Diskuze k článku

Strašlivě nízká úroveň českých televizí

Příspěvků 103

1.1.2014 15:25

Proč

všudezdejší 217.?.?.?

Protože ti co zkusili se do televize již nedostanou. Bubílková,Izzer zejména Izera je škoda, ale dá se najít na netu

301671

1.1.2014 15:28

RE: Proč

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 301671

Fakt? Takže je za tím skutečně strach?

301672

2.1.2014 3:58

RE: Proč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 301672

Neni to strach. Je to rezignace nad prevazujici hlouposti. Konkr. u Izera.

301726

3.1.2014 21:31

RE: Proč

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 301726

pro slepičí kvoč...
kradou kudy chodí a to to uvažují u zvýšení poplatků o 20 Kč.

Drzost nehorázná....

301967

5.1.2014 10:41

RE: Co by bylo kdyby televize nebyla?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301967

Již v roce 1968 publikoval režimní bard J.R.Pick (tehdy pomýlený) verš:
Co by bylo, kdyby televize nebyla?
Nebyla by ze mne udělala debila!

Představa, že televize by mohla být dobrá je projev nevzdělanosti, je to jasně vyvráceno v knize "Čtyři důvody pro zrušení televize"

302052

3.1.2014 12:43

RE: Proč

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 301672

Řekl bych, že to má dva důvody:
1) pražská kulturní fronta to tak opravdu cítí, takže se ani nemusí (ze strachu) přetvařovat nebo autocenzurovat. Nesnáší bývalý režim (ti starší hlavně proto, že je "donutil" mu sloužit, podepsat antichartu, atd., a tím je ponížil - nemohou mu zapomenout vlastní selhání - a ti mladší mají prostě jen vymyté mozky)
2) není to strach, jsou to spíš existenční obavy typu "když se vzepřu prosazovanému diskurzu, už si neškrtnu"

Jinak myslím, že hledat v Silvestrovském programu politickou vyváženost je přehnaný požadavek - jde o zábavu (možná nepovedenou) a je jedno, na čí úkor...

301907

2.1.2014 0:04

RE: Proč

Cenzura 77.?.?.?

Reakce na 301671

Stále více umělců tvoří, aniž by mohli výsledky své práce zveřejňovat, omezeni bojkotem i přímými zákazy... A roste počet umělců, kteří nenalézají uplatnění vůbec, nebo jedině za cenu ústupků vyznavačům zlatého telete...
(Karel Sýs)

Dozvěděli jsme se, že jeden z dílů ze seriálu Po stopách hvězd, jenž je natáčen z podnětu České televize, jednající o Jiřině Švorcové, se prostě vysílat nebude. Najde se klacek a drzým filmařům se jejich práce nezaplatí. I to tvůrcům filmu o Jiřině Švorcové bylo oficiálně sděleno. Nedivme se, že jiní filmaři se při natáčení pro režim nevítaných filmů nijak nepřetrhnou. Kdo by chtěl ztratit lukrativní práci, řekněte? Vy ano?
(Jaroslav Kojzar)

Jenže později se – a tohle je, prosím, pouze můj zcela soukromý názor – do Práva nějak namontovala ČSSD – kvůli sporům o Lidový dům neměli asi peníze na vlastní noviny – a poněvadž jsem se do té partaje a jejího pana předsedy Zemana taky navážel, tak mne tam ustřihli. Pan Zeman osobně ne, pro toho nějaký čmáral určitě nebyl oponent hodný jeho zájmu, ale některý z jeho rektoskoků pravděpodobně.
(Petr Pazderka)

Po cinkání klíči to vypadalo, že je s cenzurou konec. Jenže ouha! Vbrzku přišla zkušenost, která se nazývá syndrom Českého deníku nebo také Kudláčkův syndrom. Klaus přestal psát do Českého deníku a přes svého ministra Vovku Dlouhého bylo podnikům zadávajícím tzv. velkou (stránkovou) inzerci dáno na vědomí, že když budou nadále v Českém deníku inzerovat, nemohou počítat se státní pomocí, ani se státními zakázkami. Následkem toho Český deník zanikl na nedostatek financí. Stejný scénář se zopakoval před pár lety, kdy šéfredaktor MfD Pavel Šafr napsal článek, který se nelíbil tehdejšímu premiéru Paroubkovi. Ten zavolal německým vlastníkům listu a Šafr vyletěl, protože jim bylo připomenuto, na co zašel Český deník.
(Tomáš Krystlík)

301710

2.1.2014 18:04

Izer si jednou omylem zaparadoval ortodoxního žida pro Mounfield a má po ptákách asi na furt!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 301671

Taková je cenzura a předposranost v médiích "demokratického" státu Česko!!!!!
Fuj,fuj , jako za bolševika a ještě horší!!!!! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] Nakonec pro jakou "ptákovinu" byl zde opakovaně stíhán editor Stwora a to vždy jeden soud ho osvobil a druhý odsoudil!!!
Jak říkám, stejné jako za bolševika a ještě podlejší a úskočnější!!!!!! Také za bolševika byli nepohodlní lidé na "tichém", neveřejném seznamu a ti si v televizi ani "nevrzli"!!!
A zase se "kurevské" způsoby "neviditelné" cenzury opakují!!!! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

301802

3.1.2014 12:00

RE: Proč

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 301671

Proboha, koho zajímá nějaká uřvaná Bubílková? Ta může halekat tak někde na slovenské pastvě. Ovšem úroveň pořadů na Silvestra je rok od roku horší. Jsou to neskutečné sračky a kde jsou ty časy s Menšíkem, Šimkem a jinými mistry slova a humoru. Dneska je to buď uřvané nebo vulgární, ale hlavně trapné. Také nechápu, proč na ČT vystupoval slovenský moderátor? A nemluvě o tom, že oba byli celkem trapní včetně celého pořadu.

301903

22.1.2014 18:22

RE: Proč

Irena Hudečková 109.?.?.?

Reakce na 301671

Mrzí mě, že mám opačný názor - ale právě humor těchto dvou byl ubohý....paní Bubílková celý svůj pořád jenom odkřičela bez přestávky stylem trhovkyně z východního Slovenska a pan Izer se svými vulgarismy a nepodařenými rádoby kanadskými žertíky....Mám raděj inteligentní humor pana Šípa, ten si také dost často něco odvážného
dovolí, pan Kraus dtto....Jinak je pravda, že u nás začínají nastupovat trapní pseudohumoristi, typu postavy tzv."pana Tydýta" [oči v sloup]

303019

1.1.2014 15:46

Ubohost a neautentičnost

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Na Silvestra jsme také jen neustále přepínali z programu na program a uvědomovali si, že všude je stejně žalostná úroveň "zábavy".

Díky zvýšenému počtu českých kanálu se celý rok dokola recyklují ty samé filmy, takže na Silvestra je bylo možné letos spatřit asi tak popáté - čímž se jejich původní zábavnost zcela vytratila.

Moderátoři už asi neexistují, k vidění byla jen sbírka křečovitých recyklátů bez vlastního humoru, kteří používali předvídatelné, nezábavné a okoukané triky, které byly vtipné před lety, ale častým opakování opět ztratily svoji vtipnost.

Vzpomněl jsem si přitom, že loni jsme koukali na německou TV a i když jsme jim nerozuměli, mělo to šmrnc.

Po půlnoci jsem chvíli koukal na věštkyni Janu Deméterovou a uvědomil si, že její program byl z celého Silvestra nejzajímavější - byla totiž autentická.

301674

1.1.2014 16:11

Zabava v Czesku?

nz 99.?.?.?

Proc by jste jako cizi statni prislusnik hledal zabavu v Czesku? Proc se presvedcovat o tom, co jiz vime? Z hlediska domaciho Cecha je to snadne: prepnout na cizi televizi. Maji to stesti ze tam maji kolem sebe kulturni narody. V Kanade mate jen Jenky a polarni medvedy; o svou zabavu se musite postarat sam. Ja jsem to udelal prave tak.

301675

1.1.2014 17:21

RE: Zabava v Czesku?

nz 99.?.?.?

Reakce na 301675

Jeste bych chtel dodat ke skupinove zabave identifikovatelneho etnika (rikalo se mu narod). Nepripisoval bych ji nezbytne 'ideologickemu nebo ekonomickemu systemu' jako takovemu, ale spise schopnosti byt prave tim 'identifikovatelnym etnikem'. Tato schopnost byla v novodobe CR z vetsi casti ztracena pokracujicim (a do urcite miry sebenavozenym)internacionalismem - globalismem. Mozna, ze v nekterych zemich (ci lepe jurisdikcich) EU byla tato schopnost zachovana.

Tradicne tomu tak bylo v zemich stare Evropy jako Francie, Italie a Spanelsko. Bohemie (ceske kralovstvi) I pozdejsi Prvni republika tez meli tuto schopnost. Nejak se to v te konzumerske pa-kulture ztratilo. Bylo by tu reseni? Myslim ze ano - prestanme konzumovat a zacneme tvorit. Svoji vlastni zabavu s blizkymi lidmi. Nemusi to ani mit nezbytne 'narodni' character; dalsi mozna alternativa.

301682

1.1.2014 16:25

Bez televize, bez poplatků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Nejhezčí večery v domácnostech byly vždy takové, kde televize nevysílala. Vzpomínám na čtení z různých časopisů, živou hudbu a
prostě jen povídání a otázky. U nás na venkově(před 30 lety) bylo často běžné, že televize byla v pokoji, kde se ani moc netopilo, a když si kočka sedla na dlouhou anténu, ani jsme signál neměli.U nás v rodině jsme hráli na housle, (viola, klasická kytara), takže jsme si doslova užili různé skladby. Zpívalo se, recitovalo,četlo nahlas, stmelovalo nás běžné, normální dění.Situace v dnešních rodinách je taková, že děti mastí hry na tabletech a pc, esemeskují, nemluví a rodiče jsou oddělení televizí nebo internetem. Komunikace - jako "krevní oběh rodiny" je na nezdravé úrovni. Každý jede na svém programu.
Nechci být konzervativní, jsme v době IT, ale pokud to přeroste míru a je z toho celodenní zvyk, pak to začne být destruktivní.
Dnes jsme naprosto v běžné situaci, že děti sami vypínají televizi, cítí to jako zbytečnost, ztrátu času.Jsem za to vděčný.


Autor zřejmě zapomněl, že bolševické silvestry v televizi byly naprosto cenzurovány a stavěny prorežimními cvičenými krysami, cvičenými ptáky, cvičenými lidmi a kdejakou rádoby uměleckou chamradí, dohlíženo z řad stb a spol. ve smyslu udržení rodin u bolševického vysílání. Byla v tom vždy jen a jen propaganda a umělci byli z velké části kolaboranti s režimem.
Nezapomínejme na podobnou situaci, jaká je i dnes.

Od televize, doporučuji nic nečekejte, a nebudete zklamaní.
Zrušit by se měly povinné poplatky za sofistikované vysílání
90 % destrukčních pořadů. Komu vadí televizní zlo, televizi nesleduje. Pokud je zboží nekvalitní, prošlé, reklamuje se a je to nezákonné. I vysílání je v moci režie mocných, však víme kdo vlastní televizní kanalizaci!

301676

1.1.2014 21:15

RE: Bez televize, bez poplatků

qwe 37.?.?.?

Reakce na 301676

Mě se ty cenzurované bolševické pořady líbily proto, že byly vtipné, vkusné a inteligentní. Což se naprosto nedá říci o těch demokratických. Asi jsou bolševici inteligentnější a s větším vkusem, než demokraté...

301697

3.1.2014 22:25

RE: Bez televize, bez poplatků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 301697

...raději nechtějte slyšet co bych vám v naprostém klidu a bez snahy politicko-ideologicky vám bourat vzdušné zámky a sundavat růžové brýle jak jste zvyklý nosit, začal vyprávět o inteligenci bolševismu. Přešel by leckoho humor. Víte kolik vaše poklidné soudružské sledování "zábavných pořadů" stálo lidských obětí a teroru? Asi nevíte kolik lidí trpělo, zatímco vy jste si přepínal z jedničky na dvojku? Je ostudné vůbec vykřikovat cosi o bolševické inteligenci, jejíž důsledky vidíte kolem sebe. Máte krátkou paměť, budete si ji muset osvěžit.....

Položím vám dvě základní otázky.

1)Zkuste pátrat po tom, kdo je hlavním zakladatelem bolševismu a co bylo snahou tvůrců prvních revolučních hnutí. Sahá to hlouběji do historie, než se zdá.

2)Zeptejte se desítek milionů obětí inteligentního bolševismu, jak inteligentní byl styl výslechů a perzekucí, jak inteligentní byla a je destrukce mnoha národností, jejich hodnot, umění a kultury, jazyka, protože pokračuje úspěšně v převlečeném kabátě revoluce starší....

Autoři zrůdných politických systémů vycházejí stále ze stejných metod a snah. Pokud jen trochu oplýváte touhou porozumět událostem kolem sametové revoluce, poznáte, jak velmi byli lidé podvedeni.

Mnoho zdaru, nejsem na straně žádného zločinu.

301970

4.1.2014 4:36

RE: Bez televize, bez poplatků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301970

>>Mě se ty cenzurované bolševické pořady líbily proto, že byly vtipné, vkusné a inteligentní. Což se naprosto nedá říci o těch demokratických.

>...raději nechtějte slyšet co bych vám v naprostém klidu a bez snahy politicko-ideologicky vám bourat vzdušné zámky a sundavat růžové brýle
Vcera (3. ledna) opakovali na jednicce hlavni silvestrovsky porad z roku 1978. Vynikajici. Jak ucinkujici, tak publikum (akteri, kteri momentalne nebyli na jevisti vytvareli uzasnou atmosferu). Vynikajici byl i napad, dramaturgie, aranzma, proste vsechno.

>nejsem na straně žádného zločinu.
To byste ty klapky z oci nesundal ani v tomto pripade?
Pripominate mi jednu znamou: Do podzimu lonskeho roku velice uznavala kvality houslisty Sporcla. Den pote, kdy jsem byl na jeho koncerte, jsem tu znamou znovu potkal a jeho solove vystoupeni chvalil. Znama zakroutila hlavou: Ne, kdo vi, jak to s tim jeho kumstem je. To myslite vazne?, ja na to. Ano, protoze se postavil na stranu Zemana...
Myslim, ze predpojatost je nemoc.

301981

4.1.2014 9:46

RE: Bez televize, bez iluzí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 301981

Nejsem typ co chce mít poslední slovo, zvláště, když nevím s kým je řeč.
Máte zde prostor, využil jste ho a nechám to ve stavu, že jste
označil cosi za předpojatost.
Nejsem typ co chce zřejmé věci za každou cenu odhalovat.
Většina lidí v tom doufám má jasno, zbytek je na vás.

Mnoho umělců a hudebníků veřejně nehraje( v pořadech televize), ač jsou o mnoho tříd lepší zpěváci a hudebníci, protože nepřijmou styl a podmínky jejich podporovatelů.

Skutečný muzikant ví co znamená hrát pro radost a z lásky k hudbě.

Někdy však stačí udělat jen malý podraz na kolegy, kamarády, jenom takovou malou špinavost a hned je tu šance jít výš....[smích]
(i když Šporclovi fandím,je velký talent!) ♫♪♫♪♫
Obecně, často vám zhořknou umělcovy tóny, když poznáte bližší
podporovatele, je to stará věc už od starověku.

Je pro vás lepší vidět zatím svět v krásných a super barvách.
Užijte si ho, je to zamilovanost. Někdo o ní mluví jako o nemoci...[smích]

301993

4.1.2014 14:19

RE: Bez televize, bez iluzí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301993

>Je pro vás lepší vidět zatím svět v krásných a super barvách.

>Užijte si ho, je to zamilovanost. Někdo o ní mluví jako o nemoci...[smích]
Asi bychom se shodli, byt u jednoho stolu. Moje urcite parametry splnujete, zbyla nedorozumeni by spadla pod nej. Pozoruhodne je vase videni me vize. Kdekdo me, dedka, totiz peskuje za zaporne videni a chapani, a me to pak nuti porovnavat produkty jejich myslenkovych procesu. Jinak co se tyka jeviste, trochu vim, co je zapotrebi nejen na nem, ale co ocekavat od tech sedicich, naslouchajicich a cucicich. Asi proto me vnimate jako "zamilovaneho do nemoci..." Poeticky jste to napsal, hned si to prenasim do zapisniku.

302013

4.1.2014 22:49

RE: Bez televize, bez iluzí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 302013

Pokud by jsme seděli u stolu, kde se podává dobré víno, rozhodně
jsem ochoten připít na lásku i na všechny zamilované.
Ono po pohárku dobrého ryzlinku, po archivním ...jde politika stranou.Víte ono, vzpomínky a prožité nelze smazat.

Ono s lidmi to je podobné jako s vínem a vinicí.
Mladá vína jsou lehká, jiskrná a bujará- všichni vinaři jsou v radostném očekávání co přinese mládí, archivní chutnají poněkud trpce-to je střední věk, a potom ten pozdní sběr když se vydaří, to je teprve krása pro skutečné vinaře.
Několik let jsem se přátelil s jedním starším div. hercem, který mě ohromil nejen rozsahem své osobnosti co do znalostí, zkušeností a charakteru, ale i mě ohromil svou hrou na kytaru. Prostě mě celoživotně vděčím za tu nákazu klasickou kytarou.

Umělci, kteří na prknech co znamenají svět pracovali se skutečnou láskou a zaujetím pro věc, a kteří od nás odcházejí, si zasluhují dlouhý potlesk, protože svět dokázali rozsvítit pro druhé září opravdovosti.
To je moje zkušenost i s jinými umělci, než jsou herci a hudebníci.
Na zdraví!

302030

5.1.2014 17:02

RE: Bez televize, bez poplatků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 301970

To mě pane potom vysvětlete proč televize točila v předsilvestrovském a posilvestrovském období tolik veselých (silvestrovských) pořadů z období reálného socialismu. [zmaten]http://www.zvedavec.org/images/smiles/icon_confused.gif

302070

7.1.2014 12:42

RE: Bez televize, bez poplatků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 302070

A vy se zamyslete nad tím, proč se už přes 20 let vykrádá národní bohatství, tunelují se podniky a penězovody vedou na správná konta,
pouštějí se zločinci, vede se mafiánům, ničí se kulturní bohatství, šíří se morální zvrhlosti a většina "národa" sleduje opravdu světový humor a zábavné pořady denně!, ne jen o silvestry.A nic, žádné naděje na lepší reakci společnosti. Naopak
přibývá těch co akceptují zločinný systém a upisují se hypotékami
a poslušností.
Lhostejnost, beznaděje? To si musí každý odpovědět sám podle míry rozumnosti a účinků svědomí.

302192

12.1.2014 19:58

RE: Bez televize, bez poplatků

Josef Velešík 212.?.?.?

Reakce na 301970

...k tomu se nedá vůbec nic napsat, inteligence je zahalena tmářstvím a temnem ublíženosti. Vyrovná se to jen snad rozbitím a zneuctěním hodnot myšlenek a likvidací majetků budovanými věky, které přečkaly války a ukončily svůj vývoj a pocit vlastenectví v 21.století. Točíme se v nějakém kruhu, který má za cíl pod záštitou svobody, svobodného podnikání za jakoukoliv cenu, ať to stojí co to stojí, však obyčejní občané a obyvatelé této planety to zaplatí....kdyby NE, tak běda jim!! s cílem - skrytě likvidovat celou Zemi, pod záštitou bezzubého globálního vládnutí, pod zvůlí obrany ekonomických, materiálních a podobných zájmů jediného státu světa - třeba i vojenskou silou. Však vynakládání 60% nákladů rozpočtu na vývoj a výrobu nových a nových "účinnějších" zbraní, to potvrzuje. Předposlední odstavec se blíží skutečnosti....ovšem pro občany je příjemnější zjištění žít bez stresu, mít práci, zajištěné školství, zdravotnictví, důchody, než trvalý stres ze ztráty práce, likvidace školství a zdravotnictví, ohrožení důchodů, vlastních životů, majetků atd. svědomím, že dnes je přece možné všechno.....však je demokracie. Ale že je šlapáno po základních "právech" občanů - právo na narození, zajištění školství, zdravotnictví, práce a nakonec i péčí o seniory a důchody, na to už STÁTY (vlády) tak nehledí. Protože především hledí jen na sebe a na to, aby občany strašili tím, co bylo! Bez řešení a vyřešení toho, co se děje dnes. Cenzura, vyhrožování, nedodržování zákonů - ano, i těch, které by měly platit a snad i pro někoho platí. Vyřešení korupce, vyvádění financí z rozpočtů bez osobní odpovědnosti, imunita i při vlastizradě - i to trápí občany. Protože takto si určitě nikdo vývoj po r. 1989 nepředstavoval. Nakonec i VH při veřejném projevu řekl: "Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte!...Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají. ...Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány. ...Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor! ...Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme.
Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme. Podle mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury… Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátě základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prostě jako úkol, který jim byl zadán. Zde neplatí žádné NE...Automaticky kráceno

302425

1.1.2014 16:26

Proč TV

231wektor hugo (tečka) chavezz (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

Nikdo Vás nenutí koukat na TV.Existují i jiné možnosti jak strávit večer.Praktikuji to více let a mohu jen doporučit vyhození bedny z domu.. [mrknutí jedním okem]

301677

1.1.2014 16:28

Názor

Ploskuták 88.?.?.?

Dovolím si přispět svou troškou do klína. Jsem od narození na vozíku v důsledku mozkové obrny a tak jsem zvyklý Silvestra trávit s rodiči u TV. Musím říct, že u Silvestra 2011 a 2012 jsem se bavil fakt výborně. Silvestr 2013 se ovšem moc nepovedl. Záleží na spoustě věcí. Můj názor je ten, že každý má rád jiný druh humoru. To, co jednomu může přijít navýsost vtipné a zábavné, může se druhému zdát trapné a ubohé. Za nějaké dva týdny mi bude 31 let. Často se píše, jak je humor vulgární, hrubne a tak. Každá generace má podle mě v oblibě specifický druh humoru. Dnes je často za inteligentní humor považováno Televarieté s panem Dvořákem a paní Bohdalovou. Uznávám, že ve své době to byla špička, i když já nikdy nepatřil mezi ty, kteří v dobách porevolučních se při repríze tohoto pořadu popadali za břicho. Stejně tak není můj šálek pořad Hovory H s panem Horníčkem, byť si ho jinak velice vážím.

Izera mám taky rád, i když pro mnohé bude symbolem pokleslého humoru, líbí se mi i Všechnopárty, mám rád pana Donutila, i pořad Partička. Letos ten Silvestr byl slabší, ale hlavně chybí koncept, dobří scénáristé, režiséři... Kde jsou ty časy pánů Františka Poláka, Gustava Oplustila a dalších. Za komunistů to bylo tak, že se na Silvestru makalo celý rok a všichni tehdejší herci, zpěváci, baviči, se ho museli povinně zúčastnit.

Mně se vůbec nelíbí pojetí velkých show - to, že na scéně uvidím, všechny ksichty českého showbyznysu, to mi bránici nerozhýbe. Scénky většinou trapné, proto mám nejraději komornější pořady - moderátor, tři čtyři hosté a vyprávění si...

Vtip není v okázalosti programu, někdy stačí zcela jednoduché a prosté řešení.. I když, ono udělat kvalitní Silvestr nemusí být nic snadného, protože každého rozesměje něco jiného a pobavit všechny je v principu nemožné. Faktem ale je, že nám chybí (nebo nedorostli ještě) velcí baviči a já se třeba u Silvestrů pana Menšíka směju celkem dost.

Hlavně mi přijdou hloupí ti arbitři vkusu, kteří mají potřebu hodnotit, co je vtipné a co ne. On je totiž humor značně individuální a učíme se mu celý život. A ano, Bubílková je sice vyníkající, ale pouze ve dvojici se Šimkem, která byla skutečně geniální. Od té doby, co dělá politickou satiru sama, mi přijde hrozně ukřičená a trapná..

301678

1.1.2014 16:44

Souhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

S autorem článku souhlasím. Opravdu ubohý program.

301679

1.1.2014 17:13

Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Mne osobne velice vadilo slozeni publika. Je dulezite, pro koho se vystupuje. Publikum je spolutvurce. Dosud na tech akcich bylo publikum postarsi, prosle jakousi zivotni zkusenosti, ale tentokrat to byla omladina, ktera mnohym aspektum zivota nerozumi, a proto se lacine smeje kdecemu..., neumim se domyslet, proc jeho slozeni bylo prave takove, jestli se jednalo v zakulisi o takovy zamerny vyber? Anebo ze by dospeli proste nemeli uz zajem o srandu? Pokud ano, bylo by to napovazenou.

>v první řadě strašlivá nudnost. Pak křečovitost, uřvanost, dech beroucí povrchnost, ubohost, trapnost, naprostá myšlenková a ideová impotence
To jste vystihl uplne presne. A vracim se k tomu, co jsem uz napsal: Nevim, jestli by na takovou slataninu publikum se zivotnimi zkusenostmi reagovalo tak spontanne, jak to umi jen omladina vchazejici do spolecenskeho deni bez rodicovskeho vlivu. Mam silne podezreni, ze tvurci poradu si byli dopredu vedomi jeho chudoby, a proto jakasi skryta forma vyberu.

>mág předváděl měnovou reformu z roku 1953
Tu menu jsem prozil. Strasna tragedie. Nasledovaly sebevrazdy a u prezivsich bida. Na tragedii se nepatri lepit zert. Vyznelo to pro me obdobne, jako kdyby se nekdo snazil nalepit zert na valku ci dokonce holocaust.

>Proč naprosto chyběly narážky a anekdoty na současný režim, na byrokracii evropských úředníků, na nenažranost bankstérů nebo alespoň, (když už nechtěli dráždit mocné), na lichvu malých lichvářů? Proč nikdo nepoukázal vtipnou formou na exekutorský teror, na bezdomovectví, na nezaměstnanost a chudobu v Evropě a jinde, na všudypřítomné šmírování Velkého bratra?
Neodpovim na vase proc opodstatnenim, protoze to kazdy vi. Jista skupina je bohuzel rada, ale jsou naopak takovi, kteri toho "proto" jsou plni, az negativne prehlceni. Vyznel bych tudiz zbytecne. A prave toto je desna zakulisni hruza.

301681

2.1.2014 2:39

RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301681

"Tu menu jsem prozil. Strasna tragedie. Nasledovaly sebevrazdy a u prezivsich bida"

Sebevraždy se mohly vyskytnout lada tak u šmelinářů. V každém případě jen u těch posedlých mamonem, kterým ohrožovali chod státu. Pro drtivou většinu to žádná tragédie nebyla. Mzdy a úspory na vkladech se srovnaly s cenami zboží v poměru 1:5, tak o jaké bídě hovoříš, když životní úroveň neustále rostla a dokonce se zlevňovalo! A to i bez toho válkou vykrmeného židovského kapitálu v podobě Marshallova plánu, jímž se příjemci dostali do područí USA, jehož důsledky se projevují v současnosti globální krizí bez konce. Ta skutečná bída se sebevraždami i vraždami, ta sem přišla až s výdobytky kapitalizmu - inflací horší měnové reformy, nezaměstnaností, bezdomovci, exekutory, lichvou, bezprávím atd. A od vypuknutí té krize se situace jen zhoršuje. Už není ani na valorizaci důchodů a mzdy jdou reálně dolů. Nadto právo se s novým rokem stalo neprávem a bez dovolání se ho. [bliji]

301721

2.1.2014 3:51

RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!

Esmate 194.?.?.?

Reakce na 301721

Naprosto bez výhrad podepisuji.

301725

2.1.2014 5:20

RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301721

>>"Tu menu jsem prozil. Strasna tragedie. Nasledovaly sebevrazdy a u prezivsich bida"

>Sebevraždy se mohly vyskytnout lada tak u šmelinářů.
To vase "mohly" je spekulace, ne argument. Svedci take o tom, pominu-li nesoudnost a neschopnost posuzovat vyznamy a souvislosti slov, ze jste tu dobu neprozil.
>V každém případě jen u těch posedlých mamonem, kterým
>ohrožovali chod státu. Pro drtivou většinu to žádná
>tragédie nebyla.
Potkalo to generaci lidi, ktera preckala valku a znarodnovaci proces spojeny s justicnimi vrazdami (ktere byly vlastne jeste i v te dobe aktualni). To vase "posedli mamonem" se na tu generaci opravdu velice hodi. Vetsina lidi (krome poblaznenych komunistu) totiz nejenze neverila vladcum a ani bankovnimu systemu, ta vetsina se tech vladcu doslova a do pismene bala. Penize se nenosili do banky, protoze s nimi temer vsichni taktak vychazeli. Penize v hotovosti se menily 1:50, zatimco tem jedincum, kteri byli opravdove "posledli mamonu" a meli uspory v bance, se smenily 1:5. Nemam cisla k dispozici, jen poznani, ze tech "posledlych mamonem" kolem me nebylo.
Jinak to vase "posledli mamonem" byl castym argumentem tehdejsich politiku a v radiu ten pojem bylo mozno slyset tak casto, jako dnes slova - demokracie, svoboda.
>Mzdy a úspory na vkladech se srovnaly s cenami zboží v poměru 1:5
Pane, bylo by to vase tvrzeni usmevne, ale protoze jsem tu dobu prozil na vlastni kuzi, jsem schopen jen zakroutit nad tim bolsevickym blabolem nevericne hlavou.
>tak o jaké bídě hovoříš
Chtel jste, soudruhu, rici: "hovorite", ne? Vite, v cestine stale plati pravidla, rozlisujici tykani a vykani. Je jasne dano, kdy se ty ktere formy maji pouzivat. Ja se s vami neznam a pamatuji i WW2, a proto, vychazeje z ceskych pravidel, byste mi nemel tykat.
>když životní úroveň neustále rostla a dokonce se zlevňovalo!
To zvraceni, kterym jste me obdaril, bych ted mohl pouzit ja, mozna dokonce opravneneji, ale radeji se vyjadrim prilehaveji a velkoryseji slovy: vite hovno!!!!!

Ke druhe casti vaseho prispevku jenom kratce: v necem bych vam dal i za pravdu.

301729

5.1.2014 7:55

RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!

Zdenda52120 188.?.?.?

Reakce na 301721

Souhlasím stoprocentně !!!

302043

2.1.2014 4:11

RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 301681

Menova reforma se netykala pouze nas, nebo vychodniho bloku po valce.
Trochu objektivity.

301728

1.1.2014 17:34

Jó, jó, je to tak...

realista1 178.?.?.?

Pane Stwora, dávám Vám 110 bodů ze 100 možných. Víc k Vašemu hodnocení není třeba. Ale že by to někým pohnulo, pochybuji. Tak to přece chtěli, tak to má být. Ještě si tak dělat srandu ze současného kapitalizmu...

301683

1.1.2014 17:34

Co bychom chtěli

Jacob 78.?.?.?

za pravidelných 135 Kč/měsíc [smích].

301684

1.1.2014 18:06

Přesný postřeh...

Bejbl 213.?.?.?

televizní bednu nevlastním od roku 1998, po rozvodu jsem uvážil, že je to zbytečnost. Rozhlas jsem zrušil o dva roky déle a čerpám z Netu a z knih. Pane Stworo, trfil jste do černého. Byl jsem na Silvestra u přátel a protože manželka kamaráda je na TV závislá, běžely obrázky a kravál.Občas jsme přerušili s přítelem debatu a podívali se co se na obrazovce děje. Komentovat dění,nemá smysl,vše bylo již řečeno.Ovšem napadlo mě přesně to, co píšete. V době tolika politických skandálů, mi chyběly vtípky,scénky,narážky na situaci u nás. Velmi dobře si pamatuji, jak za komančů probíhaly skryté narážky na různé nešvary a lidi z toho pár dní žili a bavili se.Co se týká celkově vysílání ČT,které občas vidím v restauraci, nechápu, jak ještě někdo může platit poplatky tomuto xindlu, který z peněz poplatníků dobře honoruje svoje zpřízněnce a kamarádíčky a vyrábí předražené programy.
Zvědavci přeji v dalším roce to nej a mnoho zajímavých příspěvků. Bejbl.

301685

1.1.2014 22:03

RE: Přesný postřeh...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 301685

Lidicky, co vlastne od televize ocekavate?
Ta dnes spada pod Hollywood.
Ti vam tam posilaji jejich serialy a jinak ukazuji stejne porady, jako napriklad hledani talentu.
Jedinny ucel Talmudvize je podrazit kultury kazdeho naroda a docela je znicit. V Americe se jim to na 100% podarilo.

301702

2.1.2014 4:07

RE: Přesný postřeh...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 301702

V Rusku se vzil pojem debilizator. Snad to objasni vse. I kdyz tam ty live show nekdy maji sve kouzla. Tradicni novorocni show je unikat. Na druhou stranu i venkovni live NBC z USA (Tradicni hodiny, odpocitavani, atmosfera...) ma sve kouzlo. Ty venkovni show maji neco do sebe (ranni NBC).

301727

2.1.2014 16:10

RE: Přesný postřeh...

Helena Sasová 82.?.?.?

Reakce na 301685

"běžely obrázky a kravál" To je naprosto přesně napsané. Hlavně ten kravál. Přiznám se, že tomu moc nerozumím, ale poslední dobou je jakousi drogou tvůrců jakéhokoliv pořadu (včetně videí na streamu a youtube a bohužel i v pořadu A-dost) do mluveného slova pouštět kravál. Posluchač pak musí pracně "vypreparovávat" slova z toho kraválu a velmi to vyčerpává. My jsme se vždycky učili (doma i ve škole), že když někdo mluví, máme mlčet. Mluvit, když mluví druhý, je nezdvořilé. Ale když někdo mluví a snaží se nám něco sdělit a do toho řve kravál (možná by to tedy někdo nazval hudbou) není to to samé?? Proč to tak je? Víte to někdo??

301795

2.1.2014 17:32

RE: Přesný postřeh...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301795

Ano, kravál! Máte též dobré postřehy.

V budovatelských filmech hovoří postavy na pozadí kraválu traktorů, náklaďáků nebo fabriky. Paradoxně zde kravál příliš neruší, neboť postavy pronášejí stručné repliky jako: "110 procent!", "Samozřejmě, soudruhu.", "Splníme!", a teprve ten budovatelský rachot dodává těm strohým větám váhu a hloubku.

Ve druhé půli 60. let přichází do ČSSR, pod vlivem vlny hippies, západních "zlatých šedesátých" a snad i židovského milénia (v roce 965 měli přijít na české území první židé; jaro 1968 mělo být možná i jakousi poctou tomuto miléniu) jiný kravál – moderní diskotéková hudba; objevuje se i undergroundový bigbeat (jehož "antihudba" je režimem parodována a perzekuována). Na knihomol(k)y, kteří se obejdou bez kraválu, je pohlíženo jako na divné. Jinak je ovšem hudba docela pěkná a naivní, stejně jako doba.

Bum, prásk, je tu listopad 89. Hluboké hlasy našich židovských zpěvaček, které jsme zaslechli naposled v roce 1968, předznamenávají novou dobu. Hudba = svoboda. Každý poslouchá skupinu Orlík, která kope do období 1948-89, ale v rámci možností tepe i nešvary nové doby, zejména islám a cikány. Kravál se zvolna dostává do reklam v televizi a zvolna sílí.

Rok 2008, začátek ekon. krize, kravál je všude v obchodech. V komorním prostředí restaurací. Mládež si leje kravál do hlavy, bez něho by snad nedošla do školy. Když slyším ty pahlasy amerických negerských zpěvaček, ptám se, jak to někdo může poslouchat? Důraz jen na rytmus, melodie žádná, klipy vulgární.

Mládež se bez hudby neobejde, když přijde domů, hned zapíná youtube s americkou "hudbou".

Mám takovou teorii, že ticho je dnes zřejmě synonymem smrti. Dokud řve (strašná) hudba, je to dobré, máme si zřejmě myslet. V něčem je to podobné s Michalem Davidem v 80. letech. Jenže dnes před tím hudebním kraválem není úniku. Kdo neposlouchá hudbu, na toho pozor. Má vůli odpojit se od Matrixu.

301798

2.1.2014 17:35

RE: Přesný postřeh...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301798

Kdo neposlouchá, na toho pozor. Má vůli odpojit se od Matrixu.

Myšlena samozřejmě dnešní, zejm. americká hudba, která se line odevšad.
Jinou hudbu (klasickou, 50.-60.léta, každému podle jeho gusta) je samozřejmě dobré poslouchat.

301799

2.1.2014 17:52

RE: Přesný postřeh...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301799

Není pochyb o tom, že dnešní (mainstreamová) hudební má záměrný otupující význam.

Dnes obvyklé pouštění hlasité cikánské hudby na demonstracích proti kriminalitě je skvělým hyperbolickým příkladem výše uvedeného. (Ideálně v kombinaci s policejním vrtulníkem, který dělá kravál nad davem nespokojenců - to má rovněž silný psychologický efekt.)

Podobně za tzv. minulého režimu na pohřbu Jaroslava Seiferta na blízké motokrosové dráze záměrně jezdily hlučící motorky.

Vysmívaná KLDR provozuje to samé, co my v obchodech, restauracích, na internetu a v televizi – vysílání všudypřítomné hudby, která se z amplionů line ulicemi. S totožným cílem - otupit lidi, přesvědčit je o tom, aby se bezvýhradně poddali režimní realitě, která je přece nejlepší ze všech možných...

301800

2.1.2014 18:10

RE: Přesný postřeh...

AlA777 88.?.?.?

Reakce na 301795

To je částečně kvuli ADHD postiženým generacím, které potřebují neustále podněty, jinak ztratí pozornost. Proto jsou třeba v akčních filmech omezeny statické scény na maximálně 20 s. Jak můžete sami vidět, to je trend dneška. Už ani tak nejde o obsah, ale pouze o formu, krásný obal, pěkný lákač, aby byl pokud možno co nejvíc bombastický, co na tom že vetšinou prázdný. Jde spíš o kšeft, než o umění.

Vložený obrázek

301803

2.1.2014 18:27

RE: Přesný postřeh...

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301803

A další dva pěkné obrázky...

Televize 1

Televize 2

>To je částečně kvuli ADHD postiženým generacím, které potřebují neustále podněty, jinak ztratí pozornost. Proto jsou třeba v akčních filmech omezeny statické scény na maximálně 20 s.

Ano. Protilék?

Sérum 1

Sérum 2

301805

3.1.2014 14:57

RE: Přesný postřeh...

AlA777 88.?.?.?

Reakce na 301805

Tarkovský je obtížně stravitelný pro většinu lidí a zrovna Stalkera jsem viděl 2x nebo 3x a ten správný mood abych se na to díval znovu mívám circa tak 1x za 5 let. [velký smích]

Velice nízké standarty jsou tu proto, aby oslovili co největší masu, kterou pak dál debilizují. Není od věci si takové věci připomínat a proto znovu doporučuji všem, které toto téma zajimá, ať sáhnou po knihách Františka Koukolíka, velice poučné čtení.

301918

3.1.2014 17:35

RE: Přesný postřeh...

Bejbl 213.?.?.?

Reakce na 301918

Dovolím si doporuči = Drtinová - Koukolík - Vzpoura deprivantů.
Výtah na http://www.youtube.com/watch?v=vZSjJ4QKjls

301935

3.1.2014 19:49

RE: Přesný postřeh...

slak 77.?.?.?

Reakce na 301918

Koukolík, ač se dá říct že odborník bezpochyby je, je nelítostný drezér psů, které má asi za všechny se neorientující těmi co se nikdy eleboráty podivuhodných z nudy nezabývali. Vyjádření že v populaci 1% agresivních psychopatů můžou udělat ti co se pohybují v prostorech VIP, ovšem tam jsou i bravurní herci rolí. I schopní ukazují cestičku po které nikdy nepůjdou, ale okolí je dobrá byť s obchodně tržně loupežnými násilnickými hordami. [mrknutí jedním okem]

301953

6.1.2014 10:37

RE: Přesný postřeh...

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301953

A teď to zkuste napsat ve Vašem rodném jazyce, protože česky se nejste schopen srozumitelně vyjádřit. [oči v sloup]

302104

6.1.2014 11:09

RE: Přesný postřeh...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 302104

Prvoplanoví nikdy nepochopí souvislosti a jako chrti po startu jsou schopni běžet na druhou stranu, ovšem výkonně. Gratuluji k nadšení. [chechtot] [překvapení] [velký smích]

302109

3.1.2014 10:08

RE: Přesný postřeh...

Bejbl 213.?.?.?

Reakce na 301795

Nejsem si jist, zda vím proč je to tak,ale jedna z možností může být využívání podprahového vnímání a zesilováním ,,hudby" upoutávat-přitahovat konzumenta k danému ději-scéně. Jsem velmi často rozladěn,když si stáhnu film a nevyvážený zvuk způsobuje přehlušení dialogu ve scéně a následně není rozumět probíhajícímu rozhovoru.Třeba i ve slušném filmu, kde se pro umocnění napětí, používá symfonická hudba, dokáže po určité době člověka pěkně otrávit už jen tím, jak neustále prudkým zesilováním narušuje zvukovou hladinu, kterou si divák optimálně nastaví.
Co se týká hudebních produkcí v televizi a v rozhase u nás,nemohu sdělit svůj názor, neboť již léta poslouchám jen internetová rádia a tam je výběr převeliký, každý si najde to své.Je také možné, že lidé kteří dnes sedí u mix-pultů, ač s odpovídajícím vzděláním, dělají to, co v nich doba vyprodukovala. Od ranného dětství sluchátka na uších, v nich duc,duc... bez dynamiky, znalost hudební historie a tvorby minimální, vlastnost hudebního cítění žádná. Nejhorší na tom je, že se setkávám v rozhovorech s názory, že se jedná o pokrok a ten nelze zastavit. Jistě tak neuvažují všichni, ale předpokládám že z větší části to tak může být. Možná je to jako s módou, někdo nastaví trend a najednou bez tepláků s pruhy,nemůžeš do fitka. Svět už se dávno zbláznil. [zmaten]

301887

1.1.2014 18:43

Elis

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Ubohost programů ČT jenom reflektuje ubohost celého tohoto "demokratického" režimu. Co mě včak včera opravdu vytočilo, to byla hymna zpíváná před oltářem katolického kostela sborem ministrantů ve vatikánských barvách. To byl skutečný výsměch tomuto národu, jenž je z 80% ateistický. Ale úmyslem asi bylo názorně ukázat, kudy se bude tenhle rok ubírat politika a kdo tu bude skutečně bude vládnout. [bliji]

301686

1.1.2014 19:21

RE: Elis

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301686

Ano. Bude to důstojné pokračování dosavadní frašky.

Dříve probíhala ateistická rozkrádačka nenápadně pod křídly "křesťanské" KDU-ČSL (ateisti Parkanová, Kalousek), nyní se bude konat to samé – rovnou pod křídly marxistického papeže.

Člověk se jen podívá na myší očka Vlka, Duky, Halíka, a má jasno.
I kdyby si na sebe navěsili tucet křížů...!

Vypráskejme už konečně pravdolásku. I tu ukrývající sebe sama tu v KDU-ČSL, tu v řečičkách o "církevních restitucích". Této maskované pravdolásce naložme o to víc.

301689

1.1.2014 19:01

Bída a utrpení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Pražská "umělecká" žumpa je svět sám pro sebe, zcela odtržený od života. I socialistický realismus s Jiřinou Švorcovou byl stokrát lepší. Vymývačům mozků ale tahle ubohost na entou nejspíš vyhovuje, jinak by tu pakáž museli hnát sviňským krokem. Mladá generace už ani neví, jak vypadá skutečné filmové umění. Proto se také musí donekonečna opakovat 50 let staré pohádky.

301687

1.1.2014 20:44

Žumpa v TV

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

jen odráží ekonomický, mravní, kulturní a hodnotový úpadek v současné české společnosti.Důsledek toho, když se privatizují bilionové majetky za naprosté právní tmy,nerozlišují se čisté a špinavé peníze,existuje jedině správná ideologie a její propagátoři můžou beztrestně dělat úplně všechny lumpárny,zatímco kritici jsou uráženi, vláčeni médii a vyhazováni ze zaměstnání,když tunelování, daňové úniky, lži a korupce se stanou běžnou součástí podnikání a peníze jsou vždy až na prvním místě.Národ,který podvodníkům v kravatách naivně naletěl a svou pasivitou jim umožňoval po dvě desítky let se fantasticky napakovat na jeho účet,může ale naříkat i sám na sebe.

301695

1.1.2014 20:53

zaujímavé

marduk 92.?.?.?

to je nový spôsob samohany stráviť silvester pred TV?

301696

1.1.2014 21:34

RE: zaujímavé

slak 77.?.?.?

Reakce na 301696

I komp je zloděj času, ale telka je zoufalství a novou nedám, zrovna jako nevím proč mám ještě krám video asi s 50 neskouknutými 240 a muselo by mi hrábnout abych si to pustil, kdoví jestli se kazety pohnou po 3 letech a možná že kdybych se hodně nudil tak jako archív hovadin to převedu na hadr, ale i tam se patrně po deseti letech dá čekat možné K.O., druhý hardiskový a se satelitem se taky rozloučím až doběhne dvouletá nabídka základních zdarma. No domácí kino to trochu legitimizuje jinak, hmm fakt. [překvapení] [mrknutí jedním okem]

301699

1.1.2014 21:17

To nebyla jen nůůůdááá, jak by řekl Homer S., ale skutečné trýznění

Annna 90.?.?.?

Žádný humor, inteligence, myšlenka. Tak blbácké a ustrašené jak z dob stalinského dřevního "komunismu" u nás. Vrchol hororového večera byl ten ubožák àla Zeman. Nevím, co se stalo, že tady dokážeme podělat už úplně všechno. [bliji]

301698

1.1.2014 21:59

RE: To nebyla jen nůůůdááá, jak by řekl Homer S., ale skutečné trýznění

R 85.?.?.?

Reakce na 301698

Když Mao Ce Tung udělal kulturní revoluci, zničil veškeré tradice a kvalitní úmění, všechno bylo jiné ... Tu samou kulturní revoluci si prožilo i Česko po nástupu podprůměrně inteligentního ráčkujícího alkoholika.

301701

2.1.2014 19:43

RE: To nebyla jen nůůůdááá, jak by řekl Homer S., ale skutečné trýznění

Anellus 85.?.?.?

Reakce na 301701

Porovnávat Čínskou kulturní revoluci s naší popřevratovou kulturní žumpou je hodně mimo mísu. Kulturní revoluce v Číně nebyla ani tak o kultuře. Odstranila vrstvu předválečných a válečných tzv. "vzdělanců". Ti sice ovládali řeči předchozích kolonizátorů (angličtinu a japonštinu) ale jinak kromě konfucianizmu, barbarského zákonodárství a okrádání obyčejných Číňanů neuměli nic. Jo, a několik jich psalo veršíky v mandarinské čínštině, abych jim nekřivdil. To v té době Čína nepotřebovala. Takže, jakmile dospěla první poválečná generace alespoň do středoškolských let nastala díky Maovi Kulturní revoluce obdobně, stejně jako o pár let předtím Velký skok. Kupodivu odstranění těch konfucánských, k ničemu rozumnému nepoužitelných "vzdělanců" neproběhlo drasticky, museli jen jít makat na venkov, to Čínu hospodářsky stabilizovalo. Kulturní revoluci a Velkému skoku se sice vysmívali presstituti celého světa ale brzy jim úsměv zamrzl na rtech. Díky těmto hnutím Čína rychle avanžovala na solidní přední místa alespoň ve výrobě základních komodit, jako ocel, uhlí a cement. To byla úžasná změna pro zemi, kde i lopata byla dřevěná a luxusní model jen okovaný. Právě tato změna, spolu s národní nezávislostí, vytvořila základ dnešního velkolepého hospodářského vzestupu Číny.

301815

1.1.2014 22:38

Jedna dobrá komerční TV

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ještě, že tu máme PRIMA ZOOM [smích]

301704

2.1.2014 0:05

RE: Jedna dobrá komerční TV

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 301704

Lvi, tygři a medvědi, ó jé. Žraloci. Hitlerovi válečníci. Medvědi, lvi a tygři. Krokodýli. Katastrofy. A teď pozor, to jsem já, slavný lovec Pampalini, tedy pardon, Jack Hanna, tedy pardon, Steve Irwin; stačí natáhnout ruku a už držím zvíře. Již za okamžik: Žraloci. Pouze na Prima ZOOM! [velký smích]

Ne že by se hoši nesnažili, ale je to bohužel celé tak nějak bezzubé, rádoby-senzační a pořád na jedno kopyto, čemuž nijak nepomáhají neustálé reprízy věcí, které běžely včera, předevčírem, před třemi dny. Takhle nějak by vypadal přírodovědný časopis z redakce Blesku. Takže musím bohužel konstatovat, že ZOOM mě omrzel poměrně záhy... když už ho mám puštěný, tak bez zvuku.

Skoro to vypadá, že ani dokumentární televize se dnes nedá dělat bez toho, aby byla zaměřena na nejnižšího společného jmenovatele, tj. nejblbějšího příslušníka dané cílové skupiny. U silvestrů je to jen víc vidět, protože tam je ta cílová skupina řádově širší. [mrknutí jedním okem]

301711

2.1.2014 0:40

RE: Jedna dobrá komerční TV

Jana Malá 89.?.?.?

Reakce na 301704

No. taky jsem přepínala a šílenost sama...ale nejvíc mne zaujala televize Šlágr!!!!!! To jste si měli naladit taky!!!!Dneska mladý vystrčili všechny "starce" odevšad, takže tvůrci pořadů nejsou naše generace a tak je program přesně takový, jakou máme mladou generaci...blbou, ignorantskou a praštěnou....Madagaskaru už máme taky plné zuby[smích])) Šlágr maj puštěný všichni moji známí..neimitují tam presidenta, neotravujou s politikou a negacema a jen samé pohodové písničky, vypravujou se tam zkušenosti obyčejných muzikantů a lidí normálních...starších i mladých...ale normálních!!! Nalaďte si to...a přepínáme jen na ZOOM

301714

2.1.2014 8:06

RE: Jedna dobrá komerční TV

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301714

Jak se diskutující na Zvědavci postupně odkrývají, zjišťuji, že zde převládají příslušníci starší generace.
Moudrost stáří a četně životní zkušenosti diskutujících jsou důvodem, proč sem chodím.
Jen ten Šlágr sem, prosím, netahejte. Je to kýč pro důchodce, kteří moudrost vyměnili za konzum bez front.

301732

2.1.2014 10:09

RE: Jedna dobrá komerční TV

kolokol 89.?.?.?

Reakce na 301732

Tak tak, Šlágr si často pouštěla v pětaaosmdesáti má máma. A vždy, když jsem to začul, byl to pro mě signál k útěku do své komůrky k PC, kde jsem se mentálně uzavřel (otevřel?). Uznávám, taky žádná výhra [smích]

301744

2.1.2014 10:52

RE: Jedna dobrá komerční TV

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 301732

že zde převládají příslušníci starší generace.
taky se mi zdá, že tento diskuzní prostor začíná ovládat senilita...
mimochodem, ten "šlágr" je skutečně otřesný komerční a doslova pouťový šmejd (a sebeuspokojování jakéhosi peterky)... občas se na to podívám, abych se uvedl ve vytržení a hledím na to už pomalu s posvátnou hrůzou, ještě musím podotknout, že i těch pár minut (úžasu) dokáže mou ženu dokonale rozhodit, i když se nachází ve zcela jiné místnosti... [chechtot]

301753

2.1.2014 14:10

RE: Jedna dobrá komerční TV

mtk 88.?.?.?

Reakce na 301753

Šlágr je především výborný bysnys pro Šlágr. Z prodeje dvd totiž nedostanou interpreti nic než kecy o "báječné reklamě". Je to stejný princip jako ty kvízové pořady s postupně se obnažující krasotinkou, kde můžete vyhrát 1000kč a provoláte 600.
Ono nemá valného smyslu hledat "oduševnělou hloubku" tam, kam vkročí bysnys, což se týká drtivé většiny veškérého mediálního světa.
TV Šlágr je přesně taková, jaká má být. Ekonomiku táhne svou "spotřebou" lůza (jak by řekl Zeman dolních 10 mil), dříve se jim říkalo poddaní.
Špatné časy nastanou teprve tehdy, až se do televizorů přestanou montovat vypínače. [mrknutí jedním okem]

301783

3.1.2014 11:52

RE: Jedna dobrá komerční TV

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 301783

je to tak, až příliš to připomíná tvshop se zázračnými noži, ovšem tady je předmětem něco, co se pro to vůbec nehodí, to už je spíš stravitelná ta tv estráda, která už za účelem prodeje a zprostředkované zábavy vznikala, u mě dokonce vznikl efekt, že písničky, které jsem měl celkem rád, se mi po průchodu "šlágrem" začaly rychle protivit, no třeba to zase přejde, ještě že ten krám má ten vypínač [mrknutí jedním okem]

301900

3.1.2014 21:26

RE: Jedna dobrá komerční TV

mtk 88.?.?.?

Reakce na 301900

> u mě dokonce vznikl efekt, že písničky, které jsem měl celkem rád, se mi po průchodu "šlágrem" začaly rychle protivit, no třeba to zase přejde, ještě že ten krám má ten vypínač
Tak to si nenech kazit emoce jinými vlivy, když se ti něco líbí, tak to nech vyžít a vykašli se na to, že to má nějaké podprahové a jiné záměry, pokud je odhalíš, tak je můžeš racionálně odfiltrovat. Můžu se bavit reklamou na cokoliv při vědomí toho, že si ten "produkt" stejně v životě nekoupím.
Je to kravina, ale mě zvedla náladu:
http://www.youtube.com/watch?v=mdB4V_rYPkk
Zpívat hoch umí, dobrý fór to je taky, a že baví masy, rejžuje zlaťáky, je slavný? No, to je jeho problém a problém těch mas, já na to dlabu a všichni proletáři světa mi polibte prdel! [mrknutí jedním okem]

301966

1.1.2014 22:49

...souhlas

Kluk 212.?.?.?

...naprosto souhlasím s panem Stworou, vidím to stejně jako on. I já jsem si to moc neužil, a to oslavuji příchod Nového roku opravdu velmi rád, ale tentokrát to stálo za starou bačkoru. Zábava neZábava byla opravdu mdlá a bezduchá, připadá mi to, jako by na nás tady důle pěkně káleli, jako kdyby jsme neexistovali. Absolutní neschopnost (možná i finanční), pobavit kvalitně lidi alespoň jednou za rok, je opravdu neskutečná.

Když to řeknu trochu neohrabaně, Byl to těžký opruz!

301705

1.1.2014 23:22

Absurdistán

lu.bro 78.?.?.?

Podívejte se na US komedii, Idiokracy je to jedna z těch ztřeštěných komedií u kterých bych normálně nevydržel. Až do chvíle, kdy mi došlo, že k tomuto míříme mílovými kroky. Neberte to jako komedii, ale jako předpověď budoucího vývoje.

http://www.youtube.com/watch?v=BBvIweCIgwk

301707

2.1.2014 10:11

RE: Absurdistán

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 301707

To vypadá zajímavě. Kde se to dá vidět? Je to v kinech?

301746

2.1.2014 11:53

RE: Absurdistán

slak 77.?.?.?

Reakce na 301746

http://www.uloz.to/x9AMr7Ks/absurdistan-idiocracy-2007-cz-dab-avi

301762

2.1.2014 15:50

RE: Absurdistán

lu.bro 78.?.?.?

Reakce na 301746

Jak už odkázal pisatel níže. Stáhnout z ulozto.cz. Přeji příjemné sledování a následnou depku. [mrknutí jedním okem]

Ale to přejde. Takový stupidní film, ale otevře oči a pokud se člověk zamyslí tak i pochopí spousty věcí. Gratuluji tvůrcům, myslím, že je zde skryto mnoho pravdy a faktu, stejně jak tomu bylo v zábavě před revolucí. Ale opravdu se nad tím musí divák zamyslet. Bohužel spousta lidí to bude brát pouze jako humor, zábavu a sci-fi. Ale.....

301792

1.1.2014 23:52

Vždyť ty televize ani české nejsou, snad jen s pár výjimkami a tou, co jsme nuceni financovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

ale na obrazovce to moc znát není, spíš se jedná o nějaké permanentní politické školení pravicovými anarchisty z Kavek těch diváků, co si dovolí volit nalevo či dokonce "ultrapravo".
Nicméně i plísňáci nám začínají pobekávat, že jim omladina ty správně anti- bajky přestává baštit.
Ta "naše" TV však většinou neopomene odvysílat Roháčův Silvestr z prostředka normalizace, kdy tento způsob zábavy zřejmě dosáhl vrcholu, což závislákům umožní si spravit náladu ...

301708

1.1.2014 23:58

Barrandov drtil konkurenci, Silvestr měl rekordní sledovanost

Televizní silvestr 77.?.?.?

Barrandov drtil konkurenci, Silvestr měl rekordní sledovanost
http://www.tyden.cz/rubriky/media/televize-a-radia...

Televizní silvestr: Komerční stanice dostaly výprask
http://kultura.eurozpravy.cz/media/84670-televizni...

301709

2.1.2014 1:21

RE: Barrandov drtil konkurenci, Silvestr měl rekordní sledovanost

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301709

V propagande eraru vo uspore elektricky energie sem si precet, ze statisice lidi v ceskym krateru ma pustenou TV i kdyz na ni necumej ........ Je to jako s radio receiver za ktery chce erar poplatek a kde na ty vymejvarny mozku ktery si dnes muze kazdej poslechnout v shoping centre nebo na nadrazi na hajzlu kazdej sere..... A s TV je to stejny. Taky kdo by na porady v TV na ktery se uz neda cumet cumel, ze jo!

301717

2.1.2014 0:16

Debilizace národa proběhla úspěšně

hs 82.?.?.?

"Debilizace národa proběhla úspěšně" Skvěle řečeno (napsáno). My nemáme televizi, takže mě něco takového (to, co je popisováno v článku) nemůže potkat, ale výše uvedená věta je naprosto trefná. Já vůbec nechápu, jak se na to někdo může dívat a ještě za to platit.
Ještě se s vámi podělím a zajímavou příhodu: Když si spolužáci mé dcery před časem povídali o pořadu v TV, bylo jim divné, že jejich kamarádka nereaguje a nezapojuje se do diskuse. Na dotaz proč? odpověděla: "my nemáme televizi". Údiv jejích spolužaček a spolužáků byl docela pochopitelný: "to jste tak chudí?". "Ne, my ji na nic nepotřebujeme" odpověděla dcera. Dneska se jí spolužačky už neptají na to, co říkala včerejšímu fimu, protože vědí, že ho nemohla vidět. A divte se, pořád žije a není "debilní".

301712

2.1.2014 0:29

Televize v ceskym krateru z Tesly

Satanist 75.?.?.?

byly masiny ale televizni porady v nich ted uz stojej za hovno....... Kdysi jeste za komancu v plne funkcni lampovy Tesla Manes z roku 1959 - druha serie z Nizny nad Oravou kde byl uz vosazenej 6 kanalovej volic bylo fakt na co cumet ale dnes to je fakt bida. Tak ze kdyz by melo naky museum v ceskym krateru kde ma hluboko do kapsy uz i erar penize a vo plne funkcni zachovalou Tesla Manes s originalni vobrazovkou a lampama zajem .... Pridam k ty 20 kilovy vorechem vodyhovany bedne 4102U plnou velkou krabici nepouzitych lamp z Tesly a originalnich nahradnich dilu.

301713

2.1.2014 10:42

RE: Televize v ceskym krateru z Tesly

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 301713

Taky si myslím, že člověku stačí že zvrací u obyčejné televize když vidí to svinstvo včetně klause, kalouska atd. než u plazmové za 20 000 ,- ...

301752

2.1.2014 8:07

filmy o "Santovy"

Tomas Szabo 195.?.?.?

U nas v rodine sa TV pozera minimalne, ale na stedry vecer, som si pozrel program s tym, ze by mohla ist nejaka rozpravka pre deti. Sokovalo ma (ale neprekvapilo), ze v TV isli 24.12. USA filmy s nazvami: Santa je uchyl, Kde v prdeli je Santa a Sexi Santa. K tomu nie je co dodat.

301733

2.1.2014 8:56

Domácí oltář

Moiry 77.?.?.?

Na místech, kde dřív visel krucifix, fotografie předků a ležela bible se dnes ve většině domácností rozvaluje obrovská obrazovka.
Podobná monstra často zaplňují prostory v kuchyních, ložnicích a dětských pokojích. Židovská propaganda dosáhla svými chapadly už úplně všude. Na kulturu tu mají monopol a ne ledajaký. Dokonale parapsychologicky vypracovaný. Výsledky se dostavují v podobě naprosté závislosti na TV následované rozvratem klasických národních a rodinných hodnot. Ctihodní občané pravidelně přispívající na vlastní sebedestrukci mají pramalé šance se ze stavu podobnému drogové závislosti vymanit. Virtuální život potírá ten skutečný a šelma opět boduje.
Vůbec netvrdím, že domácí oltář musí obsahovat krucifix a bibli.
Jen dobrou energii pro vlastní myšlenky, lásku, rozhovory s rodinou a plány na skutečný plnohodnotný život.
V žádném případě plastovou sračku kradoucí čas a chrlící nebezpečné jedy do našich duší.

301738

2.1.2014 10:37

RE: Domácí oltář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 301738

doporučuji to ďábelské dílo spálit na náměstí za účasti modlící se skupiny...[velký smích]
ne, opravdu nikomu nic nebrání v tom, si na to uvolněné místo pověsit bohorodičku v nějaké tradiční pozici...

301751

2.1.2014 10:13

Teda, teda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Chcípnul mi fejeton k článku 0. Prokliknul jsem to nahoře nešikovným popadnutím krysy a báj báj. [překvapení] [pláč]

301747

2.1.2014 10:31

Jsou tři druhy lidí. Který z nich jste ....?

Igorkan 80.?.?.?

Jsou tři druhy lidí:

První svůj život naplno žijí.
Druzí sami nežijí a jenom komentují život těch prvních (pavlačové drbny a pořady o celebritách).
Třetí jen němě jako voayeři (zombie) čumí na televizi na ty, kteří jim v ní předstírají, že žijí (herci a nekonečné seriály o ničem).

Média včetně TV cíleně snižují vibrační úroveň lidí, kteří je sledují (debilizace, infantilizace a otupení lidí).

TV = elektronický paralyzátor a zotročovatel. Podle filosofie čin osvobozuje. Naopak nečinnost u TV paralyzuje a zotročuje.

Co si vyberete? Je to na vás samotných. Pořád máte volbu to vypnout a místo toho sami žít. Já vím, je to těžké, protože válet se u TV je pohodlné a návykové (droga).

301749

2.1.2014 10:36

Nebude to spíše tím

ascharad 90.?.?.?

že současná kultura vedená těmi co co přejmenovali Ruzyni na Ožralovo je původnímu obyvatelstvu cizí? Humor těchto lidí je nízký, je od našeho odlišný, oni si třeba myslí, že jsou vtipní, třeba to, jak jsou ubozí se nevidí, považovat za zábavné když vidíte na Silvestra jak se tam kroutí tři chudáci a jedna anorektička v rytmu z rakouských Alp a zpívají české lidovky je silná káva, řval jsem smíchy co tito kulturní ubožáci jsou schopni ze sebe vyplodit. Silvestra jsme oslavili 28. 12. v hospodě při kytarách, banju, zpěvu, dobrého jídla, pití a hlavně party kamarádů. Hezký den

301750

2.1.2014 11:14

klikanice na youtube

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

zapněte si u Silvestra M. Sládka a máte o zábavu vystaráno, nebo Českou Sodu [smích] není v tom totiž až takový rozdíl. Rozhovor Sládka s Dostálem z pořadu 7 čili sedm dní mě fakt dostalo. [velký smích]

301756

2.1.2014 11:18

Pán Stwora,

anatol 78.?.?.?

čudujem sa, že sa čudujete. Ste rozumný človek, preto by ste mali vedieť, že médiá slúžia výlučne na vymývanie hláv. Uťahovať si z režimu sa dalo výlučne za čias totality a neslobody. Áno, ČT je trápna, je chorá, je šialená a patrí do ústavu pre duševne chorých. Česko je patologicky posadnuté honbou na komunistickú čarodejnicu. Je to fakt blivajz, hlavne ČT2.
Kedysi som písal humoristické scénky pre slov. rozhlas. Dnes si nemôžete z nikoho uťahovať, lebo aj debil je občan, a ako taký má demokratické právo na svoju debilitu. A narážka na režim... to ani náhodou! Púšťajú sa len osvedčení autori - riťopichovia, prostitúti a smraďoši. Osobne som si prestal vážiť všetkých doradu, ako sa pchajú tam, kde by ste zastrúhaný vlas... atd. Menovať nebudem, lebo nemôžem.

301757

4.1.2014 11:49

RE: Pán Stwora,

disident 88.?.?.?

Reakce na 301757

příspěvek pana Stwory přesně vystihuje úroveň jednoho z celé škály našich totalitních medií.Padesátá léta jsem prožil jako školák a pamatuji si,že i když po celý rok se všude vyskytovaly politické agitky,silvestrovký pořad byl toho ušetřen.Dnešním totalitním manažerům na rozdíl od bolševiků je úplně jedno,zda budou národ otravovat ideologickými zvratky i na Silvestra.Co se týče debaty o měnové reformě,nedávná devalvace koruny,aniž by byla pro to rozumná příčina, je také určitým druhem měnové reformy,připravujeme se přeci na přijetí eura.

302003

2.1.2014 12:45

Pete

Petr Talaš 94.?.?.?

Řešení je jednoduché - vypnout ten krám, případně přepnout například na ČT2, kde bylo zajímavé Retro.

301770

3.1.2014 0:39

Psal jste mi z mé duše !!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Už je na čase, aby se vrátili lidé - voliči k zábavě - k zábavě kterou si budou tvořit sami a tak jako před listopadem. Když si vzpomenu na vyprávění své babičky a i otce, kdy byla vesnice pozvána do hospody na sál a každý musel přijít s nápadem (vystoupení). Dnes každý závidí a už jenom, kdyby se ves sešla na
Silvestra o půlnoci, tak si udělá ohňostroj - hodný pražskému a bez ohledu na obecní rozpočet. Jak po listopadu prohlásila jedna umělkyně D. Kolářová, že konečně bude šťastná až přestanou do divadel jezdit zájezdy ROH. Stačí se jenom občas podívat na naše tendenční seriály - to má do kultury daleko. A když slyším slůvko celebrita, tak mám husí kůži. Bohužel spousta věcí je zvrácených až hanba.

301841

3.1.2014 16:32

A proc se vubec koukate na televizi? :)))

ikke 78.?.?.?

A navic jeste ceskou? [velký smích]
Zlaty slavik - dnes "Český slavík Mattoni" - mel drive jednoho viteze, od roku 1996 najdete historii na Wikipedia [mrknutí jedním okem]
Tak co ocekavate na silvestra? [chechtot]

Zacatkem 90tych let pousteli na TV samozrejme az par dni po silvestru nejakou pisnicku (jen dopoledne), ktera docela popisovala realitu "noveho ceskoslovenska" a venovala se zvyseni cen. Jina jako "Ivanovy Vary" popisuje vliv multikulti na CR.

Mozna jako tip pro pristiho silvestra: Najdete si na inetu ceske kulturni prispevky, ktere nejsou zcela kompabitilni s Czech-TV a samotna kultura bude lepsi... [vyplazený jazyk]

301931

3.1.2014 18:36

RE: A proc se vubec koukate na televizi? :)))

ikke 78.?.?.?

Reakce na 301931

Doplnuji kulturu [smích]
Peterka & spol - Já jsem nepřizpůsobivej
http://www.youtube.com/watch?v=2d4pSQDsauw

Peterka & spol. - V důchodu
http://www.youtube.com/watch?v=0L7Ql2QXDWo

Peterka & spol - Drby best of - Ivanovy Vary
http://www.youtube.com/watch?v=v5GPVkb5w9E

PETERKA & SPOL. - Prezidentská viróza (Prezident Zeman)
http://www.youtube.com/watch?v=weqm_4NoLJU

Peterka & spol - Amnestie (predchozi president Klaus)
http://www.youtube.com/watch?v=qBk-bm2R1Wk

Peterka & spol. - Pojďte češi
http://www.youtube.com/watch?v=6JBDi8x1KYE

Pane Stwora, poslechnete si uvedene pisnicky od jedneho interpreta ci skupiny a urcite se pobavite lepe nez na ceske televizy [velký smích]
Peknou zabavu [vyplazený jazyk]

301938

4.1.2014 6:28

RE: A proc se vubec koukate na televizi? :)))

ikke 78.?.?.?

Reakce na 301938

A jeste par doplnku:
Cernobyl a Ukrainci v Cesku
http://www.youtube.com/watch?v=ffOztnUZYzg

Muj fotr anebo spravny Cech
http://www.youtube.com/watch?v=uNCn1gPauJ4

My chceme do parlamentu
http://www.youtube.com/watch?v=i-atydbrQx8

Rath nemá mně rád
http://www.youtube.com/watch?v=zDrtUj1rS78

Euro konec
http://www.youtube.com/watch?v=aNJT_OjnHmg


No neni ta ceska kultura krasna? Akorat to neni Karel Gott, Lucie Bila a vyjimecne Aneta Langerova... [bliji]

Ale uznejte sam: Peterku & spol nemuzou v Ceske televizi na silvestra vysilat - to by demoralizovalo celou ceskou spolecnost.
A tak ceska televize vysila picovinky, ktere nenabouraji dnesni denni zivot. [velký smích]
Nebo si dokazete predstavit, ze by po vysilani ceske televize treba pisnicek "Peterka & spol" na silvestra "cesky narod" jeste fungoval? [chechtot]

Obcane (= ovcane) nemaji myslet, maji se bavit. Nemaji byt kriticti na dnesni dobu, jen na minulost (a to pouze castecne). Toto zadani ceska televize plne splnuje. Tak se uz na ni nedivejte a tim je problemek vyresen. [smích]

301983

4.1.2014 10:32

jak odučit kone žrát

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

(pardon, povedlo se mi odeslat tento príspevek do jiného vlákna)

Donekonečna nejde se pokoušet odučit kone žrát a maximalizovat zisk ve vecech jako kultura, zdraví, škola. TV nebaví, protože jde príliš o peníze. Kanálu je moc, každý chce vydelávat, ale pak je to stejné, jako 10 hospod na ulici se 100 domy.

Také donekonečna nejde globalizovat/centralizovat kulturu do jednoho centra, stejne tak jako to nejde bez následku udelat s jinými zdroji čehokoliv. Monstrfestivaly a megazábavnéakce dnes spíše pripomínají továrnu i s elektrárnou, ve které tlučou kladiva do rytmu a srší jiskry z laseru jako z pekla, coby kultura ohlušování a oslepování. Provozováno jedinci, kterí se potrebují vyštverat nad masy normálních lidí, a nutí ostatní používat jimi navržený styl, když zaprasí, zahluší obsadí volný prostor. Nedávno jsem obcházel pár hospod, kde by se dalo treba sednout a brnknout na kytaru. Podarí se spíše výjimečne, protože všude bouchají jako z pásu ruzné sice rytmické, ale jinak tupé motivy ruzných pseudopísniček coby pokriky a tlučení na historických galejích. Primnoho černošských bubnu škodí, je to pak návrat k opičím trendum. Úder bubnu jako delová rána vystrihne z vjemu hromadu milisekund, než úder dozní, podobne jako fotoblesk, mžik laseru také oslepí a vystrihuje milisekundy. Videt účet z pokladny, pochopeno, jak se drobné naskládají ve velkou sumu.
Stejne tak doma nutí zapnutá televize s debilporadem být zticha i ostatní, kterí by se jinak zapojili aktivne. Vertikální TV klín média brání lidem v normální komunikaci mezi sebou. Zákládá konflikt, když se chce nekdo dívat a jiný ne.
Zpet - nejsem odporce rytmiky. Na druhé strane máme hromadu nezralých umelcu, kterí udelají písničky, za které se na koncertech berou peníze, které narychlo vygenerují u otupelé masy nejaké emoce, ale které schopnejší muzikant vytvorí za pochodu, jenom po krátké reflexi takový produkt ani nedá ven, a hledá lepší nápad, nebo vylepšuje dál.
V čase kdy se nepočítá umelecká myšlenka, ale hledí na zisk tohle ale nejde, a je prece nutné hned vydelávat. Pak je to ale kultura za peníze, a je jasné, proč nemá čím oslovit. Nemá tu správnou duši, je to jenom jako, pro človeka jenom jako.
Otupelí lidé často nejsou schopni pochopit, že treba kytara není rádio, a nemá ovladač, aby šlo pridat, když jsou príliš hluční, a mají porouchané prijímače. Prumerne málokde tohle už chápou, a umí treba strídat reč s písničkou. Nejsou schopni pochopit, že vršením všeho pres sebe vzniká jen smetište. Je to jeden z duvodu, proč se lidi neumí bavit. Chybí ohleduplnost, vnímání toho druhého, pasivita a nasmerování na centrální placenou drogovou dávku.

302001

4.1.2014 13:10

A co veřejnoprávní média zrušit?

charon 62.?.?.?

Padlo tu pár náznaků o zrušení povinných poplatků. Proč si komplikovat život? Proč nezrušit veřejnoprávní média úplně? Zrušily by se trafiky ve státním aparátu, které jsou na ně navázané a uzavřela by se námi placená ústa mocipánů. Chceš oslovit lid? Zaplať!

Je mi zřejmé, že ze shora uvedených důvodů to nestane hned. Do kina už prakticky taky nikdo nechodí a proto se netočí filmové týdeníky - doba televize už je taky na sestupu ...

302010

5.1.2014 11:34

Strach

Morho 78.?.?.?

Veľmi dobrý a trefný článok. To isté platí bohužíal o TV vysielaní na Slovensku. Dokonalá debilizácia. Ja si naopak myslím, že za neschopnosťou a neochotou poukazovať hoci aj vtipnou formou na súčasné problémy a prehmaty dnešnej "demokracie", je hlavne strach.
Je to podvedomý strach. Strach o prácu, o budúcnosť atď. Tento strach ukrytý niekde hlboko v ľuďoch, je len zákonitou reakciou na dlhodobý vývojový spoločenský proces, modulovaný a stimulovaný vládcami a elitou sveta, a denno denne servírovaný vo forme finačnej(ekonomickej) totality (tým sa myslí demokracia).

302057

5.1.2014 14:56

RE: Strach

anatol 78.?.?.?

Reakce na 302057

So strachom ruka v ruke ide zbabelosť. Kde sú tie časy, keď sme si rozprávali vtipy o komunistoch - priamo na pracovisku v socialistickom Československu! Niekto sa bál? Nie, i keď mnohí boli v strane, a sami pridávali do mlyna.
Dnes... ľudia sú úbohí zbabelci, mám ich na háku, keď púšťajú do nohavíc, už len preto, že sa so mnou poznajú.
Viete, na čo sa nerobia vtipy už 20 rokov? Na: cigánov, farárov, židov a demokratov. Nie, ešte aj na: ľudskú blbosť ako takú.

302064

6.1.2014 13:34

A díval jste se na všechny televiní kanály?

Jan Grček 90.?.?.?

S článkem souhlasím. Jenom k tomu dodávám, že se autor asi nedíval na ŠLÁGR Tv, jejíž celodenní program, složený především z písniček a průvodního slova moderátorů (nejlepší byli p. Šiška, Uher a V.Měchura), se mi a spoustě známých velice líbil.. Vyvrcholením bylo večerní "ŠLÁGR SILVESTR VARIETÉ." A co mne potěšilo nejvíc bylo,s ohledem na to, že se prezentují jako Československá lidová televize Šlágr, zpívaná celá hymna, tedy jak česká, tak slovenská.Přeju jim hodně dalších úspěchů

302121

8.1.2014 10:03

RE: A díval jste se na všechny televiní kanály?

An 78.?.?.?

Reakce na 302121

S článkem se dá jen souhlasit.Letos byl hezký Silvestr na Šlágru a na Barrandově.

302219

6.1.2014 21:30

Taky na Slovensku

elipsy 178.?.?.?

Rovnako-úbohé to bolo aj v sloven. televízii, Šlágr sa mi páči, a Bubilkovú na Slovensku už pred rokmi mali ľudia plné zuby, tak išla na skusy do ...sveta, tam /v ČT/ dostala príležitosť, lebo véééľmi oľutovala rozdelenie ČSFR, a v Čechách je zatiaľ "in" ten slovák, čo vééélmi ľutuje ...

302153

6.1.2014 22:59

RE: Taky na Slovensku

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 302153

Fedor Gál
Fero Fenič
Tomáš Rafa
Zuzana Bubílková
---
Částečný seznam pseudoslováků, aktuálně diasporovaných v ČR

302158

7.1.2014 21:57

Když už tak

Nikdo 81.?.?.?

Strašlivě nízká úroveň židovských televizí

302202

8.1.2014 1:20

RE: Když už tak

slak 77.?.?.?

Reakce na 302202

Jo v tom halyvůdů jedó serejáli jak podle šablony ovládání myslí a na jedno vyhasínající brdo nejschopnějších nýmandů. A pokud chtějí trhák tak jako muzikanty inspirovali černošské blues, je na trhák musí motivovat kultura s kořeny, kterou tedy nemají a vypočítavost snad mají za ctnost nahrazující všechny pozitivní lidské vlastnosti a zakořenění v humánní, harmonické a příležitosti mnohovrstevnatých zájmových rozvojů občanů. Je to čím dál víc redukované na pytlík s penězi a líbilo se mi vyjádření Václava Bělohradského na adresu ekonomů že ti idioté sprasí všechno a že by je lidé měli odsunout z určování životů jednotlivců a společenských útvarů a zabývali se tím co život nabízí a kdo hledá najde prostředky a možnosti realizací na všechno, ale ovšem u toho nesmí dominovat škrti se svým náboženstvím nepřebývajícího haléře a oni se tedy jiným skutečně nezabývají a jsou tedy schopní exatním a zcela neurčitým tupanizmem na kterém se jejich kapacity navíc neshodnou a s cíli vyšisovat cokoli že nebude nic, jen oni božstvo, které s chutí nazvu jako pan profesor, idioti ničemní. [cool] Holt když se tvoří cokoliv v kterémkoliv směru tak za tím něco je a zůstává, a po nich?, jako po soudobé etapě kapitalismu která na bulíky dá a to vidí všichni s jejich kvantitativní uvolňováními a přilévají olej do ohně pekelného marasmu zderivátování a nepřehledných transakcí virtuálů které způsobují závody na dno mnoha ekonomik s čím dál většími exploatacemi těch co ze zubožení nemají na výběr a když trh rozdrbali tak, že se nevyplatí pomalu jakákoliv aktivita výrobků držáků a jenom je pro ně ideální výroba šuntů s idiotským plýtváním. Kultura a idee by měli být směrodatné a ne omezení cifršpioni, kteří sice přes neuvěřitelné a zhusta podvodné spekulace jsou šmejdi a hrobníci civilizace a znovu opakuji že pan Bělohradský obrazně určitě trefil hřebík na hlavičku. [chechtot] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

302205

8.1.2014 2:03

Dodatek k příspěvku

slak 77.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=QCcVTKWFMt8

302207

Příspěvků: 103

01.01. 15:25 všudezdejší  Proč
01.01. 15:28 Vladimír Stwora  RE: Proč
02.01. 03:58  RE: Proč
03.01. 21:31 JanaJ  RE: Proč
05.01. 10:41  RE: Co by bylo kdyby televize nebyla?
03.01. 12:43 bigi25  RE: Proč
02.01. 00:04 Cenzura  RE: Proč
02.01. 18:04  Izer si jednou omylem zaparadoval ortodoxního žida pro Mounfield a má po ptákách asi na furt!!!!
03.01. 12:00 Frank51  RE: Proč
22.01. 18:22 Irena Hudečková  RE: Proč
01.01. 15:46 Sam Ting Wong  Ubohost a neautentičnost
01.01. 16:11 nz  Zabava v Czesku?
01.01. 17:21 nz  RE: Zabava v Czesku?
01.01. 16:25  Bez televize, bez poplatků
01.01. 21:15 qwe  RE: Bez televize, bez poplatků
03.01. 22:25  RE: Bez televize, bez poplatků
04.01. 04:36  RE: Bez televize, bez poplatků
04.01. 09:46  RE: Bez televize, bez iluzí
04.01. 14:19  RE: Bez televize, bez iluzí
04.01. 22:49  RE: Bez televize, bez iluzí
05.01. 17:02  RE: Bez televize, bez poplatků
07.01. 12:42  RE: Bez televize, bez poplatků
12.01. 19:58 Josef Velešík  RE: Bez televize, bez poplatků
01.01. 16:26 231wektor  Proč TV
01.01. 16:28 Ploskuták  Názor
01.01. 16:44  Souhlas
01.01. 17:13  Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!
02.01. 02:39  RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!
02.01. 03:51 Esmate  RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!
02.01. 05:20  RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!
05.01. 07:55 Zdenda52120  RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!
02.01. 04:11  RE: Nejdesivejsi hruza je upozadena, bohuzel!!!
01.01. 17:34 realista1  Jó, jó, je to tak...
01.01. 17:34 Jacob  Co bychom chtěli
01.01. 18:06 Bejbl  Přesný postřeh...
01.01. 22:03  RE: Přesný postřeh...
02.01. 04:07  RE: Přesný postřeh...
02.01. 16:10 Helena Sasová  RE: Přesný postřeh...
02.01. 17:32 Andrew Siddur  RE: Přesný postřeh...
02.01. 17:35 Andrew Siddur  RE: Přesný postřeh...
02.01. 17:52 Andrew Siddur  RE: Přesný postřeh...
02.01. 18:10 AlA777  RE: Přesný postřeh...
02.01. 18:27 Andrew Siddur  RE: Přesný postřeh...
03.01. 14:57 AlA777  RE: Přesný postřeh...
03.01. 17:35 Bejbl  RE: Přesný postřeh...
03.01. 19:49 slak  RE: Přesný postřeh...
06.01. 10:37 Nikdo  RE: Přesný postřeh...
06.01. 11:09  RE: Přesný postřeh...
03.01. 10:08 Bejbl  RE: Přesný postřeh...
01.01. 18:43  Elis
01.01. 19:21 Andrew Siddur  RE: Elis
01.01. 19:01  Bída a utrpení.
01.01. 20:44  Žumpa v TV
01.01. 20:53 marduk  zaujímavé
01.01. 21:34 slak  RE: zaujímavé
01.01. 21:17 Annna  To nebyla jen nůůůdááá, jak by řekl Homer S., ale skutečné trýznění
01.01. 21:59 R  RE: To nebyla jen nůůůdááá, jak by řekl Homer S., ale skutečné trýznění
02.01. 19:43 Anellus  RE: To nebyla jen nůůůdááá, jak by řekl Homer S., ale skutečné trýznění
01.01. 22:38  Jedna dobrá komerční TV
02.01. 00:05 Mareš  RE: Jedna dobrá komerční TV
02.01. 00:40 Jana Malá  RE: Jedna dobrá komerční TV
02.01. 08:06 Moiry  RE: Jedna dobrá komerční TV
02.01. 10:09 kolokol  RE: Jedna dobrá komerční TV
02.01. 10:52  RE: Jedna dobrá komerční TV
02.01. 14:10 mtk  RE: Jedna dobrá komerční TV
03.01. 11:52  RE: Jedna dobrá komerční TV
03.01. 21:26 mtk  RE: Jedna dobrá komerční TV
01.01. 22:49 Kluk  ...souhlas
01.01. 23:22 lu.bro  Absurdistán
02.01. 10:11 Vladimír Stwora  RE: Absurdistán
02.01. 11:53 slak  RE: Absurdistán
02.01. 15:50 lu.bro  RE: Absurdistán
01.01. 23:52  Vždyť ty televize ani české nejsou, snad jen s pár výjimkami a tou, co jsme nuceni financovat
01.01. 23:58 Televizní silvestr  Barrandov drtil konkurenci, Silvestr měl rekordní sledovanost
02.01. 01:21 Satanist  RE: Barrandov drtil konkurenci, Silvestr měl rekordní sledovanost
02.01. 00:16 hs  Debilizace národa proběhla úspěšně
02.01. 00:29 Satanist  Televize v ceskym krateru z Tesly
02.01. 10:42 ascharad  RE: Televize v ceskym krateru z Tesly
02.01. 08:07 Tomas Szabo  filmy o "Santovy"
02.01. 08:56 Moiry  Domácí oltář
02.01. 10:37  RE: Domácí oltář
02.01. 10:13  Teda, teda
02.01. 10:31 Igorkan  Jsou tři druhy lidí. Který z nich jste ....?
02.01. 10:36 ascharad  Nebude to spíše tím
02.01. 11:14  klikanice na youtube
02.01. 11:18 anatol  Pán Stwora,
04.01. 11:49 disident  RE: Pán Stwora,
02.01. 12:45 Petr Talaš  Pete
03.01. 00:39  Psal jste mi z mé duše !!!
03.01. 16:32 ikke  A proc se vubec koukate na televizi? :)))
03.01. 18:36 ikke  RE: A proc se vubec koukate na televizi? :)))
04.01. 06:28 ikke  RE: A proc se vubec koukate na televizi? :)))
04.01. 10:32 ppppp  jak odučit kone žrát
04.01. 13:10 charon  A co veřejnoprávní média zrušit?
05.01. 11:34 Morho  Strach
05.01. 14:56 anatol  RE: Strach
06.01. 13:34 Jan Grček  A díval jste se na všechny televiní kanály?
08.01. 10:03 An  RE: A díval jste se na všechny televiní kanály?
06.01. 21:30 elipsy  Taky na Slovensku
06.01. 22:59 Andrew Siddur  RE: Taky na Slovensku
07.01. 21:57 Nikdo  Když už tak
08.01. 01:20 slak  RE: Když už tak
08.01. 02:03 slak  Dodatek k příspěvku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 726