Diskuze k článku

Island: Revoluce pod vedením bankéřů

Příspěvků 49

31.10.2013 7:15

Sedliacky zdravý rozum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Sedliak bol a je v živote miliónkrát podvedený, preto verí len tomu čo vidí a má v ruke.

Celý anglosasko židovský finančný systém je nastavený smerom ku svetovej moci, ku zotročeniu obyvateľstva. Je presným morálnym opakom voči Slovanskej civilizácii.

Slovanská civilizácia pozná inú morálku, iné priority. Základom je zdravé myslenie, poznanie predkov, vzdelanie, rešpekt prírodných zákonov, život v súlade s prírodou, nedrancovať prírodné zdroje. Základom spoločnosti je rodina, rod, rodenie detí, ich výchova a vzdelanie. Zachovanie čistoty rodu nie v zmysle rasizmu a nacionalizmu, ale v zmysle múdrosti a poznania predkov, v záujme zachovania života, prevencie autoogenocídy. Slovania nevytvárali štátne útvary, mali kolektívne vedenie spoločnosti, nededičné a obmedzené funkčné obdobie vládnutia, nemali demokraciu ani náboženstvo. Mali zdravý rozum.

Potrebujeme:
-zrušiť politické strany, dnes volíme z politických kandidátok pod vplyvom masmédií a nie slobodne
-priame voľby do parlamentu, čo okres to poslanec
-odvolateľnosť poslanca, trestná zodpovednosť
-poslanec musí zlepšovať život občana, zrušiť zadĺženie štátu, znížiť dane občanom, zlepšovať kvalitu života, opak je trestný čin
-zriadiť štátnu banku, tá bezplatne obsluhuje účty občanov, štát vydáva peniaze a určuje ich kurz zrušiť súkromné bankovníctvo, nebankovky sú zločinci
-vystúpiť z EÚ, vrátiť kompetencie štátu, platia len zákony štátu
-odmietnuť štátne dlhy ako úmysel MMF ECB a EÚ
-nikým nevolenú Európsku komisiu postaviť pred súd za terorizovanie občanov
-zriadiť a vyzbrojiť domobranu ako regulérnu armádu
-vláda zásadne odborná, úradnícka, bez vplyvu politiky
-báseň Mor ho od S. Chalúpku vyhlásiť za štátnu hymnu Slovanov-Slovenov, písaná podľa pravdivých, nezatajených dejín Slovanov

298958

31.10.2013 8:27

RE: Sedliacky zdravý rozum.

anatol 78.?.?.?

Reakce na 298958

Viete, čo potrebujeme?
Až sa mi panennky pretáčajú, keď sústavne ktosi volá po "priamej demokracii", či podobných vynálezoch.
Logika: Ak plačem, že nie je dobre, znamená to, že som sa mal lepšie, či nie? Je to logické, či nie? Ďalej: Ak som sa mal lepšie, kedy to bolo? No? Kedyže som naposledy nemal existenčné problémy... Napoviem vám: Bolo to v dobe, keď bol stav riadenia spoločnosti presným opakom priamej demokracie. Preložím do zrozumitaľného jazyka: Keď sa občan-sedliak nemontoval do vládnutia, keď voľby boli iba formalitou. Keď, aby sme boli dôsledný, vládol Marxov kapitál, presnejšie socialistická ekonomika, keď sa vyplácalo podľa štátom stanovených taríf, a teda nikto nemohol nahrabať a tým zdegradovať milióny ľudí na úroveň hoviad v maštali. Vtedajšie "problémy" boli proti tým dnešným prdinec!
Všetko možné, len nie vládu ľudu! Lebo ľud je blbý ako tágo. VŽDY bude voliť len tak, ako volí vôl: Podľa vola, čo vedie jeho obľúbenú časť stáda.

298959

31.10.2013 9:03

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298959

Základy konzumerismu byly položeny právě v dobách, kdy za peníze nebylo co koupit a kam se podívat. Vláda jediné strany započala s rozkladem rodinných hodnot už v padesátých letech. Ženy po šestinedělí byly nahnány do práce a zákon jim milostivě umožnil přestávky na kojení. Děti do tří ket byly odkládány v jeslích často na celý týden. Už v mateřských školách učitelky maličkým vtloukaly do hlaviček politicky angažované básničky a fotografie Lenina, další bohy nové doby a hlavně komunistický dril.
Kádrování rodičů na denním pořádku a selekce dětí v přístupu ke vzdělání. Závody rodin v rychlosti zapsání do pořadníku na koupi jediného typu pračky, televize, vysavače, auta, bytu...ZÁVIST.
Domovy existovaly jen na přespání, protože po práci čekaly lidi povinné brigády a nezbytné schůze. Způsoby trávení volného času dětí nikoho nezajímaly. V neděli muži vyspávali opice a maximálně nanosili vodu od studen. Ženy praly, vařily a uklízely, aby mohly v pondělí opět odvést čisté děti do jeslí, školek nebo poslat do školy a nastoupit další týdenní směnu k plnění plánu pětiletky.
Opratě komunismu drželi tenkrát stejní lidé, jako dnes. Pokračováním kapitalismu po roce 1948 by nikdy nedošlo k takovému rozkladu morálních hodnot, aby 20 let po roce 1989 mohli s hrdostí prohlásit, že prostor pro nastolení NWO v postkomunistických zemích je připraven. A on připraven byl. Demokracii mohla nahradit totalita. Nemá smysl si cokoliv namlouvat.

298960

31.10.2013 9:41

RE: Sedliacky zdravý rozum.

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 298960

V padesátých letech jsem se narodil, tak si pamatuji léta šedesátá a dál. Do práce ženy chodily po půl roce mateřské, zhruba od poloviny šedesátých let byly volné soboty (ve shodě se světem), z práce se chodilo o půl třetí a pak se chalupařilo, zahrádkařilo a melouchařilo. Sem tam nějaké brigády byly, ovšem takto vybudované školky, obchody aj. pak byly v devadesátých letech úspěšně zašmeleny a dnes není děti kam dát. Na "nezbytné schůze" si nevzpomínám, leda tak 7. 11., 25. 2. nebo prvomájový průvod. Pro děti byl Pionýr, SSM, zájmové kroužky ve školách, LŠU apod. To, že by muži vyspávali opice a postarali se pouze o vodu nemá smysl komentovat. Víte, že lhát se nemá?

298962

31.10.2013 10:32

Řekl bych, že to není lhaní, ale obyčejná standartní blbost.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 298962

Jsem taky z konce padesátých let, a pamatuji si to, ale oni dneska té fantasmagorii a lžím věří. Tragikomické je, že to všechno stále vytvářejí židobolševici. Orwel kdysi napsal, že kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost. To samozřejmě o internetu nebylo ještě ani potuchy. Totálně vygumované mozky většiny dnešních mladých lidí a jejich í "svoboda a demokracie ", to je ovšem vynikající objekt kšeftu. Představte si kam by to dospělo, kdyby byly třeba dnešní mladé ženy schopné reálně myslet...

298964

31.10.2013 20:19

RE: Řekl bych, že to není lhaní, ale obyčejná standartní blbost.

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298964

Dnešní pětatřicátníci jsou totálně vypatlaní. Šlapou v rytmu globalizace, která zahlcuje všechny jejich smysly. Většina z nich není schopna vidět duhu. Přemoudřelí z lacino získaných informací na wikipedii sebevědomě zválcují všechny, kteří mají
vyvstaná témata odžitá v přímé realitě.
Tak si představuji, jak jsme asi museli připadat našim prarodičům, kteří se narodili na začátku 20. století, zažili bídu, dřinu, válečné hrůzy a ve zralosti a stáří se museli dívat na zašlapávání tradičních hodnot naleštěnými lakýrkami vládnoucí garnitury. Jejich vyprávění jsme tenkrát pouštěli druhým uchem ven a šlapali jako Ti oslíci společně se svými rodiči vstříc slibovaným lepším zítřkům.
Nikdy nezapomenu na slova jedné staré paní:" Budou plné výlohy zboží a lidé se na ně budou chodit jenom koukat".
Dokud mladí, budou považovat příslušníky starší generace za zaostalé blbce, budou mít židobolševici pořád co orat.

298983

31.10.2013 11:01

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 298962

On neklame, on tomu šialenstvu aj verí ALEBO je politruk ktorý zošalel. [cool] [velký smích]

298968

31.10.2013 11:51

RE: Sedliacky zdravý rozum.

jano sheake 172.?.?.?

Reakce na 298962

Kapitalismus je žido-anglo-saský vynález a proto musí slované ideologicky prohlédnout a postarat se o to aby pochodeň marxismu-leninismu znovu zaplápolala a osvětlila tu jedinou správnou cestu k spravedlivému uspořádání společnosti. Poučení z krizového vývoje Islandu, kde se nordický lid nechal zlákat žido-anglo-saským pozlátkem falešné prosperity, nám diktuje okamžitě zahájit generální stávku v trvání potřebném k tomu, aby slované přestali držet v ruce nic jiného než ponižující prázdnotu.

v celém světě ví se
že máme málo v míse
my se ale nedáme
do mísy si přidáme
halušky a knedlíky
pro slovanské pepíky
hurá!

298972

31.10.2013 12:48

RE: Sedliacky zdravý rozum.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 298962

Rok 1957,kluci lítají po ulicích bez aut,kde hrají fotbal,zvoní na domovnice a prchají,když primitivní baby vylétnou ven a lamentují.Soudružka domovnice Kloučková,která má v předsíni portréty Gottwalda a Stalina se ptá devítiletých dětiček živnostníka...tak co,kdy se tatínek ZAPOJÍ? Dětičky mají přesné informace,co,jak komu sdělit,nebot jde o život,či Jáchymov.Televizi Athos se říká BEDNA,to aby domovnice nezmerčily a neudaly.Okrskář SNB Doškář obchází svuj revír PĚŠKY pravidelně,většinou jde o lidi ze starých času,co dosluhují,takže zvonícího parchanta polapí,vykráká za uši,odvede domu,kde táta popadne řemen a NEKOREKTNĚ nařeže na prdel.Rok 1958..Dětičky jdou do divadla Jiřího Wolkra se školou,kde je hra o Leninovi.O přestávce vyleze na jeviště redaktor ČS televize LADISLAV DANEŠ a sděluje dětem,aby HODNĚ TLESKALI.Ve zprávách večer je záběr do hlediště,kde týž redakturek říká národu,že hra o Leninovi sklidila OHROMNÝ USPĚCH...Rok 1975..čerstvě ženatý člověk je nucen hledat práci na venkově,nebot zákon říká,že pražák má nárok na byt po tříletem pobytu na venkově.JZD nabízí dva plus jedna s balkonem s uvazkem na pět let..Domek OKAL z NSR na deset let..Zemědělské noviny mají hromadu nabídek okamžitého bydlení na Státním statku,či JZD,stačí si oblíbit krajinu a tam se odstěhovat....Období 1985/1989 je nejlepší vývojová doba socialismu..Lahudkářské prodejny,Eso,Tuzex,mléčné bary.Uplácí se při shánění náhradních dílu na auto....Automatická pračka TAMAT ze Slovenska slouží i v roce 2013... [chechtot]

298973

1.11.2013 13:57

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Dap 37.?.?.?

Reakce na 298973

je vidět, že jste tu dobu prožil...domek Okal z NSR [smích]
Poslouchejte raděj starší,at se něco dozvíte,wiki taky není nestraná informace.
[bliji]

299027

1.11.2013 21:05

RE: Sedliacky zdravý rozum.

fohat 82.?.?.?

Reakce na 299027

ale jiste...jsem rocnik 1947. [vyplazený jazyk]

299062

1.11.2013 22:37

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Milanese 193.?.?.?

Reakce na 299062

tak to vám všetci veríme, múj foter r.44 ani nevie že existuje nejaký internet [chechtot]

299069

2.11.2013 23:13

RE: Sedliacky zdravý rozum.

slak 77.?.?.?

Reakce na 299069

To já znám opraváře počítačů, který řekl že net je jako teletext v telce a je mu 20. Nic, každý si chápe co chce a někteří ani to. [překvapení] [chechtot]

299117

31.10.2013 14:02

RE: Sedliacky zdravý rozum.

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298962

No tak já jsem do prvomajového průvodu "musel". Poprvé mě tam vyhnala stará, podruhé už nevím proč jsem tam šel.

298978

31.10.2013 16:01

RE: Sedliacky zdravý rozum.

steve 70.?.?.?

Reakce na 298978

.. ja byl v prvomajovem pruvodu taky jednou. Prisel bracha a povida: .. " pod - deme do pruvodu. Kdo ponese Husaka vpredu - dostane 5 korun, za Lenina je 10 korum .."
A tak jsme vyfasovali kazdy Lenina a sli jsme a byli jsme hrdi a tak .., potom jsme ty bidla pichli do mrizky na kanalu a sli jsme vyfasovat dalsi Leniny a zase jsme sli a byli hrdi ..
A po tretim fasovani Lenina nam pan Hrbacek co mel ty Leniny a Husaky na veetriesce - povida: .." kurva, - kluci, Lenini uz nejsou, fsickni chteji nest lenina za 10, mam 6 Husaku za 5 .., dam vam je fsechny - mate 30 kacek a Gustavy nacpete treba do hajzlu. Ja jedu na chalupu ..."
.. a byl krasny majovy den, zenskym kvetly kozy, pupeny a chlapi se nalevali a lide s usmevem mzourali do slunicka ..
.. zkratka - vsichni upeli pod jhem komunisticke diktatury - ale "ale f izraelsku to "kfeetlo a deeti mjeela toopra pooliifka" ...

298979

31.10.2013 22:46

RE: Sedliacky zdravý rozum.

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 298979

jo, byl jsem taky v 1.majovem pruvodu, z toho mam jeden frk:
kdyz jsme sli po ulici a v prvnim patre stal v okne nahy cigan v leve ruce husaka a v prave brezneva. bolsevik organizator pochodu na cigana rve, "cigan schovej toho curaka", cigan odveti, ktereho toho v te leve nebo v te prave ruce? [chechtot]

298988

31.10.2013 23:59

RE: Sedliacky zdravý rozum.

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298988

Toho mezi nohama.

298993

1.11.2013 11:37

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 298979

.. ja byl v prvomajovem pruvodu taky jednou.
zase hloupě pindáš, štefane, nepočítám-li angažované dělnické kolektivy, tak dětičky pěkně šlapaly každý rok, od první třídy se učily motat mávátka a správně pokřikovat a mávat, a to i ty, brachu... [mrknutí jedním okem]

299015

1.11.2013 21:39

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 299015

Ale houbec. Já byl v průvodu za celý život všehovšudy dvakrát... podruhé z hecu a poprvé proto, že jsem si to vydyndal na rodičích, bo jsem chtěl holubičku na tyčce. [velký smích]

Ono asi záleží na tom, jak moc angažované nadřízené nebo učitele člověk měl. Například u nás ve škole se na jakékoliv podobné aktivity svorně kašlalo, v práci taktéž. Slavilo se akorát MDŽ, a to ještě jen proto, že o MDŽ se nedělalo, chlastalo se a dlabaly se chlebíčky.
Z kolbenky od pásů se, pravda, do průvodů šlapalo masově... ale to bude tím, že v pásové výrobě se dělá masově všechno. [vyplazený jazyk]

299064

2.11.2013 17:00

RE: Sedliacky zdravý rozum.

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 299015

ja byl v prvomajovem pruvodu taky jednou.
zase hloupě pindáš, štefane, nepočítám-li angažované dělnické kolektivy, tak dětičky pěkně šlapaly každý rok, od první třídy se učily motat mávátka a správně pokřikovat a mávat, a to i ty, brachu... [mrknutí jedním okem]
neporozumel jsem tve reakci na muj vtip z let minulych??? a ze jako "ZASE" pindam, noooo, tak jo, si mna dostal ted. hhh [chechtot]

299109

5.11.2013 9:46

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 299109

ze jako "ZASE" pindam, noooo, tak jo, si mna dostal ted. hhh
sice to byla reakce na kolegu, ale je to asi stejně jedno, stevan jako stefan, ftipy ostré jako břitva...

299203

31.10.2013 16:02

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298962

No, někteří se ani o tu vodu nepostarali [vyplazený jazyk] , ale to není podstatné.
Zhoubou pro život dětí bylo rodičovské "nemám čas".
V příspěvku jsem chtěla nastínit počátky rozkladu rodiny, na němž současný režim úspěšně staví rozklad státu.
Např. v Německu po válce ženy také pracovaly. V zemi sirotků a starců se to dalo pochopit.
V Čechách bez bolševiků mohla tradiční rodina klidně prosperovat.

298980

31.10.2013 22:42

RE: Sedliacky zdravý rozum.

woxow 78.?.?.?

Reakce na 298962

To vše bylo potřeba aby se zdevastovaná ekonomika válkou nastartovala. A bude to zase potřeba, až se ten blahobyt ze kterého těžíme ještě po dvaceti letech propadne do krize.

298986

31.10.2013 10:19

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Heriot 77.?.?.?

Reakce na 298960

A pak si člověk říká, odkud se bere těch asi 20% občanů s totálně vymytými mozky, co tak rádi papouškují nesmysly vyčtené z úvodníků LN a MF či materiálů polofašistické zlodějské organizace zvané "Člověk v tísni". A ejhle, ono není tak těžké na jednoho narazit... [chechtot]

298963

31.10.2013 10:53

RE: Sedliacky zdravý rozum.

qwe 193.?.?.?

Reakce na 298960

prosím o přesnou lokalizaci:
- o jaké období jde ve Vašem popisu (roky od - do)
- kde jste žil (obec, stačí velikost a kraj)
- kolik Vám bylo a Vaše pozice ve společnosti (případně jaké bylo postavení rodičů)
Jinak se Váš příspěvek nedá brát vážně

298967

31.10.2013 22:48

RE: Sedliacky zdravý rozum.

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 298967

gwe: nepatrej, nespionuj jinak te nebudeme brat vazne

298990

1.11.2013 8:34

RE: Sedliacky zdravý rozum.

qwe 193.?.?.?

Reakce na 298990

Souhlas, kdo má co skrývat, ať to s tím nechodí na trh. Tedy pro srovnání - jsem ročník 50, žil jsem v Praze a měl jsem to štěstí, že zmiňovaný teror minul jak mě a moji rodinu (tedy otec šel v rámci snižování administrativy do výroby, to je pravda, kde byl až do roku 65, pak se do administrativy vrátil), tak i mé známé a kamarády. V KSČ nikdo z nás nebyl. Tak to chodí.

299004

31.10.2013 13:08

RE: Sedliacky zdravý rozum.

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 298960

Kdyby dnes vylezl Havel na pavlač jako tenkrát v roce 1989 a začal mluvit o demokracii tak by ho ty statisíce nasraných a podvedených lidí po zásluze umlátili.(škoda, že jsme to tenkrát neudělali) Vy a těch pár stovek politických zlodějů a fanatiků by jste neměli šanci. [chechtot]

298974

31.10.2013 22:45

RE: Sedliacky zdravý rozum.

woxow 78.?.?.?

Reakce na 298974

Tenkrát to bylo podpořeno kupónovkou, kdy každý kdo nakoupí dostane za rok zhodnocení 1000%. To je leší než 12% ve spořitelně. A tak až všichni nakoupili nechtěli zpět komunisty aby neprodělali, většina v tom byla totiž již kapitálově... byť za 1000 Kč (dnes jako by za 10 000 Kč) ale byla.

298987

31.10.2013 13:18

RE: Sedliacky zdravý rozum.

anatol 78.?.?.?

Reakce na 298960

Pane,
toto isté sa deje i teraz, ale ešte oveľa horšie, a je 100% isté, že situácia sa bude len zhoršovať. S demagógiou á-la Lenin sa neoháňajte, teraz je tu povinná láska k istej krajine na západ od Atlantiku, amorálna a zhovadená banda, čo zabíja ľudí po celom svete. Neznášal som tie komunistické drísty v médiách, ako neznášam akúkoľvek demagógiu, včítane tej kostolnej, kde sa donekončna opakujú jalové frázy, či tej pseudohumánnej, kde tuším aj hovnu na ceste "záleží" na mojej slobode, ale kde vziať robotu, o tom tá smrdutá šlápota mlčí. Nemohli ste si kúpiť rifle a magnetofón? Ó, vy chudinko, oni tí darebáci komunisti miesto toho budovali priemysel, infraštruktúru, byty... také blbosti, však?
Mimochodom, v tej dobe /50-te roky/ bola situácia na Západe takmer zhodná s našou - vybavovanie si účtov za kolaboráciu, prenasledovanie, rozmlátená krajina, chudoba, hlad... Len my sme napr. povinne nahnali ľudí do potravinovej veľkovýroby, a tí magori ešte len teraz, čiže 60 rokov pozadu za nami, začínajú so skupovaním fariem do väčších celkov. /Skupovaním - myslí sa tak, že privedú sedliaka na bubon, a potom sa to skupuje./
Zaťato sa mlčí o situácii na Západe v 50-tych rokoch. Čo sú všetci nemí? Pozrite tie paneláky v Paríži, tie Havlove
králikárne, všade ich majú, sú po celom svete, ale iba u nás je to dôsledok vlády zlých komunistov.
A r.1968? Čím je významný? Každý na západ od Viedne vie, že revolúciou proti kapitalizmu. Ale na východ od tej Viedne o tom nevie asi nikto.
Načo sú tieto tlachy o demokracii, a čo ďalej po nej, kam sa pohnúť? Veď iba komplikovane smerujeme k socializmu, ale ani zaboha sa k tomu priznať!!!

298975

1.11.2013 6:13

RE: Sedliacky zdravý rozum.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 298975

Je isté, že za socializmu fungovala škodlivá propaganda. Boli ale veci, v ktorých boli bližšie pravde, než sme viacerí dnes.
Asi fakt najviac záleží na ľuďoch, a nie je správne priemerovať kvality do "demokracie" hlasovaním. Je to to isté, čo ľuďom vadilo aj za sociku.

299000

31.10.2013 22:55

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 298960

Plácáš nesmysly....

298991

1.11.2013 1:13

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 298991

Dej si dva mastné šroubečky a nerybízluj.

298995

1.11.2013 12:00

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 298960

Určitě máte ve většině fakt pravdu, ale jak jinak by se ten stát za těch pár let vybudoval, než tím, že se jelo na 110%?

299017

1.11.2013 19:02

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 298960

To máte z vlastní hlavy, nebo píšete ze spaní?? A pokud věříte, že v 50-60.letech se ve městech a větších vesnicích voda nosila ze studní, tak jste asi pacientka z Bohnic, jinak to nejde napsat.
Nebo si z nás děláte srandu, ale to svědčí o vašem pokřiveném charakteru.. Mějte se. [cool]

299047

1.11.2013 20:50

RE: Sedliacky zdravý rozum.

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 299047

Nezajímají mě vaše problémy. Váš příspěvek je jejich evidentní ventilaci a navíc trapný.

299059

2.11.2013 20:30

RE: Sedliacky zdravý rozum.

miro21 77.?.?.?

Reakce na 298960

Zil jsem v te dobe, a tehdejsi problemy ve srovnani s dnesni uchylnou dobou byly jako prochazka parkem...

299112

31.10.2013 11:41

RE: Sedliacky zdravý rozum.

hysterák 195.?.?.?

Reakce na 298958

Děkuji Vám za tato slova... Konečně někdo, kdo se také nebojí de facto říci, že ideální je zrušit parlament a naopak posílit senát - volební okrsky NEanonymních "senátorů" (nebo poslanců, je to jedno), kteří své voliče znají, to je recept.

Stranický systém je naprosto k ničemu, v kulturní společnosti se na zájmech země chtějí, musí i umějí dohodnout různorodí lidé bez stranické příslušnosti - a ne prskat divadlo vlevo/vpravo/střed a házet machry, že kvůli dogma strany pro to a to nebudou hlasovat, blablabla [bliji]

Rovněž bych se mohl označit mírně pejorativním "Slavic patriot". Off topic - Vyrazilo mi dech, když byly nepokoje v Moskvě a obyvatelé si stěžovali, že v noci vyjdou ven a nevidí Slovana, ale nějaké jiné národnosti a chlapi jako hory mají obavu jít ven. Nikoliv nevidí Rusa, ale Slovana - takto bychom se měli vnímat, naprostý souhlas. Jednota čehokoliv se dnes nehodí vůbec nikomu, komu vyhovuje stávající společenské rozložení věcí veřejných.

298971

31.10.2013 22:47

RE: Sedliacky zdravý rozum.

woxow 78.?.?.?

Reakce na 298971

Myslím že postupně spějem ke středověku. 3lechta na hradech, apoddaní v podhradí. Lokální zákony a právo v rukou panovníka daného okresu, dědičnost trůnu, a ozbrojená ekorta pro výběr daní a udržení moci. A k tomu velké množsví loupežníků, kteří vylezou z basy a nebudou mít kousek pole, aby se uživili.

298989

1.11.2013 1:40

RE: Sedliacky zdravý rozum.

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298958

Zkuste si to přečíst, já už na to nemám ani sílu ani chuť:

http://antimatrix.org/Convert/Books/DarylBradfordS...

298996

1.11.2013 20:08

RE: Sedliacky zdravý rozum.

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298996

Oprava:

http://antimatrix.org/Convert/Books/DarylBradfordSmith/DarylBradfordSmith_Rosenthal.html

299054

31.10.2013 11:18

To si děláte prdel ?!

Anna Mojziskova 109.?.?.?

Co myslíte tím uváděním nesmyslných částek pro článek [smích] Každý přece kolik stojí překlady a jsou kolem 100 Kč za stránku, dokonce i levnější. Chcete z lidi tahat peníze, tak píšete kolik vás stál překlad, ale je to nesmysl a kdo má všech pšt pohromadě, tak ví, jaký je to nesmysl [smích]

298969

31.10.2013 18:00

RE: To si děláte prdel ?!

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 298969

Za normostranu. Článek má necelých šest normostran, cena tedy odpovídá obvyklým sazbám (které jsou v reálu dokonce ještě vydatně podstřelené, viz http://zpravy.idnes.cz/chudy-jako-cesky-prekladate... a viz http://zpravy.idnes.cz/prekladatel-bere-150-korun-...). [vyplazený jazyk]

Normostrany si vypočítáte zde: http://www.pocet-znaku.cz/

298981

31.10.2013 23:00

RE: To si děláte prdel ?!

.*exe 172.?.?.?

Reakce na 298981

Tu cenu za překlad asi zvyšuje fakt že ten originální článek je napsán v nestandartní angličtine a stylu, což je patrné už po přečtení prvního odstavce. (Například "deposit account holders" je velmi neobvyklý a krkolomný výraz pro článek podobného charakteru - normálně se užívá slovo "depositors." ) Dále můžete narazit na exotikum jako třeba "transborder capital flow," s čím se překladatel do čestiny ale nemazlil a doslovně to přeložil jako "přeshraniční kapitálové toky," což je sousloví kterou odborná finanční čestina nepoužívá a používat nebude.

Autor má problémy z puntuací; zrovna tak jako Babiš vynechává spojky, a mimo jiné si občas plete prepozice. Například místo "looming on the horizon" se do článku vloudilo "looming at the horizon." To jsou ale kosmetické chyby které zmizí pod překladem. Skutečný problém tkví v tom že ta časová osa uvedená v článku nesouhlasí s tou podle které se podstatné věci skutečne odehráli. A ty věci byly prostě fenomenální do takové míry že někteří odborníci nemohli odolat a napsali o tom knihy - jako třeba tuto
http://img2.imagesbn.com/p/9781608191987_p0_v1_s26...
kterou autor článku asi nečetl. A proč taky? Nic tam není co by podpořilo jeho záměr sesmolit politickou agitku proti Wall St.

Poznámka:
Vikingové se ale museli spokojit se stříbrem v disciplíně lákání neviňátek. Jejich výkon nemohl ohrozit mistry světa, reprezentanty České republiky, kteří vystoupili na nejvyšší stupínek během kupónové privatizace v 90. letech, tak jak to Miloš Forman správně předpověděl ve svém filmu "Hoří, má panenko."

298992

31.10.2013 11:22

Všechno je jen o tom, jak se krátí paměť

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Nejsem si jist souhlasem, ale uvedu fakta:
1983 jsme neměli ani chodník, kde měl být - musel jsem se postarat
1984 jsme udělali obchod ze dvou spojených bytů - jinak to nešlo
potom jsme brigádovali na nové samoobsluze- šlo o úklid před otevřením - jinak by to bylo o hodně zpožděno
Rovněž jsme si postavili zastávku - přístřešek pro trolejbus
Pak přišlo dětské hřiště 1.2.3 a 4 - financováno městem i námi
veřejné uznání od primátora města bylo odměnou
1993 pokus o převod bytů do osobního vlastnictví - nic moc povedený dodnes
Všeobecně působila hlavně pasivita většiny
1994 odchod na venkov -protože to ve městě ztratilo smysl
A dnes čtu o tom, jak to nebylo, tudíž jsem se "utrhl"
Problém je zásadně v pamětech a manipulacích davů + setrvalá pasivita - již před 20 lety byly tyto jevy trvalé

298970

1.11.2013 14:16

RE: Všechno je jen o tom, jak se krátí paměť

Dap 37.?.?.?

Reakce na 298970

Naprostý souhlas - když si uvědomíte, jak málo dnešní 30tníci ví o převratu, natož o životě před.
Ale ani my jsme neposlouchali (jsem r.59) zkušenosti svých rodičů a prarodičů.
To je důvod, proč se historie opakuje.
Mozek 90% zapomíná, snaží se pamatovat jen dobré...kolik chlapů vzpomíná na vojnu jako srandu.
Předat zkušenost je nereálné, jen znalosti.

Má to svůj důvod - vlastní zkušenost tříbí charakter, ten je nutný pro vývoj.
Pokud vím, naposled to dovedli jen indiáni..stálo je to život.
Dnešní mladí mají pocit, že staří jsou k ničemu-nedošlo jim, že život je o něčem jiném než elektronice.
Jo, bude to tvrdé probuzení..ale CO TĚ NEZABIJE,TO TĚ POSÍLÍ.

299028

1.11.2013 11:29

Pravice a levice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Pozitivní esence pravicového životního názoru je převzetí odpovědnosti za sebe a svůj život. U levicového názoru je to zase solidarita s druhými. Obojí je v pořádku a dokonce jedno nevylučuje druhé, což je dnes obratně zastíráno. Pravicová snaha se koncentruje na okradení většiny a levice se poněkud neúspěšně snaží toto okrádání omezit, což zloději vnímají jako své okradení a zločinné omezení svého pravicového práva krást. Kromě toho, někteří levicoví politici si říkají, proč by si tedy nenakradli také. Docela velké posunutí pojmů a hodnot...

299014

1.11.2013 19:11

RE: Pravice a levice

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 299014

Máte pravdu,tak nějak to je,ale za tzv.levici nelze považovat tu "historicky se znemožnivší se v těchto dnech znovu a to již poněkolikáté ČSSD"....

299049

3.11.2013 13:31

naši policajti už cvičí pacifikaci obyvatel severní moravy

r.m. 80.?.?.?

Policisté se samopaly, zastavování všech aut, jedoucích do města, prohlídka kufrů, stojící kolony aut periodicky pouštěné. Takto vypadal včerejšek na prakticky všech přístupových cestách do 60 tisícového okresního města v době minimálně od 10 do 16 hodin. Prakticky nikdo nevěděl, co se děje. Dokonce šla městem fáma, že příčinou je návrat pana Kramého z Egypta.

Později se ukázalo, že jde o cvičení. Z občanů se staly cvičební pomůcky, zcela zbytečně zdržované a buzerované po zuby ozbrojenými policejními údy.
http://www.outsidermedia.cz/Oblezene-mesto-1.aspx

[bliji]

299129

Příspěvků: 49

31.10. 07:15  Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 08:27 anatol  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 09:03 Moiry  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 09:41 WAZARI  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 10:32  Řekl bych, že to není lhaní, ale obyčejná standartní blbost.
31.10. 20:19 Moiry  RE: Řekl bych, že to není lhaní, ale obyčejná standartní blbost.
31.10. 11:01 Oracle  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 11:51 jano sheake  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 12:48 fohat  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 13:57 Dap  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 21:05 fohat  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 22:37 Milanese  RE: Sedliacky zdravý rozum.
02.11. 23:13 slak  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 14:02 petesv  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 16:01 steve  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 22:46 stefan  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 23:59 petesv  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 11:37  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 21:39 Mareš  RE: Sedliacky zdravý rozum.
02.11. 17:00 stefan  RE: Sedliacky zdravý rozum.
05.11. 09:46  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 16:02 Moiry  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 22:42 woxow  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 10:19 Heriot  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 10:53 qwe  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 22:48 stefan  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 08:34 qwe  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 13:08 ascharad  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 22:45 woxow  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 13:18 anatol  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 06:13 ppppp  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 22:55 Emil Robot  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 01:13 Pasant  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 12:00  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 19:02  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 20:50 Moiry  RE: Sedliacky zdravý rozum.
02.11. 20:30 miro21  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 11:41 hysterák  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 22:47 woxow  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 01:40 petesv  RE: Sedliacky zdravý rozum.
01.11. 20:08 petesv  RE: Sedliacky zdravý rozum.
31.10. 11:18 Anna Mojziskova  To si děláte prdel ?!
31.10. 18:00 Mareš  RE: To si děláte prdel ?!
31.10. 23:00 .*exe  RE: To si děláte prdel ?!
31.10. 11:22 FERDA  Všechno je jen o tom, jak se krátí paměť
01.11. 14:16 Dap  RE: Všechno je jen o tom, jak se krátí paměť
01.11. 11:29  Pravice a levice
01.11. 19:11 Emil Robot  RE: Pravice a levice
03.11. 13:31 r.m.  naši policajti už cvičí pacifikaci obyvatel severní moravy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 014