Diskuze k článku

Nyní je čas odebrat Izraeli jeho ZHN

Příspěvků 36

30.9.2013 9:18

Neboli přesně to, co zednář Albert Pike

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

formuloval před 140ti lety. 3. světová válka eliminuje judaismus a islám vzájemným vyvražděním. Jakmile se někdo pokusí Izraelcům sáhnout na jejich arzenály bude zle. Lidi jako Netanyahu klidně obětují dalších 6 miliónů svých chudáků souvěrců pro naplnění plánu těch kruhů, které stvořily bolševismus, nacismus a politický sionismus.

297052

30.9.2013 9:57

RE: Neboli přesně to, co zednář Albert Pike

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 297052

To,co vidím v dnešním světě a v politice mezinárodního sionismu mě naplňuje obavami,že Netanyahu & Comp.klidně obětují i nejen 6 000 000 svých chudáků souvěrců,ale klidně i 6 000 000 000 i více těch chudáků nesouvěrců.
Konec konců povahu "problému" přesně vystihuje autor ve svých článcích převzatých do Zvědavce a vzhledem k jeho původu ho můžeme považovat za člověka kompetentního,který ví o čem mluví...

PS:"ta strašná nedůtklivost,vztahovačnost a pocit zcela rasistické,zasloužené a neoddiskutovatelné vyjíměčnosti,které se musí celé okolí bezezbytku přizpůsobit a naprosto přirozeně ji akceptovat,mi připomíná naše nespolupracující spoluobčany s více pigmentem v kůži...." [velký smích]

297053

30.9.2013 11:04

Řekl bych, že lidé jako Netanyeahu obětují klidně dajších šest milionů svých souvěrců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 297052

aby mohl vzniknout další perspektivní obchod místo toho předchozího s kyanovodíkem, který již pomalu časem přestává fungovat.

297054

30.9.2013 12:17

RE: Neboli přesně to, co zednář Albert Pike

uninteresting 84.?.?.?

Reakce na 297052

Pro prostudování zprávy jistého Rudolfa tady tohle "klidně obětují dalších 6 miliónů svých chudáků souvěrců" třeba ani nebude pravda.

297056

30.9.2013 12:29

RE: Neboli přesně to, co o-trocký zednář, internácek Albert Pike

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 297052

Vyzerá, že otázka aplikácie existujúcich zákonov
na fenomén najstaršej rasisticko-fašistickej ideológie
sa stáva stále aktuálnejšou.
Teror menšiny voči väčšine končí.

Snáď bude Boh k dnešným judaistom,
o-trockým murárom a ďalším kolaborantom milostivejší,
ako za posledných 3000 rokov pogromov a lynčovania.

Všetko závisí zas a znova na samotných agresívnych "obetiach".
No možno je naivné dúfať, či by zástupci najstaršej mafie
predsa len mohli správnejšie pochopiť, že "Všetko je trochu inak".
..ako im starý tlstý kocúr za dlhých 14600 púštnych nocí čo-to i srávne nabulíkal.
No tak oni pojmuli..Tož pojmy a dojmy..
asi ako napiť sa, pojiť sa, s-pojiť sa,
či dojiť..nechať sa dojiť..alebo Aj-Aj..Sir..
Pane, ano Pane..ministře proxíku, Prok-toře.

297057

1.10.2013 16:54

RE: Neboli přesně to, co o-trocký zednář, internácek Albert Pike

moucha 178.?.?.?

Reakce na 297057

Nevím sice udo1 o čem to vlastně mluvíš, ale mám nutkání to trochu prozkoumat. Tu baštu demokracie na blízkém Východě také, ale tady jde o nutnost. [smích]

297132

30.9.2013 14:53

No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

Osel 89.?.?.?

" Ale je něco, co může OSN udělat: odebrat Izraeli jeho chemický, biologický a jaderný arzenál. Vidím, jak tento požadavek sílí, a byl bych rád, kdyby se brzy naplnil."

Ano. A ked ho susedia znova napadnu (pri ich pocetnej prevahe nedajboze zvitazia) tak OSN si umyje ako obvykle ruky, a vyslovi polutovanie. Lenze Izraelcom v mori to pramalo pomoze.

MOhol by som menovat rad pripadov, ked "ludskopravny" natlak zvitazil nad zdravym rozumom (namatkovo Zimbabwe, Juhoafricka republika) -- a kde si priznali chybu ti, co ten natlak robili? A rad zlyhani OSN -- ten je snad nekonecny: skor je problem, najst pripad, ked ich zasah bol prinosny.

Jedine, co ich drzi pri existencii je ich ´technologicka (a aj ina) prevaha, takze by boli hlupi keby sa tych zbrani vzdali. Prazdne sluby od nikoho -- ani od Americanov, ani od OSN -- ich neobrania.

297062

30.9.2013 16:59

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

dub 89.?.?.?

Reakce na 297062

ale pak by milý osle měli držet hubu, když se chce stejným způsobem zajistit někdo jiný, ne.
nebo máte pocit, že oslové jsou nadřazení vyvolenci a netýkají se jich stejná pravidla?

297065

30.9.2013 17:43

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

Osel 89.?.?.?

Reakce na 297065

Izrael by mohol svojich protivnikov znicit len jadrovymi zbranami, pripadne biologickymi, nie vsak konvencnymi, na to je Izraelcov primalo. Je jasne, ze ich nepouzije, lebo by tym znicil i svoje zivotne prostredie, jedine, keby mu uz o nic neslo a hrozilo by mu definitivne znicenie. Urcite nie z ideologickych ci nabozenskych dovodov.

Jeho protivnici (aj ked sa im to zatial nepodarilo) ho mozu znicit i konvencnymi zbranami -- je ich na to dost, a maju na to aj dost prostriedkov. Zatial im v tom zabranila len nedisciplinovanost a nevzdelanost. Keby mali jadrove zbrane, velmi radi by ich pouzili -- vo svojich vnutornych vojnach nie raz ukazali, ze im na nejakom ludskom zivote (vid. napr. vojnu Iran/Irak), notabene zivote neveriaceho psa, nezalezi, a pokial pritom sami umru -- ziaden problem, v raji na nich uz cakaju panny ciernych oci...[smích]

To je ta zakladna asymetricnost vojenskej situacie, a toto je schopny Izrael vyvazit len jadrovymi zbranami.

297068

30.9.2013 19:43

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 297068

"Základní asymetričnost vojenské situace"je daná neomezenou a naprostou podporou Izraele západem a USA zvlášť,což se vždy projevilo ve všech válkách vedených na územích Izraele a přilehlého okolí.Nikoli existence N-zbraní v rukou Izraele.

297072

30.9.2013 21:21

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

Osel 89.?.?.?

Reakce na 297072

Ta podpora je bezpochyby dolezita, i ked by sa dalo debatovat o tom, nakolko ich podporuje CELY Zapad. A tiez, na kolko sa da na tu podporu spoliehat, keby slo "do tuheho"... Americania nie raz hodili cez palubu svojich spojencov.

Ale zakladna asymetricnost je podla mna predsa len v tom, ze Arabi mozu prehrat s Izraelom tolko vojen, kolko chcu, ale Izraelci mozu prehrat len jednu vojnu -- tu poslednu. To potom ospravedlnuje aj to, ze maju zbrane hromadneho nicenia. Izrael hraje o existenciu, Arabi len o prestiz... a vieru.

297077

30.9.2013 22:51

RE: No, to by bola chyba pre koho?

udo 85.?.?.?

Reakce na 297077

Asi nechápem.
Vy myslíte islam?
Čo majú ksakru spoločné arabi s islamom?
To akoby ste tvrdili, že dnešné cirkvi sú kresťanské?!
No to snáď nie. To by ma osobne ako kresťana urazilo.

Isto, ak to myslíte tak, že kedysi dávno sa nejakí semiti (arabi so starými hebrejmi) snažili žiť v objektívne čo najspravodlivejšej spoločnosti, potom áno, sú fundamentálni islamisti. Tak, ako ja kresťan. Je to doslovne to isté.

Dnešní mulietnickí konvertiti na rasistický judaizmus nemajú najmenšie právo na pôvodné semitské územie, ktoré násilím obsadili. Fašistickú segregačnú politiku a genocídu, ktorej sa morálne zvrátení judaisti v Ka-naane dopúšťajú na pôvodnom, zväčša semitskom obyvateľstve, nie je možné z civilizačného a demokratického hľadiska tolerovať.

Ak tu na verejnosti propagujete Osel politiku či už
1.na rasových princípoch nejakého mýtického "vyvoleného národa", alebo
2."exkluzívnej elitárnej ideológie najstaršej finančnej mafie" dopúšťate sa veľmi závažného trestného činu.
Minimálne sadzby, ktoré určuje zákon, snáď poznáte.
Spoliehate sa azda, že na Vás osobne "asymetricky" nebudú aplikované?
Dvojí metr už neexistuje.
Je ráno.

No snáď som Vás len zle pochopil a nechcete propagovať heslo:
"Nazi Übermenschen sind uns Überlegen".
V zásade je jedno, či obľubujete, vyvolujete internáckov, či sionáckov, alebo ste len fascinovaný "rovnejšími elitami".
Proste fasci, fašisti nemajú viac v dnešnej spolocnosti miesto, ak chápete. Správajte sa teda prosím občiansky, ľudsky a zodpovedne a nesnažte sa tu roštvávať.

Ďakujem.
u.

297078

1.10.2013 0:25

RE: No, to by bola chyba pre koho?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 297078

Myslim ze bojujete s fantomami svojej mysle: nic z toho, co ste vymenoval neriesim, ani ma to nezaujima.

Ja som sa len podival na mapu Blizkeho Vychodu, a povedal som, preco si myslim, ze taky maly fliacik zeme, ako je Izrael, sa nemoze so zdravym rozumom vzdat jadrovych zbrani.

297082

1.10.2013 7:16

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 297082

Vy popierate, že Izrael je fašistický štát
založený na rasistických princípoch?

297092

1.10.2013 9:51

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 297092

Ano.

297104

1.10.2013 11:57

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 297104

Ok, zaujímavý názor.
Logicky nasleduje otázka:

Keby k nám prišli napr.Íri a povedali by, že pred 2500 rokmi boli podľa jednej z histórických verzii na Slovensku ich predkovia a preto majú na toto územie právo a kto by sa bránil, toho na mieste zastrelili, považoval by ste to za nerasistické, nenacistické správanie?

Presnejšie si skúste predstaviť malý hypotetický horor:
Zo severnej Indie by prišla nejaká brahmánsko-védická organizácia, alebo z USA nejaká "kresťanská" komunita a povedali by, že z pohľadu mýtov ich "viery" sa máme stať ich sluhami, či otrokmi, prípadne radšej dobrovoľne opustiť územie medzi Tatrami a Dunajom a začali by s masívnou podporou svojich spoluvercov zo zahraničia postupne vraždiť všetko živé..teda podľa nich, ich "boha" nečisté.

Čo by ste si vy Osel pomysleli o tejto bande nájomných vrahov, fascinovaných ideou Übermenschstva, zostrojených v zombifikačných centrách?

Isto..dnešní "muslimovia", vygumovaní svojimi imámmi a mufti majú s islamom spoločné asi toľko, ako židia s pôvodným judaizmom.
Ak máte tóru, či celú tanach Osel, nosíte ju skôr otvorenú, čitajúc v dialógu s Otcom, v snahe o pochopenie podstaty a úloh Človeka, Ľudstva ako celku?
Alebo ju nosíte na chrbte, ako karavána 40 rokov v púšti Sinaj preprogramovávaných chrámových otrokov?

Spýtajte sa najprv v kľude sám seba
a potom konajte podľa svojho svedom(j)a
= jednej morálky prevšetkých.

297114

1.10.2013 15:14

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 297114

zostrojených v zombifikačných centrách
[překvapení]
kdes nechal kolegu kysučana, udo, z toho tu taky padaly povedený výtvory, ještě teď si znachara dáváme s přáteli u piva k dobru... [velký smích]

297122

1.10.2013 18:24

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 297122

Bu!
Myslím obrazne [velký smích]
Kedysi bait midraš, ješivy, dnes meédiálne zombi-fickačné kápo-rácie.

Otázka k veci a na telo:
Aké majú kolegovia judaisti(vybraní na pseudorasistických princípoch najstaršej známej mafie) percentuálne zastúpenie na autocenzúrnych tímbildingoch, poradách(brownbagoch) tzv."integ(k)riťnej polície" metodického dozoru šéfredaktorov médeiných presstitútiek?
T.j. politruckí žoldáci druhej línie(agitky) dnešných genocídnych infowars.

Ostatne tak, ako aj inde na kľúčových pozíciách v školstve, na ministerstvách, politike, korporátnej sfére, atď..
To sú takí múdri, alebo čo?
Ak áno, ide o výbere na rasových princípoch.
T.j. rasistov a tak spadajú podľa platných zákonov pod príslušné paragrafy trestného zákonníka.

Ak nie sú múdrejší, ide o mafiu.
Aaa znova sme sa dostali k trestnému zákonníku a obzvlášť závažným trestným činom, terorizmu(najmä rôznymi fin.prostriedkami-umelé krízy, staré známe riadenie, manipulovanie trhu, burzy, auditov, falšovanie=vydávanie nekrytého obeživa, akákoľvek úžera=úročenie), genocídy, zločinného spoločovania..atď.

Kto, čo len okrajovo nepriamo napomáha, či dokonca profituje z tejto asociálnej, paraziticko-výpalníckej činnosti, nevyhnutne sa na neho vzťahujú príslušné paragrafy. Nedokázanie úmyslu je iba mierne poľahčujúca okolnosť, nedbanlivosť pri dodržovaní všeobecne platných celospoločenských pravidiel, konsenzu, zákonov. Viete predsa(ako zdravo uvažujúci zodpovedný občan) že uvedené širšie zákroky budú z dôvodov medzinárodného práva(vyrovnávania vzájomných reálnych, na rozdiel od virtuálnych podlžností) a zachovania občianskej spolocnosti, v nastávajúcich časoch nevyhnutné.

To aby bolo jasnejšie pod tou lampou milý kolego.

297138

1.10.2013 23:44

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 297114

Keby ti Iri prisli, pravdepodobne by sa strhol boj, a na danom uzemi by zostal ten, kto zvitazil. Tak to bolo v dejinach od praveku az podnes; preto su dnes Sudety Ceske a juzne Slovensko slovenske. Keby bol zvitazil Hitler, tak by to bolo naopak. A zvitazi ten, kto nielen ma lepsie zbrane, ale i lepsich spojencov... Jak proste, Watsone.

Moje svedomie nerieste, mam ho ciste. Ani toru, ani tanach nemam, ani sa ich nechystam studovat... najradsej by som bol, keby sa Abraham nebol vobec narodil. Mali by sme pokoj od vsetkych troch nabozenstiev.

297157

2.10.2013 13:44

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 297157

Podľa Vás teda väčšia zrúda vyhráva..
Človeku podobná opica je len zviera, nič viac
a Strojenie sveta nemá žiaden hlbší zmyslel?

T.j. negujete objektívne socio-naturálne pravidlá,
ktoré podľa Vás asi existujú bez cieľa,
ktorý v logickom kroku ďalej len akože
podľa Vás asi nemal kto zadefinovať..
Chápete absurditu svojho myslenia?

Viete že náhoda je konšpirácia v dnešnom zmysle
a princíp objektívneho bezprávia vychádzajúci
z konzumnej filozofie egoizmu je princípom fasci?

Čo si myslíte o psychologickom profile svetoznámeho kybernetika,
inžiniera "Samosato" ktorý vám do hlavy naprogramoval
tú nevyhnutnú apoKalypsó?
Tak sa ani vlci k sebe navzájom nesprávajú.

297211

2.10.2013 20:26

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 297211

No iste je, ze basnickami (naviac nijak zvlast inspirativnymi) nic nevyhrajete, nikoho nepresvedcite, nic nezarobite, a nikdy nedopracujete k ziadnemu vysledku. Akurat si nimi mozete liecit mindraky.

Zpátky do reality![smích]

297237

3.10.2013 0:13

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 297237

To si naozaj myslíte? [velký smích]
Ten bol dobrý!
Prečo potom najbohatší dávajú najviac lóve do umenia?
Áno, aj "hore" je väčšina ovcí,
no zopár objektívnu realitu chápavejších to nerobí "len tak" pre nič za nič. Aspoň to Vám môžem garantovať.
Myslíte, že umelci neovplyvňujú kultúru(kolektívne podvedomie masy), emócie-mocné..a kto ich je schopný dostatočne(prognosticky s prijateľnou odchýlkou) kontrolovať, ten..

Obávam sa, že mimo skutočných vzťahov, v ilúzii ne-bezpečnej žijete Vy so svojim okolím a druhú vec, čo Vám môžem garantovať, je, že raz z toho vytriezvete..a snáď to nebude až po smrti [smích]

Vyzerá, že všetko je naozaj trochu inak, ako sa nazdávate.
Vystúpiť zo sveta krivých zrkadiel je presne opačné,
ako v známom blockformeri Matrix.
Realita je inak fajn. Nebojte sa jej.
"Riadiš(tvoríš), no vedz, že aj tebou riadia" cit.Plutarchos

Tzv.konceptuálne technológie v rámci sociálneho inžinierstva sú práve o spomínaných kulturologických mat(r)iciach, tenzoroch naplnených príslušnou symbolikou, z ktorých ako automaty ťaháte príslušné obrazy(Vaše myšlienky) podľa štatistického pravdepodonostného predurčenia objektívnych pravidiel.
Kedysi sa to volalo mágia. A-sociálna mágia. Podľa účelu použitia príslušným tímom špeciálne vyškolených odborníkov.
Informačná vojna nie je o hackeroch.

Teda je, aj, no ide skôr, čo sa objemu operatibility týka, naozaj skôr o hmlu, clonu, dym. Podstatné je umenie. Médiá - kulturologicky špecifická, podprahovo po desiatky, stovky generácii formovaná a automaticky interpretovaná symbolika podfarbená rytmicko-melodicko-harmonicky hudbou a vytvárajúca u príslušných cieĺových skupín konkrétne obrazy.

Áno jedinečné, in-divi-duálne, no skúsenými štatisticky každopádne vyjadriteľné. Alebo vycibrenou intuíciou príslušnych špecialistov, žoldákov,resp.masovou kombináciou oboch prístupov.
Tie technológie výkonu moci sú hoodne staré.
Myslíte, že tzv. náboženstvá, ideológie vznikajú, sú podporované a formované, či ničené len tak, samo sebou, ako "samovoľný" proces, asi ako že trh sa riadi sám? [velký smích]

Na lepšej špecializovanej škole by Vás ani ku skúške nepustili. Vyrazili by Vás ako negramotnú, nepoužiteľnú handru rovno pri zápočte za takú formuláciu..a nasadili možno ako svojho p-rezidenta, či priemera. Najlepší idiot, vrah je úprimný a presvedčený, že nenosí (mo)mentálneho parazita.
Hej, u nás v EÚ takých škôl myslím niet.
Tož toliko.

297253

1.10.2013 12:21

RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 297104

- od r. 1967 tvrda expanzivni politika a dodnes trvajici okupace.

- kontrola cizich okupovanych uzemi a rasismus primo vnesen do zakonu zeme.
(jina pravidla plati pro zidy, jina pro nezidy)

- rozdilne platove podminky pro obcany jine zeme, pracujici v Izraeli.

- Izrael, jako jediny stat na svete povoluje statni obcanstvi pouze tim, ze uchazec prokaze sve zidovske koreny. To neni rasismus, zalozeny na etnickem puvodu?

- zachazeni s obyvateli Gazy a jinych okupovanych uzemi je fasismus v te nejtvrdsi forme. V najezdech pouzivany bily fosfor, zabranovani k zivotne dulezitym zdrojum, vojensky dohled.

Pod carou by se dalo popsat milion prukaznych skutecnosti o tom, ze Izreal je fasisticky a rasisticky stat.
Samozrejme, zid je nevidim pro neho, jako nadrazenou bytost, je vse v poradku.

297116

30.9.2013 23:52

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

ascharad 90.?.?.?

Reakce na 297077

Myslite Tuaregy? Bravo...

297080

1.10.2013 2:29

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 297068

..."ze im na nejakom ludskom zivote (vid. napr. vojnu Iran/Irak), notabene zivote neveriaceho psa, nezalezi"... to Izraeli taky ne, když bílým fosforem (zakázan ženevskými konvencemi) bombardovali Palestince (akce "lité olovo" 2008)(toxicita bílého fosforu je podobná jako Zyklonu B v koncentračních táborech + samovolně hoří = popáleniny)... opravdu "rovný" přístup...nikdo nebrání Izraeli se bránit adekvátním způsobem ani nebrání vlastnit jaderné zbraně, ale hezky pěkně dovolí komisařům mezinárodní agentury pro atomovou bezpečnost nahlédnout do jejich raketovách sil...pokud ne = nadřazená rasa = židovský "fašismus naruby"...mezinárodní pravidla platí i pro židy.

297083

1.10.2013 22:33

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 297068

Pane osel, ti co vyrobili sionismus a rotšildland v Palestině určitě už takovývc 20 let zpátky vědí že v Palestině skončili, nejspíš to vědí už od mnohem dřív, od samého začátku. Teď jde m.j. i o to, kam přesunou ten tuze exklusivně a vzácně zdegenerovaný kolektivně-psychopatický elektorát zvaný "židovský stát" a "izraelský národ".

297150

1.10.2013 10:04

Nejlepší židovské vtipy:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 297065

.....Platím.

.....Stejná pravidla...

297105

1.10.2013 22:25

RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 297062

pane osel, OSN je v réžii těch samých, co vyrobili sionismus i rotšildland v Palestině

297148

30.9.2013 19:42

souhlasím, konec zvláštního zacházení

r.m. 80.?.?.?

pro jejich vlastní dobro

297071

1.10.2013 4:26

Talmud-my jsme nicitele, a vzdy niciteli budem!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Israel je atomova mocnost,jako takova s prohlasenim Golden Mayerove, jez doslova rekla,ze jestlize by mel Israel padnout,tak strhne do zahuby cely svet,povazte,ze jen v atomovych zbrani, se odhaduje cislo, vice,jak 200 nuklearnich pum-hlavic,politicke vydirani zasahlo i Washington,kde rada politiku vi,ze by Israel nevahal hodit atomovou pumu na USA ,jen pro to,aby USA dostali do valky,vzdyt se dokazalo,ze mnoho americkych vojaku v Iraku bylo streleno"ze zadu" kde byli specialni jednotky Israelu,nakonec dojemny pribeh lodi SS Liberty dava jasnou predstavu,co je Israel a tak zvani zide ve zkutecnosti a Israel se s tim ani netaji,je to "dite" jez ohrozuje i sve "rodice",jez ,jej strvorili.
To je velmi uslechtila myslenka,kontrola biologickych zbrani,ale,mam dojem ,ze jedna takova myslenka byla ,vubec nevyrabet byologicke zbrane,takze,jak USA ,tak Rusko a jini,jak prisli ke svym zbranim hromadneho niceni?
Nakonec bych se zeptatal a kdo kontroluje byologicke zbrane Israelu,nerikejte mi ,ze takove zbrane nemaji,kdyz ,jen atomovek vlastni vice jak 200 a nikdy Israel nepodepsal zadnou Zenevskou dohodu,nikdy nespada pod mezinarodni soud valecnych zlocinu a nikdy nedodrzel zadnou deklaraci Spojenych Narodu a nikdy nebyl trestan,na prikladu Syrie ,za pouzivani mezinarodne zakazaneho bileho fosforu a nebo napalmu,nebo,plynu.
Takze,at se ukaze Kerry c otazce zbrani vlastnenymi Israelem ,ktery nikdy zadnou mezinarodni kontrolu nemel,navic,kazda kontrola kohokoliv na tomto poli,tak vzdy inspektori byli zide,jakoby Spojene Narody nemeli zadne jine.Pro Israel neni zlym snem,ze by mezinarodni komise pro atomovou energii,kdy,navstivila atomovou elektrarnu v Israelu,takze ,sen je jen snem a zadny strach z nej nejde.Mimo jine ,jsem nikdy nevidel protestovat verejnost proti atomovemu arsenalu Israelu.O kontrolu Israelu stal Kennedy,ale,uz nemel cas ji uskutecnit a jeho nasledovnici,pouceni historii,nejevi zadny zajem o osudu sveta z teto strany.
Naopak,Israel ma kontrolu nad vsim ,co neni kosher,proto chce i z posice "pozorovatele",jit do NATA,jez by dalo,"ochranu" svemu clenovi od vsech ostatnich zemi NATA,tedy i od Ceske republiky.
Dnes ,se vsemocny Obama ,vic boji Israelu,nez vsech nepratel USA.
GUEST POST: THESE ARE NOT THE BUILDERS BUT THE DESTROYERS (Talmud Yerushalmi Hagiga 76c) - An open response to the misuse of miracles in support of a Young Earth.
Jinymi slovy,kdyz "jim" nedame vladu ,co by jedena svetova vlada s hlavnim mestem Jerusalemem,tak,znici cely svet-doporucuji shlednout slova rabina o zniceni evropskych statu,ovsem,nasi politici,takova prohlaseni nectou,nebo clanek,co neni kosher,musi byt zniceno
We do not see things as they are. We see things as we are. The Talmud
To this Sharon retorted:
"EVERY TIME WE DO SOMETHING, YOU TELL ME AMERICANS WILL DO THIS AND WILL DO THAT. I WANT TO TELL YOU SOMETHING VERY CLEAR: DON'T WORRY ABOUT AMERICAN PRESSURE ON ISRAEL;
WE, THE JEWISH PEOPLE, CONTROL AMERICA. AND THE AMERICANS KNOW IT."
-- Israeli Prime Minister Ariel Sharon
October 3, 2001
KILL THE BEST GENTILES!” – qoute from...Automaticky kráceno

297084

1.10.2013 5:32

Židovstvo je mýtus.

Definitíva 87.?.?.?

Genetický výskum haplotypov dokazuje, že európsky židia nemajú hebrejský pôvod. Dejinné fakty hovoria, že chazari konvertovali na židovské náboženstvo. Haplotypy dokazujú, že nehebrejských tzv., alebo tiež konvertovaných židov je vo svetovej populácii asi 96 % a nikdy nežili v Palestíne. Palestína bola domovom hebrejských židov. Chazarskí konvertiti osídlili Palestínu násilným aktom za peniaze Rothschilda a povojnových politikov víťazných mocností.

Zecharia Sitchin vo svojom diele píše o Sumérskych bohoch. Izraelská komunita bola jedna z mnohých kultúr, ktoré boli v styku s kultúrou Sumérov. Sumérske dejiny bohov sú zapísané na tabuľkách, ktoré sú na desaťtísíce v múzeách a prosme bohov aby ich nestihol osud Slovanských véd, ktorých dejinné záznamy boli v stredoveku celoplošne pálené, ničené a dejiny Slovanov zamlčané a totálne prepísané.

Starý zákon a Biblia sú písané z dejinných faktov Sumérskych dejín, ale selektívne, len z pohľadu dejín - his-tór-ie židov, držia sa len dejín židov. Zo sumérskych bohov urobili jedného Hospodina a z Biblie je ideologický nástroj o jedinom vyvolenom národe židov, ktorý ovládne svet. Tento scénár sa kruto napĺňa, ortodoxné židovstvo sa stalo zdrojom pre militantný sionizmus, ktorý vládne USA a celému svetu.

Pochybujem, že členovia židovskej pospolitosti majú vedomosti o svojej chazarskej minulosti a o pôvode židovského náboženstva. Pochybujem, že si chazari, židia, uvedomujú hrozbu katastrofy, ktorú na seba privolávajú slepou vierou v židovstvo ovládané militantným sionizmom, svojim nemým súhlasom.

297085

1.10.2013 11:08

RE: Židovstvo je mýtus.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 297085

nejvíce ale na to doplatil pan Rothschild - stal se totiž v celém tom komplotu smutnou obětí, když tenkrát nemohl vůbec tušit (neznaje testy kyselin), že není ani Hebrej ani Khazar, a tak ho takto šikovně Khazaři, vydávajíce se za Hebreje, připravili o peníze, které na něm na svůj Izrael vyloudili podvodným nárokem, zatímco pan Rothschild jednal v dobré víře neznaje objektivní okolnost o svém konvertibilním původu... bohužel, neznalost božího pragenu praHebreje tu nikoho neomlouvá, takže nemůže v běžném procesu žádat ani zlomek škody, která mu byla Khazary způsobena... poslední naděje by mu snad svitla, kdyby celou tu záležitost předal české straně ke zrychlenému řízení, a ta by na Izrael neprodleně uvalila exekuci, jednotky se žlutými páskami by byly vyslány na Golanské výšiny a tento subjekt by byl tak jednou pro vždy exekučně vypořádán ve prospěch poškozeného...

297111

1.10.2013 19:26

RE: Židovstvo je mýtus.

Dëne Sųłiné 95.?.?.?

Reakce na 297085

Nechaj Chazarov na pokoji, árijci nie sú vizážou Chazarmi, ak príslušníci satanovej synagógy sú árijcami, tak sa ich neopovažuj navrúbľovať na Chazarov len preto, že moslimskí teroristi tieto lži zištne rozchyrujú. Náboženstvo talmudu sa objavilo kdekoľvek po svete, a medzi „chazarmi“ ich bolo veľmi málo. Kresťania sú tiež chazarmi? Chazari predsa boli aj kresťanmi. Prečo nenazývaš kresťanov Hebrejmi? Alebo azda zrušili svoju rasovú podstatu prijatím iného náboženstva? Árijcov, ktorí mali dajakého príbuzného, čo vraj patril do satanovej synagógy pokladáš za chazarov. Kedy si videl „chazarov“ v synagóge?
Nepíše sa v Písme nič o vyvolenosti židov. Len o výbere Bohom potomkov Abraháma, pokiaľ Boha budú poslúchať, čím sa zmluva naplní. Že už hebrejskí buriči sa pokladali za vládcov sveta, že im učarovali slovíčka o vyvolenosti a Boh sa stal pre nich len doplnkom ich vlastnej pýchy znamená len toľko, že nemysliaci človek si z celého príbehu vybral iba to čo vyhovuje jeho egu. Dnešní židia, to je príklad pre psychiatra, tí si zbožštili hlúposť dávnych Hebrejov.
Židia nevládnu svetu ani dnes, jedná sa o mýtus, ktorý vykrikujú sami zamindrákovaní židia, aby vyplašení gójovia pred nimi posluhovali zo strachu.
Militantný sionizmus, alebo islam–rovnaké zločinecké monštrum.

297143

1.10.2013 5:45

Neboli přesně to, co zednář Albert Pike

kulich 172.?.?.?

>formuloval před 140ti lety.

Zajímavé je že určité pojmy, které Albert Pike používal ve své vizionářské korespondenci, nenašli cestu do podvědomí obyvatelstva až mnohem později, což je příznak toho že falsifikátor oněch dopisů trpěl občasnými záchvaty diletantismu. Například slovo nacismus se poprvé objevilo až v roce 1934, i když mohlo existovat v mluvené formě pár let před tím. Slovo fašismus je o generaci starší: poprvé - co je známo - se objevilo v roce 1921, tedy třicet let po smrti Alfreda Pikeho. Slovo sionismus bylo vynalezeno v roce 1890 Nathanem Birmbauem.

Ovšem to neznamená že je vliv Alberta Pikeho na světové dějiny nulový. Naopak. Zvláště jeho první jméno je spojeno z prvními příznaky podstatných změn. Archiválie nám připominají že bývalý generální tajemník KSČ Milouš Jakeš byl velice znepokojen tím, že městský výbor povolil studentům shromáždit se na Albertově v listopadu 1989. Také se nechal slyšet na sekretariátu strany když nabádal k obezřetnosti: "Podívejte, soudruzi, Albert Pike byl brigádní generál co bojoval na straně Konfederace v americké občanské válce. Já prostě, abych tak řekl, no mě se to nelíbí, víte... ti študáci co mají povoleno to shromáždění na Albertově. Já neříkám jako že nějaká občanská válka u nás vypukne kvůli těm studentům, ale, no prostě, tady může dojít k nějaké konfrontaci v širším slova smyslu, víte? Kdyby si Masaryk nevzal za ženu tu američanku... víte co myslím, jo? Ty vazby."

297086

1.10.2013 8:29

Nicol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Podle vedeckych pruzkumu vetsina Izraelcu ma Khazar DNA. Takze to pak ani nemaji pravo si vyzadovat Izrael a brat zemi Palestincum. Izraelci ani nejsou tak nabozni, ale radi vykladaji ze jsou Bohem vyvoleni a Buh jim dal Israel. Oni vice se ridi Talmudem a vubec nedrzi Bozske uceni. Ti co zalozili Izrael prisli z Evropy a do ni prisli z Khazarije, kde kdysi davno prijali z urciteho duvodu zidovske nabozenstvi. Prisli do zeme Palestine, kde v miru zili Zidi, Krestani a Muslimci. Byli vitani, ale oni se dali do boje pro prevzati uzemi a snazi se do ted vyhubit Palestince. Stale nekoho napadaji a vymlouvaji se, ze se musi branit, proste lzou. Nasadili si sveho i ministry do Americke vlady, economika se velmi snizila a bily Krestani ucituji utlacovani. Take pro lepsi ovladani a pro prevzeti zbrani je uz dosvedceno ze Obamova vlada ucinila mnoho falesnych ter. utoku a lidi doufaji ze se sezadi- jelikoz je i dosvedceno ze je Muslim a zasobuje Muslimske rebely i Mexicke drug gangy. Ma uz take pripravene medicalni pojisteni co sama vlada si brat nebude, ale lidi budou cipovani a zivot nebude mozny bez cipu, jelikoz vsechny koupe atd budou na cipy. Obama uz prohlasil na UN Novy Svetovy Rad. - zajimabe video-ALERT NEWS SHOCKING Revelation! Obamacare and the Mark o - si zhlednete na YouTube. Google take - Before It's news.

297095

1.10.2013 16:43

OSN je na Izrael slabá

Erika 52 91.?.?.?

-nikdy sa neováži žiadať od neho to, čo diktuje Sýrii a Iránu.
Podľa Izraela, kto neprenáša pravdu o proradnom Západe je pokrytec, kto ju hovorí do sveta je nepriateľ. Poznajú len tieto dve kategórie.
Sú mocnosti, ktorým sa jednoducho ničím nezavďačí ten, koho si uzmysleli zničiť.
Je zvláštne, že nik nepreveruje jadrový a chemický potenciál Izraela. Pritom je to práve on, kto utáča okolité národy, ktoré mu poskytli domov a svoje územie. I keď pravda, nie dobrovoľne.
Nik nevyhlásil embargo a nik nevytvoril bezletovú zónu nad ich územím, keď použili biely fosfor v operácii Liate olovo.
Zodpovedné sionistické kruhy konajú bez milosti, napriek odporu veľkej časti populácie. To nám však naše médiá neukazujú.
Ticho si jedia svoj "zaslúžený" chlieb.

297130

Příspěvků: 36

30.09. 09:18  Neboli přesně to, co zednář Albert Pike
30.09. 09:57 Emil Robot  RE: Neboli přesně to, co zednář Albert Pike
30.09. 11:04  Řekl bych, že lidé jako Netanyeahu obětují klidně dajších šest milionů svých souvěrců
30.09. 12:17 uninteresting  RE: Neboli přesně to, co zednář Albert Pike
30.09. 12:29 udo1  RE: Neboli přesně to, co o-trocký zednář, internácek Albert Pike
01.10. 16:54 moucha  RE: Neboli přesně to, co o-trocký zednář, internácek Albert Pike
30.09. 14:53 Osel  No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
30.09. 16:59 dub  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
30.09. 17:43 Osel  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
30.09. 19:43 Emil Robot  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
30.09. 21:21 Osel  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
30.09. 22:51 udo  RE: No, to by bola chyba pre koho?
01.10. 00:25 Osel  RE: No, to by bola chyba pre koho?
01.10. 07:16 udo1  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
01.10. 09:51 Osel  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
01.10. 11:57 udo1  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
01.10. 15:14  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
01.10. 18:24 udo1  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
01.10. 23:44 Osel  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
02.10. 13:44 udo1  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
02.10. 20:26 Osel  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
03.10. 00:13 udo1  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
01.10. 12:21  RE: No, to by bola chyba, ale pre koho?
30.09. 23:52 ascharad  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
01.10. 02:29  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
01.10. 22:33  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
01.10. 10:04  Nejlepší židovské vtipy:
01.10. 22:25  RE: No, to by bola fatalna chyba. A asi aj posledna...
30.09. 19:42 r.m.  souhlasím, konec zvláštního zacházení
01.10. 04:26 Robert Nohejl  Talmud-my jsme nicitele, a vzdy niciteli budem!
01.10. 05:32 Definitíva  Židovstvo je mýtus.
01.10. 11:08  RE: Židovstvo je mýtus.
01.10. 19:26 Dëne Sųłiné  RE: Židovstvo je mýtus.
01.10. 05:45 kulich  Neboli přesně to, co zednář Albert Pike
01.10. 08:29  Nicol
01.10. 16:43 Erika 52  OSN je na Izrael slabá

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 3

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
305 210,87 Kč

Poslední aktualizace: 25.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 538