Diskuze k článku

Demokratický požár

Příspěvků 44

29.10.2013 0:48

Diktatura politickych stran

Twisted Truth 62.?.?.?

Mna ziadna demokracia nedesi, pretoze u nas ziadna nie je a ani nebola. Demokracia je v presnom vyzname vlada ludu. Toto co tu mame, je diktatura politickych stran a do nejakej demokracie to ma na hony daleko. Ovciam stale omielaju v masmediach o akejsi demokracii a ti im to zeru. Rovnako ako aj bajky o pravici ci lavici. To je potom radost vladnut takym debilom, ktori im zozeru aj tu najabsurdnejsiu bachorku. Ludia maju tento osud zotrocenia zrejme asi vtlacenu ako pecat.

298824

29.10.2013 1:12

RE: Diktatura politickych stran

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 298824

Demokracie (δημοκρατία) je v přesném významu vláda "horních deseti tisíc", což je přesně to, co tady posledních pětadvacet let máme (a čeho bychom se měli stůj co stůj zbavit). Vláda lidu (tedy souhrnu všech lidí v dané zemi) se nazývá laokracie (λαοκρατία).

laos (tj. všechen lid) = ochlos (lůza, tj. my) + démos (plnoprávné obyvatelstvo, v praxi tedy to, čemu se dnes říká vyšší vrstvy)

Nazvat demokracii "vládou lidu" je ten nejbáječnější trik, který se kdy démotům podařil. [velký smích]

298825

29.10.2013 19:12

RE: Diktatura politickych stran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 298825

To jsou ty oblbovací pojmy, které se úplně rozchází s tím co mají jakoby označovat, typicky třeba "antisemitismus" - výmysl chazarských nesemitských takyžidů, a taky holokoust - Norman Finkelstein řekl, že by jsme se všichni měli slovu holokoust maximálně vyhýbat a vůbec ho nepoužívat. A z těchto talmudských oblbovaček vznikla celá košatá tyranie politkorektnosti.

298871

29.10.2013 1:31

RE: Diktatura politickych stran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 298824

To je pravda!

298826

29.10.2013 1:40

RE: Diktatura politickych stran

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 298824

jj souhlas bohuzel jsem pozoroval ztratu demokracie jiz davno na
zapade dokonce i v usa. vse zacalo padem berlinske zdi.

298827

29.10.2013 1:56

RE: Diktatura politickych stran

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 298827

Na tom padu berlinsky zdi nejvice vyhrali vychodni nemci [zmaten]

298828

29.10.2013 3:15

RE: Diktatura politickych stran

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 298827

V necem mate recht ale v necem nemate! Faktem je, ze v USA uz tenkrat zadna democracie nikdy nebyla a soudruzi komousi by se vod kapitalistu kteri vymejvali mozky priblblejm amikum s jejich demokracii tak jak ji muzou podvedeni vobcani videt dnes i v ceskym kreateru by se klidne mohli ucit!

298829

29.10.2013 5:43

RE: Diktatura politickych stran

steve 70.?.?.?

Reakce na 298827

.. jedina skutecna deemograzyje je v izraelsku. Tam nezije zadna svoloc a penzisti. Jakozto spravni nadcloveci jsou tam fsickni humanitarne uvedomeli a tim je prave ta deemograzyje ze furt kvete a rozviji se a nechradne ! A to ma za vysledek, ze to jsou nasi nejlepcii vzorove a my to taky tak podle jejich zkusenosti vyprosperujeme a tim teda zvitezime .., teda spolecnymi silami ..
.. z toho je jasne vidno, ze nas narod neni blbej a je na sebe opravnene hrd - ac ma z toho prd. Takze volime furt stejne potraty, pokud nam neposlou nejake nove - treba turbozmrda babise a jine polokoser odrudy, ktere nas stmeli a ukazi smer rozhodujiciho, drtiveho uderu, kterym rozdrtime prave ty ruzne penzisty a tak ...., co oni nam tu deemograzyy zavidi a popiraji ji a rikaji, ze zadna neni, .. a kdyz je - tak je stejne v prdeli.
Jak vidite - z meho hodnotneho prispevku vyplyva, ze kazdy zvedavec by mel na konci sveho prispevku vzdy dodat onen nezvratny a mily fakt, - ze fseckno to jde havloidne do hajzlu, ale f izraelsku to "kfeete a deeti maji toopra pooliifka" ...

298832

29.10.2013 9:57

RE: Diktatura politickych stran

ludy 78.?.?.?

Reakce na 298832

Kdyz budete jeste o malinko vic vnimat, v ODS p. Nemcova presne rekla co je demokracie podle ni a jaka je v CR. Jak to rekl nahore pan hornich 10tis s tim rozdilem ze se ten pocet neustale snizuje, az nakonec, kralem zidu viz protokoly zrejme bude Babis, kteryho pak nakej odvaznej zastreli. Zrejme novodoby Karel IV, nebo jezis II...

[smích]

sranda to nebude ale ted se tomu smeji ....

298837

29.10.2013 15:25

RE: Diktatura politickych stran

petesv 95.?.?.?

Reakce na 298832

Máte pravdu. Ode dnes a navždy za každým příspěvkem budu přidávat toto:
ze kazdy zvedavec by mel na konci sveho prispevku vzdy dodat onen nezvratny a mily fakt, - ze fseckno to jde havloidne do hajzlu, ale f izraelsku to "kfeete a deeti maji toopra pooliifka" ...

298856

29.10.2013 9:40

Trochu zkráceně

Korutan 46.?.?.?

Po prvním přečtení jsem rozuměl cca 1/3. Po druhém a třetím přečtení jsem souhlasně kýval. Po pár dalších minutách jsem ale došel k závěru, že celý článek se dá shrnout do krátkého konstatování příčin; "Hluboký úpadek MORÁLKY, odklon od věky prověřených hodnot a zhůvěřilost jednotlivců i společnosti jako celku." A ještě zhuštěněji; "Odklon od vyššího principu mravního". Nečekám bouřlivý souhlas se svou myšlenkou. Ale poznal jsem, že přestože jako jedinec, člověk nemůže změnit světa běh, může svým způsobem života přispět ke korekci jeho nasměrování. Stav popsaný v článku je důsledek našeho chování, uvažování a konání. Současný stav mi připomíná scénu z filmu Žlutá ponorka, kde v mnoholičném, svobodném světě poskakuje vcucák, který ve finále vcucne sám sebe a nastane NIC. Pokud zůstaneme pasivní, dočkáme se stejného osudu, ale v podstatně bolestivější podobě, než-li v onom filmu. Odpovědnost za to, co bude leží na nas všech.

298836

29.10.2013 12:28

RE: Trochu zkráceně

kik 194.?.?.?

Reakce na 298836

Toto je dobrý názor, hodně dobrý!! Nosit klobouk tak smeknu.

298848

29.10.2013 18:34

RE: Trochu zkráceně

lesov 82.?.?.?

Reakce na 298836

Už aby se objevil ten vcucák a nastalo NIC, neb nic je stejně podstatou Všehomíra.
Vcucák se mi moc líbí, nic nemůže být lepší než Vcucák. [chechtot]

298870

30.10.2013 11:30

RE: Trochu zkráceně

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 298836

Ano Korutane, mnohokrát testované hodnoty zkrátka naplnily nádobu naší existence. Vše má svou dobu použitelnosti. Jsme na konci období dysfunkce SLOVA. Prožili jsme ve dvou patrech historie proměnu obsahu slova DEMOKRACIE. První patro historie tato slova formovalo (nadřazenost těch, kdo lépe znali mechanizmy života), druhé patro náboj slova Demokracie dovedlo do možných variant, kdy na počátku stál ideál = komunizmus, kde skutečnou cestou k němu byl fašizmus, socializmus a dnešní paskvil komunizmu pro vyvolené (vložený pod slovo demokracie). Ukazují období postupné proměny zvířete v člověka vládnoucího ve "skupině domlubených" nad ostatní populací. Války střelných zbraní se převádí ve války slov - kupodivu prostřednictvím růstu technologií poplatných matematice. Peníze jako nástroj směrování vývoje ale ztrácejí svou hodnotu tiskem bankovek, které neodpovídají množství vložené práce.

Jsme na konci tohoto hledání norem pro řízení pozemské populace skrze stále virtuálnější hodnotu peněz.
Souběžně ale docházíme k základně nové, ta vychází z dynamiky schopností "strojů" (=počítačových sítí), do kterých vkládáme svou energii. Princip sebeorganizace, který stojí na počátku i na konci každého systému (polarita růstu a zániku) postupně vede k podobné schopnosti = inteligenci? těchto sítí, propojených s myšlením lidí - my sítím dáváme jejich sílu slovy, která používáme. Současně pak "roboti" vytváří struktury podobností, které zpětně vnímáme jako "nápady, vize" apod..

A tady je zřejmě vhodné hledat kořínky nové struktury řízení - v hodnotě národních jazyků, které mohou nahradit sílu jazyka aplikované matematiky = EKO/NOMIKY. V tomto výrazu je opět schovaný protiklad podobně jako ve vžitém významu slova demokracie. "Úsporně pojmenovat" cokoliv umí právě mate/matika. Ale pro výklad rovnic lidské existence je třeba k číslicím přistupovat jinak - v oktávovém systému, jehož variantu představuje i "myšlení počítačů".
Propojování lidského myšlení s televizními seriály a sociálními sítěmi internetu postupně produkuje hladinu společného jmenovatele = základnu, kterou budeme nuceni akceptovat všichni. Od zpravodajství (+ hledání potřebných argumentů), výchovu (skrze množinu příkladů) až k zábavě a růstu odvětví, postavených na podobnosti zájmů.

Sledovat politiku z této výkladové hladiny ale není (nejen na Zvědavci) zvykem. I proto nejen zde působím jako blázen nebo škodič. Naštěstí lze najít mnoho argumentů, které tento pohled na vývoj a současný stav potvrzují - ke kterým patrně dojde i pan Stwora a ti, kteří moje reakce vnímají jako nepřijatelné nebo nadřazené. Mrzí mě to, ale je to jejich "problém přijímače", jejich neschopnost vidět situaci jiným než obecně uznávaným filtrem.
Babiš a jeho/naše ANO je rozhraním, které upravujeme svými emocemi, vloženými nejen do internetu...Automaticky kráceno

298917

30.10.2013 11:30

RE: Trochu zkráceně

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 298917

Babiš a jeho/naše ANO je rozhraním, které upravujeme svými emocemi, vloženými nejen do internetu, příslušné emoce nám dlouhodobě vštěpovali ti, kdo mají zájem na růstu "ovčanosti". Pozitivní potenciál hnutí ANO vidí jen menšina, ke které patřím. Podobně budu podporovat i další lidi a skupiny, které místo nadávání (=vylití své bezmocnosti) najdou a podpoří to, co podpořit lze i u nepřítele. Teprve tehdy, když na nepříteli uvidíme i jeho kousek dobra - se můžeme hlásit k pojmu člověk. Jsem rád, že Korutan a několik dalších mě občas donutí k reakci. Jinak je na Zvědavci v diskuzích spíš mluvící zvěř, štěkající na cokoliv, co jim nevoní.

298918

30.10.2013 12:08

RE: Trochu zkráceně

slak 77.?.?.?

Reakce na 298918

Už se těším na detailní popis procesu rozbíjení atomu madame kyry a i novinky s cernu by se od alchymistů hledajících božskou částici s podvodem temné hmoty mohli objevit numizmatometeorologicky či jak, vlastně asi jazykopřelomně a v aromatických uhlovodících, s vaším pertuůumem, pardon jak nadáváte tomu svému akceptovanému vševědoucímu (koroidyan?) kolovratu? Ale s ním jste schopen ucítit bezesporu i siderické kyvadélko, to je pro mne taky spaceshutle, vlastně nevím když usměrňujete chápání svého okolí nedostatečností k čemu by vám to bylo °!° Hádejte co mi přineslo žlutého štěně na čenichu, ale na to sjíždět vozodin?, je kacířství. [velký smích] A teda byl jsem jak pes. [cool] [mrknutí jedním okem]

298920

30.10.2013 13:44

RE: Trochu zkráceně

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 298918

Ta menšina byla téměř tou největší menšinou, která dala hlasy do konkrétního koše. A že by se tu najednou vyskytlo tolik prozřelých, rozeznávajících pozitivní potenciál, tomu se mi nějak nechce věřit ...

298923

30.10.2013 16:28

RE: Trochu zkráceně

Karel Havlíček 5.?.?.?

Reakce na 298918

Janko:

cit."Babiš a jeho/naše ANO je rozhraním, které upravujeme svými emocemi, ...Pozitivní potenciál hnutí ANO vidí jen menšina, ke které patřím. Podobně budu podporovat i další lidi a skupiny".
(více je ve vašem slovním projevu).

Mám na Vás násl. dotazy:
1.Jestliže jste schopen rozlišit jak to, co nazýváte "emoce"(tady si udělejte jasno v tom co jsou emoce a co cirkusové představení) na internetu i mimo něj působí ve smyslu prospěchu či neprospěchu nějakého hnutí, politické strany, do jaké míry energetický potenciál jednotlivce podporuje nebo nepodporuje přední osobnosti a myšlenky, jak se srovnáváte ve svém svědomí s podporou člověka jako je Babiš, jenž prostřednictvím Agrofertu a souvisejících činností, který doslova dokazatelně již nyní přináší naší zemi, zemědělské půdě zkázu nejen v rovině geneticky modifikovaných plodin, podporou zákonů ve prospěch této zločinecké a mafiánské praktiky a temné struktury Monstanta a spol, která ve světě má prokazatelně na svědomí desetitisíce nemocných a tisíce mrtvých, pane Koňasi?!
1a.Je Vám potom jistě jasné, že jste si na sebe spolu s dalšími podporovateli vzal úvazek příštího energetického náboje resp. jeho dopadu, potenciálu tohoto celkového politického a sektářského spolku a jeho snah a skutků, však víte jak to je ve fyzice s tou akcí/ a reakcí?

2.Co vidíte pozitivního v potenciálu geneticky modifikované řepky se všemi důsledky likvidace přirozených odrůd zemědělských plodin včetně účinku hnojiv od Monsanta a spolupracujících firem s hnojivy na naše zdraví, půdu a skutečné dědictví v osivech a technických a j. plodinách?
3.Co vzkážete budoucí generaci, našim vnukům a dcerám za pozitivní myšlenkový potenciál z řad spolupracovníků na ekonomické a spirituální zkáze, kterážto bude mít jako dědictví nemocnou a zlikvidovanou půdu, ekonomické i karmické dluhy v důsledku, nepůvodní osivo se sklonem k deviaci, i v rovině tělesného vývoje a růstu, spolu s dalšími podobnými likvidačními technologiemi?
POKUD NEODPOVÍTE SEM, ODPOVĚZTE SI SÁM SOBĚ!
( Viz příklad:http://www.zvedavec.org/vezkratce/7472/
Babiš má rád řepku.)

298929

30.10.2013 20:00

RE: Trochu zkráceně

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 298929

Karle Havlíčku, vaši představu o emocích asi ponechme stranou, ale co se týká Monsanta a lidí, řídících svět pomocí peněz - tak s vámi v lecčems souhlasím.

Ad 1: že jste můj příspěvek "pochopil", to je zřejmé ze slovníku, opsaného z televize. Ale zkusme ten zákon "akce/re/akce" rozebrat po selsku. Jistě víte, že každá velká společenská struktura se rozpadá ZEVNITŘ, ztrátou přitažlivosti původního cíle. Ten původní cíl přinesla skupina lidí okolo Ježíše, pak se "něco pokazilo", ale to je na jiné povídání. Pro současnost platí, že ovládnutí světa mocí peněz, proložených zbraněmi všeho druhu, včetně genetických - dostalo vážnou trhlinu už v roce 2008, kdy se vnitřní opozici v USA podařilo narušit trh s nemovitostmi. Odpovědí "tvrdého jádra moci" měl být pád "Dvojčat" (terapie šokem)- ale chybějící logika vysvětlující tuto událost znamenala skutečný boj uvnitř potomků vyvoleného národa.
Po zjištění, že bez technické pomoci "zvenčí" nejsou tito lidé schopni překonat stav a růst sdílení informací, které umožnil internet - bylo podkladem pro vytvoření vstřícného křídla moci a tím i k otevření "Pandořiny skřínky" (ve které podle dávného příběhu zůstala už jen Naděje) nádoby s historií špíny, která urychlila vývoj na Zemi za cenu mnoha mrtvých a poničeného prostředí.
Kdo trochu zná technologie zabíjení, které má svět mocných k dispozici - ten se nutně musí divit, jak je možné, že nějaký Snowden přežívá a vynáší stále nové informace. Bez krytí od vstřícnějšího křídla moci by nepřežil ani týden.

Kupodivu tato situace má své zrcadlo i v naší horké současnosti v ČSSD, která byla (mizerně) připravená pro převzetí moci ve 24leté "hře na jednu bránu". Úlohu Zemana a jeho vykutáleného společníka Klause a celé party z prognosťáku začal kazit Švejnar Klausovi a kníže Zemanovi. Současnou partii "VABANK" navíc "narušoval" Okamura a mediální praskot špíny, plynoucí z "práce" s dotacemi a "papežštěšním" směrnic z EU od těch, kdo mají máslo na hlavě.

Kdo a jak tedy může změnit zdánlivý chaos, ve skutečnosti ale pouze rozhraní, kdy svět míří na jedné straně k sebezničení - a na druhé k rozklíčování a opravě toho, co chamtivost zvířatolidí způsobila během cca 2000 let.
A jsme u Babiše, u jeho zkušeností s praktikami STB, zkušeností s praktikami veřejných zakázek, daňových fíglů apod. Musel tím projít, o tom žádná. Otázkou ale je, jestli to dělal s cílem napakovat sebe - anebo zachránit ve státě to, co bylo ještě použitelné jako základna - potraviny a chemie.
Pro mě je Babišova nasranost na současný stav opravdová - a i částečná znalost toho, čím musel projít, aby vytvořil komplex fungujících firem - to je pro mě dostatečný argument pro vložení mojí důvěry do dalšího člověka, jehož nezralým předchůdcem byl Bárta. Nezralým asi proto, že b...Automaticky kráceno

298939

30.10.2013 20:04

RE: Trochu zkráceně

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 298939

Nezralým asi proto, že Bárta bral svou úlohu "spasitele" jako obchod. Ale mohu se samozřejmě také mýlit.

ad 3 a 4: bohužel milý Karle nevíte asi nic o tom, jak uvažují ti, co plánují války a vytváří nástroje k řízení populace. Věnoval jsem téhle oblasti spoustu času, proto s drzostí sobě vlastní tady pouštím své úvahy k zamyšlení těm, kdo dovedou nejen opakovat fráze z novin. Zajímají mě ti, kdo dovedou v běžících událostech nacházet okamžiky "překlopení emocí" v provozu politických stran - anebo "bod zlomu", kdy se růst firmy změní ve stagnaci či zánik. Tento "bod zlomu" Babiš našel a pochopil, že musí vybudovat souběžnou strukturu k té, kterou chce rozložit. Založením hnutí ANO to potvrdil a je na něm a jeho výběru lidí, jak se podaří či nepodaří proměnit ovčany v občany. Vy Karle (pokud je to vaše občanské jméno) jste zatím jen zopakoval to, co si myslí kritickým myšlením nedotčená většina lidí. Podobně se chovají i "Parťáci" na FB - skupina nadšených fanoušků hnutí ANO. Také mě kamenují, když se odvážím na jejich idolu najít a zdůvodnit možnost zakopnutí.
...inu, každý se můžeme plést - anebo uznat, že některé velké lži mají sice dlouhé nohy, ale přesto je nahradí něco, co už není v Pandořině skřínce - Naděje.

PS: toto je už můj 14tý příspěvek v měsíci, takže je na editorovi, jestli jej smaže, když je povolených jen deset....

298940

30.10.2013 21:28

RE: Trochu zkráceně

Karel Havlíček 5.?.?.?

Reakce na 298940

Platí stále přísloví: Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

Píšete odpovědi velmi zeširoka a mícháte moc témat do sebe. Takže snaha sebe a vašeho vůdce obhájit je pro mě nesrozumitelná. Za každou větou
by bylo potřeba vysvětlit celou řadu toho co je tím myšleno.

Máte mnoho informací na jedné hromadě. Takže plný disk!
Mnoho času trávíte čtením a chápu, že hledáte odpovědi na tolik otázek, které denně vyvstávají.
Zřejmě bychom oboustranně ztrácely drahý čas nad debatou
o člověku, který už nyní je morálně na šikmé ploše. Je otázkou času, jak bude dlouho klouzat dolů se zátěží, kterou si na sebe uvázal už dříve.
Tipuji, že hodně krátký čas!
Ono těch kandidátů na cestu do pekel je více!
Karel

298943

30.10.2013 22:38

RE: Trochu zkráceně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 298943

To, co provádí Janko, je klasický trolling. Zbytečně s ním ztrácíte čas.

298947

31.10.2013 0:31

RE: Trochu zkráceně

Karel Havlíček 5.?.?.?

Reakce na 298947

Pro admina:

Jdu na diskuze pod články ojediněle, ale občas jsou k mání užitečné odkazy. Proto je mnohdy pro mě cenná i debata vedoucí ke zdrojům s rozšíření tématu.
Takže níže posílám zájemcům odkaz na velmi poučné video o ničení kreativity dětí vzdělávacím systémem. Aktuální. Vše souvisí se vším!

Z potlačení přirozených talentů jedinců ve společnosti jsou pak následně velké požáry i mimo politické roviny.
často i trollové.
Zabíjejí školy KREATIVITU? - Sir Ken Robinson.
---------------------------------------------------------

Pozn. pod čarou:
"Velký" vykladač původu vesmíru a opravník fyzikálních teorií pan Koňas má jasno v mnoha oblastech života a je i na jiných webech samozvaný hodnotící posuzovatel úrovně komentářů, takže ho má už leckdo na háku. Janko je Trol nebo "neškodný"? šílenec, který neuspěl svými fantasmagorickými výklady světa na svém webu, tak otravuje poměrně často jinde! [mrknutí jedním okem] Jj
Možná si z nás dělá prču a jmenuje se stejně jinak.

298953

30.10.2013 18:24

RE: Trochu zkráceně

dub 89.?.?.?

Reakce na 298918

tak to jsem nevěděl že holduješ fašismu.

pominu-li jeho jedovaté drogistické lahůdky, tak babiš již před šaškárnou monopolizoval a konsolidoval agropotavinářský sektor (a pokračuje v tom, a i v jiných sektorech). už před šaškárnou nakoupil sdělávací prostředky, a díky volům po šaškárně teď bude přímo vykonávat i moc zákonodárnou. takže se plně naplní rovnice:

ekonomická moc + politická/normotvorná moc = absolutní moc.
a moc korumpuje, a absolutní moc korumpuje absolutně.

a bohužel se naplní i jedna definice:

propojení korporací a státu = fašismus.

takže tou mluvící zvěří, jak říkáš, konkrétně tedy tupou ovcí, jsi ty, když už tedy chceš zoo[smích]

a když si k tomu přidám tvou zálibu obdivně nekriticky podporovat všechny nové subjekty, vytvořené zmrdy v okamžiku, když začali mít pocit, že zavedené stáje ztrácí podporu (aniž by jsi tušil o co jde), a v dalším kole, i přesto, že se nad slunce jasněji ukázalo, že ten tvůj zázrak byl ten největší hnůj (ať už namátkou dementkníže, vv apod.), jsi činil totéž a činíš tak opakovaně, tak snad ani není dál o čem mluvit.
tebe možná zajímají kecy (obzvlášť jsou-li líbivé), ale jiné lidi činy. a činy a skutky babiše mluví jasně a nahlas, tož dobrou chuť:-;

nemluvě o tom, že při monopolizaci a koncentraci majetku a moci stále se zmenšující skupina bohatých stojí proti stále se zvětšující skupině chudých a chudnoucích, a aby si svůj majetek a moc udržela, musí aplikovat stále větší diktaturu a potlačování svobod. a babiš se hlásí k té první skupině, takže očekávat, že příslušník (j)elit, bojujících o udržení majetku a moci ve stále se zostřujícím střetu se zbytkem populace, bude hájit zájmy toho zbytku, vůči kterému je v ostrém antagonistickém vztahu, může jen člověk s papírem, jako máš ty.

298934

30.10.2013 20:19

RE: Trochu zkráceně

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 298934

Dube, platí pro tebe to, co pro Karla výše. Žádný strom neroste do nebe, ani strom ze špíny, kterou jedni vytvářejí a ti další opakují - když už nemají sílu ani schopnost ji prohlubovat jinak než vyléváním své bezmoci.

Mít o kolečko víc znamená mít schopnost podívat se na něco z jiného, obvykle opačného směru. Ty takové kolečko nemáš, ale věřím, že ti chutná potrava, kterou mi tvůj mozek nabízí. Užij si své poznatky, já si užiju svoje taky. Výlet do háje by ti prospěl.

298941

30.10.2013 12:33

RE: Trochu zkráceně

kik 194.?.?.?

Reakce na 298917

Jako blázen či škodič ??? Proboha co si to nalháváte, každý článek publikovaný v této myšlenkové rovině je jako mana nebeská !! Vyklouznout z tohoto filtru "demokratické žumpy" to je to co všicni potřebujem. Změna úhlu pohledu !!
Toto je dobrý názor !!

298921

29.10.2013 10:38

Ani v ČR demokracie není

michalll 84.?.?.?

Nedávno jsem zjistil informaci, kterou asi mnozí již vědí, ale která mnou docela otřásla.

Jde o následující. Když vznikala česká Ústava, byla do ní na poslední chvíly pod patronací V.Havla a jeho poskoků(tehdy C.Svoboda a další) přidáno tzv. "materiální jádro ústavy", jde o článek 9. To jest část, kterou nelze nikdy změnit, nikdy odstranit. Je tam prostě na VĚČNOST.

Tím je v podstatě nastaveno to, aby zde nemohlo fungovat nic jiného než současný systém tzv. "demokratického právního státu", neplést prosím se slovem demokracie.
Pokud by se občané dnes rozhodli, že si zvolí strany které zde parlamentní cestou zavedou monarchii tak mají smůlu. Nelze.
Tím je podle mého odebráno lidu základní právo, které by jim mělo umožňovat v parlamentních volbách rozhodovat o formě státního zřízení.

Co jiného pak tedy tento stav signalizuje než to, že tu vlastně od roku 1992 není žádná demokracie, ale tiše rostoucí a pokračující totalita?

298843

29.10.2013 18:07

RE: Ani v ČR demokracie není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 298843

To je jako článek o vedoucí úloze KSČ a nápis na jedné budově o tom. Mělo tam být "V čele s KSČ vstříc světlým zítřkům". Jenže, co čert nechtěl, háček se uvolnil a spadl. Místo v "čele" tam zůstalo "v cele".

No a vidíte, taky to bylo "na věčnost" a nezbyl ani článeček v ústavě, ani věčné přátelství se Sovětským svazem. Místo toho máme jiné svinstvo. A i tohle bude vystřídáno, jenom svinstvo samotné je možná věčné....

Jednou budou mít lidi demokracie po krk, protože pozitivní obsah se už dávno vytratil, zůstalo jen vyprázdněné slovo, jehož obsah se postupně mění. Začíná znamenat otroctví. A to je ta pravá chvíle, aby se našlo něco jiného. Už to začíná, ten článek je toho důkazem.

298867

30.10.2013 9:06

RE: Ani v ČR demokracie není

Korutan 46.?.?.?

Reakce na 298843

To asi není to nejpodstatnější. Ze Sovětským svazem to mělo být také na věšné časy! Sice to nebylo v ústavě, ale ta se dá také upravit. [smích]

298900

29.10.2013 10:42

Time for Some Campaignin'

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

JibJab.com - Time for Some Campaignin'

[mrknutí jedním okem] [chechtot]

298844

29.10.2013 18:19

Pepo udělej bublinu

lesov 82.?.?.?

To bylo řečí a nakonec stačí propíchnout bublinu a je to!

298868

29.10.2013 20:03

Mimoriadny článok.

Blbeček. 195.?.?.?

Z mnohých dôvodov považujem daný článok za mimoriadny. Ako vždy mám s autorom v mnohom iný názor a niektoré jeho syntézy považujem za mylné aj keď to možno spôsobuje obmädzený rozsah úvahy. Ale už len to, že vidno, že študoval "základnú literatúru" aj to ma pre mňa význam. Dovoľuje mi to totiž poukázať na masový jav dnešnej doby, ktorý som tak z voleja pomenovať nevedl (slovo diletantizmus ho podľa mňa nevystihuje). Totižto v dešnej dobe som svedkom masového javu, že ľudia (často na zodpovedných miestach) sú nespokojní, cítia krivdu v systéme, vedia že niečo je zle ale pomenúvavajú ju tak "podomácky" na všetko chcú prísť od nuly, akoby ani nejestvovali mrťe ľudí pred nimi čo to brutálne analyzovali a zasvetili svoj život tejto problematike a publikovali svoje zistenia. Akoby si ľudia dnes nevedeli ušetriť čas, resp. zreálniť diskusiu a tým zreálniť zmenu k lepšiemu naštudovaním ich diel. Autor niektorých z týchto velikánov (podľa ktorých dnes beží svet a bez poznania ídeí ktorých je človek v zmätku) v článku pomenoval. Bravó! Aj dva (zatiaľ) príspevky sú veľmi zaujímavé. Najviac ma dostal ten kde sa presne prekladá grécke slovo Demokracie (δημοκρατία). To som naozaj netušil. Súhlasím aj s komentom, že v skratke je to celé o "vyššom mravnom princípe".
Veľmi sa mi páči pasáž kde (kto pozná Poppera ten rozumie) kde sa hovorí o tom, že feudáli (je to narážka na G. Sorrosa) sa opájajú ideálmi rovnosti - to je neskutočne výstižné. Rád by som išiel s autorm na pivo. Porozprával by som sa s ním o jeho fóbii z voľného trhu [chechtot] Ktorý je vynikajúca vec ale problém je, že keď sa manipuluje (čo sa deje neustále a odjakživa) tak je to miestami horor. O tom to je Gyorgi Sorros neustále ospevuje voľný trh ale pri tom ho sám brutálnym spôsobom manipuluje...

298873

29.10.2013 20:10

Chyba v mene autora.

Blbeček. 195.?.?.?

Po prečítaní si ruského originálu by som chcel upozorniť, že autor sa volá MAXIM KANTOR teda tých 1700Kč ste asi nie celkom dobre minuli [chechtot]

298874

29.10.2013 20:38

RE: Chyba v mene autora.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 298874

Nepřeháníte? V ruštině Максим Кантор (azbuka nemá x) lze přeložit foneticky přesně Maksim Kantor nebo to počeštit a napsat Maxim Kantor. Obě verze jsou možné. Jestli si myslíte, že tím, že překladatel použil variantu, kterou neupřednostňujete, nemá nárok na honorář, a vy tím pádem jste si vnitřně zdůvodnil, proč není třeba přispívat na provoz, je to vychcanost.

298876

29.10.2013 20:47

RE: Chyba v mene autora.

Twisted Truth 62.?.?.?

Reakce na 298876

Nevidite, komu odpovedate? Pozrite na nick. Vravi za vsetko. [chechtot]

298878

29.10.2013 20:24

najlepšia veta

maršal Žukov 87.?.?.?

"Pokiaľ neuznáme, že Warhol je principiálne horší než Rembrandt, nebude mier".
Nielenže nebude mier, ale bude koniec našej civilizácie.
Warhol nielenže je principiálne horší, ale tie jeho výtvory sa ani nedajú nazvať umením, ale len výsmechom psychopatického židovského východniara - čiže absolútny brak.

298875

29.10.2013 21:26

historka z historie

C-kampa 172.?.?.?

>Když vznikala česká Ústava, byla do ní na poslední chvíly pod patronací V.Havla a jeho poskoků(tehdy C.Svoboda a další) přidáno tzv. "materiální jádro ústavy", jde o článek 9. To jest část, kterou nelze nikdy změnit, nikdy odstranit. Je tam prostě na VĚČNOST.

Podobné provize se neodvážil ani komunistický prezident Antonín Novotný když se do tehdejší čs. ústavy stěhoval článek který určil KSČ vedoucí úlohu v zemi. Proto tato část ústavy padla za obět snaze zavést pluralitní systém v tehdejším Československu jako první. Kdyby ten článek obsahoval stipulaci o nemožnosti znění článku změnit nebo ho z ústavy odstranit, tak jakákoli snaha Občanského fóra takto učinit by byla z právního hlediska nepřípustná.

Když nastoupil Gorbačev a s ním později rozmělňování komunistické doktríny, tak Bilak začal potají navrhovat zpevnění čs. ústavy. Jenže neuspěl. Husák mu tehdy řekl: "Vasile, věčný je jen Pánbu."

298880

29.10.2013 21:32

no konečně jsme našli viníka světové sociální žumpy

Ďuro Trulo 89.?.?.?

je to demokracie nebo to co je za ni vydáváno (svoboda slova, činu a zločinu všehoschopných deprivantů)!!??
Jak jednoduché a výstižné. Systém dal lidem svobodu a oni začali svobodně podnikat , krást, nenávidět, vraždit a válčit.. Proč se k sakru nezačali svobodně vzdělávat, podporovat, solidarizovat a milovat??? Co je špatně systém, lidé nebo všechno.
Odpověď je složitá a těžce popsatelná, natož logicky vysvětlitelná.
V každém člověku je dobrák i bestie současně a co v něm převáží závisí na výchově (ateismus, náboženství, stádovitost, zbabělost, hloupost , zákeřnost), na schopnostech (myšlení, logika, představivost, paměť) a na životních osudech (cíle, prohry, vítězství, uznání, ponížení, moc, otroctví). Dle Dr Koukolíka je 10% populace od narození deprivantní geneticky a z nich 10% se touto odchylkou negativně projevuje ve společnosti. kOUKOLÍK říká "setkáte li se s deprivantem utečte" ale již neříká kam, protože deprivanti jsou všude. Je to nová budoucí rasa lidstva bez kladných emocí (přátelství, láska, soucit, tolerance) a při střetu s nimi nemá normální člověk šanci a ani si neuvědomí co se bude dít. Proto v mocenské soutěži (politika, ekonomika, věda) nemají normální lidé (90% populace) naprosto žádnou šanci na úspěch. Deprivanti je získají, zneužijí, zotročí a po zbavení majetku a lidských práv zabijí. To se děje od dob Kristových a všechny náboženské a mocenské struktury světa jsou tvořeny výhradně deprivanty nejodpornějších lidských vlastností. Jediné co v této situaci umožňuje obyčejným lidem žít pod deprivanty je schopnost obyčejných lidí pracovat a myslet ve prospěch deprivantů (zrůdných otrokářů), případně být ochránci deprivantů před jejich konkurenty nebo dárci orgánů pro jejich těla. Až tyto schopnosti lidí nahradí stroje lidstvo bude ekologicky zlikvidováno (s velkou pravděpodobností na konzervy pro psy deprivantů). [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

298881

29.10.2013 22:37

Zákaz "krmení" bezdomovců.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Ve Filadelfii byl zaznamenán případ paní, které hrozila pokuta 600 dolarů za každý den, kdy nosila jídlo dětem bez domova.

„Feeding The homeless Illegal in many U.S. Cities“, píše The Allegiant. Zákaz "krmení" bezdomovců. Ne, nepřeslechli jste se! To není vtip, to je americká realita. Ten, kdo na veřejnosti nabídne bezdomovci jídlo, musí počítat i s vězením.
...

http://news.e-republika.cz/article2187-Starost-o-b...

298887

30.10.2013 17:57

Jednoduche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Vladci rekli v 90 letech - budiz kazdy podnikatel. A ono se tak stalo. A kazdy z nich ma vlastni zajmy, vlastni konkurencni boj, vidinu vlastniho zisku, ne zisku narodniho statu. Nic naplat, ze kdysi delnik, myslenim vozic odpadku, dnes usurpuje rozhodovaci prava misto vedeckych kadru. Dnes ma vetsi slovo bohate populisticke nic, nez vedecky pracovnik.
Kazdy z nich chce jedine, slaby stat, bez vlivu, bez regulace, bez pozadavku jejich zdaneni.

Natahuje po nem samozrejme ruku, jako kazdy jiny, tu k dotacim, k danovym prazdninam, ke statnim zakazkam. A to nejsou nejake socialni davky v radech desitkach stovek, ze. Pokud se vysplha hodne vysoko, muze si sahnout i na evropske dotace. Ovsem, dle toho se take zrcadli jeho uvazovani. Ani netusi, ze je prozatimnim poskokem, ktery volanim po stihlem, slabem statu ten stat zlikviduje a sam sebe privede k bankrotum, nebo nahrazenim nadnarodni firmou. Tim sitem projde opravdu pouze "vyvoleny".
Kolik asi ceskych podniku zustalo v ceskych rukou? Kolik bank, pusobicich v CR je ceskych?

Slaby stat, nebo kolonie jednoduse zanikne. A pote jsou 2 mozne cesty. Jedna je regionalizace a samozpravy a druha, ta zadana, je uplne odevzdani se globalnimu trhu.
Ta prvni se zavrhuje uz z podstaty. Jde proti integraci EU a vse, co je proti integraci globalnich hracu je spatne, ano.
Vstepili to Recku, ktere misto bankrotu a vystoupeni z Eurozony, prochazi rajem globalnich investoru. Kupuji si za babku cely statni spravu, ktera jeste kdysi nalezela statu. Tzn. zadne st. pojisteni, zadne st. zdravotnictvi, vse pomalu zprivatizovano do rukou banksteru, kteri ve spolupraci s reckym uplnatnym politickym spektrem vse naplanoval.
A ti banksteri se jiz nezdrahaji pouzivat prime fraze - vami vlozene penize NEJSOU VASE. A pokud ma banka pruser, musi vse stranou. Dame vam treba cast uspor a po splatkach, nebo take nic.
Viz Kypr.

Ani my se tomu nevyhneme, misto st. duchodoveho pojisteni si bude nadnarodni kasino vybirat sve poplatky od pristich duchodcu, pricemz je jasne varuje, ze se jinak duchodu nedoziji, pokud nezaplati vypalne. Lecit se bude pouze nekolik %, zavede se mytne i na cyklostesky, zpoplatni vse, co se da, co je zpoplatneno se pro maximalizaci zisku nasobne zvysi. Zadna prava a povinnosti. Pouze ucty. Asi tak nejak se da odvodit ceska budoucnost v rukou ceskych typickych volicu.

298933

30.10.2013 19:44

RE: Jednoduche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 298933

Ano,zapomnělo se na příčiny. Současná depresivní situce kterou popisujete, je důsledkem. Podrobný popis příčin je popsán v analýze 17.listopadu Miroslava Dolejšího. Charta 77 byla od svého založení v roce 1977 koncipována jako zednářská lóže. Lídlující Pepíci a Mařenky, oblíbený to terč Moudrostraka, jsou pouhé oběti, jako všichni normální lidé v tomto státě. Tanečky kolem puče v ČSSD to pouze potvrzují.

298938

30.10.2013 22:07

a komu se to nebude líbit...

r.m. 80.?.?.?

16.října rada bývalých hlav států a vládních lídrů žádala Evropskou unii, aby vytvořila národní monitorovací výbory pro sledování všech občanů 27 členských států EU podezřelých z “netolerance.” pod vedením bývalého polského prezidenta Alexandera Kwasiwwskiho a prezidenta Evropského židovského kongresu Moshe Kantora.
...je to jak bučení věčně hladového ač přežraného dobytka...

298944

2.11.2013 22:59

Demokraci

Milan.L 90.?.?.?

Jen je škoda, že ani kousek svobody a demokracie jsme nezažili, na rozdíl od západu, kde nějaký náznak svobody a demokracie chvilku lidé zažili. Bát se zde něco napsat pod svým IP a svým jménem je zárukou, že bude předvedení na policii v tom nejmenším Vás budou alespoň sledovat. Vyloženě žijeme v době, kdy právo je prázdným slovem, kdy policejní špiclové každý den projíždějí internet a hledají slova, která by se jim mohla hodit k vyšetřování. Takže zasraní policajti, nevážím si Vás a Vaší práce, jste pouze zkorumpovanou bandou, která pracuje pro někoho, koho ani neznáte. Stydím se za naší armádu, která vraždí po celém světě civilisty a tím porušují svůj slib, včetně prezidenta ČR, Vojsko i policie jsou pouze žoldáci mocných. Policajti jste jen banda úchylných voaerů, který onanuje před monitorem a už se těšíte jak si někoho předvoláte a budete mu ukazovat svou moc, ale Vy nejste mocní, jste jen bandou neschopných úchyláků a plníte nedemokratické zákony! IP ze které píši je pravé a monogram také! Tak si to zjistě a klidně si mě předvolejte, abych Vám zopakoval že jste pouze hromada hoven, ze kterým strach nemám, nemůžete mi totiž nikdy nic udělat, než to co mě čeká!

299115

2.11.2013 23:01

luss

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

https://www.dailymotion.com/video/xift20_we-are-all-the-same-you-know-we-are-all-connected-to-the-way_creation

299116

Příspěvků: 44

29.10. 00:48 Twisted Truth  Diktatura politickych stran
29.10. 01:12 Mareš  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 19:12  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 01:31  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 01:40 stefan  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 01:56  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 03:15 Satanist  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 05:43 steve  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 09:57 ludy  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 15:25 petesv  RE: Diktatura politickych stran
29.10. 09:40 Korutan  Trochu zkráceně
29.10. 12:28 kik  RE: Trochu zkráceně
29.10. 18:34 lesov  RE: Trochu zkráceně
30.10. 11:30 janko  RE: Trochu zkráceně
30.10. 11:30 janko  RE: Trochu zkráceně
30.10. 12:08 slak  RE: Trochu zkráceně
30.10. 13:44 kolokol  RE: Trochu zkráceně
30.10. 16:28 Karel Havlíček  RE: Trochu zkráceně
30.10. 20:00 janko  RE: Trochu zkráceně
30.10. 20:04 janko  RE: Trochu zkráceně
30.10. 21:28 Karel Havlíček  RE: Trochu zkráceně
30.10. 22:38 Vladimír Stwora  RE: Trochu zkráceně
31.10. 00:31 Karel Havlíček  RE: Trochu zkráceně
30.10. 18:24 dub  RE: Trochu zkráceně
30.10. 20:19 janko  RE: Trochu zkráceně
30.10. 12:33 kik  RE: Trochu zkráceně
29.10. 10:38 michalll  Ani v ČR demokracie není
29.10. 18:07  RE: Ani v ČR demokracie není
30.10. 09:06 Korutan  RE: Ani v ČR demokracie není
29.10. 10:42  Time for Some Campaignin'
29.10. 18:19 lesov  Pepo udělej bublinu
29.10. 20:03 Blbeček.  Mimoriadny článok.
29.10. 20:10 Blbeček.  Chyba v mene autora.
29.10. 20:38 Vladimír Stwora  RE: Chyba v mene autora.
29.10. 20:47 Twisted Truth  RE: Chyba v mene autora.
29.10. 20:24 maršal Žukov  najlepšia veta
29.10. 21:26 C-kampa  historka z historie
29.10. 21:32 Ďuro Trulo  no konečně jsme našli viníka světové sociální žumpy
29.10. 22:37  Zákaz "krmení" bezdomovců.
30.10. 17:57  Jednoduche
30.10. 19:44  RE: Jednoduche
30.10. 22:07 r.m.  a komu se to nebude líbit...
02.11. 22:59 Milan.L  Demokraci
02.11. 23:01  luss

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 10 598 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 0

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Měnové kurzy

USD
23,40 Kč
Euro
25,89 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,64 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 219,05 Kč
1 unce stříbra
421,48 Kč
Bitcoin
239 018,88 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 799