Diskuze k článku

Je svoboda zasadit si vlastní semínko základním lidským právem?

Příspěvků 36

5.12.2013 4:36

demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

karel4u 201.?.?.?

Co jsou lidska prava? Kazdy ma sve mineni, mnozi si mysli, ze jejich pravo je to, ze mohou volne okradat jine bez zadne odpovednosti k narodu ve kterem ziji. Ac lide veri v demokracii, tato neni idealni zpusob vladnuti. Ale abych to shrnul a nebylo by to dlouhe. Kdyz nemate radi analni sex, tak prestante chodit do kostela.Nebo, Vytahnete si kalhoty, otocte se k panu farari celem a reknete mu, ze jestli to zkusi jeste jednou, takmu date pres drzku. Musite za sva prava bojovat tak jako vasi dedove, to co si vyprosite je jen zlomek toho co si vybojujete.

300302

5.12.2013 8:19

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Aleš 88.?.?.?

Reakce na 300302

Ano, asi nezbývá nic, než bojovat. A to navzdory mému osobnímu přesvědčení, že pouze dobro přináší zase dobro.

300306

5.12.2013 14:44

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 300302

A co je idealni zpusob vladnuti?
Problem totiz neni v demokracii ale prave v tom, ze vetsine lidi chybi uvedomeni. Takze abych pouzil vase prirovnani s analnim sexem (nechtenym), jakoby se problem nechteneho sexu tocil kolem farare a ne kolem sexu samotneho.
Dokud lidem tohle nedojde, muzete si vymejslet -acie, -chie ci -ismy a furt to bude stejny. Nekdo vam bude jebat pr.el. Proc? Protoze z nejakyho duvodu vam vadi ta predstava, ze by ten anal vubec nebyl. A tak zas honem honem najit farare, ucitele, starostu, reditele ci kohokoli, kdo vas opicha a na koho se bude moc kricet, ze vas opichal. Protoze bez jebacky to prece nejde, to by byl velkej bordel, ze?

300327

5.12.2013 16:30

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 300327

Zajimave je, ze jen vy jste odpovedel na muj nechutny prispevek. Ostatni debatuji technickosti na urovni prumyslove skoly. Kazda debata v cesku se k tomu vzdy zvrhne. Vzdy se najde nekdo, kdo chce ukazat, ze se lepe ucil, ale detaily bohuzel unikaji. V tomto clanku to opravdu neni o prodeji seminek, ale o schopnosti narodu prezit a tvorit si svou vlastni alimentacni nezavislost. Je to o rostoucim svetovem fasismu, ktery se nepozorovane dostal k moci prevlecen za demokracii. Protoze lide nevi, co je demokracie.
V posledni dobe v Cesku je velmi aktivni policie. Bije lidi. Proc tedy neudelat petici k te demokraticky zvolene vlade pro mekci obusky?

300333

5.12.2013 19:26

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 300333

Mýlíte se.
Článek je poněkud pozdním výlevem čerpajícím z článků psaných druhořadými novináři čerpajícími z aktivistických prohlášení.
Je příkladem té nejtrapnější manipulace pod zástěrkou dovolávání se jakýchsi práv, zatímco původcům šlo leda o zviditelnění.
Schopnost vytvořit si "alimentační nezávistlost" je dávno ztracena, protože o zdrojích a způsobu výroby a distribuce potravin rozhoduje trh - dělá to firma, která to umí nejefektivněji.

Národ je tak asi co?
V posledních asi tak padesáti letech pouze objekt politické manipulace, jejímž byl původně zdrojem.

Policie bije lidi vždy a všude.
K tomu byla zřízena.

300341

5.12.2013 20:23

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 300341

Vy jen opakujete to co vam rekli. Clovek s koulema, at chlap nebo zenska instinktivne citi, ze neco na tom neni spravne a ze si jako clovek zaslouzi vic nez tech par drobku ze stolu co mu v soucasne dobe presentuji jako normalni zivot.

300343

6.12.2013 0:11

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 300343

Tak tak. A jeste to prezentuji buhvijak. Jsem opravdu rozcarovan, ze nekteri to mohou brat jaksi vazne. Potrebujeme ustavu aby specifikovala ze mame "pravo na zivot" a dokonce "pravo na praci" (pravo byti otrokem)?
Proc si tolik lidi mysli, ze kdyz budou lidi vic pracovat, budem se mit lepe?
Jakto, ze je tu cim dal vic robotu, techniky a dalsich vymozenosti a produktivita cloveka se zvysuje a pritom pracujem stale vic hodin denne?
Jakto, ze kdyz pracujem vic a s lepsimi zdroji a stroji, tak kvalita temer vseho kolem nas rapidne klesa?
Jakto, ze je z toho nezdaru vzdy obvinena "vlada", nekdy je i ruznymi zpusoby odstranena ale jen proto aby byla hned ustanovena nejaka dalsi "vlada"?

300346

5.12.2013 22:07

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 300341

Ja videl fizlaka kteryho poldove triskali vobuskem i do kebule tak, ze upad do bezvedomi a musel na jednotku intenzivni pece aby nenatah rafky jen proto ze pri ceste domu byl policii donucen zastavit na spatnym miste a ve spatnej cas. Dokonce vo tom pak psali v novinach - (asi proto aby demonstrujici kteri protestovali proti praktikam eraru z toho meli srandu). Zbejva doufat, ze ten kriplik ma ted v koleckovy zidli dost casu premejslet tim fizlackym mozeckem vo tom jestli policie byla zrizena k tomu aby mlatila lidi ...... [chechtot]

300344

5.12.2013 17:09

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Schwarcík 89.?.?.?

Reakce na 300327

Pěkně pomatený příspěvek. Kdyby byli lidí uvědomělí, tak jsou dávno v komunizmu. Ale lidí jsou, jací jsou, a o uvědomělosti jsem se naposlouchal dost, už před 25-ti lety a kam to vedlo, do prxele. No a teď je to stejné se slavnou demokracii. Je k ničemu. Pouze na okrádaní poctivých pracujících lidí, grázlama. Demokracie je morálně zastaralá, nereformovatelna, bez dalšího potenciálu do budoucna. Nikdo tady nemá žádnou koncepci, nemá žádné vize do budoucna, perspektivy, žije se ze dne na den, jako u cikánu. Jenom blbcům se říká, že je to, to nejlepší a hlupáci tomu věří a všichni, ve svobodě a demokracii, zadlužení až po uši. Už jsem dost dlouho na světě, abych mohl posoudit...a konstatovat, že demokracie je to nejhorší, co jsem zažil. Musí přijít nový systém, který dá lidem nový elán do života, pocit bezpečí a spravedlivosti a kde budou platit pravidla pro každého stejně a věci budou nazývána pravými jmény, a na prvním místě nebudou peníze, ale život a zdraví člověka. A kdo bude pracovat, má se mít dobře! To co se tady děje je naprostá zvrácenost morálky a říká se tomu demokracie. No hnus.

300336

5.12.2013 17:33

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Annna 90.?.?.?

Reakce na 300336

Ano. Také to tak vidím. Asi nebude lehké to změnit, protože to bude muset vyjít od každého z nás. A asi ze zoufalství, když už nebudeme vědět kudy kam. Ale měli bychom s tím pohnout, než nám mocipáni utáhnou smyčku kolem krku tak, že se už nenadechneme. Viděla jsem v životě už také dost - slavný socialismus i teď tu pseudodemokratickou maškarádu. A z obého je mi na blití. Musíme se vzpamatovat ze sladké dřímoty, neboť to nikdo za nás neudělá. Musíme být samostatní, nespoléhat se na ty nahoře, že za nás něco zařídí k našemu dobru. Morálka je základ, čisté myšlenky, láska a milosrdenství, vděk za to, že můžeme užívat tak nádherných darů, jaké nám tato Země skýtá. To musí být naše cesta. Ne privatizovat vzduch a vodu, ne privatizovat semena, která dala Příroda nám všem.

300337

5.12.2013 19:49

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 300337

Ne, semena nedala příroda nám všem.
Semena, o která jde, byla v potu tváře člověkem na přírodě dobyta, mají své vlastníky, kterým se platí poplatky za použití.
Již hodně dlouho.
Až dosud to nikomu nevadilo, zdá se.

300342

6.12.2013 0:03

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

slak 77.?.?.?

Reakce na 300342

Žvaníš, neorientuješ se. Fakt a ověřený je ten že posléze naroubovaná jabloňka omylem hozené jadérko mezi pomerančový, mandarinkový, citronový vyklíčilo a dalo loni, letos chemtraisovali s efektem, metrák nádherných jablek je ohromující i když první rok rostla v květináči za oknem navzdory ročním obdobím. A monsanto do horoucích i s jejich podvýživovými a přechodícími agent orange defolianty, jedy likvidující vše okolo živé za sluncem zvýhodňující balast bez vitamínů, stopových prvků, živin a vlastně žijící z ze zděděné podstaty kterou ta vypráskaná záležitost bez života možného dalšího ani logicky dát nemůže, jako s fízly psychopatického režimu zaprodajícío vytvořené hodnoty neoliberálům je mínusová a likvidující všechny byť nechápající krmící 0-. Ořezal jsem pravokořené jabloně 80 a víc leté na kmen a jsou z nich teď plně funkční patnáctky i bez roubování monsante. A z nebe hodlám sundat chemoplány a mají volbu. [velký smích]

300345

6.12.2013 11:39

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 300345

Bez roubování monsante.
Stačilo napsat jen tohle, je to dokonalé shrnutí Vašeho příspěvku.
Ovšem v mé osobě se mýíte, já se orientuji bez problémů.

300365

5.12.2013 17:55

RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 300336

Je zajimave, jak prubehem doby slova ztrati svuj puvodni vyznam. Anebo, kdyz politickou propaganda delaji blbci. Vy si stezujete na slovo uvedomely, ktere pro vas predstavuje neco zprofanovaneho. Ale z vaseho pokracovani prispevku se ukazuje, ze uvedomely jste, vsiml jste si vlastniho byti. To be. Ne "to beeee." Ovsem za socialism se toto slovo vyvinulo v neco co vyjadrovalo splynuti s vladnouci mensinou , potvrzeni toho, ze jste pochopili ten jejich stick.
Vy jste super uvedomely, Podivejte, v par vetach jste napsal tema na disertacni praci.

300338

5.12.2013 6:26

Zajímavé

Ygorek 213.?.?.?

už například v českém státě ovládly většinu dodávek vody pro obyvatele. Údržbu vodovodních řadů a kanalizace přitom dál provádějí města a obce
Autor o problému zjevně neví nic.
Obce správu svých sítí (nikoliv sítě samotné) dobrovolně prodaly.
Některé společnostem nadnárodním, některé národním.
Některé nikomu.
Smlouvy na provoz jsou uzavřeny na různě dlouhou dobu, výběr smluvního partnera je soutěží a je tedy v rukou občanů prostřednictvím volených zástupců.

300303

5.12.2013 8:24

1984

Winston S winston (zavináč) smith (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 300303

autor toho ví dost a sám jste jeho slova jen potvrdil. Ani nevíte jak. "Výběr smluvního partnera je soutěží" ???? Naivo!!! nebo Lháři!!

300307

5.12.2013 12:53

RE: 1984

Ygorek 213.?.?.?

Reakce na 300307

Ano, je soutěží.
Se vším všudy.
Pokud si vzpomínám, v nějaké výběrové komisi jsem už seděl.
Ale jednalo se o cesty, ne o trubky.

300321

5.12.2013 9:17

RE: Zajímavé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 300303

Souhlas, ale nějak mi uniklo, že by volení zástupci rozhodovali podle vůle svých voličů.

300313

5.12.2013 12:50

RE: Zajímavé

Ygorek 213.?.?.?

Reakce na 300313

Jak kteří.
Znám případy, kdy zastupitelé s obecními sítěmi nevstoupili například do "Svazku" a provozují se je sami, případně si pro provoz najali obornou firmu s místní působností.

Pokud volení zástupci nerozhodují podle vůle svých voličů, je to s voliči nějaké špatné.
A mají tito potom proč a nač si stěžovat?

Je pravda, že zastupitelé v naší obci nerozhodují podle mé vůle, ale také jsem je nevolil a i v budoucnu se budu držet "své" strany.

300320

5.12.2013 8:43

dva policejní prezidenti..

fohat 194.?.?.?

stejně nedohlédnou na dodržování bruselské buzerace v českémm kráteru.Vše schválíme,podepíšeme a stejně si to uděláme po svém.V tom jsme mistři světa.Zasadíme SVOJE semeno do zadku nějakého dozorčího bruselského buzeranta a ještě dostaneme z Bruselu mimořádnou dotaci za KVALITU oné sadby.... [chechtot] [chechtot]

300310

5.12.2013 12:57

RE: dva policejní prezidenti..

Ygorek 213.?.?.?

Reakce na 300310

Bingo!
Když jsem onu bruselskou normu četl, tak se ještě týkala osiva, se kterým se obchoduje.
Nikoliv osiva, které si doma separuji a zase zasadím, případně rozdám zadarmo kolemjdoucím.

300322

5.12.2013 13:04

Evropa nejsou USA , příliš mnoho národů a mentalit

r.m. 94.?.?.?

vždycky jejich záměry budou haprovat

300323

5.12.2013 13:24

Je dobré vědět, o čem je řeč

Ygorek 213.?.?.?

Úryvek pro lenivé.
Ovšem lepší je stáhnout si celý text.

Návrh
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY
o produkci rozmnožovacího materiálu rostlin a jeho dodávání na trh
(právní rámec pro rozmnožovací materiál rostlin)
(Text s významem pro EHP)
{SWD(2013) 162 final

SWD(2013) 163 final

Kromě toho by měla být stanovena přiměřená a udržitelná pravidla, jež se týkají činností malého rozsahu souvisejících s rozmnožovacím materiálem rostlin, jenž je přizpůsoben místním podmínkám a je dodáván na trh v malých množstvích. Takové
odrůdy by měly být vyňaty z požadavků týkajících se registrace a dodávání na trh.
Tento materiál je vymezen jako rozmnožovací materiál rostlin pro menšinový trh.
Tato výjimka by se měla vztahovat na zemědělské či zahradnické šlechtitele, ať už jsou profesionálními provozovateli, či nikoli. Určitá základní pravidla pro označování a vysledovatelnost materiálu by však měla být stanovena. Aby se
zabránilo zneužívání výjimky, měl by být materiál dodáván na trh pouze ve stanovené velikosti balení.


Je dobré si všimnout, že i v případě těch malých se jedná pořád o produkci pro trh.
Ne o samoprodukci pro vlastní a sousedskou potřebu, kde je vysledovatelnost odrůdy (tedy genetických vlastností) samozřejmá nebo irelevantní.

300324

5.12.2013 15:33

RE: Je dobré vědět, o čem je řeč

Dusan123 193.?.?.?

Reakce na 300324

Poznáš salámovú metódu?

Prečo sa aj na výber semien nepoužije konkurencia, čítaj "kde """lepší""" vyhráva".

A potom keď malí bude chcieť podnikať vo "veľkom" si píš že to nedokáže, lebo náklady budú na licencovanie (alebo inú streštenosť založené na patente na rozum) tak veľké že budú v prdeli.

A nezabúdaj na zmluvu obchodnú medzi USA a EU. Tam budú iné maliny.

300329

5.12.2013 18:59

RE: Je dobré vědět, o čem je řeč

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 300329

Poznám.
Na výber semien sa konkurencia používa.
Uznané osivá sa kupujú desťročia - nepamätám, že by veĺkovýrobca kúpil neuznané osivo.
Aj ja, keď kupujem semiena pre záhradku, kupujem iba uznané osivo.
Českí šľachtitelia a množitelia vyrábajú uznané osivá, aj keď sú všetci tými malými ( do 2 mil.euro ročne.
Vo smernici je iba štátus quu.

300340

6.12.2013 9:09

RE: Je dobré vědět, o čem je řeč

enamont 82.?.?.?

Reakce na 300324

Jednak článek 36 o menšinovém trhu byl vložen na poslední chvíli před schválením návrhu v květnu, jednak výbory AGRI a ENVI navrhují jeho další omezení. Nakonec se to může týkat i těch zahrádkářů: nebude u koho semínka koupit (sázet jen na směnný obchod je v 21.století asi trochu passé...)
http://denikreferendum.cz/clanek/16940-seminkove-n...

Mimochodem i pan europoslanec P.Poc žádá vrácení návrhu k přepracování.

Další informace a odkazy z obou stran jsou tady:
https://www.facebook.com/events/675593205798797/?f...

300356

6.12.2013 16:29

RE: Je dobré vědět, o čem je řeč

Ygorek 78.?.?.?

Reakce na 300356

1)Předpis se od počátku týkal jen obchodních osiv. Pokud vím, není v něm zákaz farmářských osiv.
2)Byl-li odstavec vložen jako poslední, platí méně, než ten vložený první?
3)Jak by se to mohlo týkat zahrádkářů? Zahrádkáři nemnoží osivo za účelem prodeje. Kupují-li dnes zahrádkáři semena,kupují je v maloochodě a kupují uznaná osiva. V předpise není nic o zákazu prodeje maoloodběratelům.
4)Denikreferendum neznám.
5) Co je to facebook? (Některým serverům se slušný člověk vyhýbá.)

Návrh nemá být přepracován, nemá být jako zbytečná kupa papírů vůbec přijímán. Tím směrem leží jádro pudla a důvod, proč nebýt v Unii.

300374

6.12.2013 14:34

RE: Je dobré vědět, o čem je řeč

Mojmír Babáček 37.?.?.?

Reakce na 300324

Toto je zřejmě text už upraveného návrhu, který byl vystaven ostré kritice (viz článek v Dnes). Celá věc jenom ukazuje, že evropští politici ustupují tlaku (nebo úplatkům) zvenčí a když se objeví tlak zevnitř, ustupují znova.

300371

5.12.2013 17:08

Základné ľudské práva

Viny 77.?.?.?

Padla tu otázka, či Je svoboda zasadit si vlastní semínko základním lidským právem?

Konštatujem teda, že základným a tým jediným vrodeným ľudským právom je bojovať o svoje iné práva. Všetko ostatné sú umelé kecy, ktoré nás majú presvedčiť, že ak sa nejaká pseudohumanistická sebranka rozhodne, že toaletný papier alebo zubná plomba je základným ľudským právom, tak sa ním mávnutím kúzelného prútika aj stane. Idioti vygumovaní, naivní.....

Celá táto maškaráda je tu preto, aby ľudí (rozumej plebs) prinútila uveriť v bajky a prinútila ich nebrániť sa a nebojovať, keď ich ktosi ožebračuje a ojebáva.

Sleep well, wake up, alebo good morning....depends on.

p.s. po fláme s opiátmi je po prebudení kocovina a preto mnoho ľudí volí ďalšie opiáty, aby nemuseli vytriezveť....takže depends on...

300335

6.12.2013 0:35

RE: Základné ľudské práva

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 300335

Ty jo a sme zas u toho a zasnu.
Proc by svoboda zasadit seminko mela byt pravem? (Jako uz zapsanym na caru nejakyho papiru, tesanym do kamene ci obecne ustne podavanym a vseobecne prijmanym)
Svoboda je svoboda. Mam seminko. Dam ho do zeme. Neco treba vyroste.
To je moznost. Kreativni cin. Proc, kurva, spojovat s pravem?
Pride mi to jako uzakonit srani.
Tys tomu nasadil korunu s pravem "bojovat o ine prava".
Za me je to tak, ze kdyz nekde bojujes za pravo vyplivnout pecku ze svestky na zem, tak ti nezbejva cas na samotny akt. To je tak jediny, co s tim muzou delat a spouste lidem to nedochazi. Klidne se per za svy pravo prat se za svy pravo, ja si proste poslouzim.
Svoboda je svoboda. Pri ni delas, co uznas za vhodny. A nemusis se nikoho ptat nebo cekat, az ti to uzakoni (pripadne se o to bit)
Dream your fight or live your life... depends on.

300347

6.12.2013 8:44

RE: Základné ľudské práva

Viny 77.?.?.?

Reakce na 300347

Ťažké nepochopenie toho čo píšem. Takže znova. Každá bytosť má jediné právo, ktoré má vrodené a to je bojovať o čokoľvek, vrátane iných práv, ktoré týmto bojom získa. Môže a nemusí ho využiť, je to na nej/ňom. Nepleť si práva so sraním.

Keď sme u toho plivání pecky, môžem ti pecku plivnúť rovno do xichtu, AK SI TO PRÁVO VYBOJUJEM a ty budeš držať hubu a krok. Ty môžeš bojovať, ale tiež nemusíš. Tvoj prístup moje snahy obmedzí, alebo podporí.

Čo sa týka sraní a plivání pecky, tak to samozrejme uzákonené je: môžeš srať len tam kde ti predpis dovolí a plivat pecky na zem jakbysmet. Lebo si si nevybojoval právo na sraní na oltár v kostole, alebo na rečnícky stôl v parlamente. Chápeme? [velký smích]

Môžem si postaviť dom na tvojom pozemku, ak si to právo vybojujem. Ty môžeš bojovať, ale tiež nemusíš. Tvoj prístup moje snahy obmedzí, alebo podporí.

EU nám tvorí kokotinu za kokotinou proste preto lebo môže resp preto, lebo jej to svojím pasívnym, stupidným, idiotským prístupom dovolíme.

A t.d. a t.d.

Všetky ostatné "rádobypráva" sú len dôsledkom uplatnenia (alebo neuplatnenia) tohto jediného prirodzeného práva - práva bojovať o svoje záujmy.

Čo je na tom nejasné?

300355

6.12.2013 10:36

RE: Základné ľudské práva

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 300355

Stale je tu ten rozpor mezi tim co, jak Ty rikas, muzu a tim, jak ja to vidim, smim.
Takze nevidim tu nemoznost (opominu-li zakladni nesmyslnost takoveho pocinani) srani na oltar v kostele. Dokonce si dokazu predstavit i ten stul v parlamentu (asi vic nez ten oltar).
Chapeme?
Ja tu poukazuju na Tvoje (dle meho zavadejici) spojeni svobody a prava. Pravo totiz nemuze neco povolovat aneb co neni zakazane je povolene. Pravo preci nastupuje az v pripade nejakyho sporu. Pravo mi nebrani posrat ten stolecek to prece dela mravni zakon ve me. Pokud uz budu ten typ cloveka, co ma chut posrat treba oltar v kostele, tak pochybuju, ze me vubec bude zajimat nejakej boj o to mit na to pravo.
K tvymu pripadu s peckou. Pokud te tak zajima a uspokojuje flusat mi pecku do xichtu, ze me kvuli tomu zpacifikujes, svazes (a asi to bude chtit i roubik, abych drzel tu hubu), tak mi sice budes beztrestne flusat pecku do xichtu, ale stale nemas PRAVO to delat, mas jen podminky, ktere to umoznuji.
Kdyz pomineme fekalni rovinu, tak mi hlavne slo o to, ze prave primym uplatnovanim svobod (zasadim seminko a vubec se nestaram o to, co na to nejaka legislativa) tvorime prostredi v kterym zijeme. Pokud si za to pujdem stoupnout na nejakou demonstracku nebo treba nekde budem vyhazovat parlament z oken, tak proste nesazime to seminko.

300362

7.12.2013 14:09

RE: Základné ľudské práva

Viny 91.?.?.?

Reakce na 300362

Zdá sa že ten terč je príliš malý, aby si sa trafil. Skúsim to teda absolútne jednoducho. Znova opakujem, že hovorím o prirodzenom, vrodenom práve, nie o implantovaných nezmysloch, ktoré sem neprestajne vnášaš. Právo je u niektorých definované ako idea, koncept, viera, morálny kód (nezmysel)...avšak dosahovaný prostredníctvom tej či onej formy sily, čo samozrejme nechcú vidieť. Bodka. Ľudožrút má právo ťa zožrať, ak sa neubrániš a dokonca je to v súlade s jeho konceptom. Čo teraz?

Takže príklad. Ak sa rozhodneš pre absolútnu pasivitu a ničomu nebudeš brániť (inými slovami bojovať), je veľmi pravdepodobné, že sa dostaneš do stavu, keď už viac nebudeš mať možnosť využívať výdobytky svojich predošlých bojov, lebo o ne prídeš. Ak nechápeš o čom rozprávam, vyskúšaj nechať otvorené dvere od domu 24/7 a ničomu nebráň a ozvi sa o rok a pochvál sa...
Zámerne nepoužívam slovo "právo", ale výdobytky tvojich predošlých bojov. Nakoniec ti ostane jediné PRÁVO (nie povinnosť!!) a tým právom je právo bojovať o svoje záujmy, prostredníctvom ktorého môžeš alebo nemusíš dosianhuť svoje ciele. To je na tebe.

Ak toto nieje jasné, you are unfortunate....

300415

8.12.2013 21:46

RE: Základné ľudské práva

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 300415

[cool]
myslim, ze sem to pochopil
[velký smích]
jinak dvere mam otevreny od listopadu 2004
sorry for u, thats your parents fail...

300477

6.12.2013 12:16

nadpis skrýva protirečenie

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Niečo si zasadiť na obživu je prirodzené právo. Dnes je obmedzené vlastníctvom. Potiaľ dajmetomu ok. Pokiaľ to chce byrokracia "upraviť", tak tvrdý, rýchly a hlavne organizovaný odpor a bojkot. Sú veci, ktoré bez určitej formy boja vyriešiť nejde. Sú veci, kde treba ísť do konfliktu.

Priama demokracia naproti tomu je systém, ktorý nás dostal práve tam, kde sme. My sme totiž priamodemokraticky volili doteraz. Volíme na základe sprostredkovaných informácií priamo, aj najvyšších šéfov. To je nezmysel. Mali by sme voliť iba tých, ktorých osobne poznáme. Voliť by mal iba ten, kto je spoločensky preukázateľne užitočný, alebo aspoň bol užitočný.
Voliť od stola pri pive alebo podľa TV aranžmá prakticky nemá zmysel. Vždy je to len o hromade rečí, a sotva kedy niekto zisťuje pravé súvislosti.

Ale pozor. Dovolím si povedať, že dnes väčšina kašle na právo sadiť "potraviny", keď ich nakupujú priamodemokraticky v Tescu. To je pravé ohrozenie tohoto princípu. Naši vlastní a mäkkí ľudia, ktorí kvôli svojmu pohodliu neváhajú utopiť okolitých. Navrhovatelia podobných "mantinelov" to vedia. Vedia, že je tu samý závislák na pohodlí, kým majú čo ako-tak "žrať". Potom stačí len nahnať do ohrady a fiktívna "sloboda" je zaručená.
Priamodemokraticky nemá výynam sa stavať, pretože sotva za týmto stojí väčšina, a ak, tak len mäkko, neschopná pre to niečo urobiť.
Mená, mená, mená, a hnať na zodpovednosť toho, kto to podpíše, a donútiť ho, aby to sám roztrhal. Aby taký zažil odmenu na vlastnej koži.

(príspevok som predtým zverejnil omylom pod iným článkom, ak ho niekto tam zmaže tak dík)

300367

14.12.2013 10:20

EU

Magda 89.?.?.?

Ať si EU blábolí co chce, mně nikdo nedonutí si kupovat semínka v obchodě. Ona existuje také taková občanská statečnost a selský rozum. No a když nás bude víc, tak EU stáhne ocas mezi nohy ...

300714

Příspěvků: 36

05.12. 04:36 karel4u  demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 08:19 Aleš  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 14:44 Ondraash  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 16:30 karel4u  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 19:26 Ygorek  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 20:23 karel4u  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
06.12. 00:11 Ondraash  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 22:07 Satanist  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 17:09 Schwarcík  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 17:33 Annna  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 19:49 Ygorek  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
06.12. 00:03 slak  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
06.12. 11:39 Ygorek  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 17:55 karel4u  RE: demokracie je puvodcem chleva ve kterem ted zijeme.
05.12. 06:26 Ygorek  Zajímavé
05.12. 08:24 Winston S  1984
05.12. 12:53 Ygorek  RE: 1984
05.12. 09:17  RE: Zajímavé
05.12. 12:50 Ygorek  RE: Zajímavé
05.12. 08:43 fohat  dva policejní prezidenti..
05.12. 12:57 Ygorek  RE: dva policejní prezidenti..
05.12. 13:04 r.m.  Evropa nejsou USA , příliš mnoho národů a mentalit
05.12. 13:24 Ygorek  Je dobré vědět, o čem je řeč
05.12. 15:33 Dusan123  RE: Je dobré vědět, o čem je řeč
05.12. 18:59 Ygorek  RE: Je dobré vědět, o čem je řeč
06.12. 09:09 enamont  RE: Je dobré vědět, o čem je řeč
06.12. 16:29 Ygorek  RE: Je dobré vědět, o čem je řeč
06.12. 14:34 Mojmír Babáček  RE: Je dobré vědět, o čem je řeč
05.12. 17:08 Viny  Základné ľudské práva
06.12. 00:35 Ondraash  RE: Základné ľudské práva
06.12. 08:44 Viny  RE: Základné ľudské práva
06.12. 10:36 Ondraash  RE: Základné ľudské práva
07.12. 14:09 Viny  RE: Základné ľudské práva
08.12. 21:46 Ondraash  RE: Základné ľudské práva
06.12. 12:16 ppppp  nadpis skrýva protirečenie
14.12. 10:20 Magda  EU

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 2

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 18

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 12

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,64 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
24,59 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
34,49 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 185,64 Kč
1 unce stříbra
418,13 Kč
Bitcoin
225 591,00 Kč

Poslední aktualizace: 3.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 667