Diskuze k článku

Děsivý neexistující terorismus

Příspěvků 30

24.7.2013 7:15

Snadno napadnutelná logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Závěry tohoto článku je bohužel příliš snadné napadnout. Oponentovi stačí zdůraznit, že tak nízký počet obětí terorismu je právě díky masivním opatřením. Protože jsou účinná, jsou dobrá. Autor by si měl dát poněkud více práce s argumentací a závěry.

293804

24.7.2013 8:11

RE: Snadno napadnutelná logika

opus111 89.?.?.?

Reakce na 293804

Článek je krátký a přesto se najdou blbci, kteří jej nepochopí. V článku je jasně napsáno, že všichni zahynuli mimo území USA. Tedy kdyby Američani nelezli kam nemají, tak by nebyl zabit nikdo.

293810

24.7.2013 14:50

RE: Snadno napadnutelná logika

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 293804

Souhlasím. Mě ten argument napadl také.

293830

25.7.2013 5:43

RE: Snadno napadnutelná logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 293830

Takže další, který nic nechápe? [překvapení] A ještě to roztrubuje do světa?! [oči v sloup] ... To tedy chce kuráž... nebo... ale raději ne, nebo mě... no kdoví co... [mrknutí jedním okem]

293861

25.7.2013 21:33

RE: Snadno napadnutelná logika

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 293861

Řekl bych, že pitomcům nemá smysl nic vysvětlovat.

293893

29.7.2013 8:48

RE: Snadno napadnutelná logika

Viny 77.?.?.?

Reakce na 293830

- "pane, proč kolem sebe máváte pořád těma rukama?"
- "odháním rúžové létající slony"
- "jaké slony, dyť tady žádní nejsou?!"
- "no vidíte jak to pomáhá".....

293964

24.7.2013 16:04

RE: Snadno napadnutelná logika

Adrien 172.?.?.?

Reakce na 293804

Jestli jsou opatření proti terorismu účinná nebo ne se dá posoudit tím že se vezme v úvahu počet plánovaných teroristických útoků které se podařilo odhalit - a těch nebylo mnoho. Tvrdit že protiteroristická opatření jsou velice účinná protože ztráty na životech jsou relativně nízké znamená ignorovat další příčiny které mohly přispět k tomuto výsledku. (Fallacy of false dichotomy.) 15 duben je v USA posledním dnem kdy se mohou poslat vyplněné daňové formuláře na místní berňák zvaný IRS. No a tento rok to na ten poslední den bouchlo v Bostonu s výsledkem tři mrtví a mnoho zraněných. Závěr si můze udělat každý podle svého soudu a "logiky."

293835

25.7.2013 9:08

RE: Snadno napadnutelná logika

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 293835

>Jestli jsou opatření proti terorismu účinná nebo ne se dá
>posoudit tím že se vezme v úvahu počet plánovaných
>teroristických útoků které se podařilo odhalit - a těch
>nebylo mnoho.

Jenze ani to neni pravda. Tajne sluzby nemaji zadny problem zmanipulovat nejakeho chudaka a sebrat ho pri fiktivnim nakupu vybusnin. A nikoho nezajima, ze by bez pomoci tajnych sluzeb nikdy utok neplanoval a ani nedokazal realizovat. Dalsi chyceny terorista pribyl do statistik...
[bliji]

293871

25.7.2013 7:06

RE: Snadno napadnutelná logika

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 293804

Připadá mi to jako starý vtip, kdy jeden člověk, například stojící na louce pod Řípem, šermuje zuřivě rukama. Příjde k němu pocestný a ptá se, co to provádí. Muž odpoví, že odhání krokodýly. Pocestný mu sdělí, že zde žádní nejsou. Načež náš hrdina odvětí : "Vidíš, jak je to účinné".
Pokud si sundali sami ty tři chalupy a rozpoutali "boj proti terorismu", musí vykazovat nějaké výsledky.
Co jsem se zatím dočetl a pokud to trošku zjednoduším, omezuje se činnost na likvidaci a odhalení příprav teroristických útoků na případy typu, že přistěhovalec do USA z "potencionálně teroristické země" si prohlížel stránky výroby bomby. Je pak samozřejmě ihned zatčen a protiteroristická jednotka si připisuje zářez na pažbě svého Derringeru.
Absence teroristických útoků na občany největší demokracie tak může být dle principu Occamovy břitvy vysvětlena tím skutečně nejjednodušším způsobem.

293865

24.7.2013 12:14

U

U 85.?.?.?

Ten 1 bilion dolarov vojenskych vydavkov je pravdepodobne jednym z hlavnych zamerov tejto agendy [mrknutí jedním okem]

293821

24.7.2013 13:22

Současný "boj proti terorizmu"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

mi připomíná firmu na čištění grafiti, kde jedna divize ty grafiti kreslí, a druhá umejvá. Těm pracovníkům co ty grafiti kreslí, dodává jinak neprodejné / prošlé / spreje další zainteresovaná firma / třeba napsaná na menželku ředitele /, a pracovnící této divize jsou placení z nějakých dotací na usměrňování nepřizpůsobivých menšin, takže náklady na ní jsou nulové. Nakonec firma úplně ustane ve své činnosti, a funguje jen za stále rostoucí dotace, a vysoké odměny za to, že oficiálně zabránila sprejerům v jejich činnosti.

293826

24.7.2013 17:33

RE: Současný

fohat 194.?.?.?

Reakce na 293826

náramně výstižná uvaha... [cool] [cool] [cool]

293841

24.7.2013 18:22

RE: Současný

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 293826

Krása.
Zajímalo by mne, kolik kol v soukolí celé dnešní takzvané ekonomiky je roztáčeno stejným způsobem. [smích]

293843

24.7.2013 18:55

RE: Současný

slak 77.?.?.?

Reakce na 293843

Na to platí odvěké, dej úřednikovi stůl a on si už práci najde. Takže všude. [mrknutí jedním okem]

293844

25.7.2013 7:25

RE: Současný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 293844

Jenže tohle není o úřednících, ale o hrdelních zločinech administrativy, té "nejdemokratičtější demokracie světa" - USA. Kolik obětí už má na svědomí jen ten její nynější pacholek kapitálu? A kolik jich ještě bude? Nehodlá nakonec ten držitel Nobelovy ceny a mír, přetrumfnout všechny dosavadní zločinné figury historie?...

Je těžko uvěřitelné, že největší zločiny páchají lidé, hlásající svoji víru v Boha. To nemají respekt k zákonu jím vydaného? K Desateru?.. A co ti, kteří je do těch postů dosadili? Jak jim mohou cokoliv věřit, když ten zákon ve všem porušují?! Vždyť se tím stávají jejich spolupachateli. Copak neví, jaké důsledky je za to čekají?... Všichni lidé jsou potomky Noema. A ví taky proč?...

Ono to Slunce nejspíš nebude už od předloni zběsile svítit jen tak zbůhdarma, když celý ten experiment s oživením hmoty se neděje zbůhdarma... "... čas se bojí pyramid" a ty promluvily zcela zřetelně - "Dvoumoudráci! Jste záměr, nikolivěk náhoda a tak se podle toho i chovejte. Jinak... a nebude to poprvé!..."

293867

25.7.2013 6:34

RE: Současný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 293826

"Současný "boj proti terorizmu mi připomíná firmu na čištění grafiti,..."

Jenom připomíná? Není to prostě podobnost čistě záměrná? Vždyť nebýt v USA té militantní dluhové demokracie, tak jsou dávno v exekuci. Drží je nad vodou právě jen ty vojenské výdaje, jimiž brání světu poslat je do insolvence. Je jen otázkou dokdy ještě, protože "...nic netrvá v světě věčně, ani láska k jedný slečně...", jak zní slova z jedné známé prvorepublikové odrhovačky.

293862

25.7.2013 12:25

RE: Současný

steve 70.?.?.?

Reakce na 293862

.. pocita se pouze ARMADA. Vse ostatni je podruzny balast. Pokud bude armada funkcni a pouzitelna - vzdy budou vrazdenim a rabovanim na svete urcovat podminky. Viz - Obama nedavno: .."mame nejvetsi armadu sveta .."
---
.. aby byla armada funkcni - musi zabijet a nicit. A Syrii neni pomoci, Iranu take ne.
---
.. ledaze ...., ano, to by planete pomohlo k lepsimu zivotu vsech narodu !

293876

25.7.2013 13:27

RE: Současný

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 293876

Nevím,podle čeho "masajský náčelník"usuzuje,že má největší armádu,vždyť na Irák a Afghánistán s vypětím všech sil dal dohomady svých,bez satelitů NATO,sotva asi 480.000 i za použití záložáků z Nár.gardy,kteří byli přímo na bojištích.
Armádu má velikou,ale co z ní je určeno k přímé bojové činnosti?V 2.sv.válce pouhých 11% příslušníku armády přišlo do styku s nepřítelem.On ten jeho cirkus cvičenejch opičáků může na první pohled vypadat impozantně,ale nakolik je použitelný proti "opravdovému protivníkovi"...
V době studené války měla US.army opravdu moderní prostředky pozemního vojska jen v Evropě a dnes to nebude o moc jiné.
Zatím se může "vytahovat "jen na malé a v podstatě izolované státečky typu Líbye,nebo Sýrie,i když tady už je situace úplně jiná.
US-army ma Achillovu patu a to na obou nohách.Jedna tkví v dlouholeté taktice postavené na absolutní letecké převaze a druhá je přílišné spoléhání se na družice.Pokud se dostanou USA do křížku s Iránem,musí si být vědomi,že ten PVO věnuje největší důraz a že už "kamsi"sám i ve spolupráci s Ruskem,pokročil.A pokud je pravda to,že už má i nějakou techniku s možností ohrozit amer.voj.družice,tak je na nejlepší cestě eventualní agresi dost znepříjemnit a dát pocítit prostřednictvím ztrát na životech v řadách agresora při pozemních střetech.
Co se lidských zdrojů týče,Irán má skoro 100 mil obyvatel a za sebou Rusko a Čínu,která má netušené možnosti.Jednak už předvedla co se dá s voj.družicemi v případě potřeby dělat a pak by nastala "pozemní klasika",pro kterou má Čína díky politice jednoho dítěte rezervu 150.000 000 mužů ve věku od 20 do 35 let,na které nezbyla partnerka opačného pohlaví.Doufám,že k té šílenosti nedojde a že se to zastaví v té Sýrii,kde je dnes situace úplně jiná,než před rokem a i pohled dnešní veřejnosti je na konflikt úplně jiný,než byl na jeho začátku.A jak je vidět,generálům,kteří vědí oč jde,se do toho moc nechce...

293878

25.7.2013 16:23

RE: Současný

steve 70.?.?.?

Reakce na 293878

.. mily prispevek [mrknutí jedním okem] , samozrejme s Vami souhlasim.
Kliknete. Ta "nejvetsi armada" je totiz jenom "kanonenfuter" ..
--------------
http://www.mediamonitors.net/khodr49.html

293883

25.7.2013 16:45

RE: Současný

steve 70.?.?.?

Reakce na 293878

.. a vsimnete si data v levem hornim rohu stranky. November 20 2oo1. A copak se nam po vysloveni toho "koser moudra" ve svete prihodilo !? A urcite brzy prihodi ..., Irak je tam kde chteli - krvava obcanska valka na dlouha leta (samozrejme - bude vydatne zivena ) - ale ropa TEECEE novym potrubim primo do izraelske Haify. Afghanistan - jakbysmet. A 87% svetoveho HEERAKU tece do .. ?? [mrknutí jedním okem] , A Libye - tece kam ??
----
.. a chlapce z odkazu stranky uz zase svedi prdel - takze hrdinni hosi "hfjest a pvuhu" pujdou hrde, vlastenecky a se srdnatym odhodlanim ve zjihlem oku - vrazdit a rabovat nekam jinam . Oni totiz - v globale, - maji v hlave nasrano. Takze moznost, ze za bukem na ne ceka cinan - je nezajima. Oni si pujdou pro sest stovek vyplaty, nekde si zasukat na 7.letem decku a polit ho po ukonceni druzebniho znasilneni benzinem .., - nebo se s piksli Budwaisru trefovat kulometem do dedku na kole .., nebo .. , no zkratka - pomahat deemograzyy.

293884

25.7.2013 7:18

RE: Současný

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 293826

Ještě by se dala k této pěkné hyperbole připojit poznámka, že firma, která dodává prošlé spreje, dostává dotace na jejich ekologickou likvidaci.

293866

28.7.2013 0:25

RE: Současný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 293826

Týž systém používá Rakousko na "boj" proti nezaměstnanosti. Rakousko vytvořilo tzv. 2. pracovní trh, kde jedna část nezaměstnaných - povětšinou právníci, psychologové, kulturně-vědečtí-pracovníci apod. - vytvořili celou řadu "firem", v nichž pomáhají jiné "hloupější" části nezaměstnaných při hledání místa. Do těchto "firem" jsou posílání nezaměstnaní z pracovních úřadů. Jestliže nezaměstnaný do takové "firmy" nepřijde, přijde na dva měsíce o podporu. Sem tam se objeví i místo z 1. pracovního trhu, na které jsou posílány desítky lidí. Místo je navíc evidováno a nezaměstnaní je dostávají v povinné nabídce i tehdy, i když je dávno obsazeno. Pro nezaměstnané psycholožky - tohle studium si povětšinou volí ženy - postavilo Rakousko po celé zemi budovy, v nichž tyto ženy provádějí "rehabilitace", tj. údajně učí muže pracovat [smích] Navíc jsou to děvčátka, která zaučují postarší pány jak pracovat a různě je diagnostikují - jako například pracovní psychopat apod. Rakouský pracovní úřad (AMS = Arbeitsmarktservice) totiž v podstatě nemá žádná místa. Jedním nově vytvořeným místem jsem prošel. Byl jsem pod hrozbou ztráty podpory vyslán do "restaurace", kterou zřídila katolická církev. V ní "pracuje" asi tak 70 lidí. Není je ale nikdy vidět. Moje "práce" spočívala v tom, že spolu s dalšími třemi nezaměstnanými jsme byli vysláni do jednoho takového "učiliště" pro nezaměstnané prodávat housky s různou náplní, které se připravily v této "restauraci". Jedna taková houstička se špekem nebo sýrem a něčím zeleným se prodávala za "lidovou" cenu Euro 1,80. Za dobu pracovního nasazení, tj. 4 hodiny denně, se jich prodalo něco kolem 10ti. Jeden člověk tedy prodal 2,5 housky a vydělal Euro 4,50. V jiných firmách lidé rozebírají nebo dávají dohromady věci z popelnic. V jiných učilištích lidé vyprávějí svůj životopis - 5x, 6x, 7x apod. Ty "firmy" se samozřejmě vždycky jmenují jinak. Všechny úřední budovy byly v Rakousku postupem času přebudovány na pevnosti, do kterých není možné se jen tak dostat. U každé - zdůrazňuji u každé - je člověk před vstupem skenován. Také ústřední rada odborů byla přebudována na pevnost, takže při pracovně právních sporech se do ní nelze jen tak dostat. Tzv. ex offo právníka v podstatě nikdo nedostane. Před úřady, soudy, policajty apod. tak stojí každý občan prakticky sám. Asi tak před 20ti lety byla situace naprosto opačná. Těmito opatřeními se Rakousko může mezinárodně chlubit nejvyšší "zaměstnaností." To samozřejmě láká lidi z 3. světa. Rakousko proto vytvořilo "firmy", které přesvědčují tyto přistěhovalce, aby se vrátili do země svého původu. Několik takových inzerátů těchto "přesvědčovatelé" jsem v jedné firmě viděl. Při vstupu do této "firmy" jsem musel podepsat prohlášení, že o těchto věcech nebudu nikde hovořit. Čímž tento slib plním [smích]

293930

28.7.2013 12:35

RE: Současný

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 293930

Taky jsem si toho systému,tolik kritizovaného na socialismusu všimnul-té "umělé zaměstnanosti"a nesmyslných dobře prosperujících firem "přehazujících písek z hromady na hromadu pořát dokola"i u nás a u psycholožky na pracáku jsem už taky byl....tu 100-kilovou zmalovanou prasnici,narvanou v o 5 čísel menších letních šatech, jen zajímalo v jakém patře bydlím,abych,že vzhledem ke svému věku(mládí v prdeli a do důchodu daleko)patřím k té nejohroženější skupině nezaměstnaných,nevyskočil z okna.Ujistil jsem ji,že až "to" na mě přijde,tak přijdu vyšprtnout z okna ji,jednak je tu zbytečnější než já a navíc na rozdíl ode mne,má kancl ve druhém patře,já bydlím v přízemí.....
Je to (umělá zaměstnanost)zapříčiněno tím nerovným systémem držení majetku ve vztahu k výrobě a spotřebě a křečovitá snaha států,tvářících se sociálně,oddálit zákonitou konfrontaci,ke které dřív,nebo později můsí,dojít při zhroucení systému..Tuhle krizi ještě navíc prohlubuje "technologická nezaměstnanost",daná moderní,velice efektivní výrobou, bez potřeby velkého množství pracovníků,jichž se část stává nezaměstnaná,ale také bez možnosti odebírat další zboží....Ti,co peníze mají,mají kvantitativně malou spotřebu a ta velká skupina nemajetných a potřebných,kterým vyrobené zboží k životu chybí,zas nemají peníze.Tím,že stav bude setrvávat se problém nevyřeší,jen prohloubí....Kdysi,když chtěl kapitálista být bohatší,tak postavil další fabriku,víc vyrobil,ale taky vyplatil víc peněz potenciálním zákazníkům/zaměstnancům.Dnes jsou tito nahrazováni moderními technologiemi,které nemarodí,nemají odbory,nekouří,dělají i v noci a o svátcích bez příplatků a i nijak jinak nesnižují efektivitu.Ale mají jednu nevýhodu,která se teď projevuje-nic nekupují,ani auta,ani kosmetiku,ani jiné krámy...Globalizace a outsourcing výroby taky nic nevyřešil,jen odsunul a prohloubil...V Turínu se zavřela část FIATu a přestěhovala do Polska..60.000 Italů je na podpoře a proto si nové auto nekoupí..Polák v automobilce je mizerně placenej a proto si nové auto nekoupí...jedině,že by si ti černoši v Africe ty auta vyrobený na sklad koupili,protože podle těch jejich nafouknutých břich je vidět,že se jim daří dobře a aby se s těmy břichy mohli lehce přesunovat,jim nic jiného než auto s klimou nechybí....
To dokazuje,že na světě je čím dál tím víc zbytečných lidí s majetkem a ještě víc těch chudých a protože ti ještě navíc pořát otravují a furt něco chtějí,aby mohli dál žít,bude s nimi potřeba něco udělat,nějak je zaměstnat,aby na to nemysleli a přitom,aby se jejich počet trochu "zredukoval".Proto byla mj.založena nadace pičítačového krále B.Gatese,která se tímto palčivým problémem za přispění i dalších filantropů bude jistě ku prospěchu nás všech zabývat......."A k tomu mu dopomáhej Bůh".

293940

28.7.2013 20:01

RE: Současný

slak 77.?.?.?

Reakce na 293940

Dobře a pravdivě napsané, ovšem odborníci se tím zabývat nebudou protože jednoduše nejsou a ti co do toho vidí jako někteří sociologové se neprotínají s možností ovlivňovat životaschopné prostředí společnosti jednoduše proto že vytvořený kapitál jde mimo tvůrců k nenažraným i vědomých systémové pasti úpadku. Takže je zaděláno na dobu kdy bylo 19. století stoletím páry 20.? a teď 21. vzletně informací zní jak výsměch rozumu a spíš vše svědčí o reinstalaci absolutistické šlechty s nikdy nevídaným nevolnictvím, které paradoxně vychovaní nevidí což nesvědčí o valné vzdělanosti a skoro bych řekl že i záměrně instalované.

293958

25.7.2013 6:40

Ten realny terrorismu se muze vytvorit snadno z toho neexistujiciho.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mozna,ze je to i zamer tech,co delaji ten neexistujici terrorismus,ackoliv si dobre uvedomuji,ze terror je jejich prace,Siverstein priznal pred soudem,ze verejne do medii mluvil o demolici budov,ackoliv tato zprava nijak nebyla zachycena mozky pozustalych to zatim nezaznamenal,asi se vsichni spokojili s odskodnenim.Ten,co si mysli,ze je velky a neporazitelny, "David a Golias" se nakonec muze snadno splest ve svych mocenskych vypoctech,"neocon",souhlasil a podporoval kazdou valku USA ve svete a rve o dalsi valky,nebot z tohoto "neocon-u", jejich deticky nikdy nejsou v akci,proti "terroristum" v Afganistanu a nebo v Iraku, v prvnich liniich, ty jsou vzdy v teple a nepostradatelny ve Washingtonu a exklusivnch universitach, mozna ,ze jsou zamestnany tim,ze pocitaji,kolik jim ten "terrorismus" vynese v dollarech v bance.Kdyby to nahodou nevyslo a stala se katastrofa, tak,budem pozdeji,svedky,kdo bude urcen jimi,jako utocnik-vinik,postaven k odskodneni,v tom mame uz praxi,media to do nas huci kazdy den spolecne s kulturou Hollywoodu.
Takze:Study reveals how a bioterrorism attack could spread to several continents before it's even detected
The study found that if terrorists infected themselves with smallpox and walked around London, then the pathogens could spread to four nations before doctors diagnosed it.

Zadny strom neroste a z do nebe!
Doba se meni a s tou dobou i lide,donekonecna se nikdo nechce nechat okradat a byt mrskan k poteseni samozvanych soudcu,svetovych policistu a popravcich.
Neexistuji terroriste se muzu obevit jako pravy terroriste,partizani,vlastenci,radova armada a nebo i jednotlivec,jez, uz mel toho dost, i to je mozne,jak muzete si domyslet z ukazky clanku, "spanelska chripka" roku 1917 nas o tom presvedcila s vice jak 60 miliony obeti.
Zadny hluk,zadne velke BUM a nestacili lidi pohrbivat,ti, co pohrbivali vcera byli sami pohrbivani druhy den, bez ohledu,kdo jak emisto ma ve spolecnosti,kral a nebo posledni zebrak,vsichni sli,bez rozdilu,to je asi to,proc "lide" nedaji pokoj,mir,cini nektere lidi krajne nervoznimi.

293863

25.7.2013 8:02

.

Tamiral 88.?.?.?

trochu ot, ale mne sa strašne páči, že ľudia chrániaci svoju krajinu pred cudzími okupantmi sa dnes volajú terroristi. za druhej svetovej sa volali partizánmi.

293868

26.7.2013 12:03

RE: .

hc 90.?.?.?

Reakce na 293868

No, to záleželo na tom, kdo o nich mluvil. Pokud propaganda útočníka, tak to i tehdy byli teroristé nebo bandité.

293909

27.7.2013 3:27

RE: .

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 293868

Tak to me pripomelo forek kdy babicku pametnici v televizi zpovidal reporter jak za valky z vesnice s nasazenim vlastniho zivota v noci tajne nosila partizanum do lesa jidlo. A jak ste babicko poznala ze to byli partizani? No chlapci v lese kdyz videli ze jim nesu v perine zabalenej hrnec s bramborovym gulasem aby nevystyd na me prestali mirit a kdyz se najedli a vratili hrnec podekovali Danke Shon ......

293917

27.7.2013 5:37

Falešný pocit nebezpečí? Jak velké je riziko terorismu v porovnání s každodenními nebezpečími?

Erik Sedláček 178.?.?.?

Studie, ke které není co dodat.

293918

29.7.2013 9:41

orgány vepřo, knedlo, zelostánu na stráži demokratury :

osa x 193.?.?.?

http://radek-velicka.cz/?p=11451

[překvapení]

293966

Příspěvků: 30

24.07. 07:15  Snadno napadnutelná logika
24.07. 08:11 opus111  RE: Snadno napadnutelná logika
24.07. 14:50 Vladimír Stwora  RE: Snadno napadnutelná logika
25.07. 05:43  RE: Snadno napadnutelná logika
25.07. 21:33 Frank51  RE: Snadno napadnutelná logika
29.07. 08:48 Viny  RE: Snadno napadnutelná logika
24.07. 16:04 Adrien  RE: Snadno napadnutelná logika
25.07. 09:08 Pavel -Čert- Němec  RE: Snadno napadnutelná logika
25.07. 07:06 Erwin  RE: Snadno napadnutelná logika
24.07. 12:14 U  U
24.07. 13:22  Současný "boj proti terorizmu"
24.07. 17:33 fohat  RE: Současný
24.07. 18:22 Andrew Siddur  RE: Současný
24.07. 18:55 slak  RE: Současný
25.07. 07:25  RE: Současný
25.07. 06:34  RE: Současný
25.07. 12:25 steve  RE: Současný
25.07. 13:27 Emil Robot  RE: Současný
25.07. 16:23 steve  RE: Současný
25.07. 16:45 steve  RE: Současný
25.07. 07:18 Erwin  RE: Současný
28.07. 00:25  RE: Současný
28.07. 12:35 Emil Robot  RE: Současný
28.07. 20:01 slak  RE: Současný
25.07. 06:40 Robert Nohejl  Ten realny terrorismu se muze vytvorit snadno z toho neexistujiciho.
25.07. 08:02 Tamiral  .
26.07. 12:03 hc  RE: .
27.07. 03:27 Satanist  RE: .
27.07. 05:37 Erik Sedláček  Falešný pocit nebezpečí? Jak velké je riziko terorismu v porovnání s každodenními nebezpečími?
29.07. 09:41 osa x  orgány vepřo, knedlo, zelostánu na stráži demokratury :

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 903