Legální limit radiace ve vodě je 30 becquerels/litr. Bezpečná intenzita radioaktivity je 1-13 millisieverst/rok. Fukušima vykazuje 100 millisieverst/hod.

Před námi je plánovaný prodej Westinghauzu Číňanům a také dostavba Temelína. Někde jsem četl, že Temelín nám dostaví Číňané. I to hraje velkou roli na ochotě poskytování nezkreslených informací.

Není také pochyby o tom, že na této katastrofě se podílí i nekalý byznys v honbě za senzacemi. Podobně váš popis katastrofy v Černobylu má toto ladění. Víte, já raději naslouchám kovářům a ne kovaříčkům. Zvláště v oborech nuleární fyziky. Pokud ovšem nejsou podplaceni- a ve službách korporací. Počkejme si ještě další rok, a budem moudřejší.

302658

16.1.2014 12:27

RE: Fukushima vs Černobyl, radiační limity, není to až tak hrozné

Bizon 89.?.?.?

Reakce na 302658

Dobrý den pane. Je vidět že se vyznáte, to je dobře. Hodnoty co uvádíte jsou velice reálné.

Když teda vemete 40 TBq a podělíte 30, tak vám výjde že je potřeba to naředit bilionem litrů vody aby se dosáhlo bezpečné úrovně. Neříkám že je košer vypouštět bordel a spoléhat na to že se zředí, ale už se stalo, tak bych se radši poučil než prorokoval skázu světa. Když se to nakonec rozprostře do oceánu tak to udělá jeden, dva Bq/litr.

Se 100mSv/hod máte pravdu, ale to je okolo místnosti reaktoru. Tam nikdo z nás nebude chodit (osobně bych tam ze zvědavosti nakoukl, za 6 minut dostanete akorát těch 10mSv které jsou ještě rozhodně bezpečné). Jasně že v okolí elektrárny to není uplně v pohodě a je třeba tam dělat opatření, byla to prostě vážná nehoda a rozhodně to je průšvih, ale sotva to bude mít znatelný vliv na celý svět.

Jedna věc co uvádíte je ale nedorozumění. Porovnávat kolik štěpného materiálu bylo v Černobylu a Fukušimě? Jaký to má význam? Nehoda se týkala jen malé části materiálu, a hlavně jde o to kolik materiálu uniklo, ne?! Většina materiálu ve Fukušimě je v dochlazovacích bazénech se kterýma sice byly trable, ale všechny palivové soubory v něm jsou neporušené a teď už produkují jen málo zbytkového tepla, takže jestli nebude další zemětřesení a vlna tak už je stabilní.

Kromě poslední věci s váma ale v zásadě souhlasím, naprostou pravdu máte v tom že během tohoto roku budem chytřejší protože se snad ukáže podstatná část pravdy.

Co se týče dostavby Temelína, tak to si netroufám komentovat. Co vím od profesorů z jaderné branže, tak nevíme vůbec nic. To je nadnárodní politika, obrovská lobby ze všech stran, neuvěřitelné peníze, šílená legislativa... Jsu na to ale zvědavý, elekřina bude v Evropě v budoucnosti docela strategická záležitost, mohli bychom na ni i docela vydělat, tak uvidíme jak to dopadne... Jo a půjčil jsem si Geigerův počítač na měření radiace, hned večer s ním zajdu do obchodu, docela se těším co naměřím [smích]

Mějte se.

302664

15.1.2014 17:59

RE: Radioaktivita z ruských atomových reaktorů, reálný dopad ale stejně prakticky nulový

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 302608

Nevím jestli to bylo odsud, ale někde jsem zahlédl že si dal někdo práci a pochodil si s dozimetrem po obchoďáku až našel. Rybičky slovené v regionu tichého oceánu, ano tam a nenašel to podle nálepky. Pokud to proleze skrz plechovku, je třeba zajásat nad nutriční výživností. [bliji]

302633

12.1.2014 13:51

jaderný odborník v Japonsku, radioaktivní sardinky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Jedna známá má příbuzného, který žije přímo v Japonsku a je to vystudovaný jaderný fyzik. Říkala, že to co se děje ve Fukušimě je něco naprosto šíleného. A že ten známý o tom zásadně nemluví po telefonu, řekl jí to z očí do očí při návštěvě.

Na internetu jsem četl, že jeden člověk obcházel s měřákem radioaktivity regály v českých hypermarketech, až našel co hledal. Radioaktivní rybičky v konzervě z Japonské lovné oblasti poblíž Fukušimy.

302411

18.1.2014 1:37

No comment

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/ekologie/pravdepodobnost-ze-fukusima-muze-definitivne-ukoncit-veskery-pozemsky-zivot-stale-roste.html

302742

Příspěvků: 77

07.01. 00:43  Druhý Černobyl?
07.01. 01:12 slak  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 09:41 zvedavec kombajnista  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 13:00  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 17:16 dub  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 18:32  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 19:47 dub  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 21:05 Satanist  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 22:06  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 23:26 Satanist  RE: Druhý Černobyl?
09.01. 00:16 Satanist  RE: Druhý Černobyl?
09.01. 08:53  RE: Druhý Černobyl?
09.01. 17:00 dub  RE: Druhý Černobyl?
07.01. 01:20  RE: Druhý Černobyl?
07.01. 08:22 Moiry  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 03:17  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 07:45  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 23:23  RE: Druhý Černobyl?
07.01. 11:14 Frank51  RE: Druhý Černobyl?
01.02. 13:42 PC  RE: Druhý Černobyl?
07.01. 01:48 Kluk  RE: Druhý Černobyl?
08.01. 03:07  RE: Druhý Černobyl?
09.01. 02:34  RE: Druhý Černobyl?
09.01. 13:22  RE: Druhý Černobyl?
09.01. 14:01  RE: Druhý Černobyl?
28.01. 19:38 jan křenovský  RE: Druhý Černobyl?
07.01. 01:09 nz  Nebezpeci nelze precenit.
08.01. 07:51  RE: Nebezpeci nelze precenit.
08.01. 23:30 vvv  RE: Nebezpeci nelze precenit.
09.01. 00:31 Satanist  RE: Nebezpeci nelze precenit.
09.01. 13:26  RE: Nebezpeci nelze precenit.
07.01. 01:48 vvv  Zmatkareni
07.01. 04:52 anatol  Forma článku.
07.01. 09:10 treerat  RE: Forma článku.
07.01. 15:29 vvv  RE: Forma článku.
07.01. 07:18 Satanist  Jak to je?
10.01. 09:10  RE: Jak to je?
10.01. 10:17  RE: Jak to je?
07.01. 07:26 abaxas  Proč si myslíte, že sprejují?
07.01. 08:09 Moiry  RE: Proč si myslíte, že sprejují?
07.01. 09:53  RE: Proč si myslíte, že sprejují?
18.01. 20:59 Suchec  RE: Proč si myslíte, že sprejují?
07.01. 08:30 Prokop Diviš  Nevím, nevím...
07.01. 09:22 Nicka  je to celé vymyšlené
07.01. 09:57 Vladimír Stwora  RE: je to celé vymyšlené
07.01. 10:42 Aleš Krejčí / Brno  RE: je to celé vymyšlené
07.01. 10:50 Aleš Krejčí / Brno  RE: je to celé vymyšlené
07.01. 11:00 Andrew Siddur  RE: je to celé vymyšlené
07.01. 23:50  RE: je to celé vymyšlené
08.01. 16:44 Lu  RE: je to celé vymyšlené
07.01. 13:25 Robert Nohejl  Pripada mi to,jako pomsta Japoncu za Hirosimu a Nagasaky.
08.01. 19:14  RE: Pripada mi to,jako pomsta Japoncu za Hirosimu a Nagasaky.
07.01. 15:17 ltokar.sk  radioaktivita
07.01. 19:42 timur  RE: radioaktivita
07.01. 20:47  RE: radioaktivita
08.01. 07:22  Zakon prirody anebo bozi vule...?
08.01. 22:46 Satanist  Je zajimavy
08.01. 23:47  RE: Je zajimavy
09.01. 00:38 Satanist  RE: Je zajimavy
09.01. 00:29 Alladin  Nic není náhodou
10.01. 03:11 Robert Nohejl  RE: Nic není náhodou
10.01. 21:25 Moiry  RE: Nic není náhodou
10.01. 23:45 ppppp  RE: Nic není náhodou
11.01. 06:20 Moiry  RE: Nic není náhodou
11.01. 09:07 slak  RE: Nic není náhodou
11.01. 10:32 ppppp  RE: Nic není náhodou
10.01. 14:48 vvv  Myslim lepsi reportaz o Fukusime, cerstve vydana
10.01. 19:58  RE: Myslim lepsi reportaz o Fukusime, cerstve vydana
11.01. 09:49 Smutný  Radioaktivita z ruských atomových reaktorů v mořích na sever od Ruska
15.01. 12:43 Bizon  RE: Radioaktivita z ruských atomových reaktorů, reálný dopad ale stejně prakticky nulový
15.01. 13:55  RE: Radioaktivita z ruských atomových reaktorů, reálný dopad ale stejně prakticky nulový
15.01. 23:45  Fukushima vs Černobyl, radiační limity, není to až tak hrozné
16.01. 10:37  RE: Fukushima vs Černobyl, radiační limity, není to až tak hrozné
16.01. 12:27 Bizon  RE: Fukushima vs Černobyl, radiační limity, není to až tak hrozné
15.01. 17:59  RE: Radioaktivita z ruských atomových reaktorů, reálný dopad ale stejně prakticky nulový
12.01. 13:51  jaderný odborník v Japonsku, radioaktivní sardinky
18.01. 01:37  No comment

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 3

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,38 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 923,19 Kč
1 unce stříbra
391,37 Kč
Bitcoin
196 240,29 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 287