Diskuze k článku

Rozsvícení menory na trávníku Bílého domu: Oslava čeho?

Příspěvků 85

12.12.2013 6:15

At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

The Obamas Have a Rabbi in the Family
Cousin of Candidate’s Wife Leads Synagogue on Chicago’s South Side
Proc by neoslavovali,staci zavolat telefonicky do Bileho Domu a ozve se vam "hebrejsky", co si prejete,vari se tam koser take,tak,co byste ocekavali na vic,kdyz v jinych evropskych zemich-oznacenych jeste,jako krestanskych, je to to same.
Vložený obrázek
FUNNEYE: The country’s most prominent black rabbi.
Prakticky davy lidi vubec nevi,kdo jim vlastne vladne,mnozi uz nepovazuji Ameriku za krestansky stat.

Although Funnye’s congregation describes itself as Ethiopian Hebrew, it is not connected to the Ethiopian Jews, commonly called the Beta Israel, who have immigrated to Israel en masse in recent decades. It is also separate from the Black Hebrews in the Israeli city of Dimona, and from the Hebrew Israelite black supremacist group, whose incendiary street harangues have become familiar spectacles in a number of American cities.

Funnye converted to Judaism and was ordained as a rabbi under the supervision of black Israelite rabbis. He then went through another conversion, supervised by Orthodox and Conservative rabbis.
Read more: http://forward.com/articles/14148/the-obamas-have-a-rabbi-in-the-family-/#ixzz2nEbhZwos
*

300611

12.12.2013 7:13

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 300611

Furt jim rikam ze muzou bejt radi kdyz tam maj ty Wet Backs - rika se jim taky Los Mojados aby USA zustali krestanskej stat.

300614

12.12.2013 9:12

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 300611

a je to tohle "takzvaný žid", žid, nebo nakonec Žid? ptám se proto, protože přeci jedni mají být více zlí, než ti druzí... [mrknutí jedním okem]
jinak článek je o něčem trochu jiném (jako obvykle) a popisuje "velice zlé obyčeje židů" (jako obvykle)...
zajímavé na tom je ale především to, že se nejedná vůbec o židovství, ale o křesťanství, neboť knihy o makabejských jsou součástí tradice křesťanské a v židovské verzi náboženského mejnstrýmu se nevyskytují (proto jsou to taky "kacíři a nevěřící" ), nehledě, že se to z 99,9% pravděpodobností vůbec neudálo a ty postavy (vesměs tedy silně záporné) se tam dostaly úplně odjinud a z příběhů jiné doby...
co se týká menory, tak tu si židi velmi pravděpodobně do svých tradic vypůjčili od římanů, a jak taková "typická židovská menora" vypadala, odkoukali z reliéfů... ale tak už to prostě v náboženstvích chodí, není to tom, co se mohlo a nemohlo stát, ale o tom, čemu chceme a nechceme věřit [smích]
jen bych k článku ještě podotknul, že posedlost tím, co všechno ti strašní židi mají v moci, to už je taková duševní nedostatečnost vyplývající z křesťanské vypatlanosti...

300621

12.12.2013 11:31

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

murkoslav 188.?.?.?

Reakce na 300621

Vobec nejde o to co bolo pred 2000 rokmi. Ani nejde o to ci ten pribeh je cely vymysleny alebo je pravdivy.

PODSTATNE je to co sa deje TERAZ a na zaklade AKYCH pohnutok a cielov. Vianocne stromceky sa zakazuju. Vianoce sa premenuvaju na akesi "hollidays" cize "sviatky". A jedna komunita si veselo vzticuje svoje nabozenske symboly. Vsetci sa MUSIA integrovat a globalizovat a len VYVOLENI sa moze separovat a nadradovat.

300628

13.12.2013 9:57

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 300628

"Vobec nejde o to co bolo pred 2000 rokmi. Ani nejde o to ci ten pribeh je cely vymysleny alebo je pravdivy."
ale autor článku a další si myslí evidentně něco jiného
"PODSTATNE je to co sa deje TERAZ a na zaklade AKYCH pohnutok a cielov."
no a názory a chování se odvíjí z něčeho, čemu se říká tradice, a pramálo koho už zajímá, že to může být totální blábol
zrovna tu mám pěkný nedávný příklad
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/321897-rum...

300664

13.12.2013 12:24

Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 300664

re: dnešný judaizmus

1.Ak ide o národ, sú židia tvrdí rasisti(podľa vlastného vyjadrenia "nadradeného národa" )
= závažný trestný čin.

2.Ak nejde o národ, ale o mutietnickú ideológiu najstaršej známej mafie
= obzvlášť závažný trestný čin.

Ergo:
Kto sa hlási k judaizmu je buď
RASISTA,
alebo
FAŠISTA.

Prípadne oboje.

Pýtam sa:
Kedy sa nájde prvý občiansko-demokraticky zodpovedný sudca, prokurátor a začne konať tak, ako mu zákon káže.

Prečo si títo spolocnosťou vysoko nadpriemerne platení občania nekonajú svoju povinnosť a nerobia všetko preto, aby tak nebezpeční zločinci sedeli v base?

To nie je u zodpovedných iba na discipliárne konanie.
Dotyční štátni, občianskí zástupcovia sa svojou nečinnosťou stávajú súčasťou tohoto dlhodobo organizovaneho zločinu.
..a voda vrie

Pýtam sa ako občan EU:
Kedy sa nájde skutočne SPRAVODLIVÝ MEDZI NÁRODMI,
ktorý uzavrie túto zvrhlú, totelitárnu kapitolu neľudských dejín = řádění dnešného tzv.judaizmu(ničiteľov demokracie)?

300672

13.12.2013 13:52

RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 300672

je to moc hezké, že se vehementně hlásíš k EU občanství, jen jestli nejsi trošku horlivý...
jen se ptám zase já, na světě je tolik všelijakých myšlenkových pochodů, ale judu1 zrovna trápí jidé, hm...

300675

13.12.2013 15:46

RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 300672

Víra v nadřazenost vlastního národa není rasismus, ale nacionalismus, případně šovinismus obecně.

Aby to mohl být rasismus, muselo by jít o rasu.

Obecně nacionalismus, tedy víra v to, že jejich země/národ je lepší než ostatní se vyskytuje nebo vyskytoval u mnoha lidí mnoha národů. Japonci, Američané, Rusové (pokud se porovnávají s Ukrajinci, Kazachy a dalšími), blízko k tomu mají/měli i Němci a Francouzi a zřejmě i ti Židi.

Obecně v době ohrožení, pokud chce národ přežít jako národ (a nestát se třeba součástí jiného národa), tak tyto tendence budou sílit.

Věřit v nadřazenost vlastního národ ja IMHO nebezpečné (vede to snadno k válkám), v některých společnostech vysmívané (Češi k tomu třeba mají sklony), ale závažný trestný čin to snad není nikde na světě.

Mimochodem dokonce i pokud je někdo rasista v tom smyslu, že věří, že jeho rasa je nejlepší na světě, nedopouští se tím pravděpodobně ani přestupku a to až do té doby, dokud nezačne tvrdit, že ostatní lidé z jiných ras jsou méněcenní a nezačne tento názor propagovat. Je to podobné jako když Coca-Cola může tvrdit, že je nejlepší pití na světě, ale nesmí tvrdit, že Kofola je horší a špatná.

Mimochodem pokud ve vás voda vře a máte tyto agresivní a nenávistné tendence (chtít dostat do vězení každého kdo se hlásí k judaismu - asi 14 miliónů lidí), možná byste měl začít s tím odstraňováním rasismu spíš u sebe. Protože rasismus je v první řadě ne považování se za lepšího, ale šíření zášti vůči někomu.

300680

13.12.2013 20:29

RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 300680

O to práve ide..

Tak, ako správne píšete Martin, judaisti a mnohí ich politickí reprezentanti často aj verejne deklarujú dokonca povinnosť zotročovať a vraždiť ostatné etniká..národy.

Niektorí z nich sa považujú za nie len mýtický národ, ale rasu Semitov. Keďźe Semiti sú prevažne dnešní Arabi, považujú sa mnohí rasistický judaisti presnejšie za vyvolených spomedzi Semitov(Arabov) svojim osobným krvilačným klanovým "bohom", ktorého povýšili nad všetko.
Rovnako, ako on za "odmenu" a predurčenie k sfetovláde ich.
Ide o nebezpečnú sociopatickú ideológiu.

Na začiatku išlo z etnografického pohľadu pravdepodobne o bežný klanový kult. V istom momente však nastala skoková zmena a v podstate bežná tendencia kmeňového vývoja sa zvrhla a vymkla z kontroly..presnejšie asi dostala pod kontrolu niečoho..Ni(e)koho.
Sú mnohé verzie na túto tému, ako iste viete..
Niektoré viac..bližšie objektívnej pravde a niektoré menej pravdepodobné. Nebudem to tu asi znovu opakovať..

Mňa zaujímajú v tomto zmysle len ako zatiaľ stále voľne pobehujúci zločinci, ničiaci sociálne aspekty demokratickej spolocnosti spolu s jej ekonomikou.

Neraz sme sa tu o tom bavili a vy ste asi novší, keďže ste si ten kontext podľa vlastných stereotypov myslenia vysvetlil, ako vysvetlil..zatemnil..
Snáď som týmto odstránil aspoň základné nedorozumnia, predpoklady, ktoré ste formuloval Martin.

re: Anonym
Ohľadom "Občana EÚ".
EÚ je super nápad, len ju do rúk chytili vďaka nechápavosti a nepozornosti občanov znova vyznavači adeológie fašizmu.
Ak rozložíte EÚ v dnešnom globalizovanom svete, pýtam sa:
Cui bono?

Samy dnes naozaj prakticky nemáme šancu konkurovať na svetovom trhu.
To by ste mali vedieť.
Roztrhajú nás a min. ekonomicky zotročia ostatné veľmoci.
Či už Čína s Rusmi, Amerika..globálny bankstri, alebo aj susedia, ak im zasa preskočí a nechajú sa Ni(e)kým znovu vyprovokovať.
A dúfať, že niekto bude zhovievavý a to prežijeme ako národy, kým to bude všetko "v suchu"?
Naivita nie je ozdobou Človeka..

Isto..EÚ prináša mnohé riziká, výzvy, príležitosti.
No neviem, či máme zatiaľ niečo lepšie.
Spoliehať sa, že v Amerike, Rusku, alebo Číne to nebuchne?
To momentálne stále ešte vyzerá to EÚ kasíno bezpečnejšie.
pri všetkej jeho absurdnosti.
Ako chápať Kennedyho:
"Čo my môžeme urobiť pre EÚ?"
..ideologicky..koncepčne

Vieme ponúknuť funkčnú, lepšiu, objemnejšiu alternatívu toho systému, čo sa nam nepáči v EÚ?
..alebo sme adiotés rovnakí,
a vieme iba čo nechceme..
tak, ako zombimenti ostatní.

300689

13.12.2013 16:45

RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu

ne 109.?.?.?

Reakce na 300672

"Pýtam sa ako občan EU:
Kedy sa nájde skutočne SPRAVODLIVÝ MEDZI NÁRODMI,
ktorý uzavrie túto zvrhlú, totelitárnu kapitolu neľudských dejín = řádění dnešného tzv.judaizmu(ničiteľov demokracie)?"

Byl by předem mrtvolou. Zkuste judaisty vyhnat od peněz a od výhod z nich plynoucích. Vládnou ani ne tak chytrostí a vrozenou inteligencí - jako jsou neuvěřitelně drzí a naprosto bezohlední a hlavně - jsou neuvěřitelně soudržní!
Ty slabé využijí, ty silné odstraní [překvapení]

Dejte si pár kapitol ze sio - protokolů a Talmudu [bliji]

300683

14.12.2013 14:56

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300621

židi s velkým "Ž" je rabínsko-sionistický humbug na objednávku tatíka rotšilda, židi absolutně nejsou ani národ ani etnikum. I v samotným israelu se židi dohadují kdo je a kdo není žid. Ten pojem je prostě úplně zčachrován, a asi by se vůbec neměl používat - protože je rozplizlý, nemá jasný obsah.
Někdo tu jednou psal, že židi jsou geneticky upravení bioroboti, jejichž hlavní účel je křečkovat zlato, na to mají svého belzebuba-boha a další speciality, včetně zmrzačených fóglů s následně tím poprodním traumatem zmrzačenou duší. Když se mimozemci jednou za 500 nebo tisíc let vrátí, mají hromady zlata připraveny. Tak tohle je celkem dost možná varianta. Nakonec, podle mytologie, když Římani dobyli chrám v Jeruzalémě, prý nemohli uvěřit, jak mohli židi nakřečkovat tolik zlata a dalších aktiv, které pod chrámem našli.

300725

14.12.2013 21:54

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

raskolnikov 23.?.?.?

Reakce na 300725

špatně 1)
>židi s velkým "Ž" je rabínsko-sionistický humbug
pokud žid konvertuje, zmizí jeho židovská identita, pokud je do toho vnesena dědičnost, lze na někoho jednoduše uzkázat, že je Žid, ať chce nebo ne, viz "norimberské zákony"...
Vložený obrázek
>I v samotným israelu se židi dohadují kdo je a kdo není žid.
jistě, protože se tu zaměňují termíny Žid - Izraelec a žid, což je princip příslušnosti k národnímu státu proti náboženství, které obvykle má internacionální povahu

špatně 2)
>na objednávku tatíka rotšilda
prostě jen ročildovský mýtus o tom, jak "ročild kroutí planetou" (vesměs úplné blbosti)

špatně 3)
>Někdo tu jednou psal, že židi jsou geneticky upravení bioroboti, jejichž hlavní účel je křečkovat zlato
hloupé generalizování, křečkuje kde kdo, stačí se rozhlídnout
>Nakonec, podle mytologie, když Římani dobyli chrám v Jeruzalémě, prý nemohli uvěřit, jak mohli židi nakřečkovat tolik zlata a dalších aktiv, které pod chrámem našli.
přesně tak, účelová mytologie...
kyž jsme u těch Římanů, takový Crasus se dá považovat za největšího mamonáře všech dob (a dost oprávněně), a to po nějakých židech nebylo ani vidu ani slechu...

mohu doporučit toliko "dej se do kupy" [mrknutí jedním okem]

300736

14.12.2013 22:59

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300736

nestojíš za oponenturu, snad jen, že hlavní štrasse v tel vivu je rotšildštrasse [mrknutí jedním okem]

300739

15.12.2013 1:02

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

steve 70.?.?.?

Reakce na 300739

.. a je tam budka s napisem - " WC vaclava havla ". Rovnez papir v piksli napravo je "havloidne zdravotni toaletni papir vaclava havla" a vonitko na vzduch je oznaceno vlasteneckym napisem " fiserovo vonitko na sracky - ja nikomu neublizil", .. my tam jezdime na vylety, tatinek s maminkou si na ten nas povinny vylet musi vzdycky pujcit penyyze v tom domecku s napisem "Mosheho zastavarna - banka Bravdolazgy". Dedecka nam uz zabavil mosheho exekutor a babicce vykopal 3 zlate zuby z huby. Tatinek musel odevzdat i 5 metraku uhli ze sklepa. Deda to mel na zimu. Uz ho ale rozmontovali do kostni moucky ( zatim jenom dedu )na hnojivo ...
.. pristi vylet je ve stredu, potom rozemelou tatinka a maminku, nas prohlasi strejda moshe za cigose a my mu budeme davat socialni davky. Na ty vylety !! Potom rozemele na hnojivo i nas a davky si bude brat porad - pro "prezivsi", a to je dobre - nam se na "rootsa-strase libi"
.. zdravi vas Vilemek (9), Hynek(7) a Jarmilka ( nosi plinky ), .. s moschema na vecne casy !

300742

15.12.2013 6:32

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300742

a taky je tam Zemanova kosher becherovková kavárna [mrknutí jedním okem]

300751

15.12.2013 11:28

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 300739

>hlavní štrasse v tel vivu je rotšildštrasse
no vida, máme je, spiklence [chechtot]
tak to bude ono, u nás máme zase "nerudovu", to musel bejt teda pěknej výtečník...

300762

15.12.2013 15:42

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

steve 70.?.?.?

Reakce na 300762

.. "Nerudova" uz neni. Historikove odhalili, ze Neruda hazel ve Vitkove benzo-flasky a ze nebyl buzerant - padny to duvod k vymazani odevsad ! Ted se to tam jmenuje "fiessherova avenue - ja chtel enem studovat, drzte huby cesi, ja sem Nadclovek" ... [smích]

300764

15.12.2013 23:00

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 300764

a Neruda sa hlavne nepekne vyjadroval o židoch...

300784

15.12.2013 5:20

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 300736

Je to,vse ,k popukani,prectete si:Teentold she can`t join Birthright without DNA test.
Tak,jsemshledl prani ruskych zidu na odchod do Israelu s tim,ze jejich otcove pred 200 roky zmenili nabozenstvi krestanske na zidovske a tim padem,oni,co by ted zide jdou do zeme jejich predku,jejich domoviny (kterou jejich otcove a dedove nemeli nejmensiho tuseni),kde budou hrat roli zidu,puvodnich krestanu a test bude ukazovat,ze jsou 100% zidy a jejich deti budou ovsem zide take,ze byli kdysi krestane se jaksi zapomene,ted jsou cistokrevni a bohem vybrani,proste komedie.
Israel ma jen 5% puvodnich irackych zidu,jinak tech 95% je spolecnost sehnana ze vsech koutu sveta,cerni zide,cinsky,indicti evropsky-Askenazi,spanelsky -marrones,dokonce jeden prohlasil Aboridzince a potom zase honkonsti zide,radost pohledet,bajny Mojzis by uzastnul ,nad tou smichanici,i kdyz pomineme Chazary.Karelsti zide a jini,co jsou zidovstvem oznaceni,jako nepravy zide,takze i oni maji z toho vseho zamotanou hlavu,kdo je a kdo neni.
Russian -speakers who want to make aliyah could need DNA test.
Myslim ,ze Nurimberske zakony byly mnohem ohleduplnejsi,nez zakony umeleho statu Israelu, nakonec je evidence ,ze rabini blahoprali Hitlerovi k zamezeni michani "zidovske rasy s rasou krestanskou.
http://www.timesofisrael.com/russian-speakers-who-wont-to-immigrate-could-need -dna.....

300749

15.12.2013 11:22

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

raskolnikov 198.?.?.?

Reakce na 300749

k pokukání je tady toho mnoho, nohejle, včetně uvažování náboženských pomatenců, židy nevyjímaje, ale to, že někdo věří nesmyslům, to z něj nedělá nic výjimečného, právě naopak - jinými slovy, ty tu plácáš stejný nesmysly, takže klidně se můžeš ocitnout v tom samém pytli s těmi tvými zlými židy…
>„Israel ma jen 5% puvodnich irackych zidu“
no a? ten „původní žid“ je někdo, kdo se v tý poušti mrcasí déle? nežiješ ty náhodou v austrálii, napadlo tě, jestli tam vůbec máš co pohledávat? před britskou kolonizací byl izrael pustá země s pár beduíny, dnes jsou tam mraky lidí, včetně arabů…
umělé jsou všechny státy, nejen izrael, když říkám všechny, tak všechny, jednostranná zaujatost izraelem je dost možná příznakem duševní choroby s posedlosti židem, možná bys měl vyhledat lékaře, ale dej pozor, i mezi nimi se mohou ukrývat jidé [mrknutí jedním okem]

300761

15.12.2013 16:12

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

steve 70.?.?.?

Reakce na 300761

.. zvatlas - synku, ... a zvatlas a zvatlas.

300767

15.12.2013 16:42

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

raskolnikov 23.?.?.?

Reakce na 300767

ale no tak, tatíku, na žvatlání jsi tu expert ty, nic jinýho tu vlastně ani neprovozuješ, přežvatlat tě tu bych si rozhodně netroufal
http://zvedavec.org/showname/300767/5802/1/d/
proti žvatlání celkem nic nemám, pokud to aspoň neodporuje smyslu toho, co tím chceš dožvatlat... to ti zcela chybí argumenty?

300768

15.12.2013 17:23

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300768

"ale no tak, tatíku, na žvatlání jsi tu expert ty, nic jinýho tu vlastně ani neprovozuješ, přežvatlat tě tu bych si rozhodně netroufal"

Pane - geniální abstrakce obsahu Vám není dopřána a ---

přežvatlat tě tu bych si rozhodně netroufal"

tak teď jste to výjimečně trefil - palec nahoru
[vyplazený jazyk]

300769

16.12.2013 11:58

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 300769

takže místo oponovaní teď budeme vyplazovat jazyky... [vyplazený jazyk]

300817

16.12.2013 19:45

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

mtk 88.?.?.?

Reakce na 300769

Nesmysly můžete abstrahovat, ironizovat, metaforovat - pořád zůstanou nesmysly. "Židovský žrádlo" je pro individua, co mají potřebu permanentně přežvýkávat bez ohledu na to, že by se mohlo jednat o šmejd, který je třeba po několika pohybech čelisti třeba vyplivnout.

300845

15.12.2013 17:45

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 300761

och jezis, zase jeden "ucitel narodu j.a.komensky, vulgo raskolnikov":
..."jednostranná zaujatost izraelem je dost možná příznakem duševní choroby s posedlosti židem, možná bys měl vyhledat lékaře"....
poslouchej, skolniku, to jsme zde meli drive, ze se napadavalo s nedostatecnym vzdelani, nizkym IQ, alkoholismem a posilanim k lekarum ci do ustavu. tak nam to tu opetovne nezavadej, zde se vyjadruji osobni nazory a ty se navzajem respektuji, tak je respektuj taky, ok? jinak doporucuji diskuzi s vedeckymi pracovniky na tve urovni u AVCR ci podobnych strankach.
[smích]

300770

15.12.2013 17:52

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 300770

jo skolniku, maly dodatek, dobre diskuze najdes na zumpovnich strankach www.nezvedavec.org, tam jsou vedecti pracovnici tveho kalibru a jen cekaji na nove chytrouse, uz jim tam dochazeji sily. to vis v 6 lidech se to blbe tahne, tak jim bodni. [chechtot] [velký smích]

300771

16.12.2013 11:21

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 300770

"tak nam to tu opetovne nezavadej, zde se vyjadruji osobni nazory a ty se navzajem respektuji"
to právě dělám, do zdejšího semknutého kolektivu vnáším nesemknutý osobní názor, buď tak hodný štefane, kolektivně ho respektuj...
"to jsme zde meli drive, ze se napadavalo s nedostatecnym vzdelani, nizkym IQ, alkoholismem a posilanim k lekarum ci do ustavu"
a zamysleli jste se nad tím (myslím všichni jako jeden), třeba na tom něco bude... [mrknutí jedním okem]

jenže já si to skutečně myslím, to není kratochvilné jedovaté šťouchání do zdejšího maskota, mám k tomu pádný důvod:
v každodenním světě já prostě židy nepotkám, jak je rok dlouhý, tedy nějaké sekulární jedince ano, o kterých to už tedy vím, že jsou z rodin, kde jejich předkové takovou víru praktikovali, dnes jsou ale od ostatního okolí nerozeznatelní a od průměru se nijak neliší...
naproti tomu ve světě nohejla jsou úplně všude a neustále škodí, v tisících příspěvcích představují hlavní hrdiny nejodpornějších charakterů, nepolapitelní, úskoční, maskovaní, démoničtí a všeprostupující, no a kolikrát je jmenoval by se počítalo nejspíš na desetisíce...
http://zvedavec.org/showname/300611/5802/1/d/
dle mého čistě amatérského názoru se jedná přinejmenším o posunuté vidění světa, nebo-li vyšinutost, ale protože si netroufám sám něco diagnostikovat, pouze jsem doporučil vyhledání odborníka, no a argumenty jsem uvedl, toť vše...

chápu, že se to tu mohlo dotknout různých náboženských cítění, ale to už tak bývá, jako bezvěrec to beru jinak, a nějaké náboženské city jsou mi ukradené, dokonce si myslím, že od určitého okamžiku mohou být i dost škodlivé, už jen proto, že tu takové názory mají svůj skoro fanatický fanklub, proto se tu k tomu vyjadřuji naprosto osobně, svobodně a nezištně, ale zase kriticky, k čemuž obvykle uvádím i co možná nejvěcnější a běžně každým ověřitelné důvody, proto posílat mě někam jinam asi nemá smysl... [smích]

300814

16.12.2013 17:13

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 300814

dik za slovo bozi, no a doporucuj odbornika treba na jine stranky, odkazy ci prispevky.
ze zidovskou otazku nekteri vidi jinak nez ty, nemusi proto, jak rikas,toho lekare vyhledavat:... jednostranná zaujatost izraelem je dost možná příznakem duševní choroby s posedlosti židem, možná bys měl vyhledat lékaře....
tak vidis to, mezi akademiky jit nechces, tak argumentuj treba i s nohejlem, ten toho vi hodne a bude zcela rad s tebou zapolit, jako i rada dalsich zdejsich diskuteru. jak rikam vecne a jednostrane sofistikovane nahledy jsou na zumpe zvane nezvedavec.org, tam se ti to mozna bude libit, ale samozrejme muzes byt kde chces, nikdo te nikam mimo neposila, proto ty nikoho nenapadej a neposilej k lekari, ok? [smích] [mrknutí jedním okem]

300834

16.12.2013 19:59

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

mtk 88.?.?.?

Reakce na 300834

>tak vidis to, mezi akademiky jit nechces, tak argumentuj treba i s nohejlem, ten toho vi hodne
No jistěé. Pan Nohejl ví kulový, zato věří o sto šest, a víra jaksi z principu nepochází z vlastní hlavy. Vy už vůbec nejste schopen uvažovat jinak, než jak lajnuje židospiknutí z pera křesťanských fanatiků, a velice hrdinsky se tu schováváte za podobně smýšlející zvědavou komunitu (ve stádě se cítíte zřejmě bezpečně, jak příznačné). Někdo posílá k doktorovi, někdo na nezvědavce. Kritika je ok, ale pak nedělejte totéž, co sám kritizujete.

300848

17.12.2013 10:00

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 300848

nooo? chapu tady vlastne vsichni vi kulovy, ze? dle vas, ono pokud to neni z vlastni hlavy????, tak to je "kulovy"???ja nevim, jsem trochu pomalejsi v chapani, ale z hlavy nema nikdo nic, vzdy to musi nekde najit, nastudovat ci precist. no, ale asi jste ten, ktery to studovat nemusi, vam se to vylihlo v hlave automaticky, co? tak s tim se neda argumentovat, na to nemam a jak MNE NAPADATE, NEJSEM SCHOPEN UVAZOVAT.
ano, dale mate pravdu v tom, ze posilani na nezvedavce je totez, jako poslani mezi bandu psychopatu, zralych pro lecebne terapie.
mozna, ze jste sam clenem a zde figurujete pod jinym jmenem.
takze cest vasi pamatce, preji stastne a vesele.

300883

18.12.2013 8:50

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 300883

"z hlavy nema nikdo nic, vzdy to musi nekde najit, nastudovat ci precist"
a to něco nejspíš spadlo z nebe, asi jako tóra [smích]
štefane, nic ve zlém, ale od těch, co si myslí, že všechno vyčtou v boží knize, se nelišíš, takže jsi další jeden z mnoha co jen následují...

300940

18.12.2013 15:33

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

mtk 88.?.?.?

Reakce na 300940

Já bych to doplnil, pro štefana, samo...
možnost 1/
autor X - žid je zlý
autor Y - žid je velmi zlý
autor Z - žid je nejzlejší

Tak tady je to jasný, není třeba nic řešit. Jak čteme, tak věříme.

možnost 2/
autor A - žid je zlý
autor B - žid není zlý
autor C - někteří lidé jsou zlí

Tady už člověk musí zapojit buď vlastní makovici anebo sáhnout po knize autora Z - žid je nejzlejší. [mrknutí jedním okem]

300962

19.12.2013 16:45

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 300962

to mtk:
noooo, bravo, jsi mi to teda dal, az jsem se z toho posral, dik za vysvetleni , jen tak dal!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

301051

19.12.2013 16:41

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 300940

to 46:

>a to něco nejspíš spadlo z nebe, asi jako tóra [smích]
>štefane, nic ve zlém, ale od těch, co si myslí, že všechno
>vyčtou v boží knize, se nelišíš, takže jsi další jeden z
>mnoha co jen následují...

hmmm, dobre, dobre, akorat s tim rozdilem, ze ja to nehledam a ani nectu v knize bozi, cest

301050

20.12.2013 8:48

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 301050

v případě, že nevěříš, že čteš "slova boží", pak musíš počítat s tím, že čteš lidské výmylsy, ale vejš jsi napsal "z hlavy nema nikdo nic", tak kde se to potom bere, štefane...

301114

21.12.2013 11:35

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 301114

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy radeji pisu na vsechna
různa jména: 217, <nic>, amon, Bekota, Blekota, cifix, dvjv, f-čelař, gjc, HHBB, Informovaný, raskolnikov, Rokefela, tajný odivovavtel, Také se bojím, Vegetativní idiot, vonty, xxxx.
no, je videt ze nektere tve nicky te dostatecne vykresluji.
ale abych odpovedel na tvuj vsetecny dotaz, tak je mnoho stranek mimo bible, na kterych se muzes mnoho docist. ale rozumim, dle tebe co nepredklada britanica anebo wikipedie a tva vyebana bible, je vse "lidsky vymysl", ze? stastne a vesele velikonoce ti preji [bliji] [chechtot] [velký smích]

301186

22.12.2013 2:57

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 300848

Vim,ze nic nevim,to jsou slova Socratese a ani vic nepotrebuji,staci mi jine znalosti,kdyz zvysim pozornost,co se deje ve svete a shrnu do jedne vety:Vsichni zide nejsou zlodeji-kriminalniky,ale,vsude ,kde se ukradli velke sumy panez,miliony a biliony dolaru,tak tam jsou vzdycky u toho,tak zvani, zide!

301243

22.12.2013 12:42

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 301243

no roberte , tady to nekterym nejde vysvetlit, tak jako tem curaaaakuuuum na nazvedave zumpe lehove.
cau merry christ m ass

301254

25.12.2013 6:08

RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 301243

Jak,rikam:"Not So Happy Christmas For Israeli Stooge Denis MacShane
Monday, December 23, 2013 at 4:46PM
Gilad Atzmon
Report by Gilad Atzmon

Shameless former Labour MP Denis MacShane, who infamously operated for more than a decade as the kosher police within the British parliament was thrown into jail today.

MacShane has been put behind bars for six months for expenses fraud after admitting to submitting 19 fake receipts amounting to £12,900.
Mr Justice Sweeney said at court today that MacShane had "deliberately created misleading and deceptive invoices" with the "considerable" dishonesty involved.
MacShane, 65, was a Labour MP for 18 years. Along that time he has managed to chair the inquiry panel of the All-Party Parliamentary Group against Anti-Semitism. In March 2009, he became chairman of a think-tank on anti-Semitism at the European Institute for the Study of Contemporary Antisemitism.

http://www.youtube.com/watch?v=ejuiw4kBoTk


MacShane went out of his way, chasing the enemies of Israel as well as Jewish power. The Zionist Jewish Chronicle (JC) titled the fraudulent MP an ‘Anti-hate campaigner’, attempting to conceal the fact that it was only anti Jewish hatred that the crook was interested in.
However the JC also revealed that MacShane “used the money to fund trips to Europe connected with his work on antisemitism.” So I guess that at least from a ‘Judaic perspective’ MacShane’s perjury was Kosher. Maybe the moral for Jewish community leaders is plain and simple – in the future they better fund their Sabboth Goyim generously rather than expect their stooges to steal taxpayers’ money.

Tak, jej toho zamaskovaneho ......stein -MacShane odsoudil antisemiticky soudce do vezeni,kde je pro Labour-delnicke strany imunita,jako clen antisemiticke komise,dal svym osobnim prikladem zarny priklad,co by MP-poslanec zeme ,kterou okrada,deporatce do Israelu by byl opet antisemiticky cin,jen jedno,svetovy tisk se moc nezminil o teto udalosti,jak se tak zvani zide dostavaji do vedoucich posic v krestanskem svete a jakym zpusobem se obohacuji.

301354

12.12.2013 13:01

Birkat ha-minim

sxg 178.?.?.?

Birkat ha-minim je kliatba, ktorá sa stala súčasťou najobľúbenejšej židovskej modlitby Osemnásť požehnaní, recituje sa 3x denne, vo sviatok 4x a na Jom Kipur dokonca 5x:

"A odpadlíci ať nemají naději. Kéž urychleně vykořeníš z našich dní ono vzpurné království.
Ať v mižku zahynou nocrim a minim, ať jsou vymazáni z knihy života, ať nejsou zapsáni
spolu se spravedlivými."
str 111

Veľa formulácií, bolo zašifrovaných tak, aby nebudili pozornosť kresťanov. Z rabínskej literatúry a "oficiálneho" znenia modlitby skoro zmizli zmienky o:
nocrim - nazaretskí-kresťania
minim - sektári
Nahradilo ich slovo Edomci, prípadne ovdej ha-kochavim inak písané aj ako akumim
Niektoré pasáže z textov zmizli celkom.
str 110

Akú verziu sa šeptom modlí napríklad rabín, presne nevieme, pretože:

...a slova, ketrá jsou dána k ústnímu /přednášení/, nesmíš přednášet ze zápisu.
rabi Jehuda bar Nachmani

Rabi Šmuel bar rav Jicchak vstoupil do synagogy. Spatřil tam písaře, který se při targumu díval do svitku. Řekl mu: To se nesmí. Věci, jež byly dány ústně, mají být přednášeny /bez zápisu/ ústně věci, které, /byly dány/ písemně, smějí být přednášeny ze zapsaného.
str 88

http://www.martinus.sk/?uItem=88148

300629

12.12.2013 16:04

predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Nielen židovstvo "trestá" odpadlíkov, ale aj kresťanstvo.
"lepšie by mu bolo podstúpiť to a to, než zatratenie..."
Dozaista aj iné náboženstvá budú mať zastrašovacie poistky proti len tak odídeniu. To len potvrdzuje vnesenú neslobodu rozhodovania, pričom ale Boh vraj dáva slobodu, tak by to nemal nikto ďalej hlúpo komentovať.

Je to fakt strašné strašidlo, ktoré ale môže fungovať nanajvýš na tých, čo majú objektívne problém so svedomím, ak teda uznávajú niečo také. Načo sa aj hlásiť k spoločenstvu, z ktorého je ako celku koľkokrát viac škody, než osohu.

Našťastie existuje aj niečo také, že Boha, alebo nejaký vyšší poriadok ak existuje, by sme sa nemali snažiť predbiehať, lebo si sami poškodíme, ak je tá príroda tak nejako nastavená. Nie vyvolenosť o tom rozhoduje, to by v pohode išlo prekvalifikovať na predávkované sebavedomie.

Ak sa teda pozrieme na to, čo dokážu poniektorí náboženskí fanatici, a keď ich náboženstvo spočíva skôr v tom, ako si sami protirečia (robia v skutočnosti opak toho, čo hlásajú, akoby to náboženstvo bolo skôr zastierací manéver), tak nemusí mať koľkokrát žiadne obavy ani ateista.

Takisto sa dnes náboženstvo používa na "usmernenie" más "správnym" smerom, pričom sa koľkokrát ani nevie, ktorý to je.

Podobne aj je zbytočné automaticky nadávať na židov, sú akí sú, každý sme nejakí, ak aj sú invazívni, nie sú takí sami, ak by aj boli naozaj takí fakt najhorší, tak robme ostatní veci ako treba, a časom sa to ukáže v inom svetle. Aj oni sú len ľudia, a parazitické sklony má dnes kdekto, zvlášť ak je príležitosť. Nech nenastane zrkadlo a nestaneme sa horším, než ten, na ktorého nadávame. Načo tu aj nadávame na špekulantov, keď im vlastne sami zobeme z dlane.

300636

12.12.2013 18:39

RE: predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300636

"Našťastie existuje aj niečo také, že Boha, alebo nejaký vyšší poriadok ak existuje,..."

A v tom je to jádro pudla. To "ak existuje", je výrazem skepse ve víře o existenci toho Stvorstva a tedy jakési pouhé dobrovolnosti v dodržování pokory a vůbec toho všeho co je nutné ctít, aby ten živočišný druh "dvoumoudrých nahých opic", jsa vyhoštěn na Zemi z trestu avšak nemaje k tomu žití zde přirozenou výbavu, v naději na jeho proměnu rozumem a prací mohl vůbec svoji existenci zachovat.

Je-li něco dobrovolné, byť je to jen zbožné přání skrývající vlastní nechuť k něčemu, není to povinné a co není povinné, to si lze vykládat podle právě chtěné potřeby. No a od toho už je jen krůček k popření té povinnosti, končící z vlastní svobodné vůle zvůlí. Ve všem co jen lze předsatavit.

Je jasné, že ta skepse k víře je důsledkem absence materiálního doložení oné existence Stvorstva a až donedávna nebylo jak ji změnit na jistotu v poznání. Již po celou dekádu to však už možné je a kdo chce, cestu k ní si najde v odkazech nejen zde na Zvědavci uvedených, kdy stačí zadat k vyhledání slovo "Gíza".

No a protože myšlenka se stává silou jakmile se jí zmocní masy, tak i ta jistota v poznání existence toho Stvorstva změní to naivní zdání dobrovolnosti, v povinnost. A pokud ji ty masy nepřijmou, tak jednou poznají co je skryto za tím - "je pozdě bycha honiti". Jako ti před potopou. [pláč]

300640

13.12.2013 2:32

RE: predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 300640

Asi nejblíže k pravdě má Stewart Swerdlow s tím že náboženství jsou cíleným programováním a lidé po úspěšném naformátování plní zištné cíle zadavatelů. Odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=rbboX8mTiUk&feature=youtube_gdata [mrknutí jedním okem]

300655

15.12.2013 0:33

RE: predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 300640

Veskera nabozenstvi duchovni povahy kdyz se to tak veme jsou fantasmagorie lidi ..... Clovek svym materialnim mozkem si vytvoril cely system Bohu jen proto , ze ma ego ktery nedokaze prijmout a musel si ho vznejsit v nejaky velky duchovni fantasmagorii ktery rika Buh kterej muze vsechno co je cloveku zakazany - jako zabijet lidi , konat zazraky jen pro svou potrebu , vovladat jiny bez jakykoliv zodpovednosti atd ... Pokud clovek takoveho Boha ke svymu stesti potrebuje a uctiva ho i s tim vlasatym hippikem z krize ve svy fantasmagorii tim vlastne uctiva ty kteri tu fantasmagorii vymysleli a neni divu ze z ty fantasmagorie profituje a profitovala inkvizice ktera vymejvala lidem mozky cela ta dlouha staleti....... A vubec - znate ten ftipek jak hrisnici v pekle s certama maj hody , chlastaj a uzivaj si s prostitutkama kdyz tu najednou z podzemi ze sklepa uslysej hroznej rev. Co se tam deje ze tam tak hrozne rvou ptaji se hrisnici certu? Ale toho si vubec nevsimejte, tam do se dostane jen inkvizice a par set blbejch vericich protoze sami to tak chteli.....

300741

13.12.2013 0:40

Nelíbí se mi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

když se v mainstreamových médiích manipulují a ohýbají fakta, případně se měří dvojím metrem. A to se přesně děje v tomto článku. Jestliže se boj jakéhokoli národa za náboženskou svobodu a toleranci a případně za osvobození se od cizí nadvlády nazývá separatismem a rasismem, tak se jedná o obyčejné svinstvo a je úplně jedno, kterého národa, vyznání či rasy se to týká. Že se to objevuje zde na Zvědavci mně mrzí dvojnásob, protože ten se přece vždy snažil těmto jevům vzdorovat.
Problémem tohoto světa nejsou Židé, ale finanční oligarchie jakéhokoli vyznání (např. Rockefelleři jsou protestanti), která mimo jiné vyrobila taková monstra jako komunismus, nacismus a politický sionismus. Zaměřme se na tyto věci a ne na náboženské zvyky a jejich tendenční interpretaci pro dosažení zamýšleného efektu.

300649

13.12.2013 7:10

RE: Nelíbí se mi,

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 300649

Souhlas s prvním odstavcem.

Je dost ubohé popsat boj podrobeného národa za vlastní identitu, za svobodu náboženství jako něco rasistického, separatistického...

Češi také slaví své "separatistické vítězství" nad Rakouskem-Uherskem, podpořené "odporným teroristickým činem v Sarajevu", které vedlo k založení samostatného československého státu.

I my Češi jsme se přeci "rasisticky separovali" od Němců natolik, že jsme dokonce částečně znovuvytvářeli náš jazyk, jen aby se tu nemluvilo němčinou.

A tak jednostranně a tendenčně jak je tu teď popisovaná snaha Židů, tak byly snahy Čechů popisovány také (například před Druhou světovou válkou).

300657

13.12.2013 9:15

RE: Nelíbí se mi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 300657

Proč jen s prvním odstavcem?
Mezi monstry je přece jmenován i sionismus, který vytvořil stát Izrael. Ti Židé, kteří aktivně naplňují cíle sionismu problém samozřejmě jsou, ale jak se říká: Ne každý Žid je sionista a ne každý sionista je Žid.
Ti chudáci z Ukrajiny a Ruska, co tam emigrovali doufajíce v lepší život, aby byli konfrontováni s čirým kolektivismem v kibucích, nejsou nic jiného než budoucími obětmi plánů tvůrců sionismu. Pokud se jim podaří rozpoutat blízko-středně východní konflikt na vytvoření velkého Izraele, tak budou občané Izraele sežehnuti válečným požárem spolu s muslimy, aby mohlo být vytvořeno jedno univetzální náboženství.

300661

13.12.2013 10:58

RE: Nelíbí se mi,

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 300661

Protože komunismus jako ideologii neřadím na stejnou úroveň jako nacismus. A o sionismu vím moc málo na to, abych chtěl souhlasit nebo nesouhlasit.

Komunismus jako vládnoucí ideologie pro masy je nesmysl. Jeho zneužitím navíc napáchali lidé co ho zneužili strašná zvěrstva. Jenže podle mně stále může dobře fungovat například v malých komunitách, kde prostě všichni dokážou vyjít s tím, že všechno je všech a ten dělá to a ta zas tohle. Osobně jsem to zažil třeba v některých online hrách v partě kamarádů. Jistě se najdou i jiné příklady, kde v menší skupině přátel nebo vhodných lidí může dobře fungovat. Takže své omezené využití třeba komunismus IMHO má a neberu ho automaticky jako čirý nesmysl nebo zlo.

300668

14.12.2013 12:51

RE: Nelíbí se mi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 300668

Jenže jakýkoli komunitní systém (byť u malých skupin) bude fungovat jen do té doby, než do té skupiny přijde jedinec, který bude mít potřebu dominovat a manipulovat ostatní. A to je vždy jen otázkou času, kdy se to stane. A když bude schopný, tak si toho ostatní všimnou až když bude pozdě a borec bvude mít vytvořenou mocenskou a ideologickou strukturu, kterou bude ovládat ostatní (obdoba dnešních masových lidských práv - a v malém měřítku něco takového vytvořit je nesrovnatelně jednodušší nežv masovém). Protože zkrátka a dobře takoví lidi mezi námi byli jsou a budou. Komunismus nefunguje a nikdy fungovat nebude, protože není v souladu s lidskou psychikou. A ti co ho ideologicky vytvářeli to moc dobře věděli. Byl vymyšlen s tím, že jeho praktické provedení bude vždy totalitní. Ambice a touha po moci jsou pro některé jedince silné motivátory.

300720

14.12.2013 20:30

RE: Nelíbí se mi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300668

Sionismus není nic jiného než židovský nacismus - však si taky tehdejší sionisti náramně dobře rozuměli s nacistickou elitou (samí položidi včetně hitlera, eichmann byl žid stopro po obou rodičích, a u sionistů v Palestině byl pečenej vařenej).
A komunismus byl a je pouze v židovských kibucích, protože je to čistě židovský vynález. Když židobolševici uchvátili Rusko, sověty jako správní jednotky byly budovány podle schémat židovského kahalu (čili židovské obce). A dnes v tzv. demogracii jsou originální neožidobolševici nejubečenější antikomunisti(neotrockismus - frankfurtská židovská škola a z toho plynoucí zlo jako multikulti, feminismus, buzerantismus, genderismus, havlismus, atd.).
klimov-rodinne-album-e-book-v3-pdf
http://ulozto.cz/xs598ZjS/klimov-rodinne-album-e-b...
klimov-bozi-narod-e-book-pdf
http://ulozto.cz/x3AbtPS/klimov-bozi-narod-e-book-...

300732

15.12.2013 20:11

RE: Nelíbí se mi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300732

o čilém bratření nacistů a sionistů třeba zde:
http://janica9.wordpress.com/2013/11/26/sionismus-...
výcvik mladých židů pro invazi do Palestiny prováděly SS i na Havlovic letní usedlosti Havlově na Moravě, Havlovci rovněž čile spolupracovali jak se sionisty tak s nacisty, taková je už ta traďyce...

300774

13.12.2013 9:21

RE: Nelíbí se mi,

Saša 24.?.?.?

Reakce na 300657

>boj podrobeného národa za vlastní identitu

O kterém podrobeném národu hovoříte? Židé jsou a byli až neuvěřitelně úspěšní a to se jim stalo osudným v dávné době nacismu. Většina se hlásí k celé řadě národů a sionisté z víry vytvořily „národ“. Každý Žid má právo být Izraelcem. Spojení a záměna náboženského cítění za „národ“, je ďábelsky vychytralé.

>za svobodu náboženství jako něco rasistického, separatistického...

Ve většině světa mají Židé naprostou náboženskou svobodu, včetně pomlouvaného Iránu a Vaticánu (kde již z tradice prodávají upomínkové předměty). V západním světě v čele s USA je naprostý nepoměr mezi počtem Židů v populaci a ve vládě. Právě se očekává nominace Stanley Fischera, který byl guvernér Banky Izraele na pozici místopředcedy amerického Federálního systému (US centrální banky). Fisher byl do července tohoto roku a po několik let v čele izraelské centrální banky. Má dvojí občanství a hlásí se k sionismu. O jakém utlačování je řeč? Nebo tedy koho?

Blbé rýpání do Židů je ubohé, ale o dnes podrobeném národu nemůže být ani řeč, to je nesmysl.

300662

13.12.2013 10:52

RE: Nelíbí se mi,

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 300662

>boj podrobeného národa za vlastní identitu

O národu Židů v druhém století před naším letopočtem (viz článek).

>za svobodu náboženství jako něco rasistického, separatistického...

ve druhém století před naším letopočtem...


Prostě mi vadilo, že někdo napadá boj Židů ve druhém století před naším letopočtem za nezávislost a náboženskou svobodu jako separatismus, terorismus a podobně jen proto, že ti, kdo jsou za Židy nebo židy považováni dnes nejsou v oblibě.

Prostě taková "logika" - nemám tě rád, jsi svině, takže i tvůj pradědeček byl svině a pokud bojoval v první světové válce, určitě to byl vrah a terorista, protože ty jsi svině.

Dnešní Židy ani židy v té reakci neřeším.

300667

13.12.2013 13:56

RE: Nelíbí se mi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 300662

V západním světě v čele s USA je naprostý nepoměr mezi počtem Židů v populaci a ve vládě
úplně jsem se v tom nešťoural, ale za celou historii USA bych tam dohledal snad dva židy...
naopak je překvapující, kolik katolíků je nyní ve vládě kdysi protestantské země...

300676

15.12.2013 2:42

RE: Nelíbí se mi,

Saša 24.?.?.?

Reakce na 300676

>V západním světě v čele s USA je naprostý nepoměr mezi
>počtem Židů v populaci a ve vládě

Podívejte se a poučte se: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Americ...

Mimo to, z těch 2% v populaci US, je jich 25% mezi nejbohatšími Američany.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4099803,...
V témže článku se dočtete, že Židé jsou nejbohatší náboženskou skupinou v US. Nezapomeňte, že v tomto případě, náboženství je totožné s národem.
Zakladatel Google Sergey Brin má židovského otce, Facebook zakladatel Mark Zuckerberg je Žid, stejně jako jeho zástupce, David Fischer, syn guvernéra Bank of Izrael Stanley Fischer. Předseda Federálního rezervního systému Ben Shalom Bernanke, je také žid, stejně jako jeho předchůdce Alan Greenspan, a zakladatel Fedu, Paul Warburg.
 
Židé jsou dobře zastoupeny na Wall Street, v Silicon Valley, Kongresu a vládě USA, Hollywoodu, televizních
sítích a americkém tisku – daleko předčí jejich procento v populaci.

300743

15.12.2013 15:46

RE: Nelíbí se mi,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 300743

no díky za poučný list, avšak našel jsem tam jen hrstku politiků, víceméně raritních ("první kongersman" je rarita), a když může politiku dělat cikán, co by jí nemohl dělat žid? řeč byla ale o americké vládě, kde za celou historii, a to budou minimálně stovky ministrů, bude nějaký žid asi sotva...
a pochopitelně, jakmile začneme hledat žida v nějaké správní radě, tak už mluvíme a desítkách tisíc lidí, a tam samozřejmě nějací budou...
sašo, takovéhle dokrucované argumentování udělá z diskuze mletí hadrů, no ale to bude nejspíš ten pravý účel, protože blumy si tu zapamatují, že "jsou ty potvory zalezlé všude", co... [mrknutí jedním okem]
ale dobrá, i kdyby jich tam bylo "abnormálně", uděláme kvóty na židy a kádrovačky budou přezkoumávat manažery, zda-li nejsou obřezaní?

300765

15.12.2013 21:13

RE: Nelíbí se mi,

Saša 24.?.?.?

Reakce na 300765

>no díky za poučný list,

Pane bezejmenný, kongres je součást vlády. Židé jsou mimořádně a výjimečně úspěšní a jsou zcela nepoměrně zastoupeni ve vládě a na vedoucích místech. Není to žádné „dokrucované argumentování“. Nikde nepíši jestli je to dobře nebo špatně. Jistě jsou alespoň někteří dobří, čestní a tak podobně. Jediné co na tom také zcela jistě není dobré je, že s vírou je spojeno národnostní cítění k jinému národu a zde zcela výjimečně i občanská národní příslušnost! Náboženský stát Izrael z toho má pochopitelně radost a prospěch. Rovněž státy založené na náboženství nejsou opravdu demokratické a nepokládám je za dobré. Do nedávna byl ve vládě USA hned za presidentem Rahm Israel Emanuel רם ישראל עמנואל ze sionistické rodiny, jehož otec byl členem židovské teroristické organizace Urgun. Byl již poradcem Billa Clintona, členem kongresu a od léta je ten pán starostou Chicaga. Emanuel byl rovněž ředitelem bankovní firmy Wasserstein Perella, kde jeho osobní příjem byl $16.2 milionu za dva roky, dále byl ve vedení Freddie Mac v době kdy přispěla ke krizi.

300777

13.12.2013 14:51

RE: Líbí se mi,

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 300662

Ok, keď
1. sa v dnešnom Izraeli sionistickí "eugenici" snažia urýchlene vytvoriť z tej zmesky národ, či dokonca "rasu", ide o otvorených krutých rasistov stavajúcich obrie getá a praktikujúcich min. posledných pár desiatok rokov každodennú verejnú mediálnu "life" masovú genocídu.

2. Ak nejde o rasu a za ich "prirodzený úspech" nie je zodpovedný nejaký "židovský gén", ako vysvetlíte ich absolútne dominantné postavenie vo väčšine oblastí verejného života, čím sa oni samy zvyknú tak vehementne chváliť?
AK to nie sú nejakí eugenickí rasisti, azda výber adeptov na ideologických princípoch?

Pýtam sa:
Čo je to za ideológia protežovania "lojánych".."veci oddaných"?
Akej "veci"?
Čo je to za "tajná" organizácia spĺňajúca všetky parametre najstaršej kultovej mafie?
Čo sú jej skutočné ciele a prečo civilizácie, kde sa dostali k moci po rýchlom boome upadli spravidla rýchlo do úplného morálno-sociálneho rozkladu, po čom parazit prešiel na ďalšieho hostiteľa, hostiteľov?

Nemá azda človek právo odtrhnúť pijavicu, upíra na krku, odrezať úrokovinový nádor a udupať v prachu dejín?
Samozrejme nič proti bezúročnému produktívnemu investičnému bankovníctvu. ako motoru oikonomos..

Isto, Nemcom trochu z tej deprivácie a stresu..hladu preplo a chceli dnešných judaistov ako Übermenschi len nahradiť.
Ostatne podobne, ako tzv.židia zasa svojich "učiteľov" pred 3000 rokmi v púšti.
No tak, ako ani Nemcom, ani starým mýtickým Hé-Ba-Ré sa upíra z krku svojho spoločného kmeňa striasť nepodarilo.
Zatiaľ.

Členstvo(o to viac s pasívnymi "benefitmi", či dokonca aktívne) v organizovanej zločineckej skupine spadá pod príslušné paragrafy trestného zákonníka. Pokiaľ ľudia svojich zástupcov o to nebudú žiadať, budú sa títo ďalej báť voči uvedeným zločincom konať svoju povinnosť.
Tak je to teda..najstaršia a naj"kultovejšia" mafia.
Nič viac a nič menej.
Maskujúca sa tu za národ a tam za nejaké "náboženstvo", či dokonca za Boha.."božie dopustenie samotné".

Pravdu však majú isto v tom,
že pokiaľ im ovce to h..vno žerú,
budú grcať..jak sa na dedine vravieva.
Dokonca aj pre samotné ovce ich projektanti tiež blahosklonne spackali, či skôr ošéfovali nejaké tie adeológie.
Naozaj fascinujúci príbeh..
..len či sa skôr smiať na ňom a či plakať?
Snáď sme už dosť dejinami precvičili túto lekciu a tak aj oni.
Pevne verím pre ich(judaistov) dobro, že svoje problémy nebudú zasa dávať riešiť nám. Máme dosť svojej práce.

300678

13.12.2013 13:07

RE: Nelíbí se mi,

riggs 109.?.?.?

Reakce na 300657

"I my Češi jsme se přeci "rasisticky separovali" od Němců natolik, že jsme dokonce částečně znovuvytvářeli náš jazyk, jen aby se tu nemluvilo němčinou."

prave proto,ze cestina/nebo praslovanstina,ze ktere se cestina vyvinula/je podstatne starsi nez "umele" vytvorena nemcina,mela nepomerne vetsi vyhlidky na to,abychom ji mluvili dalsich tisic let.."ceske jazyky" byly zamerne,sproste a dost drasticky potlacovany a jazyky "umele",jako nemcina,latina atd.byly nasilne roubovany a vnucovany narodum,ktere k nim nemely zadny "lingvisticky frekvencni" vztah...myslim tedy,ze znovuvzpomenuti si na cesky-svuj "pravy" jazyk je velice prinosne a dulezite pro to,co se nyni deje a co se dale bude odehravat..

300673

13.12.2013 11:42

Američtí Židé se začínají odvracet od Izraele

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

1.11.2013 new york (JTA)
Podle nejnovějšího průzkumu 2013, 14 procent respondentů souhlasilo, že Židé mají příliš velkou moc ve Spojených státech, 30 procent uvedlo, američtí Židé jsou více loajální k Izraeli než k Spojeným státům a 19 procent uvedlo, Židé mají příliš velkou moc v obchodním světě -. všechny údaje prakticky beze změny z průzkumu 2011 Podíl respondentů, kteří se domnívají, že Židé jsou zodpovědní za smrt Ježíše bylo 26 procent, dolů z 31 procent v roce 2011. Osmnáct procent uvedlo, Židé mají příliš velký vliv na sdělovací prostředky a asi jedna čtvrtina se shodli, že Židé mluví příliš mnoho o holocaustu.

300670

13.12.2013 23:34

Fr. Koukolík v Esejích III. kultury popisuje genezi židů dle genetických analýz

r.m. 80.?.?.?

Vznikli společně s araby před asi 4000 lety a pomalu putovali kolem Středomoří od východu na západ. Teprve někdy v době vrcholného rozmachu Římské říše se židovství přestalo uznávat po otci. Patrně pod vlivev římských zákonů (matka je jistá vždy, otec nikoliv). A tehdy začala dlouhodobě nebezpečná genetická separace, která zůžila výběr vhodných matek.
Výsledkem je dnšní stav, kdy existuje 26 typicky židovských genetických chorob. Koukolík neuvádí jakých.

300693

14.12.2013 3:02

Celá věc je mnohem jednodušší...

bigi25 78.?.?.?

Řešíte tu náboženské, filozofické a národnostní problémy 2000let dozadu, ale článek jen IMHO o jediné prostinké záležitosti:
NA ZAHRADĚ WHITE HOUSE SE ROZSVĚCÍ MENORA.
1) MENORA JE EVIDENTNĚ ŽIDOVSKÝ SYMBOL (bez ohledu na historii, jestli bylo makabejské povstání takové, nebo makové, a jestli původně tyhle svícny vymysleli Římané)
2) PROČ SE SYMBOL CIZÍHO NÁRODA (nebo náboženství) VYSTAVUJE V SÍDLE HLAVY STÁTU??? Proč tam není kříž nebo bílá pěticípá hvězda, nebo láhev CocaColy?
Co kdyby na Hradčanech vystavili o adventu pozlacenou balalajku, nebo na střechu připertlovali železnou orlici? Nebo kdyby Merkelová dodržovala ramadán? To by se asi lidi posrali.
3) NEBO TO NENÍ CIZÍ SYMBOL, ERGO JSOU USA ŽIDOVSKÝM STÁTEM. TEČKA. Nic zřejmějšího jsem nikdy neviděl.

300701

14.12.2013 8:10

RE: Celá věc je mnohem jednodušší...

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 300701

To podle mne zbytečně hrotíte.

Menora je židovský náboženský a kulturní symbol. V USA žije největší nebo druhá největší komunita židů na světě. Skoro šest a půl miliónu židů. Oproti celkovému počtu obyvatel USA jsou to sice jen řekněme 2%, ale židé v USA vždy tvořili aktivní, dobře viditelnou, bohatou a významnou menšinu. Na tom není nic špatného.

Kromě toho židovské náboženství je jedno ze tří Abrahámovských náboženství (je tedy převažujícímu křesťanství blízké - v podstatě předchůdce a Menora je tak svým způsobem zapadající i do křesťanství), pro USA jsou navíc Židé spojenci na blízkém východě.

Vzhledem k tomu, že judaismus předcházel křesťanství, musí ho křesťanství do určité míry uznávat (čerpá z něj). Podobně islám do určité míry uznává judaismus i křesťanství. Naopak judaismus neuznává ani křesťanství, ani islám a křesťanství neuznává islám. To je prostě výhoda i nevýhoda prvního. Svým způsobem je tak judaismus pro křesťanství přijatelnější než třeba islám.

Část té historické averze vůči židům může podle mne pramenit z toho, že zatímco my (jako křesťané - mluvím o historii), jsme jejich učení a proroky odmítnout nemohli, máme je v bibli a byli to všechno Židé, tak oni naše proroky odmítali a ještě pro ně křesťanství není monoteistické náboženství (trojjedinost) a v každé debatě tak měli mnoho argumentů do čeho rýpat. Protože my jejich zákony zpochybnit moc nemohli, oni naše vždycky.

Ve výsledku ta Menora neukazuje to, že by USA byl židovský stát, ale prostě to, že židovská kultura, náboženství a samotná ta menšina tam má velký vliv.

Kdyby se muslimové chovali přátelsky v zemích kde žijí, byli bohatí podnikatelé a uznávaní umělci a nebyl tam ten geopolitický konflikt, byla by Merkelová držící ramadán v pohodě.

Mimochodem klidně může přijít někdo, kdo začne tvrdit, že kříž je symbol cizího národa, národa Římského a Italského. USA jsou prostě multietnické. Velký vliv tam mají protestanti, zednáři (kteří to tam pomáhali zpočátku hodně budovat a vliv si určitý udrželi), katolíci (kvůli organizovanosti), židé (historické důvody, bohatství, spojenci, angažovanost), černošské komunity (viz prezident)...

300705

14.12.2013 9:11

RE: Celá věc je mnohem jednodušší...

Saša 24.?.?.?

Reakce na 300705

>To podle mne zbytečně hrotíte

Celý „problém“ je v sionismu, Židé se hlásí k národu a většinou i občanství Izraele (na které mají zákonný nárok). Jsou zcela nepoměrně zastoupeni ve vládě USA a je tedy s podivem, že „Bílý dům“ není v Jerusalémně (nebo je?). Nejvíce lidi stmeluje právě národnost a náboženství, z čehož lze usoudit, že Židé bez ohledu na to kde žijí, jsou více lojální Izraeli než dané zemi.

300709

14.12.2013 14:14

RE: Celá věc je mnohem jednodušší...

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 300705

Ok, otázočka:
A. V čom konkrétne sú tzv. židia tak "šikovní",
B. a akým spôsobom?

Je ich činnosť dlhodobo zlučitná s demokratickou spoločnosťou(a government by the People, for the People)?

Krátkodobo isto..
No ako sociálni inžinieri riešime(rozpoznávame, hodnotíme a riadime) v 1.rade dlhodobé dominantné procesy.
Tie ostatné pod ne automaticky spadajú.

Ešte presnejšie:
Spomínaná judaistická doktrína z tóry(Deuteronomium 23:19 – 20, 28:12, Izaiiáš 60:10 — 12) je návod na praktizovanie finančného otrokárstva(globálneho finančného terorizmu), alebo nie je?

Nie, nejde o vytrhnutie z kontextu, ide o krátku a jasnú sociologickú doktrínu systematizovanej genocídy na nežidovských(gojim=stvorenie nižšie dobytka, na úrovni hmyzu, ktoré kántriť nutným jest..) kultúrach, národoch.
Vytváraním umelého nedostatku stresu a tým masových vráźd nenarodených detí, ktoré matky spravidla pod stresom základného zámerne vytváraného ekonomického nedostatku konajú, samovrážd źufalej deformačným mediálnym priemyslom zámerne mätenej mládeže, z toho vychádzajúceho alkoholizmu a narkomanstva(t.j. pomelejšej samovraždy), atď..

Uvedená najstaršia globálna mafia z istých konkrétnych dôvodov vykonáva túto činnosť.
Prečo je tomu tak, alebo sa v niečom zo spomínaného mýlim Martin?

Ako kresťan mám uvedenej organizácií okrem neoslavery aj mnohé iné čo vytýkať, ako isto napriek vašemu oficiálnemu vyjadreniu isto viete.
..a k Vašej zatiaľ nevyslovenej logickej otázke ohľadom kresťanstva:
Nie, nemyslím si, že nejaká z dnešných tzv.cirkví má niečo spoločné s pôvodným kresťanstvom, ktoré tu bolo dávno pred Issom z Nasarie. Rovnakú situáciu máme nie len v dnešnom oficiálnom zvrátenom islame, budhizme, no ako iste minimálne podvedome tušíte, aj v judaizme.
Nie, nesmerujem k nejakým ufónom, ale profesionálom z "mäsa a kostí".

Judaizmus je len ideológia dozorcov a pseudokresťanský derivát a-deológia určená pre otrokov.
Nič viac, nič menej.
Spoločné majú mimo iného to, že obe imitujú monoteizmus.
Európske filosofie posledných storočí sú nevyhnutne výplodom tejto tzv. biblickej kultúry a nesú automaticky ich stigmy.
Otázkou je, ako ich očistiť a zachovať kontinuitu.
Nikto tu nepotrebuje revolúciu, ale evolúciu myslenia.
Jednou z úloh dnešného judaizmu je podľa jeho projektantov pravdepodobne uvedenému procesu resociálizácie spoloćnosti všetkým dostupnými prostriedkami brániť.
Akosav koráne vraví:
"Tí, ktorím dané bolo svetlo(pôvodnú tóru) niesť národom, horší osla, nesúcemu knihu sú. Škvrnou podoby ľudskej stali sa."

Čo s tým spravíme Martin?
Čo viete o pôvodnom judaizme?
Kde začal, a kde skončil?

300723

14.12.2013 19:21

RE: Celá věc je mnohem jednodušší...

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 300723

Upřímně řečeno, moc toho o tom tématu nevím.

Předpokládám, že například Mojžíš získal určité vzdělání jako kněz v Egyptě. Co bylo před Mojžíšem, to těžko říct. Po něm se i u Židů jistě objevilo několik lidí s hlubokým poznáním. Koneckonců byla to společnost, která si vážila svých proroků. Na druhou stranu, uběhlo mnoho staletí a spousta věcí se mohla postupně měnit, překroutit, ta společnost mohla hodně zkostnatět.

Fakt je, že židovské nauky obsahují propracované informace o duchovním světě a dalších podobných věcech. Takže nějaká kontinuita tam zůstala zachována. Něco málo jsem zkoušel studovat, ale bez znalosti hebrejštiny a nebo zasvěceného výkladu... Tyto věci obvykle mají víc vrstev.

O tom, jaká bytost je bůh Židů nebo prostě co je základem jejich víry spekulovat nechci a nechci se na to téma v současné době ani bavit. To, co se z původního židovského učení zachovalo a co bylo ztraceno nebo změněno v průběhu třeba středověku moc netuším.

Obecně uznávám, že prakticky všechna velká náboženství byla dřív či později infikována lidskou hrabivostí a touhou po moci a překroucena k získávání a udržení moci. To v podstatě není chyba těch náboženství, takto dopadne v lidské společnosti asi jakákoli víra, ideologie, filosofie, která je dost úspěšná a začne oslovovat davy. Současná věda není výjimkou, přes všechnu snahu skutečných vědců, i věda je hojně zneužívána. Přesto to neznamená, že by náboženství nebo věda neměli žádnou hodnotu a smysl.

Posuzovat činnost židů obecně, na to si netroufám. Jistě je mnoho, možná milióny dobrých, poctivých a pracujících židů, matek a otců, lidí upřímně věřících. Vy asi myslíte spíš lidi, kteří jsou na vrcholu společnosti v tom smyslu, že ovládají média a finance a zároveň jsou židé.

No jejich činnost dlouhodobě v souladu s demokratickou společností není. Současné nastavení finančního systému je značně škodlivé a neudržitelné. Svým způsobem je pozitivní, že zatímco minulé období tu byl Mars / Samael a jeho odvrácená strana vedla k obřím válkám, teď je tu Michael a jeho odvrácená strana holt vede k Mamonu (už podle jména). Peníze jako zásadní téma, stejně jako homosexualita jsou z tohoto hlediska pochopitelným jevem. A upřímně za mne osobně pořád raději finanční krize způsobené hrabivostí než světové války a vražedné diktatury v rudém. Snad časem nezměním postoj. .o)

Na druhou stranu - v souladu s demokratickou společností není ani činnost většiny obyčejných lidí dole. Prostě neznalost, lenost, pokrytectví a pasivita vždy přitáhne nějakého toho poháněče s bičem.

Každopádně děkuji za rozhovor. Rád si přečtu případný komentář, ale už pravděpodobně nebudu reagovat.

300730

14.12.2013 22:23

RE: Celá věc je mnohem jednodušší...

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 300730

Hej..podobne, tiež dik..snáď si aj iní niečo z toho odnesú..

Hmm..áno, čo sa dialo s jedným z mnohých semitských kmeňov
podľa dnes už širšie známych štandardov sociálneho inžinierstva a kulturologického manažmentu(néstrojov formovanie korporátnej kultúry = kolektívneho podvedomia) v a okolo egyptských chrámov pred sinajským kolotočom?

Tož..necháme ju zatiaľ akože otvorenú..aj keď sme si tu neraz na ňu skúšali v obšírnych diskusiách odpovedať..
Snáď sme sa občas objektívnej realite naozaj významnejšie priblížili, bo nielen ja sa nazdávam, že tam niekde je š(e)akel, jeden z možných kľúčov riešenia dnešných zbytočných globálnych komplikácii zakopaný..
Cvičenia magistri vitae neradno opakovať pridlho,
inak dochádza k preťaženiu "svalstva"..
a tým k nepríjemným evolučným rizikám..

re: Michal, Mars, Mamon, Samael
Ako sme sa tiež bavili a ako poznáme z
"Nikdy nekončícího příběhu"(Never ending story by MICHAEL Ende..), má každá RaSprávka toľko moci,
koľko ľuďom sa sníva tak cez deň,
ako aj v noci..

Klartext:
Koľkí veríte priBehu nejakému,
v hlave svojej niť odvijate jeho,
stanete sa, "zhmotníte" toho "ducha" telo..

No vedz, že i jeden za všetkých, ak Pravde,
čo i kúsok bližšie na vlne stane,
mocným okamihom dnes zmeniť osud môže,
v rukách len nedávno pevnej ega-dlane.

300737

14.12.2013 8:59

Země je Velký Izrael

Moiry 77.?.?.?

Diaspora skýtá židům neomezené možnosti zisků. Pokud by žili všichni v jednom státě, umřeli by hlady, protože žid se od žida okrást nenechá a sami si neumí vypěstovat ani obilí na chleba.
Jsou vydržováni a vykrmováni blbostí ostatních národů, které platí za jejich tyátry a tolerují jejich lichvu. Nikdo je nepotřebuje a přece vládnou. Přitom stačí od nich odklonit svůj zájem i finanční toky a věřit, že to udělají i ostatní.
Nekonečnými polemikami o jejich původu, historii a činech sice
docházíme k původu zla, ale zůstáváme bezbranní a bezradní.
Ať si slaví svoje svátky kde chtějí, ale jestli světla jejich menory příští rok uberou na intenzitě nebo naopak přidají záleží jen na naší disciplíně. Jenže právě ta disciplína je to, co oni mají a my zatím ne.

300708

14.12.2013 9:51

RE: Země je Velký Izrael

MARTin - anonym 178.?.?.?

Reakce na 300708

Židé přišli do USA jako vesměs chudší utečenci. Stěhovali se do velkých měst (New York třeba).

Bylo tam pár bohatých průmyslníků a podobně, většina z nich byli potulní prodejci, šičky a rukama pracující lidé v obchodě, průmyslové výrobě a službách.

Díky své píli, soudržnosti a důrazu na vzdělání postupně přebrali celý textilní průmysl v New Yorku, zbohatli a začali se mnohem více věnovat umění, vědě a financím.

Není to tak, že by do USA přišli samí bohatí lichváři a skoupili to tam. Dokázali to díky dřině, šikovnosti a vzdělání.

30-50% studentů nejprestižnějších univerzit v USA jsou židé. Asi 35% Nobelových cen které šly do USA dostali židé. Tvrdit, že židé zbohatli machinacemi s penězi je nesmysl. Na začátku většina žádné peníze neměla. Vydřeli je a šikovně investovali.

V Čechách máme podobnou situaci s Vietnamci. Přicházeli s holým zadkem, ochotni neskutečně dřít. Celá generace se obětovala, aby děti mohly studovat. Před dvaceti lety to byli stánkaři žijící v obchůdcích, úslužnější než komunismem zkažení Češi.

Teď někteří skupují obchody, restaurace, hotely, začínají postupně ovládat celá odvětví služeb. Pokud si dalších 20 let udrží pracovitost, stanou se Vietnamci v Čechách vyloženě milionářskou podnikatelskou vrstvou. Když se podíváte na stránky Makra (obchod pro podnikatele), zjistíte, že má web v češtině a vietnamštině.

Věřím, že až začnou být Vietnamci široce vnímáni jako úspěšní a bohatí a vzdělaní, tak se v ČR teprve proti nim zvedne vlna zášti a nenávisti. To bude keců, jak to nakradli, jak vysávají místní, jak jsou odporní, cizí... Při nejbližší příležitosti se bude mluvit o zabavování majetků... To, že si Vietnamci majetek vysloveně vydřeli, že neměli žádné životy, že jejich malé děti byli vychovávané českými babičkami, protože máma a táta byli pořád v práci... na to se už téměř nikomu nebude chtít vzpomenout.

Tak funguje nenávist vůči úspěšným, tak funguje chuť ospravedlnit si, proč vztáhnout ruce na to, co mi nepatří, na plody práce jiných.

Neříkám, že židé nebo Židé jsou svatí a že nedělají i špatné. Dělají. Lichva je hnus. Velké banky a vlastně většina finančnictví je hnus. Jenže to není o židech. Je to o nás.

Jsme ochotni dřít, plnit své sny, vzdělávat se, dopřát to i svým dětem, spolupracovat, snažit se, zajímat se o veřejný život, dávat do toho čas a peníze? Pak je vše v pořádku a za deset, dvacet let jsme nahoře.

Nejsme? Pak nám zbývá fňukání, že jsme montovna Evropy, že máme blbé politiky, blbou vládu, že nás EU vysává, že nás rozkradli Němci, Rusové, že máme blbé sousedy, že...

300711

14.12.2013 17:48

RE: Země je Velký Izrael

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300711

Pletete si dvě zásadní věci - vydělat si peníze PRACÍ (Vietnamci) nebo tím, že PENÍZE de fakto vlastníte a z tohoto titulu vládnete světu!! Kým asi budou bankéři, kteří vlastní FED, imho ECB, MMF atd???? Vietnamci to určitě nejsou.. A druhou věcí je ÚROK !! To je stálý a nevysychající bezpracný zisk pro vyvolené, fungující po x století.. To je zdroj jejich bohatství. [cool]

300727

14.12.2013 20:51

RE: Země je Velký Izrael

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 300711

Váš názor je plný snů o tom, jak by to mělo být.
Víte, kde končí v Čechách většina absolventů VŠ Vietnamské národnosti? Zpátky v tržnicích. Červeným diplomem si mohou ozdobit maximálně rodokmen.
Poctivá dřina a vzdělání v současném systému zaručuje možná jakýsi standart, později vyčerpání, nemoci, samotu a nedůstojný odchod. Pilný odevzdá parazitům víc, líný měně a všichni pořád dokola po staletí sanují drancovanou zemi aby elity měly pořád co brát. Za peníze vystuduje prestižní universitu i krokodýl a Nobelovy ceny už si také rozdělují jen vyvolení.
Ani nejšpičkovějšími výsledky ve všech oborech lidské činnosti většina talentovaných gójů nikdy neprorazí, protože o všem podstatném rozhodují židé a ti přihrávají zásadně svým soukmenovcům.

300733

14.12.2013 21:41

RE: Země je Velký Izrael

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300711

Chazarští takyžidi přišli do USA z východní Evropy (za Karpaty a dál) kolem přelomu 19. a 20. století jako organizovaná několikamilionová invaze financovaná rotšildy a dalšími peněžníky - dobové záznamy např. zde:
henry-ford-mezinarodni-zid-1-2-dil-praha-1924-txt
http://ulozto.cz/xRgvLEL/henry-ford-mezinarodni-zi...
nebo třeba ve filmu Jantel s B. Streisandovou - ta židovka měla sice jiné kosher zájmy v tom filmu, nicméně ta invaze je tam zobrazena.
Obdobná invaze přišla i do našich zemí po r. 1918, kdy byla otevřena vrata dokořán přes podkarpatskou Rus, dnes jich je tu kolem půl milionu, asi jako cikánů. Po hadráku 89 nastal jejich nástup "na pozice" všude kde je vliv a peníze - a po dvaceti letech jejich "gazdování" netřeba stav naší země komentovat... Ostatně co udělali za sto let s americkým ideálem také netřeba komentovat a ta menóra před vajthausem tu zkázu USA vyjadřuje zcela přesně. V Práglu už také chystají veliký památník holokoustu TM.

300735

16.12.2013 22:00

RE: Země je Velký Izrael

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 300711

>většina finančnictví je hnus. Jenže to není o židech. Je to o nás.

Takhle mi to dost sedí. Systém je také spíš o lidech, i když ho používají rádi jako schovávátko a alibi na všechno.

Každý relativne ne/úspešný je drív/pozdeji sebekonfrontován, jak se svým ne/úspechem naloží a cesty jsou opravdu ruzné. Nebo sebou nežije, a jen neco/nekoho napodobuje.

300856

16.12.2013 23:24

RE: Země je Velký Izrael

slak 77.?.?.?

Reakce na 300856

S kasínovým kapitalismem lidé dojíždějí na faleš falší i s planetou a vlastně vším. Ten obludný systém nezná než exploatace čehokoliv jakýmikoliv prostředky a nějaká demokratůra voděných za nos je jenom etiketa soustrojí nelítostného masomlýnku který umí jakékoliv myslitené krize a hlavně je umí skrývat tak dlouho že už žádná řešení než kolapsy řízené nenažranými nejsou myslitelné. Je to obluda mamon sám. A neviditelná ruka trhu ukázala po čtvrt století na 100 000 bezdomovců, minimálně půl miliónu nezaměstnaných, další milión pod hranicí bídy a třešničku na dortu 60% lidí s existenčními problémy kterým může při troše smůly nezávisle od jejich píle zaklepat exekutor na dveře. 2 milióny pracující chudoby kdy se ta práce dá nazvat dočasnou i trvalou. Myslím že slovo nádeník sedne a s korporativismem si šáhá i po manažérech systémově, po ztrátě platů je o to větší pád z výšky. Tedy kromě 2 biliónového dluhového otroctví, důchodu v 73+, vyvedení podniků zahraničním vlastníkům cca 5 biliónu za hubičku, skryté podfinancovanosti podniků prý s 5 bilionovým dluhem, 2 bilióny dluhy domácností. A je tu zřetelně nastíněno že vlastně za dobu tohoto skvělého systému se jelo průběžně až k biliónovému každoročnímu dluhu, umně skrývaným. O tom že většina zisků se vyveze a u nás ani nedaní je mlácením prázdné slámy a takhle blbý hokynář by musel mít rozoumek pod pásmem debility ovšem naši političtí výtečníci se chválí a za to mohou druzí, k popukání a zodpovědnost mají někde na dnech láhví asi.[smích] A někde jsem tu zahlédl pěkný příspěvek o třech jezdcích apokalypsy v roli králů i s naivitou jimi obluzených. Král lží, král intrik a podsouvání opaků a třetí zlodějin. Moc pěkný příspěvek a tak pěkně bych to nenapsal, no a má to tam o chrchlovi, mňoukalovi a medvědářovi [chechtot] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

300864

14.12.2013 10:57

RE: Země je Velký Izrael

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 300708

Řekl bych, že dobrý atentátník používá spíše půl kila svého mozku, než kolony aut, naložených tunami výbušnin. Proto těm židům měli prodat na tu Menoru co svítí před Bílým domem české žárovky na 230V.

300716

14.12.2013 12:27

RE: Země je Velký Izrael

slak 77.?.?.?

Reakce na 300708

A není ta disciplína striktní rasovaní okolí finančním banksterizmem a potažmo institucionální, průmyslové a vlastně jakékoliv? [chechtot]

300719

14.12.2013 11:02

v USA žije 300 miliónů lidí rozličných náboženských pověr

r.m. 80.?.?.?

Ale jen judeosymbol svítí před Bílým domem...
U nás je to obdobné i bez toho. Ovládají naši ČNB, u nich FED.
Stahují se k nám jako kobylky jak z USA, tak z Izraele a chtějí tu mít podobně privilegované postavení.
Po komouších a pravicových Svazácích opravdu pokrok.

300718

16.12.2013 9:17

pochybuju vážně o zdravém rozumu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

různých antisemitů, všude vidí židy, já bych se šla léčit, kdyby se mi to stalo. Lidé jsou všude jen lidé, pokud někdo kritizuje kohokoliv, měl by se podívat sám na sebe. Rasismus nemá v moderní společnosti co dělat, je to nechutné smýšlení. Rozhodně to však neznamená druhý extrém, tedy že nelze kritizovat v podstatě rasistický stát Izrael nebo romskou pouliční kriminalitu. Jenže pořád je třeba vědět, že se to netýká ani všech ba ani většiny lidí z jakékoliv skupiny, je to jen termín, stejný jako tak oblíbené čecháčkovství, které nejčastěji používají ti, na které sedí nejlépe

300808

16.12.2013 13:46

RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 300808

Jenže oni jsou semité všude nalezlí s úmyslem vytěžit maximum pro sebe a Amerikou doslova orají! Kvůli komu myslíte, že byla spuštěna válka v Iraqu? Kdo neustale vytváří válečnou propagandu a postrkuje Ameriku do války proti Íránu? Kdo provokuje a rozvrací celý svět, aby z toho měl prospěch? Kdo si přivlatnil media, banky, zbrojní průmysl? Takže podle vás neoprávněná kritika?
[překvapení]

300821

16.12.2013 16:27

RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 300821

no kdo?
Jenže oni jsou semité všude nalezlí
tak tedy semité...
Kvůli komu myslíte, že byla spuštěna válka v Iraqu?
no to je jasné, kvůli těm semitům, irák je jimi doslova prolezlý...
http://cs.wikipedia.org/wiki/Arabov%C3%A9

300830

17.12.2013 6:05

RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 300830

na to, že všichni pocházíme z jedné větší rodiny někde v jižní Africe, na to tedy píší mnozí z nás různé blbosti o těch ostatních

300877

17.12.2013 11:04

RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 300877

náboženství takovéhle "bludy" nepřipouští [mrknutí jedním okem], v tom je ten problém, okolo kterého se to točí, včetně celé slavné židospiklenecké "světovlády"... jednoduše jsou to všechno pozůstatky středověkého uvažování, a když si někdo nevystačí se satanem a jeho mutacemi, tak si pomáhá inovacemi v podobě meziplanetárních bubáků všeho druhu a různými "posly vesmírného zla"... jenže s vírou se těžko polemizuje…
a proč zrovna židi?
je to až neskutečně jednoduché, římská církev použila příběhy zpracované helénskými novoplatoniky z alexandrie jako koncept pro bibli, která se měla stát morální normou na velmi dlouhou dobu, no a ten fiktivní biblický svět je základem "semitismu", no a vnucováním svých vizí a překrucováním hodnot se jí podařilo kulturně vykořenit takřka celý svět a "antisemitismus" je vlastně logickou reakcí na tento proces, v němž však ten "nenapravitelný, zrádný a kacířský žid" má již svou věčnou roli pevně danou, všechny ty snahy o "očištění lidstva od zla" splývají právě s morálkou bible a snahy "napravit žida", "očistit se od zla" je tím pádem totéž, co "očistit se od žida" (viz „pozitivní křesťanství“ v německu ve 20tých letech)...
(arabové svůj „semitský původ“ také přijali vlivem byzantsko-syrského kulturního prostředí)
ovšem "bez žida" by ten věčný "boj se zlem" ztrácel smysl a nebylo by ze semitistického pohledu na svět co napravovat, proto je ten logicky přítomný "antisemitismus" z pohledu "semitistů" od určitého rozměru nežádoucí, neboť tlak může způsobit konverzi a zánik židů, což byly občasné tendence včetně té z doby romantismu, kdy židé hromadně přejímali místní identitu a nenávratně začali mizet v živelně vznikajících národních identitách a na nich postavených státech, když se národovci rozhodli rekonstruovat předkřesťanskou a tudíž nesemitistickou (nebiblickou) identitu...

nedal jsem příspěvku moc času, ale snad je mi rozumět [smích]

300889

17.12.2013 6:04

RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 300821

to není žádná kritika, to je čirý rasismus, já vám řeknu jiný poznatek - jsou to muži, kteří ženou země do válek, kdo páchá většinu kriminality, kdo většinově vládne, ač je součástí menšiny - tak co tedy s nimi odstavíme je od vlády, od rozhodování vůbec ?

300876

28.1.2014 22:32

Co je to zase za stupiditu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Proč si autor té slátaniny neotevře alespoň základní učebnici dějepisu? Pak by neblil takové slinty!

303486

Příspěvků: 85

12.12. 06:15 Robert Nohejl  At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
12.12. 07:13 Satanist  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
12.12. 09:12  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
12.12. 11:31 murkoslav  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
13.12. 09:57  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
13.12. 12:24 udo1  Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu
13.12. 13:52  RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu
13.12. 15:46 MARTin - anonym  RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu
13.12. 20:29 udo1  RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu
13.12. 16:45 ne  RE: Objektívna trestno-právna zodpovednosť príslušníkov dnešného judaizmu
14.12. 14:56  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
14.12. 21:54 raskolnikov  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
14.12. 22:59  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 01:02 steve  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 06:32  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 11:28  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 15:42 steve  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 23:00 maršal Žukov  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 05:20 Robert Nohejl  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 11:22 raskolnikov  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 16:12 steve  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 16:42 raskolnikov  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 17:23  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
16.12. 11:58  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
16.12. 19:45 mtk  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 17:45 stefan  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
15.12. 17:52 stefan  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
16.12. 11:21 raskolnikov  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
16.12. 17:13 stefan  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
16.12. 19:59 mtk  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
17.12. 10:00 stefan  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
18.12. 08:50  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
18.12. 15:33 mtk  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
19.12. 16:45 stefan  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
19.12. 16:41 stefan  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
20.12. 08:48  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
21.12. 11:35 stefan  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
22.12. 02:57 Robert Nohejl  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
22.12. 12:42  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
25.12. 06:08 Robert Nohejl  RE: At ses lump a nebo hrdina,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Loe
12.12. 13:01 sxg  Birkat ha-minim
12.12. 16:04 ppppp  predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných
12.12. 18:39  RE: predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných
13.12. 02:32  RE: predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných
15.12. 00:33 Satanist  RE: predbiehať sa za každú cenu je bežná snaha nedočkavých, aj neschopných
13.12. 00:40  Nelíbí se mi,
13.12. 07:10 MARTin - anonym  RE: Nelíbí se mi,
13.12. 09:15  RE: Nelíbí se mi,
13.12. 10:58 MARTin - anonym  RE: Nelíbí se mi,
14.12. 12:51  RE: Nelíbí se mi,
14.12. 20:30  RE: Nelíbí se mi,
15.12. 20:11  RE: Nelíbí se mi,
13.12. 09:21 Saša  RE: Nelíbí se mi,
13.12. 10:52 MARTin - anonym  RE: Nelíbí se mi,
13.12. 13:56  RE: Nelíbí se mi,
15.12. 02:42 Saša  RE: Nelíbí se mi,
15.12. 15:46  RE: Nelíbí se mi,
15.12. 21:13 Saša  RE: Nelíbí se mi,
13.12. 14:51 udo1  RE: Líbí se mi,
13.12. 13:07 riggs  RE: Nelíbí se mi,
13.12. 11:42 stefan  Američtí Židé se začínají odvracet od Izraele
13.12. 23:34 r.m.  Fr. Koukolík v Esejích III. kultury popisuje genezi židů dle genetických analýz
14.12. 03:02 bigi25  Celá věc je mnohem jednodušší...
14.12. 08:10 MARTin - anonym  RE: Celá věc je mnohem jednodušší...
14.12. 09:11 Saša  RE: Celá věc je mnohem jednodušší...
14.12. 14:14 udo1  RE: Celá věc je mnohem jednodušší...
14.12. 19:21 MARTin - anonym  RE: Celá věc je mnohem jednodušší...
14.12. 22:23 udo1  RE: Celá věc je mnohem jednodušší...
14.12. 08:59 Moiry  Země je Velký Izrael
14.12. 09:51 MARTin - anonym  RE: Země je Velký Izrael
14.12. 17:48  RE: Země je Velký Izrael
14.12. 20:51 Moiry  RE: Země je Velký Izrael
14.12. 21:41  RE: Země je Velký Izrael
16.12. 22:00 ppppp  RE: Země je Velký Izrael
16.12. 23:24 slak  RE: Země je Velký Izrael
14.12. 10:57  RE: Země je Velký Izrael
14.12. 12:27 slak  RE: Země je Velký Izrael
14.12. 11:02 r.m.  v USA žije 300 miliónů lidí rozličných náboženských pověr
16.12. 09:17  pochybuju vážně o zdravém rozumu
16.12. 13:46  RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu
16.12. 16:27  RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu
17.12. 06:05  RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu
17.12. 11:04 raskolnikov  RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu
17.12. 06:04  RE: pochybuju vážně o zdravém rozumu
28.01. 22:32  Co je to zase za stupiditu?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 2

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
25,90 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,93 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 130,49 Kč
1 unce stříbra
417,29 Kč
Bitcoin
231 794,31 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 131