Diskuze k článku
V předvečer války
Příspěvků 24
Papež "Wojtyla" napsal emerickému presidentovi Bushovi., že považuje za nutné "odstranění Srbska jako politického faktoru na Balkáně."
že??
No konečne prišla reč aj na toho poľského vagabunda. Smrad zostane smradom aj keď ho vyhlásia za "svätého"...
Je Vase tvrzeni nekde dokumentovane, Nebo je to provokativni blabol
http://www.focus.de/politik/ausland/vatikan-der-papst-des-cia_aid_160168.html
http://yugoslavtruth.blogspot.sk/2005/04/john-paul-ii-and-break-up-of.html
Když si pro státy dosadíme členy rodiny, vidíme, že se chovají téměř stejně. Francie coby milenka/manželka - se přidrží nejsilnějšího, má na to "čuch", uteče od manžela (Německo). Britanie jako tchýně čeká na dobu, kdy může (podle svých možností) odhadnout vítěze. Táta - Německo se svým bráchou - Rakouskem sledují a řídí "cvrkot". Protože jedou na "černém koni" - kapitálu USA, který vytvořila rodina těch, kteří z Egypta ukradli návod na řízení světa pomocí peněz (zlatého tele/te).
..takže "tajemný muž z Ameriky" (s bytem v Anglii?) rozjeli první - a pak i druhou "hru o moc".
Milenka (Francie) si pro tu druhou válku našla dalšího miláčka - bohatého USA muže a tím dala opuštěnému Rusku sílu postavit se novému sokovi v další válce.
Mezitím se v původní (egyptské rodině) objevili levobočci - Muslimové - a začali míchat "karty" (rodiny). Našli společné kořeny s Ruskem, Indií, Čínou..... a na hrací stůl (Evropu) si schovali "žolíka" (Čechy). A o toho se dnes hraje. Bylo třeba ho buď zničit - anebo počkat, aby ukázal, co v něm je.
...a tím se dámy a pánové dostáváme k dnešku. Jsme zdevastovaní zvenku i zevnitř, máme tudíž ten správný "humus" pro nastavení rozumnějších pravidel "hry o moc". Hry, kterou rozehrává "dítě Evropy", (přirozeně uložené v jejím "srdci".
Zatím ještě ta pravidla většina lidí má jen uvnitř sebe, ale "porod" se blíží - císař je nahý a "dítě" je živé. Má povahu i koncovku ženy - Pravdu, mršku přelétavou, musí ale najít její partneři:
Jedním je Základní příjem, který ale není o tom, že dostanete CELOU mzdu. Dostaneme jen kousek, pár stokorun, navázaných na likvidaci neexistujících "úroků ze státního dluhu". Ti, co už dluhy mají, ti ten "kousek" nedostanou, půjde na splácení jejich osobních či firemních dluhů. Takže makat se bude stále, milí a vážení.
Druhým partnerem je KARAODYN. Taková "hračka" na hledání schopných a neschopných.
...další partneři i přátelé se objeví vždycky, když k nim dorazí naše znalosti a schopnosti.
...a včíl mudrujte.....
Skvela analogie mily janko ! mate sakra brain doufam, ze pisete casto I samostatne
zdravi Jey
jo, píšu. Drze přepisuju s dalšími "blázny" fyziku (nejsmeovce.cz)...
>Takže makat se bude stále
Ale na koho?
to moudřejší na sebe, blbci zas - jako vždycky - na někoho, kdo jim práci dá, protože si jí sami vytvořit a prodat neumí. Proto jsou to přeci blbci,.....
Ten krakatodyn se vejde do nozder, nebo se dá doněj nacpapat.
Někomu stačí dotaz na virguli, ale je to podle stupně blbosti užitníka, no možná je hliník z humpolce nebo herberg či šizung samospasitelný.
gíí
Dobrý den, v článku bych si dovolil jen opraviti jméno ministra zahraničí R-U, z "Bertchtold" na Berchtold. (Jinak Leopold hrabě Berchtold z Uherčic(1863-1942)).
Zajímavostí je i fakt, že jeho praděd Bedřich Všemír Berchtold z Uherčic, který patřil v době národního obrození mezi významné české vlastence. Úzce spolupracoval s Palackým, Jungmannem a bratry Preslovými. Podílel se na založení Národního muzea v Praze. Významně se angažoval ve zdravotnických a sociálních aktivitách. Jeho činnost vrcholila tím, že ze zámku v Buchlovicíchu Uherského Hradiště, hlavního rodového sídla, udělal nemocnici, která poskytovala bezplatně lékařské služby všem Berchtoldovým poddaným.
Neuvedl jsem ještě hrad Buchlov(kde kvůli vlhkému klimatu byli rozhodnuti pro sídlo nové - Buchlovice....a potažmo lázně Smraďavka (Leopoldov)
Takže rodově (prapůvodně z Tyrol), to byli češi (Moraváci).
Vcera jsem zrovna byl na hrbitove, pokazde kdyz tam zavitam, jdu navstivit nasi hrobku a zastavim se i u hrobu Berchtolda, ktery tam chtel byt pochovany, ac mohl byt pohrben na Barborce.
Byl to osviceny clovek a skutecny humanista, takovy zustanou nezapomenuti.
Tak jako pred sto lety, vetsina lidi se hrozbou valky prilis neazbyva. Mladi chlapci, kterych se to nejvice tyka jso zrejme vice zaujati 'strileckami' v computerovem prostoru.
Az valka vypukne, mlade rocniky narukuji a my starici si tady pohrajeme s prebytkem mladych a nadrzenych zen.
Neni to parada???
Tak parada to rozhodne je ovsem tohle je jen Vase iluze.
V 3ti svetove valce o zadne Vami zminovane rukovani nepujde. Bude to valka uplne jina nez valky predesle. V tom je ten problem.
Nejdulezitejsi pro preziti bude dobre a hlavne velmi rychle si ono nebezpeci prichazejici valky uvedomit. Ten kdo to dokaze a bude mit dostatecne moznosti a prostredky na urychlene opusteni Evropy bude mozna zachranen. Osobne bych odletel asi nekam do Jizni Ameriky ...
Otazka neni zda-li ale kdy se tak stane. I kdyz male svetylko by tu bylo a to tehdy pokud by se Rusko pripadne Cina dali na stranu USA (jak monetarni tak politicko-uzemni). To je ale spise nerealne Rusko i Cina jsou prilis hrdi pro tento krok.
26.9.2013 19:21
RE: Valka ma is sve vyhody
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 296700
Tak to "malé světýlko" je úvaha přímo geni(t)ální. RF i Čína ví, že USA jsou jen nástrojem k jejich ovládnutí těmi, kteří na jejich vlastní ovládnutí dosud nedosáhli a mají i nadále mizivou šanci na změnu tohoto stavu, byť by to třeba chtěli dosáhnout i za použití síly. Tak proč by jim změnu toho stavu měli umožnit dobrovolně?
kde a jak a hlavne kdo s kym a proti komu.dik
24.9.2013 5:57
RE: snad mi nekdo osvetli
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?
Reakce na 296696
.. Vase starosti na moji hlavu !! Krtek se mi prokopal pod fazolema a kvetakem az k tomu sadrovemu modelu osvetimskeho tabora, co jsme povinne koupili pri posledni povinne navsteve povinneho cumeni do komina ..., soused uz me kvuli tomu 9x udal ..
... a Vy tady prijdete s takovou prkotinou, jako je nejaka pitoma, bezvyznamna 3. svetova valka ! Poradte - jak zachranit krtka a odrovnat souseda - "valecniku" ...
4.10.2013 10:30
RE: snad mi nekdo osvetli
stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?
Reakce na 296713
no, tak za radu proti krtkovi bych byl take vdecen, vazne!!!
>Dnes už všichni víme, že válka nevznikla kvůli vraždě arcivévody Františka Ferdinanda v Sarajevu. Že to byla jen záminka, aby tehdejší mocnosti mohly naplnit své mocenské a hospodářské zájmy.
>Dnes jsme na tom podobně. Chemický útok v Sýrii není důvodem k zásahu proti režimu Bašára Assáda. Je to jen záminka, jak pokročit za pomoci ozbrojených i neozbrojených rozvracečů v naplnění geopolitických a ekonomických zájmů největší mocnosti, USA.
Neobdivuji nijak Spojene staty. Pro strategii svetoveho manipulatora. Vojenskeho a ekonomickeho. Pro majetny styl zivota i presto, ze maji dluhy, kam se clovek podiva. Toto se tady o mne vi, nebo by se mohlo uz vedet. Serial vojenskych zasahu posledni doby me vsak nuti k pripousteni i jine eventuality, nez jak se tu docitam...
Arabsky svet, islam... Poznal jsem tech lidi nekolik. V kdovijakych zivotnich zalezitostech. Jeden se choval nesmirne pratelsky, ale donasel sefovi. Kdyz se to provalilo, nezareagoval tak, ze by byla ve tvari znat hanba ci nejaka sebeobrana, naopak, prolatnuti ho tesilo. Jiny zase klecel u meho luzka a modlil se hodiny za me uzdraveni. Mohl bych pokracovat. Zvolil jsem zamerne dva protipoly.
S doktorem, ktery se za me modlil, jsem nekolikrat zabrousil i do zalezitosti, ktere se mi na islamu nelibi. Vzdy to dokazal principialne obhajit, ale presto ja se s nim nedokazal ztotoznit. Treba, ze muslim je schopen zabit jineho cloveka pro viru a v duchu viry. Jeho odpoved: Mame vyuzit vsechny mirove prostredky, jen v pripade neuspechu, muzeme brat rozhodnuti do svych rukou. Tedy i zabit... Coz dokazuji denne. Jednou jsem zahledl jakousi muslimskou vysivku vedle odpadkoveho kose a na ni pripsano: Kdo ji vhodi do odpadu, zemre, protoze zneucti Mohameda. Zeptal jsem se na to pritele doktora. Se vzkazem souhlasil. A taky se mi sveril, jak se ozenil. Zatimco studoval, rodice mu vybrali zenu. Poprve se s ni setkal az pred svatebnim obradem. Odhalenou hlavu poprve zahledl az po hostine. Zakratko se rozvedl.
Ted prekrocim dobu a i misto deje: Kdo neznal jmeno Mohamedovy matky, zemrel. To se udalo minuly vikend v Nairobi.
Je zdrave a prospesne pro ostatni lidskou spolecnost, aby se ponechal volny prubeh sireni takovych a podobnych detailu po celem svete? Tedy navyku (mozna bych mohl napsat ideologie, ale nejsem jejim znalcem, proto se to neodvazuji tvrdit), jez naprosto nerezonuji s dobou. Ja vim, ze by v nekterych smerech byla potrebna naprava zapadni spolecnosti, ale myslim si, ze samotny zaklad - moznost zabijet "neverce" (nemuslimy) jenom pro nezajem o tu viru - by Zapadu rozhodne nepomohl. Naopak.
A ted to nejdulezitejsi: Neni v americke strategii - v rozbrojich v arabskych zemich - zakladnim opatrenim zastaveni sireni islamu? Ano, v zakulisi USA je nesporne zajem ekonomicky, coz to opatreni znevazuje, ale nejsou i presto ty kroky pozitivni pro ostatni svet?
>Myšlenka, že chaos dostihne i zemi svého původu se nezdá být nereálná.
S tim souhlasim. Ta zeme bude mit problemy pod svoji strechou. To uz je ale jina zalezitost.
24.9.2013 5:10
RE: Zakladni opatreni...?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?
Reakce na 296706
...zakladnim opatrenim zastaveni sireni islamu? ...
----------------
NENI ! "Rizeny" - chaos islam je pouze NASTROJ (vercajk) NUTNY ! k provovu kolotoce v lunaparku "bravdolazgy" ...
24.9.2013 5:18
RE: Zakladni opatreni...?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?
Reakce na 296706
Ja nevim kolik islamistu znate. Ja pokud uslysim taky ten typicky prizvuk, omluvim se ze nemam cas. Proste jednani s nima je zabity cas. Ale par jsem jich mel kamaradu. Velice prijemni lide. Manzeka vladla v domacnosti a manzel pod papucem. Zeny co jsem poznal byly sebevedome. Vetsinou byly z Iranu a Iraku. Co jsem poznal z Afganistanu- vladly v domacnosti , ale byly podrizenejsi muzi' To ocem pisete jsou radikalove. A ti se vyskytuji ve vsech druzich nabozenstvi. Zda se vam judasmus vic mirumilovny? Nebo rozsirovani krenstansvi mecem a ohnem. Historie se proste toci.
24.9.2013 7:08
RE: Zakladni opatreni...?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 296711
>Ja nevim kolik islamistu znate.
Zil jsem nejakou dobu vedle nich. To, ze jsem predtim napsal, ze jsem jich znal nekolik, je proto, ze jich neznam tisice.
>Ja pokud uslysim taky ten typicky prizvuk, omluvim se ze nemam cas.
>Velice prijemni lide.
>To ocem pisete jsou radikalove. A ti se vyskytuji ve vsech
>druzich nabozenstvi.
Souhlasim. Radikalove existuji ve vsech odvetvich lidskeho konani. Chtel jsem to puvodne zminit, ale vychrlit vsechny argumenty naraz nekdy znamena utnout predcasne diskuzi.
>Zda se vam judasmus vic mirumilovny? Nebo
>rozsirovani krenstansvi mecem a ohnem. Historie se proste toci.
Ano, obe vami zminena odvetvi pachnou z minulosti krvi, ale asi jste prehledl, co jsem k tomu predepsal, ze islamsky
>samotny zaklad - moznost zabijet "neverce" (nemuslimy) jenom pro nezajem o tu viru
>naprosto nerezonuje s dobou.
Jiste by bylo mozne pozmenit Mohamedova navody, ale stale by si ty puvodni nekdo ponechaval za platne a zlovule by tim neskoncila. Takze co s tim udelat?
Pripoustim take, ze
>v zakulisi USA je nesporne zajem ekonomicky, coz to opatreni znevazuje,
ale i tak jsem presvedcen, ze ty kroky mohou byt
>pozitivni pro ostatni svet?
Byl jsem na obsou stranach Stredniho Vychodu. Vzdy navstivenou zem posuzuji podle toho, jestli bych v ni mohl okamzite zustat naporad. Jiste uznate, ze pro ten krok jsem si stanovil jo tvrdou pripustnost. No, a odpovidam si: Jednu zem bych zvazoval.
25.9.2013 9:03
RE: Zakladni opatreni...?
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 296706
.Zde je kus pravdy,ze valka nezacala tim,ze nam zastrelii arcivevodu Ferdinanta,valka je planovana mnohem driv e ajeji pravy ucel,je nekde jinde,nez se rika lidem.Sam Churchil nakonec priznal,ze nevedli valku proti Hitlerovi,ale,zajmem byl zotrocit a nicit nemecky narod.V padesatych letech pred svou smrti videl Evropu uz jinak a tak lakonicky prohlasil k porazce Nemecka"Tak se mi zda ,ze jsme zarizli omylem jine prase",tim ,chtel rici,ze radeji meli podporit Hitlera proti ruskemu-zidovskemu, bolsevismu,tak,jak kdysi ohodnotil v roce 1920 tento bolsevismus.
"americky" presidet Roosvelt vedel ,ze bude napaden Pearl Harbor s velkym predstihem,vzdyt na to cekali,kdyz provedli blokadu na Japonsko a tim ,Japonci nemeli jinou moznost nez valku,dnes ,politici delaji to SAME POD HLAVICKOU BOJE PROTI TERRORISMU A NEBO, LIKVIDOVANI ZBRANI HROMADNEHO NICENI, TO JE OVSEM NEZAJIMA ,KOLIK TAKOVYCH ZBRANI MA ISRAEL.
Dokonce se vi,ze Isreal chce udelat tak zvanou genetickou bombu,coz z jineho hlediska je nesmysl.
Kdyz zacal prvni svetova valka,tak nemecky cisar byl spriznen s britskou kralovskou rodinou,jakoz i s ruskou carskou rodinou,ani jeden z nich,nemecky-rusky vladce nechtel valku a presto ji meli,protoze media telekomunikace se o to postaraly, je zajimave cist dopisy od techto slechticu,jez se navzajem ujistovali,ze nedaji rozkaz k mobilisaci,pokud ten druhy take neda rozkaz k mobilisaci a jak to dopadlo,prisla zprava,ze Nemci mobilisuji,Nemcum zprava ,ze Rusove mobilisuji,ale,z jedne a druhe strany nikdo nemobilisoval,ale,uz bylo pozde "tento omyl" vysvetlit,kdo do zprav oboum mocnostem rekl,ze protejsi strana mobilisuje je dodnes zahadou-nahlidnete do archivu a prectete si dopisy techto rodinne zpriznenych slechticu.V dopisech se oslovuji krestnimi jmeny a v minulosti si posilali dary.Nemecky cisar navstivil britskou kralovnu Victorii,ktera pochazela z nemecke slechty a dodatecne se ucila anglicky,proto i britsky kral odstoupil v pripade druhe svetove valky,protoze si valku s Nemeckem nepral- tam byla lez,ze odstoupil ohledne nerovneho manzelstvi,Churchil a spol,chteli valku.Rusky car byl zenat s nemeckou slechticnou,tak,jakepak rozbroje v rodine.
24.9.2013 19:56
Když boháčům hrozil bankrot nebo klesly zisky, vymysleli válku
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
... a poslali do ní chudý "kanonfutr".Za bukem počkali na konec a shrábli zisky. Důvodem, proč zatím nerozjeli tu třetí světovou, je zcela oprávněná obava, že tuto válku by nemuseli přežít se vším svým bohatstvím ani oni.