Diskuze k článku

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Příspěvků 24

22.4.2003 18:03

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Myslím, že Sudetský nemci nemôžu očakávať viac než slovné proklamácie z úst prezidenta Klausa. Ide o to, že Česká republika nemôže s Nemeckom ani s Rakúskom uzavrieť nijakú medzištátnu zmluvu, ktorá by negovala výsledok druhej svetovej vojny.
Keďže o odsune Sudetskýn nemcov a výmene obyvateľstva na Slovensku sa rozhodlo v Postupimi.
A okrem toho žiadna Česká vláda nebude môcť zrušiť Benešove dekréty, pretože majú platnosť aj mimo územia Českej republiky a sú súčasťou medzinárodných zmlúv.
Situácia sa vyrieši sama, desať rokov po vstupe ČR do EU, keď skončí moratórium na predaj pozemkom zahraničným štátnym príslušníkom.
A možnoje to úplne inak.

12571

22.4.2003 18:28

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

picasso 193.?.?.?

Ešte mi tu na tej Vašej mapke chýbajú Sudety na západnej hranici Slovenska. [velký smích] Pán Stwora, prosím Vás, za takéto dezinformácie si od čitateľov chcete nechať zaplatiť? [překvapení]

12573

5.5.2003 12:02

ale,ale...Picaso!..nastupil tu nejaky Picaso!

Kyslik 67.?.?.?

Reakce na 12573

A ten ,,picasso,,si sam sebe fandi ze je hovorca za nas vsetkych citatelov??!Ale,ale ,,picasso,,schizofrenik prilis sa snazis poucat vsetkych ludi co sa narodili na vychod od rieky Moravy,Sumavy a Krusnych Hor a vyzera to ze chces poucovat vsetkych slovakov,nemcov,cechov a mozno aj poliakov,slovincov,chorvatov,srbov...komplikovana a casto aj bolestna epizoda vyse tisicrocnych vztahov nemcov a susednych slovanov uz asi urcite a definitivne skoncila a kazdy uz serie na minulost.Len vy zidia Picasso,Mikin a podobni smradi stale provokujete.Zivam...................

13365

23.4.2003 0:23

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Paul ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zide obdrzeli nekolik kompensaci z nekolika zemi ve svete, proc by Nemci nemohli pozadat o kompensaci. Znamena to ze bychom meli zacit premyslet o kompensaci od Rusu za 1968. Urcite se najdou zlotrli "pravnici" kteri budou ochotni se s tim zabyvat za nehoraznou sumu penez.

12594

23.4.2003 2:21

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Situace se vyresi sama za nejakych deset roku,az Ceska republika svym vstupem do evropskeho spolecenstvi dojde bodu ,kdy Nemci ,financne silni zkoupi kdejaky pozemek v Cechach,takze "Sudetsky problem" zanikne sam od sebe ,zaroven s existenci Ceske republiky ,jako takove a zlodeji a sejdiri se rozebehnou do sveta,kteri se jen vytenulovanim mezinarodniho formatu stanou svetobezniky a je jim jedno ,ze nespravnou politikou a "obchodem" znici to , za co nasi predchudci bojovali po staleti,takovym "obchodnikum-sejdirum" nic nerika usili legionaru o zachovani Ceskoslovenska.Jestli Ceske zeme maji zaniknout v globalistickem procesu,tak mozna bylo lepsi zustat v socialistickem Ceskoslovensku a nebo jeste dal zpet ,zustat v "podruci" Rakouska -Uherska,kdyz uz jsme vse projeli v bitve u Lipan.

12600

23.4.2003 13:48

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 12600

Osobne pochybujem, že by sa Nemecký štát usiloval o skupovanie pôdy Českého štátu. Ale prečo brániť fyzickým osobám kúpiť si kus zeme v inej krajine? Čo je na tom zlé? Okrem toho si nemyslím, že váš národ je tak slabý, aby zanikol len kvôli vstupu do EU.

12624

23.4.2003 6:53

Narok na reparace - "for choosen only"

albert 209.?.?.?

Zid Jan Korbel, otec Madly Korbel-Spiegel-Albrightove (ktera o tom ze je zidovka se dozvedela nahodou az v 90-tych letech), "znarodnil" pred emigraci sve rodiny do USA sbirku obrazu z bytu rakouske rodiny, v jejichz prazskem luxusnim byte v povalecnych letech zili. Korbel byl tak setrny, ze ve zdi nenechal ani hrebiky, na nichz obrazy (v hodnote nekolika milionu $) visely ...

Nazi-Stolen Art Returned to Owner's Heirs
Thu Apr 17, 7:12 PM ET

By NADIA RYBAROVA, Associated Press Writer

PRAGUE, Czech Republic - Authorities are returning 135 art works by European masters to the heirs of a Czech Jew whose collection was stolen by the Nazis, a museum said Thursday.



Arthur Feldmann was working as an attorney in Brno, 125 miles southeast of Prague, when he was arrested shortly after the 1939 Nazi invasion of what was then Czechoslovakia.


There is no record that he was charged with any crime. Documents from that time say he died in March 1941 from unspecified health damage he suffered during his six-week prison stay.


Feldmann had sold much of his collection of more than 700 drawings in 1933, including works attributed to Titian, Rubens and Rembrandt. But the rest of the collection was confiscated and the 135 drawings by Dutch, Italian and Germany artists were placed in the Moravian Gallery in Brno after the war.


On Thursday, a spokeswoman for the Moravian Gallery said the museum turned over the drawings last month to Anne Webber of the London-based Commission for Looted Art in Europe.


The commission is awaiting a license to export the works, still in the Czech Republic, to heirs in Israel who wish to remain anonymous, said the spokeswoman, Andrea Polackova.


Feldmann's wife was sent to the Theresienstadt concentration camp in January 1942 and later perished at the Auschwitz death camp. But his two sons managed to leave the country.


Feldmann's son claimed the drawings in 1960, but his claim was rejected by the former Communist regime for unspecified reasons.


A new claim by Feldmann's grandson in 1995 was turned down because legislation at that time allowed only restitution of property confiscated after the 1948 Communist takeover. A new law, passed in 2000, allows for art stolen by the Nazis to be claimed by the original owners or their heirs.


Polackova said that the gallery hopes to purchase the collection's five most valuable drawings — works by Hans von Aachen, Anton Kern, Alessandro Casolani, Monalto and Johann Christoph Schuerer worth some $166,600.


"There are some indications they may be willing to sell," Polackova said.


Webber could not be reached in her London office on Thursday but culture ministry official Pavel Jirasek said that it appeared the "negotiations will end successfully."


"We already got from Mrs. Webber a request for the export permit, and these five drawings are not included in it," he said.


Last year, the Commission for Looted Art in Europe made a claim for four drawings, also believed to be part of Feldmann's collection, displayedKráceno (Editor)

12608

23.4.2003 9:32

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

kavol 195.?.?.?

ehm, takový dotaz - už nám Německo zaplatilo válečné reparace a odškodnilo totálně nasazené? [zmaten]
nebylo by snad vhodnější postupovat dle chronologie, čili vyrovnat jeden účet a pak se zabývat dalšími (třeba bychom se tak dostali i do toho roku 1968 [velký smích] )?

12610

23.4.2003 16:16

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 12610

Ano napriklad telefonni ustredna P51 z nichz posledni byla odstavena az tusim pred tremi roky a v CSSR jich fungovalo tisice je soucast odskodneni.

12636

23.4.2003 20:03

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Petr 212.?.?.?

Reakce na 12636

>Ano napriklad telefonni ustredna P51 z nichz posledni byla
>odstavena az tusim pred tremi roky a v CSSR jich fungovalo tisice
>je soucast odskodneni.

Ty jsi ale vůl!!!!!!

12653

24.4.2003 9:21

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 12653

proc proboha?
Aha asi jsem napsal neco co neni tvuj slepici mozek schopen prelouskat a tak jsem vul....

12714

23.4.2003 12:20

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Zdenek Macura zdenek (tečka) macura (zavináč) email (tečka) cz 192.?.?.?

Koukam, ze pribyvaji clanky, snazite se a to je fajn [smích]
Je urcite pravda ze zhlediska vyssiho pricipu mravniho nebylo uplne spravedlive vyhnat ty nemce, ale tak dopadla valka a tak rozhodly mocnosti. Stejne tak nebylo spravedlive, kdyz nasi lide umirali v koncetracich a za to se nikdo nedoplati, Takze pokud chteji Sudetsti nemci neco zpet at nejprve usiluji o zaplaceni skod co se staly cechum. Myslim, ze by se jim to nevyplatilo.
A tak tu vidim jedine reseni: Museji se s tim smirit a brat to tak jak to je a poucit se z toho. Proste majetek jim nikdo nevrati, jako se nevrati lide z koncetraku.
V jejich pozici bych se citil trapne vubec neco chtit, kdyz vim, ze muj narod zpusobil tolik skod. To ze vubec neco chteji ukazuje na to, ze jeste z nich ta drzost a troufalost nevyprchala a tim spis bych jim nic nedal.

12617

23.4.2003 13:05

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Kamila 80.?.?.?

Sudetští Němci byli odškodněni německou vládou (západní) po odsunu. Mnozí říští Němci jim to měli za zlé. Měli totiž daleko lepší start, než Němci z Říše. Je proto nevhodné požadaovat další odškodnění. Pokud odškodnění, tak českým Němcům, kteří tu museli po válce zůstat.
Představa, že by restituce se měly odvíjet od roku 1938 je směšná. To byly většinou židovské byty, které za války v Čechách zabrali Němci. Krapet celé zrůdné, nemyslíte?

12622

23.4.2003 13:08

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Spiteful Evilman evilmans (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Jakožto přímý potomek odsunutých Sudetských Němců říkám - nechte už kurva historii být. Nechci po Českém státu ani korunu. Tato záležitost je pro mne, ale myslím i pro mnoho jiných Sudetských Němců UZAVŘENÁ!!!! Proč proboha neustálým rozrýpáváním tohoto problému vyvoláváte v Češích nenávist vůči Němcům. Je to prasárna, tak to pochopte!!!

Po Českém státu bych nejraději chtěl odškodnění za ukradený majetek, ale mým českým předkům, na základě zasraně trestuhodného rozhodnutí páně Beneše, když nám postrkován komunisty a socany "znárodnil" majetek v hodnotě odhaduji tak 1 - 1,5 mld. v dnešních cenách. Kdejakej kretén, kterej hlasoval pro komanče a kterýmu titéž komančové sebrali po 48 trafiku ji dostal zpět, ale skutečné hodnoty dostali zpět jen někteří. Kdysi mi tuto připomínku vysvětloval sám dnešní prezident Klaus: "restituční zákon se správně jmenuje Zákon na zmírnění některých majetkových křivd."
Podtrhuji slovo některých a slovo zmírnění.

Pok se nedivte, že používám přezdívku Spiteful Evilman.

Spiteful Evilman

12623

23.4.2003 14:09

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Redukovat nevrazivost etnik ceskeho a nemeckeho v cechach na odsun v roce 1945 je naprosto scestne a ahistoricke, vytrzene z kontextu.

Pokud jde o Nemce samotne, pri volbach roku 1938 volilo Henleinovu stranu cca 98% veskere nemecke populace v Ceskoslovensku, pri odtrzeni Sudet vetsina z nich napomahala nasilnemu vyhaneni Cechosovaku, za valky se nechovali jako obcane CSR ale jako obcane rise, slouzili v nemeckem Wermachtu, kde se podileli na Hitlerovych dobyvacnych planech. Zadat po tom vsem odskodneni, zvlaste kdyz
Nemecko samotne neodskodnilo nijak ani napadene zeme stredni a vychodni Evropy, ani se nema k odskodneni totalne nasazenych, je slusne receno drzost.

O odsunu Nemcu z osvobozenych zemi, vcetne Ceskoslovenska, bylo rozhodnuto v Postupimi a pozdeji velmocemi, mimochodem v pripade Polska slo o ne tri, ale osm milionu lidi a cast uzemi. Odsun samotny hodnotit pohledem lidi relativne spokojenych, bez zkusenosti lidi stizenych okupaci je smesne, ostatne na tehdejsi pomery byl proveden relatvne sporadane (kuprikladu pri srovnani s udalostmi z Kralovce), ceska strana ostatne za jeho provedeni sklidila mezinarodni uznani. Z odsunu byli vyjmuti obcane, kteri se svym jednanim neprovinili proti CSR. Bylo to vice nez 50 000 lidi. Nemecko se pozdeji mezinarodni dohodou vzdalo veskerych eventuelnich naroku i jejich vznaseni!!! Proc tedy spolkova vlada v tomto smyslu nevystoupi? Proc je tercem stiznosti a naroku stale Ceska Republika navzdory mezinarodnim dohodam i faktickemu stavu?

Odpoved je celkem prosta: prave CR by se mela stat precedentem pro dalsi podobne kauzy, navic medialne silna skupina neuspesneho kandidata na prezidentsky post se jen trese na to, aby se omluvila nekomu dalsimu a ukazala to "spravne moralni hledisko" politicke korektnosti.

12627

23.4.2003 15:05

Bublina

Atom 147.?.?.?

Válkou utrpěli všichni, až na několik bezohledných vychcánků. Dohadováním, kdo utrpěl víc a kdo míň, že ten měl větší zásluhy a támhle ten prý kolaboroval, se nikam nedostaneme. Žádný majetek nenahradí zničené životy a ztracené mládí. Jen se zbytečně probudí staré vášně a nenávisti.

Myslím, že celý tenhle "problém" úmyslně vyrábí několik právníků a politiků, kteří se na tom snaží vydělat. Vůbec jim nejde o spravedlnost, nebo solidaritu. Chtějí získat pro sebe moc a poslední peníze z lidí, kteří se snaží na smutnou historii zapomenout. Nenechte se oblbnout. Právě takoví tu válku (a ostatně většinu válek) vyvolali.

12633

23.4.2003 16:22

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Jan Rys vts (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Ja bych s odskodnenim nedelal takovy humbuk jedna se pouze o nastaveni podminek. Napriklad na strankach http://nemci.euweb.cz/ , ktere jsou mimo jine urceny pro obcany Ceske republiky s nemeckymi koreny touzicich po ziskani obcanstvi SRN je jedna moznost jak toto ziskat temer automaticky. Tou moznosti je doklad , ze Vas predek slouzil v ozbrojenych silach treti rise(WH,SS,atp.) Znamena to ,ale ze zaroven jako obcan CSR(do 1938)byt nemecke narodnosti slouzil v cizi armade a on a jeho potomci tedy nemaji narok na odskodneni. Jednoduche a efektivni reseni. Co myslite?

12637

23.4.2003 18:49

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

bedrich B (tečka) Dizka (zavináč) freenet (tečka) de 217.?.?.?

Ano, zadat odskodneni; ale i od Francouzu, kdyz Napoleon tahl pres Cechy a pachal skody nebo i od Svedu. Dejte si ale pozor, abyste neplatili za skody, ktere zpusobyli Zizkovy hordy v Bavorsku.
At zije cesky Svejk

12648

24.4.2003 0:06

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12648

ano, spravne, ja jsem napriklad zjistil, ze nase rodina ma rodokmen uz v prvobytne pospolne a dodnes jsme nebyli spolecnosti odskodneni za zabiti mamuta v nasi zahrade. problem je v tom, ze nemuzeme najit presne zemi ve ktere muj prapredek tohoto tvora ztratil.
dovedete si predstavit, az tu zemi najdu, jake to budou uroky!!!!
stefan

12670

24.4.2003 2:47

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

zdenek matousek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 12648

>Ano, zadat odskodneni; ale i od Francouzu, kdyz Napoleon tahl
>pres Cechy a pachal skody nebo i od Svedu. Dejte si ale pozor,
>abyste neplatili za skody, ktere zpusobyli Zizkovy hordy v
>Bavorsku.

>At zije cesky Svejk

A ja trvam na tom, aby se Rekum vratila Anatolie a Carihrad, a Araby vyhnat od Pyramid. A obe Ameriky(sev. i jizni) vratit zase
indianum." Valka s turkem musi bejt, lidi se budou bit tak dlouho,az
zustane krava s fukarem, a ti zalozi nove potomstvo." Na zdar !

12684

24.4.2003 11:49

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12684

Slobodu Kanánu!

12717

24.4.2003 4:12

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Daily Express Friday, March 24, 1933


Judea declares war on Germany
Jews of All The World Unite in Action



BOYCOTT OF GERMAN GOODS


MASS DEMONSTRATIONS IN MANY DISTRICTS



DRAMATIC ACTION



"Daily Express" Special Political Correspondent.
ALL Israel is uniting in wrath against the Nazi onslaught on the Jews in Germany.

Adolf Hitler, swept into power by an appeal to elemental patriotism, is making history of a kind he least expected. Thinking to unite only the German nation to race consciousness he has roused the whole Jewish people to a national renaissance.

The appearance of the Swastika symbol of a new Germany has called forth the Lion of Judah, the old battle symbol of Jewish defiance.

Fourteen million Jews dispersed throughout the world have banded together as one man to declare war on the German persecutors of their co-religionists. Sectional differences and antagonisms have been submerged in one common aim - to stand by the 600,000 Jews of Germany who are terrorised by Hitlerist anti-Semitism, and to compel Fascist Germany to end its campaign of violence and suppression directed against its Jewish minority.

World Jewry has made up its mind not to rest quiescent in face of this revival of medieval Jew-baiting.

Germany may be called on to pay a heavy price for Hitler's antagonism to the Jews. She is faced with an International boycott in commerce, finance, and ministry. She may find herself in spiritual and cultural isolation, recoiling before the burning crusade that Jews of all lands are launching in defence of their afflicted brethren.

The Jewish merchant prince is leaving his counting-house, the banker his board-room, the shopkeeper his store, and the pedlar his humble barrow a holy war to combat the Hitlerist enemies of the Jew.



CONCERTED ACTION
Plans for concerted Jewish action are being matured in Europe and America to strike back in reprisal at Hitlerist Germany.

In London, New York, Paris, and Warsaw, Jewish merchants are uniting for a commercial crusade against Germany

Resolutions are being taken throughout the Jewish business world to seve trade relations with Germany.

Large numbers of merchants in London have resolved to stop buying German goods, even at the cost of suffering heavy loss.

Similar action is being taken throughout the United States. Mass meetings in New York and other American cities attended by hundreds of thousands of indignant Jews, have called for a wholesale boycott of German goods. In Poland the trade embargo on Germany is already in operation. In France a proposed ban on German imports is being widely canvassed in Jewish circles.

A concerted world boycott by Jewish buyers is likely to involve grave damage to the German export trade. Jewish merchants all over the world are large buyers of German manufactured goods, chiefly cotton goods, silks, toys, electrical fittings, and furniture.

A meeting of the Jewish textile trade in London has been called for Monday to consider the situation and to determine what steps should be taken in Kráceno (Editor)

12695

24.4.2003 4:25

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Neni nad to ,vyvolat valku proti Nemecku a potom si nechat zaplatit komenzaci.Nejzajimavejsi je ,ze tento dokument je stale pod zamkem ,aby se svet neskazil spatnou predstavou o utrpeni zidu,ale mnozi z nich zejmena NatureiKarta sami priznavaji ,ze jim to zionisticti zide zaridili,nebot byli i spolupracovnici nacistu,nezapomente ,ze zionisticka -israelska vlajka byla jedina ze zahranici,jak neexistujiciho statu povolen aHitlerem ve vyveseni na verejnosti a mimo jine existuje nacisticke vyznamenani .jez se udelovalo zionistum za dobrou praci ve stehovani se do Palestiny,pro kterou Nemecko skolilo zidy-zionisty v praci v zemedelstvi,coz se dnes ovsem nechce nikomu z taky zvanych historiku uverejnovat,ale ctenar se muze sam presvedcit na lince "zide proti zionismu" a precist si projev rabbina Goldberga
http://www.jewagainstzionism.com/
Zde se najde clanek pojednavajici o vyvolani valky -1933- ,kdy Evropa spala a o zadne valce jeste nevedela ,valka se zacina ucit ,az od roku 1939,nebot historici zcela ignoruji podstatu vyvolani valky a projev zidovskeho filosofa-"Frankau" k Anglicanum ,ze valka ,kterou zaridi zionisticti zide bude prinosem v jejich problemu s nezamestnanosti,tak ,jak dnes Amerika resi sve domaci potize valkou.

12699

24.4.2003 23:22

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

jo, a ja bych chtel odskodneni za to, ze jsem se kvuli ruskeho zidobolsevizmu narodil v csr, ze ktere jsem pak byl neprimo vystvan
a musel jsem pak odloucen trpet a psychicky stradat na zapadni polokouli.
take by se melo pozadovat odskodneni za povalecne rozdeleni evropy,
za okupaci rusu v 68, a.......................
ale mam-li hovorit k veci, pak souhlasim, ze nemci by meli byt za to, jak s nimi soudruzi "nalozili", odskodneni!!!! ne nemecko, ale, jednotlive rodiny, ktere byli okradeny a vyhnany, i oni tu meli svuj domov, i presto, ze byli nemci a ne vsichni byli o wermachtu, udavaci anebo konfidenti!!!!!!
stefan

12757

Příspěvků: 24

22.04. 18:03 Graham Murt  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
22.04. 18:28 picasso  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
05.05. 12:02 Kyslik  ale,ale...Picaso!..nastupil tu nejaky Picaso!
23.04. 00:23 Paul  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 02:21 Robert Nohejl  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 13:48 Graham Murt  RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 06:53 albert  Narok na reparace - "for choosen only"
23.04. 09:32 kavol  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 16:16 Jan Rys  RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 20:03 Petr  RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit
24.04. 09:21 Jan Rys  RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 12:20 Zdenek Macura  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 13:05 Kamila  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 13:08 Spiteful Evilman  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 14:09 Vasek  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 15:05 Atom  Bublina
23.04. 16:22 Jan Rys  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
23.04. 18:49 bedrich  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
24.04. 00:06 stefan  RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit
24.04. 02:47 zdenek matousek  RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit
24.04. 11:49 Graham Murt  RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit
24.04. 04:12 Robert Nohejl  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
24.04. 04:25 Robert Nohejl  Sudetský problém budeme muset jednou řešit
24.04. 23:22 stefan  Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 1

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,67 Kč
Euro
26,99 Kč
Libra
30,75 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
15,63 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,76 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,91 Kč
100 rublů
33,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 529,01 Kč
1 unce stříbra
376,69 Kč
Bitcoin
177 211,60 Kč

Poslední aktualizace: 10.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 042