Diskuze k článku

Pravice, či levice aneb Čeho se bojíte nejvíce?

Příspěvků 97

19.10.2013 2:19

V ceskym krateru

Satanist 75.?.?.?

kde erar umel leda tak naslibovat , vytunelovat , rozprodat a rozkrast kde co a pak se pri lhani narodu kterej touzil po pravde kroutil jak to hovno bych ja osobne uz veril jen Delnicky Strane Socialni Spravedlnosti ktera by udala poradek a ne jen co se tyce cigananu ktery si zijou nad pomery z vasich dani ale i s tim zkorumpovanym xyndlem kterej patri do kriminalu nebo na sibenice za to, ze republice a narodu pouze skodil a vas vobcany celou tu dlouhou dobu pouze podvadel a vokradal!

298130

19.10.2013 3:08

Rozdal samopaly

Robin 89.?.?.?

"Petr Cibulka tvrdí, že v politice je to samý ruský agent, a potvrzuje mu to jeho siderické kyvadélko. Kdyby se dostal k moci, nejspíš by svým příznivcům rozdal samopaly a šel všechny ty špiony vystřílet. " _____________________________________________________

Mno a co je na tom špatného ??

[chechtot] [chechtot]

298132

19.10.2013 13:36

RE: Rozdal samopaly

kik 194.?.?.?

Reakce na 298132

A také se docela jasně a už kdysi dávno, v 90 letech vyádřil, že kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zrušili.

Pokud nemohu volit pro někoho, tak radši vůbec. Protože takto to je jako s ránou pěstí: 1/ do nosu nebo 2/ na solár. Ne děkuji nechci, ani jedno ani druhé.

Normální je volit toho svého, a´t má jakékoliv šance, je to přeci věc svědomí, nebo za tohoto stavu, NEVOLIT vůbec.!!

298156

19.10.2013 22:45

RE: Rozdal samopaly

E123 193.?.?.?

Reakce na 298156

Jenže vy nejste v pozici, kdy se nezvolením, jestli dostat do nosu nebo na solar, vyhnete následkum, pouze to za Vás rozhodnou jiní bez toho, abyste to nějak ovlivnil. Pokud se tedy nemůžete vyhnout výprasku, musíte se snažit minimalizovat škody...

298190

20.10.2013 6:04

RE: Rozdal samopaly

kik 194.?.?.?

Reakce na 298190

Nesouhlasím. Tady není důvěryhodný politický subjekt který by zaručil ninimalizaci škod.
Bude to znít nevěrohodně, ale všechny politické parlamentní strany jsou pohrobci nebo děti bolševika.

Není komu věřit, proto tvrdím, NEVOLIT !!! Konečně a rázně zdělit: TAK TUHLE VERBEŽ, NE !!!!!

298213

20.10.2013 9:24

RE: Rozdal samopaly

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298213

Vždyť to je to, o čem v článku píšu, Mlho.

298222

20.10.2013 19:11

RE: Rozdal samopaly

kik 194.?.?.?

Reakce na 298222

v Kterém článku, babičko červánku.

298264

21.10.2013 9:18

RE: Rozdal samopaly

K321 88.?.?.?

Reakce na 298190

Naši politici jsou lidi, který jdou do politiky s jediným cílem - nahrabat si do vlastní kapsy. Sice slibujou hory doly, ale to je jen takový divadýlko. Ještě řekněte, že to nevíte... Všichni to víme. Ale když takovýmu člověku dáte ve volbách hlas, tak už z princupu si nemůžete stěžovat, že rozkradl tohle nebo tamto...

Až ho budete za jeho krádeže odsuzovat, tak začnete tvrdit, že jste to nevěděl?

298295

19.10.2013 4:27

Hovězí na cibulce

kulich 172.?.?.?

> Každý, kdo sledoval bývalého disidenta Petra Cibulku třeba v prezidentském Hyde Parku, musel pochopit, že jeho paranoia představuje vážný případ pro psychiatra. Petr Cibulka tvrdí, že v politice je to samý ruský agent, a potvrzuje mu to jeho siderické kyvadélko.

On není Cibulka jediný kdo tvrdí něco podobného,
http://www.youtube.com/watch?v=H8ayT1NYDgo
i když jeho metoda svědčí o jisté duševní nerovnováze.

Pochopitelně obyčejný člověk nemůže narazit na přímé důkazy, ale pochybnosti o integritě státu mohou vzniknout když si takový člověk položí otázku kdo například umožnil to aby se v Česku rozrostly všelijaké herny a prostituce jak houby po dešti, když už byl Al Capone dávno po smrti. S tou východní svoločí, která si v těchto věcech také výrazně libuje, se přece pusinkovali čs. komouši a nikdo jiný. Takže se Sovětským svazem nebo s tím Putinovským kolchozem na věčné časy a nikdy jinak.

298134

19.10.2013 6:12

usama

Vladimír Zima 81.?.?.?

V posledním odstavci jste naznačil že je pro Vás Úsvit nepřijatelný, ale nenapsal jste proč. Přičemž jste dal rovnítk omezi Cibulkou, který se asi opravdu zbláznil a to píšu jako člověk který věří na dost šílené věci... Osobně dám hlas Úsvitu s nadějí že budou prosazovat obecná referenda a přímou demokracii. ps. Na spasitele nevěřím...

298135

19.10.2013 9:34

RE: usama

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 298135

Jste podobne jako mnozí ostatní úspešne pod silným vlivem médií. Prímo jde demokratovat pouze po úroveň, na kterou dovidím. Zbytek je hazard, sportka, loterie, jinak rečeno hlasová manipulace.

To co vy i s ostatníma nazýváte PRÍMÁ prímá není. Naopak dnes volíme poslance a prezidenta prímo, pričemž je nám podsouváno, že demokracii máme zastupitelskou, to je práve ta blbost. Na reálné skutky poslance verejnost nemá jak dohlédnout, dohlédne akorát na AFÉRY, které si vyberou a po svém omalují MÉDIA. Proto je to divadlo. Pár lidí z verejnosti, kterí se zorientují spolehlive zprumeruje masove a účelove informovaný dav.

Pokud predpokládáte, že referendem se budou rozhodovat všechny klíčové otázky, myslíte, že referenda nejdou manipulovat? Docela dobre. Z jakého duvodu si myslíte, že výsledek "referenda ulice" bude lepší, než výsledek normálne fungující zastupitelské demokracie? Principiálne by mel být prece horší, protože struktura nemá organizační vazby, čitelnou usporádanost. Organizovanejší struktury (i proto se organiyují) by mely mít prece lepší výsledky, než ty méne, nebo primitivneji organizované. Človek také nemá rebríčkovou nervovou soustavu.
Výber na funkce by se mel ustavit v procesu vzdelání a rekneme profesního rustu. Ne prevážne herci, reklamní agenti a podobne. To je krok existenčne zpátky, snad jen s elektronicky zalepenou hubou.

298144

19.10.2013 21:26

RE: usama

E123 193.?.?.?

Reakce na 298144

>Z jakého duvodu si myslíte, že výsledek "referenda ulice" bude >lepší, než výsledek normálne fungující zastupitelské demokracie?

Ono nejde ani tak o to, jestli bude výsledek lepší, stejný nebo i horší. Důležité je, že bude rozhodovat každý volič sám za sebe a ne nějaký zástupce, který sice může, ale také NEMUSÍ hlasovat tak jak sliboval před volbami.

298187

20.10.2013 2:30

RE: usama

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 298187

To je myslím naivní. Toho nejakého zástupce vystrídají média, coby poskytovatel tech zaručene správných informací. Vy možná potrebujete hlasovat sám za sebe, ale nedoceňujete, že vás snadno preválcujou hordy jiných, co také hlasují sami za sebe, pouze mají pritom vyložené nohy. V historii máme opravdu hodne pokusu o osvetu a uvedomení mas. Bez solidní struktury vládnou ti horší. Pokud si predstavujete, že treba referendem budete rídit napríklad policii, tak to sotva, tady jde hlavne o zajímavé odbytište, prípadne nalezište. Vy v podstate deláte to samé, co se delo dosud, pomáháte udržovat v chodu bezvýznamné drevené hlasovací panáky. Podle mne nechápete, že rozhodovat nemuže vetšina, je to oxymoron. Muže preválcovat, ale ne kvalifikovane rozhodnout. Zkuste tohle ve firme a rozsype se. Podobný problém by asi mela i rodina. Vetšina kobylek se neptá, co muže sežrat.

298203

21.10.2013 19:22

RE: usama

E123 193.?.?.?

Reakce na 298203

Tady nejde o to, aby se VŠE řídilo pomocí referend, protože, jak správně píšete, to ani není možné. Jde o to, aby občané mohli o opravdu důležitých otázkách hlasovat, nebo aby mohli zrušit zákon, který je neefektivní, škodlivý adt. To samé se týká politiků - Zradil jsi svůj program? Tak koukej mazat...

A co se týče kvalifikovanosti rozhodnutí, to záleží na tom, jak jsou občané informováni. Lidé nejsou blbci (ač se to někdy nezdá) a budou vždy dělat to, co "považují za správné". Samozřejmě pokud budou mít špatné/zmanipulované informace, budou se i špatně rozhodovat.

298321

19.10.2013 7:59

Češi jsou rozpolceni

Barney 213.?.?.?

Podle průzkumů asi 2/3 Čechů zastávají levicové názory. Cituji:"Například 71 procent lidí si myslí, že stát má zaručit, aby práci dostal každý, kdo chce pracovat. Názor, že si má každý práci obstarat sám, zastává 12 procent obyvatel. Podle 67 procent respondentů by se stát měl postarat o sociální zabezpečení občanů, jen 11 procent soudí, že by se o ně měli lidé postarat sami.". Když odečtu 50 procent, kteří volí levici, pak zbývá asi 25 procent Čechů, kteří ač zastávají levicové hodnoty, tak volí pravici. Ani 24 let po sametu si neuvědomili, na jaké straně stojí a volby berou spíš jakou soutěž krásy. Svůj vliv mají jistě pravicující pražká média včetně ČRo a ČT, což je smutné.

Z hlediska hodnot si už Češi vybrali. Z hlediska volených stran stále tápou.

298138

20.10.2013 9:16

RE: Češi jsou rozpolceni

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298138

Lidé nepotřebují být státem vedeni a nestojí o pracovní umístěnky. Pokud platí do státní kasy jako mourovatí, očekávají návratnost. Marně.
Stát funguje tak, že z občanů vyrábí socky za jejich vlastní peníze.
Většinový názor, že levice je pro obyčejné lidi a pravice proti nim je scestný, ale to ty blbé ovce stejně nikdy nepochopí.

298220

21.10.2013 2:17

Jenomže to, co se u nás vydává za pravici, opravdu proti lidem této země je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 298220

a "kvality" jejich i fyzicky odpudivých vůdců občas upřímně ocení i její jinak loajální spoluhráči. Že to s levicí není o moc lepší, je druhá věc.
Zejména je to způsobeno tím, že do ní u nás nastoupila méně schopná garnitura politiků (spíše kariéristů neschopných si nakrást - slovy jednoho rumunského Cikána si tehdy nepřilepšil jen hlupák). V ranných 90.letech totiž byla levice sprosté slovo (přitom v prosinci 1989 chtělo kapitalismus cca 3 % populace) a i Miloš Zeman (ještě nikoli soc.dem.) vykřikoval, že je "střed".
Cibulka vyslovil vysoce pravdivý výrok, že krize nepomine, pokud se bude kšeftovat s rudou Čínou. Okamura může spolu s Babišem představovat "Veverky II". Tak se umožní ničemné "pravici" udržet se u lizu i za situace, kdy nepřevládli mutanti,již plně odchovaní zdejším systémem, nad jejichž ignorancí se oprávněně pozastavuje i v článku zmíněný Keller ...

298283

19.10.2013 10:02

Svobodná či kontrolovaná společnost?

michalll 84.?.?.?

Svobodná či kontrolovaná společnost?
V jakém světe by jste chtěli žít?
Položte si tuto jednoduchou otázku. Všichni vám na tuto otázku odpoví, že samozřejmě chtějí žít ve svobodné společnosti. ALE. Spousta lidí(autor článku není vyjímka) ale začnou obhajovat silnější pozici státu, regulace, normy, obhajovat všemožné dotace, podporování různých sociálních pokusů atd.
Je to svobodná nebo kontrolovaná společnost?
Samozřejmě kontrolovaná.
Zjistil jsem, že ačkoliv chce podle svých slov každý žít ve svobodné společnosti, nechápe co tento pojem vlastně znamená a vědomě(podle mého ale spíše z nevědomosti) podporuje všechny aspekty společnosti kontrolované.
Tím se bohužel dostávám k smutnému konstatování, že lidé nemají ponětí o tom co to svobodná společnost vlastně znamená. Mám pocit, že jim jejich pozice v kontrolované společnosti asi vyhovuje a rádi jsou řízeni byrokraty, úředníky a rádi se nechávají okrádat skrze vysoké daně, skrze stále silnější státní aparát či stále silnější byrokratickou a korporativismu přející EU, různé korupční dotační systémy atd.
Přijde mi proto směšné, pokud autor článku "žvaní" o svobodě, ale zároveň volá po silnější pozici státu v našich životech.

298145

19.10.2013 20:14

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298145

Presne tak !
Neexistuje sloboda v ľavicovej vláde. Pravica znamená evolúcia v praxi... Takže logicky nieje občanmi vítaná, pretože tý chcú len svoj pokoj a ISTOTY. Vtip je v tom, že pravicová vlády by bola schopná ponúknuť aj istoty, avšak po mnohých rokoch vládnutia...Samozrejme pravica sa k vláde NIKDY ( vôbec nepreháňam ) nedostane, pretože by sa občania museli správať zodpovedne. Tý však toho niesú schopný.

298181

19.10.2013 20:51

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

slak 77.?.?.?

Reakce na 298181

Tak tedy jestli tenkrát ale Gorbačov neměl pravdu když západu řekl, že ani neví jak je potrestají tím že jim odeberou nepřítele. No a už nemusí dokazovat nikomu že jsou lepší, schopnější, výkonnější a po všech stránkách úspěšnější společnost. A tak mají amíci platy 70 let, teda zaměstnaní. O světě denních bojů o žvanec a nejistotou věcí příštích nemluvě, ale jisté je že krize budou vyvolávány, protože tak elitka finační která trupely politiky vodí jak maňasy násobí své zisky a je to jejich sport ve kterém jsou nedostižní. Na rozdíl her jsou bez medailí nebo pouze některým posunujícím tvrdě hranice demokratůry a ostatních použitých nevědomých dění či nechtíc účastných.

298184

20.10.2013 2:44

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298184

Prepáč, nerozumiem príbehovému slovu... Uprednosťujem priame, pretože v inom prípade je slovo príliš relatívne/nejasné....tzn. neviem čo si tým chcel povedať.

298207

20.10.2013 3:39

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 298207

No myslim si ze vam chtel rict ze jste Kokot. Timto se omlouvam moderatorovi pro jeho tezke rozhodnuti jestli pustit pravdu a nebo cenzurovat neprilis slusne osloveni.

298211

19.10.2013 23:52

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298181

Aha, takže privatizace byl levicový počin. To jsou mi věci.

298195

20.10.2013 2:20

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

E123 193.?.?.?

Reakce na 298195

Nick matusy je, dle jeho názorů, zřejmě tzv. libertarián (tj. naivní anarchista) a jelikož tito stojí "úplně nejvíc napravo", tak jsou pro ně všichni ostatní levičáci.

298201

20.10.2013 2:41

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298201

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/43/Politicke_spektrum.png/702px-Politicke_spektrum.png

Opak anarchizmu. Tak ako je ľavica opak pravice...Takže žiadny anarchista... A naivný ? ... Firmy už dávno prevzali národy. Jediná sranda je v tom, že väčinový ľud podporuje svoje vlastné utrpenie, kôli krátkodobým výhodám... Libertarian áno [smích] Ale anarchista ani zo srandy

298206

21.10.2013 20:12

RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?

E123 193.?.?.?

Reakce na 298206

Pokud berete za platné to politické spektrum, na které odkazujete pak samozřejmě anarchista nejste. Podle mého názoru je ale tenhle model neplatný. Nemá smysl dělit svobodu na osobní a ekonomickou, protože je to totéž respektive ekonomická svoboda vychází ze svobody osobní. Nemůže existovat systém ve kterém je člověk svobodný a kde mu zároveň někdo něco nařizuje (ekonomická nesvoboda), tedy v praxi takový systém existovat sice může, ale člověk v něm není opravdu svobodný.

A to slovo naivní neměla být urážka nýbž popis, něco jako komunista -> naivní levičák. Naivní v tom smyslu, že komunismus potřebuje ke svému fungování "dokonalého člověka" (stejně jako volný trh).

298322

19.10.2013 10:22

"Bohatý levičák je rozmar a chudý pravičák je idiot"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

"Bohatý levičák je rozmar a chudý pravičák je idiot" [mrknutí jedním okem]

298147

19.10.2013 19:59

RE:

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298147

Realista...
Len zasraný oportunista mení svoj názor vzhľadom na svoju pozíciu... Len zasraný oportunista

298177

19.10.2013 12:04

DSSS a pravice?

E123 193.?.?.?

Dělení na pravici a levici vzniklo cca před 200 lety, kdy pravice zastupovala konzervatismus a levice pokrokářství. V dnešním pojetí se pojmem pravice rozumí svoboda kdežto levice zastupuje regulaci. Pro zařazení politické strany je dle mého názoru minimálně nutné zohledňovat jak míru svobody, tak míru "pokroku".

Když se touto optikou podívám na DSSS tak mi jasně vychází, že jsou to levicoví konzervativci. Levicoví proto, že chtějí silný stát = regulace a konzervativci proto, že odmítají multikulti a politickou korektnost. Komunisté jsou například levicoví pokrokáři, ale ve srovnání s ČSSD jsou to zase konzervativci. Pro popis politické strany je tedy občas i nutné uvést vůči které jiné straně tento popis má platit...

Abych se ale vrátil k tématu článku: Ve volební kalkulačce mi vyšly na prvních třech pozicích malé strany a to DSSS, Piráti a pak ještě někdo (název už nevím). Číslo 4 a 5 byly KSČM a ČSSD. Z toho celkem jasně vyplývá, že většinou volím více doleva tzn. je pro mě nepřijatená TOP09 či ODS. Pokud bych měl volit "srdcem", musel bych to hodit některé z těch malých stran, jenže pravděpodobnost, že se ta malá strana dostane přes 5% je dost nízká a já bych tím vlastně oslabil levicové strany které 5% překročí určitě.

Jinými slovy, pokud nechci vládu pravice, musím podpořit levicovou stranu, která jistě překročí 5% a jelikož ČSSD nepovažuji za opravdovou levicovou stranu (tím spíš se současným předsedou v čele), zbývá mi jedině KSČM. Z toho vyplývá, že vlasně nevolím někoho, ale proti někomu a mám dojem, že takto neuvažuji sám.

298149

19.10.2013 14:03

RE: DSSS a pravice?

moucha 178.?.?.?

Reakce na 298149

Ukecali jste mě. Nevzdám se své odpovědnosti. Půjdu a vhodím do urny lístek. Jsem občan a ne ovce. Jsem kudla volič, daňový poplatník a lidský zdroj, mám kudladrát svá práva. [smích]

298159

19.10.2013 16:09

RE: DSSS a pravice?

Petr007 195.?.?.?

Reakce na 298149

A na to jsme přišel jak, že pokud budete volit stranu která má méně jak 5% tak oslabíte ostatní levicové strany?

Pokud si toto řekne každý, že nemá cenu volit stranu která má méně jak 5%, tak stačí aby v televizi (ČT, NOVA, PRIMA) či v novinách uveřejnily průzkum veřejného mínění který bude ovlivněn tím kdo jej zadával a platil a tam budou uvedeny jen "správné" strany co mají >5% ikdyž i jiné strany mají v reálu více jak 5%, ale jsou nechtěné. Občané podle pravidla: volit malou stranu <5% není dobře, zvolí zase ty "správné" strany jak chtěl zadavatel průzkumu.
Jak lehce jdou volby ovlivnit.

298163

19.10.2013 22:33

RE: DSSS a pravice?

E123 193.?.?.?

Reakce na 298163

>A na to jsme přišel jak, že pokud budete volit stranu která má >méně jak 5% tak oslabíte ostatní levicové strany?

Pokusím se to vysvětlit. Pro mě je naprostá priorita, aby zde nevládla tzv. pravice, to jest ODS, TOP09. Jelikož se tyto strany do PS téměř jistě dostanou a jelikož se tam s velkou pravděpodobností dostane i Babiš, rýsuje se tady poměrně silná pravicová koalice. To Babišovo a Kalouskovo předvolební kočkování je, podle mého názoru, jen divadýlko pro voliče. V takové situaci je volba malé levicové strany minimálně dvojitý risk.

1. Strana se do PS nedostane a muj hlas je tím pádem ztracený.

2. Strana se do PS sice dostane, ale jelikož je to nová strana tak já, jako volič, nemám jistotu, že dodrží svůj levicový program, a že neskončí "v posteli" s pravicí, jako to udělali zelení v roce 2006.

Z těchto důvodů mi nezbývá nic jiného, než volit takovou levicovou stranu, od které jakž takž vím co očekávat a která má velkou pravděpodobnost dostat se do PS. Máte ovšem pravdu v tom, že když si tohle řekne každý, tak se tu skutečně nic nezmění, ale to je obecný problém volby menšího zla.

298189

20.10.2013 11:38

RE: DSSS a pravice?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 298189

Přesně takhle to vnímám i já. Jenom to nedokážu takhle srozumitelně pojmenovat a popsat. Díkes

298240

19.10.2013 12:10

straničky.sraničky...

fohat 194.?.?.?

každý kondelík,či koukolík zabředne do olbřímího EGA a založí si třeba sraničku Strana přátel vzpřímeného LINGAMU...Když se za dvacet tři let NEPOUČÍ,že tyto sraničky propadnou,čili jsou dle Palivce na HOVNO,co s takovým NElidským materiálem? [oči v sloup]

298150

19.10.2013 12:30

Pravice vs. levice

Magnus Maximus 90.?.?.?

Pravice, levice ... čeho se bojíme nejvíce ? Já na to odpovím tak že je třeba číst Protokoly ... Tam to všechno je. Můj strach pramení právě odtud.

298152

19.10.2013 13:00

Cibulku si vážím, hlas dám tentokrát Okamurovi

jajaja 46.?.?.?

Cibulku si vážím, protože mi otevřel oči už v roce 1990:"Vašku, jsi prase, jsi hovado!!!" Taky jsem mu často dával ve volbách hlas.
Tentokrát dám hlas Okamurovi. Jen se bojím, že ho zlikvidují. Už při prezidentské volbě jsem předpokládal, že ho odstřelí (fyzicky), naštěstí ho odstřelili jen "demokraticky" (a žádný soud se neobtěžoval s přepočítáním hlasů - dle mne jasný znak justiční mafie podřízené vládní mafii). Nezvou ho do žádných významnějších besed, na rozdíl od Babiše, který je podle mne velkým nebezpečím, v podstatě je to nová TOP09.

298154

19.10.2013 20:16

RE: Cibulku si vážím, hlas dám tentokrát Okamurovi

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298154

Kto volí Babiša je blázon.
Máte šťastie že máte v ČR aspoň Svobodné... Okrem nich totiž žiadnu pravicu nemáte.. A my ? Nám sa o pravicovej strane nikdy ani nesnívalo...

298182

19.10.2013 15:26

Ať chcete nebo ne,...

pje 80.?.?.?

... levice je vázána svým sociálním přístupem k občanům a solidární ekonomikou, zatímco pravice pouze naivně proklamuje odpovědnost soukromých podnikatelů. Bohužel, podnikající svazáci a zlodějíčci chránění zákonem arcizlodějů tuhle zemi z marasmu nevyvedou. Bolševik dnes běhá v obleku od Bosse...

298161

19.10.2013 19:58

RE: Ať chcete nebo ne,...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298161

Pretože vládnu socialisti... Za ich vlády nikdy podnikanie fungovať nebude... Priživujú sa na nich gigantický žraloci, ktorých ľavica vydáva za podnikateľov...

298176

19.10.2013 23:48

RE: Ať chcete nebo ne,...

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298176

Chcete tím naznačit, že Rockefeller je komunista?

298194

20.10.2013 2:37

RE: Ať chcete nebo ne,...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298194

Nie .. má niečo málo spoločné s fašizmom... resp. celé koporácie sú fašistické, pretože riadnia zákony... Na tom sa snáď zhodneme... Zákony sú v komunizme aj kapitalizme schvalované podľa kapitálu... Vtip je v tom, že ak by bola pravica ( žiadna vláda/žiadny štát ) pri vláde desiatky rokov ( tak ako ľavica stovky ), tak by sa slobodný ľud v tvrdých podmienkach naučil ako zaviesť transparentný obchod.... žiaľ to nieje možné... Pretože niesú podmienky. Resp. problémy ktoré sú vytvárané, sú krátkodobo potierané socialistami a teda nieje možné vytvoriť transparentný trh.... Elita toho využíva. A bol by nezmysel keby nie... Vláda je na ľuďoch.. A Ľud sa vždy rozhoduje podľa svojích aktuálnych požiadaviek... Nie podľa prezieravosti... Rockefeller nieje komunista. Podporuje fašistické prostredie, ktoré má v rukách ľud... Ak by som nepodporoval fašistické prostredie, ktoré má v rukách väčšina, išiel by som proti sebe....

298204

20.10.2013 9:29

RE: Ať chcete nebo ne,...

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298204

Ale prd. Bez regulací by nás sežrali už dávno. Cílem každého kapitalisty je zlikvidovat konkurenci a získat monopol. Takhle to funguje.

298223

20.10.2013 11:21

RE: Ať chcete nebo ne,...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298223

To je to o čom hovorím.
Trh sa nikdy nestabilizuje, keď k tomu nieje dôvod, pretože existujú regulácie...
Dajte ľuďom 1000€ mesačne a nikto nebude pracovať.
Dajte vláde moc regulovať a žiadna spoločnosť (občania) nebude mať dôvod sledovať svoje záujmy, pretože sa o to stará vláda.. Samozrejme zkorumpovaná, ale komu to vadí, všakže ? [smích]
Opäť... Krátkodobá výhoda pred dlhodobím vyslobodením...
Ľud trpí vrcholom neprezieravosti a preto trpí... A ja tvrdím " prdím na vás " ... ako si varíte, tak si žerte a verte mi, že to svinstvo čo si varíte, budete žrať stále dokola...Neexistuje vyslobodenie z tejto pozície [smích] Peace [smích]

298238

20.10.2013 11:52

RE: Ať chcete nebo ne,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 298238

Dejte lidem 1000 euro měsíčně a možná se budete divit, kolik lidí přestane pracovat a rychle si najde práci, která je bude bavit, nebo naplňovat.
Státní moc, či jisté její složky prostě fungovat musí. Kdykoliv. Svobodný občan bez ochrany před kriminalitou, je mrtvý svobodný občan. To je fakt s kterým prostě nic neuděláte.(Zjistěte si jak se k sobě chovali slušní lidé v Bosně a Hercegovině za situace, kdy právě státní aparát rezignoval na své funkce)

298241

20.10.2013 14:17

RE: Ať chcete nebo ne,...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 298238

>Trh sa nikdy nestabilizuje, keď k tomu nieje dôvod, pretože existujú regulácie...
nelogická veta
>Dajte ľuďom 1000€ mesačne a nikto nebude pracovať.
Nereálny výrok, ľudia v skutočnosti nepracujú pre peniaze, niekto tie výrobky prácou vyrobiť musí
>Dajte vláde moc regulovať a žiadna spoločnosť (občania) nebude mať dôvod sledovať svoje záujmy
Nereálna paušalizácia
>Ľud trpí vrcholom neprezieravosti a preto trpí
nepríčinný, nelogický, rekurzívny výrok, trpieť vrcholom čohosi je jazykový nezmysel, nerobte zo slovenčiny hotentotštinu. To znie ako "krava trpela vrcholom dojivosti".

Poznám demokratického starostu v dosť veľkej obci, čo mal iba základné vzdelanie. Bol kedysi straník, naučil sa pekne rozprávať, a takto uspel. Ekonómovia sa niekedy chovajú podobne. Vidia do každého hospodárstva, ale nevedia, o čom to je tá práca. Samozrejme problém nastal, keď bola v niektorej oblasti príliš prázdna databáza. Toto koľkokrát nevyrieši ani vysoká škola.

Dúfam bude táto diskusia pre vás prínosom aspoň v tom, že sa naučíte písať v množnom čísle prídavných mien mäkké "i", a v slove dlhodobý a fialový v jednotnom čísle tvrdé "y". Často takto píšu maďarsky ladení spoluobčania. To nie je ani tak o gramatike, ako o miere dôslednosti, všeobecne platí, že kto nie je dôsledný v jednom často nie je aj v druhom. Znamená to aj, že nie ste dosť sčítaný a v písaní tiež príliš prax nemáte. Patrilo by sa aj viac hovoriť za seba a menej menom ostatných. Píše sa aj "skorumpovaná". Nuž pokúsili ste sa nahradiť niekoho skorumpovaného? Skúsili ste za poslanca? Nech si každý skúsi najprv tam, než pôjde rozumy rozdávať.

Verím viac babe blažkovej, už aj preto, že má lepšiu logiku a gramatiku.

298249

20.10.2013 16:08

RE: Ať chcete nebo ne,...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298249

Nelogické, nereálne, nereálne, nelogické...
Mám taký pocit, že ti chýba rozum, keďže nevieš logicky uvažovať a nemáš predstavu o príklade vychádzajúceho z extrémneho príkladu... Ehm... Dúfam že som to tvoje na krku opäť moc nepoplietol [smích]
PS. Rada do života. Nikdy nehovor o logike, keď nevieš logicky uvažovať. Zhadzuješ sa.

298255

20.10.2013 14:39

RE: Ať chcete nebo ne,...

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 298238

Člověče, ale tady už monopol JE! Jména ve finančních skupinách, které prakticky vlastní majetek v hodnotě několika zeměkoulí jsou stále tatáž! A hezky dlouho! A nějak nevidím, že by to na lidi mělo vliv, Kalousci pořád meldujou něco o trestání úspěšných a debilové to po nich opakují!

298251

20.10.2013 15:54

RE: Ať chcete nebo ne,...

Idaho 178.?.?.?

Reakce na 298251

Kapitalista síce sa snaží uspieť v konkurenčnej súťaži, ale aká už len z toho plynie likvidácia? Akože tenista v rebríčku na 20. mieste zlikvidoval toho z 500. miesta? Ak je niekto múdrejší, tak musí hlúpejších odstrániť?
Niekto je odhodlanejší, rýchlejší, pracovitejší, lacnejší, hodnotnejší a preto aj viac zúžitkoval.
Ľudia si nie sú rovní, ani nikdy nebudú, vždy sa odlišujú jednak danosťami, čo obdržali, tiež či ich aj vôbec využívajú. Platí, že každý by sa mohol stať miliardárom, pokiaľ by zapol mozog a začal makať. Kto je pohodlný a len sa zamestná v monotónnej robote, tak nikdy nezbohatne a takých nárekov je plný internet.
Monopol je úplne prirodzený stav, pretože ho dosiahli najlepší, alebo aspoň najlepší z tých čo sa zapojili.
Regulácia vyplýva zo závisti a nenávisti, preto pracháčov ohovárate. Ste ako bušisti a obombovci, čo klamú o zbraniach hromadného ničenia, použití plynu, len aby ovce presvedčili o správnosti vyvražďovania. Vy zase klamete o likvidovaní, zožraní vás podnikmi. Pretože keď už nemysliace davy uveria, že im niekto naozaj škodí, tak je už ľahké ich presvedčiť, že riešenie je zničenie podnikateľov. Veď sú zlom, takže komu budú chýbať, ak ich regulácia zomelie.
Je veľmi zvláštne, že vy regulátori majetku druhých už vyrevúvate ak vláda reguluje vaše závislosti, feťáctvo, fajčenie na verejnosti, alebo ak regulátorská vláda sa stará do rodín a odoberá deti.
Raz reguláciu neprijímate, inokedy áno. Dvojtvárnosť, schizofrénia a sebectvo.
Prečo nedoprajete majetok druhým? Chudoba nie je vôbec mravnejšia a súcitnejšia ako bilderbergovci.

298253

21.10.2013 5:59

RE: Ať chcete nebo ne,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 298253

Evidentne nevis o cem pises. Nevis nic o poctivosti, nevis nic o loyalnosti. Jiste ze nejake statni regule musi byt. Kdo je regulator majetku? Co to je? Tvoje placani dokazuje ze o byznysu vis kulove. Ale co , aspon jsme se zasmali. Bud optimista, ver ze rozum prijde vekem.

298289

21.10.2013 21:40

RE: Ať chcete nebo ne,...

Idaho 95.?.?.?

Reakce na 298289

Jasné emigrantský súdruh, ty vieš že ja neviem.
Chceš poctivosť vymôcť zákonom, že nad poctivosťou podnikania bude bdieť rozhodca ako si ty?
Aké regulácie musia byť?
Práve tie, čo pripomínajú neúspech, zlyhanie, niekto má príliš veľa bohatstva, preto ho treba skrotiť, odobrať mu.
Nestarajte sa už konečne do majetku druhých, chcete regulovať, lebo závidíte a urážlivo tvrdíte, že pracháči nie sú poctiví, na rozdiel od regulátorov samozrejme.
Regulovať treba etatistov, čo chcú zregulovať a okrádať druhých.

298330

22.10.2013 0:13

RE: Ať chcete nebo ne,...

dub 89.?.?.?

Reakce na 298330

aha, takže imbercilové vašeho typu by zrušili omezení pro výskyt látek v potravinách, léčivech, škodlivých látek ve vodě, trestnost pyramidových her apod,. protože toto vše jsou regulace a odebírají poctivým podnikatelům majetek ve formě zisku z prodeje totálních a nebezpečných sraček. stejně tak byste zrušil ustanovení trestního zákona o podvodu a dalších podobných trestných činů, protože i to je regulace ze závisti. a o protimonopolních a protikartelových opatřeních nemluvě, protože to je nejhorší svinstvo ze závisti bránící podnikatelům bohatnout zneužíváním monopolního postavení a tím vysát populaci do sucha. atd. (vy musíte při každém zdražení benzínu kvůli monopolistickému stříhání ovcí u pumpy ejakulovat blahem.)

škoda, že nelze takový svět vytvořit v zoo a týpky vašeho ražení tam přesunout pro obveselení normálních lidí a studium podivuhodného přírodního úkazu ve formě existence mluvící a pohybující se opice, a to vše bez jediné mozkové buňky.

298337

21.10.2013 22:44

RE: Ať chcete nebo ne,...

E123 193.?.?.?

Reakce na 298253

No napsat že: "lidé si nejsou rovni" a hned v druhé větě tvrdit, že "každý může být miliardářem", to chce opravdu velkou dávku schizofrenie. Nehledě na to, že žijeme na Zemi a jelikož jsem si nevšiml, že bychom dováželi zdroje z jiných planet, jedná se o uzavřený systém a v něm se hraje "hra s nulovým součtem" tzn. když někdo "vyhraje" jiný musí prohrát. Tyhle hlášky o "rovných šancích" zkoušejte na někom, u koho je pravděpodobnost, že těm nesmyslům uvěří.

298333

20.10.2013 16:04

RE: Ať chcete nebo ne,...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298251

Skutočne ? Nevidíš čo píšem ? Alebo si proste jebeš svoje ?
Viac ako 50 rokov, zastaralá, senilná a červená ako komunistická vagína ... Nasrať... koniec debaty...
PS. Dajte si ten internet vypnúť a choďte radšej štrikovať... Alebo niečo pri čom netreba čítať a uvažovať...

298254

20.10.2013 16:11

RE: Ať chcete nebo ne,...

Idaho 178.?.?.?

Reakce na 298254

Viac ako 50 rokov ešte nemá, o svojom veku, aj súkromnom živote toho už napísala kvantá.
Červená a komunistická áno, ale spomínať rodidlá je úbohé, čo sme v škôlke?

298256

21.10.2013 2:05

RE: Ať chcete nebo ne,...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 298256

Evidentne áno

298282

20.10.2013 18:52

RE: Ať chcete nebo ne,...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 298251

No a s takýmito samorastami okolo, ako vyššie tu ja žijem. Takíto majú rovnaký "hlas", ako ja, ešte aj sebavedomejší. Ja som braný ako oni a oni ako ja. Už neplatí ani to "socialistické" - úspech je všetkých, neúspech iba jedného... chcú to asi upgradnnúť na "úspech je jedného, neúspech všetkých" [smích]

http://www.youtube.com/watch?v=P6jTVLtMQPM
http://www.youtube.com/watch?v=vBpJ0kggEJs
http://www.velkyzpevnik.cz/zpevnik/hop-trop/dvojce

298262

19.10.2013 19:57

....

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Pravica v EU v podstate neexistuje... Takže čoho sa bojím najviac ? Ľavice... Národných socialistov... populistov, ktorý zo svojej podstaty socialistický...

298175

19.10.2013 21:11

To, že jste paranoidní, ještě neznamená, že po vás nejdou!

Osel 89.?.?.?

Petr Cibulka tvrdí, že v politice je to samý ruský agent, a potvrzuje mu to jeho siderické kyvadélko.
=========================

To, že jste paranoidní, ještě neznamená, že po vás nejdou!

Cibulka môže mať pravdu, lebo pravda je väčšinou bláznivejšia (a teda neuveritelnejšia), ako najbláznivejšia predstava. Niels Bohr testoval hypotézy nie na to, či sú šialené, ale či sú dostatočne šialené[smích] A občas aj siderické kyvadielko môže mať pravdu, len ju žiaľ nevie zargumentovať. Ale to sa stáva aj racionálne mysliacim ľudom[smích]

298185

20.10.2013 0:15

ukradené se má vrátit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ano, ukradené se musí vrátit, otázka je kdo je ten zloděj... Otázku církevních restitucí také nevidím jako otázku levice/pravice, nýbrž práva/bezpráví - a proto budu volit KSČM, neboť pokud tuto masivní krádež státního majetku a rekatolizaci vracející dějinný vývoj před reformy Josefa II nezarazí oni, tak už nikdo.

Mj. zajímavé, jak se s autorem ve všem shodneme (i v tom že mi oprávněný vlastník - zde stát - není příliš sympatický) a přitom máme na věc vlastně opačný názor [velký smích]
Asi se lišíme pojetím spravedlnosti, já se ztotožňuji spíše s tímto:

http://astronuklfyzika.cz/Restituce.htm

A myslím že tímto lpěním na majetku církev dostatečně odhalila, jaké entitě ve skutečnosti slouží... [velký smích]
(viz něco o jehle a velbloudovi...)

298197

20.10.2013 2:47

...

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Korporácie musia ničiť ľud, aby ľud vedel ako sa brániť... Tak ako sa dieťa nenaučí chodiť, bez toho aby padlo... Keď však socialisti nedopustia túto nevyhnutnú a zjavnú chybu, nieje možné problém vyriešiť...Socialisti však budú pri moci stále, pretože ľud stále vyžaduje svoje základné potreby. Je to chlapci tzv. Paradox...Aj ked je to nechutné a drsné, je to JEDINA cesta k slobode

298208

20.10.2013 7:21

Dělal jsem si ten test na Respektu

MARTin - anonym 94.?.?.?

Vyšlo mi 40% ekonomických svobod, 60% osobních, tedy sociální demokrat velmi blízko středu - spíš tedy nevyhraněný v tomto směru.

To je zřejmě i důvod, proč mi celé dělení na levici a pravici připadá méně podstatné, než mnoho jiných věcí.

Jsem tak ochotný volit jak "levici", tak "pravici" spíš podle toho, jaký mám dojem, že se rozhoduje a jedná v otázkách osobních svobod, korupce, jak schopní a rozumní jsou tam lidé...

Blíží se volby a já opět nevím, koho volit. Kdysi jsem byl volič ODS (jakožto živnostník), ale cítím se unavený jejich skandály a zlodějinami. Pokud má někdo radu, poraďte prosím.

Některé věci pro mně důležité:

- lidská práva (žádné věznění bez obvinění, žádné mučení, co nejméně špehování, vyšší podíl lidí na státní správě - celkově věřím, že lidé si dokáží většinu věcí rozhodnout sami a co neumí teď, se prostě naučí postupně pomocí vlastních chyb)
- rodina (má mít vysoký stupeň podpory a ochrany pokud její členové pracují, fungují... odebrat dítě z rodiny by nemělo jít "jen tak", právo dítěte na vlastní rodinu a právo rodičů na vlastní dítě by mělo mít svou důležitost)
- určitý pocit férovosti (nelíbí se mi jak fungují exekutoři třeba)
- ochrana zdraví (důsledné normy na kvalitu potravin a výrobků a informace o výrobcích, možnost používat bylinky, odpovědnost farmaceutických společností za jejich výrobky)
- snižování byrokracie (ohlašovací povinnosti na všechno možné v každém možném úřadě a podniku v době, kdy ty úřady mohou být snadno propojené, často se stěhuji a tohle mně už roky štve)
- daně (mi nevadí v principu, vadí mi, když se platí zbytečně moc a zbytečně moc se pak na daních přerozděluje, celkově bych rád stát štíhlejší)
- dotace (obecně možná na pár výjimek kterým nerozumím abych hodnotil ((zemědělství)) zrušit, souhlasím s tím, že křiví trh a opět - přesně na toto se také musí vybírat daně)
- homosexuálové mi jsou ukradení, jejich průvody jsou mi ukradené, ať si dělají co chtějí, dokud nesahají na moje práva
- přistěhovalci jsou vítaní, pokud pracují, platí daně, jejich děti chodí do školy a oni neporušují zákony. Argument, že berou práci neuznávám, schopní lidé nikdy neberou práci, pro schopné lidi je práce vždy dost, protože kde jsou schopní, pracovití lidé, tam se vždy žije časem dobře a ta krajina jde nahoru. Pokud je přistěhovalec na dávkách, jeho děti nechodí do školy nebo on porušuje zákony, měl by být ihned vyhoštěn.

298216

20.10.2013 14:03

RE: pokračování mého rozhodování

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 298216

Ve volební kalkulačce mi vyšla největší shoda s:

75% LEV 21 - Národní socialisté
75% Česká pirátská strana
72% Pravý blok

Lev 21 - Paroubek = pro mne nevolitelné
Česká pirátská strana - možná, ve většině věcí se s nimi shodnu. Nikdy jsem je nevolil, protože mi prvně vadí ten název Piráti (pouze podřadný problém) a potom i když souhlasím s tím, že současná pravidla kolem copyrightu a podobně nejsou v pořádku, nelíbí se mi představa, že např. napíšu nějaký článek, vydám knihu nebo něco nahraji a nebudu mít zisk ze své práce, protože to bude kde kdo volně sdílet na svých stránkách (a ideálně na nich bude mít nasazený Google Adsense, takže on z toho zisk mít bude). Prostě i když jsou mi sympatičtí, připadá mi to tak trochu jako podporovat zločince.
Pravý blok - této straně jsem se věnoval před lety a říkal jsem si, že je vážně škoda, že jí nešéfuje někdo, kdo by na mně působil dost příčetně na to, abych si ho uměl představit ve vrcholných politických postech.

298248

20.10.2013 21:38

RE: pokračování mého rozhodování

woxow 89.?.?.?

Reakce na 298248

Podle současného konceptu činí odměna autora za dílo pod 10%. Zbytek mají distributoři. Piráti navrrhují jiný systém a to odstranit distributory a přesměrovat odměny k autorovi. Díla by byla zadarmo, ale na zafinancování vytvoření díla by se lidé složili. Takto by se tvořilo jen to co se lidem líbí a ne to co distributoři vyberou a protlačí. Hodně peněz by se ve finále ušetřilo. Někde jsem info o navrhovaném systému četl tady na zvědavcovi.

298273

21.10.2013 2:31

RE: pokračování mého rozhodování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 298273

ano, toto už leckde funguje, anglicky se tomu říĸá "crowdfunding" a vzniklo tak již např. mnoho úspěšných a zajímavých počítačových her které by jinak vůbec neměly ve standardním mainstreamu vůbec šanci vzninkout.

298284

21.10.2013 3:13

Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 298216

Přinejmenším těm méně schopným zcela jistě ano ... A někdy stačí "jen" snížit cenu této práce. Navíc jsou pro různé skupiny exotů získávána místa i pomocí korupce ve firmách ze strany "mafiánů", kteří sem gastarbeitery udávají.
Méně schopní pak zůstávají státu na krku a stávají se terčem nenávisti mediálně zblblé veřejnosti - Keller zmiňuje test u skupiny "pravicových" mutantů z jakési střední školy, kdy by skoro všichni volili ODSTOP, každý by chtěl snížit podpory v nezaměstnanosti a nikdo nechtěl platit školné ...
Jiní nezvaní přistěhovalci zase využívají zdejší právní džungle k pilnému obohacování se v maloobchodě.
A kolik pracovitých slušňáků byste u nás snesl, nějakých pět miliard ?

298286

21.10.2013 15:42

RE: Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...

Idaho 178.?.?.?

Reakce na 298286

Krásne slovanské slovo, hostia na robotu, znevažujú nacistoboľševici.
Vlastník si sám vyberie koho zamestná, aj koľko ako mzdu ponúkne, nemal by skladať účty ani úradníkovi, ani nacistom, čo požadujú guľometné strieľne na hraniciach.
Prikazovať koho musí zamestnať je ťažká trúfalosť komunistického „chápania“. Ak cudzinec je ochotný pracovať aj pri prípadnom znížení ceny práce, svedčí o jeho skromnosti, ktorú „obhajcovia“ pracujúcich nie sú schopní podstúpiť, lebo sú nenažraní a veľmi rýchlo sa zapájajú do ohyzdnej nenávisti voči novozamestnávaným.
Nacisti šíria útoky proti cigáňom pre ich postavenie a správanie, vzali by im dávky a podobne, ale ak sa analogický príklad dotýka menej schopných necigáňov, tak vyplakávajú nad príkoriami zo strany mutantov.
Prisťahovalci sa obohacujú, čo treba zakázať, dovoľuje sa len prevereným nacistoboľševikom. Zarábať treba na úkor cudzincov a nie naopak, ináč z nešťastia nacisti rozpútajú vojnu.
Kto odmieta právnu džungľu, teda neexistenciu zákonov, príkazov, nariadení, kontrolovania (čo samozrejme ani nejestvuje, pretože otravné zákony sú všeobsiahle a slobody v rámci práva veľmi niet), vojnu naozaj rozpúta, veď sa našla zámienka.

298311

21.10.2013 16:05

RE: Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 298286

Rozumím tomu, že v praxi se objevují s přistěhovalectvím různé druhotné problémy. Mafiáni, snižování ceny části práce, zneužívání právní džungle a podobně.

Na druhou stranu. Schopný člověk práci nebere, schopný člověk práci vytváří a přitahuje. Dám příklad.

Do ČR z ciziny přijde 10 000 velmi schopných a pracovitých třeba zdravotních sester a lékařů. Vezmou některým místním (méně schopným) zdravotním sestrám a lékařům práci? Ano. Sníží cenu práce jednoho lékaře? Asi ano. Krátkodobě. Máte pravdu. Část lidí, kteří vlastně ve zdravotnictví nemají moc co dělat, bude muset odejít. A třeba budou na podpoře nebo třeba začnou dělat něco, v čem budou lepší.

Dlouhodobě při takovém přívalu šikovných a pracovitých lidí v oblasti zdravotnictví se:

1) zlepší kvalita zdravotnictví v ČR, na tom vydělají všichni
2) jakmile první schopní podnikatelé postřehnou příležitost, založí nové kliniky... díky schopnému a levnému personálu sem začnou jezdit na zákroky lidi ze zahraničí. Pokud ostatní zákony nebudou nastaveny úplně blbě, tak to druhotně zvedne příjem nás všech (úklid, stravování, oděvy, materiál, stroje, nábytek, stavby...). Tedy víc šikovných lékařů může znamenat víc práce pro šikovné uklizeče i třeba zedníky.

Prostě pro šikovné a schopné lidi se práce najde vždy, pro ty se vyplatí ji i vytvořit. Schopní lidé jsou bohatství každé země. Je nesmysl posílat je pryč.

298313

21.10.2013 18:09

RE: Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...

slak 77.?.?.?

Reakce na 298313

To platí pro minulé tisíciletí s technologickými inovacemi je po 10 letech realizovatelná obměna technologií která uspoří 20% zůčastněných s možnými periodickými opakováními a nemylme se čipy se vyfotí a s kvantem je dražší patice za bůra. Co že nám s toho vyplývá? No že třeba doktory nahradí čipy na rozbor krve které určí až 98% případů léčby a tak imunní lacinosti technologií budou asi akorát právníci. Je ve skutečnosti velmi málo činností, které nelze zrobotizovat zcela nezávisle na čím dál víc nepotřebné pracovitosti a podbízení pomýlených. Veřejně prospěšné práce klidně "lenochům" zdrábkují za existenční minimum a už to tu bylo.[chechtot]

298319

20.10.2013 7:39

Co si preji nejvice?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Aby se ODS a TOP 09 nemohly nikterak podilet na rizeni zeme. Ta byla vrzena pod jejich vedenim do celospolecenske krize. Krade se, lze a podvadi se na nejvyssi urovni a navazne pak az na dne spolecnosti. Ztraceji se uz dokonce i kovove kanalizacni priklopy na dalnicich, zmizela i striska s kovovym krizem z kaplicky, a povetsinou neni mozne preciny vysetrit. Socialni podpory dostavaji neopravneni (treba jen na zaklade barvy kuze..., aby nasi vladci nebyli kritizovatelni na Zapade) a naopak nekteri opravdovi postizeni ne. Bahno!!!
(Vite, co je nejhorsi? Soudnictvi. Vemte si lekare a nahled na pacienta. V tom zakladnim se shoduji, vzdyt absolvovali stejny typ vzdelani. Jen zpusob lecby muze byt nekdy ponekud rozdilny. Pravnici vystudovali jeden typ skoly, takze by meli byt nad souzenym jaksi nejak zajedno jako lekari nad pacientem. U nich je to vsak totalne opacne. Zalobce zaluje VEDOME nevinneho a obhajce VEDOME tvrdi o vinikovi, ze je nevinen. Kde je jejich moralni aspekt? Absolvovali vubec obe skupiny stejny druh vzdelani...?)
A media se nam presto vsechno snazi namluvit, ze to s nami neni az tak zle.
Je to zle, podle, hnusne, strasne!
ODS a TOP 09 nemaji ani moralni pravo ridit zemi, protoze se nedokazaly propracovat k priznani a litosti. (Zaklad zpovedi pro rozreseni - zasada katolicke cirkve.)
Prestal jsem politicka seskupeni rozlisovat podle "levice" ci "pravice". Zvazuji, ktera seskupeni dnesni marast je schopna a ma na to pravo nejak resit.
(Bohuzel) CSSD s (bohuzel) KSCM. Nepreji si vsak, aby mely dohromady nadpolovicni vetsinu. Doufam, ze se budou snazit vyvezt z marasmu zdravotnictvi a duchody. Chci, aby musely usilovat v parlamentu o nejakou dalsi podporu. Nejsou to lidovci, protoze ti jsou jaksi poplatne zainteresovani do vraceni majetku cirkvim. Zavanelo by to dalsim konfliktem zajmu. Uz tu byly zmineny dve optimalni seskupeni. Pana Cibulku a spol. odmitam, ale pana Okamuru ne, naopak, te jeho strane bych pral takovy pocet kresel, ktery by hral roli "take it or leave it".
Proto volim ZASADNE Usvit.

298217

20.10.2013 10:36

Volim Usvit a Piraty

ludy 88.?.?.?

Vy se snad cejtite v zemi bezpecne natolik ze rozlisujete? Paranoa je namiste. Kdyz zavirali Ratha hodne se o nej zajimaly rusaci, vlastni skusenost na fb. Nekde se mozna boji vic nasich nazoru a mysleni . Viz co sakra Schulz otravuje Sobotku. Nekdo taky pratele nevi co dal. Tvrdy opatreni sundalo vladu a to dost nevybirave. Znovu zopakuji, nevi se co dal asi na globalni urovni. Volim Usvit a Piraty protoze za Usvitem stoji japonska mentalita cestnosti a bezpecnosti piratu z rad Anonymous. IT ktery rohlikem neopijete...

298228

20.10.2013 11:03

RE: Volim Usvit a Piraty

ludy 88.?.?.?

Reakce na 298228

Jinak za Usvitem taky vidim SKDE a PCR kdyz vidim volebni program je odvolatelnost s referendem cesta jak policie muze zasahnout a setrit. Anonymous jako pojistku ochrany v kyberpeostoru.

298233

20.10.2013 14:25

RE: Volim Usvit a Piraty

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 298228

S anonymy vždy opatrne. Mohou být vždy 2 zásadne odlišné duvody, proč se skrývat. Ochránit se a také škodit. Pri srovnání podobných dávám prednost neanonymovi. Navíc ve verejných otázkách neexistuje skrývat se za nejakou masku, to delají i kukláči, stejne tak loupežníci prevlečení za policajty.

298250

20.10.2013 16:40

RE: Volim Usvit a Piraty

fohat 194.?.?.?

Reakce na 298228

na Cesty k sobě je rozhovor z Okamurou...Ovšem, paní,co moderuje,je kandidátka za OBČANÉ 2011...

298258

20.10.2013 11:18

koho tedy volit?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

ANO . usvit. piraty. dsss. cibulku? vidim to na ANO.

298236

20.10.2013 12:13

RE: koho tedy volit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 298236

Neumim si predstavit ze Babis bude prakticky neodvolatelny. To nevim.

298242

20.10.2013 12:15

RE: koho tedy volit?

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 298236

Babisova ceska republika s.r.o. ? ne, dekuju

298243

20.10.2013 13:22

RE: koho tedy volit?

ludy 88.?.?.?

Reakce na 298236

Trochu desiva predstava, kdo ho kdyz bude potreba odvola? Jakej problem byl odvolat Necasovu vladu. Uvedomujete si jakou moc maji?

298247

21.10.2013 20:27

RE: koho tedy volit?

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 298247

V odvolání Nečasova vlády měl Babiš prsty. Sice se to teď možná někomu nezdá, ale čas ukáže [vyplazený jazyk]

298324

20.10.2013 14:44

Taky dobrý

baba_Blažková 89.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=WuKRTmesYN4

- Strategie a lá tři chlapi v chalupě [smích]

298252

20.10.2013 18:09

Z Betlémské kaple kázání se neslo...

kulich 172.?.?.?

Netřeba se obávati pravice nebo levice ale těch kteří tyto strany volí.
~ Jan Hus ~

298260

20.10.2013 21:04

nooo tedy

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 37.?.?.?

pokud nekteri rikate ze babis ne a jine alternativy zde nevidno tak urcite bude lepsi nez vsechny dosavadni hnojske strany ktere tu kdy zatim byly. mam za to ze furt lepsi babis nez zlodeji ods. zemani. panbickari. prebehlicka sbirka karieristu top.bolseviky ani neuvadim ti jsou ad acta jiz automaticky.
fukushima me nadchl vyrokama o okamzitem odvolani poitiku. pirati zase vysvetlenim ze lt systemu stari veterani nerozumi a nikdo jim to nevysvetli.no suma sunarum nadeji na zmenu at jakokoliv ma jen Ano. vulgo receno vetsi mrdnik nez za 20 ti lete vlady tzv.pseudopravicaku anebo jinych reformatoru uz babis nemuze zpusobit.

298271

20.10.2013 21:42

RE: nooo tedy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 298271

>pokud nekteri rikate ze babis ne a jine alternativy zde nevidno
>tak urcite bude lepsi nez vsechny dosavadni hnojske strany ktere
>tu kdy zatim byly. mam za to ze furt lepsi babis nez zlodeji ods.
>zemani. panbickari. prebehlicka sbirka karieristu top.bolseviky
>ani neuvadim
Zaslechl jsem, ze jsou tu urcite naznaky, ze se Babis po volbach spoji s ODS a TOP 09, aby mohl docilit nadpolovicni vetsiny. Pokud by k tomu doslo, zase bychom meli u vlady "vsechny dosavadni hnojske strany, ktere tu kdy zatim byly".

298275

20.10.2013 22:10

RE: nooo tedy

slak 77.?.?.?

Reakce na 298275

To je hotová věc a jasná správa a zase se s nablikáním do očí nechají zavést do ohrádky v..... a k....[cool]

298276

20.10.2013 21:40

Poslední slovo bude mít Zeman

woxow 89.?.?.?

Jak se nechal slyšet, když se mu nebude nová vláda líbit tak ji nedá podporu a můžeme volit znovu.

298274

20.10.2013 23:19

Svobodní

Pítrs 193.?.?.?

Dříve jsem dříve volil ODS, ale ty už fakt ne.
Jako pravicovému voliči se mi nejvíce líbí Svobodní. doufám, že se do parlamentu nakonec dostanou.

.
.
.

Na internetu jsem našel i vzkaz pro ty, kdo neví , koho volit, nebo k volbám jít nechtějí:

Nebudu doporučovat, jakou máte volit stranu, to ať volí každý dle svého. Chci spíše nabídnout úvahu pro ty, co se k volbám nechystají, protože nemají koho volit.
Těm, co se k volbám nechystají, navrhuji volit malou stranu a nebát se propadnutí hlasu. Volit takovou, která je dnes na maximálně 2-3% a nemá téměř šanci dostat se do parlamentu.
Složení sněmovny bude nejspíše stejné, jako byste volit nešli. Pouze velké strany uvidí, o kolik hlasů přišly, a snad v budoucnu změní své chování.
Za pokus to stojí.

298278

20.10.2013 23:30

Nejvíc se bojím toho, že mnozí lidé přestali myslet a ztratili paměť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Vždy, když slyším krásné projevy budoucích politiků a porovnám je s jejich skutky po jejich zvolení, je mi smutno.Lidé v této zemi jsou prostě nepoučitelní. Místo aby lháře, zkorumpované podvodníky a všechny ty, kteří umožnili rozkradení a výprodej státního majetku zdejším mafiánům a zahraničním firmám doslova za hubičky hnali k zodpovědnosti,občané volí s železnou pravidelností zase ty, kteří jim po volbách jen utahují opasky či spíše oprátky.Po každých volbách jsme slyšeli, že jsme moc projedli a užívali si, a proto si zase musíme utáhnout opasky. Musí totiž hodně zbýt pro četné zbohatlíky, politiky a nejrůznější mafie. Státu a nezámožné většině občanů v této zemi už nepatří téměř nic, pouze dvoubiliónový dluh, který zdejší úspěšní privatizátoři a pravicující soukmenovci ohánějící se svobodou a demokracií dávají po volbách platit těm, kteří nic neukradli, nepodváděli, nelhali a také bohužel nepřemýšleli.Svobodu si tito lidé vyložili jako beztrestnost za nejrůznější hospodářské zločiny a z demokracie(doslova vlády lidu) udělali vládu velkých peněz, jejichž původ nesnese denní světlo.Ve skutečně právních státech by mnozí z těch, kteří na nás před volbami shlížejí z bilboardů, měli velké problémy s justicí a s policií již dávno před volbami,takže na bilboardech by prostě nebyli, protože by měli zcela jiné starosti.V této zemi jsou ale v klidu. Dobře ví, že četní gauneři a naivní hlupáci si je zase zvolí.Stačí hodně slibovat nebo založit stranu s líbivým názvem, hezky mluvit a dobře vypadat. Úspěch je vždy zaručený.

298279

21.10.2013 7:05

RE: Nejvíc se bojím toho, že mnozí lidé přestali myslet a ztratili paměť

fohat 194.?.?.?

Reakce na 298279

mám silné podezření,že se tu používá zbran na mozkovnu...když pivní blb tvrdí,že nebude volit ODS,tak jde a vhodí to ODS.Když se ho zeptají,proč,tak NEVÍ...Pro mě osobně zajímavá by byla volba Piráti,Usvit,Ksčm....Jinak mě fascinuje,jak gauneři si dohadují prebendy,kdo s kým po volbách...což potvrzuje moje tušení,že nejen ovládají stádo koblihou,či buřtem,sugerují do mozku ty správné strany ale i hacknou výsledky voleb. [bliji]

298290

20.10.2013 23:35

Za vlád ČSSD ekonomika velmi prosperovala

opus111 89.?.?.?

Za vlád ČSSD ekonomika ČR velmi prosperovala.

Po naprostém ekonomickém kolapsu pravicové vlády Václava Klause, kdy Miloš Zeman převzal doslova spálenou zem, ČSSD dokázala v krátké době nastartovat růst HDP ve výši 6% ročně, to jest 200 miliard ročně růst HDP.

Současně dokázali splatit dluhy po Klausovi v konsolidační agentuře ve výši 700 miliard korun.
Po zápočtu tohoto gigantického dluhu, který nezpůsobila vláda ČSSD, docházíme k závěru, že vláda ČSSD hospodařila s plusovým saldem 90 miliard korun (700 miliard dluh po Klausovi mínus 608 miliard státní dluh).

Hodnota tržního státního podílu ve společnosti ČEZ se za 8 let zvýšila o 300 miliard korun.

20 miliard povodně.

Minimální mzda se do roku 2006 zvýšila na 220% základu roku 1998.

150 miliard vytvořených rozpočtových rezerv.

50 miliard přebytek na zvláštním důchodovém účtu v roce 2006.

Je naprosto evidentní, že ČSSD jsou vynikající národohospodáři.

298280

21.10.2013 3:01

Což kupodivu uznal i Papá Tunel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 298280

Klaus srovnal dvě diametrálně odlišná pětiletí. Za třetí čtvrtletí 2003 až druhé čtvrtletí 2008 jsme průměrně rostli o 5,8 procenta. A od třetího čtvrtletí 2008 po druhé čtvrtletí 2013 byl v průměru zaznamenán pokles 0,2 procenta.
Podle Klause jsme jediná země v okolí, která se doposud nedostala na úroveň roku 2008. Stačí prý také srovnat například kumulativní růst HDP od roku 2008 do roku 2012. Sousední Polsko v tomto období zaznamenalo růst 12,3 procento, ČR pokles 1,6 procenta.

298285

21.10.2013 15:56

RE: Za vlád ČSSD ekonomika velmi prosperovala

Idaho 178.?.?.?

Reakce na 298280

Ak omylom sa v súkromnom podniku viac vyrába a predáva, tak to je zásluha vládnych príživníkov?
K tomu smeruje táto tupá propaganda, aby ovce zvolili menševikov? Ak by aj naozaj vláda mala podiel na úžasnom úspechu, tak supermani teraz sa uchádzajú o miesto vo voľbách, alebo u súdruhov je každý člen ekonomický nadčlovek? Stačí zvoliť stranu a svetlá budúcnosť prichádza?
Ak by vláda mala možnosť urýchliť HDP tak len typicky komunistickými nástrojmi, prerozdeľovaním a krádežami, jednému vziať, aby iní všetko vyplytvali, tiež horibilným zadlžovaním sa.

298312

21.10.2013 12:20

Nevolte kmotra Babiše!! Je to druhý Kalousek. ANO je nová TOP09!!

Vladimír P. 109.?.?.?

Je málo známou skutečností, protože o ní média v ČR neinformují, že Miroslav Kalousek na přání oligarchů a kmotrů typu Bakaly, Kellnera a Komárka v roce 2007 v rámci zavádění tzv. rovné daně také tak zásadně snížil daně korporacím, že přivedl tento stát na mizinu. Tím odsál část kupní síly státu do zahraničí a státní rozpočet pochopitelně výrazně zchudl.

Pak Kalousek postupně zvyšoval DPH a další poplatky obyčejným lidem, čímž ožebračil střední třídu a pro změnu zase zničil domácí kupní sílu obyvatelstva. Výsledkem je, že zchudli občané a dnes nikdo nekupuje, firmy pak nemají zákazníky, propouštějí zaměstnance a celá země upadla do spirály těžké recese.
To vše Kalousek udělal pod záminkou, že snížení daní firmám přinese prosperitu a pracovní příležitosti. VE SKUTEČNOSTI JE VÝSLEDKEM PRAVÝ OPAK!! Díky škrtům v investicích a snížení koupěschopnosti obyvatel,se ČR dostala do nejdelší recese v historii, která trvá už 1,5 roku. V létě 2013 byla česká ekonomika třetí nejhorší v EU, hned po krachujícím Řecku a Kypru!! ČR je v recesi, zatímco v sousedních zemích ekonomika roste. Polsko, Rakousko i Německo mají mnohem vyšší firemní daně než ČR, ale díky tomu si udržely kupní sílu státu i občanů a v krizi prakticky nejsou. Lze tedy říci, že základní příčinou dnešní ekonomické krize v ČR není světová hospodářská krize, ale to, že díky Kalouskovi a ODS přílišný zisk korporací v ČR přivádí tuto zemi na mizinu!!
Jedinou možnou cestou, jak tuto zemi ještě lze vůbec zachránit, je zvýšit daně korporací zpět na úroveň před rokem 2007. Nejde o zvyšování daní lidem, ale o zvýšení daní firmám. S tímto plánem ve svém volebním programu počítá například ČSSD.
A NYNÍ SE V TÉTO SOUVISLOSTI DOSTÁVÁME K BABIŠOVI. Tento oligarcha a kmotr osobně prohlásil, že s plánem ČSSD nesouhlasí a naopak chce korporátní daně dále snižovat (asi hlavně svým firmám)!! To ale přinese jen další zvýšení ožebračování běžných občanů ve prospěch bohatých, jako je on sám. On ale žádný soucit s lidmi nemá. O tom jak nízkými výkupními cenami už roky likviduje české zemědělce, existuje mnoho důkazů.
Úkol kmotra Babiše je tedy jasný. Při současné nízké popularitě ODS a TOP09 má pod populistickými hesly a maskou spasitele získat dostatek hlasů nespokojených voličů, aby pak ve sněmovně ve spolupráci s ODS a Kalouskovou TOP09 zabránil levici ve zvýšení daní korporacím.
Proto NEVOLTE BABIŠE!! Tento člověk je ještě mnohem horší než Kalousek, se kterým se ostatně po volbách spojí. Jejich předvolební distancování je jen na oko, ale mají stejné cíle i plány. Po volbách se spojí a zradí vás, jako to už jednou udělaly Věci veřejné. Nedejte se zase podvést! Volíte-li Babiše, volíte Kalouska!! Volíte-li ANO, volíte TOP09 a ODS!!

298303

21.10.2013 16:35

Strach vs obava

Viny 77.?.?.?

Nie žeby som sa bál a nie žeby sa ma voľby v ČR dotýkali, ale keďže ich budeme mať tiež, tak tu môj názor či obava:

Obávam sa, že ľudia si zasa nájdu spasiteľa, ktorého poveria aby ZA NICH a PRE NICH a ZA ICH....znova nastolil raj na Zemi a potom už bude len a len dobre....

Obávam sa, že sa ľudia ZNOVA NESPÝTAJÚ čo je cieľom tých lačných politikov, ak by už vyhrali tie voľby na veky vekov kámen, ako by vyzeral štát po tom, čo už by tí páni implementovali všetky svoje ideje - ale detailne prosím. Obávam sa, že namiesto toho budú ZNOVA riešiť tzv volebný program, ktorý je tu len preto aby sa NIČ z neho nedodržalo, prípadne aby dotyční spravili presný opak toho čo tvrdili že urobia. Obávam sa, že im za to ľudia budú tlieskať. Obávam sa, že budú chodiť na volebné mítingy a budú ZNOVA počúvať prázdne kecy, ktorých trvanlivosť je priamo úmerná času vyslovenia.

Obávam sa, že ľudia urobia ZNOVA TO ISTÉ čo už robia celé desaťročia s rovnakým výsledkom....a budú očakávať iný výsledok. To je definícia šialenstva.

Neobávam sa žiadnych politikov, len idiotov, ktorí tým politikom na to celé ZNOVA dajú mandát....aby ich za 4 roky mohli ZNOVA zvoliť a za nadávania im ho ZNOVA dať, v nekonečnej snahe po spasiteľovi, ktorý už konečne nastolí raj na tej Zemi - ZA NICH a PRE NICH a ZA ICH, ale hlavne BEZ NICH.

Definícia šialenstva: "Robiť rovnakú vec stále dokola a očakávať iný výsledok." Bertíku, mal si pravdu...

298315

21.10.2013 17:13

recepty cz.

kulich 172.?.?.?

>Za vlád ČSSD ekonomika ČR velmi prosperovala.

Jo kdepak jsou ty zlaté časy kdy ČSSD zazářila jako supernova na politickém nebi a postarala se o to aby se státní dluh ztrojnásobil během pouhých dvou let. To si tehdá Pepa pomlaskával a kapitalismus velebil.

A pak, v roce 2002, ČSSD statní dluh za odměnu za úspěšný výsledek voleb zvojnásobila během jednoho roku!

Je nadmíru jasné že ČSSD je jediná strana v zemi která má ten správný recept na pečeného holuba. Hubu ale musíte otevřít sami.

298317

23.10.2013 3:43

Zato Kalous ten dluh skolil a ekonomiku k tomu nádavkem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 298317

Nejenže se České republice nepodařilo znovu získat růst, o který přišla po ekonomickém pádu v roce 2009, ale po skromném a neukončeném oživení se hospodářství České republiky systematicky zmenšuje od třetího čtvrtletí roku 2011. České hospodářství utrpělo v rámci ekonomické deprese ještě vlastní vnitřní krizi, protože politické vedení českého státu dávalo silný důraz na snižování zadluženosti a na omezování výdajů a předpokládalo, že rozpočtové škrty jaksi záhadným způsobem povedou k ekonomickému růstu. Ve skutečnosti česká ekonomika uschla.
Není to sice zdvořilé říkat to ve slušné společnosti, ale Česká republika je na trajektorii, kdy se jí NIKDY nepodaří vrátit se k svému nejvyššímu růstu. Bude od nynějška v trvalé stagnaci. Velmi reálné vyhlídky na dlouhodobou hospodářskou stagnaci jsou zatracující obžalobou české vlády a její reakce na hospodářskou krizi.

298420

22.10.2013 10:41

Komunisti nastupuji ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Nemuzu si pomoc, ale kdyz bude v dnesni dobe nekdo volit komunisty, tak na tom asi bude nejlip [mrknutí jedním okem]

V roce 1989 se komunisti "naoko" vzadli moci, protoze vedeli ze uz je nikdo nebude chranit. Sovetsky blog se rozpadl ...

V dnesni dobe vedi, ze kdyby se dostali do parlamentu, tak je zase bude "chranit" EU [bliji]

298359

23.10.2013 21:01

predpoved

ludy 88.?.?.?

Vyhraje top a rozkrade se fsecko vcetne Prazskeho hradu a ,Karlstejna.

298470

2.3.2014 18:55

Samozřejmě že levice

Adámek 94.?.?.?

Je mi skoro 20 a jsem pro komunismus. Ne pro KSČM,ale pro skutečný radikální nový komunismus, který radikálně potlačí dnešní vykořisťující prasata (třeba i brutálně ale nejdříve samozřejmě po dobrém). A udělá z ČR a SR nové ČSSR,které na sebe bude moci být zas po právu hrdé.

Již rok si žiji nad poměry, ale protože jsem uvědomělý člověk, který nemyslí jen na sebe, je má volba jasná. CHCI NOVÉ MLADÉ RADIKÁLNÍ KOMUNISTY!! [smích]

Čest manuální práci a vytváření hodnot pro budoucí generace a čest faktu, že existuje něco, čemu se říká levicový směr myšlení. [vyplazený jazyk]

305806

Příspěvků: 97

19.10. 02:19 Satanist  V ceskym krateru
19.10. 03:08 Robin  Rozdal samopaly
19.10. 13:36 kik  RE: Rozdal samopaly
19.10. 22:45 E123  RE: Rozdal samopaly
20.10. 06:04 kik  RE: Rozdal samopaly
20.10. 09:24 baba_Blažková  RE: Rozdal samopaly
20.10. 19:11 kik  RE: Rozdal samopaly
21.10. 09:18 K321  RE: Rozdal samopaly
19.10. 04:27 kulich  Hovězí na cibulce
19.10. 06:12 Vladimír Zima  usama
19.10. 09:34 ppppp  RE: usama
19.10. 21:26 E123  RE: usama
20.10. 02:30 ppppp  RE: usama
21.10. 19:22 E123  RE: usama
19.10. 07:59 Barney  Češi jsou rozpolceni
20.10. 09:16 Moiry  RE: Češi jsou rozpolceni
21.10. 02:17  Jenomže to, co se u nás vydává za pravici, opravdu proti lidem této země je
19.10. 10:02 michalll  Svobodná či kontrolovaná společnost?
19.10. 20:14 matusy  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
19.10. 20:51 slak  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
20.10. 02:44 matusy  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
20.10. 03:39  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
19.10. 23:52 baba_Blažková  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
20.10. 02:20 E123  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
20.10. 02:41 matusy  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
21.10. 20:12 E123  RE: Svobodná či kontrolovaná společnost?
19.10. 10:22  "Bohatý levičák je rozmar a chudý pravičák je idiot"
19.10. 19:59 matusy  RE:
19.10. 12:04 E123  DSSS a pravice?
19.10. 14:03 moucha  RE: DSSS a pravice?
19.10. 16:09 Petr007  RE: DSSS a pravice?
19.10. 22:33 E123  RE: DSSS a pravice?
20.10. 11:38  RE: DSSS a pravice?
19.10. 12:10 fohat  straničky.sraničky...
19.10. 12:30 Magnus Maximus  Pravice vs. levice
19.10. 13:00 jajaja  Cibulku si vážím, hlas dám tentokrát Okamurovi
19.10. 20:16 matusy  RE: Cibulku si vážím, hlas dám tentokrát Okamurovi
19.10. 15:26 pje  Ať chcete nebo ne,...
19.10. 19:58 matusy  RE: Ať chcete nebo ne,...
19.10. 23:48 baba_Blažková  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 02:37 matusy  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 09:29 baba_Blažková  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 11:21 matusy  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 11:52  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 14:17 ppppp  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 16:08 matusy  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 14:39 baba_Blažková  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 15:54 Idaho  RE: Ať chcete nebo ne,...
21.10. 05:59  RE: Ať chcete nebo ne,...
21.10. 21:40 Idaho  RE: Ať chcete nebo ne,...
22.10. 00:13 dub  RE: Ať chcete nebo ne,...
21.10. 22:44 E123  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 16:04 matusy  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 16:11 Idaho  RE: Ať chcete nebo ne,...
21.10. 02:05 matusy  RE: Ať chcete nebo ne,...
20.10. 18:52 ppppp  RE: Ať chcete nebo ne,...
19.10. 19:57 matusy  ....
19.10. 21:11 Osel  To, že jste paranoidní, ještě neznamená, že po vás nejdou!
20.10. 00:15  ukradené se má vrátit
20.10. 02:47 matusy  ...
20.10. 07:21 MARTin - anonym  Dělal jsem si ten test na Respektu
20.10. 14:03 MARTin - anonym  RE: pokračování mého rozhodování
20.10. 21:38 woxow  RE: pokračování mého rozhodování
21.10. 02:31  RE: pokračování mého rozhodování
21.10. 03:13  Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...
21.10. 15:42 Idaho  RE: Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...
21.10. 16:05 MARTin - anonym  RE: Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...
21.10. 18:09 slak  RE: Vy jste dobrej, schopní (nezvaní přišelci) prý neberou práci ...
20.10. 07:39  Co si preji nejvice?!
20.10. 10:36 ludy  Volim Usvit a Piraty
20.10. 11:03 ludy  RE: Volim Usvit a Piraty
20.10. 14:25 ppppp  RE: Volim Usvit a Piraty
20.10. 16:40 fohat  RE: Volim Usvit a Piraty
20.10. 11:18 stefan  koho tedy volit?
20.10. 12:13  RE: koho tedy volit?
20.10. 12:15 mkadlec  RE: koho tedy volit?
20.10. 13:22 ludy  RE: koho tedy volit?
21.10. 20:27 Moiry  RE: koho tedy volit?
20.10. 14:44 baba_Blažková  Taky dobrý
20.10. 18:09 kulich  Z Betlémské kaple kázání se neslo...
20.10. 21:04 stefan  nooo tedy
20.10. 21:42  RE: nooo tedy
20.10. 22:10 slak  RE: nooo tedy
20.10. 21:40 woxow  Poslední slovo bude mít Zeman
20.10. 23:19 Pítrs  Svobodní
20.10. 23:30  Nejvíc se bojím toho, že mnozí lidé přestali myslet a ztratili paměť
21.10. 07:05 fohat  RE: Nejvíc se bojím toho, že mnozí lidé přestali myslet a ztratili paměť
20.10. 23:35 opus111  Za vlád ČSSD ekonomika velmi prosperovala
21.10. 03:01  Což kupodivu uznal i Papá Tunel
21.10. 15:56 Idaho  RE: Za vlád ČSSD ekonomika velmi prosperovala
21.10. 12:20 Vladimír P.  Nevolte kmotra Babiše!! Je to druhý Kalousek. ANO je nová TOP09!!
21.10. 16:35 Viny  Strach vs obava
21.10. 17:13 kulich  recepty cz.
23.10. 03:43  Zato Kalous ten dluh skolil a ekonomiku k tomu nádavkem
22.10. 10:41  Komunisti nastupuji ...
23.10. 21:01 ludy  predpoved
02.03. 18:55 Adámek  Samozřejmě že levice

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 75 čtenářů částkou 13 073 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 0

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Švédsko otáčí? Nechce krimigranty z Řecka03.10.20 14:22 Švédsko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 144,38 Kč
1 unce stříbra
545,56 Kč
Bitcoin
273 073,65 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 215