Diskuze k článku

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

Příspěvků 143

27.12.2013 23:08

.

mike77 89.?.?.?

Zajímavé. Asi v zemích emerických mají morálku postavenou jinde....Jinak zde na Moravě, jsem se s budoucí ženou seznámil jako oba nezaměstnaní....hold venkov...našel jsem si sic nízko placenou práci, ona také, ale jsme rádi [smích] Já původně maloměšťan, ona "venkovanka" (s pardonem), spadl nám do klína velmi starý poděděný dům s veeelkou zahradou. I z toho mála, se dá na zahradě vypěstovat dle potřeby na přežití, nutné opravy se řeší průběžně. Přibudou slepice, králíci a časem i prasátko. Pes bígl a kočičák je. Děti časem (nejde to). Plán je vykopat studnu. Sousedi v pohodě(výpomoc se vším "kdo jak může"[mrknutí jedním okem], každý myslivec(já jen rybář). 1000x lepší žít na venkově, těsně pod horami, s čistým vzduchem, klidem, tichem a dobrou půdou.....a hodnými sousedy s morálkou "LIDÍ". Něměnil bych a nikdy se nevrátím.

301454

28.12.2013 20:41

RE: .

x..x 46.?.?.?

Reakce na 301454

jste šťastný člověk, taky bych tohle bral všemi deseti...já mám však zatím jenom dluhy a milující přítelkyni [smích]

301495

28.12.2013 1:41

Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní

slak 77.?.?.?

spousty šrámů s nechápajícími a zdravícími kdy bych nečekal dnes 4*. Čas na hraní a na spaní. Samozřejmě jsem kontroverzní a línej, ale to se nevylučuje s agilitou a schopností akcí a netušenými realizacemi. Příkladně jsem dnes vlezl do a přes vrčení nepřátel tam kde přes reservé sedí superkategorie na jeho místo a kdyby nechtěl šéf ancáblu a dotyčný velký šéf židle, ne [chechtot] nikoli. A potom jsou věci, když jdu okolo, že blondýna, jak pak jinak [smích] mne chytá za ruku a povidá že se ho nebojí, no a co může blbej blonďák notabene zatím nevyplešaťělej říct, nezlob nebo uvidíš, tedy ne jí a jestli jsou blondýni jako blondýnky už se sebou nechci nic mít natož s hormony [cool]

301458

28.12.2013 10:33

RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní

JPG 90.?.?.?

Reakce na 301458

moc pěkný.. a teď česky.

301472

29.12.2013 8:22

RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301472

tenhle clovek se neda cist, nejaka slakovstina asi [chechtot]

301512

31.12.2013 23:11

RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 301472

Jestli dotycny zije nejakou dobu v cizine, tak uz mu holt ta cestina moc nejde [mrknutí jedním okem]

301653

1.1.2014 0:38

RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní

Saša 24.?.?.?

Reakce na 301653

>Jestli dotycny zije nejakou dobu v cizine, tak uz mu holt ta
>cestina moc nejde

Mateřštinu nikdy nezapomenete! To spíš tam „doma“ budou speakovat, stejně jako bývalé generace vždy komolily řeč dočasného pána. [naštvaný]

Všem Zvědavcům vše nejlepší v Novém roce 1914
Saša

301654

1.1.2014 0:52

RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 301654

>vše nejlepší v Novém roce 1914

Kéž by! Znovu a pořádně... [smích]

301655

28.12.2013 1:47

...

eddings 78.?.?.?

Myslim ze to nie je len americke specifikum, uplne rovnako rozmyslaju ludia aj u nas...

Inac nezmyselnost tohto zenskeho premyslania sa pekne ukazuje na mojom priklade: Pracoval som v strednom managemente. Mal som ale problem s moralkou podnikania mojej firmy, tak som dal vypoved. Rok som trpezlivo hladal, chcel som robit nieco co ma bude bavit, co sa nebude priecit mojim moralnym hodnotam, nezobrat prve co pride. Podla zenskej logiky, resp. podla zvastov psychologov by o mna vacsina zien nemala mat zaujem, pretoze vraj podvedome hladaju muza ktory zabezpeci ich aj ich rodinu. Nezamestnany je podla nich niekto kto im nedava istoty, bla bla. Je na to X studii ktore opisuju preco vraj maju zeny radsej prelietaveho prachaca ako poctiveho dobraka.

A realita? V minulej aj sucasnej spominanej praci sa moj plat toci nad hranicou 6-cifernej CZK sumy. Aj za chlapa s polovicnym platom by si vacsina spominanych slecien/pani polamala nohy. Bohuzial, k tomuto poznaniu by nikdy neprisli, pretoze by cloveka odpisali ako neschopneho nezamestnaneho.

Chvalabohu ze existuju zeny (nemyslim ziadne zufalky) ktore maju tieto veci u pr..le a zalezi im hlavne na laske, napriklad moja draha [smích] Drzim palce vsetkym ktori sa lubia a je im jedno kto kolko zaraba, ci je zamestnany a na akej pozicii. Nezamestnani, kaslite na podobne vyskumy, este existuju aj normalne zenske na svete, ktore neziju svoj zivot podla pravidiel debilnych tv serialov [velký smích]

301459

28.12.2013 4:51

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 301459

Docela by mě zajímalo kde člověk může brát takovéhle prachy aniž by se to "příčilo morálním hodnotám".
Tedy za předpokladu že tyto "morální hodnoty" nejsou spíše antihodnotami...

301461

28.12.2013 8:21

RE: ...

kolokol 89.?.?.?

Reakce na 301461

Ale no tak, přej a bude ti přáno. Pokud nejde o miliardy, není to (myslím) v našem pokřiveném světě nic tak přitěžujícího [smích]

301467

28.12.2013 12:54

RE: ...

eddings 78.?.?.?

Reakce na 301461

Ide o to, kolko tvoja praca firme prinasa a kolko je nasledne adekvatne ohodnotenie za nu.
Multimilionove zlate padaky manazerov krachujucich podnikov vs. 2-rocna intenzivna praca ktora vedie k ozdraveniu a znovurozbehnutiu krachujucej firmy zamestnavajucej 110 ludi ako najvacsi (a vlastne jediny vacsi) zamestnavatel v tomto mikroregione...
Mimochodom, ocakavat ze niekto bude vykonavat riadiace unkcie vo velkych firmach za maly plat, to je folklor len v byvalom vychodnom bloku. Zavist krcmovych nadavacov (nemyslim teba, chapem co si chcel napisat) je najrozsirenejsim lokalnym sportom [smích]

301475

28.12.2013 21:33

RE: ...

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 301475

Nejde nutně o závist, ale třeba taky o to, že ještě v sedmdesátých letech byl plat vedoucího pracovníka na západě v průměru šestinásobkem mzdy řadového dělníka, zatímco dnes je (tamtéž) třicetinásobkem. Máte opravdu vy kravaťáci pocit, že jste dnes o tolik prospěšnější, než tomu bylo před čtyřiceti lety? [velký smích]

Ale prosím, když si ty prachy umíte vyšmelit i tam, kde není dost peněz na platy pro řadové zaměstnance, tak si to užijte. Mějte si klidně i padesátinásobek, pokud máte pocit, že je to zasloužené. Jenom pak neskuhrejte, až dostanete od zaměstnanců jako dárek konopnou kravatu. Protože takových "nenahraditelných", kteří si sami sebe cenili na padesátinásobek dělnické mzdy, už na světě bylo tolik, že by se dali vidlema přehazovat. [vyplazený jazyk]

301499

29.12.2013 11:36

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301499

Mareši - výborne! Ani sa nečudujem, že dotyčný nenahraditeľný superman nie je schopný reakcie. Tieto atrapy ľudí žijú mimo reality.
A dokonca si myslí, že on je výnimka, lebo jeho manželka ho milovala aj keď bol rok nezamestnaný... Zabudol na to, že žena nevyhodnocuje samca podľa momentálneho platu, ale schopností, Jeho žena si je dobre vedomá jeho schopností doniesť domov dosť veľa peňazí v tomto pokrivenom systéme a vie, že nezamestnanosť je dočasný jav. Mimochodom, predpokladám, že počas nezamestnanosti biedu zrejme netreli, to by tá láska nadobudla aj iné kontúry...

301521

29.12.2013 15:05

RE: ...

eddings 78.?.?.?

Reakce na 301499

no ked sa ti prinos cloveka co postavi na nohy fabriku v krachu zda nedostatocne, potom ti nie je pomoci, zaradujes sa do skupiny zavistlivcov a neuspesnych ludi, ktori na sebe nepracovali dost na to, aby sa mohli mat lepsie. Mimochodom, u nas zarabaju kvalifikovani robotnici vyse 20 tisic, takze sa zmestia bez problemov este do tvojej "zapadnej" kalkulacie.

Trepes nezmysly o niecom, o com nevies vobec nic. O tom ze nie su peniaze na platy robotnikov, o 50-nasobkoch a podobnych hovadinach. Inteligentny clovek nehadze do 1 vreca vsetkych bohatych, vsetkych chudobnych, ciganov, zeny, atd. Blb to robi s radostou. Vdaka takymto tmarskym nazorom to v tomto state vyzera tak ako to vyzera. Asi tolko man Mares... Zdravime my, kravataci (kravatu nosim tak raz do tyzdna, pri navsteve vyroby mi je na h...o) [velký smích]

301525

29.12.2013 17:27

RE: ...

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 301525

A z coho ti ty mudrlant majitelia podniku zaplatili odmenu? Prezradim: zobrali z miezd tym, ktori s neschopnostou vedenia nic nemaju.
Nemozes vytrhavat takyto pripad z kontextu celkovej nespravodlivosti, lebo to potom mozes zinterpretovat ako spravodlivost - co si nam tu koniec-koncov aj predviedol.
System ma byt taky, ze krizovych managerov a armadu dalsich zbytocnych milionov. neproduktivnych kravatakov nepotrebuje. Mohli by ste zametat ulice, alebo liecit ludi, starat sa o bezprizorne a zranene zvierata... Je toho strasne vela zmysluplneho.

301534

29.12.2013 19:02

RE: ...

eddings 78.?.?.?

Reakce na 301534

Marsal - ja system nenastavujem. Ja pridem, urobim svoju pracu a idem dalej. Podnik bol pred konkurzom, teraz tvori zisky, ma na par rokov zabezpeceny odbyt, zamestnali sme dokonca naspat aj cast ludi ktori predtym museli byt prepusteni a doteraz nenasli pracu. Platy su slusne, pretoze odbory na rozdiel od vacsiny inych odborov pochopili ze je lepsie spolupracovat a urobit podnik funkcnym, nez trucovat, strajkovat a nakoniec tym firmu dorazit. Zamestnavame ludi z regionu, kde pracovnych prilezitosti nie je vela.
Mna zaujima za co je zaplatena moja odmena, nie z coho. Po mojom prichode sme nieco zacali tvorit, a preto je aj z coho zaplatit. Minule vedenie podnik dotiahlo na okraj priepasti, a odmeny si vyplacalo aj tak. Ja ani nie som zamestnancom firmy, ja som krizovy manazer. Svoju pracu som urobil dobre. Places na nespravnom hrobe. [oči v sloup]

301543

29.12.2013 20:40

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301543

Neplacem na nespravnom hrobe!
Ty si presne jednym z tych, ktorym tento uzernicky system vyhovuje. Pri predstave planovaneho hospodarstva sluziaceho zaujmom spolocnosti sa ti zrejme dviha zaludok,
Zrucnosti, ktore ovladas su v zdravom systeme nepotrebne.
Aky je konecny uzitok tvojej prace? Chvastas sa, ze ste priniesli firme zakazky a zabezpecili pracu ludom. To je ako mozne? Vytlacili sa nove peniaze aby sa zvysil dopyt po vasich produktoch? Alebo ste zobrali zakazky inej firme, ktora musela potom prepustat, alebo skrachovat?
Mozes si tu tvoju bezvyznamnu kavatu obtocit okolo ... coho ta len napadne.

301547

29.12.2013 22:43

RE: ...

eddings 78.?.?.?

Reakce na 301547

bohuzial si uplne zadubeny a zahladeny do seba a svojej radoby logickej uvahy.
Zrucnosti, ktore ovladam, su v zdravom systeme za prve potrebne, pretoze nie kazdy majitel dokaze svoj podnik spravovat tak, aby profitoval (preto ludia podnikaju, ze? o tom snad nebudeme diskutovat), a za druhe, ziadny zdravy system tu nie je, takze su moje sluzby potrebne.
Ako je to mozne? No keby si to vedel tak to vyuzivas miesto prazdneho tlachania na internete ze? Ze firma ma zakazky lebo ich vzala inej firme? Ty mas ake IQ, 12??? To je co za debilnu uvahu? Podla tvojej uvahy by bolo spravodlive v konecnom dosledku ak by si kazdy vyrabal vsetko sam, lebo inac by vyrobil navyse nieco, co by si normalne vyrobil iny clovek [velký smích]
Vytlacili sa nove peniaze? Zase taras svoje antiglobalisticke zvasty, ktorym ani sam nerozumies? Som ja narodna banka? Alebo mam vplyv na mnozstvo penazi v obehu? Co to meles clovece? Prestan hulit to svinstvo...
Ja nic nenicim, nikomu neutrham od huby, skor naopak. Tebe vadi ze niekto da pracu ludom, ty si s prepacenim uplny hnup. Radsej ako by si si priznal ze tvoj prispevok bol hovadina, budes dokola obhajovat tie scestne reci ktore si tu popisal. Moje svedomie je cistejsie nez tvoje, pretoze ty mas hlavu a srdce plne zlce a hnevu kamarat [smích] a preto mi mozes vyliezt na to, okolo coho si mam obtocit tu kravatu [velký smích]
P.S. System planovaneho hospodarstva by mi dvihal zaludok aj keby som robil niekde za pasom (co som aj kedysi robil), pretoze nepoznam autoritu, ktora dokaze naplanovat vyrobu tak, aby sluzila zaujmom celej spolocnosti. Nikto nevie urcit potreby vsetkych ludi, a nikto by ich ani urcovat nemal. A uz vobec nie blby komunista ako ty a tebe podobni. Howgh [bliji]

301550

29.12.2013 22:57

RE: ...

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 301547

Zášť s vámi cloumá , sire. Je to smutné čtení [pláč] To přeci ani nemůžete myslet vážně. Napište čím se živíte vy, drahý marshale. Buďte tak otevřený a upřímný jako ten, do kterého tu nesmyslně kopete, a věřte, že se najde mnoho blbů, bude stačit i pár majorů,(maršála máme na zvědavci jen jednoho), kteří se na vašem životě slovně vyřádí, aniž by poznali jediný váš vlas. Bežte s takovým doslova kryptokomoušským přístupem DO PRDELE ! [bliji]

301551

29.12.2013 23:34

RE: ...

slak 77.?.?.?

Reakce na 301551

Jo viděl jsem šéfa svobodných jak pěl písničku že lidi si musí platit správu a stát se všemi službami v nepřímých daních, to znamená spotřebou. A jsme u jádra pudla, pokud se technologie projevují tím že po každých 20 letech snižuje potřeba pracovníků na polovinu i se zvýšením produkce. Kdo to bude kupovat, když nebudou zaměstnání? Vyvezou to Číny protože tam zaměstnaní budou a i s platy. No možná že tady uvažují že budou živí z akcií a nákupu státních obligací, ale kdo to bude podporovat když zatím nebude tvorba pro zajištěné už nedohlédnou. A je to nevyhnutnou příčinou hypotekárních, kapitálových a vlastně jakýchkoliv kolapsů a na vlastní kůži nás letělo 6 z CNC automatů před 20lety když fabrika koupila italskou linku, mimochodem mnohem nepřesnější výrobu, ale jaksi kvantita a zisk převládl nad kvalitou. Jasně že stát utřel daně z našich platů a my jsme zůstali bez příjmu a budoucnost je nevyhnutelně nalajnovaná takto pro všechny. V zemědělství pro příklad pracují 3% lidí a mají potíže s prosperitou i když to bývala značná část národa a bezdomovci či dno společnosti nebyli. Pokud se neukočíruje makroekonomika lidé budou beznadějně nahraditelní a jak pak budou krmit stát se všemi jeho funkcemi a málo jich tedy u civilizovaného tedy není, feudalismus je samozřejmě jinak, ale tam nejsou občané ale nevolníci vydaní libovůli či zániku, a mnozí by nevědomky jo, udržovat stát nepřímými daněmi spotřebou? Z čeho [chechtot]

301552

30.12.2013 1:30

RE: ...

eddings 78.?.?.?

Reakce na 301551

To je problem nasich malych zakomplexovanych ludi Hugo, preto to tu vyzera ako vyzera. Zakladny povahovy rys: nevadi ze mi chcipla krava, hlavne ze chcipla aj susedovi. Zavist, hlupost a nenavist. Dosledok pokrivenej moralky po 40 rokoch pokusu o komunizmus, a 20 rokov demokracie aplikovanej na mentalne nepripravenych ludi.
Najvasiu nostalgiu za komunizmom pocituju ti, ktorym vyhovovalo robit malo a mat napriek tomu rovnake h...o ako ostatni. Naco sa snazit viac ked mat sa lepsie mozes len ako clen strany?
A dnes? Jak je mozne ze moj sused ma vacsi dom, vacsie auto? Urcite na to nakradol, nestudoval viac, nepracuje viac, nevie viac. Proste to je zlodej, nemoralny lump. Hnusny zivot, fuj! Pan vrchny, este jedneho panaka na zahnanie zlosti! [chechtot]

301555

30.12.2013 9:37

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301555

tak s takýmto prihlúplym detským povrchným videním som sa ešte nestretol. Možno máš zručnosti, za ktoré ti nejakí zlodeji platia veľa peňazí, ale inak si tupý ako peň. A to som sa snažil vyjadriť jemne.
O politike a ekonómii nemáš ani poňatia. Ani si si nevšimol, že žijeme v plánovanom hospodárstve, ale nie národnom, a plánovanom nie nami a nie pre nás, tu truľo.
A kto je podľa teba mentálne pripravený na neobmedzený slobodný trh - tvoj mokrý sen? Západní Európania, ktorí žijú z cudzej lacnej pracovnej sily vo svojich kolóniách? Pre istotu ti prezradím - aj Slovensko je kolónia, lebo to si si určite tiež nevšimol.
Ty nemáš ani najmenšieho poňatia, kým a prečo boli zavedené sytémy ako komunizmus, liberalizmus, aktuálny peňažný systém...

301570

31.12.2013 3:02

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301570

od hnupa komanca je podobne prirovnanie poctou, preto ti dakujem. Inac samezrejme zase hodnotis nieco o com hovno vies [smích]
Ano, vsetci sme koloniami, vsetci trpime pod zidmi a slobodomurarmi, vsetci sme otroci penazi, vsetkym nam vladnu banky, a ty si nad tym vsetkym ako velky ekonomicky guru ktory to nam nevzdelancom vysvetli [velký smích]

301618

31.12.2013 11:46

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301618

Ďakujem za argumenty, teraz si už o tebe nemyslím to, čo predtým. [vyplazený jazyk]

301633

30.12.2013 11:49

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301555

a aby som sa vrátil k podstate článku:
tvoja žena vidí, že si samec schopný "zarobiť" peniaze a doniesť ich domov a vie, že tvoja dočasná nezamestnanosť je len prechodný jav, počas ktorého ste žili z dosť tučnej rezervy. Zrejme sa neminula...
Článok je o tom, že si si svoju ženu mal zbaliť ako nezamestnaný s jazdenou Fóbiou 1.2 THP a garzónkou v prenájme.

301579

1.1.2014 1:25

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301579

mne tiez neprejde kazdy druhy prispevok, takze mame aspon jedinu vec spolocnu...
takze v skratke pan hlupak: opakujem - sudis nieco o com vies prd. So zenou som chodil uz na VS ked som si ako nezamestnany prilezitostne zarabal na studium roznymi pracami, napriklad aj ako kuchar za 42 korun hrubeho. Takze cista zlatokopoka ty mudrlant [chechtot]
Rad by som vedel kvoli comu je podla teba s tbeou tvoja manzelka/priatelka... [překvapení] kvoli intelektu zjavne nie

301656

1.1.2014 12:37

RE: ...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 301656

Zvedavec je komunistický satelit. Ako môžeš teda predpokladať, že tu budú ľudia ktorým niečo hovorí slovo TRH ?

301665

1.1.2014 13:37

RE: ...

slak 77.?.?.?

Reakce na 301665

Zařiďte si doma tržní juvenilní orgánovou kliniku. [chechtot] A nakonec u nás dr. nebo co Heger říkal že je to každého věc a nabídky trhu jestli chce prodat. Za děti rozhodují rodiče, ne? Příště se nechte inspirovat ne excesy trhu ale kanibalismem a komunismus doma který je v normálních nepatologických rodinách ale nezavádějte yntelygente. [překvapení]

301668

1.1.2014 13:37

RE: ...

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 301665

Trhat, odtrhnut, utrhnut.., tak funguje trh v sucasnosti. Najuspesnejsi na trhanici su ti, ktori najlepsie vedia oklamat kupujucich o skutocnej hodnote produktu. Existuje na to specialne "vedecke" odvetvie s nazvom marketing. Ake to pekne slovo... Omarketingovat znie lepsie ako oiebat, ze? Dokonca si vacsina ludi ani nepripada omarketingovany...
To je na dlhu debatu, ale nie s omarketingovym trulom, co zerie neoliberalne zvasty ako moj pes granule - bez rozmyslania

301669

1.1.2014 19:16

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301669

to mne, co robim vo vyrobnej sfere, bude hovorit obchodnik? dakujem za pobavenie [smích]

301688

1.1.2014 20:11

RE: ...

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 301688

Asi si si nevimol, ze som to nehovoril tebe.

301692

2.1.2014 11:51

RE: ...

eddings 62.?.?.?

Reakce na 301692

to nic nemeni na pointe [vyplazený jazyk]

301761

2.1.2014 14:38

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301761

Na ktorej?

301788

2.1.2014 20:08

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301788

tak len pre teba este raz, budem pisat pomalsie aby si stihal...

pointa je, ze obchodnik - vraj spolumajitel obchodnej spolocnosti - tu kaze jednym dychom o moralke aj o zhubnom vplyve marketingu, kradnuti v obchode atd. [chechtot]

301816

3.1.2014 8:05

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301816

Ty Cretenius Vulgaris!
Keby si čítal, čo píšem, tak by si si všimol, že k môjmu povolaniu som sa vyjadril v tom zmysle, že v normálnom zdravom systéme by som robil niečo iné, ale teraz som NÚTENÝ robiť to, čo ma nebaví, aby som PREŽIL.
Skús sa v obchode a podnikaní celkovo riadiť heslom "pravdu a len čistú pravdu".
Vieš, čo je nemorálne? S kľudným svedomím si pchať do vrecka mesačne toľko peňazí, čo pre niekoho iného znamená ročný plat. A to v situácii, keď ľudia páchajú samovraždy od hladu. Podľa teba tzv. neschopní, resp. tí, čo sa nevedia prebiť v tomto úžerníckom systéme, nemajú právo na život. Adolf Hitler bol oproti tebe svätec.

301873

3.1.2014 11:16

RE: ...

eddings 62.?.?.?

Reakce na 301873

chudacik, ty si nuteny ale ja som zly lebo ja nuteny nie som? [chechtot] milujem selektivne myslenie. Vyberiem si co sa mi hodi, moralku aplikujem na vybranych ludi a situacie...ukazujes sa stale v lepsom a lepsom svetle [bliji]
Ano je nemoralne venovat cas studiu, vzdelavaniu, ziskavaniu pracovnych skusenosti a potom nasledne ziskaniu lepsieho platu. Vivat debilna logika uboziaka nuteneho systemom klamat a podvadzat, aby neumrel hladom [velký smích] si zabavny a sucasne na polutovanie, moralna troska znicena sebaklamom a sebalutostou, opantana hnevom a zavistou

301897

3.1.2014 15:21

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301897

Kazdy normalny clovek ked tuto diskusiu cita, tak vidi, ale pre istotu:
Nikde si nespomenul ani slovkom, ze by si mal nieco proti tomuto uzernickemu systemu. Praveze tebe a podobnym prednossinevidiacim tento uzernicky system vyhovuje, lebo mozete neuzitocnou pracou zarabat peniaze - a to dokonca niekolkonasobne viac ako mnoho takych, co su pre spolocnost uzitocnejsi.
A ten tvoj primitivny sposob utoku ani nebudem komentovat.

301922

5.1.2014 20:48

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301922

Zase dalsi for - clovek co uraza moju zenu mi bude vypisovat o ubohych utokoch [bliji]
A tym svojim popisom presne opisujes SVOJU pracu. Ja opravujem to, co tebe podobni prznia. Ale ty za to samozrejme nemozes, teba byt hajzlom NUTI SYSTEM [velký smích]

Sa zobud ty uboziak.

302079

1.1.2014 13:22

RE: ...

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 301656

Po prve: je otazne, nakolko je pravda to co pises. Mozem si tipnut?
Po druhe: sam si v prvom prispevku pisal, ze si predtym a teraz zarabal 6 ciferne sumy a medzitym si bol asi rok nezamestnany. Nikde si nespominal, kedy ste sa zoznamili. Ale je to jedno. Zeny majú instinkt na rozoznanie vhodneho samca vzhladom k jej prioritnym poziadavkam na neho.
BTW, aj 8548,60 je sestciferne cislo.
[chechtot]

301667

1.1.2014 19:26

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301667

mozes si aj vsadit ak chces [velký smích]
ano nikde som to nespomenul, co ale tebe nevadilo pourazat mna aj ju a vymysliet si tie fakty sam. Co ukazuje na tvoju emocnu inteligenciu trojrocneho dietata.
Dovolim si teda aj ja jeden tip: zijes sam a zeny ta nechceli, nechcu ani nikdy nebudu chciet [velký smích]
P.S. nechcem ti kazit naladu ale 8548,60 nie je sestciferne cislo [vyplazený jazyk]

301690

1.1.2014 20:17

RE: ...

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 301690

Normalne to nerobim, iba ked natrafim na mimozu co ma utkvelu predstavu o svojej dolezitosti a nenahraditelnosti. Taki ako vy obcas potrebujete narazit na kamen reality ako to vyssie spomenul Mareš

301693

1.1.2014 21:48

RE: ...

hugo23 88.?.?.?

Reakce na 301693

[chechtot] kolik vám je, proboha, let ? pokud je to co píšete ovliněno mládím, tak bych to snad dokázal omluvit, ale pokud je ta motivace opačná, tudíž že jste starej zapšklej kretén, není už cesty zpět, a tudíž pro to těžko nalézám pochopení. Buď jak buď, jak už jsem psal, je to neskutečně smutné čtení, Marshalle.

p.s dilinama jako vy,buhví odkud, si to už po(ro)zvracet nedáme, to si buďte jistej, komráde ! Jste obětí experimentu, který už skončil. Věříte v jakousi perpetuální spravedlnost, lidské dobro, a přitom se tu chováte jako nejvíc povýšený xindl. co takhle přesdržku... [zmaten]

301700

1.1.2014 22:11

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 301700

Určitě jsou lidé dobří, když nemusí být z mnoha důvodů zběsilí a ten rámec je slušnost a rozum. [smích] Pokud ale civilizace nemá v hledáčku hodnoty přínosu je to hnojník s kokrhely, návrat do zmaru nevolníků a vlastně s tou rolí i pro nejlíp hrabající bez jiné bezstarostné volby, kterou může zajistit pouze kultura a nikoli schopnosti rychlejších, silnějších a z nepopasovanosti řežby bez pravidel si myslících chytřejších. Ono je to jedno, další a další generace si musí nabít. Protože chtějí dělat něco po holt svém, ale bez provázanosti většiny za cílem to dopadá vždy i pro ně samé [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

301703

2.1.2014 8:31

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301703

ďakujem, ak môžem, poprosil by som zrozumiteľnejšiu štylistiku a výber slov pre pána, na koho ste reagovali. Mne sa zdá, že napriek snahe, sa vám nepodarilo pomôcť mu zorientovať sa.

301735

1.1.2014 23:04

RE: ...

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 301700

Nevim, kolik mas najeto na hrbetu, cyklisto, ale mozna se dozijes toho, ze jednou budes - jak se u nas rika - kukat ako vevericka do masla.
(Koukat jak veverka do másla)
Vies, ten trzny kapitalizmus tu krasne vybudoval komunizmus v tej najcistejsej podobe. Ale len pre vyvolenych. Nam ostatnym nechali sutaz a TRHanie sa o zvysky koristi.
Ak si slepy a nedochadza ti, neviem ti pomoct.

301706

2.1.2014 11:53

RE: ...

eddings 62.?.?.?

Reakce na 301693

narazit na kamen s tvrdostou cerstveho h...a nic nezmeni [smích]

301763

31.12.2013 8:57

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301551

všetko som sem napísal, ale neprešlo to administrátorom. Neviem prečo.
V skratke - tiež sa živím nie príliš bohumilou činnosťou - obchodom, ale vôbec na to nie som hrdý a na rozdiel od krízového kravaťáka si nízku užitočnosť mojej činnosti, ktorá ma živí, uvedomujem.

301625

1.1.2014 12:30

RE: ...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 301625

Existujú obchodníci, ktorý sú vo firme skutočne k ničomu... To bude asi váš prípad [bliji]

301664

1.1.2014 13:13

RE: ...

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 301664

Som spolumajitel a dam si teda zalezat na tom, aby obchod fungoval dobre.

301666

1.1.2014 19:32

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301666

takze ty tu kazes o moralke a sam dokonca vlastnis firmu podnikajucu v obore ktory zatracujes [velký smích] to mi uplne staci na dotvorenie si obrazu o tebe [bliji]

301691

1.1.2014 20:23

RE: ...

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 301691

Zatracujem obchod ako taky. Je to cinnost zalozena na klamani. Musim sa ale nejak zivit. To, cim by som bol uzitocnejsi a bavilo by ma to by ma v tomto skusysteme neuzivilo.

301694

2.1.2014 11:57

RE: ...

eddings 62.?.?.?

Reakce na 301694

Obchod je cinnost ktora umoznuje vymenu statkov prebytocnych a nepotrebnych za ine potrebnejsie a nedostatkove. Bez obchodu by si si sam piekol chlieb, lovil zver a sial obilie...
Ak mas pri tom pocit ze musis niekoho klamat, je to len o tvojich moralnych hraniciach...
Roovnako krizovy manazment - podla teba je nemoralne prist a opravit veci ktore niekto pred tebou pokazil. Takze je nemoralny aj taky opravar televizorov alebo instalater [chechtot]

301764

3.1.2014 15:28

RE: ...

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 301764

Tak tu si krásne obnažil svoje myslienkove pochody - vlastne pochodove myslienky...

301925

5.1.2014 20:53

RE: ...

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301925

Ano. O tebe sa to povedat neda, pretoze spomenut myslienku a teba v jednej vete je logicky nezmysel. K tebe sa hodi len ten pochod, pan marsal [velký smích]

302081

28.12.2013 4:29

Clanek nema chybu

Satanist 75.?.?.?

a se mu da verit! Neni tajemstvim ani mezi emigrantama ze v USA i v Canade z zenskejch ktery kvuli penezum roztahly kopyta do praku - dokonce i z tech vdanejch co prisli z ceskyho krateru s manzelem a s detmi a neni jich malo jak velky procento emigrantu muze dosvedcit udelaly kurvy! Tomu kdo pozoruje roky cvrkot tyhle detaily musi videt i tady v cesky komunite a muzu rict ze nic zkurvenejsiho nez tenhle sajrajt vetsinou vobrezanymu i za cenu ze si dlouhy mesice nepokecate cesky je lepsi se vyhnout. Nakonec von to neni az tak velkej problem protoze nejsem sam komu se uz pri pohledu na tu sber kterou nemuzu ani cejtit votvira kudla v kapse. Je dost mozny ze z "Lehovi" sejkrovny se to budou snazit nepopiratelny fakta vyvracet zase nakejma pohadkama treba vo krasnym democratickym kapitalismu, ale v tom pripade najdou jmena , za jakejch vokolnosti a je dost mozny ze sem prdnu i par fotek jak ty ukazky ctnosti ktery kaftanovejm ktery tak vobdivujou smajznou i ubrousky na nozdry pohrbivaj svy kamarady ktery bydleli v erarnich "kralikarnach" (minigarzonkach) - jen vo malo vetsich nez tech 6 prkynek aby uz konecne s tema prolhanejma tlamama vo vyhodach kapitalismu v USA a v CDN kterej se jim podepsal na krupon vic nez jejich mozecek dokaze chapat prestali chrochtat a kvicet.

301460

28.12.2013 23:08

Ale má chybu!

HonzíkX 89.?.?.?

Reakce na 301460

Č.7 "a nyní nemá práci více než 102 milionů Američanů v produktivním věku". USA má kolem 330 milionů obyvatel. Takže 102 milionu nezaměstnaných v produktivním věku, je nejmíň 50% nezaměstnanost a to je pěkný nesmysl. Mělo by se zde přece jen vše posuzovat objektivně a ne zaujatě, pak to vypadá jako v demokracii, kde se jenom lže, podvádí a krade...a nejlépe s imunitou.

301501

29.12.2013 2:44

RE: Ale má chybu!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 301501

Honzíku, vysvětlení najdeta v článku http://theeconomiccollapseblog.com/archives/10-fac... a tam je oficíalní číslo 11 miliónů nezaměstnaných ke kterému prostě přičetli dalších 91 milionů nepracujících Američanů, kteří jsou dlouhodobě nezaměstnaní a proto již nejsou oficiálně evidovaní.

301508

29.12.2013 15:19

RE: Ale má chybu!

vvv 184.?.?.?

Reakce na 301508

Shadowstats ma nezamestanost v Americe na 23%.
http://www.shadowstats.com/alternate_data/unemploy...

Ale myslim, ze to nepocita vsechny lidi, a je jich more, kteri jsou na invalidnim duchodu z vselijakych neinvalidnich duvodu.

301528

28.12.2013 6:20

modelka si nevezme instalatera.

fohat 194.?.?.?

spíše se rozhlédne a vezme si zbohatlíka s tučným zátylkem.Materiální zabezpečení má prioritu,vždyt třeba mateřská školka s angličtinou stojí DESET tisíc TÝDNĚ. Jsou vzácné výjimky nikoliv nevědomých lidí,kteří si vzájemné ověří,že tu byli spolu v minulém životě a se svojí výukou pokračují i zde..A protože jsou napojeni na ZDROJ,neboli spolupracují s Bohem,tak VESMÍR činí tisíce drobných zázraku,kde jeden je třeba bez práce a druhý má lukrativní práci,která to narovná.Aristokraté,jako například Jiří Menzel si otcovství vyřešil též s noblesou sobě vlastní,takže každému dle jeho EGA.... [chechtot]

301463

28.12.2013 9:45

to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

takovej článek, ...

301468

28.12.2013 10:00

RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 301468

Není to antifeminismus, ale ženy si podvědomě vybírají partnera, který zajistí potomky. Ženský sex není samotný akt jako u muže, ale vždy jde o potomstvo a hnízdo. To neznamená, že muž neokouzlí vtipem a inteligencí, nejdůležitější je prý však společenský status a fyzická výška. Nezaměstnaný a nemajetný prcek má tedy vyloženou smůlu. Nezoufejte, třeba se najde soucitná duše [chechtot]

301471

28.12.2013 14:47

Mýlíte se pane Sašo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 301471

a to tak, že velmi. Ale nemám sebemenší náladu Vám pane Sašo cokoliv vysvětlovat, to už jste za svůj dlouhý život všechno sám mohl vypozorovat, že pravdu v tomto nemáte ani náhodou. Koneckonců na tohle téma zde na Zvědavci již bylo článků nepočítaně, třeba ten můj, který jsem nazvala: Prý je zamilovanost choroba. Pod ním bylo asi 420 komentářů, kde se kdekdo dohadoval s kdekým, zda teorie o tom, že ženy hledají živitele, tedy jsou to v zásadě vypočítavé kurvy, které hledají pracháče a muži jsou rozsévači, tedy jsou to v zásadě nevěrní promiskuitní kurevníci. Podle mého názoru tuto lež rozšířili po světě zcela účelově vyvolení „vědci“-evolucionisti (čili sociální darvinisti), aby účelově pomohli rozbíjet normální rodiny, kde se ctila oboustranná věrnost.

Sama za sebe mohu říct, že se mi za mlada líbili muži především hezcí, chytří a s velkým smyslem pro humor. Vše ostatní mě nezajímalo, jenom to, zda mě budou mít rádi, jestli mezi námi vznikne láska. Důkazem toho je, že jsem si za muže vzala kluka chudého jako kostelní myš, ačkoliv jsem měla v životě i velmi atraktivní nabídky od bohatých mužů. Jenže ti muži nebyli tak hezcí, chytří a vtipní jako můj muž, s kterým žiji dodnes (37 roků).

301481

29.12.2013 8:22

RE: Mýlíte se pane Sašo

Saša 24.?.?.?

Reakce na 301481

Pravdu můžeme mít oba paní Jarmilo! Když se podíváte na sexuální a sociální chování paviánů pestrolících, tak zjistíte, že od toho našeho se příliš neliší. Jsme trochu chytřejší a máme tendenci idealizovat. Zcela mylně si myslíme, že láska a výběr partnera je produktem našeho racionálního myšlení. Což není. Ženám vděčíme za úspěch našeho druhu a výsledné přemnožení. Sociální darwinisté nám předkládají obrázek společnosti, nenutí nás tak žít a zcela všichni tak nežijí. Touha po dítěti a jeho úspěšném vychování je ženě dána, je to přirozený pud silnější než pud sebezáchovy a neodsuzuji jí nebo je za to! Za naše chování (nebo některých z nás) nelze šmahem odsuzovat, není na úrovni vědomí a ve spojitosti s morálkou bychom mohli odsoudit obě pohlaví. Ať je to dobře nebo špatně, prospělo to intelektuálnímu vývoji našeho druhu.

301513

29.12.2013 10:06

RE: Mýlíte se pane Sašo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 301513

Jste to tak hezky Šalamounsky všechno zaobalil pane Sašo.[smích] Ale Vaše argumenty jsou podobné, jako byste tvrdil, že ženy nejedí kvůli tomu, že mají hlad, ale jedí kvůli tomu, aby měly v těle dostatek živin pro své budoucí děti. Nebo že se nezamilovávají do mužů samy kvůli sobě, kvůli svým libým pocitům a emocím, ale aby někdy v budoucnu získaly hodného tatínka pro své budoucí děti. Zvrhlá teorie, které věříte i Vy sám odjakživa platila na zvrhlou vládnoucí elitu, která se ženila a vdávala po celá staletí výhradně kvůli majetku a postavení, lásku oni nikdy neřešili.

No a kdybychom se už náhodou neviděli, tak Vám přeji do Nového roku 2014 především hodně zdravíčka a duševní pohody. A nám všem běžným občanům hlavně lepší globální vládce. Ideální by bylo, kdyby nás od nich zachránili nějací hodní mimozemštˇani s mnohem vyšší vesmírnou inteligencí. Smetli by tu banksterskou chátru prostě na hnojiště dějin a začal by pro nás pro všechny konečně radostný život plný slunce, které nám momentálně nepřetržitě zakrývají chemtrailsem a chemodekou.

301519

29.12.2013 12:26

RE: Mýlíte se pane Sašo

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301519

Jenže vy také máte možná i více štestí než nekterí, protože mužu, co jsou pohlední a chytrí zároveň není až tolik, a není až tak obtížné si predstavit, že když je nekdo hezký, tak se na chvilku zapomene, "co bude zítra", když chybí kapitál, a zejména funguje chuť pracovat. Krome toho zpusob získání postavení a majetku také má svuj vliv.

Myslím, že to není treba komplikovat. Ženy si opravdu vybírají chlapa, který jim nejak imponuje, a kolikrát nikdo krome ní neví, co to je. Muži to nekdy delají dost podobne.
Feminismus, nebo treba i mužský diktátorský "šéfizmus", a další "ismy" považuji spíše za škodlivou "léčebnou" náhražku pro léčbu nejakého vlastního komplexu, nedostatek rozumnejší činnosti. Je to skoro stejné, jako s rasizmem, kdyby ho umele negenerovali, tak by v té umelé podobe ani neexistoval.

Chemodeku tady jiste nejakou máme, ale já vám preju, aby jste v príštím roce mela otevrenejší oči a uši k tem, co ríkají, že chemtrailsy tak jak čteme rádoby info po netu jsou nesmysl, a nemusím to být zrovna já. Jste obetí bludu z jednoduchého duvodu, nezvládáte mít nadhled nad složitostí problému. Základní problém není spíš politicky zastírací a pozornost odvádející chemtrails, ale opravdová masa letecké dopravy v lufte, a bežné škodliviny s tím spojené.

Preju všem príjemné tik-tak, a co nejméne silvestrovského chemtrails. Docela utopie [smích]

301524

29.12.2013 18:44

RE: Mýlíte se pane Sašo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 301524

http://www.cez-okno.net/clanok/predelavame-lidi-na-stroje-pravda-o-chemtrails-morgellonech-a-dalsich-technikach-video
http://www.cez-okno.net/clanok/nadherna-modra-obloha-na-marse

301539

29.12.2013 20:16

RE: Mýlíte se pane Sašo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 301524

Ison má 900m, sskvólka májijó ty dva satelity a v jaké vzdálenosti baj voko, 3frčáky jim to ukazovalo i daleko za jupiterem, žádné fake, ouplně přijozené, docela utopie [smích]

301545

29.12.2013 20:20

RE: Mýlíte se pane Sašo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 301524

Ouha
http://www.youtube.com/watch?v=zeyV4fpEWlY

301546

29.12.2013 22:34

RE: Mýlíte se pane Sašo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 301524

A toto
http://www.cez-okno.net/clanok/videoisonufo
faunofloratrails [překvapení]
http://www.cez-okno.net/clanok/predelavame-lidi-na-stroje-pravda-o-chemtrails-morgellonech-a-dalsich-technikach-video
http://www.cez-okno.net/clanok/ruda-planeta-mars-video

301549

30.12.2013 2:57

RE: Mýlíte se pane Sašo

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301549

Je mi líto, ale tohle, co mi predesíláte je určeno spíš pro lidi jako vy, kterí v podstate zaostávají ve vývoji, a baští každou báchorku popsanou nanejvýš slovy z encyklopedie. Spolknete proste jakýkoliv nesmysl jako rybička návnadu. Normální človek, když neco neví, tak to prizná a jde se poradit s nekým, kdo má vetší šance uspet v pohledu na vec. Tohle nejde rešit demokraticky hlasováním z ulice.

301559

30.12.2013 5:54

RE: Mýlíte se pane Sašo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 301559

Taky to řešení ti z ulice nemají a zavádění jsou precizně a zobající mohou ( vychovaní nejpovedeni hrají, herkují či heretikují ), no ale bouráčci ve svých privilégiích blbnou na kvadrát a ještě jim tu žranici i z formováním uštvaných trželebníků ideálně uhňácaní posvětí. [překvapení] [chechtot] S tou poradou můžete za velebným pánem a v nedávné historii skončit jako rouhač a kacíř i s důsledky, což jak je vidno začíná procházet renesancí a slova že zítra bude včera může být naplněno hravě i o půl milénia. [cool]

301561

28.12.2013 18:48

RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301471

Nejsem nezaměstnanej ani prcek - když nechápeš ironii, tak po lopatě: ten článek je další z toho, co boří feministické mýty o tom, jak jsou ženy "utlačované" "mužským světem".

301489

28.12.2013 20:10

RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!

Saša 24.?.?.?

Reakce na 301489

Nebuďte hned vztahovačný, to je pokus o žert! V mládí jsem měl malého kamaráda, ale nějak to vše vynahradil svojí zábavností, pro něj nebyl problém balit vysoké blondýny jednu za druhou [chechtot]

301492

28.12.2013 20:47

Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301489

Fakt nechápu, proč feministky muže tolik iritují. Vždyť jsou to úplně zoufalé a neužitečné figury. Neváží si svého ženství a především neumí využít jeho obrovskou sílu a nepostradatelnost pro současný svět. Dají se přirovnat ke slabým ubrečeným mužíkům nenávidějícím ženy jen proto, že nedokáží důstojně nést atributy vrozené současně se svým pohlavím.

301497

29.12.2013 10:26

Výstižné, pravdivé

Kanak 90.?.?.?

Reakce na 301497

Obrovskou sílu ženství nedávno ukázala Karlova "ramlice". Ta určitě není žádná feministka...

301520

29.12.2013 15:17

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 301497

Ano, teď jste na to káp. Já sama například se považuji za feministku.
Takže polopatě, mým motivem je má ošklivost, popřípadě frigidita a také neschopnost/závist (závidím úžasným schopným mužům a také závidím peroxidy na hlavě a silikony v hrudníku). Ve skutečnosti, kdyby se našel hrdina, který by mi to "pořádně udělal", ono by mě to přešlo. Jenže jsem tak odpudivá, že něco podobného mi nehrozí. To je to, co jste chtěl říci? [smích]

301527

29.12.2013 17:59

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301527

Jako žena znám několik málo mužů, ke kterým vzhlížím, jiné kteří jsou mi lhostejní a pak několik týpků, o které bych si neopřela ani kolo. Přesto nejsem feministka. Člověk je plnohodnotnou osobností pouze v případě, že žije v páru s opačným pohlavím. Realita je taková, že se to málokomu podaří, ať už je single nebo žije v příšerném manželském svazku. A to je škoda.
Kvalitního samce žena s chlapským jednáním nikdy neuloví stejně tak, jako zženštilý muž marně hledá ženu svých snů.
To je to, co jsem chtěla říci a přes to vlak nejede.

301538

2.1.2014 14:16

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 301538

Kdyby nebylo feminismu, tak byste tady dnes takto do klábosnice rozhodně neklábosila.

301784

2.1.2014 22:01

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 301784

Feministky - neříkalo se jim dřív čarodějnice, kurtizány, gejši, intrikánky, kurvy, ... ? [oči v sloup]

301821

3.1.2014 7:34

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301821

Ani jedno, ani druhé, ani třetí, ani čtvrté, ani páté.
Feminismus je znakem poválečných období, kdy ženy pracují v mužských profesích, protože muži v produktivním věku jsou mrtví.
Vždy to byly ženy a děti, které za podpory mrzáků a starců odklidily ruiny a dřely, aby se dalo zase žít.
Současné feministické hnutí je umělým výtvorem pomáhajícím rozvracet přirozené mezilidské vazby stejně jako buzerantismus.

301869

3.1.2014 19:45

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301821

ne, říkalo se jim "modré punčochy" a vybojovaly nám volební právi, možnost mít vlastní konto, rozhodovat o sobě sama a jednou snad se dobrat i rovnoprávnosti, díky

301949

3.1.2014 7:38

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301784

Nemyslím si, že klávesnici vynalezla feministka [vyplazený jazyk]

301870

29.12.2013 16:19

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301497

Mě neiritují feministky, vůbec mě nezajímají, obloukem kolem nich. Odmítám feminismus, stejně jako genderismus, multikulturalismus, buzerantismus, atd. - to vše je z jednoho neotrockistického soudku, čili židovská Frankfurtská škola, která idelogicky "pochodem institucemi" totálně zničila "západ". Jsem běloch, heterosexuál a nemám rád cikány - tudíž podle těch neožidobolševiků bych vůbec neměl existovat. Čili ta ideologie se mě osobně jaksi dotýká, kromě toho je zcela ničemná i pro všechny ty "utlačované menšiny" a vůbec celou lidskou společnost.

301529

30.12.2013 1:38

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

eddings 78.?.?.?

Reakce na 301497

Mna napriklad vyslovene odpudzuju zeny nasilu sa chovajuce ako chlapi (vacsina feministiek si tak predstavuje emancipaciu), rovnako ma odpudzuju zzenstili muzi. Muzov to podla mna irituje kvoli tomu, ze ich je stale viac a viac.
Par tyzdnov dozadu som narazil na krasny priklad: Vychadzal som z knihkupectva, vchadzala tam po mne zena. Tak som jej pridrzal dvere. Zenska sa otocila a ironicky zablacala: Dvere si viem podrzat aj sama, dakujem!
No na zeny hruby nebyvam, ale tu som sa nezdrzal a nahlas som si ju k niecomu prirovnal...no nema nas takyto typ iritovat? Ved to je na [bliji], zamienat si emancipaciu so zakladnou slusnostou, ktoru preukazem kludne aj chlapovi...

301556

30.12.2013 8:27

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301556

Co si má ale člověk myslet o přešlechtěných mužích tzv. šampónech? Nejsou schopni ani nalít kapalinu do ostřikovače,
natož pak vzít do ruky šroubovák. Jakákoliv narážka na fyzickou práci s pilou, sekerou nebo nedej bože s kosou je k smrti děsí a hluboce uráží.
Může se takový materiál postarat o rodinu?
Jejich jediným plusem je, že se na rozdíl od feministek hlučně nezviditelňují.

301566

2.1.2014 14:21

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 301566

Oni to kolikrát neumí ani ti druzí týpci, buďte klidná. Takoví ti, co když zvednou ruku, tak okolí začne slzet, neb je štípou oči. Takoví ti, jejichž nejhlubším kulturním zážitkem je místní fotbalové derby. A svou lenost pořádně se umejt zastírají tím, že "přece nejsou buzeranti."

301785

2.1.2014 21:56

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 301785

Feminismus je opium lidstva. Ať žije Nadezhda Tolokonnikova

Jak by řekl Kundera [smích]

301820

30.12.2013 8:40

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301556

a já bych myslela, že i žena má právo volby - nechce abyste jí držel dveře, no tak je nedržte, co je na tom složitého? a jinak, feminismus je zcela v pořádku a je reakcí na staletí potlačování ženských osobností. Jestli si myslíte, že ženy jsou laškující trdla, spletl jste se, to je vám se tak předvádějí, ve skutečnosti jsou to cílevědomé myslící bytosti, které v průměru jistě muže předčí.

301568

30.12.2013 14:32

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301568

Kdy jste z toho Marsu přilétla? A jak, na koštěti? [chechtot]

301595

30.12.2013 17:52

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301568

"a já bych myslela, že i žena má právo volby - nechce abyste jí držel dveře, no tak je nedržte, co je na tom složitého? a jinak, feminismus je zcela v pořádku a je reakcí na staletí potlačování ženských "

i žena má právo volby - ale měla by řvát úvodem - žádnou nemístnou galantnost vůči mé potlačované osobnosti - a kdyby to nepochopil, tak preventivní facka by to snad spravila...možná kopanec - ať si zvykají [chechtot]

301602

31.12.2013 2:54

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301568

to neznamena ze ak nechce podrzat dvere tak sa ma chovat jak drevorubac.
Ja mam na zeny velmi dobry nazor, ktory mi nepokazi spomenuta truba ani Vas prispevok [smích]

301617

3.1.2014 19:47

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301617

ono je to jen na ní, jak se má chovat, není její povinnost naplňovat vaše představy. Někdy vám povím, jaká paka jsou muži, se svými idiotskými dvojsmysnými narážkami, atd atd

301950

5.1.2014 20:52

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

eddings 93.?.?.?

Reakce na 301950

Dvere podrzim rovnako chlapovi ako aj zenskej. Pre mna to je zakladna slusnost a dobra vychova. S pohlavim to nema nic spolocne...
Mnou popisane chovanie je naopak buranske a o to smutnejsie, ak ho predvedie tzv. neznejsie pohlavie.

302080

31.12.2013 9:14

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

slak 77.?.?.?

Reakce na 301568

http://www.youtube.com/watch?v=SUmCRrKYwBQ

301626

3.1.2014 19:43

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301497

Feministky muže tolik vztekají proto, že jim bez obalu říkají to, co jim nefeministky, které to také vědí, tají - strčíme vás do kapsy [mrknutí jedním okem]

301947

5.1.2014 17:04

RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí

asdf 88.?.?.?

Reakce na 301947

Ale blbost.

Feministky řvou o rovnoprávnosti, která v mužském světě znamená srostýá slova, nadávání jaké je ten druhé velké kokot, čurák apod.

Jenže zde nastává problém, když se knim muži hcovají přisprostle a vulgárně(jak mezi sebou) najednou slyší kecy "oni nedokážou chudáčci snést silné ženy"...

Dámy buď chcecte rovnoprávnost a tedy stejné chování můžů k vám jaké maji mezi sebou a snesete nadávky nebo chcete jenom výhody, ale nejste schopny unést i to horší co to nese, tedy si hrajete na silné ženy a přitom jste slabé osoby...

302071

3.1.2014 19:41

RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301471

kdežto muži se rozhodují zdravou úvahou, mozkem - to tedy je vážně rozdíl [chechtot]

301946

28.12.2013 11:29

...prosim vas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

vas , na co sa tu hrate ? To su len kecy , ja som sice muz, ale byt zenou tiez by som nesiel na rande z nezamestnanym [smích] . Teda ak by som mal/a na vyber medzi zam. a nezamestnanym . Muz ma byt skratka muz , tolko radoby moralistov ako pod tymto clankom sa hned tak nevidi [smích])) PF 2014 inak

301473

28.12.2013 15:45

nazor

paskvill 46.?.?.?

Tak jsem se zeptal pritelkyne a ta by taky nesla na rande s dlouhodobe nezamestnanym (cca 2 roky). Nejoblibenejsi porad ma VIP zpravy [oči v sloup] asi vim co ocekavat az prijdu o tu nadprumerne placenou praci [chechtot] bohuzel vetsina mladych slecen jsou stejny. Jen si uzivat, rozhazovat prachy za sracky a ve 30ti s holou prdeli si nabrnknout ani ne tak hezkeho, ale hlavne majetneho frajera ktery ji zajisti domov, deti atd. Takovej muj pohled....

301483

28.12.2013 19:02

RE: nazor

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301483

V tyhle nejisty dobe se devenky fakt snazej nejak financne zabezpecit jak v USA, v CDN tak i v ceskym krateru. Jenze zapominaj, ze jsou dva druhy majetnejch frajeru a to ti kteri kdyz maj vocas v dire maj rozum v prdeli a pak ti se zdravym rozumem co se i na ty hezky 20ti lety slecny s holou prdeli ktery se je snazej klofnout koukaj jako na zbytecnej vobal vokolo p* ...... [chechtot]

301490

28.12.2013 18:38

Jeden na túto tému

Malý a zvedavý 84.?.?.?

Z ložnice mladé milenky vychází starý, vrásčitý, ošklivý magnát. Jde k zrcadlu, podívá se kritický na sebe, vzdychne a smutné se dívá na dveře, za kterými zůstala mladá kráska, a pomyslí si:
"Je možné tolik milovat peníze ...?"

301488

28.12.2013 20:38

Otázka času

Moiry 77.?.?.?

Co je za terno být zaměstnaným otrokem od nevidím do nevidím? Stejně pak ze stresu nebo jiných pitomých pohnutek všechny peníze utratí do poslední koruny za složenky zbytečných služeb, za jedovaté žrádlo, poruchové spotřebiče a kýčovité svršky na jednu sezónu.
Počty nezaměstnaných každým rokem rostou. Znamená to snad, že se lidé přestanou mít rádi? Že ženy budou raději dělat feny pracháčům za hozenou kost, než žít plnohodnotný život v realitě? To je přece právě takový nesmysl jako článek samotný.
Pracovat by měl každý na sebe, pro sebe, podle sebe. Tvořit hodnoty směnitelné za jiné potřebné hodnoty a pak by všechny korporace mohly tak akorát stáhnout ocasy a táhnout k čertu.

301493

28.12.2013 21:58

RE: Otázka času

vvv 108.?.?.?

Reakce na 301493

"Tvořit hodnoty směnitelné za jiné potřebné hodnoty a pak by všechny korporace mohly tak akorát stáhnout ocasy a táhnout k čertu."

Haha, Moiry, tak to vam na to pripiju.
Ale nechtelo by to napred povesit bankstery na lampy a vytvorit novy typ penez? [vyplazený jazyk]

301500

29.12.2013 8:29

RE: Otázka času

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301500

Ale nechtelo by to napred povesit bankstery na lampy a vytvorit novy typ penez? [vyplazený jazyk]

To je jen zbožné přání s neuskutečnitelnou realizací.
Právě s tím počítají a jejich vlastní ochrana je pro ně prioritou číslo jedna.
Za peníze, které k nim proudí od každého z nás skupují a následně ničí naše přírodní prostředí, bez kterého nedokážeme žít jinak, než v závislosti na nich.
A přece jim je stále posíláme. Utnutí těch toků je vyhladoví zevnitř a postupně odumřou. Nebo alespoň zkrotnou a začnou sílu miliard respektovat.
Oni netvoří hodnoty, tak proč se s nimi dělit?
Proč myslíte, že tak úzkostlivě sledují kupní sílu ve statistikách tržeb obchodních řetězců a výši úspor a dluhů domácností v bankách? Jsou to klíčové zdroje jejich moci a jeho vyschnutí se nejvíc bojí. Můžeme je zakrátko zničit bez jediného výstřelu pouhou svojí sjednocenou vůlí.
[smích] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

301515

29.12.2013 21:16

RE: Otázka času

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301515

>Můžeme je zakrátko zničit bez jediného výstřelu pouhou svojí sjednocenou vůlí.

To sotva. Produkce blbu s nesjednocenou vulí totiž napreduje. V supermarketech začínají nakupovat okamžite všichni ti, co práve prijdou k penezum. Všechny zaostalé etnika. Rasove osvobozené s právem svobodne nakupovat, dokud je za co.

Pak jsou tady naši vlastní, kterým rozum také nedovolí nenakupovat v supermarketech. Hordy tech, co splácejí lízingy a hypotéky, kterými získali nad ostatníma dočasné konkurenční výhody a okolí kolem sebe uvrhli do závislostí.

Musela by jste vetšinu presvedčit, že neco deláme špatne. To si ale vetšina, pokud nic porádne nepocítí neprizná. A ti, co tomu šéfují to ví. Že se vetšina prizpusobila, a s tím v podstate souhlasí, ba dokonce to podporuje. Také tím ztrácíme celkove na cene a po nás potopa. Kolem sebe vidím samé spokojené lidi, už jen kterí se mají o chlup lépe, než nekdo pod mostem. Vždyť i na ukrajine meli ti protestující skoro každý mobil, tak co jim vlastne chybí?

301548

30.12.2013 8:12

RE: Otázka času

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 301548

Máte naprostou pravdu a svým příspěvkem jste dokonale vystihl stav a nálady současné občanské společnosti. Ne korporace, ne banky, ne Římský klub nebo nějací ilumináti ovládaní mimozemšťany, ale sám sobě je člověk nepřítelem ve své materiální závislosti. Také přemýšlím o tom, co všechno se ještě musí stát, aby "sjednocená" vůle byla schopna zafungovat.

301565

29.12.2013 1:05

RE: Otázka času

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301493

Nekde v New York Times byl dodatecnej clanek k problemu nezamestnanosti hned pod clankem ze US erar musi vomezit spending kde hajzlik z eraru mel tu drzost vymejvat lidem mozky tim, ze naznacil, ze decko pro nezamestnany parents je zbytecnej luxus! Vono to je rok vod roku v USA cim dal horsi a tomu kdo cestuje a vidi ty ilegalni camping grounds nebo zaparkovany RV v ulicich americkejch mest tech tisicu amiku kteri prisli vo praci a tim i vo domov a kde uz ted sou honeni erarem z mista na misto maj fakt jeste na co tesit. V Seattle kde sem kupoval ve Walmart naky nezbytnosti me pozadal tak asi 30ti letej amik vo buster cables, ze prej musi preparkovat. Kdyz sem se ho ptal kam ma namireny se me sveril ze na tom Walmart parking lot boondocking v ty camperizovany GMC Savana Van s WA licence plate uz dva mesice protoze prisel vo praci .......

301504

29.12.2013 1:41

Pekná a chytrá žena si vyberie chlapa podľa srdca.

romy 178.?.?.?

Američanky také nie sú. Ale desať rokov to bude aj u nás. [bliji]

301506

29.12.2013 3:37

urcujicim faktorem vaseho zivota jest predevsim vase zdravi a pak teprve prace a penize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

urcite ano, financni nezavislost je jeden z nejdulezitejsich faktoru zdarneho zivota ovsem neopomenme zdravi, zdravi je to nejdulezitejsi a nejcenejsi co clovek muze v zivote mit

301509

29.12.2013 17:36

RE: urcujicim faktorem vaseho zivota jest predevsim vase zdravi a pak teprve prace a penize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301509

tojo ale pokud se clovek od nevidim do nevidim stresuje v praci a nema cas se ani poradne najist, cpe se fastfoodem, nema cas na pohyb a vubec je v jednom pracovnim zatahu jen kvuli tomu aby uzivil nejakou pipinu a jeji poter, zdravi jde kam? ano tam.. [chechtot] [oči v sloup]

301536

29.12.2013 8:16

já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

sama bych nerandila s nezaměstnaným, Snad to bude tím, že netoužím po tom živit jiného chlapa než toho, který se mi narodil. a ten skoro opačný postoj mužů k rande s nezaměstnanou ženou? asi si říkají - jako domácí pracovnice a jako matka to zvládne a navíc nebude se snažit dělat svoji kariéru. Takže z mého hlediska je to jen další ukázka nerovnoprávnosti žen. [překvapení]

301510

29.12.2013 17:27

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301510

proc se tady apriori spojuje nezamestany = automaticky bez penez? treba ten clovek je prachatej a jenom si ty penize zkratka uziva, kupuje si tim (misto kravin a zbytecnosti) v podstate svobodu? [překvapení]

301533

29.12.2013 18:55

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 301533

Jojo, kápnul jsi hřebík na hlavičku [mrknutí jedním okem]
Taky jsem skoro rok nezaměstnaný, už mě nebaví otročit pro nějakýho kapitalistu, tak si zařizuju svůj malej podnik.

Ale i tak to ženský nepobíraj, jim povídám: mám svůj dům, auto, pole, zahradu k dispozici les, auto...Náklady elektrika+daně+popelnice+internet jsou 10 000Kč ročně. Vodu mám svou, dřevo taky. Jídlo nakoupený buď ve velkým či si sám vypěstuji, mno když dám měsíčně víc jak 500-1000kč za jídlo tak to je moc [mrknutí jedním okem] Všechno v podstatě biokvalita, zeleninu, ovoce z marketu neberu, mám svou [smích] No a za chvíli si budu mlít svou mouku, takže 1kg chleba mě výjde na 8Kč (mouka+energie)

Kosmetiku na sebe nekupuju, jo jedno za rok pastu a kartáčky, zdraví mi zajištuje mašinka na koloidní stříbro. Nemocnej jsem nebyl už ale osm let [mrknutí jedním okem] Oblečení jsem už taky roky nekupoval, kdyžtak si vemu po příbuzných co už nechcou ale stále vypadá dobře, boty mám sváteční, ale z 95% chodím v kanadách který vydržej jak nic jinýho.

Jenže chtěj po ženský aby se uskromnila, takových moc není [mrknutí jedním okem]
Takže si chodim na pivko a pokec s kámošema kdy v podstatě kdy chci, co mi chybí? [mrknutí jedním okem]

301541

29.12.2013 19:10

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301541

jo tohle je asi taky muj sen, sobestacnost a minimalni zavislost na tomhle silenym systemu, jenze do tyhle alternativy jak rikas, maloktera pujde, to musi bejt fakt zenska ktera vi co chce, ne nejaka vymyta kreditkova barbina [cool]

301544

30.12.2013 8:36

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301541

no fakt, to tedy žasnu, že nemůžete najít ženu, která hodlá topit v kamnech a nosit vodu ze studny, pak vyorávat brambory a starat se o celou zahradu a za odměnu si koupit zubní pastu a jednou za pětiletku i kartáček (možná rozkousaná větvička by udělala stejnou službu) a to ani tehdy, když jako prémii může roky chodit ve stejném oblečení a a smlsne si na koloidním stříbře, no to tedy nechápu, co to my, ženy vlastně chceme [zmaten]

301567

30.12.2013 9:28

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301567

chcete luxus, spoustu zbytecnejch kramu a nejlip vsechny prachy hned rozfofrovat a mit se jako prasata v zite ale nevidite druhou stranku. pritom co muze byt vic nez kdyz je clovek svobodnej, sobestacnej, nezavislej a muze si uzivat sebe, prirody i rodiny, kdyz si veci sam vypestuje, ta radost z toho. kdyz vi ze vsechno co mu nacpou v TV reklamach je naprosto zbytecny, ze 99% z toho nepotrebuje. ze nepotrebuje spolecenskej status a nebo se predvadet v nejakym sportaku, nebo se predvadet ze pracuje jako banker, pojistovak ci obchodnik. ale ono vam to nedojde pac vy na sebe makat nemusite, vy se nemusite stresovat v praci, ktera vas nebavi, pokud vas zivi muz. ale reknu to jeste jinak, vy totiz vubec nevite co chcete [chechtot]

301569

30.12.2013 11:12

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 301567

Dámo,

co se týká zubů mám nejkvalitnější zubní péči v regionu, pokud budu chodit na preventivní prohlídky jak mám a dbát rady svých zubařů a zubařek, tak mi ty mý zuby vydrží do smrti a pastu mám jednu z nejlepších na trhu a bez fluoru kupodivu je, kupodivu i kartáčky [smích] Když tam dojdu ani za dentální hygienistkou mě neposílají [mrknutí jedním okem]

Jo v kamnech topím, to je pravda, ale když máš dřevo prakticky zadarmo, netop s tím [mrknutí jedním okem]
Jo a kupodivu mám i vlastní vodovod z vlastní studně, a novej, udělal jsem si všechno sám, jako 95% věcí na domě(kromě elektriky)
Brambory atd. to si klidně budu pěstovat a opatrovat sám.

O co mi jde, mám v rodině geny tak kvatitní že si můžu vybírat, ve familii mají snad všichni vysokou včetně rodičů, zdravotně taky perfekt, fyzicky taktéž...
Takže mi dámo řekněte proč bych si měl vybrat holku se sprominutím holou prdelí, když já ji nemám, když holka nemá majetek nebo se o sebe neumí postarat bez dluhů a vlivu reklam a tzv. sociálního statusu, tak má geny nanic. Což mi potvrdila kámoška ze statku, která je mimochodem učitelka, ale práce jako zavařování, zabijačky, starat se o zahradu jí problém nedělají [mrknutí jedním okem]

301576

30.12.2013 11:53

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

brasol 46.?.?.?

Reakce na 301576

Sociální status je pro holky dost zásadní - přeci jen pomáhá zajistit přežití této i dalších generací. Podle toho co píšete má holka větší šanci, že se děti jejích dětí úspěšně zapojí do společnosti s bankéřem. Sorry ale ten bankéř dává větší šanci na to, že její vnuci budou mít vejšku nebo že budou společností uznáváni.

Vemte to prosím jako konstruktivní kritiku - vyměňte negativní předsudky vůči holkám za otevřenou mysl a vše půjde lépe.

301580

30.12.2013 12:11

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301580

takze je zrejme a z toho vyplyva proc zijem v tom v cem zijem a proc to jednou cely neskonci vubec dobre. jj, spolecnost, autoritarskej system, nesmysly typu penize a bankovnictvi, z toho plynouci rozdily, bohati, chudi, zkratka uzasny.. zapojit se jako kolecko do tohoto sebedestruktivniho soukoli a pracovat tak na vlastni sebezkaze pak je tedy vicemene nutny zeano [bliji] pac to prece delame pro budouci generace [chechtot]

301583

30.12.2013 13:49

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

brasol 46.?.?.?

Reakce na 301583

Psal jsem o tom, co je pro ženy přitažlivé - to není jejich logická volba - to, že vás někdo přitahuje není vaše vědomé rozhodnutí.

Pochopte situaci a zařiďte se jak uznáte za vhodné. O tom zapojit se jako kolečko píšete pouze Vy [mrknutí jedním okem]

301591

30.12.2013 14:25

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301591

mate pravdu, logicka volba to neni. jde o jakousi hru vyssi moci (bozi vuli?) [velký smích] do ktere vlastne ani clovek nemuze zasahovat. takze v podstate je vsechno spravne tak jak to ma byt, nicmene se mnou at nikdo jako s figurkou do te hry nepocita [oči v sloup] [chechtot]

301594

30.12.2013 12:23

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 301580

Předsudky nemám, jsem logik [mrknutí jedním okem] Co se týká bankéřů atd. obyčejně to jsou sociopaté či psychopaté(deprivanti).

Jestli chce mít ženská z dětí to samý čím je tatínek, budiž [smích]
Lidi s penězi si obyčejně dobrý vždělání koupí...

Jsem spíš vyznavač křížení než gentické manipulace, něco ve stylu knihy Duna (Bene Gesserit a Bene Tleilax) či ne moc povedený seriál Dark Angel.

Křížit se s bankéři, podnikateli či nějakými šlechtici atd. je blbost... Člověk se musí podívat na geny ženský a chlapa o několik generací dozadu, aby mu bylo jasný co z dítek asi vyroste [smích]

Samotnýmu je mi jedno jestli děti mít budu či nebudu a to samý platí se ženskou [mrknutí jedním okem]

301584

30.12.2013 14:55

RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301584

>Lidi s penězi si obyčejně dobrý vždělání koupí...

Záleží, co si pod "vžděláním" predstavujete. Já si pod tím nepredstavuju neco, co si lze koupit. Takový download zatím neznám [smích]

301597

29.12.2013 11:38

Přijme se pilot helikoptéry

ezek2517 172.?.?.?

Znalost Písma není podmínkou.
http://www.youtube.com/watch?v=0s-LT5p4Nj4

301522

29.12.2013 17:07

heh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

jo takovej nezamestnanej miliardar to bude mit holt asi tezky [chechtot] to bude zrejme ta zenska "logika" [velký smích] jinak me chtit nekdo jen kvuli prachum... [bliji] to radsi budu sam

301532

30.12.2013 11:07

Co je na tom divného nebo špatného?

brasol 46.?.?.?

Podle mě úplně normální - zkuste si představit ženu která by si v pravěku začala něco s lovcem s nevratně zničenou nohou anebo ve středověku ženu která by měla poměr s otrokem - obojí je skoro sebevražda. Tedy pokud by se o tom veřejnost dozvěděla... samozřejmě může spát a mít děti s jedním, které bude živit druhý.

Dále si uvědomte, že to, s kým chcete nebo nechcete chodit není přiliš racionální rozhodnutí, tady rozhodují vaše emoce, které mají biologický základ. A z biologického hlediska ani od toho pravěku neuplynulo mnoho, vůbec nemluvě o středověku.

Výsledek studie není nic nového, říká v podstatě jen, že ženy prostě nechtějí být oficiálně spojeny s nikým, kdo není dost dobrý "zabezpečovatel rodiny" - myšleno ve všech ohledech.

301575

30.12.2013 13:54

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 301575

Vy jste ten samý expert, co podlehl sprosté propagandě řízené „elitou“, stejně jako pan Saša. Správné názory má diskutér s nickem Jirik. Muži a ženy se řídí teorii her, to znamená, že vrána k vráně sedá, rovný rovnýho si hledá. Hloupý bohatý fotbalista si nabrnkne krásnou povrchní modelku, vzdělaný movitý vědec si namluví vzdělanou movitou intelektuálku z dobré rodiny, nadšený zemědělec milující přírodu si namluví nadšenou ekoložku, bezdomovec si namluví bezdomovkyni a společně čelí nepřízní osudu. Není to tak, že mladé dívky pasou po chromých, přestárlých, ošklivých boháčích a teprve když se na ně nedostane, tak si všimnou pohledného mladého kluka.

Ostatně vše již bylo dokonale všemi směry prodiskutováno zde:http://www.zvedavec.org/nazory-3042.htm
Tak nevím, proč člověk zase musí od začátku poučovat opět další nepoučené, o čem je opravdový život a né vymyšlená virtuální realita (propaganda) propagována manipulátory davů, kteří dodržují siónské protokoly.

301592

30.12.2013 18:05

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

brasol 46.?.?.?

Reakce na 301592

Paní Jarmilo občas mám pocit, že prostě vidíte věci do určité hloubky (někdy v něčem i více než já), ale zásadně odmítáte, že by mohlo existovat ještě něco hlubšího, nějaká další vrstva.

Máte pravdu v tom, že muži a ženy se řídí teorií her, jejich způsoby jak dosahují cíle (pro jednoduchost úspěch dalších generací) jsou ovšem odlišné.

To, že by dívky pásly po ošklivých chromých starých boháčích jste si vycucala z prstu - to je v přímém rozporu s tím, co jsem napsal.
Holky pasou po mužích s obrovským potenciálem. (v praxi to znamená vlastnosti jako je odvaha, rozhodnost, optimismus, efektivita, sebejistota, intelekt a ambicióznost)

Existují univerzální principy - u ženy je významnější mládí/vzhled a u muže dovednosti/status či již zmíněný potenciál - není to tím, že by lidi byli povrchní, ale tím, že to jednoduše dává větší šanci na "úspěšné přežití" potomků. K tomu jsou pak ještě nějaké osobní preference, ale to je třeba 10-20% -> bez toho aniž byste měli vyřešeny ty univerzální věci nemáte šanci na kvalitního partnera.

K tomu aby se něco masově změnilo na biologicko-evoluční rovině potřebujete minimálně tisíc generací, proto si v klidu troufám tvrdit, že co platilo ve středověku platí v oblasti přitažlivosti dodnes. (samozřejmě s obměnamy typu, že když bylo málo jídla byly plné tvary u žen sexy, ale pricipy zůstávají)

301604

31.12.2013 9:58

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 301604

Až na to pane Brasole, že Vaše úvahy stojí na nepravdivých základech, na nepravdivých kořenech lidské civilizace. Psal jste, že by si žena nic nezačala v pravěku s lovcem bez nohy. Jenže již tenkrát se lidé do sebe zamilovávali (protože již nebyli zvířata, ale lidé s RORUMEM a vznikala u nich první morální pravidla) a žena milovala svého pravěkého partnera, i když přišel o nohu. Vědci zjistili, že již neandertálci se starali o své nemocné členy, léčili je bylinami a nenechali je umřít hlady. Dotyčná žena a její děti nasbíraly tedy o něco víc potravy, ba i jiní členové tlupy (třeba jeho matka) a dotyčný lovec se mohl dál těšit přízni své zamilované partnerky. Ostatně tato přírodní morálka přežila až do dnešních dnů, protože existuje mnoho žen, které se zamilovaly do postižených mužů a pečují o ně s láskou- zdraví svalnatí bohatci je nezajímají. Ani u vdaných žen to není tak, že jakmile jejich muž trvale onemocní, že ho ihned opustí, protože přišly o zdroje. To je přece naprostý nesmysl. To by ten život už ale opravdu za nic nestál, kdyby nastaly takovéhle poměry- i když elita by tuhle morálku velmi ráda nastolila a rozdrobila společnost na singl otroky bez vazeb.

Ve středověku existovala již tuhá morálka, vymyšlený to umělý lidský útvar. Tento umělý útvar již nic neměl společného s chováním původních přírodních národů, nebo s nějakými vrozenými geny. To máte to samé jako s přirozenou přírodní hierarchií versus veskrze umělou lidskou hierarchií. Přírodní hierarchie vznikla evolučně u všech savců, kteří žijí kolektivně a platí tam, že nejchytřejší a nejsilnější samec se stává alfa samcem v tlupě. Ale u lidí je to úplně jinak. Lidé si vytvořili UMĚLOU lidskou hierachii, která s přírodními zákony nemá nic společného. A tak vidíme dnes a denně, že nějací připitomělí mana-žéři, kteří se často dostali k místu protekcí, berou obrovské peníze za to, že komandují své podřízené, kterým nesahají jak po stránce morální, fyzické či chytrostí ani po kotníky.

301627

31.12.2013 11:02

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301627

nejste s tema singl otrokama trochu vedle? prave pro rodinu vetsinou clovek otroci, to rodina, deti zavazujou.. pokud je clovek singl muze bejt klidne bezdakem a nemusi nic, pokud tedy neni tak ambiciozni aby delal nejakou pripitomelou karieru, ktera mu stejne jednoho dne k nicemu nebude. jinak souhlas [smích]

301631

31.12.2013 14:38

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

brasol 46.?.?.?

Reakce na 301631

Singl otrok je výhodnější protože nemá oporu a pak už mu stačí nakukat, že potřebuje jen peníze a máte spokojeného otroka, což je idální stav.
Když se kouknete jen na současné časopisy, tak tam máte všude reklamy na auta, mobily, kosmetiku, liposukce a podobné, které přeci podle reklam potřebujete k tomu abyste byli úspěšní u opačného pohlaví [chechtot]
A vše samozřejmě stojí peníze ...

301641

31.12.2013 14:32

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

brasol 46.?.?.?

Reakce na 301627

Pokud žena již svého partnera milovala a on poté přišel o nohu máte pravdu, já jsem nicméně psal o tom, co způsobí, že se zamiluje - to je naprosto odlišná věc, která podobně jako dýchání, není ovlivněna vůlí či rozumem.

Mimochodem schopnost a ochota postarat se o blízké je přitažlivá také proto, že to zvyšuje šanci na přežití dalších generací, což je důvodem proč to lidé u partnera budou preferovat. Stejně tak mnoho dalších vlastností které se obyčejně nazývají morálkou.

To, že se ostatní postarali o zraněného už je samozřejmě také vlivem určité výchovy nebo "kulturních pravidel", ale to už se dostáváme daleko od tématu přitažlivosti.

S tím "alfa samcem" u lidí to není úplně jinak, co se týče připitomnělých manažerů tak ti se dostali do své funkce protože byli nejvhodnějšími kandidáty. Nejvhodnějšími nikoli nejschopnějšími! Ty lidi, co řídí "elitu" a nechtějí být vidět lze v pohodě označit za psychopaty, ale rozhodně je nemůžeme označit za hlupáky. Myslíte, že v pravěku se vůbec neintrikařilo?

301640

31.12.2013 15:57

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 301640

Ano, v pravěkých tlupách se svým způsobem intrikařilo také- asi takovým způsobem, jakým dokáží intrikovat dnešní šimpanzi. Ovšem v té teorii o tom, že si žena hledá živitele svých budoucích dětí, protože to má ve svých genech, čili ve své přirozenosti, je ohromná trhlina, kterou žádný evolucionista včetně třeba biologa profesora Zrzavého nemůže žádným způsobem schovat a zakrýt. Je to ta okolnost, že prehistorické tlupy se skládaly pouze z matek a jejich dětí, protože otcové neexistovali. Neexistovali proto, jelikož byli neznámí, neb kopuloval v tlupě každý s každým. Matky věděli, kdo je jejich dítě, ale muži v tlupě to nevěděli- děti byly společným majetkem tlupy. Takže kecy o tom, že ženy hledají budoucího živitele jsou tím pádem naprosto bezpředmětné, protože miliony let otcové neexistovali a tudíž neexistovali ani jednotliví živitelé, kteří by si uvázali na krk jedinou ženu. Ještě v 19.století obyvatelé Trobriandských ostrovů neměli tušení o tom, že se muži nějakým způsobem podílí na zplození potomstva. Vše bylo spojeno s menstruačním cyklem. Jakmile žena dostala měsíční cyklus, vědělo se, že za krátko otěhotní.

Při pozorování dnešních poloopic, opic i lidopů vědci zjistili, že 99 procent jsou promiskuitní, nikdo není monogamní. Čili ani v tlupách poloopic, opic a lidoopů otcové netuší, které mládě je jejich. Jen gibboni žijí spolu v páru, ale to není proto, aby si byli věrní (nejsou si věrni), ale aby společně zpěvem ohraničili své území. Chce to pane Brasone číst skutečné zapálené vědce typu Jany Goodallové, která výzkumu šimpanzů věnovala celý svůj život, ne nějaké zapráskané Uzly, kteří na Novinkách s oblibou tvrdí, jak šimpanzice poskytnou sex jenom tomu šimpanzi, který jim podá pomeranč.

Přeji Vám a vlastně i všem zvědavcům veselého Silvestra a ještě veselejší Nový rok 2014.[smích]

301642

31.12.2013 17:11

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

vvv 108.?.?.?

Reakce na 301642

To je pekne napsane, pani Jarmilo. Presne tak. Bohuzel za poslednich rekneme sest tisic let se to zmenilo. Deprivanti a jejich pomocnici se dostali nahoru, a jejich geneticky material se povazlive rozsiruje. A ne ze by se mlade zeny hrnuly na to, aby si daly sanci vychovavat pristi generaci psychopatu. Ale casto je zavcas nerozeznaji. Oni umi dobre mimiku normalnich. [pláč]

301644

2.1.2014 22:23

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 301642

Radio, diskuze o sexu
Dotaz: "Jaká je nejlepší antikoncepce?"
Odpovídá: Radim Uzel: ...

[chechtot]

301826

3.1.2014 19:56

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301627

jednak i zvířata se zamilovávají, to by vám potvrdil každý chovatel, ani já si nemyslím, že žena dlouho setrvala při lovci bez nohy, buď se o něj postarala celá tlupa nebo s ním byl konec. Navíc, kdoví, uzda partner by setrval při své partnerce bez nohy - i dnes je to výjimka-.
ještě k těm alfa samcům, ne vždy nejchytřejší a nejsilnější samec vede, může to být ten nejsebevědomnější a pitomý jako bota. Navíc mnoho zvířecích skupin vedou samice nebo je vedou samice skrytě - to u harémových zvířat, kde si samice drží jen jednoho samce - stačí, ale jak selže v ochraně mláďat , zbaví se ho

301957

4.1.2014 9:46

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 301957

Prosím Vás, nevyjadřujte se k věcem, které nemáte nastudovány do hloubky, kde Vaše názory jsou naprosto povrchní a dá se říci, že i hloupé.

Ano správně, i zvířata se zamilovávají, nejen lidi. Ale proč by pražena setrvávala natrvalo s lovcem bez nohy, když jsem zde již před několika dny vysvětlila, že děti v tlupě neměli otce, protože muži v tlupě nevěděli, které konkrétní dítě je jejich? Pokud tedy pravěká žena se přesto starala o lovce bez nohy, tak byla do něj nadále bezmezně zamilovaná, anebo to byla jeho matka. Jinak se o lovce starala celá tlupa a on za to třeba celý den udržoval oheň, aby nevyhasl. Již tenkrát totiž existovala mezi členy tlupy spolupráce.

Alfa samci: Frans de Waal napsal knihu Šimpanzí politika. Tam velmi podrobně popisuje, proč alfa samec musí nutně a zákonitě být vždy nejzdravější, nejsilnější a nejchytřejší. Přečtěte si tu knihu a pak zde nebudete plácat hlouposti. Příroda je neúprosná, platí tam pevné přírodní zákony, které lidé již dávno neznají, neboť žijí veskrze V UMĚLÝCH poměrech vymyšlených lidmi, jaké příroda nezná.

301994

6.1.2014 14:40

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

vvv 184.?.?.?

Reakce na 301994

Vsak tam Frans de Waal psal o tom, jak ty samice dokazou alfa-samce pekne skripnout kdyz blbne...

A co bonobove? Tam jsou dominantni alfa-samice. A maji prijemnejsi zivot nez ti druzi simpanzi...

302124

6.1.2014 18:47

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 302124

Přesně tak, když alfa samec nevyhovuje samicím a jejich mláďatům, tak se ty rozhořčené samice postaví na stranu jiného samce, který má rád nejen je, ale i jejich mláďata a nedělá blbosti.[smích] Takže si tu zákonitost přírody zopakujme: když je samec nemocný, tak zaleze někam stranou do úkrytu, neboť nemá náladu bojovat s jinými zdravými samci o výsluní v tlupě. Když je fyzicky slabší než ostatní samci, tak se rovněž nepokouší o dominanci v tlupě. No a kdy je málo chytrý, tak nemá šanci tuplem. Chytrost se skládá ze dvou aspektů: samec musí být diplomat k jiným samcům, aby si je naklonil na svou stranu, a také musí být moudrý, to znamená musí si umět naklonit samice a jejich mláďata. Ale nemůže to být jen nějaká diplomatická přetvářka, musí je mít doopravdy rád, aby mu samice stranily, musí to být altruista, ne nějaký pitomý násilník.

Těžko říct, jestli bonobové mají nejideálnější společenství. Orangutani jsou příliš osamělí. Velcí šimpanzi jsou příliš intrikánští. Bonobové se příliš věnují sexu, takže jsou v jakémsi trvalém zajetí svých tělesných vášní a potřeb, jestli se to dá tak nazvat u zvířat. Mě připadá ideální společenství goril, protože jsou mírumilovné, je tam jeden silný samec se svou rodinou, kterou ochraňuje. Je tam klid a pořádek a pokud se v té rodině nějaké samici nelíbí, tak se prostě přidá k nějakému volnému mladému samci a založí novou rodinu.

302138

6.1.2014 19:23

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

slak 77.?.?.?

Reakce na 302138

Nic proti úvahám, ale klidně heploidně pokud je toto rozhodující to mohlo sklouznout k tomu že opice se vyvinuly s lidí. Jak jsem zahlédl kacíře co toto tvrdí a nevěnoval tomu pozornost. Teď bych si to s chutí početl celé, ovšem lajdák nevím jméno . [chechtot] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

302143

3.1.2014 19:51

RE: Co je na tom divného nebo špatného?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 301604

Holky pasou po mužích s obrovským potenciálem. (v praxi to znamená vlastnosti jako je odvaha, rozhodnost, optimismus, efektivita, sebejistota, intelekt a ambicióznost)

a já proč je tolik osamělých svobodných žen..., kde vzít a nekrást [vyplazený jazyk]

301955

2.1.2014 22:12

Blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Debatujete všichni o blbostech.

Lidstvo se neustále snaží vyrovnat s tím, že:
Jedna žena je málo, dvě jsou příliš.
[smích]

A "Feminismus" je způsob, jak toho využít.
[pláč]

[chechtot]

301823

Příspěvků: 143

27.12. 23:08 mike77  .
28.12. 20:41 x..x  RE: .
28.12. 01:41 slak  Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní
28.12. 10:33 JPG  RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní
29.12. 08:22  RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní
31.12. 23:11  RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní
01.01. 00:38 Saša  RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní
01.01. 00:52 Andrew Siddur  RE: Nikdy jsem nedřel, pracovní zábava, mimopracovní
28.12. 01:47 eddings  ...
28.12. 04:51  RE: ...
28.12. 08:21 kolokol  RE: ...
28.12. 12:54 eddings  RE: ...
28.12. 21:33 Mareš  RE: ...
29.12. 11:36 maršal Žukov  RE: ...
29.12. 15:05 eddings  RE: ...
29.12. 17:27 maršal Žukov  RE: ...
29.12. 19:02 eddings  RE: ...
29.12. 20:40 maršal Žukov  RE: ...
29.12. 22:43 eddings  RE: ...
29.12. 22:57 hugo23  RE: ...
29.12. 23:34 slak  RE: ...
30.12. 01:30 eddings  RE: ...
30.12. 09:37 maršal Žukov  RE: ...
31.12. 03:02 eddings  RE: ...
31.12. 11:46 maršal Žukov  RE: ...
30.12. 11:49 maršal Žukov  RE: ...
01.01. 01:25 eddings  RE: ...
01.01. 12:37 matusy  RE: ...
01.01. 13:37 slak  RE: ...
01.01. 13:37 maršal Žukov  RE: ...
01.01. 19:16 eddings  RE: ...
01.01. 20:11 maršal Žukov  RE: ...
02.01. 11:51 eddings  RE: ...
02.01. 14:38 maršal Žukov  RE: ...
02.01. 20:08 eddings  RE: ...
03.01. 08:05 maršal Žukov  RE: ...
03.01. 11:16 eddings  RE: ...
03.01. 15:21 maršal Žukov  RE: ...
05.01. 20:48 eddings  RE: ...
01.01. 13:22 maršal Žukov  RE: ...
01.01. 19:26 eddings  RE: ...
01.01. 20:17 maršal Žukov  RE: ...
01.01. 21:48 hugo23  RE: ...
01.01. 22:11  RE: ...
02.01. 08:31 maršal Žukov  RE: ...
01.01. 23:04 maršal Žukov  RE: ...
02.01. 11:53 eddings  RE: ...
31.12. 08:57 maršal Žukov  RE: ...
01.01. 12:30 matusy  RE: ...
01.01. 13:13 maršal Žukov  RE: ...
01.01. 19:32 eddings  RE: ...
01.01. 20:23 maršal Žukov  RE: ...
02.01. 11:57 eddings  RE: ...
03.01. 15:28 maršal Žukov  RE: ...
05.01. 20:53 eddings  RE: ...
28.12. 04:29 Satanist  Clanek nema chybu
28.12. 23:08 HonzíkX  Ale má chybu!
29.12. 02:44 Saša  RE: Ale má chybu!
29.12. 15:19 vvv  RE: Ale má chybu!
28.12. 06:20 fohat  modelka si nevezme instalatera.
28.12. 09:45  to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!
28.12. 10:00 Saša  RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!
28.12. 14:47 Jarmila  Mýlíte se pane Sašo
29.12. 08:22 Saša  RE: Mýlíte se pane Sašo
29.12. 10:06 Jarmila  RE: Mýlíte se pane Sašo
29.12. 12:26 ppppp  RE: Mýlíte se pane Sašo
29.12. 18:44  RE: Mýlíte se pane Sašo
29.12. 20:16  RE: Mýlíte se pane Sašo
29.12. 20:20  RE: Mýlíte se pane Sašo
29.12. 22:34  RE: Mýlíte se pane Sašo
30.12. 02:57 ppppp  RE: Mýlíte se pane Sašo
30.12. 05:54  RE: Mýlíte se pane Sašo
28.12. 18:48  RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!
28.12. 20:10 Saša  RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!
28.12. 20:47 Moiry  Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
29.12. 10:26 Kanak  Výstižné, pravdivé
29.12. 15:17 baba_Blažková  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
29.12. 17:59 Moiry  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
02.01. 14:16 baba_Blažková  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
02.01. 22:01  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
03.01. 07:34 Moiry  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
03.01. 19:45  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
03.01. 07:38 Moiry  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
29.12. 16:19  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
30.12. 01:38 eddings  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
30.12. 08:27 Moiry  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
02.01. 14:21 baba_Blažková  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
02.01. 21:56  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
30.12. 08:40  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
30.12. 14:32 Nikdo  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
30.12. 17:52  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
31.12. 02:54 eddings  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
03.01. 19:47  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
05.01. 20:52 eddings  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
31.12. 09:14 slak  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
03.01. 19:43  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
05.01. 17:04 asdf  RE: Potřísněni znaky opačného pohlaví zbytečně žijí
03.01. 19:41  RE: to je odpornej antifeminismus, hotovej holokoust!
28.12. 11:29  ...prosim vas
28.12. 15:45 paskvill  nazor
28.12. 19:02 Satanist  RE: nazor
28.12. 18:38 Malý a zvedavý  Jeden na túto tému
28.12. 20:38 Moiry  Otázka času
28.12. 21:58 vvv  RE: Otázka času
29.12. 08:29 Moiry  RE: Otázka času
29.12. 21:16 ppppp  RE: Otázka času
30.12. 08:12 Moiry  RE: Otázka času
29.12. 01:05 Satanist  RE: Otázka času
29.12. 01:41 romy  Pekná a chytrá žena si vyberie chlapa podľa srdca.
29.12. 03:37  urcujicim faktorem vaseho zivota jest predevsim vase zdravi a pak teprve prace a penize
29.12. 17:36  RE: urcujicim faktorem vaseho zivota jest predevsim vase zdravi a pak teprve prace a penize
29.12. 08:16  já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
29.12. 17:27  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
29.12. 18:55 Ji®ik  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
29.12. 19:10  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 08:36  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 09:28  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 11:12 Ji®ik  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 11:53 brasol  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 12:11  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 13:49 brasol  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 14:25  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 12:23 Ji®ik  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
30.12. 14:55 ppppp  RE: já ten postoj žen považuji za přirozený a správný
29.12. 11:38 ezek2517  Přijme se pilot helikoptéry
29.12. 17:07  heh
30.12. 11:07 brasol  Co je na tom divného nebo špatného?
30.12. 13:54 Jarmila  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
30.12. 18:05 brasol  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
31.12. 09:58 Jarmila  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
31.12. 11:02  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
31.12. 14:38 brasol  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
31.12. 14:32 brasol  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
31.12. 15:57 Jarmila  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
31.12. 17:11 vvv  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
02.01. 22:23  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
03.01. 19:56  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
04.01. 09:46 Jarmila  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
06.01. 14:40 vvv  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
06.01. 18:47 Jarmila  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
06.01. 19:23 slak  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
03.01. 19:51  RE: Co je na tom divného nebo špatného?
02.01. 22:12  Blbost

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 2

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 206