Diskuze k článku

Progresivní daň je zločin

Příspěvků 66

3.9.2013 6:06

Republika?

baba_Blažková 89.?.?.?

Když už jsme si tedy ujasnili, čím ČR není, tak bychom také mohli začít přemýšlet nad tím, čím tedy je.

295429

3.9.2013 7:00

RE: Republika?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 295429

Mohlo by se třeba začít přemýšlet nad tím, čím vlastně občané této republiky jsou.

Možná by se dospělo až k překvapivé myšlence - jací občané, taková republika ...

295433

3.9.2013 8:21

RE: Republika?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 295433

To ze komousi hledali dlouhy dekady cestu do (_!_) nez Havlovci nasli zkratku me vubec nezajima. Platil sem v ceskym krateru za komancu nemaly dane a mam tam narok na duchod a i kdyz to nebude moc eraru uz jen proto ze zvyhodnuje cigany aby se meli jeste lip jako spravnej vlastenec ho rozhodne sezrat nenecham .....

295441

3.9.2013 10:27

Když už uvažujeme jací jsou občané této republiky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 295433

mohlo by se uvažovat, jací jsou jejich prezidenti. Kdysi jsem četl, že prý: "jaký prezident, takový atentát..".

295455

5.9.2013 14:00

RE: Republika?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 295433

To jsou teda kydy, hlavne, ze prani obcanu je vzdy vladu CR realizovano bezodkladne ... jako napr. cirkevni restituce, ze?

295613

3.9.2013 7:08

lenže

timur 85.?.?.?

no - globálnejšie, čím východoeurópania sú, hlavne si myslím, že kolóniami, koloniálna politika predsa bola postavená na lacnej práci, nízkych mzdách, žiadnej dani a vysokých ziskoch, takže - čo je Česko? - a ostatní,tiež? - nepomôže byť v EÚ, opak je pravdou, kým si sami nebudeme sparavovať štáty, nič sa nestane, čiastočne to robia tak poliaci, a ešte Margaret Thatcherová - jej politika priviedla VB tam, kde je a francúzov s nimi, keďže nemajú tú možnosť expanzie na východ,ako nemci, zmeškali,nevedeli, tak potrebujú sa prejaviť inde, nutne, rýchlo, nie je čas, málo sa dostane peňazí do vrecák východoeurópanov a kupovať už nemá kto, je koniec vážení, ideme z kopca, sme ožobráčení, našimi aj cudzími, do ulíc? Kto nás vypočuje? Leda ak príde nový Havel aby oklamal a na pár rokov aby to stíchlo,

295435

3.9.2013 7:19

autor by měl dané téma lépe promyslet

Nikdo 81.?.?.?

Na teoretické úrovni v ideální společnosti je daň z hlavy tou nejvíce spravedlivou. Ovšem v reálném korporátním fašismu, který je zaveden ve většině zemí světa, je nespravedlnost zřejmá na mnoha úrovních a postihuje nejen otrocké masy, ale i na tento systém nenavázané podnikatele.
Ovšem i ve stávajícím systému není skutečným problémem výběr daní, protože ty jsou prostě obrovské. Problémem je to, že vybrané daně jsou neúčelně promrhány na přebujelou všeobjímající státní správu, která je jak zhoubný nádor. A státní správa je samozřejmě v rukou těch, co vytvářejí peníze. Divadlo pro otrocké masy v podobě voleb snad ani není třeba komentovat.
Pokud tedy bude jako dosud organizovaná skupina samovyvolenců ve většině zemí světa vytvářet peníze z ničeho, tak stejně není šance cokoli změnit k lepšímu.

295436

3.9.2013 8:31

Autor má téma dobře promyšlené

Saša 24.?.?.?

Reakce na 295436

Nezdá se Vám třeba, že výše pokut by měla odpovídat výši příjmu? Co pro někoho znamená bezvýznamnou částku, pro jiného znamená nejíst. Obdobně lze s jistotou říci, že při nějakém násobku existenčního minima jsou „potřeby“ člověka naplněny. „Chtíče“ nejsou ovšem naplněny nikdy, ale již při pouhém desetinásobku průměrné mzdy je obscénně nemravné, aby si tak šťastný člověk platil procentuálně stejnou daň jako ten na existenčním minimu. Je to podobné loupežné vraždě, úvaha je stejná, když ho zavraždím nebude potřebovat již žádné peníze. S výjimkou několika postkomunistických zemí, na celém světě jsou daně progresivní, kde nic není, ani čert nebere.

Capuchin monkeys reject unequal pay podívejte se na video kde opice dostanou nerovnou mzdu, nemusíte znát anglicky a pobavíte se. [chechtot]

295442

3.9.2013 9:53

ale nemá a Vy také ne

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 295442

Pokuty jsou stejně poušalizující jako daně, ale je tam rozpětí a záleží na úředníkovi jakou pokutu udělí.
Potřeby u každého jsou různé a jestli se někdo poctivě domůže většího majetku, tak ať své potřeby naplňuje dle svého uvážení. Ostatně mnoho chudých je chudých proto, že své potřeby naplňují více než mnoho bohatých, kteří žijí skromně až asketicky nebo peníze reinvestují. Tedy není to jen o finančním příjmu.
No a nakonec to video s poloopicemi ukazuje tu nespravedlnost, která tu bují v uměle udržovaném systému, kdy jedni hlavně platí a druzí platby hlavně přijímají.
P.S.: Mimochodem mě to video vůbec nepobavilo. Především ukazuje lidskou hloupost a vyhazování peněz na idiotské pokusy.

295451

3.9.2013 16:37

RE: ale nemá a Vy také ne

Saša 24.?.?.?

Reakce na 295451

>Potřeby u každého jsou různé

Nemáte zřejmě představu, kdy začnete být bohatý

>to video s poloopicemi ukazuje

jak jsou opice chytřejší než mnozí lidé, kteří nemilují odbory.
Opice myslí a vidí důsledek.

295481

3.9.2013 18:03

RE: ale nemá a Vy také ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 295451

To video není k pobavení, ale k poučení... tedy jak koho.

295489

3.9.2013 10:31

Kdysi chtěla vrchnost desátky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 295436

Dnešní "svoboda a demokracie" už tak minimálně sedumdesátky, a bude to ještě horší. Cikáni budou postupně chtít zadara nejen sociální dávky, ale i viagru, a protože Systém potřebuje klid, dostanou ji...

295456

3.9.2013 13:58

RE: autor by měl dané téma lépe promyslet

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 295436

"Přebujelá všeobjímající státní správa" - prosím vás s touhle prolhanou frází můžete strašit leda tak vaše dětičky před spaním místo čertem, to co spotřebuje státní správa je kapka v moři ve srovnání s tím, co se tady jednak ukradne a jednak co mizí někam úplně záhadně, nevíme na jaké účely a pro koho se to používá. Nemyslím ani, že jste placený provokatér, ale spíš strašně naivní a jednoduchý člověk.

295471

3.9.2013 17:15

RE: autor by měl dané téma lépe promyslet

səlusqid 178.?.?.?

Reakce na 295471

Kradne sa pod hrozbou násilia, obrovské dane lúpežníci presúvajú vláde, obciam, kde sa mnohé aj rozkradne. Ale ukradne sa z nakradnutého, súdruhovia, ak prvé nevidíte ako krádež, čo vás vedie k tomu, že počínanie úradníkov podľa zákona je vraj krádež ozajstná. To je len vaše pochybné tvrdenie, že sa kradne, zákony sú ohybné a vysvetlenie jeho znenia u mnohých protichodné, teda to čo je krádež, podľa vás nie je, ale nasledujúce prerozdeľovanie do vlastného vrecka už áno. Ale obe činnosti sú podľa zákona. Ten druhý úkon je krádežou pre socialistickú závisť, chudáčikovia sa už tešili na zisk z nakradnutého, ale chamtiví politici ich predbehli, okradli ľud, okradli zo všeľudového vlastníctva, ľud sa búri.
Kedy sa prestane kradnúť, ak nebude z čoho, ak vláda nevyberá výpalné, niet nikoho kto by vládu okrádal, starosta v zapadákove si nič neodkloní, mnohí ľudia síce sú tupí ako tágo, ale ani im nikto nemá právo vziať čo im patrí.

295486

3.9.2013 7:49

Zločin byl i prodej kapitálu

Bubeník 89.?.?.?

Postupem doby se jaksi díky snad zločinci Klausovi a médiím totálně zapomnělo, že jeden z ekonomických faktorů představuje kapitál, nebo-li majetek podniku. Dnes však republika téměř žádný majetek nevlastní, kromě ČEZu a pár dalších. Prospěch z vlastnictví „majetku státu“ je fuč! Z většiny podniků, firem a bank mají, opět díky Klausovi a spol., prospěch cizí vlastníci + domácí oligarchové. Státu nezbývá nic jiného než daňový poplatník. A o to asi po listopadu šlo! Abych to rázně shrnul, zde je zpráva z deníku HN, která vše i těm naivním čtenářům snad vyjasňuje:
Podle odtékajících dividend se v Česku krize nekoná
HN 28.8.
Minimálně 180 miliard korun, tedy o pět miliard víc než loni. Takový bude rozsah letošního odlivu dividend z Česka do zahraničí dle odhadu ekonomů oslovených týdeníkem Ekonom. K ještě vyšším hodnotám se lze dopočítat, pokud se započtou výnosy z portfoliových investic. Tedy například dividendy z jedné čtvrtiny akcií ČEZ, kterou drží zahraniční akcionáři. "Letos by se celkové číslo mohlo pohybovat nad hranicí 200 miliard," řekl hlavní ekonom Patria Finance David Marek.

295438

3.9.2013 8:13

RE: Zločin byl i prodej kapitálu

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 295438

To je mi ale nahodicka, co?
Minimálně 180 miliard korun, tedy o pět miliard víc než loni. Takový bude rozsah letošního odlivu dividend z Česka do zahraničí dle odhadu ekonomů oslovených týdeníkem Ekonom.

Fischer navrhuje státní rozpočet se schodkem 110 miliard Kč
byli bysme v plusu a stacilo by i na penze a davky

295440

3.9.2013 8:56

RE: Zločin byl i prodej kapitálu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 295438

... domácí oligarchové.

Ty bílé koně zahraničního kapitálu lze považovat za domácí oligarchy [zmaten] [oči v sloup] [chechtot]... No to sou věci pane revidente; to sou věci...

295445

3.9.2013 8:10

usilovní blbečkové v honbe za ziskem

ppppp 78.?.?.?

Celá vec je komplexnejší. Na progresivní daň lze nahlížet i z pohledu ekologie. Tam by se jevilo, že je lépe nepracovat tak intenzivne, protože nadprumerné zisky vedou tak, nebo tak k drancování zdroju. Z druhé strany platí "neurvu já", urve jiný, a já jsem prece ten lepší.

Opravdu ale, pokud je nekdo lepší, a se ziskem hospodarí rozumne, tak nemá smysl mu "progresivne" krátit dane. Ten, kdo jen hýrí a plýtvá naopak progresivní zdanení "potrebuje". Kdo tedy rozliší rozumnost hospodarení a míru plýtvání? Nemáme na tohle kritéria. Nemáme dokonce ani primerene v dnešní dobe funkční filosofii, o kterou by se šlo oprít. Sme proste jako hadr ve vetru, indikující počasí jak na kocourkovském dvore.

Problém tedy není ani tak ve zpusobu danení, jako v tom, kdo vlastne a co delá ve prospech ostatních. Na toto stát prakticky nedohlíží, a nerozlišuje dokonce ani usilovní blbečky, kterí nakonec zisky stejne kdesi proplýtvají od typicky parazitických činností.

Základní problém je, že zisky nadnárodních firem opouští tuto zemi, a jejich peníze dále nesytí zdejší trh práce. Nemám tím na mysli investice do 10% istiny za účelem tvorby dalších fiktivních penez, jinými slovy budování pyramidových her.
Co tak muže človek čekat od dvorku, který už porádne ani není jeho. V první rade si udelat porádek ve hlave.

295439

3.9.2013 10:07

RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem

Adrien 172.?.?.?

Reakce na 295439

>Základní problém je, že zisky nadnárodních firem opouští tuto zemi, a jejich peníze dále nesytí zdejší trh práce.

Na to soustavně upozorňoval Valter Komárek, ještě než se ta situace stala těžko řešitelným problémem.

295453

3.9.2013 18:28

RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem

səlusqid 178.?.?.?

Reakce na 295439

Mne prekáža lživý výklad dejín zo strany nevzdelaných protislovenských šovinistov, ale už nie odchod ziskov nadnárodných firiem. Pretože priorita pre mňa sa nachádza inde. Pravda nad cudzími peniazmi.
Súkromník zo zahraničia došiel a zamestnal, hoci nemusel, zdanili mu ešte aj dividendy, ty by si chcel ešte navyše, aby míňal tam kde ty určíš. Ale tie výrobky, na ktorých predaji zarobil si nakupovali ľudia z celého sveta, prečo by mal mať osoh niekto na území, kde obďaleč jeho bydliska stojí jeho továreň, ak jeho spoluobčania k jeho zisku prispeli pomerne málo. Takže spravodlivejšie by bolo, aby vlastný vyprodukovaný zisk vyjadril percentuálne podľa predaja.

295494

3.9.2013 21:29

RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 295494

>Súkromník zo zahraničia došiel a zamestnal, hoci nemusel, zdanili mu ešte aj dividendy, ty by si chcel ešte navyše, aby míňal tam kde ty určíš. Ale tie výrobky, na ktorých predaji zarobil si nakupovali ľudia z celého sveta, prečo by mal mať osoh niekto na území, kde obďaleč jeho bydliska stojí jeho továreň, ak jeho spoluobčania k jeho zisku prispeli pomerne málo.

Nikomu tu ten "súkromník" chýbať až tak nemusel. Je chybou si namýšľať, ako nenahraditeľní boli cudzí investori. Boli výhodní predovšetkým pre tých, ktorí nevedeli alebo nechceli poriadne pracovať. Cudzí súkromníci akurát potlačili tých domácich. Ani ten cudzí súkromník zamestnať nemusel, nikto ho nenútil, chcel to, a vedel prečo. Len veľmi málo výrobkov sa vyrába na jednom mieste, ktoré kupuje celý svet, tak nezveličuj. Z tvojej nálepky o šovinizme sa nikto časom lepšie nenaje, rovnováha ponuky a dopytu je neúprosná, a nakoniec si zamestnanec nedovolí kúpiť ani výrobok, ktorý vyrába firma, kde pracuje. Nechápem, prečo aj miešaš dokopy prisťahovalcov(ktorí svoje zisky míňajú regionálne) a cudzincov, ktorí vyvážajú zisk tak ďaleko, že to spätne už nemá prakticky žiadny vplyv. Mne títo cudzinci prekážajú, pretože obvykle dostanú také výhody, ku ktorým sa ja na podobnej pozícii nemám ako ani len priblížiť, je to tu okolo väčšinou buď samý rozpredávač, alebo sluha, málokedy produktívnejšia, vhodnejšia spoločnosť.

295508

4.9.2013 0:33

RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem

leo69 176.?.?.?

Reakce na 295494

A kdo se toho soukromnika ze zahranici prosil,lepe receno,kdo ho nutil,aby "sem dosiel a tu zamestnal"?Proc tu vec,ten produkt nevyrobil u nej doma,kde by zaplatil (odvedl) prislusnou dan, odvody,atp.? Protoze je spekulant a obchoduje s levnou pracovni silou, tak by mel v miste zisku zaplatit radne dane, popr. investovat podstatnou cast zisku do rozvoje svych zamestnancu, ci podniku. Ale to ne, to se necha spekulantovi odvezt veskery zisk do pryc a tim de facto pouze vytezovat mistni zdroje (at lidske, nebo rostlinne bohatstvi)!

m, [mrknutí jedním okem]

295517

3.9.2013 8:32

Jak pro koho

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Progresivní daň přísluší především advokátům. Řešené kauzy v miliardových objemech nespotřebují často o nic větší znalosti a úsilí než kauzy morální. Posláním advokátů je hájit především spravedlnost. Hodinové advokátní taxy podléhající standartnímu zdanění by umožnily každému poškozenému přístup ke kvalitnímu právnímu zastoupení.
V současném systému je spravedlnost zašlapána do bezvýznamného koutku, advokáti obou stran kauzy donekonečna bezdůvodně prodlužují a korunky se jim sypou. Náklady advokátů jsou minimální, tak proč ty nenažrance nezkrotit progresivní daní?
U podnikatelů investujících do strojů, které se časem zaplatí
je situace složitější. Ale i zde není uplatnění progresivní daně jednoznačné. Automatizace vezme zaměstnancům práci. Pokud majitel fabriky zkrátí pracovní dobu a částečně rozdělí zisky do platů zaměstnanců, jsou zdaněny dostatečně a jeho podíl je svatý.
Když nepotřebné zaměstnance pošle na ÚP, patří mu progresivní daň.
Plošné uvalení jakékoliv daně nekompetentním výkřikem lenochů na kompetentních postech.
Jestli se máme v České kotlině shodnout, nemůžeme posuzovat kolik podnikatel vydělal, ale jakým způsobem.

295443

3.9.2013 9:21

RE: Jak pro koho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 295443

Jestli se máme v České kotlině shodnout, nemůžeme posuzovat kolik podnikatel vydělal, ale jakým způsobem.

Jenže pro ten způsob získání zisku jaksi chybí obecně uznávaná hodnotící kriteria, protože kapitalizmus je o jeho maximalizaci. Je-li tedy sám zisk jediným kriteriem posuzujícím jeho získání, pak způsob jakým byl dosažen nerozhoduje, pokud je dostatečný ke svému obhájení před případnými nařčeními z nemravnosti. A platí to od jedinců, až po nadnárodní uskupení, jak račme vidět i slyšet dnes a denně v libovolném z médií.

295449

3.9.2013 20:55

RE: Jak pro koho

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 295449

Je to tak. Hlavně že máme miliony zákonů a vyhlášek. Ale podstatné věci se nevyřešily. Zákonodárci si přece nebudou šít bič sami na sebe a na svoje kmotříky.
A tak si dál budou advokáti vypočítávat palmare z hodnot, které nevytvořili a firmy posílat zaměstnance na pracák, aby se s nimi nemuseli dělit o zisk.
A ryčet kvičet při zdanění jako svině, co jdou na porážku.

295505

3.9.2013 9:11

Civilizácia narazila.

Definitíva 87.?.?.?

Civilizácia narazila na problém, morálka ľudstva a ohrozuje samu seba.

Do pozornosti dávam génia humánneho podnikania, volá sa Baťa a je v médiách autocenzurovaný. Kto privatizuje zisk firmy, ten okráda vlastnú firmu. Ďalej bezúročné bankovníctvo, 100% zdanenie ziskov a pod. Nástrojov je veľa, len nechceme, sme otrokmi mamonu a egoizmu, odmietame rozvíjať civilizáciu.

Bohatstvo generuje problém, je to koncentrácia moci a privatizácia svetových zásob surovín a energií, je to diktát ceny a kvality tovaru vyrábaného svetovými korporáciami.

Štát je všeobecne považovaný za zlého hospodára, preto sa majetok privatizuje. Ale čo sa týka štátnych financií, našich daní a odvodov, zadlžovania, rastúcich výdajov štátu, na to sa pozeráme ako na normálnu vec, keď zločinci rozkrádajú a zle hospodária s verejnými zdrojmi. Štát nie je ani dobrý, ani zlý hospodár, štát je fikcia, je to inštitúcia, štát je taký, ako ako sú ľudia v správe štátu, čiže ľudia sú tí zlí a napriek tomu stále vyhrávajú voľby a páchajú stále väčšie zločiny.

Zmeniť morálku znamená zakázať bohatstvo v súvislosti s nadmernou spotrebou, koncentráciou moci a zotročovaním ľudí. Zisky musia ostať vo firme na rozvoj firmy, na sociálny program zamestnancov, byty, obchody, šport... Supermarkety sú koncentráciou moci, diktujú vysoké ceny a nízku kvalitu, likvidujú malú a strednú triedu.

Obmedziť moc štátu, vid. libertariánstvo, znížiť a zrušiť dane, ponechať len jednu daň, DPH, tá musí štátu stačiť, je spravodlivá, kto konzumuje, ten platí.

Detské prídavky zrušiť, ponechať podporu rodičovstva a detí formou daňových úľav. Rodiť deti bez obmedzenia a vychovávať ich proti vôli tých, čo tvoria hodnoty, so zákonnou podporou štátu, je zločin. Je to najkratšia cesta ku demokratickej vláde asociálov a zotročeniu ľudí tvoriacich hodnoty. Čaká nás teror nepracujúcej väčšiny. To je likvidácia civilizácie.

To je následok vlády korporácií, ktoré diktujú morálku a zotročujú ľudí. Odporúčam knihy od Zecharia Sitchin o vzniku a zániku civilizácií, náboženstva...Ak sa nezmení morálka, civilizácia zanikne.

295446

3.9.2013 18:11

RE: Civilizácia narazila.

səlusqid 178.?.?.?

Reakce na 295446

Súkromník okráda vlastnú firmu, ale neokráda seba, ak vlastné peniaze presunie aj do iných priorít. Môže podnik aj zrušiť, patrí iba jemu.
100 % zdanenie ziskov, vynikajúca myšlienka, len prezraď, kde sú hodnoty, o ktorých zánik sa strachuješ? Zisk je vlastne marxistická nadhodnota, navrhuješ rozdeliť zisk zamestnancom? Prečo im, ako sa podieľali na profite, robili reklamu, odporúčali výrobky, vymysleli postup výroby, koľko prachov oni vložili do podniku? Alebo jeho zisky chceš presunúť do rozpočtu, aby sa priživovali tí, čo vôbec nič nemajú s jeho továrňou?
Zisk je hodnotou, ktorú vytvoril a ty ho chceš okradnúť, jediné čo ťa trápi sú cigáni, čo by sa mohli zmocniť jeho rozkradnutého majetku.
Bezúročné bankovníctvo je úžasný nápad, tak ho vyskúšaj a začni od seba, požičaj vysokú sumu bez poplatkov a úrokov, dokedy ti elán vydrží, že úplnou náhodou na tvojej hlúposti zbohatnú druhí. A čo bezúročné účty pre vkladateľov. Tiež by si bol šťastný, ak by si nedostal ani pol percenta.
Si otrok mamonu a egoizmu, je to pravda, chcel by prerozdeľovať majetok iných, poukazuje na bohatstvo druhého.
Zisky musia ostať vo firme na rozvoj firmy, úchvatné, v tvojom podniku si to tak zaviedol? Dokedy sa má firmička rozvíjať, nesmie vlastník mať ani súkromný život? Ak uvádzaš 100 % zdanenie ziskov, tak z čoho bude môcť zamestnancom stavať domčeky? Čo zamestnanci, budú vďační? Majiteľ by mohol rozdávať zo svojho, lebo tým zhromažďuje dobré skutky v nebi, lenže to nie je hospodárska kategória, ale ľudomilstvo. Stáli by za úvahu súcitné podniky, ale žeby sa všetci otravní socialisti vyparili, tomu neverím. Tí sú nepoučiteľní a nezničiteľní.
Zrušiť dane a veľmi nízka DPH, ako istý kompromis.
Ak by sa našli užitočné činnosti, tak by sa z toho prispievalo. Ale prečo chceš DPH udržať ty?
Detské prídavky je jediná zmysluplná vec, ak cigáni majú 100 detí, získajú prídavky na každé z nich, ale s podmienkou, aby prestali byť podľuďmi.
Ty navrhuješ daňové úľavy. Z DPH? Ty tvoríš hodnoty? Kde som to len čítal? U eugenikov, sociálnych darwinistov, nacistov, nevzdelancov a iných zúfalcov parazitujúcich na tvorbe druhých.
Ty etatista chceš zakázať cigáňom sa množiť. Ale to je tvoja chyba, že tebe podobní deti nemávajú, lebo musia vytvárať hodnoty a civilizáciu, ktorú sa živly snažia rozsekať.

295490

4.9.2013 6:56

RE: Civilizácia narazila.

Definitíva 87.?.?.?

Reakce na 295490

Vzdelávaj sa, študuj Baťu, študuj islamské bankovníctvo, študuj rozvoj Nemecka po vojne, študuj Rothbarda, študuj libertariánstvo. Hodnoty vytvára zmestnanec svojou prácou, bez nich sú kapitál, stroje, um iba mŕtvou hodnotou neschopnou množenia. Človek je tou energiou, ktorá slúži na vytváranie hodnôt, žiadny sociálny parazit bez človeka - otroka nemôže prežiť, lebo bez vytvorených hodnôt, potravín, oblečenia, bývania... zomrie. Sociálny parazit je inteligent, ale netvorí hodnoty, iba ich spotrebúva, spotrebúva energiu hostiteľa, otroka, človeka.

Genetika, dedivosť sú príprodné vedy, sú nezávislé na ľudskej vôli. V prírode funguje selekcia nezávisle na človeku, najlepší prežije. V ľudskej spoločnosti si človek vytvoril humánnu, tzv negatívnu selekciu, neschopný tvoriť hodnoty sa množí a prežíva. Ďalší prírodný zákon hovorí, že kto sa rýchlejšie množí, ten prežije, prajem ti príjemné zážitky v spoločnosti demokraticky zvolenej vlády a parlammentu z asociálov, kriminálnikov, ktorí demokratickou väčšinou budú terorizovať hodnoty tvoriacu menšinu.

295528

4.9.2013 8:16

RE: Civilizácia narazila.

Wutt 83.?.?.?

Reakce na 295528

O islámském bankovnictví něco vím, v Orientu již dlouhá léta obchoduji. Muslimové skutečně nepoužívají "úrok" např. v rámci půjček, jejich náboženství jim to zakazuje. Ale protože bez úroku by pro poskytovatele půjčky tato naprosto ztratila racionální smysl, obcházejí zákaz úročení takzvaným "podílem na zisku", který si s dlužníkem zcela samozřejmě sjednávají. Takže každá muslimská půjčka je ve skutečnosti úročena, jen se tomu říká jinak.

295532

4.9.2013 14:25

RE: Civilizácia narazila.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 295528

...Sociálny parazit je inteligent...

================================

Pro vznik inteligence je prý nezbytná mravnost , soucit , "široký" rozled a nadhled , chápání v souvislostech atd .

Možná by asi bylo lepší použít jiný slovní obrat - např: Sociální parazit je zvrácený intelektuál .

Nedovedu si totiž představit inteligenci bez ohleduplnosti ...

295545

4.9.2013 17:37

RE: Civilizácia narazila.

leo69 176.?.?.?

Reakce na 295545

Přesně tak, inteligence by měla jít ruku v ruce s empatií.

To samé je, jak se někdo zmiňuje v kterémsi vlákně, že Jan Werich rozhodně nebyl komunista a diví se "komunistickým" písním z různých jeho divadelních (filmových) her. Werich nemusel být komunista, ale jeho inteligence a empatie mu nedovolovala mlčet když viděl tu předválečnou bídu a utpení působenou některým velkokapitálem a bankéři.

Dnešní někteří z tzv. pravice (v ČR) si hrají (mají v úctě) na rytíře, na gentlemany, atp., ale zapomínají, že k rytířkosti a gentemanství patří i soucit a ochrana slabších, nemocných a nemohoucích atp. Nejsou tudíž inteligenty v celém rozsahu spektra, jsou většinově pouze inteligentními asociálními deprivanty.

Když má někdo soucit se slabými (sociální cítění) a vidí a poukáže (pojmenuje) na zlo, které stojí za bolestmi dnešního světa, nemusí být výlučně a pouze komunistou. Tady (nejen v ČR) totiž došlo k používání/zneužívání slova komunismus/komunista k boji zmetků/kmotrů/korporací proti soucítící inteligenci národa dehonestované zjednodušenou nálepkou - komunisti).

m, [mrknutí jedním okem]

295555

7.9.2013 9:47

RE: Civilizácia narazila.

Definitíva 87.?.?.?

Reakce na 295555

Do sociálne slabej skupiny pribúda stále viac ľudí zo strednej a malej triedy

a to je dôsledok mamonu veľkokapitálu,

ktorý bezohľadne ničí všetku konkurenciu. Malá a stredná trieda je väčšina obyvateľstva, môže byť aj inteligentnejšia ako sociálni paraziti, ale jenoducho nemajú mamonársku genetickú výbavu, majú radosť zo života, ak sa im práca darí, tvoria hodnoty a sú spokojní so zárobkom takým, aby zabezpečili seba a svoju rodinu počas aktívneho života, v starobe, aj v chorobe.

A to je základ, človek nezávislý od štátu, slobodný človek tvoriaci hodnoty, ktorý uspokojuje potreby ostatných členov spoločnosti. Rozvíjajúca sa spoločnosť, nie degradácia vývoja a debilizácia národov konzumným kapitalizmom. Libertatriánstvo môže byť riešením, Slovanské védy to nazývajú zdravomyslie, ľudove zdravý sedliacky rozum.

295728

3.9.2013 9:20

no -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

nejde to - kolónie nemôžu diktovať -

295448

3.9.2013 9:44

Souhlasím se vším,

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

kromě toho, že hokynářova dcera byla inteligentní. Na papouškování nadiktovaných názorů stačí průměrný herec. Podobně jako za velkou louží. Oba neskončili moc slavně.

295450

3.9.2013 10:15

RE: Souhlasím se vším,

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 295450

Čulík mi není názorove sympatický, ale toto jsem si prečetl, googlil jsem, co to vlastne znamená ta "hokynárova dcera" [smích]

http://blisty.cz/art/68115.html
http://brtpichlavec.sweb.cz/ves/remesla/remesla2.h...

295454

3.9.2013 10:58

Nezlobte se na mně,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 295450

ale naivní "lidu se líbící" citace z tvorby dvou v článku uvedených židovských herců mne mírně rozesmály. Ono to"...když všichni všem všechno dáme, tak budeme mít všichni všechno dohromady..."končí většinou po letech zažloutlými papíry hnijícími v plechových bednách od vnitra hned vedle dřevěné skříně s Mrázkovým archivem u Kelnerů ve sklepě.../ jak rychle prchal Voskovec po válce do Ameriky...zvědavý člověk s nedostatkem bontonu dle profesora Gutha Jarkovského by se mohl neomaleně ptát: Proč ?/

295457

3.9.2013 16:00

RE: Nezlobte se na mně,

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 295457

Ta písnička me také zaujala. Werich v podstate antikomunista zpívá neco témer komunistické. Neznám její historii, a neodhadnu, zda neco takové mohlo být na zakázku.

Pokud písnička mluví o potrebe (prirozené) delby práce ve společnosti, tak dejme tomu. Otázka je, jak interpretovat "když všichni všechno všechněm dáme,
tak budou všechni lidi všechno mít dohromady". Pokud jako pohled na správnou společnost, tak není problém, že jsou činnosti a prostredky nejak rozumne obsaženy ve společnosti.
Pokud si to ale nekdo vyloží tak, že "co je tvoje, to je i moje, a co je moje, do toho te nic", tak už je vztah nerovnovážný, a ke stejným vecem mohou mít ruzní lidé kvalitativne silne odlišný prístup. Samozrejme si automaticky brát neco ze společného, protože to prý patrí všem je nesmysl. Za nesmysl považuju i stejné hlasovací právo pro všechny. Že nekdo jde k volbám, a nesleduje predtím kandidáty, nebo nic neudelá pro to, aby byl schopný hodnotit kandidáty i jinak, než podle mediálních sympatií, je zhruba stejné, jako jít k maturite a nic se predtím nenaučit. Tomu pak odpovídá i kvalita hlasování, kde hlavní vliv mají mediální agentury. Volby pak nejsou o volbách, ale o prezentaci a reklame, volit ve skutečnosti není co. Demokratický plebs v podstate slouží jen na to, aby sprumeroval možné objektivní výsledky ve prospech reklamních agentur a tím potlačil vliv osobností, které by mohli pusobit opravdu reprezentačne.
Stejné je to v hospodárství. Nemuže nekdo rozhodovat/brát z nečeho, na čem nemá primerenou zásluhu, takže žádné "dohromady"... jak se ríká úspech je všech, neúspech jenom jednoho [smích]

295479

3.9.2013 17:00

RE: Nezlobte se na mně,

slak 77.?.?.?

Reakce na 295479

Tak těch je víc, pokud započítáme exekuované, nezaměstnané co pracovali a měli kulové a chtějí pracovat za kulové, ale to už je defekt systému a výhra mamonu který cvičí i s miliardáři a mohlo by se to diagnostikovat jako nemoc dohánějící k šílenství pro ty kteří jsou schopni dohlédnout možných následků z přecitlivělosti a jak je to tedy nastaveno? Ano správně - pro debili debily. [mrknutí jedním okem] A vyhoření čeká nejaktivnější nejdřív, pokud je nedožene milostivá degenerace chápání nebo nikdy nenabudou [chechtot] a vysmátí mohou zůstat. Ostatní mohou kout méně či více uspěšné pikle a házet do stále víc skřípající mašinérie klacky a i se zasmát, když jim prostředkomet a vyvolení motákují [smích]

295484

3.9.2013 10:59

Nesúhlasím s konštatovaním

Tak je to 85.?.?.?

....Nízké daně mají ještě jeden nepříjemný dopad. Stát nemá peníze na provoz a musí si půjčovat.
1.
Pôžičky nepomôžu NIKOMU ani štátu k vyššiemu príjmu, pretože ak má niekto, alebo štát malý príjem, nebude mať z čoho vracať aj 2x toľko, ako si požičal. Kto spláca hypotéku - vie o čom píšem.
2.
Pracujúci človek s daňami a odvodmi už dnes - bez progresivity odovzdá vyše polovice zo svojich príjmov. Z toho čo mu zvýši ho štát ešte oderie o DPH a spotrebné dane. Nech nikto netvrdí, že je cestou dane ďalej zvyšovať. Vyšší stupeň je už otroctvo.

NÍZKE DANE U NÁS SÚ MYTUS

295458

3.9.2013 12:09

Tahle republika není zaopatřovací ústav

Esmate 178.?.?.?

Ne pane Víte. Tahle republika není zaopatřovací ústav. Tahle republika je jenom na rozkrádaní. Jestli z tak zvané levice či pravice, nehraje roli. Téhle "republice" už není, kromě podlézání Amerise a Israeli, vlastního nic.

295462

3.9.2013 12:37

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

slak 77.?.?.?

Reakce na 295462

Placku čírovce si mohou vzít do hrobu, tu jim nikdo nevezme a už vidím archeology jak se v křečích válí po zemi. [chechtot]

295463

3.9.2013 13:55

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 295462

Souhlasím s Vámi, a ještě drobná korekce pro pana Víta:
Tento systém není žádný kapitalismus, to se jen tak tváří pro běžného občana. Je to SOCIALISMUS pro bohaté a "vyvolené", takový předobraz budoucího NWO. "Too big to fail!" či "zisky soukromé, ztráty veřejné" - to se to potom podniká, že. [velký smích]
A ještě malá poznámka ohledně třeba těch dětských přídavků:
Prosazoval bych mj. politiku dvou dětí, podobně jako Čína zavedla již před mnoha lety politiku jednoho dítěte. Protože je nemorální být ze zákona donucován k financování nevlastních harantů, navíc povětšinou z cizího etnika.
Tedy: 1 dítě = velký příspěvek, 2.dítě = menší příspěvek, 3. dítě - NIC!, 4.dítě = zrušení všech dosavadních příspěvků, dávek i budoucího důchodu!!! (Nadělal sis potomků, tak na to asi máš a ať se o tebe později postarají). K tomu by se dala připojit podmínka, že vyplacení příspěvků/dávek bude podmíněno tím, že příjemce byl předtím alespoň rok řádně zaměstnán.
Hádejte, které etnikum by tohle postihlo nejvíc? [vyplazený jazyk]

295470

3.9.2013 14:12

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 295470

Není těžké uhodnout, o jaké etnikum jde, nesmíme ovšem zapomínat, že to zmíněné etnikum zde hraje významnou roli pro současný systém. Je používáno jako represe proti majoritě, majorita se bojí násilné činnosti, přepadení, vykradení obydlí, a dále se bojí proti násilí bránit! Protože kdyby si ten postižený dovolil bránit se, a dokonce se ubránit proti útoku, jednoznačně a bez milosti s ním zametou jako s nejhorším zločincem. Účinnější než policajtské pendreky. A další fakt, o kterém se nemluví je, že ti co nám vládnou nemají žádný zájem na tom, aby se chování té minority nějak změnilo, protože je potřebují takové jací jsou, a ne je adaptovat. I když je zde stále slyšet falešnou rétoriku o "začleňování".

295472

3.9.2013 17:45

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 295472

Pořád je to o tom samém - divide et impera - metodou cukru a biče.

295488

3.9.2013 14:52

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

Tom 24.?.?.?

Reakce na 295470

>Hádejte, které etnikum by tohle postihlo nejvíc?

čulíky a uhly

295474

3.9.2013 15:05

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

Rob19 212.?.?.?

Reakce na 295470

Právě naopak, porodnost by měla být podporována - čím více dětí, tím více budoucích potencionálních plátců - přispěvatelů do systému ... ALE ... na děti by neměly být přídavky, nýbrž daňová sleva, kdo nepracuje a neplatí daně, nemá z toho nic. Problém vyřešen a navíc nevymřeme.

295476

4.9.2013 8:38

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 295476

Tohle jste myslel jako srandu?
Pokud ne, tak je to další aranžmá typu perpetum mobile.
Duležité snad predevším je CO ti všichni plátci delají, a ne jen KOLIK. Pokud neznáte jejich (príští) spotrebu a míru plýtvání, tak je aktivita tech plátcu zcela samoúčelná. Dusledkem je jen vyšší spotreba zdroju a riziko potenciálního drancování životního prostredí.

Totéž se týká pristehovaleckých rekneme multikulti kolonií. Není podstatné, že delají "nejméne zajímavou" práci, duležité je spíš, co za to pozdeji chtejí. Často jde jen o kolonie "bakterií", které osídlí zdroj, až do jeho vyčerpání, bez pochopení možností jeho regenerace.

Takže ješte jednou, KOLIK čEHO, a z čEHO toho zvýšený počet tech plátcu pak spotrebuje? Navýšením počtu spotrebitelu automaticky nestoupne navýšení zdroju pro spotrebu. Je v tomto smeru úplne jedno, kolik toho "do systému" zaplatí, peníze se prece nekonzumují, nejezdí na nich, nestojí z nich domy.

Znáte písničku "mám malý stan?" Každý potomek bude chtít nekde bydlet, jíst, vozit se kamsi pracovat. Stoupnou nejenom príspevky, ale i spotreba.

295534

3.9.2013 16:58

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

səlusqid 178.?.?.?

Reakce na 295470

Áno, pravda, že sa nejedná o kapitalizmus, ale nie je to ani socializmus pre bohatých.
Je to socializmus s rôznymi tendrami, ponukami, nutnými čerpanými položkami pre vládny moloch, čo využívajú pohotoví, ktorí ale nemusia byť bohatými.
Skôr platí, že socializmus pre ŠIKOVNÝCH, pretože sa vedia zodvihnúť, pohnúť, pripraviť, navrhnúť, aby ukoristili čo najviac zo štátneho mešca. Že žobrota je lenivá alebo hlúpa zapojiť sa do súťaží je len jej problém, vyplýva z jej nespôsobilosti čokoľvek urobiť pre svoj vzrast, preto jej ostáva len lamentovanie a triedna nenávisť na sieti.
Zároveň socializmus beží aj pre socky, alebo žeby nie? Že vláda niekedy vypomôže veľkým podnikom a bankám neznamená, že sa tak deje denne a premrhá sa celý rozpočet. Závistivé socky berú ako samozrejmosť, že sa nakradnú obrovské sumy na daniach a potom hromžia, ak sa dozvedia, že istý obnos sa politici odvážili posunúť banksterom. To je predsa škandál, dane sa musia plytvať iba na potreby sociek, ináč sa načmára tupé heslo o verejných stratách, akoby to boli socky čo tie dane platia.
Je morálne platiť školské a zdravotné potreby pre cudzích? Ak chceš prejsť cez dva ročníky pomocnej podškoly, tak kopejka by sa na vaše vzdelanie mohla nájsť, ale tretí ročník nič, ak chceš vyššie, tak zrušiť každú dávku celej tvojej rodine. Choroby, čo prepukli z nečistoty, v ktorej žiješ by sa dali ešte také 2 vyliečiť na útratu iných, liečičky ti ponúknu, ale ďalšie nie, ak miluješ špinu, tak sa uzdrav v špine, nestaráš sa sám, nikto nie je povinný na svoje plecia niesť tvoju ľahostajnosť o zdravie, nechceš sa očkovať, lebo odmietaš kŕmiť farmaceutickú mafiu, tak potom nečakaj, že iní budú kŕmiť farmaceutickú mafiu, lebo ty socialista si choručký.
Rozkrádate úspech druhých a potom by ste chceli vrchnostensky prikazovať kam má nakradnuté putovať, vy ste absolútny sebci, pre vás všetko, ale cigáňom na dávkach nič.
Súdruhovia si naplánovali, že treba doplatiť neschopným roľníkom, čo sa večne sťažujú na počasie, ale cigáňom nie.
V etatizme je všetko zlom, ale nájde sa niečo dobré, čo ale nevyplýva z etatizmu, ale milosrdenstva, teda, že negry nech si nasúkajú detí koľko chcú, a za príspevok by deti mali povinnosť mať istú úroveň, pretože Boh miluje deti, nemyslím si, že deti sociek sú lepší ako cigáni, ak by to bola pravda, nekradli by druhým a nešírili nenávisť.

295483

3.9.2013 22:06

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 295483

ja len dúfam, že sa nikdy neocitneš na nejakej dôležitej pozícii.
Problémom sveta je, že mu vládnu psychopati ako ty.

295512

3.9.2013 17:00

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

səlusqid 178.?.?.?

Reakce na 295470

Aký budúci nwo, to je dajaký prízrak čo sa má dostaviť a ktorého sa socky desíte?
Ty nemáš ani potuchy, že NWO už prebieha, znamená toľko, že spoločnosť je prevrátená, rúhačská, ohováračská, protikresťanská, že sa rozmnožili nadmieru antichristi, vytvorili si vlastný bezbožný svet, plný egoizmu, zločinov, až zistili, že im to nevychádza, že zlí banksteri majú to čo sami závidia a preto roboši sa vystrašili, až ich večnú biedu nazvali NWO, teda, že oni sami nie sú vinní, ale sprisahanie pracháčov ich olúpilo.

295485

19.11.2013 8:13

RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 295470

Když tato republika není zaopatřovací ústav,proč by se měla pak postarat oobčana(bezdětného) v důchodu.Tak ať si nadělá děti,které se budou o něho starat.

299674

3.9.2013 12:44

levicové socky

BlaBlasadsad 93.?.?.?

To, že i když bude daň 99% tak většina lidí bude o to usilovněji pracovat, aby jim něco zbylo je naprostý nesmysl. Je naprosto neuvěřitelné, že někdo něco takového dokáže napsat a druhý tomu ještě uvěří.

295465

3.9.2013 15:29

RE: levicové socky

qwe 193.?.?.?

Reakce na 295465

no tak nebudou - a stane se něco?

295478

3.9.2013 16:49

Totální rezignace na solidární společnost

Andrew Siddur 77.?.?.?

- Absurdní budování dálnic a rychlostních silnic, aby se obratem zpoplatnily známkami, takže si to pak stejně všichni serou s ďábelskou grimasou po kamiony přecpaných rozmlácených okreskách. Pokrok, komfort a logika přepravy = 0.
Bezplatné dálnice (aspoň pro osobáky)? Neslýchané!

- Předražená MHD. Uživatelsky nepřívětivá MHD. Stresující MHD. Zaplať. Co na tom, že nevíš, jakým způsobem, abys vůbec zaplatil, abys nebyl zbytečně oškubán, a jestli tě pak neoškube ještě jakýsi otrhanec, který si říká revizor. Platba pomocí SMS se jeví docela nedůvěryhodná i mladému člověku (byť funguje). Absurdní ceny za lístek člověka naprosto odrazují od legálního používání MHD, většinu lidí odrazují zcela.
Bezplatná MHD bez všech těchto štvoucích symptomů? (Třeboň, Tallin?) Neslýchané!

- Dnešní systém aktivně potírá všechny pokusy o snížení stresu uvaleného na občana všemožnými poplatky za kdysi samozřejmé věci.
Bezplatné zdravotnictví? Hejno zaplacených bláznů už letí napsat odsuzující články do Mf DNES. Bezplatná MHD vzbudí naprosto stejný povyk. Je to až neuvěřitelné.

- Všichni víme, že bezplatná = zaplacené v dani. Kolik takových daní se dnes platí? Stovky, tisíce? Daň zaručující bezplatnou MHD nebo dálnice by se v té přehršli naprosto ztratila.
Nebo snad křičící odpůrci bezplatné MHD tuší, že je těch daní tolik, že už žádnou další by lidé finančně neunesli? Není v tom případě něco špatně? Neměli bychom mnoho daní zrušit?

- Ekonomové a šéfredaktoři ekonomických týdeníků vyznávají heslo "podle sebe soudím tebe" a v každém článku zarputile sdělují, že "co je zadarmo, toho si lidé neváží".

- Ekonomové se společně a pod ochranou politiků domnívají, že občan musí žít pod permanentním bičem nezaplaceného poplatku, jinak nic nevytvoří.

---

Není divu, že v takové atmosféře jsou sebemenší odpor a pokus o ulehčení života skrze zrušení poplatků za nejpotřebnější služby zašlapány už v zárodku.

295482

3.9.2013 18:59

Vubec nikdo nemusel mit vysoke dane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Kdyby stat nerozprodal strategicke podniky + zbrojarsky prumysl, neprobehla privatizace za korunu pro kamarady a to STRATEGICKY dulezitych podniku, stat by mel dost penez na financovani verejneho sektoru.

A ja jednoduse, po shrnuti vseho co bylo pred rokem 89 a po roku 89 musim konstatovat, ze ten system v tomto byl dokonaly.

Stat mel prijmy ze strojarenstvi, bytove vystavby (najem sel statu), zbrojarstvi, zemedelstvi. Nyni nema nic. Pouze dane od chudaku. Nemocne tresta vysokymi cenami leku, duchodce a nemocne vysokym najmem a vsechny vysokou sazbou DPH za potraviny.

Nebylo nutno zatezovat rodiny s detmi vysokym zdanenim.

Nejvetsi podvod je totiz jednotna dan u DPH. Vyspele staty maji i 4 danova pasma, v pripade leku byva nulova dan.

Privatizace byl omyl, cileny omyl abych tak fabuloval zjednodusene vyjadreni - podvod!
O bankovnictvi ani nemluve. Zapadni banky jednoduse primo vychodni Evropu DOJI a vysavaji. Plus diktuji pres nastrcene figurky (ekonomy, novinari) nasi ekonomiku, ktera je ku prospechu pouze jim, ne vetsine obyvatel.

295496

3.9.2013 19:13

Progresivní daň je na Západě běžná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Rovnou 15 % ní daň tady zavedli tzv. pravičáci,aby bohatí měli ještě více milionů a miliard než předtím.Od roku 89 by se hlavní snaha zdejších "pravicových" stran dala popsat jako snaha vytvořit od nuly co nejrychleji a jakýmkoliv způsobem úzkou vrstvu velmi bohatých lidí, kteří budou spolu se zahraničními firmami v této zemi fakticky neomezeně vládnout a ostatní občany či spíše poddané nemilosrdně ždímat. Je jasné,proč peníze chybí na vše opravdu potřebné, zejména když zisky z velkých firem, kdysi českých, nyní vesměs patřících zahraničním společnostem, plynou do zahraničí a státní rozpočet je navíc tunelován zdejšími pravičáky, kteří nemají a nebudou mít nikdy dost.Vše ostatní je jen pravicová propaganda založená na tisíckrát omílaných lžích, které jsou vydávány za jedinou pravdu.

295498

3.9.2013 20:31

RE: Progresivní daň je na Západě běžná

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 295498

Kdyz tu zadluzenej erar zaved k GST taky PST(Provincial Sales Tax) na autech tech najnasranejsich byl k videni MIDDLE FINGER SALUTE bumper sticker s napisem TAX THIS SON OF A BITCH ........

295503

3.9.2013 21:03

krásný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

děkuji

295506

3.9.2013 21:49

na zločin zločin

maršal Žukov 87.?.?.?

nadmerný zisk je zločin, preto ani progresívna daň nie je zločin, keďže trestá zločin. Čo je na tom také zložité?

295510

3.9.2013 21:55

výstižný názov

maršal Žukov 87.?.?.?

na inom fóre som objavil geniálny názov, ktorý presne popisuje ekonomický systém, ktorý je proti ľudskej prirodzenosti vo "vyspelom" svete pretláčaný propagovaním blábolov náhodných výhercov nobelových cien v židovských médiách:
voľnorukové vzájomné osieranie.
Tento terminus technicus vychádza z teórie voľnej ruky, ktorú židia vytrhli z kontextu Smithovho diela a výsledkom je prostredie vzájomného osierania namiesto toho, čo je nám kresťanom prirodzené - vzájomná pomoc, úcta a solidarita.

295511

4.9.2013 6:07

Soudruh Vít by si měl doplnit základní ekonomické znalosti, především Lafferovu křivku.

Mejla 83.?.?.?

Z jeho slátanin jako obvykle nelze pochopit, oč mu přesně jde - snad závidí někomu, kdo hodně vydělává. V ČR je problém především v tom, že neexistuje řádná kontrola veřejných financí a i proto došlo k rozkladu základních funkcí státu, přestože naše celkové daňové zatížení je na úrovni evropské špičky - Dánsko atd. Čili jako daňový poplatník platím za služby, které nedostávám. Mimochodem zvyšování daní socialisty např. ve Švédsku vedlo k odchodu řady firem a osob a efekt byl přesně opačný, než si Vít představuje. Vyspělé země se nepotýkají s nízkými daňovými sazbami, ale s nehospodárným nakládáním s veřejnými prostředky, kterých je ve skutečnosti dost a dost - jen kdyby je úřednící a politici nerozkrádali. Jeden z prvních US prezidentů řekl, že stát má takové právo sahat do vaší kapsy, jako já mám právo sahat do kapsy svého souseda. Navíc v ČR uměle vytvářené a neustále se chaoticky měnící daňové spletence komplikují život každému člověku i firmě. Zachtělo se panu Vítovi peněz ? Tak ať si je vydělá. Naopak, daně je potřeba zjednodušit a snížit především daně nepřímé, což povede k vyšší efektivitě státní správy a vyšším investicím hmotným i do vzdělání.

295525

4.9.2013 8:14

no ja nevim, skoly nemam, ale

sprosty podezrely 188.?.?.?

bohatci() by si meli uvedomit proc vlastne kdysi tak radi ty dane platili. Chudi zas, at si uvedomi, ze nemaji co ztratit, nez svoje exekucni vymery. Bohatci() si ve sve nebetycne aroganci stavi obrovske domy, kupuji draha auta, spoustu dalsich veci ciste soukrome spotreby a zapominaji na svou povinnost ke spolecnosti. Konkretne napriklad takovej benzin neni zas tak uplne drahej a neakou petflasku a kus hadry snad sezene kazdej, ni? Kazdej ma ve svym okoli nejakou svini: byvalyho stbaka,co je z nej ted diky jeho kontaktum pan pravicovy podnikatel a nikdy jinak; soudruh starosta co si z obecnich penez plati soukromou firmu, nebo nejakeho jineho zodpovedneho individualistickeho ultraliberala prisateho na statni/obecni cecek jako kliste

()bohatci sou takovi, kteri nemusi pracovat za plat a zaroven se nemusi vubec starat o penize na zivobyti. takovi ti ubozaci, co berou padesat mesicne a maji hubu plnou individualismu a liberalismu nejsou bohatci, ale pitomci.

295531

4.9.2013 18:19

RE: no ja nevim, skoly nemam, ale

leo69 176.?.?.?

Reakce na 295531

Rámcově souhlas, jen pozor - PET lahev v žádném případě nebrat! Jedině sklo.

m,[mrknutí jedním okem]

295557

4.9.2013 8:22

progresívna daň je dobrá na to

ppppp 78.?.?.?

že subjekt, ktorý niečo vyrába sa môže snažiť viac reinvestovať, ak nechce platiť toľko daní. Samozrejme to zároveň navyšuje administratívnu agendu, aby to šlo podchytiť ako náklady/odpisy/investície. Na tomto mieste je otázka, či sú investície odpočítateľná položka aj pre nevýrobné subjekty. Ak áno, tak zlepšenie nie je výrazné, ak nie, tak zlepšenie ekonomiky môže byť zásadné, lebo viac peňazí sa točí okolo výroby a menej zostane na špekulácie.
Progresívna daň je "zločinom" hlavne pre tých, čo získavajú peniaze bezprácne. Nevýhodou pre výrobné subjekty je potreba podrobne evidovať investície, čo by išlo nazvať ako daňo z prítomnosti špekulantov na trhu.

Je to to isté, ako keď na ulici roky ľudia nepotrebujú kupovať zámky, naraz sa objavý vychytralý zlodej, a všetci idú kupovať zámky a alarmy. Skoro ako keď Chaplin po nociach okná rozbíjal a vo dne v sklenárstve mal zaručený yisk. Dnes už sa takým nechce ani tie okná rozbíjať a gitovať, a vyhľadávajú ešte menej namáhavú prácu. Toleranciou podobných nespratníkov si ťaháme veľa vecí z vlastného vrecka, a pozeráme sa navzájom na seba ako na zlodejov, v lepšom prípade si ohradíme súkromie a nechceme s nikým nič. Takéto "hydrofóbne" ľudské elementy logicky nedržia príliš pokope, a rozsypú sa aj pri pokuse organizovať dobrú vec.

295533

5.9.2013 1:36

Zatim si nase vladnouci elita muze delat co se ji zlibi.

XeeN 90.?.?.?

Kazda zmena potrebuje dve zasadni veci, obecnou nespokojenost a vudce. Ve veci prvni jeste zkratka neni tak zle, ve veci druhe kazdy, kdo by se mohl stat vudcem je medii vlastnenymi temito elitami okamzite pospinen a dehonestovan. Zkratka psal to Blesk tak je to pravda. Lide se ovsem pomalu zacinaji probouzet a myslet, doufat ovsem v brzke reseni je naivni. Veskere velke zmeny vyzaduji svuj cas. Druhou strankou je, ze pokud je tento cas dlouhy, byva zmena o to krvavejsi. Ano ke zmene jiste v dohledne dobe dojde, ovsem impulsem vzhledem k historicke zkusenosti bude spise zacatek techto zmen v okolnich zemich. Tento narod totiz jeste zdaleka nema po 400 letech nemecke a 40 letech ruske nadvlady svoji hrdost. Nejvetsim poznamenanim komunismu je totiz zazite politicke smysleni nikoliv selsky rozum.

295583

19.10.2013 0:25

Vít

HB 80.?.?.?

Nevíte někdo, co se stalo s Vítem? Pár dní do voleb a nevidím žádný článek o tom, proč volit komunisty, jak byla fantastická měnová reforma, jak by zavřel všechny podnikatele a pak je zdanil 99% a pak by se tady ještě rozčiloval, že neplatí žádné daně.

Vraťte nám Víta!

298127

Příspěvků: 66

03.09. 06:06 baba_Blažková  Republika?
03.09. 07:00 Tom  RE: Republika?
03.09. 08:21 Satanist  RE: Republika?
03.09. 10:27  Když už uvažujeme jací jsou občané této republiky,
05.09. 14:00  RE: Republika?
03.09. 07:08 timur  lenže
03.09. 07:19 Nikdo  autor by měl dané téma lépe promyslet
03.09. 08:31 Saša  Autor má téma dobře promyšlené
03.09. 09:53 Nikdo  ale nemá a Vy také ne
03.09. 16:37 Saša  RE: ale nemá a Vy také ne
03.09. 18:03  RE: ale nemá a Vy také ne
03.09. 10:31  Kdysi chtěla vrchnost desátky,
03.09. 13:58 Anonym  RE: autor by měl dané téma lépe promyslet
03.09. 17:15 səlusqid  RE: autor by měl dané téma lépe promyslet
03.09. 07:49 Bubeník  Zločin byl i prodej kapitálu
03.09. 08:13 mkadlec  RE: Zločin byl i prodej kapitálu
03.09. 08:56  RE: Zločin byl i prodej kapitálu
03.09. 08:10 ppppp  usilovní blbečkové v honbe za ziskem
03.09. 10:07 Adrien  RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem
03.09. 18:28 səlusqid  RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem
03.09. 21:29 ppppp  RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem
04.09. 00:33 leo69  RE: usilovní blbečkové v honbe za ziskem
03.09. 08:32 Jana Hanzlíková  Jak pro koho
03.09. 09:21  RE: Jak pro koho
03.09. 20:55 Jana Hanzlíková  RE: Jak pro koho
03.09. 09:11 Definitíva  Civilizácia narazila.
03.09. 18:11 səlusqid  RE: Civilizácia narazila.
04.09. 06:56 Definitíva  RE: Civilizácia narazila.
04.09. 08:16 Wutt  RE: Civilizácia narazila.
04.09. 14:25  RE: Civilizácia narazila.
04.09. 17:37 leo69  RE: Civilizácia narazila.
07.09. 09:47 Definitíva  RE: Civilizácia narazila.
03.09. 09:20  no -
03.09. 09:44 WAZARI  Souhlasím se vším,
03.09. 10:15 ppppp  RE: Souhlasím se vším,
03.09. 10:58  Nezlobte se na mně,
03.09. 16:00 ppppp  RE: Nezlobte se na mně,
03.09. 17:00 slak  RE: Nezlobte se na mně,
03.09. 10:59 Tak je to  Nesúhlasím s konštatovaním
03.09. 12:09 Esmate  Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 12:37 slak  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 13:55 ROMAN1  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 14:12 Anonym  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 17:45  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 14:52 Tom  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 15:05 Rob19  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
04.09. 08:38 ppppp  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 16:58 səlusqid  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 22:06 maršal Žukov  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 17:00 səlusqid  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
19.11. 08:13  RE: Tahle republika není zaopatřovací ústav
03.09. 12:44 BlaBlasadsad  levicové socky
03.09. 15:29 qwe  RE: levicové socky
03.09. 16:49 Andrew Siddur  Totální rezignace na solidární společnost
03.09. 18:59  Vubec nikdo nemusel mit vysoke dane
03.09. 19:13  Progresivní daň je na Západě běžná
03.09. 20:31 Satanist  RE: Progresivní daň je na Západě běžná
03.09. 21:03  krásný článek
03.09. 21:49 maršal Žukov  na zločin zločin
03.09. 21:55 maršal Žukov  výstižný názov
04.09. 06:07 Mejla  Soudruh Vít by si měl doplnit základní ekonomické znalosti, především Lafferovu křivku.
04.09. 08:14 sprosty podezrely  no ja nevim, skoly nemam, ale
04.09. 18:19 leo69  RE: no ja nevim, skoly nemam, ale
04.09. 08:22 ppppp  progresívna daň je dobrá na to
05.09. 01:36 XeeN  Zatim si nase vladnouci elita muze delat co se ji zlibi.
19.10. 00:25 HB  Vít

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
25,55 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 875,49 Kč
1 unce stříbra
391,66 Kč
Bitcoin
202 358,96 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 565