Diskuze k článku

Tři výborné spolužáky nahradili dva "problémoví"

Příspěvků 140

21.12.2013 1:37

Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný

asddf 109.?.?.?

Dala dítě do jiné školy. To jen ukazuje, že podobné projekty prostě nefungují. Chce tu snad někdo, aby se jeho dítě stalo obětí sociálních experimentů multikulti? Stejně jako se zajímáte o to, kolik je ve vaší ulici nedotknutelných z důvodů cen nemovitostí, zajímá vás to i u té školy. Jak to dopadne, bylo tisíckrát popsáno, např v USA. Budou kvalitní školy bez nedotknutelných (dají se eliminovat při přijímacích řízeních z důvodů kapacit, či mírnými poplatky). A pak budou školy do kterých budou chodit menšiny spolu s budoucí white trash.

301166

21.12.2013 18:50

RE: Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 301166

Takzvaná komodifikace školství. Marx měl pravdu. [smích]

301214

23.12.2013 19:29

RE: Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 301166

Ano, je to bohužel jediné řešení, jak se v tomto bordelstánu chránit proti cikánům.
A koukněte na velice poučné video:
http://www.youtube.com/watch?v=3jiZYEoW_ks

301311

30.12.2013 17:57

RE: Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný

ikke 78.?.?.?

Reakce na 301166

Plzenska ulice? Praha?
"Dne 15.11.2011 rozhodlo ZMČ Praha 5 o sloučení ZŠ Plzeňská se ZŠ Podbělohorská, kdy nástupnickou organizací se 1.8.2012 stává ZŠ Podbělohorská 26/720
ŘŠ bude kontaktovat ŘŠ Podbělohorská a ZŠ Weberova k určení společného postupu k naplnění ZMČ Praha 5 - ŘŠ nebude přijímat žáky do stávajících ročníků"

V Norsku maji jine problemky. V lete jim tam jezdi "rumuni" a v lepsim provedeni zebraji, v horsim kradou ci prepadavaji norske duchodce v jejich bytech. Pobyvaji na cerno v lesich a zanechavaji za sebou nezkutecny binec.
V hlavnim meste Oslo jsou ctvrte, kde Norove uz nebydli. Tam v noci nejezdi i taxisluzba kvuli bezpecnosti svych ridicu. Novy obyvatele techto ctvrti castecne odmitaji akceptovat norske zakony a vyzaduji pravo "sharia".
Povinne skolni plavani neni nic pro vyznavace sharia, protoze by divky a chlapci byli dohromady oblecene spore jen v plavkach. Kdyz pred nekolika lety Breivik strilel do mladistvych na jejich setkani na ostrove Utoya, tak se plavanim zachranili jen Norove. Muslimani plavat neumeli, protoze spolecne plavani divek a chlapcu ve skole jim zakazuje jejich nabozenstvi. Proc potom lezou do Norska vi jen Buh ci Allah.
Jojo, hlavne ze mame vsude "multikulti" - to nam vsem fakt pomuze [chechtot]

301603

21.12.2013 7:06

naivita neznalych

Nezalezi 92.?.?.?

naivitu ukazuje veta ze

Kdysi jsem četla článek o připravovaném projektu tzv. inkluzivního vzdělávání. Jednoduše řečeno, jedná se o zapojování "problémových" dětí do výuky na klasických základních školách. Projektu se nebráním, řekla jsem si. Jistě v budoucnu pomůže sociálně znevýhodněným dětem k lepšímu uplatnění na trhu práce. Ano, jsem pro.

hned v prvy den, ked sa skolsky dvor hmyril pocernym etnikom, si mala dceru prelozit do inej skoly.

301171

21.12.2013 9:07

RE: naivita neznalych

timur 85.?.?.?

Reakce na 301171

chyba - jednoducho sa nebáť, dá sa to a vytvoriť si rešpekt, podobne - povedať tomu decku nech ide - počernému - do inej školy, lebo tu bude bité , nebojte sa oni sú v podstate poserovia, medzi sebou to hej, inak len reči, a zavolať políciu, raz dva bybolo po probléme, a poslať po prvom vymeškaní tatka do basy, takto to funguje v okolí Košíc, a je kľud, tlak na nich vyvolali učitelia a policajti - a hotovo

301178

21.12.2013 19:00

RE: naivita neznalych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 301171

Řekl bych se jedná o cílenou výchovu k rasismu. Ty děti se pak už celý život budou cikánů bát a budou je nenávidět. Jen sociální idiot tohle nechápe.

A nemyslím si, že ti co to vymysleli, jsou sociální idioti! Spíš jedou podle "agendy". Třeba podobné téhle.

301216

22.12.2013 0:22

RE: naivita neznalych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301216

vrchnost za scénou okamžitě po havlistickém hadráku 89 zařídila politický cikánismus pro systematicky protlačovanou cikánskou populační explozi, již teď může vyvolené panstvo kdykoliv pustit cikánskou lůzu z řetězu, nyní je snad 500 státem placených cikánských organizací, typická je třeba rómea.chlívek.cz, kromě jedné polocikánky to vedou samí židi a židovky. Tady se můžete podívat co je to za svoloč:
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/frantisek-kostlan-vazne-i-nevazne-o-vaclavu-havlovi
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/franti...

301237

22.12.2013 13:22

RE: naivita neznalych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 301237

Může za tím být i trh s nemovitostmi. (J)elita do nich ráda "investuje" v rámci "finančními poradci" doporučované "diverzifikace portfolia". Jenže při porodnosti 1.3 děcka na ženskou a posunu porodnosti o deset let je jasné, že po 20 úspěšných neoblblerálních letech bude realitní trh pomalu kolabovat a ta "investice" se bude jaksi prodražovat [smích]

Už teď vám realiťáci (soukromě) řeknou, že řada nemovitostí je neprodejná. Dřív v inzerci nadsazovali cenu nemovitostí o 5%, dneska i o 20% a víc.

Řešením je vše co zvedá poptávku po nemovitostech
- rozbíjení a rozeštvávání rodin pomocí juvenilní mafie
- exekuce nemovitostí exekuční mafií
- znemožnění hypoték pomocí exekucí na plat
- importem imigrantů
- ... a množením cikánů, kterými obsazují levnější (málo ziskovou) část realitního fondu

Za "socialismu" se děli taky různé blbosti, ale bydlení a domov byly nedotknutelné. Neo-blbeeralismus zašel už o hodně dál.

I Hitler se dostal k moci po tom, co si dal do programu NSDAP že nenechá německým dělníkům zabavovat domovy židovskými lichváři. Dneska vám Němci řeknou, že už by to zase chtělo "malého Hitlera"...

A u nás ten milion exekuovaných (plus členové rodin a nejbližší kamarádi, kteří jim pomáhají) budou zase volit "malého Gottwalda" ... Jenom se zatím nemůžou dohodnout, kdo to bude [smích]

301256

24.12.2013 13:14

RE: naivita neznalych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301256

jsem teď v situaci, že každej den jezdím 160 km do práce, každej měsíc v odvodech a daních má ze mě vrchnost 40 tisíc. Z toho co mi milostivě nechaj nemám na cimru v paneláku v místě práce. V Rajchu bych na tu cimru měl i s českým koloniálním platem, tady mám demograticky za krkem dalšího parazita. Je to k zeblití...

301334

22.12.2013 0:09

RE: naivita neznalych

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301171

jednoduše řečeno jedná se o pěstování zdegenerovaných parazitů, mezi cikánama jich jsou hotové žně

301233

21.12.2013 8:23

jojo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Proto se jim rika NEPRISPUSOBIVY. Jeste jsem nepotkal z jejich rad zadneho inzenyra, doktora, vedce..asi to maji v sobe geneticky nebo co...

301174

21.12.2013 18:18

RE: jojo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 301174

Vědce z jejich řad asi nepotkáte nikdy. Zato JUDrů (asi z Plzně) již mají dost. Řekl bych až moc. Nejsem rasista a z praxe vím, že i Cikán dokáže dobře pracovat, pokud je trvalý dohled, jako je to třeba na šachtě. Článek opět potvrzuje v Čechách již minimálně 3 generace známý fakt, že jsou-li ve třídě cikánské děti, zvlášť chlapci, znamená to pro ostatní žáky trvalou deprivaci a noční můru. Za socializmu to bylo řešeno Zvláštními školami s třídami ryze cikánskými, které vedli pedagogové se speciální kvalifikací.

301209

21.12.2013 8:25

Mám podobnou zkušenost

Jacob 78.?.?.?

Dcera nastoupila na ZŠ s rozšířenou výukou. Vybrala si hudbu a začala hrát na housle a chodit do pěveckého sboru. Hrála v dětské cimbálové musice a nějakou dobu působila i jako tzv. primáš. V sedmé třídě sloučili její školu s jinou, která se rušila, a na které zůstal už jenom výkvět žáků, ostatní už dříve odešli. Včas jsem nepodchytil tuto změnu a následky byly katastrofální. Dcera se úplně změnila, housle a sbor šly do háje. Začala se chovat podivně a když se vrátila ze školy a na obou předloktích měla krvavé šrámy (jak jsem později zjistil byly od kružítka)začal jsem pátrat co se děje. Nebudu zde psát co a jak se dělo, ale do smrti si budu vyčítat, že jsem nebyl více empatický a nezasáhl dříve. Dva roky trvalo než jsem dal dceru dohromady, změna bydliště byla nutná a ještě dnes mi je zle když si vzpomenu co se dělo. Jediné řešení je včas pryč.

301175

22.12.2013 0:13

RE: Mám podobnou zkušenost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301175

"Včas pryč" - to říká i Koukolík o neštěstí při střetu s psychopaty-deprivanty: "Rychle pryč!"
Ale pak je otázka jak dlouho a kam těm degenerátům můžeme ustupovat?

301234

21.12.2013 8:42

není cílem společnost vzdělaná

jan vančura 37.?.?.?

Je třeba pochopit, že snadněji se ovládá stádečko hloupější. Nikdo krom maminky nemá zájem aby dítko bylo vzdělané a dělalo pak v životě nějaké problémy a nebo kladlo otázky. Kvalitní vzdělání bude za peníze a jen pro bohaté. Pomaloučku se náš školský systém k tomuto cíli nenápadně upravuje.

301176

23.12.2013 21:44

V Česku zvládne vyšší odbornou školu (VOŠ) i mentálně postižený

visokoškolák :-)) 77.?.?.?

Reakce na 301176

V Česku zvládne vyšší odbornou školu (VOŠ) i mentálně postižený
http://izeny.eurozpravy.cz/vase-pribehy/32554-zapo...

Soukromé vysoké školy udělují bakalářský titul už i po jednom roce studia
http://zpravy.tiscali.cz/soukrome-vysoke-skoly-ude...

a potom:

Konec vysokoškolského snu. Místo do Googlu na recepci
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek....

Absolventi jsou nepoužitelní. U strojů stojí číšníci, stěžují si firmy
http://ekonomika.idnes.cz/podnikatele-kritizuji-vz...

Vysokoškoláci budou za několik let brát i dělnické pozice, říká expert na školství
http://zpravy.ihned.cz/cesko-skolstvi/c1-61468500-...

Přebytek nekvalitně vzdělaných
http://tomaskrystlik.blogspot.cz/2013/12/prebytek-...

301313

21.12.2013 8:48

poznámečka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Chodil jsem do školy kdysi dávno. Jeden cikán ve třídě úplně stačil na problémy. Později jsme byli rozděleni na lepší, mající zájem studovat, a horší, jež učení moc nezajímalo. Lepší skupina měla náročnější výuku. Čili přesně opačný princip, než se uvádí v článku. Dnešní metoda povede k cekovému poklesu úrovně školy a cikány stejně nikdo nepředělá. Nějaký jednotlivec snad zabere, zbytek bez komentáře. Pokud nechcete úpadek výuky vlastního dítěte, tak Jediné řešení je vzít ho z takové školy pryč i za cenu delšího dojíždění.

301177

21.12.2013 9:38

Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 301177

Zasaď do záhonu kopřivu mezi mrkev, budeš mít pěkné kopřivy, ale mrkev žádnou...

301179

21.12.2013 13:57

RE: Zahrádka

fred 194.?.?.?

Reakce na 301179

Výborně !!! Moudrost v každém slově. Oproti stupiditě školského systému !!

301199

22.12.2013 0:15

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301199

kopřiva jako bylina je docela užitečná, narozdíl od populačně explodujících cikánů na sociálce

301236

21.12.2013 15:29

RE: Zahrádka

brunella 95.?.?.?

Reakce na 301179

tak to jste kopřivu, vzhledem k jejím úžasným léčivým schopnostem hodně urazil...
bavme se spíš o bolševičníku ... [cool]

301202

22.12.2013 19:02

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 301202

Co tady valíš o bolševiku......vždyt za těch už by dávno rodiče seděly v krimu za příživnictví...

301263

21.12.2013 18:57

RE: Zahrádka

Filip Filip 88.?.?.?

Reakce na 301179

No, v zivote nepotkavate take same mrkvicky, to mozna v ghetu mrkvi. A obcas ty mrvicky jsou vetsi zmrdi nez koprivy. Navic kopriva neni plevel, to bacha [smích]

Ted vazne. Skola by mela lidi pripravovat na zivot. To je treba i to, ze ta bila, chytra a cista holcicka pomuze treba te "hloupejsi" (at je treba zelena nebo fialova, preci na barve nesejde, ne [smích]). Priste muze potrebovat ta "chytra beloska" treba pomoct take. Takhle se buduji pratelstvi. Nikdy nevite, co zivot prinese.

Navic uplatneni v dnesni spolecnosti neni o tom byt nejchytrejsi a nejpracovitejsi, o schopnosti se neco naucit nazpamet atd.. Vyhrat a dostat se dnes k necemu (nemusi to byt jen podstatne informace) rozhoduje spise s kym se znate, s kym se bavite a jak na ostatni pusobite - to nemyslim jen z vas nekdo ma, muze to byt neohrozovani postaveni druheho v budouci spolupraci.

Spis me z toho pribehu prijde, ze ta sprtka je spis namyslena a dava okoli znat, ze je neco vice. To vzdy nasira ostatni. Vzdy jde o to zapadnout do urcite skupiny. To je take o inteligenci.

Ja, kdyz jsem byl na gymplu, tak jsme zamykali ucitelku v kabinete, hrali o zemepise sachy a totalne provokovali autority (ucitele). Na ZS to bylo jeste drsnejsi, tam se z nas jedna ucitelka sesypala (bitky na skolnim dvore, hazeni svacin po uciteli, apod.). Ta byly 90ty leta v CR bez EU.

Muzu rici to, ze ti, kteri tenkrat nejvice delali problemy, tak jsou dnes nejuspesnejsi a nejvazenejsi obcane. Navic ti sprti jsou dnes sede uredni mysi. Prekvapeni ...

To, ze nekdo je vyrazny, neznamena ze je sigr. Ty slusni a klidni jsou kolikrat vetsi hajzlici, jak se jim naskytne sance.

To je muj rychle napsany nazor (nechci nikomu z clanku stranit), tesim se na vase nazory.

301215

21.12.2013 20:50

RE: Zahrádka

seda mys 212.?.?.?

Reakce na 301215

ano, v dravem bezohlednem kapitalismu se dopredu nejvic naderou prave tihle... logicky.

ovsem predstava ze si jich nekdo vazi nebo se jedna o nejaky 'uspech' ... je ponekud naivni sebeklam

301222

21.12.2013 21:49

RE: Zahrádka

Aminux 213.?.?.?

Reakce na 301215

Takže ona nasírá ostatní, že ji baví učení a nebaví ji dělat bordel. Aha.

"Vzdy jde o to zapadnout do urcite skupiny." To jste vystihl. Proto se dnes více než schopnosti něco vytvořit uznává sociální dovednosti, empatie (lidově řiťolezectví), než to, že něco opravdu umim a jsem v něčem dobrý. Ti co umí a pracují a vytváří hodnoty jsou považováni za lopaty. Těm ostatním nezbývá než šplhat, lézt někomu někam (sociální dovednosti), protože nic jiného neumí.

Jestli jsem vás tedy dobře pochopil, tak šprti maji chodit do třídy se sígrama, aby sígři si mohli na šprtech trénovat svoje sociální dovednosti... Tak to jo. To má logiku.

Když chceme vychovat špičkového sportovce, taky ho nebudem nutit hrát, sportovat s podprůměrnými. To přece nemá logiku.
Zajímavý je, že sportovcům se společnost snaží vyjít vstříc a maximálně je motivovat a vytvořit jim podmínky. Ale u výuky jdeme opačnou cestou.

To, že smícháme podprůměrné s nadprůměrnými nikomu neprospěje. Nadprůměrní se budou nudit, protože výuka se musí přizpůsobit podprůměrným a začnou pak taky zlobit.
A z podprůměrného se nestane génius jen proto, že bude ve třídě s nadanými.
A my místo toho, abychom nadaným připravili podmínky pro to, aby se mohli patřičně rozvíjet, je nutíme bojovat s těmi ostatními a plýtváme tak jejich časem a schopnostmi.

Jinak nevím co je špatného na tom být úředníkem. To, že jsou sígři ve vedoucích funkcích nepřekvapuje. Nic jiného než buzerovat ostatní ani neumí. Ale ne každý po tom touží. Jsou i lidé co chtějí vytvářet hodnoty. A těch bychom si měli vážit.

301225

21.12.2013 23:35

RE: Zahrádka

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 301225

>To, že smícháme podprůměrné s nadprůměrnými nikomu
>neprospěje. Nadprůměrní se budou nudit, protože výuka se
>musí přizpůsobit podprůměrným a začnou pak taky zlobit.

>A z podprůměrného se nestane génius jen proto, že bude ve
>třídě s nadanými.

>A my místo toho, abychom nadaným připravili podmínky pro to,
>aby se mohli patřičně rozvíjet, je nutíme bojovat s těmi
>ostatními a plýtváme tak jejich časem a schopnostmi.

Ten clanek je o ZS proboha. Svoje dite si muzete umistit kam chcete, ale delit je v ramci jedne skoly uz v tomto veku na hloupe, prumerne a chytre, je naprosta zhovadilost. Nikomu by se nelibilo, kdyby jeho dite uz v sesti letech oznacili za hloupe nebo prumerne, nehlede na stigmatizaci a uz vubec si nedokazu predstavit, kdo by to mel posuzovat.

Z Einsteinova zivotopisu:
Ačkoli pro zábavu stavěl fyzikální modely a mechanická zařízení, byl považován za pomalého žáka, pravděpodobně kvůli dyslexii, ostýchavosti nebo velmi vzácné a neobvyklé struktuře jeho mozku (což se ukázalo po jeho smrti)

Ono to plati castecne i obracene. Ta divka z clanku, co tak rada cte, nemusi byt zdaleka tak genialni jak si to jeji matka maluje. Mozna se ji doma jen vic venovali.

301230

22.12.2013 0:45

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301230

Ajnštajn byl podvodník - plagiátor. Sionisti z něj vyrobili "největšího vědátora všech dob". Dokonce z něj udělali otce émerické atomové bomby. Přitom ajnštajn vůbec nerozuměl kvantové mechanice, dokonce ji zavrhoval. Skutečným machrům jako třeba Planck, Rutherford, atd. nesahal ani po ztvrdlou kůži na patě. A na "matyku" byl hodně slabej - to se jim ututlat nepodařilo, tak to propagandisté obracejí naruby, jako by to snad byla nějaká jeho přednost. Ale plno ovcí stále bečí: "Ajnštajn! Ajnštajn"!

301239

22.12.2013 2:35

RE: Zahrádka

Noxçiyçö 178.?.?.?

Reakce na 301239

Takže sionisti? Aj keď sám sionistom ani nebol. Čo si uskutočnil ty, aby si z tvojich bôžikov ako Planck vykresal hérosa pre davy, pochopiteľne nič, ako každý gój, čo dokáže len znevažovať a závidieť.
To je tvoj problém, že čítaš propagandistické litánie a na základe jednej brožúrky predpokladáš, že sa obdobne píše v každej, neotváraj chladničku, lebo na teba vyskočí sionista. Ty žiješ v židovskom svete a veríš ich chválenkárstvu, mozog ti úplne preprogramovali, aby si ich stopy objavoval, len teba použili ako ich hanobiteľa. Ale aj hanobiteľ je v skutočnosti v službách haniacich. Bez vás upozorňovateľov na židov by odišli do zabudnutia.

301241

22.12.2013 12:07

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301241

mám státnice s fyziky, dovedu se v tom orientovat, že byl ajnštajn podvodník je mimo jakoukoliv pochybnost

301252

25.12.2013 12:13

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301252

Vy jste vazne vtipnej [smích]Jestli mate statnice z fyziky, mel byste vratit diplom. Teorie relativity funguje, jen se nesmi pouzivat mimo rozsah platnosti. Kvantovka funguje, jen se nesmi pouzivat mimo rozsah platnosti. A Einstein prispel i k te kvanovce, viz fotoelektricky jev.

301360

25.12.2013 13:55

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301360

Teorie relativity se hlavně nedá exaktně ověřit. Proto je to jen teorie. Dle mého soudu je to slepá kolej, která byla do "vědy" zasazena ke zmatení pojmů.

301365

25.12.2013 21:59

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301365

Definujte overit. Jestlize na zaklade teorie spravne predpovim vysledek pokusu, obvykle se povazuje za overenou. Podle tohoto kriteria byla jak STR tak OTR mnohokrat overena. Namatkou mrknete na http://astronuklfyzika.cz/Gravitace2-10.htm. Teorie je to proto, ze se tomu tak rika. Stejne tak se rika teorie kvantove gravitace, teorie strun, teorie prirozeneho vyberu.
Ja samozrejme nerikam, ze teorie relativity je posledni slovo ve fyzice. Jen rikam, ze je to pouzitelna oblast fyziky, bez niz by neexistovaly napriklad GPSky, pocitace, jak je dnes zname, o mobilnich telefonech nemluve.

301388

25.12.2013 22:30

RE: Zahrádka

six 87.?.?.?

Reakce na 301388

„Blud nepřestává být bludem, i když ho sdílí většina.“
Lev N. Tolstoj
Asi je jakákoliv diskuse zbytečná, když váš Bůh mainstream plně tuto teorii podporuje, a vy si najdete stovky potvrzení její tzv. platnosti. Jen jen s podivem, že stále a znova masírují lidi články, typu " Teorie relativity byla opět potvrzena...." Buďto je platná a není ji neustále potřeba tzv. znova dokazovat, ... anebo....
Ta snaha je opravdu dojemná.
Six

301394

25.12.2013 23:50

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301394

Vite co? Navrhnete experiment, ktery by byl schopen poprit jakykoliv aspekt teorie relativity. Publikujte ho, vsadim se ze ve vedecke komunite se najde aspon jeden stoura co to zkusi. Kdyz budete mit pravdu, hura, nobelovka je vase.
Ja nejsem obdivovatelem mainstreamu, muzu vas ujistit, ze o teorii relativity premyslim dost dlouho, mozna uz 25 let. A taky jsem to zkousel poprit ale nenapadlo mne, jak to udelat. Takze, jak rikam, dokazte, ze Einstein nemel pravdu a pak hura pro nobelovku. Budu prvni, kdo vam zatleska.

301398

26.12.2013 6:17

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301398

To je ale blábol. Důkazní břemeno leží na straně předkladatele teorie.

301401

26.12.2013 8:42

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301401

No vsak. Vy jste predlozil teorii, ze teorie relativity neni exaktne overitelna. Tak dokazujte.

301404

26.12.2013 10:33

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301404

Evidentně ani nemáte ponětí, co je teorie a co výrok. [oči v sloup]

301412

27.12.2013 11:49

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301412

Teorie nebo vyrok, dokazte to.

301440

27.12.2013 13:10

RE: Zahrádka

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301398

Zkusme vynechat cirkusy. Všiml jste si, co jsem i zde v této diskusi napsal na tému TR, zejména v souvislosti s definicí hmotnosti?

301442

25.12.2013 15:07

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301360

už za časů mých studií mi nedokázali na katedře fyziky vysvětlit ten problém s časem v TR, já na tu posvátnou ajnštajnovinu neskočil

301374

25.12.2013 16:23

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301360

"Teorie relativity funguje, jen se nesmi pouzivat mimo rozsah platnosti. Kvantovka funguje, jen se nesmi pouzivat mimo rozsah platnosti. A Einstein prispel i k te kvanovce, viz fotoelektricky jev."

Rozsah platnosti - a když jste mimo meze, jak se to v praxi projevuje??

Doplním si VŠ FEL - technická kybernetika.

301376

25.12.2013 22:07

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301376

Napriklad pravdepodobnostmi vetsimi nez jedna (jiste vam nemusim vysvetlovat ulohu pravdepodobnosti a neurcitosti v kvantove fyzice), pokud se pokusite pouzit matematicky aparat teorie relativity na subatomarni castice na planckovskych vzdalenostech. Podobne pokud se pokusite pocitat aparatem kvantove fyziky na relativistickych vzdalenostech, vetsinou skoncite delenim nulou nebo nekonecnem.

301389

26.12.2013 12:21

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301389

"Napriklad pravdepodobnostmi vetsimi nez jedna"

Už jste se někdy ve své matematické anabázi setkal se součtem pravděpodobností náhodných veličin větším než jedna???

301413

27.12.2013 12:06

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301413

Zkuste vypocitat gravitacni interakci elektronu a jadra a taky se setkate.

301441

27.12.2013 15:17

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301441

"Zkuste vypocitat gravitacni interakci elektronu a jadra a taky se setkate."

A co má výpočet gravitační interakce společného s teorií pravděpodobnosti?

Vy s matematikou a fyzikou nakládáte podobně, jako když pejsek s kočičkou pekli dort.

301444

27.12.2013 19:36

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301444

Kdo se tady proboha bavi o teorii pravdepodobnosti? O teorii pravdepodobnosti tu nepadlo slovo.
Cele to zacalo, ze nekdo tady tvrdil, ze teorie relativity je blbost. Ja jsem psal, ze ve svem rozsahu platnosti poskytuje merenim overitelne vysledky. Nekdo (podle ip Vy) se tu ptal jak se to projevuje. Tak jsem odpovedel.
Pravdepodobnosti vetsi nez 1, dokonce blizici se k nekonecnu se ve vypoctech objevuji, kdyz se pokousite pomoci renormalizace kvantovat gravitaci. Protoze zatim nemame uspokojivy kvantovy popis gravitace, bezne se s ni pracuje bud na urovni newtonovske matematiky (bez casu) anebo s matematickym aparatem teorie relativity, ktery ovsem v interakcich na subatomarnich vzdalenostech nelze pouzit diky dualni povaze castic a Heisenbergove principu neurcitosti.
Proc, to uz si jiste dokazete dostudovat sam.
@pejsek a kocicka: presne tak to dopada, kdyz nekdo micha kvantovou fyziku s teorii relativity

301451

6.1.2014 11:46

RE: Zahrádka

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 301451

Páni, po prečítaní vašej diskusie sa teraz cítim ako ten hlúpy cigáň, ďakujem veľmi pekne [velký smích]

302112

22.12.2013 10:45

RE: Zahrádka

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301239

Spíš se pustil do takové ryby, na kterou nestačili ani jeho vrstevníci. Také si myslím, že v té dobe, nebo i hodne dríve byli i relativne vetší machri počínaje snad už Pascalem(kolem 1650).
Je opravdu podezrelé, proč je jeho vliv tak silne preferován, jakoby šlo o doktrínu. Asi ta filosofie s tím spojená lépe vyhovuje pro prípad, že se "ovce" neptají a nebečí. Jinak by chudáčkové museli priznat barvu, že neumí/nemají jak merit éter, kterým se šírí EM vlna. Proto také Einsteinuv model sedí, i když MM experiment o který se opírá je nelogický, a ve výsledku spíš popírá své predpoklady. Argumenty jako korekce GPS jsou jednostranné, ke stejnému výsledku existuje cest více.
Z hlediska výsledku není natolik podstatné, zda se Einstein priživil, nebo nepriživil na jeho manželce. Spíš mi vadí, že chtel(i) predbehnout dobu a fyzických experimentu na podporu svých tvrzení mají málo, nebo jsou umele zamotané (síla na proudovodič). Nejde všechno zase veštit od stolu. Chápu také proč to není jednoduché, když jde o interakci hmoty s nehmotným prostredím (vakuum).
Kvantová fyzika má príliš mnoho postulátu, nekteré výsledky rekneme fajn, nakonec je to i matematika (statistika, pravdepodobnost), ale jako celek nevím, není to vždy ono.
Na Maxwellkách mi vadí, že jsou preferované (uvádené) v diferenciální forme, kde platí exaktne, jinak by se mohlo ukázat, že je občas problém. Je samozrejme logický nesmysl tvrdit, že vektor E plodí jiný vektor B, když zároveň platí, že magnetické pole generuje tentýž subjekt(elektron v pohybu) a jde pouze o 2 projevy stejné veci. Maxwell to pritom tvrdit nemusel, delají to spíš jeho interpreti. Stejne jako podle mne špatne interpretovali Ampéruv zákon o síle mezi proudovodiči jeho následníci (Biot-Savart, Lorentz, kterí spíš rekli, co chteli slyšet).
Výsledkem toho všeho je muj názor, že relativistický vztah pro hmotnost odporuje definici hmotnosti, vztah E=mcc odporuje termodynamice(matematické statistice), logicky není ekvivalencí, pouze snad implikací, nerespektuje dusledne zavedení jednotek energie a hmotnosti. Také paradoxy dvojčat, dilatace/kontrakce jsou pouze dusledky objektivních projevu merení. Více jsem se o tom bavil zde:
http://tech.sme.sk/diskusie/2223132/2/21149709/Ved...
TR je v dusledku docela objemná teorie, která v nečem posunula kupredu, jinde pribrzdila. Vadí mi, že ji v podstate upravují za pochodu a nejnovejší pokrokové interpretace opet pripsávají Einsteinovi, i když pomalu tvrdí opak. Einsteinova spíš filosofie, než fyzika navozovala dojem relativity témer všeho. Podle mne ale stále relativní jsou jen toho projevy a ne objektivní skutečnost. Jde o významnou ukázku fikce versus realita.

301248

22.12.2013 19:30

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301248

Nikola Tesla na sklonku svého života jako současník Ajnštajna napsal, že ta Ajnštajnova teorie je něco jako když se žebrák obleče do královského purpuru. Psal to, co uvádíš Ty, že Ajnštajnovy teorie byla pouhá pomatená metafyzika. Blouznění. Fyzika nyní sere na gravitaci, zajímá se elektrickou podstatu vesmíru, gravitace už je skoro vo ničem, to je podřadná a slabá interakce, a právě na ni tehdy vedle vsadil podvodník Ajnštajn. Jeho legendární fotka s vyplazeným jazykem je jeho pravá podoba - podoba čerta, chechtajícího se těm oklamaným. Byl to výkonný žvanil podvodník a hochštapler. A židi z něj vyrobili pro "góje" ikonu. Ve třicátých letech Byl Ajnštajn běžně vypískáván z přednášek, tehdy bylo v obci fyziků dobře známo, že je to podvodník. A jeho údajná účast na americké atomovce je prostě už jen ubohý paskvil. Falešné modly jsou jen od toho, aby jsme je bořili.

301264

22.12.2013 23:33

RE: Zahrádka

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301264

Pro jistotu napíšu, že základ toho, co jsem napsal nepochází ani trochu od Teslu. Nepochybuji ale o tom, že byl Tesla z x duvodu éterista, jako já. Tesla udelal hezký 3F asynchr. motor, a 3F trafo pro energosoustavy, v teorii EM mel hodne pokusu, ale o nejaké jeho ucelené teorii nevím, nezjistil sem neco takové. Teslovo auto a nekteré další veci byly historicky špatne doložená pitomost, na které se priživují mystikové. Podle toho, co se o Teslovi psalo byl Tesla také dost kontroverzní a možná zbytečne nebo nucene tajnustkár. V rovine aplikace prenosu radiosignálu byl úspešnejší Marconi. Tesla zkoušel prenosy energie, ale nevím o jeho jediném co jen trochu efektivním nápadu. Fokusovat neco takové pri užitých vlnových délkách byla dost utopie. Šel do príliš mega vecí se špatne zvládnutým rizikem.

301280

26.12.2013 13:33

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301248

je to doktrína - relativismus, jako východisko ke všem neotrockistickým zrůdnostem jako třeba multikulti, právě kolem ajnštajna a "jeho" teorií relativity byl s velkým humbukem vyhlášen "relativismus", i když ti doktrínáři nebyli schopni toho ajnštajna ani potvrdit ani vyvrátit - tj. každý má svou pravdu, objektivní pravda neexistuje a pak už je jen bleší skok třeba k pochodu pedofilů za jejich "práva"

301416

22.12.2013 19:48

Einsteinova Zahrádka

Filip Filip 88.?.?.?

Reakce na 301239

Kdysi na gymplu jsem se hodne zajimal o fyziku a ve ctvrtaku jsem, kdyz se probirala specialni teorie relativity, odvozoval na tabuli toto (pred nechapajicimi spoluzaky, ale fyzikari se to libilo):
http://cs.wikipedia.org/wiki/Lorentzova_transformace
Zde je vice povidani:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lorentz_transformation

V podstate se jednalo o "starsi" verzi teorii relativity. Netusim, v jakem vztahu to bylo k Einsteinovi, ale vim, ze Lorentz ty postulaty odvodil pred nim. Kdyztak me opravte, pokud jste profesne fyzici. Ja uz jsem mimo min. 8 let (od 3.rocniku FELu).

Takze je mozne, ze specialni teorie relativity byla znama uz pred Einsteinem. On si ji jenom "patentoval".

301265

25.12.2013 22:51

RE: Einsteinova Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 301265

Lorentzova transformace vůbec neřeší změnu hmostnosti, takže tomu z SPR něco podstatného přece jen chybí [smích] Ano, vznikla z požadavku konstantnosti rychlosti světla ještě před SPR. Až Einstein ji ale definitivně vzal za správnou a doplnil na SPR (netriviální). Také jsem svého času uměl odvodit Lor. trf. srozumitelně i pro záky ZŠ (tedy téměř pro kohokoliv), od ukončení FEL už ale u mne uteklo pro změnu let 14 (dlouhých).

Jinak fyzika na FEL byla z mého pohledu taková, že bych to fyzikou raději moc nenazýval - triviální minumum a všechno trochu složitější jen zcela na vodě, případně vůbec. Nechci ale moc hanět znalosti tamních profesorů. Každopádně jsem byl každému z nich, kdo mně dokázal pomoct pochopit něco netriviálního a důležitého, vždy nesmírně vděčný.

Dnešní školství? Lakonicky řečeno to s ním jde zatím od desíti k pěti a to i bez těch zde popsaných experimentů, jako společnost prostě zde v ČR degenerujem. Naštěstí ale i v tomto směru existují světlé výjimky, dobře to ukázaly například výsledky státních maturit. Takže nějaký prostor pro vylavírování snad ještě existuje. Také bych se vzniklý problém na škole snažil řešit přestupem.

301395

27.12.2013 19:15

RE: Einsteinova Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 301395

No jasně, to co píšete ale jen potvrzuje to, že Einstein zmergeoval starší Lorentzovu transformaci (poznatky, které jste psal) s novějšími poznatky získanými jinde. Tj. jako když student opíše již naměřené výsledky měření, použije na ně závěr ze skript a doplní fakty z jiné laborky. Protože už má více informací a nemusí nic vymýšlet, tak laborka vypadá přehledněji a uspořádaněji. Prostě sofistikovanější plagiatorství z mého pohledu. Za to borci jako Mr. Bednařík na cvičeních z fyziky na FELu velmi rádi vyhazovali z laborek [smích] .

301448

28.12.2013 13:24

RE: Einsteinova Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 301448

Asi jsem to napsal moc krkolomně. Chtěl jsem říct, že Lorentzovu transformaci (zkracování vzdáleností a dilataci času), bych dokázal vysvětlit každému žákovi ZŠ, který má určité minimální schopnosti. Tedy že odvození Lorentzovi transformace z požadavku konstantnosti rychlosti světla v jakémkoliv prostoru je opravdovou banalitou. Doplnění na SPR vyžaduje ale doplnit vztah pro změnu hmotnosti, a to pokud si dobře vzpomínám, vůbec triviální nebylo [smích] Do takovýchto podrobností se ale nikdo na FEL nepouštěl, kdepak odvozovat zákony SPR. Vystudujte teoretickou fyziku na UK a pak můžete přehodnoti svůj názor ohledně pan Einsteina [smích]

301479

22.12.2013 0:50

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301230

"Nikomu by se nelibilo, kdyby jeho dite uz v sesti letech oznacili za hloupe nebo prumerne, nehlede na stigmatizaci a uz vubec si nedokazu predstavit, kdo by to mel posuzovat."
Svatá prostoto! Když má debil za potomka zase debila, tak se mu to může třeba tisíckrát nelíbit, ale to je asi tak vše, co s tím může dělat.

301240

24.12.2013 14:05

RE: Zahrádka

Filip Filip 94.?.?.?

Reakce na 301240

No a co tomu "debilnimu" diteti sanci, aby se realizovalo jinak (nejaka neintelektualni cinnost nebo se mu venovat, aby se lepe ucilo)?!? Pak bude do budoucna prinosem systemu a nebude v dospelosti bojovat proti systemu.

Uvedomte si, ze napriklad v rannem stredoveku byli v Evrope intelektualne "debilove" skoro vsichni, pokud se nejednalo o prislusniky kleru (i mnisi).

301338

24.12.2013 17:56

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301338

jakou "šanci"? debil zůstane debilem přece

301343

25.12.2013 14:01

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301338

"Uvedomte si, ze napriklad v rannem stredoveku byli v Evrope intelektualne "debilove" skoro vsichni, pokud se nejednalo o prislusniky kleru (i mnisi)."

Vy si zase uvědomte, že blábolíte úplné hovadiny. [oči v sloup]

301366

27.12.2013 19:00

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 301366

Co Vám na větě "Uvedomte si, ze napriklad v rannem stredoveku byli v Evrope intelektualne "debilove" skoro vsichni, pokud se nejednalo o prislusniky kleru (i mnisi)." přijde jako hovadina? Vysvětlete ...

301447

25.12.2013 17:04

RE: Zahrádka

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 301240

Ano, Svata prostoto. Ja o voze, vy o koze. Nechme ted stranou, zda se debilove rodi jen debilum a geniove zase genium. Ja mluvil o tom, ze rozdelovat deti v predskolnim veku je zhovadilost. Sestilete dite nema rozvinuty intelekt, takze se da posuzovat leda to, co ho doma naucili. A nemam ted na mysli zjevne extremy, jako je debilita, kterou se nepatricne(debilne) ohanite...

301377

21.12.2013 23:50

RE: Zahrádka

Filip Filip 88.?.?.?

Reakce na 301225

Takže ona nasírá ostatní, že ji baví učení a nebaví ji dělat bordel. Aha.
- Ale ne, jde o to, že nepomohla ty "hloupy" sousedce. To jsem chtel rici. To neni dobre minimalne vuci te hloupe sousedce. Ja jsem se vzdy naucil nejvice tak, ze jsem vysvetloval ostatnim. A odpovidal na jejich dotazy.
- Ze si nekdo leci komplexy tim, ze machruje v tride, to je jeho problem. Pokud samozrejme nekoho napadne, tak je to problem ucitelky, pripadne riditele, protoze ti ze zakona maji zodpovednost za ty decka.

"Vzdy jde o to zapadnout do urcite skupiny." To jste vystihl. Proto se dnes více než schopnosti něco vytvořit uznává sociální dovednosti, empatie (lidově řiťolezectví), než to, že něco opravdu umim a jsem v něčem dobrý. Ti co umí a pracují a vytváří hodnoty jsou považováni za lopaty. Těm ostatním nezbývá než šplhat, lézt někomu někam (sociální dovednosti), protože nic jiného neumí.
- Ale tak to je, proto chudi nosi znackove obleceni a bohati maji sve golfove kluby, toto je podvedome (ti chudsi si to ale neuvedomuji). Skupina lidi pri fungujici spolupraci je vyhodnejsi nez sebelepsi jedinec, ktery je sam.
- To, ze je nekdo socialne dobry, se nevylucuje s tim, ze je dobry profesne, takze takhle nedelit.

Jestli jsem vás tedy dobře pochopil, tak šprti maji chodit do třídy se sígrama, aby sígři si mohli na šprtech trénovat svoje sociální dovednosti... Tak to jo. To má logiku.
- No, v kazde vetsi skupine, kterou si nevybirate sam a ktera je Vam vybrana, mate nejakeho sigra nebo blbce. To je Murphyho pravidlo. Sigrem nemyslim jen ty, co delaji bordel ve tride nebo kradou svaciny, ale i treba vyzsi level.

Když chceme vychovat špičkového sportovce, taky ho nebudem nutit hrát, sportovat s podprůměrnými. To přece nemá logiku.
Zajímavý je, že sportovcům se společnost snaží vyjít vstříc a maximálně je motivovat a vytvořit jim podmínky. Ale u výuky jdeme opačnou cestou.
- Porovnavat ZS s treninkem spicoveho sportovce, nevim. Typycky to je 1 otravena ucitelka, ktera opakuje porad stale veci, na 30 lidi, kteri jen pasivne opisuji nebo delaji bordel (alespon za meho detstvi to tak bylo).
- Nejsem spickovy sportovec, tak nevim, jak je to u nich.

To, že smícháme podprůměrné s nadprůměrnými nikomu neprospěje. Nadprůměrní se budou nudit, protože výuka se musí přizpůsobit podprůměrným a začnou pak taky zlobit.
A z podprůměrného se nestane génius jen proto, že bude ve třídě s nadanými.
A my místo toho, abychom nadaným připravili podmínky pro to, aby se mohli patřičně rozvíjet, je nutíme bojovat s těmi ostatními a plýtváme tak jejich časem a schopnostmi.
- To je ten problem, ze ZS se stala takova univerzalni opecovaci sluzba. Blby je, ze se vsechny decka uci to stejne a maji uplne jine zajmy a chovani. Pak ja v tride boj. Nekdo chce byt hospodsky, programator nebo chce treba pestovat kaktusy. Pak nechapu, proc se musi ucit Narodni obrozeni jako ostatni. Spatne nastaveny system.
- Az ta holcicka vyroste a nastoupi do prace...Automaticky kráceno

301231

22.12.2013 0:37

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301215

No právě - 90. léta demoralizace po hadráku 89. V 80. letech bys na základce za zamknutí učitelky do kabinetu a házení svačiny dostal v zákulisí od tělocvikáře pořádnej průplesk přes tlamu, a doma by ti tata ještě přiložil dalších facek. A pak bys už nikdy učitelku netrápil a neponižoval.

301238

22.12.2013 2:49

RE: Zahrádka

Noxçiyçö 178.?.?.?

Reakce na 301238

Mali by sa navrátiť morálni giganti komunisti, ktorí by nijaké poníženie nedopustili. Vy boľševici ste odporní, ešte aj detské vyvádzanie v škole viete obrátiť na obhajobu teroristického zločineckého režimu. Nemyslím si, že tvoj prínos pre kohokoľvek je vyšší ako u cigáňov, na ktorých primitívne nadávaš.
Niet väčších parazitov na práci druhých ako sú etatisti, ktorí nedostatok vlastnej schopnosti, skúsenosti, rozhľadu a iniciatívy chcú vyriešiť nekončiacim sa okrádaním občanov. Odhlasovali si sami etatizmus a prehlasovali okrádaných, ale vrieskajú ako posadnutí ak malé množstvo z nakradnutých miliárd by sa presunulo aj k cigáňom.
Súdruhovia prečo nezrušíte etatizmus, tým sa vyrieši aj cigáňska otázka, nedostanú nič, ale znamenalo by to aj ďalšiu správu, že ani nikto iný, teda ani vy. Takže výslednicou je pokračovanie socializmu a vyňatie z okruhu požívateľov výnosov lúpežníckeho násilia cigáňov, to sú predsa paraziti a príživníci, na rozdiel od usilovných necigáňov.

301242

22.12.2013 12:12

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301242

přečtou si to po sobě, než to vypustěj, mošé, ta hasbara ale upadá...

301253

23.12.2013 6:58

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 301242

No tak ses vyskotacil. Zpatky hup do cely. Jinak proto ze jsme lide , musime si pomahat navzajem.Nejvetsi paraziti byly cirkve. Kradly , vrazdily.A cikani to je jen vedlejsi produkt. Ja osobne si myslim ze nejvetsi paraziti jsou lide tveho typu. Zatajtrlikuji, poskakuji aby v zapeti zapadli. A nedostatek vlastnej schopnosti, skúsenosti, rozhľadu a iniciatívy si

301290

24.12.2013 14:50

Divide Et Impera

Filip Filip 94.?.?.?

Reakce na 301290

No a hlavne cirkev vytvorila v rannem stredoveku uchylny vesmir s dvema extremy (to je jejich nejvetsi zlocin na Evropske civilizaci):

1 buh (nebe, dobro, co se ma delat) a 1 lucifer (peklo, zlo, co je spatne). Idealni na ovladani "debilnich" chudaku a nevzdelane slechty ve stredoveku. Jako toto mame vsichni v sobe a vidim to v teto diskuzi.

Rozdeleni zmrdi X utlacovani, poctivi
Rozdeleni romove X belosi
Rozdeleni komunisti X kapitalisti
Rozdeleni bohaci X chudaci.
.... X ....

Takze neskatulkovat do dvou krabic, prosim.

301342

6.1.2014 11:58

RE: Zahrádka

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 301242

V Čechách zavádzajú sociálny experiment - projekt tzv. inkluzivního vzdělávání. My na Slovensku sme ďalej, zavádzame experiment medicínsky - internet do každej cely psychiatrickej liečebne. Ako vidieť, oba sú nahovno.

302115

22.12.2013 14:40

RE: Zahrádka

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 301238

A o desetiletí dříve, v 70. létech, by sama třída takového primitiva vystrnadila z kolektivu, protože v té době (kupodivu) mělo slovo morálka náplň, třeba proto, že jsme hltali Foglara a plnili modrý život, přestože jsme byli v Pionýru, že televize v počátcích nebyla plná glorifikace grázlů, třeba taky proto, že když jsem v afektu před maminkou procedil, že učitelka je kráva (byť byla na spolužáka nespravedivá), maminka mne sjela s tím, že až budu umět to, co ona, pak ji mohu hodnotit ... prostě škola měla autoritu u rodičů jako instituce. Taky jsme chodili do školy se něco naučit a soutěžili jsme mezi sebou, kdo bude lepší. Není asi náhodou, že těch několik (4 z 22) nejlepších v dalším desetiletí dosáhlo vysokoškolského vzdělání, že jen část (9 z 22) maturovala a zbytek se zdárně vyučil. To, co se děje nyní, je dle mého mínění záměrná devastace fungujícího školství. Kdo nemá VŠ, je méněcenný, a přitom se zastírá, že velká část těch VŠ nemá úroveň ani dřívější maturity.
Článek je ale o "integraci" Cikánů do základního školství. Dle mého názoru jde o podporu soukromých základních škol, které se na rozdíl od SŠ a VŠ dosud nepodařilo sociálním inženýrům kapitalismu uspokojivě rozjet. Nyní, po nasazení nevzdělatelného etnika do škol, kdy učitel má plné ruce práce s výchovou, a to na úkor vzdělávací části výuky, budou rozumní (a movití) rodiče segregovat své dítě právě do škol soukromých, které sice v současné době lepší vzdělání neposkytují, ale bude jistota, že dítě nebude terčem nájezdů "integrantů". [mrknutí jedním okem]

301258

22.12.2013 19:58

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301258

Já do základky chodil v 70-tých letech, morálka byla socialistická, oficiálně, ale v praxi to byla morálka lidská (ne humanistická falešná), nebylo přijatelné jakékoliv násilí mezi dětmi, pokud se objevil násilník, byl účinně zpacifikován, třeba i internací do pasťáku, prostě tu degenerovanou špínu drželi v patřičných stokách. Byla to silná organizovaná společnost, zmrdi byli drženi ke kraji.

301266

22.12.2013 7:14

RE: Zahrádka

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 301215

Tak vy jste měli na gymplu učitelky a učitele, no my jsme na střední oslovovali vyučující jinak. Jinak dle Vás má být škola něco jako aréna pro přípravu na život? Ano z průměrného sígra, ovšem s dobrým zázemím, se stane úspěšný člověk.

301245

22.12.2013 13:03

RE: Zahrádka

asddf 109.?.?.?

Reakce na 301215

Ale to je přece jednoduché, z toho co jste napsal, si dělám závěr, že děti ještě nemáte a žil jste si v luxusu kvalitní základní školy a ve své třídě jste žádné nedotknutelné neměli. Článek byl přece o něčem naprosto jiném než sígři vs. šprti.
Článek byl o tom, že se celá škola promění v odpadkový koš. Zeptám se na něco, co jste nenapsal. Na základní škole jste se učil dobře, mám pravdu? Tzv. sígrem jste se případně stal až na gymplu, že? To je totiž něco úplně jiného. Vzpoura proti autoritám je naprosto přirozenou součásti vývoje mladistvých západní civilizace. Věřte, že na Eton College ty kantory zamykají v kabinetech taky.
Těm dětem předáváte nejen ony znalosti, ale pomáháte jim s tím, umět si vytvářet sociální kontakty. V cikánské třídě si prostě žádné kvalitní sociální kontakty nevytvoříte.
Ze školy, ze které se stane odpadkový koš, odejdou všichni kvalitní i průměrní učitelé. Nebudete umět ani vyjmenovaná slova nebo trojčlenku, a každému učiteli to bude úplně jedno. Na to gymnázium by jste se vůbec nedostal a nebyl by jste schopen napsat svůj přispěvek nejen bez pravopisných chyb, ale ani ho zformulovat.
Jste produktem kvalitního vzdělání, přiznejte si to.

301255

22.12.2013 20:24

RE: Zahrádka

Filip Filip 88.?.?.?

Reakce na 301255

Castecne mate pravdu, zakladka byla take divocina (horsi veci nez hazeni svaciny po ucitelce). Takze spise samostudium doma. Ucitele jsem vetsinou rychle dohnal (oni take nechteli soutezit). Na gymplu to uz bylo obtiznejsi, ale zase se seslo par dobrych lidi z tridy. Takze jsme krome zamykani profesorky mezi sebou soutezili. Sigri ve tride take byli, ale ve sve skupine. Cast z nich ted podnika (mozna uspesne nebo jedou nacerno kvuli dluhum), zbytek vymekl nebo je zavreny.

Co se "cikanu" nebo romu tyce, myslim si, ze je zkazil bolsevik ruznymi podporami a krmenim zadarmo. To by zkorumpovalo kazdeho (viz Francie).

Jinak, aby bylo jasno, ze je nekdo "cikan" nebo "rom", neurcuje jeho mentalni schopnosti. Oni jsou znacne chytri a vi jak se orientovat v systemu a improvizovat (par jich znam a normalne se s nimi bavim). Jde o to je namotivovat, aby byli prinosem.

301270

22.12.2013 23:32

RE: Zahrádka

vvv 184.?.?.?

Reakce na 301270

"je zkazil bolsevik ruznymi podporami a krmenim zadarmo. To by zkorumpovalo kazdeho"

Totez se stalo americkym Indianum. Z tech, co prezili, sedeli v rezervacich, kde vlada privazela jidlo and postavila domky. Stali se z nich alkoholici a demoralizovani lide.

301279

25.12.2013 14:18

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301279

Nikdo je nezkazil, prostě to byli slaboši. Takže, dobře jim tak.

301368

25.12.2013 20:22

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301368

Tak to jste pořádně přehnal-la.. Pravého Indiána jsem sice neviděl, ale když dokázali staletí žít v souladu s přírodou a přežili i tam, kde dnešní civilizovaný člověk zemře za den-dva, tak nemohli být slaboši. Jenže když se jim vzal jejich prastarý životní styl (volný pohyb, lov zvěře atd.), tak to se z nich měli stát zemědělci?? Volnost byl jejich smysl života, jako by jste jim vzal duši či smysl života.. Co by asi bylo z vás, kdyby vás zavřeli do vězení (rezevace)?? Asi by jste měl radost, že žijete zbůhdarma a nemusíte se o obživu starat, že.. Čili to je projevem ne slabosti??
A slaboši byli naopak bílí, protože bojovali puškami a děly proti lukům a šípům.. Toto je temná skvrna v historii Ameriky (aspon pro normálně smýšlejícího člověka..)
[cool]

301384

25.12.2013 23:12

RE: Zahrádka

fohat 194.?.?.?

Reakce na 301384

Forrest Carter byl takový indiánský míšenec,co napsal Školu Malého Stromu...Bylo to zfilmováno...mistrovsky tam popisuje indiánské zvyky a filosofii...Ostatně je tam kapitolka o záchraně prvních osadniku před smrtí hladem...Z toho je velkolepý svátek Den Díkuvzdání...Za dobrotu na žebrotu.Záchranění běloši je za to láskyplně hladíli,až je skoro všechny vyhladili. [bliji]

301397

26.12.2013 6:28

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301384

Nic jsem nepřehnal. Podle toho, co píšete, to vypadá, že máte za civilizovaného člověka metrosexuálního fachidiota, co je mimo město ztracen. [chechtot]
Jinými slovy indiáni se nevyvíjeli a byli částečně vyhlazeni schopnější agresivnější rasou.

301402

26.12.2013 10:28

RE: Zahrádka

slak 77.?.?.?

Reakce na 301402

K tomu se dá dodat že archeologové tvrdí že se dá nálezy dokázat že hordy s menšími lebkami mnohokrát vyhubili vývojově vyvinutější. A že obyvatelé měst bez deratizátorů nájezdníků z kanálů by byli v podobném ohrožení. [překvapení] [chechtot] Městští burané existují a plundrovali venkov i přírodu a i tak se stále děje. Tak jako nevítězí vždy slušnost tak i řezničtí psi jako škodná by si s vlky množstvím a vypaseností za kritických podmínek poradili. Bohužel se nechytli za nos vůdčí včas a dostatečně a podobný výpad se dá očekávat na slovany a mají to i ve své historii, výrazech, gramatice smýšlení že slavs, slované jsou otroci. A oni si pořídí nejenom na hudbu master slave, power slave, ale pan Putin je má patrně přečtené s jejich dobyvačnými a uzurpovacími choutkami a je to jedno z málo nadějí pro svět, který je těmito chtěn ovládán pouze penězi. A vláda peněz bez ideí a v podání banksterů s derivátujícími je jenom o otroctví bez hranic bez tvorby čehokoliv pro lidi a jsou schopni připravit osud indiánů všem v umně zasíťovaném područí. Viz ten jejich projekt NWO půlmiliardový sen o obyvatelích na betonovém kýči kdesi v Georgii nebo kde. [bliji]

301411

27.12.2013 9:17

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301411

Máte v tom dost zmatek. Nikoli slavs, ale sklavs atd.
Nicméně pravda je taková, že dějiny jasně ukazují, že s nejmenovanými parazity si ještě dlouhodobě neporadil žádný národ. I když třeba Římané měli z počátku dobře nakročeno.

301437

26.12.2013 21:19

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301402

Civilizovaný člověk je zvyklý si nakoupit potraviny v obchodě, kdežto Indiáni si potravu uměli ulovit. Takže se smějete jen své vlastní blbosti.. [chechtot] [chechtot]
Co se týče vývoje, tak je sice fakt,že bílý člověk vynalezl spousty technických věcí, které ale ve velké většině přispívají k jeho záhubě a k devastaci Země jako celku. A agresívní jsou jen tzv. Západní bílí lidé (A1b), kdežto Slované (A1a) jsou podstatně mírumilovnější.
Tímto bych diskuzi a vámi ukončil, nemá smysl dále diskutovat, vy patříte k těm, co si o sobě myslí, že jsou dokonalejší než jiní (asi taky agresívní typ bílé rasy..). Mějte se.. [cool]

301428

27.12.2013 9:10

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301428

Plácáte samozřejmě úplné hovadiny, takže jsem rád, že jste se sám vyloučil z diskuze. Jen tak dále. [vyplazený jazyk]

301436

25.12.2013 22:14

RE: Zahrádka

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 301279

Bolsevik je zadarmo nekrmil. Bud pracovali, anebo sli do krymu za prizivu. Zadarmo je zacali krmit az vendoidi.

301391

25.12.2013 14:16

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301270

"o se "cikanu" nebo romu tyce, myslim si, ze je zkazil bolsevik ruznymi podporami a krmenim zadarmo. To by zkorumpovalo kazdeho (viz Francie)."

A kdo je zkazil např. v Indii, kde byly nejnižší kastou? Zanechte raději rozumování a věnujte se něčemu jinému než jsou dějinné souvislosti. [oči v sloup]

301367

27.12.2013 19:21

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 301367

V Indii nedostávají podporu a nikdo je nekrmí zadarmo. Tam prostě chcípnou na ulici, když se nechytnou. Ale stejně mají větší natalitu než mortalitu, takže nevyhynou. Tady mají minimalizovanou vysokou přirozenou úmrtnost sociálním opečováváním, takže se o to rychleji množí.

301449

22.12.2013 20:58

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 301215

Tak takou kokotinu jsem uz dlouho necetl. Pochazim z cikanskeho kraje - raje. Do seste tridy , byli moji spoluzaci starsi cikani. Jedine pozitivni bylo to ze cikanky nenosily kalhotky. Jinak ti chytri (pisi o bilych) jsou doktori - ky, no a my blbejsi pracujeme manualne. Ale nikdy jsem nezpozoroval ze by ti chytrejsi byli donaseci. No a cikani to byli ti nejvetsi parchanti.

301274

23.12.2013 0:39

RE: Zahrádka

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 301215

Po Listopadu měli 4 z naší třídy VŠ, ale nejúspěšnější podnikatel byl blb, který ještě v 5. třídě "jezdil outem do babičky" a po vyučení zedníkem nastoupil coby komunistická rezerva na stavební průmyslovku, kde s pomocí strany také maturoval. V době holandských dražeb majetku, který byl nás všech, jediný neměl zábrany si půjčit peníze z bank, jež měly tehdy pokyn půjčovat každému, kdo přinesl "podnikatelský záměr". My ostatní se špetkou pudu sebezáchovy jsme se obávali půjček, ale on tak daleko nešel a byl úspěšný - vydražil síť prodejen papírnických potřeb. Chvíli to jelo samospádem, zaměstnanci to uměli, ale samozřejmě happy end se nekonal - milého "podnikatele" zakrátko zavřeli, protože s tolika penězi neuměl zacházet a nepochopil, že je třeba včas ty faktury platit.
Na mě Váš příběh působí tak, že jste produktem dnešní doby - s kým se bavíte, koho znáte a jak na okolí působíte. K dalšímu vzdělávání doporučuji knihu D-fense o Zmrdech. [chechtot]

301282

24.12.2013 14:28

RE: Zahrádka

Filip Filip 94.?.?.?

Reakce na 301282

Tak dfens je stara klasika webu v CR. I jeho deleni spolecnosti na zmrdy, vohnuty a ichtyly. Netusim ale, kam zarazuje sebe [smích].

Kazdy jsme produktem sve doby, at si to pripoustime nebo ne. Ve Vasi dobe byl Kotlina zrejme rozdelena na cleny KSC (radove plus vyzsi), nestranniky a ty se skraloupem. Relativne jednoduchy, izolovany rybnik (zadratovane hranice).

Dnes mate v CR ruzne skupiny, ktere si konkuruji a navzajem se poziraji (zakazky, moc, informace). To je to, co vidite v TV. Spousta "korupce" jsou jen cesty, jak poskodit nekoho z jine skupiny nebo vnitrni boje ve skupinach o moc (rozhodujici cast tech afer).

Na Zapade to same (sofistikovanejsi), Vychod to same (primitivnejsi).

Take si uvedomte, ze kdyz budu chtit nekoho nabrat jako podrizeneho nebo kolegu, tak si vyberu kamarada, ktereho trochu znam (tj. odhadnu jeho chovani v ruznych situacich). Pokud samozrejme bude odborne stacit, to je jasne. Jako nemusi to byt jen kamarad, ale treba Cech mezi cizinci nebo treba modry mezi zelenymi. To je realita.

301341

25.12.2013 14:22

RE: Zahrádka

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301341

D-fens je pilný zamindrákovaný úředníček s napoleónským komplexem. [mrknutí jedním okem]

301370

23.12.2013 5:03

RE: Zahrádka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 301215

No to je balsam tohle slyset. Nesouhlasim tedy s michnim bilych a barevnych a to ani ve skole at jsou prozpisobivi nebo ne. Jestli vubec maji existovat nejaka prava, tak jedno z nejulezitejsich je pravo byt mezi svymi.
Jinak souhlas, vselijaky rvacky, naschvaly ucitelum i spoluzaku a hlavne tem sprtum. Taky casty rvacky s cikanama, s jednim jsme se vsak normalne bavili, ucila nas cikanske sproste vyrazi, ktere jsme pak na cikany pouzivaly.

301289

24.12.2013 13:51

RE: Zahrádka

Filip Filip 94.?.?.?

Reakce na 301289

No jasan, byt mezi svymi. Ale nezit ve skleniku, tj. potkat i ty koprivy.

Jinak stejny problem, jako s tou zahradkou mrkvi s pristehovanymi koprivami, je u nemovitosti na hypo. Jako koupite si nekde byt nebo barak, uvazete se na 30 let a pak se vam vedle nastehuji sousedi - koprivy (hnedy, bily, zeleny, to je jedno). A mate problem.

No, ja kdybych mel decko na ZS, kde by to bylo spatne (ucitele, spoluzaci nebo neco jineho), tak bych ho dal jinam. Jinak nevyresite.

301336

21.12.2013 11:47

RE: poznámečka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301177

Je to velmi dávno. Jeden cikán opravdu stačil na problémy. A i na následky na celý život ...
I dnes po více než 40 letech bych byl ochotný vyrovnat skóre. Tenkrát byl dvojnásobný propadlík silnější než já, dnes je to opačně. Nenávist k tyranovi a imbecilovi s IQ 61 přetrvala.
Po tom co se na škole dělo nemám rád cikány a jsem na ně maximálně ostražitý.
Pokud Vám záleží na vlastním dítěti, je nutné důsledně sledovat do jaké školy chodí a s kým tam chodí. A včas školu změnit i za cenu dojíždění. Jde o budoucnost Vašeho dítěte.
A pokud budete mít vliv, je nutné tyto experimenty ve vzdělávání dětí včas zastavit!!!

301187

21.12.2013 10:57

odzbrojit,v míru žít,soutěžit.

fohat 194.?.?.?

Ted nám zbylo je to SOUTĚŽIT...A začíná to hned v první třídě,rivalita,soutěživost,nevraživost...prostě žádná laskavost,vzájemná empatie..Absolventka gymnázia,kde jsou samí CHYTŘÍ...jarmulkáři..mi fnukala,jak oprsklí jsou dětičky ze základní školy vučí ní a ostatním gymnazistum,kteří bylo o patro výše,žádný respekt ke starším,žádná ucta..A do této laboratoře pokusných králíku se zkouší multikulti soužití..Výsledek je,že osoba,která by měla záchvat mateřského pudu,nechce o mateřství ani slyšet,nebot cítí,že na závěr této odporné doby nechce být tak NEZODPOVĚDNÁ,aby povila dítě... [naštvaný]

301182

21.12.2013 11:48

Nebojte, bude líp...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Vážení přátelé, jako obvykle mě po takovémto článku (a i dalších negativních) přepadne smutek nad tím, kam naše západní společnost jde. Že zdroj nákazy je v Bruselu, zde asi všichni víme.. Ale pak mi došlo, že nemusíme zoufat, lepší časy se blíží a budou.
Z čeho takto usuzuji?? Z těchto tézí - ve známem roce 2012 se tvrdilo, že se NĚCO stane, že se svět změní, transformuje. A pak se jakoby nic nestalo. Ovšem nestalo se opravdu nic?? Totiž došlo mi, že kdybychom tuto změnu zaznamenali jako něco převratného, byla by to REVOLUCE. A ty bývají skoro vždy krvavé, zejména jako revoluce společenské.. Takže mě napadlo - co když probíhá pomalá EVOLUCE - tu člověk zas tak zjevně nepozná. Je to jako sinusioda - když se něco převrací z jednoho směru do druhého, jde to pomalu k vrcholu, na vrcholu se to jakoby zastaví a pak se to něco pomalu mění opačným směrem (viz třeba změna délky dne..). A pak to už jen sviští - dny se prodlužují čím dál rychleji. Takže si myslím, že toho roku 2012 byl onen pomyslný zlomový bod a jsme tedka v pomalé fázi změny směrem K LEPŠÍMU.. A že se svět mění je poznat - Rusko a Čína sílí, Západ a USA slábne. A třeba dolar - hodně z nás se těší, až padne.. Ovšem kdyby se to stalo naráz, byla by to krvavá změna. Takže opět jde pomalu rubl a juan nahoru, pomalu ale jistě, s progresívní tendencí.. A dolaru se v tichosti zbavují..
Proto si myslím, že VŠE SE V LEPŠÍ OBRACÍ a pak se i tyto (ne zcela zásadní) problémy vyřeší..
Přeji tímto všem zdejším čtenářům klidné a spokojené Vánoce a Boží hod a nechme se překvapit, co dobrého přinese rok 2014..
A dole je odkaz, který mě taky naplnuje optimismem..

http://czech.ruvr.ru/2013_12_05/Egyptska-vestkyne-... [cool]

301188

21.12.2013 18:29

RE: Nebojte, bude líp...

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 301188

Rozumná úvaha s tím zvratem jako u sinusoidy. Jinak ta věštkyně má něco do sebe. V odkazovaném článku (je z 5.12.2013) předpovídala, že v Egyptě letos napadne sníh. Naposled se tomu stalo před 100 lety a ejhle v Egyptě před několika dny sněžilo!!! Koukněte na odkaz:
http://czech.ruvr.ru/2013_12_16/Egyptska-kralovna-proroctvi-upresnila-svou-predpoved-na-rok-2014/

301210

21.12.2013 18:34

RE: Nebojte, bude líp...

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 301210

Funkční odkaz:
http://czech.ruvr.ru/2013_12_16/Egyptska-kralovna-...

301212

21.12.2013 21:32

RE: Nebojte, bude líp...

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301188

Jenže ona hlavně probíhá pomalá neodvratná genocida slovanského obyvatelstva.

301224

22.12.2013 20:10

RE: Nebojte, bude líp...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301224

Nebudte pesimista.. Pomalá ano, ale neodvratná??? Proč??
Tedka jsou mladí v zajetí kariéry a mamonu, takže se dětí (u nás..) rodí málo. Ale když přijde znovu lepší doba (věřím, že ano a brzy..), kdy úspěšnost ženy nebude měřena výplatní páskou nebo titulem, ale počtem vychovaných dětí, tak se vše v dobro obrátí. To jen musí padnout ten Západ, aby se věci daly zase k lepšímu. A 5-10 let ještě Slované přežijí. Tedy Rusové určitě, zda my Češi, Moravané a Slezané, je sice otázkou, ale asi nás nebude škoda, když vymřeme. Hold, zákony přírody platí i pro nás.. [cool]

301268

24.12.2013 9:02

RE: Nebojte, bude líp...

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301268

Neodvratná proto, že už probíhá nejméně tisíc let a zrychluje se. [pláč]

301328

21.12.2013 12:00

Shodou okolností...

Mareš 212.?.?.?

...jsem zrovna včera četl "návod" na domácí vzdělávání. [velký smích]

Neštěstí je, že v našich končinách plní škola zároveň úlohu hlídací, takže pokud člověk nemá za babičku inženýra na penzi nebo za souseda nezaměstnaného pedagoga, má v ohledu domácího vzdělávání smůlu.

301189

21.12.2013 12:35

Hezká ukázka připosranosti

Nikdo 81.?.?.?

Nechápu rodiče, kteří nejsou schopní říci: "Jděte už s podobnými 100x neúspěšně opakovanými experimenty do řiti."

301191

21.12.2013 13:12

Genetika.

Definitíva 85.?.?.?

Odporúčam občanom analyzovať každý problém pomocou prírodných vied. Prírodné vedy sú nezávislé od vôle človeka, sú o poznaní fungovania vecí na Zemi a vo Vesmíre. Ak ich spoznáte a rešpektujete, tak si uľahčíte život.

Tzv. spoločenské vedy, sociológia, ekonómia a iné, sú zbožným prianím autora sú ideológiami na ovládnutie más ľudí, slúžia na debilizáciu národa. Napr. existuje aj fyzická ekonómia, ktorá rešpektuje poznanie prírody, o nej sa nikto neučí.

Genetika je časťou poznania prírody. Genetika je náuka o dedení, dedivosti.

Genetika pracuje ako kopírka! Každý sa podá na svojho otca a matku, výnimkou je, ak otcom je sused a nie otec rodiny. Zdedené gény sa môžu a nemusia prejaviť v živote jedinca, podľa vplyvu životných podmienok.

Gény, ktoré nezdedíte sa nemôžu počas života jedinca prejaviť!

Sumérsky bohovia, kráľovská šľachta, rothschildovci a iné bankové klany, pôvodná staroveká Slovanská kultúra, židovské náboženstvo, iné národné kultúry, všetci veľmi dbali a dbajú na čistotu rodu. Čistota rodu je o zachovaní kultúry národa, o poznaní generácií predkov, o schopnosti prežiť na Zemi a vo Vesmíre. Čistota rodu nie je o rasizme.

Čistota rodu je o zachovaní tej najlepšej genetiky v spoločnosti, je o schopnosti národa prežiť.

Dnes existuje kultúra -izmov na čele s rasizmom, antihumanizmom, atď. Celá tá agenda má za cieľ rozvrat spoločnosti, rodiny, rodu, zničenie genetiky bieleho, čiže Slovanského človeka. Pôvodne Slovania obývali územie od pol Škandinávie, cez časť Nemecka, časť Rakúska a Talianska, až po Grécko, Irán, po Indiu a Čínu, celú Euroáziu. Kresťanstvo zahubilo milióny Slovanov a zničilo Slovanskú kultúru, staroveké Pravoslávie.

Dnes musíme zo zákona -izmov ustúpiť cudziemu elementu, ktorý fakticky je zdrojom zlej genetiky. Lebo každý, kto si uzurpuje cudzie územie a škodí pôvodnej kultúre je amorálny, je zlý.

Riešením je odmietnuť voľby politikov a politických strán, ktorí slúžia cudzej moci, presadiť priame voľby a občiansku spoločnosť, referendum na všetky rozhodnutia parlamentu.

Prestaňte voliť zlo. Odmietnite cudziu moc.

Naši tiež spoluobčania mali šancu prejaviť svoje gény v socializme aj v kapitalizme, môžete im dať šancu prejaviť sa aj v inom -izme. Lenže kde nič nie je, ani čert neberie.

301194

21.12.2013 14:02

RE: Genetika.

geul 194.?.?.?

Reakce na 301194

Absolutní hlupáci, ti co si osvojili cizí dítě. Nedej bože, však víte jaké.......

Z zelené kopřivy se hold oranžová mrkvička nevypěstuje.

301200

21.12.2013 20:41

RE: Genetika.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 301200

aaano.takto přesně s přemírou INTELEKTUÁLNÍHO experimentu dojela sociální ing.dcera spisovatele Pavla Kohouta Tereza Boučková. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

301221

21.12.2013 19:16

RE: Genetika.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 301194

Viz knížka "Tabu v sociálních vědách". Stahujte dokud to jde [smích]

301217

21.12.2013 13:40

!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Maminka nepochopilaze to neni chyba, ale zamer. Zamer rozvratit spolecnost a vytvorit vice nevzdelanych pitomcu.
A ty synergicke efekty, kdo na to ma, radeji bude platit soukrome vzdelani...

A tak je to ze vsich v te demokraciipravdyalasky

Reseni? Objebat sa stadeto, ale kam? Nebo odjebat je stadeto... ty co tuto spolecnost ridi

301197

21.12.2013 17:11

Inkluzivní sportovci?

Aminux 213.?.?.?

Inkluzivní vzdělávání je dle mne nesmysl. Zajímavé je, že u sportovců se tato inkluze nepraktikuje.
Každý asi chápe, že když smísím špičkové sportovce s (pod)průměrnými, tak to ve výsledku
nikomu neprospěje. Takže zatímco sportovcům se umožňuje maximálně rozvíjet a separují se ti
lepší od těch horších, u vzdělávání jdeme opačnou cestou...

301206

21.12.2013 18:46

Moc pěkný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Je to klasická ukázka degradace společnosti,úpadku hodnot a zrůdnosti multi kulti ideologie,osobně bych to nazval jako "barbarizace" společnosti,kdy dochází k upřednostňování "barbarů" na úkor chytrých lidí.Jestli to takto půjde dále,české školství se úplně rozpadne,nebude produkovat dostatečně kvalitní jedince a nakonec přestaneme být konkurenceschopní,už jen stačí nařízení z Bruselu,že "sociálně vyloučení" mají mít kvóty na to,aby mohli být zastoupeni na ředitelských a manažerských postech,aby se necítili jako vyloučení...

301213

22.12.2013 11:34

RE: Moc pěkný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 301213

A to si představte, že právě teď u Punčocháře na TV Prima pravil budoucí ministr kultury a školství Bělobrádek, že jeho vědecký titul PhD. odpovídá titulu Doktor věd - DRSc. To bude vědecký nářez [zmaten] [bliji] [bliji] [bliji]

301250

25.12.2013 8:41

RE: Moc pěkný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301250

Znám jej osobně velmi dobře. Tady jej nemá rád nikdo pro jeho povahu. K pracujícím lidem se vždy choval povýšeně a arogantně. Tam kde pracoval, jej všichni měli plné zuby. Bohužel v jeho případě musím konstatovat, že utrpělé vzdělání nemá nic společného s kvalitou člověka.
Nechci být prorokem, ale uvidíte, že právě on bude základním problémem rodící se vlády.

301357

25.12.2013 12:24

RE: Moc pěkný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 301250

Dovolím si připojit definice z internetu:
Doktor věd (latinsky doctor scientiarum, ve zkratce DrSc. umisťované za jménem) je bývalá česká vědecká hodnost vyššího stupně, kterou udělovaly jak vysoké školy, tak akademie věd Nižším stupněm byla vědecká hodnost kandidáta věd. Po roce 2001 bylo její udělování v ČR zastaveno.
Ph.D., zkratka latinského philosophiæ doctor, je mezinárodně uznávaný akademický titul, uváděný za jménem, který představuje vědeckou hodnost doktora. Ukončuje postgraduální studium.
Tento titul má blíže k bývalému titulu CSc. ačkoliv má vědecky poněkud jiný význam. Rozšíření obou titulů (Ph.D. a CSc.) je asi podobné, stejně jako obtížnost jejich získání.
Titul DrSc. dříve získalo jen menší počet těch nejvýznamnějších vědeckých pracovníků. To co tvrdí Pavel Bělobrádek je naprosto mylná informace vyplývající z jeho obřího ega a snahy se předvést před neznalými.
Co mi však vadí nejvíce, je snížení náročnosti studia. Co dnes umí zpravidla vysokoškoláci, vyjma několika prestižních universit, je povětšinou na úrovni bývalých středoškoláků. A středoškoláci jsou na úrovni dříve vyučených. A o praktické použitelnosti absolventů společenských směrů se mi nechce vyjadřovat.
Za poslední období došlo k brutální degradaci úrovně vzdělávání. A to se promítá i do získávání postgraduálních titulů.

301361

21.12.2013 20:06

Jaka je alternativa?

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Integrovat sestilete dite je jednodussi nez dospeleho asociala. Pochopitelne ruku v ruce s tim musi byt prace s rodinou, coz v tomto pripade ocividne nefunguje. Tezko skola muze vychovavat, kdyz ma ucitel strach, ze dostane od rodicu pres hubu. Ale segregace a vychovavani loseru ve zvlastnich skolach tezko neco vyresi. Autorka je nastvana, ze k jeji dceri umistili do tridy dva cigany, ale je ji uplne jedno, ze jeji dcera s nimi stejne bude v jednom meste nebo state zit, a ze cigan vyrustajici jen s jinymi cigany, radne naockovany rasismem ve svem ghetu, muze pro jeji dospelou dceru v budoucnu predstavovat mnohem vetsi hrozbu. Navic jde ocividne o prvni stupen. Nikdo nebrani autorce clanku, aby sve jiste genialni dite, ktere uz zvlada Kaju Marika, umistilo na vyberovou stredni skolu, nebo jeste driv na osmilete gymnasium. Tam se zadne "hloupe" dite bez absolvovani prijimaciho rizeni nedostane.

301219

22.12.2013 20:02

RE: Jaka je alternativa?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 301219

Souhlas s tím, že školní segragace vede k prohlubování problému. Jenomže integrace musí být provedena na všech frontách. Pokud romské děti, které vyrůstají v rodině, kde nikdo nepracuje, v horším případě pocházejí z gheta, těžko se dostaví úspěch. Takovéto děti jsou konfrontovány s odlišnými společenskými návyky doma a ve škole. Zapojování dnes problematické části společnosti musí jít ruku v ruce jak se vzděláváním jejich dětí, tak zapojováním rodičů těchto dětí do pracovního a společenského procesu. Integrace cikánů do běžných škol by alespoň rámcově měla odpovídat pokroku v začleňování celé rodiny. Pokud rodič považuje za normální nepracovat a žít v izolované komunitě s vlastními pravidly, potom těžko bude mít nějaký zájem a elementární schopnost svému dítěti vysvětlit, čemu v "bílé" škole nebude rozumět.
Společné vzdělávání všech rozhodně ano, ale rozhodně efektivně, nikoliv nekoncepčně. A koncepční návrh není, bohužel, nikde vidět. A doufejme, že se objeví dříve, než bouchne to, co tady bublá.

301267

25.12.2013 14:28

RE: Jaka je alternativa?

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 301267

Je to přesně naopak. Problémy vyvolává pouze snaha o integaci tohoto biologického odpadu.

301371

21.12.2013 23:12

klídek

fohat 194.?.?.?

když máme ten SLUNOVRAT https://www.youtube.com/watch?v=MYDUwLo-CsI

301229

22.12.2013 0:07

Ve Francii

Satanist 75.?.?.?

a i jinde v Europe se uz probouzej a dokonce i ti "antidiskriminacni humanoidi" zacinaj moc dobre chapat proc erar cigany lifruje zpatky vod kud pritahli !

301232

22.12.2013 10:42

Jak cílená agenda

slak 77.?.?.?

Patrně tam experimentují dárečci typu stromek se musí ohýbat mladý, nejlíp se udržuje autorita když se někdo nespravedlivě potrestá a tímto se podarovali příležitostmi přehršle a navyknou formované že je normální ohýbat hřbet autoritám byť mocensky uhňátanými. Bití obstarají samotní neprekalizovaní a protěžovaní i s vlivem klanů mimo školu nejrozličnějšími a stále více chotnicujícími praktikami nenechavců. [mrknutí jedním okem]

301247

22.12.2013 11:57

Rasy existujú

maršal Žukov 78.?.?.?

či to niekto chce, alebo nechce, rasy existujú a treba ich rozlišovať.
Náš spôsob života nie je ani len podobný spôsobu života rómov, tak načo sa vzájomne trápime? Resp. kto má z toho osoh? Je nás stále viac tých, čo vieme, kto je za tým. A to ma napĺňa pozitívnou energiou.

301251

22.12.2013 13:42

Jde to podle protokolu...

RomanTička 178.?.?.?

Cikáni jsou jedním z nástrojů židlí, napomáhajícím ještě větší buzeraci a decimování gojímského pracovního dobytka. Zároveň jim slouží jako dobré nárazníkové pásmo, kdyby se "dobytek" vzbouřil. Takže inkluzívní vzdělávání je jen dalším střípkem do mozaiky postupného utahování šroubů a tentokrát je zacíleno už na malé děti. Cílem "vzdělávacího procesu" je dnes vychovávat pologramotné ovladatelné blbce a umístění pár neovladatelných cikánů, kterých se bojí i učitelky, do třídy slušných dětí, to ten už tak špatný proces rozhodně nezkvalitní. A to je cíl. Začínám chápat jeden zajímavý a častý argument čerstvých rodičů, stěhujících se na venkov: "Já nechci vychovávat děti v Praze..." Pochopitelně tu nejde jen o Prahu, na venkově je snad menší šance, že jim tam ve škole děti multikulturně-demokraticky-inkluzivně zkazí. Počkejte (a směřuje to k tomu), až místo sexuální výchovy, bude na školách zavedena výchova homosexuální.. [chechtot]

Protokoly jsou možná podvrh. Ale plní se do puntíku.


A na závěr jeden kameňák:
Víte, proč se všichni bojí malého Deža Lakatoše z první B?
.
.
Protože má tátu v osmé A! [chechtot]

301257

23.12.2013 0:19

AHA

slak 77.?.?.?

I pod třemi °°°°°a nemusel jsem to repetoovat je sanist moje krevní skupina, fakt. Ač na šrot, tak se mi lihouni dnes omlouvali při při [smích] že to tak nemysleli, ale u kuřáků se tak asi nestane. [velký smích] [mrknutí jedním okem] a je , i jedno, ale příkladný ploid i při náhodě ze mne nebude. Chudák Jitka.

301281

23.12.2013 1:24

Temná síla ví, jak zpříjemnit život majoritě, dokud je ještě majoritou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Náš (už ne tak až) nový Velký bratr to "řešil" desegregací, busingem a dovozem co možná nejméně přizpůsobivých bědných mas.
Velkým hitem jsou tam Somálci, které berou USA prakticky jako jediné z "humanitárních" důvodů, zejména tam, kde je na něčí vkus přiliš bílo ... ale jak ujišťoval článek v 100+1, pojednávající o tom, jak nahradili skandinávskou tradici imigrace do Minneapolis, děti do školy posílají ...

301283

23.12.2013 4:07

Adolf Hitler

coinageboy 98.?.?.?

Adolf Hitler mel recht...

301287

23.12.2013 12:06

RE: Adolf Hitler

timur 85.?.?.?

Reakce na 301287

neviem - dočista sa my ujasnilo, že češi sú od prírody rasisti - dočítal som Uhla na BL, a má pravdu, no čo, kedysi mi editor zatrhol príspevok o vzťahoch medzi slovákmi a čechmi, ajáááj, nechcel by som byť vo vašej koži, mať vaše problémy a váš postoj k menšinám, ale s istým zadosťučinením pozorujem nárast ľudí s jasným profilovaným postojom - magyari sa presadili aj v Česku a robia vietor v politike...Ištván, Nagyová a pod., takže zasa vám vládnu iní

301300

24.12.2013 3:31

RE: Adolf Hitler

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301300

Napsat nebo rict celou pravdu vo ciganech rozhodne neni rasismus protoze kazdej europskou unii diskriminovanej vobcan ma narok vedet jak to ve skutecnosti s ciganskym problemem je! Velka vetsina lidi v SK by ti vodpovedela na tvuj canc vo rasismu, ze maj uplne stejny problemy s ciganama jako v ceskym krateru a ten kdo v SK sleduje aspon troche deni moc rychle zjisti, ze cigany a maj pro to moc dobrej duvod tam maj tez radi jak pazdero v prdeli! Nakonec slovenskej erar jak si kazdej muze co se tyce ty velky lasky vobyvatelstva k ciganum precist i na internetu tato fakta vo kriminalite ciganu na kterou doplaci pouze poplatnik dani a ne jen penezy vubec netaji protoze dosahla jako v ceskym krateru uz takovejch rozmeru, ze to narodu kterej vi ze je vuci ciganum diskriminovan ve svy vlastni zemi uz nemuze nadale popirat !

301321

25.12.2013 0:33

RE: Adolf Hitler

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 301300

Trošku mi uniká smysl Vašeho příspěvku. Sám jsem původem Slovák (sice západnár od Trnavy), ale za těch 35 let, co tu žiju, jsem žádnou relevantní rasistickou či vůbec xenofobní, nacionální či kulturní ivektivu nezažil. Na Slovensku se mi to stalo několikrát (slovenčinu už tak neznám, česky mluvím od maturity) jen kvůli českému přízvuku...Slovensky se mluví všude, nikomu to nevadí, nikdo nezakazuje slovenské filmy, slovenština je vedle češtiny rovnoprávným úředním jazykem a v Praze jsou desítky tisíc Slováků, kteří nemusí bát promluvit slovensky. V Čechách je problém s cikány v absolutní převaze kvůli rozdílným kulturním zvyklostem. Komunista se je snažil asimilovat, ale neměl k tomu dostatek času. Jsem přesvědčen, že v Čechách je to jen pouze o cikánském příživnickém způsobu života na úkor ostatních. Na Slovensku tomu nebude jinak. Těch pár ultrapravicových křiklounů není a nemůže být nějakou sondou do rasistického smyšlení obyvatel. Jen jsou více slyšet. Ištván je Čech, Nagyová taky, společnost je občanská, ne nacionální. Navíc o žádném z nich se nedá říci, že by nám vládl, dělají vítr v politice, ale to v Čechách určitě je potřeba, je to tam shnilé. Pánové nahoře se politikou živí a vůbec netuší, jak žije dolních 10 milionů. To se týká také pana Uhla... Vážil jsem si ho před 30 lety, je to pernamentní oponent a s klidným svědomím mohu říci, že i reálný hlupák. Ale nemůže za to, žije v jiném světě.
Ale k původnímu tématu: Cikání jsou nectností, špínou a ostudou naší země. Platíme jim dávky jen proto, abychom si očistili svědomí, umožnili jim žít tak, aby nemuseli nuceně krást a aby Uhlové, Kocábové a podobní pseudohumanisté bez reálného náhledu na skutečnost měli za co bojovat. Je jich však příliš málo na to, aby nám cokoliv diktovali. Jejich názor na morálku, slušnost, pracovitost a odpovědnost je natolik odlišný, že se nemohou považovat za přínosnou menšinu. Měli by se přizpůsobit oni. Ale na druhou stranu užívat jméno ultrašílence Adolfa Hitlera jako nositele nějaké dobré myšlenky je zoufalost. Tohle monstrum chtělo likvidovat všechny Neárijce, dnes bychom tu nebyli, Židi, Cikáni, Poláci byli pouze počátek vraždění. Nejvíce nakonec uškodil samotnému Německu on, svojí "svatou válkou" zbavil bílou Evropu mnoha milionů potencionálních otců i matek a to i Němců. A teď je tady nahrazují vysoce produktivní (v množení) Turci, Řekové, Afričané apod. Ne, to není rasismus, ale upřímně: kultuře, disciplině,pořádkumilovnosti, pracovitosti se člověk nenaučí za dvě či tři generace. Vždyť i my stále máme co dohánět.
>neviem - dočista sa my ujasnilo, že češi sú od prírody
>rasisti - dočítal som Uhla na BL, a má pravdu, no čo, kedysi
>mi editor zatrhol príspevok o vzťahoch medzi slovákmi a
>čechmi, ajáááj, nechcel by som byť vo vašej koži, mať
>vaše probl

301347

25.12.2013 21:40

RE: Adolf Hitler

mtk 88.?.?.?

Reakce na 301347

>Komunista se je snažil asimilovat, ale neměl k tomu dostatek času.
Toto je alfa omega celého průseru s cikánama. "Všichni povinně makat a bydlet v paneláku, za 150 let by si cikána nikdo nevšiml." Od donucovací metody se upustilo, řešení problému bude o to složitější.

301386

26.12.2013 1:01

RE: Adolf Hitler

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 301386

I komunisti museli vedet po zkusenostech za ty dekady co se tyce ciganskyho problemu , ze asimilace ciganu je pouhou fantasmagorii a ze driv nebo pozdejc nebudou mit jinou moznost nez muset najit jiny a dost mozna i radikalni reseni co se rozmnozovacich schopnosti ciganu tyce protoze zadnej rezim na svete by vyzivovaci povinnost a celou tu masinerii vokolo ciganu i kdyz by drel z poplatnika dani kuzi financne neutah. Ani ten komunistickej ne! Stejne je zajimavy, ze v ceskym krateru erar ma na vsechno statistiky - dokonce i na to kolik casu a penez co stoji. Nedavno v ceskym krateru zverejnili ve zpravach jakou castku erar zaplati za nemocnyho cloveka s tou a s tou chorobou ..... Ale statistiku kolik stoji poplatniky dani jeden cigan na podpore a jeho kriminalita nikdy i kdyz to lidi chtej se nezverejni. Proc? Aby diskriminovanej narod na erar a EU nebyl v ty pofiderni democracii jeste vic nasranej protoze vod nasranosti uz je jen krucek treba ve snemovne zacit cistit vokna!

301399

24.12.2013 11:16

Občanství těmhle vyřizovala po rozdělení federace Šiklová za americký peníze

r.m. 80.?.?.?

sponzor se před 3/4 rokem pochlubil v pátečním Magazínu LN. [bliji]

301330

24.12.2013 12:31

Tabu v sociálnych vedách.

Definitíva 85.?.?.?

Krátko som ten článok omrkol, autor si zaslúži medailu za odvahu a druhú, väčšiu, za zdravé myslenie. Ako vedec spoločenských vied nevymýšľa, ale informuje o faktoch. Až na toho Darwina, poznanie je už hodne ďalej, vid. Zecharia Sitchin.

Zaujímavá je r-stratégia, ktorá hovorí, že čím väčšie a dostupnejšie sú zdroje, tým sa skupina geneteicky zaradená ku r-stratégii rýchlejšie množí. Naše cigánske skúsenosti od r. 1948 to plne potvrdzujú a empíria je najsilnejší vedecký dôkaz.

Teda čím väčšia sociálne podpora, tým menšia chuť pracovať a postarať sa o seba a tým vyššia schopnosť sa množiť.

Ďalší prírodný zákon hovorí, že prežije ten druh, rasa, ktorý sa najrýchlešie množí a nie ten najpracovitejší, najmúdrejší, najtvorivejší...

Demokracia ako veľmi zlá a škodlivá ideológia sa postará o to, že r-stratégovia, nezamestnaní, asociáli, kriminálnici, všetci sociálni paraziti si demokraticky zvolia svoj parlament a vládu. Tvoriaci človek, múdry a vzdelaný, investujúci do svojich málo detí, patriaci ku K-stratégom, človek tvoriaci kultúru, zabezpečujúci napredovanie a vývoj spoločnosti,sa dňom takýchto volieb stane menšinou a bude v postavení otroka slúžiaceho pre parazitickú väčšinu.

Tam speje náš Slovanský vývoj pod vedením USA a EÚ, už teraz sme ekonomickou kolóniou anglosaso židov a stávame sa menšinou na vlastnom území, civilizácia Slovanov končí, vieme to, politici nás zradili a predali.

Prestaňme voliť politikov a politické strany, riešením sú priame voľby, referendum na všetky rozhodnutia parlamentu, kolektívne vedenie spoločnosti.

Jediná nenásilná a zákonná forma odporu je NEVOLIŤ!

Pojem rasizmus, fašizmus, humanita, multi kulti, ľudské práva sú ideológiou o umlčaní zdravého Slovanského myslenia, používajú ju tí, ktorí nám diktujú zánik Slovanskej civilizácie.

Židia prežili dodnes preto, lebo praktikovali príbuzenské sobáše, dbali na čistotu rasy, prioritou bolo a je rodenie a výchova detí, reprodukovali sa vždy rýchlejšie ako susedské národy, na prvom mieste dbali na prospech svojej židovskej skupiny aj za cenu znevýhodnenia a poškodenia pôvodných obyvateľov, obsadzovali kľúčové posty v obchode a vo vedení spoločnosti. Je na škodu, že židia nedokážu stanoviť svoju morálku vo vzťahu ku okolitým národom. A židia predsa nie sú rasisti. My Slovania chcime len to, čo praktikujú židia a nemôžeme byť označení ako rasisti.

301333

24.12.2013 14:16

RE: Tabu v sociálnych vedách.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301333

Ja ti rozumiem, a s mnohým súhlasím. ALE sa v niektorých veciach zásadne mýliš, popisuješ protirečenie. Že pojem rasizmus je ideológia zabezpečujúca rasizmus iných aj o množení sa rás a prevalcovaní kultúry množstvom, potiaľ ok.

Ale už teraz je problém nevoliť, lebo "hlúpa" väčšina má hlasov dosť a odvolí sa sama. Tak je to práve nastavené. Súhlasím, že demokracia je systém preferujúci horizontálne otrocké vzťahy na úkor vertikálnej stromovej štruktúry. Zodpovedá to aj tomu, že demokraciu nám podsúvajú práve tí, ktorí nechcú byť demokratickí!!! Takže riešením NIE sú ani priame voľby, ani referendum, ani "kolektívne vedenie". Demokracia v skutočnosti "funguje" iba pod vedením antidemokracie, diktátu. Sám od seba sa poriadok nikdy neurobí, to dokáže len perpetum mobile. Akýmikoľvek voľbami z ulice (cez noviny, médiá...) nejde zaručiť, že sa na dôležité miesto dostane správny človek.

Riešením je vybudovanie štruktúry kvalifikovaného vedenia. Obmedzenie hlasovacích práv. Rekonštrukcia školstva a jeho napojenie na prax. Výroba systému dirigentov a subdirigentov, kľudne aj podnikateľov schopných zodpovedne narábať so zdrojmi a prostriedkami. Delegovanie osobností schopných riadiť vyššie celky. Rešpekt k tradíciám, doktrína a vízia do budúcnosti s tým, aby sa potomkovia nemali horšie.

301339

24.12.2013 19:30

Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.

Josif 77.?.?.?

Povinná vojna podle mě chybí. Byla to příprava na život. Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad. JEDEN ROK NÁCVIK CIVILIZAČNÍCH DOVEDNOSTÍ, ČTENÍ A PSANÍ, řidičský průkaz, DRUHÝ ROK práce na vojenských stavbách.
Alfabetizační "induction year" byl (na jinak chaotické poměry v ČSLA) velmi dobře zorganizován, každá četa měla bílého četaře s maturitou, byl vypracován podrobný "kulturní" postup aby se bílý velitel romské čety stal jejich dočasným "vajdou" - díky "dobře nastavenému procesu" si od prvního dne získal absolutní autoritu.
Civilizační proces byl pečlivě nastaven tak aby podchytil i kluky , kteří přišli z osad kde se dodnes žije cca jako ve slumech v Bangladéši. Nácvik používání sprch, záchodů, používání veřejné dopravy atd.
Vojenský režim byl u romské čety změkčen, například se běžně tolerovalo, že návrat z opušťáku byl většinou formou eskorty, branci předstírali že nemají pojem o čase atp.
Velitelé na těchto útvarech tam byli posíláni obvykle tak trochu za trest, byli mezi nimi i celkem slušní lidé, vyloučení z KSS atp., akorát někdy tak trochu frustrovaní rapli bez naděje na postup.
Druhý rok si Romové zvykli chtě nechtě na pravidelnou práci na stavbách cca 8-10 hodin denně, a na jakousi formu organizace práce.
Toto dneska sociálně slabším vrstvám opravdu chybí, znovuzavedení takovýchto induction courses by bylo pro ně žádoucí. Možná by tito záklaďáci mohli cvičit civilní obranu, pomoc při povodních a mohli by obdělávat latifundie okolo lánského zámku, po večerech by pro Zemana pekli selata a udili bůček, Zeman by s nimi zapřádal besedy o stavbě Zemanova kanálu a více by se tak přiblížil svému ideálu stát se opravdu zastáncem plebejů a lidovým presidentem.
Ve VÚ Poprad byl de facto alfabetizační pluk. Odhadem každý rok tam rokovalo 4-5 tisíc Romů, byli tam celý rok a pak byly jednotlivé čety s bílými četaři vypakovány ven na stavby a narukovali noví Romové.
Tímto bylo zabráněno mazáctví a šikanaci - mazáci a holubi nepřišli nikdy do přímého styku.

301344

25.12.2013 21:42

RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 301344

[cool] [cool]
Naprostý souhlas.

301387

25.12.2013 22:19

RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 301344

Také souhlas. Ale pred tím by bylo potreba vymýtit lidskoprávní mimovládky, od kterých čeká, že jednou zavedou normu, jak správne čurat.

301393

26.12.2013 10:10

RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.

Rýpal 77.?.?.?

Reakce na 301344

Znamená to, že je tehdejší základní školy a učiliště nic nenaučily?

301409

27.12.2013 19:27

RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.

Pepík II. 94.?.?.?

Reakce na 301344

Koukám, že ta vojna měla i pro někoho přínos. Zajímavé [smích]

301450

24.12.2013 20:07

2 řešení

Ajík 178.?.?.?

Paní má dvě řešení, buď svou dceru dá na jinou školu a nebo!!!!! přestane být negativistická a bude jednat. Měla by dát dohromady pár rodičů, kteří mají stejný názor a požádat ředitele o asistenta do třídy. Ředitel to možná neví, že paní učitelka nejspíš i se svým speciálně pedagogickým vzděláním romské děti těžko zvládá a to na úkor ostatních dětí. Ale to je celkem pochopitelné, každý je jen člověk. Ona zná mnoho způsobů, jak kluky lépe vést k učení, ale sama na ně a pak např. na 25 žáků bohužel nestačí - no chtěla bych vidět tak dobrého učitele!!! Určitě budou, ale mááálo... a to pracují asi na úkor svého vlastního osobního života. Vždycky se musí ozvat klienti (žáci, rodiče)!!!a pak by se snad mělo něco dít...

301345

25.12.2013 12:43

Nicol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Proste ta 'Elita' co si rika - Bohem yvoleni - vlastni hlavni banku FRB zasazena v Americe a podvodem si zajistili pravo na tisknuti penez a samozrejme jejich soukmenovci vlastni veskere velke korporace, podniky, media, pharmace, filmove, musikalni podniky a take tisteni knih a hlavne skolni vzdelani. Oni pracuji na depopulaci mnoha zpusoby a hlavne pouzivanim chemikalijich v jidlech, vode, vzduchu a vyrobkach jako led zarovky. (Monsanto, Chemtrails, HAARP) Nemaji zajem leceni nemoci jako rakoviny, jelikoz to prinasi velke finance. Nici lidi podvizivou, ze jim berou finance ohledne nezamestnanosti a je to take Svetova Zdravotni Organizace co schvaluje plany na vymysleni novych nemoci, zhoubna ockovani a pharma. Jelikoz tech par podniku uz nepotrebuje tolik pracovniku jako drive, tak se snazi cinit depopulaci a volaji nezamestnany-hladove huby. Elita nepotrebuje zadne chytre lidi co nepatri do jejich rasy a zaridili po svete styl uceni aby deti byly nevzdelany a staly se v budoucnosti jen levnou pracovni silou a vojaky pro vymyslene valky, kde se chudi lidi navzajem pobijeji a elite ty valky jen financne vynaseji. - Elita 1-6% chce vladnout svetem a maji sve urcite plany jak ovladat vsechny lidi. Zotrocili jiz zeme pomoci banek, zavreli podniky a vyuzivaji lidi v chudych zemich skoro jako otroky. Korporace, elita vlastni vlady a jestli se lidi neprobudi, nastane uplny fasisticky system, kde obycejni lide nebudou mit zadna prava. Elita - Novy Svetovy rad chce vladnout z Jeruzalemu.

301362

2.1.2014 13:04

bude hůř: ruší diagnostické ústavy

amiourka 78.?.?.?

představte si hordy nevzdělatelných chuligánů lovícících vaše dceru na uliících v jejich pojašneých 12 na sex a cíga: http://www.vasevec.cz/blogy/diagnosticky-ustav-v-dobrichovicich-po-odvolani-reditelky-b-hrudkove-rozprasen

301773

2.1.2014 18:54

RE: bude hůř: ruší diagnostické ústavy

slak 77.?.?.?

Reakce na 301773

Předpokládám že ekonomická nabídka by se našla. A vlastně tací společnost trhu bez morálky ovládli než zákonitě zkolabuje bez kořistění zvenčí. Za těmito dárečky je také nebývalá aktivita, taky strhají a dodrbou co uvidí. [chechtot] Systém stejného ladění si nebude likvidovat perspektivní dorost a s nimi potenciálně exportují demokracii trhu. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

301811

Příspěvků: 140

21.12. 01:37 asddf  Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný
21.12. 18:50  RE: Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný
23.12. 19:29 Frank51  RE: Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný
30.12. 17:57 ikke  RE: Paní vyřešila problém úplně stejně jako kdokoliv jiný
21.12. 07:06 Nezalezi  naivita neznalych
21.12. 09:07 timur  RE: naivita neznalych
21.12. 19:00  RE: naivita neznalych
22.12. 00:22  RE: naivita neznalych
22.12. 13:22  RE: naivita neznalych
24.12. 13:14  RE: naivita neznalych
22.12. 00:09  RE: naivita neznalych
21.12. 08:23  jojo
21.12. 18:18  RE: jojo
21.12. 08:25 Jacob  Mám podobnou zkušenost
22.12. 00:13  RE: Mám podobnou zkušenost
21.12. 08:42 jan vančura  není cílem společnost vzdělaná
23.12. 21:44 visokoškolák :-))  V Česku zvládne vyšší odbornou školu (VOŠ) i mentálně postižený
21.12. 08:48  poznámečka
21.12. 09:38  Zahrádka
21.12. 13:57 fred  RE: Zahrádka
22.12. 00:15  RE: Zahrádka
21.12. 15:29 brunella  RE: Zahrádka
22.12. 19:02  RE: Zahrádka
21.12. 18:57 Filip Filip  RE: Zahrádka
21.12. 20:50 seda mys  RE: Zahrádka
21.12. 21:49 Aminux  RE: Zahrádka
21.12. 23:35 Pavel -Čert- Němec  RE: Zahrádka
22.12. 00:45  RE: Zahrádka
22.12. 02:35 Noxçiyçö  RE: Zahrádka
22.12. 12:07  RE: Zahrádka
25.12. 12:13 mkadlec  RE: Zahrádka
25.12. 13:55 Nikdo  RE: Zahrádka
25.12. 21:59 mkadlec  RE: Zahrádka
25.12. 22:30 six  RE: Zahrádka
25.12. 23:50 mkadlec  RE: Zahrádka
26.12. 06:17 Nikdo  RE: Zahrádka
26.12. 08:42 mkadlec  RE: Zahrádka
26.12. 10:33 Nikdo  RE: Zahrádka
27.12. 11:49 mkadlec  RE: Zahrádka
27.12. 13:10 ppppp  RE: Zahrádka
25.12. 15:07  RE: Zahrádka
25.12. 16:23  RE: Zahrádka
25.12. 22:07 mkadlec  RE: Zahrádka
26.12. 12:21  RE: Zahrádka
27.12. 12:06 mkadlec  RE: Zahrádka
27.12. 15:17  RE: Zahrádka
27.12. 19:36 mkadlec  RE: Zahrádka
06.01. 11:46 c4mp3r  RE: Zahrádka
22.12. 10:45 ppppp  RE: Zahrádka
22.12. 19:30  RE: Zahrádka
22.12. 23:33 ppppp  RE: Zahrádka
26.12. 13:33  RE: Zahrádka
22.12. 19:48 Filip Filip  Einsteinova Zahrádka
25.12. 22:51  RE: Einsteinova Zahrádka
27.12. 19:15  RE: Einsteinova Zahrádka
28.12. 13:24  RE: Einsteinova Zahrádka
22.12. 00:50  RE: Zahrádka
24.12. 14:05 Filip Filip  RE: Zahrádka
24.12. 17:56  RE: Zahrádka
25.12. 14:01 Nikdo  RE: Zahrádka
27.12. 19:00  RE: Zahrádka
25.12. 17:04 Pavel -Čert- Němec  RE: Zahrádka
21.12. 23:50 Filip Filip  RE: Zahrádka
22.12. 00:37  RE: Zahrádka
22.12. 02:49 Noxçiyçö  RE: Zahrádka
22.12. 12:12  RE: Zahrádka
23.12. 06:58  RE: Zahrádka
24.12. 14:50 Filip Filip  Divide Et Impera
06.01. 11:58 c4mp3r  RE: Zahrádka
22.12. 14:40 IVAn  RE: Zahrádka
22.12. 19:58  RE: Zahrádka
22.12. 07:14 Jacob  RE: Zahrádka
22.12. 13:03 asddf  RE: Zahrádka
22.12. 20:24 Filip Filip  RE: Zahrádka
22.12. 23:32 vvv  RE: Zahrádka
25.12. 14:18 Nikdo  RE: Zahrádka
25.12. 20:22  RE: Zahrádka
25.12. 23:12 fohat  RE: Zahrádka
26.12. 06:28 Nikdo  RE: Zahrádka
26.12. 10:28 slak  RE: Zahrádka
27.12. 09:17 Nikdo  RE: Zahrádka
26.12. 21:19  RE: Zahrádka
27.12. 09:10 Nikdo  RE: Zahrádka
25.12. 22:14 mkadlec  RE: Zahrádka
25.12. 14:16 Nikdo  RE: Zahrádka
27.12. 19:21  RE: Zahrádka
22.12. 20:58  RE: Zahrádka
23.12. 00:39 IVAn  RE: Zahrádka
24.12. 14:28 Filip Filip  RE: Zahrádka
25.12. 14:22 Nikdo  RE: Zahrádka
23.12. 05:03  RE: Zahrádka
24.12. 13:51 Filip Filip  RE: Zahrádka
21.12. 11:47  RE: poznámečka
21.12. 10:57 fohat  odzbrojit,v míru žít,soutěžit.
21.12. 11:48  Nebojte, bude líp...
21.12. 18:29 kyticka  RE: Nebojte, bude líp...
21.12. 18:34 kyticka  RE: Nebojte, bude líp...
21.12. 21:32 Nikdo  RE: Nebojte, bude líp...
22.12. 20:10  RE: Nebojte, bude líp...
24.12. 09:02 Nikdo  RE: Nebojte, bude líp...
21.12. 12:00 Mareš  Shodou okolností...
21.12. 12:35 Nikdo  Hezká ukázka připosranosti
21.12. 13:12 Definitíva  Genetika.
21.12. 14:02 geul  RE: Genetika.
21.12. 20:41 fohat  RE: Genetika.
21.12. 19:16  RE: Genetika.
21.12. 13:40  !
21.12. 17:11 Aminux  Inkluzivní sportovci?
21.12. 18:46  Moc pěkný článek
22.12. 11:34  RE: Moc pěkný článek
25.12. 08:41  RE: Moc pěkný článek
25.12. 12:24  RE: Moc pěkný článek
21.12. 20:06 Pavel -Čert- Němec  Jaka je alternativa?
22.12. 20:02 mtk  RE: Jaka je alternativa?
25.12. 14:28 Nikdo  RE: Jaka je alternativa?
21.12. 23:12 fohat  klídek
22.12. 00:07 Satanist  Ve Francii
22.12. 10:42 slak  Jak cílená agenda
22.12. 11:57 maršal Žukov  Rasy existujú
22.12. 13:42 RomanTička  Jde to podle protokolu...
23.12. 00:19 slak  AHA
23.12. 01:24  Temná síla ví, jak zpříjemnit život majoritě, dokud je ještě majoritou
23.12. 04:07 coinageboy  Adolf Hitler
23.12. 12:06 timur  RE: Adolf Hitler
24.12. 03:31 Satanist  RE: Adolf Hitler
25.12. 00:33  RE: Adolf Hitler
25.12. 21:40 mtk  RE: Adolf Hitler
26.12. 01:01 Satanist  RE: Adolf Hitler
24.12. 11:16 r.m.  Občanství těmhle vyřizovala po rozdělení federace Šiklová za americký peníze
24.12. 12:31 Definitíva  Tabu v sociálnych vedách.
24.12. 14:16 ppppp  RE: Tabu v sociálnych vedách.
24.12. 19:30 Josif  Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.
25.12. 21:42 mtk  RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.
25.12. 22:19 ppppp  RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.
26.12. 10:10 Rýpal  RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.
27.12. 19:27 Pepík II.  RE: Romům chybí alfabetizační VÚ Poprad.
24.12. 20:07 Ajík  2 řešení
25.12. 12:43  Nicol
02.01. 13:04 amiourka  bude hůř: ruší diagnostické ústavy
02.01. 18:54 slak  RE: bude hůř: ruší diagnostické ústavy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 2

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
25,90 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,93 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 130,49 Kč
1 unce stříbra
417,29 Kč
Bitcoin
231 794,31 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 101