Diskuze k článku

Akce D.O.S.T. nezuří, nesoudí, nesouhlasí

Příspěvků 104

25.8.2013 2:37

Nechapu

Davidos 94.?.?.?

Driv jsem na tenhle server docela casto chodil, nicmene snaha podobnych clanku s utoky na homosexualy mne docela odrazuje. Pokud vim, tak historie gay pride se zaklada na zaklade toho, ze byli homosexualove napadani, utlacovani, sikanovani a tak se jednoho dne postavili na odpor, je to pripominka Stonewallskych nepokoju.

Sami se tu ohanite, jak je svet nespravedlivy a jak by mel byt ke vsem fer, ale pak se tu uchylujete k takovym hloupym sdruzenim jako je D.O.S.T., ktera prirovnama homosexualy k fasistum.

Podobnych pochodu je po celym svete nespocitane, schazeji se ruzni lide (priznivci ultra pravice, levice, radikove, den kacelarskych krys a podobne). Tvrzeni, ze heteroseuxalove nic takoveho nemaji neni pravda, protoze Love Parade je akci podobnou Gay Pride a navic, brani nekdo nekomu si usporadat vlastni jakykoli pruvod? Chcete svobodu, ale druhym ji chcete brat... [zahanbení]

294839

25.8.2013 5:24

chapu

Sadovnik 75.?.?.?

Reakce na 294839

Nikdo tu neutoci na gaye ale upozornuje se tu na to jak homosexualni propaganda prerusta v neco vetsiho nez by melo byt. [vyplazený jazyk]
Nechci aby se deti koukali na to jak si dva pani ve slipkach navzajem vyznavaj lasku. [překvapení]
Myslim ze je spolecnosti predhazovano neco co vubec nepotrebuje. [cool]

294842

25.8.2013 7:00

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 294842

a proč by se na to děti nesměly koukat, když se dívají na časopisy plné nahých žen, poslouchají machistické vtipy, kde žena je jen předmět,nebo je jím stařec, slyší stále o tom, jak staří nás vysávají. sledují sex nebo jeho náznak i v reklamách, dívají se na filmy, kde muž a žena, z nichž žádného by se nedotkl ani tyčí provozují realistický náznak sexu......... čím jsou dva muži vyznávající si lásku ak odpuzující? [zmaten]

294845

25.8.2013 9:12

RE: chapu

gaga 88.?.?.?

Reakce na 294845

třeba proto že je mezi nimi nejvíc pedofilů. Jsou to sado-masochisti, to podle toho kdo dělá holku a kdo kluka. A lesbi jsou v tom ještě horší. V německých koncentrácich jak se říká že ženský byli nejhorší, tak to byli lesby. Dále je to nemoc (2/3 se vyléčí), kterou zrušily sami buzny v roce 1971. A v neposlední řadě homosexualitu spůsobuje očkování, stejně jako různé alergie, cukrovku, autismus a růzá poškození mozku mezi nimi a ta homosexualita.
Šokující statistika o tom, jak trpí děti v homosexuálních párech
Podľa výskumu započatého doktorom sociológie Markom Regnerusom univerzity v Austine, z 3 000 dospelých opýtaných, deti vychovávané[smích]
1. a) homosexuálmi v 25 % mali alebo majú pohlavné choroby
b) v normálnych rodinách 8 %
2. a) kladný vzťah k manželskej nevere 40 %
b) 13 %
3. a) 24 % dospelých detí v nedávnej minulostu plánovalo samovraždu
b) 5%
4. a) nútení k sexu matkou lesbičkou - 31 %, otcom homosexuálom 25 %
b) 8 %
5. a) v prípade matky lesbičky 28 % nezamestnaných
b) 8 %
6. a) ich rodina v minulosti dostávala štátnu podporu, ak matka bola lesbička 69 %, otec homosexuál 57 %
b) 17 %
7. a) v súčasnosti v prípade zo štátnej podpory žije v prípade matky lesbičky 38 %
b) 10 %
8. a) prácu na plný úväzok v prípade matky lesbičky 26 %, v prípade otca homosexuála 34 %
b) polovica
9. a) plne normálnej heterosexuálnej 60- 70 %
b) vyše 90 %
Záver: Neprirodzená pohlavná orientácia škodí spoločnosti nielen značne zvýšenou chorobnosťou, ale aj inými hospodárskymi škodami. Ak táto neprirodzensť sa podporí možnosťou adopcie detí, škody budú výrazne narastať.

294857

25.8.2013 9:33

RE: chapu

Davidos 46.?.?.?

Reakce na 294857

[chechtot] takovy blabol uz jsem dlouho necetl. Uz jenom proto, ze jen v Ceske republice konci vice nez polovina manzelstvi do 5 let. Osobne neznam moc lidi v okoli, kteri by nemeli rozvedeny rodice (skola, prace)rekl bych, ze vice nez 80% mych vrstevniku, kolegu, spoluzaku ma rozvedene rodice.

294862

25.8.2013 10:45

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 294862

Jenže i děti z rozvedených manželství mají stále svou vlastní matku a většinou také babičky. Mají stále fungující ochranu a lásku, na rozdíl od odporné výchovy homosexuálů a pedofilů. Právě u osamělých matek by měl pomáhat stát svým sociálním programem.

Programy výchovy dětí dle UNICEF ve spojení s juvenilní justicí a sociálními programy, jsou sodomické, bezbranné děti jsou vystaveny nelidskému psychickému a mnohdy i fyzickému utrpení. Je to v mnoha případech doslova satanické mrzačení dětí. Pokud nebudou tyto programy zastaveny, světová společnost bude takto zákěřně rozdělena na dva nesmiřitelné tábory. Konzervativní ruský podporující tradiční rodinu a sodomický atlantický. Jaké budou konce tohoto vývoje nechť každý posoudí sám.

294874

25.8.2013 11:08

RE: chapu

Davidos 46.?.?.?

Reakce na 294874

A on ty deti tem matkam a babickam snad nekdo bere? Bere je snad nekdo nejakym normalnim rodinam?

U nas mame preplnene detske domovy, kde pak deti konci ve vetsine pripadu bez budoucnosti na ulici jako fetaci, v drtive vetsine pripadu nemaji sanci na nejake normalni uplatneni. Nemluve o tom, ze bylo jiz nekolik desitek pripadu kde byly deti zneuzivany primo v detskych domovech, casto znasilnovany.

Pokud by se heterosexualove o ty deti starali a byli tak vzornym prikladem pro spoelcnost, tak bychom ty detske domovy ani nepotrebovali. Tady je rec o detech, ktere jsou jiz starsi, travi v detskych domovech delsi cas a nikdo jej nechce adoptovat. Nechapu proc by jej nemohli tedy adoptovat homosexualvoe a o dite se starat.

Zadna tradicni rodina uz neexistuje a jeji podporu uz vubec ne a uz davno nefunguje.

294877

25.8.2013 16:42

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 294877

Nemáte přehled a neznáte souvislosti. Děti jsou odebírány i spořádaným rodinám. Kupř.: Finske matky prosía,aby sa ich zastalo Rusko

Skupina finských občianok napísala otvorený list úradom RF s prosbou, aby zažalovali Fínsko kvoli systematickému porušeniu práv rodičov a ich detí v krajine. Zdroj:

http://leva-net.webnode.cz/products/finske-matky-prosia-aby-sa-ic..

Máme se na co těšit! Šokujúca pravda o novej stratégii vlády k úchylnej výchove detí -cituji:

Do pozornosti se nám dostal otvorený list Matice slovenskej ministrovi zahraničia k prípravovanej "Stratégia ochrany a podpory ludských práv v Slovenskej republike.".

Existuje totiž silné podezrenie,že do tohoto dokumentu sa budú zapracované rozné morálne zvrátenosti, ktoré sú dnes na západe označované za moderné trendy vo výchove dieťata.

Ide napríklad o toleranciu incestov (Nórsko),pedofílie (Holandsko),výchova k homosexualite už od prvého stupňa základných škol ba dokonca niekde aj škólok (Švédsko) a mnohé iné nechutné veci.

Preto sme sa rozhodli tento otvorený list uverejnit aj na našej stránke. Po novenbri 1989 sme zo západu prebrali vačšinou samá negativa v podobe nezamestnanosti či drogové závislosti. Dúfáme, že tieto posledné úchylky západu sa k nám aj napriek ich silnému lobbingu nedostanú.

Treba však konať,inak nám to naservírujú, že sa ani nenazdáme...

294892

25.8.2013 21:41

RE: chapu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294892

Tady v tomto videu je ukázáno, jakouže sexuální výchovu mají už pro naše děti nachystánu. A kdo ji vlastně "upekl" - já to sem klidně budu postovat znova a znova, opakování je matka moudrosti, a zejména pro nově příchozí, kteří evidentně nevědí, která bije. Já to znova vidět nemusím, jsem po jídle a ráda bych, aby zůstalo tam, kde je.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...

294910

25.8.2013 23:50

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 294910

a dobře děláte, že opakujete. Toto vídeo dokládá, jaké zločiny na dětech páchají narušení jedinci, skrývající se za vědecký výzkum. Je to příšerné, zvrhlé a nelidské. Pokud chce lidská civilizace přežít, musí ubránit zdravý vývoj nastupujících generací.

294913

26.8.2013 0:27

RE: chapu

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 294910

Je to HOROR a v kombinaci s Juve.Just.naprosto představitelné,co to může přinést....a v pozadí skoro každého takového svinstva import z USA a sponzoring Rockefeller,Soros & Comp.....

Jediný,kdo to zvládá je Putin,proto do něj pořát tak klovou...

Slavný biolog Lysenko byl proti tomuhle vědeckému pedofilovi Kinsleymu naprostý břídil a potrhlý,neškodný patla.Ale tohle je učiněný ďábel,ničící životy dětem pedofilním násilím i po své smrti.Proto se ptám:
"Kde jsou ale ti všichni naši věhlasní sexuologové a pediatři a dětští psychologové,že si takovou zhovadilost bez meknutí nechají vnucovat ??!!"

294915

26.8.2013 9:24

RE: chapu

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 294910

Ten film je účelová manipulace, míchá dohromady nesouvisející věci.

Děti od deseti let výše se již zajímají o svoji sexualitu a potřebují vysvětlení. Pokud ho nedokáže zajistit rodina je dobře když to udělá škola.

V době internetu a stránek s libovolný sexistickým obsahem je dětinské si myslet, že vychováváte azurově čistou nedotčenou bytost, která v 18-ti letech se Vás přijde zeptat na platonický vztah s opačným pohlavím.

Ten film se zaštiťuje středověkou křesťanskou morálkou, která vede k úpadku jedince a falešným představám.

Múžeme se ptát JAK je to dobře a správně, ale ještě horší je nedělat NIC.

Homosexualita je v lidské společnosti přítomná od věků. To, že by si to ti lidé měli nechat v soukromí a ne tuto abnormalitu glorifikovat je JISTÉ.

294930

26.8.2013 9:48

RE: chapu

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 294930

Nejspíš jste nesledoval film pozorně... [oči v sloup]

294932

26.8.2013 11:28

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 294930

Míchá dohromady nesouvisející věci? Jaké například? Chtělo by to rozvést...
Dle mého ten film je úplně v pořádku a to, že se tam mluví o "křesťanských hodnotách" v tomto případě neznamená, že je "křesťansky manipulativní".
Ve vašem případě jde o nepochopení. Nikdo neusiluje o "nedotčenou bytost" ani o falešné předstírání, že sexualita neexistuje (nebo homosexualita) - nebo dokonce "staré křesťanské", že sexualita "je hřích".
Samozřejmě, že děti, pokud se začnou zajímat, potřebují vysvětlení. Jenže - jde o "míru dávkování" . To je základ, jak nenadělat víc škody jak užitku. Ty vámi uváděné netové stránky jsou důsledkem takové "výchovy" = představa, že na takto prezentovaném sexu stojí svět či osobní člověčí štěstí, které je mým "právem", takže si ho můžu vzít od koho chci a kdykoliv chci. Co platné, když budete vědět vše o sexu, ale vůbec nic o fungování rodiny a partnerských vztahů, o výchově dítěte?
Předčasná nebo nesprávně dávkovaná sexualita vede k deformaci jedince. A to je také cílem ve filmu uváděné "metody výchovy" .
Jestliže máte pochybnosti, podívejte se kolem. A začněte u začátku minulého století, kdy se začal "zmáhat" feminismus. Tzv. "sexuální revoluce" 70-tých let je dalším "velkým pokračováním" dlouhodobého plánu směrování lidí ke konzumu (a sexu, protože takto prezentovaný sex je také jen konzumem).
A ještě k homosexualitě (vlastně sodomii - máme více úchylek). Není přirozená, ač se vám jeví, že je "přítomná od věků". Jde o degeneraci, která může být sice politováníhodná, ovšem nelze ji stavět na roveň "lidské přirozenosti" . Mluvím teď o homosexualitě skutečné - ne té umělé, kdy je lidem jedno, s kým provozují sex - hlavně, že "provozují" (tj. konzumují) .
Laicky bych homosexualitu nazvala jako snahu přírody o vyřazení určitého genofondu "z oběhu" .

294937

26.8.2013 12:03

RE: chapu

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 294937

Tak některé pikanterie

- min 3.13 NIKDY nikdo z těch lidí skutečně nepožadoval legalizaci pohlavního styku s dětmi. V pozadí vidíme učitelku jak ukazuje chlapci a dívce stejného věku prvotní tělesný kontakt.

- min. 3.43 -právo dítěte (bez určení věku - dítě je totiž do 18-ti let [smích] na pohlavní uspokojení svých sexuálních potřeb. ( podbarvené miminkem ve věku jednoho roku)

- min. 09.29 Masturbace, především u chlapců ale i u děvčat (se zde uvádí) jako normální a (snad) dokonce i potřebná.

můj kom. ANO - zcela jednoznačně - poznat svoje tělo včetně funkcí, které nelze potlačit je NUTNÉ.

Těch tímto způsobem "postavených" faktů je tam více, nemá smysl je rozebírat jednotlivě.
Jsou to manipulace hodné španělské inkvizice.

Teď k Vašim úvahám :
- Předčasná nebo nesprávně dávkovaná sexualita vede k deformaci jedince.
ANO jednoznačně obojí je špatně, tabuizace sexu i jeho znevážení.

- Co platné, když budete vědět vše o sexu, ale vůbec nic o fungování rodiny a partnerských vztahů, o výchově dítěte?
ANO tyto informace by dítě mělo PŘEDEVŠÍM prožít a ne si o nich číst v knížkách, jako o pohádce. Ale víme, že klasická rodina především v průběhu posledních sta let přestala fungovat.

- Laicky bych homosexualitu nazvala jako snahu přírody o vyřazení určitého genofondu "z oběhu" .
ANO vidím to stejně a je to dobře.

294938

26.8.2013 16:37

RE: chapu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294938

A co ta skripta, která tam předvádějí, ta jsou podle vás v pořádku? Že mají děti v rámci předškolní výchovy řešit masturbační techniky a předvádět orgastické vzdechy? (Mimo jiné)
Je to cca dva roky, co byl skandál okolo sexuální výchovy pubescentů na jedné ZDŠ - učitel chtěl po dorostenkách, aby si před ním jakože "povídaly" o tom, co a kde jim dělá dobře. DO DETAILŮ. Aby se jakože nebály popisovat svá intimní místa atd.
K čemu jsou výše uvedené věci dobré? Vždyť to je normální sexuální stimulace na veřejnosti! Je mi úplně jedno, jakými eufemismy si to dotyční úchylní pedagogové pojmenují, pro mě za mě, ať si tomu říkají třeba sexuální výchova. Já mám jasno. Kdyby kdokoli dospělý požadoval po mém dítěti něco podobného, tak socky-nesocky, posudky-neposudky, půjdu mu osobně rozbít palici cihlou. Přinejmenším.
BTW - k černoprdelníkům mám averzi. Ale já na rozdíl od naší politické galerky se mýlit nechci ani s Putinem ani s Bushem. Když někdo pojmenuje problém problémem, nebudu tvrdit, že o nic nejde, jen proto, že dotyčný není "z mého oddílu".

294950

26.8.2013 18:15

RE: chapu

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 294950

JJ, zrovna pročítám již zde zmiňovaný dokument "Ztraceni v ghettu" od T. Dalrymple , jsou v něm výborné potřehy a popisy událostí, které souvisí s tímto tématem, vřele doporučuji k přečtení.

294959

26.8.2013 18:39

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 294938

To co jste napsal jsou všeobecné znalosti. Uniklo vám, že vědecký pedofil Kinsley se dopustil nejtěžších zločinů proti bezbranným a důvěřivým dětem a tímto jedem své "takzvané vědy" ,ovlivnil záporně také celou řadu dospělých lidských bytostí. V podstatě je to zločinec.

294961

26.8.2013 18:49

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 294938

Díky, že jste nějaké příklady uvedl a je tak jasnější, co vám nesedí.
Viděl jste ten film celý? Nevím... ale přijde mi, že jste se nechal odradit hned na začátku. Dávají tam totiž odpověď na to, s čím polemizujete.
Z mého pohledu příklady manipulativní nejsou, protože se skutečně jedná o "sexuální život" dítěte od prvních týdnů. Ten pán, jehož "teorie" byla předlohou pro učební manuály, dělal své pokusy i na miminech. "Výzkum" byl před mnoha lety financován Rockefellerovou nadací a už to svědčí o "čistotě záměrů". Kinsey je velmi pochybnou postavou sám o sobě a katastrofou je, že než byla dovolena seriózní polemika, infikovány jeho svinstvem byly všechny university (velkým obdivovatelem je i sexuolog Plzák či Uzel). Kinsey je také nepřímo původcem tzv. "sexuální revoluce". Dejte si to dohromady... včetně toho, co píšete sám - a to - "klasická rodina především v průběhu posledních sta let přestala fungovat". To sama od sebe? Čímpak že se to asi stalo?
Kinsey měl v otázce "práva na sexuální život" skutečně na mysli děti od nejútlejšího věku. K dokumentu, o kterém tu polemizujeme, patří ještě jeden - ten druhý na stránce. Srozumitelně vysvětluje, o čem že ten slavný "výzkum" byl.
Takže z takovéto "dílny" pocházejí dnešní manuály k sexuální výuce dětí už od mateřských škol...
A úplně nejhorší z mého hlediska je, když píšete, že přeci "nikdo z těch lidí nechce legalizovat sex s dětmi". No... tím bych si nebyla tak jistá. Lepší vyjádření je "zatím nechce". Tohle je totiž "jen" snaha o legalizaci pedofilie - z mého hlediska nepřijatelné a to zvláště u pedagogů.

294962

27.8.2013 8:32

RE: chapu

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 294962

pro anonyma z 77-desátky , vzhledem k tomu, že do stejného pytle patří i Plzák a Uzel jsou to všichni zločinci a hotovo [smích]

citace ze života kinsley z wikipedie -
Při svých osvětových přednáškách i v soukromých rozhovorech však vyjadřoval přesvědčení, že společenské normy by měly být ve větším souladu se skutečným chováním lidí. V té době například byl v některých amerických státech trestný orálně-genitální styk. Hlásal toleranci pro různé formy sexuálního chování, od masturbace až po pedofilní kontakty
Pokud jste někdy provozoval orální sex ! nikdy to nikomu neříkejte - stal jste se právě trestancem [pláč]

K paní Lin : ANO pokud seriozně se tvářící osvětový dokument začne na své začátku používat podobné techniky je nutné se ptát z jakých důvodů - qui bono

ANO pan Kinsey BYL vědec byl pravděpodobně první kdo se tomuto tématu systematicky věnoval a výsledkem jeho práce byly přednášky a knihy -
V roce 1935 příspěl do fakultní diskusní skupiny na Indiana University přednáškou, která byla jeho prvním veřejným vystoupením k tématu. Zaútočil v ní na rozsáhlou obecnou neznalost anatomie i fyziologie sexuality a vyjádřil svoji tezi, že opožděné sňatky (pozdní sexuální zkušenosti) jsou psychicky škodlivé.
a také
Kinsey obdržel od Rockefellerovy nadace (Rockefeller Foundation) výzkumnou dotaci, která mu umožnila zkoumat lidské sexuální chování prostřednictvím rozhovorů s tisíci respondentů.
Všichni jistě víte JAK probíhá žádost o dotace z některé z nadací.

Skutečně, sexualita dětí je záležitost od nejranějšího věku, mám dvě děti , kluka a holku, a nestačím se divit, jistě to znáte také [oči v sloup]

Na dnešních int. stránkách najdete tolik druhů lidské sexuality, že je to podivuhodné. Budete ji zakazovat ? Svobodní lidé se mezi sebou dohodli na tom, že jim to líbí a VY budete SOUDIT ?

Jakýkoli (násilím, psychickým vydíráním) vynucený úkon jiného člověka je odsouzení hodný. Stejně tak sexuální styk s člověkem, který o to nestojí, není připravený, dostatečně zralý, .... je špatné. A MUSÍ se postihovat.

pokračování dále

295000

27.8.2013 8:34

RE: chapu

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 295000

Znovu se vrátím k některým tezím z novodobé Anglie. Tamní přistěhovalci z Indie a Pákistánu si s sebou přivezli také své domorodé zvyky. Aby na veřejnoti udrželi zdání slušné rodiny páchají tato dobra - citace z knihy Ztraceni v ghettu -
- vztahy mezi hinduistickými sikhy a indickými muslimy jsou obzvlášť napjaté a jen zřídka může rodinu postihnout větší katastrofa – v očích té které komunity –, než když se někdo z jejích členů zamiluje do příslušníka rodiny vyznávající to druhé náboženství. Pozemské emoce vyvolané takovým vztahem často končí násilím.
- Když jí bylo patnáct, opět odjela do Indie, tentokrát v doprovodu rodičů a šestnáctiletého chlapce, který byl až do té doby vychováván u nich doma jako její bratr. Jakmile dorazili do jedné vesnice v Gudžarátu, odkud její rodiče kdysi odešli, sdělili jí, že její „bratr“ je ve skutečnosti její bratranec a že si ho nazítří má vzít. Řekla, ţe to neudělá, a otec ji zmlátil dofialova. I po těch letech bylo vidět jizvy, které jí po výprasku zůstaly na tváři, a její obličej zůstal lehce asymetrický, neboť jí otec ještě přerazil lícní kost. Přesto trvala na svém, až otec začal vyhrožovat, že pokud ona nebude se sňatkem souhlasit, rozvede se s její matkou, čímž ji v pětačtyřiceti letech vypudí na ulici. Tato hrozba se neminula cílem.
Čtenáři, ona si ho vzala. Ani to však nestačilo: příbuzní chtěli ujištění, že jejich manželství došlo naplnění. Jelikož byl tento šťastný párek vychováván jako bratr a sestra, připadala jim konzumace manželství jako incest, avšak příbuzní nechtěli slyšet žádné ne a zamkli je na dva týdny do jednoho pokoje. Pod postel jim umístili magnetofon, aby se ujistili, že spravedlnosti bylo učiněno zadost. Když však odhalili, že mezi nimi pořád k ničemu nedochází, začali vyhrožovat násilím, a tak následoval šťastný konec a ona nakonec otěhotněla.

Tak takhle to tady chcete ?


Já tedy NE , ani náhodou.

295001

27.8.2013 9:38

RE: chapu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 295000

Ad orální sex - v některých státech USA je dodnes trestné zaujímat při sexu jinou polohu než misionářskou. Také je v některých státech trestný sex s prostitutkou.

Pozdní sňatky - co to je? Ještě před nedávnem byla žena, která nebyla ve dvaceti provdaná, považována za divnou. Pozdní sexuální zkušenosti jsou daleko méně psychicky škodlivé než naopak příliš brzké. Kinsey takto eufemisticky pouze lobboval za pedofilii, nic víc.

Taky mám děti, nejstarší má osmnáct, nejmladší tři. Budu ilustrovat na příkladu toho nejstaršího - stačilo mu vysvětlit, že co si dělá se svým pindíkem je jeho věc, avšak bylo by fajn, kdyby si to nechal do přísného soukromí. Jediné, co ho kdy narušilo, bylo domácí násilí a následné kroky JJ. Je těžké jej přesvědčit, že žít normální život není výrazem pokrytectví a servility vůči autoritám, které on zažil pouze jako šikanující. Sexuální problém nemá. Jen poruchu přizpůsobení v klinickém významu tohoto sousloví.

Nikdo tady nechce nic zakazovat kromě veřejných úchylných projevů, které mohou narušit ty nejmenší a díky svojí nařvanosti a neodbytnosti jim takto prezentovat zkreslený obraz.

Sexuální vztah dvou lidských bytostí by měl být v prvé řadě o blízkosti a intimitě. Tohleto se poněkud vytrácí a je nahrazováno nějakými nároky či právy. Otázkou je, kde je vlastně ta hranice, kdo všechno má práva, protože každé právo končí tam, kde začíná právo jiného. Oni se svobodní lidé totiž taky mohou dohodnout, že budou souložit u mě v obýváku, protože jim dvěma to tak vyhovuje. Sorry, ale toto nevyhovuje mně. Takže jim to zakážu.

295006

28.8.2013 5:03

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 295006

Oralni sex miluji. Ne kvuli pozitkum, ale manzelka je aspon chvili zticha, Jinak s Vama souhlasim. Take jsem svemu pubertakovi vysvetlil ze rudy krouzek je v poradku, ale hnedy je trapas, ale furt ho budu mit rad.Sexuální vztah dvou lidských bytostí by měl být v prvé řadě o blízkosti a intimitě , zatim stojim. Ovsem pokud jim milovani v obyvaku zakazete , pujdou nekde jinde a Vy stejne houby ovlivnite. Tak jim to prejte a zajdete si na nejakou dobrou veceri. Ja to tak delam, ale ta nase trouba toho vyuzije a obevi se za nama.

295061

29.8.2013 23:45

RE: chapu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 295061

To vysvětlování adolescentovi bylo už dávněji - někdy na začátku školní docházky. Teď je ještě venku docela teplo, takže bych řekla, že je OK. A právě mi došlo, proč furt chodí v té dekovce, i když je venku přes 20°. [velký smích] Vidíte, to mě nenapadlo. [zahanbení]
Se svým drahým si taky občas vyjedem na výlet, dokonce i nejmenší mládě berem s sebou, nemám o sexuální život svého synáčka strach. Horší to bude mít v zimě. [velký smích]

Což ovšem neznamená, že nerozbiju palici cihlou každému, kdo by chtěl mojí nejmenší housence ve školce vykládat nějaké úchylárny. [mrknutí jedním okem]

295234

30.8.2013 0:35

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 295234

Vy jste krkavci matka. Syna vyhanet ven. To ten muj ma mnohem lepsi zivot. S manzekou delame dvacet dnu a sedum volno a daleko od bydliste. Sen pubertaka. Ale na druhe je zodpovedny a bohuzel uprimny. Tu cihlu schvaluji.

295236

27.8.2013 11:09

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 295000

Začnu od konce a snad nebuduj příliš nudit.
Úrovní zralosti člověka je několik. Někdo se celý život nedostane ze zvířecí úrovně, takže sex (a jiné návykovky jako alkohol, drogy...), jídlo a televize jsou pro něj naplněním života. Jiný už se dopracuje k biorobotovi, kde získá navíc návyk k práci a k plnění zadaných úkolů. Vyšší úroveň je inteligent, který již sice umí využívat myšlení, ovšem jen v těch rámcích, které jsou dovolené jako "správné". Všechny tyto typy jsou ideální pro konzumní život a nedají se nazývat honosným názvem "člověk". Lehce ovladatelné, vydíratelné, zneužitelné. Dají se jen využít (k cílům jiných, o kterých nemají ani páru) a pak odhodit. Je vaším přáním, aby se vaše dítě "vypracovalo" do jedné z těchto kategorií?
Vůbec totiž nejde o nějaké soudy nebo zakazování. Jde hlavně o to, jakým způsobem bude vaše dítě schopné fungovat jako "společenská jednotka" = jak bude vychováno a k čemu, jaké dostane základy pro svůj osobní člověčí rozvoj.
Kinsey, navzdory tomu, co o něm píše Wiki, pro mě zůstává deviantem - stejně, jako Freud. I oni spadali do jedné z uvedených kategorií, proto mohli být zneužiti a využiti. Zkuste si odpovědět, zda jejich teorie jsou skutečně tak platné, že se vyučují a aplikují po celém světě (mnohde násilně) - nebo zda to čirou náhodou není "čísi" záměr. Samozřejmě - pod záminkou "šíření osvěty a boje proti prudérnosti".
A na závěr váš protimluv (tak to vnímám):
- na jedné straně píšete, že dětská sexualita je záležitostí od raného věku (což sice ano, ale jen v mezích rozdílností "holka x kluk" nebo "děti nenosí čáp" ), souhlasíte s "výukovým manuálem" a se sexuální výchovou už od školek (včetně názorných "instrukcí", jak se sebe i druhých dotýkat)
- na druhé straně píšete, že "sexuální styk s člověkem, který o to nestojí, není připravený, dostatečně zralý" je potřeba postihovat.
Není to druhé následkem toho prvního? [smích]
Ta otázka je řečnická, protože já jsem přesvědčená, že ano. Jestliže dítě od malička učím, že "všechno je lidské" a "není se za co stydět", když z intimity jeho těla udělám "věc veřejnou", pak se nutně musím setkat s následky a to i ve formě sexuální agrese (namátkou třeba dorostenky, které se bez zábran fotí pro nějakého netového úchyla a vůbec jim to nepříjde divné, co po nich vlastně žádá).
Tohle je typický příklad, kdy nevyzrálá dorostenka, sama neschopná domyslet následky nebo nebezpečí takového počínání, se cítí "strašně dospěle", protože se chová "sexuálně" .

295013

27.8.2013 11:13

RE: chapu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 294937

>Laicky bych homosexualitu nazvala jako snahu přírody o vyřazení určitého genofondu "z oběhu" .
No to je výrok týdne. Vy jste to patrně konzultovala přímo s přírodou, ne? No, jestli tomu tak skutečně je (co já vím), tak je příroda pěkně blbá - vylučuje z oběhu spoustu zajímavých lidí, a blbce nechá ať se množí jak kobylky (náboženští vypatlanci, vychcaní černí asociálové).
Vše, co příroda vygenerovala sem patří a je správné. Mě by zajímalo, co byste dělala, kdyby váš potomek byl homo. Taky byste začala uvažovat o tom, že je vlastně degenerovaný, a že ho nemůžete stavět na roveň lidské přirozenosti? A že je tedy vlastně méně hodnotný a možná by bylo lépe, kdyby se vůbec nenarodil? Anebo byste přehodnotila své postoje vlivem lásky k němu? A začala byste si vážit jakéhokoliv života, co spatřil světlo světa?
Kde jste nechala rozum, v Rusku? Tam ještě nedávno chodili buzíci bručet, a poté je ještě "léčili". Netvařte se, že vidíte přírodě do karet...

295014

27.8.2013 13:20

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 295014

Hm... docela emotivní vyjádření... [smích]
Bohužel - nezpůsobilost mít potomstvo = zánik určitého genofondu. A jestliže se tvrdí, že homo orientovaní se již takto rodí, pak jiný závěr nezní logicky. Můžete namítat, že někteří homo se "přemůžou" a přeci jen potomka zplodí, že tedy nejde o fyzickou neplodnost - pak ovšem otázkou je, zda teorie o "vrozené" homo je pravdivá. Se stejným pohlavím dítě nezplodím, ani kdybych byla superplodná.
"Vše, co příroda vygenerovala sem patří a je správné." Já nepsala, že nepatří a není správné. Ale my se tu nebavíme o "správnosti či nesprávnosti" homosexuality. Bavíme se o její násilné propagaci a snahám vydávat úchylku za "přirozenou a zcela běžnou". Nepatří sem a není správné, že je vydávané za normu = jako něco přirozeného a naprosto běžného. Otázkou také je, jestli všemožná postižení (degenerace) mimo normu jsou dílem přírody.
Abych byla konkrétní - pokud se mi narodí dítě s astmatem či alergií, jde také o výkyv z normy a obávám se, že spíš než příroda tu hraje roli něco jiného.
Tímto také odpovídám na zbytek vašeho komentáře. Dítě-astmatik, i když je určitým způsobem postižený, zůstane mým milovaným dítětem, ale nikdy nebudu tvrdit, že "je to normální a přirozené". Stejně, jako dítě tělesně, mentálně nebo jinak postižené. Také bych nikdy ani nezauvažovala, že by tu "nemělo být".
Zvláštní, že ač jsou takto postižení automaticky vyřazeni z určitých lidských činností (a dokonce i profesí), nikdy jsem od nich neslyšela - "to je diskriminace". Neslyšela jsem, že by požadovali od společnosti, aby se jim přizpůsobovala - naopak jsou to oni, kdo se snaží přizpůsobit "většinové" společnosti. Nevím o pochodech astmatiků, požadujících "právo na toleranci" a požadujících od společnosti třeba čistší vzduch či nechemické potraviny. A taky nevím o tom, zda nějaké politické kruhy či zájmové skupiny takto masivně podporují třeba tělesně postižené, kteří na rozdíl od homo skutečně potřebují hodně pomoci a hodně tolerance.

295018

27.8.2013 14:43

RE: chapu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295018

No jasně, pochod astmatiků není nutný, protože je nikdo nenazývá degeneráty, nikdo je nekriminalizuje, nikdo se nepokouší násilně léčit.
Nezpůsobilost mít potomky? Co to je za blbost? Jestli někdo je nezpůsobilý mít potomky, tak to jsou neplodní lidé, tady by se dalo hovořit o zániku genofondu. Jsou neplodné ženy a impotenti degeneráti nebo out of přirozenost? Daleko spíš než homosexuálové, protože ti možnost rozmnožení mají, pokud jsou plodní, ale z nějakého důvodu na to rezignují, což je jejich věc. Homosexuál se může jít vystříkat do spermobanky, anebo se nechat uměle oplodnit. No, a je rozmnoženej a může ukázat přírodě dlouhý nos, jak ji přechcal, přestože ona se ho údajně pokoušela vyřadit z oběhu.
Znám spoustu heterosexuálů, kteří se také nerozmnožili, buďto nechtěli, anebo měli v životě smůlu. Takže nesplnili svou biologickou "povinnost". Opět degeneráti?
Homosexuálové jsou co se týče rozmnožování úplně normální lidé. O nějaké degeneraci nemůže být ani řeč, takže co vlastně mají zdegenerované? Hm, zřejmě duši. A to se mílovými kroky blížíme náboženským bludům, které se šíří i mezi ateisty. Prostě strach z odlišnosti.
Já mám homosexuály úplně na háku, protože mě nijak neobtěžují. Budu se bránit teprve tehdy, až mě někdo bude ohrožovat, a je jedno jestli to je buzna, černej nebo muslim. A že někdo pochoduje nahej po náměstí? Božínku, ať si pochoduje, nahota ještě nikomu neublížila, narozdíl od kvéru v ruce vypatlaného blba s jakoukoliv orientací. A že se olizujou? Tak ať se olizujou, když se mi to nelíbí, tak na to nekoukám, pro duševní vývoj dítěte jsou daleko větším problémem neshody v rodině, než pohled na buzny. Člověk se nestane buznou tím, že na ně upřeně čumí. To už spíš tím, že má tu "zdegenerovanou" duši. [mrknutí jedním okem]
Obvykle jsou vaše názory kvalitně promyšlené, ale tady to máte ve vzduchoprázdnu křesťanské zabedněnosti v tom, co má a nemá být.
Není to tím levanetem, kam často chodíte, nemýlím-li se? Vše v dobrém. [smích]

295020

27.8.2013 18:04

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 295020

Zas od konce - taky vše v dobrém. [smích] Přece vyměňovat si názory není o "boji na život a na smrt".
Astmatiky možná nikdo nenazývá degeneráty, ale zcela určitě "kriplíky, duchny" atd. Na nich je postižení vidět, takže určitá traumata z diskriminace (zvláště z dětství) u nich najdeme (na rozdíl od homo). Kriminalizace a násilná léčba dneska? U nás? To snad ne. [smích] A přeci stále "pochodují" a vyřvávají. V rámci objektivity by bylo dobré dodat, že ne tak zcela dávno byli leváci násilně přeučováni na praváky (a taky neřvali "diskriminace!" ) a kriminalizování v dané době nebylo samo od sebe - s "homo" šla často ruku v ruce prostituce, kuplířství.
A dál nevím, zda jste pochopil. Dostali jsme se hodně mimo téma, takže v krátkosti:
- lidé, kteří děti nechtějí nebo je nestihli mít, jsou přeci úplně jiná kategorie,
- lidé, kteří jsou neplodní nebo mají jiné anomálie, znemožňující děti mít, jsou postiženi degenerací,
- lidé, kteří jsou orientováni na stejné pohlaví, jsou degeneráti, ač mají fyzické funkce pro početí potomka zachované (a tady je na místě otázka - proč, když své děti mohou fyzicky mít, chtějí děti cizí?).
Možná vás irituje slovo "degenerace", ale to znamená "úpadek, odchylku od normálu, sestupnou vývojovou tendenci". Já nevím, ale obávala bych se tvrzení, že homosexualita je vzestupným evolučním krokem.
A žádný "strach z odlišností" nemám. S velmi protěžovanou homomenšinou je to podobné, jako s velmi protěžovanou menšinou rómů (cikánů). Tyto skupiny by se samy měly ptát, proč mají takovou podporu "vrchnosti" (včetně mediálních nástrojů). Logicky z toho totiž pro ně nic dobrého nekouká. Splní svůj účel - a budou odhozeny jako použitý toaleťák.

295025

27.8.2013 19:05

RE: chapu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295025

>Astmatiky možná nikdo nenazývá degeneráty, ale zcela
>určitě "kriplíky, duchny" atd.
To je špatně, svůj stav nemohli nijak ovlivnit. Kripl má stejně "pozitivní" náboj jako degenerát, první je vulgární, druhý odborný. Podobný vztah jako ukrást a odklonit. Říkáte astmatikům kripl? Asi ne.

> Kriminalizace a násilná léčba dneska? U nás? To snad ne. [smích]
U nás delší dobu ne, v Rusku ještě nedávno. Takže každopádně pokrok. Ženám taky nějakou dobu trvalo, než si získaly svá práva a smyly ze sebe nános "hadího či ďáblova pléměte". Homosexuály to teprve čeká. Nejdříve zmizí "předurčen k vyřazení z genofondu ve jménu přírody", posléze i buzna.
>"pochodují" a vyřvávají. V rámci objektivity by bylo dobré
>dodat, že ne tak zcela dávno byli leváci násilně
>přeučováni na praváky (a taky neřvali "diskriminace!" )
Pochopitelně, řvát "diskriminace!" bylo ne tak zcela dávno jaksi zakázáno. To je dnes dovoleno. Kdo může, řve, kdo nemůže, musí se spolehnout na pomoc druhého.
>kriminalizování v dané době nebylo samo od sebe - s "homo" šla často ruku v ruce prostituce, kuplířství.
A máte zjištěno, zda ve 4% populaci je procentuelně vyšší kriminalita než v té heterosexuální?
>- lidé, kteří děti nechtějí nebo je nestihli mít, jsou
>přeci úplně jiná kategorie,
Zcela stejná kategorie, ta první a jediná. Na klasifikaci "lidí druhé kategorie" nikdy nepřistoupím. [mrknutí jedním okem]

>- lidé, kteří jsou neplodní nebo mají jiné anomálie,
>znemožňující děti mít, jsou postiženi degenerací,
Tvrdíte vy, když srovnáváte se sebou. Já řeknu "rozmanitost přírody", je to (myslím) blíže pravdě, a co víc, je to vlídné.
>- lidé, kteří jsou orientováni na stejné pohlaví, jsou degeneráti, ač mají fyzické funkce pro početí potomka zachované
Toto už zní poměrně dost odporně, nezlobte se. Já samozřejmě nevím, proč příroda tvoří, jak tvoří. Zkusím si tipnout: Příroda prostě tvoří, co přežije, jede dál, co nepřežije, zaniká. Všichni mají stejnou šanci. Homosexuálové mají solidní šanci jet dál, neplodní lidé nikoliv. Podle mě, příroda nedělá nic ve smyslu "vyřazovat z genofondu", to dělá člověk, ve jménu Boha, Přírody, ve jménu čehokoliv. Hezké to není nikdy. Víte kam vede nadřazování jednoho nad druhého? Určitě víte. R.Wágner to taky nemyslel zle, když nadřazoval aríjskou rasu, měl to podložené tehdejší vědou.
Dokud budou panovat předsudky o degenerátech, dokud budeme o někom tvrdit, že je přírodou (anebo bohem) zavržený, budou tu demonstrace. Oprávněně. Nikdo nechce být degenerátem. A myslím, že jím ani nikdo není. Vše, co příroda stvoří, má smysl. To, že "oni" nevypadají, nemyslí, necítí jako "my normální", je argument, který tvrdí člověk rádoby vědoucí. Přírodu jsem nikdy neslyšel něco podobného říct. Vy ano?? [mrknutí jedním okem]

295027

27.8.2013 20:09

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 295027

Aha...tak jsme skončili u árijské rasy... Jste skutečně velmi dobrý manipulátor, to musím uznat. Mým myšlenkám dáte svůj směr - a ejhle, co tu máme. [smích]
Za těchto okolností nemá smysl dál "řešit". Odpovídám jen proto, že vaše podsunuté myšlenky (nejsou moje, jsou vaše) na sobě nenechám. Na slově degenerace není nic "wágnerovského", ponižujícího, selektivního. Když vám doktor řekne "degenerace tkáně", ani vás nenapadne obviňovat ho.
Co jsem psala v původním příspěvku, který vás tolik pobouřil? Psala jsem, že homosexualita není přirozená. "Problém" totiž je, že se homo snaží nastavit parametry společnosti tak, aby ji jako přirozenou vnímala (viz třeba označení "rodič 1, rodič 2" ). A já si stojím na svém, že přirozená není, že je to degenerace.
A ono vyřazení genofondu z oběhu (to vás tolik pobouřilo) se v přírodě děje dnes a denně. Není to o tom, co přežije a nepřežije a všichni stejnou šanci nemají. A už vůbec to není o nadřazování něčeho něčemu. Možná si o mně myslíte, že bych se mohla nadřazovat třeba dítěti, které zemře ve čtyřech letech na leukémii - ale to je "váš problém". Ono totiž i to "stahování z oběhu" (uznávám, asi jsem zvolila nešťastný termín) probíhá s určitým záměrem a cílem, o kterém se můžeme jen cosi domnívat, ale skutečně víme prdlačku.
A jediné, s čím z vašeho příspěvku souhlasím je, že "vše, co příroda stvoří, má smysl." Ovšem to, co je z nějakého důvodu degenerované, tj. má sestupnou tendenci, nemůže požadovat, aby se stalo normou přirozenosti a vše ostaní se mu podřídilo.

295033

28.8.2013 0:36

RE: chapu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295033

>Aha...tak jsme skončili u árijské rasy... Jste skutečně velmi dobrý manipulátor, to musím uznat. Mým myšlenkám dáte svůj směr - a ejhle, co tu máme. [smích]
Samozřejmě. Jsem tu od toho, a velmi dobře placený... Vašim myšlenkám nemůžu z principu dávat žádný směr, protože nejsem váš učitel, a Vy jste si toho dobře vědoma. Vaše myšlenky si vykládám tak, jak na mě působí. Nedorozumění přes psaný text je obvyklá, řekl bych až psanému textu podmíněná, zálažitost.
>Na slově degenerace není nic "wágnerovského", ponižujícího, selektivního. Když vám doktor řekne "degenerace tkáně", ani vás nenapadne obviňovat ho.
No prosím, proč ne, degenarace tkáně a (údajná) degenerativní podstata života může být asi totéž. Už jste uvedla jiné podobné analogie, a dá-li editor, ještě se k nim možná vrátíme.
>Co jsem psala v původním příspěvku, který vás tolik pobouřil? Psala jsem, že homosexualita není přirozená.
Kdepak, pro vaši paměť: "Laicky bych homosexualitu nazvala jako snahu přírody o vyřazení určitého genofondu "z oběhu"". Chtěla byste být členem takového spolku zavržených? No, já tedy ne. Nehledě k tomu, že to nemá valný logický význam. Pokud by příroda chtěla někoho vyřadit z oběhu, tak by ho asi zbavila možnosti reprodukce, jenomže to se u homosexuálů jaksi nestalo. Myslíte, že příroda uvažovala tak rafinovaně, že jim pozměnila "normy pudového chování" a spoléhala se na to, že to ti blbouni nezjistí a nerozmnoží se, přestože ta možnost jim zůstala, byť jinou cestou než souloží s opačným pohlavím? Vy tady zkrátka uvažujete za někoho jiného, a to dokonce za Přírodu. Hm, jaký to asi tak má mandát, a jakou to má validitu? Podle mě vůbec žádnou.
>"Problém" totiž je, že se homo snaží nastavit parametry společnosti tak, aby ji jako přirozenou vnímala (viz třeba označení "rodič 1, rodič 2" ). A já si stojím na svém, že přirozená není, že je to degenerace.
Tak toto nechápu vůbec na entou. Neumím si představit, jak může homo pidi menšina nastavit nějaké parametry. A kdo se jimi bude jako ?? Heterosexuální drtivá většina? Vy máte strach, že vás to ovlivní? O podstatné části populace nemám valného mínění, ale že by se začali chovat podle norem homosexuálů? To už je silné kafe. Tady uznávám, že do problematiky až zas tak nevidím, takže nevím, co znamená rodič1, rodič 2. Nechám se poučit.
>A ono vyřazení genofondu z oběhu (to vás tolik pobouřilo) se v přírodě děje dnes a denně. Není to o tom, co přežije a nepřežije a všichni stejnou šanci nemají.
Dobrá, mohu se mýlit. Vysvětlíte mi proč? O co se opíráte? Co čtete?

295054

29.8.2013 11:58

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 295054

Tak co s tím, emtékáčko? [smích] Já už fakt nechtěla nic psát, ale po úvaze se přece jen pokusím. Jen o základ, zbytek musíte "nějak" sám.
Norma, hranice, parametry = optimální podmínky, pohybující se "od-do". Když chci od dodavatele, aby vyráběl kola k mému modelu auta, musím mu je zadat. Někdy je norma na milimetr, někdy má "rozstřel" (třeba u salámu). Změně normy vždy předchází plánování, tj. určení důvodů, proč normu musíme (chceme) změnit a čeho tím chceme docílit. Znáte určitě z běžné praxe nebo z osobního života. Příkladem by mohlo být "chci (musím) zbubnout, norma mého životního stylu se ukázala jako neoptimální (tloušťka je její následek) a abych cíle dosáhla, musím novou normu naplánovat (co je potřebné dělat) a změnit.
Podobně to funguje ve společnosti. Její normy určují optimální podmínky pro fungování a to takové, které akceptuje co největší množina lidí. Vycházejí z kultury, zvyklostí, návyků, tradic... I tady se normy čas od času mění - podle toho, kam chci společnost směrovat(tedy ne já, ale ti, co společnost řídí). Řízení společnosti a plánování jejích cílů není žádná konspirace, jde o běžnou a nevyhnutelnou "věc".
Jestliže chcete udržet "zlatý střed", je každé posouvání spodní hranice normy nebezpečné. To máte jako u salámu - snížíte normu kvality, nějakou dobu bude trvat, než to lidi zjistí - a pak hrozí nebezpečí, že váš výrobek bude vyhovovat jen velmi úzké skupině lidí, v horším případě ho nebude kupovat nikdo. Pokud rozšíříte spektrum tak, že budete vyrábět velmi podřadné i velmi kvalitní salámy, pak se vám "zlatý střed" vychýlí úplně jinam.
A stejně se zachová i společnost. Na vaši změnu normy může reagovat nevolí, rezignací nebo vás po nějaké době prostě vymetou. Příkladem vám budiž naše "porevoluční" společnost, kde se také normy přenastavily směrem dolů (viz "nejsou špinavé peníze", "každý může být bohatý", "podvody nejsou, jde jen o hloupost lidí", "neznalost zákonů neomlouvá"...). A nyní již život u nás vyhovuje jen velmi úzké skupince. A kdo ty normy přenastavil? Přání většinové společnosti nebo velmi malé skupinky "plánovačů"? A jak toho dosáhli a čím? Zákony (právní úpravy) se vždy tvoří tak, aby podporovaly požadovanou normu. Zapátrejte v paměti...
A několik podnětů na konec: Myslíte si, že změny ve fungování rodin nastaly jen tak, samy od sebe? Nebo je to následek posouvání společenské normy? A co další negativní společenské jevy, proti kterým se bouříme? Taky je "jen přinesla doba"?

295172

29.8.2013 12:00

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 295054

Emtékáčko, napsala jsem vám odpověď, ale vypadlo mi přihlášení (odbíhala jsem). To, co se objeví, bude tedy ode mne.

295173

29.8.2013 14:38

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 295173

Lin, a to jsi o těch věcech sama přesvědčena, nebo se chceš jen vyjádřit "korektně" v souladu se zvědavecko - dosťácko - rusko - katolicky tradičně naladěným trendem... připadá mi to jako jistý názorový útlum (degenerace? [mrknutí jedním okem]), vzhledem k historii tvého působení zde...
tohle nahánění "tradice" má samozřejmě mnoho společných rysů, v jednom pytli "Zla" se objevují různí "heretici" označeni cedulkou "žid", společně s nimi se v něm hromadí zkažení liberálové všeho druhu feministkama počínaje a hrdejma homosexuálama konče, no a logicky s tím i vše, co se jaksi nejeví "v normě", různí vyděděnci, všelijak barevní nepřizpůsobilci, poživatelé divných látek, "lenoši" a vůbec veškerý "degeneráti"...
jako odstrašující příklad, kam až tohle může zajít, může posloužit zde často oslavovaný "vyšší sociolog" grigorij klimov, z jehož veledíla je tu v diskuzích hojně citováno, který vlastně dvě slova (degenerát a homosexuál) spojil geniálně do slova žid - dle něj homosexuální degenerát (žid) ohrožuje vše, co je normální, a dle něj je normální vše, co diktuje tradice, což je státotvorná církev zaštítěná kristem, či jeho podobiznou...
no a o co pak se asi opírají pánové hájek a semín?
já samozřejmě při průvodech homosexuálů neřvu nadšením, ale hlavně kvůli nim, protože to je přesně to, co potřebují normotvorci k životu, křepčící fríky, co pobuřojou ctihodné matky a otce a vynucující si toleranci jak rozcapený děcka, mě spíš na tom dere to, že tim nahrávají "vyšším sociologům" pěkně na smeč a sobě tim nejspíš nijak nepomůžou, přitom to většinou nemají moc jednoduché, stačí se jen podívat na zde prezentované názory...
pár teploušů znám, a jsou to víceméně moji přátelé, mají rodiny, jsou slušní, šikovní a příjemní lidé převyšující průměr, rozhodně by mě nenapadlo je častovat slovem "degenerát", sám bych si musel připadat jak imbecil... navíc ani nevěřím těm 4%, mnoho lidí má bisexuální sklony (které prostě kvůli "normálnosti" potlačují), u žen je to dokonce chápáno i jako atraktivní, a jen velmi málo mužů to pobuřuje a vlastně bych řekl, že u žen to může být klidně 1:1 už jen proto, že daleko častěji jsou schopny označit jinou ženu za atraktivní, než je tomu u chlapů, tam bych to viděl na podstatně nižší číslo...
sex je daleko častěji prostě jen radost a zábava, než reprodukce, navíc se považujeme za "vyšší tvory", a zrovna v prosté reprodukci nás převyšuje kdejakej hmyz... [mrknutí jedním okem]

295190

29.8.2013 16:22

RE: chapu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295190

>Lin, a to jsi o těch věcech sama přesvědčena, nebo se chceš jen vyjádřit "korektně" v souladu se zvědavecko - dosťácko - rusko - katolicky tradičně naladěným trendem... připadá mi to jako jistý názorový útlum (degenerace? [mrknutí jedním okem]), vzhledem k nijak nepomůžou, přitom to většinou nemají moc jednoduché, stačí se jen podívat na zde prezentované názory... pár teploušů znám, a jsou to víceméně moji přátelé, mají rodiny, jsou slušní, šikovní a příjemní lidé převyšující průměr, rozhodně by mě nenapadlo je častovat slovem "degenerát", sám bych si musel připadat jak imbecil... navíc ani nevěřím těm 4%, mnoho lidí má bisexuální sklony (které prostě kvůli "normálnosti" potlačují), u žen je to dokonce chápáno i jako atraktivní, a jen velmi málo mužů to pobuřuje a vlastně bych řekl, že u žen to může být klidně 1:1 už jen proto, že daleko častěji jsou schopny označit jinou ženu za atraktivní, než je tomu u chlapů, tam bych to viděl na podstatně nižší číslo...sex je daleko častěji prostě jen radost a zábava, než reprodukce, navíc se považujeme za "vyšší tvory", a zrovna v prosté reprodukci nás převyšuje kdejakej hmyz... [mrknutí jedním okem]

Perfektní závěr, podepisuji několikrát, mám naprosto stejné zkušenosti. Nedovedu si představit, zda bych unesl míru vlastního studu, že bych o svém švagrovi, skvělém člověku a muzikantovi, přemýšlel jako o degenerátovi, nebo ho tak dokonce vědecky a přátelsky přímo nazval. Degenerátem je spíš ten, kdo plošně degeneráty nazývá ty druhé. Vlivem zdegenerované literatury jim zdegenerovala ta lepší část lidství.

295200

29.8.2013 16:31

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 295200

Svagr je buzerant ? Vzal si vaseho brachu? A nebo je bisexual a zahyba vasi sestre ? Divna rodinka.

295202

29.8.2013 17:07

RE: chapu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295202

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0vagr
Bratr mojí ženy. Žije sám. V čem máš problém, budulínku?

295210

29.8.2013 17:40

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 295210

Omlouvam se. Byl jsem presvedcen ze svagr je manzel sestry. Uz jsem z Cech dlouhou dobu. Pocitam ze svagr nechodi po pruvode aby se vystavoval.

295215

29.8.2013 18:26

RE: chapu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295215

Ne, nechodí, ale o své identitě nechce hovořit, protože nese nejrůznější cejchy. Omluvu přijímám a tykání beru zpět. [smích]

295216

29.8.2013 21:58

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 295216

Zde se nejedna o to co a kdo jsme. Zde se jedna o to jak se chovame. Bohuzel diky pochodum a propagaci to dopada jak to dopada , pani Lin je nazyva degeneraty. A ti kteri se vystavuji jimi jsou.

295227

29.8.2013 20:26

RE: pro oba výše

Lin 85.?.?.?

Reakce na 295200

Pánové, každý mírou svého chápání pracujeme pro sebe a mírou svého nechápání pro toho, kdo chápe víc.
Nepodařilo se mi vysvětlit svůj postoj a dost možná vás (zbytečně) nadzvedla slova degenerace a norma. Uvědomte si, že "normovačem" jste každý dnes a denně a každý, vědomě ši nevědomě, dodržujete nějaké normy. V rodině, v práci, ve společenském životě. I právní zákony jsou normou, která udržuje společnost v určitých mezích. A kdybych místo degenerace použila třeba "vývojová zpátečka", možná vás to tak nesebere...
K celému tématu je jednoduché vysvětlení, které si vypůjčím: "...prosazování jednoho vede automaticky k diskriminaci druhého..."
Možná vám více vysvětlí text dopisu v závěru zprávy. Vyjadřuje přesně postoj, který k celé "věci" mám já.

295222

29.8.2013 21:07

RE: pro oba výše

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 295222

Z pana mtk si Lin vůbec nic nedělejte, jeho názory bývají občas velmi zvláštní- bez ohledu na to, že má švagra teplouše. Sympatické na něm je jedině to, že je hudebník[smích]. Jsem zcela a naprosto na Vaší straně, protože i já jasně vnímám, že globální, psychicky vyšinuté panstvo se snaží zavést do většinové společnosti zcela zvrácenou morálku za použití teploušů. Ti jsou vlastně jejich obětí, stejně jako třeba cikáni.

295223

29.8.2013 22:40

RE: pro oba výše

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 295223

vliv pána je vskutku fascinující, někdy dokonce nabývám dojmu, že obrbohatý ročild řídí malochudou jarmilu i při vyprazdňování...
hlavně teď budu muset mou nic netušící ženu promptně varovat, má totiž teplého kamaráda, který doteď nejspíš vůbec netuší, že je degenerovanou obětí globálního panstva a ona se tak vlastně přímo sama vystavuje plánovitému zvrácenému působení...
uff, navíc přichází v rámci své profese do kontaktu s cikány, riziko se zdá být nadměrné, dokonce je možné, že i já jsem tím působením již nakažen a jsem vlastně narušený zvrhlík... no vlastně to bude asi pravý důvod, proč je zatím neoznačuji za degeneráty, asi jsem sám již postižen onou zhoubnou kontraevolucí a nejsem schopen to ve své pokročilé nenormálnosti rozeznat...
hrůza, radši si ještě pro jistotu opakovaně provedu klimovovu samoprověrku, možná jsem dokonce sebenenávistný žid antisemita, to bych snad opravdu musel na tu psycholéčbu do odborného ruského zařízení, či rovnou do kláštera...
jestli to tu skončí, to bude věčná škoda, kam pak budu chodit pro informace? ach jo, už nikam... a to bude konečné vítězství ilumináta a já se to ani odnikud nedozvim...

295230

30.8.2013 10:20

RE: pro oba výše

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295223

>Sympatické na něm je jedině to, že je hudebník[smích].
A teď prozraďte, co je sympatického na vás, ať se trochu poznáme. [mrknutí jedním okem]

295255

30.8.2013 13:24

RE: pro oba výše

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 295255

Všechno.[smích]

295265

28.8.2013 0:41

pokrač.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295033

> Ono totiž i to "stahování z oběhu" (uznávám, asi jsem zvolila nešťastný termín) probíhá s určitým záměrem a cílem, o kterém se můžeme jen cosi domnívat, ale skutečně víme prdlačku.
Jaký záměr a jaký cíl?? Vy se domníváte o jakémsi záměru a cíli a zároveň víte prdlačku? Já o žádném záměru ani cíli nevím vůbec nic. Toto je v této diskuzi nová zcela zásadní informace, kterou nedisponuji. Můžete osvětlit?? [překvapení]
> Ovšem to, co je z nějakého důvodu degenerované, tj. má sestupnou tendenci, nemůže požadovat, aby se stalo normou přirozenosti a vše ostaní se mu podřídilo.
Vás někdo nutí to dělat se ženou? A vůbec, pocházíme ze stejné planety?? Já totiž, jakožto většinový heterosexuál, netuším, co to zde vyprávíte. [zmaten]

295056

27.8.2013 19:06

dokončení

mtk 88.?.?.?

Reakce na 295025

>Já nevím, ale obávala bych se tvrzení, že homosexualita je
>vzestupným evolučním krokem.
Není, taky proč ho v tom hledat. A se slovem degenerát skutečně problém mám. To totiž také není vzestupný krok k vzájemnému soužití. A o vědu bych se nekontrolovatelně neopíral, může se mýlit, víte proč a s jakými důsledky.

295028

28.8.2013 13:46

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 295025

nezlobte se, ale čtete to po sobě? co to je za nemožné blbosti, co píšete? jako bych vás znala z jiné diskuze, vás matka příroda pověřila rozhodování, kdo je degenerát a kdo je nositel prima lidskosti? nebo jak tomu mám rozumět? mít děti je povinné? Mně se nelíbí jakékoliv přehnané důvěrnosti na veřejnosti projevované, protože ten, kdo se jich neúčastní v podstatě neví, jak se má zachovat a je mu to proto nepříjemné, dělají to někteří homosexuálové a hodně puberťáků - no, nedá se svítit, musím jim to dovolit. Já myslím, že byste měla prozřít a uvědomit si, že i vy jste menšina, stejně jako Cikáni a jako homosexuálové - menšina bigotně uvažující a netolerantní. a homosexualita je v evoluci a v rodině přínosem, jak jsem psala shora. nemůžete lidi jak řekl klasik, nechat, aby byli šťastní svým vlastním způsobem? [zmaten]

295088

27.8.2013 14:58

RE: chapu

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 295018

Paní Blažková přiznám se, že Vaší argumentaci příliš nerozumím, asi zastávám jiný úhel pohledu, možná myslíme oba stejné ale jinak to říkáme. [zmaten]

Paní Lin Váš rozbor lidských osobností je sice poněkud zjednodušený ale pochopitelný. Snad jedno - každý si sem na zem přichází prožít SVŮJ život, prožít si dobré i zlé, naučit se novým věcem.

Zvláštní kategorií "člověka" je člověk zbožštělý. Je jistě na vrcholu morálních, intelektuálních a všech možných vlastností, a má tedy JASNÉ PRÁVO ostatním říkat co je či není dobré, pro lidstvo, ně samé.

Já nevím, nevím co je pro ostatní dobré či špatné, tato doba je velmi složitá, technicky i lidsky, spousty vjemů, falešných návodů,filmů a pořadů.

Je to vývoj, a musíme doufat, že nové generace najdou cestu k lepšímu světu. K tomu jim pomáhej Bůh.

295021

27.8.2013 16:45

RE: chapu

Lin 85.?.?.?

Reakce na 295021

Děkuju moc za tenhle komentář. Přiznám se, že jsem takový nečekala... a myslela si, že spíš příjde další (a možná drsnější) polemika. Takže - můj dík a úcta za takový přístup. [smích]
Samozřejmě, že i já se "jen" snažím pochopit, co se kolem děje. Vyznat se v té kupě falešných obrazů a manipulací dnešní složité doby. A neodvažuju se tvrdit, že mám pravdu. Vycházím z informací, které mám, takže není jistota, že mám všechny a mé závěry jsou správné.
V tématu, o kterém se tu bavíme, byla pro mě základní k pochopení otázka = proč se s "výukou" přichází zrovna teď? V dnešní době, kdy padají snad všechna sexuální tabu a "výukového materiálu" je dostupného dost a dost (včetně těch netových stránek). Neporovnatelné s dobou před sedmdesáti lety, kdy Kinsey mohl poukazovat na předsudky a anatomickou neznalost (ostatně - ten pán tvrdil, že čím víc partnerů, tím lépe a dneska, kvůli pohlavním nemocem, je trend zcela opačný). Tak proč chce "stát" zavést povinnou sexuální výchovu takovéhoto zaměření? A dokonce trestat rodiče, kteří by odmítli své dítě nechat takto "vychovávat"? Odpověď je složitá a má více vrstev, ovšem shrnout by se dala do jedné z pouček ovládání mas: "Když chceš skutečně zvítězit nad svým nepřítelem, vychovávej jeho děti."
Ještě jednou díky a přeji vše dobré - včetně úspěchů ve výchově dětí a radosti z nich.
PS: Mám taky kluka a holku, naštěstí už za pubertou (fakt těžká doba). Mají své stálé partnery a vedou si tak, že se za ně (i přes své "podivné názory" ) nemusím stydět. Navíc dcera studuje pedagogiku a z toho filmu byla zděšená.

295023

28.8.2013 13:34

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 295018

no, existuje i jiné vysvětlení a zastával ho třeba Konrád Lorenz, známý zvířecí etolog a sice, že homosexuální jedinci v rodině znamenají větší šanci na přežití potomků jejich heterosexuálních sourozenců, tedy na větší úspěch společných genů, protože mezi dospělými je někdo, kdo sám potomky nemá a postará se o tyto potomky - takže tak.
Kromě toho je v pořádku sexuální výchova, je v pořádku odpovídat na položené dotazy, ale není v pořádku vzbuzovat zájem, který nepřichází zevnitř vychovávaného a to se týká jak sexuální výchovy tak třeba počátků čtení a psaní (posedlost rodičů. aby jejich ve všem průměrné děti ve čtyřech byly schopny poznat několik písmen, ať o to mají zájem nebo ne je totéž).
Povídačky o tom, jak pedofilové v závěsu za zlotřilými feministkami a následování homosexuály nám chtějí uzmout naše děti bez sexuálních pocitů je více než komická. Na druhé straně je skutečně lépe vychovávat dítě k partnerství a zodpovědnosti i vědomosti o sexu a jeho úskalích, než ho zaučovat v sexuálních praktikách předpokládám, že stejně jako nám, jim v tomto směru poučení přinese sám život.
Homosexuálové NEJSOU pedofilové, i když stejně jako mezi heterosexuály i mezi nimi pedofilové jsou, feminismus NENÍ zlo a příčina rozvratu rodiny, je to snaha o osvobození více než poloviny lidstva a rodina se prostě mění jako všechno a tomu se nedá uniknout.
Nechci vás urazit, ale když čtu ty příspěvky, které svědčí o velmi bujné a neobvyklé sexuální fantazii, mám dojem, že spíše autoři mají problémy se svou sexualitou než běžné dítě nebo homosexuál [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

295086

25.8.2013 11:48

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 294874

Jasně špatně, už také proběhlo že radši netroubili jak zverbežili chudáky z děcáků, protože na dotaz jejich kriminality to bylo zastírané stejně jako rómská. Že to prostředí je formuje do gengů s násilím a podvodným jednáním ve spolčení jsou nacvičení a společnosti přináší pouze trpké ovoce.

294881

4.3.2015 2:40

RE: chapu

StanislavS 91.?.?.?

Reakce na 294874

Podivejte se, statistika se da lehce zneuzit, byt nezamerne, je nespolehliva. Paranormalni jevy se daji,,prokazat" statisticky. Statistiky jsou za A zavisle na svobodne vuli mnoha lidi, velkeho poctu lidi. Tj. Statistiky se meni. Co udelat statistiku zlocinnosti lidi ruznych zamestnacu, pak muzete zakazat trebas adopce kuprikladu(hypoteticky) pekarum, ridicum tramvaji nebo obchodnim zadtupcum Nelze trestat jefince jez ziji cestne, byt ve skupine s vysokou mirou kriminality. Co zakaz afopci podle regionu? Ci nabozenstvi? Jeste zakaztetem co nemate rad zit. Pokud jste si vsiml, statistiky jez jste uvedl prokazuji ze nikoli homosexualove, ale nekterihomosexualove jsou zlocinci. Vy sinechte adoptovat sve deti kym chcete, nechte to na rodicich, ci na detech kteri jsou dostatecne ,,velci" na to aby si vybrali, pod ci strechou budou zit. Matematizace, ocislovani lidstva, nepripada vam tohle mnohem nebeupecnejsi , ty vase statistiky kdy budete zakazovatnarizovat nevinnym lidem, nikoli zlocincum? S tim bezte dop,dele... A jestli chcete pomovi detem, zalkzte si sirotcinceci charity. Tim prospete vice, nez mavanim statistikami , narixovanim a zakazovanim cinnosti cestnym , nikoli zlocincum. Pak by totizzase soudili vas... znate to - po zlovinu obvykle nssleduje trest.

328200

25.8.2013 9:55

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 294857

Nemoc nemůžete zakázat, nemůžete zakázat její projevy, ani líbání, příště byste mohli zakazovat vozíčkáře a jejich olympiádu.
Daleko horší je zakazovat mluvit o nemoci , když nemocí je. Ale chápu to jako akt ochrany před kompletně nemocnou společností. Vždycky se proti něčemu upnou jako slepice a jdou potom jako po své družce s kapkou krve na sobě. Tuto nemoc nevyléčíte prášky. V tom je jedna potíž. Sklon k sexu se stejným pohlavím se snadno získá při permanentních nepřekonatelných potížích u opačného pohlaví, to je druhý problém. 3) Tyto potíže dělá obvykle kompletně nemocná společnost, jako laboratoř pro studium chování může posloužit vězení.
Vy se tu ohoháníte normální rodinou? A co to je, a kolik jich je? Jen jedno % párů jsou šťastné a to neznamená, že ti šťastní jsou trvale, ale 1% vsěch párů.
Je třeba přijmout fakt, že rodina už dlouho nefunguje jako dřív a ani to už není v době automatických strojů potřeba. Dříve to byla polovojenská a hlavně k otročině vždy ochotná, samostatně se udržující a množící jednotka. Měli byste se probrat, dnes už to nikdo nepotřebuje ani v případě střední třídy.

294865

25.8.2013 10:33

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 294857

Nemoc nemůžete zakázat, nemůžete zakázat její projevy, ani líbání, příště byste mohli zakazovat vozíčkáře a jejich olympiádu.
Daleko horší je zakazovat mluvit o nemoci , když nemocí je. Ale chápu to jako akt ochrany před kompletně nemocnou společností. Vždycky se proti něčemu upnou jako slepice a jdou potom jako po své družce s kapkou krve na sobě. Tuto nemoc nevyléčíte prášky. V tom je jedna potíž. Sklon k sexu se stejným pohlavím se snadno získá při permanentních nepřekonatelných potížích u opačného pohlaví, to je druhý problém. 3) Tyto potíže dělá obvykle kompletně nemocná společnost, jako laboratoř pro studium chování může posloužit vězení.
Vy se tu ohoháníte normální rodinou? A co to je, a kolik jich je? Jen jedno % párů jsou šťastné a to neznamená, že ti šťastní jsou trvale, ale 1% vsěch párů.
Je třeba přijmout fakt, že rodina už dlouho nefunguje jako dřív a ani to už není v době automatických strojů potřeba. Dříve to byla polovojenská a hlavně k otročině vždy ochotná, samostatně se udržující a množící jednotka. Měli byste se probrat, dnes už to nikdo nepotřebuje ani v případě střední třídy.

294870

28.8.2013 13:09

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 294857

gago 88, už to neberte, nedělá vám to dobře a píšete naprosté a zucela směšné bludy [chechtot]

295084

25.8.2013 9:13

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 294845

Přestože s gayi soucítím, musím odpovědět, že kdo není gay, tak to chápe. Nepostižené části populace připadají projevy homosexuality nechutné a odporné. Není to jediná nechutná věc na světě, ale to bychom odbočili od problému. Je mi líto, pokud vás to zraňuje, ale je to tak. Vy jste postižení, vy máte úchylku, nikoli naopak. Většinová populace by se k vám měla chovat slušně, jako k nemocným lidem, ale proč by měla nechat urážet své cítění a vkus, jen aby vy jste mohli být "hrdí" a cítit se jako ve vatě?

294858

25.8.2013 10:16

RE: chapu

Davidos 46.?.?.?

Reakce na 294858

To mne je lito vas, pokud to takto vidite. Tak to se vetsinou vyjadruji lide, kteri maji nejaky osobni tezky problem. Homosexualove se nepovysuji nad ostatni lidi, jako to delate vy. Homosexualove vyjadruji hrdost sami na sebe, kazdy clovek by mel byt sam na sebe hrdy, ale vy s tim ocividne mate problem.

Vic se k tomu vyjadrovat nebudu.

294866

25.8.2013 11:12

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 294866

Nevím, v čem vidíte projev povyšování se nad někoho, osobně mi žádný homosexuál, jenom tím, že je homosexuál, nevadí. Tím ale, že vnucujete většinové společnosti svůj pohled na věc, si neustále říkáte o to, abyste byli zraňováni. To nikdy neskončí, ledaže byste všechny heterosexuály předělali na homosexuály. Kdybyste si normálně žili svůj život, každý rozumný člověk by vám to přál a nechal vás na pokoji. Pokud se ale přede mnou nakrucujete, a upozorňujte mne, že jste homosexuál, stále mi nedáte pokoj a k tomu ještě chcete ovlivňovat moje děti, nezbývá mi, než konstatovat, že jste úchyl.

294878

25.8.2013 17:43

RE: chapu

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294866

No to je fakt hrdost nakrucovat se polonahý, přestrojený a zmalovaný jak velikonoční vejce na Václaváku a cicmat se tam s podobnými maškarami. Pokud nedokáží svoji hrdost projevovat jinak, než okázalou chlípností, nemohou se divit, že jich mají
normální lidé plné zuby.

294894

25.8.2013 20:04

RE: chapu

korutan 46.?.?.?

Reakce na 294866

I ta Prague Pride, jako prach obyčejná propagace homosexuality, je jenom jedním z dalších projevů nemocné společnosti. Všechno to, co se děje v současnosti ve světě má společného jmenovatele: patologický úpadek morálky. V historii máme řadu příkladů, jak to se společností dopadlo, když vzala morálka za své.
Je docela smutné sledovat, jak v nejrůznějších podobách v diskuzi exhibují překrucovači slov. Jenom aby docílili většího účinku svých názorů, dali jim váhu, kterou nemají. Nakonec o tom je i vlastní článek k diskuzi.
Asi má někdo potřebu být napadán, vyvolávat v ostatních zuřivost, mít nepřítele, před kterým jsou ostatní povinni jej chránit. A když reálně nepřátelé nejsou, tak se vytvoří imaginárně a udělají je z těch co jenom nesouhlasí s přisprostlou propagandou. Nakonec, nejsou jedinou společenskou menšinou, která tuto technologii preventivního křiku praktikuje. A je velmi zajímavé sledovat, jak shodná jsou používaná slova, obraty a technologie argumentace.

294902

28.8.2013 13:59

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 294866

já, heterosexuálka se k vám přidávám a navíc, intimní přehnané projevy na veřejnosti jsou nemilé ostatním ať je pár homo nebo heterosexuální -já třeba nevím. jak v případě, že jsem ve společnosti takovýchto exhibicionistů, se mám tvářit, co mám dělat - mám jim gratulovat, mám je diskrétně opustit, mám odvrátit zrak nebo snad závistivě zírat - nevím

295089

25.8.2013 8:49

RE: chapu

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 294842

zbytočne mu to budeš vysvetľovať, kým sám nezistí, kto je iniciátorom a prečo organizuje tieto gay akcie. Kým to nepochopí sám, tak len budeš hádzať hrach na stenu. Prečo asi Putin a každý normálny Rus bojujú proti buzerantizácii?

294855

27.8.2013 21:02

RE: chapu

Noten Eylandt 178.?.?.?

Reakce na 294855

Kedy tvoji Rusi začnú bojovať proti potratom, uchľastaniu sa k smrti, komunizmu, kultu armády, bezbožnostiam každého druhu? Rusko od roku 1917 hnije a je už po smrti.
Keďže útoky na teplúchov sú príliš časté, nemožno sa ubrániť viac než dojmu, že sa jedná o riadený proces.
Zavelí sa smer, na koho kričať a gójovia sa pridajú.
Spoločnosť je skazená a práve preto vyťahujú skrytí usmerňovatelia ochrancov pred buzerantami, aby sa každý kto k nim nepatrí ukázal ako mravný etalón, ten čo si naplánoval byť strážcom rodiny, ktorú drápy teplých rozvrátili.
Pravda je úplne opačná, ľudstvo je nadmieru v rozklade, tak preto sú buzeranti na koni, vaše hriechy umožnili, že teplí sa neboja chodiť po uliciach.

295039

27.8.2013 21:56

RE: chapu

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 295039

To, ze ty mas z Ruska len taketo utrzky sprav a nevies, v com vsetkom su uz davno pred nami a akym tempom a kam napreduju, za to ja nemozem a ani samotni Rusi nie. Mozno ale zamerne vytrhavas len tuto tému ako jedinu vec, ktora sa tam deje. Pardon, mozno si pocul aj o umelkyniach Pussy riot... [překvapení]

295045

27.8.2013 23:37

RE: chapu

Noten Eylandt 178.?.?.?

Reakce na 295045

To Ty si písal, že Putin sa stavia proti teplým, ja sodomitom reklamu odmietam nafukovať, som len pripomenul, že dávno pred dúhovými sprievodmi sa nemravnosť liala ulicami, ak sa neodtína koreň, tak sa dvíhajú pobočné zvrhlosti ako buzni, ktorí sú viditeľní, ale škodia väčšinou iba sebe. Že proti nim vystupujú mnohí neznamená nič, z čoho sa treba vytešovať, vo Francúzsku sa proti nim zhromaždili šarkozisti, UMP a iní sluhovia NWO čo zapríčinili dnešný stav.
Bolo by zvláštne ak by nenapredovali (myslíš hospodárstvo), ak sa zvyšujú z dna kam ich zdupali boľševici a Jeľcin. Ale korupcia, etatizmus zadlávi aj ten vzrast.
Ale ja si želám napredovanie duchovné, obrodu kresťanskú v každom kúte, ak nepríde, zaslúžia si, aby ich usa teroristi zrovnali zo zemou.

295050

28.8.2013 0:19

RE: chapu

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 295050

Když Tě tak poslouchám a vidím jak ohrnuješ nos nad tím,co je na východ od Tebe,tak si vždycky vzpomenu na jednoho režiséra,který udělal za Havla velikou kariéru a náležitě mu je za to vděčný,který říkal:"kdyby nebylo 2.světové války a komunistů,tak jsem dnes pásl kozy kdesi na Podkarpadské Rusi".Rád bych věděl kde paseš kozy Ty,dobrý křesťane a komu patří?...Tyhle bláboly o obrodě křesťanství už v tomhle světě neberou vážně ani ti,co je to křesťanství živí...a už hodně dlouho.

295052

28.8.2013 1:24

RE: chapu

Noten Eylandt 178.?.?.?

Reakce na 295052

Ty ma nepočúvaj, ani nečítaj, vy komunisti ste zničili, aj to čo by nedokázali ani cigáni.
Havla nepleť, vy boľševici ste nad ním držali ochrannú ruku a za odmenu on nad vami, patríte nerozlučne k sebe, nebyť dohôd, ak by sa vyšvihli ku korytu horkokrvníci, tak vás boľševikov rozsekajú ako Pinochet.
Nie si predstaviteľ východu, ty len zbožňuješ ruiny čo ostali za vyčínaním leninistov, stalinistov, Gorbačova. Východ žil aj pred vašimi komunistickými experimentami, ktorí umŕtvili na čo siahli. USA kvôli vám komunistov si robia so svetom čo chcú.
Kto berie vážne komunistické náreky?
Čo zase chystáš, koho okradnúť? Čo opäť burcuješ biednych? Stalin by ti dovolil vypisovať na internete?

295058

28.8.2013 7:04

RE: chapu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 295058

Tak nak to bude a statistiky zivotni urovne i kupni sily koruny v ceskym krateru pred 1991 a po 1991 az do dnesnich dnu to jen potvrzujou. Narod diky Havlovi a jeho bolsevickejm kamosu prevliknutejch z rudejch do ruzovejch pyjamas aby narod znovu podvedli s tema cancama vo demokracii a lidskosti na pokraj uplnyho upadku je vodkazanej na milost a nemilost Israele a USA a jiste nikomu neuniklo, ze je taky cim dal tim vic chudci a zadluzenejsi. Vopravdu by se tem svinim ktery narod bude nenavidet jeste hezkou radku let za to tak jak zplundrovali ceskej krater nevyrovnali ani cigani!

295065

28.8.2013 8:27

RE: chapu

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 295058

Můžu Tě ujistit,že jsem nikdy komunistou nebyl a ani jsem u nich nebyl,když to mělo hospodářský výnos,jako někteří dnešní ,udatní komunistobijci,jako jsi nejspíš i Ty.Ale na druhé straně mi do komunistů nadávají všelijací v okamžiku,když jim dojdou argumenty.Ale nejsem "z dívčí školy",tak to vždycky přežiju.
Jen mi teď vysvětli ty tzv."křesťanské hodnoty",které jediné spasí tento veskrze zhovadilý svět trochu konkrétněji,jestli to nejsou náhodou ty hodnoty,co se po jistou dobu na Slovenku překrývaly s ideologií Třetí říše.Já vím,jak to tam tenkrát vypadalo a o co šlo a vždycky mě podaví,když slyším,že se na Slovensku v té době nehajlovalo,jen se zdviženou pravicí místního kléru "ukazovalo koľko vody bývalo vo Váhu za Slovenského štátu".
A taky mi prozraď na co jsem se ptal:"čí kozy paseš Ty".A pak Ti dám pokoj a Tvých mouder si nebudu všímat.

295070

28.8.2013 14:02

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 295039

nechte Rusko na pokoji, kdybychom, my udělali od roku 10917 takový pokrok jako oni, koukal by se nám celý svět na záda

295091

28.8.2013 14:00

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 294855

a ta jejich čtyřprocentní menšina, která je všude na světě a ve všech populacích bojuje jak? Normálnímu (psychicky) člověku nemůžou vadit drobné odlišnosti těch ostatní natolik, jako vadí některým zde v diskuzi

295090

25.8.2013 9:25

RE: chapu

Davidos 46.?.?.?

Reakce na 294842

To, ze z 20.000 lidi prijde na prijde 100 lidi extravagantne obleceno a ze se media na tyto lidi zameruji je problem a senzace chtivost medii, coz tezko muze nekdo ovlivnit.

Kdybych chtel, tak na jakymkoli jinym festivalu najdu tyto extravagance i na jinych festivalech, pocinaje Love Parade anebo Rio de Janeiro. Jenze pokud by to byly dve divky nahore bez, tak byste nadtim zavrel oko, ze?
Daleko vetsi problem je se zastavat radikalizace spolecnosti a sdruzeni jako je D.O.S.T., kteri nevahaji homosexualy prirovnavat k fasistum a rozdavat nalepky se svastikou.

Pokud by zde nebylo nic takoveho jako osveta homosexuality, jednou za rok pruvod a podobne, brzo bychom se dostali do stavu jako je v mnoha africkych zemich, kde je tento stav vylozene alarmujici a vyuzivaji toho cirkve dotovane americkymi cirkvemi, kde mohou sirit svoje zvracene poselstvi, v dusledku cehoz jsou homosexualove nuceni zit ve vyhnanstvi v otresnych podminkach, jsou tercem castych utoku, sikany, zavirani do vezeni a podobne. Ta situace je tam opravdu silena, kdy i medii vyzivaji k udavani homosexualu. Tento stav se zacal sirit v africe az v poslednich letech a je cim dal tim horsi.

Podobne to bude brzo v Rusku a tezko muzeme rikat, ze kdyby zustali doma, takze by jim nikdo nic neudelal. Homosexualove se musi mezi sebou nejak poznat a tak chodi na ruzne specialni stranky, kde se seznamuji. Jenze toho vyuzivaji rusti radikalove, kteri si domluvi schuzku s nejakym homosexualem, vylakaji ho ven a pak ho zacnou ponizovat, mucit, bit, mnohdy ho treba ubiji k smrti a policie je v tom smeru velice laxni.

U mladeze se vetsinou bouri hormony a nekdy maji problem rozpoznat co se s nimi deje a proc jej pritahuji spis chlapci, nez divky. Pokud ale zakazeme o tomto tematu ve skolach a vsude mluvit, tak to povede k tomu, ze to dite se stane uzavrene, izolovane, bude propadat depresim a pokud to bude jeste okoli odsuzovat, tak to muze skoncit pak sebevrazdou ditete. Takovych to pripadu je zaznameno bezpocet.

Ja osobne bych dal radsi prednost tomu, ze moje dite uvidi dva chlapy jak si ve slipkach projevuji lasku, nez aby videlo, jak jim cela spolecnost projevuje nenavist a pak se mi zabilo, protoze by se balo, ze ho bude spolecnost takto taky odsuzovat.

294861

26.8.2013 10:54

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 294861

>
>Pokud by zde nebylo nic takoveho jako osveta homosexuality,
>jednou za rok pruvod a podobne, brzo bychom se dostali do stavu
>jako je v mnoha africkych zemich, kde je tento stav vylozene
>alarmujici a vyuzivaji toho cirkve dotovane americkymi cirkvemi,
>kde mohou sirit svoje zvracene poselstvi, v dusledku cehoz jsou
>homosexualove nuceni zit ve vyhnanstvi v otresnych podminkach,
>jsou tercem castych utoku, sikany, zavirani do vezeni a podobne.
>Ta situace je tam opravdu silena, kdy i medii vyzivaji k udavani
>homosexualu. Tento stav se zacal sirit v africe az v
>poslednich letech a je cim dal tim horsi.

Tohle je lez jako vez. Posledni dekady se ceska spolecnost naprosto prirozene vyvyjela smerem k toleranci homosexuality. A to i bez gay pride a podobnych akci. To ze se mohou po Praze promenadovat polonahe transky a zastituje to pravicovy primator, aniz by si tim znicil karieru, jen dokazuje, ze uz davno dosahli sveho cile. Jakakoliv dalsi akce, kde deklaruji hrdost nad svou tolerovanou sexualni orientaci, zvlaste v dobe roustouci frustrace obyvatel, je naprosto kontraproduktivni a po pravu kritizovana. Protoze pokud akceptuji, ze je tvoje orientace rovna te moji, ale ty mas potrebu verejne deklarovat hrdost nad tou svoji, zakonite dojdu k zaveru, ze se nade me povysujes!

294935

26.8.2013 19:19

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 294935

Samozřejmě, že se (teplouši) povyšují, myslí si, že jsou lepší, chytřejší, že tvoří jakousi elitu, ale na druhou stranu nejsou dost chlapi na to, aby unesli svoji odlišnost. Potřebují nutně svoje stádo a různé berličky, jako je Pride party, aby sami sebe potvrdili. Nedokážou být sami sebou, když ke štěstí potřebují publikum a otravování ostatních.

294970

28.8.2013 14:05

RE: chapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 294970

vážně, asi nejsou dost chlapi, zejména když mnozí z nich jsou ženy [chechtot]

295092

26.8.2013 16:02

RE: chapu

Sirt 15.?.?.?

Reakce na 294861

Na jednu stranu s Vámi souhlasím, že osvěta je užitečná věc. Na druhé straně pokud osvětu předběhne faktická změna (něco je protlačeno do zákona proti vůli většiny občanů) začne to působit kontraproduktivně. A reakcí společnosti pak bývá právě radikalizace.
Vzhledem k tomu, že žijeme v globálním světě, kde se informace šíří velmi rychle po celé planetě, tak příliš rychlé naplnění požadavků určité skupiny v jedné zemi, vytváří bariéry a odpor k jejich naplnění v zemi jiné. Například možnost adopce dětí homosexuálními páry ve Francii, aktivuje odpůrce homosexuality v rusku či jinde, kde si váží tradiční rodiny. Pokud se k pražskému pochodu hrdých homosexuálů přidávají pedofilové, tak si můžete být jist, že i v méně ostražitých kulturách se začnou lidé stavět proti homosexualitě (budou ji házet do jednoho pytle s pedofilií, když jdou ruku v ruce na jednom pochodu). A tak dále.
Takže pokud chcete opravdu zlepšit postavení homosexuálů v Africe, Rusku a jinde, pak lobujte za umírněnost v požadavcích homosexální lobby. Pokud Vás, ale zajímá jen vlastní prospěch a Afriku používáte pouze jako pokus o argument, zkuste si najít nějaký jiný.
Děkuji
Sirt

294947

25.8.2013 9:14

RE: Nechapu

gaga 88.?.?.?

Reakce na 294839

omosexuálové jsou jen začátek. Chystá se legalizace sexu mezi dospělými a dětmi i skupinového "manželství"
Výrok soudu jak z béčkového hororu: Nizozemská nadace bojující za legalizaci pohlavního styku mezi dospělými a dětmi nemůže prý být trestně stíhána, neboť pro společnost nepředstavuje riziko!
17. května před třiadvaceti lety započal oficiálně frontální útok na tradiční rodinu. Právě toho dne, v revolučním roce 1990, vyškrtla Světová zdravotnická organizace bez většího zájmu veřejnosti homosexualitu z mezinárodní klasifikace nemocí.
V roce 2006 potom Evropský parlament vyhlásil na počest toho velkého vítězství pokroku Mezinárodní den boje proti homofobii. A už to jde ráz na ráz. Po sedmi letech jsme svědky událostí, které by ještě naši otcové pokládali za ubohou nechutnou sci-fi. Útok na základy naší civilizace se prostě neskutečně zrychluje.

294859

25.8.2013 9:46

RE: Nechapu

Davidos 46.?.?.?

Reakce na 294859

Myslim, stari rimane by se taky divili, jakym smerem spolecnost dosla a taky by jim to prislo jako zvracene scifi, jakych genocid a zlocinu se heterosexualni spolecnost na homosexualech od te doby dopoustela a dopousti.

Kdyz byli homosexualove behem druhe svetove deportovani do koncetracnich taboru, tak nejen ze tam dostavali co proto od dozorcu a jeste navic i od spolu zajatcu, protoze homosexualove meli jeste horsi postaveni nez zide. Homosexualove tvori nejvetsi pomer zabitych lidi v koncetracnich taborech. Narozdil od zidu a podobnych se ani po skonceni druhe svetove nedockali zadneho odskodneni a naopak byli i po skonceni druhe svetove trestani a vezneni dal.

Homosexualita ve spolecnosti vzdycky byla, vzdycky bude, jen si obcas musi projit zcela nesmyslnym represivnim opatrenim, ktere vede akorat k utrpeni a zabijeni lidi. Zcela zbytecne.

294863

25.8.2013 10:35

RE: Nechapu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 294863

>Homosexualove tvori nejvetsi pomer zabitych lidi v koncetracnich taborech

Je mně jich srdečně líto, ovšem měli by to vykládat v museích holoucaustu. Jenže dneska nikdo v Rusku a ani jinde v západním světě teplouše nijak neutiskuje a nemá to v úmyslu. Nelze mluvit o žádné represi, opak je pravdou utiskovaní se cítí lidé heterosexuální a normální. Proč oslavovat teplé hrdiny? Pedofilie je velmi podobnou a obávám se často i stejnou úchylkou a neoslavujeme ji, ba je dokonce trestná? Mohl bych pokračovat s řadou podobně častých a obdobných úchylek. Nikdo jim nic nebere a neubližuje, ale proč se musíme dívat na jejich davy ve městech, když je nám z toho tělesně špatně? Není být na co hrdý. Jejich častost snad stačí ve Skautu a YMCA!

294872

25.8.2013 10:46

RE: Nechapu

Davidos 46.?.?.?

Reakce na 294872

Jde videt, ze o tom vubec nic nevis. Pedofilie neni trestna a ani nevim proc by trestna mela byt. Pedofil sam o sobe nikomu neublizuje. Navic vic pedofilu je zrad heterosexualu nez homosexualu, byt homosexualnim pedofilem je velmi vzacne.

O zbytku jsem se vyjadroval uz predtim, nebudu se opakovat.

294875

25.8.2013 12:18

RE: Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 294875

Nechytrač, cukrouši, mezi teplometama je nesrovnatelně vyšší procento pedofilů než mezi těma všema ostatníma - záměrně nepíšu heterosexuálama, ono všelijakých deviací je víc, nejen "homo". Takže pokud dva buzeranti zadoptují dítě, pak je nesrovnatelně vyšší pravděpodobnost, že aspoň jeden z nich bude pedofil, než kdyby adoptoval normální pár manželů (muž a žena).

294884

28.8.2013 14:07

RE: Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 294875

pedofilie trestná skutečně není, ale její praktické provozování naštěstí ano [překvapení]

295093

25.8.2013 15:04

RE: Nechapu

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 294863

Mate absolutni pravdu. Dalo by se rici,ze ti antigayove a lide kteri jsou proti snatkum homosexual jsou take anti-Semite.
Logicky,kdo se ozeni,nebo omuzi se take jednou bude rozvadet. No a vsichni vime,ze v pravnicke profesy je spousta zidu a ti by tim prisli o vydelek.

294889

25.8.2013 19:09

RE: Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 294889

"homosexualismus" a "semitismus" jsou bytostně provázány:
http://ulozto.cz/xdS2kHSA/klimov-rodinne-album-e-b...
http://ulozto.cz/xUaH3tT/klimov-rodinne-album-e-bo...
Ne náhodou je izraelská IDF jediná armáda, která má dávno uznané a prohlášené teplouše v pravidelné službě. Snaží se to implementovat i u svého Golema v USA.

294897

25.8.2013 10:25

RE: Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 294839

To víš že jo, cukrouši.
Letos vyrazili na buzerant marchparáde i pedofilové - hlásit se o svá "práva menšiny", příští rok už budou nekrofilové a hovnožrouti, to bude krása duhová rozmanitá, co?

294867

25.8.2013 10:42

RE: Nechapu

Davidos 46.?.?.?

Reakce na 294867

Pokud by sis ten clanek precetl poradne a ne jen titulek, tak by si zjistil, ze tam nebyli pedofilove ale lide ze sdruzeni pro pomoc pedofilum a to je docela zasadni rozdil.

To je jako kdyby sli nekde pracovnici zachytek a ty by si rekl, ze tam byli sami alkoholici.

294873

25.8.2013 12:12

RE: Nechapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 294873

nikoliv, pedofilové se hlásí o svá "práva menšiny" - podívej se na jejich stránku, cukrouši. Věděli jsme že přijdou, v Holandsku (v zemi deviantům zaslíbené) již založili politickou stranu, kterou po čase rozpustili, naznali, že je ještě brzy.

A tady něco zajímavého o tom jak teplometi trpěli nacismem. Jejich degenerace je vede k tomu samému co "vyvolené", ostatně jedno s druhým ruku v ruce, jsou jako ten had, co žere svůj vlastní ocas, degenerace (chorobná deviace) je ďábel, a ten má sklon k sebedestrukci.

http://homosexualita.eu/articles/homosexualni-naci...

294883

25.8.2013 18:33

.....Jejich degenerace je vede k tomu samému co "vyvolené".....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294883

Násilná a finančně bohatě dotovaná a všudypřítomná propagace těchto nechutných prasáren stejně jako šíření ostatního zdánlivě absurdního hnusu v umění, literatuře a podobně, jsou úmyslnými a nebezpečnými protistátními činy, které mají rozvracet již tak rozvrácenou společnost. Základem je tradiční tisíciletá dědičná perverze a degenerace vyvolených ve vládnoucí lůze, zvolené pomocí podvodu zvaného "demokraciue" nesvéprávnými psychopaty, která se šíří jak rakovina. Je to již odjakživa patologický skutečný a systematický holocaust, jenže z opačné strany.

294896

25.8.2013 7:42

:)

martin halafuk 82.?.?.?

Kartmene, tvoje mama je tata protoze ma ptaka.....homodejove jsou chudaci co si tema pochodama leci mindraky. Mela by se ta zvrhlost zakazat jako v Rusku.

294851

25.8.2013 8:10

len -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

na margo ochrancov gayov a podobne, no cirkev sa snaží, verím - hoci som ateista, že aj pápež je gay, ja ho za to neodsudzujem, len nech nemajú v spoločnosti navrch za to, že sú iní, nech nemajú minority viac, než ostatní, preto nemôžu vychovávať deti, ani dediť, nič čo by prispelo k nestabilite spoločnosti, takže dediť a mať deti vo výchove, je právny švindel cirkvi samej

294852

25.8.2013 9:22

A dost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Svatý otec neřekl nic převratného, jen to, co si můžeme přečíst v katechismu. Bylo by dobré, aby někdy na dotazy novinářů reagoval tím, že jim připomene trnitou cestu do nebe, že Ježíš založil na Petrovi jednu jedinou církev, řekl jim něco o pohoršení a mlýnském kameni, o neuhasitelném ohni, o boháči a žebrákovi, připoměl osud Sodomy a zeptal se jich, jak toto, jeden vedle druhého vnímají.

294860

25.8.2013 9:52

Hlavní město Nepálu..

fohat 194.?.?.?

NEPAL--anglicky Nikdy nekončící mír a láska...tam byl HRDÝ DUHOVÝ POCHOD též.Je to taková kyselina,která pozvolna vytrvale rozleptává a ničí hodnoty JING A JANG,které se doplnují a vytváří třídimenzionální harmonii PŘEŽITÍ.. [bliji] [bliji]

294864

26.8.2013 6:31

RE: Hlavní město Nepálu..

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 294864

Přesně o to tady jde. Zničit podstatu přirozeného vývoje založeného na rovnováze mužského a ženského principu.
Snahy předělat lidstvo na dav bezpohlavních bezmozků je jen dalším posunem ve směru k totální genocidě.

294922

28.8.2013 14:09

RE: Hlavní město Nepálu..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 294922

no, na ty bezmozky bych mohla hned některé diskutující nominovat, viďte, paní Janzlíková [velký smích]

295094

25.8.2013 10:27

agresívna homoagenda

ppppp 91.?.?.?

http://slovak.ruvr.ru/2013_08_12/Lekarka-v-USA-pos...

Matthewovi Moore postavili pri obyčajnej prehliadke v jednej z
kalifornských kliník diagnózu „homosexuálne správanie“.
Lekárka, meno ktorej sa nenazýva, uviedla diagnózu v zdravotnom zázname Moore a spresnila, že jeho stav je chronický. Zápis bola urobená pod kódom 302.0.Matthew Moore, ktorý je otvorený homosexuál porozprával, že bol šokovaný, keď sa dozvedel, že tento kód znamená „sexuálna úchylka alebo psychická porucha“. Kód sa neodporúča používať od roka 1973


http://www.sme.sk/diskusie/2179604/1/Dvojica-nemec...

Jednoducho cisár je nahý, a za agendou homosexualizmu je konkurenčná skupina, čo kalí vodu, a ženie verejnosť z kopca, aby mohla lepšie loviť. Tupé sliepky zožerú aj polystyrén. Pýtať mená šíriteľov a ich závislosti. Požadovať ich stiahnutie z verejných funkcií, pretože zjavne propagujú menšinový smer pod strechou väčšiny. To ako keby si niekto mal sám sponzorovať svojho bytového zlodeja. Som za zákaz propagácie homosexualizmu, a kľudne aj porna. Na internete sú obe veci, keď niekto bez toho nevie žiť, nech s tým nejde na ulicu kaziť deti, o ktorých sa vie, že všetko najprv opakujú, ako dobré, tak aj zlé. Robia to možno aj do 30 rokov, bez toho, že by si to uvedomovali. Na svojom predošlom štýle sú neskôr závislí. Tak funguje príroda aj psychológia.

294869

25.8.2013 11:59

Homosexuální nekrofilové se konečně dočkali!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

I neprávem stigmatizovaná menšina homosexuálních nekrofilů konečně získala vědecké důkazy, na základě kterých bude moci dosáhnout plného zrovnoprávnění s občany jiných sexuálních orientací.

Vděčí za to mimořádně pečlivému vědci C. W. Moelikerovi z Natuurmuseum Rotterdam, který případ homosexuální nekrofilie u ptáků precizně zdokumentoval a následně publikoval v článku:
„První případ homosexuální nekrofilie u kachny divoké Anas platyrhynchos (Aves: Anatidae)“.
Více zde:
http://homosexualita.eu/articles/homosexualni-nekr...

294882

25.8.2013 14:44

Gayové nejsou žádné politováníhodné chudinky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

spíš pro ně platí přísloví "čiň čertu dobře, peklem se ti odmění". Zde je důkaz, co si o sobě přinejmenším část homosexuálů myslí:

http://afinabul.blog.cz/1308/homosexualni-naciste

Podle tohoto článku, jehož autor je sám gay, významná část z nich se považuje za "elitu" a za nadřazené heterosexuálům. Korelace mezi vlastnostmi "být fašista" a "být gay" nejsou bezvýznamné. Rovněž mezi vládnoucími vrstvami je výskyt gayů významně větší, což vysvětluje podporu jakoby utlačovaných gayů shora a různé prohomosexuální a protirodinné zákony, například o juvenální justici.

294888

26.8.2013 7:03

k adopci detí

homoid 94.?.?.?

Většina homíků je zcela zdravých, aby mohla počít a porodit dítě. Nikde jsem neviděl, že by staré panny demonstrovaly s pomalovanými zadky v ulicích za práva starých pannen adoptovat děti. Pokud se někdo vyčlení a odmítá mít sex za účelem zplození potomka, je to jeho věc. Pak ale nemůže se vnucovat ostatním. Kolik svobodných adoptuje po celém světě děti a nemají žádné problémy. Proč by je zrovna měli mít homíci.

294924

26.8.2013 12:40

věru poučné čtení , to MFDNES

osa x 193.?.?.?

Mám takový dojem, ale jen dojem, že nový majitel skočil někomu na lep, nebo ten nákup dostal za úkol - legrace, jak nikoho z té sebranky nevyhodil a ta homosběř dostala křídla. To bych od otce 4 dětí nečekal ( zdroj wiki ), že bude bukvicefriendly až tak.

294939

26.8.2013 14:02

Me nevadi orientace, je ovsem potreba tvde zakazat a postihovat propagaci.

XeeN 90.?.?.?

At si kazdy zije jak umi, ale ukazovat homosexualitu jako IN vec je priserne. Osobne navrhuji poradat tyto akce v Saudske arabii, Kataru nebo Emiratech, stat by na letenky mohl prispivat. Meli by to u more v teple a u nasich milych spojencu, takze by jim nic nehrozilo, kdyz spolecne bojujem proti Asadovi. [velký smích]

294943

27.8.2013 12:32

pochodem vchod!

Adrien 172.?.?.?

A pak že příčiny globálního oteplování nejsou spojeny s lidskou činností. [oči v sloup]

295017

Příspěvků: 104

25.08. 02:37 Davidos  Nechapu
25.08. 05:24 Sadovnik  chapu
25.08. 07:00  RE: chapu
25.08. 09:12 gaga  RE: chapu
25.08. 09:33 Davidos  RE: chapu
25.08. 10:45  RE: chapu
25.08. 11:08 Davidos  RE: chapu
25.08. 16:42  RE: chapu
25.08. 21:41 baba_Blažková  RE: chapu
25.08. 23:50  RE: chapu
26.08. 00:27 Emil Robot  RE: chapu
26.08. 09:24 Marten264  RE: chapu
26.08. 09:48 Emil Robot  RE: chapu
26.08. 11:28 Lin  RE: chapu
26.08. 12:03 Marten264  RE: chapu
26.08. 16:37 baba_Blažková  RE: chapu
26.08. 18:15 Marten264  RE: chapu
26.08. 18:39  RE: chapu
26.08. 18:49 Lin  RE: chapu
27.08. 08:32 Marten264  RE: chapu
27.08. 08:34 Marten264  RE: chapu
27.08. 09:38 baba_Blažková  RE: chapu
28.08. 05:03  RE: chapu
29.08. 23:45 baba_Blažková  RE: chapu
30.08. 00:35  RE: chapu
27.08. 11:09 Lin  RE: chapu
27.08. 11:13 mtk  RE: chapu
27.08. 13:20 Lin  RE: chapu
27.08. 14:43 mtk  RE: chapu
27.08. 18:04 Lin  RE: chapu
27.08. 19:05 mtk  RE: chapu
27.08. 20:09 Lin  RE: chapu
28.08. 00:36 mtk  RE: chapu
29.08. 11:58  RE: chapu
29.08. 12:00 Lin  RE: chapu
29.08. 14:38  RE: chapu
29.08. 16:22 mtk  RE: chapu
29.08. 16:31  RE: chapu
29.08. 17:07 mtk  RE: chapu
29.08. 17:40  RE: chapu
29.08. 18:26 mtk  RE: chapu
29.08. 21:58  RE: chapu
29.08. 20:26 Lin  RE: pro oba výše
29.08. 21:07 Jarmila  RE: pro oba výše
29.08. 22:40 raskolnikov  RE: pro oba výše
30.08. 10:20 mtk  RE: pro oba výše
30.08. 13:24 Jarmila  RE: pro oba výše
28.08. 00:41 mtk  pokrač.
27.08. 19:06 mtk  dokončení
28.08. 13:46  RE: chapu
27.08. 14:58 Marten264  RE: chapu
27.08. 16:45 Lin  RE: chapu
28.08. 13:34  RE: chapu
25.08. 11:48  RE: chapu
04.03. 02:40 StanislavS  RE: chapu
25.08. 09:55  RE: chapu
25.08. 10:33  RE: chapu
28.08. 13:09  RE: chapu
25.08. 09:13  RE: chapu
25.08. 10:16 Davidos  RE: chapu
25.08. 11:12  RE: chapu
25.08. 17:43 Jana Hanzlíková  RE: chapu
25.08. 20:04 korutan  RE: chapu
28.08. 13:59  RE: chapu
25.08. 08:49 maršal Žukov  RE: chapu
27.08. 21:02 Noten Eylandt  RE: chapu
27.08. 21:56 maršal Žukov  RE: chapu
27.08. 23:37 Noten Eylandt  RE: chapu
28.08. 00:19 Emil Robot  RE: chapu
28.08. 01:24 Noten Eylandt  RE: chapu
28.08. 07:04 Satanist  RE: chapu
28.08. 08:27 Emil Robot  RE: chapu
28.08. 14:02  RE: chapu
28.08. 14:00  RE: chapu
25.08. 09:25 Davidos  RE: chapu
26.08. 10:54  RE: chapu
26.08. 19:19  RE: chapu
28.08. 14:05  RE: chapu
26.08. 16:02 Sirt  RE: chapu
25.08. 09:14 gaga  RE: Nechapu
25.08. 09:46 Davidos  RE: Nechapu
25.08. 10:35 Saša  RE: Nechapu
25.08. 10:46 Davidos  RE: Nechapu
25.08. 12:18  RE: Nechapu
28.08. 14:07  RE: Nechapu
25.08. 15:04 karel4u  RE: Nechapu
25.08. 19:09  RE: Nechapu
25.08. 10:25  RE: Nechapu
25.08. 10:42 Davidos  RE: Nechapu
25.08. 12:12  RE: Nechapu
25.08. 18:33  .....Jejich degenerace je vede k tomu samému co "vyvolené".....
25.08. 07:42 martin halafuk  :)
25.08. 08:10  len -
25.08. 09:22  A dost
25.08. 09:52 fohat  Hlavní město Nepálu..
26.08. 06:31 Jana Hanzlíková  RE: Hlavní město Nepálu..
28.08. 14:09  RE: Hlavní město Nepálu..
25.08. 10:27 ppppp  agresívna homoagenda
25.08. 11:59  Homosexuální nekrofilové se konečně dočkali!!!
25.08. 14:44  Gayové nejsou žádné politováníhodné chudinky,
26.08. 07:03 homoid  k adopci detí
26.08. 12:40 osa x  věru poučné čtení , to MFDNES
26.08. 14:02 XeeN  Me nevadi orientace, je ovsem potreba tvde zakazat a postihovat propagaci.
27.08. 12:32 Adrien  pochodem vchod!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Konzervativci v Británii zvítězili. Drtivě. Brexit bude!13.12.19 10:53 Británie 5

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 1

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 3

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 3

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
25,47 Kč
Libra
30,52 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,27 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,98 Kč
100 rublů
36,45 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 803,92 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
162 312,08 Kč

Poslední aktualizace: 15.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 672