Diskuze k článku

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Příspěvků 90

26.4.2003 17:53

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

vrchni rabin Ariel 64.?.?.?

Ariel Sharon:
"We control America"
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it."
- Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001.

"Israel controls the United States Senate."
- Sen. William Fulbright

http://abbc.com/islam/english/toread/frnklin.htm

12863

27.4.2003 1:38

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Yari 65.?.?.?

Reakce na 12863

Nemas to trosku casovo posunute...??? Nebo se ti vzdycky vsechno hodi...???

12873

27.4.2003 15:51

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12873

Anonymita by nemela lidi zbavovat slusneho osloveni.

12894

28.4.2003 4:34

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 12863

You must be out of your mind !

12945

29.4.2003 14:13

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12945

You must be out of your mind !

Nez jeden, sam z anonymni pane Malino, druhemu hned neco nevybirave pise, mel se by se nejdrive zamyslit, na co odpovida.
V anglictine you = vy i ty, ale v cestine se neznamym lidem zasadne ze slusnosti vyka, nikoliv tyka. To se vam ovsem nehodi, protoze mnozi z vas, nemluvim o predeslem prispevku, kde jde pouze o lezerni ton, z prispevovatelu potrebuji tykani, aby mohli prejit lehce k nadavani, to s vykanim totiz nejde...
Normalne v zivote take nekomu cizimu netykate, jenom kdyz se hadate a ztratite sebekontrolu nad slusnym chovanim. Tento prispevek patri vam, nikoliv predeslemu, tam jsem to nechtela takto rozebirat, nestalo to za to...

13032

27.4.2003 2:57

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

In 1868 while preaching a funeral, Rabbi Reichorn (Rzeichorn) stated, "Wars are the Jews' harvests," and they are certainly reaping a bloody and bountiful harvest (working under another name and in a different occupation) in Iraq.
To cap it all, Jews were perceived as dangerous enemies of Germany after Samuel Untermeyer, the leader of the World Jewish Economic Federation, declared war on Germany on August 6 1933. (Edwin Black The Transfer Agreement: the Untold Story of the Secret Pact between the Third Reich and Palestine (1984) pp272-277) According to Black, 'The one man who most embodied the potential death blow to Germany was Samuel Untermeyer.' (p 369).
Dnes v Americe je to Rumsfeld a jeho klika ,kteri maji velke prijmy z valecneho prumyslu a tak uvodni priklad je ze zide vydelavaji horentni prijmy na valkach ,tak ,jak zbohatl pres noc Rothchild.Krestane stale nemuzou pochopit ,jak jsou vyuzivani po vsech strankach k tomu ,aby nad sebou ustanovili bohace ze sve vlastni kratkozrakosti.

12875

27.4.2003 7:14

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Vaclav 24.?.?.?

"Američané nepřišli do Iráku kvůli našemu osvobození, jsou to jen opakované lži, jedná se o okupaci Iráku k uloupení našeho bohatstvi - nafty."
Neni k tomu potreba ani nic dodavat. Snad jen, ze kdyz uz to takto kazdy v Iraku vi, tak dlouhodobou okupaci nebudou mit Americane vubec jednoduchou. I celo-svetove nasledky jsou a hlavne jeste budou prinejmensim velmi neprijemne.

12879

28.4.2003 19:04

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 12879

Jak tezke ?
To jako ze iracke zeny a deti vezmou kameny a vyzenou zase za hranice zeme celou americkou armadu ??
Nebo ze se nejaka vyssi moc na ameriku konecne nastve zacne velka boure jeden blesk za druhym bude nicit americke tanky a letadla ??
Nemyslite doufam, ze se postavi proti americe ostatni jejich spojenci, protoze predchozi varianty jsou pravdepodnejsi

12971

27.4.2003 16:00

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Macejko Fr 68.?.?.?

Mně by v prvé řadě zajímal fakt, kdo a proč způsobil výbuch skladiště zbraní v Baghdadu. Samozřejmě, že by se mělo vést neutrální vyšetřování a potrestat viníky neob napravit chyby. Obviňovat někoho bez faktů, jenom podle toho,že "Někdo někde něco řek" absolutně nepřispívá k hodnověrnosti žurnalitiky a potom ten plátek dostává punc "Ukecanosti" a nikdo ho nebere vážně. Tedy alespoň ne ti normální lidé.

12895

27.4.2003 22:14

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12895

Kdybyste si chtel vsimnout, tak byste zjistil, ze zprava byla primo od mistniho zdroje. Snad se nedomnivate, ze ti chudaci Iracani nemaji jinou zabavu, nez si zpusobovovat sami sobe nestesti? Maji ho snad malo? A navic se to nestalo poprve, i to je uvedene v clanku.Kdyz chcete zurnalistiku akorat jen podle vaseho gusta, tak nesesedte pred pocitacem a dojdete si pro zpravy osobne.

12919

28.4.2003 0:36

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12919

Tí Iračania zas nie sú taký konzistentný národ, ako by sa vám možno zdalo. Ale máte pravdu, nie je pravdepodobné, že by tam nejakí miestni rozkrádali zbrane a buchlo im to tam pritom.

12924

28.4.2003 0:55

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v p

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 12919

Takze kdyz ja jako ocity svedek reknu ze se slunce toci okolo zeme, meli by mi vsichni verit jenom protoze jsem ocity svedek? to snad nemyslite vazne.

>Kdybyste si chtel vsimnout, tak byste zjistil, ze zprava byla
>primo od mistniho zdroje. Snad se nedomnivate, ze ti chudaci
>Iracani nemaji jinou zabavu, nez si zpusobovovat sami sobe
>nestesti? Maji ho snad malo? A navic se to nestalo poprve, i to
>je uvedene v clanku.Kdyz chcete zurnalistiku akorat jen podle
>vaseho gusta, tak nesesedte pred pocitacem a dojdete si pro
>zpravy osobne.

12929

29.4.2003 14:27

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v p

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12929

Nemusite zbytecne filosofovat co je jasne. Lidi, kteri byli primo na miste anebo mistni zprava je urcite verohodnejsi, nez co jeden pise nejen nahony vzdalen mistu, ale i nahony vzdalen realite. To je vase chyba, vase neduverivost a vase vec. Neplati vseobecne.

13033

28.4.2003 3:09

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Demokraticky stat by nikdy nemel napadnout jiny demokraticky stat,pokud ,ten stat je opravdu do slova a do pismene demokraticky.Na ,kolik je demokraticka Australie ,kdy i po propagande ve vsech zdelovacich prostredkach z pocatku bylo vic ,jak 80% obcanu proti valce a presto premier ustanovil ,ze Australie vezme ucast po boku "koalice".Bude Irak ,taky ,takovym "demokratickym "statem ,kde jeden politik vezme zbytek statu do valky!!!!! Jestli by byl ,tak je pro ne lepsi feudalni system a nebo vzit zpet Saddam Husejna.

12936

28.4.2003 4:36

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

HONZA MALINA malinahonza (zavináč) msn (tečka) com 198.?.?.?

Inspektor Clouseau znovu zasahuje

Honza Malina
V posledních dnech se dějí věci.
Schůze sovětských soudruhů s jejich francouzskými a německými partnery "v akci"
v Leningradu, pardon Svatém Petrohradu, je jenom začátkem této kompromotující
ságy a hry na "přátelství a spolupráci"
ze strany Putinova komunistického Ruska a spol. vůči Spojeným Státům.
OSN a její opozice prostřednictvím bosse OSN Koffee Anana ke skončení embarga
na vývoz ropy, embarga uvaleného na Iraq v 90. letech, je také něco,
co je nutné podrobně vysvětlit.
Vsadil bych se, i když zásadně nečtu tisk v České republice, že tyto důležité
skutečnosti nejsou soudruhům redaktorům právě po chuti a tak se snaží
za každou cenu se jim vyhnout, tedy zásadně o nich nepsat.
Čtenáři by si totiž mohli vzpomenout, že i Česká respůblika nemá co se týče Iráqu
a prodeje zbraní, také čisté svědomí.
Čtenáři by si ovšem mohli dát do souvislosti i následující šokující zprávu,
že vrchní "inspektor" Hans "Clouseau" Blix obdržel v roce 1987 čestný
doktorát z University v Moskvě !!!

Tato zpráva byla zveřejněna teprve teď 22. dubna, prostřednictvím agentury Reuters
a dalších.

Podstatou zůstává, zejména jak podrobně vysvětlil ve svém programu renomovaný
konservativní radiový host Rush Limbaugh, že Hans "Clouseau" Blix dostal tento
komunistický doktorát za svou roli v případu Černobyl v roce 1986.

Blix rutinně zamaskoval, co se dalo a zatajil světu, že Černobyl i nadále zůstává
do této doby nebezpečnou oblastí a že tato atomová elektrárna a její explodující reaktor jsou nadále do této doby nebezpečným problémem.
Explose totiž pokračují, velikost této elektrárny, tohoto díla
komunistické zpupnosti a velikášství, jsou toho nemalou příčinou a Hans Blix
sám rutinně a zřejmě i záměrně zbabral v následné inspekci Černobylu, co se dalo.
Za to byl ovšem komunisty vyznamenán čestným doktorátem z Moskevské University,
doktorátem, kterému by se každý poctivý a slušný vědec snažil vyhnout za každou
cenu a neměl by s komunistickou "vědou" a dalšími komunistickými "záležitostmi"
nikdy nic společného.
Hans "Clouseau" Blix prokázal světu, že komunistická "věda" a další komunistické
"záležitosti" jsou mu milejší než pravda a poctivá analýza nastalé skutečnosti.

V rozhovoru s americkými médii Blix prohlásil, že "jeho team je připraven se vrátit
do Iráqu a pokračovat v inspekcích ........"

Do dnešní doby ovšem Blix nepřišel s jakýmikoliv positivními výsledky v hledání
zbraní hromadného vraždění a ničení.

Podle zpravodajských zdrojů americké a britské služby byly tyto zbraně dodány
právě zeKráceno (Editor)

12946

29.4.2003 9:47

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

idiot 193.?.?.?

Reakce na 12946

další vymytý bezmozkový dement?
vítej v klubu!

13022

28.4.2003 7:16

O Cernobylu

Honza (USA) 65.?.?.?

Pane Malina,
Jen tak na okraj; tady u nas se dost povida o tom jak to doopravdy bylo s Cernobylem. Proc si dospeli technikove s odbornym vzdelanim "hrali" s atomovou elektrarnou a vypnuli vsechny pojistne mechanizmy? A nebo si nehrali a byli podplaceni? Kdo z toho mel prospech? Byla tohle skutecne nahodna katastrofa? Kdyz si myslite ze ano, take si myslite ze tenkrat ta katastrofa Sovetskeho nadzvukoveho dopravniho letadla na letecke vystave v Parizi byla take nestastna nahoda?

12948

28.4.2003 7:58

RE: O Cernobylu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 12948

> Byla tohle skutecne nahodna katastrofa?
>Kdyz si myslite ze ano, take si myslite ze tenkrat ta katastrofa
>Sovetskeho nadzvukoveho dopravniho letadla na letecke >vystave v
>Parizi byla take nestastna nahoda?
==========================================
Nestastna nahoda. Ja bych spis pouzil vyraz "komunisticky slendrian"........

12949

28.4.2003 16:39

RE: O Cernobylu

Macejko Fr 68.?.?.?

Reakce na 12949

Vzpomeňte na případ ponorky Kursk. Nejdříve ji při manévrech měly potopit americké lodě, potom to nebylo jasně vysvětleno a nakonec komunistická Putinova vláda nechala udusit asi 18 členů posádky, kteří ještě mohli být zachráněni včasným zásahem. Příčinou byl výbuch vlastního torpeda, které protrhlo předek ponorky a zapříčinilo její zkázu. Stačí si vzpomenout na ruskou likvidaci "Čečenských teroristů ",kteří přepadli moskevské divadlo a po zásahu ruských bezpečnostních sil bylo zabito mnohokráte více nevinných lidí než teroristů.Komunismus,náboženský fanatizmus, nyní specielně mluvím o mohamedánech (sebevražedné útoky)necení lidský život ani na úroveň divokých psů.

12967

29.4.2003 14:29

RE: O Cernobylu

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12949

Nestastna nahoda. Ja bych spis pouzil vyraz "komunisticky slendrian"........
ale tady ten clanek zrovna mluvi o americkem
slendrianu. Proc stale ta neobjektivnost a zaujatost?
Svet rozhodne neni cernobily, jak nam ho tu predkladate stale vy.

13034

29.4.2003 14:35

RE: O Cernobylu

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13034

Toto Re platilo Mikinovi, ale samozrejme, ze nejenom jemu.

13036

29.4.2003 8:44

RE: O Cernobylu

Macejko Fr 68.?.?.?

Reakce na 12948

Pane Jane, Vy jste skutečně genitál, tedy pardon genius. Ohledně toho Černobylu, jak to bylo s tím podplacením celé té technicky vyspělé vedoucí směny, aby to bouchlo. Tu už tenkrát asi musel Saddam Hussein s Bin Ladinem naplánovat a pak zaplatit nějakou tu miliardu těm rodinám sebevrahů. Vidíte, jak si na ty mohamedány musíme dávat bedlivý pozor. Ale jen tak na okraj, viděl jste vůbec někdy atomový reaktor a víte jak pracuje ?Jaké jsou rozdíly mezi zabezpečovací technikou provozu Ruských a Západních modelů? Ta ruská technologie je hazardem i pro archanděly, natožpak po ruské inženýry.

13016

28.4.2003 18:43

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Honza (USA) 65.?.?.?

Ahoj Mikyne,
O tom Cernobylu jsou to zatim jeste dohady. O te katastrofe Sovetskeho nadzvukoveho letadla kteremu se rikalo 'Konkordskij', to jsou fakta. Britska M16 pomoci dvojiteho agenta dodala Sovetske spionazni sluzbe kopie planu anglo-francouzskeho Concordu. Plan byl originalni az na jednu vyjimku, kde tam zabudovali strukturalni vadu. Pri demonstracnim letu v Parizi, kratce po startu sovetskeho Concordu, proti nemu vyslali vojenskou stihacku letici na 'collision course.' Pilot sovetskeho letadla, aby se kolizi vyhnul, musel udelat ostry vyhybaci manevr pri nemz se sovetsky Concord rozlomil a ztroskotal. Tehdy se ta katastrofa oficialne vysvetlovala jako 'pilot's error' a noviny psaly jak se sovetsky pilot chtel predvadet, atd.

P.S. Diky za podporu kdyz jsme pred nekolika tydny diskutovali o diskriminaci proti Ceskym Romum. Vidis, i kdyz o spouste veci nesouhlasime, na necem se shodnem.

12970

29.4.2003 8:07

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Macejko Fr 68.?.?.?

Reakce na 12970

Je to fakt sabotáž špionážní centrály M16. Voni totiž ti imperiálisti do těch plánů schválně nenapsali, že se s tím Concordem nesmí zatáčet a jak pilot zatáh za páku, tak se nesmíme divit, že se Concord rozlomil.

13015

28.4.2003 19:30

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Honza (USA) 65.?.?.?

"mluvím o mohamedánech (sebevražedné útoky) necení lidský život
ani na úroveň divokých psů."

Je tezko verit ze by se clovek obetoval jen tak pro nic za nic. Lidske bomby jsou jen vyrazem zoufalstvi - jak take bojovat proti protivnikovi ktery je mnohem silnejsi a dela vsechno co je v jeho silach aby ucinil vas zivot nesnesitelny a zivoty vasich bliznich plny utrpeni?

O soucastnem konfliktu mezi Judeo-Christianity and Moslems bych jenom chtel dodat ze to se nam to zabiji kdyz ztraty na nasi strane jsou tak male a ztraty protivnika tak neporovnatelne vetsi.

12973

28.4.2003 20:36

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

brnak 68.?.?.?

Reakce na 12973

Je tezko verit ze by se clovek obetoval jen tak pro nic za nic. Lidske bomby jsou jen vyrazem zoufalstvi - jak take bojovat proti protivnikovi ktery je mnohem silnejsi a dela vsechno co je v jeho silach aby ucinil vas zivot nesnesitelny a zivoty vasich bliznich plny utrpeni?
=================================
Jak jiste vime, tak Islam povoluje 4 manzelky, takze neni nic zvlastniho, kdyz ma rodina 25 deti. Stavaji se pripady, ze pri narozeni ditete rodice zmrzaci dite, aby mohlo vice vyzebrat na ulici. Obycejne jim zlomi ruku a privazi za zada, aby tak srostla a jak dite zacne chodit, tak ho poslou zebrat. Dalsi vec co kaze Islam, ze zivot na zemi je jenom takova priprava na nekonecny zivot v blahobytu s Alahe. Takze cim driv se ve jmenu Alahu zabiji, tim lepe. Tak tam na ne ceka 72 panen, ktere ten sebevrah muze smiknout. Kdyz jeste fungoval Saddam, tak kazda rodina, ktera zabalila sve dite do vybusnin a poslala je do israelskeho autobusu vybuchnout, dostala 25 tisic dolaru, kdyz rocni prijem rodiny je tam mene nez jeden tisic dolaru.
Zda se to postavene na hlavu, ale je to tak. Ja to tam na vlastni oci videl.

12975

28.4.2003 23:49

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12975

. Kdyz jeste fungoval Saddam, tak kazda rodina,
>ktera zabalila sve dite do vybusnin a poslala je do israelskeho
>autobusu vybuchnout, dostala 25 tisic dolaru, kdyz rocni prijem
>rodiny je tam mene nez jeden tisic dolaru.

>Zda se to postavene na hlavu, ale je to tak. Ja to tam na vlastni
>oci videl.

jo, a ty jsi v posledni sekunde z toho autobusu vyskocil, aby jsi nam to tu mohl sdelit, dobre, diky!!!!
stefan

12982

2.5.2003 8:20

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 12982

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

13189

28.4.2003 23:54

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

albert 12.?.?.?

Reakce na 12975

Jak jiste vime, tak Islam povoluje 4 manzelky, takze neni nic zvlastniho, kdyz ma rodina 25 deti. Stavaji se pripady, ze pri narozeni ditete rodice zmrzaci dite, aby mohlo vice vyzebrat na ulici. Obycejne jim zlomi ruku a privazi za zada, aby tak srostla a jak dite zacne chodit, tak ho poslou zebrat. Dalsi vec co kaze Islam, ze zivot na zemi je jenom takova priprava na nekonecny zivot v blahobytu s Alahe. Takze cim driv se ve jmenu Alahu zabiji, tim lepe. Tak tam na ne ceka 72 panen, ktere ten sebevrah muze smiknout. Kdyz jeste fungoval Saddam, tak kazda rodina, ktera zabalila sve dite do vybusnin a poslala je do israelskeho autobusu vybuchnout, dostala 25 tisic dolaru, kdyz rocni prijem rodiny je tam mene nez jeden tisic dolaru.
Zda se to postavene na hlavu, ale je to tak. Ja to tam na vlastni oci videl.

Mluvi-li jeden o Koranu, tak necht si rovnez nahledne do Talmudu, a porovna vsechny ty "goddies" jez Talmud obsahuje! Talmud je zidovskou Magnou Chartu, bez niz by ani zidstvo, ani moderni Israel neexistoval. A rovnez by neexistovaly ani problemy zapadniho sveta se svetem mohamedanskym, vcetne americke agrese vuci Iraku.
Sam uceny rabi rabin Wise prohlasil: "Moderni zid je produktem Talmudu".
www.endofman.com/False_Religion/talmudunmasked.htm

12984

29.4.2003 7:31

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Macejko Fr 68.?.?.?

Reakce na 12984

Pane Alberte, kdybyste měl na vybranou pouze mezi Talmudem a koránem, co vy byste pro sebe vybral ?

13011

29.4.2003 18:47

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13011

Zapaľovač.

13052

29.4.2003 1:10

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 12975

Tak hloupou a odpornou propagandu jsem už dlouho nečetl.
Uveď doložitelné zdroje!
Jsi Brňáku akorát blbeček.
Také jsem četl,že atentátníci na WTC se před smrtí
někde veselili v baru z holkama.
Taková informace pochází ze stejného zdroje - vole stará!
To musí být člověk hodně zoufalý,aby na sebe připnul výbušninu
a šel se odpálit.
Víš co ,čím mohou jinak Palestinci proti fašistické vládě Izraele
bojovat!!!
To je snadné a hodně zbabělé vraždit Palestince jak králiky
z helikoptéry nebo z tanku.
To podporuješ Brňáku. Stojíš za stejné ho...!

12985

29.4.2003 2:45

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 12985

uz jsem si myslel, ze jsi se polepsil, ale vidim, ze jsi furt ten stary sprosty a nedobry Peleska.

12993

29.4.2003 4:11

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

brnak 68.?.?.?

Reakce na 12985

Pelesaku, co Ti mam na tu Tvoji sprostarnu odpovedet??

Zajed si zase na Vaclavak a zapal tam svicku. Tentokrat za sebe. A modli se, aby Te to osvitilo.

12995

29.4.2003 6:13

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

db 212.?.?.?

Reakce na 12985

Peleško, Peleško.

Uber VOLUME.

13004

29.4.2003 7:00

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 12985

Pelisku, to se budes tak chovat az pujdeme spolu na pivo
v Praze ? Co si o tobe budou myslet cisnici ? To me chces
svojim chovanim udelat taky ostudu ?
Ja uz jsem si zacal myslet, ze jsi se dal na dobrou cestu
a co to zase vidim ? Podivej se na pana Stepana. Ten uz
se chova jak pravy gentleman. Kdyz to na tebe prijde, tak
se jdi projit na hodinku ci dve a pak se ti bude lepsi a beze
zlobi psat. Tady na Zvedavci se vymenuji nazory a diskutuje
se a nenapada hrube jeden druheho. Jeste si zacnou lide o
tobe myslet, ze jsi clovek bez vzdelani a ze jsi vyrostl nekde
mezi barbary.

13007

29.4.2003 7:52

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Macejko Fr 68.?.?.?

Reakce na 12985

Pane Peleška v tomto případě jedině hlavou, ale protože ji maji jaksi zafáčovanou, ( zblbí fanatici) tak bojují za vítězství Palestiny až do jejího úplného zničení.Vy již jste viděl aby imáni nebo mohamedánští pohlaváři šli příkladem martyrů, vzali na sebe granáty a šli se odprásknout? Víte jak by se potom u toho Alláha v tom nebi měli ? Ale jak je vidno, tak se jim tam moc nechce.Posílat někoho na smrt, aby on se měl dobře na zemi......to je morálka gangsterů a ti by měli mít především peklo již tu na zemi.

13012

29.4.2003 9:09

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12985

toš info o islame, ak potrebujete doplniť vedomosti:
ftp://ftp.sac.sk/pub/sac/educult/islam.zip

Aby sa človek obložil výbušninami a nechal sa rozhodiť po okolí potrebuje mať dostatočnu neúctu k životu svojmu a k životu iných. Takýto spôsob odchodu zo sveta je schvaľovaný islamskými náboženskými vodcami. Mnohí palestínski náboženskí vodcovia si vychoávajú fanatických adeptov k samovražedným atentátom, pretože veria, že si to želá Alah. Rozumiete? Nechať sa rozhodiť, to nie je vec do diskusie, to je prejav náboženského fanatizmu a ako taký je nelogický, avšak existujúci fenomén.

Víš co ,čím mohou jinak Palestinci proti fašistické vládě Izraele
bojovat!!!
------------------------------------------------------------------
Toto je práve Palestínsky problém, mali by sa snažiť už konečne dohodnúť.

13018

29.4.2003 19:30

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13018

Víš co ,čím mohou jinak Palestinci proti fašistické vládě Izraele
bojovat!!!
------------------------------------------------------------------
Toto je práve Palestínsky problém, mali by sa snažiť už konečne dohodnúť.

Oh ta bozi prostoto, ona je s nacistickou genocidou a okupaci mozna dohoda ? Maji se na ne hezky usmivat a slusne zdravit ? To jsou neocenitelne rady. Ovsem vas problem to neni, pisete si tady jen tak pro zabavu (ovsem mam podezreni, ze z vaznejsiho duvodu, vase prispevky tomu dosvedcuji, nemuzete se zakamuflovat), nezalezi vam vubec na nejakych Palestincich a jejich tragickem osudu, ktery si sami nezavinili. A kdyz uz chcete mluvit o nabozenskem fanatismu, co takhle z jineho soudku, toho krestanskeho: Je znamo, ze Bush je velmi pobozny, stale se modli a ma vnuknuti primo od Boha, ze jedna spravne, kdyz jde do kazde valky, ma jeho pozehnani, on to vi, (pozn: to neni primo rouhani se tak zbozneho cloveka?? Myslet si, ze je nejakym prorokem k zabijeni??? Vite, ze Hitler delal to same????) Bush vyhrozuje totiz spouste jinych zemi, ktere ho nebudou poslouchat na slovo, a ta preventivni valka byla vedena proti zemi, ktera mela strasne zaostalou vojenskou techniku a dosud ty zatracene neobjevene ZHN, a temi prece Saddam ohrozoval cely svet a hlavne preci Ameriku (ona je tam podle potreby dopravi, kdyz ovlada Irak, jak jsem psala, ma jich sama dost k dispozici pro cely svet, natoz na svetove predstaveni pro Irak). I kdyby se tam nasly, tak kazdeho logicky napadne, proc je tedy Saddam nepouzil, kdyz uz bylo vsechno pro neho ztracene? Pane Grahame, kdyz se tak ohromne ve vsem vyznate, nemohl byste nam to osvetlit? : toš info o islame, ak potrebujete doplniť vedomosti: UPOZORNENI: TOHLE NENI INFO O ISLAMU:
ftp://ftp.sac.sk/pub/sac/educult/islam.zip SIONISTI SE VELMI INTENZIVNE VENUJI TVORBE STRANEK O ISLAMU ZA UCELEM JEHO ZFALSOVANI A TIM VYLOZENE JEHO POSKOZENI , TO JE TA JEJICH MEDIALNI PROHNANOST. Kdyz tady tak rad pisete prispevky porad o islamu, tak byste predne mel opravdu neco o nem vedet, ze skutecnych zdroju a ne nam tady podavat jen vas osobni, zaujaty a nicim nepodlozeny nazor, anebo ho nam predkladate ze zfalsovanych zdroju, ktere se vam jenom hodi pro vasi nenavist k jinemu nabozenstvi, o kterem fakticky nic nevite. Tady jste se zminil, ze neustale psani proti zidum je problem u pisatele a ne v zidech. Musim vas upozornit, ze delate uplne to same s muslimy… A ono tech fanatickych zidu prahnouci po svetovlade je dnes plno primo v americke vlade, urcite vam je nemusim vyjmenovavat, krome Bushe jsou to ti ostatni jestraby. A pro pro izraelskou vladu se uz pouziva stejne slovo: jestrabi, to je totiz jedno a to same, nenavist k jinemu nabozenstvi, proto zidi tak fanaticky fandi Americe!!!!!! Vzdyt diky prave ji delaji to co delaji…az se jednou zhrouti, zhrouti se i s ni, NIC NA SVETE NETRVA VECNE. BYLA CISARSTVI, BYLY SVETOVE MOCNOSTI A KDE JSOU DNES???

13054

30.4.2003 9:43

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13054

Oh ta bozi prostoto, ona je s nacistickou genocidou a okupaci mozna dohoda ?
-----------------------------------------------------------------
Bola možná, keď konflikt začal (1948). Teraz už vlastne nie je o čom. Palestínci vedú prehratú vojnu. Toto potrvá, kým sa znovu nezmení geopolitická systuácia. To sa stane za dvoch podmienok:
1. minie sa ropa
2. vrati sa Ježiš
Dovtedy budú môcť Palestíncky vodcovia buď plýtvať ľudom svojim na prehratý boj, aby sa propagovali (ono mŕtve deti radi uverejnia v každej televízii), alebo začať s diplomatickými ústupkami, žiť v mieri a čakať, kým populačne prevýšia židov. (Čo nie je také fotogenické, takže sa k tomu neuchýlia, že?)

Že si Bush myslí, že je avatar nie je prekvapujúce, myslel si to o sebe už Washington. Čiže nič nové.
Hitler na druhej strane nebol pobožný v zmysle náležitosti k nejakej cirkvy. Skôr si vymyslel vlastné náboženstvo.

Sadám sa snažil mať všetký zbrane, ktoré mu boli ochotní dodať. Sadáma vôbec nie je škoka.

Ak sa vám nepáčili často kladené otázky o Islame, skúste učebnicu islamu: ftp://ftp.sac.sk/pub/sac/educult/islam450.zip
Ono to hlavne nebela stránka, ale sada súborov. Ak chcete v rámci príslušnej newsgroupy sa baviť na tému islam, aby ste sa nepýtala sprostosti, za ktoré by vás vylúčili, tak uvádzajú FAQ.
Samotná stránka SAC je ostatne trochu iná liga a pravdepoobne nepatrí medzi vase favourites, avsak nie kvôli politickej orientácii ale kvôli odbornej.

Kdyz tady tak rad pisete prispevky porad o islamu, tak byste predne mel opravdu neco o nem vedet, ze skutecnych zdroju a ne nam tady podavat jen vas osobni, zaujaty a nicim nepodlozeny nazor, anebo ho nam predkladate ze zfalsovanych zdroju, ktere se vam jenom hodi pro vasi nenavist k jinemu nabozenstvi, o kterem fakticky nic nevite.
-----------------------------------------------------------------
Viete, ono je dôležité rozoznať antipatiu od pocitu osobného ohrozenia. Ak máte náhodou dojem, že je niečo dôležité, čo o Islame neviem, doplňte prosím moje vedomosti.

NIC NA SVETE NETRVA VECNE. BYLA CISARSTVI, BYLY SVETOVE MOCNOSTI A KDE JSOU DNES???
-------------------------------------------------------------------
Kotrých 10 historický udalostí by ste považovala za najdôležitejšie? Prosím napíšte mi.

13088

1.5.2003 15:15

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13088

Nejsem na zkoušce ve škole, abych vám povinně vyjmenovávala vámi určenných 10 zaniklých civilizaci a mocnosti, a informace informace o islámu si vyhledejte také sám, ale kdybyste měl opravdový zájem, který nemáte, spoléhal byste se rozhodně na odborné a písemné, ne jen zase na nějaké rasisitické plátky, které se vám právě velice zamlouvají.

Zánik mayské civilizace, zánik římského imperia, zánik osmanské říše, zánik Rakousko-Uherska, konec kolonialismu velmocí Francie a Britanie, po známých nesmírných millionových obětech i hitlerovského Německa, prohra americké velmoci ve válce ve Vietnamu, zánik diktátorství v Indonesii, v Chile i jinde, (Saddama ac hrozného diktatora nepocitam, protoze to je současnost a zásah nelegitimni války, takže odhad proamerického, ale i vlastního pozitivního vývoje v Iráku je velmi předčasný) zhroucení Sovětského svazu a celého socialistického tábora.
Tak jak vidíte, příště je na řadě rozpad imperiálních Spojených státu, pro jejich roztahovačnost a arogantnost, přes jejich diktát celému světu, že buď budou na slovo poslouchat anebo jim to všechno rozmlátí nehledě na civilisty a jejich soustavným bombardováním, čímž si vyslouží nesmiřitelnou nenávist samotného obyvatelstva. Oni lide nežijí z hezkých proslovů, ale z činů.Kvůli agresivnímu, násilnému vývozu západní kultury do světa (nebyli právě komunisti obviňováni z vývozu revoluce? Zdaleka není náhoda, že i Bush razí k boji proti terorismu stejné heslo: „Kdo není s námi, je proti nám&#8220[mrknutí jedním okem] Ale ještě bohužel vezme sebou nekonečné množství lidských obětí, než se konečně zhroutí.

13150

2.5.2003 0:42

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13150

a na to nejdulezitejsi jste zapomela pani Eriko !!!

vitezstvi Velke Rijnove Revoluce v Rusku pod vedenim soudruha
Lenina.

A to futuristice viteztvi : to az se USA rozpadnou a nastane
vsude demokracie, ta prava demokracie, vsechny louky se rozkvetou
lide se budou milovat, veselit se, radovat se. Zase budeme zpivat porucime vetru bouri, kdy ma prset, kdy se ma smat. Budeme plnit
jednu uspesnou petiletku za druhou. Zase bude raj na zemi.

13172

2.5.2003 2:05

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 13172

Hele dědku Matěji,když Tě ta Erika trochu přitiskla ke zdi
mohl by si začít chrochtat blahem,ale Ty si vážně takové mozkové
bučící zvířátko s rohama.
Taky by si jednou mohl zachovat bontón a říci,madam já jsem vůl
jako anděl,jenom si to nechci přiznat.

13176

2.5.2003 12:03

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13172

Mateji, Mateji pisete neco, co ja vubec nepsala!
Z hnevu mate fantasmagorie! Co ten vyplod s Velkou rijnovou? Ja preci psala o zanicich a ne vznicich, holt logika u kazdeho nefunguje. To neni pro me zadna novinka..Staci cist diskuze tohoto typu. A ze se bude zpivat a tancovat na celem svete? Ja takovy optimista nejsem, ale dejiny pujdou dal, nakonec podle vule vetsiny lidi, nebudou brat ohled na zadneho jednotlivce.

13204

1.5.2003 15:17

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13088

Palestínci vedú prehratú vojnu. Toto potrvá, kým sa znovu nezmení geopolitická systuácia.

Samozřejmě, že to je v součastnosti marný boj, ale co bude jednou, to se může jen těžko předpovědět. Můžete od lidí chtít, aby žili v neustálem ponížení, zbaveni veškerých zpráv, decimováni na jejich vlastním zabraném území a aby mlčky přihlíželi, jak na troskách jejich domovů jsou stále stavěné žídovské kolonie? ONI TOTIŽ OPRAVDU NEMAJI CO ZRATIT, VŠECHNO JIM BYLO ODŇATO, takže ty naivní řečičiky, že oni si neváží životů svých a ani jiných, to jen znamená, že k tomu musí mít sakramentsky pádný důvod, to z vás nikoho nenapadne? Takovéto názory nejsou důkazem právě velmi naivního a zkresleného pohledu na svět?? Pořád velmi zjednodušeně omíláte následky a uvádíte nepodstatné příčiny, přitom úplně ignorujete kořeny příčiny! Ano svých životů si po nelidském utrpení člověk přestane skutečně vážit, zrovna tak životů těch, kdo mu právě ta utrpení způsobili....

Takže to není z přiblblosti, jak tu někteří pisatelé uvádí, spíš to je důkaz jejich přiblblosti. Upozorneni: Používám jen vaše vlastní vyrazy!! Nejste tak slusní, abyste se na druhé vrhali..

Viete, ono je dôležité rozoznať antipatiu od pocitu osobného ohrozenia.

Kdo vás prosím vás ohrožuje? Nechovejte se k islámu jako barbaři a on vás rozhodne ohrožovat nebude. Vy nevíte, že i západní myslitele upozorňovali na to, že po válce vzroste terorismus? Vy nevíte, že lidé odpovídají na spáchané násilí také násilím, když protivníci sami nehledají politické řešení a vedou například nelegitimní válku? Ono není dost normální kriminality, ktera vás může potkat na každém rohu, zrovna vy jste ohrožen muslimz? Vite, co? To je důkaz vašeho nedobrého svědomí: „Čiň dobře a dobro ti bude učiněno“.

13151

1.5.2003 19:32

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Honza (USA) 65.?.?.?

Reakce na 13151

Eriko,
Vase argumentace ze nejprve musime hledat koreny problemu je klicem k tehle diskusi. Ti pomateni (jako, napr. Brnak) vysvetluji chovani lidskych bomb tim, ze odlidstuji jejich nositele a pripisuji jim a jejich kulture irracionalni, dehumanizujici atributy. To je klasicky nastroj vsech propagatoru utocnych valek (masovych vrazd schvalovanych spolecnosti agresora)uz od pradavna. Best Wishes and keep up the good work.

13165

2.5.2003 11:29

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13165

Diky vam za oceneni, ja si take vasich prispevku velmi vazim, protoze prestoze pisete primo z USA, jste si zachoval zdravy rozum a logicke uvazovani. Verim, ze se to tyka i vetsiny americkeho lidu.

13201

2.5.2003 11:53

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13165

Dekuji vam za oceneni, ja si take velmi vasich prispevku vazim, vy pisete primo z USA, tak tim jsou cennejsi, ze si zachovavate zdravy rozum a uvazujete logicky. Verim, ze vetsina americkeho lidu je proti tomu, co pacha jejich vlada, i s tim jak podporuje nacisticke praktiky Izraele. Mate naprosto pravdu v tom, ze tady extremisticti zide se tu snazi dokazat, ze Palestinci nejsou normalni lide, tim vlastne dokazuji i svuj nepricetny rasismus. Proto musime o tom psat, je to hlavne pro ty, kdo neumi anglicky a nemaji o tom dostatek informaci. Samozrejme na lidi, kteri se tu neustale pohrdlive vyjadruji k islamu a k "Arabakum", to pusobit nebude, ale to take neni nasim cilem.Ti, co jsou zavisli jen na ceskych mediich, nikdy nebudou znat skutecnost.
S diky Erika

13203

1.5.2003 15:21

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13088

Pani Erika, vy ste tak nekončne naivná. Je predsa evidentné, že každý radšej jedná s víťazom, ako s porazeným. Tak isto víťaz omnoho ľahšie presadí svoje stanovisko ako porazený. Nemôžete tvrdiť, že USA sú hlúpi, pretože vyhrávajú...

To vase obvineni neni vubec na miste. Kdyz uz neexistuje diktator ani jeho rezim, tak temi porazenymi jsou iracti obcane? Ne prave to melo byt osvobozeno od utlaku? Vy nevite, ze Iracani Americany oznacuji za okupanty? Ze deti po nich uz hazi kameny? Vite jak to nakonec dopadne? ZHN se nenasly, prestoze se kvuli nim vedla invaze a kvuli nim Irak byl pro USA takzvane nebezpecny a protoze iracky lid odmita okupaci, bude opet nazvan teroristy, kdyz si budou chtit vladnout sami sobe a bude jim to znemozneno. A pak vsichni budou postizeni demenci, ryhle zapomenou, jak to vubec bylo s duvody valky a svobodou pro Iracany, a bude se zase bojovat proti tem “priblblym muslimskym teroristum”, ze ano. USA vedlo nelegitimni valku a jejich rozhodnuti neni hloupe, hloupi jsou vzdy ti, kterych se nasledky tykaji. Nikdo nebral varovani, ze tou agresi stoupne terorismus jeste vic, vite on terorismus je zbrani slabych, kteri nemaji na svou obranu armadu…

13152

1.5.2003 16:26

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13152

1. Odporučil som vám: SAMIR ALICEHAJIC, ISLAM v4.50 - Islam learning tool software for Win9x/NT, Learn more about Islam religion(Qur'an, Hadiths, Praying), nazvali ste to rasistickou príručkou. O.K.
2. Z desiatich dôležitých historických udalostí se si vybrala desať zánikov veľkých ríší. O.K.
3. Vravíte, že Palestínci nemajú čo stratiť: čo takto život a nádej? Je vám to málo?
4. Automaticky ste si vybrala, že cítim osobné ohrozenie, pričom ja cítim len antipatiu voči islamu. Váš postoj je rýdzo negativistický, pričom sa vôbec nezamýšľate nad tým, čo hovorí niekto iný, O.K.
5. Vnímať, čo píšem v Slovenskom jazyku vám asi robí problémy. Nevadí.

A teraz o inom: Viete aký je rozdiel medzi terorom M. Collinsa a terorom dnešných Arafatov? Neviete, takže vám to poviem. IRA nevyhadzovala do vzduchu autobusmi s detmi. Máte pravdu, že teror je forma boja, ale je veľký rozdiel, aký cieľ si vyberiete.

Dnes ste mimoriadne ukecaná, avšak momentálne nemám chuť vám vysvetlovať vaše omyly vetu po vete, možno sa k tomu neskôr vrátim, takže zatiaľ...

13154

2.5.2003 11:22

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13154

Vy jste ohromny, nejdrive se mi porad na neco vyptavate, ale pak davate ostentativne najevo, ze vas to vlastne vubec nezajima. K tem utokum proti civilistum vam mohu rict dulezitou okolnost (neznamena to, ze to schvaluji, pouze vysvetluji), urcite jsem to nekde psala. Ono totiz kdyz se jedna o poustni krajinu, tak kazdy Palestinec kracejici ke k vojenske izraelske kontrolni hlidce bude zastrelen drive, nez tam dojde. Proto obycejni zoufali lide nemaji zadnou moznost bojovat proti nacisticke armade. Ale Hamas likviduje velmi casto vojenskou techniku a izraelske vojaky, o tom promptne mlcite, to se vam nikomu nehodi. Ze Izraelci decimuji armadou rovnez civilisty, o tom tady vsichni mlcite, vam se nechce odpovidat, protoze na ty argumenty nechcete a ja vas ani o odpoved nikdy nezadam. Vy mi tady pisete "prosim odpovezte",ja se zrovna vam nevnucuji, ale za ten cas mi vazeny pane take nestojite.

Ja odpoved pisu pro hlavne pro jine prispevovatele, oni tu odpoved totiz ctou vsichni, nejenom vy. A zjistla jsem velmi dulezitou vec: Zidi (ne vseobecne, ale ti extremisti) se tady stale roztahuji se svou lzivou propagandou a kdyz dojde na nekoho, kdo ma o tom prehled, tak jsou u konce, zmuzou se tak mluvit o furii anebo podobne, opravdu padne argumenty!!!

13200

2.5.2003 13:25

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13200

Mňa zaujíma, čo si myslíte, ale prosím, premyslite najprv, čo som chcel povedať, ja než odpoviete na to, čo si myslíte, že som povedal, pričom som povedal niečo úplne iné. O.K.?
Viete ten váš boj proti Izraelskej armáde, keď proti tankom posielajú deti hádzať kamene a sami strieľajú z kaľašnikovov na civilistov, prípadne sa nechajú rozhodiť v autobuse nie je nič, čo by ma nadchlo. (BTW: Myslíte Hamas alebo Fatah?)

http://www.kanin.host.sk/recepty.html

tu máte niečo o islamskom terore, aby ste vedili ako to vyzerá. V Čečensku sa pri tom aj filmujú.

Ďalej hovoríte, že Izraelská armáda decimuje civilistov. Každý terorista je civilista. (Terorista je bojovník bez uniformy, ako hovorí medzinárodné vojenské právo, kodifikované podľa Kodaňského dohovoru z roku 1906: Vojak musí bojovať len pod vlastnou vlajkou a vo vlastnej uniforme. Vojak sa síce môže pohybovať bez uniformy, alebo v cudzej ale v okamihu stretu, musí byť jasne označený (Svet vs Otto Skorzeny, Normiberk 1947).

Ale vy stále odmietate pochopiť podstatu: Palestínsky vodcovia vedome posieľajú deti svojho národa na jatka, aby z toho vytĺkli
politický kapitál. Pretože oni neviedia žiť inak. Boli v KGB vycvičení na politický boj, nie pre mierovú vládu. Prevažnú väčšinu fondov EU, čo dostali na rozvoj svojho nového štátu preflákali na svoje rodinné sídla, drahé autá a blbosti. Žiadny rozvoj infraľtruktúry, nič.

A ďaľšia ich zbabelosť spočíva v tom, že sa spoliehajú, že ich, Arabov je 600 000 000 a že jedného dňa si to s Židmi vybavia. Takže principiálne nemajú o čom jednať s Izraelom, ako nemali čo jednať v roku 1948. Rozumiete?
Čo sa týka židov, môžete mi tu označiť aspoň jedného? BTW: Erika je vlastne židovské meno, že?

13207

2.5.2003 17:17

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13207

Podívejte, diskutovat vzájemně je úplně zbytečné. Je to v různém videní světa.. TA ARGUMENTACE S PALESTINSKYMI DETMI JE ABSURDNÍ PODLOST. Nemůže nikdo chtít, aby ty děti seděli 10 let na zadku doma, ony jsou jako každé jiné děti, ale oproti vašim dětem nevědí, co to dětství je, ony dlouhá léta jenom nesmírně trpí, tohle vás ovšem nevzrušuje. Vás vzrušuje jenom diskutovat a o nic vám přitom nejde.
Když výrostci házejí na okupanty kameny a oni do nich střílí na ostro, tomu vy říkáte palestinský terorismus, když dopadají nevinným lidem bomby na hlavu, berou jim životy i přístřeší, včetně těch nejmenších, batolat a nemluvńat, tak tomu řikáte palestinský terorismus. Je z toho dostatečně jasné, kdo jste..
A proto nemám absolutně zájem s vámi diskutovat a něco vám vyvracet, na to byste musel mit humánní cit, samotná diskuze je k ničemu..
Vím, že Erika je židovské jméno a je to proto, aby oni četli moje příspěvky. Jestli stoprocentně nerozumím slovenštině, není moje chyba, že už patříte k cizím krajům. Děkujte skutečnosti že když už došlo k tomu civilizovanému rozvodu, a tím to zůstalo bez obětí, a proto také bez návisti, nemohlo se to však obejít uplně bez následků. Já si nerozumím s vámi nikoliv z jazykových důvodů, ale z principu. Já cítím hluboký soucit se všemi utiskovanými a trpícími lidmi, protože sama jsem člověk, a proto mi to nemůže být lhostejné. A prosím vás, už mi neodpovídejte...

13215

2.5.2003 8:38

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13088

>Dovtedy budú môcť Palestíncky vodcovia buď plýtvať ľudom svojim na prehratý boj, aby sa propagovali (ono mŕtve deti radi uverejnia v každej televízii), alebo začať s diplomatickými ústupkami, žiť v mieri a čakať, kým populačne prevýšia židov. (Čo nie je také fotogenické, takže sa k tomu neuchýlia, že?)

.........mám pro Vás niéčo fotogénické,pane Murt.
Žídácí to jsou takoví vlastně Ježíškové míru,podívejte se,jak to
vypadalo v Jenínu,po jejich honu na Palestýnské teroristy:
http://poetry.rotten.com/jenin/0005/
http://poetry.rotten.com/jenin/0006/
http://poetry.rotten.com/jenin/0007/

13191

2.5.2003 8:28

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13018

>Toto je práve Palestínsky problém, mali by sa snažiť už konečne dohodnúť.
......souhlasím,k dohodě by stačil jeden ze "ztracených", v Rusku vyrobených,nucleárních kufrů-do downtownu Tel-Avívu! [smích]

13190

29.4.2003 19:37

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12985

Pane Peleska, pisete moc hezky, ale moje rada: zdrzte se opravdu nadavani, takhle davate moznost, aby se vsichni ti zide mohly opravnene vrhnout. Kdyz budete psat slusne a dobre, oni se stejne na vas budou vrhat, ale uz to nebude opravnene!!!

Vsimnete si, ze mi oba piseme Brnak s velkym B tak jak to ma spravne byt gramaticky, ale on sam si pise s maly b, ktere je pro nej vystiznejsi, tak pozor brnak, a ne Brnak, on si to velke pismenko vubec nezaslouzi..

13055

29.4.2003 22:59

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13055

>
>
>Vsimnete si, ze mi oba piseme Brnak s velkym B tak jak to ma
>spravne byt gramaticky, ale on sam si pise s maly b, ktere je pro
>nej vystiznejsi, tak pozor brnak, a ne Brnak, on si to velke
>pismenko vubec nezaslouzi..

Eriko , nejmenujete se nahodou Jirina Svorcova ?

13062

30.4.2003 1:23

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

brnak 68.?.?.?

Reakce na 13055

Ericko,

Ja ty velky pismena schovavam pro Tebe. Ty je vic potrebujes nez ja. Ty tady hodne kricis, vis??

brnak s malym b

13074

29.4.2003 14:38

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12975

Fuj, to je teda odporny vymysl. To se muzete odpovolavat na co chcete, ale jedina skutecnost, ktera z toho vyplyva je ta, ze jste fanaticky rasista az za hrob a ze ty vase slataniny nemaji pro nikoho absolutne zadnou cenu!!

13037

29.4.2003 14:43

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13037

TOHLE PATRI BRNAKOVI, MNE SE TO KRUCI PORAD PRIDAVA NEKAM JINAM!!


Fuj, odporny vymysl. To se muzete odvolavat na co chcete, ale jedina skutecnost, ktera z toho vyplyva je ta, ze jste fanaticky rasista az za hrob a ze ty vase slataniny nemaji pro nikoho absolutne zadnou cenu!!
odporny vymysl. To se muzete odpovolavat na co chcete, ale jedina skutecnost, ktera z toho vyplyva je ta, ze jste fanaticky rasista az za hrob a ze ty vase slataniny nemaji pro nikoho absolutne zadnou cenu!!

13038

29.4.2003 14:33

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12973

Je to presne tak, tesi me, ze jsou lide, ktere k mysleni pouzivaji logiku. Spousta jinych ma jediny duvod psat tak jak pise, fanaticky rastismus az za hrob. Jako tady Brnak a spol.

13035

29.4.2003 14:45

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Erika 213.?.?.?

Reakce na 13035

A tohle zase patri panu Honzovi USA a take panu Paleskovi,
pro priste budu uz pro jistotu vzdy kopirvat tex, koho se bude Re tykat:

Je to presne tak, tesi me, ze jsou lide, ktere k mysleni pouzivaji logiku. Spousta jinych ma jediny duvod psat tak jak pise, fanaticky rastismus az za hrob. Jako tady Brnak a spol.

13039

29.4.2003 23:28

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13035

mas fantasticky sloh i pravopis proc se nepokusis o nejakou knihu?[velký smích]

13064

29.4.2003 1:17

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Honza (USA) 65.?.?.?

Ahoj kluci a holky u nas doma
(tak tedy dneska us snad vazeni panove a damy)

Kdyz se tak ohlednu nazpatek a sam sebe se ptam, proc se mi po cesku sedesatych let tak styska, tak si rikam ze to nejcenejsi bylo ze jsme mohli vyrustat v prostredi nepokrivenem nabozenskym fanatismem. Jen se podivejme na dnesni svet posedly monotheistickymi nabozenstvimi - Judaismem, Christianity, a Islamem. Jedno horsi nez druhe. V Koranu, Talmudu,a Bibli muzeme najit desitky paragrafu kde se schvaluje genocida, vyhubeni vsech obyvatel vcetne zen a deti, vyvrazdeni celych narodu, jedna atrocita za druhou. Je pozoruhodne jak prisne tyto nabozenstvi nabadaji k prisnemu potrestani jednotlivcu za nasili, vrazdu a nebo kradez, a jak se kavalirsky stavi ke zlocinum pachanych jednemi narody na druhych.

Tady v Humerice je nejvetsi mnozstvi kostelu, synagog a mesit v prepoctu na svete. Podivejte se jenom na nejakou nabozenskou televizi. Rvou tam nesmysly jako silenci a nikdo nevstane a nerekne ze cisar nema saty. Vite cim by Cesi mohli prispet svetu nejvic? Kdyby se podivali na svou nedavnou minulost objektivne a rekli jinym lidem ze komuniste sice delali hodne blbosti, ale ze v nekterych vecech Cesko 1960-1990 bylo rajem na zemi.

12987

29.4.2003 8:01

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Macejko Fr 68.?.?.?

Reakce na 12987

Hlavně v Mírově a v uranových koncentrácích. A potom ta svoboda projevu, KSČ si mohla klidně kecat co chtěla a bez mrknutí oka dělnickou justicí veřejně zavraždit Slánského a jeho kumpány, Honzu Masaryka a další tisíce skutečně nevinných lidí. Prostě ráj na Zemi.........

13014

29.4.2003 14:13

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Pavel Gora 195.?.?.?

Reakce na 12987

Ráj na Zemi?
To jste musel být za komoušů ještě dítě.
Ale souhlasím s Vámi, že je třeba vidět všechny aspekty. Třeba zločinnost byla nižší, někdy lepší postavení zaměstnanců, lepší kvalita některých potravin.
Ale rozhodně bych neměnil, jen mě štve, že dnešní papaláši jsou horší než ti komunističtí.

13031

29.4.2003 2:43

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Petr Dobransky 216.?.?.?

nedavno jsem zde cetl ze Amici dostavaji v Iraku na prdel... kde je ten kecalek ted ? Drzi hubu nebo ma zase nejake cynicke zvasty. Potreboval by naprdel sam..

12992

29.4.2003 7:04

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 12992

To byl ten jejich ministr informaci,
Cechove by takove veci tady
nepsali to jsou sami intelektualove.
Vysoka politika to je pro ne jako
pocitat 1+1 = 2.

13008

29.4.2003 5:05

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Lide jinych kultur a jineho nabozenstvi prinaseji sebou jen problemy pro domorode obyvatelstvo.
FRANCE INVITES ITS MUSLIMS ‘TO THE TABLE OF THE REPUBLIC’

But the Interior Minister Issues Stern Warnings that Muslims Must Integrate Into French Society
France’s right-of-center government is taking a tough, no-nonsense position against fundamentalist Islam, which has shown unexpected strength in the elections for a new council that will represent the country’s estimated 5-6 million Muslim residents. “Imams who propagate views that run counter to French values will be expelled,'' Interior Minister Nicolas Sarkozy told “Europe 1” radio on April 22. (According to the Interior Ministry, the majority of Muslim leaders in France are of foreign nationality.) Sarkozy warned that he was determined to curb extremism in Western Europe’s largest Muslim community and that he would not permit the council to be used as a vehicle for spreading Islamic law. “Islamic law will be applied nowhere because it is not the law of the Republic,'' he declared.
Outspoken, bold, and unabashedly ambitious, Sarkozy was instrumental in persuading Muslim leaders to agree to the formation of the Muslim council last December to serve as a channel of communications with the government. But he did not expect that the Union of Islamic Organizations of France (UOIF) – linked to Egypt's banned fundamentalist Muslim Brotherhood – would win 14 of the council's 41 seats. The moderate, Algerian-backed Mosque of Paris, which was his clear favorite among the Islamic groups, won only 6 seats.
Under a pre-election agreement negotiated by Sarkozy, the head of the Mosque of Paris, Dalil Boubakeur, 62, will preside over the council initially. “But Dr. Boubakeur is not a happy man,” noted Elaine Sciolino in “The New York Times” of April 21. “Algerian-born Dr. Boubakeur, who calls himself a moderate and staunchly defends the enforcement of secularism by the French state, finds himself the man in the middle.” Sciolino sees him “caught between a group that will be dominated by Muslims whose view he does not share” and “Sarkozy, the law-and-order minister of the interior.”
Until now, the absence of a formal, central structure such as the ones built by the Roman Catholic Church and the Jewish community left France’s Muslims divided into factions and allowed a large percentage of them, probably the majority, to practice their faith in makeshift prayer rooms, many of them in cellars and garages. “If fundamentalism or extremism has spread so much, it is because we condoned an Islam of cellars and garages,'' Sarkozy said. It is the council's announced purpose to oversee the construction of more mosques and encourage foreign imams to learn French.
An activist who frequently visits immigrant slums others consider too dangerous to enter and engages its residents in dialogs, Sarkozy is staking his political future in confronting what the French call “a natiKráceno (Editor)

12999

29.4.2003 5:28

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

albert 209.?.?.?

Primo ze zdroje:
http://www.hasidicnews.com/FAQ/FAQ.htm#12

Talmudu se rika “nabozenstvi”... Rovnez Judaismus...“Nabozenstvi”, ktere krome mnozstvich regulaci povoluje (ve svem textu dokonce narizuje) okradat nezidy, schvaluje podvody ve financnich relacich kdyz zid jedna s nezidy (hollywoodske predstaveni dvojky Lauder-Zelezny - Cesky gojim to zaplati; ci israelska “Stavebni spolecnost” na vystavbu moravske dalnice - “poruseni kontraktu” - cesky gojim zaplati za trest ¾ miliardy korun... Rings the bell ???)
Kdyz nezid udela chybu v kseftu se zidem, zid neni povinen nezida na to upozornit. Vseobecne postoj zida vuci nezidu je opovrzeni a nezajem. Deti, specielne, jsou VYUCOVANY(!) jak spatni a hrisni jsou gojimi ...
What is the Hasidic attitude towards non-Jews?
There are laws in the Talmud about non-Jews, allowing certain kinds of deception or fraud in financial relationships. "Ribis" (Usury) is a very common, making it a severe sin to lend money to a Jew for interest, while allowing that to anon-Jew. In addition, if a non-Jew makes any mistake in his financial dealings with a Jew, a Jew is not obligated to let him know. In general, the Hasidic attitude towards non-Jews is one of contempt and disinterest. Children, especially, are taught how "bad" and sinful non-Jews are and are constantly taught to refrain from certain behavior merely for the purpose of "Chillul Hashem" - not to cause a bad reputation, as opposed to it being inherently unbecoming.

Zitra, tj. 28.4., v Jewnited States of America je veliky svatek: Vyroci holohoakxu. "Nikdy nezapominej, nikdy neodpoustej!"

Oy-vey, oy-vey – pogroma, pogroma. Gas chambers! Lamp shades! Soap! Fertilizer! Oy-vey, oy-vey, oy-vey, holohoax, holohoax (a cinkot miliard $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$) ...

13001

29.4.2003 9:15

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13001

Zitra, tj. 28.4., v Jewnited States of America je veliky svatek
...
toto ste uverejnili 29.04.03 05:28.
...
Nemáte to náhodou trochu popletené? A to, že vás židia odrbávajú je skôr dôvod nechať sa poučiť, nie sa uchyľovať k nenávisti.
Však si uvedomte, že Železný bol zvolený za senátora. Asi ho tam v ČR majú radi. Tak to vidím, že tá chyba vude vo vás a nie v židoch.

13019

2.5.2003 18:44

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13019

>A to, že vás židia odrbávajú je skôr dôvod nechať sa poučiť,

poučiť sa,poučiť sa.............ba,ba,nedělej žádnej business s židama,snaž se nekupovat nic na credit,neukládej své peníze do židama vlastněné banky,nečti a nesleduj media,ať si žídáci odrbávajů sami sebe,anebo ty přiblblý Amíky.

Cicero:"The Jews belong to a dark and repulsive force. One knows how numerous this clique is, how they stick together and what power they exercise through their unions. They are a nation of rascals and deceivers."

13218

2.5.2003 21:59

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13218


> They are a nation of
>rascals and deceivers."

proc? protoze drzi pohromade ? Ja osobne jsem s nimi delal byznys nekolikrat a nikdy jsem toho nelitoval.

13224

3.5.2003 6:59

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13224

[velký smích] Hej,je to prej svět demokratickej,tak se nezdráhej
a židům i třeba prdel vylízej!

13243

3.5.2003 19:11

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13243

>[velký smích] Hej,je to prej svět demokratickej,tak se nezdráhej
>a židům i třeba prdel vylízej!

Kazdy se musime nejak zivit. Tak v 6 rano u soustruhu, soudruhu, ano [velký smích]

13266

2.5.2003 22:35

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13218

Presne tak.

A ešte dodávam, že nepoznám žiadnu normu, ktorá by nútila napríklad Čecha, upozorniť na chybu Žida, ak sa jej v obchode dopustí a ho to znevíhodní.

Takže žiadna charita, pekne tvrdo robit business.

13226

3.5.2003 14:26

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13001

Talmudu se rika “nabozenstvi”...
-------------------------------
toto som si všimol až teraz. Samozrejme, že jedine Tóra je náboženský text, pretože ako veria židia a aj kresťania, je daná od boha. Talmud je jej výklad, ale nemá váhu náboženstva. Takže nedržať sa talmudu nie je hriech. Naopak držanie sa jeho výkladu nezabezpečí žiadne lepšie posmrtné zážitky. A na to, aby ste niekoho okrádali nepotrebujete náboženstvo.

13259

29.4.2003 22:11

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Vsimnete si, ze mi oba piseme Brnak s velkym B tak jak to ma spravne byt gramaticky, ale on sam si pise s maly b, ktere je pro nej vystiznejsi, tak pozor brnak, a ne Brnak, on si to velke pismenko vubec nezaslouzi..
Erika -- 213...


tomu se pani Eriko nemuzete divit, ze se pise s malym b.
Ja ho znam osobne, on totiz meri jen 142 cm. Proto se
podepisuje jen s malym b a ne s velkym B. Ale on se uz tak
narodil, tak mu to nemejte za zle.
On za to nemuze.

13061

30.4.2003 11:02

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tvym nejvetsim nepritelem muze byt i tvuj do jiste miry milovany government ,poku djses spravne informovany,jak rikam ,pokud....
Secret exposure: U.S. tested chemical weapons on own citizens

KEVIN OGLE reports

Updated: April 25, 2003 12:51 PM

Earlier this year news that the army would conduct bio-terrorism tests in central Oklahoma sent a near panic through some communities.

Clouds of clay dust and other substances were dropped to see if weather radar could detect a bio-terrorist attack. The army was up front and told those concerned what they were doing and promised there was nothing to worry about.

But it hasn't always been that way when the army was testing the atmosphere.

Oklahoma City and a local solider endured a secret exposure.

It was in the 1950s and America was in the height of the Cold War.

The United States and the Soviet Union were locked in a deadly race to produce the most powerful nuclear bombs. A cartoon turtle taught the children what to do in case the Soviets attacked.

Air raid drills were staged in every classroom and city across America. Little did Americans know they were already under attack -- by America.

"The human populations didn't know, the local governments didn't know, this was a secret army project that went on for 20 years," said author Leonard Cole.

The U.S. government was preparing for germ warfare by secretly spraying biological agents on its own citizens. The tests were conducted in 239 cities, including one of Oklahoma's most prominent communities.

"Among the hundreds and hundreds of tests that the army did, Stillwater, Oklahoma was targeted," said Cole, an expert on the Army's development of biological weapons. In some cities reports indicate Americans actually died because of the testing.

Government records show florescent particles of zinc cadmium sulfide were released in Stillwater in 1962.

"Cadmium itself is known to be one of the most highly toxic materials in small amounts that a human can be exposed to," Cole said.

Could Oklahomans have been made sick by that all those years ago could they still have lingering effects from it?

"If there were concentrations of it enough to make one sick, you could have serious consequences a person over a period of time could have illnesses that could range from cancer to organ failures," Cole said.

There was no medical monitoring of the population exposed to the particles and Payne County health officials have no records to show the affect, if any, on the people in the Stillwater area.

But different secret exposure tests would forever change the lives of other 0klahomans.

Arnold Parks of Oklahoma City loves to work in his yard. But he does it on painful legs and with aching arms, not to mention a bad heart. In 1965 Arnold was in the army when he was told he was going to be a test subject for some new medications.

But when he recently was given access to his medical records from 1965 he was stunned to learn those "medications" were anything but.

"And it states right in there on this date they gave me VX,Kráceno (Editor)

13095

1.5.2003 12:19

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Matejicku,Zdenku a Brnaku, Mel jsem privilegium se poznat s majorem Wehrmachtu byl velitelem tankove jednotky v Africe. Seznamil jsem se s nim v Darwinu v roce 1974. Ztravili jsme hodiny a hodiny u taboroveho ohne v Berri Springs.Nemel rad Hitlera, bohuzel jako dustojnik Nemecke armady musel jit bojovat,jinak ho cekala kulka z nemecke popravci cety. vypravel mi jak vyssi dustojnici z Nemecke strany a Britove navstevovali polni nemocnice a pomahali si s leky pro zranene.Na Vanoce zpivali dohromady hymny vymenovali si cigarety a jidlo, tomu se rikalo Gentlemans war. Kdy se dnes slusny clovek diva co delaji Zionisre Palestincum neni naprosto zadny duvod proc Palestince odsuzovat. Jsou to akce zoufalych lidi kteri si snazi ubranit jejich lidskost se samopaly a vybusninani proti nejmodernejsim vrazednym zbranim Izraelcu. Nepredpokladam ze Vy tri byste temto radkum rozumeli. Lidskost se Vasim mozkum vymyka.Je to smutne, ale je to tak

13146

1.5.2003 19:41

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13146

> Kdy se dnes slusny clovek diva co delaji
>Zionisre Palestincum neni naprosto zadny duvod proc Palestince
>odsuzovat. Jsou to akce zoufalych lidi kteri si snazi ubranit
>jejich lidskost se samopaly a vybusninani proti nejmodernejsim
>vrazednym zbranim Izraelcu. Nepredpokladam ze Vy tri byste temto
>radkum rozumeli. Lidskost se Vasim mozkum vymyka.Je to smutne,
>ale je to tak

z tvych radku jsem akorat vyrozumel, ze existuji dva druhy vrazdeni, a to lidske ( palestinci) a nelidske ( zide ). Tak nejak jsi to chtel rict ?

13166

1.5.2003 23:49

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Palestinci vrazdit nezacali,vrazdili clenove Irgunu, Stern gangu.Pet Izraelskych premieru byli jejich cleny.Kdyz ctes historii Palestiny zjistis bez jakychkoliv pochyb ze Arabovemoslemani, Krestani a Zide zili dohromady v mirumilovnem souziti po dvatisice let a pravdepodobne mnohem dele az do te doby kdy vtrhli do Palestiny Zioniste z Polska, Ruska CSR,Madarska atd.Od te doby mirove souziti prestalo existovat. Systematicke vrazdeni, rabovani nasledovalo. Muzes mit ty nejdokonalejsi zbrane hromadneho vrazdeni a Izrael jich ma nejvic na svete na pocet populace. Neni mozne umlcet pravdu. Pravda je ABSOLUTNI!!! Mohou lhat jako kniha ale jednou se to vse provali.Kazda antihumanitni aktivita se zakonite zhrouti.

13170

2.5.2003 4:16

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Davam Pavlovi za pravdu,pravda se neda umlcet,i kdyby se cely ten zidovsky narod postavil na hlavu ,nejhorsi je ,ze oni sami uznavaji ve svych odbornych knihach ,ze ani zide nejsou. Jejich zlociny nezustanou bez odezvy a palestinsky lid dela jen to jak je nucen se branit,coz mnozi cechackove nepochopi ,uz z jednoho prosteho duvodu ,ze my ,jako Cesi jsme se nikdy nebranili,vzdy jsme vse odsvejkovali a nasi politici se nazajimaji o narod ,ty se zajimaji jen o to kreslo ,ktere jim nese hromadu penez a budou hrbit hrbet pred kymkoliv ,kdo se dostavi,ted budou uvazovat mit americke zakladny na uzemi Ceske republiky,proste ,tam kolaborace se stala narodnim zvykem.Jinde ve svete se deje neco podobneho i tadyv Australii nas premier pres odpor lidi sel a poslal nase vojaky bojovat a okupovat cizi zemi,jak se zda ,tak patolizalstvi se rozsirilo po svete, takze dnes nikdo neni jisty o zadnych vecech kolem nej ,co plati dnes ,uz neplati zitra,svet ztratil svou tvar.Mezinarodni soudy,lidska prava-to vsechno je jen a jen propaganda,dnes s nekym udelat smlouvu,znamena uverit,ale znamena to i porazku ,nebot te podvedou a zakernym neocekavanym podvodem
dosahnou tve porazky,potom si takto podvodny vite zprisvoji pravdu a zakon a jde opravit historii v jeho predstave a stejne lide vedi ,jak se vsechno stalo doopravdy,pravda stejne vyjde ven ,tak ,jak vyjde o podvodech statu Israel,ktery nemuze zamlcet terrorismus SternGun-u a zamlcet cely ten podvodny proces s Belfordskou Declaraci,ktera se udelala mezi dvema zidy ve jmenu "Britskeho lidu a vlady".Britove rovnez vyklidili Palestinu ,nebot jejich vojaci byli muceni a popravovani zidy,kteri se dopustili tech nejhorsich kriminalnich prestupku ,kdyz vyhodili do povetri David King hotel a tela umucenych Britskych vojaku zaminovali,tak ,jak i zaminovali uzemi kolem arabskych skol.Staci jit se jen presvedcit do zidovskych internetovych stranek a dojdete k pozoruhodnym obevum ,ktera Vam nikdy nikdo ve skole nemohl rici v hodinach dejepisu.Prijde cas,kdy vse stejne o tak zvanych "zidech"-chazarech a statu Israel vyjde na verejnost v sirsim poznani a nepomuze ani desetileta propaganda utrpeni z druhe svetove valky na ktere ,uz dnes hodne lidi neveri,kdyz pohlednou na zachazeni s Palestinci.

13182

3.5.2003 20:45

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13182

Všem zapšklým židomilovníkům bych doporučil pár knih,jako domácí úkol,než budou dále pokračovat v jejich nesmyslném a zřejmě rasově motivovaném proti Arabském tlachání.Pozor,já Araby rád nemám,stejně jako nikoho jiného kdo není běloch,a nejméně polovina bílé rasy mi také "nesedí",ale když už chce USA nadělovat demokraciji a dobro celému světu,tak by měli ze všeho nejdříve,a to pokud možno,tentokrát pro změnu,spravedlivě,napravit to,co s Britama zkurvili v Palestýně.Je mi na blití,když vidím v dokumentárních pořadech davy židů,valících se z lodí,které je do Palestýny dopravili po 2.světové válce,kteří dnes tvrdí že tam byli jejich předkové snad už i před mamutama a proto jim ta zem patří.
Když by se Amíci jednoho dne tak chtěli sami sebe zeptat:proč většina Arabů nenávidí nás?Proč né Rusko,Čínu,Japonsko,Francii atd?
Když by si Amíci jednoho dne řekli:Lets not,at least for one day,be such double faced co§ksuc§ermoth§rfuc§ers that we are,and than, maybe there will be a peace.

Theft of a Nation
by William W. Baker
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0910643008/qid=1051987509/sr=1-40/ref=sr_1_40/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

The Talmud Unmasked: The Secret Rabbinical Teachings Concerning Christians
by I. B. Pranaitis
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/9998342406/qid=1051897314/sr=11-1/ref=sr_11_1/102-9696628-8388912

They Dare to Speak Out: People and Institutions Confront Israel's Lobby
by Paul Findley
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0882081802/ref=pd_sim_books_4/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

The Israeli Holocaust Against the Palestinians
by Michael Hoffman II, Moshe Lieberman
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0970378424/ref=pd_sbs_b_3/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

The Holocaust Industry: Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering
by Norman G. Finkelstein
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1859843239/ref=pd_sim_books_3/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

George Bush the Unauthorized Biography (Illus)
by Webster G Tarpley, Anton Chaitkin, Marianna Wertz (Editor)
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0943235057/qid=1051987232/sr=1-26/ref=sr_1_26/102-9696628-8388912?v=glance&s=books#product-details

By Way of Deception : The Making and Unmaking of a Mossad Officer
by Victor Ostrovsky, Claire Hoy
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0312056133/ref=pd_sim_books_1/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

The Other Side of Deception: A Rogue Agent Exposes the Mossad's Secret Agenda
by Victor Ostrovsky
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0060176350/ref=pd_sim_books_1/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

13270

3.5.2003 23:18

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 13270


>než budou dále pokračovat v jejich nesmyslném a zřejmě
>rasově motivovaném proti Arabském >tlachání.

>Pozor,já Araby rád
>nemám,stejně jako nikoho jiného kdo není běloch,a nejméně
>polovina bílé rasy mi také "nesedí",

my rasisticky tlachame, z tebe se vali rasisticke moudrosti, tak jsi to chtel rici?

13274

4.5.2003 7:52

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13274

[překvapení] .............čteš mi myšlenky

13287

3.5.2003 23:57

Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Velmi bych doporucil cteni dalsich tri nebo ctyr knih.Autor je prof.Anthony Sutton.
Tituly: Narodni sebevrazda
Ctvrta rise bohatych
Wall street a bolsevicka revoluce
Wall street a vzestup Hitlera
Tyto knihy objasni zakladni fakta i tem totalnim blbcum

13275

4.5.2003 8:07

RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 13275

[překvapení] Zní to zajímavě,už aby člověk byl v důchodu,aby si mohl jenom číst.Našel jsem ty knihy na amazon.com

America's Secret Establishment
by Antony C. Sutton
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0937765023/ref=pd_bxgy_text_1/102-9696628-8388912?v=glance&s=books&st=*

Wall Street & the Bolshevik Revolution
by Antony C. Sutton
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/089968324X/ref=pd_sim_books_1/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

The Best Enemy Money Can Buy
by Antony C. Sutton
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0937765015/ref=pd_sim_books_5/102-9696628-8388912?v=glance&s=books#product-details

Wall Street & the Rise of Hilter
by Antony C. Sutton
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0945001533/ref=pd_sim_books_2/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

Forbidden Truth: U.S.-Taliban Secret Oil Diplomacy, Saudi Arabia and the Failed Search for bin Laden
by Jean-Charles Brisard, Guillaume Dasquie, Wayne Madsen, Lucy Rounds (Translator)
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1560254149/ref=pd_sim_books_5/102-9696628-8388912?v=glance&s=books

13288

4.5.2003 8:09

9/11: The Road to Tyranny

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

http://www.store.yahoo.com/infowars-shop/911roadtotyr.html
.......and click on the link:
Watch a 48 Minute Compilation from This 144 Minute Film

13289

4.5.2003 9:20

9/11: The Road to Tyranny

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

http://www.store.yahoo.com/infowars-shop/911roadtotyr.html
.......and click on the link:
Watch a 48 Minute Compilation from This 144 Minute Film

13306

Příspěvků: 90

26.04. 17:53 vrchni rabin Ariel  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
27.04. 01:38 Yari  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
27.04. 15:51 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 04:34  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 14:13 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
27.04. 02:57 Robert Nohejl  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
27.04. 07:14 Vaclav  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 19:04 Petr Rehak  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
27.04. 16:00 Macejko Fr  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
27.04. 22:14 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 00:36 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 00:55  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v p
29.04. 14:27 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v p
28.04. 03:09 Robert Nohejl  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 04:36 HONZA MALINA  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 09:47 idiot  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 07:16 Honza (USA)  O Cernobylu
28.04. 07:58 Mikin  RE: O Cernobylu
28.04. 16:39 Macejko Fr  RE: O Cernobylu
29.04. 14:29 Erika  RE: O Cernobylu
29.04. 14:35 Erika  RE: O Cernobylu
29.04. 08:44 Macejko Fr  RE: O Cernobylu
28.04. 18:43 Honza (USA)  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 08:07 Macejko Fr  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 19:30 Honza (USA)  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 20:36 brnak  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 23:49 stefan  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 08:20 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
28.04. 23:54 albert  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 07:31 Macejko Fr  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 18:47 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 01:10 Peleška Milan  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 02:45 zdenek  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 04:11 brnak  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 06:13 db  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 07:00 matej  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 07:52 Macejko Fr  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 09:09 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 19:30 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
30.04. 09:43 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 15:15 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 00:42 matej  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 02:05 Peleška Milan  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 12:03 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 15:17 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 19:32 Honza (USA)  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 11:29 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 11:53 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 15:21 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 16:26 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 11:22 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 13:25 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 17:17 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 08:38 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 08:28 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 19:37 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 22:59 zdenek matousek  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
30.04. 01:23 brnak  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 14:38 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 14:43 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 14:33 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 14:45 Erika  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 23:28 zdenek  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 01:17 Honza (USA)  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 08:01 Macejko Fr  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 14:13 Pavel Gora  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 02:43 Petr Dobransky  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 07:04 matej  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 05:05 Robert Nohejl  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 05:28 albert  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 09:15 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 18:44 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 21:59 zdenek  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
03.05. 06:59 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
03.05. 19:11 zdenek  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 22:35 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
03.05. 14:26 Graham Murt  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
29.04. 22:11 matej  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
30.04. 11:02 Robert Nohejl  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 12:19 Pavel  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 19:41 zdenek  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
01.05. 23:49 Pavel  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
02.05. 04:16 Robert Nohejl  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
03.05. 20:45 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
03.05. 23:18 zdenek  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
04.05. 07:52 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
03.05. 23:57 Pavel  Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
04.05. 08:07 čertíkbertík  RE: Jak vypadá svoboda po americku pro Iráčany v praxi
04.05. 08:09 čertíkbertík   9/11: The Road to Tyranny
04.05. 09:20 čertíkbertík   9/11: The Road to Tyranny

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 974