Diskuze k článku

Historie vzniku syrské krize a nekonečná válka USA

Příspěvků 69

26.9.2013 3:07

Dnesni valka ,je valkou jinych rozmeru,likvidace lidi ve velkem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jak president Bush rekl,ze USA musi srovnat "do late" vic jak sestnact zemi,jak i dodal,ze mu to rekl Buh,ze je na to jim urceny a pozdeji dodal,kdo neni s nami,je proti nam. Jeste pozdeji rekl,ze jeho antiterroristicky tym s cernymi ,nicim neoznacenymi helikopterami muzou zasahnout do kterekoliv zeme sveta,aniz by s nekoho ptali,proste,valka na domaci fronte s pripravenymi koncentracnimi tabory a valka globalniho chrakteru v planu na jednu svetovou vladu-tech nejbohatsich ze vsech bohatych.
Vložený obrázek
Myslim,ze umelec na obrazku vystihl,co ceka Ameriku a podle "Americkeho vzoru" se prispusobi "bratrstvo" i v jinych zemich sveta.probehne kadrovani,ktera zeme se .skloni,tak se podda rezimu,ktera ne bude likvidovan a zejmena temi zememi,ktere se poddaji a budou takto pouzity,nakonec,dnesni politika Ceske republiky neni nic jineho,nasi vojaci,jez si nikdy nevystrelili na nepritele(nebot vzdy byl silnejsi),tak v cizich sluzbach,jsou za jidassky zold velmi dobrymi vojaky,coz se da rici i o jinych zemi,kter jsou zucastneny jak Afganisticke,tak Iracke valce,v Palestine, tak i v Srbske a Libijske valce,proste "bratrstvo neproleva nadarmo krev svych vojaku,ta je prilis vzacna na takovy druh svetoveho podnikani,proto media hovori o muslimsko-krestanske valce a svymi zpravami se snazi zvysit nenavist z obou stran,coz je ted vrazdeni syrskych krestanu,jakozto i egypskych krestanu a jinde,Alzirsko, Libie a mozna Lebanon, potom davaji k dobru zpravy o pronikani muslimu do cele Evropy,vzdyt pred druhou a prvni svetovou valkou nedelali nic jineho,nez postvat obe, takto utvorene strany do krvave reze.
Rozdel a panuj!
Muslimove a hindove,budhisti a tak dale,proste zalozit ohnisko ,ktere kazdym dnem muze prekrocit k dalsimu velkemuk krveproliti,to je politika "bratrstva",kteremu mir je tim nejvetsim nepritelem.
President Wolfenson-Wilson,vyhlasil valku Nemecku,co by presvedcivy dusledek, pro kongres,potopeni americke lodi SS Sussex v Lamansskem kanalu a zadne zivoty americkych obcanu nebyli,ktera se udajne potopila nasledkem nemecke ponorky,ale SS Sussex byl v bezpeci anglickeho pristavu,ze nebyla potopena uz nikoho nezajimalo,valka byla vyhlasena na "zle Huny".
To same v Tonkinskem zalivu ,napadeni vietnamskymi lodemi ,proste,duvod se vzdy najde,mluvi se o miru,ale ,tovarny na zbrane uz bezi na plne obratky s predstihem,takze,valku uz nemuzete odvolat.19 April,1916-Wilson on the Sussex Case
*United States,64th,1 st Sess,House Dokument1034-projev v kongresu USA

296813

26.9.2013 10:46

RE: Dnesni valka ,je valkou jinych rozmeru,likvidace lidi ve velkem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296813

Bude to tak dva roky co jsem se divil co je to za mrchu která mi letí nad autem ve vesnici a potom to vzala podél vzrostlého lesa, slyšet krám nebyl. Koukali na mne v práci jak kdybych si to vycucal z prstu. A mimochodem jsem strčil orgonit do auta a do chajdy a tam se ten černý krám dokonce zastavil asi půl kiláku jak zaparkovanej na dobu. Když se podíváte do diskusí o orgonetu tak zjistíte že je to doprovodný jev s jeho umístěním a samozřejmě jsem tomu nevěřil, no a vidíte co jsem napsal.

296839

27.9.2013 9:14

RE: Dnesni valka ,je valkou jinych rozmeru,likvidace lidi ve velkem.

Viny 77.?.?.?

Reakce na 296813

Nieje tajomstvom, že títo ľudia užívajú látky ako DMT. Je to najprudší halucinogén na planéte. Vízie sú tak intenzívne a natoľko realitu meniace, že je ľahké podľahnúť dojmu, že skutočne hovoríte s Bohom. Ľudia popisujú stretnutia s bytosťami, ktoré im hovoria čo majú robiť.

Dôsledky vidíme...

296899

26.9.2013 5:36

- - | - -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?

Největší metla lidstva žijícího v 21. stoleti je a bude islám, pokuď se křestaňstvo nevzchopí a nepošle ten islámský mor zpátky tam kam patří.

296816

26.9.2013 6:53

RE: - - | - -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 296816

Figu borovú! Táto metla je cielene diaľkovo ovládaná. Keď dorobí to, na čo bola skonštruovaná, vytiahnu jej prívod zo zásuvky. [vyplazený jazyk]

296817

26.9.2013 7:02

RE: - - | - -

steve 70.?.?.?

Reakce na 296816

.. blbost. Nejvetsi metlou lidstva jsou takovi - jako jsi ty ...

296818

26.9.2013 8:08

RE: - - | - -

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296818

Přesně. Masy složené z jedinců jednoduššího ražení fungují jako megatunové střely řízené světovým manipulátorem veřejného mínění.

296822

26.9.2013 7:59

RE: - - | - -

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296816

Ten názor máte ze své hlavy a je podpořený osobními zkušenostmi?
Nebo se na Vás projevuje efekt intenzivní účelové mediální masáže?

296819

26.9.2013 9:23

To je děs,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

to logo vlevo, to v tom šedym konceptu stránky tak bije do očí, že se už těžko lze soustředit na něco jinýho (za to někdo platí, nebo je to nějaká nová image?)... ale zase to tematicky docela ladí s článkem, který ani neni třeba číst, je totiž dokonale v duchu úvodníků rudého práva sedmdesátých let, kdy se obsah vešel do dvou slov... vzpomínám si, jak bylo šílené z toho dělat každý týden referát, ty úvodníky byly čím dál více stejné, a rozvádět a komentovat to se stávalo čím dál nemožnější, jak to bylo čím dál víc stejnější...

296827

26.9.2013 9:35

Tvurci nebo Strážci...

fohat 194.?.?.?

nechávali po staletí ten homo erectus na pokoji,až po výbuchu první atomovky NÁRAMNĚ ZPOZORNĚLI,odtud také pramení mohutný výskyt UFO začátkem padesátých let.Dnes máme HOMO FRIKULINUS,což je zparchantělý exot s přeprogramovaným mozkem,velmi nebezpečný..Co na to Tvurci s lidským experimentem? Provedli několikrát svou DUCHOVNĚ TECHNOLOGICKOU přehlídku,takže nejen major Haluška z NATO ZÍRAL...A takovým Haluškum se NEDOVOLÍ jaderné válečné hrátky...alespon nějaká utěcha v tom karmickém kolotoči...

296830

26.9.2013 13:22

RE: Tvurci nebo Strážci...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296830

"Frikulíni" byli vždycky. Co jiného, než podrazy a faleš jim zbývalo, když měli obě ruce levé a mozek bez tvůrčí fantazie?
Díky levárnám přežili a v současném společenském klimatu bez morálky se jim začalo náramně dařit. Tyhle neschopné stvůry dokáží přeměnit každý firemní pracovní den v peklo plné obav, ze které strany přiletí kudla do zad. Pryč jsou doby, kdy práce v práci těšila, výsledky nikdo nekradl a ve volném čase se člověk mohl bavit nebo tvořit s chutí a bez obav, co bude zítra.

296847

26.9.2013 9:59

RE: - - | - -

kulich 172.?.?.?

Mařko, hoď sebou nebo přijdeme o první jednání.

Lojzíku, asi budeš muset jít beze mě - já mám všechny burky v prádle.

No tak si vezmi šátek.

Šátek? Do Národního divadla, když zrovna hrajou Mohameda? Dyť by mě ukamenovali.

Nojo. To je pravda. Hele nechceš si vzít tu policajní kuklu co mám po dědečkovi. No tu jak v ní honil předsedu vlády Nečase po Strakově koleji? A vůbec, jak si přišla k těm lístkům na Mohameda?

Pepa ibn Saud co troubí z minaretu ve Štěpánské se mě zeptal jestli se nechci podívat do Národniho, teda do toho Perského divadla Ayatolah Chomejního. Dal mi je zadarmo.

296836

28.9.2013 7:19

RE: - - | - -

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296836

Nakonec, proč ne?

Lojza ibn Saud v Ostravě z Don Bosca zařve pětkrát denně "Allah akbar", což ostatně víme.

Hele Mařko, vem si delší sukni, nebo dostaneš 100 ran bičem. Tu mrchu, tvoji maminku, bičovali včera. A dneska na Hulvákách budou stínat toho parchanta, co naši Věrušce prodal alkohol. Půjdeme tam? Jo, a včera tu před barákem zastřelili toho z prvního patra, prý prodával pervitin. No to víš, cesty Allahovy jsou nevyzpytatelné.

Představ si, včera před Tescem jsem zapomněl zamknout auto, ta jejich ochranka mi přinesla radio zpátky i s rukou, prý ta co kradla.

Mařko, nevíš proč je půlka Cikánů bezrukých?

Asi pojedu do Brna do tej mešity a nechám se obřezat. Ten islám se mi začíná líbit

296969

26.9.2013 10:19

Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

2. světovou válku nerozpoutali primárně američtí finančníci a průmyslníci. Na WW2 bylo zaděláno v roce 1918 na zámečku barona Rothschielda ve Versailles při podpisu mírových dohod WW1, kde byly na Německo zcela plánovitě uvaleny šílené válečné reparace, které mimo jiné udržovaly v N takovou bídu, že se společnost radikalizovala, takže vzestup někoho, kdo jim dá nejprve pocit výjimečnosti a pak práci a prosperitu, byl snadným scénářem pro rozpoutání další války. To, že se US finančníci a průmyslníci podíleli na financování a zásobování Hitlera je nepochybné (včetně nacistické famílie Bushů), ale v pozadí stál někdo jiný. Oni jen plnili jeho zadání. A stejně tak se běhěm WW2 vražděním židů připravovala půda pro vznik Izraele, který bude přímo nebo nepřímo hybatelem WW3

296837

26.9.2013 16:27

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

pavt 94.?.?.?

Reakce na 296837

Víte, to je známé tvrzení - že chudák Německo bylo po první světové válce tak tvrdě potrestáno, že muselo rozpoutat druhou. Přiznám se, že mi přijde jako nesmyslné. Za prve - v první světové válce nebylo Německo zdaleka nejvíce postiženým státem - tím bylo Maďarsko, následované Rakouskem. Německo sice muselo platit velké reparace, ale po územní stránce zas o tolik nepřišlo. Problém bohužel bylo velkoněmecké myšlení, které se nepodařilo vykořenit a byly potřeba hekatomby mrtvých. Pokud bych totiž zůstal jen u té přísnosti potrestání, tak po II sv.válce bylo Německo potrestáno nesrovnatelně přísněji a už seká latinu...
Stejně tak se samozřejmě dá podívat i do historie. Například Švédsko přišlo po porážce od Ruska u Narvy o celé severní území, bylo velmi těžce poškozeno. A hodlalo se snad mstít? Ne, akceptovalo realitu. To samé Rakousko s Habsburky v 30.leté válce - prohráli a museli se vzdát velkých snů o katolické Evropě. Také už dali pokoj. Stejně bychom mohli zmínit třeba Rusko po Krymské válce či Francie po r.1870 (mimochodem, Německo tehdy napařilo Francii reparace srovnatelné s těmi, které muselo platit po I.sv.v.)

Takže osobně se domnívám, že tomu v případě II sv.války bylo přesně naopak - Německo bylo bohužel poraženo stále příliš lehce (mír byl uzavřen v době, kdy se stále německá vojska nacházela na území Francie a Belgie, zázemí bylo přesvědčeno, že armáda byla zrazena politiky). Bohužel, dokud se z přesvědčení Němců nepodařilo vymlátit myšlenku, že snad fakt mohou vojensky vyhrát a celé Evropě vládnout po prušácku, tak nebyla šance. Americké banky bych do toho netahal, ty pouze půjčovaly peníze.

Fakt, že dnes Německo vládne Evropě ekonomicky, to je jiná věc - jsou holt schopní a dobří obchodníci. Aspoň, že už neválčí...

296856

26.9.2013 17:14

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

steve 70.?.?.?

Reakce na 296856

..jsou holt schopní a dobří obchodníci. ...
---
.. bylo jim to dovoleno. Kym ? Takze ted uz muzete do toho zatahnout ty banky. Ktere banky ...? To lehce najdete v archivu Zvedavce. Ani nemusite jezdit zeptat se - do dnesniho izraelska ...

296861

28.9.2013 6:29

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296861

Tak tak. Jižní Korei otevřeli americký trh a zavřeli oči nad vykrádáním patentů a průmyslových vzorů. Tak vznikl "ekonomický zázrak" a "tygr" v Jihovýchodní Asii.

296968

26.9.2013 21:52

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296856

Nezlobte se, ale hluboce s vámi nesouhlasím. Předně jsem nenapsal, že chudák Německo bylo tvrdě potrestáno po WW1. Napsal jsem, že tvrdé reparace zapříčinily bídu lidí, což je radikalizovalo a když přišel Hitler, tak jej následovali, protože akceptovali jeho národně socialistickou (tedy rasistickou a levicovou) ideologii a ekonomickou politiku. Po 2. světové válce naopak příliš mnoho reparací N neplatilo, ale hlavně bylo Adenauerovi (kancléř) - Erhardovi (ministr hospodářství) povoleno mezinárodními bankéři dočasně tisknout vládní peníze (bez nutnosti půjčovat v bankách) a tím obnovili Německo vybudovali německý hospodářkský zázrak. No a Hitlerovi bylo týmiž bankéři povoleno po jeho převzetí moci v roce 1933 totéž a taky to postavilo Německo z kolenou na nohy a lidi šli za ním. Jestli máte na živu někoho, kdo pamatuje první republiku, tak se zeptejte, jak Češi mezi válkami jezdili nakupovat do Drážďan a němečtí obchodníci se lámali v pase před českou korunou, která byla pevná a neinflační. Souhlasím s tím, že vojensky nebyl pro kapitulaci v 1918 žádný důvod, jen cíl války byl splněn. Ruská monarchie i Rakouská byly na kolenou a Německá se svezla s sebou. Proto dali pokyn ukončit boje a centrální mocnosti prohlásit za poražené, aby, a to už se opakuji v kruhu, mohli za 20 let rozpoutat další válku. Tentokrát proto, aby zničili Britské koloniální impérium a založili Izrael coby ohnisko WW3. Váš příspěvek beru, jako klasickou ukázku školního pojetí historie, které je veskrze matoucí, protože mezinárodní bankéři nechtějí, aby lidi pochopili co se stane, když stát začne vydávat vlastní peníze a dělá to zodpovědně.

296874

27.9.2013 3:38

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 296874

>vojensky nebyl pro
>kapitulaci v 1918 žádný důvod, jen cíl války byl splněn.
Takze kapitulace nebyla nutna, trebaze
>Ruská monarchie i Rakouská byly na kolenou a Německá se
>svezla s sebou.
Co celospolecensky znamenalo, kdyz "monarchie" zucastnene ve valce "byly na kolenou"...? Snad se to netykalo (podle toho, jak vase tvrzeni vyzniva), jen slechty?
Muj tata se narodil pred WW1 a moralku spolecnosti a ekonomiku po ni, nez se zivot v miru rozjel, nepopisoval pozitivne. Pozdejsi roky ano, to jo.
Nebyla kapitulace spise duvodna v cele siri?
>Proto dali pokyn ukončit boje a centrální
>mocnosti prohlásit za poražené, aby
>mohli za 20 let rozpoutat další válku.
"Dali...", kdo? To nahle mekke "i" me mate. A takovy generalsky nadhled nad veci jeste vic.
>Tentokrát proto, aby zničili Britské koloniální impérium
WW2 byla opravdu rozpoutana kvuli zniceni Britskeho kolonialniho imperia? To jsou "oficialni" uvahy po 76 letech?
>a založili Izrael coby ohnisko WW3.
Vazne? Strategii WW2 bylo takto mireno? Neni to spekulace historika, aby dokazal, ze jeho dizertacni prace neni opsana na plzenske fakulte?

296883

27.9.2013 10:09

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296883

Monarchie coby forma vlády nerovná se armádní síla, postavení jednotek atd. Ti, kdo tu válku rozpoutali - tedy mezinárodní finanční oligarchie ji poté, co byly monarchie zralé na výměnu za parlamentní demokracii v N a R-U a poté, co byla v Rusku instalovaná bolševická diktatura, válku zrušili, protože cíle byly splněny. Na zbytek se mi nechce reagovat, něco si k tomu nastudujte. Doporučuji dopisy Alberta Pikea a jeho teorii tří svľtových válek. Pak možná pochopíte. Vše bylo rámcově naplánováno již v roce 1870. Jen tu třetí se jim ne a nedaří rozpoutat

296906

28.9.2013 3:08

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 296906

>Na zbytek se mi nechce
>reagovat, něco si k tomu nastudujte. Doporučuji dopisy Alberta
>Pikea a jeho teorii tří svľtových válek. Pak možná
>pochopíte.
Dostatecne pochopeni: Zednar, nasledne clen Ku Klux Klanu. Zajimava ideova navaznost.
>Vše bylo rámcově naplánováno již v roce 1870.
Ta navaznost naznacuje, proc nemohl nedospet k takovym uvaham.
>Jen tu třetí se jim ne a nedaří rozpoutat
Chapu proc. Polarizace politiku a zakulisnich exponentu napovida, kdo ma ve skutecnosti moc.
Chapu i rozdil mezi pristupem pri sepisovani dila urceneho k zverejneni a na druhe strane dopisu. V cem je vic zodpovednosti.

Herecka etuda unavy, jakou jste naznacil moji nesectelost, mozna vyznela pro nekoho presvedcive. Me vsak vede k otazce: Myslite si pri sve sectelosti, ze jste precetl vsechny knihy, co existuji? I ty, ktere jsem precetl ja?

296966

28.9.2013 19:50

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 296966

Víte, někdy stačí přečíst jednu či dvě "správné" knihy, než desítky či stovky "nesprávných, nic neříkajících či dokonce lživých knih". Prostě kvalita versus kvantita..
Mějte se.. [cool]

297000

30.9.2013 1:42

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 297000

>Víte, někdy stačí přečíst jednu či dvě "správné"
>knihy, než desítky či stovky "nesprávných, nic
>neříkajících či dokonce lživých knih". Prostě kvalita
>versus kvantita..
"Spravne" ci "nespravne" knihy...
>Prostě kvalita versus kvantita.
Kdo a co rozhoduje o "spravnosti", "kvalite" knihy?
Vidim to skoro jako vedecke tema.
Poustim se do toho laicky: Byla a je i (nekde) nadale doba, kde se na popud nekoho nejake knihy doporucuji a naopak nedoporucuji anebo dokonce hazi do ohne. Da se podle toho urcit kvalita, spravnost?
Nazev a tema clanku je:
>>Historie vzniku syrské krize a nekonečná válka USA
a uvnitr clanku se mj. pravi:
>>USA jsou zvyklé řešit své problémy prostřednictvím mezinárodního banditismu. To je kořenem krize v Sýrii a důvodem pro její eskalaci.
A hned se snazi autor duvod celeho problemu vysvetlit, ze je Obamuv volebni slib
>>snížení daní, zvýšení mezd a legalizace přistěhovalců – nemožné splnit.
Pak jsem se pustil do diskuze s cislem 85. Vyjimam:

>Proto dali pokyn ukončit boje a centrální
>mocnosti prohlásit za poražené, aby
>mohli za 20 let rozpoutat další válku.
"Dali...", kdo? To nahle mekke "i" me mate. A takovy generalsky nadhled nad veci jeste vic.
>Tentokrát proto, aby zničili Britské koloniální impérium
WW2 byla opravdu rozpoutana kvuli zniceni Britskeho kolonialniho imperia? To jsou "oficialni" uvahy po 76 letech?
>a založili Izrael coby ohnisko WW3.
Vazne? Strategii WW2 bylo takto mireno? Neni to spekulace historika, aby dokazal, ze jeho dizertacni prace neni opsana na plzenske fakulte?

Nenasledoval nejaky presvedcujici argument. Jen mi byly coby ohromujici dukazy, po nichz bych mel sednout na prdel s otevrenou papuli, dopisy nejdrive ometalovaneho zednare (ne obycejneho clena, nybrz papalase) a posleze zrovna tak oceneneno nejenom clena, nybrz dotahnuteho az do obdobne papalasske pozice Ku Klux Klanu.
Nakonec ucitelsky podle vas staci precist si dve "spravne" a "kvalitni" knihy.
To jste opravdu myslel argumentacne plnohodnotne? Nepripada vam to tak "spravne" a "kvalitni", jako kdybych chtel argumentovat problem v Paskove "spavnou" knihou "Ruda zare nad Kladnem"?

297045

27.9.2013 10:24

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 296874

...díky za vaše vstupy, je před námi ještě hodně práce, změnit naučenou historii za tu, která se skutečně stala. Obávám se, že bez pomoci "zvenčí" se nám to nemůže podařit. Tupost a neschopnost je cíleně budovaná tak dlouho, že i mě občas opouští naděje...

...málokdo tuší, jakým "žolíkem" je náš stát v hrátkách nástrojů (jazyků), kterými získáváme informace z prostoru....
Pokud se udrží "příměří" v Syrii do konce roku, tak bychom se měli vcelku rychle "zmátořit"...
Babiš má "černého Petra", doufejme, že ho předá těm, komu patří.

296907

27.9.2013 10:57

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Viny 77.?.?.?

Reakce na 296874

toto:

mezinárodní bankéři nechtějí, aby lidi pochopili co se stane, když stát začne vydávat vlastní peníze a dělá to zodpovědně.

Naprosto presne...a to je tiež východisko z tohto marazmu.

296911

27.9.2013 2:42

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 296856

Historicke poznani vaseho zpusobu je zalozeno na vymyvani mozku,zkutecnost je jina,opravte si historicke udaje,ne propagandu vitezu.
---------------------
Judea Declares War on Germany March 24, 1933 - YouTube
11 Sep 2012 ... September 11, 2012 Compiled by Arthur F. Billy Ph.D., P.E. Jewish Declaration of War on Nazi Germany, The Economic Boycott of 1933 Article ...

www.youtube.com/watch?v=itmiffGBHoE

Jewish Declaration of War on Germany - The Holocaust History Project
19 Jan 2008 ... On Friday, March 24, 1933, the headline "Judea Declares War on Germany" was splashed across the front page of the British newspaper Daily ...

www.holocaust-history.org/questions/jew-war.s…

Judea Declares War On Germany - 1933
Judea Declares War On Germany. Below is a facsimile of the front page of Britain's Daily Express, March 24, 1933. (Full text of article follows.) Bear in mind that ...

www.biblestudysite.com/judeawar.htm

Judea declares war on Germany - Jews of All The World Unite in ...
Daily Express Friday, March 24, 1933: Judea declares war on Germany ... together as one man to declare war on the German persecutors of their co- religionists.

www.radioislam.org/historia/dailyex.htm

Protoze zide,tak zvani,vyhlasili valku Nemecku,tak proto dodnes je Nemecko pod jejich plnou kontrolou,prikladem je zbozi-ponorky s moznosti atomovych zbrani dodavane do Israelu.Zide,jako prvni si udelali narok na odskodneni za napadeni Nemecka.Zidovske deti a jejich deti stale budou pobirat financni odskodneni,nebot pocit"holocaustu" se prenasi "dedicne"z generaci na generaci,takze,Nemecko je stale okupovany stat.Sam velky Churchill rekl,ze za holocaust si zide muzou sami-Churchill byl take zidovskeho puvodu,takze jeho slova plati dvakrate vic ,nez jakykoliv jiny vyrok.
Profesor Finkelstein a jini "zide" si tohle hluboce uvedomuji a nesouhlasi se zionistickou propagandou,rovnez kriticky k zionismu a holocaustu je ortodoxni skupina zidu-"Naturay Carta".Mnozi,tak zvani zide dobre vedi,ze az pravda vyjde celosvetove na povrch,tak to nebudou mit lehke ve vsech zemich sveta,tedy i v USA, uz ted se zveda bojkot proti Israelu

296882

27.9.2013 10:05

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 296882

poznani vaseho zpusobu je zalozeno na vymyvani mozku
úžasné, už jsem konečně prohlédl - pan hitler se bránil napadení židem... ba co víc! bránil nás až ke stalingradu, a jak tu onehdy psal pan erwín, po cestě stavěl vývařovny pro chudé... ba co víc, bránil nás před židem i ve vzduchu a na moři, dokonce i pod mořem! v ponorkách! (hrůza, jsou všude) hlavně si musím pořádně prostudovat ty biblické stránky, konečně něco, co tu nebylo, co je skutečné a co zabraňuje vymývání...

děkuji za další příspěvek svědčící o jasné mysli...

296905

28.9.2013 3:53

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 296905

Vložený obrázek
"Judea Declares War on Germany!" - Daily Express headline, March 24, 1933.

"Judea Declares War on Germany! Jews of all the World Unite! Boycott of German Goods! Mass Demonstrations!" - These were all headlines in the Daily Express on March 24, 1933.

Jen, malou pripominku,ze noviny Daily Express byli vlastneny zidovskym majitelem ,jez nechtene udelal chybu do budoucna,original novin byl roky pod zamkem.
Z Kanadskeho tisku,z roku 1940,novin The Toronto Evening Telgram je napsano prohlaseni,ze zidovsky svetovy kongres je ve valce s Nemci sedm roku.
Nakonec,kdo nechce videt,tak nevidi,kdo nechce slyset,tak ,neslysi.
"People have so manipulated the concept of freedom,that it finally boil down to the right of the stronger and richer to take from the weaker and poorer whatever they have left.
Philosopher Theodor Adono

296967

28.9.2013 8:39

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296967

Pane Nohejl,
máte 100% pravdu. Diskutéry si nemůže vybírat. Zde na Zvědavec přispívají nejen inteligentní lidé, ale také dost značné procento desinformátorů a slovanofobů. Zvláště ke všemu ruskému. Jejich záštiplnost a zlomyslnost je jasně čitelná mezi řádky. Avšak boží mlýny již působí. Jejich probuzení bude bolestné. Věřím, že mnozí z nich se názorově obrátí během jediné noci.

296973

28.9.2013 11:25

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 296973

tak jo, dobrou noc tobě i nohejlovi, to vypadá asi na zimní spánek... [smích]

296983

28.9.2013 13:28

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 296973

U mnoha lidi je to pohodlnost myslet,dalsi lide vedi,ze pravda nese nemile nasledky,proste i Jan Masaryk rikal,myslet boli!
Jestlize tento svet bude stale lhat,tak zkonci velmi spatne,nejhorsi je na tom to,ze ti poskove lzou vic nez ty jejich pani,to uz proto,aby se zavdecili.Vzpomenme komunismu,kdy clen pomocne straze,byl tak nadupany do funkce"hlidaciho psa" ze i s nim konajici "esembak" mel strach pred nim cokoliv rici a nebo udelat.Nakonec z nasich dejin vime ,ze i Nemcum se nelibili donaseci,jakozto i lhari,jez udali nekoho,ze posloucha Londyn a on nemel zadne radio, gestapo se mu omluvilo.Dulezite je nedelat to,co Vas nekdo,nad vama vyssi instance nenuti,to nedokaze mnoho lidi,mnoho lidi donasectvim chce na sebe "panstvo" upozornit,takze mne nemuze rozhazet nekdo kdo hlasa propagacni nesmysli,"chudi blahoslaveni duchem ,hrichu necini!"Lzi a svetovy tisk ma na svedomi to,jak dnesni svet vypada a jak se zda,tak to jen tak neskonci,nebot uzitecnych idiotu,kteri na sebe chteji upozornit v ramci politickeho proudu je dost a to je pro panstvo zivna puda,jinak, by uz davno zkoncili.Svet se meni,to "Rusko",ktere nas driv eohrozovalo,tak,dnes mnozi hledi na toto Rusko,jako na zachranu,jako protivahu,dobro a zlo.
Kdo, neni s nami,je proti nam,je opet ukazka rozdelovani sveta na dva tabory,zase,na dva poli rozdilneho chrakteru s heslem, Rozdel a panuj,kdyby lide odstranili lhani radobyvladcu,nehledet,kdo nas zachrani,vychod a nebo zapad,ale,zachranit se sami od sebe a nebyt nikomu poplatny lokajstvim,opak je dnesni situace,politici delaji vic,nez jejich panstvo pozaduje, to same mnozi pisatele do mnoha diskusnich linek,plus a minus,jako dva protiklady,nas bude provazet dal timto zkoruplovanym svetem,bez toho to zatim nejde,jedine takto to funguje,a tak to i berme ve svych uvahach o tomto svete,odvolal,ale vykriknul: "A prece se toci!"
Podivejte se na uplnou neschopnost Spojenych Narodu,vezmete jediny priklad za poslednich padesat roku,jestli UN zabranilo jakekoliv valce a jestli UN dokazalo prinutit USA a nebo Israel,tech stovek rezoluci,co jsou narazeny na hrebik v mistnosti nam dobre vsem zname.
Tolik desitek roku po valce,zaciname oddelovat"obili od koukolu",tedy proagandu od pravdy.
Nazis ‘offered to leave western Europe in exchange for free hand to attack USSR’
It was one of the most perplexing episodes of the Second World War which, more than 70 years on, remains shrouded in mystery.

Nakonec i jini,maji odvahu rici ,co mnozi ne ,ale,za to napadaji,aby skryli vlastni hloupost.
*"Step by step, I have arrived at the conviction that the aims of Communism in Europe are sinister and fatal.
At the Nuremberg Trials, I, together with my Russian colleague, condemned Nazi Aggression and Terror.
I believe now that Hitler and the German People did not want war. But we, England, declared war on Germany, intent on destroying it, in accordance with our principle of Balance of Power, and we were encouraged by the 'Americans'Jews around Roosevelt.
We ignored Hitler's pleading, not to enter into war. Now we are forced to realize that ...Automaticky kráceno

296988

28.9.2013 13:35

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 296988

not to enter into war. Now we are forced to realize that Hitler was right. He offered us the co-operation of Germany: instead, since 1945, we have been facing the immense power of the Soviet Empire.
I feel ashamed and humiliated to see that the aims we accused Hitler of, are being relentless pursued now, only under a different label." -- (The British Attorney General, Sir Hartle Shawcross, said in a speech at Stourbridge, March 16/84 (AP))
Historie bude jednoho dne zcela prepsana,ale ,to nebudou delat dnesni pseudohistorici.
Churchil dobre vedel,co dela spatneho,nakonc sam rekl:My nevedeme valku proti Hitlerovi,my vedeme valku proti nemeckemu narodu!
At the close of hostilities Churchill ordered 1000's and 1000's of decrypted messages, he wanted no one to see, burned within the grounds of Bletchley Park. This criminal action has deprived historians of irretrievable secrets.*

296989

28.9.2013 14:58

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296989

Potvrzením vašeho hodnocení je napadení Jugoslávie bez mandátu RB OSN a soud s Miloševičem.

V noci z 28 na 29.6.2001 byl srbský prezident Slobodan Miloševič, nezákonně převezen do Haagu, i přes zamítavé stanovisko Srbského ústavního soudu.

Soud s Miloševičem pokračoval bez důkazného obvinění až do 12.3.2006, kdy byl Miloševič (64) nalezen ve své cele mrtev.

Za téměř 5 let nedokázali Miloševiče usvědčit z vykonstruovaných obvinění. To hovoří za vše!

296993

29.9.2013 18:26

RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 296837

musim souhlasit

297037

26.9.2013 11:29

Plno polopravd

pavt 94.?.?.?

Bohužel, článek je plný polopravd či vyslovených lží. Nechci komentovat současnou situaci v Sýrii - přeci jen, je nepřehledná a potřebuje odstup. Není mi vůbec jasná motivace USA podporovat islamisty, budoucí hrozbu Izraele. Role Ruska je zde velice rozumná. Snad jedině, že by pak Izrael v případě jejich vítězství mohl udělat "preventivní válku", či že se možná současná situace oslabování Asada Izraeli zamlouvá. Jinak tomu nerozumím.

Problém je, že v článku je tolik překroucení, že jej činí nevěrohodným. Už začátek s obviňování USA na vzniku II světové války je pozoruhodný. Je pravda, že ne ní zbohatly, ale že by ji (navzdory svému tehdejšímu izolacionismu) způsobily, Hitlera nasadily atd... No, opět jedna spiklenecká teorie. Tvrzení, že korejská válka byla reakcí na krizi 1949 je komické - snad to někdo sdělil Kim Ir Senovi. Stejně tak tvrzení, že Vietnamská válka byla reakcí na ekonomický pokles v roce 1967 - přitom o pár řádků dále autor zmiňuje podezřelý Tonkinský incident už v roce 1961. Tak jak tedy? Jak je to u spikleneckých teorií obvyklé, zde logika selhává a nastupuje víra. Stejně tak Carterovo spuštění další vlna studené války, prý v reakci na ekonomický pokles. Takže vtrhnutí CCCP do Afganistánu, to autor zjevně nezaregistroval. Stejně tak není pravda, že by Lusitania neplula řádně označena pod americkou vlajkou - kromě toho, její potopení sice vyvolalo vlnu nevole, ale USA vstoupily do války až 1917 v reakci na Zimmermanův telegram. Autor je zjevně mimo při zoufalém hledání nějakých argumentů. No a Pearl Harbor - zde má trošku mišmaš překladatel. Správně konstatuje, že v něm v době útoku nebyly letadlové lodě, ale už zjevně netuší, že dle tehdejší americké námořní doktríny měla tato plavidla jen doplňkovou úlohu, americká (stejně jako japonská) doktrína počítala hlavně s bitevními loděmi. Právě jejich ztráta vedla k přehodnocení této doktríny a k překvapení všech to fungovalo (tedy až poté, co měly USA letadlových lodí dostatek a především až měly lepší letouny). Ostatně, sami Japonci v tom neměli jasno a postavili Jamato, největší bitevní loď, která si nikdy nevystřelila...
Pan editor by si měl rozmyslet, uvěřejňování článků, které se tváří jako strašně zasvědceně a spletou dohromady páté přes deváté do dokonalého nedůvěryhodného mišmaše.

296841

26.9.2013 23:22

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?

Reakce na 296841

Polopravd? Vždyť ten článek je kompletní certifikovaný blábol - bezduchá protiamerická propaganda z mešity, které může naletět jen ta nejspodnější mentální spodina.

296881

1.10.2013 15:29

RE: Plno polopravd

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 296881

A teď zpátky do Lehožumpy, kam patříme, ano? BenHur bude potěšen tvou "diverzní akcí" zde, soudruhu.

297125

27.9.2013 13:49

RE: Plno polopravd

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296841

Vtrhnutí SSSR do Afgánu... Vo tom to je, že vy máte v hlavě guláš a nejste potom schopen rozumět voč go. Když se podíváte na mapu, a víte, že USA nastolily v Íránu šáha a udělaly si tak zázemí přímo u sovětských hranic, pak začaly ten samý proces v Afganu, takže SSSR nezbylo než nějak reagovat. Ti paprdové v CK KPSS asi nereagovali nejlepším způsobem, a tak SSSR byl vtažen do afganského bordelu, k veliké radosti svině Brzezinski (kdo má s tím problém, tak sorry - taky spolupředseda americké komise za mír v Čečně (!) - větší výsměch snad nejde ani představit. Věci je třeba pojmenovat tak, jak jsou. Je to svině. Stejně jako krvavá Mad - Madeleine Korbel Albright, rozená Jana Korbelova je tlustá odporná svině, toho samého původu, nic na tom nezmění politicky korektní nadšení).

Umíte si představit, že by SSSR podobně intrikoval v Mexiku a Kanadě? To je ta americká politika, kterou máte problém pochopit. Mezi tím americké jaderné zbraně v Evropě a pak americké jaderné zbraně v Turecku - mimochodem spíš o tom byla kubánská krize - výsledkem bylo stažení amerických jaderných zbraní z Turecka, o čem ale politicky korektně zapomínají sdělit.
Dnes už odtajněné archivy USA mluví o tom, že incident v Tonkinském zálivu byla americká provokace a šáha v Íránu nastolil americký režim - kolik ještě potřebujete důkazů, aby vám svitlo?

296919

27.9.2013 15:16

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 296919

třeba má břežinský důvod sověty (či rovnou rusy?) nesnášet... možná není sám, a třeba tu nevraživost s ním sdílí celé národy... kupříkladu v pobaltí...
Umíte si představit, že by SSSR podobně intrikoval v Mexiku a Kanadě?
ty zjevně trpíš nedostatkem představivosti... nebo naivita?
a ty "důkazy", viděls nějaký, nebo jen zrovna baštíš, co ti chutná, jak to batolátko cukrátko [mrknutí jedním okem]

296924

27.9.2013 18:07

RE: Plno polopravd

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296924

Hnůj, ani pousmát nejde. Jak můžou lidi mít tak vymytej mozek. Pobaltí po r. 1990 ztratilo většinu obyvatel. Co mělo nohy uteklo, teď je potkáte běžně v celé EU jako gastarbeitry za pár šušní.

O naivitě si rozvykládáme jinde, nejlepší je obvinit někoho, ať se brání.

Představivost mám tak velkou, že si umím představit už za nějakých 15 let totální pokles Česka, díky nárůstu počtu nepřizpůsobivých. No ale vy pokračujte, tak to má být, každý má narazit na to za co bojuje.

Já jsem z těch co v politice nic nebaští a všechno ověřuji taky z jného

296933

27.9.2013 19:55

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 296933

jj, jak to šlo, tak vzali kramle, máš to dobře ověřené, i polsko je soused při baltu, který také nikdy neprchal směrem východním, je jich plné zámoří... nebo...cos to vlastně chtěl sdělit? [mrknutí jedním okem]

296939

27.9.2013 22:49

RE: Plno polopravd

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296939

Právě to. 5 mil. poláků v Anglii. Čest, tak jest.

O směru východním máš v hlavě nasráno. Kde se vzali v Rusku ty miliony němců a židů, co dnes se prokazují aspoň babičkou, aby se mohli vrátit do Vaterlandu?

296950

28.9.2013 11:22

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 296950

no no, uklidni se … vztekáním si z těch blábolů nepomůžeš, vše, co tu bylo napsáno tebou i kolegy svědčí jen o tom, že ten tvůj milovaný sojuz byl paskvil, který jen navázal na carský národnostní bordel a problém mezi rusy a ostatními etniky „vyřešil“ tak, že to už nikdo nikdy nespraví…
sojuz byl strašně fajn, všechny národy se tam v tom ráji milovaly až za hrob, ale jakmile to bylo jen trochu možný, tak odtud všichni zdrhali… až ti opadne rudá mha před očima, zamysli se trochu na těma pitomostma, co tu z tebe padaj, já vím, že tu těm zhovadilejm heslům o sovětském bratrství pár lidí věřilo, prostě blbci byli a budou, jen mě překvapuje, že i teď, kdy se tu může potkat s lidmi odtamtud… pobaltí byl jen namátkový příklad, je úplně jedno, koho vezmeme, třeba ukrajince, co jich tu bylo a je, co zadlužili celou rodinu, jen aby mohli vypadnout z ráje na západ, ono je totiž spoustu rusů i na ukrajině, a to je velká potíž ukrajinců, protože to silně snižuje jejich domácí vliv… pamatuju si na čtyři dělníky z bývalýho sojuzu, všichni „ukrajinci“, ale jeden moldavan, jeden rus, jeden rusín a jeden ukrajinec, no chlapci se měli spolu tak rádi, že nebyli schopní nejen spolu bydlet, ale ani dělat, a ne protože by si třeba smrděli, ale protože tam byl, korektně řečeno, „jistý kulturní nesoulad“, a to značný… a poláci? jejich láska k rusům je doslova pověstná, myslim, že by se většina z nich nezdráhala jim tam poslat něco z jádra…
mě je to úplně jedno, já s rusy vycházel dobře tady i za mořem, ale je mi jasný, že to s nima v „jedný domácnosti“ nefungovalo nikdy, to není nějaký můj nápad, to je čistě zkušenost, a taky si tim můžeš vysvětlit břežinského rusofobii, přece jen už je to starší pán a leccos pamatuje…[mrknutí jedním okem]

296981

28.9.2013 18:06

RE: Plno polopravd

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296981

Tak já pořad o koze, některý tu pořád o voze.

Sojuz byl paskvil, ale pořád paskvil těch samých. 90% první komunistické vlády tvořili ti, které nesmím autocenzurně jmenovat. Když chceš znát svého opravdického šéfa, polož otázku sám sobě - na koho nesmíš nadávat - ten je tvůj šéf.

Ruská carica, sice germánského původu, udělala den otevřených dveří - oficiálně pozvala všechny, kdo chtěl obdělávat půdu - tak se tam vzali miliony němců v povolží - a taky spousta židů z Česka, co už nechtěli snášet diktát rabinů. Proč by normální člověk šel někam od rodného místa? V Evropě po všech těch válkách kromě hladu a kurdějí nesvítilo nic.

Tolik snůšek, co jste dal na jedno místo, hned tak se nevidí, takže nejde ani reagovat. Takže zůstaňte spokojený, ona ta realita vás přesvědčí.

Nemá cenu přesvědčovat Ukrajince, že Moskvu neživil. Ať se obhlídne kolem sebe, koho živí teď.

296996

28.9.2013 18:47

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296996

najednou... vejš si psal, jaký to byl ten sssr chudák, co s ním zlý usa vyjebával, tak si to laskavě ujasni… a teď, když souhlasíš, že sssr byl paskvil, tak bys měl břežinskýho oslavovat, že ho chtěl rozjebat, osvobodit sovětský lid od jha žida, a přinést mu svobodu... [mrknutí jedním okem]
tak předně, pokud se chudák „sovětský lid“ nechal ožebračovat židem, tak to neni žádnej chudák, ale blb, co si to zaslouží, a to platí univerzálně...
a když chci na někoho svádět svoje potíže a nadávat, tak to bude bez tak k hovnu, pokud nebudu adresný, což znamená, když budu jmenovat věci pravými jmény, a když to nedokážu, tak si zase tu svoji ubrečenou mizérii zasloužím… chudinky, co maj „zlý šéfy“, se měli dávno spakovat, když to nejsou schopný jinak řešit, jinak zase musí pochopitelně držet zobák… hele, rómům zlořečit také ní „korektní“, znamená to, že tomu šéfuje spolek rómských mudrců včele s dežou?
potkal jsem v usa ukrajince, co se vydával za rusa, aby si přivydělal hraním dumek na garmošku američanům, co byli původem němci, a víš co, on byl původem žid a za ženu měl tatarku, a nejradši se kamarádil s čechy, páč před čechem měl pocit, že se nemusí skrývat to, že je něco jako žid…
Nemá cenu přesvědčovat Ukrajince, že Moskvu neživil. Ať se obhlídne kolem sebe, koho živí teď.
jasně, a čecha zase, že neživil socialistický bratrstvo v poušti… tohle vysvětlování ti dá asi zabrat, budeš asi muset počkat, až pamětníci vymřou...
… a když nechceš reagovat, tak nereaguj, jinak taková reakce obvykle stojí za prd… [smích]

296998

28.9.2013 22:41

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296998

Napsal jste: pokud se chudák "sovětský lid" nechal ožebračovat židem, tak to není žádný chudák, ale blb, co si to zaslouží, a to platí univerzálně.

A co takhle, kdybyste si vy pamětníku, prostudoval celou přípravu VŘSR roku 1917 v Rusku. Lid neměl žádnou moc situaci změnit. A nejlepší z Rusů byli v předstihu likvidovaní. To byste mohl vy pamětníku vědět. Na př.: Pester Lloyd napsal: Židovský car Bronstein má u sebe Číňany, kteří tvoří kordon kolem něho, aby se k němu nikdo neprobral. Chráněm tělesnou stráží několika tisíc Čínanů, vraždí tento židovský zlosyn hladem přes 43 milionů ruských lidí.
Http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/PrintArticle/2633-zkaza-slova...

A pokud se jedná o dobráka Brzezinského tak zde je výňatek z jeho studie:
PLány vlády pro budoucnost Ameriky jsou přímo spojeny s vlivem technologie a obsahují postupné budování více kontrolované a řízené společnosti. Taková společnost by byla ovládána elitou, nebrzděnou omezeními tradičních hodnot. Tato elita/tajná vláda/ by neváhala dosáhnout svých politických cílů použitím poslední moderní techniky /mikročipů/ k ovlivnění veřejného mínění a udržení společnosti pod přísným dozorem a kontrolou.

Ruský lid má co vracet. A tomu nezabrání ani pátá kolona, která je i v současné době v Rusku značně silná.

297005

29.9.2013 10:36

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 297005

vraždí tento židovský zlosyn hladem přes 43 milionů ruských lidí
to není zrovna šťastný výrok, to by se na ukrajině mohlo vysvětlovat dokonce jako popírání holokaustu ukrajinců, což je tam trestné... a co k tomu říká "bratrská" moskva? "Z depeší zveřejněných serverem WikiLeaks dokonce vyplývá, že ruský prezident Dmitrij Medvěděv upozornil ázerbájdžánského prezidenta Ilhama Alijeve, že když prohlásí hladomor za genocidu, zpochybní Rusko nároky Ázerbájdžánu na Náhorní Karabach." zajímavé že...
tak komu bude "ruský lid" co vracet, to by mě fakt zajímalo, když "trockisty" (rozuměj židobolševiky obklopené armádou číňanů) už vyčistil... nebo ještě ne? jsou ještě pod mořem a ve vzduchu? [mrknutí jedním okem]

297021

29.9.2013 17:05

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 297021

Naposled na vás reaguju. I ukrajinský hladomor je dílem stejných zločinců v čele s Bronstejnem. Delegát z Ameriky Tompson vylíčil hlad v Rusku v listu "Evening Standardu",že v krajině,kde dlel, zmíralo denně hladem 2000 lidí. Hladoví bydlí ve skrýších podzemních. Vyhladovělé ženy vlekly se k němu po kolenou, jelikož se nemohly vysílením postavit na nohy. Tělo těchto ubožáků bylo zduřelé. Když jim sáhl rukou na tělo, zůstaly na něm stopy prstů vytlačeny. Viděl jednoho dne pět dítek v jáme mrtvých z hladu.

Celý článek včetně věty: vraždí tento židovský zlosyn hladem přes 43 milionů ruských lidí, včetně zprávy o Číňanech, patří zpravodaji Pester Lloydovi. Je to dobový popis skutečných událostí. Ukrajina by se tedy musela obrátit na zemi svobody USA. Zdroj jsem uvedl v předchozím příspěvku.

297034

30.9.2013 4:23

RE: Plno polopravd

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 297034

Vložený obrázek
Neverili byste tomu,jak jsou uzitecne bolsevicko-marxisticke archivy.

297046

29.9.2013 0:45

RE: Plno polopravd

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296998

Já si to vyjasňuji, pomalu a jistě.

tak tak, všechno dělat obráceně, pozpátku, a potají ... pardon, to už je skoro citace z Klimova.

Takových jsem potkal spoustu, v metru i v Londýně i v Berlíně. Nevím proč se mi pokaždé chtělo kopnout rovnou do toho ksichtu.

Sranda, když takový čecháček se opře do politiky. Nerozumí vůbec ničemu, jenom že v kapse má momentálně nějaké koruny.

297008

29.9.2013 10:20

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 297008

kde sem to jenom o tom "čecháčkovství" slyšel... hmmm, asi myslíš sebe, "čecháčka" ztraceného v cizím velkém metru, co ze zoufalství uvěřil pohádkám o zlém "Židu"?
nic si z toho nedělej, lidi věří různým věcem, zvlášť když se staly jinde a dávno, klidně přeskoč klimovy a podobná "veledíla" a přečti si rovnou bibli... ostatně i klimov ke svým závěrům došel po důkladném studování bible a "satanského genu"... [překvapení] [chechtot]

297020

29.9.2013 10:54

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 297020

Zapomněl jste mu poradit,nečecháku,aby se poučil z Tóry. Kam se na ni hrabe bible,a také u sandinávských poslanců,kteří chtějí legalizovat incest. Takže Tóra i skandinávští poslanci mají jasno. Nebo třeba pomocí kmenových buněk vykuchaných z ukrajinských novorozenců -super kvality-vám navrátí mladost,sexuální výkonnost a apetit. Kam se hrabou zvířata na tuto verbež.

297023

1.10.2013 13:45

RE: Plno polopravd

mtk 88.?.?.?

Reakce na 297023

> Kamse na ni hrabe bible,a také u sandinávských poslanců,kteří chtějí legalizovat incest. Takže Tóra i skandinávští poslanci mají jasno.
To je přeci jasné, vikingové jsou zapomenutým židovským kmenem, který tam teď zle zatápí vikingům-konvertitům (ke křesťanství,nebo co). Uf, ale dá to makačku to tak vymyslet. [chechtot]

297118

1.10.2013 15:05

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 297118

[chechtot]
jj, ale kam se hrabe bible na tóru
[chechtot]

297121

1.10.2013 15:24

RE: Plno polopravd

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 297023

Tóra je sice součástí Bible (SZ), ale to nevadí, důležité je, jak hrozivě to zní... [chechtot]

297123

2.10.2013 9:13

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 297123

Jak vidím, Hestroy, jste velký znalec. Vaše dojmy a pocity ale nestačí. Realita je zde, psaná černé na bílém: citáty z Talmudu- zdroj:
http://www.protivánek.cz/knihy/citátyztalmudu.html

Nebo třeba sousoší dvou mužů stojících na plastické mapě ČR-na kterou močí-autor David Černý. Jak by asi reagovali židé,kdyby další umělec provedl stejnou plastiku dvou nahých mužů (gojímů), stojících na mapě Izraele na kterou močí?

Nebo třeba Jordan Maxwel, který vysvětluje pravý význam slov v bibli dle židovské duchovní nauky
The Bible end Times § Prehistory

A tady: Opravdu židovsko-křesťanská civilizace?
http://abbatos.wordpress.com/2012/01/18/opravdu-zidovsko-krest..

A tady: The Second World Congress for the Synthesis of Science and Religion held in Calcutta in January 1997.

Není možné do budoucna pokračovat dle starého biblického konceptu. To je světové veřejnosti v současné době již jasné. A bez hrozivých dojmů.

297180

28.9.2013 0:37

RE: Plno polopravd

disident 88.?.?.?

Reakce na 296924

operovat s pobaltskými národy je scestné.Na př.Estonsko historicky nemělo do roku 1918 svůj vlatní stát,jelikož postupně patřilo Vikingům,řádu německých rytířů,Dánsku,Polsku,Švédsku a nakonec ruské carské říši.Pobaltské národy se ve 2.světové válce dobrovolně po boku Německa zúčastnily válečných operací proti spojencům(divize Waffen SS) a co je nejhorší,co se týká holocaustu,tak ve své brutalitě předčily své německé spojence,kterým to bylo v mnoha případech nepříjemné.(Estonsko bylo prohlášeno jako první země "čistá od Židů"[mrknutí jedním okem].Za tento jejich postup bylo logické,že jejich území bylo okupováno a nakonec připojeno k SSSR.Zatím se na Západě neobjevily známky lítosti,že východní Prusko bylo rozděleno mezi Polsko a SSSR.Autor poznámky pláče na nesprávném hrobě jsa iniciován havlovskou propagandou.Chování pobaltských zemí za II,svět.války bylo velmi dobře zpracováno v britských a francouzských dokumentech,které běžely v naší televizi.

296958

27.9.2013 17:09

RE: Plno polopravd

dub 89.?.?.?

Reakce na 296919

no velký zbyg je sice svině a zmrd, ale je to jeden, a možná snad i jediný, z nepřátel lidí, kterýho si lze jako nepřítele vážit - vždycky byl upřímnej a říkal co si myslí na plnou hubu.
takže vždycky každej věděl, na čem s nim je.

296929

27.9.2013 14:06

RE: Plno polopravd

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 296841

Pokud Vám "není jasná motivace USA podporovat islamisty",je zbytečné cokoli Vám říkat....zřejmě Vám uniká pointa příběhu i modus operandi USA... [velký smích]

296921

27.9.2013 21:26

RE: Plno polopravd

Olas 89.?.?.?

Reakce na 296841

Jak vidím, jste informovaný víc než většina. Buďte tak laskav a napište který stát má nejvíce vojenských základen na cizím území. Rád a věřím, že nejen já se nechám vámi poučit.

296947

27.9.2013 23:47

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?

Reakce na 296947

>Buďte tak laskav a napište který stát má nejvíce vojenských základen na cizím území.

Uvažujete jako morče. Dejte tu svou otázku do rámce období před 2. světovou válkou a sledujte vývoj. Japonci se s žádným vyhlášením války proti USA neobtěžovali - prostě napadli Pearl Harbor. Hitler, kterému tento schizoidní článek přisuzuje roli pouhého diváka který se do 2. světové války nějak připletl, USA válku vyhlásil, než začal střílet. Američani zvedli hozenou rukavici a po válce se postarali o to aby je všelijaká světová pakáž znovu neobtěžovala.

Dnes se americké vojenské instalace v cizině se dějou jen se souhlasem místních vlád. Ukažte mi jeden případ s odkazem ve kterém zahraniční vláda požádala o zrušení US vojenské základny na svém území a amíci tu žádost prostě ignorovali. Kdyby Husajn nechal Kuwait napokoji zrovna tak jako bin Laden americký vzdušný prostor, tak by se žádné války v Iráku a Afghánistánu nekonaly. Na amíky se musí jinak, ale na to ta mešitová sebranka která se páří s ovcema a kozama může těžko přijít.

296954

28.9.2013 15:22

RE: Plno polopravd

moucha 178.?.?.?

Reakce na 296954

Napadnu Tě rychle a tvrdě. Přesně tak jako bin Laden napadl "americký vzdušný prostor". Na amíky se prostě musí jinak, oni jsou "vyjímečný národ". [chechtot] [smích]

296994

29.9.2013 0:51

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 172.?.?.?

Reakce na 296994

Právě že nejsou výjimečný národ: Japonec a Němec si začali a dostali pres držku. Ti výjimečně blbí, co se nepoučili z historie, taky dostali přes držku. Afghánci jsou teda namíchnutý, protože jim tam křesťani chčijou na tu jejich Mohamedem zaslíbenou zem, ale na to měli myslet když nechali bin Ladena vegetovat v zemi.

297009

29.9.2013 2:58

RE: Plno polopravd

petesv 95.?.?.?

Reakce na 297009

Bin Ladin je kompletně americká loutka, kdo ani toto nechápe, jak může chápat vůbec něco?

297011

29.9.2013 12:47

RE: Plno polopravd

moucha 178.?.?.?

Reakce na 297009

Začnu v půl druhý a ve dvě si dám kafe, nebudeme se patlat v detailech při plnění tohohle velkýho úkolu. To je přímo z vaší amerikánské dílny: to zavání pýchou, to zavání bombardováním. A já nemám tyto věci rád. [smích]

297026

29.9.2013 3:15

RE: Plno polopravd

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296954

Takový blábol jsem četl snad posledně na iDnes. Ten Zvědavec se stává čím dal, tím víc tím samým co iDnes - pro bezmozky. Smůla, těch je opravdu hodně. Nakonec židé možná mají pravdu, je to dobytek, co je prostě dobytek, a nic lepšího si nezaslouží.

297012

29.9.2013 9:02

RE: Plno polopravd

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 297012

Klídek, to množství insájdrů co na Zvědavci působí, jsou námezdní pacholci,kteří jinačí nebudou. Mají to v popisu práce.A svědčí to o tom, že mnohým Zvědavec stále pije krev.

297016

24.11.2015 11:00

RE: Plno polopravd

marp 78.?.?.?

Reakce na 296841

Re: "Stejně tak není pravda, že by Lusitania neplula řádně označena pod americkou vlajkou"
Potopená Lusitania byla RMS Lusitania, tedy ROYAL Mail Ship, a proto pod americkou vlajkou plula sotva.

342248

28.9.2013 11:01

Pozor, pozor - ministr USraele kečupový Kerry jede do ČR

r.m. 80.?.?.?

Přijede do Horního Benešova podívat se odkud je jeho pradědeček. Ve zpravodajství mluvil jakýsi občan starého Bruntálu a řekl: "moc vzpomínek na pana Khona tu už není."
Tak vida, další mezinárodní zločinec židovského původu, vrah civilního obyvatelstva, vyvolený nadčlověk, zloděj půdy.
Takhle močit na hroby svých umučených příbuzných to chce talent mister Kerrykhon.

296976

Příspěvků: 69

26.09. 03:07 Robert Nohejl  Dnesni valka ,je valkou jinych rozmeru,likvidace lidi ve velkem.
26.09. 10:46  RE: Dnesni valka ,je valkou jinych rozmeru,likvidace lidi ve velkem.
27.09. 09:14 Viny  RE: Dnesni valka ,je valkou jinych rozmeru,likvidace lidi ve velkem.
26.09. 05:36  - - | - -
26.09. 06:53  RE: - - | - -
26.09. 07:02 steve  RE: - - | - -
26.09. 08:08 Moiry  RE: - - | - -
26.09. 07:59 Moiry  RE: - - | - -
26.09. 09:23  To je děs,
26.09. 09:35 fohat  Tvurci nebo Strážci...
26.09. 13:22 Moiry  RE: Tvurci nebo Strážci...
26.09. 09:59 kulich  RE: - - | - -
28.09. 07:19 petesv  RE: - - | - -
26.09. 10:19  Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
26.09. 16:27 pavt  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
26.09. 17:14 steve  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 06:29 petesv  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
26.09. 21:52  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
27.09. 03:38  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
27.09. 10:09  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 03:08  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 19:50  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
30.09. 01:42  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
27.09. 10:24 janko  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
27.09. 10:57 Viny  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
27.09. 02:42 Robert Nohejl  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
27.09. 10:05  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 03:53 Robert Nohejl  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 08:39  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 11:25  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 13:28 Robert Nohejl  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 13:35 Robert Nohejl  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
28.09. 14:58  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
29.09. 18:26  RE: Osobně mám problém hned s prvním odstavcem
26.09. 11:29 pavt  Plno polopravd
26.09. 23:22  RE: Plno polopravd
01.10. 15:29 hestroy  RE: Plno polopravd
27.09. 13:49 petesv  RE: Plno polopravd
27.09. 15:16  RE: Plno polopravd
27.09. 18:07 petesv  RE: Plno polopravd
27.09. 19:55  RE: Plno polopravd
27.09. 22:49 petesv  RE: Plno polopravd
28.09. 11:22  RE: Plno polopravd
28.09. 18:06 petesv  RE: Plno polopravd
28.09. 18:47  RE: Plno polopravd
28.09. 22:41  RE: Plno polopravd
29.09. 10:36  RE: Plno polopravd
29.09. 17:05  RE: Plno polopravd
30.09. 04:23 Robert Nohejl  RE: Plno polopravd
29.09. 00:45 petesv  RE: Plno polopravd
29.09. 10:20  RE: Plno polopravd
29.09. 10:54  RE: Plno polopravd
01.10. 13:45 mtk  RE: Plno polopravd
01.10. 15:05  RE: Plno polopravd
01.10. 15:24 hestroy  RE: Plno polopravd
02.10. 09:13  RE: Plno polopravd
28.09. 00:37 disident  RE: Plno polopravd
27.09. 17:09 dub  RE: Plno polopravd
27.09. 14:06 Emil Robot  RE: Plno polopravd
27.09. 21:26 Olas  RE: Plno polopravd
27.09. 23:47  RE: Plno polopravd
28.09. 15:22 moucha  RE: Plno polopravd
29.09. 00:51  RE: Plno polopravd
29.09. 02:58 petesv  RE: Plno polopravd
29.09. 12:47 moucha  RE: Plno polopravd
29.09. 03:15 petesv  RE: Plno polopravd
29.09. 09:02  RE: Plno polopravd
24.11. 11:00 marp  RE: Plno polopravd
28.09. 11:01 r.m.  Pozor, pozor - ministr USraele kečupový Kerry jede do ČR

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 12

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
250 775,35 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 397