Diskuze k článku

Nahá pravda

Příspěvků 62

24.4.2003 17:55

Nahá pravda

kapitán Parker 68.?.?.?

Děkuji za Váš článek, který jako obvykle jsem detailně prostudoval, a mohu říci, že bych z jeho doktrinou i souhlasil, (každý máme právo na svůj názor a z protiútoků ostatních bych se měl učit a nebo je házet za hlavu). Co je podstatné, objevit z diskuzí podstatnou skutečnost, nechci říci absolutní pravdu děje nebo činnosti, a tu potom používat pro svoje zájmy.Nezlobte se, když řeknu,že 75% lidí myslí "prdelí", kterou si ani pořádně nečistí.(Tím nemyslím Vás) I když mám opačné závěry od psaných skutečností od Vás, mám k vám respekt a obdiv, že toto děláte. Na závěr : S Vaší doktrinou souhlasím,ale nesouhlasím se závěrem, tento konflikt jakož i ostatní v historii je bojem o moc nad světem nebo regionem. Náboženství, rasismus, tyranie jsou jenom prostředky k jejímu dosažení. Mluvíme-li o bohu, snad jenom hint, ono skutečně něco existuje mimo pozemskou bytost s vyšší inteligecí a technologií, a to je prozatím síla, proti které jsou ostatní malicherné. Ta nyní vládne nad světem a ti, kdo jsou jejími vykonavateli mají absolutní moc a podle nich právo to dělat. Další závěry ponechávám na vás.

12739

24.4.2003 18:23

RE: Nahá pravda

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 12739

>Na
>závěr : S Vaší doktrinou souhlasím,ale nesouhlasím se závěrem,
>tento konflikt jakož i ostatní v historii je bojem o moc nad
>světem nebo regionem. Náboženství, rasismus, tyranie jsou jenom
>prostředky k jejímu dosažení.

Ale samozřejmě. [smích] Já jsem přeci neřekl, že rasismus (popř. tyranie) jsou důvodem k této válce. Já jenom říkám, že jsou jedním z důvodů. Možná jedním z hlavních důvodů, ale na kolik, to si netroufám odhadnout. V každém případě přispívají k výslednici sil.

Dalšími důvody jsou nafta, potřeba židů destabilizovat a postupně zničit své sousedy, šíření křesťanství, hledání odbytiště svých výrobků a pocit nadřazenosti Američanů, ovládnutí světa, pax America, projekt PNAC (http://www.informationclearinghouse.info/article1665.htm).

12742

24.4.2003 19:14

Nahá pravda

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Nemyslim, ze "tato valka je valkou nabozenstvi a ras". Dosti jasne proti tomu mluvi pomoc, jakou dostali od NATO a USA kosovsti muslimove, kdyz se je krestansti Srbove pokouseli vyhnat z jejich vlasti. (A o olej tam take neslo [smích] )
Je od vas pane Stwora hezke, ze kdyby jste zil v Pakistanu, tak by jste "respektoval mistni zvyky" a v mesite si zouval boty.
Jenze vy nezijete v Pakistanu.
Vy zijete v Kanade.
A tato zeme ma rovnez svoje zvyky a normy chovani. Slovo "negr" je zde povazovano za rasistickou urazku. Naproti tomu kritika izraelske vlady je zde nejen normalni, ale dokonce politicky korektni. Ovsem vase utoky na Zidy jako narod jsou zde naopak nepripustne. A jsou naprosto opravnene povazovany za rasisticke.
Pisete, ze "je usmevne, jak jsem si od obou skupin vyslouzil za svuj postoj obvineni z rasismu".
Me to zase zrovna "usmevne" nepripada..........

12745

25.4.2003 1:39

RE: Nahá pravda

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 12745

Nejenom,že jde o válku náboženství a ras ,ale také o válku mezi
pojetím světa a jeho zvyklostem v kulturním kontextu,které ona
náboženství a rasy představují.Jinak je opět "náboženství a rasa"
pojem,kde si lze představit lecos.
Naše kultura není pro jinou kulturu vůbec přijatelná
/rozepisovat se proč,doufám není potřeba /
a přesto je naše chápání světa a naše kultura,kterou my považujeme
za jedinou správnou, šířena ohněm a mečem, jak v 16. století
i když je zřejmé ,že "osvobozené" národy o naše pojetí světa vůbec
nestojí a také tam náš systém uspořádání společnosti zjevně nebude fungovat.Jedna diktatura je odstraněna a něco podobného bude muset být
nastoleno,jenomže teď pro změnu pod taktovkou USA , protože jiný
způsob uspořádání společnosti je prakticky nemožné uskutečnit,
pokuď nechceme ,aby takový státní útvar upadl do naprostého
rozvratu, což také mohl být záměr.
A to si říkáme,ale jenom někteří, "demokraté" a ještě pro
zakrytí svých zločinů používáme vzletná hesla jako
"trvalá svoboda" a jiné zhovadilosti.
Hitler měl "tisíciletou říši" ,ale obsah a prostředky používal podobné.
O údajné pomoci Albáncům v Kosovu ze strany NATA a USA bych raději
taktně pomlčel,protože na základě této akce se zobrazí jasná
věrolomnost našeho vidění světa.
Srbsko nedodrželo rezoluce RB OSN a bylo zbombardováno,včetně
rozbití většiny průmyslu,což zjevně nebylo pro naplnění
rezolucí RB OSN potřeba,ale po válce je nutné rozhýbat kšefty
a čím více rozbijeme ,tím více musíme postavit.
Hlavní důvod a naprosto zásadní byl pohyb statisíců uprchlíků
do západní Evropy a to již nebylo pro státy NATO únosné.
Kdyby se takové bezpráví a násilí dělo někde v Africe ,státy
NATO by nepohli pro nikoho ani prstem.
To je jasným příkladem pojetí naší "západní" demokratické morálky.
Palestinci jsou také naprosto zjevně vyháněni ze svého území,
které jim bylo přiřčeno mezinárodním společenstvím.
Stát Izrael byl mnohokrát jasně a přesně za takovou územní genocidu
odsouzen rezolucemi RB OSN a nikdo ho nešel zbombardovat!
Pro státy NATO a USA jsou Albánci jistě cennější než nějací Palestinci!
Trochu nám přitom kulhá spravedlnost,ale jak je vidět pro USA
je právo na straně toho,kdo má momentálně delší klacek.
O demokracii,svobodě a spravedlnosti nemůže být v tomto případě
ani řeči. To jsou jenom účelová slova,ale skutečnost je právě
opačná.
Nelze se potom divit daleko horším režimům než byl Irák,stalinského typu,
jako je severní Korea,že nedá na proradné řeči "politiků" USA
a bude zbrojit jak o život.Irák je příklad.Začal se podvolovat
rezolucím RB OSN a vzápětí byl přepaden.
Jenomže Korea má jaderné zbraně a nechala se slyšet,že stačí
aby ještě jednou přes její území přelétlo nějaké letadlo USA
a použije bez dalšího varování svůj jaderný potenciál
proti především svému jižnímu sousedu.
To všechno co zde popisuji,jsou důsledky našeho způsobu
šíření naší "zaručeně" správné morálky a pojetí světa vůbec.
Takže vzhůru ke šťastným zítřkům

12768

25.4.2003 5:21

RE: Nahá pravda

Kapitán Parker 68.?.?.?

Reakce na 12768

Promiňte, že se opět do toho vměšuji, ale jenom pár poznámeček. Měco k náboženství a rase: Náboženství a rasa má naprosto přesnou definici.( nemůžete si plést křesťanství s budhizmem nebo mohamedánstvím, těch náboženství je ještě plno), nedoporučoval bych proto pít bílé moravské víno v kterékoliv mešitě, kdežto v katolickém chrámu při bodoslužbách je to normální.O pletení ras raději ani nemluvím.
Ohledně severní Korei: I když to jsou šílenci stalinistického rázu, je jim naprosto jasné, že jakékoliv použítí jejich atomových zbraní by bylo posledním dnem jejich korejského bytí.Znovu opakuji, válku nevyhrávají atomy, ale silné zázemí a to jak je známo je v Sev Korei před hospodářským krachem. Totéž bylo v komunistickém Rusku.

12779

25.4.2003 23:04

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12768

Ja to vidím tak, že lepšia civilizácia je taká, ktorá sa dokáže presadiť. Preto sa má každý z nás snažiť presadiť tú našu. A to nie len preto, že je naša, ale najmä preto, že je momentálne dominantná a z toho sa dá usudzovať, že je lepšia. Podporovať lepšiu civilizáciu je rozumné.
Rozumiete?
Ak si budete strieľať vlastné góly, tak ligu nevyhráte. A výhra je vskutkulákavá - ďaľšia existencia národa.

12827

25.4.2003 20:49

RE: Nahá pravda

zizka 213.?.?.?

Reakce na 12745

Soudruhu, tady šlo o SLOWANY.
Genocida Lužických, Chorvatských, Srbských a jiných SRBů bude pokračovat asimilací Čechů, Poláků, Slováků do EU. Budou je milovat do úplného vymilování.

ALE, bojte se ČECHů. Ty nelze zabít. Češi jsou horší rakoviny. PROTO přežívají.

12816

24.4.2003 20:40

Nahá pravda

Milan Šumpík milan (tečka) sumpik (zavináč) quick (tečka) cz 194.?.?.?

Poněkud odbočím od tématu,
a chci se zmínit o židech,tak jak to vidím já.
Na úvod sděluji,že proti židům jsem v životě neřekl ani slovo,žádného žida neznám,aspoň v okolí.Jsem však překvapen,jak se mnoho mluví o židech v poslední době,a to i v mém okolí.....!!!
Nic ve zlém,ale zřejmě přetrvávají náboženské nesváry,jak o tom píše pan Stwora.Ostatně co je náboženství,není náhodou náboženstvím každá ideologie!Vždyť pod praporem a hlásáním těch pravých pravd se šikují zastánci liberalismu,kapitalismu,komunismu a bůh ví čeho ještě.Je zajímavé,že tito hlasatelé obvykle pozvednou své armády aby bránili,obsazovali,osvobozovali atd.,ve jménu vizí,intuice,boží prozřetelnosti,a vůbec prozřetelnosti,zkušeností s tímto má lidstvo plno.Je zajímavé,že se ve jménu vyřešení problémů lidstva,jako je chudoba,ekologie,nedostatku čisté energie,čisté vody a důstojného lidského života nešikuje nikdo.Pouze hubou s frázemi o něčem vyšším.
Před pár dny se slavily Velikonoce.Před dvěma tisíci lety zemřel někdo na kříži,tedy Ježíš Kristus.Tento muž byl ukřižován,neboť se vzepřel ideologii.Hádejte jaké.
Chci říci,zjednodušeně,před dvěma tisíci lety jeden prorok zrušil výsadu jednoho národa/něco o vyvoleném národě,tedy židovském/ a doslova zinternacionalizoval Boží moc i na ostatní národy,tedy není vyvoleného národa.
Tím je pro mne židovská otázka vyřešena.
Pro ty,kteří tohle nepochopili,mohou čekat další holocausty.

Pěkný večer a zdraví M.Š.sen.

12748

24.4.2003 22:01

Nahá pravda

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Tak. Zrádce své vlastní kůže. O to tedy jde. Jsem zrádce, protože nemůžu vystát, jak se někomu (národu nebo člověku) děje křivda. Bez ohledu na to, odkud pocházejí.



Veril bych vam pane Stwora, ale to by jste nemel napsat,
asi pred 5 tydny, ze si prejete aby v Iraku padlo co nejvice americkych chlapcu a devcat.

E.Rehorek

12752

25.4.2003 20:54

RE: Nahá pravda

zizka 213.?.?.?

Reakce na 12752

Co tam dělali děvčata?? Tím spíš amerycká? To na dobytém území nebylo dost ženských??? aby si američtí HOŠI šoustli? Když ty enmerycké ďývky jsou emancipované a studené jako zmrzlé ropuchy.

12817

28.4.2003 5:01

RE: Nahá pravda

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 12817

Co tam dělali děvčata?? Tím spíš amerycká? To na dobytém území nebylo dost ženských??? aby si američtí HOŠI šoustli? Když ty enmerycké ďývky jsou emancipované a studené jako zmrzlé ropuchy.



Je to mozne, ze se nekdo muze divat na hodnotu lidskeho zivota
takovyma ocima jako pan ZIZKA ??????????

12947

24.4.2003 22:47

Kdo vlastni zbrane hromadneho niceni

albert 12.?.?.?

http://www.msnbc.com/news/wld/graphics/strategic_israel_dw.htm

Here is MSNBC, giving us more information on Israel’s weapons of mass destruction (WMD)than I’ve seen in any left-wing or peace-activist news source. Here is the mainstream U.S. media, that beast we love to hate, giving us a story that gives away the store.

It’s a story we expect the elite media to hide, because it is so embarrassing to U.S. policymakers. How could anyone cheer for the carnage in Iraq, where no WMD have yet been found, if they knew that Israel is the only Middle Eastern nation wit a proven WMD arsenal? How could anyone approve of a U.S. policy that kills where WMD don’t seem to exist and turns a blind eye where they obviously do?

Far from hiding the story, though, MSNBC uses its graphic skills to put all the details just a mouse-click away. What’s going on?

Supporters of Israeli policy will give you an answer in a single word: anti-semitism. These folks are always amazing us with their charges of anti-Israel bias in the U.S. media, which they insist proves anti-semitism. It’s silly, of course. If the media were biased against Israel, the facts about Israeli WMD would have been headline news every day during the debate about the Iraq war. Those facts were headline news in the Arab world. They were absolutely crucial, because they undermined the Bush administration's principal justification for war. But mainstream news sources here paid very little attention.

Even now, MSNBC is not making the information easy to get. It is tucked away in an obscure corner of the website. Try finding it from the home page, and if you figure out how, let me know. (I found it only through a direct link in an email I received.) When I searched the site for "Dimona" (Israel’s best-known nuclear weapons site), it came up blank. When I tried to access the root directory, I was told that I was "not authorized to view this page."

Still, the information is there on the site, if you know how to get it (and now you do). You have to wonder why. Maybe some MSNBC staffers were really interested in digging up facts, as good journalists should. Perhaps it never occurred to them that there was anything embarrassing here.

After all, mainstream U.S. journalists are not embarrassed to say that the U.S. has the world’s largest and most advanced stocks of WMD. No reason to hide it, they assume, because our WMD are the good kind. We are a democracy. We would never use our weapons for aggressive or immoral purposes. We would use them only when absolutely necessary for self-defense. Most Americans assume that our WMD are morally pure because the journalists who give them their daily truth assume it.

Most of those journalists assume the same about Israel’s WMD. Our mainstream media depict Israel as a lone bastion of democracy surrounded by totalitarian enemies. So its WMD must be as good as our own. If there is any bias here, it is for, not against, Israel and its polici

12754

25.4.2003 3:27

RE: Kdo vlastni zbrane hromadneho niceni

kapitán Parker 68.?.?.?

Reakce na 12754

Pokud se mýlím, opravte mně, používání ZHN ( ne vlastnění, viz atomový klub 5ti velmocí) je všeobecně zakázáno kdekoliv používat ve válečných akcích. ( Vtlačil se tam i Izrael), ale hlavní obavou jsou teroristické skupiny, většinou rekrutované z mohamedánských řad, aby je nepoužily proti nepřipravenému civilnímu obyvatelstvu, což je v poslední době jejich specialita.USA a Izrael se svojí absolutní vojenskou převahou může zkoušet nové typy vojenské technologie k poražení nepřítele, nebo jeho likvidaci, protože technika jeho protivníků je velice nízká, tudíž, nemusí ZHN používat jejich likvidaci, na to mu stačí vyspělé klasické zbraně. Nebezpečí použití ZHN je tedy mnohem vyšší od teroristických skupin.

12772

24.4.2003 23:16

Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Tato válka je válkou náboženství a válkou ras. Bez ohledu na to, co nám o ní tvrdí noviny. Nic víc a nic míň. Tomu se říká nahá pravda. A jinak také je to rasismus ve své nejsurovější podstatě.
------------------------------------------------------------------
Nazvime si to radšej pracovne vojnou civilizácii.

12756

24.4.2003 23:36

Nahá pravda

Pet detain99 (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?

Hmm...Kazdy ma pravo na svuj nazor,avsak diky takovym jako je Vladimir jej mohou vyjadrit i zde na jeho foru,vazte si i toho.V posledni dobe berou lide vse tak nejak automaticky.Trochu se to uvolnilo,ze?Ne vsude ve svete ovsem mate moznost "pustit si pusu na spacir" tak jako v Cesku,doufam,ze si rozumime,staci nahlednout do "zvratku",(komentaru) k online reportazim z nedavneho konfliktu v Idnes,apod.
Uspesny den,nekterym!

12760

24.4.2003 23:58

Nahá pravda

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Docela jsem se již zařekl ,že nebudu více komentovat články,
protože dohadovat se zde s některými "týpky",kteří zde ventilují
své názory je hodně marná záležitost.
Ale nastolené téma je natolik hutné,že musím pár vět napsat.
Hodně dlouho již vůbec přemýšlím o samotném slově " žid" ,
či "Žid". Mnoho lidí si ani neuvědomí rozdíl,kde jeden je
věřící a druhý příslušník národa.
Jenomže věc má právě ještě jeden a po mém soudu zásadní háček ,
který vyvstane po přečtení článku.
Všichni kdo zde píšeme, používáme běžně slovo "žid" - "Žid"
a přitom se dopouštíme proti velké skupině Židů jisté formy
ústrku.Je zcela zjevné ,že Židé mají na svědomí lecos.
Hodně se zde na stránkách Zvědavce popsalo a zanadávalo
na obě strany.
Jenomže je nutné zdůraznit,že to nejsou všichni Židé.
Možná,že těch hodně špatných je 5 až 10%.
V okamžiku kdy použiji slova Žid, dopustím se na zbytku
židovské populace křivdy.
Možná bych mohl napsat " židovská mafie" , ale opět je zde
slovo židovská a to mohou být zase všichni.
Problém je tedy v tom slově "Žid".Dokonce někdo slova Žid použije
klidně jako nadávku.
Proto bych nechal vyhlásit soutěž na stránkách Zvědavce,
koho napadne označení pro lidi,kteří jsou sice Židé,
ale zase nejsou Židé,tj. pouze těch 5% Židů ve světě o kterých je zde stále řeč.

Připouštím,že takový "Matěj" se cítí dotčen,když použijeme pro nekalé činy Židů ve světovém měřítku, název "Židé" a přitom on se
na zločinech 5% Židů nikdy nepodílel i když je a cítí se být Židem.
Dokonce lze matematicky doložit,že velká většina Židů jsou lidé
naprosto v pořádku,ale ten malý zbytek židovské populace o kterém píši je opravdu ve své zhoubě pro svět vysoce "výživný".
Tady je základní kámen úrazu.
Když použiji slovo Žid dopustím se vlastně něčeho, co lze
nazvat " zločin kolektivní viny".
V samotném státě Izrael je 18% Židů ortodoxních - lidově jím
říkám " kaftaňáci " a ty vlastně i když jsou hodně nesnášenlivý,
nikdy nikomu neublížili. Mají vyjímku a nemusí ani chodit na vojnu.
Myslím,že velká většina dalšího obyvatelstva státu Izrael
a to až do cca 80% je svým způsobem obětí, protože oni vytvořili
Izrael z ničeho.Zúrodnili pouště za nezměrného úsilí a vytvořili
státní útvar,který kdyby dnes nebyl v rukou militatní, sionistické
a fašistické vlády,mohl by již dávno žít s okolními národy
v systému ,který se nebojím nazvat mírová spolupráce.
Nepíše se již rok 1967 nebo 1956 a na Izraelské straně byl Rabin,
který mohl dovést Izrael k míru, zákeřně zavražděn zrovna jako
svého času Kennedy,který se také nehodil v Americe stejným silám do krámu.
Všichni víme a hlavně cítíme o čem se snažíme psát,ale název
" Žid " je hodně nepřesný a pro "dobrou" část "židovstva"
ubližující!
Lze odpovědně prohlásit,že problém je ,jak popsané jevy pojmenovat
a přitom jasně a přesně lingvisticky zohlednit část Židů /cca 5%/,
kteří si zaslouží silně pejorativní odsouzení za svoje
"kazisvětské" zločiny a zbytek Židů /cca 95%/,kteří jsou OK.

12762

25.4.2003 23:12

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12762

Dokonce lze matematicky doložit,že velká většina Židů jsou lidé
naprosto v pořádku...

[smích] [smích] [smích] Nie je mi jasný ten mechanizmus matematického dokazovania, ale tá idea sa mi páči [smích] [smích] [smích]

12830

26.4.2003 3:46

RE: Nahá pravda

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 12762

Hmmm, takze zhruba 5% Zidu jsou lumpove, se kterymi by asi slusny clovek nemel mit nic spolecneho. Tomu bych docela veril. Neda se to ale rici o kazdem narode ? Vcetne Cechu ?
Hned bych mohl jmenovat...... [smích]

12844

26.4.2003 17:19

RE: Nahá pravda

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 12844

Jenomže těch 5% Židů je značně ve své "kazisvětské" činnosti
výkonnější a kosmopolitnější než zbytek rozmanitých národních lumpů.
Když jsem v číslech tak asi jeden 5% Žid vydá za cca 500 / a více/ jiných národních "kazisvětů".

12862

26.4.2003 18:58

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12862

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
...ve své "kazisvětské" činnosti výkonnější a kosmopolitnější ...
To je neuveriteľné slovné spojenie.
Ale poďme k veci: Môžete vymenovať aspoň 5 židovských kazisvetov a aspoň 2500 nežidovských aby sme to porovnali v praxi? Proste toto je len emotívne vyjadrenie, neodráža to reálnu skutočnosť. A práve to, že poviete z voleja, že židovský kazisvet je 500x kozmopolitnejší a výkonnejší je len odraz nejakej vašej fóbie...
Rozumiete?
Toto je veľmi závažná problematika (stret civilizácii, a tak.) a vy do toho miešate takéto nezmysly. Ano?

12865

27.4.2003 13:37

RE: Nahá pravda

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12762

Pane Peleško, nezaříkávejte se. Mně se vaše příspěvky moc líbí a určitě je těch čtenářů víc.
Nenechávejte volné pole spodině. Neodpovídejte na jejich útoky, je to naprosto zbytečné, ale pište své názory!

Děkuji vám za ně.

12886

25.4.2003 0:51

Nahá pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

I kdyby se našel výraz, který by přesněji definoval konkrétní skupinu židů,nesoucí zodpovědnost za i zde na zvědavci uvedená "svinstva",těžko se ujme mezi prostým lidem a výraz žid bude mít (podle mého názoru)stále stejný hanlivý význam jako má doposud.Leda že by někdo skutečně odhalil jméno této privilegované skupiny a toto jméno by se pak začalo používat místo slova žid.
Můj osobní názor je takový,že jde o stejně myslící skupinu velmi vlivných židů,kteří mají jedno společné-fanatickou lásku k penězům a to za jakoukoli cenu.
A nebo dle klasika Dostojevského(nebo snad Tolstého):

Kde schází bůh,vše je dovoleno...

12764

25.4.2003 3:36

RE: Nahá pravda

Macejko Fr 68.?.?.?

Reakce na 12764

Pane Bílý, Židé mají také svého boha a jmenuje se "Jahve nebo Jehova" a ten slíbil, že jim do 6000 let dle jejich kalendáře podřídí celou zemi. Nyní mají rok asi 5780, takže to při tom dnešním tempu to do těch 6000 let mohou dotáhnout.

12773

25.4.2003 23:08

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12773

Zem a žena sú toho, kto ju obrába. Jahve má ešte veľa práce pred sebou, povedal by som.

12829

25.4.2003 4:38

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Israel: Germs, gas and A-bombs
Fingers on all the buttons
Karel Knip
http://www.indexonline.org/news/20030301_103_sammonds.shtml

"According to an exhaustive study by Karel Knip, a Dutch journalist, the IIBR's work has included the synthesis of nerve gases such as tabun, sarin and VX."

The world's best-known and most efficient 'secret' manufacturer of weapons of mass destruction is not Iraq, not even North Korea, but Israel. Neil Sammonds looks at a nuclear, biological and chemical warfare programme that even the Israeli Knesset cannot get access to, let alone the United Nations.


In September 1986, Mordechai Vanunu, a technician at Israel's Dimona nuclear site, revealed to the Sunday Times that the nuclear military programme based there had produced 'over 200' nuclear warheads.

Days later he was tricked into flying to Rome where he was abducted by Mossad agents and secretly transported to Israel. In November 1986, he was tried in camera and sentenced to 18 years' imprisonment, 14 of which were spent in solitary confinement.


In 1999, in response to a petition from Yediot Ahronot newspaper, the government released about 40 per cent of the trial documents.

The Bulletin of the Atomic Scientists estimates that Israel has the world's fifth largest stockpile of nuclear warheads (more than Britain, which it believes has 185).


In February 2000, Knesset member Issam Mahoul said Israel had '200 to 300' nuclear weapons; in August of that year, the Federation of American Scientists said that Israel could have produced 'at least 100 nuclear weapons, but probably not significantly more than 200'; the Stockholm International Peace Research Institute estimates 200.

Other sources, including Jane's Intelligence Review, estimate between 400 and 500 thermonuclear and nuclear weapons.


What Dimona is to Israel's nuclear programme, the Israeli Institute for Biological Research (IIBR) at Nes Ziona is to its chemical and biological warfare (CBW) programme. The high-security facility is absent from aerial survey photographs and maps, on which it has been replaced by orange groves.

Except for token visits to Dimona by a Norwegian team in 1961 and a US team in 1969, there has been no international scrutiny. Even the Knesset is denied access.


However, the 1993 report by the Office of Technology Assessment for the US Congress states that Israel has 'undeclared offensive chemical warfare capabilities' and is 'generally reported as having an undeclared offensive biological warfare programme'.

Anthony Cordesman of the Centre for Strategic and International Studies states that Israel has conducted extensive research into gas warfare and is ready to produce biological weapons.


According to an exhaustive study by Karel Knip, a Dutch journalist, the IIBR's work has included the synthesis of nerve gases such as tabun, sarin and VX.

The October 1992 crash an of El Al cargo plane in Amsterdam that caused at least 47 deaths and caused hundreds of immediate and subsequent mysterious illnesses led to the disclosurKráceno (Editor)

12775

25.4.2003 17:33

Kráceno (Editor)

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 12775

"Kráceno (Editor)"
"Kráceno (Editor)"
"Kráceno (Editor)"
Kdyz uz chcete prispivat svymi nekonecne dlouhymi prispevky, pri nich vetsinou pouzivate funkce "cut & paste", pak to aspon delejte poradne. Kde je konec?
Dan

12802

25.4.2003 5:29

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Speaking on the Charlie Rose television program,-- U.S. Secretary of State Colin Powell said April 23, 2003, France will face consequences for having opposed the United States over its war on Iraq.

Mr. Bush and his piratical cabal that are commanding the American ship of state first threatened, then conquered Iraq.

Then they threatened Syria.

Now France. Not Russia or China-the smallest. Isn't that cowardice? France supported international law, that the USA oligarchy uses only when it wants to.

At a conference in Germany in 1997, partly sponsored by UNESCO, ICHEE director Dr. John said, "The world is under a growing imperium (definition: command not subject to definition or limitation of function; absolute command) with unassailable American military power." (this is available on the ICHEE web site www.ICHEE.org)

Abstract:

The power and policy of the U.S.A. seem directed toward moving the peoples and nations of the world into an American Union, a European Union, and an Asian Union, and merging these into a World Union of central authority with military power. Yet specific limitation of central power, and retention of optimal power by an informed electorate, were part of the concept of the Founders of the U.S.A., as was the principle of benign neutrality and non-interference in the affairs of other states. Ethno-national cultures can evolve and conflict be reduced by boundaries that allow for common mobilization for defense of interests. National boundaries and self-rule are checks upon exploitative trans-national agencies or corporations. Regional confederations with minimal explicit powers should deal with regional concerns, all subject to the ballot of individual voters.

www.ICHEE.org

The International Council for Human Ecology and Ethnology www.ichee.org reminds us that air, earth and water in Iraq have been poisoned by American and British explosives. Iraq is entitled to compensation from its attackers.

12781

25.4.2003 5:38

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Valka neprijde sama o sobe ,ale na valku se musite pripravit a ne jenom to ,kdyz jste pripraveni ,tak si musite "udelat" pomoci propagandy a provokaci sveho nepritele a hlavne zakryt ,proc tu valku vedete a zduvodnit ,ze jste v pravu,ze delate jen vse pro dobro lidstva-Chudak Geobles ,ze se toho nedockal ,ten by se divil ,jak se dela propaganda.
ICHEE ,jsem vyjmul jeste malou ukazku pro nazorny priklad,kolik vynasi obchod s valkou.


Centralization of Power-Imperium

The world is under a growing imperium (definition: command not subject to definition or limitation of function; absolute command) with unassailable American military power. From Japan and Okinawa, and the Northern Marianas in the western Pacific, through the Indian Ocean, the Middle East, Europe, to the Americas and Alaska, its armed forces with fleets of warships and warplanes patrol seas and skies, and its spy satellites look everywhere. Every day of the year its Pentagon spends $67.4 million ($24,600,000,000 for 1997) to prepare to fight a nuclear war. The U.S.A. is armed-and dangerous. "We don't want to engage in a fair fight, a contemporary war of attrition," said Defense Secretary William S. Cohen. "We want to dominate across the full spectrum of conflict, so that if ever we have to fight, we will win on our terms" (Ap. 28, 1997).

12782

25.4.2003 9:03

Nahá pravda

uluf uluf (zavináč) pobox (tečka) sk 195.?.?.?

V ramci uvah o pripadnom pomenovani danej skupiny ludi mi napadlo, ze by s tym mohli mat nieco spolocne Slobodomurari. Moc toho o nich neviem (ani to, ci mozu byt ich clenmi Zidia), ale podla mna by mohlo ist o urcity odklon od povodneho ciela ich posobenia, pripadne by sa o odklon ani nemuselo jednat. Velmi by ma zaujimalo, co Vy na to.

12789

25.4.2003 12:20

Nahá pravda

Lock 195.?.?.?

Článek je docela trefným vyjádřením pocitů toho, kdo se ocitl v soukolí propagandy nesmiřitelně soupeřících stran domnívajících se, ýe boj o ideologii, případně civilizaci toho či onoho typu je podstatou věci. Tato extrémismem se projevující lidská mentálnhí udělátka však ovlivnila také p. Stworu v soudu, že podstatou je "Tato válka je válkou náboženství a válkou ras". Já si myslím, že to podstatou není, že je to jen prostředek podtrkávaný lidem před oči jako podstata. Pokládám to za stejně jalový soud jako tvrzení "že v prvé řadě jde vždycky o peníze". Jistě, mnozí na jedno nebo druhé skočí a spolknou to i s navijákem. Podstata se velmi rafinovaně skrývá, zejména i z toho důvodu, že je její pojmenování jako samostatného cíle obtížné, neboť v myslích lidí je to jako existující jev spojováno vždy s nějakou předchozí motivací k dosažení cíle jiného. O co tedy jde? Jde o moc, o dosažení co nejširší, téměř absolutní moci, která by již neměla být ničím a nikým zvrácena. To všechno, čeho jsme byli včera a jsme dále dnes svědky, jsou jen předstupně k cíli dosažení absolutní moci nad drtivou většinou ovládaných. Žijeme právě v období testů, kam až je možno v různých aspektech života společnosti zajít. Výsledky testérů jsou víc než uspokojující. Možnosti manipulace se zdají být bezbřehé...

12790

25.4.2003 20:58

RE: Nahá pravda

zizka 213.?.?.?

Reakce na 12790

Absolutní souhlas. Zajímavé by bylo, zda mají MOC i nad mrtvými. Tím nemyslí VooDoo, ale obyčejně zdechlé lidi. Pak by to byl problém, an nevím, co je PAK.

12818

25.4.2003 16:28

Nahá pravda

Pozorovatel 192.?.?.?

Pro pana Stworu je to proste nepochopitelne. Pro Iracany, a ostatni Araby je at chce nebo nechce bilym nevericim psem, ktereho je treba podrezat. To ze pan Stwora je na jejich strane jim je zcela jedno. Lenin a Stalin mel tzv uzitecne idioty, ktere dal podrezat az kdyz je uz nepotreboval. Arabove tak daleko jeste nedosli, ti podrezavaji bile psy jenom tehdy octnou-li se u nich na ulici. Nicmene za pomoci panu Stworu je zcela mozne, ze zacnou i zde za oceanem, no a co dal? To bude konec Zvedavce, protoze mu rozbiji pocitac, usekaji prsty, rozriznou bricho a na otevrene misto polozi hladovou divokou kocku v kleci s odnimacim dnem. To jenom pro jistotu aby je nestrasil duch bileho psa Stwory. Nad jeho mrtvolou budou znit zpevy chvalici Allaha.

12800

25.4.2003 20:07

RE: Nahá pravda

Alena 204.?.?.?

Reakce na 12800

Alah Akbar

12813

25.4.2003 21:01

RE: Nahá pravda

zizka 213.?.?.?

Reakce na 12813

ANO, Allah Agbar!!!

Bismiallah, rachmat, rachim.

Je to jen problem fonetiky.

12819

25.4.2003 21:10

RE: Nahá pravda

zizka 213.?.?.?

Reakce na 12813

ANO, děvče. Prorok Muhamed přišel, protože žid Jezus Kristus neuspěl.

Allah Agbar.

12820

27.4.2003 13:42

RE: Nahá pravda

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12800

Je naprosto odpuzující, když někdo píše své příspěvky a o skutečné situaci nemá ani páru, a otravuje ostatní svým vlastním fanatismem, který jiným přípisuje, bez jakékoliv znalosti:
"Daleko lepší a realitě bližší přístup je vnímat konkrétní situaci tak, jak je, BEZ PREDSUDKU, daných nějakými kdysi zaslechlými úsudky lidí, kteří se cítili komplexností tohoto světa přetíženi a proto preferovali KRATKA SPOJENI POJMU. PO KAZDEM KRATASU JE TMA! Zapomeňme tento přístup k okolnímu světu, ani Češi se v něm netěší zvláště dobré pověsti. Kupodivu zjistíme, ať jsme v Syrii, Maroku, Indii, Tunisu, nebo Egyptě všude se vaří se stejnou vodou jako v Čechách a dokážeme-li se s lidmi dorozumět, zjistíme, že ten rozdíl je mnohem menší, než bychom podle oblečení nebo pleti soudili."

12887

27.4.2003 18:02

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12887

Drahá pani Erika, v Tunisku majú viac policajtov ako vo Francúzsku a Tunisanov je tak 10x menej. Títo policajti chránia turistov, aby ste tam mohli dostať vodu. V Egypte je to ešte horšie. Turistické autobusy sú sprevádzané vojenským jeepom z predu i zo zadu. A pre vašu informáciu, India nie je islamská krajina, ale aj tam sú miesta, kde sa ako turista nedostanete (Kašmír). Hádajte prečo.
Češi sa netešia obdivu v cudzine z iných dôvodov. Sú to prázdne zaváraninové fľaľky s ktorými idú do kempingu a plné, s ktorými odchádzajú. Takže tak, pani Erika, kam pôjdete zavárať tento rok?

12903

29.4.2003 8:44

RE: Nahá pravda

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 12887

>Je naprosto odpuzující, když někdo píše své příspěvky a o skutečné
>situaci nemá ani páru, a otravuje ostatní svým vlastním
>fanatismem, který jiným přípisuje, bez jakékoliv znalosti

Tak tvrdou sebekritiku jsem snad ještě neviděl. [velký smích]

13017

26.4.2003 2:47

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pan Stwora je nezavidihodne situaci,jako kochar v zavodni jidelne,vzdy se najdou hlasy nesouhlasici s jejo "kucharenim",vzdyt je to ,tak lehle si zazalovat a vyslovit nesouhlas s praci nekoho jineho,ale mnozi z Vas ,co jste tak kriticky ,tak si dejte otazku,dokazete Vy otevrit a platit internetovou stranku ,jako otevrel " nas kuchar",dokazete uspokojit zakazniky ,tak ,aby vsichni byli spokojeni.Kritiku se vzdy naslo v nasem narode habadej ,ale "polenko" zdvihl ze zeme malo ,kdo!!!!!
Kdyz kritizujete ,tak pridejte i navrh ,jak to delat lepsi a mam dojem ,ze z te hromady zbude tak nanejvis jedno procento nespokojencu.Podivejte se do Cech ,kde si ted vladneme po tolika letech kritisovani a vysledek je ubohy,kdyz ctete ,jak je nevyresena Sudetska otazka,jak se podniky zaviraji,jak se nase zeme meni v mezinarodni tabot ,jakobyvatele nejsou si jisti svym zivotem v ulicich svych mest a majitele aut trnou uskosti ,jestli najdou sve auto pristiho rana u chodniku,tech par tunelaru neni hlasem naroda ,jako celku.Je mnoho lidi ,co vidi vsecko spatne,ale pozadateli jej o hrnicek vody ,tak Vam jej nepoda.Jak napsal Seton "Jelikoz jsem poznal trizen zizne,tak jsem se jal ,kopat studnu ,aby i jini mohli piti !!!!!"
At je ohlas na praci pana Stwora jakykoliv ,tak stale bychom meli byt vdecny i kdyz s mnohym nesouhlasime!!!!

12839

26.4.2003 2:51

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pan Stwora je nezavidihodne situaci,jako kuchar v zavodni jidelne,vzdy se najdou hlasy nesouhlasici s jeho "kucharenim",vzdyt je to ,tak lehke si zazalovat a vyslovit nesouhlas s praci nekoho jineho,ale mnozi z Vas ,co jste tak kriticky ,tak si dejte otazku,dokazete Vy otevrit a platit internetovou stranku ,jako otevrel " nas kuchar",dokazete uspokojit zakazniky ,tak ,aby vsichni byli spokojeni.Kritiku se vzdy naslo v nasem narode habadej ,ale "polenko" zdvihl ze zeme malo ,kdo!!!!!
Kdyz kritizujete ,tak pridejte i navrh ,jak to delat lepsi a mam dojem ,ze z te hromady zbude ,tak nanejvis jedno procento nespokojencu.Podivejte se do Cech ,kde si ted vladneme po tolika letech kritisovani a vysledek je ubohy,kdyz ctete ,jak je nevyresena Sudetska otazka,jak se podniky zaviraji,jak se nase zeme meni v mezinarodni tabor ,jak obyvatele nejsou si jisti svym zivotem v ulicich svych mest a majitele aut trnou uskosti ,jestli najdou sve auto pristiho rana u chodniku,tech par tunelaru neni hlasem naroda ,jako celku.Je mnoho lidi ,co vidi vsecko spatne,ale pozadateli jej o hrnicek vody ,tak Vam jej nepoda.Jak napsal Seton "Jelikoz jsem poznal trizen zizne,tak jsem se jal ,kopat studnu ,aby i jini mohli piti !!!!!"
At je ohlas na praci pana Stwora jakykoliv ,tak stale bychom meli byt vdecny i kdyz s mnohym nesouhlasime!!!!

12840

26.4.2003 17:01

Nahá pravda

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?

Nikdy jsem si nemyslel, ze se mi budou libit komenty od tak odlisnych ctenaru,jako Mikin a pan Nohejl. Jeden vtipny a druhy se zajimavou analyzou. Podle meho nazoru, pane Nohejl, Lada nas provadi s zavodni jidelnou, coz je OK, ale co mu nekteri vycitame,je to, ze nas krmi porad stejnymi jidly. Jidelnicek obsahuje vetsinou dve jidla, proti-zidovsky a proti-americky knedliky. Slibil nam zmenu od jinych jidelen, ale vari to samy jako CBC, Toronto Star, Globe and Mail a spoustu Kanadskych zamindrakovanych politiku. Ale jeste, ze ma v mistnosti zajimave roztrousene mucholapky.
Jako ucitel jsem prodelal asi deset neuspesnych skolnich reforem.
V te posledni je ale neco co navazuje na Vas point o kritice. Kazdy ucitel je ted povinen na "report card", kdyz tedy kritizuje, napsat navrh na vylepseni. A ne jenom "vic se uc". Navrh musi byt konkretni. Na zvedavci to ale mame tezky, protoze nevime kdo je ucitel a kdo je zak........

12861

26.4.2003 23:43

Nahá pravda

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Možná,že jsem se měl více rozepsat,ale je - li takový
element příkladně ve vládě USA je mnohokráte nebezpečnější,
než pokuď je jeho působení omezeno na banku.
Samozřejmně,že vyjádřit něco tak málo uchopitelného číselně,
není možné. To je spíše nějaká licence ,než realita.
Tolik k vysvětlení.

12871

27.4.2003 3:21

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pane Hrdlicka ,lide vubec nerozeznavaji urcite zkutecne veci kolem sebe,lide si stale mysli a Vy mozna taky ,ze mnozi pisatele na adresu USA a nebo Israelu ,ze jsou protiamericti,coz neni vubec pravda,protoze nikdo z Vas se nepresvedcujete ,zda ,to co se pise je pravda a nebo ne,kdyz napisem ,ze Amerika je ovladana zidy ,tak je krik o antiamerikanismu a antisemitismu,ale nikdo nejde do detailu se presvedcit a ani necte ,co sam Arian Sharon rekl o Americe ,dalsim prispevkem je zase ta sama teorie,bez zmeny a dukazech ,ze Amerika neni to ,co jsme znavali z drivejska a prohlaseni Sherona proste se nebere na vedomi ,spatny je pisatel kritiky ,ktery podava dukazy, jako napriklad Sharonuv projev o Americe ,ani nedava sve nazory, a je lidmi odsuzovan,za neco ,co ani nerekl,proste,lide nechteji znat pravdu o stavu veci a chteji jen svoji ,treba i vcerejsi pravdu a v tom je kamen urazu.Mysleni boli,rikal Jan Masaryk o kterem dodnes nevime ,jak vlastne zkoncil a i kdybychom vedeli,tak zase mnozi by to vubec nevzali na vedomi,nebot chteji ,aby ostatni mysleli ,jak oni mysli a to jsou ti kuchari ,co stale vari jeden a ten samy gulas!!!!!

12877

27.4.2003 18:16

RE: Nahá pravda

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12877

>Pane Hrdlicka ,lide vubec nerozeznavaji urcite zkutecne veci
>kolem sebe,lide si stale mysli a Vy mozna taky ,ze mnozi pisatele
>na adresu USA a nebo Israelu ,ze jsou protiamericti,coz neni
>vubec pravda,protoze nikdo z Vas se nepresvedcujete ,zda ,to co
>se pise je pravda a nebo ne,kdyz napisem ,ze Amerika je ovladana
>zidy ,tak je krik o antiamerikanismu a antisemitismu,ale nikdo
>nejde do detailu se presvedcit a ani necte ,co sam Arian Sharon
>rekl o Americe ,dalsim prispevkem je zase ta sama teorie,bez
>zmeny a dukazech ,ze Amerika neni to ,co jsme znavali z drivejska
robert, ti, co to jeste nepochopili, to jednou pochopi, ti, co to uz chapou, ale pochopit "nechteji", s temi to je horsi.
stefan

12908

27.4.2003 13:58

Nahá pravda

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?

Nedavno jsem cetl v National Post, ze soucast Americkeho planu pro stredni vychod je likvidace nebezpecnych zbrani pro vsechny staty v teto oblasti. Tim si pry ale velice pohnevali Israel.......

12888

27.4.2003 17:21

Polopravda vitezi !

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?

Pan Nohejl pise "....coz neni vubec pravda." A co je ? Vedomost nevinna chyby, je moje favoritni definice Pravdy. Vsechno co tady delame je "KLIKNI A HLEDEJ PRAVDU" A jestli se to nekomu podari, dejte me, prosim Vas vedet. Jsem v seznamu Pravdu hledajicich. Lidske nazory jsou hracky pro deti, rikal Heraclitus. A clovek premysli a Buh se smeje, rikal Kundera. Pravdu nenajdem, a tak se alespon bijem Polopravdama , rikam ja. Kundera, Heraclitus, Hrdlicka. [smích]
Naha pravda, je nazev tohoto clanku. Vystiznejsi by mozna bylo, Ukaz mi tvoji polopravdu a ja ti ukazu mou.

12900

28.4.2003 3:28

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Naha pravda jsou fakta,a Faktem je ,ze Amerika a jeji zionisti vyzbrojili Israel,az po zuby ,tak ,ze se jich do jistemiry boji Americani a maji k tomu padne duvody.Kdyz by nebyli v ramci Zidovskeho podnikani" poplatni ,tak se pritel obrati v kruteho nepritele,nebyl by to v historii lidstva prvni pripad.Posudte samy!!!

Israeli Professor - 'We Could
Destroy All European Capitals'
By Nadim Ladki
2-6-3

(IAP News) -- An Israeli professor and military historian hinted that Israel could avenge the holocaust by annihilating millions of Germans and other Europeans.
Speaking during an interview which was published in Jerusalem Friday, Professor Martin Van Crevel said Israel had the capability of hitting most European capitals with nuclear weapons.
"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."
Creveld, a professor of military history at the Hebrew University in Jerusalem, pointed out that "collective deportation" was Israel's only meaningful strategy towards the Palestinian people.
"The Palestinians should all be deported. The people who strive for this (the Israeli government) are waiting only for the right man and the right time. Two years ago, only 7 or 8 per cent of Israelis were of the opinion that this would be the best solution, two months ago it was 33 per cent, and now, according to a Gallup poll, the figure is 44 percent."
Creveld said he was sure that Israeli Prime Minister Ariel Sharon wanted to deport the Palestinians.
"I think it's quite possible that he wants to do that. He wants to escalate the conflict. He knows that nothing else we do will succeed."
Asked if he was worried about Israel becoming a rogue state if it carried out a genocidal deportation against Palestinians, Creveld quoted former Israeli Defense Minister Moshe Dayan who said "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother."
Creveld argued that Israel wouldn't care much about becoming a rogue state.
"Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that this will happen before Israel goes under."
Islamic Association for Palestine (IAP)
http://www.iap.org

12938

28.4.2003 3:31

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

[Zionist Pentagon's Defense Policy Board [Member]) and others.] Marc Grossman is a member of a pro-Israel group known as the "Zionist Cabal" of the Bush Administration. Members of this group are the architects of the pro-Israel Middle East policies and the principal planners of the current war against Iraq and other plans on the table to attack Iran and Syria as well. Among these are:-
 Paul Wolfowitz (US Deputy Secretary of Defense),
 Richard Perle (Pentagon Defense Policy Board [Member]),
 Douglas Feith (Under Secretary of Defense and Policy Advisor),
 Edward Luttwak (National Security Study Group of the Department of Defence),
 Randy Scheunemann (President, Committee for the Liberation of Iraq),
 Henry Kissinger (Pentagon's Defense Policy Board [Member]),
 Dov Zakheim (Under Secretary of Defense),
 Kenneth Adelman (Pentagon's Defense Policy Board [Member]),
 Lewis Libby (Vice President Dick Cheney's Chief of Staff),
 Robert Satloff (U.S. National Security Council Advisor),
 Elliott Abrams (National Security Council Advisor),
 Richard Haass (Director of Policy Planning at the State Department),
 Robert Zoellick (U.S. Trade Representative),
 Ari Fleischer (Official White House Spokesman),
 James Schlesinger (Pentagon's Defense Policy Board [Member]),
 David Frum (White House speechwriter behind the "Axis of Evil" label),
 Joshua Bolten (White House Deputy Chief of Staff),
 Eliot Cohen (

12940

28.4.2003 16:53

Nahá pravda

Aja-vterka 66.?.?.?

Upozorneni:
1)Budu zdlouhava,coz obvykle nedelam.
2)Jedna se o vytazek z clanku oficielniho tisku (montrealsky denik La Presse)
3)Zurnalista mi nepripada ani paranoidni,ani cvok(ctu ho uz nekolik let)
Ma-li pravdu,jde o valku nabozenskou.Tak jestli mate trpelivost,tady to je:
Shromazdeni vsech Zidu v Izraeli je dulezite pro navrat Jezise Krista-rikaji americti krestansti fundamentaliste.Potvrzuje to i Donna Holbrooks,sefka kanadske sekce Mezinarodni krestanske ambasady v Jeruzaleme.Hnuti ma v Kanade nekoli stovek clenu,v USA stovky tisic.Tato nabozenska organizace je silnou a mocnou spolecnosti "krestanskych sionistu" a jeji vznik podnitili protestanti.Rada Zidu v USA a Izraeli je touhle alianci krestanskych sionistu s izraelskou pravici znepokojena.
V poslednich letech dostala Izrael vetsi financni podporu od krestanskych sionistu,nez od Zidu zijicich v USA.
James De Loach,pastor z Houstonu zalozil nadaci,ktera ma financovat zboreni mesit ve vychodnim Jerusalemu a na miste vystavet novy Temple.
Po 11.zari 2001 se vsichni znepokojuji islamskym fundamentalismem,ale znepokojeni zacina vyvolavat,jak v USA,Izraeli tak i v Evrope,krestansky fundamentalismus,ktery ma stale vetsi vliv v americke vlade.
Vetsina americkych cirkvi odsoudila valku USA v Iraku,s vyjimkou krestanskych fundamentalistu(ti jsou politicky velmi konzervativni a charakteristicky je pro ne doslovny vyklad bible).Nejznamejsimi postavami jsou Jerry Falwell,Pat Robertson(ten privedl G.W.Bushe na "born-again christian"[mrknutí jedním okem] a jeho syn Franklin Graham(ten vedl inauguracni ceremeonial pezidenta Bushe v lednu 2001).
Richard Land,sef eticke komise Convence a Bushem jmenovany do Americke komise pro nabozenskou svobodu ve svete,potvrdil pri rozhovoru s novinarem to,co zverejnil Newsweek-71%americkych protestantskych evangeliku veri v konec sveta v prubehu bitvy u Armageddonu(zkolmolene jmeno mesta Megiddo v Izraeli).
Podle historika Paula Boyera je krest.fundamentalismus v expanzi po 11.zari-ktere je povazovano za bozi znameni zacatku konce sveta.

Evangelici predpovidaji navrat Jezise na zem,ale nejprve musi byt splneny nektere podminky-Zide se musi soustredit v Izraeli a vystavet v Jeruzalemu Temple.Pak nasleduje 7 let valek,epidemii a hladomoru.Antikrist(podle Jerry Falwela to je muz zidovskeho puvodu)povede armadu Orientu a Severu ,prejde Euphrat v Iraku a svede bitvu s Kristem v Armageddonu.
Preziji krestane"born again" a Mesias bude vladnout 1000 let.
Cela tahle teorie by mohla byt usmevna,kdyby.....
kdyby ji nevyznavali velmi vlivni lide jako generalni prokurator USA John Ashcroft,Michael Gerson,poradce prezidenta Bushe(rediguje jeho projevy),Charles Colson,byvaly poradce prezidenta Nixona(ten "objevil Boha"ve vezeni,kde byl za skandal Watergate).

Ja jsem vas varovala,ze to bude dlouhe a to neni konec.
Jeste "druhy dil",ale ten uz bude kratsi,slibuji.

12968

28.4.2003 17:17

RE: Nahá pravda

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 12968

2.dil
Yossi Alpher,byvaly sef Jaffa v Tel-Avivu se obava,ze krestansti fundamentaliste maji velky vliv na postoj prezidenta Bushe k Izraeli.Fundamentaliste podporuji kolonizaci okupovanych uzemi Palestiny,jejich cilem neni pomoci Zidum,ale urychlit zacatek Apokalypsy."to je strategie pernamentnich stretu,ktera brani realnemu miru v tehle oblasti".
Barry Lynn,sef Americans United for separation of Church and State pripomina,ze fundamentaliste se mobilizovali,aby mohl byt zvolen prezident Bush a ted diktuji politiku jeho administrativy.
Tom De Lay,leadr republikanu ve snemovne se zucastnil kongresu Krestanske koalice(spolu s Pat Robertsonem a Jerry Falwellem) a zde vyzvali Zidy,aby pozadovali cele uzemi mezi Nilem a Euphratem.
Senator Jamese Inofe prohlasil v senatu:"Musime podporit Izrael,protoze nam to kaze Buh....nejedna se o bitvu politickou,ale jde o to,zda bozi slovo je pravdive nebo ne."
V bitve u Armageddonu ma zahynout jedna tretina lidstva,Zidu dve tretiny a zbyvajici tretina se ma konvertovat na krestanstvi.
Slibila jsem,ze druha cast bude kratsi...splnila jsem.

12969

28.4.2003 20:38

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12969

Ostáva jedna otázka nezodpovedaná:
Prečo by židia stavali nový chrám?

12976

28.4.2003 23:21

RE: Nahá pravda

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 12976

>Ostáva jedna otázka nezodpovedaná:
>Prečo by židia stavali nový chrám?

....hmmmm,na to vam tezko odpovim.Jak hledat v nabozenskem fanatismu logiku?

12980

29.4.2003 9:23

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12980

Každé náboženstvo musí mať logiku.
A keďže v súčasnosti žiju židia v duchovnej nečistote, tak nemôžu vykonávať kult. Načo im teda bude chrám?

13021

29.4.2003 15:21

RE: Nahá pravda

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 13021

>Každé náboženstvo musí mať logiku.
>A keďže v súčasnosti žiju židia v duchovnej nečistote, tak nemôžu
>vykonávať kult. Načo im teda bude chrám?

..ach jo...psala jsem o logice nabozenskeho fanatismu,ne nabozenstvi(tam mohu najit snad pricinu,logiku tezko).
Na co jim bude Temple?Jak vyplyva z clanku,nebude jim na nic-je jen jednou z podminek navratu Jezise Krista(Apokalypsa).A to je to nelogicke,proc by ho staveli,povede-li k jejich zkaze a pokrestansteni?

13040

29.4.2003 18:52

RE: Nahá pravda

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 13040

Na druhej strane, ak sa Ježiš skutočne vráti, asi bude skôr nelogické ostávať židom, že?
[smích]

13053

30.4.2003 0:11

RE: Nahá pravda

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 13053

>Na druhej strane, ak sa Ježiš skutočne vráti, asi bude skôr
>nelogické ostávať židom, že?

>[smích]

...tak,tak.

13068

30.4.2003 7:37

RE: Nahá pravda

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 12969

Na světě je stále hodně fanatických bláznů, kteří věří, že jsou pupkem světa (nebo dokonce vesmíru). Jsou rozložení víceméně ve všech náboženstvích a kulturách a daří se jim zblbnout některé magory, kteří jsou náchylní k manipulacím. Jestli si myslíte, že to jsou jen věřící podívejte se na stránky těch bláznů Wojnara a Maška. Konec světa je tam zcela běžně omílán a má být dokonce v půlce května.

13084

30.4.2003 22:54

RE: Nahá pravda

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 13084

>Na světě je stále hodně fanatických bláznů, kteří věří, že jsou
>pupkem světa (nebo dokonce vesmíru). Jsou rozložení víceméně ve
>všech náboženstvích a kulturách a daří se jim zblbnout některé
>magory, kteří jsou náchylní k manipulacím. Jestli si myslíte, že
>to jsou jen věřící podívejte se na stránky těch bláznů Wojnara a
>Maška. Konec světa je tam zcela běžně omílán a má být dokonce v
>půlce května.
..to uz nam moc casu nezbyva...[smích]

Aja-vterka

13116

1.5.2003 1:09

RE: Nahá pravda

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 13084

>Na světě je stále hodně fanatických bláznů, kteří věří, že jsou
>pupkem světa (nebo dokonce vesmíru). Jsou rozložení víceméně ve
>všech náboženstvích a kulturách a daří se jim zblbnout některé
>magory, kteří jsou náchylní k manipulacím. Jestli si myslíte, že
>to jsou jen věřící podívejte se na stránky těch bláznů Wojnara a
>Maška. Konec světa je tam zcela běžně omílán a má být dokonce v
>půlce května.

Jak rikal Hasek, potazmo Svejk :"ja mam hrozne rad, kdyz lidi blbnou
na kvadrat ". A ja se pouze pripojuji.

13125

29.4.2003 5:44

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nahou pravdou je to ,ze kazdy stat,ktery se stane pritelem Ameriky ,automatcky se stava celkem zijici podle americkych predstav a prani,jenze Amerika povolila pronasledovani "terroristu" na svem uzemi Israelskemu Mossadu,ktery v tomto "boji" pouzije vsech prostredku k likvidovani tohoto "terroristy" ,jinak , americkeho obcana,jez pozbyl timto aktem ochranu americkych zakonu a je vlastne mimo americke zakony odsouzen cizi mocnosti ve sve vlastni zemi,coz se stane vsude po svete ,vsem tem ,jez budou spojenci Ameriky,v tak zvanem ,boji proti "terrorismu",likvidovani terrorem Mossadu!!!!!Ceska vlada pomaha Americanum,tedy je spojencem ,tak jste otevreli dvere Mossadu ,jez zacne likvidovat "ceske terroristy",mame v Madarsku americke zakladny,tak Mossad bude likvidovat ,provadet boj proti terrorismu v Madarsku za ucasti,podpory pate kolony-zidu v Cechach a Madrsku take!!!!
Israeli death squads have been authorised to enter "friendly" countries and assassinate

opponents in a move that raises the prospect of political killings in Australia.

Agents of the Israeli secret service Mossad have been

given free rein to kill those deemed to be a threat to the Jewish state

wherever they are hiding ... A spokesman for Foreign Minister Alexander Downer yesterday

refused to comment on the possibility of Mossad agents operating in Australia.

[Sunday Times, 19 January 2003]

13003

29.4.2003 6:26

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Secret exposure: U.S. tested chemical weapons on own citizens

KEVIN OGLE reports

Updated: April 25, 2003 12:51 PM

Earlier this year news that the army would conduct bio-terrorism tests in central Oklahoma sent a near panic through some communities.

Clouds of clay dust and other substances were dropped to see if weather radar could detect a bio-terrorist attack. The army was up front and told those concerned what they were doing and promised there was nothing to worry about.

But it hasn't always been that way when the army was testing the atmosphere.

Oklahoma City and a local solider endured a secret exposure.

It was in the 1950s and America was in the height of the Cold War.

The United States and the Soviet Union were locked in a deadly race to produce the most powerful nuclear bombs. A cartoon turtle taught the children what to do in case the Soviets attacked.

Air raid drills were staged in every classroom and city across America. Little did Americans know they were already under attack -- by America.

"The human populations didn't know, the local governments didn't know, this was a secret army project that went on for 20 years," said author Leonard Cole.

The U.S. government was preparing for germ warfare by secretly spraying biological agents on its own citizens. The tests were conducted in 239 cities, including one of Oklahoma's most prominent communities.

"Among the hundreds and hundreds of tests that the army did, Stillwater, Oklahoma was targeted," said Cole, an expert on the Army's development of biological weapons. In some cities reports indicate Americans actually died because of the testing.

Government records show florescent particles of zinc cadmium sulfide were released in Stillwater in 1962.

"Cadmium itself is known to be one of the most highly toxic materials in small amounts that a human can be exposed to," Cole said.

Could Oklahomans have been made sick by that all those years ago could they still have lingering effects from it?

"If there were concentrations of it enough to make one sick, you could have serious consequences a person over a period of time could have illnesses that could range from cancer to organ failures," Cole said.

There was no medical monitoring of the population exposed to the particles and Payne County health officials have no records to show the affect, if any, on the people in the Stillwater area.

But different secret exposure tests would forever change the lives of other 0klahomans.

Arnold Parks of Oklahoma City loves to work in his yard. But he does it on painful legs and with aching arms, not to mention a bad heart. In 1965 Arnold was in the army when he was told he was going to be a test subject for some new medications.

But when he recently was given access to his medical records from 1965 he was stunned to learn those "medications" were anything but.

"And it states right in there on this date they gave me VX, on this date they gave me Sarin, on this date they gave me LSD," Parks said. "I was angry. As a matter of fact, I came unglued."
Kráceno (Editor)

13005

2.5.2003 5:03

Nahá pravda

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

MURDEROUS, BASTARD JEWS ATTACK PRIVATE HOMES IN WEST BANK AND GAZA KILLING TWO YEAR OLD TODDLER WITH BULLET TO THE HEAD
EVIL, HOOK-NOSED KIKES LAUNCHED ATTACK AFTER MIDNIGHT USING TROOPS, TANKS AND HELICOPTER GUNSHIPS
Twelve people killed so far as the jews- the literal spawn of satan (see Bible, John 8:44) go on yet another killing spree.

13184

Příspěvků: 62

24.04. 17:55 kapitán Parker  Nahá pravda
24.04. 18:23 Vladimír Stwora  RE: Nahá pravda
24.04. 19:14 Mikin  Nahá pravda
25.04. 01:39 Peleška Milan  RE: Nahá pravda
25.04. 05:21 Kapitán Parker  RE: Nahá pravda
25.04. 23:04 Graham Murt  RE: Nahá pravda
25.04. 20:49 zizka  RE: Nahá pravda
24.04. 20:40 Milan Šumpík  Nahá pravda
24.04. 22:01 matej  Nahá pravda
25.04. 20:54 zizka  RE: Nahá pravda
28.04. 05:01 matej  RE: Nahá pravda
24.04. 22:47 albert  Kdo vlastni zbrane hromadneho niceni
25.04. 03:27 kapitán Parker  RE: Kdo vlastni zbrane hromadneho niceni
24.04. 23:16 Graham Murt  Nahá pravda
24.04. 23:36 Pet  Nahá pravda
24.04. 23:58 Peleška Milan  Nahá pravda
25.04. 23:12 Graham Murt  RE: Nahá pravda
26.04. 03:46 Mikin  RE: Nahá pravda
26.04. 17:19 Peleška Milan  RE: Nahá pravda
26.04. 18:58 Graham Murt  RE: Nahá pravda
27.04. 13:37 Erika  RE: Nahá pravda
25.04. 00:51  Nahá pravda
25.04. 03:36 Macejko Fr  RE: Nahá pravda
25.04. 23:08 Graham Murt  RE: Nahá pravda
25.04. 04:38 Robert Nohejl  Nahá pravda
25.04. 17:33 Dan  Kráceno (Editor)
25.04. 05:29 Robert Nohejl  Nahá pravda
25.04. 05:38 Robert Nohejl  Nahá pravda
25.04. 09:03 uluf  Nahá pravda
25.04. 12:20 Lock  Nahá pravda
25.04. 20:58 zizka  RE: Nahá pravda
25.04. 16:28 Pozorovatel  Nahá pravda
25.04. 20:07 Alena  RE: Nahá pravda
25.04. 21:01 zizka  RE: Nahá pravda
25.04. 21:10 zizka  RE: Nahá pravda
27.04. 13:42 Erika  RE: Nahá pravda
27.04. 18:02 Graham Murt  RE: Nahá pravda
29.04. 08:44 milo  RE: Nahá pravda
26.04. 02:47 Robert Nohejl  Nahá pravda
26.04. 02:51 Robert Nohejl  Nahá pravda
26.04. 17:01 Jindrich Hrdlicka  Nahá pravda
26.04. 23:43 Peleška Milan  Nahá pravda
27.04. 03:21 Robert Nohejl  Nahá pravda
27.04. 18:16 stefan  RE: Nahá pravda
27.04. 13:58 Jindrich Hrdlicka  Nahá pravda
27.04. 17:21 Jindrich Hrdlicka  Polopravda vitezi !
28.04. 03:28 Robert Nohejl  Nahá pravda
28.04. 03:31 Robert Nohejl  Nahá pravda
28.04. 16:53 Aja-vterka  Nahá pravda
28.04. 17:17 Aja-vterka  RE: Nahá pravda
28.04. 20:38 Graham Murt  RE: Nahá pravda
28.04. 23:21 Aja-vterka  RE: Nahá pravda
29.04. 09:23 Graham Murt  RE: Nahá pravda
29.04. 15:21 Aja-vterka  RE: Nahá pravda
29.04. 18:52 Graham Murt  RE: Nahá pravda
30.04. 00:11 Aja-vterka  RE: Nahá pravda
30.04. 07:37 milo  RE: Nahá pravda
30.04. 22:54 Aja-vterka  RE: Nahá pravda
01.05. 01:09 zdenek matousek  RE: Nahá pravda
29.04. 05:44 Robert Nohejl  Nahá pravda
29.04. 06:26 Robert Nohejl  Nahá pravda
02.05. 05:03 Robert Nohejl  Nahá pravda

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
27,02 Kč
Libra
29,38 Kč
Kanadský dolar
17,35 Kč
Australský dolar
16,56 Kč
Švýcarský frank
25,10 Kč
100 japonských jenů
21,98 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 880,58 Kč
1 unce stříbra
561,54 Kč
Bitcoin
241 582,70 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 303