Diskuze k článku

Rouhání

Příspěvků 85

18.9.2013 5:19

Z vonku to tak vyzera...

Esmate 178.?.?.?

Na prvni pohled ma pani pravdu. Co nevidi a co se take na prvni pohled neuvidi, je neskutecne umeni pretvarky. Ta "cestnost" je asi tak odpovidajici cti sicilske mafie. A beda, jestli na neco nepraveho poukazete. Maska solidnosti a pocestnosti je smetena neovladanym vybuchem nenavistneho hnevu. Pouze ten vybuch se ovlada asi tak od Ciny na vychod. Jinak se nemeni nic. Nenavist a casove neomezena touha po pomste za "bezpravi" je ve stejne vysi. To je take to, co si nasi zdomacneli Chazari prinesli sebou v genech.
Zajiste nejsou vsichni stejni, tak jako i Romove, to by byla velika krivda. Jenom asi tak 90 - 95%.
Pani autorka nemela prilezitost s temito "ctenymi muzi" stravit delsi cas a popisuje, svoje prvni dojmy.
Doporucuji zameskane dohnat. Nejlepe vdavkami. [smích]

296300

18.9.2013 6:45

jeden starý pamětník...

fohat 194.?.?.?

my v šedesátých letech vyprávěl,jak bydlel v jedné bohaté pražské ulici u židovské rodiny,kde,JAK JINAK,jeho česká manželka,protože uměla NĚMECKY,dělala SLUŽKU...A když byl SOKOLSKÝ SLET a Sokolové pochodovali právě tou ulicí,tak židé na ně lili barvy a odpadky...Bylo to kolem roku 1935...Všichni ti obyvatelé mluvili NĚMECKY,ČEŠTINU používali výhradně k buzerovaní svých podřízených,většinou služek....Čas oponou trhnul a píše se rok 2013...pár statečných ČECHU SVOLÁVÁ demonstraci proti zárodku Třetí světové války,k US EMBASSY..kde se sejde STOVKA lidiček.Tu neděli si nějaká herečka navlékne fialový dres a DVACET TISÍC hrbatých českých hřbetu jí ovčími pohyby následuje do Podolí...V roce 1996 jsem se NAPOSLEDY zučastnil voleb,kde jsem zjistil,jak američtí poraděnkové upravili počitačové výsledky voleb...Kohopak bude volit to dvacetititísicové ovčí stádo? [oči v sloup] [oči v sloup]

296302

18.9.2013 7:35

Ach jo...

agata 37.?.?.?

Paní autorko, v hotelu na dovolené, toto chování muslimských mužů k ženám, opravdu neuvidíte!!!

296305

18.9.2013 17:16

RE: Ach jo...

Blb. 195.?.?.?

Reakce na 296305

Nedá mi[smích] Ako viete? Vy ste žil medzi moslimami v bežnom živote?

296355

19.9.2013 0:48

RE: Ach jo...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 296355

Vira at uz muslimska, zidovska nebo krestanska byla, je a bude pro lidstvo katastrofou. Autorka clanku zrejme jeste nevidela muslima pohodlne sedicim v 45 stupnovym vedru na voslu tahat svou zenu zabalenou do cernyho vod hlavy k pate za sebou na provazu jako kravu...... Je dost mozny ze se v ramci multi kulti dockate podobnejch vyjevu i v ceskym krateru a pohled na zaparkovanou muslimku ukotvenou na provaze nebo na retezu ktera se pece na slunci nebo mrzne na kost treba nekde u mesity vam prijde normalni ....

296384

19.9.2013 4:32

RE: Ach jo...

Co na tom zalezi 108.?.?.?

Reakce na 296384

Byt Satanista, tak to je urcite zachrana ..
A ted Vam uz jen schazi se prilisat k rabinum, umluvit je at Vas obrezou, a jste na spravne ceste k Vasemu Satanovi. Tj. b-hu judaistu (Vam znamym coby zide).

296396

19.9.2013 6:45

RE: Ach jo...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296384

V Číně se projevuje efekt politiky jednoho dítěte. Číňané to řeší importem manželek z Vietnamu. Dřinu na polích a další intenzivní "konzumaci" mladá Vietnamská děvčata často nepřežijí, tak hoši jednoduše zajedou na jih pro nové zboží.
Proč se o tom nikde nepíše? [pláč]

296400

19.9.2013 13:37

RE: Ach jo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296400

povězte nám ještě něco o svých zážitcích z Číny, znalče. a k nedostatku žen nevedla politika jednoho dítěte, bylo by jich pořád přibližně stejně co do pohlaví, ale preference mužských plodů [bliji]

296438

19.9.2013 16:32

RE: Ach jo...

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296438

O čem mainstream nekdáká neexistuje. Že?

296454

19.9.2013 7:12

RE: Ach jo...

b.aaa 89.?.?.?

Reakce na 296384

Dovolím si trošku nesouhlasit. Víra není katastrofa. Katastrofa jsou různá náboženství a všichni, kteří si víru upravují ke svým cílům.

296402

18.9.2013 8:04

Ne tak uplne

Jiri Radosta 64.?.?.?

V leccem s autorkou souhlasim, Islam opravdu neni o nic horsi nez jina nabozenstvi. Snad s vyjimkou budhismu, kteremu se v toleranci vyrovna jen maloco.
Ale nema smysl si nic idealizovat. Muslimove se zacali rvat o kost hned po smrti proroka Mohameda. Zatimco jedni usoudili, ze nastupcem musi byt nekdo z rodiny, druzi rekli ze to ma byt ten nejschopnejsi. A tak se Shia a Sunni navzajem morduji dodnes.
A zubozenych zen najdete v zemich Islamu take dost. Nevim kde byla autorka, ale ja videl utrapenych a zbedovanych chuder v Tunisu, Alziru a Egypte vic nez dost.

296308

19.9.2013 13:38

RE: Ne tak uplne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296308

no, budhismus jako teorie možná, ale budhismus jako praxe? jako církev se svými nároky, mnichy a požadavky?

296439

18.9.2013 8:11

Naivní článek

ar_649 46.?.?.?

Autorce je zřejmě blondýna a líbí se jí tmaví chlápci, protože zaujatost a naivita je zřejmá.

296309

18.9.2013 15:27

RE: Naivní článek

Korutan 46.?.?.?

Reakce na 296309

Reakce smutná svou ubohostí.
Co vy víte o chování muslimských mužů? Vy se snad vyskytujete v jejich domácnostech, potažmo ložnicích, že se cítíte být lépe informován!? Nebo jen plácáte placeným víkem? Snaha poštvat bohabojné křesťany proti muslimům je tak zoufale zřejmá, že nechápu, jak to může někdo ještě žrát!? Proč, i po tolika letech poznávání lživosti masmédií, jsou lidé stále ochotni jim věřit!? Možná z pohodlnosti, nebo snad proto, aby si nerozbourali ten chatrný domeček víry ve správno, poskytující jim navigaci životem!?

296344

19.9.2013 9:54

RE: Naivní článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 296344

>Snaha poštvat bohabojné křesťany proti muslimům je tak zoufale zřejmá, že nechápu, jak to může někdo ještě žrát!?
ono všechno má své opodstatnění a není bez příčin a následků, takže například:
v islámu je všeobecně akceptovaný učený výklad koránu (tafsír) ibn kathirou, kde bůh podle něj říká, že: “nevěřit je horší než zabíjet”... to jednoduše znamená, že shirk (různost, polyteismus, pluralita, tolerování odlišností) je zlo vážnější a horší než vraždění...

což o to, to, že když má někdo jiný názor, tak ho prostě a jednoduše ubiju, to není až tak převratný vynález, problém je v tom akorát ten, že to potlačí vnitřní názorovou dynamiku, a ta společnost směřuje k primitivismu, neboli zblbne...
ale možná i to, přijde někomu dobré, jenže musí počítat s tím, že jinému to jako dobrý nápad nepřijde, a tak ho jednoduše skřípne dřív, než se naděje... asi tak...

296414

19.9.2013 19:58

RE: Naivní článek

niǎn jūn qǐ yì 178.?.?.?

Reakce na 296344

Islam je výbojný a moslimovia rovnako, ak odmietajú rozpínavosť nenávistného náboženstva (čomu neverím), nech sa ho vzdajú, odvrhnú, ak nie, každý moslim len poskytuje tichú podporu pre moslimský teror a rozmach mešít, rozširovanie nemravných zásad vyplývajúcich z démonských halucinácií besného zvrhlíka Mohameda. Islam nepozná milosrdenstvo, vraždenie ak sa ich osobne netýkajú ich dajako vzrušuje?
Islam je absolútne zlo od počiatku, každý kresťan v islame a ich normách správania videl nepriateľa, tebe len vadia médiá, ktoré vraj búšia proti islamu, proti islamu sa bojovalo dlho pred vznikom médií, tie len vytiahli nový dôvod nie kvôli podpore kresťanstva, ale z obavy o osud svojho odkresťančeného sveta.

296470

19.9.2013 23:45

RE: Naivní článek

lcc 193.?.?.?

Reakce na 296470

Tento obraz o islame je zámerne vytváraný desaťročia,možno storočia médiami. Kresťanské západné krajiny majú za svoju epochu kolonializmu a imperializmu na svedomí cca 500 miliónov obetí . Vraždenia,mučenia,upaľovania ,vyhladovenia.
Doporučujem si pozrieť dokument História rasizmu . V Belgickom Kongu v minulom storočí otrokári odsekávali ruky domorodcom pri nesplnení normy zberu . Nakoniec došlo k tomu,že týmto postupom nemal už takmer nemal kto robiťč, zomrela polovica obyvateľstva Konga. Za britského rádžu len v rokoch 1875 -1890 zomrelo od hladu v Indii 35 miliónov indov. Myslíte,si že koncentračné tábory boli výmyslom nemcov a len malou epizódkou v našej histórii ? Omyl...konentračné tábory existovali dávno pred Hitlerom v britskej Afrike,Indii, Austrálii.
Teror ? Najväčších zverstiev sa dopúšťali bieli kolonizátori a vojaci v kolóniách. Nakoniec nie je to tak dávno,čo francúzki vojaci v Somálsku opekali malého chlapca na ražni za živa ako prasa , nie je to tak dávno , čo americký vojaci vtrhli v Iraku do domu, vyraždili celú rodinu, 17 ročné dieča vyniesli von, šiesti znásilnili a potom poliali benzínom a zapálili, Následne si podľa ich výpovede išli opekať kurence do tábora .
Arabi si v Jeruzaleme , a je to popísané v historických záznamoch, žili v kľude s kresťanmi i židmi, pretože ich uznávali ako " ľudí písma " a vo svojich počiatkoch sa kľaňali k Jeruzalemu . Až po dobytí Jeruzalema križiakmi nastal teror.

296484

20.9.2013 10:01

RE: Naivní článek

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 296484

Tak,tak....,na vytváření dnešního veskrze zhovadilého světa má hlavní podíl Evropa západní s tím veskrze zkurveným tzv.Britským impériem a jeho následovníky a přicmrndávači.

296502

18.9.2013 8:41

Podivný článek

Fred Brabenec 46.?.?.?

Autorka zřejmě považuje Islám jako přirozený systém pro život. Ale Islám je vytvořen jen člověkem stejně jako katolická víra, stejně jako by komunizmuz a i nacismuz. Islám je vlastně také strana, která se snaží jako katolická církev, jako byla komunistická strana či nacistická strana a jiné stranz, pod sliby svobody člověku ovládnout svět. Je to jen předpis pro život jako je kuchařka jak ovládnout společnost určitou elitou lidí.

296311

18.9.2013 8:47

Moc bych si muslimy neidealizovala

baba_Blažková 85.?.?.?

Nedávno jsem kdesi četla, že např. v Egyptě je 90% žen obřezaných. To není moc dobrá vizitka pro muslimské muže.

S tím kroužkováním však naprosto souhlasím. Jsem ráda, že díky tomu, že jsem se začala opravdu aktivně angažovat, začínám poznávat, who is who.

296312

18.9.2013 9:28

Proč Židé nezaloží svoji stranu a nepředstaví svůj program?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 296312

Musel jsem se před lety tiše chechtat, když se nějakou nešťastnou náhodou objevil v knihkupectví na Václaváku, kde prodávali levné knihy sloupeček Sionských protokolů. Nikdo nevěděl o co se jedná, a druhý den tam přišel nenápadný milý a zřejmě i inteligentní slušně oblečený pán, vytáhl nabitou šrajtofli, a všechny zbylé skoupil, a nechal si je odnest do auta. A zastínil tak v okamžiku jiné velmi pochmurně se tvářící pány ve světlých baloňácích, kteří tam asi dva měsíce potupně skupovali tlusté knihy s nápisem "agent KATO" po pouhých pěti kusech, protože jejich šrajtofle zřejmně tak nabité neměli, a svůj volební program vystavovat také nechtěli ..

296315

18.9.2013 13:09

RE: Moc bych si muslimy neidealizovala

Slayko 94.?.?.?

Reakce na 296312

[velký smích] Oni se píšou různý blbosti.

296338

19.9.2013 13:43

RE: Moc bych si muslimy neidealizovala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296312

vzhledem k tomu, že obřízku zařizují i provádějí ženy, není ti hlavně a především dobrá vizitka pro muslimské (ale i šamanistické) ženy, které strpí, aby stejným utrpením, která prošly ony, procházely i jejich dcery. Muži samozřejmě mají také vinu. a jinak pokud islám řídíé celý společenský i soukromý život zemí na něm založených, pak mi více než vadí, že nepovažuje ženu za mužům rovnu, takže islám rozhodně ne a pokud k němu přistoupí žena,m buď je zaláskovaná nebo masochistka

296440

19.9.2013 21:51

RE: Moc bych si muslimy neidealizovala

jon 187.?.?.?

Reakce na 296312

pro baba Blazkova: pozor na propagandu, ktera je namirena proti muslimum z duvodu, ze se je Usrael snazi ovladnout. Je to na prvni pohled nesmysl. 90% zen nemuze byt obrezanych, protoze to neni uzakonnene nabozenstvim jako napr. u zidu. Zeptam se na to svych znamych z Egypta..

296477

18.9.2013 9:15

Muslimové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

neupalovali své věřící na hranicích tak jako křesťané, pokud bych si mohl vybrat mezi muslimem a křesťanem tak muslima. Křesťanství je založené na zločinu a chamtivosti, žil jsem v Guinei rok, viděl bídu, poznal lidi, nesaháte jim po paty křesťanská chátro, na co jste hrdí, na civilizaci? Na to že jste vymysleli způsob jak člověka co nejlépe okrást nebo zabít? Učte se od muslimů morálce, křesťanství ji pošpinilo.

296313

18.9.2013 10:34

RE: Muslimové

enigmatic 84.?.?.?

Reakce na 296313

Odsoudit křesťanství je velice jednoduché. Já vnímám řadové křesťany jako oběti velice důmyslné lži. Autorka je pochopitelně mimo jak u muslimů tak především u těch jejich jméno se nesmí vyslovovat. Možná by pro ní nebylo od věci si o nich něco přečíst.

296323

18.9.2013 10:44

RE: Muslimové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 296313

Tak si mal teda ostať v tej Guinei,keď sa ti tam tak ohromne páčilo!Nehovor o kresťanskej morálke,lebo o nej nevieš absolútne nič!O pravdivých dejinách nemáš ani páru,inak by si netrpal také sprostosti.V čom sú akože muslimovia lepší od kresťanov?

296324

18.9.2013 16:33

RE: Muslimové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 296324

Nie sů také podlé svině ako kresťania.

296348

19.9.2013 13:45

RE: Muslimové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296348

jsou tedy ještě podlejší, no páni [zmaten]

296442

18.9.2013 11:32

RE: Muslimové

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 296313

Muslimove je stejne jako zide kamenovali. A upalovali verici jinych nabozenstvi, hlavne tedy krestanstvi, obvykle i s barakem nad hlavou.
Judaizmus, krestanstvi i islam jsou jeden za osmnact, druhej bez dvou za dvacet.
Vsechny tri vychazeji z Abrahama, jeho koncepce vylucnosti, pojmu hrichu a hierarchicke struktury s vcelenym prostrednikem mezi bohem a lidmi.
Abrahamicka nabozenstvi nebrat.

296330

18.9.2013 11:47

RE: Muslimové

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 296330

vcelenym=vclenenym (omluva za chybu)

296332

18.9.2013 19:12

RE: Muslimové

Korutan 46.?.?.?

Reakce na 296330

Malá oprava, islám nemá prostředníka jako křesťanství a judaismus. V Čechách vyšla knížka, nazvaná "Velká kniha islámu" od anglického autora, jehož jméno si nepamatuji. Překladatel ji se svolením autora doplnil. Měly vyjít ještě další dvě knihy. Velká kniha křesťanství a Velká kniha judaismu. Pravděpodobně proto, že autorovo hodnocení bylo velmi objektivní a "neztrhalo" islám dle představ etablišmentu, naopak, v mnoha směrech hodnotil islám kladněji než-li ta další dvě náboženství, tak ty knihy u nás už nevyšly a marně je dosud sháním.

296368

19.9.2013 8:21

RE: Muslimové

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 296368

Ma, co myslite ze znamena muslimske vyznani viry: "Není božstva kromě Boha a Muhammad je posel Boží" ? viz Šaháda

Vam to pane Korutan vykladat nemusim, ale pro ostatni, Mohamed je z hlediska islamu jedina nabozenska autorita z titulu zjeveni pravdy bozim poslem, ergo prostrednik mezi bohem a lidmi.

296404

18.9.2013 10:29

1.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Toto se netýká jenom autorky, ale celé ctěné čtenářské obce zde.
Buďme opatrní se vším, co čteme, když je to jiné, to neznamená, že to tak je dobře, když je něco emotivní a alarmující, to neznamená, že to je pravdivé... naopak, přesně to je důvod být více skeptický.
Zde prezentované názory jsou důsledkem masové „alternativní“ propagandy, která jen připravuje půdu pro nástup systémů, které už žádné diskuze nepřipouští. Po 2sv.v. byla „Třetí říše“ (hlavně zpravodajská služba) vyvezena za Atlantik (v rámci operace Paperclip a pomocí tzv. ratlines), ne proto, že by si to Američani přáli, ale z důvodů naprosto opačných. Za oceánem tak vznikl vatikánský servis rozkládající klasický kapitalismus protestantské tradice a podporující katolický zájem (jinde i tady má samozřejmě své obdoby také). Jestli si tu obecenstvo neráčilo doposud všimnout (zaujato tancujícím „ Židem“), tak celá CIA, Pentagon a CFR (směrující zahraniční politiku USA) jsou pod kontrolou římské církve, a Obamova administrativa je již prakticky výhradně římanská.
Již snad v šedesátých letech si CIA prosadila v kongresu financování médií, ve kterých má trvalý vliv, a kterým se dnes říká „alternativní“, a ta jedou na jedné ideologické vlně (samozřejmě položeno na teologickém základě), ve které hraje hlavní roli magická fikce zvaná „židozednář“ (takový příbuzný marxistického „finančního oligarchy“), doplněný „homosexuálním židem“ (viz pro CIA pracující G. Klimov s jeho „Božím národem“). Tady nejde o to, že někde sedí zlý agent, který diriguje redaktory co mají psát, či platí armádu nějakých diskusních trollů, ale že vytváří chytlavé podklady, které jsou pak jako „úděsná odhalení“ vesele šířena nadšeným „podzemím“, což celkem snadno zapaluje mejnstrýmem uondaný plebs.
Schéma je jednoduché, do mejnstrýmu podstrkávat to, co se lidem morálně protiví a v alterstrýmu to řádně „vysvětlit“ tím, co rádi uslyší, bez ohledu na smysl těch věcí, v zásadě jde jen o demoralizaci umírněných a nabuzení frustrovaných. Výsledek vždy povede k rozkladu pracně budovaných společenských dohod a směrem k ochotě přijímat represe a autority. Co kdysi začalo jako rádia, tak dnes vydatně krmí internet. Problém je, že běžný hledač vůči této taktice není vůbec imunní, k tomu musí být jistá vrozená dávka skepse a vůle klást si otázky sám a sám si hledat odpovědi, což je skutečně namáhavé.

pokr.

296318

21.9.2013 16:07

RE: 1.

petesv 95.?.?.?

Reakce na 296318

Že Klimov po útěku ze SSSR pracoval na CIA, to ho nějak diskvalifikuje? O to víc měl zkušeností. Raději řekněte, kdo z významných západních politiků a mainstremu nemá zkušenosti s CIA, Mossadem, nebo aspoň nějakým fondem na podporu kdejakých lumpáren (pardon, demokracie, multi-kulti a humanismu).

296584

18.9.2013 10:31

2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Jana to nejspíš myslí upřímně, nicméně s těmi entitami zachází typicky „alternativně“, když je „zlý žid“ ve válce s muslimem, je tento logicky „hodný“… je to naprostá ptákovina, muslim arab je převážně sunita a je již odvěký nepřítel šíity, tedy víceméně Peršana. Turecký muslim je sice sunita, ale tichý šíitský sympatizant, neboť arab je pro ně historicky nepřijatelný živel množící se na kdysi jimi ovládaných oblastech.
„Arabská kultura“ je původem africká, která na kdysi perských či římských, a později křesťanských územích vstřebala rezidua převážně byzantské kultury. K té africké tradici mj patří, že potentáti klanu obřezávají svoje ženský, protože se jedná již jen o další kus dobytka ve stádě (obřízka obecně je původem ze subsaharské afriky a v podstatě to znamenalo podřízený statut). Snad tedy ani nepřekvapuje pro arabský živel příznačný fenomén, že se tam jakoby rodí mnohem méně holčiček, což je buď biologický unikát, nebo děvčátka jednoduše utrácejí jako nadbytečná štěňata… tohle tedy není z žádných novin, jsou to prostě jen čísla, nad kterými se stačí zamyslet.
Ty jsi nejspíš jen rozmazlená a chybí Ti nouze o vodu, jídlo, les, pole, louky, vědomosti, prostorné obydlí a hlavně pevná tmavá ruka a svaté verše. Někdo to prostě potřebuje a neprobere se ani po té, pouze jen časem ztmavne a bude čekat na potravinovou pomoc a místo koncertu zajde na vláčení heretika prachem ulice.

296320

18.9.2013 17:11

No jasně že jsou jidé s papeženci (občas a účelově) sčuchlí, nicméně fízlů a trollů rejdí na fórech zástupy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 296320

a zdaleka nejen na alternativních. Samozřejmě, že média neúkolují jednotliví agenti jako nějací politruci, ale postupuje se účinnější metodou, tj. že se dostane podpory mírně vyšinutým jedincům, kteří pak už "alternativce" vedou patřičně pokřiveným směrem sami a s nadšením.
Pokud se vyskytnou opravdu nepříjemné sajty, jsou pochopitelně likvidovány či alespoň pacifikovány, pro příklad nemusíme chodit vůbec nikam.
Je zajímavé, že třeba Nejvyšší soud USA je zcela v rukou jidů a papeženců, nekatolíky vlastněnou mediální žumpou masírovaným protestantům to pochopitelně nevadí ze 70 % (pokud lze věřit průzkumům). Duchovenstvo pomáhá při likvidaci USA coby státu (potenciálně a velmi teoreticky) nebezpečných germánsko-keltských bělochů, avšak křesťanství je v USA nemilosrdně potíráno úřední cestou, soudně (viz výše) pokřiveným výkladem ústavy. Za podobným účelem podpoří obřezaní občas i ten islám...
U nás jsme se stali svědky aliance papeženců s plutokraty při prosazování církevního tunelu (symbolicky ?) ausgerechnet na Bílou horu ...
Na druhou stranu opravdu pravověrní katolíci byli zejména za kardinála Vlka "lovnou zvěří" nejen médií a "noblesních" politiků ...

296352

19.9.2013 21:10

RE: No jasně že jsou jidé s papeženci (občas a účelově) sčuchlí, nicméně fízlů a trollů rejdí na fórech zástupy

niǎn jūn qǐ yì 178.?.?.?

Reakce na 296352

Ani rozloženie podľa rasy a pohlavia v najvyššom súde nie je porovnateľné s podielom v spoločnosti. USA sú bezbožný štát, náboženstvo odmietli už pri zrode a vystačia si zo zásterami a kladivkami, takže aký bude mať dôsledok, že dajakí sudíkovia sa navonok domnele hlásia k pokoncilovému ekumenickému synkretickému sprotestantizovanému aj komunistickému náboženstvu?
Aký sústredený vplyv náboženstva bude plynúť na ich osobu ako sudcu, že by rozhodli v súlade s náboženskými dogmami? „Náboženskí“ sudcovia nerozvádzajú? Hrozí zrušenie potratového rozhodnutia?
Protestantstvo je v skutočnosti buričské položidovstvo, ktoré z nepochopiteľných dôvodov sa nehrnie do synagóg, ale rozchyruje o sebe bludy o vlastnom „kresťanstve“. Protestantstvo úplne samovoľne odovzdalo moc satanovej synagóge, v neprotestantskom svete sa museli odohrať krvavé revolúcie. Protestantom v prieskume nevadí, lebo ich sekty sú už zahrnuté do židovstva, z ktorého častokrát vychádzajú, takže zástupcov majú.
Kresťanstvo v USA je nemožné prenasledovať, lebo žiadne sa ani nevyliahlo, v politickom zmysle nikdy, to len rôzni „náboženskí“ príživníci nacucaní na rozpočty si uzmysleli dostávať dotácie pre svoj parazitizmus, čo sa im zdráha vláda vyčleniť, preto bľabocú o protikresťanstve.
Pápeženectvo ani pred storočiami nebolo nacistické, monopol na túto úchylku mali protestanti, ktorí nenávideli aj Slovanov, aj Írov, obdoba talmudskej láskavosti, tak čo je zvláštne, že sekta, ktorá síce je iná, ale sídlo rovnaké, podporuje prisťahovalcov. Hodnostári sekty sú za a vraj väčšina „pápežencov“ je proti, čo samo o sebe je príznakom exkomunikovania, pretože prisťahovalci sa valia z juhu a ich náboženstvo by malo byť totožné s tými „pápežencami“. V spore potomkovia prisťahovalcov opovrhli vlastným náboženstvom, ak ho naozaj majú. „Pápeženci“ nad náboženstvo si zbožštili vlastné telo, opäť protestantské nezmysly, ak by sa v minulosti postupovalo podľa kriku protestantských extrémistov, tak žiadni „pápeženci“ do USA nebudú vpustení. A keď došli, tak obrovským vymasírovaním z nich rýchlo stvorili umelých pápežencov a herézu amerikanizmu. Každý kameň v USA je protestantský, preto USA súčasnosť je neusmerňovaná, len zrážala hlavy tým pápežencom v minulosti, ktorí by mohli uškodiť odkazu otcov zakladateľov.
Tí „pravoverní“ sú len samozvanými, pyšnými nadutcami čo sa hlásia k pokoncilovej sekte, uznávajú všetkých jej predstaviteľov, ale oni niktovia by chceli určovať správanie vlastných nadriadených. Koľko nešťastia sa na nich a „belochov“ valí.

296473

18.9.2013 17:25

RE: 2.

Blb. 195.?.?.?

Reakce na 296320

Konečne dobré správy! Takže to tu riadime vlasten my - rímsky katolíci! Paráda! Jak my odľahlo, fúha! A pozor na moslimov - idú po nás, dobre som pochopil?

296356

18.9.2013 19:37

RE: 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 296356

islám je odvar víceméně ze zbytků křesťanství a zoroastrizmu, je to zmatená změť špatně přeložených a nepochopených tezí jiných konceptů postupně poskládaná do veršovánek k lepšímu zapamatování kvůli silné nesrozumitelnosti, v podstatě se jedná o samoúčelný výplach lebeční dutiny použitelný snad pro napodobení kdysi dominující kultury, která se tam zhroutila a vzala za své...
ovšem katolíci jsou zase něco jiného, je to kontinuální prastaré úsilí o jedinou obecnou víru, jediný univerzální koncept a jedinou hierarchii v jediné říši, takže veškeré strany jsou akceptovány jen v rámci podřízenosti (všeobecné pokory) obecného (či univerzálního, ekumenického, katolického) konceptu světa (skrze všeobecnou pokoru má být dosaženo míru), a jeho centrální ritus je prastarý jak bílá civilizace sama, pouze jen "mutuje"... cosi z toho dokonce zmiňuje i autorka článku - je to oběť zbožštěného dobytčete, kdy zasvěcenci kultu konzumují jeho krev a tělo - dnes se jedná o knězem přepodstatněné víno a oplatka a jeskyni nahradil nejdříve chrám podzemní (to jsou ty údajné „katakomby pronásledovaných křesťanských mučedníků“, kdy každá „prolitá krev“ je akceptována jako mýtus sloužící centrálnímu kultu oběti), z katakomb pak vzešel nám známý kostel, a ten nahradil svatyně pohanů (resp. pohanskou božskou hierarchii)... sluneční kult mitry v obecném náboženství kulminoval v době římského impéria, kde se rozšířil mezi legionáři hlavně za julia kaizara... vatikán je v místě prastarého obětiště právě býčího kultu... ty další abrahámská náboženství jsou větve toho obecného proudu vzniklé rozdílným vnímáním kultur různé vývojové fáze... ten filosofický koncept je novoplatonský (řecko), a ta mystická část je do značné míry pokračováním zoroastrismu (persie), proč byla určitá část "hebraizována" (právě hebrejština začala vznikat v tomto kontextu někdy v tom 3. století), na to by bylo potřeba se zeptat origena a jeho žáků, případně "církevních otců", kteří pak origena zapracovali do bible a jeho původní spisy nějak někde údajně skartovali… tzv. „křesťanstvo“ to staví do jiné role, než ten zbytek, totiž ta nejvšeobecnější forma se zase podobá vrcholně klasickému pohanství, a jeví se jako fáze cyklu…

jestli je to dobré? jak se to vezme, pokud se ti to líbí, tak to potom jo...
ale katolíci jsou vesměs fanklub určité idey, do jaké míry to ale chápou, to je trochu jiný problém, nehledě, že čechy mají tradice, které určitě nevynikají takovou jednoznačností...
mě osobně se striktní ideologizace protiví, a raději si příliš nestěžuji (už ze zkušeností odjinud), rozhodně bych si autorčin model odpustil, a měl jsem za to, že něco takového člověk při rozumu by snad ani nemohl myslet vážně...

296369

18.9.2013 10:32

Náboženské systémy

kolokol 88.?.?.?

by měli hodnotit k tomu duchovně způsobilí lidé. Snad by si autorka (nebo případní jiní zájemci) mohla prostudovat krátké pojenání - Náboženství bez předsudků od Josefa Studeného, aby získala základní orientaci v této problematice.

296321

18.9.2013 10:34

Rouhání

Bedřich Stránský 178.?.?.?

Židi přeci nemůžou mít svoji stranu, protože mají všechny. Jakmile vznikne nová, jsou okamžitě schopní infiltrace a převzetí řízení. Poznal jsem mnoho Židů a většina byla úplně normální. Pracoval s nimi a pro ně. Snaživí a pracovití lidé, nacházející cestu tam, kde jiní dávno skončili. Když se dověděli, že jsem z Čech, byl jsem jejich. Dokonce jsem v r. 2003 byl pozván do jedné rodiny na svátek Hannukah a to se každému nepovede. Príma lidi, ale ne všichni. Jako ve všech národech, že? Podobně jsou na tom i Muslimové, bohužel nám často pro vzbuzení nedůvěry nebo odporu stačí už jen jejich způsob oblékání, bydlení a pod. Mým nejlépe a nejrychleji platícím zákazníkem byl Pakistánský Muslim, spíš kamarád, který měl zájem na tom, abych poznal jejich kulturu... po práci mě pyšně brával na ochutnávku různých dobrot do jejich etnické restaurace, stejně jako ti Židé. Stačilo pár slov, projevit zájem o symbol, obrázek a zeď vybudovaná někým úplně jiným padla. Třeba u Řeka jsem to nikdy nepoznal, ba naopak. Tím nemyslím dovolenou v Řecku [smích] Ale to jsou jen moje zkušenosti, které každý nemusí přijmout. bost

296322

18.9.2013 10:45

Nevědomost...

Jakub Šikula 37.?.?.?

Kultura a náboženství jsou dvě různé věci,a kultura ovládaná náboženstvím není nic jiného než diktatura. Prakticky totiž eliminuje svobodnou vůli rozhodování neustálou hrozbou pekla po smrti,útrap v životě příštím či vyloučením na okraj společnosti v životě stávajícím.V zemích kde jsou mocenské a kulturní struktury ovládány například Islámem(tak moc obhajovaným v článku paní Hanzlíkové),kde platí právo šaria, je pohled na život víceméně pravěký(usekávání končetin za krádeže,ukamenování za cizoložství-které se týká pouze žen atd.)Vaše nevědomost je až zarážející paní Hanzlíková.Co se týče zmiňovaného růstu muslimské populace v Evropě,nemám nic proti přistěhovalcům pokud budou uznávat stejné hodnoty a právo svobodné vůle pro každého(to znamená že muslimské matky nebudou ze cti vraždit svoje dcery za to že šly na rande s Čechem nebo jiným "nevěřícím psem".)

296325

18.9.2013 11:05

náboženstvo

lcc 195.?.?.?

V podstate je to jednoduché, stačí pohľad na dnešný západný svet a hneď uvidíme,ktoré náboženstvo uspelo . Netreba vojny a hnev,
stačí bežný život.zatiaľ čo západný svet sa utápa v blahobyte a formálnom vyznávaní kresťanstva , podľa zásad ktorého už nikto nežije, nespráva sa a neuctieva, ktorého základná inštitúcia - katolícka cirkev - sa utápa v pedofilných a homosexuálnych škandáloch. Homosexualita, feminizmus, multikulturalizmus , politická korektnosť - to všetko nás zničí, naočkované nám nekritizovateľným národom . Islam v boji s kresťanstvom uspel, či sa nám to páči alebo nie, Huntingtonov stret civilizácií už prebehol a my sme ho prehrali. Európa bude za 50 rokov moslimská , ale ľudí to netrápi,trápi ich len pachtenie sa za peniazmi a blahobytom , za okamžitým prospechom, do budúcnosti hľadí len málo ľudí. Politiku akú robí Európska únia môže robiť ,resp. ordinovať a riadiť len niekto kto nenávidí kresťanov.Kto to je vieme všetci.

296326

19.9.2013 1:38

RE: náboženstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 296326

Jestli bude Evropa někdy muslimská, její obyvatelé budou takoví muslimové, jací jsou dnes křesťané. A nebo tady budou úplně jíní obyvatelé a národy.

296389

19.9.2013 13:28

RE: náboženstvo

lcc 195.?.?.?

Reakce na 296389

Ja nehovorím o konverzii ,i keď aj tá sa deje , ale o vymieraní európskych národov a prílevom moslimov .Ako povedal Kaddáfí ... " Európu dobyjeme dělohami našich žen...."....
jedna známa autorka ,ktorá napísala knihu o islame povedala zásadnú vec: Kresťanstvo je dogmatické nábožentvo odtrhnuté od spoločenskej reality , kým islam je praktické náboženstvo ,
ktoré je súčasťou života .
Individualizmus a strata sociálneho a komunitného cítenia a vzťahov sú hlavou príčinou nášho zániku a tu práve zlyháva "viera" , ktorá je len formálna a demonštratívna (pretože sa to patrí chodiť do kostola), všetci sme kresťania ,ale nikto kresťansky necíti .

296434

19.9.2013 20:30

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 296434

Jste si jistý tím, že zrovna Kaddáfi, který velmi propagoval přímou demokracii a zveleboval po všech stránkách obrovské pozemky Libye, svou vlast, by pronesl takovouto hovadinu jakou jste uvedl? On nepotřeboval dobývat Evropu ani Západ- ale oni dobyli jeho.

296471

19.9.2013 23:13

RE: náboženstvo

lcc 193.?.?.?

Reakce na 296471

Ano som si istý, je to jeho známy výrok [smích] Keď mu vytýkali ,že podporuje terorizmus, tak im odpovedal,že on nepotrebuje teroristov, že islam dobyje západ demograficky . Nepovedal to v tom zmysle ,že on osobne chce niečo dobývať ,ale všeobecne v súvislosti s islamom. Mimochodom, čítali ste Kaddáfího Zelenú knihu ? Vrele doporučujem, veľmi trefne a presne tam popísal a zhodnotil systém našej tzv.západnej demokracie [smích]Označil to úplne presne ako ...partokraciu....nájdite si,čo to znamená [smích]
Skôr než budete niekoho obviňovať,že píše hovadiny,tak si najprv niečo naštudujte [smích]

296479

20.9.2013 8:04

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 296479

Ano, Kaddáfiho Zelenou knihu jsem si přečetla, a proto vím, že stejně jako já i on poznal, že zastupitelská demokracie a stranický systém je dokonalý židozednářský podvod, kterým jsou oblbování voli (teda pardon voliči) na celém světě. Takže jak vidíte, mám leccos již nastudováno a nadále tvrdím, že to co jste řekl o Kaddáfim je hovadina. Víte proč? Protože všechny ty bludy o tom, že je to terorista, blázen a diktátor o něm šířily korporátní masmédia, kde ho ve velkém očerňovaly presstitutky na příkaz globálních banksterů. Těm se nelíbilo, že je Kaddáfí vlastenec, který přeje svému lidu, nechce prodávat ropu za hubičky, že chce zavést pro Afriku vlastní měnu zlatý dinár a z vlastní kapsy také zaplatil pro celou Afriku satelit- takže lichvářští banksteři přišli o další výnosný kšeft z předraženého pronájmu satelitu.

To víte, nemůžete všemu věřit, co napíše prodejný korporátní mainstream. Jako byste nevěděl, že je pro ně hračka kdykoliv udělat z anděla ďábla a z ďábla anděla.[smích] Vždyť to momentálně vidíte na příkladu válečného zločince, kde celý svět dumá nad tím, za co dostal Nobelovu cenu míru.

296494

20.9.2013 8:20

RE: náboženstvo

lcc 195.?.?.?

Reakce na 296494

My sa asi nechápeme, ja nie som ,resp.nebol som proti Kaddáfímu,naopak . Spravil z najzaostalejšej africkej krajiny najvyspelejšiu za 40 rokov, poznám niekoľko ľudí,čo v Lýbii žili a pracovali,takže viem,že to čo o ňom šírili západné médiá sú kraviny. Ale ten výrok je jeho akože po pondelku ide utorok. [smích]

296496

20.9.2013 10:26

RE: náboženstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 296496

spravil akorát to, že je vyvedl z bídy smyčkou do bídy, nelze si zahrávat s vlky a čekat, že z toho vylezu bez újmy, to tu ale asi těžko vysvětlim...
stejně dopadne celá "arabská koalice", kde byl marxismus roubován na islám podobně jako u zaostalého katolického plebsu... šmarjáá, na tomhle nikdo nepracoval desítky let proto, aby pomohl nadějně se množící arabské mládeži, ale aby revitalizoval již zastaralá náboženská dogmata a vyrobil si armádu šťastných pitomců radujících se z "práce"... tady si každý potentát musí dát pozor, s čím si zahrává, a kam to může se "svým lidem" dopracovat, když se bude chtít z toho cuknout...
kaddáfí, krom toho, že to byl sebestředný kašpar (obvykle vhodný kandidát do funkce vůdce), si myslel, že s tim klasicky po arabsku vyjebe, no chvíli to může vycházet, ale ne napořád (proč ho, asi tak, putin pustil k vodě)...
mimochodem, nejen na lybii, ale i na další arabské soudruhy a vůbec další kulturní experimenty tu několik generací vyčerpalo svůj potenciál, ovšem s výsledkem podobným tunajšímu socialistickýmu experimentu s "rómy"...
ach jo, když čtu tyhle názory, tak vidim, že z průseru, kam už se neomylně hrneme, se jen velmi těžko v dohledné době vypachtíme...
tu slabost jarmily pro plukovníka, tu bych ale spíš viděl spojenou s nějakými potížemi v dětství, nějakou sexuální frustraci, asi nějaká rezidua náboženství, podobně totiž zbožňovali stalina babičky v rusku, podobnou ženskou klaku měl i hitler (nojo, křesťanská výchova němců byla pověstná), či se jí těší i islámští duchovní vůdci jinde, a konec konců i tady, jak předvedla autorka článku... [mrknutí jedním okem]

296504

21.9.2013 21:12

RE: náboženstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 296504

"...si myslel, že s tim klasicky po arabsku vyjebe, no chvíli to může vycházet, ale ne napořád (proč ho, asi tak, putin pustil k vodě)..."

To jako měl ten Putin za Kaddáfího riskovat válečný střet s NATO? Nato nebyl ten Kaddáfí tak důležitý, z území Lybie se RF dobývá jen nesnadno a v té době měl Putin ještě "málo zatopíno" na konvenční střet. Ten nekonvenční, na který má "páry neúrekom", ten je přece jen určený až k "poslednímu soudu".

" tak vidim, že z průseru, kam už se neomylně hrneme, se jen velmi těžko v dohledné době vypachtíme..."

Když "velmi těžko", tak se přinemenším ví jak. Jak? [zmaten]

296597

20.9.2013 11:24

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 296496

Dokažte to.[smích] Jinak je to jenom pouhá posmrtná pomluva, pokud nemáte žádný zdroj. Například když válečná zločinkyně Allbrichtová řekla, že 500 000 mrtvých iráckých dětí stálo za to, tak ta její slova viděl a slyšel na vlastní oči celý svět, protože to řekla veřejně mainstreamové reportérce. Nebo když Havel kvákal o humanitárním bombardování, tak to taky viděl a slyšel celý náš národ. Ale Kaddáfiho jsem takto blbě mluvit nikdy neslyšela. Dokonce i neštěstí v Lockerbi na něho globální "elita" svedla, ale nebyla to vůbec pravda.

296513

20.9.2013 11:49

RE: náboženstvo

lcc 195.?.?.?

Reakce na 296513

Ja neviem aký máte problém , veď ja ho nehaním. Tento jeho výrok ho nijako nedehonestuje,práve naopak, povedal pravdu , nakoniec sa to deje presne tak ako povedal. On to ani nehovoril v zmysle agresie ,ale úpadku západnej civilizácie,ako nevyhnutný následok demografického vývoja . Žiadna krajina v Európe už nie je reprodukcieschopná , proste vymierame a nedá sa to zvrátiť, súčasne pribúda moslimov všade kam sa pozriete,takže je veľmi pravdepodobné ,že vo väčšine krajín európy bude za 30 rokov prevažujúcim náboženstvom islam. A o tom hovoril Kaddáfí , keď obviňovali arabov a moslimov z terorizmu a agresivity .
Povesal to čo je pravda....zatiaľ čo európska rodinamá priemerne 1,2 dieťaťa , tak arabská 5-6 . Čiže európu dobyjú ( v pejoratívnom slova význame) , získajú " dělohami arabských žien" . That´s all [smích]

Máte vo všetkom čo hovoríte pravdu , či sa to týka Iraku alebo dnes Sýrie. Rovnako zničenie Lýbie bola do nebavolajúce svinstvo a zločin, za ktorý by mali byť pred súdom predtaviltelia krajín
zúčastnených na bombardovaní.

296515

20.9.2013 16:01

RE: náboženstvo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 296515

Nemám žádný problém, akorát takový, že jsem si poslední dobou až moc často všimla, jaké dělá mainstream rafinované sviňárny na lidskou psychiku- na zpracovávání veřejného mínění většinové společnosti. pomocí mnoha vypracovaných metod. Bylo toho již hodně, zejména je proslulé jejich přepisování historie tak rychle, že už ani nečekají, až pamětnící vymřou. Vzpomněla jsem si na nedávný článek na Novinkách. Uveřejňovali tam, kdo všechno ze slavných herců byl teplouš. Uvedli tam spousty jmen, ale mě zaujmul Paul Newman. Tento herec žil asi padesát let s jednou ženou, se svou manželkou, přímo vzorově a ukázkově a oni tam o něm uvedli, že potají byl teplouš. To mě fakt naštvalo, takhle očerňovat mrtvé, když už se on ani jeho manželka nemohou bránit. A to je to jejich přepisování historie po všech stránkách, aby dostali většinovou společnost tam kam chtějí. V případě oblíbeného herce jejich úmysl byl tento: Podívejte se kolik slavných a sympatických lidí bylo teplouši, tak už se konečně taky všichnï zhomosexualizujte a nebraňte se tomuto módnímu tomu trendu.

Nebo teď jsem si vzpomněla na Bin Ládina. Již zavražděná premiérka Bhuto veřejně před celým světem kdysi prohlásila, že je dávno mrtev. To ale mainstreamu vůbec nevadilo v tom, aby pokračoval v koméédii a tahal celý svět za nos. Opět Novinky den co den vytahovaly další a další podrobnosti při jeho údajném odchycení a zabití kdesi v Pákistánu, nebo kde to bylo. A pak další a další články o tom, jak ho pohřbili do moře z helikoptéry- a přitom to všechno byla TOTÁLNÍ lež. A přesto existují dodnes lidi, kteří mainstreamu věří, jako by to bylo slovo boží.

Co se týče Kaddáfiho, neodpovídá to jeho charakteru a povaze, aby vyslovoval větu, že muslimové dělohami dobudou Evropu. Ani prostí muslimové nechtějí dělohami dobývat Evropu, chtějí si žít dobře ve své vlastní zemi, jaký každý jiný člověk. Bavili jsme se s prostými Egypťany a oni sami říkají, že se nechtějí množit, že mnoho Egypťanů má dvě děti a víc nechtějí. Bavili jsme se i s jedním Bangladéšanem a skutečně to není žádná slast pracovat půl roku sám opuštěn v Emirátech a rodinu vidět jen dvakrát do roka. Dneska odlétám do Tunisu, tak se zase podívám na ty zlé a krvelačné muslimy, kteří netouží po ničem jiném, než dobýt Evropu svými dělohami.[smích]

296522

20.9.2013 17:17

RE: náboženstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 296522

Porodnost je přímo úměrná životní úrovni.
Pokud se zvýší životní úroveň, tak se povětšinou rychle snižuje porodnost.

296526

20.9.2013 19:37

RE: náboženstvo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296526

Podle toho který idiot na přišel. Pakliže tvrdí že v tropech a subtropech stačí k životu dolar denně a mírném a poloarktickém dva tak můžou šmejdi rozumovat o neblahé životní úrovni na porodnost. Ale na život funkční rodiny je to takové °° a absolutní idiocie a z této báze udržitelného života zajisté vycházejí. To jde u přírodních národů jestli tedy ještě někde jsou, ale v civilizaci musíte bydlet, cestovat i kdyby do zaměstnání, oblečení a strava, nedej bože kultura, ještě by byli používaní chytrolíny vzdělaní, plodit! V těch jejich sociálních plánech to samozřejmě zahrnuté nemají a tedy o životní úrovni naprosto nelze hovořit pokud se to stává bídou a utrpením. [bliji]

296539

20.9.2013 20:24

RE: náboženstvo

lcc 193.?.?.?

Reakce na 296522

Vy si stále meliete svoje. Nikto nehovorí o zlých a krvilačných araboch ,ktorí túžia ovládnuť európu. Kaddáfí to povedal v zmysle prirodzeného vývoja populácie v európe a prisťahovalectva a pôrodnosti obyvateľstva európy moslimského vyznania. Nakoniec demografický vývoj mu dáva zapravdu , tu nie je čo riešiť , aj keby to nikto nikdy nepovedal,tak je to skutočnosť , ktorú si musíme uvedomiť. Vy to stále beriete ako nejakú cielenú agresiu, pritom je to prosté konštatovanie skutočného stavu vývoja populácie európy.

296542

20.9.2013 12:56

RE: náboženstvo

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 296389

Právě v tom tkví ten problém:když už zcela hypoteticky bude Evropa islámská,jde o to,jaký typ islámu zvítězí.Pokud zvítězí ten nejagresivnější se šarií a tím naň navazujícím balastem,tak pánbů/Alláh se všemi Evropany a hlavně Evropankami... [velký smích]

296517

18.9.2013 11:10

Nevědomost...

Jakub Šikula 37.?.?.?

Za zmínku také stojí že podle práva šaria je znásilnění považováno za cizoložství,to znamená že pokud je žena znásilněna je podle práva bez možnosti omilostnění ukamenována vlastní rodinou,zatím co násilníkovy je milost umožněna a kupodivu většinou udělena(samotnou rodinou!!!). Opravdu mě zaráží,že i v dnešní době se mezi námi najdou jedinci kteří obhajují slepé sledování víry v moderním světě(nejde pouze o Islám,Hinduismus,Judaismus ale prakticky všechna náboženství by se měla razantně vykořenit z mocenských struktur).Muslimských přistěhovalců v Evropě vehementně přibývá a vlády jim s vidinou potencionálních voličů budou ustupovat. Například v Londýně nesmí slepec se psem nastoupit do autobusu pokud je řidičem muslim protože pes je podle muslimů nečité zvíře.

296327

18.9.2013 11:48

WTF?

hestroy 77.?.?.?

Nějak jsem nepochopil, o čem článek je. Jde více o oslavu muslimů a jejich vztahu k ženám (autorka cítí potřebu silné a pádné ruky), nebo o nenávist k mezinárodnímu židovstvu? Je to výzva k založení židovské strany, nebo k vykroužkování zlovolných Chazarů? Obávám se, že paní Hanzlíková není schopna věci vidět v širším měřítku, ale už jsem si na to u ní zvykl. Svoboda začíná u jednotlivce, paní Hanzlíková by si to měla uvědomit.

296333

18.9.2013 13:14

ISLÁM = HRŮZA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Obřezávání žen, násilné ovládání žen muži a jejich terorizování(např. v SA nesmí ženy řídit auto), neustálé přemnožování muslimů, dobývání nových území a stavění mešit (i u nás), šíření víry to je jejich základní program. Totální netolerantnost viz. z Kosova byli muslimy vyhnáni Srbové, Židé i Cikáni. V EU vytvářejí muslimové gheta, kam se bojí i policie a vládne tam právo šária (jsou to jejich dobytá území). Islám není náboženství, je to státní zřízení!

EGYPT: Počet obyvatel v roce 1960: 27.8 milionů. Počet obyvatel v roce 2008: 81.7 milionů. Současný roční nárůst obyvatelstva: 2 %, tj. zdvojnásobení počtu obyvatel za 35 let. Počet obyvatel v roce 2046 (po dalším zdvojnásobení): 164 milionů.

296339

18.9.2013 16:29

RE: ISLÁM = HRŮZA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 296339

Ti lidé muslimové ti z talíře nejedí, kdežto např. cikáni mají 12ti letý rozmnožovací cyklus, víš o tom? je to ze statistického úřadu, jen tak mimochodem.

296347

18.9.2013 14:44

dacan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

cenzor je pěknej kokot,poslal jsem jiz dva komentáře a nic

296343

19.9.2013 14:04

RE: dacan

moucha 178.?.?.?

Reakce na 296343

Sorry dacane, ale kokot jsi Ty. Pak se ovšem nediv cenzorovi. [smích]

296444

18.9.2013 17:12

Moslimovia v Europe

U 85.?.?.?

Problem nie je v tom, ako moslimovia ziju ci autorke sa javia u nich doma. na svojom a za svoje nech si ziju po svojom, je to ich vec a nasa zbytocna starost.
Problem je v tom, ze sa stale viac a viac tlacia k nam do Europy (na Slovensko, nastastie, zatial este moc nie), vnucuju tunajsim ludom svoje zvyky, hodnoty a sposob zivota a vobec, vytesnuju nas z nasho vlastneho zivotneho priestoru.
V minulosti tiez boli imigracne vlny, podporovane establishmentom, avsak vtedy boli imigranti tvrdo donuteni k prisposobeniu sa novej vlasti a postupne boli asimilovani.
Tento trend v sucasnosti bude pre Europu a nasu spolocnost/civilizaciu znicujuci, ak sa to v dohladnom case nezmeni, budeme musiet s nimi bojovat o hole prezitie...

296353

18.9.2013 17:34

Nejde o problém náboženský, ale rasový

Nikdo 81.?.?.?

Krev není voda. Se změnou krve v Evropě započaly nové náboženské problémy. Platilo to před dvěma tisíci lety stejně jako v současnosti. Dnes je navíc evropské bílé obyvatelstvo už tak zparchantělé, že už v podstatě není, co zachraňovat. Loutkovodiči dlouhodobě odvádějí skvěle svou práci.

296359

18.9.2013 17:57

Paní je skvostně pomýlená, islám si svoji svébytnou rozvinutou kulturu uchoval díky výzvě učenců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

nebrat si v ničem příklad z cizinců, kterými byli ovšem původně míněni (převážně) mongolští dobyvatelé Bagdádu. A bylo po vývoji...
Rovněž pozoruhodná je pasáž o expandujícím křesťanství na úkor introvertních Osmanů...
A ta vlídnost k ženám, muslimská snášenlivost, za odpadnutí je opravdu trest smrti (pár zemí ho má i v zákoníku), modlitby za navrácení území znovudobytého křesťany (zde rádo pomůže NATO), hanobit se pochopitelně také nedá ...
S tím kroužkováním jsem to také moc nepobral, Židovskou stranu (nikoli jen jednu) jsme tu měli již jednou za tatíčka Masaryka, to ale se ještě režim nekryl "protiextrémistickým" 5 % prahem - na to, kolik jich tenkrát bylo, 7 mandátů nic moc ... ovšem soukmenovci byli pochopitelně "napříč politickým spektrem" ...

296361

18.9.2013 22:38

burka a iné

popolvar 84.?.?.?

niekto v nizsie uvedených príspevkoch to pekne nazval: kultúra riadená (ovládaná) nábozenstvom je diktatúrou. A u moslimov, ci sa im môj názor bude pácit, alebo nie, diktatúrou proti zenám. Môze niekto oponovat, kto má iné skúsenosti, ale mne stací, co vidím vo Viedni. Leto, horúcavy cez 30 stupnov, islamský párik - on vo volnej rozhalenke, tristvrtových nohaviciach, ona v ciernom, zahalená od hlavy po päty, dlhá sukna, dlhé rukávy, cierny kabátik do pol zadku, vsetko umelé tkaniny (ziadny hodváb, bavlna...). Sak musí smrdiet jak svina, a zaparená az "fuj". Kde je tu úcta k druhému pohlaviu, k cloveku, ak ho povazujem za menejcenného uz len z toho dôvodu, ze má medzi nohami nieco iné ako "vtáka"? Statisticky menej zien ako muzov v moslimskej populácií. No, co si nevázim, o to prichádzam. Skutocné bozie (univerzálne) zákony platia pre kazdého, aj pre moslimov. Akceptoval by som ich, ak by si zeny mohli slobodne vybrat, ci budú nosit tradicný odev, alebo nie, a ak by mali rovnoprávne postavenie s muzmi.

296377

19.9.2013 0:15

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

V jisté islámské zemi jsem žil několik let. Podle mého názoru jsou rozdíly mezi organizovanými náboženstvími spíše vnější. Teoreticky je možné, aby křesťan i muslim byl vnitřně svobodný člověk bez zášti k jiným, například k podobnému člověku jiného náboženství. Mohou být dokonce přáteli a navzájem se chápat. Protože náboženství je vnější forma nějakého vnitřního procesu, který vede člověka od naprostého hmotařství k otevřenosti vyšším principům. Akorát tohle není příliš časté, z 90 nebo více procent je organizované náboženství používané k manipulaci s lidmi a k jejich ovládání, takže otázka, zda to není jejich hlavní účel, se neodbytně vtírá.

Pro svou svůdnost - manipulovat nebo dát se zmanipulovat - se organizované náboženství podobá něčemu, proti čemuž údajně bojuje - zlu. Netvrdím, že je tam rovnítko, spíš soudím, že jde o jistý druh "zkušebního kamene".

Vnitřně svobodný člověk se dřív či později dostane do konfliktu s těmi strukturami, které si nárokují monopol na "pravdu", aniž by je ve skutečnosti nějaká pravda nebo její hledání zajímalo. Na otázku, zda je možné, aby někdo manipuloval jiným člověkem k jeho dobru, ať si odpoví každý sám. Případně, jak moc je to pravděpodobné.

Z tohoto důvodu nepovažuji za podstatné, jestli se někdo modlí Otčenáš, nebo vyznává, že není boha kromě Boha, jehož prorokem byl Mohamed. Když poodhrnete tenhle fíkový list, všude najdete to samé - člověka, ve všech jeho hezkých i hnusných podobách. S čestností křesťanů i muslimů je to přibližně stejné. Ač se to zřejmě fanatickým vyznavačům toho či onoho kultu nebude líbit, tak čestný člověk by takovým byl nejspíš i jako nevěřící a pokrytec si víru vezme akorát jako zástěrku, za kterou svou špínu schová.

296382

19.9.2013 22:11

Jsou monoteistická náboženství agresívnější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 296382

v porovnání s polyteistickými? Existuje na to nějaká studie? Všiml si již někdo toho, že organizovanou skupinu lze přinutit k agresivnějším akcím snadněji než neorganizovanou? Židovství (Šulchan Aruch, Protokoly sionských mudrců) je neskutečná sbírka šovinismu vuči nežidům. Tolik pohrdání a nenávisti neobsahuje ani Hitlerův Mein Kampf. Od židovství odvozené křesťanství se co do agresivity od židovství neliší. Ortodoxní církev co by další odvozenina ze židovství je mi co do agresivity velká neznáma. Budhismus co by polyteistické náboženství je mi rovněž co do agresivity také velkou neznámou.

296478

19.9.2013 23:24

RE:

lcc 193.?.?.?

Reakce na 296382

" Dobrý človek bude konať dobro a zlý človek bude konať zlo bez ohľadu na vieru či náboženstvo. Ale na to aby dobrý človek konal zlo potrebuje náboženstvo."

Je to citát z jednej knihy o náboženstve, teraz si nespomeniem autora,ani to ani nie je dôležité. Ide o to,že veriaci nemusí byť vďaka viere , a ani nie je , lepší človek ako ateista .

296481

19.9.2013 2:30

rouhání mimo mísu

slak 77.?.?.?

Tak jsem zapojil po 14 měsících 750W elekrokolo a ujel jsem půl kilometru a těch 52 psaných to určitě jelo a dokonce i do vopravdového střešáku bez pedálů, co z dlouhými večery že a koníka taky nemusím furt napájet aby řechtal. Spokojen jsem to vrazil na chytrou nabíječku a druhý den jsem odjel na zahradu autem a když jsem přijel tak jsem natěšený chtěl krosit horský a ouha chcípla baterka, upadl článek asi. Na plusu jedna ze 4 nula proudu a řídící jednotka je nastavena na 48V, i když jde nastavit na 24, 36, tak je na 48 a i softwér bych sehnal ale nemám extra šlaufek usb a krokosvorkani teda notebok pokoušet nehodlám. Tak jak jsem prchlivý jsem s hermetickou baterkou majznul o beton a tam se jim výrobně na rozdíl od funkce povedla, protože jsem ji prohlédl a hermoš furt. Tak jsem přidal na razanci a švihu a roztrhl si palec o kontakt na svorku ovšem bez kýženého výsledku a jiným. Abych posléze zjistil že výrobek vydrží papírově 6 let i bez používání. Aha rok výroby 2001, dobrý 2 roky záruka na používání od dodavatele ovšem to nemění nic na tom že lejstro jsem nenašel tak si můžu leda zakukat. Objednal jsem dvě za polovic ceny ovšem se zárukou od prodejce na fotovoltaiku k panelům. Takže až zas upadne proudem deska tak mne fakt [chechtot], nejen mne. [vyplazený jazyk] I to rouhání v tom bylo když jsem panence marii z měždugorje která je zalitá v pryskyřici a předsíni chajdy, takže vlastně orgonit vzhledem k solím kovů v barvě neřekl ahoj, což je rituál před zamčením chajdy a že předevčírem na mou duši a psí uši jsme přijeli a vylezlo slunce zpoza mraků a ještě si užil hodinu na slunci beru jako nezasloužené privilegium i když bylo 18 na slunci pohoda džes a rituály se mají dodržovat byť by byli sebepitomější aby si člověk nemusel vyčítat že šlápne kvůli tomu kam nemá, nebo si roztrhne prst, jo. [mrknutí jedním okem]

296390

19.9.2013 13:35

já tomu zbla nerozumím,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

co chtěla autorka říci - že Slované a Arabové jedno jsou? že je prostě senzace, když náš každodenní život svazuje středověké náboženství a jeho potrhlé předpisy? že je prostě prima, když ženy jsou osvobozeny od zodpovědnosti? od sebe sama? že Hitler měl pravdu a Židé jsou zlo? (na jiných serverech Izraelci mají pravdu a zlem jsou Palestinci). Já myslím, že autorka si dala na kuráž buď málo nebo moc ZA MNE PALEC DOLŮ

296436

19.9.2013 14:43

Odrezávanie hláv

Tak je to 85.?.?.?

vraždy zo cti, polievanie kyselinou, kynoženie kresťanov iba preto, že sú to kresťania, beztrestné únosy kresťanských dievčať, sobáše na dobu určitú .... to je aké náboženstvo, ktoré toto dovoľuje ešte dnes robiť a to pri všetkej počestnosti.

296449

19.9.2013 16:13

RE: Odrezávanie hláv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 296449

To je fakt, křesťani jen civilizovaně hážou humanitární bomby, napalmem vypalují vesnice, jedna nebo dvě malé bomby a hned je 100 000 mrtvých. Ale co, byli to přece pohani. Uřezávání hlav už dávno odrostli, teď jen podněcují a financují války všude ve světě. Ale jinak jsou silně věřící, chodí pravidelně a spořádaně do kostela a mají Boha i na penězích. To je co za náboženství, které to dovoluje ještě dnes?

Asi namítnete, že to žádní křesťané nejsou a vírou v Boha jen kryjí vlastní špatnost. Ale přesně takhle vidí obyčejní lidé z rozvojových zemí, často muslimských, nás, lidi ze "Západu".

296453

19.9.2013 21:34

Náhodou, v Nagasaki to byli nejen pohani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 296453

Nikdo nevěřil, že by od poloviny 17. století, kdy zahynuli poslední kněží, kteří v Japonsku působili, mohli v této zemi nějací katolíci přetrvat.
V roce 1865 P. Petitjean, francouzský katolický misionář, postavil v Nagasaki malou kapličku. Mnoho dní do ní přicházeli jen kněží. Ale jednoho dne vedle kněze poklekly dvě Japonky. Zeptaly se ho: Máš papeže? Když obdržely kladnou odpověď, položily mu další otázku: Modlíš se k blahoslavené Panně? Když uslyšely souhlas i na tuto otázku, měly ještě jeden dotaz: Jsi ženatý? Když uslyšely zápornou odpověď, řekly: Jsi tedy křesťan jako my.
Někdo z Říma nakonec přijel. Ukázalo se, že v Nagasaki a okolí přetrvalo po celá staletí na 2500 katolíků a v celém Japonsku činil tento počet 50 tisíc osob. Pius IX. byl skutečností přetrvání křesťanské obce v Japonsku i přes kruté pronásledování a dlouhou dobu bez kněží tak dojat, že vyhlásil 17. březen za svátek „Nalezení křesťanů“. (Pro srovnání: v komunistickém Rusku byli věřící bez kněží maximálně 70 let.)

296475

21.9.2013 22:15

RE: Náhodou, v Nagasaki to byli nejen pohani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 296475

" (Pro srovnání: v komunistickém Rusku byli věřící bez kněží maximálně 70 let.)"

To byl celý příspěvek jen k zakrytí, že je cílem tohoto nesmyslného dodatku? Ono pravoslaví tehdy zaniklo a nemělo popy?

Křesťané byli nejspíš všude obětmi tamních režimů. Ale není ani divu, když se nechovají tak, jak jim víra káže. Kdo z nich ctí Desatero? Kdo z nich ctí pokoru a skromnost? Kdo z nich tyto atributy víry šíří vlastním příkladem a ne mečem? Počínaje tím nejvyšším pontifikem, přes klér až k ovečkám, kdo z nich? Všichni mají čisté svědomí?... Tak proč ti zdejší tak prahnou po cizím, že jsou ochotni uvrhnout se do zavržení nevěrci i jejich Bohem? [zmaten]

296601

19.9.2013 17:40

RE: Odrezávanie hláv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 296449

Mimochodem, to řezání hlav dělají za peníze "křesťanů", kteří je platí a vyzbrojují na špinavou práci.

296461

20.9.2013 11:22

Nicola

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Skoro nic neni v medijich ohledne vybitych krestanskych vesnic v Syriji na ktere se zameruji povstalci muslimske viry. Jsou nesmirne kruti,rezaji lidem i detem hlavy a tela na kusy.-Zacatek vseho je,ze inzenyri Noveho Svetoveho Radu nastavili 911 aby to svedli na Muslimy a v planu peti let dobyli 7 arabskych statu, ktere byly nezavysle od zapadu a banek. Zmanipulovali vetsinu krestanu a obycejnych lidi aby sli bojovat proti terrorismu na Blizky vychod a meli bojovat proti Aj Kajde coz byla vymyslena skupina od CIA. Co tam ale armady potkaly byli lide co chranili svou zem. Ale to obsazovani uz trva vice nez 5 let a ztraceji trpelivost a uz jen zbyva obsadit Syriji a Iran. Takze zacli podporovat povstalce a najimali i jine Araby a zoldnere proti Asad armade.Ti co zinzenyrovali 911 byli Israelci, zidi a nyni davali natlak na Ameriku aby napadla Asada, Syriji, ale sami tvrdi ze se do valky nebudou misit. A Putin zachranil situaci ze se postavil na stranu Syrije - on je proti zapadnimu planu NSR. Cina se take pridala a zachranili mozna svet proti 3 svetove valce co zidi a hlavne Rabbini by si prali. Zidi uz maji obsazenou vladu v Americe jak dalsi zeme. Zajimave ze oni a Obama nyni stale chteji ozbrojovat ty povstalce a volaji je Aj Kajdou. Zidem se zatim darilo nicit Blizky vychod a donutili Araby utikat a to vetsinou do naplanovane multikulturni Evrope a tak maji uspech jednou ranou a tim i nici historyckou Evropu. Mezi tim zidi se snazi predstavovat ublizovanyma a pritom si kline vybijeji Palestince a napadali i ostatni. A Putin ma dobre styky s urcityma bohatyma zidama, ale nechal zpakovat nektere ministry co meli prizen pro Izrael a take rika ze kdo chce emigrovat do Ruska musi se podridit Ruske tradici. Je i proti homosexualite a zameruje se na podporovani rodiny a vice deti. Take nabidnul jedno Ruske mesto a $ 8000 pro nove pristehovatelce, zidy a krestany. Obama pod natlakem zidu stale vyhrozuje Syriji a Iranu a porada oslavy pro zidy na svatky a nedavno pro Muslimsky bratrstvi a oboje je podporovano milionama. Zato Krestani zacinaji byt pronasledovany, pres 50 millionu Americanu je na potvinarskych listkach a Americanum byly nasazeny nemyslne, nepravne zakony. A jak bylo planovano, Amerika zchudla a lidi ztraci svobodu.A jedna otazka je co ti bankeri udelali s penezmi, kam se ztratili, kazda zeme je v krizi a obcane ji neutvorili.Nejlepsi by bylo, kdyby obycejni lide se prestali navzajem zabijet, Muslimy odesly svych arabskych domu, Zidi na svou Kazariji coz je jejich DNA a Evropani si vladli sami ve svych zemich.Coz uz Madarsko a Iceland dela.Zatim lidi byli vyuzivani nabozenstvim a i proto to bylo nastavene.- Islam neni mirumilovny, zidi pouzivaji satanicky Talmud a krestani se se take nechavaji manipulovat.Jedina zachrana je ve spolceni vsech dobrych lidi a tech je vetsina-na billionu.

296512

20.9.2013 11:27

Nicola

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Nejsem si jista ohledne odeslani meho prispevku, jelikoz ma cestina neni dost dobra, jelikoz ji moc nepouzivam. Dekuji.

296514

20.9.2013 17:47

RE: Nicola

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 296514

Vaše čeština je dokonalá.
Až to budou mít všichni lidé na planetě v hlavě srovnané jako Vy
nastane zlatý věk lidstva.

296533

21.9.2013 7:58

Nicola

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Dekuji Moiry. A ted jsem docetla ze dnes se konalo nejvedsi zatceni bankeru po celem svete. A to je dalsi krok k osvobozeni nasi planety a ziti v miru. Pak se pujde na reptajly.

296570

21.9.2013 9:21

Doporuceni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Vsem propagatorum islamu doporucuji ihned emigraci do nektere ze zemi, kde jsou uplatnovany zakony šaria. Skoncili by pak psat takove clanky a nevedli by tyto nesmyslne diskuze.

296573

21.9.2013 11:56

RE: Doporuceni

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 296573

Wahabismus(s jeho formou) šarie
má s pôvodným islamom spoločné asi toľko,
ako "boh" šepkajúci Bushovi,
aby išiel humanitovať Irak, s kresťanstvom.
Export démonkracie bombardovaním..
Prostitúciou za panenstvo!

Čo má inak podľa Vás krvilačná rasistická beštia JHWH z biblie spoločné s Bohom?
Je to akurát ešte horšia imitácia, ako dnešný antikoránový fašistický islam.
Proti pôvodnému učeniu, vnuknutiu Mohameda samozrejme v zásade nič nenamietam.
Rovnako, ako keď sa spýtate, čo má spoločné kresťanstvo s dnešnými cirkvami,
alebo komunizmus s marxizmom, či opačne (j)elitársky lámaizmus s budhizmom?

Vždy ide o jednu a tú istú pôvodne dobrú ideu..
no ni(k)to, červ-parazit, škriatok knižný,
je pri dostatočnej nepozornosti davu svižný.
Potom masa jasá, ako jablko zkazené v šľahačke žere,
a z brucha bolavého červ, votrelec jej zasa leze.
Dokolečka dokola, kruh inferna sa kotúľa,
kým dieťa nezbadá, že prišla červená,
had brucho zodral a oni zbytočne kolená.
Tak aj búchať do koberca
päť-krát denne jak do perca,
nie je zrovna príznakom,
nerozprávať s prízrakom.

296578

Příspěvků: 85

18.09. 05:19 Esmate  Z vonku to tak vyzera...
18.09. 06:45 fohat  jeden starý pamětník...
18.09. 07:35 agata  Ach jo...
18.09. 17:16 Blb.  RE: Ach jo...
19.09. 00:48 Satanist  RE: Ach jo...
19.09. 04:32 Co na tom zalezi  RE: Ach jo...
19.09. 06:45 Moiry  RE: Ach jo...
19.09. 13:37  RE: Ach jo...
19.09. 16:32 Moiry  RE: Ach jo...
19.09. 07:12 b.aaa  RE: Ach jo...
18.09. 08:04 Jiri Radosta  Ne tak uplne
19.09. 13:38  RE: Ne tak uplne
18.09. 08:11 ar_649  Naivní článek
18.09. 15:27 Korutan  RE: Naivní článek
19.09. 09:54  RE: Naivní článek
19.09. 19:58 niǎn jūn qǐ yì  RE: Naivní článek
19.09. 23:45 lcc  RE: Naivní článek
20.09. 10:01 Emil Robot  RE: Naivní článek
18.09. 08:41 Fred Brabenec  Podivný článek
18.09. 08:47 baba_Blažková  Moc bych si muslimy neidealizovala
18.09. 09:28  Proč Židé nezaloží svoji stranu a nepředstaví svůj program?
18.09. 13:09 Slayko  RE: Moc bych si muslimy neidealizovala
19.09. 13:43  RE: Moc bych si muslimy neidealizovala
19.09. 21:51 jon  RE: Moc bych si muslimy neidealizovala
18.09. 09:15  Muslimové
18.09. 10:34 enigmatic  RE: Muslimové
18.09. 10:44  RE: Muslimové
18.09. 16:33  RE: Muslimové
19.09. 13:45  RE: Muslimové
18.09. 11:32 mkadlec  RE: Muslimové
18.09. 11:47 mkadlec  RE: Muslimové
18.09. 19:12 Korutan  RE: Muslimové
19.09. 08:21 mkadlec  RE: Muslimové
18.09. 10:29  1.
21.09. 16:07 petesv  RE: 1.
18.09. 10:31  2.
18.09. 17:11  No jasně že jsou jidé s papeženci (občas a účelově) sčuchlí, nicméně fízlů a trollů rejdí na fórech zástupy
19.09. 21:10 niǎn jūn qǐ yì  RE: No jasně že jsou jidé s papeženci (občas a účelově) sčuchlí, nicméně fízlů a trollů rejdí na fórech zástupy
18.09. 17:25 Blb.  RE: 2.
18.09. 19:37  RE: 2.
18.09. 10:32 kolokol  Náboženské systémy
18.09. 10:34 Bedřich Stránský  Rouhání
18.09. 10:45 Jakub Šikula  Nevědomost...
18.09. 11:05 lcc  náboženstvo
19.09. 01:38  RE: náboženstvo
19.09. 13:28 lcc  RE: náboženstvo
19.09. 20:30 Jarmila  RE: náboženstvo
19.09. 23:13 lcc  RE: náboženstvo
20.09. 08:04 Jarmila  RE: náboženstvo
20.09. 08:20 lcc  RE: náboženstvo
20.09. 10:26  RE: náboženstvo
21.09. 21:12  RE: náboženstvo
20.09. 11:24 Jarmila  RE: náboženstvo
20.09. 11:49 lcc  RE: náboženstvo
20.09. 16:01 Jarmila  RE: náboženstvo
20.09. 17:17  RE: náboženstvo
20.09. 19:37  RE: náboženstvo
20.09. 20:24 lcc  RE: náboženstvo
20.09. 12:56 Emil Robot  RE: náboženstvo
18.09. 11:10 Jakub Šikula  Nevědomost...
18.09. 11:48 hestroy  WTF?
18.09. 13:14  ISLÁM = HRŮZA
18.09. 16:29  RE: ISLÁM = HRŮZA
18.09. 14:44  dacan
19.09. 14:04 moucha  RE: dacan
18.09. 17:12 U  Moslimovia v Europe
18.09. 17:34 Nikdo  Nejde o problém náboženský, ale rasový
18.09. 17:57  Paní je skvostně pomýlená, islám si svoji svébytnou rozvinutou kulturu uchoval díky výzvě učenců
18.09. 22:38 popolvar  burka a iné
19.09. 00:15  
19.09. 22:11  Jsou monoteistická náboženství agresívnější
19.09. 23:24 lcc  RE:
19.09. 02:30 slak  rouhání mimo mísu
19.09. 13:35  já tomu zbla nerozumím,
19.09. 14:43 Tak je to  Odrezávanie hláv
19.09. 16:13  RE: Odrezávanie hláv
19.09. 21:34  Náhodou, v Nagasaki to byli nejen pohani
21.09. 22:15  RE: Náhodou, v Nagasaki to byli nejen pohani
19.09. 17:40  RE: Odrezávanie hláv
20.09. 11:22  Nicola
20.09. 11:27  Nicola
20.09. 17:47 Moiry  RE: Nicola
21.09. 07:58  Nicola
21.09. 09:21  Doporuceni
21.09. 11:56 udo1  RE: Doporuceni

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 691