Diskuze k článku

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Příspěvků 73

3.5.2003 0:19

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Je to velký problém,jak bude v Iráku vůbec po válce
zajištěn normální provoz.
Za chvíli toho budou mít Američani dost,aby hasili nějaké
neustálé rozmíšky jak mezi nimi a Araby a potom mezi místními.
Území opustí a ponechají rozeštvané skupiny svému osudu.
To pak bude ta pravá "trvalá svoboda".

13235

4.5.2003 10:49

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13235

Mate pravdu, ale Americani rozhodne neprisli kvuli svobode irackeho lidu, nebudou za ne bojovat a ani umirat. Ti maji jen sve zajmy za ktere bojuji a na lidi kaslou. Take muslimani nebudou v zadnem pripade, aby jim vladli Americani, zvlast kdyz vedi, ze Amerika je sprazena s Izraelem, berou to za utok na sebe a budou se branit. NIkdy lide, kteri se branili okupaci nebyli teroriste, to je vymysl USA a Izraele a blbnou s tim hlavu celemu svetu, pocitaji presne jako za totality, ze lidi nemysli!!! A ze co jim reknou, musi bastit...

13312

5.5.2003 4:56

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13312

>Mate pravdu, ale Americani rozhodne neprisli kvuli svobode
>irackeho lidu, nebudou za ne bojovat a ani umirat. Ti maji jen
>sve zajmy za ktere bojuji a na lidi kaslou. Take muslimani
>nebudou v zadnem pripade, aby jim vladli Americani, zvlast kdyz
>vedi, ze Amerika je sprazena s Izraelem, berou to za utok na sebe
>a budou se branit. NIkdy lide, kteri se branili okupaci nebyli
>teroriste, to je vymysl USA a Izraele a blbnou s tim hlavu celemu
>svetu, pocitaji presne jako za totality, ze lidi nemysli!!! A ze
>co jim reknou, musi bastit...

No tohlem uz je tak rikajic "silny kafe" a jste si tim opravdu tak jista? Nejak stale pouzivate, a nejen vy, ten slovni obrat Amerika-Izrael, sprazeni apod. Cozpak vam, JezisiKriste, neni uz davno jasne,(nekterym ale ano), ze Ameriku i Izrael ovladaji lidi, kteri maji nejvetsi kapital, a tudiz i velkou moc? Pripadate mi jako don Quijotove, je to opravdu rytirske, ale kde je ten ucinek, neboli vysledek ? Tak se snazte ze vsech sil," chcat proti vetru", uvidite jakych vysledku dosahnete. Jedina utecha pro nas vsechny je, ze je to jenom vitr, a ne uragan. At si rika kdo chce co chce, Amerika je jeste stale velmi civilizovana, natolik aby udrzela status vivendi.

13356

5.5.2003 12:24

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13356

Pane Zdenku,
ja ale vubec nejdu proti vetru. Co ty masove svetove demonstrace proti valce, to nebylo na podporu Saddam, jak to vetsina oponentu tvrdila, to bylo kvuli irackemu lidu, kazdy vedel, ze on bude platit, ne Saddam (A kde vubec je i s Usama Ben Laden? Neni vam divne, ze zrovna ty nejvetsi teroristi nebyli dopadeni? Zatimco ty mensi ryby ano?) A v Americe a v USA bylo malo masovych demonstraci? Co to je za demokracii, kdyz se s vlastnimi lidmi nepocita, vzdyt oni take budou platit - financne. Vlastne ne, platit bude iracky lid svou ropou.

13371

5.5.2003 13:46

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13371

Omlouvam se za tiskovou chybu, tim druhym jsem samozrejme nemyslela USA ale UK.
A jeste dulezity dodatek. Palestina nema zadnou ropu, z ceho tedy ma byt bohata, kdyz je Izraelem bez prestavky devastovana?
Zamyselete se nad tim sam...

13377

5.5.2003 12:27

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13356

Pane Zdenku, kdyz neverite mne, ctete prelozeny zapadni tisk, vzdyt jsou toho cele hory, co potvrzuji muj nazor. Napriklad vam tady kopiruji kratke uryvky, ktere dokazuji, ze zdaleka nejsem s mym nazorem osamocena, naopak. Tahle diskuze nemuze nic dokazat:

Uryvky:
Hlavni riziko dnes neni v rozdilech zapadni, cinske ci islamske kultury, ale v agresivnich ambicich Zapadu vydavat svoji civilizaci za nejvyssi uroven vyvoje lidstva a za univerzalni kulturu.

Bob Woodward uzavírá svou knihu "Bush ve válce" nepřijemně aktuální citací: "Budeme vyvážet smrt a násilí do všech čtyř stran světa na obranu svého velkého národa."

Jako doušku by se hodilo sem ještě uvést, že dokonce přímo ve Spojených státech máme dvě varianty „konzervatismu“, přičemž tzv. neokonzervativci počítají s nutností čelit „zlu“ na celém světě (a jsou víc než loajální vůči USA a jeho světové politice), zatímco tzv. paleokonzervativci naopak kořeny toho „zla“ na světě přičítají Spojeným státům (a proto přímo USA nenávidí; majíce příkladně za to, že i k 11. září došlo vinou americké politiky vůči Izraeli, nikoli vinou fundamentalistického – arabsky artikulovaného – extremismu).

13372

12.5.2003 2:53

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 13356

Pane Matousek, to ale trvalo, nez jste se nam konecne odhalil. Clovek v rozcileni se nekdy prestane ovladat a aniz by chtel a to co pred ostatnima dlouho skryval a tajil, tak prave v tom rozcileni to nechtic na sebe napise. To je prave vas shora uvedeny clanek, kde neprimo pisete, ale vsem to bude jasne, ze se schovavate pod perute jen tech mocnych a "stite" (curate) jen a jen s vetrem. Podle mne jste vypocitavy a "skodna" teto spolecnosti a nebo to trosinku zlehcim: jste spatne cvicena opice a poradny zbabelec. Preji vam prijemny den.

13724

5.5.2003 21:40

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13312

..........blbnou s tim hlavu celemu svetu, pocitaji presne jako za totality, ze lidi nemysli!!! A ze co jim reknou, musi bastit...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Vazena pani Eriko, neni to presne tak. Lidi mysli. Staci si presist
trebas prispevky pan Peliska, ci nakonec i vase. Prispevky trebas
pana Nohejlovic, jsou plne hlubokych a filosoficky vyzralych uvah. Stejne tak Pavlovi, ci Albertovi. Stepanovi prispevky, jsou trosku kratke, ale zase maji intelektualni zakladnu, zalozenou
na jeho hluboke vzdelanosti. Stejne tak pan Valtr a mnoho jinych. Kdyz si prectete to plitkost prispevku Mikina ci Brnaka
tak to primo bije az do oci. Vas nepresvedci ta pruhlednost
americko-fasisticke ideologie podporovana zionismem. Verte me
ze tomu jsem velice rad. Ve svete by melo byt vic takovych
ideovych piliru jako jste vy a vasi blizci pratele. Svet by se pak
nemusel bat niceho.

e.j.r.

13395

3.5.2003 5:15

Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Sluselo by se snad dodat, ze Faluza je obyvana muslimskou mensinou Sunni, ze ktere pochazi i Saddam a jeho "boys". Ti lide byli po mnoho let zvykli (na rozdil od vetsiny zeme) na preferencni zachazeni ze strany sveho leadera.
Ale i tak by meli byt mozna aspon trosku vdecni za pritomnost Americanu ve skole, ktera tak unikla rabovani.......
Nechapu, proc trvalo Saddamovym pohrobkum tak dlouho prijit na to, ze k vyvolani masakru staci zamichat do davu protestantu jednoho darebaka s Kalashnikovem........

13242

3.5.2003 13:37

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Patriot 198.?.?.?

Reakce na 13242

Velkou chybu udelali Americane v dobe kdy bombardovali masove s B - 52 zakopy Republikanskych Gard.
Meli tez zavalit bombama vsechny ty regions ktere Sadam zahrnoval svou extra naklonosti.
Z tech mist (Sadamovych privrzencu) nyni budou vychazet vsichni budouci teroriste.
Americani se s nimi moc mazlili/ji a musi/budou za to pykat.
Demokracie nemuze bojovat proti primitivum, vzpomenme si na Somalii, Lebanon a dalsi a dalsi....
Sharon rek: Proti teroristum musite bojovat stejnymi zpusoby, (teroristicky).

13257

3.5.2003 19:19

Primitivismus

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 13257

Neni nad primitivismus - nekomu proste rozbit drzku. To je ta spravna a jedina strategie.

13267

3.5.2003 23:18

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13257

Přesně takhle se to od takových lidí dává očekávat.
Celá ta válka byla vedena
1. K zničení ZNH, kterymi Saddam "ohrozoval" USA
TY SE VUBEC NENASLI
2. Kvůli osvobození utlačovaného iráckého lidu
Když se mu to osvobozování nebude líbit, začneme jim říkat zase teroristi a začneme do nich střílet.Takovouhle šílenou politikou porostou totiz ti vaši "teroristi" . Lidi nejsou ovce!!!
každým dnem geometrickou řadou. Jste postižení demencí, vedete nelegitimní války a přitom obyvatelích a problémech v oblasti nevíte nic. Co tedy očekáváte???

Ti co si říkají Patrioti, jsou ve skutečnosti nacisti..

13273

4.5.2003 10:45

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13257

VŠEM ŽIDO-BIJCUM: JSOU TO ŽIDI, KTEŘÍ POŘÁD CHTĚJÍ NĚKOHO BÍT!

Nikdy jsem proti vám nic neměla, až do doby, co čtu diskuze, jsem zjistila, jak jste se svou primitivní barbarskou nenávistí odporní. Desítky let kňučíte o holocaustu (věřím, že byl) a přitom, pořád, na každém řádku, tady dštíte svou hnusnou nenávist vůči druhým, nejradši byste vyvraždili celý svět, abyste na něm se roztahovali sami, nejenom v Palestině. Jak mohou lidi, kteří tak trpěli, volat po utrpení jiných??? To je důkaz vaší zvrácenosti a úchylnosti. Tím se před celým světem znevažujete, ti vaši mohamedáni jsou tisíckrát lepší než vy. Oni zabíjejí jen v naprostém zoufalství a v sebeobraně z vaší praktikované jejich genocidy. Myslíte si také, že jste nadlidi, přitom z vašich příspěvků je znát, že jste naprostí podlidi a barbaři..sami jste teroristi a ne ti, co na nej odpovidaji.

Kdybyste měli atom rozumu a nezatmíval vám ho ten váš hnusný cynismus , uvědomili byste si, že KDO S ČÍM ZACHÁZÍ, TÍM TAKÉ SCHÁZÍ.
Děláte hanbu svému národu i svému náboženství a přivoláváte na sebe hněv boží i hněv lidí. Hanba vám!!!

TIM SE OMLOUVÁM VŠEM SLUSNYM ZIDUM, KTERYM MUJ PRISPEVEK NEPATRI, A KTERYM VY SMRTELNE SKODITE!!

13310

4.5.2003 10:58

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13310

Jak mohou lidi, kteří tak trpěli, volat po utrpení jiných???
------------------------------------------------------------------
Milá pani Erika, prečo sa konečne nezamyslíte nad vlastnosťami človeka, ktorý dokázal prežiť väznenie v koncentračnom tábore. Nemôžte sa potom diviť, že vám pripomínam vašu naivitu.

Čo sa týka vášho apelu na svetové židovstvo, osobne pochybujem, že sa prihovárate na správnom mieste.

A čo sa týka aktov zúfalstva. Môžete mi vysvetliť, ako sa niekto môže zúfalo dva, tri, štyri i viac rokov pripravovať na svoju samovražednú misiu? To vážne žiaden moslim nezažije za taký dlhý čas nič pekné? To mi nehovorte. Skôr to vidím tak, že im niekto systematicky vymýva mozog.

13313

4.5.2003 21:03

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13313

>A čo sa týka aktov zúfalstva. Môžete mi vysvetliť, ako sa niekto
>môže zúfalo dva, tri, štyri i viac rokov pripravovať na svoju
>samovražednú misiu? To vážne žiaden moslim nezažije za taký dlhý
>čas nič pekné? To mi nehovorte. Skôr to vidím tak, že im niekto
>systematicky vymýva mozog.
--------------------------------------------------------------------
Why do Muslims Commit Suicide ?

Everyone seems to be wondering why Muslim terrorists are so quick to
commit suicide.
Let's see now........................

No Jesus, No Wal-Mart, No television, No cheerleaders, No baseball,
No football, No basketball, No hockey, No golf, No tailgate parties,
No Hooters, No Home Depot, No pork BBQ, No hot dogs, No burgers, No
lobster, No shellfish, or even frozen fish sticks, No gumbo, No
jambalaya.

Rags for clothes and towels for hats. Constant wailing from the guy
next-door because he's sick and there are no doctors. Constant wailing from
the guy in the tower. No chocolate chip cookies.No Christmas.
More than one wife.

You can't shave. Your wives can't shave. You can't shower to wash off
the smell of donkey cooked over burning camel dung.

The women have to wear baggy dresses and veils at all times. Your
bride is picked by someone else. She smells just like your donkey. But
your donkey has a better disposition.

Then they tell you that when you die it all gets better!

I mean, really, is there a mystery here?

13331

4.5.2003 23:03

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13331

Iste, len potom si pozriete televiziu, kde je palestincan, ktory nadava, ze vyhodil vela penazi za novy satelitny prijimac, aby videl, ako sadam nakope amikov a nenakopal... a vobec nevyzeral choro a nezaopatrene.

13334

5.5.2003 2:41

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13331

Předpokládám, že to je váš výplod, akorát to tomu odpovídá.
1. Arabská civilizace byla existovala před evropskou.
2. Jestli dnešní Palestinci tak špatně žijí, tak vinu na tom nese tzv. demokratická a svobodná zem Izrael, stejně jako USA, neuplatňují tyto hodnoty na lidi za hranicemi jejich zemí. Pro primitivni srovnání, jako když jeden je dobrý ve své rodině, ale sousedům už jen škodí. Izrael v Palestině soustavně ničí elektrické vedení a rezervoáry s vodou a pak jim soustavně bourá domy. To je pak nějaký život? Co kdyby takhle vám zničil ze zlé vůle váš dům a povraždil vám členy rodiny, možná, že byste to byl vy, který byste chtěl udělat cokoliv, abyste tento čin odčinil. Je to Izrael, který Palestince zbavuje práv a lidské důstojnosti, a proto jim na životě už nezáleží.
Takže než na někoho začnete plivat, zjistěte si všechna fakta. ROZHODNE VSICHNI LIDE NA ZEMI NEJSOU POVINNI ZIT PODLE VASI ZAPADNI MORALKY, ONI JSOU DUSEVNE ZALOZENI A MORALNEJSI NEZ VY. JEJICH SVET JE OPRAVDU JINY, ALE RDOUSI JE PRAVE VAS CYNISMUS A UPLATNOVANY RASISMUS.
Rasismus je podle slovníku: pseudovědecká ideologie, která zneužívá biologické teorie polyfyletismu, zdůraznuje význam rasových znaků a rozdílů a podstatu člověka spatřuje především v těchto znacích jakožto domnělém základu nadřazenosti n. podřazenosti a podřízenosi určité rasy. Jsou „logickým“ následkem těchto názoru, zejména stanou-li se TEORII STATNI, OFICIALNI, V CR JE PROPAGACE RASISIMU TRESTNA. To žijete v tom svobodném světě a tohle nevíte??? Pro vás je dostatečné jezení párků a mražených ryb? A chodit na fotbal? To má něco společného s civilizací??? Jak chudé. Oni mají tu televizi a všichni měli koupelny doma, ale ted nemají ani strechu nad hlavou. Diky právě té vaší západní civilizaci..

13345

5.5.2003 4:03

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13345

>Předpokládám, že to je váš výplod, akorát to tomu odpovídá.
>1. Arabská civilizace byla existovala před evropskou.
>2.
>neuplatňují tyto hodnoty na lidi za hranicemi jejich zemí. Pro
>primitivni srovnání, jako když jeden je dobrý ve své rodině, ale
>sousedům už jen škodí. Izrael v Palestině soustavně ničí
>elektrické vedení a rezervoáry s vodou a pak jim soustavně bourá
>domy. To je pak nějaký život? Co kdyby takhle vám zničil ze zlé
>vůle váš dům a povraždil vám členy rodiny, možná, že byste to byl
>vy, který byste chtěl udělat cokoliv, abyste tento čin odčinil.
> Je to Izrael, který Palestince zbavuje práv a lidské
>důstojnosti, a proto jim na životě už nezáleží.

>Takže než na někoho začnete plivat, zjistěte si všechna fakta.
>ROZHODNE VSICHNI LIDE NA ZEMI NEJSOU POVINNI ZIT PODLE VASI
>ZAPADNI MORALKY, ONI JSOU DUSEVNE ZALOZENI A MORALNEJSI NEZ VY.
>JEJICH SVET JE OPRAVDU JINY, ALE RDOUSI JE PRAVE VAS CYNISMUS A
>UPLATNOVANY RASISMUS.

>Rasismus je podle slovníku: pseudovědecká ideologie, která
>zneužívá biologické teorie polyfyletismu, zdůraznuje význam
>rasových znaků a rozdílů a podstatu člověka spatřuje především v
>těchto znacích jakožto domnělém základu nadřazenosti n.
>podřazenosti a podřízenosi určité rasy. Jsou
>„logickým“ následkem těchto názoru, zejména stanou-li
>se TEORII STATNI, OFICIALNI, V CR JE PROPAGACE RASISIMU TRESTNA.
>To žijete v tom svobodném světě a tohle nevíte??? Pro vás je
>dostatečné jezení párků a mražených ryb? A chodit na fotbal? To
>má něco společného s civilizací??? Jak chudé. Oni mají tu
>televizi a všichni měli koupelny doma, ale ted nemají ani strechu
>nad hlavou. Diky právě té vaší západní civilizaci..

>

Eriko, zlobte se anebo nezlobte, zklamala jste me. Zase mate plna usta "ohne a siry" a podsouvate mi cosi, co jsem nikdy nerek."Jestli dnešní Palestinci tak špatně žijí, tak vinu na tom nese
>tzv. demokratická a svobodná zem Izrael, stejně jako USA,", vase citace. To je mi ale velmi podivne, PROC? Proc treba Kuwait je na tom zjevne lepe, a taky nektere dalsi arabske zeme, ktere nejsou prilis ortodoxni(Tunis,Jordansko,Quatar)a da se rict, ze jsou na tom lepe, nez ostatni arabske zeme, ve kterych je zivotni uroven velmi nizka. Jestlize chcete tvrdit, ze za to muze nekdo jiny, tak dobra, ja tedy muzu svadet to, ze jsem nemel dobry prospech ve skole, na naseho profesora z prirodopisu, a tudiz taky to,ze jsem se nedostal na vysokou skolu. O tom jak popisujete situaci v Izraeli a Palestine, mam dojem, ze jste tam nekolik let zila, ale myslim, ze neni tomu tak. Neznam vas vek(vsimnete si, ze to v, pisu zamerne male), ponevadz vy uz jste se sama vyjadrila ohledne psani malych, nebo velkych pismen, tak tedy male, protoze mi zvasich komentaru zazniva ten silny ton, vsech tech protestatnu(a priori), a v posledku vlastne utocite vy! Alespon ja mam takovy dojem. Ta teorie o te nadrazenosti a podrazenosti je vystizna, v podstate

13351

5.5.2003 12:18

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13351

Já vám odpovídám na vaše nenávistné smyšlenky, a mám o vás a o vašich soukmenovcích uplně stejný názor, že vy dštíte ohneň a síru, aniž byste znali situaci. Chodíte číst články na tento server JENOM PRO TOHLE. Samotné články vás ale vůbec, vůbec nezajímají JENOM VAŠE NENÁVISTNÁ DISKUZE. Mně oproti vám právě zajímají články. Vás žádné argumenty vůbec nezajímají. Myslete si o mě co chcete, já o vás také nemám také rozhodně lichotivé mínění. Chcete diskuzi, jejíž pravidla tu budete vnucovat? Nikdy jsem nepodporovala žádný totalitní režim, ale věci vidím jinak, na základě poznání, to vy o sobě nemůžete říct, proto vám moje příspěvky tolik překážejí.

Vaše srovnání s tím Kuvejtem je naprosto zavádějící. Kuveit je vyloženě proamerický, a proto když ho napadl kvůli územním požadavkům a ceně ropy Saddám, ihned USA a UK IHNED zakročily (a s nimi spousta arabských zemí, protože s tím po právu nesouhlasila, jenže pak ani nesouhlasila s uvalenými sankcemi na Irák, za kterých byl ožebračen irácký lid a na následky houfne umíraly děti. Saddám si žil dál v pohodě a přepychu, ten samozřejmě nebral ohled na jeho lid, ale to dělá s neproamerickým státy i USA, každého TRESTÁ). Jaký užitek máte z toho, že tady pořád poukazuji na to, že protože USA protěžuje tzv. západní demokracii v Izraeli, ignoruje jeho GENOCIDU a jeho OKUPACI, za to zase znova platí tu nejstrašnější cenu palestinský lid. Já vám tady píši právě o tom lidu a ne o podpoře nějakých pohlavárů, to vůbec neregistrujete. Situace se velmi vystupňovala za dnešní americké administrativy, Clinton se snažil angažovat na urovnání tohoto konfliktu, Bush intrikuje, lže a falšuje ....

13369

5.5.2003 4:19

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13345

dokonceni...
to chapu, ale mam dojem, ze budete mit problem, s tim, aby tohle pochopila vetsina populace, tehle nemocne planety. A mimochodem, jeste jednou, podsouvate mi urcite vlastnosti a rceni se kterymi nejsem ochoten souhlasit! Jestilze tohle ma byt diskuse, tak se prosim snazte dodrzovat tento uzus. Ja mam dojem, ze vase vedomosti obsahuji mnoho, je jen otazka jakou formu zvolite k jejich interpretaci. Vazte slova a podani ke kazde verbalni akrobacii, jez nam tady servirujete. Kvuli tomu, ze se neshodnem v nekterych vecech, bych si jen velmi nerad o vas myslel neco neprilis potesujiciho." Vzhuru k svetlejsim zitrkum".

13354

5.5.2003 12:10

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13354

Pani Erika hlavne nevie, aky je letopocet u nas a aky u Arabov.
Rovnako jej mena Sokrates, Platon, Aristoteles moc nehovoria.
Proste nie je o com...

V case proroka mohameda boli Arabi nomadske kmene.

Pani Erika, nic v zlom, ale co takto odlozit Danielu Steelovu a prictat si aj nieco poucne.

13367

5.5.2003 10:24

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13345

Eriko, muj vyplod to neni, dostal jsem ho e-mailem, ale protoze si nekdy rad vystrelim, i z lidi jako vy(pardon), praskl jsem to sem. A hned jsem vedel, ze se najdou takovi jako vy. A nemylil jsem se. Sezrat a rozcupovat vsechno co prijde pod ruku. To, o cem by tady snad mela byt rec, je to, ze ten zert, neboli text toho insertu nebyl, anebo neni az tak moc vzdalen pravde, to je to, co je burcujici, ja nemam zajem vubec nikoho kynozit, ale jak se mam dorozumet s nekym, kdo me povazuje za krvaveho psa a usiluje me zneskodnit, bez jakekoliv precedence, ale vlastne z precedence toho, ze jsem diaur, neverici. Jiste, vsichni takovi nejsou, ale dost je tech, kteri tohle hlasaji a pozaduji od svych ovecek. A prosim vas, uz me neunavujte tim, ze se mi budete snazit vysvetlit, ze tomu tak opravdu neni. Ani trosku si nechci predstavit, jak by to vypadalo, kdyby misto Ameriky, mela vojenskou prevahu treba zeme jako Irak, Iran, sev.Korea, nebo Lybie. Pak uz by asi zadna diskuse, nebo komentar,nebyl. Ale to si zrejme mnoho z vas neuvedomuje. Muj pohled je asi takovyhle, kamaradit se budu s tim, kdo mi vyhovuje, s tim ze ma podobne nazory jako ja, a kdo se mi zamlouva i jinak. Rozhodne nikoho nechci nutit, aby zil podle zpusobu jaky jsem zvykly zit ja. Ale zaroven taky ocekavam, ze me nikdo nebude nutit zit zpusobem, a nebo chtit po mne abych uznaval jeho zpusob zivota. A pokud nekomu vadim uz jenom tim, ze jsem "neverici pes", a proto by me mel zabit, tak se budu branit, a to tak, jak nejlip dovedu! DEkuji za utechy, ze tomu tak neni.

13362

6.5.2003 10:22

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13362

anebo neni az tak moc vzdalen pravde, to je to, co je burcujici
Je to nahony vdalene pravde, a kdyz to je burcujici, tak se nedivte, že jsem na to reagovala.

Rozhodne nikoho nechci nutit, aby zil podle zpusobu jaky jsem zvykly zit ja. Ale zaroven taky ocekavam, ze me nikdo nebude nutit zit zpusobem, a nebo chtit po mne abych uznaval jeho zpusob zivota.

Jestli tohle je pravda, tak s tím samozřejmě SOUHLASIM..

A pokud nekomu vadim uz jenom tim, ze jsem "neverici pes", a proto by me mel zabit, tak se budu branit, a to tak, jak nejlip dovedu!
Na tohle se neda zjednodušeně odpovědět. To s tím nevěřícími psy řekl Ussama Ben Laden a nevím, jestli on má na svědomí teroristický útok z 11.9., protože USA začalo vést válku proti Afganistánu, přestože žádné důkazy neměly. Později dodaly velmi nekvalitní videofilmy, na kterém měl být Ben Laden takový idiot, že si dobrovolně předtím nechal natočit rozhovor o tom, že to udělal. Tak jako půlhodiny po útoku byla oznámena práva, že u letíště byla nalezena příručka v arabštině, jak se řídí letadlo! Copak můžete něčemu takovým argumentům věřit? Oni dokázali provést něco, co nikdo předtím nedokázal a učili s ještě před odletem, jak to provést?? Víte, že samotní Arabové nemohou uvěřit, že by něco takového dokázali?? A POKUD ANO, MUSELI BYT SPOJENI S AMERICKYMI TERORISTY, to nemohli udělat sami. Ben Laden je samozřejmě fanatik a podobní fanatici musí děsit západní svět. O tom nelze pochybovat. Ale chtěla bych se vás zeptat v této souvislosti: víte, že Ben Ladena vycvičila a vyzbrojila Amerika, když bojoval proti Rusům? Źe tehdy to byl její spojenec a jeho fanatismus ji vůbec nevadil? Zrovna tak Saddám, ten mučil jenom svůj lid, ale Ameriku v žádném případě neohrožoval, jeho vojenské zbraně byly technicky velmi zaostalé, prakticky se nedokázal vůbec ubránit, jak mohl být nebezpečím pro svět jako Hitler?? A zase otázka: Proč zase Amerika byla jeho přítelem a pomáhala ho vyzbrojovat ve válce proti Iránu??? Ramsfeld ho v té době navštívil na podporu a vůbec jim nevadilo, co je to za diktátora. To se jim hodilo právě teď, když použil chemické zbraně proti iráckým Kurdům, tak Spojené státy to komentovaly velice laxně, zase to vyhrabaly právě až když se jim to hodilo. Proti náboženským školám samy režimy na přání Ameriky zakročují, že se tam musí vyučovat i jiné předměty než korán, protože to samozřejmě vychovává nebezpečné fanatiky a zavádí tam normální výuku a vypovídá muslimské žáky z jiných zemí. Ale víte, že jde také hlavně o náboženské školy v Pakistáně, který přestože má vojenský a nedemokratický režim, protože stál na straně války vedené proti Afganistánu a má vlastní atomovou zbraň, tak USA nepřekáží? Tak jako jim vůbec nevadil despotický režim Saudské Arabie, protože byla proamerická. Teď se situace měnní protože právě Saudije je líhní teroristů. To si Amerika předtím svým dlouhletým bratříčkováním také neuvědomila.
Já vám chci dokázat jednu jedinou věc, že ne všichni muslimové jasou fanatici, v tom právě Západ nedělá žádný rozdíl, A TO JE PRAVE NEJNEBEZPECNEJSI, PROTOZE TAKHLE ISLAM SE CITKráceno (Editor)

13429

6.5.2003 10:26

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13429

Dokonceni:
A TO JE PRAVE NEJNEBEZPECNEJSI, PROTOZE TAKHLE ISLAM SE CITI NAPADEN A ON SE PRAVE BUDE MOBILIZOVAT KE SVE OBRANE PROTI ZAPADU. Normální muslimové jsou vetsinou verici, ale byli naprosti neškodní, ted svorně nenávidí Ameriku, protože ta útočí na islám jako náboženství a při jejich válkách nesmírně trpí lid, ten to Americe nikdy nezapomene (Afganistan, Palestina, Irák). ANI V IRAKU NEBUDOU NIKDY SOUHLASIT, ABY JIM JAKO MUSLIMUM VLADLI AMERICANE, ti nejsou absolutne ve své politice prozíraví. Oni staví proti sobe islámský svět.
Ani trosku si nechci predstavit, jak by to vypadalo, kdyby misto Ameriky, mela vojenskou prevahu treba zeme jako Irak, Iran, sev.Korea, nebo Lybie.
JA TAKE NE A ANI NIKOMU TO VUBEC NEPREJI, TO ALE NEZNAMENA, ZE SVETOVE MINIENI MA SOUHLASIT S NEBEZPECNOU POLITIKOU AMERIKY, KTERA SI ZAHRAVA S OHNEM A S NASILIM SIRENI SVE KULTURY. S TIM NEMUZE SOUHLASIT ZADNY ROZUMNY CLOVEK. OVSEM ANI S ZADNYM JINYM FANATISMEM, VCETNE TOHO ISLAMSKEHO, ALE RESIT SE TO NESMI NASILIM, ALE VZAJEMNYM DLOUHODOBYM USILIM. Snad vůbec nevíte že jsou mezi Araby velmi vzdělaní a kulturní lidé, kteří rozhodně s fanatismem nesouhlasi a jsou pro demokracii? To by byla hodně naivní představa...

13430

6.5.2003 12:00

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13430

Islam je utocna ideologia, mobilizuje sa od svojho vzniku.

13439

7.5.2003 2:10

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13439

Islam je utocna ideologia, mobilizuje sa od svojho vzniku.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

pani Eriku bude jiste zajimat i toto :

"Potkate-li ty, kdoz neveri, dejte se
do stinani siji, dokud jich mnoho nepobijete !!
A zbylym upevnete pouta "

v Koranu 47. sura Muhammada

a pani Eriko, vy jste verici ci neverici ???
ale nebojte se my by jsme vas nedali

13493

15.5.2003 15:53

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13439

Matejovi:

Potkate-li ty, kdoz neveri, dejte se
do stinani siji, dokud jich mnoho nepobijete !!
A zbylym upevnete pouta "

v Koranu 47. sura Muhammada
Tohle platilo za svaté války v době Mohamedda za šíření nového náboženství, to není žádná argumentace v dnešní době, já vám nemohu citovat celý korán, ale těch citátů by mohlo být nekonečně mnoho, například i z Talmúdu:

Kazdy Zid, ktery prolije krev Gojimu (ne-Zidu), cini to same jako by cinil obetovani bohu.
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Myslíte, že takhle se někam dojde?
Křesťani snad napáchali ve jménu svého náboženství málo zla? Inkvizice, upalování čarodějnic, křižácké války atd.

Já vám uvedu velmi důležitou skutečnost, týkající se koránu: Citace z úvodu “ Obrátíme-li se sledování biblických paralel a mareriálu v Koránu, zjistíme, že mnohé nebylo převzato přímo z Bible samé , nýbrž spíše z Talmúdu a křesťanských apokryfů.“ Ale to by chtělo pořádnou studií a nejen výběr podle vašeho gusta...

13936

5.5.2003 12:14

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13345

Pro vás je dostatečné jezení párků a mražených ryb? A chodit na fotbal?
------------------------------------------------------------------
Preferujem kura s ryzou a hokej.


ROZHODNE VSICHNI LIDE NA ZEMI NEJSOU POVINNI ZIT PODLE VASI ZAPADNI MORALKY, ONI JSOU DUSEVNE ZALOZENI A MORALNEJSI NEZ VY. JEJICH SVET JE OPRAVDU JINY, ALE RDOUSI JE PRAVE VAS CYNISMUS A UPLATNOVANY RASISMUS.
----------------------------------------------------------------
Chodte mohamedanom povedat, nech vratia Konstantinopol, pretoze ho zabrali inej civilizacii, ktora nezila podla ich predstav.
Kym vy tu rozpravate bludy, nasa vlastna civilizacia je na ustupe. A VY TOMU NAPOMAHATE! AK SA VAM NEPACI, VYSTAHUJTE SA DO SUDANU, TAM LUDIA NEZIJU TAK KONZUMNE!

13368

5.5.2003 1:58

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 205.?.?.?

Reakce na 13310

>VŠEM ŽIDO-BIJCUM: JSOU TO ŽIDI, KTEŘÍ POŘÁD CHTĚJÍ NĚKOHO BÍT!
>
>Nikdy jsem proti vám nic neměla, až do doby, co čtu diskuze, jsem
>zjistila, jak jste se svou primitivní barbarskou nenávistí
>odporní. Desítky let kňučíte o holocaustu (věřím, že byl) a
>přitom, pořád, na každém řádku, tady dštíte svou hnusnou nenávist
>vůči druhým, nejradši byste vyvraždili celý svět, abyste na něm
>se roztahovali sami, nejenom v Palestině. Jak mohou lidi, kteří
>tak trpěli, volat po utrpení jiných??? To je důkaz vaší
>zvrácenosti a úchylnosti. Tím se před celým světem znevažujete,
>ti vaši mohamedáni jsou tisíckrát lepší než vy. Oni zabíjejí jen
>v naprostém zoufalství a v sebeobraně z vaší praktikované jejich
>genocidy. Myslíte si také, že jste nadlidi, přitom z vašich
>příspěvků je znát, že jste naprostí podlidi a barbaři..sami jste
>teroristi a ne ti, co na nej odpovidaji.

>
>Kdybyste měli atom rozumu a nezatmíval vám ho ten váš hnusný
>cynismus , uvědomili byste si, že KDO S ČÍM ZACHÁZÍ, TÍM TAKÉ
>SCHÁZÍ.

>Děláte hanbu svému národu i svému náboženství a přivoláváte na
>sebe hněv boží i hněv lidí. Hanba vám!!!

>
>TIM SE OMLOUVÁM VŠEM SLUSNYM ZIDUM, KTERYM MUJ PRISPEVEK NEPATRI,
>A KTERYM VY SMRTELNE SKODITE!!


Pani Eriko stoprocentne s Vama souhlasim. Perfektne jse to vse vystihla v tomto clanku. Je videt, ze pisete z hloubi sve duse a z citu k lidem, bez rozdilu nabozenstvi, viry a podobne. Oni, ti pisalkove tady, i kdyz se "jako" zastavaji zidovskeho naroda, tak aniz by si to v tech skopovicich uvedomovali, ze skutecnym zidum skodi a vyvolavaji k nim jeste vetsi nenavist! Dekuji pani Eriko

13344

5.5.2003 10:42

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13344

Pani Eriko stoprocentne s Vama souhlasim. Perfektne jse to vse vystihla v tomto clanku. Je videt, ze pisete z hloubi sve duse a z citu k lidem, bez rozdilu nabozenstvi, viry a podobne. Oni, ti pisalkove tady, i kdyz se "jako" zastavaji zidovskeho naroda, tak aniz by si to v tech skopovicich uvedomovali, ze skutecnym zidum skodi a vyvolavaji k nim jeste vetsi nenavist! Dekuji pani Eriko
--------------------------------------------------------------------
Ja zase vam musim sdelit, ze jste jenom prachsprosty anonym a clovek velmi nizkeho charakteru, jestli vubec nejaky charakter mate, proc se tedy pod tu vasi priposranku nepodepisete, ubozaku!
Opravdu v sobe nemate ani kousek odvahy a cti se pod svuj prispevek podepsat? Vzdyt jste se vlastne schoval za nekoho jineho, a ani tehdy nenajdete odvahu uvest svoje jmeno, o ktere vlastne vubec nejde, akorat "jste me dojal, ze jste zustal cech". Hrdino!

13363

12.5.2003 4:01

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 13363

Pane Matousek, vidite, ze i anonyma se da oslovit - "prachsprosty" ( i slusneji ). Myslite si, ze kdyz vy si napisete "Zdenek Matousek", ze tim mate lepsi charakter nez ja ? No prosim, nebudu vam to vyvracet. Ale nejde uz ani o ten anonym, mily pane, ale co ten anonym napsal a to vy pane Matousek nemuzete stravit, ze ano. Mimo jine pane Matousek, si protirecite, co jste shora napsal: "..... a ani tehdy nenajdete odvahu uvest svoje jmeno, o ktera vlastne vubec nejde ...." Takze pokud o jmeno nejde, tak o co vam teda jde ? Jste demokrat nebo diktator.

13725

5.5.2003 13:42

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13344

Pani Eriko stoprocentne s Vama souhlasim. Perfektne jse to vse vystihla v tomto clanku. Je videt, ze pisete z hloubi sve duse a z citu k lidem, bez rozdilu nabozenstvi, viry a podobne. Oni, ti pisalkove tady, i kdyz se "jako" zastavaji zidovskeho naroda, tak aniz by si to v tech skopovicich uvedomovali, ze skutecnym zidum skodi a vyvolavaji k nim jeste vetsi nenavist! Dekuji pani Eriko.

Já vám také velmi děkuji, za tuto nádhernou podporu mým myšlenkám. Vaše slova uznání mi plně vynahrazují příkoří, kterým jsem rasistickými oponenty vystavena.. Já mám opravdu jediné poslání, bránit utiskované, kteří žiji v dnešním světe v naprostém bezpráví. Já vím, že se někomu může zdát, že to je zbytecné, když dnes celému světu vládne Amerika a vnucuje všem svůj styl života, ale nic na tomto světě netrvá věčně, o tom jsem psala také na této diskuzi a do hlouby duše tomu věřím, a nevadí, že já se toho vůbec už dožít nemusím.
Zdravím Vás

13376

5.5.2003 14:19

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 13376

>Já mám opravdu jediné poslání, bránit utiskované, kteří žiji v dnešním světe v naprostém bezpráví.

A kde jste byla doteďka, když Saddám masakroval lidi? Možná jste měla v té době jiné poslání. Nebo to možná nebyl ten dnešní svět.

13381

6.5.2003 1:07

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13376



>
>Já vám také velmi děkuji, za tuto nádhernou podporu mým
>myšlenkám. Vaše slova uznání mi plně vynahrazují příkoří, kterým
>jsem rasistickými oponenty vystavena.. Já mám opravdu jediné
>poslání, bránit utiskované, kteří žiji v dnešním světe v
>naprostém bezpráví.

k tomuto prispevku by byla vhodna nejaka background music, nejaka pisen od Alexandrovcu nebo neco v tom stylu...

13401

6.5.2003 13:17

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13401

k tomuto prispevku by byla vhodna nejaka background music, nejaka pisen od Alexandrovcu nebo neco v tom stylu...

Why do Muslims Commit Suicide ?

K tomuto prispevku by byla vhodna zase nejaka background bučení stáda skopového dobytka, hnaného vašimi americkými kovboji...



13446

6.5.2003 21:46

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13446

>K tomuto prispevku by byla vhodna zase nejaka background bučení
>stáda skopového dobytka, hnaného vašimi americkými kovboji...

vzdy strilejicimi

13476

7.5.2003 0:49

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo

Eri 213.?.?.?

Reakce na 13476

vzdy strilejicimi
Dekuji za upozorneni, velmi trefne!

13485

3.5.2003 12:48

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Vladimír Bílý Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Rumsfeld při své návštěvě vyzval Iráčany, aby pomohli dopadnout příslušníky odstraněného režimu, kteří ještě nebyli zajati a také je vyzval, aby vypomáhali americkým silám při dopadu bojujících cizinců, kteří chtějí "unést Irák.

Irák,lépe iráckou ropu se skutečně snaží někdo "unést".
Ale ne přirozený vlastník - irácký lid.
Přece nebude unášet to, co mu patří.
Anebo podle americké zlodějské lůzy - patřilo ?

13256

3.5.2003 18:25

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

albert 67.?.?.?

It is a shame that the most powerfull country in the world is nothing more than Israel's and the Jewish lobby's little bitch. America has turned into one big hypocrisy. A big joke when it comes to standards and applying equal values and beliefs. Speaks of freedom while the Palestinians live under occupation. Speaks of an end to terrorsim while it sees no problem with Israel's daily destructive incursions into Palestinian villages, process of illegal land grab, and the collective pu nishment of a whole population. Add to that the Israeli jets overflights over Lebanese airspace. Breaking the sound barrier to terrorise the Lebanese population. American's are so brainwashed and ignorant that now most of the world has come to view them as big hypocrites.

13265

4.5.2003 5:01

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz padla Inska rise,ktera v ramci sveho nabozenstvi provadela lidske obeti a byla za cenu a vidiny zlata zcela rozvracena mucenim a vrazdenim od Spanelu za pomoci Boziho pozehnani proti divochum,tak ,dnes se zlato zmenilo v olej ,ale jenom dokonalejsim zabijenim na dalku se toto provadi masove,rovnez s Bozim pozehnanim a ovsem se svym prohlasenim o ospravedlneni svych cinu.Kdyby na letadlove lodi polotum rozdali fotografie deti ,jimz chybi ruce a nebo nohy a nebo jak jsou cele rodiny zmasakrovane v ramci "spraedlnost sveta" ,tak mam dojem ,ze by jich moc netleskalo slovum prasidenta Bushe ,nakonec ,jejich projev souhlasu ,dava Bushovi opravneni z teto podpory k pristi akci ,kdekoliv ve svete,az do doby ,kdy nekde oplati tuto spravedlnost Americanum.Utajnit dokumenty o 11 Septembru stejne nezabrani pravde odhalit podstatu teto valky proti Terrorismu.

13285

4.5.2003 11:03

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13285

Prirovnanie s Inskou ríšou je trefné. Avšak zabudli ste dodať, že v Južnej Amerike sa dnes už používa koleso. (Čo je pokrok, že?)
Ďaľšia vec, ktorú by som rád doplnil je, že pri konquiste bolo zabiých alebo umrelo na nové typy chorôb alebo na hladomor adi 50 000 000 indiánov. Toľko Iračanov asi neumrie. (Číslo zabitých civilistov je myslím niečo pod 2000) Režim Inkov bol zdegenerovaný, taká bola i Sadámovská klika.
A čo sa týka ropy, prečo nepredáte svoje auto a nezačnete chodiť na bicykly na protest proti židovskému svetovému ropnému priemyslu?

13314

6.5.2003 12:19

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Dušan 195.?.?.?

Reakce na 13314

Hanbím sa za to, že tu reaguješ v slovenčine.

P.S.: Pani Erika, je to veľmi dobré. Vaše názory ma skutočne oslovili.

13441

5.5.2003 4:19

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Milá pani Erika, prečo sa konečne nezamyslíte nad vlastnosťami človeka, ktorý dokázal prežiť väznenie v koncentračnom tábore. Nemôžte sa potom diviť, že vám pripomínam vašu naivitu.
To jsou slova pana Murt,coz je typicke ,kednoduche mysleni,ale ,at nam pan Murt napise proc vznikly ty koncentraky a odkud Nemci ziskali zkusenosti!!! Odpoved znam ,ale ,ta se pan Murt namaha trochu.Kdyz ,uz v tom bude ,tak at zjisti ,kdo pomohl Hitlerovi vyhrat volby v Nemecku a rozdil od Lenina,cili Blank a Stalina,jez se zmocnil vlady nasilim.Proc Trocky -Bronstein s penezy od banky Shach-Cohl a zlatem s 300 revolucionari jel do Ruska (prece byli americky obcane)
Nametu je dost ,tak studujte !!!!

13353

5.5.2003 12:19

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13353

Pan Nohejl, samozrejme vam odpoved dam. Prve koncentracne tabory stavali Briti pre Burov, pocas Burskej vojny v Juznej afrike, kde izolovali civilne obyvatelstvo. Takyto postup je bezny este aj dnes vselikde po svete. (Predpokladam, ze dodate, ze to financoval Rotschield, to je mozne).

Je rozdiel medzi koncentracnym taborom (ktory je internacny tabor) a vyhladzovacim taborom. Verte alebo nie, ono to v skutku existovalo. A nie len v Nemecku. Ti vasi podareni bolsevici v Barme zlikvidovali 3 000 000 ludi v podobnych zariadeniach. A vobec si nemusela brat na pomoc nejake sionisticke kruhy. Bolsevizmus je ideologia natolko zvratena, ze na to pride sama.


A ano, mnoho zidov participovalo na Hitlerovom volebnom vitazstve. Neskorsi minister zbrojenia Milch, tovarniek Ernst Heinekl a podobne. Na kazdu rasovu perzekuciu existovali vinimky.

13370

5.5.2003 13:55

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13353

Pane Roberte,

nevim jestli vite o tom, o cem uz si cvrlikaji brabci na strese, ze 11.9. pri teroristickem utoku na dvojcata v NY byli mezi zabitymi i Arabove, zatimco tam nebyl zadny zid, oni proste ten den neprisli do prace, PROC TO ASI BYLO ZROVNA TAKHLE? KOMU TA VALKA PROTI ISLAMSKEMU "TERORISMU" NEJVICE POMOHLA? ARABUM ROZHODNE NE...

13378

5.5.2003 16:32

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

brnak 68.?.?.?

Reakce na 13378

Eriko, rekni tem "brabcum na strese", ze ta blbost o zidech, kteri neprisli do prace tady uz mockrat byla od Nohejlu, Albertu a Stefanu. Zrovna tak neprisla do prace rada arabu, eskymaku a hotentotu.

13383

6.5.2003 1:06

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13383

Eriko, rekni tem "brabcum na strese", ze ta blbost o zidech, kteri neprisli do prace tady uz mockrat byla od Nohejlu, Albertu a Stefanu. Zrovna tak neprisla do prace rada arabu, eskymaku a hotentotu.

tak se na pani Eriku tolik za jednu chybicku nerozciluj, podivej se kolik jinych krasnych clanku napsala !!!!!!!!!! Jak se treba
doplnuje s panem spisovatelem Valtrem, ci panem Nohejlovic.
To ty nevidis, to jsi cely ty !!

13400

6.5.2003 13:29

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13383

Tady se Zdenek strasne rozciloval nad jednim sprostym anonymem, jakokdyby neslo o nazor, ktery se mu nelibil, ale o nejakou prezdivku nebo imaginarni jmeno, proti kteremu nic nema (priklad ya vsechny brnak, Patriot atd), ale z anonymity napriklad vy muzete tykat kazdemu komu vas napadne a pritom ho neznate. Proste neznate ta nejprimitivnejsi pravidla slusneho chovani. Uz jsem vam jednou psala, abyste mi netykal, tak jako svym kamaradum v hospode...

13449

6.5.2003 13:31

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13449

Tento prispevek o tykani platil brnakovi

13450

6.5.2003 22:26

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

brnak 68.?.?.?

Reakce na 13450

Eriko, ja myslim, ze jsi nejaka mala holka podle toho jak pises. Tak proto Ti tykam. Jako dospela osoba by jsi prece nepsala takove blbosti.

13477

7.5.2003 0:52

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Eri 213.?.?.?

Reakce na 13477

Ja si s vami nepisi, tak mi take neoslovujte. Nikomu tady netykam a vy me tykate, a pritom vite o mne houby, delate to z ciste nevychovanosti.

13486

7.5.2003 1:50

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

brnak 68.?.?.?

Reakce na 13486

Ericko, ale vzdyt si piseme!! Pred tim jsem si psal s Malvou, ale ta nekam zmizela.

13490

5.5.2003 17:10

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13378

> zatimco tam nebyl zadny zid, oni proste ten
>den neprisli do prace, PROC TO ASI BYLO ZROVNA >TAKHLE?
=========================================
Opakujete zde lzive tvrzeni nekolika antisemitistickych serveru.
Neexistuji pro ne zadne dukazy, naopak uz bylo mnohokrat vyvraceno.
Jen to dokazuje, kdo jste.......

13385

6.5.2003 0:59

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13378

Pani Eriko,
bylo tam nekolik desitek zidu, tentokrate vam to nevyslo.
Vse najdete trebas v archivu Times tusim ze to bylo asi
z 20. zari. Je tam asi 60 (sedesat) jejich jmen. Vy sama
vite, ze oni ti zidaci maji veskere penize v rukach a ty
penize byly prave v tech "dvojcatech".
Az budete o tom psat nejakou vedeckou knihu, ci jen vedecke
pojednani, prosim obrat te se na N.Y. Times, oni vam tech
60 jmen Zidu daji.

13399

6.5.2003 16:08

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13378


>ze 11.9. pri teroristickem utoku na dvojcata v NY byli mezi
>zabitymi i Arabove, zatimco tam nebyl zadny zid, oni proste ten
>den neprisli do prace,
=================================
Mate Eriko pro tohle tvrzeni JAKYKOLIV dukaz krome "cvrlikani vrabcu na strese" ?

13454

7.5.2003 0:56

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Eri 213.?.?.?

Reakce na 13454

Mikine, dukazy o tom utoku nejsou zadne, myslim, ze na predesle strance jsem se o tom hodne rozepisovala, jestli mate zajem, najdete si to a prectete.

13487

7.5.2003 3:33

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13487

>Mikine, dukazy o tom utoku nejsou zadne, myslim, ze na >predesle
>strance jsem se o tom hodne rozepisovala, jestli mate zajem,
>najdete si to a prectete.
===============================================
Takze dukazy pro sve tvrzeni o tom, ze "Zide neprisli ten den do prace" nemate. Pochopitelne. Zadne totiz nejsou.
Vysvetlim vam, jak ta lez (nekdy oznacovana za "urban myth"[mrknutí jedním okem] vznikla.
Vznikla tak, ze si ji nekdo vymyslel. Uverejnil ji na nejakem webu, lide podobneho smysleni jako on (ona) ji opsali, poslali nekam jinam, znovu to bylo otisteno a nakonec si to podle vas "cvrlikaji vrabci na strese".
Ovsem je to porad lez. Rasisticka lez.
11 zari 2001 zahynulo v New Yorku temer 3 000 nevinnych lidi. Nejruznejsich narodnosti. Kolik z nich bylo Zidu me prilis nezajima. Vetsina z nich se zrejme citila byt Americany nebo prislusniky jinych narodu.
Rad bych vas pozadal o jednu vec. Nez znovu napisete neco tak odporneho, premyslejte........

13496

7.5.2003 20:21

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13496

Podivejte, ja nepisi nic odporneho, naopak jsou tady odporne utoky proti muslimum, to vas ovsem nevzrusuje, ja myslela temi dukazy uplne neco jineho, ja jsem nekde v diskuzi to dopodrobna vysvetlovala, ze neverim, ze to mohli provest samotni fanaticti Arabove, Usama Ben Laden nebyl chycen, zrovna ted i Saddam, posilaji strasne nekvalitni videofilmy, aby se cely svet pred nimi trasl a USA si tak mohlo delat co se mu zlibi. Vysvetlovala jsem tam i jine souvislosti, ale to si je musite vyhledat, mam dojem, ze to je na teto diskuzi. Vam vadi rasismus jenom proti vam, ale sami praktikujete to same. Neznate uslovi, necinte druhemu, co sami nemate radi? Vy si muzete beztrestne vymyslet co chcete a take nam tady neargumentujete a ostatni mohou take vyvodit zavery, ktere se vam zrovna libit nebudou.

13543

7.5.2003 20:31

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13543

A jeste poznamku, uz jsem to take psala, ze za to ze v NY zemrelo nevim kolik tisic lidi, tak za to zaplatilo uz asi 3x tolik lidi, kteri s tim nemeli vubec ale vubec nic spolecneho a maji k tomu uplne zdevastovane znicene zeme a ziji dal v chudobe. Mel byste sam vedet, ze ta vase svoboda v kombinaci s chudobou neni zadny dar jako pro vas. Tohle vas ovsem nevzrusuje, protoze nedokazete myslet dal nez na spicku sveho nosu.

13545

7.5.2003 22:05

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13543

> Vam vadi rasismus jenom proti
>vam,
===============================================
My si nerozumime. Vy jste tady napsala lez a ja jsem se ptal po dukazech. Ty pochopitelne nemate, tak se vykrucujete a navic jste me oznacila za Zida. Zid nejsem, ale kdybych byl, tak se k tomu klidne priznam.
Samotny fakt, ze se nekdo muze zastat lidi jine narodnosti nebo rasy asi nepochopite, ze ?

13549

8.5.2003 17:27

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13549

Nenapsala jsem zadnou lez, USA sly do valky a nemely argument, ze to udelala Usama Ben Laden, pritom jim nevadilo zavrazdit 4 tisice lidi a znicit zem. A Ussama nenasli. U clanku o skole ve Falluza jsem psala, ze i to obvineni proti Arabum bylo hned na zacatku zkonstruovane. NASLI PRIRUCKU V ARABSTINE, ZA PUL HODINY PO UTOKU, JAK SE RIDI LETADLO!! CO TO MELO ZNAMENAT? ZE TO BYLO UZ DOPREDU ROZHODNUTE. JEDNOU SE BUDEME VSICHNI DIVIT, CO MUZE JESTE VYJIT NA SVETLO. TOHLE VSECHNO JSOU DOMNENKY, JISTE NENI ALE VUBEC NIC

13603

9.5.2003 14:54

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13549

Vy tady pisete nezory s kterymi ja vubec nesouhlasim a nevidim je vubec pravdive, presto jsem vam nikdy nerekla, ze lzete. Neumite cist moje prispevky, pak byste si vsiml, ze ja jsem proti kazdemu rasismu. Naucte se diskutovat a poslouchat druhe nazory, od toho je diskuze, na na vzajemne obvinovani ze lzi, jak vy si muzete byt jist, ze vas to netyka? Jste snad studovany pravnik? Vy pisete jednostranne, mozna ja take, a lez je neco umyslneho, a to v mem pripade nebylo. Ta povest koluluje po celem SVETE, ja JI NEVYMYSLELA!!!!! A jak se rika, neni sprochu, aby na nem nebylo pravdy trochu...

13629

10.5.2003 4:59

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13629

> Ta povest koluluje po celem SVETE, ja JI
>NEVYMYSLELA!!!!!
=====================================
Te povesti muze verit jen naprosty rasista. Vy jste si ji nevymyslela ? Ale pomahate ji rozsirovat.......

13647

11.5.2003 9:09

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

ina 199.?.?.?

Reakce na 13647

Pane "Mikin",
co ma rasismus spolecneho s udalostmi 11.zari 2001?
Existuje nekolik vysvetleni techto udalosti, ale zadna
neni v linii oficialni.
Sledujete-li vyvoj udalosti od tohote dne v Usa na poli-
tickem poli, tak musite zpochybnit oficialni verzi.
Neni mozno v tak kratkem case dat dohromady tolik opatreni,
zakonu...aniz by byly vypracovany dopredu.
Ja dokonce verim, ze i rozpad "Vychodniho bloku" byl napla-
novan a cekalo se na vhodnou dobu a zatim jsem o tom nikde necetla.
Tak nejak to dnes dava smysl, nemyslite?

13689

11.5.2003 15:02

RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 13689

>Pane "Mikin",
>co ma rasismus spolecneho s udalostmi 11.zari 2001?
------------------------------------------------------------------
Ja jsem zde reagoval na tvrzeni "Eriky" o tom, ze 11. zari Zide pracujici ve WTC "neprisli do prace". Vsak si to cele znovu prectete.
--------------------------------------------------------------------

>Tak nejak to dnes dava smysl, nemyslite?
-----------------------------------------------------------------------
Nemyslim. Hledat nejaky skryty smysl v padu komunismu a prirozenou obranou Ameriky pred terorismem - v tom smysl nevidim........

13693

6.5.2003 11:49

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mateji,Mateji ,veris na svedske bludy.Kdyz najdes pamatnik ,ktery je trvaly na internetu,tak se dozvis ,ze tam zadny zid nezustal z tech 3000 ,jak se prvne lekli v Israelu a okamzite vydali k tomu smutecni prohlaseni,takze WTC nikdo z zidu nezahynul ,jediny na pomniku je zid ,ktery sedel v jednom tom letadle,ale ten nastoupil se jmenem Araba a s dokumenty a pasem arabskym ,protoze byl to clen MOssadu,co tam delal je dodnes zahadou ,ale jeho "Arabske pocinani" se zcela hodilo novinarum.Tak se pouc primo u zdroje zprav.Americky president oznamil smrt nekolika zidu,ale oni tam nebyli,tisk prinesl zpravu o pohrbech zidovskych obeti,ale reporteri ,kteri se dozadovali ucasti na pohrbu ,tak redakce zprav " nic nevedela" a nikdo si na nic nemohl vzpomenout.Proste spousty zazraku ,ktere udelaji vysetrovani fraskou ,nebot se nikdy nesmi Americka verejnost dovedet ,jak to vlastne doopravdy bylo,proto vysledek po takove dlouhe dobe ,kdy evidence budou zniceny a ponechaji se jen ty ,ktere potrebuji bude tajne!!!!!

13438

7.5.2003 2:16

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

>Já mám opravdu jediné poslání, bránit utiskované, kteří žiji v dnešním světe v naprostém bezpráví.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pani Eriko,
To je krasne poslani. S takovym poslanim a to dokonce s Bozim
poslanim uz tady byl jeden pan, jmenoval se Jezis Kristus.

13494

9.5.2003 14:57

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13494

Ježíš je ve skutečnosti tím, koho hledáte, když sníte o štěstí; on je tím, kdo vás čeká, když vás nic z toho, co naleznete, neuspokojí; on je ta krása, která vás tolik přitahuje; je to on, kdo vás provokuje tou žízní po radikalitě, která vám nedovolí podvolit se kompromisu; je to on, kdo vás pobízí, abyste odložili masky, které činí váš život falešným; je to on, který čte ve vašich srdcích ta nejryzejší rozhodnutí, která by jiní chtěli udusit. Je to Ježíš, který ve vás vzbuzuje touhu učinit váš život něčím obrovským, je to on, kdo ve vás vyvolává vůli jít za ideálem, odmítání průměrnosti, která by vás pohltila; odvahu usilovat s pokorou a vytrvalostí o zlepšení sebe sama i společnosti, aby se stala lidštější a bratrštější. ...
Drazí mladí začínajícího století, řeknete-li Jemu "ano", pak říkáte "ano" každému vašemu vznešenému ideálu. ...
... On vás povede, dá vám sílu, abyste ho denně v každé situaci následovali.
Papež Jan Pavel II.

13631

7.5.2003 5:59

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Oni, ti pisalkove tady, i kdyz se "jako" zastavaji zidovskeho naroda, tak aniz by si to v tech skopovicich uvedomovali, ze skutecnym zidum skodi a vyvolavaji k nim jeste vetsi nenavist! Dekuji pani Eriko


Autor neuvedl své jméno -- 205...*

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Ano pane co jste neuvedl svoje jmeno. Toto je uplne "text bookovy" priklad myslenkoveho procesu primitiva, co nema vlastni schopnost mysleni. Bud s tim mily autore beze jmena budete souhlasit, nebo vyhodte vsechny vysokoskolske uce -
bnice psychologie a fysiologie procesu mysleni do garbage.
Clovek se mnohdy moc divi, co se v tech "skopovicich" autoru
bez neuvedenych jmen deje. Vlastne ....... ani tolik moc ne.

13498

7.5.2003 20:26

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13498

Mateji, vy jste zapomel, ze jste se tu priznal, ze mate vazne psychycke potize a predcasnou senilni sklerozu?

Tak bych vam s tim nedoporucovala napadat ostatni,za nazory,
ja o tech take nemam pozitivni nazor, ale zijte a nechte zit.
Piste, kdyz mate co a nehandrkujte se tady s lidmi.

13544

7.5.2003 20:35

RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13544

Dodatek: Ten nazor, co jste kritizoval je nahodou velmi hluboky, ale zrejme nemate na to, abyste ho pochopil, a to je smula vas vsech, stale si myslite jak jste chytri, lepsi nez ostatni, ale dokazujete pravy opak, jakpak to jde dohromady? Vy nedebatujete, jenom utocite.

13547

8.5.2003 11:55

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Velice zajimavy matrial kolem Iraku najdete na http://www.freearabvoice.org/Iraq/Report/report 10.htm
Zde se rika ,ze Saddam Husein se tesi sveho zdravi apripravuje partizanskou valku proti okupantum ve stylu Vietnamske valky a ma k disposici na 40 000 bojovniku,ackoliv je to k velmi tezke si predstavit ,ze National Guard sli domu bez boje a zde chysta partizanskou valku s nezkusenymi bojovniky a to jeste Vietnamskem provedeni ,kde vietnam ma zarostlehornate pasmo ,kdezto zde je pous a kazdy je zcela zrejme viditelny na desitky kilometru a tak tento clanek od "The Free Arab Voice" se miz da trochu pritazeny za valsy a spise je casti propagandy ,nez zkutecneho odporu proti okupantum ,jez ,rikaji ,udelejte valdu jakou chcete ale nase ruce budou na kohoutku s olejem.S prihlednutim udalosti v Afganistanu o ktery "Americane "ztratili zajem a bylo jim "nabidnuto" ze zane vezme sluzbu 36000 kandskych vojaku jen dokresluje postup globalisace na teto planete za ustaveni jedne svetove vlady o jejiz slozeni je jasne ,kdo to bude.

13588

9.5.2003 4:43

Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pani Erika ,verte na zazraky,ale ,az dosahnete urciteho veku ,tak zjistite ,ze ty zazraky jsou zonglerske podfuky,jako cele to 11 September 2001.Vezmete jen jedno ,ze to letadlo melo tolik pohonnych latek ,ze z nekterych lidi proste nenasli vubec nic,doslova nic,ani botu,ani sponku v pase,proste nic,ale po terroristech se nasel neporuseny cestovni doklad jen par desitek metru ve vedlejsi ulici a nebyl ani ohoreli,proste zazrak a Americani maji radi zazraky ,nadprirozene kouzelnice,superman,proste neco extra ,typicky holywoodske ,no a na takovemhle zazraku se utvori teorie ,ktera je svym zpusobem zazrakem sama o sobe,takze ted se hada vlada s inteligencnim oddeleni a Pentagonem ,kdo z nich nadelal vic zazraku,tak ,jak i Bush se zaslouzil ctenim z knihy ,kterou drzel obracene a sledoval deni v TV v dobe ,kdy jeste zadny utok nebyl vysilan do televise.My ,tady v Australii mame take zazraky,zazracneho strelce z Tasmanie,ktery musi byt drzen v naproste isolaci ,aby zazrak nepozbyl sveho pusobeni a zazrakem bylo i to ,ze byl obklicen vice jak 200 ostrostrelci a nikdo jej nemohl zlikvidovat i kdyz stale z okna strilel na helikopteru,takze verme na zazraky,nic jineho nam nezbyva.

13611

Příspěvků: 73

03.05. 00:19 Peleška Milan  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
04.05. 10:49 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 04:56 zdenek matousek  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 12:24 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 13:46 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 12:27 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
12.05. 02:53  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 21:40 matej  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
03.05. 05:15 Mikin  Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
03.05. 13:37 Patriot  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
03.05. 19:19 Dan  Primitivismus
03.05. 23:18 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
04.05. 10:45 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
04.05. 10:58 Graham Murt  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
04.05. 21:03 zdenek matousek  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
04.05. 23:03 Graham Murt  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 02:41 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 04:03 zdenek matousek  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 12:18 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 04:19 zdenek matousek  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 12:10 Graham Murt  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 10:24 zdenek matousek  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
06.05. 10:22 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
06.05. 10:26 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
06.05. 12:00 Graham Murt  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
07.05. 02:10 matej  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
15.05. 15:53 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 12:14 Graham Murt  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 01:58  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 10:42 zdenek matousek  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
12.05. 04:01  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 13:42 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
05.05. 14:19 milo  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
06.05. 01:07 zdenek  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
06.05. 13:17 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
06.05. 21:46 zdenek  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
07.05. 00:49 Eri  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se platilo
03.05. 12:48 Vladimír Bílý  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
03.05. 18:25 albert  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
04.05. 05:01 Robert Nohejl  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
04.05. 11:03 Graham Murt  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
06.05. 12:19 Dušan  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 04:19 Robert Nohejl  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 12:19 Graham Murt  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 13:55 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 16:32 brnak  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
06.05. 01:06 matej  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
06.05. 13:29 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
06.05. 13:31 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
06.05. 22:26 brnak  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
07.05. 00:52 Eri  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
07.05. 01:50 brnak  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
05.05. 17:10 Mikin  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
06.05. 00:59 matej  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
06.05. 16:08 Mikin  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
07.05. 00:56 Eri  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
07.05. 03:33 Mikin  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
07.05. 20:21 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
07.05. 20:31 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
07.05. 22:05 Mikin  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
08.05. 17:27 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
09.05. 14:54 Erika  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
10.05. 04:59 Mikin  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
11.05. 09:09 ina  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
11.05. 15:02 Mikin  RE: Za navrácení základní sˇkoly ve Falúzˇa se pla
06.05. 11:49 Robert Nohejl  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
07.05. 02:16 matej  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
09.05. 14:57 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
07.05. 05:59 matej  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
07.05. 20:26 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
07.05. 20:35 Erika  RE: Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
08.05. 11:55 Robert Nohejl  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech
09.05. 04:43 Robert Nohejl  Za navrácení základní školy ve Falúža se platilo velkými obětmi na životech

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 501