Diskuze k článku

Postřehy očitého svědka demonstrací v Kyjevě

Příspěvků 71

9.12.2013 19:33

Pernamentní revoluce

michalll 81.?.?.?

Minulé století a bohužel i to současné je svědkem pernamentní revoluce.

Nebudu se rozepisovat příliš podrobněji neboť tu k tomu není prostor, ale řekněme že od velké Francouzské revoluce jsme svědky určité agendy která pokračuje a trvá i v těchto dnech.

Minulé století bylo stoletím pokusů. V Německu to byl nacionální socialismus, v Rusku bolševický internacionální socialismus a na Západě vznik tzv. socialismu s lidskou tváří. Nacionální socialismus byl demontován jako první, sovětský model byl demontován o jednu dekádu později. Ukázalo se, že Západní model je mnohem životaschopnější a pro zájmy osvícenců daleko použitelnější. Zatímco nacionální a internacionální socialismus vsázel na ozbrojené šíření svých revolučních myšlenek, Západní model šel cestou postupného ovládání veřejného prostoru. Od 50.let minulého století lze zdokumentovat působení těchto nových revolucionářů a sociálních inženýrů převážně ve vzdělávacím systému. Od té doby jsou celé generace převychovávány pod dohledem těchto sociálních inženýrů. Jejich vliv je dnes patrný snad uplně všude. Od vzdělávání, po vědu, kuluturu, politiku atd.

Tam kde tato "Nová revoluce" nejde aplikovat, nastupují staré osvědčené nástroje revolucionářů. Proti "darebáckým" režimům jsou poslány letadla a tanky, proti režimům a zemím kde tento mocenský nástroj nelze aplikovat je snaha o rozvrácení stávajícího řádu zevnitř. To je případ dnešní Ukrajiny.

Pomocí opozice, která se ochotně zaprodá za mocenský podíl, pomocí medií a manipulací se do ulic naženou tisíce nově vyrobených revolucionářů a revoluce je na světě. Pokud vím, volby na Ukrajině dopadly jak dopadly a vše bylo podle všeho v pořádku.

PS: Pokud by se v ČR čistě hypoteticky dostala k moci strana, která by byla negativně nakloněna EU a celé té globální hydře, cizími zájmy vlastněná media, stovky nevládních organizací které jsou placeny týmiž zájmy by rozpoutaly revoluci i u nás. Lidé jsou snadno zmanipulovatelní a nahnat dnes milion lidí do ulic zas není nic nepřekonatelně těžkého.

300492

9.12.2013 19:51

RE: Pernamentní revoluce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 300492

Velmi dobrý postřeh. Souhlas.

300494

9.12.2013 19:35

demokracia sa stala nástrojom

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

na ovládanie vlád.

Jednotka frašky by sa mohla nazývať 1 "Nelson", alebo aspoň "Mandela".

Maskovanie mimo maškarák a policajné sily by sa malo zákonom označiť ako lúpežníctvo a zakázať. Podobné zombie nemajú po uliciach čo hľadať.

300493

9.12.2013 19:52

...

Sluno 89.?.?.?

Snad nejnechutnější článek, jaký jsem tu kdy viděl... [bliji]

300495

9.12.2013 22:37

RE: ...

steve 70.?.?.?

Reakce na 300495

.. asi to bude tim, ze mate rad "vendoidni cukrovi" ... Na techto strankach se ale timto srackozradlem nenakrmite. Holt - budete muset nekam jinam .., a klidne tam zustante, at Vam to zase nepocucha Vas "demo-zlucnik". [smích]

300499

9.12.2013 20:58

Článek je pravdivý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Prostě Sýrie jim nevyšla. Tak to zkouší jinak... Nicméně ruské ministerstvo zahraničí, aniž by se zmínilo explicitně o Ukrajině, vydalo prohlášení, v němž Rusko varuje, že na porušování práv Rusů v zahraničí bude reagovat tvrdě a nekompromisně. V prohlášení bylo uvedeno 'Rusů', nikoli občanů RF. Zjevně je to varování pro evropské politiky i západem placené bojůvky na Ukrajině. Oni samozřejmě na varování nedbají, budou chtít Rusko provokovat a pak očernit. Klidně může dojít k velkému konfliktu, po němž bude Evropa vypadat úplně jinak.

300496

10.12.2013 7:26

RE: Článek je pravdivý...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 300496

Ono jim to v poslední době nikde nevychází. Snad kromě České kotliny [naštvaný]
Bestie je pořádně vyhladovělá, hraje o další velké sousto vabank
a opět naráží na nepřekonatelné překážky.
V celé historii Slovanů se mezi nimi vyskytovali jedinci nadaní
k lezení do zadku nepřátelům za účelem vlastního prospěchu.
Z tohoto důvodu jsou Slované tam, kde jsou - na spodní příčce světové hiearchie společně se všemi národy, které lze beztrestně oškubat. ČR, Slovensko, Polsko, Bulharsko, Slovinsko už dostali pod úrověň rozvojových zemí a Chorvatsko to brzy čeká.
Teď je na čase oprášit zašlou frázi panslavismu, dát jí potřebný rozměr a vypráskat všechny zaprodance. Nebo rovnou oběsit.

300523

12.12.2013 8:10

RE: Článek je pravdivý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 300523

Bulhaři nejsou Slované. Přijali sice základy slovanského jazyka, ale původně patří mezi turkicke národy. Do Evropy přitáhly z oblasti mezi Kaspikem a Aralem.
Jinak souhla[mrknutí jedním okem]

300616

12.12.2013 9:19

RE: Článek je pravdivý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 300616

když si vyzkoušíte dát dohromady definici pojmu "Slovan", začne těch problémů být daleko více... ovšem podle kulturního okruhu se víceméně jedná o Slovany, ať už se jedná o folklór, nebo cokoliv dalšího (především náboženství)
...ale kdybychom to chtěli pitvat a dál se šťourat v identitě, klidně můžeme dospět k názoru, že se jedná o Chazary [chechtot]

300622

12.12.2013 21:46

RE: Článek je pravdivý...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 300622

Kdyby měli Bulhaři Chazarský původ, museli by mít zahnuté nosíky jako jsou hromadně k vidění na českých televizních programech [překvapení]
a to nemají.
Nedávno jsem viděla dokument o Velké Tartárii.
Panslavistické dílo jako hrom a podle něho mají Slovanský původ skoro všechny evropské národy. Ještě že je v Rusku dost místa. Brzy se kmeny povalí zpátky. Evropa už není k žití.

300646

13.12.2013 13:10

RE: Článek je pravdivý...

disident 88.?.?.?

Reakce na 300616

ještě předtím,než zde začnete rozšiřovat podobné desinformace,přečtěte si něco o bulharských dějinách.Před časem jsem to vysvětloval zde v dikuzi na Zvědavci.Proto ve zkratce:Bulhaři (t.zv.Protobulhaři)byl turkický kmen,který přicválal na koních z asijských stepí,ale jelikož to byli vesměs muži a bylo jich málo,zakrátko splynuli se slovanskou většinou a o tom svědčí také to,že na rozdíl od Maďarů převzali i slovanský jazyk,který je ze všech slovanských jazyků nejstarší(staroslověnština).

300674

13.12.2013 23:40

RE: Článek je pravdivý...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 300674

Na rozdíl od Vás nemám potřebu něco vysvětlovat. Každý má svoji svéprávnost, svůj rozum a svoje informace.
http://czechnewstv.cz/velka-tartarie/
Bez schopnosti syntézy získaných informací v konkrétních prostorech a časech zůstaneme jen chodícími encyklopediemi bez návaznosti na život. A o ten právě jde. Historii nezměníme, ale budoucnost tvoříme tady a teď. Místo dohadů bude asi lepší vymyslet způsob, jak se dostat ze sraček, které se na nás ze všech stran valí.

300694

9.12.2013 21:09

Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Miloslav 178.?.?.?

1/4 lidstva neumí číst a psát, má hlad a značná část těchto lidí umírá neléčenými nemocemi nebo hladem. Velká většina těchto lidí nemá ani představu o tom, že to není spravedlivé, že kvalita jejich života by se měla zvýšit. "Svět patří se vším všudy všem lidem rovným dílem". To by určitě mělo být napsáno v základní listině lidských práv a svobod. Bylo by samozřejmě nutné zakomponovat do toho principy zásluhovosti, pomoc potřebným, mechanizmy přerozdělování atd. Názor, že kvalitu státu určuje míra zdraví a vzdělání jeho občanů a všechny další ukazatele jeho kvality jsou druhotné, by měl mít platnost pro celý svět. ........ ...... Celý článek: "Prognóza budoucnosti lidstva" je na: www.dedej.bigbloger.lidovky.cz

300497

9.12.2013 22:21

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

dub 78.?.?.?

Reakce na 300497

ano, je to krok správným směrem, pokud je vašim cílem prdel a hromada sraček. tam vás to dovede (a již dovedlo) vskutku neomylně a nevyhnutelně.[smích]

300498

10.12.2013 17:07

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300498

To je vskutku nevšední interpretace obsahu přečteného, při níž je nepochybně vycházeno z prastarého poznání, že "podle sebe soudím tebe"... jsi v těch sračkách tedy až nad uši a není nikoho kdo by tě z nich vytáhl k osprchování... neradostný to osud. [pláč] ... [chechtot]

300543

10.12.2013 18:11

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

dub 78.?.?.?

Reakce na 300543

na ja pravověrný genosse se nezapře[smích]

jo to víte vašnosti, stačí se rozhlédnout kolem sebe a podívat se, kde tato země je, kde se o této zemi rozhoduje, co se tu dělo a kam nakradené směřovalo za posledních 25 let. a divili bych se, kdyby s mým fakticky přesným popisem situace nesouhlasila převážná většina lidí.

ty vaše bláboly může totiž vést jen vymaštěný eurohujer zcela odtržený od reality, zřejmě jako správný vlastizrádce bruselí dobře zajištěný. ale vyzkoušejte si své kecy v hospodě, uvidíme, kolik kostí vám zbyde vcelku[smích]

tož heil brusel!

300551

10.12.2013 18:49

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300551

Jak jsem napsal, "podle sebe...". Kde je v tom na co jsi reagoval něco o podbízení se Bruselu? Potvrzuješ tak obecné zjištění z poslední doby, že umět číst ještě ani zdaleka neznamená přečtenému taky porozumět. A ví Bůh, dá-li se ještě něco udělat s tím co škola zanedbala... takže neradostný to osud. [pláč]

300556

10.12.2013 21:49

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

dub 78.?.?.?

Reakce na 300556

příteli propagovat nadšeně vlhký sen všech fašistických globalizátorů (jak činíte v odkazovaném textu) - jednotnou společnou světovou měnu (pokud možno bezhotovostní) pod taktovkou vyvolenců - může jen buď zcela dementní jedinec, nebo zkorumpovaný vlastizrádce.

a eu s bruselí je toho mezistupeň.
(i ty další vaše texty potvrzují, že jste buď globalistický fanatik, přesvědčený, že vše je třeba řídit z jednoho centra radou moudrých vyvolenců, nebo blb).

takže s chápáním máte příteli evidentně problém vy...

a vskutku neradostný to osud s individui jako vy.

300569

11.12.2013 0:48

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

mtk 88.?.?.?

Reakce na 300569

No, dube, v rámci alternativního smýšlení, budiž. Nicméně projekt EU má jeden podivuhodný dopad - konec permanentního válčení mezi Německem a Francií. 70 let je historicky solidní výsledek. Přísně obchodní zainteresovanost obou států víc než dost znesnadňuje i v budoucnu válečný konflikt, což se vztahuje na všechny členy unie - a to se týká, bohužel, i neblahého kiksu s Jugoslávií.

>(i ty další vaše texty potvrzují, že jste buď globalistický fanatik, přesvědčený, že vše je třeba řídit z jednoho centra radou moudrých vyvolenců, nebo blb).
No, ta rada moudrých vyvolenců se to tady snaží řídit z jednoho centra dobrých 5 tis let (a více), a je v té činnosti stále úspěšnější. "Budování imperia znamená budování míru". Zní to skoro až trapně, ale žádná jiná zkušenost neexistuje (anebo o ní víte??).
Jinými slovy, vaše názory mají pro chod dějin váhu hovna v trávě, zrovna tak jako moje. Proč? No stačí se rozhlédnout kolem sebe všude na světě - co hýbe světem? "moc" peněz a "moc" nadprůměrných lidí. Páč průměrní lidé jsou vždy ve vleku těch nadprůměrných, přičemž "nadprůměrný" neznamená "morální", "etický", nýbrž úspěšný .... v jakémkoliv ohledu.
A tak to bylo vždy. Jestli přijdete s návrhem jak to zlomit (pokud si uvědomujete, co vlastně chcete lámat), tak vás podpořím. Ale kromě ÚNIKU jsem zatím nic nepozoroval. Představa, že průměrní lidé budou bojkotovat volby skrze vlastního vstaní z popela průměrnosti, je, ehm, poněkud naivní. Protože i díky takovýmto článkům http://zvedavec.org/prispevky/2013/12/5767-satanuv... vlastně ani nemají šanci, i kdyby chtěli.

300574

11.12.2013 17:12

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

dub 78.?.?.?

Reakce na 300574

tři otázky:

a) máte snad dojem, že v německu a ve francii rozhodují o věcech němci a francouzi? (jak pravila matka rothschilda, jestli bude válka nebo mír o tom rozhodují moji synové).

b) skutečně máte dojem, že vykrádáním a vysáváním kolonií/periferií (kam spadají i členské státy eu na východ od berlína) se upevňuje mír a nevytváří se podmínky pro další kontinentální konflikt? a že je to skutečně v zájmu obyvatel oněch kolonií?

c) můžete nám laskavě vysvětlilt, proč když tady máme, abych použil vaše slova, impéria po minimálně pět tisíc let, jako záruku stability a míru, se neustále válčí, a to právě kvůli zájmům těchto impérií?

300592

11.12.2013 21:51

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

mtk 88.?.?.?

Reakce na 300592

a/ kupodivu mám ten dojem. Na to, co říkala ročildova matka, nebo matka kohokoliv jiného z vysoka kašlu. Moc rečildů zmizí, když na ni přestanete věřit. Pokud se nepletu, tak tohoto času gigantické evropské (a americká) banky dostaly rekordní pokutu od jakési bezvýznamné evropské komise za machinace na finančním trhu. Jistě je to nepoloží, ale kdopak to tady dává pohlavky údajným světovým vládcům? Nějaká komise? Ultrakatolické povídačky o zlých zednářích a iluminátech jsem hodil do koše.
b/ no, Česko si češi rozkradli a vysáli sami. Myslím, že Němci opravdu nemůžou za to, jaký je v čr bordel. Podmínky pro další konflikt? To myslíte jako, že Slováci vystoupí s Marianem Kotlebou z EU a Nato vybombarduje Tatry? Anebo máte na mysli konflikt s Ruskem? A o to dnes někdo stojí? Barosso? Putin? Soupeření o vliv a obchod, nic víc v tom nevidím.
c/ pane dube, válčí se zásadně vně imperia (Jugoslávie) s cílem imperium rozšířit, až na vyjímky (Čečensko). Rusko brání své imperium proti Gruzii, Západ se snaží své imperium rozšířit nejen ohěm a mečem (což je ta horší varianta), ale především kulturně.
Pane dube, kde se uvnitř západního imperia naposledy válčilo od WWII? Možná je tu proto snaha o jednu celoplanetární říši (OSN?)
Není to otázka obhajoby čehokoliv, je to otázka pochopení s vyloučením mysteriózního spiknutí ročildů, židů, mimozemšťanů a jiných škůdců "od přírody dobrého Člověka".

300601

11.12.2013 23:19

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

dub 78.?.?.?

Reakce na 300601

to mnohé vysvětluje.
i ignorování vysávání kolonií/periferií centrem.

a ohledně spokojeného a pokojného vývoje v rámci říše - takže chcete tvrdit, že v řecku, které říše vysála do morku, je klid, mír a pokoj, a nehrozí válka?
chcete tvrdit, že klid a pokoj je ve španělsku, portugalsku, itálii a dalších zemích? chcete tvrdit, že to nehrozí celoevropským konfliktem, až bude překročena hranice a vysávané národy říše se vrhnou na parazity v centru (bruseli)?
no tvrdit to pravda můžete, ale realita bude asi dost jinde, že...

a jediným a hlavním důvodem snahy o celoplanetární fašistickou diktaturu je, že je to jediný způsob, jak si hrstka parazitů může uchovat moc a nakradený majetek a udržet (nesvéprávné) otroky na uzdě (aspoň si to myslí). ale protože žádné ponzi shceme nelze natahovat do nekonečna, ani nelze vysávat do nekonečna hostitele, je výsledek již předem dán. jedinou otázou zůstává míra utrpení a velikost krvavých řek.

a přesně tam vede vždy snaha o udržení jakékoliv říše, obzvláště je-li organizována striktně pyramidovým a tvrdě centralistickým způsobem.
ale některým jedincům se to zřejmě líbí, když pro to tak horují...

300604

12.12.2013 0:19

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

mtk 88.?.?.?

Reakce na 300604

>a ohledně spokojeného a pokojného vývoje v rámci říše
Můžete mi ukázat, kde jsem se takhle vyjádřil??
>chcete tvrdit, že klid a pokoj je ve španělsku, portugalsku, itálii a dalších zemích? chcete tvrdit, že to nehrozí celoevropským konfliktem, až bude překročena hranice a vysávané národy říše se vrhnou na parazity v centru (bruseli)?
Člověče, vy z mého textu taháte něco, co tam vůbec není. Jedna věc je snaha, druhá věc je výsledek. S podobnými problémy se budou potýkat (a potýkají) i Rusko nebo Čína. Nic neroste do nebe.
>a jediným a hlavním důvodem snahy o celoplanetární fašistickou diktaturu je, že je to jediný způsob, jak si hrstka parazitů může uchovat moc a nakradený majetek a udržet (nesvéprávné) otroky na uzdě (aspoň si to myslí).
Aha, takže hrstka parazitů si chce udržet moc a nakradený majetek. No, já celkem fandím jednoduchým vysvětlením, ale to už raději ty mimozemšťany ...
>a přesně tam vede vždy snaha o udržení jakékoliv říše, obzvláště je-li organizována striktně pyramidovým a tvrdě centralistickým způsobem.
jo, může bejt, dosud to zatím nedopadlo jinak. Nicméně, je to stále otevřené, viďte?
>ale některým jedincům se to zřejmě líbí, když pro to tak horují...
Předpokládám, že mluvíte o mě, ikdyž nevím z jakého důvodu. Ani se mi to nelíbí, ani pro to nehoruji. Takhle si to vykládám, a nepotřebuji k tomu vypreparované "parazity". Nerozumím tomu, proč to musím psát po druhé. Jednou to nestačí, dube?

300606

17.12.2013 2:55

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

drobec 188.?.?.?

Reakce na 300606

prepac, ale si mimo. dub ma pravdu

300869

10.12.2013 18:44

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

dub 78.?.?.?

Reakce na 300543

a nad tímto jako správný vymaštěný eurohujer musíte slintat blahem, že:


http://rt.com/news/eu-pollution-levels-kill-937/

300555

10.12.2013 18:58

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300555

Omlouvám se. Nedošlo mě, že na zdejší podmínky komunikuji s hodně tvrdým dřevem. I když... oproti některým exotickým dřevinám je dub přece jen natvrdlým, nikolivěk tvrdým. [chechtot]

300558

9.12.2013 23:09

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Riša 193.?.?.?

Reakce na 300497

no, ano, ale ti hladoví co neumí číst a psát jsou nejvýkonnější bojovníci. nemají co ztratit a ani nevědí... kvalita života je počet nábojů do kalašnikova, nebo m-16 a další lahůdky. jistě ne moudra senecy, například a dalších moudrých...

300501

10.12.2013 17:13

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300501

Takže podle tebe "jediná jistota je kulomet". Ale pozor! "Kdo s čím zachází, s tím taky schází". Je to sice jedna z moudrostí předků, ale není radno jimi opovrhovat. Mají totiž jednu nepříjemnou vlastnost - platí. [vyplazený jazyk]

300544

10.12.2013 6:56

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 300497

Hlad je motorem evoluce v celé živočišné říši. Přežranost a "léčení", stejně jako současný systém vzdělávání je brzdou
a zpátečkou. I to je svým způsobem vývoj.
Ostatní věty Vašeho příspěvku mi podezřele připomínají dávné prvomájové projevy a kecy z bolševického politbyra.

300520

10.12.2013 17:35

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300520

Ten tvůj první odstavec postrádá logiku, takže vývojem bude přece jen nejspíš něco z těch keců politbyra o míru, o práci, o spolupráci k naplňování potřeb atd. Nebo má ten současný "neřád světa" nějakou jinou vizi, nežli je sebedestrukce civilizace? Tak to sem s ní, ať neumřeme blbí! [zmaten]

300546

11.12.2013 13:40

RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU není krok správným směrem

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 300497

viz HDP na hlavu:
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2004rank.html

300587

9.12.2013 23:02

DOTAZ - KRAJNÍ NEKOREKTNOST ČESKÝCH MÉDIÍ.

Riša klobasa (tečka) klobasa (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Mám dotaz, proč tady nikdo tady nedal článek a nespustil debatu nad opravdu krajně neetickým počinem někoho z lidí ČT o vypuštění soukromého rozhovoru premiéra (snad ještě dlouho v demisi(naštěstí)) o takzvané "nechuti" k cestě na pohřeb Havla Arafata Mandely. Nebudu dál rozvádět, každý jistě máte k této problematice svůj názor...

300500

9.12.2013 23:33

RE: DOTAZ - KRAJNÍ NEKOREKTNOST ČESKÝCH MÉDIÍ.

dub 78.?.?.?

Reakce na 300500

a) proč to uvádíte zde
b) a co, jen se dostalo ven nahlas to, co si myslí úplně všichni politici, kteří tam pojedou hrát divadlo a promenovat se jako pokrytci[smích]

300503

9.12.2013 23:27

Pitomy clanek.

Stacey Draschka 109.?.?.?

Bydlim na Ukrajine, v Charkove, byla jsem v Kyjeve, a vse co se u nas deje vidim na vlastni oci, ten clanek je naprosto prohlany od zacatku do konce.[překvapení]
Doporucuji precist tohle:

"Syn pedsedy vlady Ukrajiny Alexej Azarov je pobouren lzi a dezinformace v ruskych mediich"
http://all.kharkov.ua/news/idn/265757.html

300502

9.12.2013 23:49

RE: Pitomy clanek.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 300502

Tak jak to je? Napište, jak to vidíte, pokud to bude čtivé, rád to uveřejním.

300504

10.12.2013 0:06

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300502

A v ČR nebo v jiné postkomunistické zemi to znáte, víte, co nám přineslo členství v EU? Že už nejsme soběstační prakticky v ničem, EU šlo jen o náš trh, a přesně tak to bude i u vás, dál budete občany druhé kategorie. Nějaký Chirac (bývalý prezident Francie) vám řekne, že máte jen držet hubu.

Ta vaše proevropská sebranka jsou jen zrádci v cizím žoldu, u nás to bylo zrovna tak, nebyli jsme o nic chytřejší než vy, to je pravda. Možná že oligarchové, kteří vládnou u vás teď nejsou nic moc, ale spojením s EU si tedy nepomůžete. Asi darmo mluvit, chcete si to vyzkoušet [pláč]

300505

10.12.2013 0:36

RE: Pitomy clanek.

petesv 95.?.?.?

Reakce na 300502

Autorka poznámky je evidentně politicky korektní oranžada. V uváděném odkaze není ani slova o současném pokusu státního převratu, financovaným Sorosom a spol.
Syn premiéra Azarova, jinak poslanec Alexej Azarov se rozčiluje, že ukrajinci jsou vykreslování v ruských mediích jako nevděčníky, příživníci, atd.- negativně.
Marně se rozčiluje, já bych dodal, že ukrajinská politická reprezentace se chová jak nejlevnější prostitutky.
Prolhaný není článek, ale ten příspěvek modrokomsomolky. To je přesně ten styl dezinformace, co vidíme denně v sračkometech.

300507

10.12.2013 1:25

RE: Pitomy clanek.

petesv 95.?.?.?

Reakce na 300507

tamtéž: http://all.kharkov.ua/news/state/na-maidane-nahodi... "Zástupci velvyslanectví Evropské unie jsou na Evromajdane v Kyjevě... Britské velvyslanectví dodalo, že podle jejich informací, řada diplomatů z velvyslanectví zemí EU jsou na Evromajdane." Je to bezostyšné vměšování do cizích záležitostí. Všude na západě takoví diplomaté by byli "persona non grata" a pakovali by saka-paka do 48 hodin.
Jenomže Janokovič se pokoušel sedět rovnou na třech židlích, i když EU není židle, jenom takový menší podstavec pro nohy u té americké židle. Nechal američanům naprosto volnou ruku pro působení na Ukrajině. Na americkém vealvyslanectví běží delší dobu program přípravy ukrajinských disidentů. Stovky "nezávislých" fondů a nadací, politicky korektní prestitutky ve všech mediích, i ve státních - nyní Janukovič sklízí výsledky svého "směřování do Evropy".
Je typické, že stany, přikrývky atd se objevily v dostatečném množství hned po zahájení bengalu. Zřejmě se chystali na volby 2015, dnes je to jenom,falešný start.

300512

10.12.2013 8:55

RE: Pitomy clanek.

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 300507

Autorka poznámky je evidentně politicky korektní oranžada.
zatímco ty jsi zcela korektní a nekritický rusofil, co naplat, ostatně těžce a nekriticky prorusky je laděný celý web, takže lidi jako ty se tu kupí jako inventář [smích]

300524

10.12.2013 18:05

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300524

S jakým výsledkem tam dopadly volby? No? Pochlub se. Premiérka přece po nich skončila v base!

A kde se vzala ta připravenost a vybavenost "opozice", k tak nehorázným požadavkům na změny toho výsledku? To bylo spontánní, na ten docela nečekaný příklon k RF a odmítnutí připojení k EU? Nebo to bylo skrytě a daleko dříve připravené z USA a EU, čekajících jen na vhodnou chvíli k pokynu té "opozici", provést státní převrat?

Žádná revoluce není spontánní. Ani ta Husitská, ani ta Francouzská, ani ta zdejší "sametová" jimi nebyly. Všechny mají více, či méně skrytou přípravu a čekají jen na vhodnou příležitost ke spuštění. Na té Ukrajině je tomu po krachu té "oranžové" jen pokus o její repete a jestli to ten Janukovič nezarazil a nezarazí, narazí jeho ti "povstalci" na kůl. [naštvaný] [bliji]

300550

11.12.2013 10:15

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 300550

Žádná revoluce není spontánní. Ani ta Husitská, ani ta Francouzská
aha, pán je filozof...
jenže obvykle tomu předchází všeobecná mizére, kterou režim nedokáže řešit, když budou mít lidi plný koryta, nebudou po ničem pošilhávat a do ulic je nikdo nedostatne, až tak je to prosté... [smích]

300583

10.12.2013 0:57

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 300502

Dobrý den,

já sice na Ukrajině nebydlím, ale párkrát jsem tam služebně byl - ve Lvově. Když jsem večer seděl s přáteli u piva, vína a vodky, samozřejmě přišla řeč na národnostní problémy. Když se místní dověděli, že jsem ze smíšené česko-slovenské rodiny, ptali se mně, kdo za dob ČSSR koho utlačoval. Češi Slováky nebo naopak. Já jim řekl, že nikdo. Tak proč jste se rozdělili? Pár slovy se to asi těžko dalo vysvětlit, tak jsem jim řekl, že prostě Slováci to chtěli zkusit sami za sebe. Češi jim to přáli. Vy jste je nechali jít? Neuvěřitelné, zněla ukrajinská odpověď.

Taky přišla řeč na Rusko. Já měl kdysi Rusů plné zuby, nemohl jsem jim odpustit povinnou ruštinu, komunismus a rok 1968. Jenže po skoro 25 letech co je naše zemička "na druhé straně", vidím, že Rusko alias SSSR bylo přece jen upřímnější a lepší spojenec než západní země. Pro ně jsme jen Východní Evropa, všechno v jednom pytli. Nezajímáme je, jen jako odbytiště pro šunty, které u nich nikdo nechce. A případný nárazník pro případ imperiálního boje s Ruskem. Když jsem byl v Americe, Amíci ani nevěděli, že nějaká Czech Republic existuje, ještě tak Czechoslovakia a mysleli Jugoslávii. Byl jsem pro ně jen jakýsi Rusák z východu. Ivan. Chápete ten otřes? Já Čech a zároveň Slovák, který měl Rusů po krk.

To celé nepřátelství (naše i vaše) s Rusy je strašný omyl, za který do jisté míry možná můžou všechny zúčastněné strany, ale nemá-li být se Slovany konec, je potřeba to zarazit. Momentálně má Ukrajina posloužit Západu jako beranidlo proti Rusku, a to je hodně špatně. Bude-li konec s Rusy, bude konec se všemi Slovany, i s vámi, Ukrajinci.

EU je ve své podstatě protislovanská, jak je patrné z její role na Balkáně a koneckonců možná i při rozdělení Československa ráda asistovala. Malí se ovládají lépe. Poláci vám nepomůžou, ti sami sebe vidí jako malé velké impérium, už skoro jako Rusko, a role hrobařů a zrádců slovanstva, kterou na sebe někteří polští politikové vzali, je obzvlášť ostudná. Měřit se s nimi může už jen náš český hrdina, humanitární bombardrér Havel...

300508

10.12.2013 15:28

RE: Pitomy clanek.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 300508

souhlasím, palec nahoru

300538

10.12.2013 21:43

RE: Pitomy clanek.

Fanny 194.?.?.?

Reakce na 300508

Moc pěkně napsané!!!! [smích] [smích]

300568

10.12.2013 5:32

RE: Pitomy clanek.

Enebene6 109.?.?.?

Reakce na 300502

Jsem na Ukrajině, pracuji zde. Sleduji celou situaci, mluvím s místními lidmi, sleduji ukrajinská média.
Celý článek je lež !

...krom toho se nejedná o "Postřehy z demonstrací" jak slibuje název článku, ale o nepodložené spekulace. Už jen první odstavec: "Potomci těch, kteří v roce 1941 přešli na stranu Hitlera, sloužili v okupační policii...." -jak to očitý svědek poznal??...
nebo: "Na slušně (normálně) oblečeného člověka se dívají jako na svého nepřítele, v myšlenkách už si oblékají jeho kabát a boty. Lačně se dívají na okázalé vitríny butiků a na mladé dívky." to už je otevřená manipulace nebo část scénáře hloupého filmu. Na Kyjevské majdanu nic takového není! Ti lidé vědí co chtějí! V první řadě jde o svobodu, rovnoprávnost a spravedlivé zákony pro všechny.

300519

10.12.2013 7:22

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300519

Prosím Vás, upřesněte, s kým že to chtějí být rovnoprávní? A kde, ve které zemi už jsou ty spravedlivé zákony pro všechny?

Že jim může na dveře zabušit exekutor, před kterým nepotřebují mít žádnou právní ochranu, nebo že mohou být svobodně vyhozeni z práce, aniž by mohli něco plknout? Že si mohou svobodně v Lídlu koupit cizí potraviny, tedy, ehm, když na ně budou mít peníze?

300522

10.12.2013 18:26

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300522

Vzít si na paškál z těch řetězců právě Lídl, to je hodně mimo mísu. Jak na sortiment, kde je spousta domácích potravin a levnějších nežli jinde, tak na nepřehlednost v uspořádání a fronty u kasy, si sotva lze postěžovat a "MoUdrostak" s tím jeho "lídlováním" je trapný, nebo jen pomlouvá konkurenci.

300554

10.12.2013 19:55

RE: Pitomy clanek.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 300554

Tady obetuju príspevek.
Myslím, že se na Moudrostrakovy metafory díváte už príliš negativne a jednostranne.

Je rozhodne lepší napsat Lídlující, protože to prípomíná spíš jódlující, nebo zpívající, než baumaxující, hornbachující, obijící, tescující, kauflandující, hypernovující, carrefourující, coopující, albertující... snad jsem nekteré neprávem vynechal?

Musím uznat, že si vybral dobre. Krome toho do toho Lídlu opravdu chodí dost lidí, tak to také vyjádruje vetšinu, nikdo asi netvrdí, že Lídl není v nečem úspešný.

Je to sice trochu pamfletizační, i s naivnepravicovými pepíky copak se ale vetšina tak nechová? Není práve ta vetšina odpovedná za to, že peníze nasmeruje pryč za hranice? Na druhé strane kdo kázal našim navalit marže do nebe, že ano. Jakobychom neumeli držet pospolu, tak co s tím. Také občas chodím do retezcu, má to i své výhody. Možná bych mel méne, ale kdo to reší a se za tím ohlíží? Ušili jsme si to takhle sami.

Máme zde dlouho očekávanou demokracii vetšiny coby nástroj na ovládání vlád. Proste jen každá metla jinak mete.

300559

10.12.2013 20:52

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300559

No tedy ..."Jakobychom neumeli držet pospolu, tak co s tím"... a v kapitalizmu, kde zisk je jedinou uznávanou hodnotou? Na druhé straně ale ti kdož zde vládnou z vůle lidu, by se měli chovat obdobně kořistnicky jako ti zahraniční podnikatelé a požadovat pro ten lid maximální zisk ve formě mezd a daní. On z těch řetězců by jen málo kdo šel zkoušet své štěstí do jiné země. Jeho místo by ihned nahradila konkurence, jak se to už nejednou stalo a podávat za to žalobu za zmařenou investici je iluzorní představa Jenže ti naši "zákonodárci", či spíš "zákonoborci" jsou dílem připosraní, dílem zkorumpovaní a dílem dokonce ve střetu zájmů, tak není divu že jsme kde jsme - v kocourkovském Absurdistánu, jako Alenka za zrcadlem.

300563

11.12.2013 20:00

RE: Pitomy clanek.

Enebene6 109.?.?.?

Reakce na 300522

Chtějí být rovnoprávní Ukrajinec s Ukrajincem : aby platila pravidla pro všechny, aby existovala vymahatelnost práva, aby byly zákony srozumitelné a neměly pro každého jiný výklad: někdo neplatí, někdo musí zaplatit, někdo dostane pokutu - za cokoli, jiný zaplatí i zy ty, kteří platit nemusí: daně, poplatky. Kdo se trochu zasnaží a něco málo vydělá, čeká ho úřední šikana: ne kontroly podle zákonů a pravidel. To neplatí pro ty, kteří se nezákoně obohacují, berou úplatky a nebo jednoduše rozkrádají. Je tu hodně schopných lidí, ale jakmile by něco vybudovali, zaplatí víc než mohou vydělat. Což ale samozřejmě neplatí pro velké průmyslové podniky, které jsou přímo navázané na vysoké politiky vládní strany.
Pokud se nepodřídí, skutečně jim někdo pravděpodobně zaklepe na dveře, ale nejde o exekutora. A o kupování zahraničních potravin a dalšího zboží nejde už vůbec: to tu všechno je běžně v obchodech. Krom toho v Ukajině mají dost vlastních dost kvalitních producentů potravin, s tím tu problém opravdu není.

Jinak: byla jsem dnes na Náměstí Nezávislosti v Kyjevě. V noci na dnešek proběhl velký zásah na vyčištění plochy [smích] Přesto od rána Náměstí bylo plné lidí: studenti, mladí, staří...přicházeli stále další.
A všicni byli slušně (normálně) oblečení lidé - viz prolhaný článek.Boty a kabáty mají všichni vlastní. "Okázalé butiky" byly přes den normálně otevřené a nikdo si jich nijak nevšímal: ti lidé jsou tam pro něco jiného a jsou naprosto úžasní! Je tam skvělá atmosféra. Všem držím palce a blahopřeji k jejich odvaze a vytrvalosti!

300595

12.12.2013 5:52

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 300595

Prosíííím nevstupujte do EU! Zachraňte se a nevstupujte!

300610

12.12.2013 6:27

Pitomi euro-optimisticti idealisti s ruzovejma brejlema a vatou v usich

Vưlgār van den Hűłwwāţh 188.?.?.?

Reakce na 300595

s eurosojuzem prijde vetsi bida. ti bohati zbohatnou, sefove velkych podniku budou jeste arogantnejsi, lidi si budou rovni v pravu byt placeni cim dal min. malej soukromnik na tom bude jeste hur, protoze mu pribude euroadministrativa a konkurence ze starych zemi eu.

Da se rict,ze krome nevelke vrstvy, ktera uz je na tom dost dobre, si nikdo moc nepolepsi,za to zamestnani a mensi podnikatele si o dost pohorsi.

300612

12.12.2013 19:59

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300595

Prosím, to si vážně myslíte, že jedině vstupem do Eu si vymůžete svá občanská práva?? A myslíte si, že i u nás SI JSME PŘED ZÁKONEM VŠICHNI ROVNI ?? To je největší omyl, kdo má u nás peníze, je nedotknutelný, kdo je nemá, sedí v base.. Na papíře je to sice napsáno, ale soudí se PODLE MAJETKU !!
EU Vám žádná práva nezaručí, jen třeba těm, co budou přímo kolaborovat pro Brusel..

Jinak je to asi takto - žena/muž se chce provdat za bohatého partnera, tak mu lže, jak ho miluje, jak se o něho bude starat, jak se spolu budou mít dobře a při tom myslí jen na jeho peníze.
A po svadbě ho při rozvodu o všechno oškube..

Bohužel, jste v tomto moc naivní, jak my v roce 1989..
A hlavně - PŘEČTĚTE si smlouvu o přístupu k EU !!!
Více vůbec, co se má podepsat?????
Pokud ne, dobře Vám tak a EXEKUTORA na Vás - západní firmy, co vás (Ukrajinu) vysají do morku kostí a odhodí na smetiště..
Přeji Vám hodně štěstí a rozumu - myslete hlavou a ne břichem..
[cool]

300641

13.12.2013 0:29

RE: Pitomy clanek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300595

"A o kupování zahraničních potravin a dalšího zboží nejde už vůbec: to tu všechno je běžně v obchodech. Krom toho v Ukajině mají dost vlastních dost kvalitních producentů potravin, s tím tu problém opravdu není."

Proboha, to my jsme měli taky!!! EU vám to všechno zakáže nebo koupí a zruší. Dostanete kvóty, které nebudete smět překročit, vaše kvalitní výrobky se nebudou smět ani jmenovat podobně jako ty západní. A budete nakonec všechno dovážet, jako my teď. Přesně o to EU jde, potřebuje jen váš trh a zlikvidovat vás jako konkurenci. Žádná pomoc, s vašimi zlodějskými oligarchy se EU klidně domluví, nebo vymění ty neposlušné. Jste pro Západ jen lidi druhé nebo třetí kategorie.

300648

11.12.2013 23:53

RE: Pitomy clanek.

disident 88.?.?.?

Reakce na 300502

možná,že by bylo dobrým řešením,aby si Ukrajinci(hlavně ti na západě země)zopakovali zkušenost,která je 70 let stará a na kterou patrně zapomněli.Před 70 lety též obyvatelstvo západní Ukrajiny vítalo nacistický Wehrmacht jako svoje osvoboditele,ale neuvědomili si,že pro nacisty jsou Untermensch a probudili se až tehdy kdy je nacisté začali masakrovat.Dnes se nebude jednat o masakr fyzický,ale ekonomický,ale výsledek bude podobný:vydrancovaná země.Jeden z vůdců dnešní "revoluce"pan Jaceňuk,který ještě jako ministr vlády paní Tymošenkové,notně opily ztropil incident na německém letišti,kdy začal anglicky nadávat německým úředníkům pasové kontroly,ti mu nasadili pouta a dali ho za mříže a teprve po složitém diplomatickém vyjednávání byl propuštěn.Kdyby jim nadával ukrajinsky,možná by to dopadlo lépe.

300605

10.12.2013 0:18

V duchu tereziánského nevolnictví

Josef Druhota 172.?.?.?

>Pokud vím, volby na Ukrajině dopadly jak dopadly a vše bylo podle všeho v pořádku.

Volby se vyhrávají sliby, ale musí to být chytré sliby aby se lidičky nezačli bouřit, když se vítězné sliby nesplní z důvodu realné neproveditelnosti.

Jen rozený a na slovo vzatý nevolník může poznamenat že volby na Ukrajině dopadly jak dopadly a spokojit se s osudem.

Tak Kyjevané zdemolovali sochu Lenina... No to si teda "pospíšili". Jako by nějak pozapoměli že Lenin sesumíroval ve své syfilitické palici zřizení, které se postaralo o to aby na Ukrajině v letech 1932-1933 vypukl hladomor, který se vším všudy odečet od populace Ukrajiny miliony obyvatel. A ze západu později nepřišlo nic lepšího, když na dveře zaklepal další výtečník, tentokrát Hitler. Ovšem v nejsilnější zemi EU, tedy v Německu je nacistická strana zakázaná. To samé se ale nedá říct o Rusku kde má komunistická strana druhé nejpočetnější zastoupení v Dumě. Takže západ se jeví pod historickou lupou jako lepší zlo. Kde je napsáno že v Rusku jednou nevyhrají komunisti volby? Nikde. A Ukrajinci jsou si toho moc dobře vědomi. No je pravda že Putin je dobře vycvičený KGB agent a že by asi poslal tanky do moskevských ulic kdyby jeho strana propadla ve volbách, ale na to se nedá spoléhat.

300506

10.12.2013 1:16

RE: V duchu tereziánského nevolnictví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 300506

Sochu Lenina nechali Ukrajinci celkem rozumně po dlouhou dobu stát, i když se k němu nikdo neodvolával a nic pro ně neznamenala. To je spíš české specifikum, že přejmenovávají kde co, ulice, letiště, bourají pomníky a za vlastní historii se stydí. Kolikrát není ani divu, ale aspoň trochu statečnosti při jejím nesení by neškodilo. Jsme super-zbabělý národ, už několik set let.

No ale zpět k Ukrajině: stržení Leninovy sochy ukazuje kamsi ke strýčkovi Samovi za moře, kde se to celé naplánovalo, při jejich hlubokém porozumění tomu, co lidi východní Evropy trápí. Lenin to rozhodně není, ani na Ukrajině. Má to být vnější ikona ukrajinské revoluce, protože oni mají smíchané všechno dohromady a východní Evropa, to je Rusko a Rusko je komunismus, i kdyby Putin na koze jezdil.

300510

10.12.2013 1:32

RE: V duchu tereziánského nevolnictví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 300510

Národ, který neustále mění verzi své historie, musí navenek vypadat velmi trapně. Není divu, že to s ním jde z kopce - když nemá žádnou minulost (pořád mění její výklad), nemá tradice, kterým by věřil a tak nemůže věřit ani své budoucnosti.

Možná je to jen náhoda, možná ne - když v Číně, po té co si prožili Kulturní revoluci, ve které si zničili obrovské historické poklady, a teprve po ní začali přijímat celou svou minulost - císaře i Mao Ce-Tunga, se jim začalo dařit.

300513

10.12.2013 3:00

Jj, mnoho z demonstrujících "fašistů" si rozhodně nepřeje diktaturu Brusele

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 300510

ale podobnými rejdy k ní pochopitelně přispěje. Bude mít dobrý pocit naplnění "historické úlohy" a pak tu těžce nabytou suverenitu navždy zazdí. Toho si byli a jsou vědomi i nacionalisté slovenští, ale prostě si nemohli pomoci...
S demonstranty se bratřil i náš ministr Kohout, pochopitelně bez pobouření presstitutů, které jinak strašně vzrušuje slůvko "vole".
Je nutno chápat tvrdou realitu i historii tohoto pozoruhodného státního útvaru, je zde podobně jako jinde ve střední Evropě více dějin, než tento region dokáže unést.
Zájmy odrusených rurálních Haličanů a čistě etnických Rusů z průmyslového východu jsou zjevně v rámci státu bez historické tradice velmi obtížně slučitelné, takže "Evropané" - je pozoruhodné, jak si toto označení pro sebe usurpovali bruselští slouhové plutokratů ovládající cca 60 % světadílu - mohou opravdu ve spolupráci s liberálně fašistickými USA přivodit minimálně rozdělení země...

300516

10.12.2013 21:23

RE: V duchu tereziánského nevolnictví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 300506

Jědině tak pod historickou lupou toho, který neví kam se s ní podívat...Bolševizmus přišel do Ruska ze západu, Rusové mu neveleli a s nynejšími komunistickými stranami(třeba s tou naší) je v přímém rozporu.

300565

11.12.2013 20:16

RE: V duchu tereziánského nevolnictví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300506

Dívejte a co když ta vaše "lupa" funguje jako zrcadlo?? Že převrací obraz, takže "válka=mír", "svoboda=otroctví", "pravda=lež".. A nezapomínejte, že historii píšou vítězové a co mohou tedy kapitalisté psát o komunistech, kteří jim chtějí sebrat majetek a vytvořit beztřídní společnost?? Je jasné, že za to je nebudou chválit.. Takže se podívejte na druhou stranu lupy, třeba je opravdu vše jinak.. [cool]

300597

10.12.2013 5:10

Kdyz by ste vo tom nevedeli

Satanist 75.?.?.?

tak Ukrajina je zadluzena az do prdele jak si tez muzete zjistit. Ted jeste vyzebrala z Ciny 3.7 bilionu .... Tak az Ukrajina vleze do EU se ceskym krateru zas muzete tesit na to jak vam Brusel poruci calovat......

300518

10.12.2013 15:31

Jsme v 3WW

ludy 78.?.?.?

jen si to nedokazeme priznat, az USA dostavej USS lode zacne skutecna, dnes se hraje o prevahu v konecnym scenari tak aby valku vyhral Zapad. [bliji]

300539

10.12.2013 20:43

RE: Jsme v 3WW

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 300539

jj je to přesně tak, jde o posunutí válečné fronty co nejblíže k Rusku- pokud možno až do Ruska. Asi si západ vzal k srdci pořekadlo, že 3krát stejnou chybu(Napoleon, Hitler) udělá jen blbec.
Co se týká Ukrajiny, možná by bylo taktičtější ji tomu západu nyní přenechat, Ukrajinci to potřebují zažít, pak pochopí relativně velmi rychle.

300560

10.12.2013 23:17

RE: Jsme v 3WW

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 300560

Kdepak ty věci. Když je schlamstne EU, tak už nic chápat nebudou. Je přece známo, že území není dobyto, dokud naň nevstoupí bota pěšáka a Ukrajinu je tak zapotřebí co nejrychleji vyřadit coby možnou překážku na cestě NATO do RF, protože kapitál USA a EU potřebuje východní suroviny a trhy bez použití svých jaderných zbraní, zato s jejich takovou převahou, že se RF vynuceně vzdá použití těch svých a v konvenční válce pak nemá proti obklíčení NATO šanci se ubránit.

Jenže ani to není řešení nafurt. Kapitál vyžaduje neustálý růst zisků, jinak hyne na úbytě. Čím rychleji však ty nabyté trhy přecpe a přestanou produkovat růst zisků, tím dříve dojde na jeho již konečnou krizi, řešitelnou jedině globálním válečným ničením a poválečnou obnovou zničeného. Těch gojů je přece nechutně přemnoženo a když se z 90% mezi sebou vytlučou, ó tak to bude zaručený kšeft na dalších pár set let.

300572

12.12.2013 21:00

RE: Jsme v 3WW

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 300572

Však Rusové už varují, že použijí své jaderné zbraně i v případě napadení konvenčními... Začíná to být "zajímavé".

http://czech.ruvr.ru/2013_12_12/Dmitrij-Rogozin-Ru...

300645

11.12.2013 13:21

článek připomíná Kojzarovo Rudé právo

r.m. 94.?.?.?

napsal ho rusák předpokládám.
Ale jestli by vítězství ukrajinských Eurohujerů znamenalo jejich ještě větší příliv do ČR, tak ať si je raději Rusko nechá na dvorku.
Už teď díky plánům NWO jich tu máme tolik, že zničili pracovní trh, snížili reálné mzdy a jejich mafie řadu oborů pro Čechy zavřely 100%. [bliji]

300586

11.12.2013 18:09

RE: článek připomíná Kojzarovo Rudé právo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 300586

"Už teď díky plánům NWO jich tu máme tolik, že zničili pracovní trh, snížili reálné mzdy a jejich mafie řadu oborů pro Čechy zavřely 100%. "

To vše zařídil proces privatizace, resp. jeho výsledek za významného přispění našich vládnoucích činitelů.

Práce je tady prostě jen pro námezdní dělníky - a to na rozdíl od nás hoši z venku zvládají.

PS Samozřejmě s Vámi souhlasím.

300594

12.12.2013 2:04

RE: článek připomíná Kojzarovo Rudé právo

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 300594

Ze prej jeste dnes v ceskym krateru Ukrajinci u doktora vyfasujou poradnej kopanec do riti a brozurku s poucenim aby si koupili hajzlpapir a nevytirali si prdel pytlem vod cementu jinak zas budou mit stejnej problem se vysrat ... [chechtot]

300607

12.12.2013 20:12

Naivita protestujících studentů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Krásný postřeh polského publicisty!!!

V pátek jsem se vrátil ze západní Ukrajiny. Učím tam studenty. Hovořili jsme samozřejmě o eurocentristickém úsilí jejich země. Proč chtějí do EU? Kvůli bezvízovému režimu. O tom mluvili všichni. A jejich očekávání, pokud jde o ekonomiku? - víc vydělávat. S nedůvěrou přijímali moje vysvětlení, že EU jim platy nezvýší. A jaká jsou jejich očekávání v oblasti infrastruktury? – opravit silnice. Nedokázali přijmout argument, že silnice si mohou dát do pořádku i sami. Nikdo z mých studentů nesouhlasí s tím, že by měl po vstupu do EU platit víc za cokoli, mimo jiné i za benzín a plyn. Za půl hodiny sice u mladých lidí ze západní Ukrajiny eurocentrismu ubylo, úplně ale nezmizel – to kvůli vízům.


http://czech.ruvr.ru/2013_12_12/Ukrajina-Polsko-ok... [cool]

300643

Příspěvků: 71

09.12. 19:33 michalll  Pernamentní revoluce
09.12. 19:51 Vladimír Stwora  RE: Pernamentní revoluce
09.12. 19:35 ppppp  demokracia sa stala nástrojom
09.12. 19:52 Sluno  ...
09.12. 22:37 steve  RE: ...
09.12. 20:58  Článek je pravdivý...
10.12. 07:26 Moiry  RE: Článek je pravdivý...
12.12. 08:10  RE: Článek je pravdivý...
12.12. 09:19  RE: Článek je pravdivý...
12.12. 21:46 Moiry  RE: Článek je pravdivý...
13.12. 13:10 disident  RE: Článek je pravdivý...
13.12. 23:40 Moiry  RE: Článek je pravdivý...
09.12. 21:09 Miloslav  Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
09.12. 22:21 dub  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 17:07  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 18:11 dub  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 18:49  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 21:49 dub  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
11.12. 00:48 mtk  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
11.12. 17:12 dub  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
11.12. 21:51 mtk  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
11.12. 23:19 dub  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
12.12. 00:19 mtk  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
17.12. 02:55 drobec  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 18:44 dub  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 18:58  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
09.12. 23:09 Riša  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 17:13  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 06:56 Moiry  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
10.12. 17:35  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU je krok správným směrem
11.12. 13:40 JanaJ  RE: Události na Ukrajině potvrzují, že EU není krok správným směrem
09.12. 23:02 Riša  DOTAZ - KRAJNÍ NEKOREKTNOST ČESKÝCH MÉDIÍ.
09.12. 23:33 dub  RE: DOTAZ - KRAJNÍ NEKOREKTNOST ČESKÝCH MÉDIÍ.
09.12. 23:27 Stacey Draschka  Pitomy clanek.
09.12. 23:49 Vladimír Stwora  RE: Pitomy clanek.
10.12. 00:06  RE: Pitomy clanek.
10.12. 00:36 petesv  RE: Pitomy clanek.
10.12. 01:25 petesv  RE: Pitomy clanek.
10.12. 08:55 raskolnikov  RE: Pitomy clanek.
10.12. 18:05  RE: Pitomy clanek.
11.12. 10:15  RE: Pitomy clanek.
10.12. 00:57  RE: Pitomy clanek.
10.12. 15:28 ppppp  RE: Pitomy clanek.
10.12. 21:43 Fanny  RE: Pitomy clanek.
10.12. 05:32 Enebene6  RE: Pitomy clanek.
10.12. 07:22  RE: Pitomy clanek.
10.12. 18:26  RE: Pitomy clanek.
10.12. 19:55 ppppp  RE: Pitomy clanek.
10.12. 20:52  RE: Pitomy clanek.
11.12. 20:00 Enebene6  RE: Pitomy clanek.
12.12. 05:52  RE: Pitomy clanek.
12.12. 06:27 Vưlgār van den Hűłwwāţh  Pitomi euro-optimisticti idealisti s ruzovejma brejlema a vatou v usich
12.12. 19:59  RE: Pitomy clanek.
13.12. 00:29  RE: Pitomy clanek.
11.12. 23:53 disident  RE: Pitomy clanek.
10.12. 00:18 Josef Druhota  V duchu tereziánského nevolnictví
10.12. 01:16  RE: V duchu tereziánského nevolnictví
10.12. 01:32  RE: V duchu tereziánského nevolnictví
10.12. 03:00  Jj, mnoho z demonstrujících "fašistů" si rozhodně nepřeje diktaturu Brusele
10.12. 21:23  RE: V duchu tereziánského nevolnictví
11.12. 20:16  RE: V duchu tereziánského nevolnictví
10.12. 05:10 Satanist  Kdyz by ste vo tom nevedeli
10.12. 15:31 ludy  Jsme v 3WW
10.12. 20:43  RE: Jsme v 3WW
10.12. 23:17  RE: Jsme v 3WW
12.12. 21:00  RE: Jsme v 3WW
10.12. 15:38 ludy  200 let terorismu USA
11.12. 13:21 r.m.  článek připomíná Kojzarovo Rudé právo
11.12. 18:09  RE: článek připomíná Kojzarovo Rudé právo
12.12. 02:04 Satanist  RE: článek připomíná Kojzarovo Rudé právo
12.12. 20:12  Naivita protestujících studentů

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 626