Diskuze k článku

Odmítněme nadvládu parlamentních prostitutek

Příspěvků 75

23.10.2013 1:51

Hudba, která neskřípe

slak 77.?.?.?

A bez zaobalovaných líbivých klišé adorující možné alibistů parlamentně demokraturujícich šperků a rozhodně předkové nebyli blci když provedli za podobné konstelace defenestraci. [chechtot]

298416

23.10.2013 1:51

Lidská tupost a hamižnost jsou mocné síly využívané plutokraty skoro na 100 %

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

a výzvy remcalům, aby naprosto zahodili své hlasy nevolbou, nemohou pochopitelně při předvolebních tanečcích chybět. Temné síly se rády vyhnou nemilé a riskantní manipulaci s voličskými hlasy v urnách ...
Kdyby mohly volby něco změnit, dávno by je zakázali - to je bez pochyby, stejně jako to, že si nevolíme zástupce, ale feudály : "Toto popření demokracie a naší občanské svobody je možné proto, že Ústava ČR sice ve svém hlavním článku uznává základní zásadu demokracie, že zdrojem veškeré moci ve státě je lid, který svou moc vykonává přímo (stále neschválený zákon o referendu) nebo prostřednictvím svých volených zástupců. Ale v dalším článku popírá tento základním princip tím, že ustavuje nezávislost zvolených poslanců na voličích a částečně se tak vrací k autoritativnímu systému vlády rodové aristokracie. Tento článek, o své nezávislosti na voličích po skončení voleb, si poslanci odhlasovali sami. Tím změnili zásadní tezi o lidu jako zdroji veškeré moci v prázdnou frázi a náš demokratický systém jen ve zdání demokracie.“

298417

23.10.2013 17:05

RE: Lidská tupost a hamižnost jsou mocné síly využívané plutokraty skoro na 100 %

supino1 85.?.?.?

Reakce na 298417

nepoznám Ústavu ČR, ale to je irelevantné, demokracia ako taká, nie je nikde na svete...najbližšie je k nej švajčiarsky systém...ak je to niečo vážne, treba referendum...to sa vlastne nikde v tzv. demokratickom svete nepoužíva...koniec-koncov, prečo prehrali Atény peloponézsku vojnu?...

298461

23.10.2013 20:29

Protože byly imperialističní loupežníci ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 298461

Jako ostatně každá větší mocnost ... A nechávali si pro sebe příspěvky vybrané od námořního spolku ... Odvolávání a popravy vojevůdců nekompetentním lidovým sněmem sice situaci neulehčilo, ale celkový kolaps by asi omezení demokratury jen oddálilo ...

298468

23.10.2013 2:34

rozumné, ale trochu nereálné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Protože si s tím vytřou pr.... A i kdyby ne, a natruc by řekněme 60% občanů přece jen ustanovilo český sněm, tak ho rozežene policie. Jo kdybychom na naší straně měli ozbrojené složky my...

Stejně si ale myslím že islandská cesta je nejschůdnější, však nás v čr zas až tolik není, a stále ještě se ty bestiální tzv. "elity" neodkopali natolik, aby jim u nás prošlo jen tak vystřílet statisícové davy, týdny obklopující parlament a další vládní budovy s zcela jasnými požadavky typu "odejděte a dluhy si vemte s sebou".

298418

23.10.2013 3:53

Zcela nereálné

Saša 24.?.?.?

Reakce na 298418

Při sčítání hlasů se nevolební lístky zahazují! Nikdo nečte co napíšete na papír do urny.
Jediná možnost je volit. Je sice nepravděpodobné, že se zázrakem najde čestný politik, ale jediná jiná a podobně nešťastná volba je revoluce.

Autor článku si dobře větrá plíce, ale článek s jeho „radou“ není hoden Zvědavce.

298421

23.10.2013 6:54

RE: Zcela nereálné

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 298421

Jediná možnost je nevolit.

298430

23.10.2013 7:09

RE: Zcela nereálné

Saša 24.?.?.?

Reakce na 298430

Pane Esmate, stavíte už barikády? [chechtot]

298432

24.10.2013 12:20

RE: Zcela nereálné

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 298432

Nepochopeno. Vase tvrzeni o jedine moznosti bylo vystaveno protitvrzeni. Nic vic, nic min. Ani nejde o to jestli volit nebo nevolit. Slo o to, abyste pochopil(a) nesmyslnost sveho pocinani (znovu nejde o volit/nevolit). Ale asi Vas to ani nestrejchlo...

298510

26.10.2013 19:57

RE: Zcela nereálné

P.K. 185.?.?.?

Reakce na 298510

Je to snadné a jako vždy o "Víře"; věříte-li, že volbami můžete něco zásadního změnit, případně dokonce zlepšit(!), jdete k volbám.. já jsem nevěřící, a tak jsem dnes zapojil regulátor otáček rekuperačních ventilátorů..

298627

23.10.2013 11:39

RE: Zcela nereálné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 298430

Volte č. 7,62 !

Rovnice je vcelku to jednoduchá

7,62X39 SELLIER & BELLOT (2943) SP 8G = 14,- Kč (vč. DPH ! [smích]) /1 ks

200 x 14 = 2.800,- Kč

V případě potřeby není problém zopakovat.
[mrknutí jedním okem]

298450

23.10.2013 3:36

Ale lidé si to přece takto přejí

R 85.?.?.?

každé 4 roky si zvolí ty samé stejné strany. Kdyby se jim ty strany znelíbily, tak by je znova přece nezvolili. Kdyby se jim nelíbily církeví restituce, tak by se přeci bouřili .... a nikdo se nebouří, v ulicích ticho.

298419

23.10.2013 4:42

Reál je plíživý klerofašismus

°!° 77.?.?.?

Reakce na 298419

Nechtělo je 92% lidí, jak jsem zahlédl. Kteří se v formátované soldatesce začali bát vlastního stínu. Možná některé i napadne zlatí komanči.

298422

23.10.2013 6:40

RE: Ale lidé si to přece takto přejí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298419

Přesně tak.

298428

23.10.2013 7:03

RE: Ale lidé si to přece takto přejí

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 298428

vám dvom to dobre švitorí pod deklom...

298431

23.10.2013 16:03

RE: Ale lidé si to přece takto přejí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298431

Hele, lidi volí xichty a gesta. Ani nečtou volební programy. Takže asi opravdu CHTĚJÍ druhý důchodový pilíř, když to chtějí naházet Andymu. Například.

298459

24.10.2013 12:24

RE: Ale lidé si to přece takto přejí

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 298459

Babo pribrzdi, zas mas urcite v necem pravdu, o tom zadna, ale kdyby lidi opravdu chteli druhy pilir, tak ho ted ma sjednanej cca 5M lidi a ne 50k debilu. A ne ze nebyla moznost nebo ze by se na ne proste nedostalo. Tak prosim...

298511

23.10.2013 5:09

Citát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?

Lidská populace se dělí na dvě principiální skupiny. Jednu tvoří politici a druhou slušní lidé.
~ Ješek z Břehů a Týniště ~

Nojo, ale... tak jak to... koho teda jako máme volit, když je v politice samej gauner? Nebo existují vyjímky?

Volte Kunhutu Uherskou... erskou... erskou... skou... kou.. kou...kou...ou...ou... !!!

Who tf is she?

Asi Obamova tchýně - pravda v pivu, víně.

Watch your mouth, dude!

Já řek "víně," a ne "svině." A i kdyby byla Obamova tchýne svině... Jééé, pane Obama! My o vlku a Karkulka za humny.

Hoši, neměli byste tolik pít před volbama.

Já si myslim že Obama can care less jestli před nim lidi pijou nebo ne.

Před volbaMI - to se skloňuje podle vzoru schwarzenberg.

Jo, a dva litry je barrel a půl rybníku karel.

Tak pánové, zavíráme. Nenene, žádný poslední pivo. Zavíráme.

Poď Marcu, zvedej se. Pudem někam jinam. Tady je to jak za Gottwalda - furt se zavírá. [oči v sloup]

298424

23.10.2013 6:40

proc voli stejne spatne.

fohat 82.?.?.?

diky sve nevedomosti, pasivite se stavaji snadnym tercem zbrani ovladajici mysl. [zahanbení]

298427

23.10.2013 6:47

vrteti psem a muzi co ziraji na kozy.

fohat 82.?.?.?

ten druhy film jsem usmazil nedavno z ct2. Klasicka humorna ukazka manipulace s mysli.Neni divu, ze stado voli stale stejne blbe....

298429

23.10.2013 23:49

RE: vrteti psem a muzi co ziraji na kozy.

slak 77.?.?.?

Reakce na 298429

No dík, doufám že nebudu vizír do rána. Ať to jsou radši koniny, že. Doufám že mne to nezaujme. [mrknutí jedním okem]

298483

23.10.2013 7:22

Naivní

michalll 84.?.?.?

1) Když se podívám na předvolební průzkum, lidé svobodu nechtějí, chtějí diktaturu, policejní stát, jistoty.
2) Pokud je někdo u moci, rozhodně vám svoji moc dobrovolně neodevzdá. Představa, že celá republika napíše na volební lístek něco dojemného a vládnoucí elita se chytne za nos je více než úsměvná.
3) V minulosti neproběhla nikdy žádná revoluce, která by nebyla aspoň z části podpořena či přímo připravena ze strany vládnoucí elity. Rok 89 je toho krásným příkladem. Do ulic se nahnalo stádo které si zacinkalo, ale tohle stádo si nikdy nic nevybojovalo. Vše bylo předem domluveno uplně někde jinde.

- Jak na to? Podle mého je třeba začít pěkne od spodu. Radikální řez z vrchu nikdy neuděláte. Člověk je tvor tvořivý a ačkoliv se dnes všichni zástupci "Zla" snaží z člověka udělat bezduchého a nemyslícího tvora, je stále dost prostoru(ačkoliv je logicky tento prostor krok po kroku osekáván) začít tvořit nové myšlenky. Ale začít musí každý sám u sebe. Pokud změníte sebe, začnete působit na své okolí, vaše okolí ovlivněno vámi začne působit dále atd. I malá myšlenka dnes může jednou dát vznik něčemu velkému.
- Článek bohužel vyzývá k radikálnímu utopickému řešení. Snaží se tak změnit fasádu systému, ale bez jakékoliv vlastní sebereflexe. Je jedno jaký tu bude systém, pokud v něm budou "nemocní" lidé kteří tvoří současnou "nemocnou" společnost nic se nezmění.

298434

23.10.2013 7:31

Nemáme demokracii, ale máme plutokracii.

viki 109.?.?.?

Když vláda nějaké země zapomene na své lidi a místo toho se soustřeďuje na obranu a prosazování zájmů mocných korporací, již žádnou demokracii nemáte.

Místo toho máte plutokracii, kde bohatá elita kontroluje politické procesy a používá zákony k tomu, aby se ještě více obohatila na úkor veřejnosti.

298435

23.10.2013 7:59

Pravicujme, toonnelujme

MoUdrostrak 90.?.?.?

Zbyva jeste neco ze Statnich lesu (co nebude darovano Cirkvi Svate), Ceska posta, Diamo, Letiste Praha, Statni hrebcín Kladruby, Rizeni letoveho provozu
a samozrejme - ten Budváááárek, ten Budváááárek zlý NÁRODNÍ PODNIK.
Budvááárek by měl coby majetek zlého státu v podobě NÁRODA dávno Z_K_R_A_C_H_O_V_A_T, když nebyl včas zprivatizován do rukou hodného kapitalisty či predátorské smečky kapitalistů...

Proto az budu, opet letos opet v zahranici volit, budu bedlive myslet na ten Budváááárek, ten Budváááárek zlý NÁRODNÍ PODNIK.
A na vsechny ty zlé NARODNI PODNIKY: ČKD, ČZ, JAWA, AERO, PRAGA, ETA, TESLA, POLDI a dalsi a dalsi, ktere zmizely nadobro s povrchu zeme. Aby misto nich mohly byt vybudovany robotarny se mzdami neuveritelne nizkymi na Centralni EUropu, ktere snadno predci mzdy vzdalenych pologramotnych Malajcu, ale jiz i Indonesanu nebo napr. Persanu ve zlem Iranu, ci "ujarmenych" Belorusu ve zlem Belorusku.

Cesti pravicujici a zinkajici pivni Pepici a lidlujici Maren/ky, co za Zleho Bolseviiika hrdinne undergroundove naslouchali Kocabu, to pod pouckami Prof. Big Toonnela a HAYEK, Friedricha VON, dopracovali, kam to dopracovali.

Kazdy narod ma vladu, jako si zaslouzi. Nikdy a nikde se k ni ale nedopracoval volenim ci nevolenim - jen aktivni KAŽDODENNÍ ucasti v profesnich, odborovych a dalsich natlakovych sdruzenich a smeckach.
Je tristni, ze v pravicujicim Cesku je par kmotru a biricu lepe z/organizovano, nezli 10.000.000 pravicujicich, ale zbidacenych Pepiku a Marenek.

Je tristni, ze vedle i v krizi vysoce prosperujiciho Nemecka, Rakouska, ale uu i Slovenska nebo Polska, upada pravicujici zeme, ktera po staleti patrila ke spickam v prumyslu, vede, zdravotnictvi, infrastrukture i architektůůůře.

Ne nahodou to nejlepsi a nejobdivovanejsi v Cesku: D_I_E ganze Prag, Hradchin, CarlsBad, RiesenGebirge, Böhmisch Krummau, Kuttenberg a dalsi mista, vybudovali a spravovali dlouha leta zli cizinci - zejm. Nemci, Italove i zli R_U_S_A_C_I v podobě např. Пра́жский метрополите́н.

S vyhnanim posledniho ruskeho saldata, nastala pro Pepíky a Mařen/ky namisto J_A_R_A, krutá zima. I v casech, kdy okolni zeme prospivaji a prosperuji!!!

Kazdy narod ma vladu a zivotni level, jaky si S_A_M zaslouzi. I pravicujici Pepici a Mařen/ky[smích]

298436

23.10.2013 8:27

RE: Pravicujme, toonnelujme

fohat 194.?.?.?

Reakce na 298436

Milý Moudrostraku,kde,v které zemi se cítíš nejlíp? Vol tam,kde se Ti nejdéle houpá klobouk na věšáku..... [chechtot]

298437

23.10.2013 8:51

RE: Pravicujme, toonnelujme

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 298436

No jo, pane moudrá strako, to je sice všechno pravda co píšete, mám k tomu ale dvě otázky:
1. Jak k tomu všemu přijdeme my, hlupáci, co jsme zůstali žít doma v ČR, jsme názorově v menšině a nikdy jsme tu parlamentní svoloč nevolili? To máme emigrovat (utéct) taky, či snad se stavět násilně na odpor?
2. Poraďte nám ve své moudrosti, KOMU tedy v rámci daného volebního systému dát hlas? Když jediný malý prvek přímé demokracie v systému umožňuje zakroužkovat pouhé 4 kandidáty (max.) z potenciálních dvou set, a to ještě z jedné jediné kandidátky? Napříč stranami kroužkovat nelze. A na každém vol.subjektu lze najít nějaké vady. Nejít k volbám rovněž není řešení.
[zmaten]

298438

24.10.2013 12:50

RE: Pravicujme, toonnelujme

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 298438

Sorry. Musim.

Patrite k lidem, co si mysli, ze kdyz udelaj JEDNOU ZA CTYRI ROKY jednu volbu tak to staci?
Jdete k Volbam, hodte tam cokoli A NETRAPTE SE TIM

Patrite k lidem, kteri si uvedomuji, ze musi delat volby kazdy den a budou za to zodpovedni?
Na Volby se vesele vyserte A NETRAPTE SE TIM

298513

29.10.2013 17:01

RE: Pravicujme, toonnelujme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 298438

Nejit k volbam JE RESENI. Tim, ze k volbam jdes, legitimizujes tento system. Koho volis? Losnu nebo Maznaka? Aaaale, treba ....Joo, Mirek Dusin to mel vsechno v pazi.

298862

23.10.2013 8:55

RE: Pravicujme, toonnelujme

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 298436

Uf... máte bod.

K článku - nepsal to nějaký ODSák tč. času dle průzkumu 7% pro ODS bez naděje na mandát, ledaže by se tam vecpal coby "odborník"? Myslím, že ODS dnes je živoucí důkaz toho, že volby trochu něco změnit mohou, když pošlou celou tu jejich ORGANIZACI na smeťák, těší mne jejich boj o zbylá místečka, poslední výplaty tajemníků. Nedoufám, že se jejich místa nechopí jiná podobná organizace - ale i takto to stačí, když narazili na to, že nic netrvá věčně, a je nutné přemýšlet o lidech. Ten posun tam je. A k tomu - viz výše - každodenní nátlak, sdružovat se, vytvářet odbory, tlačit na referenda.. sebevědomíííí lidem, a zrušit českou pravicovou masochistickou lež, že když se lidem daří špatně, je to vlastně dobře. Ona je ta naše pravice v tomto podobná té církvi svaté.

298439

23.10.2013 9:05

To je prece napad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Řešením politické situace v zemi je to, že by se každá strana měla volit stejným počtem obyvatel. Poté by každá z nich dostala 4,2% hlasů, tudíž by se nikdo nedostal do Poslanecké sněmovny a my bychom měli konečně klid!
[velký smích]

298440

23.10.2013 9:25

Volby

nasranej 31.?.?.?

Až se bude volit místo legračních papírků, které těm zlodějským a kolaborantským vším dodají jen na legitimitě, vázacím drátem (38,- kč za 1kg), případně slušnými nastřelovacími hřeby (380,- Kč za 100ks), kterými je přitlučeme na zeď třeba Strakovy akademie. Tak mě to začne zajímat. Do té doby se nemíním toho tyjátru jménem "svobodné" volby (prakticky však spíše dojby) účastnit.

298441

23.10.2013 10:34

Proč zbytečně investovat do vázacího drátu, a nastřelovacích hřebíků, případně špinit zdi historických budov??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 298441

Na každé sobotní burze třeba Na Kolbence jsou k dostání prošlé náboje ruské armády, jsou jich bedýnky a cena kus za korunu když to tomu rusovi dáte z ruky do kapsy. Sardinenpackung 200 politických idiotů v druhém suterénu sněmovny u elektroměrů a plynoměrů může být vyroben za pět hodin, i s přečtením rozsudku pro každého zůčastněného, a pak v pohodě a bez námahy ještě zatepla vyklizen pásovým podavačem na odpad na dvě nákladní auta, a ekologicky zlikvidován za bakšiš "z ruky do kapsy" za dva dny v malešické spalovně odpadů.

298445

23.10.2013 10:49

Šedé eminence v pozadí

valek p-valek (zavináč) email (tečka) cz 94.?.?.?

Ono to není ani tak o prostitutkách, jako o těch co se je i z těch rádoby poctivých nadělají. Protože co si budeme povídat, v českých zemích vždy vládla šlechta a měšťanstvo z pozadí "za bukem" a hejbala si s těmi tam nahoře jak chtěli. (A že to jde, je vidět i na oněch posledních kauzách). Státní ouřednictvo a nejvyšší zazobaní byli a jsou i budou vždy jedna ruka a těžko to kdo prostřelí. Na chvilku se stáhnou a pak zaútočí a nikdo neví z které strany. Oni mají vždycky informace,důvod i pravdivé či polopravdivé argumenty (ovšem jen ty, které se hodí do krámu právě jim). A postihnout jejich vazby a kontakty lze jen těžko, všechny potenciální slídily mají totiž pod kontrolou a přes justici i v hrsti. A nějakých Havlíčků či Hašků máme hodně poskrovmu, (či spíše žádné). Takže pokud se nesjednotí celý národ v jeden proud, který by je smetl (protože proti ženoucímu stádu je i král zvířat pod+ělanej), nebude NIC.

298446

23.10.2013 11:28

Prosím editora zaktivovat odkaz, mačkám asi blbě, ale explorer mi šprajcuje

slak 77.?.?.?

Vložený obrázek

298449

23.10.2013 14:20

Jak funguje vláda

Luko 195.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=Iuv91MnnOq4

298456

23.10.2013 14:34

ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

ANO, občané, když už nechcete volit NÁS, kteří se zaslouženě chceme napakovat na Váš úkor, protože MY jsme ti chytří, schopní a úspěšní, kdežto VY jste jen blbé, neschopné a méněcenné socky, které MY svým podnikáním a dalšími aktivitami vlastně živíme, raději NEVOLTE VŮBEC.

Když už nechcete volit NÁS (ODS, TOP09, ANO, ÚSVIT,...), NEVOLTE, zřekněte se svého hlasu, MY těch pár ochotných, kteří rádi vhodí lístek v NAŠEM zájmu, za své peníze najdeme vždycky. Přece si nemyslíte, že celé to politické divadlo děláme jen tak zdarma a pro vaši zábavu. Celé nám to pořádně zaplatíte, to se vsaďte.

298457

23.10.2013 22:11

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

jansmith1984 213.?.?.?

Reakce na 298457

>ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE


Dobře napsané a tak to je......


Doufám, že si to přečtou volební disidenti v čele s pí.Jarmilou, dubem, djb a další masochisty .... a že si tito naši kamarádi snad uvědomí, že jsou svou bezzubou revoltou a bojkotem voleb, ulhané a pokrytecké partičce, za voly....[smích]

Duanitta 194.?.?.? to napsal/la dobře..... Už jen pro ten fakt, jak se Němcové, Kubovi, Bendovi atd. nebo partě kolem Kalouska a Šláfenberga natáhly HUBY .... když museli odtáhnout od válu, když jim krachl v podstatě už povinný privatizační projekt 2.pilíř a další pro bezbrané občany připravené kosher chuťovky, stojí za to jít k volbám...

Občan kverulant, který sedí doma, pro Systém a farizeje s vysmátou hubou od ucha k uchu neexistuje, a jako takovému mu bude po právu následně ubráno...[smích]


A tak to je.... a Peace se všemi,

jansmith[smích]

298476

23.10.2013 23:06

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

dub 89.?.?.?

Reakce na 298476

až mi vy klaune sdělíte, jakou kandidátku jaké strany jste sestavil a koho jste na kandidátku umístil, tak vám přiznám, že můžete něco ovlivnit.

ale dokud budete jen nábožně žvanit a "volit" mezi předžvýkanými cirkusovými opičkami, které dostaly úkol od těch, co je na ty kandidátky dali (tedy investorů v pozadí), tak ovlivníte akorát kulový. mezi opičkou v modrém a opičkou v zeleném není žádný rozdíl, neboť majitel cirkusu je stejný a všechny opičky dělají pro něj. a majiteli je ukradený, jestli se nějaký opičce zkřivil úsměv, opičky jsou spotřební materiál a lze je kdykoliv nahradit.
začne být neefektivní jedna stáj, vytvoří se jiná, možná i opičky se obmění, a jede se dál dle plánu. jako v "monopoly".
takže ať volí opičky v levé půlce manéže, nebo opičky v pravé půlce, vždy to pro ovce skončí v té díře uprostřed. a že to po 25 letech těchto zkušeností volové ještě nepochopili, o něčem svědčí.
majitelům cirkusu je totiž naprosto ukradený, jestli ovce oblbnou "trhem a svobodou", nebo "daněmi a jitím kalouskovi po krku". všechny opičky totiž nakonec udělají to, za co jim majitel cirkusu zaplatil a drží je kompro materiálem pod krkem.

jediné, čeho volové svoji účastí dosáhnou, že jim tu zlodějnu a totalizaci společnosti posvětí a legitimizujou, nic víc. asi se jim ten feudálfašismus, kam to majitelé opiček jejich prostřednictím směřují, velmi zamlouvá a nemohou se dočkat, až ho dostanou...

ale chápu, že náboženství není o faktech, ale o víře, a že pro některé jedince jsou určité věci nad jejich inteligenční kapacitu.

no snad to někdy volebním dementům dojde... i když na zázraky moc nevěřim[smích]

298479

24.10.2013 11:02

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

Duanitta 62.?.?.?

Reakce na 298479

A už je mi to jasné, volím ČSSD, protože chci, aby ty huby ODS a TOP byly co nejprotáhlejší, a aby se po volbách na levici dalo aspoň něco rozumného sestavit. Když to dáme komunistům, vytáhnou strašáky a nic.

298504

24.10.2013 13:29

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

fohat 194.?.?.?

Reakce na 298504

Okamura moudře oslovuje všechny,co nemají nakradeno,aby spolupracovali na obnově,bez ohledu na to,jestli to bude třeba Kalous,co se kajícně svlékne do naha a nechá si jen to,co má ošefované de jure..Většina jede ve špíně,má ale ŠANCI se polepšit...naposledy... BEZ KULKY V PALICI....P.S. DNES ČT24 ve 20.00 je OKAMURA LOGIKOU rozcupuje... [chechtot]

298515

24.10.2013 21:57

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 298504

Volit komunisty je jedina cesta jak zrusit bohuminske usneseni a sestavit "levicovou" vladu. Pokud CSSD s prevahou vyhraje a nebude komunisty potrebovat, tak tu bude to co tu uz bylo, CSSD + Lidovci a nejakej treti smejd navrch. A tyhle strany uz se postaraji o to, aby CSSD nic zasadniho neprosadila. Je samozrejme otazka, zda o nejake zmeny CSSD v prvni rade vubec stoji. Zdanlive kompromisni paskvil, zvany programove prohlaseni, bude skvela vymluva pro vsechny zucastnene a za ctyri roky se tu sejdeme v jeste vetsich srackach(s cimz se da pravda pocitat, at uz volby dopadnou jakkoliv).

298536

24.10.2013 12:40

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 298479

No ja si myslim, Dube, ze Jansmith je ve skutecnosti nejakej hlavoun, co uz tu kandidatku opravdu ma a protoze jeho INTELIGENCE je jaka je, tak se rozhodl zvysit svou sanci ve volbach tim, ze tu presvedci par lidi jako jsme my - ZASADNE NEVOLICI - aby k tem urnam dolezli.
Dukazem jeho blizkozti k asocialum a politikum budiz jeho prispevky, ve kterych na jednu stranu diskutujici schazuje, pomlouva ap. a na stranu druhou nezapomene pripojit jak moc je PEACE a MIR s vami a velkej kamarad.
Tyhle xichti moc dobre znam a neprejte si byt v situaci, kdy na vas jakkoli muze. Oni se proste nestitej.

298512

24.10.2013 23:27

RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE

jansmith1984 199.?.?.?

Reakce na 298479

Já ti rozumím, dube, kamaráde.... není jednoduché se v tom chaosu zorientovat a citlivým jedincům (mezi které se řadí mnoho volebních disidentů) z toho pramenící pocit deziluze navíc způsobuje vnitřní bolest, ze které hledají úniku....


Editor sem postnul článek z d-fens a zde je z něj podle mého jedna zásadní informace:

Jaké rozhodnutí je vlastně správné? Správné rozhodnutí je to, kdy můžeme říct svým blízkým, koho jsme volili, aniž bychom pak čtyři roky museli pak lézt kanálem a při pohledu do zrcadla se děsit, jak velkej jsem hejl. Myslím, že voliči Věcí veřejných nebo ODS vědí, o čem mluvím. To je hlavní cíl hry z pohledu voliče. Pokud někomu povede neudělat ze sebe maškaru a navíc ještě pomoci dostat do sněmovny člověka, který není zmrd (většinou bez ohledu na politickou příslušnost), je to jedině dobře.


Je to jasné?

Vyzýváš mne (podobně jako pí.Jarmila), abych jmenoval koho doporučuji volit... To já ale neudělám, protože bych tím ovlivňoval vaší svobodnou vůli se samostatně rozhodovat. Není dobré narušovat princip, který je u každého z nás jedinečný. Navíc, pozor na citát, který jsem zmínil jinde, že chytrý nemusí nutně znamenat to samé co moudrý....


Jestli jako chytrý člověk volit nepůjdeš, tak je to stejně jedno [smích] ..... a pokud se jako moudrý člověk rozhodneš svůj hlas nezahodit, tak vypni mysl a rozhoduj se podle své intuice, chceš-li podle svého srdce ... viz. informace výše... a tak to je....


A Peace s tebou,

jansmith[smích]

298546

23.10.2013 16:54

Kašlete na průzkumy a volte podle sebe

Pítrs 193.?.?.?

Až moc lidí volí podle průzkumů, aby hlas náhodou nepropadl. Kašlete na průzkumy a volte podle sebe.

298460

23.10.2013 22:43

Kdo nejde k volbám, nemá právo si stěžovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Volby jsou jediná příležitost slušných lidí říci zdejším polistopadovým "elitám", co si o nich myslí. Protože mafiáni,tuneláři, podvodníci, korupčníci a lháři půjdou k volbám v jednom šiku, musí jít ti dvacet let okrádaní, podvádění a obelhávaní občané k volbám taky.Rozhodnout se musí každý sám a na předvolební průzkumy a doporučení nejrůznějších "expertů" se nesmí ohlížet, neboť existují tři druhy lží: lež, hnusná lež a předvolební průzkum. Pokud někdo zase naletí slibům a líbivým řečím pravicových šíbrů a přitom nepatří k těm uvedeným výše,je pouze k politování stejně jako ten, kdo při volbách zůstane sedět doma. Posledních sedm let pravičáckého řádění totiž silně připomínalo genocidu prováděnou na slušných a bezbranných občanech tohoto rozkradeného, vyprodaného a zadluženého státu, zatímco "elity" už neví,co dělat s penězi bezohledně vyždímanými ze státní kasy a z těch, kterým opovržlivě říkají socky. V přírodě parazit svého hostitele nezabije,zdejší elitáři bez mrknutí oka a výčitek svědomí ano.

298477

23.10.2013 22:59

Proč a koho volit

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Každý dospělý a svéprávný občan ČR má právo volit nebo nevolit. Pokud nebude volit posílí volbu jiných voličů, většinou úplatných fanatiků a i menšinová skupina voličů pak může volby rozhodnout. Takže volit, ale proboha koho! To je věc vnímání, chápání a rozhodování voliče.
Vnímání voliče je projevem fungování jeho smyslů a tady polovina voličů nevnímá realitu (nebo si ji nepamatuje) a druhá polovina vnímá spíše obsah manipulační masáže informačních kurev - médií.
Chápání vnímané reality a mediální manipulační masáže je závislé na intelektu voliče a tady 90% občanů je úplně mimo mísu (hloupí, nevzdělaní a nemorální-zkrátka plebs) a jsou schopni za jalové sliby zvolit vládcem vraha svých vlastních dětí.
Takže rozhodování koho volit je u 99% voličů projevem emocí a nikoliv racionality, kterou celoživotně postrádají. Všechny volby pak dopadnou úplně stejně- voliči volí nejhorší gaunery a naprosto proti svým vlastním zájmům a právům.
Proto jsem níže uvedl racionální schéma rozhodování hloupých voličů, umožňující racionální rozhodování při volbě do parlamentu ČR 2013.

1) jít k volbám(nejít znamená nechat volit nepřátele)
2) určit koho nevolit v žádném případě (ODS, TOP09, VV - pokračování zločinů koalice a jejich dovršení)
3) koho raději nevolit (ANO, KDU-ČSL) ANO je náhražka za VV kdyby voliči nevolili ODS a TOP a KDU-ČSL zabrání zrušení církevní zlodějny zvané restituce
4) koho nevolit z nejistoty - všechny strany s preferencí menší než 2% (zelení, SPOZ, Piráti, Cibulkovci, DSSS, monarchisty) což je zahozený hlas, který bude při lámání politické mafie chybět
5)koho tedy volit (ČSSD, KSČM a možná ÚSVIT)
Volba ČSSD posílí vítěze a umožní mu vládnout
Volba KSČM posílí levici a umožní ji potrestat zloděje, tuneláře, korupčníky a daňové vrahy národa
Volba Úsvitu dá šanci odvaze pro zásadní změny politického systému směrem k přímé demokracii (ikdyž přímá demokracie je pro moudré, vzdělané, morální občany a tedy ne pro pepíky a mařenky co podvodem za komunistů zmaturovali a dnes si hrají na občany).
Já bych volil osobnosti a né mafiánské partaje. Nejraději MuDr Ráta (bojovník, rétor, logik a rovný chlap) a pana Kájínka(života znalý, mafie znalý i té soudní a policejní, odvážný a rovný chlap).
A co Vy ovčani ČR s intelektem pod 90 logikou mravence a morálkou otroka, koho budete volit aby jste opět nebyli za voly???? [velký smích]

298478

24.10.2013 9:11

RE: Proč a koho volit

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 298478

>A co Vy ovčani ČR s intelektem pod 90 logikou mravence a
>morálkou otroka, koho budete volit aby jste opět nebyli za
>voly????
[velký smích]
Neurážej slušné lidi, ŠAŠKU!
Vol si MUKL Rátha i s jeho židovskými příbuznými a neopruzuj.

P.s.: Proč si myslíš, že MUDr. Rath (tak se to píše, víme?) je tak dlouho ve vyšetřovací vazbě? Napovím ti - byl tam Husák a Havel. [smích]

298493

24.10.2013 19:08

RE: Proč a koho volit

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Reakce na 298493

Pokud se některý z diskutujících dobrovolně a sebekriticky řadí mezi ovčany s uvedenými vlastnostmi, pak se mu velice omlouvám za to, že jsem nechtě byl adresný. A můj nick možná je výstižnější než většina ostatních nicků v diskusi. [mrknutí jedním okem]

298519

24.10.2013 12:13

RE: Proč a koho volit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 298478

noo. zajimave zaujal mne Ano pak jsem poslouchal vcelku dobre mluviciho Pirata a nakonec nejlepe hovori Usvitovy Fukusima.
urcite nejdu pro zprofanovane zlodejske strany zoufalych prebehliku

298509

24.10.2013 12:57

RE: Proč a koho volit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 298478

Ten nick na Tebe sedi...

298514

24.10.2013 19:50

RE: Proč a koho volit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 298514

no a ty blbe nemas nick zadny patrne budes ze zumpy nezvedave lehovy,ze? :
D [velký smích]

298524

23.10.2013 23:07

Článek na D-fens

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Zajímavý článek k tématu od D-fens:

Bullshit roku: Váš volební hlas propadne!

298480

24.10.2013 7:48

Volební taktika ODS a TOP09.

iggy 109.?.?.?

ODS a TOP 09 ve svých volebních heslech hájí nutnost bránit polistopadový vývoj před levicí, případně Babišem, v kampani je jako vždy přítomna antikomunistická složka.
To je stará ohraná písnička, kterou si tyto dvě strany snaží udržet ideologickou a morální nadvládu v české společnosti. Je to trik, který staví na tom, že se společnosti opakovaně a donekonečna tvrdí, že demokracie je, když vládne pravice. V podstatě všichni oponenti jsou alespoň rétoricky označováni za obecnou "hrozbu", i když ve skutečnosti jsou hrozbou jenom pro mocenské pozice ODS a TOP09. Zdá se, že pluralita a volná soutěž stran jsou pro ně také hrozba. Jsme skoro 25 let od konce komunismu a tito politici nám tvrdí, že jejich kolegové, strany, které existují v souladu s českým právním řádem a ústavou a jsou zastoupeny v Evropském parlamentu i základní princip demokracie jako je výměna u vlády, neohrožují jenom je, ale především svobodu a demokracii jako takové. Je to jasný nárok na jakési vlastnění demokracie a projev bytostně nedemokratického myšlení. Tito lidé se pak hájí Masarykem, což je neskutečné.

298491

24.10.2013 9:15

RE: Volební taktika ODS a TOP09.

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 298491

ODS a TOP09 se vyhraňují oproti ANO jen naoko - viz vzácná shoda stěžejních bodů volebního programu těchto subjektů (daně atd.). ANO je pátá kolona těch dvou prvně zmíněných. [mrknutí jedním okem]

298494

24.10.2013 10:12

Chtěl někdo z Vás v roce 1989 aby:

viki 109.?.?.?

CHTĚL NĚKDO Z VÁS V ROCE 1989 ABY:

- v ČR bylo 600 000 nezaměstnaných a 30 000 bezdomovců, kteří se místo do jídelny chodí najíst do kontejnerů s odpadky
- vodu zdražili na 80 násobek ceny roku 89
- plyn zdražili na 15 násobek
- elektřinu zdražili na 15 násobek
- bytů se stavěla polovina a byty zdražili na 50 násobek
- uhlí a dříví zdražilo na 15 násobek
- metro zdražili na 32 násobek
- se neobdělávalo 7 miliard metrů čtverečních zemědělské půdy
- masmédia manipulovala s veřejným míněním
- se vybilo 2 milion kusů skotu a trávu neměl kdo žrát
- zdraví bylo jen pro bohaté
- se rodilo v průměru každý rok o 50 000 dětí méně
- a místo dětí K NÁM přicházeli imigranti z Rumunska, Ukrajiny, Vietnamu, Slovenska, atd.
- vzrostla kriminalita o 300 %
- stoupl počet vražd o 100%
- bylo milion exekucí ročně
- se národní podniky předaly zahraničním vlastníkům a ti si odváželi 500 miliard výnosů a zisku ročně
- schopní a inteligentní emigrovali
- rozpoutali skrytou občanskou válku a rozeštvali národ
- tady byla gigantická byrokracie a přibylo 50 000 státních úředníků
- abychom měli stejné ceny jako v Německu a třetinové platy
- nám ukradli vodárny, plynárny, energetiku, doly, pískovny, cementárny, cihelny, ocelárny, banky, obchody či tisíce podniků
- tady byla diskriminace a totalita větší než tady byla
- člověk měl strach vyjít sám večer na ulici
- se lidé báli každého dalšího dne
- si brali advokáta na kde co ze strachu, že je někdo napálí
- například prodavačky nevydělaly za 8 hodin na bydlení, jídlo, oblečení, poplatky a dopravu do práce.
- tady bylo desetitisíce narkomanů, gambleři na hracích automatech, prostitutky v příhraničí u hlavních silnic
- běžně vítězila bezohlednost, pokrytectví, lež, lichva a korupce.

Pokud ano volte dále ODS, TOP09 a taky Babiše (to je jen nová náhražka profláknuté ODS)!!
ANO je nová ODS a TOP09!! Babiš je nový Kalousek!!

298497

26.10.2013 18:39

RE: Chtěl někdo z Vás v roce 1989 aby:

Parole 178.?.?.?

Reakce na 298497

Toľko večných nárekov nad nezamestnanými a bezdomovcami. Ale plačkovia si predstavujú jediné, že vláda zasadne a nannúti riešenie. Nepracovať neznamená nerobiť nič, ani nemať peniaze. Bezdomovci sami sa rozhodli zaliezť do geta a špiny, mnohí im chcú pomôcť, ale oni o pomoc nestoja. Majú iný štýl života.
Zdražili sa rôzne komodity, sú k dostaniu na rozdiel od éry komunizmu, ale aj sa zvýšili platy. Ohyzdné králikárne prestal štát stavať, veľmi smutné.
Neobrábajú pôdu z dôvodu lenivosti, alebo nedostatočného zisku z prípadného podnikania. Jedna vec je chcieť pracovať, ale vlastník musí mať aj z čoho platiť zamestnancov, to si môže každý naplánovať, čo všetko by sa malo vykonať, ale kto ľudskú silu zaplatí?
Vyvraždiť dobytok len preto, že nedostanú dotácie z položiek nakradnutých iným je zrejme prejav sedliackeho „rozumu“, zabiť, lebo ich nemá ako uživiť, dokonca ani socialistická eú ich k tomu nenabádala. Realizovali zabíjačku sami.
Za komunizmu bolo toľko liečiva, samé najnovšie, všetci boli zdraví, dnes len boháči. A čo vyhýbanie sa nečistote, žiť zdravo, aby človek nepotreboval lekára vôbec.
Ani nie je prekvapivé, že komunisti sú zároveň xenofóbni nacisti, alebo žeby naopak, sú nenávistní a zároveň úplne červení etatisti. Komunisti majú nenávisť v génoch.
Ak stúpa zločinnosť, tak vinou komunistického teroru, keď boli ľudia naučení na chamtivosť, okrádanie majetku v socialistickom vlastníctve, kde všetko patrí všetkým, sebectvo a materializmus, dnes sa páchať zlo neobávajú natoľko ako za doby všadeprítomných špicľov a udavačov.
Za komunizmu sa vyvraždili milióny nenarodených detí, oni s tým začali a dnešok pokračuje.
Podniky sa predali, pretože boli zdevastované a nekonkurencieschopné vinou komunizmu, ktorým stačilo predávať do Mongolska, ale v USA záujem o výrobky nebol, predávať ani do RVHP už nebolo prínosom.
Nebyť komunizmu, zodpovedný vlastník by podnik vyvíjal podľa seba, žiadne ÚV by mu neprikazovalo ako má postupovať, ale komunizmus zničil čo sa len dalo. Zahraničný vlastník vložil z vlastného a to takzvané odvážanie zisku je jeho majetok, nijaký boľševik nemá čo zakazovať ako s ním naloží, zdaňovať zisky, aj dividendy, a ešte aj zostávajúci výnos, aby ho boľševici neustále holili. Žiadne vodárne a iné sa neukradli, ale komunisti ukradli všetky podniky, niektoré sa udržali napriek ich vláde a sa aj predali, súkromný vlastník, teda jednotlivec skôr zveľadí, na čom mu záleží. Boľševici so svojim plánom len nariaďujú, ale tlmením iniciatívy a počúvaním gerontov na ÚV sa rozkvet negarantuje. Prečo ste vy tie podniky nezachránili kúpou, lebo sa spoliehate na súdruha úradníka?
Ceny ako v Nemecku je lož.
Dnešok je dôsledok komunizmu, prevrátili hodnoty a prevychovali ľudí, kvitne nemravnosť, sebectvo, etatizmus, závisť.

298622

24.10.2013 10:44

Je demokracie v ČR ohrožena?

keny 109.?.?.?

Když vláda nějaké země zapomene na své lidi a místo toho se soustřeďuje na obranu a prosazování zájmů mocných korporací a církve, již žádnou demokracii nemáte. Místo toho máte plutokracii, kde bohatá elita kontroluje politické procesy a používá zákony k tomu, aby se ještě více obohatila na úkor veřejnosti. ODS a TOP09 tedy nejsou demokrati, ale jsou to plutokrati.

Řídit stát jak o firmu znamená, co se nehodí, to se vycucá a vyhodí. ANO je korporátní fašismus.

Závěr: Demokracie v ČR je v současnosti ohrožena nikoliv komunismem, ale především plutokracií (ODS a TOP09) a Babišovým korporátním fašismem (ANO).

298501

24.10.2013 19:30

Asi takto

Pasant 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=ISYtDsivzkY

A propos... má u nás vůbec ještě někdo, kdo disponuje jakous inteligencí a schopnostmi, šanci vystavit se volbám, aniž by byl následně rozcupován? Nemyslím. To jen ukazuje, jakou chybou bylo rozbití starého Rakouska. Je načase si uvědomit, a historie to nesčetněkrát prokázala, že tento národ si neumí vládnout, že je mu třeba vládnout, a to velmi pevnou rukou.

298520

24.10.2013 19:42

RE: Asi takto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 298520

Šlehni si herák nebo koks z volstrýtu dokud ho distribuují. [velký smích]

298521

25.10.2013 11:14

RE: Asi takto

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 298521

to 77 anonym:
znis presne jako ti zumpovnici na nezvedavci jeden vetsi blb jak treti.
tak se tam zapoj pokud ovsem jiz nejsi davno clenem stylove jim odpovidas [bliji]

298570

25.10.2013 11:48

Vše nepodepíši a editor ví proč nechal tu možnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 298570

Témata a řešení mohou být náboženstvím a mlácení prázné slámy pokleslém na zaujetí se nehodlávám vyklepávat jak ..... Chachá [chechtot] Walt Stretem nedealeruji bonusy šlechtě na zcestí, kromě (oni) oblažování naivně si myslících nezůčastněných.

298574

24.10.2013 19:44

Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 298520

No,to je ale blbej názor,jak na ten rozpad Rakouska (na to by se chtělo zeptat našich dědků,kteří jej "bourali"[mrknutí jedním okem]tak na to vládnutí-když nám vládli komunisti nepříliš tvrdou,ale značně nepříjemnou rukou a to pro dost velkou část národa,tak jste skučeli,jak"zkurvený žebračky",tak co vlastně chcete-vládu Bruselu tady už máte,co ještě chcete ?! [zmaten] [chechtot]

298522

24.10.2013 22:52

RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 298522

No, možná by Vám stálo za to malinko dostudovat skutečnou historii, která se značně liší od klišé vlastenecké propagandy. [mrknutí jedním okem]

http://vznikcsr.wordpress.com/

298542

25.10.2013 7:43

RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 298542

Mám toho o C.und K. Rakousku a Rakousko-Uhersku nastudováno dostatečně,abych bazíroval na tom,že je dobře,že se ta imperialistická,ganocidní říše rozpadla víceméně zevnitř a naše životy neřídí připosraný Procházka odněkud u Vídňa.
Naopak já Vám doporučuji si prosudovat dějiny R-U říše,hlavně tu pasáž před sarajevským atentátem,ta zvěrstva a genocidu,co prováděla R-U armáda na Balkáně,v Srbsku a Černé Hoře,abyste pochopil,že už před tou Velkou válkou nebylo a to zcela oprávněně,"loijiních trůnu a panovnickému domu" hodně Čechů i jiných národností.A zároveň tímto vyzívám abyste přestali chcát na hroby a pomníky padlým starým chlapům a i mladým chlapcům,kteří si ještě ani "neštrejchli" a kteří si museli se stejnými nešťastníky z druhé strany navzájem píchat bodáky do břicha na všech frontách.Všimněte si,tyto pomníky jsou v každé české a slovenské vesnici i té nejmenší....a doufám,že ta dnešní C.und K.Evropská Unie přestane být C.und K.,anebo se rozpadne za méňe dramatických okolností,už proto,že o žádný pomník nestojím a ač už jsem pokročilý ročník,ještě rád dych si občas "štrejchnul...."

298558

25.10.2013 22:33

RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 298558

Chce to spapat šrrroubeček a být v klidu. [smích]

Každá válka je svinstvo, v tom se shodneme.. ale, kdyby ty národy tehdy zůstaly pospolu, a společně sundali monarchii (možné to bylo, viz legie), byly by na tom mnohem lépe, než když se Britony a Amíky nechaly nadšeně rozpustit do bezvýznamných státečků.. což, mimo jiné, posléze umožnilo nástup Hitlera. Kdyby se tehdy Rakousko-Uhersko nerozpadlo, pak by se to nestalo a nebylo by tady dvakrát tolik hrobů, jako po první válce.
Dnes se to zase pomalu "sjednocuje", jeden dobrovolný Anschluss po druhém, a místo monarchů nám diktují idioti z Brusele. Tož tak.

298598

26.10.2013 8:23

RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....

Emil Robot 195.?.?.?

Reakce na 298598

"KDYBY byly v prdeli ryby,nemusely...."stalo se co se stalo,nemá cenu rozvádět fantasmagorie,protože těch řešení jsou miliardy....jedině že pán je "jasnovidec" a potom se divím,že ztrácí čas a mrhá talentem jalovými řečmi na "Zvědavci".

298606

24.10.2013 19:51

Jak dlouho ještě...

six 87.?.?.?

Ano, pokud lidi budou stále volit ten hnůj, tak se nic nezmění. Nedošlo jim, že volit znamená odpovědnost za svoji volbu. Ne náhodou byla možnost volit dána všem, bohužel.
A přitom by stačilo volbami odstřihnout všechny parlamentní strany a jejich klony. A to je zatím jejich slabina, vědí to, moc dobře to vědí, a proto se počítá s tím, že volby budou zcela zrušeny.
Uvahy, že by se nic neměnilo jsou podprahově podsunuty, a před volbami vždy papouškovány. Je podsouváno, že k volbám nemá smysl chodit, nic se nezmění, duchovňáci jsou bombardováni pasivitou - někdo z vesmíru to vyřeší, je to naplánováno, osud, karma, blabla ... jen aby k těm volbám nešli. Protože tato skupina částečně přemýšlejících je velká a mohla by pořádně zamíchat výsledkem, tak je nutné ji udržet stranou, co nejvíce. A to už u nás přes 20let.
Opak je pravdou.

Nu což, snad hlupáci pochopí, jednou, co to je odpovědnost.
six

298525

24.10.2013 22:39

RE: Jak dlouho ještě...

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 298525

Hlupáci jsou hlupáky proto, že nechápou a nepochopí. A proto musí být k zodpovědnosti vedeni. ZODPOVĚDNÝMI lidmi.

298539

26.10.2013 17:14

RE: Jak dlouho ještě...

Parole 178.?.?.?

Reakce na 298539

Ku ktorej z vetiev zločineckého etatizmu patríš, nacistom, boľševikom, ktorým plánovačom? Najprv prehlásiš ľudí za imbecilov, ktorým musí niekto vládnuť, seba si tiež priradil k debilom? Následne sa objavia veľmi zodpovední činovníci, ktorí sa obetujú, aby mohli strážiť a ochraňovať stádo debilov. To je také milé, že sa nájdu aj súcitníci, kde by bez príkazov a smerníc zodpovedných ľudstvo skončilo.
Zločineckí inžinieri sa svojvoľne pokladajú za zodpovedných, pritom chcú len kradnúť a zotročovať. Hlupák je ten čo im uveril.

298617

24.10.2013 19:51

... a ještě něco

Pasant 78.?.?.?

Řízení státu... hmm. Málokdo si uvědomuje, co to vlastně znamená. Zjednodušeně řečeno, vynecháme-li soudnictví do nějž jsou soudci jmenováni, zde existují dva pilíře, z nichž jeden by měl být nosným. Takovým pilířem, doslova páteří státu, jsou státní úředníci přijímaní do služby podle svých schopností a odbornosti. Tito lidé by neměli být ovlivnitelní politikou a neměli by být vyměňováni podle libovůle momentálně vládnoucí strany, či koaličních partnerů. Tak tomu je ve všech okolních zemích, jen my jsme zatím výjimkou - a v tom je zakopaný pes. Kompetentní úředník na ministerstvu financí musí mít možnost sdělit svému ministrovi, že jeho požadavek je totální blbost, pokud tento s takovou přijde. Dnes by ho čekal okamžitý vyhazov, pokud ovšem už hned na počátku nebyl nahrazen přítelem pana ministra! Takto jsou ministerstva plná šedivých myšek a přikyvovačů bez jakékoli odpovědnosti za následky vznikající v důsledku špatných politických rozhodnutí! V tomto guláši pak není problém uplatit kohokoli. Povšimli jste si, že o tom mluví jen jediný člověk?

Teprve druhým, a obměnitelným, pilířem je zákonodárná moc, tzn. političtí představitelé, mezi něž se řadí poslanci NS, senátoři i přímo volený prezident.

---------
Jinak... chodíval jsem tady moc rád, protože se zde scházeli lidé schopní rozumné diskuse. Avšak poté, co jsem se probral touto "volební", zjišťuji, že tito lidé buď časem kamsi zmizeli, anebo ztratili motivaci podílet se na podobné výměně názorů. Až na možná dva příspěvky se vlastně všichni stavíte na stranu anarchie. Řešení, jak v zemi najít bezúhonné, schopné a inteligentní volitelné lidi, nenabídl nikdo... Jste zralí pro příchod diktatury.

298526

26.10.2013 17:29

RE: ... a ještě něco

Parole 178.?.?.?

Reakce na 298526

Ty si nevieš predstaviť svoj život bez toho, aby ti niekto radil a prikazoval, potrebuješ úradníkov, aby ťa viedli a usmernili, pretože by si mohol upadnúť do bludu, omylov, z ktorých plynie nepríjemnosť, ale byrokrati bdejú nad tebou, a pomôžu ti, aby si sa nesplietol, lebo by ťa to mohlo aj zabolieť. Úradníci ťa pofúkajú a vyliečia. Málo je takých dobrých duší.
Úradníci sa osvedčili čím a kde? Čím sa môžu preukázať, aby mohli prikazovať?
Ty si praješ, aby stroskotanci, čo väčšinou nedokázali vôbec nič, len ich davy zvolili, aby riadili aj tých, čo si to neprajú. Si násilnícky inžinier, len smoklíš, že úradníci sú pätolízači, namiesto toho, aby oni stáli nad vládou, ktorá bola zvolená, ale úradníci len dosadení tými zvolenými. Je logické, že úradník slúži vláde v etatizme, je to len poskok, ktorého si vláda a jej zložky vybrali.
Kto sa stavia na stranu anarchie? Nečítaš pozorne, že niekto, aj to menšina, odmieta voliť znamená anarchiu? Ty žiadaš diktatúru nevolených úradníkov, samozvane schopných a bezúhonných.

298618

24.10.2013 20:00

okamury usvit?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

tak ten rusim kvuli muznemu vzezreni a hlavne hlasu barty. tak uz mi zbyli jen bolsevici ale ty nevolim z principu.tak tedy nevim

298527

24.10.2013 22:55

RE: okamury usvit?

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 298527

Poněkud povrchní posouzení, nemyslíte? Bártu lze přece vykroužkovat, což spousta lidí jistě využije. Ale, na druhou stranu, určitě jsou i lidé, jejichž hlasy přitáhne. A volby jsou o získání co největšího počtu hlasů.

298543

26.10.2013 18:52

niečo na pobavenie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

JibJab.com - Time for Some Campaignin'

[mrknutí jedním okem]

298623

26.10.2013 20:28

Národ debilů promluvil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

http://www.novinky.cz/domaci/317439-babis-je-prip...

298629

Příspěvků: 75

23.10. 01:51 slak  Hudba, která neskřípe
23.10. 01:51  Lidská tupost a hamižnost jsou mocné síly využívané plutokraty skoro na 100 %
23.10. 17:05 supino1  RE: Lidská tupost a hamižnost jsou mocné síly využívané plutokraty skoro na 100 %
23.10. 20:29  Protože byly imperialističní loupežníci ?
23.10. 02:34  rozumné, ale trochu nereálné
23.10. 03:53 Saša  Zcela nereálné
23.10. 06:54 Esmate  RE: Zcela nereálné
23.10. 07:09 Saša  RE: Zcela nereálné
24.10. 12:20 Ondraash  RE: Zcela nereálné
26.10. 19:57 P.K.  RE: Zcela nereálné
23.10. 11:39  RE: Zcela nereálné
23.10. 03:36 R  Ale lidé si to přece takto přejí
23.10. 04:42 °!°  Reál je plíživý klerofašismus
23.10. 06:40 baba_Blažková  RE: Ale lidé si to přece takto přejí
23.10. 07:03 maršal Žukov  RE: Ale lidé si to přece takto přejí
23.10. 16:03 baba_Blažková  RE: Ale lidé si to přece takto přejí
24.10. 12:24 Ondraash  RE: Ale lidé si to přece takto přejí
23.10. 05:09  Citát
23.10. 06:40 fohat  proc voli stejne spatne.
23.10. 06:47 fohat  vrteti psem a muzi co ziraji na kozy.
23.10. 23:49 slak  RE: vrteti psem a muzi co ziraji na kozy.
23.10. 07:22 michalll  Naivní
23.10. 07:31 viki  Nemáme demokracii, ale máme plutokracii.
23.10. 07:59 MoUdrostrak  Pravicujme, toonnelujme
23.10. 08:27 fohat  RE: Pravicujme, toonnelujme
23.10. 08:51 ROMAN1  RE: Pravicujme, toonnelujme
24.10. 12:50 Ondraash  RE: Pravicujme, toonnelujme
29.10. 17:01  RE: Pravicujme, toonnelujme
23.10. 08:55 Duanitta  RE: Pravicujme, toonnelujme
23.10. 09:05  To je prece napad
23.10. 09:25 nasranej  Volby
23.10. 10:34  Proč zbytečně investovat do vázacího drátu, a nastřelovacích hřebíků, případně špinit zdi historických budov??
23.10. 10:49 valek  Šedé eminence v pozadí
23.10. 11:28 slak  Prosím editora zaktivovat odkaz, mačkám asi blbě, ale explorer mi šprajcuje
23.10. 14:20 Luko  Jak funguje vláda
23.10. 14:34  ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
23.10. 22:11 jansmith1984  RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
23.10. 23:06 dub  RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
24.10. 11:02 Duanitta  RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
24.10. 13:29 fohat  RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
24.10. 21:57 Pavel -Čert- Němec  RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
24.10. 12:40 Ondraash  RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
24.10. 23:27 jansmith1984  RE: ANO, zřekněte se svého práva a NEVOLTE
23.10. 16:54 Pítrs  Kašlete na průzkumy a volte podle sebe
23.10. 22:43  Kdo nejde k volbám, nemá právo si stěžovat
23.10. 22:59 Ďuro Trulo  Proč a koho volit
24.10. 09:11 IVAn  RE: Proč a koho volit
24.10. 19:08 Ďuro Trulo  RE: Proč a koho volit
24.10. 12:13 stefan  RE: Proč a koho volit
24.10. 12:57  RE: Proč a koho volit
24.10. 19:50 stefan  RE: Proč a koho volit
23.10. 23:07 Vladimír Stwora  Článek na D-fens
24.10. 07:48 iggy  Volební taktika ODS a TOP09.
24.10. 09:15 IVAn  RE: Volební taktika ODS a TOP09.
24.10. 10:12 viki  Chtěl někdo z Vás v roce 1989 aby:
26.10. 18:39 Parole  RE: Chtěl někdo z Vás v roce 1989 aby:
24.10. 10:44 keny  Je demokracie v ČR ohrožena?
24.10. 19:30 Pasant  Asi takto
24.10. 19:42  RE: Asi takto
25.10. 11:14 stefan  RE: Asi takto
25.10. 11:48  Vše nepodepíši a editor ví proč nechal tu možnost
24.10. 19:44 Emil Robot  Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....
24.10. 22:52 Pasant  RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....
25.10. 07:43 Emil Robot  RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....
25.10. 22:33 Pasant  RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....
26.10. 08:23 Emil Robot  RE: Takový divný masochismus,alibizmus a nesvéprávnost,mi to připadá....
24.10. 19:51 six  Jak dlouho ještě...
24.10. 22:39 Pasant  RE: Jak dlouho ještě...
26.10. 17:14 Parole  RE: Jak dlouho ještě...
24.10. 19:51 Pasant  ... a ještě něco
26.10. 17:29 Parole  RE: ... a ještě něco
24.10. 20:00 stefan  okamury usvit?
24.10. 22:55 Pasant  RE: okamury usvit?
26.10. 18:52  niečo na pobavenie
26.10. 20:28  Národ debilů promluvil

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 10 598 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 0

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Měnové kurzy

USD
23,40 Kč
Euro
25,89 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,64 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 219,05 Kč
1 unce stříbra
421,48 Kč
Bitcoin
239 018,88 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 565