Diskuze k článku

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Příspěvků 57

20.4.2003 23:07

Zajimavy a obsahly zdroj:

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

http://www.nerdcities.com/guardian/#Palestine

12436

21.4.2003 5:13

RE: Zajimavy a obsahly zdroj:

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 12436

[překvapení] Dobrá website,thanx!

12456

21.4.2003 0:28

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

musi, protoze nevi ktery s tech Palestincu ma omotane bricho
s bombama

12439

21.4.2003 11:44

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12439

Diky za tento clanek, ktere zobrazuje skutecnost,tak jako vsechny clanky na tomto serveru, ovsem nekteri lidi jsou tak primitivni, ze nechteji uznat ohromne ozbrojene armade a nemaji cim se branit, nez svymi zivoty, protoze jim bylo odebrano vsechno, dustojny zivot a jsou vystaveni vyhlazovaci valce. Rikejte tuto skutecnost sionistum, kteri to nechteji slyset. Uz male deti vi, ze krute nasili se obrati proti tomu, kdo je pouziva. Presto tento agrgument neustale pouzivaji, normalni, humanni lidi nemaji s jejich logikou nic spolecneho.

12466

24.4.2003 17:35

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 12466

To je holy nesmysl, jak jiste vite.
Jde spis o to jak presvedcit Palesince ze tato taktika jim neprinese vysledky. O jake vyhlazovaci valce mluvite ? To je jako ten masakr n Jeninu vidte. To je jen takove placani vidte. A o jakem krutem nasili mluvite. Vyrostci hazeji kamenim a molotovskymi
koktaily po vyzbrojene armade. Vite kolik by bylo mrtvych kdyby do nich vojaci spustili ? Palestinsky novinar mel upozornit mlade na nebezpeci pokud mu na jejich zivotech zalezelo,misto toho vesele filmoval. V minulosti novinari i zaplatili za vyprovokovanou prestrelku.

12734

21.4.2003 22:34

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Malva 213.?.?.?

Reakce na 12439

Dřívější izraelský ministr: “ Stali jsme se barbary “.
Jerusalém

Dřívější izraelský ministr a zakladatel liberálně orientované strany Meretz ostře kritizoval současný stav v židovském státě, prohlašujíc, že izraelští židé se fakticky staly barbary v roce 2002.

Shulamit Aloni, dřívější ministr školství byl citován izraelským tiskem Yedeot Ahranot Wednesday, prohlásil rok 2002 za nejhorší v izraelské historii.

„Rok 2002 byl nejhorším v historii státu, nejenom co se týká problému bezpečnosti, ekonomie a korupce, ale byl to rok morálního rozkladu, protože jsme se v něm stali apartheidním státem, byl rokem, kdy vládní zástupci začali pohřbívat demokratický systém.“

Aloni zvlášť odsoudil izraelskou vládu za osvojení prokazatelně tvrdé diskriminace proti izraelské arabské komunitě.

„V roce 2002 Izrael usiloval o negování práv Arabské komunity, zcensorovali film o Janínu, zastavili arabský tisk a kromě toho zabránili arabské politické straně v účasti na volbách.

Aloni argumentoval, že rok 2002 byl „každopádně nejhorší z morálnímho hlediska“

Změnili jsme se v barbary, přeměnili jsme 3,5 milionu lidských bytostí v rukojmí, přeměnili jsme každé město a každou vesnici v internační tábor, zbořili jsme starodávné budovy z doby 800 let, abychom tam zřídili místo toho park. Dovolili jsme, aby jeden důstojník rozhodl o zbourání celého sídliště s pouhou výstrahou.

12495

21.4.2003 3:41

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Holocaustovy vnukove si to mohou dovolit ,nebot prihloply Amalkove-goimove,se stejne nesjednoti ,aby narezali,co se do nej vejde!!!!!
.

Massacre in Sanctuary; Eyewitness
Qana-South Lebanon: the place where the Israeli shells killed 102 people, mostly women and children, taking refuge in a United Nations headquarters on April 18, 1996.

By Robert Fisk
The Independent 4/19/96, page 1

Qana, southern Lebanon - It was a massacre. Not since Sabra and Chatila had I seen the innocent slaughtered like this. The Lebanese refugee women and children and men lay in heaps, their hands or arms or legs missing, beheaded or disembowelled. There were well over a hundred of them. A baby lay without a head. The Israeli shells had scythed through them as they lay in the United Nations shelter, believing that they were safe under the world's protection. Like the Muslims of Srebrenica, the Muslims of Qana were wrong.

In front of a burning building of the UN's Fijian battalion headquarters, a girl held a corpse in her arms, the body of a grey- haired man whose eyes were staring at her, and she rocked the corpse back and forth in her arms, keening and weeping and crying the same words over and over: "My father, my father." A Fijian UN soldier stood amid a sea of bodies and, without saying a word, held aloft the body of a headless child.

"The Israelis have just told us they'll stop shelling the area," a UN soldier said, shaking with anger. "Are we supposed to thank them?" In the remains of a burning building - the conference room of the Fijian UN headquarters - a pile of corpses was burning. The roof had crashed in flames onto their bodies, cremating them in front of my eyes. When I walked towards them, I slipped on a human hand...

Israel's slaughter of civilians in this terrible 10-day offensive - 206 by last night - has been so cavalier, so ferocious, that not a Lebanese will forgive this massacre. There had been the ambulance attacked on Saturday, the sisters killed in Yohmor the day before, the 2-year-old girl decapitated by an Israeli missile four days ago. And earlier yesterday, the Israelis had slaughtered a family of 12 - the youngest was a four- day-old baby - when Israeli helicopter pilots fired missiles into their home.

Shortly afterwards, three Israeli jets dropped bombs only 250 metres from a UN convoy on which I was travelling, blasting a house 30 feet into the air in front of my eyes. Travelling back to Beirut to file my report on the Qana massacre to the Independent last night, I found two Israeli gunboats firing at the civilian cars on the river bridge north of Sidon.

Every foreign army comes to grief in Lebanon. The Sabra and Chatila massacre of Palestinians by Israel's militia allies in 1982 doomed Israel's 1982 invasion. Now the Israelis are stained again by the bloodbath at Qana, the scruffy little Lebanese hill town where the Lebanese believe Jesus turned water into wine.

The Israeli Prime Minister

12447

21.4.2003 4:39

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Doufejme že na ty hyeny a svině izraelský také někdy dojde!

12451

21.4.2003 4:48

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12451

>Doufejme že na ty hyeny a svině izraelský také někdy dojde!
taky verim,
ale, certo-berto, tak nemuzes mluvit, tady te matejove, milove, brnaci a mikinove pekne "zjeb/dou"!!!!!
stefan

12453

21.4.2003 15:36

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

matej brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 12453

Na ne uz doslo za ty tri tisice roku mnohokrat a nikdy se to jeste
nikomu nevyplatilo, zli lide se nechteji a nechteji poucit, vzdycky narazi kosa na kamen ale oni si budou zase a zase
uvazovat bomby kolem pasu a zabijet nevinne lidi, jen proto, ze jsou zidove a ostatni primitivove je budou furt povzbuzovat
proste to je zacarovany kruh, ze ano Stepanku ?
tak nesed doma na prdelce jed do Israele a vlez do nejakeho
toho skolniho autobusu, ty hrdino

12472

21.4.2003 17:05

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12472


>proste to je zacarovany kruh, ze ano Stepanku ?
>tak nesed doma na prdelce jed do Israele a vlez do nejakeho
>toho skolniho autobusu, ty hrdino
mily mateji, nikam mne neposilej, to za prve, za dvojku poznamenavam, ze mne "poznani" izraele ani moc nezajima, i za predpokladu, ze bych mel tento vylet hrazen tebou!!! a za treti mi staci zajet do brooklynu, abych se pokochal tim, co a koho bych v tom izraeli videl.
veselou pomlazku, stefan

12482

23.4.2003 17:44

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12472

To je opravdu jak u blbejch. Pořád hulákate o těch, co si davaj kolem pasu výbušniny, ale neptáte se P RO Č ???
Izraelská armáda na okupovaných územích nevrazdí nevinné civilisty???
ROZDIL JE V TOM, ŽE TO JE O F I C I A L N I POLIKA!!!!
Palestincům nenechala nic, oni jako páchají sebevražedné útoky jen tak z libosti a nudy?? PROC JSTE SE VY NEPOUCILI? PROC VY JE NENAVIDITE A BERETE JIM VSECHNO??? JAKOU ODMENU ZA TO CEKATE? SNAD NE VDECNOST!

12643

24.4.2003 17:44

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 12643

Ale my vime proc Eriko, a neni to ze zoufalstvi. Castecne je to romanticke presvedceni o pravde veci kombinovane s nenavisti, podporovane celym systemem vcetne odmen a uznani sobe i rodine.
Teprve kdyz Palestinci zjisti ze tato taktika neni produktivni sami prestanou.

12736

26.4.2003 2:39

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12736

To je jedno, co si mysli cynici. Neprestanou, dokud vy neprestenate je vrazdit. Pisete tu same lzi a nema cenu je vyvracet, lidi nejsou hlupaci.

12837

24.4.2003 17:37

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 12451

Tomu se na Zvedavci rika "reasoned argument" !

12735

24.4.2003 17:54

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 12735

Tohle patri k prispevku o hyenach a svinich od vzacneho dopisovatele certika.

12738

21.4.2003 4:49

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Slova rabbina Goldsteina,jez prednesl na sve prednasce v Londyne.

"...The Muslims people basically got involved in the fight against zionism when it started effecting them on a political bases which is 1917 for the Palestinians or afterwards for some of the other Arab countries, We [religious Jews] were in this fight from the 1890 roughly... As soon as it was founded [zionism], it was condemned - Jews came out and said this is atheistic, this is idol worship..."

12454

21.4.2003 4:54

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ne, tomu neverim, ze by zidi byli toho schopni, to zase bude nejaka
propagandisticka hra ze strany autora. zidi jsou jen pro mir, pohodu a blaho vsech.
chlapi, kurva, bdete, vzdyt uz ta zidovlada je do nebe volajici!!!!
stefan

12455

21.4.2003 5:14

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

The Israeli scholar Y. Porath has written that:

"at the end of the Ottoman period the concept of Filastin was already widespread among the educated Arab public, denoting either the whole of Palestine or the Jerusalem Sanjak alone" (Y. Porath, The Emergence of the Palestinian National Movement 1918-1929, Frank Cass, 1974).

Zionists who deny the existence of the Palestinians, or "Palestine", claim that when the Western Powers, after the First World War, laid down the modern frontiers of the Middle East they did so entirely arbitrarily. The facts show that, in establishing the boundaries of "mandated Palestine" where they did, the Western powers implicitly recognised the reality of Palestine as an area of special significance whose residents were a people distinuishable from their neighbors.

Equally revealing, Palestine was also recognised as a distinct area by tourists. Baedecker's famous guidebook, published in 1876, was entitled Palestine - Syria. Herzl himself, the founder of Zionism, in his correspondence with the Ottoman Sultan Abdul Hamid, referred to "Palestine" and neither seems to have been confused by the term.

The bounderies established for Palestine by the colonial powers enhanced the already existing unity of the area. Evidently the Palestinians and others did regard pre-British Mandate Palestine as a distinct area, as something much more than a part of Syria or the Arab world.

In short, the Palestinians recognised it as their homeland, and others recognised it to be so. It hardly needs stating that these facts alone would be enough on which to base the conclusion that Palestine's residents regarded themselves, and were regarded by others, as Palestinians.

In 1968, Jewish historian Maxime Rodinson wrote that

"the Arab population of Palestine was native in all the usual senses of the word" (Rodinson, M., Israel and the Arabs, Penguin, 1968, p. 216).

One of the many lies that the Zionists use to justify their theft of Palestinian land is the myth of “A land without a people, for a people without a land”. But in 1922, the outset of serious Zionist colonization, “the population in Palestine was 72 persons per square mile – a high figure when compared to other countries at the time. Lawrence Oliphant visited Palestine in 1887 and wrote in his book “Life in Modern Palestine” that the valley was “a huge green lake of wavering wheat, with its village crowned mounds rising from it like islands; and it presents one of the most striking pictures of luxuriant fertility which it is possible to conceive. The last census for Palestine was done under British mandate in 1931 shows "a vast native Arab majority". Also, authoritative research on the demographic and land holding statistics of Palestine by such scholars as Justin McCarthy, Alexander Schulch, and Janet Abu-Lughod confirm this Arab majority. The picture painted by Zionist of Palestine being a deserted wasteland was a fraud created to provide moral cover for the genocidal displacement of the land’s indigenous people. Kráceno (Editor)

12457

21.4.2003 5:24

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

[překvapení] Historické mapy Palestiny
http://www.raremaps.com/maps/big/5308.jpg
http://www.raremaps.com/maps/big/1466.jpg
http://www.raremaps.com/maps/big/9804.jpg

12458

21.4.2003 11:22

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Arabi i Židia tvoria civilizácie okraja. Američania, ktorý tvoria civilizáciu stredu podporujú Židov, pretože tí, aj keď je ich málo viažu na seba pozornosť 600 miliónov mohamedánov.
Problém Palestínčanov je, že chcú všetko hneď. Ak by prijali stratégiu civilizácie stredu, získali by určite územia do 100 rokov. Ich vodcovia, ktorí už roky vedú svoj ľud do prehratej vojny si obdiv nezaslúžia.

12464

23.4.2003 17:51

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12464

Hned jo? To je teda vtip. Oni od vzniku Izraele jenom ztraceli, to mají čekat asi až na raj po smrti. Pekna rada.Nemate nejakou lepsi?
Izák Rabín ji mel a byl zavrazden prave sionisty. ONI MIR NECHTEJI, MUSELI BY VRATIT UZEMI, PALESTINCI MIR CHTEJI, PROTOZE BZ DOSTALI UZEMI ZPET. To znamena, ze Izraeli vyhovuje valka proti arabskym zemim praktikovana pres Washington. Na tohle je v dnesni dobe rada draha. Lepsi kdyz se zidi porad samolituji, ale k druhym se chovaji barbarsky. O rasismu k Arabum tu mlcite, porad chteji, aby se to tocilo jen kolem jejich situace. Zadna bezpecnost, a to ani americka, se neda zajistit nasilim. To je uplne ta nejprimitivnejsi vec.

12644

23.4.2003 22:09

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12644

...ako som povedal, Izrael je typickým príkladom civilizácie kraja. To, čo spomínate sú sprievodné znaky.

Zaujímavá otázka je, či vzájomný dešpekt medzi Arabmi a Židmi možno nazvať rasizmom. Ja by som to skôr pripísal náboženskej neznášanlivosti.

Zhrnul by som to potom tak, že ak je štát založený na náboženstve, automaticky sa stáva civilizáciou kraja a dostáva sa do konfliktu s inými štátmi.

12660

23.4.2003 22:11

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 12464

Když by Vám někdo něco ukradnul,tak si myslím,že by jste to taky chtěl nazpátek hned, a né až za sto let,[zmaten]
Židi jsou sebranka zlá,prolhaná,zlodějská,a tím to hasne!
Problém je v tom, [pláč] že průměrný Američan je obézní,arogantní,ignorantní rasista,kterého zajíma pouze studený six-pack posranýho Budweisséru,baseball a možná tak ještě Jerry Springer show a vůbec ho nezajímá historie zbytku světa.A skrz tu svojí,crackem zaviněnou slepotu mu uniknul fakt,že USA byla a je mezitím "hijacked" všemi různými grázli,typu.... Abrams,Adelman, Feith,Kissinger,Libby,Luttwak,Perle,Wolfowitz,Zoellick atd!

12662

24.4.2003 1:20

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12662

Jedna vec, čo som si nechal vziať pred 50 rokmi, druhá vec je, čo robím dnes (ono asi Palestíncov nevedú tí istí ľudia dnes ako pred 50 rokmi). Vtedy spravili chybu, že išli do vojny proti )Židom, ďaľšiu chybu spravili, že prehrali. Potom túto chybu predviedli ešte niekoľko krát. Treba sa učiť z chýb.

12675

24.4.2003 11:47

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12675

Není vůbec užitečné filozofovat stále jen o 50 leté minulosti, ty domy jsou Palestincům bourány celou tu domu, ale HLAVNE I DNES, den za dnem, dokonce při nich 2x převálcovali americkou mírovou aktivistku Cori, která chtěla dům bránit před zbouráním, zrovna tak postřelili palestinského představitele v Knesetu Azmy Bšára, který demonstroval s obyvateli také proti bourání domů. To by se každý tvářil hned jinak, kdyby ho někdo nechal i s rodinou před troskami vlastního domu. Tomuhle se říká nedostatek empatie. Ano, Izrael byl omylem zasazen do islámského světa (islámských Arabů není 600 milionu, ale asi 300 milionu], ale to neměnní nic na tom, že oficielni politika dovoluje neustálé vyvražďování nevinného obyvatelstva za podpory USA. To vám neustále uniká, a také to, že před vznikem Izraele nebyl v soužití se židy žádný problém, to naprosto někteří diskutující schválně ignorují. V naprosté většině arabských zemí se obyvatelstvo naprosto snáší s křesťanskou menšinou (není potřeba, aby rasisti hned psali o vyjímkách, mluvím o normálních lidech a ne fanaticích, UCHYLNI JEDINCI JSOU VSUDE A PACHAJI TRESTNE CINY VE VSECH ZEMICH, hlavně v Americe a nevyjímaje i Česko). Ovšem Západ proti nim vede křižáckou agresivní válku, tak nebude samozřejmě jejich sympatizanty, to snad je pochopitelné, ten si z těcho národů sám vytváří své nepřátele. Izrael nejen od svého vzniku masakroval civilisty, ale vede proti nim i přes rok trvající děsivou vyhlazovací válku a pořád vehementně dává najevo, že žádný Palestinský stát nechce. Byl ustanoven Abu Mazen jako ministerský předseda v palestinské vládě, že je vůči Izraeli hodně umírněný. I on bude neschopný proti izraelským jestřábům cokoliv pozitivního podniknout. Jim se nehodí uklidnění, ale pokračování ve vraždění. Nijak se tu nezmiňuje fakt, že to zahrnuje i křesťany, Betlém a jiná křesťanská města nejsou žádnou vyjímkou stejné agresivní politiky. TIM NENI VINO NABOZENSTVI, ALE AGRESIVNI ZAJMY, KTERE CHTEJI ZRYCHTOVAT VSECHNO PODLE SVYCH NACIONALISTICKYCH RASISTICKYCH CILU.

12716

24.4.2003 18:25

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 12716

Predne vase "mirova aktivistka" byla prejete bagrem ktery zaplnoval a boril paseracke tunely v Gaze, kterymi se predevsim dostavaly zbrane z Egypta do Gazy, zadne domy se toho dne nebouraly. Dokonce to sama vedela, podle toho co rikaji jeji americti pratele. Obrazek rozvzteklene Corrie, jak nepricetne rve americkou vlajku se da lehce sehnat na internetu, i kdyz jeji "mirova" organizace z Olympia,Washington uz tu fotografii radeji odstranila,nehodila se do image, uz z ni radeji udelaji svatou, primou "martyrku" po
palestinskem zvyku.
Israel nebyl tam kde je dan "omylem" je tam kam historicky patri,
to i vetsina jeho nepratel chape.Blekotani jak malo zidu zilo na uzemi v 19 stoleti melo co delat predevsim s tim jak malo zidu tam
nechali turci pristehovat.
To ze zidi zili v arabskych zemich jako utlacovana mensina pod jinymi zakony a pod podstatne vyssimi danemi - o tom nema smysl mluvit natoz se snazit presvedcit nekoho jako vas.
Palestinsky stat na west banku nechteji predevsim palestinsti arabove - ti chteji Israel a ten ovsem nedostanou.Tam uz totiz ziji Israelci.Zajimave - ze se zminujete o krestanech, o tom neco vim.
Bethlehem a Nazareth dost utrpely predanim Palestinske Authorite a
pristup, bezpecnost a udrzba pamatek je dost spatna az nulova. Obe mesta pripadnou nove Palestinske republice. Ale nedelejme si starosti, Arabove maji bajecnou reputaci tykajici se respektu o krestanske pamatky. Vidte, Eriko.

12743

26.4.2003 2:43

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rachel Corrie 213.?.?.?

Reakce na 12743

Americkou aktivistku v pásmu Gazy usmrtil izraelský buldozer
Tisícovka palestiských demonstrantů se včera zúčastnila symbolického pohřbu americké mírové aktivistky, která zahynula pod koly izraelského vojenského buldozeru. Americké ministerstvo zahraničí oznámilo, že třiadvacetiletou americkou studentku Rachel Corrie z Washingtonu přejel v neděli izraelský buldozer, KDYZ SE POKOUSELA ZABRANIT ZBOURANI DVOU PALESTINSKYCH DOMU V RAFAHU. Vyjádřilo hlubokou lítost nad její smrtí, kterou označilo za tragickou. UVEDLO, ZE AKTIVISTKA PATRILA K SKUPINAM SOLIDARITY S PALESTINSKYM LIDEM A ZUCASTNILA SE AKCE INTERNACIONAL SOLIDARITY MOVEMENT.Ministerstvo odmítlo nehodu odsoudit, ale poukázalo na to, že oznámilo Izraeli, že očekává, že věc bude podrobně vyšetřena.

Izraelská armáda uvedla, že smrt aktivistky byla politováníhodnou nešťastnou nehodou, aktivisté ji ale nazvali úmyslným zabitím.Lékař Ali Músa, ředitel nemocnice Abu Júsef al-Nažár a jeden americký mírový aktivista uvedli, že Rachel Corrie pocházela z Washingtonu a zemřela na následky zranění lebky a páteře, když ji přejel izraelský buldozer.Mluvčí izraelské armády informoval v prohlášení, že je patrné, že buldozer do dívky narazil nedopatřením, když se k němu velmi blízko přiblížila, přestože ji bylo nařízeno, aby se vzdálila. Tvrdil, že řidič obrněného buldozeru měl špatný úhel pohledu a nemusel ji vidět. Vojenský mluvčí upřesnil, že řidič buldozeru nebyl vzat do vazby, protože vyšetřování ještě neskončilo. V prohlášení je také uvedeno, že několik desítek demonstrantů vstoupilo do zakázané oblasti a pak překáželi činnosti armády (Poznamka: Vlastníkem jednoho domu byl palestinský právník) Místní palestinští činitelé oznámili, že izraelská armáda zničila dva palestinské domy, když došlo k nehodě a smrti americké aktivistky. Televize al Džazíra odvysílala v neděli večer 16.3. dřívější rozhovor s Ratchel Corrie. Ta připravovala festival pro palestinské děti, kterým se věnovala. Mluvila s velkým nadšením o své práci, a že pro tyto děti je ochotna obětovat vše. Hovořila o tom, jak je jejich život nepředstavitelně těžký, neslyší nic jiného než hřmot tanků, neznají nic jiného než zabíjení, při kterém ztrácejí členy rodiny, jsou na nich podepsány následky ztráty příbytků, to vše se hluboce vrývá do jejich psychiky. S velkou rozhodností obvinila americkou vládu, že "způsobuje svou politikou utrpení palestinskému lidu" a George Bushe označila za "zodpovědného za válečné zločiny". Dopisy, jak psala domu rodicum jeste koncem unora: Rachel Corrie: http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,916299,00.htmlSnámky ukazující příběh Rachel Corrie: look at these pictures showing the story of an american girl (Rachel Corrie)http://www.bintjbeil.com/images/album/0com_rachel.html


12838

24.4.2003 17:51

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 12464

Predpokladam ze mluvite o uzemi Israele. Myslim ze podcenujete zidovskou odhodlanost se branit.
Doba kdy Zide potichu bez odporu vlezli do vagonu a do plynove komory ...

12737

24.4.2003 23:32

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12737

Myslím, že podceňujete prirodzený prírastok Palestínskeho obyvateľstva. (Ale máte pravdu, môžete si to dovoliť, podceňujú ho aj oni sami.)

12759

25.4.2003 8:36

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 12737

>Doba kdy Zide potichu bez odporu vlezli do vagonu a do plynove komory ... [pláč]
Je to zajímavé,že když židi "bez odporu vlezli do vagónů",tak se o tom kvičí,sténá a naříká po celém světě už 53 let a blackmajluje se tím kdejakej Němec či Švýcar.Ale ten fakt,že Rusů padlo asi 20 millionů během 2.světové války,a to při boji!!!(na rozdíl od židů),to už nikoho nezajímá.Podle Holywoodské,ale i jiné propagandy,by si jeden mohl nakonec myslet,že za války zemřeli jenom židi a nikdo jinej [překvapení]
Doporučuji knihu: "The Holocaust Industry: Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering
by Norman G. Finkelstein".
K dostání na amazon.com
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1859843239/ref=pd_sim_books_5/002-5735404-4047242?v=glance&s=books#product-details

12787

25.4.2003 17:53

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12787

20 millionů během 2.světové války,a to při boji!!
-------------------------------------------------
ale vôbec nie všetci pri boji. mnoho bolo zabitých zbabelo, keď padli do zajatia, ďaľší boli zabití civilisti na etnicky čistených územiach. Nemci mali vyčlenené zvláštne komandá v rámci SS na likvidáciu slovanského obyvateľstva. Tvorili ho jednak psychopati (skutočný pacienti psychiatrických liečební s neovládateľnými sklonmi k násiliu) a príslušníci národou, ktorý slovanov tradične nenávideli. Napríklad aj Čečenci.

12805

21.4.2003 14:52

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Patriot 205.?.?.?

Bezte se schovat s tou primitivni nenavisti zidu. Palestinci se mnozi jako kralici. Maji tolik decek navic, ze si mohou dovolit je posilat s bombou kolem tela na lov Izraelcu.
Sadam jim dokonce za to platil, 30.000 dolaru za zdarenou sebevrazednou mission.
Jste primitivove Vy vsici rasisti kteri zde hazite spinu. Hlavne ten vul Robert Fisk, ktery Vas oblbuje. Cech se da lechce oblbnout, manipulovat, to je znama vec. To je narod, ktery chtel Karla Gota za presidenta !!!!~!!! ([smích]

12471

21.4.2003 17:09

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 12471

>Bezte se schovat s tou primitivni nenavisti zidu. Palestinci se
>mnozi jako kralici. Maji tolik decek navic, ze si mohou dovolit
>je posilat s bombou kolem tela na lov Izraelcu.

>Sadam jim dokonce za to platil, 30.000 dolaru za zdarenou
>sebevrazednou mission.

>Jste primitivove Vy vsici rasisti kteri zde hazite spinu. Hlavne
>ten vul Robert Fisk, ktery Vas oblbuje. Cech se da lechce
>oblbnout, manipulovat, to je znama vec. To je narod, ktery chtel
>Karla Gota za presidenta !!!!~!!! ([smích]
Patriote,Patriote..podivejte se do slovniku na vyznam slova RASISTA.

12483

22.4.2003 9:45

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 12471

>Cech se da lechce oblbnout, manipulovat, to je znama vec.

pri cteni vasich prispevku tomu opravdu verim...
Zrejme se nemuzete smirit s tim, ze zadne deti nemate, a nemuzete tak na nich vydelat balik sadamovych dolaru...

12534

21.4.2003 16:39

Divame se vsichni na to samy ?

Jindrich Hrdlicka jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 216.?.?.?

Divame, ale vsichni mame build-in-bias (jednostranost,naklonost,predsudek,sklon ). Nekdy je i povinna. Sefredaktor deniku Al-Sharq-Awsat na priklad rekl " Mit nezaujate stanovisko se v Arabskych medii rovna sebevrazde ".
Presvedceni, ktere jsme ziskali, vetsinou z vlastnich zkusenosti, ci od lidi ktere povazujeme, mozna za moudrejsi, jsou pak zafixovana a soucasti naseho mysleni. Nas "belief system" pak filtruje pryc kazdy nazor ktery by nam protirecil. A tak se v nasem nazoru uz jenom pak utvrzujeme. Nekdy i vlastne nenavidime nazory druhych a vsemozne na ne utocime. A pak se nam podari zabit jakekoliv hledani PRAVDY ( Pravda- knowledge innocent of error}.
Vsichni se asi schodneme, ze byt biased je nelidske. Na druhou stranu byt ojektivni je zase az nadlidske.......

12480

27.4.2003 13:29

RE: Divame se vsichni na to samy ?

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12480

S vaši myšlenkou v zásadě souhlasím, mám k ní však důležitý dodatek:
Pokud lidé nejednají podle ideologického scénáře, nedá se považovat
kritičnost vůči autoritám a psaní z hlediska obyčejných lidí za zaujatost. Neda se také považovat za zaujatost, když někdo neuvažáje jen podle šablon, ale podle vlastní zkušenosti. Jinak příspěvek pokládám za dobrý do diskuze, která je na úrovni.

12885

21.4.2003 18:54

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Petr 212.?.?.?

Úplně se tu zapomíná, že židi jsou v Palestině a ne plestinci v Izraeli. Vymezovat palestincům milostivě kousek jejich vlastní země je opravdu hnusné. Židi po tři tisíce let svou zemi neměli, protože všude dělali jen bordel a nikdo je nechtěl. Petr

12488

21.4.2003 20:37

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12488

>Úplně se tu zapomíná, že židi jsou v Palestině a ne plestinci v
>Izraeli. Vymezovat palestincům milostivě kousek jejich vlastní
>země je opravdu hnusné. Židi po tři tisíce let svou zemi neměli,
>protože všude dělali jen bordel a nikdo je nechtěl. Petr
peter, velmi spravne, vysvetluj to ale zidomilovnikum, mame jich zde jeste stale dost, i kdyz jich stale ubyva. lidi uz nechteji byt oblbovani zidovskou politikou, prospecharstvi a lakotou. sami si vymysleli bolsevizmus, ktery jim padl stejne na hlavu. v americe
jsou uz nalezli vsude, kde se jedna o moc a penize, jako byli ve tricatych letech v evrope. oni vlastne jsou uz vsude, i v te zemi ceske, u moci!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to zase bude place od mateju, brnaku, mikinu a cele te "vyvolene"
sebranky!!!!
stefan

12492

25.4.2003 17:46

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 12488

Tos jim to vysvetlil, Petriku, opravdovy prinos do diskuze.
Ale je to tak na urovni Stefana, do Zvedavce to patri, to ti musim
uznat. To ze zidi na uzemi Israele ziji nepretrzite nejakych 6000 let ti jaksi uniklo. Nebo budes taky tvrdit ze arabove pochazi z Canaanites ?

12804

25.4.2003 22:46

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12804

Je aj teória, že Kanánci boli árijské kmene, avšak dosť o tom pochybujem. Kanánci boli proste semitský kmeň vyznávajúci iné náboženstvo. (Baala) Ak si dobre prehliadnete jednodolárovku, zbadáte, že Baalov kult nie je až taký mŕtvy, ako by sa zdalo.
BTW: neviem aké máte datovanie, ale židia ako skupina ľudí vyznávajúca judaizmus určite nežije na území dnešného Izraela 6000 rokov. Archaický judaizmus sa počíta od Abraháma, cca 2100 pnl.
(Ten tam vtedy dorazil z Mezopotánie, takže nezavádzajte.)

12823

22.4.2003 2:50

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Jedna velka zakladna na manupolovani s lidmi ,jsou media a tak neni dnic divneho ,ze se o ruznych udalostech dozvime ,jen tak ,jak nam ovladana zidovska media dovoli,mnohdy veci jsou uvedeny na spravnou miru a presto jimi ovladany tisk ,TV a rozhlas stave vede jednu a tu samou pisnicku,lzi a polopravdy vedou k valce a tak i nase informace o udalostech v Palestine ,jsou jen castecne a do jiste miry i zcela zkreslene.Tak zvany svobodny demokraticky tisk je jen prostitutkou mocnych klanu,ktere svymi penezy nepripusti rici celou pravdu a udalosti v Iraku ,jez budou na pokracovani to jen dosvedcuji.Saddm byl tiskem oznacovan za dabla a pripisovala se mu zotpovednost za plynovani Kurdu i kdyz ,uz ted v zapadnim tisku z cenzury utekla zprava ,ze Saddam Husein neotravil Kurdy,kteri i sami veri stale pod informovanosti,ze to byl Saddam a nikdo jiny a tak uvadim ukazku clanku ,kde se veci popisuji jinak ,nez je pouzivano k oblbovani verejnosti a politiku.
Pelletiere wrote in the article: "I am in a position to know because as the Central Intelligence Agency’s senior political analyst on Iraq during the Iran-Iraq war, and as a Professor at the Army War College from 1988 to 2000, I was privy to much of the classified material that flowed through Washington having to do with the Persian Gulf. In addition, I headed a 1991 Army investigation into how the Iraqis would fight a war against the United States; the classified version of the report went into great detail on the Halabja affair …. Immediately after the battle the United States Defence Intelligence Agency investigated and produced a classified report, which it circulated within the intelligence community on a need-t0-know basis. That study asserted that it was Iranian gas that killed the Kurds, not Iraqi gas …."

12509

22.4.2003 11:51

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12509

A tu sa nám pomaličky začínajú zjavovať hlasné trúby útoku na Irán, ďaľšej méty Americkej kampane. Irán používa zbrane hromadného ničenia (ešte k tomu lstivo), preto bude demokratizovaný.
Čiže nejde ani tak o sprisasahanie židov ako o sprisahanie starších čitateľov Zvedavca so staršími analytikmi CIA.

12542

22.4.2003 3:51

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Arabsky svet ma dobre v pameti anglickeho kolonizatora,nakonec i tisk priznava ,jak se zachazelo a jak se bude zachazet s Araby.Our last occupation

Gas, chemicals, bombs: Britain has used them all before in Iraq

Jonathan Glancey
Saturday April 19, 2003
The Guardian

No one, least of all the British, should be surprised at the state of anarchy in Iraq. We have been here before. We know the territory, its long and miasmic history, the all-but-impossible diplomatic balance to be struck between the cultures and ambitions of Arabs, Kurds, Shia and Sunni, of Assyrians, Turks, Americans, French, Russians and of our own desire to keep an economic and strategic presence there.
Laid waste, a chaotic post-invasion Iraq may now well be policed by old and new imperial masters promising liberty, democracy and unwanted exiled leaders, in return for oil, trade and submission. Only the last of these promises is certain. The peoples of Iraq, even those who have cheered passing troops, have every reason to mistrust foreign invaders. They have been lied to far too often, bombed and slaughtered promiscuously.
Iraq is the product of a lying empire. The British carved it duplicitously from ancient history, thwarted Arab hopes, Ottoman loss, the dunes of Mesopotamia and the mountains of Kurdistan at the end of the first world war. Unsurprisingly, anarchy and insurrection were there from the start.
The British responded with gas attacks by the army in the south, bombing by the fledgling RAF in both north and south. When Iraqi tribes stood up for themselves, we unleashed the flying dogs of war to "police" them. Terror bombing, night bombing, heavy bombers, delayed action bombs (particularly lethal against children) were all developed during raids on mud, stone and reed villages during Britain's League of Nations' mandate. The mandate ended in 1932; the semi-colonial monarchy in 1958. But during the period of direct British rule, Iraq proved a useful testing ground for newly forged weapons of both limited and mass destruction, as well as new techniques for controlling imperial outposts and vassal states.
The RAF was first ordered to Iraq to quell Arab and Kurdish and Arab uprisings, to protect recently discovered oil reserves, to guard Jewish settlers in Palestine and to keep Turkey at bay. Some mission, yet it had already proved itself an effective imperial police force in both Afghanistan and Somaliland (today's Somalia) in 1919-20. British and US forces have been back regularly to bomb these hubs of recalcitrance ever since.
Winston Churchill, secretary of state for war and air, estimated that without the RAF, somewhere between 25,000 British and 80,000 Indian troops would be needed to control Iraq. Reliance on the airforce promised to cut these numbers to just 4,000 and 10,000. Churchill's confidence was soon repaid.
An uprising of more than 100,000 armed tribesmen against the British occupation swept through Iraq in the summer of 1920. In went the RAF. It flew missions totalling 4,008 hours, dropped 97 tons of bomKráceno (Editor)

12512

22.4.2003 6:23

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

čertíkbertík certikbertik (zavináč) hushmail (tečka) com 24.?.?.?

Včera jsem si dovolil poustovat pár informací o židech a jejich mazanosti,vychcanosti,barbarismu,rasismu,schyzofreniji,lakomosti,
lhaní,kradení a pár links na jiné poučné websites atd, na debatě-Yahoo! News - Message Boards:"Israel Arrests 17 in Ramadan Raid", http://news.messages.yahoo.com/bbs?.mm=NEWS&action=m&board=37138459&tid=apisraelpalestinians&sid=37138459&mid=1&type=date&first=1
Nepoužíval jsem žádná sprostá slova ani nic vulgárního,ale bylo to jako když píchnete do sršního hnízda,kromě několika Recommendations se na mě začla valit vulgárnost a sprostota ze všech stran a chvilku na to jsem byl zablokován a nebylo možné již nic vložit do debaty. Tak to máte s tou posranou Amíckou demokracijí,trocha kritiky a nejradši by člověka hned ukřižovali.
Jetli chtěji darovat Iráku tu samou demokraciji,tak Allah help them!!!

12520

22.4.2003 7:39

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Milan milanius (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Když po dalším teroristickém útoku Arafatovi spolupracovníci vyjádří ve svém tiskovém prohlášení politování nad touto událostí (ale pouze v angličtině pro západní novináře a v palestinských médiích o tom není ani zmínka) potvrzuje to - zpívejte hlasitěji: ... Že palestinské vedení odsuzuje terorismus.

Když Izraelská vláda vydá detailní informace o tom, jak palestinská samospráva podporovala terorismus a sama se ho účastnila po více než rok, všichni víme, že: .. To není seriozní zpráva.

Když Izrael nabídne Sýrii celé Golanské výšiny výměnou za mír a Sýrie to odmítne s tím, že od Izraele požaduje ještě část jeho území, pak to může být pouze tím, že: ...Vina leží na obou stranách.

Když se Izrael stáhne z jižního Libanonu a Libanon (a s ním celý svět) nedělá nic proti pokračujícím útokům na Izrael: Na to si už nikdo nevzpomene.

Když Arafat porušuje jeden slib za druhým, jedno příměří za druhým: Není to důvod, proč přestat vyžadovat od Izraele ústupky za nové sliby.

Když teroristé z řad islámských radikálů v New Yorku a ve Washingtonu zabijí 5 500 Američanů a arabský svět jásá, je to: Další důvod proč od Izraele požadovat jednostranné ústupky.

Když probíhá celosvětová "válka proti terorismu": Tak se to samozřejmě netýká terorismu palestinského.

Když Američané s podporou Evropy bojují proti těm, kdo plánují a sponzorují sebevražedné bombové útoky: Neznamená to, že Izrael má sebemenší právo činit na svou obranu totéž.

Když je většina Izraelců připravena ke stažení ze Západního břehu a Gazy a souhlasí se založením palestinského státu na těchto územích výměnou za mír: Tak jsou Palestinci obětmi izraelské brutality.

Když Palestinci odmítnou mír, který by pro ně znamenal samostatnost, a místo toho podnítí vlnu násilí, tak se jen brání izraelské okupaci.

12525

22.4.2003 17:01

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 12525

Ale však Arafat a jeho spolupracovníci sú odchovanci KGB a Moskovskej školy pre zahraničných revolucionárov (neviem presne ako sa ten výcvikový tábor volal oficiálne). To od nich čakáte diplomatické postupy.
Proste vybehnú, že buď všetko, alebo nič. Pretože to kedysi bola ich zem. Áno a ešte pred tým tam žili Kanánci. A kto sa dnes zastáva Kanáncov. Nik, iba ja.

12566

26.4.2003 2:05

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12525

..ale pouze v angličtině pro západní novináře a v palestinských médiích o tom není ani zmínka.. VZDY TO JE I V PALESTINSKYCH A OSTATNICH ARABSKYCH MEDIICH. UMYSLNE ZAMLZUJETE…jak palestinská samospráva podporovala terorismusKDOKOLIV JE ZE ZOUFALSTVI ROZHODNUT K SEBEVRAZEDNE AKCI, NEBERE SI K TOMU URCITE SOUHLAS OD PALESTINSKE VLADY. PTEJTE SE MISTO TOHO PROC TO DELAJI A NELKEJTE TU JAKO ZE JSTE VY TA OBET..VY JSTE OKUPANTI!! Když Izrael nabídne Sýrii celé Golanské výšiny výměnou za mír a Sýrie to odmítne s tím, že od Izraele požaduje ještě část jeho území TA ZADALA NAZPET I PRIRODNI REZERVOAR VODY, KTERY PATRIL JI A KTERY IZRAEL NENI OCHOTEN VRATIT. NELZETE TU O IZRAELSKEM UZEMI!!! Když se Izrael stáhne z jižního Libanonu a TY UTOKY POKRACUJI NE KVULI LIBANONU, KDE IZRAEL V ROCE 1982 BOMBARDOVAL A ZMASAKROVAL CIVILNI OBYVATELE, ALE PROTO, ZE IZRAEL PROVADI GENOCIDU A OKUPUJE CELE PALESTINSKE UZEMI. Když Arafat porušuje jeden slib za druhým, není to důvod, proč přestat vyžadovat od Izraele ústupky za nové sliby. JAKE USTUPKY IZRAEL KDY UDELAL??? A KDO JE NA NEM ZADAL??? SNAD NE USA !! IGNORUJETE TA NEJZAKLADNEJSI PRAVA PALESTINCU ??Když teroristé z řad islámských radikálů v New Yorku a ve Washingtonu zabijí 5 500, ANO BYLO JICH 4000 A NEJEN AMERICANU, BYLI MEZI NIMI I ARABOVE, PRAPODIVNE JE ZE MEZI OBETMI NEBYLI ZADNI ZIDE, TEN DEN SE TOTIZ DO PRACE NIKDO Z NICH NEDOSTAVIL. A arabský svět jásá, PROTOZE AMERIKA PODPORUJE IZRAEL A TIM PODPORUJE I JEJICH VYVRAZDOVANI. TI LIDE DIKY JI I VAM ZTRATILI VSECHNO, VUBEC TU JEJICH RADOST NEOMLOUVAM, ALE MOHU TO POCHOPIT, NAVIC PALESTINSKA VLADA HNED VYJADRILA AMERICE SOUSTRAST A LITOST. Další důvod proč od Izraele požadovat jednostranné ústupky. KDY KDE A JAKE ??? A ZA TECH 4000 OBETI ZEMRELO O HODNE VICE LIDI, JEN V AFGANISTANU JICH BYLO PRES 4 TISICE, TI LIDE ZA NIC NEMOHLI, V IRAKU JICH BYLO TISICE, TI TAKE ZA NIC NEMOHLI, TY ALE NELITUJETE, SAMOZREJME, PRO ZMENU JSTE TO VY, CO SE RADUJETE! V NY BYLA UTOKEM ZNICENA DVOJCATA A CELY SVET USTRNUL V UZASU A STAL PRI USA, DNES JSOU TOTALNE ZPUSTOSENE HNED CELE DVE ZEME A SVET STOJI V UZASU, ALE TENTOKRAT Z AMERICKE AGRESIVITY.Tak se to samozřejmě netýká terorismu palestinského. JAK TO, VDYT AMERIKA JIM RIKA TERORISTI, BUSH A SHARON JSOU VE VSEM JAK KLONOVANA DVOJCATA. Když Američané s (podporou) Evropy EVROPA JE PROTI SVETOVEMU TERORISMU, ALE NA PALESTINU MA SAMOSTATNY NAZOR, ZAPADNI EVROPU VYNECHTE… bojují proti těm, kdo plánují a (sponzorují) VYBUSNINY OKOLO TELA A NASLEDNA SMRT POTREBUJE SPONZORY?sebevražedné bombové útoky: Neznamená to, že Izrael má (sebemenší právo) činit na svou obranu totéž. A BORENI STOVEK DOMU A ZNICENI VESKERE INFRASTRUKTURY, HISTORICKYCH PAMATEK, PRERUSENI ELEKTRICKEHO VEDENI A NICENI REZERVOARU S VODOU, MASAKROVANI CIVILISTU ARMADOU - TO MA NECO SPOLECNEHO SE SEBEMENSI OBRANOU??? Když je (většina Izraelců) připravena ke stažení IZRAEL SE NECHCE VUBEC STAHNOUT ze Západního břehu a Gazy a souhlasí NESOUHLASI se založením palestinského státu na těchto územích výměnou za mír: PROC BY PALESTINCIKráceno (Editor)

12834

26.4.2003 19:50

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

Reakce na 12834

Dokonceni odstavecku na Re:
PROC BY PALESTINCI NECHTELI MIR A SVUJ STAT, CO TO VYKLADATE ZA POVIDACKY PRO BLBECKY??? Tak jsou Palestinci obětmi izraelské brutality, TO JSOU URCITE!!

12868

27.4.2003 14:15

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Milan milanius (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 12868

No jasne a jeste dodejte ze v Osvetimi zadny plynovy komory nebyly a ze si je zidi vymysleli!!!

... vase reakce je snuska uplne stejnych nenavistnych, rasistickych, antisemitskych a fasistickych lzi.

Jenom na okraj, co se tyce role USA, tak ty musi Izraelce zatracene drzet zpatky, aby si to Izraelci s Palestinci nevyridili poradne a jednou provzdy.

12889

27.4.2003 18:24

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 12889


>Jenom na okraj, co se tyce role USA, tak ty musi Izraelce
>zatracene drzet zpatky, aby si to Izraelci s Palestinci
>nevyridili poradne a jednou provzdy.

milan, ten tvuj "okraj" je trosicku "ulet". jen ochranou rukou usa je izrael jeste nazivu, jinac by uz byl davno vymazan z mapy !!!!!
nebo ze bych se mylil????
stefan

12909

28.4.2003 0:51

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 212.?.?.?

Reakce na 12909

Uvidíme, keď sa minie ropa. Uvidíme.

12928

29.4.2003 1:51

RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 12889

Vážený pane Milane,
četl jsem několik docela seriozních studií,kde autoři dokazovali
na faktech,že počet obětí v plynových komorách byl podstatně nižší
než uvádějí "židovské" prameny.
Židé hovoří o 6 milionech - studie / mluvím jenom o seriozních,
historických pracech / uvádějí 2 až 3 miliony.
Na věci holokaustu počet nic nemění,ale přesně se zde zračí ,
co provádějí někteří představitelé světové Ž. obce s fakty a ze
světovým míněním obecně.
Stát Izrael už se opravdu Palestincům tolik naubližoval,
že nemá ani cenu kohokoliv držet zpátky.

12989

25.4.2003 5:58

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Udalosti,vrazdeni v Palestine je jen konec rady cesty k moci.Plany zidu nejsou ze dne na den ,ale na tisicileti dopredu i druha svetova valka byla planem a ty dalsi jsou rovnez planem.
Count Jerzy Potocki, the Polish Ambassador in Washington, in a report to the Polish Foreign Office in January 1939, is quoted approvingly by the highly respected British military historian Major-General JFC Fuller. Concerning public opinion in America he says "Above all, propaganda here is entirely in Jewish hands.when bearing public ignorance in mind, their propaganda is so effective that people have no real knowledge of the true state of affairs in Europe. It is interesting to observe that in this carefully thought-out campaign. no reference at all is made to Soviet Russia. If that country is mentioned, it is referred to in a friendly manner and people are given the impression that Soviet Russia is part of the democratic group of countries. Jewry was able not only to establish a dangerous centre in the New World for the dissemination of hatred and enmity, but it also succeeded in dividing the world into two warlike camps.President Roosevelt has been given the power to create huge reserves in armaments for a future war which the Jews are deliberately heading for." (Fuller, JFC: The Decisive Battles of the Western World vol 3 pp 372-374.)

Joseph P. Kennedy, U.S. Ambassador in London during the years immediately preceding WW2 was the father of the famous American Kennedy dynasty. James Forrestal the first US Secretary of Defense (1947-1949) quotes him as saying "Chamberlain (the British Prime Minister) stated that America and the world Jews had forced England into the war". (The Forrestal Diaries ed. Millis, Cassell 1952 p129).
Sila zionistu spociva v lenosti vsech nezidu ,v jejich lenosti premysleni a pouceni se.Krestan ma silu v rukach,ale zide-zionisti v mysleni.

12784

26.4.2003 2:07

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Erika 213.?.?.?

V Izraeli nastúpila nová vláda: Konec mieraIvan HromadaLen pár hodín pred slávnostnou inauguráciou novej izraelskej vlády prezradil designovaný premiér Ariel Šaron v Knesete, že ustupuje od svojho záväzku vytvoriť palestínsky štát, s ktorým rátal Washington v tzv. „postupnom pláne“. Ďalej uviedol, že táto otázka je v koalícii predmetom sporu. Táto myšlienka bola vypustená z textu dohody, na základe ktorej do vlády vstúpili ultrapravicové a náboženské strany podporujúce osídľovanie okupovaných území Izraelčanmi. Člen palestínskeho kabinetu Saeb Erekat reagoval na Šaronove vyhlásenia o neexistencii „postupného plánu“ a mierového procesu tým, že nazval Šaronovu vládu „vládou osadníkov pre osadníkov od osadníkov“. Vodca izraelskej opozície, predseda Strany práce Amram Mitzna vyhlásil, že zostava novej vlády ukazuje, že šanca na urýchlené vyriešenie sporu s Palestínčanmi je v nedohľadne.

12835

27.4.2003 3:06

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Rassizmus ,az za hrob.Zde mate nazorny priklad ,otec zid ,matka pravoslavna,tak synacek nesmi byt pohrben na zidovskem hrbitove!!!
(podstatme zkraceno)
w w w . h a a r e t z d a i l y . c o m


Last update - 01:22 25/04/2003 Slain guard to be buried in his native Ukraine `Had I known what was going to happen, I would have gone in his place,' mother says By Moti Katz and Zafrir Rinat Pavel and Tatiana Kostyuk last night decided to donate their son Alexander's organs after the 22-year-old security guard was killed preventing a terrorist from entering the Kfar Sava train station. He will be buried in his hometown near Odessa because his mother is not Jewish and the family does not want an argument with the Hevra Kadisha burial society. "We lost a dedicated employee and a wonderful friend," said Aharon Sax, manager of the train station unit at Hashmira, the security firm used by Israel Railroad for protecting its facilities. Kostyuk came to Israel five years ago as part of Israel Dream, a Jewish Agency program that helps lone youngsters make aliyah. Kostyuk's dream, said his best friend Andrei Zaselevsky, was to serve in the Israeli armed forces. He quickly joined the Border Police and served in units posted first to Hebron and later to Bethlehem. When they heard the news, the Kostyuk's spent much of the morning phoning hospitals, trying to find out if it was their son who was killed. All they knew was they he guarded train stations. Only in the afternoon did Zaselevsky find out the bitter truth and break the news to the parents. Later, city hall social workers specializing in helping bereaved families came by the apartment to offer help. They suggested the parents visit the Hayarkon Cemetery to see that their son would not be buried "outside the fence" because he's not Jewish - though he would be buried in a special section. The parents turned down the offer, sticking to their plan for a funeral in Ukraine. The staff began working on the details of the transportation arrangements.

12876

29.4.2003 6:43

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mnozi Americane se ptaji ,proc Israel muze mit tolik zbrani hromadneho niceni a arabske staty ne!!!
EXPOSED: MOST-EFFICIENT PRODUCER OF CHEMICAL, BIOLOGICAL AND NUCLEAR WEAPONS. . . .
NOT IRAQ, IRAN OR EVEN NORTH KOREA. THIS DUBIOUS TITLE GOES TO: ISRAEL!
Strange that Israel has all these "weapons of mass destruction" but cries when its neighbors develop the same things! Why the double standard? Why is Israel allowed to do these things, but their Arab neighbors are not?

13006

Příspěvků: 57

20.04. 23:07 Jan Jansky  Zajimavy a obsahly zdroj:
21.04. 05:13 čertíkbertík  RE: Zajimavy a obsahly zdroj:
21.04. 00:28 matej  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 11:44 Erika  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 17:35 Rudolf Sob  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 22:34 Malva  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 03:41 Robert Nohejl  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 04:39 čertíkbertík  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 04:48 stefan  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 15:36 matej  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 17:05 stefan  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
23.04. 17:44 Erika  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 17:44 Rudolf Sob  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
26.04. 02:39 Erika  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 17:37 Rudolf Sob  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 17:54 Rudolf Sob  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 04:49 Robert Nohejl  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 04:54 stefan  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 05:14 čertíkbertík  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 05:24 čertíkbertík  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 11:22 Graham Murt  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
23.04. 17:51 Erika  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
23.04. 22:09 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
23.04. 22:11 čertíkbertík  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 01:20 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 11:47 Erika  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 18:25 Rudolf Sob  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
26.04. 02:43 Rachel Corrie  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 17:51 Rudolf Sob  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
24.04. 23:32 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
25.04. 08:36 čertíkbertík  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
25.04. 17:53 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 14:52 Patriot  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 17:09 Aja-vterka  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
22.04. 09:45 Ludek  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 16:39 Jindrich Hrdlicka  Divame se vsichni na to samy ?
27.04. 13:29 Erika  RE: Divame se vsichni na to samy ?
21.04. 18:54 Petr  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
21.04. 20:37 stefan  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
25.04. 17:46 Rudolf Sob  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
25.04. 22:46 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
22.04. 02:50 Robert Nohejl  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
22.04. 11:51 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
22.04. 03:51 Robert Nohejl  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
22.04. 06:23 čertíkbertík  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
22.04. 07:39 Milan  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
22.04. 17:01 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
26.04. 02:05 Erika  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
26.04. 19:50 Erika  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
27.04. 14:15 Milan  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
27.04. 18:24 stefan  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
28.04. 00:51 Graham Murt  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
29.04. 01:51 Peleška Milan  RE: Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
25.04. 05:58 Robert Nohejl  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
26.04. 02:07 Erika  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
27.04. 03:06 Robert Nohejl  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě
29.04. 06:43 Robert Nohejl  Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 1

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 349