Diskuze k článku

Nevěřím, že agrese vůči Sýrii byla odvrácena

Příspěvků 89

13.9.2013 1:22

.. byla pouze odlozena.

steve 70.?.?.?

.. pouze idiot si to muze myslet, nebo dokonce VERIT (!!!)

296008

13.9.2013 2:01

RE: .. byla pouze odlozena.

slak 77.?.?.?

Reakce na 296008

Finanční zájmy jsou nad zájmy používaných. [překvapení]

296010

14.9.2013 9:26

RE: .. byla pouze odlozena.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 296008

Ano, byla pouze odložena.Důvod k pozdějšímu útoku ochotně poskytne jiné komando placené dolary. Ale útok na Sýrii budou USA již těžko obhajovat jako boj za lidská práva naverbovaných žoldáků, celému světu bude jasné, že to je další akt agrese provedený výlučně v zájmu amerických boháčů a mocných.Z hlediska šachové partie dobrý tah Rusů.

296108

15.9.2013 8:49

RE: .. byla pouze odlozena.

vaclaus 188.?.?.?

Reakce na 296008

Pokud ma Syrie chem. zbrane, nebude USA napadena. Tyto chem. zbrane nejsou urceny proti vlastnimu obyvatlstvu, jak tvrdi mourenin, ale jako obrana proti Izraeli. Z Damasku do Haify jsou to pouhych 140 km. Raketa ci stihacka s nalozi chem. zbrani tam ze Syrie doleti bez probemu. A to by znamenalo desetitisice mrtvych zidu. A to nebude nikdo riskovat.

296156

15.9.2013 11:12

RE: .. byla pouze odlozena.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296156

Ano, jsou průhlední a pokud se jim to podaří, byť by byli o tom pouze přesvědčeni, tak že vlastně hází klíče od domova do kanálu a potom je tam zrychtují bez milosti a skutečně vopruzují a dělají vlny s výsměchem logice i reálně sprostě okupovaným. Armáda bez odpovídající odstrašující možnosti je jak člověk bez bot v poušti v poledne a hulvátství hrající si na lidumily jim možná projde u mediálně zpracovaných vovčanů a k radosti pravdy jim hry pod falešnou vlajkou přestává veřejnost tolerovat.

296165

15.9.2013 14:00

RE: .. byla pouze odlozena.

jvs 88.?.?.?

Reakce na 296156

Súhlas, prave o to tu od začiatku šlo. Chenické zbrane sa inakšie nazývaju aj ako "atomové zbrane chudobných", nakolko naklady na ich výrobu su zlomkové oproti jadrovým zbraniam, no devastačný účinok na živú silu je porovnatelný. Chemické zbrane v arsenalý sýrskej armadý boli jediná vec, ktorá ako tak držala židovský štát pri zemi. Z tohoto pohladu sa "genialný" šachový ťah prezidenta Putina javi ako vopred naplanovaná akcia na chemické odzbrojenie Syrie. Režiserom je Izrael.Ak sa to zreálizuje Syria zostane vo velkej nevyhode voči svojmu uhlavnému neprietelovi. Myslim si že prvý na rade bude Hizballah. Ak by to Rusko myslelo so Syriou uprimne, hned po vyhlaseni, že Syria sa dobrovolne vzdava chemických zbrani, malo Rusko zaručit Sýrii bezpečnosť a uzemnú celistvosť. To doposial neurobilo. Izrael si je totiž dobre vedomi skutočnosti, že za určitých okolnosti, je Rusko odhodlané isť do vojny so Spojenými štátmi, no nikdy nie so židovským štátom. Podla môjho nézoru na odvratenie útoku Spojených štátov na Syriu, by zo strany Ruska postačovalo otvorene sa vojenský postaviť na stranu Syrie a neustupiť za žiadných okolnosti. Podotykam, že som uplne na strane Ruska a Syrie, no tento ťah s chemyckým arsenalom sa mi absolutne nepozdava.

296167

15.9.2013 16:34

RE: .. byla pouze odlozena.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 296167

Naprostý souhlas! Bez vojenské záruky Ruska vůči Sýrii je všechna ta komedie kolem odevzdání syrských chem. zbraní prachsprosté a jednostranné odzbrojení Sýrie.

296172

13.9.2013 2:18

Vladimire

Robin 89.?.?.?

"Pořád věřím, že Obama v podstatě není špatný chlap"

Mno fakt dobry, nositel Nobelova řádu Míru, AIPAKovce, bojovníka za humanitu, schvalovače vyvlastnění cenných evropských papíru ADR, jeho skvělá manželka Doktorka PhDr proti bílá rasistka.........

Já brzy začnu uvažovat, že Romové jsou v podstatě taky správni chlapi. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

296012

13.9.2013 2:52

RE: Vladimire

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 296012

Já jenom říkám, že být na jeho místě McCain nebo někdo podobný, bylo by všechno ještě 100x horší. Nedovedete si představit, jaké kreatury tam sedí.

296018

13.9.2013 3:46

RE: Vladimire

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 296018

To máte jedno. Obama je možná o fous lepší než McCain, ale stejně všichni v podstatě pracují v režii těch které už je pomalu trestné zmínit. Jsou to zrůdy lidskosti bez špetky svědomí a respektu k jiným národům, vlastně i velké části Američanů. Jsou rozlezlí na všech důležitých postech.
http://www.youtube.com/watch?v=2AnygS0r-KY
Na ně platí pouze možnost, že by je vojenskou silou někdo mohl ohrozit. Nic jiného na ně neplatí. Oni jsou si dnes natolik jistí svojí neporazitelností, že naprosto ignorují celý zbytek světa. Sleduji odhodlanost a odvahu Ruska a jeví se mi to přece jen mírně nadějné. Dosud se Rusko chovalo jako předposrané a Amíkům rostla chuť válčit.

296021

13.9.2013 14:52

RE: Vladimire

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 296021

Je to zajímavý film, zvláště tím, že 99 procent těch superboháčů ze 740 Avenue ( a i jejich jakoby opozice), jsou nosatci.[smích] Ale jistě jsou to jen pouzí poslušní otroci vládnoucího Vatikánu, že hestroy.[smích]

Stejně se musím smát tomu, jací jsou ti superbohatí "američtí" nosatci pitomci. Furt se ženou za nějakou starověkou chimérou, celý život jen promarní honem za mamonem. A co mají z toho, že mají obrovské nákladné bejváky s 30 místnostmi? To si je denně jako zálibně všechny procházejí? Já jsem šťastná ve svém přiměřeném bytečku s výhledem do zeleně- že bych s tím jejich pofidérním přepychem rozhodně nikdy neměnila. Ani s jejich ubohými životy, plnými nenávisti ke všem obyčejným lidem.

296058

13.9.2013 16:27

RE: Vladimire

juniper 50.?.?.?

Reakce na 296058

To je prave ono. Je mozne "omluvit" Bushe, ten ani nevedel
jestli je u sebe na ranci nebo bilym baraku.
Obama neni hloupej a proto je jeho vina mnohonasobne vetsi
nez Bushova. Dela a podporuje zlo zamerne a s plnym vedomim.

296064

14.9.2013 4:12

RE: Vladimire

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296058

Prectete si nejake knihy o psychopatech (pokud se dostanete i k zakazanym, jeste lepe), sledujte osudy autoru techto knih (ukazkou je jisty polsky spisovatel), verim, ze na Vase otazky toto odpovi vse.

Ve starych dobach se jim take rikalo 'lide bez duse'.
Oni mysli uplne jinak nez clovek, pohrdaji etickymi a citovymi vlastnostmi cloveka stejne, jako my pohrdame jejich aroganci, mamonem a touhou byt u moci. Pojem empatie a laska je jim cizi. Partnera maji pouze pro predani sveho genu, nikdy nepociti skutecnou lasku.

Oni jinak nemohou, jednaji pudove a z pocitu neustaleho ohrozeni sama sebe (jedina osoba na ktere jim zalezi) hromadi majetek a predevsim moc. Nejvetsi utrpeni je pro ne prohra, kterou nikdy nepriznaji, vzdy svedou vlastni prohru na nekoho jineho a citi se ublizeni. Lhani je jim beznou mluvou.

A pote zkuste patrat po korenech psychgopatie, kdy prestala byt znamkovana jako nemoc a take proc...

296098

14.9.2013 11:09

RE: Vladimire

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 296098

"Oni mysli uplne jinak nez clovek, pohrdaji etickymi a citovymi vlastnostmi cloveka stejne, jako my pohrdame jejich aroganci, mamonem a touhou byt u moci. Pojem empatie a laska je jim cizi. Partnera maji pouze pro predani sveho genu, nikdy nepociti skutecnou lasku.

Oni jinak nemohou, jednaji pudove a z pocitu neustaleho ohrozeni sama sebe (jedina osoba na ktere jim zalezi) hromadi majetek a predevsim moc. Nejvetsi utrpeni je pro ne prohra, kterou nikdy nepriznaji, vzdy svedou vlastni prohru na nekoho jineho a citi se ublizeni. Lhani je jim beznou mluvou."

Tak to pane 85 uvádíte bezchybně a výstižně charakteristiku turkmeno-mongoloidních kočovníků (nekompromisních vrahů a zlodějů)
Chazarů - odpovídám z OSOBNÍCH zkušeností.

296112

13.9.2013 16:43

Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

pepicek 90.?.?.?

Reakce na 296021

Proč si každej myslí, že jsou Rusové posraný, když se neženou do konfliktu s USA? Neni to spíš realistickej pohled na poměr sil? I když se občas mluví o nějakých S400, že má Rus bůhví co, pořád technologicky zaostávají. Myslim si, že kdyby se do sebe pustili, řekněme jenom na blízkym východě, v nejlepším případě pro Rusy by to dopadlo tak, že si navzájem zničí přítomné loďstvo. Ale spíš by amíci zničili ruský lodě v poměru 2:1. A to by proběhlo během prvních dvou hodin bojů. Zničit danej cíl dneska není žádnej problém, palebná síla je neskutečně velká. I bez taktickejch jadernejch zbraní, natož s nima. A může si Rusko dovolit přijít o 10 velkejch lodí? Nemůže! Něco jinýho je honit partizány po horách a mezi civilama. S tím má problém i US armáda. Ale zničit jasně danej cíl, téměř nepohyblivej, jako je loď, to udělaj s prstem v nose.
Mimochodem, v době války v Iráku kolovala taková zpráva, nevim nakolik je pravdivá, že do oblasti Rusové vyslali ponorku Krasnojarsk, která měla monitorovat situaci a sbírat informace. Když to amíci zjistili tak zapnuli nějakou rušičku a v tý ponorce nefungovala žádná elektronika. Takže nezjistili vůbec nic, ani domu zavolat nemohli.
Jediný čeho se amíci bojí ze strany Ruska je odveta v podobě otevřenýho konfliktu, totální války, to už by bylo jiný kafe, ale oni si určitě uvědomujou, že by to bylo konečný řešení. A ono se jim tady tak špatně nežije, takže proč by to dělali?

296066

13.9.2013 17:20

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

fohat 194.?.?.?

Reakce na 296066

Lieber Pepitshek,vulgo Milatschku...was ist das KOSMOSFÉRA????

296067

13.9.2013 18:35

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

moucha 178.?.?.?

Reakce na 296067

Kosmomosféra ist das, když mě to už fakt ale wieder das nasírá zas, a to dost! Další otázky? To sem rád.

296068

13.9.2013 19:11

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 296067

Kosmosfera je utajena vojenska zbran Ruska i Američanu,je to disk s utronovym motorem,vytvari vlastni gravitačni pole a využiva antigravitačni pohon,maji podvesenou casticovo paprskovou zbran.
V roce 1900 plany ke konstrukci utronoveho motoru predal Tesla Rusum,ti to pak postupne zdokonovali a vyhrali bitvu o Mesic s Američanama,maji zakladny na odvracene strane Mesice,dokonce existuje video kde je to na fotkach NASA videt,a to že maji Rusove zakladnu na Marsu a projekt Apollo byla v podstate kamuflaž vi malo lidi.Odkud to Tesla vedel,pry mel kontakty s jinima civilizacemi a sam byl myšlenim nekde jinde jak obyčejnej človek.
Ješte žije Ralp King,kterej spolupracoval s Otis Carrem ktery taky dostal tehle plany vod Teslu.Carr se zaprisal že byli na obežne draze Mesice za 5 hodin,když testovali tenhle stroj s uronovym motorem.Vše je bohužel maximalne utajeno.

296069

13.9.2013 21:25

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 296069

Krásná pohádka, hezky se to čte. Prosím pokračování.
Nejlépe o tom, jak panenka Maria otěhotněla. Děkuji.

296076

14.9.2013 17:50

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

moucha 178.?.?.?

Reakce na 296076

Vysaju Ti mozek. Neděkuj, není zač, bude mi potěšením.[smích]

296127

16.9.2013 20:41

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

kira 193.?.?.?

Reakce na 296076

kdo nechce , nikdy neuvěří . .. . blbec zůstane blbcem. .. . a ještě větším blbcem .. .

doporučuji přečíst knihy od českého autora pana Ivo Wiesnera, blbe

296223

14.9.2013 10:45

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

six 87.?.?.?

Reakce na 296069

Jojo, drtivá většina vědců (vyjma vojenského sektoru)nemá ani mlhavou představu kde věda je, natož obyčejní lidi. Těžko pochopí, že většina scify filmů byla inspirována vojenským výzkumem a mnohdy funkčními prototypy.

Pro tu drtivou většinu se stal Bůh mainstreamem, a těžko budou ochotni přiznat, že celý život věřili lžím. A tedy jakýkoliv nesmysl přinesený oficiálními médii, je pro ně pravda. Je to zvláštní, tito lidé třeba vědí, že média lžou o Sýrii a již si nejsou ochotni připustit, že se to týká všeho.
A přitom ONI jsou problémem tohoto světa, né ti nahoře. Agenda skrytá za NWO dělá jen to co jim to věřící stádo dovolí, a stačí jim aby těch věřících byla většina 5:1.

Tak už se prosím proberte! Začíná to být unavující žít mezi vámi.
A pro hlupáky, co by měli tendenci navrhnout, at se tedy odstěhuji/odstěhujeme jinam, tak bych připoměl, že bylo již několik pokusů se od vás odpojit, ale vždy krvavě potlačeny world governmentem na základě vaší podpory/víry. A to dokonce i na bázi celých států (naposledy se o to snažil Kadafi). Samozřejmě vám předložili nějakou pohádku.....ach jo. I když ovce asi tak naivní nejsou, ty se mají snahu poučit.

A jaderné, chemické zbraně? To jsou špinavé hračky, které bohužel zaserou velké území. Již se hraje na jiné úrovni, především manipulace s odezvou mozku.

296111

14.9.2013 21:20

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 296111

"Jojo, drtivá většina vědců (vyjma vojenského sektoru)nemá ani mlhavou představu kde věda je, natož obyčejní lidi.
Těžko pochopí, že většina scify filmů byla inspirována vojenským výzkumem a mnohdy funkčními prototypy."


A to psali kde? Uveďte prosím zdroj, také si rád počtu. Děkuji.

296137

16.9.2013 20:50

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

kira 193.?.?.?

Reakce na 296137

přesně jak píše six . . . . není se o čem bavit . . . žvanilové



prostudujte si knihy od pana Ivo Wiesnera, ten Vám nastíní jak se věci mají... pak pochopíte

296224

13.9.2013 19:46

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 296066

>Jediný čeho se amíci bojí ze strany Ruska je odveta v podobě
>otevřenýho konfliktu, totální války, to už by bylo jiný
>kafe, ale oni si určitě uvědomujou, že by to bylo konečný
>řešení. A ono se jim tady tak špatně nežije, takže proč
>by to dělali?

No, ale o to právě jde, ne? Tím, že se jim Rusové veřejně a odhodlaně postavili, zrovna jako při akci proti agresi Gruzie, je určitě vyvedli z míry. Právě ta odhodlanost Ruska, že by v případě otevřenýho konfliktu mohli Am. čelit totální válce je ten odstrašijící případ! Oni jsou Rusové dost "tlačeni do kouta" a mají víc co ztratit, dokonce svoji vlastní existenci. A Amíci si zatraceně uvědomujou co by je mohlo čekat. Jistě, jsou to vše jen úvahy, ale má to logiku.

296070

13.9.2013 20:28

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 296070

v Roce 1992 Boris Jelcin navrhl v podstate OSN,obrany system na zaklade systemu hvezdnych valek,rozhodujici zbrane jsou utajeny a nejsou to jiz atomove hlavice,Rusove by je v pohode eleiminovali,maji na to kosmicke vojska.
Celabinsky meteorit byl rostšelenej cosmosferou a nad mestem již vybuchovali jenom kousky meteoritu.Již Americky prezident Eisenhower,rekl že vojenskej vyzkum a vyvoj jse dostane mimo pozemskej svet.

296074

13.9.2013 23:02

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

pepicek 90.?.?.?

Reakce na 296070

No já jsem to právě myslel tak, že to neni až taková hrozba, amíci dobře vědí, že Rusové do totální války nepůjdou, to by asi žádnej rozumnej politik neudělal. Ztratit tvář v nějaký malý šarvátce je jedna věc, ale riskovat totální zničení Země? Nevěřim.
Spíš bych uvěřil tomu, že se amíci snaží vyprovokovat Rusko k nějakýmu místnímu konfliktu, aby mohli světu ukázat, že jsou stále číslo jedna. Že ani Rusové se jim nemůžou postavit, a proto každý politik udělá, co budou požadovat.
V Sýrii ustoupili jen proto, že zatím neměli absolutně žádnou oporu ve veřejnym mínění po celym světě. A to je pro ně důležitý. Z nějakýho důvodu chtějí vypadat jako ti hodní.

296087

14.9.2013 4:27

RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296066

Je to pouze taktika. Prozatim jsou v rustu, z vyspelych megahracu ma Rusko nejmensi dluh (nemini ho navysovat jak nosati kazou) a byvale regiony, alespon nektere casti se k nim zacinaji opet klonit.

Neni to ani zbabelost a myslim, ze to neni dano ani nevyrovnanou vyzbroji. Rusko je obrovska zeme, ktera satelity a partnery ve svete potrebuje. A zatimco politice USA uz veri mozna par statecku ve svete, Rusko si porad zachovava tvar. Nemuze zasahnout kdykoli se mu zlibi, protoze by se pasovalo do stejne pozice svetoveho policajta (i kdyz v tomto pripade pravem), jako Spojene staty.

Tato role totiz neprislusi nikomu, krome OSN. OSN je v soucasnosti trnem v oku kazdemu kritickemu jedinci, je nutno si ale uvedomit KDO ji realne znehodnocuje. USA vedlo po roku 1991 kazdou valku bez mandatu RB OSN, Izrael od r. 67 okupuje cizi zemi. Jeji ustredi je nestastne umistneno v NY, atd atd.

V pripade Syrie jiz vedi, ze zde by bylo mlceni tezce vykoupeno. A neni to pouze geopoliticke hledisko. Je to hra o vse. Elity hraji vabank, protoze kdyby mely ted odkryt karty a priznat jak na tom svetova ekonomika zapadnich neoliberalnich statu je, tak je lide sezerou. Jejich domov (USA) musi ochranit za kazdou cenu. Pro ne neni nebezpeci, kdyz nekdo ve svete proti nim broji, pise, demonstruje. Maji z toho jundu. Ovsem po projevech hnuti Occupy, jiz zacali jednat. Lide je zacinaji vnimat v pravem svetle a to jim vadi nejvice.

296099

13.9.2013 2:24

Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

White House briefs rabbis, Jewish officials on Syria | JPost ...
www.jpost.com/Jewish-World/Jewish-Features/White-House-brie…17 hours ago
WASHINGTON — Close to 700 rabbis and other Jewish communal officials were briefed this week by a top White House aide on US President Barack Obama’s Syria plans.
White House briefs rabbis, Jewish officials on Syria
V roce 1880 se nechal slyset rabin Reichorn,jez otevrene rekl,jak bude krestansky svet rizen a dnes jsme toho svedky,proste ,krestanum ujel vlak"aniz by neco o tom vedeli,nakonec posudte original myslenky rabina.
We shall drive the Christians into war by exploiting their national vanity and stupility.They will them masasacre each other,this giving room for our own people. Rabbi Reichorn in Le Contemporain,July 1,1880
Stejne myslenky ,verejne recene pro zidovske studenty v Madarsku,v Budapesti v roce 1952 rekl jiny rabbin,takze,tak zvane zidovstvo jede podle stoleteho,mozna tisicileteho planu na prevzeti valdy nad svetem s hlavnim mestem Jerusalemem,co by mesta representujici nasi planetu,proto ,vystavba pokracuje a Israel stale zvetsuje sve reritoty,od brehu Eufratu k brehum NIlu, a udajne bajny Mojzis dal zidum uzemi vsude ,kde maji arabove olejova pole,takova nahoda ,ze ano?
Zde se potvrzuje to,co uz bylo drive receno,ze Arial Sheron v roce 2001 rekl: Amerika, to jsme my zide a Americani to dobre vedi?.
Rabbi-in-chief: Barack Obama's Jewish connection - Americas ...
www.independent.co.uk/news/world/americas/rabbiinchief-barack...
For Barack Obama, all roads to the White House lead through Florida – and Israel ... the rabbi of the Black Jewish Beth Elohim Hebrew Congregation in Queens,

296014

13.9.2013 7:55

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Korutan 46.?.?.?

Reakce na 296014

Nejsem si jistý, ale mám pocit, že ten vlak křesťanům ujel v okamžiku, kdy si za svého mesiáše vzali mladýho žida a jeho židovskou fotbalovou dvanáctku. Bereme, že křesťanství vzešlo z judaismu, vlastně z revolty některých židů proti farizejům a ostatním zmetkům. Jenže, co když nám bylo těmi to rafinovaně podstrčeno? Jako první krok k globálnímu světovému řádu? Ono udělat z celého světa židy, aby poslouchal správné rabíny, to tehdy nebylo technicky možné. Tak psům hodili kost v podobě nového, "jiného" náboženství a měli je. Pak už stačilo jen správně "postrkovat", aby novou víru rozšířili do celého známého i neznámého světa. Udržením pozic v elitách národních států, ale i ve vedení křesťanské církve, pak drželi, a dnes ještě více než kdy v historii drží, kormidlo dění velké většiny světa. Všechny země, které na přelomu 19. a 20. století zrušily ochranná opatření před židy, dopadly blbě. Děsivým, odstrašujícím případem je právě Rusko. Kam se hrabe holokaust na 40 mil. vyvražděných lidí za jejich několika leté vlády v Rusku.
[vyplazený jazyk]

296025

13.9.2013 8:46

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 296025

Absolutní souhlas. Vymysleli víru na bázi strachu, pokory a závislosti.
Založili církev a výnosy z prodeje otroků financovali násilnou likvidaci svobodných kultur a jejich přeměnu na poslušné ovce. Zfalšovali autentické svitky, stvořili vylhaný příběh a nazvali ho Biblí.
Antikrist není Babylónská děvka.(tak nazval perský šáh Semiramidu, jejímiž vojsky byl 2x poražen)
Antikrist je bestie v nachu a šarlatu sedící na sedmi pahorcích.
Vatikán ví, Židé vědí.
Jen my si stále žijeme v bláhové víře, že práce je to, co nás dovede k blahobytu.

296030

13.9.2013 15:08

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 296030

> Jen my si stále žijeme v bláhové víře, že práce je to, co nás dovede k blahobytu.

Zajímavé. Váš současný život Vám připadá nuzný, paní Hanzlíková? Ubezpečuji Vás, že takový blahobyt, v jakém dnes žijete, neměli nejbohatší evropští panovníci před pouhými dvěma sty léty. Natož pak prostý lid.

Nebo snad myslíte, že některý z králů měl k dispozici jasné denní světlo, kdykoliv se mu v noci zachtělo? Že car či císař měl stále k dispozici tekoucí studenou i teplou vodu? Suché a teplé bydlení? Výběr z nepřeberných druhů mas, pečiva, mořských plodů, tropického ovoce, mléčných výrobků, nápojů, sladkostí? Že snad měli k dispozici tolik informačních pramenů, zdrojů vědění, takovou lékařskou péči, ochranu vlastního bezpečí, možnost rychlého a pohodlného cestování, ..., jako máte dnes Vy? Cha, cha. Jmenovaní panovníci byli proti Vám faktickými nuzáky.

A teď to důležité. Co Vám paní Hanzlíková chybí ke štěstí? A vynechte prosím anonymní bezdomovce, nuzně placené pokladní v hypermarketech, utiskované "Palestince" a pod. Mě by zajímalo, co konkrétně Vás osobně na dnešním životě tolik frustruje, že byste jej možná měnila s "blahobytem", v němž žila (a možná docela šťastně) Vaše pra,pra,...prababička před pouhými dvěma sty léty? [smích]

296059

13.9.2013 16:20

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 296059

jistě,židli máme,stul máme,záchod máme přímo pod hubou...Švejk po 100 letech by to opravil na auto, video,internet,porno máme přímo pod hubou...Kdopak ALE na pouhou hubu dnes pujčí někomu prachy v nouzi? Esoterici,lidumilové mají kosmetický poradníček..chcete prodloužit ksicht? At vás bližní požádá o návratnou bezuročnou pujčku...třeba na ukončení debetu v kontokorentu.V roce 1965 mě autostopem SPÍŠE svezl strejda ve stejšnu,než dnes zbohatlý vyučený krejčí Bakala...Naprosté duchovní odcizení,prázdnota.bez empatie.Kdysi rodinné mytí v neckách udržovalo soudržnost,dnes je single odcizený juvenil na mrtvici,když 2dny neteče TEPLÁ voda,kvuli havarii....

296062

13.9.2013 20:08

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 296059

Mně třeba připadá, že jsme za to sebedestrukční pohodlí zaplatili svobodou. Jsme takoví nedobrovolní Faustové.
Už se před tou pejzatou "kulturou" pomálu není kam schovat.

296071

14.9.2013 20:35

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

moucha 178.?.?.?

Reakce na 296071

Vztáhni ruku či jazyk na Vojto, a budeš mít co do činění se mnou.

296134

15.9.2013 15:48

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 296134

Bzučení tupé mouchy bažící po lejnu. [smích]

296170

14.9.2013 4:34

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296059

Proc by mel nekdo nekoho vynechavat? Vy mate pocit, ze elita vytvorila svetlo, ze vytvorila pokrok? Ani nahodou!
A prijde den, kdy si ti, co maji neco v palici, radeji uriznou ruce, nez by sve znalosti a vedomosti meli predat k rukou Satana.

Jednou prijde dobe, kdy si jiz nekoupi nikoho, za zadne penize.

296100

13.9.2013 9:37

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296025

Ano, kam se hrabe holokaust na masakry civilistů v Rusku. Nutno však dodat, že to byli převážně ti nejlepší z Rusů. Vše bylo v předstihu naplánované. Poučme se tedy přímo od protagonistů VŘSR roku 1917 v Rusku:

V roce 1829 američtí ilumináti slyšeli v New Yorku sérii přednášek britské iluministky Frances "Fanny" Wrightové. Těm, kteří se zúčastnili, bylo řečeno,že ilumináti organizují sjednocení nihilistických a ateistických skupin, spolu se všemi dalšími podvratnými skupinami, do mezinárodního hnutí, které se bude jmenovat komunismus. (V té době bylo Marxovi 11 a Engelsovi 9 let.) Bylo to tehdy, kdy vzniklo slovo "komunismus" a mělo se stát strašnou zbraní děsící celý svět a hnát zastrašené lidi do jednosvětového plánu iluminátů.

Zdroj:
http://www.matrix-2001.cz/prispevky/exkluzivne/iluminati/iluminat.. V této studii je podrobně popsána příprava experimentu komunizmu v Rusku, organizovaného a realizovaného ilumináty. Existují další studie, které se zhora uvedenou shodují. Na příklad:
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/PrintArticle/2633-zkaza-slova..
http://vovorka.blog.idnes.cz/clanok_tlac.asp?cl=166669

Také později, za vlady Stalina, vypadalo mocenské složení bolševické vlády takto:
Asi mám pokažený internet. Třikrát jsem přepisoval tabulku, vrcholných orgánů a vždy se zobrazila nesprávně. Tedy se omlouvám a sděluji, že všechny vrcholné orgány v té době byly více jak z 80% obsazené Židy.

Mimo těchto vrcholných orgánů ovládaných Židy bylo stejné rozložení i ve vládě SSSR. Mimo Stalina 8 lidových komisařů a 12 náměstků byli Židé. Mezi diplomaty do Ligy národů v Ženevě bylo 7 Židů a 1 Gruzínec. Velvyslanci byli zpravidla rovněž Židé.
Tajná policie (NKVD), jakož i nápravní zařízení, včetně Hlavní správy lágrů (Gulag), byla rovněž pod plnou kontrolou Židů.

296034

13.9.2013 13:53

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 296034

http://tnit.fr/cs/c75.htm
http://diesirae.ic.cz/vladcikremlu.html

296053

13.9.2013 12:31

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

uninteresting 84.?.?.?

Reakce na 296025

Nový zákon není v jádru vůbec špatný. Problém je tam akorát s tou jednou sofistikovanou léčkou ne líné lidské duchy.

296046

13.9.2013 12:39

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

ID 90.?.?.?

Reakce na 296025

Ona je otázka zda ten mladý žid se svou dvanáctkou vůbec kdy chodili po tomto světě... V zápisech antických historiků kolem roku "0" není o něm ani zmínka. Vše co o něm víme je z Bible, psáno cca 300 let po té. Znamení kříže je též mnohem staršího data, takový Giordano Bruno by mohl vyprávět, kdyby mohl vyprávět... Vypadá to, že původní Indoevropské křesťanství bylo zcela překrouceno k obrazu jejich. Nutno dodat, aby se jim to povedlo, musela společnost být v krizi.

296047

14.9.2013 0:52

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Korutan 46.?.?.?

Reakce na 296047

Jasně, že nechodili. A pokud tuto tezi vezmeme jako fakt, jak správně píšete, nikdo z jeho možných součastníků jej nezmiňuje, pak se ovšem vtírá otázka; "Proč obsadili tvůrci Bible postavu Ježíše a jeho kompars, židy!? Vždyť tu byla celá plejáda národů, z kterých vzešli světem uznávaní hrdinové. Tak proč to museli být zrovna židé? Vždyť jejich pověst v tehdejší, ale i pozdější společnosti nestála za nic. Podváděli, lichvařili, podráželi, vydávali města nepřátelům, otročili lidi a obchodovali s nimi! Velká většina národů jim, jako důsledek jejich chování k hostitelskému obyvatelstvu, zakazovala usadit se v jejich zemi!? Vždyť Španělsko tento zákaz zrušilo až v šedesátých letech minulého století. Jejich trauma z působení židů v době okupace Španělska Maury bylo asi děsivé! Přitom sami židé nazívají v Talmudu Panu Marii běhnou a Ježíše bastardem. Možná proto, že ho psali ještě později, nežli křesťané Bibli a už zapomněli jak to s ním vlastně bylo?
Tak mne napadá, jestli ta volba nebyla parodií, jestli neměla všem říkat: vždyť je to pohádka, ta Bible, cožpak by se někdo z nich mohl chovat ke goímům takhle!?

296092

14.9.2013 15:55

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Erik 217.?.?.?

Reakce na 296092

Ľudia, toto skutočne myslíte vážne?! Oháňate sa všelijakými pseoudofaktami ohľadom Biblie a pritom o nej nič neviete! Čítali ste ju, viete o čom vôbec je?! Máte ju prečítanú od Pentateuchu, cez prorokov až po Zjavenie Jána? Tieto vaše fakty typu "Přitom sami židé nazívají v Talmudu Panu Marii běhnou a Ježíše bastardem" to kde ste čítali, kde máte odkaz, referenciu k tomu s relevantným prekladom z hebrejčiny?? Všetci ste tu samozvaní špičkoví prekladatelia, exegéti a učenci? Snažíte sa tu viesť konverzáciu na úrovni pod rúškom alternatívnych médií a informácií, ale pritom hovoríte, resp. píšete také isté bludy ako tí čo sedia v parlamentných laviciach!

296124

15.9.2013 16:06

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 296124

Tak doufám, že alespoň tušíte ,Vy znalče Bible svaté, že byla vybrána 4 evangelia z cca 200.

On řekl: "Byl jsem poslán jen ke ztraceným ovcím z domu Izraele."

296171

26.9.2013 20:59

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

Erik 217.?.?.?

Reakce na 296171

A môžete uviesť vy, pán znalec histórie odkiaľ máte tieto informácie? Pretože podľa toho, čo som čítal ja, tak boli evanjeliá spísané medzi rokmi 30-70 po Kr. Uveďte nejaký relevantný zdroj prosím. A ten verš z Biblie je absolútne vytrhnutý z kontextu, ono keď chcete niečo čítať z Biblie, musíte si prečítať aj ten verš predtým aj ten po ňom.

296871

14.9.2013 21:08

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 296047

V zápisech antických historiků kolem roku 0 o něm těžko může být nějaká zmínka, když kolem roku 0 se měl Ježíš (v té době z hlediska antického světa naprosto nevýznamný Žid) narodit a historici obvykle píší o historii.

Nějaké informace o historické osobě Ježíše jsou zde:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Historick%C3%BD_Je%C5%BE%C3%AD%C5%A1

Dá se imho říct, že Ježíše nelze historicky doložit úplně bez pochyb. Není se co divit, nebyla to ve své době pro antický svět nijak důležitá osobnost, proslavil se v podstatě až posmrtně jak se šířilo křesťanství. Různých židovských proroků ostatně v té době bylo víc (například Jan Křtitel).

I přesto si však myslím, že je dost dobových pramenů (z roku 100+, tedy necelé století po jeho smrti), které ukazují, že i pro první křesťany byl Ježíš skutečnou historickou postavou. Zmiňují se o něm jak antické, tak židovské prameny. Historicky byl také celkem realisticky zasazen do dobových reálií.

Osobně nejsem křesťan. Přijde mi nejpravděpodobnější, že Ježíš byl velmi schopný prorok, mystik, mág (Kabbala) a náboženský učitel a reformátor, který měl talent a prošel výcvikem u esejců nebo u jiné esoterické skupiny. Pravděpodobně bylo mnoho jeho schopností výjimečných i mezi tehdejšími četnými mágy a mystiky.

Věřím, že dosáhl stavu osvícení. Osobně ho řadím na úroveň dalších velkých světových náboženských učitelů, jako byl Budha nebo Zarathuštra. Pokud bych bral za pravdivou teorii reinkarnace, nejspíš by byl Ježíš avatarem své doby.

Také je pravděpodobné, že jeho původní učení bylo velmi čisté a dobré (ostatně stejně jako učení mnoha jiných velkých mystiků). Je škoda, že se rychle našlo dost lidí, kteří to učení zneužili pro vlastní obohacení a moc, ale tak to prostě chodí s každou ideou a dobrou myšlenkou, jakmile přitáhne dost lidí.

Modlitba k Ježíši Kristu tak podle mne může být velmi prospěšná, stejně jako snaha nechat se jím vést. Má mou hlubokou úctu a obdiv, což už tak úplně nemohu říct o některých náboženských organizacích, které se k jeho odkazu hlásí.

296136

15.9.2013 14:10

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

timur 85.?.?.?

Reakce na 296047

rok nula neexistuje - takže tak - je len astronomický rok nula - ale historický nie je - alebo 1 alebo -1 - takže tak... [zahanbení]

296168

14.9.2013 13:03

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

František Stočes 62.?.?.?

Reakce na 296025

Korutan 46.?.?.? píše: Nejsem si jistý, ale mám pocit, že ten vlak křesťanům ujel v okamžiku, kdy si za svého mesiáše vzali mladýho žida a jeho židovskou fotbalovou dvanáctku. Bereme, že křesťanství vzešlo z judaismu, vlastně z revolty některých židů proti farizejům a ostatním zmetkům. Jenže, co když nám bylo těmi to rafinovaně podstrčeno? Jako první krok k globálnímu světovému řádu?

Jako ateista si myslím, že Nový zákon je logickou reakcí na faktický zánik víry ve Starý zákon, pregnantně vyjádřený v Knize Job. mj. "Proč bezbožníci živi jsou, k věku starému přicházejí, též i bohatnou... Domové jejich bezpečni jsou před strachem, aniž metla Boží na nich. Býk jejich připouštín bývá, ale ne na prázdno; kráva jejich rodí, a nepotracuje plodu. Vypouštějí jako stádo maličké své, a synové jejich poskakují... V den neštěstí ochranu mívá bezbožný... Kdo jemu zjevně oznámí cestu jeho? Aneb za to co činil, kdo jemu odplatí?... Jiný pak umírá v hořkosti ducha, kterýž nikdy nejedl s potěšením. Jednostejně v prachu lehnou, a červi se rozlezou...
Člověk narozený z ženy jest krátkého věku a plný lopotování... umírá, mdlobou přemožen jsa, a když vypustí duši člověk, kam se poděl?... Když umře... zdaliž zase ožive? Po všecky tedy dny vyměřeného času svého očekávati budu, až přijde proměna při mně. Jako kamení stírá voda, a povodní zachvacuje, což z prachu zemského samo z sebe roste: tak i ty naději člověka v nic obracíš."


Základním motivem křesťanské víry v Nový zákon je víra v Ježíšovo zmrtvýchvstání. Bez této epizody by nebylo křesťanů.

Viz SAMETOVÁ KATARZE ANEB SPĚJE ZÁPADNÍ CIVILIZACE K ZÁNIKU? PROČ NESTAČIL STARÝ ZÁKON?
http://www.netsocan.cz/vnemo/vnemob.html#vnemob


Když jsen jednou na podzemní diskusi za totáče Tomášovi Halíkovi řekl, že Nový zákon je již vyhaslý a že je čas napsat nějaký 3. zákon, tak to označil za fašismus..

296120

14.9.2013 7:10

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 296014

Paklie si myslite ze obama vladene v USA jste na katastrofalnim omylu. Svoloc ktera vydelava milliardy z ldskych slzi, krve a nestesti. Jsou to "lide" bez jakychkoliv hodnot ci zasad a SPRAVEDLNOST? No damy a panove o tom snad ani neni zapotrebi hovorit. tahle nova episoda NWO pouze zacina, paklize i myslite ze zapomenou na valku? Myslet opet velmi tvrde. z valky se vydelavaji nejvetsi penize.Vasi synove a dnes i blbe dcery plati svymi zivoty za zisky techto sycaku

296105

15.9.2013 4:02

RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 296014

bude Obama ci kterykoliv "vudce", Na svete pozadovat od Israelcu znidit 300 atomovych bomb a zbavit se vsech jedu chemickych ci bakteriologickych? Boze to by byl den.

296144

13.9.2013 3:14

Ne, nejsou to v jadru dobri lide

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Pořád věřím, že Obama v podstatě není špatný chlap. Je jen měkký, ale není blbý. V jeho činech není ta prostoduchá tupost a fanatismus, jakými vynikal Bush junior. Možná by Obama nebyl špatným prezidentem, kdyby mohl opravdu vládnout podle svého a ne být pořád popostrkován různými vlivnými proudy. Ale je zbytečné uvažovat coby, kdyby. Faktem je, že Obama ve skutečnosti nevládne.
Verim, ze kazdy z nas vi (byt my jen okrajove), jak to v tech kruzich chodi. Musi to tudiz vedet (vyrazneji, proto hruzneji) a s tim pocitat i kazdy snazivec, ktery o ten post (dejinny..., to zaskveni jmena je to to hlavni, co laka, nezastirejme si to) usiluje. A musi taky vedet, ze bude muset joooo spinave slouzit a ze se mu nepodari tu spinu narusit, natoz zlikvidovat. To osobni uprednostneni pred hruznou realitou je u tech snazivcu tezkou charakterovou vadou. Takze o zadnem z tech usilujicich snazivcu se neda za zadnych polehcujicich okolnosti prohlasit, ze neni spatny chlap. Naopak. (Tyka se to i zen...; o pripadne prezidentce Hilary uz vime taky sve, ta na rozdil jinych dosavadnich prezidentu je na ocich verejnosti hodne dlouho.)

296019

13.9.2013 4:34

RE: Ne, nejsou to v jadru dobri lide

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 296019

Chodite kolem "horke kase",abyste si neublizil,ale,nahled na presidenta Obamu uz ruzni lide maji docela presnou.
Vložený obrázek

296022

13.9.2013 8:21

RE: Ne, nejsou to v jadru dobri lide

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 296022

Ta titulni strana New York Times na obrazku je skutecni? Nebo to je kolaz?

296028

13.9.2013 9:28

RE: Ne, nejsou to v jadru dobri lide

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 296022

>Chodite kolem "horke kase",abyste si neublizil,ale,nahled na
>presidenta Obamu uz ruzni lide maji docela presnou.
Pokud tim "chozenim kolem horke kase" (kvuli tomu, aby si autor vyroku neublizil) mirite na autora clanku, smirlive mlcim, protoze on si u soudu uz vytrpel za neci rasisticke odpravovani (pripadajici obcas jako jedine) vic nez dost, ale jestlize jste se tim zameril na me, musim se branit. Ja jsem se totiz priblizil k vasemu vyobrazeni svym vyrokem daleko bliz nez on. (Ctete, prosim, logicky a bez predpojatosti!!!):
>Takze o zadnem z tech usilujicich snazivcu se neda za zadnych polehcujicich okolnosti prohlasit, ze neni spatny chlap. Naopak.
Nez sam autor timto:
>Pořád věřím, že Obama v podstatě není špatný chlap. Je jen měkký

Takze beru ten vas vykrik do tmy tak, ze pro vas, kdyz neni vyrok realisticky a az treba naturalisticky (v dospivani jsme tomu rikali - krovacky), je chozenim kolem "horke kase". No, dobra, alespon kazdy vidi, jakou slovni vytribenost lze od vas ocekavat.

296033

13.9.2013 6:47

Agrese vůči Sýrii nebude

PejsekAK_ 89.?.?.?

Rusko bylo v tomto týdnu přiznáno skutečnou (konceptuální, nadnárodní) mocí přiznáno v roli roli rovného partnera a subjektu globální politiky... takže na USA už nezáleží a agrese do Sýrie nebude. Pro USA je určen scénář postupné likvidace, obdobný perestrojce SSSR.

Pokud se doteď "vše řešilo" mezi atlantickým a eurasijským křídlem globalizátorů, teď je atlantické křídlo ze hry a "vše se řeší" formou tendru na kreativitu mezi eurasijským křídlem a Ruskem - kdo nabídne lepší řešení, toho řešení se realizuje.

Putin dostal od globální konceptuální moci 3 kvitance:
- dopis-prosbu papeže na G20
- obálka Tima - "World according to Putin"
- dostal prostor v hlavním anglosaském propagandistickém plátku NYT

296023

13.9.2013 8:16

RE: Agrese vůči Sýrii nebude

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 296023

...takže na USA už nezáleží a agrese do Sýrie nebude. Pro USA je určen scénář postupné likvidace, obdobný perestrojce SSSR.

Jak moc bych si tohle pral. Tajne v to doufam.

296026

13.9.2013 13:37

RE: Agrese vůči Sýrii nebude

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 296026

USA spotřebovávají 50 procent světových prostředků při 5% populace, co se týká vyprodukovaného odpadu, tam s přehledem s velkým náskokem vedou nad zbytkem světa. Civilizace na jedno použití, vše se spotřebovává neproduktivně, na dluh, použít a zahodit. Objektivně, taková civilizace je sebevražedná, a globalizátoři si to uvědomují velmi dobře, a jelikož nejsou sebevrazi (satanisté ano, sebevrazi ne), obětují raději USA než sebe. Dříve nebo později, tak nebo onak, ale USA v současné podobě přestanou existovat.

296050

13.9.2013 20:25

RE: Agrese vůči Sýrii nebude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 296050

A co bude pak? Nastane ten kýžený Ráj na Zemi?

No kdyby tomu tak bylo, tak nechť se to spánembohem stane. Pročpak ale proboha k tomu potřebují ty Satanisty držet u moci? A že jich jsou kam oko pohlédne, nekonečné zástupy. Obamu nevyjímaje. [zmaten] [oči v sloup] [překvapení]

296073

13.9.2013 7:07

20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy

r.m. 80.?.?.?

zatímco na válku je prachů jak z rozsypanýho makovýho pole zrnek [bliji]

296024

13.9.2013 20:45

RE: 20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296024

Mě obědy žral profesor alkoholik na základní škole, který potom tvrdil že se přeřekl, že myslel pedagoga, aby s tím periodicky zase znovu vyšiloval (tři týdny v každém měsíci měl prsty na hubě od rodičů, ale děti rodičů kteří ho neplácli byli jím výkonně rasováni) a taky mu všechno rozkopulovanýmu procházelo jako loutkám zabukáčů úžeru uvadající bývalé velmoci. [mrknutí jedním okem]

296075

13.9.2013 21:43

RE: 20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 296024

Tak mě napadá, pane/paní R.M. Kolik procent českých, školou povinných dětí jsou cikáni? U nich totiž údaj o tom, že nemají na školní obědy je naprosto irelevantní. Ony totiž nemají vůbec na nic. Tedy bez podpor.

Demografie tvrdí, že v romské populaci žije 43% osob ve věku 0-14 let. Z toho plyne, že asi 25% romské populace tvoří děti školního věku. Celkový počet všech žáků základních škol je v ČR cca 800 tisíc. Žije-li dnes v ČR 320 tisíc cikánů a jednu čtvrtinu z nich tvoří školní děti, jsou to VÝHRADNĚ A JEN CIKÁNSKÉ DĚTI, KTERÉ NEMAJÍ NA OBĚDY.

Kdopak asi tvoří těch 20% Američanů, kteří údajně nemají co jíst? [velký smích]

296080

14.9.2013 4:48

RE: 20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 296080

Vzor ceske ultrapravice.

Odvedeme pozornost od tech s operovanymi nosy a obrovskym majetkem, ke kteremu se praci nedostali ani nahodou k tem, co maji holou prdel.

Tam to tak nejak nevadi, protoze sice votviraky na cele nenosi, ale maji jinou barvu pleti, jsou blbi a neumi se branit.
Narodu reknem, ze za vse muzou oni a kravataci s dusi cernou jak uhli jsou v klidu... Ostatne, vzdyt nas financuji, ze.

296101

13.9.2013 8:20

Plánované americké války, pětiletka USA

Saša 24.?.?.?

7 zemí do pěti let z úst Amerického generála – české titulky

296027

13.9.2013 8:24

Demagogie černobílého vidění

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Obama s Putinem sehráli novinářům divadlo o velmi ostré vzájemné
nevraživosti. Za oponou domluvili strategíi, která Obamovi dovolí
na čas vyklouznout z chapadel válečných štváčů. Zatím.
Rusko a USA se totiž vždy dokázali domluvit.
Současný trend oslavování Putina jako mírotvorce je projevem naivity nepoučitelných. Najednou je v Rusku všechno dobře a v USA všechno špatně?
Současnost je taková, jakou ty dvě mocnosti dohodly a o budoucnosti to platí také.

296029

13.9.2013 10:04

RE: Demagogie černobílého vidění

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 296029

souhlas jen částečně, a v některých bodech - ach kdepak. V po-stalinské epoše to platilo, SSSR a Emerika hrály na jedny noty, a konflikt byl divadýlko. Za Jelcina taktéž, i když tehdy bylo Rusko okupovaná země defakto, a nerozhodovalo skoro nic. Dneska s Putinem je to ale naopak - na kamery úsměvy, a za oponou tvrdé boje, stačí sledovat zprávy a odfiltrovat balast, a celý proces jde docela dobře sledovat. Poslední "dárek" USA Putinovi byla vražda ruského diplomata v Abcházii.

>Současnost je taková, jakou ty dvě mocnosti dohodly a o budoucnosti to platí také.

do budoucna není bezvýhradně dané naprosto nic, z principu, vždy jsou jen varianty a pravděpodobnosti, a netřeba zapomínat na Náhodu..

296035

13.9.2013 10:15

RE: Demagogie černobílého vidění

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 296029

Zaujal mě Váš příspěvek. Bohužel si už nepamatuji časovou souslednost, ale je pravděpodobné, že se Obama s Putinem dohodli právě v tom Petrohradu během neformální dvacetiminutové schůzky (s trochou nadsázky si to představuji tak, že šli spolu na cigáro[smích])

Obama: "Ty vole, Vladimíre, já jsem úplně v pr.eli. S tou červenou čárou jsem si pěkně naběhl. Teď už je to v kongresu a já jsem úplně na prášky."

Putin: "Hele, Baracku, a co kdybych Asadovi navrhl, ať se vzdá chemických zbraní?"

A zbytek znáte. Zaujalo mě po skončení G20 Putinovo prohlášení, že "mírové řešení v Sýrie ještě existuje" (i když diplomaté musí být téměř za všech okolností optimisty, vždy je šance na mír, než se začne střílet).

Následně Kerry prohlásí, že Asad může odvrátit vojenský úder, pokud se vzdá chemických zbraní. Prý to myslel řečnicky. Ale já si to nemyslím. Myslím, že už to takhle (včetně Kerryho prohlášení) domluvili Obama s Putinem na G20, aby to nevypadalo příliš překvapivě.

296036

13.9.2013 11:29

RE: Demagogie černobílého vidění

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 296036

>
>Obama: "Ty vole, Vladimíre, já jsem úplně v pr.eli. S tou
>červenou čárou jsem si pěkně naběhl. Teď už je to v
>kongresu a já jsem úplně na prášky."

>
>Putin: "Hele, Baracku, a co kdybych Asadovi navrhl, ať se vzdá
>chemických zbraní?"

tak nějak to i bylo, ale narativ byl trochu jiný - Obama by nejradši vůbec nejezdil, kdyby nemusel, a to 20ti minutové setkání bylo o tom, že Obama přiběh za Putinem s prosíkem, aby mu pomohl z té prekérky nějak vymanévrovat bez fiaska... Putin mu pomohl, ale něco za něco (detaily viz http://leva-net.webnode.cz/products/obstrukce-na-cerny-zpusob/)

pro ilustraci rozkladu sil a kdo dnes něco řeší: s Cameronem na g20 Putin jednal 2.5 hodiny, od 00:30 do 03:00 v noci, tam asi byla seriózní diskuse. S Obamou se bavil 20 minut a to jen proto, že za ním Obama přiběh, aby mu vytáhl trn paty..

296039

13.9.2013 11:42

RE: Demagogie černobílého vidění

Ploskuták 88.?.?.?

Reakce na 296039

"Tak nějak to i bylo, ale narativ byl trochu jiný - Obama by nejradši vůbec nejezdil, kdyby nemusel, a to 20ti minutové setkání bylo o tom, že Obama přiběh za Putinem s prosíkem, aby mu pomohl z té prekérky nějak vymanévrovat bez fiaska..."

Myslíte, že to tak mohlo být? Já jsem to napsal spíš z legrace ten předchozí příspěvek. Ano, je to možné, ale nějak se mi nechce věřit, že by se Obama takhle ponížil a předvedl defacto svoji slabost.

296041

13.9.2013 12:03

RE: Demagogie černobílého vidění

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 296041

Za poslední 2-3 měsíce se globální situace výrazně změnila ve prospěch Ruska a neprospěch USA, díky mistrovským tahům Putina (bez nadsázky)
jedna fotka za všechny, ilustrující tuhle změnu: "uctivý předklon před vyšší hodností" - http://randyreport.blogspot.cz/2013/09/president-o...

jde o to, že USA si nemůžou dovolit nezaútočit na Sýrii, aniž by to byl konec Pax Americana, ale nemůžou si dovolit ani zaútočit, když se celý svět obrátil proti nim, to by byl také konec Pax Americana. "Elita" USA s Obamou v čele se vmanévrovala do nemožné pozice, a jedinou cestou jak s toho vylézt z jakž-takž zachování tváře, bylo to co se nakonec i odehrálo, a je celkem slušná pravděpodobnost, že to opravdu v principu bylo přesně tak, jak jste napsal [smích] (viz ten článek co sem linkoval)

296043

13.9.2013 13:51

RE: Demagogie černobílého vidění

Adrien 172.?.?.?

Reakce na 296036

>Následně Kerry prohlásí, že Asad může odvrátit vojenský úder, pokud se vzdá chemických zbraní. Prý to myslel řečnicky. Ale já si to nemyslím. Myslím, že už to takhle (včetně Kerryho prohlášení) domluvili Obama s Putinem na G20, aby to nevypadalo příliš překvapivě.

No jako vtip by to ušlo. Jenže realita se ubírala zcela jiným směrem, jak je patrno z faktů:

“But he [Assad] isn't about to do it, and it can't be done,” Mr. Kerry said.

Kdyby se Obama a Putin dohodli na tom co ruská loutka Asád udělá, tak by Kerry při zveřejnění té dohody nezakončil tak jak se stalo.

296052

14.9.2013 6:14

RE: Demagogie černobílého vidění

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 296052

..a přesto se realizuje přesně ten scénář, o kterém Kerry řekl, že "Asad to neudělá a nemůže to být uděláno"

296103

14.9.2013 9:35

RE: Demagogie černobílého vidění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 296103

>..a přesto se realizuje přesně ten scénář, o kterém Kerry
>řekl, že "Asad to neudělá a nemůže to být uděláno"
Ano, to je ta nejnebezpecnejsi vize a z toho i vyverajici realita - ta je dokonce vic nez jista. A presne tim se nositel Nobelovy ceny za mir bude snazit oblbovat svet - ze nenese zodpovednost za bombardovani Syrie, jinak uz davno naprogramovane. Je az smesne, ze si ti strujci toho planu mysli, ze ten jejich davny umysl neni poznat.

296110

14.9.2013 21:59

RE: Demagogie černobílého vidění

PejsekAK_ 89.?.?.?

Reakce na 296052

tady je doloženo, že Obamovo okolí o tom "dealu" do poslední chvíle nic netušilo:

"Russia’s Chemical Weapons Proposal Offers Obama Face-Saving Chance"
http://www.strategic-culture.org/news/2013/09/13/s...

296140

13.9.2013 8:50

Hmm.

Hlupák. 195.?.?.?

Ak ma pamäť neklame onehdá sa Saudský princ vyhrážal prezidentovi Putinovi, že ak za 30mld. USD nevypadne zo Sýrie tak rozpúta na Kaukaze tretiu Čečenskú vojnu lebo podľa jeho vlastných slov on velí Čečenským bojevikom (povstalcom, teroristom, partizánom volajte si to ako chcete) - mimochodom pre USA by takéto priznanie malo byť tiež signálom k útoku lebo ten skurvysyn riadi aj Al Káidu aj keď samozrejme za Saudmi sú amerikanosi. No a keďže to povedal v Kremli je isté, že z toho stretnutia existuje objektívny záznam - nahrávka - ktorú je možné kedykoľvek prezentovať verejne... Teda prezident Putin môže kedykoľvek rozhodnúť o bombardovaní Saudskej arábie. Vzhľadom na to čo mi hovoria priatelia ktorý v SA pracovali/jú vraj je to púšť so 17 absolútne umelo postavenými mestami uprostred ničoho. No a Quatar to je jedno mesto. Teda je to 18 cieľov. Na to stačia dve rakety Bulava a to ešte 8 cieľov môže dostať dve rany (Bulava nesie 6-14 samostatne navádzaných termojadrových hlavíc a 30 klamných hlavíc). Takto by som sa s tým vyhrážačom bavil a keby začali nepokoje na Kaukaze tak "нажимаю пуск" a hotovo po dvoch týždňoch by tam už ani radiácia nebola (o tom sa nehovorí ale moderné atómové hlavice spôsobia iba dočasné radiaktívne zamorenie 10-14 dní - to ešte aj Fukušima je horšia). S Turkami by som zatočil tak, že by som podporil Kurdov ako sa len dá - napr. by som im dal ZADARMO (nakoniec by to prienieslo rusom zisk samozrejme) RPG-29, Kornety a Igla-SM - hneď by mali Turci iné starosti než jebať Sýriu. A bol by raz dva pokoj. Na konvenčný útok proti SA žiaľ Rusko ešte nemá (SA má ULTRA MODERNÚ - najmodernejšiu na svete a veľkú armádu) stroje ako Su-35, Su-34, T-50 ktoré by rozkúsali všetky tie F-15 a Eurofightery na prach sú zatiaľ len v počte rádovo 40ks vo výzbroji. Až ich bude plánovaných 280 (o 4 roky žiaľ Bohu...) tak potom by to išlo aj bez tých Buláv... Veľa by mohli spraviť ponorky ale nové sú len tri (čo samo o sebe stači v tomto prípade ale aj Rusko treba chrániť niečím) a tie trochu staršie ale stále lepšie než čokoľvek zo západu (trieda Siera Кондор 945 celotitánovej konštrukcie) môžu za 1 minútu ponoriť celé SA námorníctvo ale nemajú proti-zemné strely. Rusi proste "zabudli"-niekto im zabudol... na historickú lekciu, že musia neustále zbrojiť o dušu lebo o ich zem bude VŽDY záujem agressorov - už si to za tých 1000 rokov mohli všimnúť. A že keď niekto napadne ich spojencov tak ho MUSIA vojensky podporiť. Lebo budú na rade - viď. 1938 ČSR...

296031

13.9.2013 11:00

RE: Hmm.

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 296031

OMG [oči v sloup]

296038

13.9.2013 11:33

RE: Hmm.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 296031

Ano, tak jak jste to popsal je jediné co na ně platí. Jediné, čím se Rusko může zachránit. A snad zadržet tu rozpínavost těch co nebudu jmenovat.

http://czech.ruvr.ru/2013_09_13/RF-posili-seskupen...

296040

13.9.2013 9:18

Pane Stworo, Vy máte prostě řešení na všechno. Kam se na Vás hrabou, i ta Británie,

Mejla 83.?.?.?

dle Vás ochotná ke každé špatnosti. A nejlepší je Vaše hláška, aby "v Sýrii byl obnoven pořádek". To se divím, že jste neemigroval místo do Kanady do Sýrie, když tam byl takový pořádek. Ve skutečnosti se Sýrie desítky let zmítá v konfliktech i převratech, včetně toho hlavního v 60. letech, kdy se k moci dostala socialistická panarabská strana Baas s Asadem. Jejich útlak měl za následek postupný růst odporu, který vyvrcholil povstáním, k němuž se rádi přidali fanatičtí muslimové. V podstatě stejné, jako v Afghánistánu nebo v Čečensku. Svět teď stojí před dilematem, které ze dvou zel je menší, ale v žádném případě nelze akceptovat rozrůstání konfliktu, který postupně destabilizuje celou oblast.

296032

13.9.2013 12:30

Myšlení

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Osobně si myslím, že ten kdo plánoval Sýrii, tak dopředu měl promyšleno tolik variant, tolik variant, že musel počítat i s odporem Ruska a případně i Číny.a případne i evropou.
I s tím, že někdo řekne něco blbého. Ono ve skutečnosti, co my víme, třeba to Kerrymu "neujelo" třeba to bylo cílené. Aby se hlavně mezi lidma začalo bojovat. Aby vyprovokoval akci Rusů. Aby Putin napsal Američanům, nebo nějaký podobný vzkaz poslal usa. Aby média měla další manévrovací prostor pro to nakydat další hnůj na všechno. Aby lidi co předtím mysleli...chudák Syrie a Asad. Začali uvažovat. Co si sakra Putin dovoluje ? Celé je to jen hra. Pro nás diváky to hra vždy jen bude. Můžem se dohadovat o tom jak to celé dopadne. Kdo za čím stojí, ale pravdu se v tuhle chvíli nedozvíme, nedozvíme se jí ani tenhle život. Ale ten kdo tuhle šaškárnu plánoval od začátku jistě nemá jen tak nějakou skulinku v celé akci. Co my víme. Třeba na tohle nědko čekal. Celkově všimněte si diskuse i jen na českých serverech. Předtím většina lidí byla proti USA: Denska už se to trochu srovnalo. Lidi vytahujou Gruzii a Čečnu. A mainstreem sehral s gruzii dobrou roli. Protože většinou lidi vytáhnou informace tak jak je postupně překroutili.
Ostatně všimněte si jak například lidi doslova zapomněli, že to byla žádost Osetie o pomoc Rusku, se kterým má psojenectá. Nevím jaký na to máte názor vy, ale kdyby rusko napadlo Polsko tak taky přispěchá NATO Na pomoc bez svolení OSN. Proste to jsou spojenci. Rusko je agresor. Tay byl agresor Gruzie kteá bombardovala o půlnoci pící obyvatele Osetie. A jaksi tento fakto postupně zmizel v newspeaku. A má se vesměs za to, že Rusko napadlo na žádost Osetie Gruzii, která nic nedělala a byla v tom neprávem. O zajatých mobilních radiostatnicích, které patřili usa ruskou armádou se už raději ani nemluví. Zkrátka lidi jsou přeformátovaní. A nyní se pracuje na dalších rozporech mezi lidma. Dílem lidi zapomenou, dílem si to překroutěj ale hlavně všichni budou mít pravdu a budou se hádat. A pak stačí jiskriřka a 3WW je tu [velký smích] a všichni si to náramně užijeme. No dobře. mně osobně je nějaká válka ukradená. Neovlivním to. Otázka na lidi ? Co já s tím můžu dělat ? Každý můžeme dělat. NApříklad začít pracovat na svým dobrým chararkteru.
Jednat čestně a poctivě. Neokrádat se navzájem, jednt spolu upřímně, nepodvátět se v manželstvích a vztazích, mluvit pravdu. Respektovat ostatní, respektovat rasy i když oni nerespektujou nás. Respektovat lidskou práci i když oni nerespektujou nás. Postupně se to k nám bude vracet. Postupně lidi začnou respektovat nás sami od sebe, jednat s námi upřímě, férově a podobně. Vznikne radost z národního společenství. Planetárního společenství a jednotná chuť nemít tu další války. Konflikty zmizí pak sami od sebe. Takhle jednoduchý to je.
Jsme podporováni ale v přesně opačném smýšlení.

296044

13.9.2013 12:30

RE: Myšlení pokračování

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 296044

Rasové nesnášenlivosti, diskriminaci, utlačování, psychyckým terorismu, nedostatkem konfortu, útočí se na naše libida a ego a podobně. Pak jsme tam kde jsme. Je to práce makat na sobě, ale přijde mi, že to je to nejlepší co můžeme pro tuhle planetu a společnost udělat.
Omlouvám se za překlepy, hrubky a podobně.

296045

13.9.2013 14:12

RE: Myšlení pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 296045

Myslíš že když potáhneš kačera a dáš ho šmejdovi že proto tě nenakopne? Spíš dvakrát pro výstrahu abys si zapamatoval že dalšího máš přitáhnout co nejdřív. [chechtot]

296055

13.9.2013 13:59

Dôležité nové informácie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.sme.sk/c/6933262/syrski-islamisti-zhana...

296054

13.9.2013 14:22

Mimo misu! - Nejnovejsi zprava z novinek.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Protikorupční policie zasahuje v sídle redakcí z vydavatelství Mladá fronta

Mlada fronta - po nekdejsim svazackem nadseni nyni tvrdy proamericky zastance.

296056

13.9.2013 15:28

Bernie Sanders

rem 89.?.?.?

I v emerickém senátu sedí LIDÉ. Je jich ale asi zatím málo:
http://www.youtube.com/watch?list=UUD_DaKNac0Ta-2PeHuoQ1uA&v=AQuaUIyUiEs#t=74

296060

14.9.2013 0:13

Dvoudenní útok...na palici

Kooha 108.?.?.?

Ten plán zaútočit na Sýrii byl naplánován asi hodně dopředu. Ať mi nikdo neříká, že může vytipovat cíle pro bombardování v rámci pár hodin, resp. max. pár dní. Ta země je veliká a přeci nejde googlit místa, kde se ukrývají zbraně ze dne na den. Ty cíle už dávno věděli.
Navíc nidke se neptá, kolik to bude stát a kdo to zaplatí. Jestli cena jedné rakety je přes milión dolarů a maj jich tam přes dvěstě, navíc ty bombardéry a všechny ty plavidla...to musí stát nesmysl. Nedávno odvrátili dead celling a fiscal cliff a hrnou se do další války...je to smutek.
A poslední věc. Pokud Obama půjde do útoku, tak by měl ihned vrátit Nobelovu cenu míru včetně finančního obnosu.

296090

15.9.2013 1:44

RE: Dvoudenní útok...na palici

bogy 188.?.?.?

Reakce na 296090

Inak co sa tyka Nobelovej ceny za mier, ktoru ziskal Obama. Tak sluzobna cesta, presuny Babracka a jeho obrovskej ochranky, stalo americkych danovych poplatnikov niekolko nasobne viac dolarov ako Babrack v tom Osle (ci kde to rozdavaju) dostal.

296143

14.9.2013 11:54

Nemenime si dejiny?

ludy 88.?.?.?

Co skusit probrat ze za vsim nejsou mocnari ale mi sami?Pokrok nam umoznil se sjednotit pomalu na cele planete a to co tu vladlo ted mame natolik pod kontrolou ze sou z nas posrany. Tech hnusu co za celly minuly stoleti provedly lidstvu jen tak nezahodi do kose. Ocupy a Anonymous jsou toho dukazem ze se lidstvo ajednocuje a nikdo nas nedonuti jit do valky a dostat nas spatky pod kontrolu.

296116

14.9.2013 14:43

poznamka k pomeru sil

Stepan 80.?.?.?

Assadovy sily (neboli proste Syrska arabska armada) jsou sice konecne, ale v poslednim roce pocet stoupencu, spolupracujicich s armadou, branicich Syrii, rapidne vzrostl. Jelikoz bandy rebelu a zoldaku uz bezprostredne ohrozovaly zivoty predevsim minorit, byla dana dohromady paravojenska sila "National Defense Forces", s pomoci vycviku od Hezbollahu a Basij (iranskych paramilitares), organizovana vladou. Vyhodami pro ni jsou - prizpusobivost bojovat efektivne v mestskych castech (tedy vest obecne guerillovou valkou), velka motivace a tim i mala zkorumpovatelnost. To vsechno jsou do jiste miry nevyhody regulerni syrske armady. Nyni se odhaduje ze tyto sily maji vic jak 100.000 lidi, coz je vic nez cela FSA a Al-Nusra (bez zahranicnich zoldaku, o kterych se presne udaje bohuzel nevi, nebo dost ruzni). Za posledni rok tez diky temto silam se podarilo odvratit ofenzivu zoldaku a naopak nasmerovat trend spise na ofenzivu syrskych vladnich vojsk. Ja skryte doufam, ze diky tahu Putina bude trend bude pokracovat i navzdory masivni podpore hrdlorezum z okolnich bohatych zemi.

296121

14.9.2013 15:24

Je pořád jasné, že Kerry je změna v USA k lepšímu .

MPG 194.?.?.?

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=790298

296123

14.9.2013 18:43

Svet je v rukach zlocincu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Nemusim byt ani politologem ani novinarem, staci sledovat svetovy vyvoj za poslednich dvacet let, aby i laikovi muselo byt podivne tvrzeni o demokracii a teroristech.
V zadne etape lidstva nebyly tyto vyrazy tak neustale opakovany.
Demokracii nelze naockovat anebo vnutit statum, jejichz zrizeni
bylo umele vytvoreno.Prikladu je stovek v celem svete, pocinaje jiz vznikem CSR v roce 1918 a vsechny nove staty v te dobe.
Tehdejsi mocipani zrizovaly staty ne podle obyvajicich narodu,
s vedomim, ze takove narodne nesourode obyvatelstvo bude predmetem
svaru a ze do toho zasahne Nemecko.Nemecko muselo byt zamereno
na vychod, aby mu znemoznily se zajimat o Afriku.
Porazkou Nemecka a vytvorenim byv. kolonii s t.zv.demokratickym
rizenim se u zapadnich mocipanu nastal novy smer.
Omezeni arabskych zemi s vystrahou nebezpeci islamu.
Jeste pred 30 lety nikdo tak nestrasil s islamem a terorismem.
jako v posl.letech. Ten, kdo navstivil nektere arabske zeme nemel
nikdy pocit, ze mu tam hrozi nebezpeci do te doby nez tento
strach byl umele vytvoren.Proto se musela najit zaminka, pocinaje
napadnutim mrakodrapu a vytvorit nenavist mezi krestany k
arabum.A ten smer se neustale pestuje a nynejsi mocipani si
neuvedomuji ze nenavist neni totez jako vlastectvi,ktere se nyni
tak v USA zduraznuje.

296129

Příspěvků: 89

13.09. 01:22 steve  .. byla pouze odlozena.
13.09. 02:01 slak  RE: .. byla pouze odlozena.
14.09. 09:26  RE: .. byla pouze odlozena.
15.09. 08:49 vaclaus  RE: .. byla pouze odlozena.
15.09. 11:12  RE: .. byla pouze odlozena.
15.09. 14:00 jvs  RE: .. byla pouze odlozena.
15.09. 16:34  RE: .. byla pouze odlozena.
13.09. 02:18 Robin  Vladimire
13.09. 02:52 Vladimír Stwora  RE: Vladimire
13.09. 03:46  RE: Vladimire
13.09. 14:52 Jarmila  RE: Vladimire
13.09. 16:27 juniper  RE: Vladimire
14.09. 04:12  RE: Vladimire
14.09. 11:09  RE: Vladimire
13.09. 16:43 pepicek  Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 17:20 fohat  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 18:35 moucha  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 19:11  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 21:25  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
14.09. 17:50 moucha  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
16.09. 20:41 kira  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
14.09. 10:45 six  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
14.09. 21:20  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
16.09. 20:50 kira  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 19:46  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 20:28  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 23:02 pepicek  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
14.09. 04:27  RE: Dosud se Rusko chovalo jako předposrané...
13.09. 02:24 Robert Nohejl  Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 07:55 Korutan  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 08:46 Jana Hanzlíková  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 15:08 Vojta49  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 16:20 fohat  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 20:08 Nikdo  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
14.09. 20:35 moucha  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
15.09. 15:48 Nikdo  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
14.09. 04:34  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 09:37  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 13:53  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 12:31 uninteresting  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 12:39 ID  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
14.09. 00:52 Korutan  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
14.09. 15:55 Erik  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
15.09. 16:06 Nikdo  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
26.09. 20:59 Erik  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
14.09. 21:08 MARTin - anonym  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
15.09. 14:10 timur  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
14.09. 13:03 František Stočes  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
14.09. 07:10 lindsay  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
15.09. 04:02 lindsay  RE: Obama neni muzem ,ktery urcuje co bude a co ne,musi cekat co oni mu reknou,co ma delat.
13.09. 03:14  Ne, nejsou to v jadru dobri lide
13.09. 04:34 Robert Nohejl  RE: Ne, nejsou to v jadru dobri lide
13.09. 08:21  RE: Ne, nejsou to v jadru dobri lide
13.09. 09:28  RE: Ne, nejsou to v jadru dobri lide
13.09. 06:47 PejsekAK_  Agrese vůči Sýrii nebude
13.09. 08:16 mkadlec  RE: Agrese vůči Sýrii nebude
13.09. 13:37 PejsekAK_  RE: Agrese vůči Sýrii nebude
13.09. 20:25  RE: Agrese vůči Sýrii nebude
13.09. 07:07 r.m.  20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy
13.09. 20:45  RE: 20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy
13.09. 21:43 Vojta49  RE: 20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy
14.09. 04:48  RE: 20% ameičanů nemá co jíst, 10% českých dětí nemá na školní obědy
13.09. 08:20 Saša  Plánované americké války, pětiletka USA
13.09. 08:24 Jana Hanzlíková  Demagogie černobílého vidění
13.09. 10:04 PejsekAK_  RE: Demagogie černobílého vidění
13.09. 10:15 Ploskuták  RE: Demagogie černobílého vidění
13.09. 11:29 PejsekAK_  RE: Demagogie černobílého vidění
13.09. 11:42 Ploskuták  RE: Demagogie černobílého vidění
13.09. 12:03 PejsekAK_  RE: Demagogie černobílého vidění
13.09. 13:51 Adrien  RE: Demagogie černobílého vidění
14.09. 06:14 PejsekAK_  RE: Demagogie černobílého vidění
14.09. 09:35  RE: Demagogie černobílého vidění
14.09. 21:59 PejsekAK_  RE: Demagogie černobílého vidění
13.09. 08:50 Hlupák.  Hmm.
13.09. 11:00 Esmate  RE: Hmm.
13.09. 11:33  RE: Hmm.
13.09. 09:18 Mejla  Pane Stworo, Vy máte prostě řešení na všechno. Kam se na Vás hrabou, i ta Británie,
13.09. 12:30 elerik  Myšlení
13.09. 12:30 elerik  RE: Myšlení pokračování
13.09. 14:12  RE: Myšlení pokračování
13.09. 13:59  Dôležité nové informácie
13.09. 14:22  Mimo misu! - Nejnovejsi zprava z novinek.cz
13.09. 15:28 rem  Bernie Sanders
14.09. 00:13 Kooha  Dvoudenní útok...na palici
15.09. 01:44 bogy  RE: Dvoudenní útok...na palici
14.09. 11:54 ludy  Nemenime si dejiny?
14.09. 14:43 Stepan  poznamka k pomeru sil
14.09. 15:24 MPG  Je pořád jasné, že Kerry je změna v USA k lepšímu .
14.09. 18:43  Svet je v rukach zlocincu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 053