Diskuze k článku

Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku: studie

Příspěvků 36

30.10.2013 0:58

obrázek USG = plody ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

no jestli na tom obrázku ultrazvuku jsou plody potkana v děloze, pak já jsem Bin Ládin [velký smích].

298890

30.10.2013 0:58

to je zase blábol

kavol 83.?.?.?

"Rozkošný ultrazvukový pohled na plod měsíce před jeho narozením je obrovsky vzrušující – ale to je jeho jediný užitek."

sorry, ale tahle věta mi stačila, abych se nepokoušel číst dál

jestli autor neví (nebo v článku úmyslně ignoruje), k čemu všemu je vyšetření plodu dobré, pak k jeho sdělení absolutně nelze mít důvěru

(tedy, ono již tvrzení v perexu "bezpečnost nebyla nikdy zkoumána" je dosti, ehm, řekněme odvážné, ale to bych byl ochoten připustit kvůli nejednoznačnosti kontextu, opravdu mohou existovat dříve neprozkoumané stránky procesu vyšetření, s přimhouřením oka nad novinářskou dramatizací zobecňující nějaký dosud neznámý fakt ohledně bezpečnosti na globální bezpečnost vyšetření)

298891

30.10.2013 1:24

RE: to je zase blábol

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298891

Tak si to vole nečti, a neoznamuj světu jak jsi blbej.

298892

30.10.2013 1:49

RE: to je zase blábol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 298892

A to jsem si myslel, ze jsem Rejpal jen ja [zmaten] [oči v sloup]

298893

30.10.2013 12:55

RE: to je zase blábol

kavol 83.?.?.?

Reakce na 298892

oh, jak rozkošný příklad prudce inteligentní reakce ...

někteří čtenáři by ovšem možná ocenili taky nějaký argument, v čem se mýlím?

298922

30.10.2013 15:16

RE: to je zase blábol

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298922

A jak chceš diskutovat, když jsi to nečetl?

298925

1.11.2013 12:46

RE: to je zase blábol

kavol 209.?.?.?

Reakce na 298925

no, mohl bys začít tím, že mě přesvědčíš, že má smysl to číst ...

299021

30.10.2013 10:14

RE: to je zase blábol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 298891

souhlasím, je to blábol

298906

30.10.2013 16:15

RE: to je zase blábol

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 298891

Souhlasím, že ten úvod je nešťastně formulován. Rovněž souhlasím s tím, že ultrazvuk nemá jen "jediný užitek", autor tady nebyl pravdomluvný.

Ale kromě těch dvou věcí, máte něco, nějaký argument, kterým byste vyvrátil zbytek článku?

298927

1.11.2013 12:45

RE: to je zase blábol

kavol 209.?.?.?

Reakce na 298927

měl jsem rozepsaný příspěvek a spadl mi prohlížeč, tak jen stručně - další blbost je, že by výsledky u lidí prostě musely být stejné jako u myší

měl jsem k tomu nachystaný např. tento odkaz poukazující na imunologické rozdíly:
http://www.jimmunol.org/content/172/5/2731.full

299020

2.11.2013 8:00

RE: to je zase blábol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 299020

Když nelze dokàzat , ze něco škodí, tak to logicky znamená, že to neškodí a může se používat co nejvíce. Takových zaručeně bezpečných výrobků a zařízení už bylo a je [smích]
Mě se potom líbí to překvapení. Máme sousedy , kterým zemřel syn ve 30 , makal denně s ddt. A jeho rodiče? No jo tenkrat se nevědělo o škodlivosti ddt , to je hold vÿvoj. Dodávàm, že takový je vývoj retardů.
Při havárii v Japonsku foukal vítr našťěstí směrem od Tokia. Aspoň víme na co se spoléhá při zavádění nových tecnologií. Na dobrý osud a příznivý vítr. Je dobré to vědět a klidně o tom vážně mluvit.

299086

3.11.2013 12:04

RE: to je zase blábol

kavol 83.?.?.?

Reakce na 299086

>Když nelze dokàzat , ze něco škodí, tak to logicky znamená,
>že to neškodí a může se používat co nejvíce.

nic takového jsem neřekl, tak si laskavě nechte tyto kydy od cesty, a raděj nám vysvětlete, proč si myslíte, že mechanické působení (co jiného zvuk je) s vlnovou délkou 0,1 až 1,5 mm, tedy vyznamně větší nežli na buněčné úrovni, by mělo působit na půlmetrové dítě (17. den u myší odpovídá cca půlce devátého měsíce u lidí) úplně stejně jako na centimetrovou myš?

ostatně i ten příklad s DDT je poučný - pokud bychom měli uplatňovat analogie tak jako autor článku, tak onen syn měl zemřít okamžitě při styku s DDT, že se dožil 30 a "makal denně" (kolik let?) nám tedy jaksi tu uplatnitelnost analogie vyvrací, ne?

- skutečnost je taková, že se můžeme nanejvýše inspirovat, co škodí jednomu, mohlo by škodit i druhému, zjištěná škodlivost budiž podnětem zkoumat intenzivněji další, ale výsledky jednoho nelze 1:1 uplatňovat na druhé

299128

3.11.2013 19:29

RE: to je zase blábol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 299128

Vy jste vážně vtipný . A v tom je jádro pudla. Vám se nelíbí něco , nad čím lze màvnout rukou a mega průsery máte jako za běžně přijatelné, jinak byste je také zmiňoval a nemusel bych to dělat já jako váš oponent.
Vysvětlovat mají ti co podobné věci masově zavádí. Mají předem varovat na případná rizika a jak může připadně dojít ke škodám.
Mě před 15. lety např. zakázali dovézt šroubovák z BRD k dalšímu prodeji u nás , že prý neprošel naší zkušebnou a mohl by někomu ublížit.
Proč podobná péče neplatí i tam kde jde omnohem víc? Co ďělají v těch zkušebnách, že se až po zamoření celých kontinentů zjistí, že třeba asbest škodí, ,že mikrovlnka vyzařuje , že nerafinovaný cukr je zdravější.....?
Vy byste klidně mohl dělat třeba také ve zkušebně. Když jde o hodně (peněz) tak všechno projde. Děkujeme.

299136

5.11.2013 10:21

RE: to je zase blábol

kavol 209.?.?.?

Reakce na 299136

jste si jist, že reagujete na správném místě diskuse? - ani po třetím přečtení nerozumím, jak nějaké šroubováky souvisí s tím, co píšu, co podle vás mám mít za přijatelné, a nad čím lze mávnout rukou ...

299204

5.11.2013 10:22

RE: to je zase blábol

kavol 209.?.?.?

Reakce na 299136

... a navíc tedy postrádám odpovědi na otázky, které jsem v minulém příspěvku položil

299205

30.10.2013 4:16

Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku

fetalista 172.?.?.?

Ten závěr že ultrazvuk poškozuje mozek se dá jednoduše zpochybnit poukazem na nepřehlédnutelné factum: v bývalém Československu se ultrazvuku nepoužívalo a přesto volby dopadají tak jak dopadají.

298898

30.10.2013 10:16

RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 298898

kdo vám řekl, že se ultrazvuku nepoužívalo?

298907

30.10.2013 10:19

RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku

agata 37.?.?.?

Reakce na 298898

Ovšem nemáte pravdu, já byla těhotná v roce 1986 a ultrazvuk už se používal, pokud bychom vzali v potaz jen tento mnou zadaný rok, jsou už z těchto lidí voliči a v souvislosti s vymýváním mozku společností, školou, TV a tiskem, je dokonáno, a proto volby dopadly jak dopadly.

298908

1.11.2013 12:48

RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku

kavol 209.?.?.?

Reakce na 298908

je jistý rozdíl mezi "se používal", a "se používal plošně, běžně" - že zrovna vy jste byla neznamená, že byla každá matka v tehdejším Československu ... nejste náhodou z Prahy?

299022

2.11.2013 6:05

RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298908

Ultrazvuk byl nejpozději v roce 1986 i v regionálních nemocnicích. Jen s ním lidské plody neterorizovali víc, než bylo bezpodmínečně nutné.

S hloupostí voličů bych snad ani výsledky voleb nespojovala. Volby dopadly výborně. Dochází tu k samočištění, padají masky,
pomalu vylézají na povrch jména a lóže špinavců, kteří dirigovali počiny všech vlád a parlamentů, které se tu za 23 let vystřídaly. Zuřivost s jakou se perou o mizející vliv jim bere jakékoliv zábrany. Už se ani nesnaží skrývat. V zájmu svých zisků jsou schopni zlikvidovat kohokoliv, kdo jim stojí v cestě.
Ještě budeme ochrnutí hrůzou z těch, kdož žijí mezi námi, až to tu doopravdy začne a budeme litovat, že nemáme armádu.

299083

30.10.2013 10:24

RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 298898

Ultrazvuk sice u těhotných nebyl, ale braly to rengenem [oči v sloup]

298909

30.10.2013 15:54

RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku

hysterák 195.?.?.?

Reakce na 298898

Hlavně se v posledních dekádách používá naprosto všude a vždy a nechápu pak, proč se takto hysterčí - ano, fůra vymletých mozků je všude, ale v praxi by to znamenalo, že máme (minimálně) polovinu populace s fyzicky poškozeným mozkem. Každé zprávy, že oni jsou zlí a oni nás pomalu nebo rychle zabíjí, by se povinně měly konfrontovat s pohledem ven na stárnoucí populaci/prodlužující se délku života.

Nevím, proč všichni musí okamžitě ukazovat prstem bez tohoto prostého prověření a ječet, jak nám to tají a že umíráme.

298926

30.10.2013 9:15

Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

slak 77.?.?.?

Když na to půjdem od lesa a platí že podle nějaké teorie jsme hologram otisklý v energetickém poli, prý umí vymazat vzpomínky a dát úplně jiné, je jasné že je to docela děs, tak by se mohlo jednat o zločince, ať již nevědomé či chápající až moc dobře a už ze samotné podstaty ovlivňující jaksi nezasvětcené bezbranné, případné se zbavování i konkurence či vědomostních dovedností. Taková analogie neorganizované možná nějakým "osvíceným ano, pseudocírkve se záměry formace stádeček pastýři. Neposkrvrněné početí či dlouhá léta tmářství, příchod dětí na svět by mohla být analogie a nemohu si odpustit dojem že si doplňují mozaiku manipulací vedle GMO, očkování, chemtrails, farmacie která neřeší příčiny, ale potlačuje důsledky nemocí a vlastně moderního tmářství s kterého plyne inklinujícím k čemukoli zisk který je modlou mnoha, některých patrně přežití a přes to pro ně nejede vlak, no a pak mají demokracii kterou umně umí použít proti zájmům poškozovaných bez jakýchkoliv sporů. A jsme u pověstného čertova kopýtka a pořekadlo tu máš čerte kropáč sedí asi také. [chechtot] [překvapení] [mrknutí jedním okem]

298901

30.10.2013 18:35

RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298901

Byl jsem proti eutanazii, poté co jsem viděl ten způsob života u mnoha starých lidí, jsem zastáncem eutanazie. Udržovat lidi při životě, i když to dávno nejsou lidí, je prostě obrovský business. Některé takto přežívají desítky let. Umíte si představit, 30 let čumět do stropu a kálet pod sebe? Vždyť je to horší trest než nějaký kriminál. Ten člověk už nemá sílu něco o sobě rozhodnout, tak o něm rozhodují jiní. Už jenom ta hromada tablet, co musí denně spolknout, dělají z něho mumii a velké sousto pro farmacii. Každopádně ve statistikách nám pěkně zvyšuje "průměrný věk". Není sám, takových co neporadí sami sobě vyměnit plínku, ani neví kterého je, a někdo musí přijít, aby jim namazal chléba - těch je spousta, dobrý business.

298935

31.10.2013 21:32

RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298935

Eutanazii neuznávám, ale násilné držení člověka při životě za účelem zisku pečovatelských ústavů a farmaceutických firem je zločin na který zatím bohužel neexistuje paragraf. Z těchto situací jsou nešťastní nejen pacienti, ale i příbuzní.
Zdravotnictví orientované na zisk však svěřeného pacienta (surovinu) vydojí až do poslední kapky.

298984

1.11.2013 21:45

RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

JiříP 85.?.?.?

Reakce na 298984

S tím, že by se lékaři snažili nějakým násilným způsobem pro něčí zisky držet někoho při životě jsem se tedy nesetkal... Zisky se v tomto oboru vyrábějí lépe jiným způsobem. Udržování při životě naopak většinou chtějí někteří příbuzní... Já jsem rozhodně pro eutanázii a nemusí to být jen u starých lidí... Stačilo mi, když jsem viděl např. poslední fáze rakoviny. Byl bych rád, pokud bych k tomu snad někdy dospěl, aby mne důstojně uspali a nemuseli mě nedůstojně odřezávat oběšeného na záchodě...

299066

1.11.2013 22:34

RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

fohat 82.?.?.?

Reakce na 299066

naramny navod na euthanazii je ve filmu Hospital 1971..George Scott Diana Rigg a jeden apacsky saman. [chechtot]

299068

2.11.2013 5:36

RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 299066

Onemocnéní rakovinou je největším požehnáním pro konta farmaceutických miliardářů.
Lepší řešení než odříznutí z provazu je odříznutí od zavedeného způsobu léčby.
I v posledních fázích rakoviny je naděje a způsob navrácení do života a eutanázie je krok nevratný. Tím navrácením nemám na mysli zázrak na umíracím pokoji nemocnice.
Jsme otroky korporací už jen tím, že je omezováno naše právo vybrat si léčbu v souladu se svým přesvědčením. Pokud si vybereme léčbu, která funguje, jsme odsouzeni dožít v bídě. Místo neschopenky pár měsíců podpory z ÚP a pak NIC.
Trest státu za odmítnutí role předmětu na generování zisků.
Jedna chemoterapie stojí cca 250 000,- Kč. Ty nekonvenčně léčený pacient své pojišťovně šetří. Proč je nedostane k podpoře jiné léčby? Provaz patří těm, kdož systém vytvořili. Ne pacientům.

299082

2.11.2013 7:40

RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 299082

Je celá řada jiných způsobů léčby rakovin. Např na yutube je rakouský doktor , který prodává tzv. Ukrain. Je zajimavé jak nikdo necce trpět, ale systému vyrábějící utrpení nikdo nechce zkřivit jediný vlásek , zejména je-li z něj dobře živen , tedy ehm. , vzdělán.

299085

2.11.2013 15:06

RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 299085

Je celá řada způsobů, jimiž jsme systematicky likvidováni a ještě po nás za to chtějí peníze.
Když člověk všechny aspekty, kterými je v poslední době ohrožován na zdraví, svobodě a životě samotném vyhodnotí,
musí konstatovat, že nás kleště NWO nelítostně drtí a tím úspěšně plní své plány. A to se ještě nezatýká za nekorektní názor.

299105

30.10.2013 11:16

Něco tam chybí

Sirt 15.?.?.?

Jistě je to velmi zajímavá studie, ale připadá mi spíše jako počáteční studie.
Chybí mi tam pár věcí.
1) Není tam žádné vysvětlení, proč v kontrolním vzorku, který ultrazvuku vystaven nebyl docházelo také k nárůstu poškození plodu s délkou času, kdy NEBYL na plod aplikován ultrazvuk. Co tento nárůst způsobilo? Ultrazvuk se pak jeví jen jako přitěžující faktor, nikoliv jako příčina.
2) Počet myší v jednom vrhu bývá celkem značný a chybí tam informace, kolik vrhů (nikoliv narozených mláďat) bylo testováno. Výsledky na 14ti myších zní pěkně, ale mohlo jít o pouhé dva nebo tři vrhy a má-li na výsledek vliv i matka, pak šlo vlastně o testování dvou nebo tří vzorků. A to je pro jakoukoliv studii sotva průkazné.

298915

30.10.2013 14:29

ultrazvuk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

tak snad lze nějak nastavit zařízení ultrazvuku ? Nebo to by jste chtěli plod rentgenovat zářením [velký smích] ? Nebo se vrátit stovky let dozadu a úplně se na to vykašlat [velký smích] ? .....

298924

31.10.2013 1:53

Pohled na vec ,tech drive narozenych,jez mnozi se narodila doma.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz, jsem chodil do skoly,tak nepamatuji,ze by nekdo z deti mel predcasnou rakovinu,take mnozi stari umreli na neco jineho,ne,jako dnes,ze kazdy kdo umre,umre na rakovinu,jakoby uz jine nemoci nebylo,slovo rakovina bylo velmi ridke,skorem nezname slovo,nase generace nemela vymozenosti moderniho sveta,ve skole se psala pisemka a delali diktaty,nikdo nesel kvuli tomu k psychiatrovi,nedostal uklidnujici injekci a nebo dragy,jeho pisemna prace nebyla oznamkovana,aby dite neutrpelo stres,take, doma,vladl otec a co rekl, to platilo,zeny vetsinou byly doma,s kazdym "prdem "se nelitalo k doktorovi,lide meli doma bylinky,deti dostali jen zakladni ockovani,mnohde na detske nemoce rodice delali navstevu predskolniho veku,zeny nepouzivali dragy proti otehotneni,mnohe deti se narodili doma,chemikalie v jidle-potravinach prakticky nebylo,zbozi se nepribarvovalo,nedavali se umele chute,zbozi nemelo seznam chemikalii,takovym zpusobem,ze lide prakticky nevedeli ,co pijou a jejich deti nepili vse sladke,aby jim chutnalo,ovoce neproslo radiaktivnim zarenim,telefon nemel skodlive vlny, v ovzdusi se nezvysovalo DU,z valek ,nekde "za morem"radiace nepribyvala,takze,ultrazvuk,jakozto rengenovani prozeny,proti,rakovine prsu,to vsechno,nas zivot zmenilo a deti prichazejici na tento svet dostanou do 6 roku celou radu injekci,aby byli zdrave.Nebrala se leciva na usnadneni tehotenstvi,spolecnost vedela,co to je dobre manzelstvi,feminismus neexistoval,byla zamestnani,kde se zeny nezucastnovaly vyrobniho procesu,nic se neoslavovalo,zeny nemely problem s alkoholismem,netahaly se do politiky,proste,zapomenuty svet,pro dnesni dny,dnes,co domacnost to rebelie a revolta zen,kouknete kolem sebe,chytlo to i nasi generaci,rozvadi se i 60-70 leti,chteji mit klid od moderniho zivota,vztah dedu a babicek k vnoucatum byl zcela jiny a byl trvaly,byla to rodina.
Pravdou je v dnesnim modernim svete,ze na schuzi maminek clovek muze poslouchat jejich starosti,co se nachodi po doktorech a navstevach u specialistu,ja si nepamatuji,ze jako dite jsem byl u doktora, litali jsme bosi,koupali se v potoce,nekdy jsme zmokli,domu jsme prisli cely ledovy a take hladovy ze sankovani,jidlo bylo chude a jen zakladni,varilo se jen to,co bylo k dostani,potravinove listky byly,ale nebylo zbozi,ucitel,to byl "Buh " ve tride,reditele skoly jsme obchazeli s uctou a s respektem,a jine,tak,kde je ten zakopany pes?
Muze se dite narodit bez vselijakych modernich doktorskych praktik?
Kdyz,clovek poslouch a TV a radio se vsemi radami odborniku,co ma a nema jist,tak nakonec zjistite,ze umrete hlady,protoze vsechno je nejak spatne,choresterol,nadvaha ,vysoky tlak,cukrovka a vsechno to ostatni,tedy i mozna ultrazvuk nam skodi,kazdopadne ,kdyby se vyloucil z pouzivani,tak,co by se stalo,ze by maminka musela pockat,az se dite narodi s prekvapenim,ze to je chlapec a nebo devce,nic vic ,nic min!

298956

31.10.2013 21:47

RE: Pohled na vec ,tech drive narozenych,jez mnozi se narodila doma.

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298956

Tímto způsobem se lidstvo vyvinulo a v dobré formě dožilo 20. století. Dnes se bez hrstí prášků málokdo obejde a poškozené mozky jsou schopny považovat mačkání správných tlačítek elektroniky za vrchol inteligence a špičkovou technickou vyspělost.

298985

31.10.2013 10:44

je to patrno

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

z politiku, asi chodili casto na ultrazvuk [bliji]

298966

1.11.2013 13:38

ukltrazvuk se používá i na likvidaci lidí

Adam. 79.?.?.?

Byl jsem tím zasažen a mám množství poškozených věcí jak v domě tak v bytě.

299024

Příspěvků: 36

30.10. 00:58  obrázek USG = plody ???
30.10. 00:58 kavol  to je zase blábol
30.10. 01:24 petesv  RE: to je zase blábol
30.10. 01:49  RE: to je zase blábol
30.10. 12:55 kavol  RE: to je zase blábol
30.10. 15:16 petesv  RE: to je zase blábol
01.11. 12:46 kavol  RE: to je zase blábol
30.10. 10:14  RE: to je zase blábol
30.10. 16:15 Vladimír Stwora  RE: to je zase blábol
01.11. 12:45 kavol  RE: to je zase blábol
02.11. 08:00  RE: to je zase blábol
03.11. 12:04 kavol  RE: to je zase blábol
03.11. 19:29  RE: to je zase blábol
05.11. 10:21 kavol  RE: to je zase blábol
05.11. 10:22 kavol  RE: to je zase blábol
30.10. 04:16 fetalista  Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku
30.10. 10:16  RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku
30.10. 10:19 agata  RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku
01.11. 12:48 kavol  RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku
02.11. 06:05 Moiry  RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku
30.10. 10:24  RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku
30.10. 15:54 hysterák  RE: Ultrazvuk způsobuje u plodů poškození mozku
30.10. 09:15 slak  Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
30.10. 18:35 petesv  RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
31.10. 21:32 Moiry  RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
01.11. 21:45 JiříP  RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
01.11. 22:34 fohat  RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
02.11. 05:36 Moiry  RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
02.11. 07:40  RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
02.11. 15:06 Moiry  RE: Mnoho nevíme, ale lumpové ví mezi prvními jak využít
30.10. 11:16 Sirt  Něco tam chybí
30.10. 14:29  ultrazvuk
31.10. 01:53 Robert Nohejl  Pohled na vec ,tech drive narozenych,jez mnozi se narodila doma.
31.10. 21:47 Moiry  RE: Pohled na vec ,tech drive narozenych,jez mnozi se narodila doma.
31.10. 10:44 stefan  je to patrno
01.11. 13:38 Adam.  ukltrazvuk se používá i na likvidaci lidí

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 547