Diskuze k článku

GSK žiada ospravedlnenie za článok „Povinné očkovanie = fašizmus v zdravotníctve?“

Příspěvků 51

12.7.2013 5:15

Zaměstnanci GlaxoSmithKline podpláceli lékaře v Číně

Nedáme se 178.?.?.?

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2398-zamestnanc...

293134

12.7.2013 5:36

no -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

a čo v tomto článku nie je pravda - pripomína mi to 2000 viet - keď sa prečítali na stranníckych schôdzah - nedalo sa hlasovať proti, ale kto nie je s nami, je proti nám - funguje dodnes -

293135

12.7.2013 8:31

Tolik drzosti

Satanist 75.?.?.?

jako v tom dopise z GSK nemel v sobe snad ani Benito Mussolini ...... Je jen dobre ze rodice si ve svy materstnine mohli precist pravdu co takovy povinny vockovani jejich deti ktery zplodili vobnasi a ne ty cancy a lzi zkorumpovanyho eraru kterej misto toho aby chranil zdravi vobcanu skace jak GSK piska ........ Myslim si ze za to povinny vockovani tech decek by tez nekdo zaslouzil preventivni injekci a zapichnout jim vidle z hnoje az po nasadu aspon do prdele.

293146

12.7.2013 8:34

V čím žoldu se bijí právníci?

pje 80.?.?.?

To, že kolega Fillo mapsal, co napsal, je jedna věc (mimochodem, klobouk dolů za inteligentní argumentaci). Mnohem podstatnější je informace o tom, jak konají slovenští (nejen!) právníci zastupující korporace. Propojování státu, korporací a služebných elitních soukromníků je nabíledni a nadále pokračuje. Nazvěme si to podle chuti...

293147

12.7.2013 9:12

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 293147

Právník pracuje pro toho, kdo mu platí, stejně jako například prodavač, taxikář nebo kterýkoliv zaměstnanec. Až bude nějakého právníka potřebovat p. Fillio (a vypadá to, že bude), tak bude takový právník pracovat v žoldu p. Fillia, abych tedy použil vaše vlastní výrazy.

293151

13.7.2013 13:06

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 293151

to nemyslíš vážne takúto sprostú demagógiu!!!
Dopadne to takto: Príde Polakovič, alebo niektorý jeho &partner za právnikom pána Filla: Počuj Peter, tebe načisto drbe kopať za tohto chudáka proti GSK? Tu máš stovku, Fillo ti toľko nevie dať a dohodneme sa na riešení. Ber stovku, alebo si najbližšie tak ľahko v branži nekopneš.
Takže asi tak. Sa preber, člověče nešťastná!

293219

13.7.2013 18:22

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 293219

To je opravdu nesmysl.

293243

13.7.2013 21:46

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 293243

nie je.

293259

13.7.2013 13:32

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 293151

Nebude. Bude ho ukecávat, aby článek stáhnul, aby se omluvil, bude mu vysvětleno, že tak to prostě chodí a takto je to u nás prostě zvykem. Leda by mu pan Fillo nabídnul částku nad pět desetinných míst. Kterýmižto částkami lidé tohoto typu zpravidla nedisponují. Proč?
A dostáváme se kolečkem pěkně zpátky k myšlence v článku ohledně toho korporativismu, který IMHO skutečně je horší než fašismus. [cool]
BTW - hovořím z vlastní zkušenosti, taky se soudím s právnickou osobou, až na to, že na omluvě trvám já a důkazy jsem předložila nevyvratitelné. Obhajobou žalované strany je to, že oni nevěděli, netušili, bylo to omylem, nedopatřením, byli dezinformováni další osobou, jednali v dobré víře atd. Přestože mám právníka, celé řízení si prakticky vedu sama, včetně výslechu svědků, čtení důkazů, formulace žaloby atd. Od začátku jsem ukecávána, ať se na to vys...
Jak pravím. Horší než fašismus. A ta předposranost většiny je až šokující. Nechápu, jak si někdo může myslet, že když se přizpůsobí daným podmínkám (i za cenu jistých ztrát), tak ty podmínky se jednoho dne samy od sebe zlepší. Prostě mi nad tím zůstává rozum stát; asi si vezmu pytlík hrachu a budu ve volných chvílích trénovat u zdi.

293220

13.7.2013 18:25

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 293220

A proč si proboha nenajdete jiného advokáta, když s tím svým nejste spokojená? Je jich u nás víc než 10.000...
A mimochodem-pohled laika a profesionála na šanci na úspěch ve sporu se může zásadně lišit z objektivních důvodů, sám jsem takových situací několik zažil.

293244

15.7.2013 0:48

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 293244

Jde o spor, u kterého jsem si jistá, že soudy nižších instancí to odpískají, proto je nutné dopředu počítat s ústavní stížností popř. Evropským soudem. Důvod je ten, že žalovaná strana jaksi velmi úzce spolupracuje se soudy. A také to, že soudce sice může srát, že jim někdo lže, ale daleko víc je sere myš, co řve. A do toho vám nikdo nepůjde. Z důvodů, které nastínil už MŽ. Ne každý advokát si to chce posrat u magistrátu. Takže současný plán je vyrazit advokáta, projít procesem a k ÚS žádat o přidělení z ČAK. Co už... [cool]

293321

15.7.2013 19:43

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 293321

Takže než byste si advokáta platila sama, radši si ho necháte zaplatit státem...trošku vyčuranost, když to napíšu slušně.

293360

15.7.2013 22:00

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 293360

Nebuďte demagog. Kdo dneska má na to, aby vybulil zálohu 20 tis.?
Jo, vlastně on může každej, že ano, stačí, když chce, vždyť trh, závistivé socky, trestání úspěšných, no jo, na to jsem zapomněla.

293369

15.7.2013 22:07

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 293360

Jak by k tomu chudá (všechno je relativní) b. Blažková přišla, že by si advokáta – tedy přesněji nutnou součást soudního Procesu, který se jí protiví – musela hradit ze svého?

A jak k tomu přijdou ti podnikavci v oboru pozemních staveb a další věhlasní podnikradelé, kteří naopak na výhody dnešního zdejšího soukromnického socialismu((c)někdo ze Zvědavce) spoléhají jako na to, že vyjde Slunce, když jsou přisáti na státní zakázky a finance, a co nemusí platit ze svého, to neplatí, neboť jedině tak mohou dosáhnout pěkného zisku??

293370

15.7.2013 20:39

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 293244

VANGUARD vsade bol, vsetko vie a pritom si v tej svojej zahladenosti a samolubosti nevsimol, ze neovlada vyznam ani zakladnych pojmov ako su LAIK a PROFESIONAL. Vies vobec clovece co tieto dva pojmy znamenaju? Vies vobec, ze opakom laika nie je profesional, ale ze opakom laika je odbornik resp. specialista a nie profesional? A ze opakom profesionala je amater a nie laik? A je jasne, ze unika Ti skutocny vyznam tychto pojmov. Profesional totiz nie je nic ine, len osoba, ktora sa svojou pracou zivi a vykonava ju zmluvne. Viem ze drviva vacsina ludi si namysla, ze slovo profik (skratka slova profesional) je synonymum slova odbornik, macher a podobne. Ak je niekto profesional, kludne moze byt laikom. Ved takych mame dnes plne posty roznych firiem, kde su protekcne dosademni rozni synacikovia ci dcerusky bohatych osob. A su to tiez profesionali, pretoze to co robia, robia zmluvne.

A presne naopak, poznam dost amaterov (toto si tiez vela ludi zamiena a mysli si ze amater je nejaky nikhaj), ktori su daleko vacsimi odbornikmi v roznych cinnostiach,ako ich profesionalni kolegovia.

Profesional: osoba vykonavaja pracu/cinnost profesionalne (zmluvne za ucelom zivobytia)Moze byt odbornikom, ale aj laikom.

Amater: osoba vykonavajuca pracu/cinnost primarne neurcenu k zivobytiu, ale napr. pre potesenie ako hobby. Moze byt taktiez laikom, ale kludne aj odbornikom.

Odbornik: osoba, ktora ma velke znalosti v nejakom konkretnom obore, ci cinnosti.

Laik: osoba odborne nevzdelana.

V ziadnom pripade nie je profesional opakom laika. Je to miesanie hrusiek z jablkami, pretoze explicitne neplati, ze profesional musi byt nutne odbornik (aj ked zdravy rozum kaze aby to tak bolo).

293365

12.7.2013 13:03

Domnívám se, v podstatě každý stát je nejvyšší místní forma organizovaného zločinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 293147

a právníci jsou v podstatě placení ochranáři státních zločinců. Stejně tak pokud kšeft pronikne mezi lékaře, stanou se z nich úkolovaní Mengelové. Protože se pro pravdu všichni státní zločinci i jimi najatí právníci nejvíce zlobí, nevěřil bych nějakým pochybným formám písemného protestu. Kšeft musí běžet, kdyby fotra věšeli, a kdo vadí kšeftu, musí být eliminován s tím, že přednostně musí být eliminováni ti, kdo si stěžují oprávněně, a jejich stížnosti musejí být řešeny právníky. Stěžujte si třeba, že chemtrails poškozuje duševní síly, a jde odstranit jedině orgonitem, ale ne na to, že očkování poškozuje zdraví, zvláště když je očividné, že ho poškozuje, a je to dokonce realizováno záměrně...

293165

12.7.2013 15:22

RE: V čím žoldu se bijí právníci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 293147

Ne všichni právnící a ne ve všem.

Navíc, pokud máte pravdu a nejedná se o ten případ, ve kterém je je oficiální pravda stanovena zákonem, tak si s pravdou - důkazem opaku - vždy komfortně vystačíte. Stojí to důkladnou přípravu - čas a nervy, ale Fillo ukazuje nám všem, že to jde.

293174

12.7.2013 10:48

Odozva?

Mufo 37.?.?.?

Uz sa velmi tesim na to, ci vobec a ked tak ako zareaguje dana pravnicka kancelaria.
Tymto by som chcel aj poprosit autora keby sa s nami podelil aj o tu pripadnu odpoved na email.

Vopred dakujem

293157

12.7.2013 11:26

teda-

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

akoby nás všetkých v EÚ jedna mater mala - či skôr macocha?

293158

12.7.2013 12:06

---

Andrew Siddur 77.?.?.?

Nejhorší je na tom, že člověk musí být taky JUDr., a to nejlíp čtyř milionkrát, aby jeho argumenty JUDr. Polakowicz pracující pro korporaci Glaxo-Schmieder-Klein vzal vůbec na vědomí.

Mnoho judrů by dnes mělo nosit spíše titul RSDr., nebo KPDr. - "rozhodnutím svrabu doktor", nebo "kvůli penězům doktor".

293160

12.7.2013 12:54

Pokud GlaxoSmithKline půjde do soudního procesu,

MARTin - anonym 94.?.?.?

tak si podle mne dost ublíží. Ten člověk, se kterým se chtějí soudit, je očividně schopný poměrně inteligentně argumentovat (aspoň z pohledu mne jako laika). Navíc autor toho článku působí i poměrně odhodlaně. Tedy nebude to úplně snadné.

Je také pravděpodobné, že o tom případu budou psát snad všechna alternativní média a možná se toho časem chytnou i nějaká větší.

A pokud je to propojení GlaxoSmithKline se slovenskou státní mocí pravdivé, tak sice toho pisatele mohou odsoudit, ale hodně se tím odkopou a přitáhnou mnoho pozornosti k vlastním praktikám.

Skoro si přeji, aby do toho procesu šli. Naneštěstí pro autora toho článku by to zřejmě znamenalo roky potíží a výdajů a dost možná i policejní šikany.

Pokud bude proces, rozhodně to budu rád sledovat.

293163

12.7.2013 13:06

Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,

MARTin - anonym 94.?.?.?

asi bych se snažil o smířlivější řešení. Protože je fakt, že v atmosféře, kde jakákoli zmínka o židech, fašismu, nacismu nebo koncentračních táborech zavání extremismem a problémy a vše je nesmyslně vyhrocené, je prostě snaha jakékoli firmy vyhnout se spojení s tím slovem pochopitelná.

Tedy bych navrhl omluvu ve stylu - I když si stojím za tím, že současné propojení státní sféry a GSK, stejně jako vynucování povinného očkování obecně není v pořádku... omlouvám se společnosti GSK za to, že můj článek mohl vyznít jako spojování fašismu a GSK.

Nemyslím si, že by GSK měla cokoli společného s fašistickým režimem, rozumím tomu, že je to pouze další společnost, která využívá své bohatství a vliv, stejně jako špatné slovenské normy a nedůsledná pravidla na samou hranu zákonnosti.

Srovnání s fašismem je pouze přirovnání, které mělo poukázat na to, jak nešťastný a neakceptovatelný je současný stav a podmínky kolem povinného očkování na Slovensku.

293166

12.7.2013 17:33

RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,

dub 89.?.?.?

Reakce na 293166

a proč jako? když je někdo fašista, tak je fašista. a o propojování státu a korporací, tedy o etablování fašismu jak z učebnice, není sebemenších pochyb. nejde o žádné srovnání, ale o konstatování holého faktu.
a pokud se to zmrdům nelíbí, ať toho fašismu zanechají.

tím spíš, že právě gsk se hlásí k eugenice a záměrně se dopouští genocidy, právě prostřednictvím očkování, zcela v souladu s globálním fašistickým plánem redukce darmožroutské podřadné populace.

takže s tou předposranou politickou korektností a manipulací jděte už konečně do prdele.

293181

12.7.2013 20:54

RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 293181

Dobře, to je váš přístup. Jste drsný, čestný a neznáte strach ani kompromisy. Hotový paladin. Tedy... až na ten slovník. Takže hotový akční hrdina. Chybí vám zřejmě už jen ten rotační kulomet. A hned jak se k tomu dostanete, tak tu pakáž rozstřílíte na maděru a bude pěkně na světě. [mrknutí jedním okem]

Já bych se, pokud bych byl autor, snažil snížit šance, že budu žalován kvůli jednomu slovu, za které mne někdo může chytat a vytrhávat ho z kontextu. A budu se muset možná roky vláčet po soudech, bude mně to stát hromadu peněz, soupeř bude mít výborné právní zastoupení a budu souzen ve státě, který kritizuji právě kvůli tomu, že si s ním i jeho občany vytírá řiť korporace, která má třikrát větší obrat než ten stát.

Přitom to, co tu korporaci skutečně štve a ohrožuje není to slovo fašismus, ale to, že někdo bude vytrvale poukazovat na její provázanost se státem, korupování úředníků a lékařů, neprůhledný proces schvalování očkovacích látek, negativní účinky, vědecké práce mluvící proti povinnému očkování a další podobné věci. A to chce čas, peníze a klid na práci.

Ten fašismus je prostě jen něco, co se dá použít jako záminka k tahání po soudech.

Samozřejmě je to čistě můj přístup. Klidně může být horší a méně účinný než ten váš.

293190

12.7.2013 21:26

RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,

dub 89.?.?.?

Reakce na 293190

dokud se nezačnou věci nazývat pravými jmény a lidi budou dodržovat tu zmrdy naordinovanou politickou korektnost, tak se nemůže nic změnit.
protože bez přesného pojmenování problemů nelze nalézt řešení.
proto taky tu politickou korektnost naordinovali.

293191

12.7.2013 22:02

RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,

slak 77.?.?.?

Reakce na 293190

Spíš zavádějícím k nesmyslným nešvarům. A logicky nabalující parazitické a zástupné jednání odvádějící pozornost od skutkové podstaty dění a vyčerpávající funkčnost tímto hendikepovaných. V tomto případě z likvidací těch kterým to má proklamovaně sloužit a naplňuje to nejmařivější úmysly na nevinných (o to horší že dětí) včetně likvidace kvality životů, zdraví i s ekonomickou zátěží speněženou ve prospěch paradoxně poškozujících. U kompu na naformátování disků a nahrazení problémejkerové konfigurace, se stejnou logikou nelze donekonečna přidávat záplaty a opomíjet systémový zájem. Prostě "odchod bez pocty" zlodějům v širokém rejstříku jejich zájmové systémové (korupce) instalace nepřínosného a tedy vnucovaného uživatelům a nikoli adorace, tedy zbožnění 1000 a jednoho pohádkového sčotu, a i s za každým jedním z nich a jejich pohledů rádoby nejdůležitějším retarďákem. A srovnání s audiášovým chlévem sedí a s tím hnojem se nesmí řešení mazat.

293194

12.7.2013 17:57

RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,

dub 89.?.?.?

Reakce na 293166

úplný lilie[smích]

http://www.independent.co.uk/news/world/asia/glaxo...

293182

12.7.2013 13:17

Klasika

Nikdo 77.?.?.?

Právníkům GSK nejde vůbec o neexistující dobrou pověst klienta. Jejich zakázka ve skutečnosti zní: Zastrašujte, otravujte, šikanujte a kriminalizujte všechny lidi, kteří si GSK dovolují kritizovat.
A proč? No protože to zákony šité korporacím na míru umožňují a bezpáteřní prostituti s právnickým vzděláním takové zakázky ochotně přijímají. [bliji]

293167

12.7.2013 15:32

no -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

číže - fašizmus -

293175

12.7.2013 20:35

vakcína zachranuje životy

Robin 89.?.?.?

Na výrobu potřebujeme :
- žabu ve formaldehydu
- ether
- jar nebo jiný čistící prostředek
- rtutový teploměr___ pamatuj Tvoje zdraví je duležitější,než znát
teplotu v pokoji !!!
[velký smích] [velký smích]

<http://www.youtube.com/watch?v=eX_GvhEFGsA>

293189

13.7.2013 7:18

Masovi vrahovia s.r.o.

Dux 80.?.?.?

Doporucujem hrdinskej pravnej kancelarii hodit do Googlu meno AnitaPetek a vcucnut jej prednasku o ockovani s titulkami, kde sa dozvie, aky podvod cele jejich ockovanie vo skutocnosti je. Pocinajuc Pasteurom... Ze vlastne vobec nefunguje, ze vlastne ide len o prachy a o podlomenie zdravia celej populacie. Mimochodom, kde myslite, ze Anita Petek medzicasom zije? Ano, spravne. Uz NEZIJE.

293201

13.7.2013 14:38

Reklama Anity Petek proti očkování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 293201

mi připomíná druhou půlku obchodní divize GlaxoSmithKline (GSK), která zajišťuje tzv. "negativní reklamu". Přednáška té dámy je podle mého názoru důmyslně a vtipně sestavená snůška stále se opakujících vybraných nesmyslů. Na tyto nesmysly může pak zase ukazovat první půlka obchodní divize GlaxoSmithKline (GSK), a dokládat tak tím působivě to co chce obchodně prosadit. Komunisti v bývalém československu pomocí bezplatného a všeobecně povinného očkování zlikvidovali většinu dřívě běžných nemocí jako obrna, tuberkuloza, a podobně. To co se děje v čechách posledních dvacet tři let po otevření hranic, to je promyšlená a systematicky bezohledně a odborně prováděná lékařská genocida našeho národa pomocí podplaceného zdravotnictví, samozřejmě, spolu s mengelovskými zvěrstvy například firmy GlaxoSmithKline (GSK) a mnohých podobných. Když třeba vidím v uzavřeném autobuse plném cestujících ukrajinského dělníka s otevřenou tuberkulozou, jak chchlá na plné kolo, vím, že "Kšeft musí běžet, kdyby fotra věšeli", obávám se ale, že kšeft již není nejpodstatnější příčinou tohoto konání...

293223

13.7.2013 16:48

RE: Reklama Anity Petek proti očkování

Gfk 80.?.?.?

Reakce na 293223

Anita Petek slapla nekomu na kuri oko, a ocividne poradne. Jeji reserse jsou fundovane a dukladne, BigPharma tuto smrst informaci nedokazala vyvratit. Proto nezije. Zajimave jsou treba vypovedi sefa firmy Merck, ktery ocividne nevi, co je ve vakcinach obsazeno, s tim, ze za vse muze chemicky prumysl. Zajimava je stat o opicim retroviru SV40 obsazenem ve vakcinach. Inkubacni doba pritom muze byt i 40 let. Vycet prisad, formaldehyd zakazan v zemedelstvi, primo do krve cele populace je pritom OK... Atd. Tohle ma byt reklama?? To zni jako "tahle krychle je kulata"..
Je dobre si o problematice neco zjistit.

293231

14.7.2013 8:06

RE: Reklama Anity Petek proti očkování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 293231

V argumentaci "tato krachle je kulatá" bych zlomyslně pokračoval tím, že očkování vždy mělo stanovený cíl: Za komunistů například chránit pracující. Dnes - nepozorovaně a účinně likvidovat nepotřebnou a přemnoženou populaci. Normálního člověka jistě potěší, když třeba Vás nějaký vyvolený zločinec zahrne do své statistické množiny, a začne na Vás a ještě k tomu za Vaše těžce vydělané prachy pracovat. Akce Anity Petek nebo jak se jmenuje mi připomínají akce rakovinného Steva Jobse, který i již prakticky umíraje, stále ještě sral lidem do hlavy výrobky své absurdní počítačové firmy. Je důležité, být schopen spolehlivě zjistit, komu která činnost vlastně ve skutečnosti prospěje. Pokud to člověk udělá, a počíná si objektivně, je obyčejně nemile až drasticky překvapen.

293279

23.7.2013 20:06

RE: Reklama Anity Petek proti očkování

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 293279

Buďte tak moc laskav a nešpiňte památku Anity Petek. Ona byla naprosto PRVNÍ, úplně ze všech nejprvnější, která lidstvo upozornila na očkovací sviňárny.

Byla velmi skromná, což šlo vyčíst z jejího chování i čisté tváře, sama normálně přiznala, že všechny své poznatky získala intenzivním dlouholetým samostudiem, že není lékařka ani farmaceutka.

Jsem rovněž přesvědčena, že byla ve svých 53 letech v nemocnici zavražděna. Ona prý do ní nechtěla jet, zavezli ji tam násilím proti její vůli.

293792

13.7.2013 20:50

RE: Reklama Anity Petek proti očkování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 293223

Co třeba si připustit, že vakcíny za komunistů byly BEZPEČNÉ a prosté těch nebezpečných přísad??? Dneska žádný stát nemá moc nad světovou BIG Farma, čili ani nemůže se dopátrat, co vakcíny obsahují (výrobní a patentové tajemství..). Navíc, tenkrát byly vakcíny vyráběny ve státních podnicích a byly pod kontrolou, dneska "stát" nemá možnost nic ovlivnit. V tom je zakopaný pes - vakcíny mohou být přínosné, ale nesmí být ZÁMĚRNĚ dělány tak, že lidi v podstatě pomalu zabíjí, či zavdávají podněty k budoucím nemocem. A nakonec, jsou vakcíny určené pro "Východ", stejné jak pro "Západ"??? Co když zase ne a jde o genocidu proti jistým národům či celému lidstvu.. Je to velice závážné téma.. [cool]

293256

13.7.2013 8:29

Do čí kapsy de pokuta za odmitnutí očkování?

woxow 37.?.?.?

Nevím jaká je cena očkování, ale pokud jde pokuta přes 300€ za odmítnutí zase do kapsy GSK, tak tento byznys předčí snad jen povinnost dát svolení k inkasu ze svého účtu z důvodu zákonem stanovaného povinného sponozorství inkasovatele všemi občany daného státu.

293203

13.7.2013 11:49

souhlasím s povinným očkováním

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

a také s tresty za nedodržené očkovacího plánu u dětí. Nevím, proč by měly neočkované děti přenášet rozličné nemoci a ohrožovat jiné děti, které sice očkované jsou, ale mají například v tom kterém okamžiku sníženou imunitu. Vynález očkování spolu s antibiotiky jsou výhry pro lidské zdraví

293212

13.7.2013 16:42

RE: souhlasím s povinným očkováním

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 293212

Neočkované děti žádné rozličné nemoci nepřenášejí - mají svůj fyziologicky nabytý imunitní systém. Naopak očkované děti mají imunitní systém snížený a ohrožují ty zdravé sekundárními účinky očkování - pohotovosti ke chřipkám, angínám, narušené dýchací cesty, a to nemluvím o jejich nepřenosném poškození ledvin, jater a metabolismu myokardu - mnohdy trvalém.

293229

13.7.2013 17:00

RE: souhlasím s povinným očkováním

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 293212

Co to tady píšete za nesmysly? Chcete říci, že pokud vy máte dítě, které je očkováno např. proti černému kašli, tak může nastat situace, kdy tento stejně dostane? Mohl(a) byste načrtnout mechanismus, jak tato hypotetická situace může nastat? Můžete to klidně ilustrovat i na jiné nemoci, proti které se očkuje. Chci to po vás z toho důvodu, abychom si ujasnili a vymezili pojmy a abych vás donutila připustit, že o účinnosti očkování by se dalo s úspěchem pochybovat. Jdete do toho? [mrknutí jedním okem]

P. S.: Nejvíce by mě pobavila žloutenka typu B. Pohádka o tom, kterak si děti ve školce mezi sebou tuto nemoc roznáší nechráněným pohlavním stykem nebo sdílením feťáckého nádobíčka by mi při sobotě určitě zvedla náladu. [cool]

293233

13.7.2013 12:55

obviňujem GSK

maršal Žukov 78.?.?.?

ja, na rozdiel od autora, obviňujem GSK, nie štát. PRAVDA je proste taká, že ak úchyl znásilní dievča večer v parku, tak je vinný násilník. Autor, zbytočne zo strachu, alebo v snahe akéhosi neodôvodneného zmäknutia voči tejto fašistickej korporácii vyhlasuje, že zo znásilnenia viní dievča, lebo nemá večer sama chodiť po parku.
Ja žiadam autora tohto článku, aby toto uviedol na správnu mieru a obvinil GSK namiesto podplatiteľných, slabých a vydierateľných pajácov, ktorých si tieto fašistické korporácie strkajú do nimi ovládaných vlád.
Inak tristo klobúkov dole, ako naši bieli bratia za morom hovoria "good job". Fantastický spôsob ako spraviť chudákov z hajzlíkov ako Polakovič & poskokovia. Takíto poskokovia fašizmu si zaslúžia takéto facky. Verím, že sa naplní "prví budú poslední".
Pán Fillo, len tak ďalej, takýchto ľudí ako Vy potrebuje tento svet. Moja poklona až po zem - s tou malinkou výhradou voči záveru článku.

293218

13.7.2013 17:53

RE: obviňujem GSK

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 293218

Ja žiadam Teba, aby si nežiadal autora, ale obvinil GSK z týchto skutkov sám, ty hrdina. Myslím, že autor má pravdu v tom, že to je vina našej vlády, korporácia len využíva všetjy možnosti v zmysle, "čo nie je zakázané, je povolené" a vláda je tu na to, aby tvorila zákony, ktoré by takémuto neprimeranému využívaniu zabránili.

293240

13.7.2013 22:44

RE: obviňujem GSK

maršal Žukov 85.?.?.?

Reakce na 293240

Najradšej mám pablbov vymastenych ako pekáč. Načo sa zapájaš do diskusie o niečom, o čom nemáš ani páru?
Takže podla tvojej skvelej logiky nejaky člen slovenskej vlády zaklopal v GSK na dvere a povedal: Páni, mám nápad ako ošklbat dañovych poplatníkov. Chcelo by to ale upustenie od Vasej firemnej fozofie "zdravie národa nadovšetko" a skúsit to s filozofiou "prachy nadovšetko" Na to mu riaditel GSK povedal: Fíha, zaujímavá myšlienka, toto by ma nikdy nenapadlo. Čo máme teda robit? Aky bude další postup pán minister?
Zase si mi pripomenul Churchillove slova: najlepsi argument proti demokracii je vypocut si rozhovor priemernych volicov. Ako napriklad rozhovor teba s nejakym fanusikom Pavla Hrušovského.

293262

17.7.2013 17:30

RE: obviňujem GSK

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 293262

Takže za prvé, "pablb vymastený ako pekáč" hovor svojmu tatovi, pretože namiesto toho aby si ho utrel do servítky, stvoril idiota, ktorý sa zapája do verejnej diskusie a čuduje sa, ak na neho niekto reaguje, ktorý nedokáže pochopiť jednoducho napísaný text, a tak radšej reaguje na svoje výmysly a domnienky, ktorý je schopný napísať kopec balastu a citácií ale nič k veci, ktorý má problém so sebaovládaním a človeka s iným názorom okamžite uráža a kádruje, ktorý nechápe, aká je hlavná funkcia štátu a na čo si ho financujeme a ktorý ako vidím, sa dokáže aj sám so sebou porozprávať.

Teraz za druhé, merito mojej reakcie bolo, aby si sám danú spoločnosť obvinil zo skutkov, ktoré si popísal, podpísal sa pod to obvinenie sám a nežiadal to od autora, ktorý dosť jasne vyjadril svoj názor, kvôli ktorému momentálne čelí zastrašovaniu danou spoločnosťou, zatiaľ čo ty budeš zalezený vo svojej anonymnej ulite vykrikovať, čo by kto mal urobiť. Urob to sám, a ak na to nemáš, tak buď radšej ticho, ty hrdina.

293432

17.7.2013 23:43

RE: obviňujem GSK

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 293432

keď ja niekoho nazvem pablbom, alebo podobne, tak to zásadne robím až po zrelom zvážení, čo samozrejme zahŕňa aj prečítanie a pochopenie pablbom napísaného textu.
Tu sa totiž nejedná o iný názor, ale o snahu o bezdôvodnú kritiku za každú cenu zo strany pablba. Nemám žiaden problém s akceptáciou iného názoru...
Ak však niekto tvrdí, že tráva je modrá, tak ho nazvem pablbom. Na tom nič nemienim meniť.
Som si istý, že ak autor článku narazil na moju reakciu, tak svoj postoj v otázke, na ktorú som poukázal, veľmi pravdepodobne zmenil.
To, že vinníkmi takýchto a podobných skrivodlivostí sú primárne korporácie, a nie štátni úradníci, ktorí sú len vykonávateľmi ich vôle, autor na rozdiel od teba určite pochopil, lebo podľa toho, ako reagoval na list toho amatérskeho advokáta GSK, sa zdá byť nadpriemerne inteligentný a pracovitý - na rozdiel od pablba.
Ak ten advokát nie je amatér, tak potom zjavne podcenil protistranu a predpokladal, že sa zľakne primitívneho bububu.
Inak osobne proti tebe nič nemám, len by si sa mal venovať iným témam a spýtať sa múdrejších a sčítanejších, aká je dnes skutočná funkcia štátu.

293455

19.7.2013 2:28

RE: obviňujem GSK

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 293455

1. Ty a zrelé zváženie? To je oxymoron.

2. V tvojej reakcii si napísal "ja, na rozdiel od autora, obviňujem GSK, nie štát" a hneď potom "Ja žiadam autora tohto článku, aby toto uviedol na správnu mieru a obvinil GSK". Tretíkrát ti opakujem, aby si nežiadal od autora to, aby sa podpísal pod tvoje obvinenia svojim menom, zatiaľ čo ty budeš ležať skrytý pod paplónom, pretože to si potom ako ten malý pes, čo len šteká a nekúše, čo čaká, že kúsať bude niekto druhý. Urob to sám a podpíš sa pod to vlastným menom, a ak na to nemáš, tak to napíš sem do verejnej diskusie, ale neskrývaj sa za druhých. Ak v tomto vidíš bezdôvodnú kritiku a tvrdenie, že tráva je modrá, potom mi je ťa ľúto, pretože máš problém s chápaním písaného textu.

3. Tvoje posledné slová "len by si sa mal venovať iným témam a spýtať sa múdrejších a sčítanejších, aká je dnes skutočná funkcia štátu" podčiarkujú tvoju hlúposť fakt, že trpíš syndrómom "všetci sú sprostí, ale ja som lietadlo".

4. Základné vnútorné funkcie štátu sú okrem iných aj tieto:
-bezpečnostná – zaistenie bezpečnosti, zdravia občanov a ich majetku, zaistenie fungovania všetkých štátnych orgánov a inštitúcií
-právna – tvorba zákonov, zaistenie ich dodržiavania a rešpektovania právneho poriadku štátu vo všetkých oblastiach

Ak si stále myslíš, že tento stav nemá na svedomí štát, ktorý v lepšom prípade toto umožnil svojou nečinnosťou, v tom horšom kvôli svojmu prospechu, tak máš vážny problém s elementárnou logikou a žiadne čítanie, pýtanie sa a vzdelávanie tebe nepomôže. To že iniciátorom bola spoločnosť GSK je druhoradé, nezbavuje to zodpovednosti našich zastupiteľov vo vláde, ktorých si volíme práve kvôli tomu, aby sa takéto situácie nestávali.

293489

19.7.2013 7:40

RE: obviňujem GSK

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 293489

takže poporiadku - citujem autora článku:
Zároveň upozorňujem, že zo súčasného stavu neobviňujem GSK, ale slovenské štátne úrady a politikov pochybných morálnych kvalít, ktorí dopustili, že to zašlo až tak ďaleko, pretože hoci je súčasný stav nehorázny, zdá sa, že je plne v súlade so zákonom."
Tým, že autor napíše takúto vetu do článku, pomýli (dúfam nevedome) menej uvažujúcich jedincov (ktorí sú, ako vidím v diskusii, aj na tomto portáli) a zvedie ich na cestu rozmýšľania podobným spôsobom ako ty. Vinní z tohto stavu nie sú podplatiteľní úradníčkovia, ktorých si do potrebných inštitúcií dosadzujú práve takéto korporácie!!! Ty si snáď naozaj myslíš, že my si týchto ľudí volíme? A my ako štát máme byť zodpovední za to, že za nás niekto s plnými pytľami peňazí si dosadzuje panákov na potrebné miesta a pred našimi očami hrá divadlo o demokracii a bohužiaľ - ako vidím - je ešte stále kopec nerozmýšľajúcich, ktorí toto nevidia? Za to mám byť aj ja zodpovedný? Ty si sa už úplne pomiatol?
Vinní z tejto situácie sú konkrétni parazitickí psychopati s plnými pytľami peňazí, pre ktorých je človek NIČ. A toto je proste zelená tráva, o ktorej ma ty chceš presvedčiť, že je modrá. Normálne si ma vytočil, človeče. Choď si naďalej čítať nový čas.
A ak autor nemá v úmysle presviedčať čitateľov článku, že tráva je modrá, tak by sa patrilo, aby to jednoducho napravil. Ja nežiadam, aby podal trestné oznámenie na majiteľov GSK - aj keby mohol, zdá sa, že gule má - ale aby tento svoj omyl napravil. To je jediná jeho hrúbka v tom liste Polakovičovi&poskoks.
A ak to robím týmto spôsobom, že napíšem komentár v diskusii, tak je to preto, lebo vidím, že autor článku má buď právnické minimum, alebo je šikovný samouk, prípadne mu to písal kamarát právnik, ktorý sa bojí pod to podpísať. Áno, bojí, tak isto, ako by som sa bál ja pod také niečo podpísať, takisto by si sa bál aj ty a mnoho iných, čo majú rodinu. Ty hrdina.
Ja by som ten list nenaformuloval tak dobre a sofistikovane, navyše podľa môjho laického názoru aj z právneho hľadiska správne, čiže keby som vyliezol spod postele, moja snaha o niečo takéto by bola kontraproduktívna - to znamená prakticky zbytočná, ale vidím, že zopár cudzích slov poznáš, tak teda nič...

293499

14.7.2013 8:29

RE: obviňujem GSK

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 293240

pardon - zle som vyskloňoval. Pavol Hrušovský, 2. pád: fanúšik Pavola Hrušovského.

293280

13.7.2013 13:42

Za peníze všechno - nebo ne?

Annna 90.?.?.?

To nám nějací vakcinátoři ukazují, že z těch peněz za mrzačení děcek jim zbylo i na advokáty? Prostě že jsou bohatí, a že s námi zatočí, když nebude po jejich? Že musíme věřit těm jejich slátaninám? Divnej svět...

293221

14.7.2013 10:02

Kšeft musí běžet, kdyby fotra věšeli.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 293221

Vždycky se musím děsit, když před náma jede v Práglu bílý omlácený autobus, a na něm je zezadu napsáno:

" Zapojte se s námi i Vy do zajímavého zdravotnického programu. Máme radost, že jste spokojeni. BAXTER. "

Autobus vždy na nějaké stanici autobusu nabere nebo vyhodí pár důchodců s igelitkami.Před lety jsem netušil, o co se jedná, a vysvětlil mi to až nějaký spolucestující ve vlaku: Za babku jsme koupili elektrický vrata o do garáže, za dědka klukovi motokáru. Až se zase dědek zmátoří, tak bych si chtěl ještě pro sebe koupit motorku. Platí dvacet papírů za tejden, žerou tam nějaké prášky, nabo pijou plastové panáky, a shromažďujou moč, občas dostanou nějakou injekci. Vaří dobře, občas někdo exne, ale s tím se prej musí při takovým důležitým výzkumu počítat...Máte už taky jako správný čech od firmy BAXTER " kolo za dědka "?

293290

15.7.2013 21:19

tleskám

kalmar 85.?.?.?

paráda [smích]

293366

Příspěvků: 51

12.07. 05:15 Nedáme se  Zaměstnanci GlaxoSmithKline podpláceli lékaře v Číně
12.07. 05:36  no -
12.07. 08:31 Satanist  Tolik drzosti
12.07. 08:34 pje  V čím žoldu se bijí právníci?
12.07. 09:12 Vanguard  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
13.07. 13:06 maršal Žukov  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
13.07. 18:22 Vanguard  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
13.07. 21:46 maršal Žukov  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
13.07. 13:32 baba_Blažková  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
13.07. 18:25 Vanguard  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
15.07. 00:48 baba_Blažková  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
15.07. 19:43 Vanguard  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
15.07. 22:00 baba_Blažková  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
15.07. 22:07 Andrew Siddur  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
15.07. 20:39 Унексист  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
12.07. 13:03  Domnívám se, v podstatě každý stát je nejvyšší místní forma organizovaného zločinu
12.07. 15:22  RE: V čím žoldu se bijí právníci?
12.07. 10:48 Mufo  Odozva?
12.07. 11:26  teda-
12.07. 12:06 Andrew Siddur  ---
12.07. 12:54 MARTin - anonym  Pokud GlaxoSmithKline půjde do soudního procesu,
12.07. 13:06 MARTin - anonym  Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,
12.07. 17:33 dub  RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,
12.07. 20:54 MARTin - anonym  RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,
12.07. 21:26 dub  RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,
12.07. 22:02 slak  RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,
12.07. 17:57 dub  RE: Mimochodem - kdybych já byl tím autorem,
12.07. 13:17 Nikdo  Klasika
12.07. 15:32  no -
12.07. 20:35 Robin  vakcína zachranuje životy
13.07. 07:18 Dux  Masovi vrahovia s.r.o.
13.07. 14:38  Reklama Anity Petek proti očkování
13.07. 16:48 Gfk  RE: Reklama Anity Petek proti očkování
14.07. 08:06  RE: Reklama Anity Petek proti očkování
23.07. 20:06 Jarmila  RE: Reklama Anity Petek proti očkování
13.07. 20:50  RE: Reklama Anity Petek proti očkování
13.07. 08:29 woxow  Do čí kapsy de pokuta za odmitnutí očkování?
13.07. 11:49  souhlasím s povinným očkováním
13.07. 16:42  RE: souhlasím s povinným očkováním
13.07. 17:00 baba_Blažková  RE: souhlasím s povinným očkováním
13.07. 12:55 maršal Žukov  obviňujem GSK
13.07. 17:53 c4mp3r  RE: obviňujem GSK
13.07. 22:44 maršal Žukov  RE: obviňujem GSK
17.07. 17:30 c4mp3r  RE: obviňujem GSK
17.07. 23:43 maršal Žukov  RE: obviňujem GSK
19.07. 02:28 c4mp3r  RE: obviňujem GSK
19.07. 07:40 maršal Žukov  RE: obviňujem GSK
14.07. 08:29 maršal Žukov  RE: obviňujem GSK
13.07. 13:42 Annna  Za peníze všechno - nebo ne?
14.07. 10:02  Kšeft musí běžet, kdyby fotra věšeli.
15.07. 21:19 kalmar  tleskám

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 0

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 5

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,38 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 923,19 Kč
1 unce stříbra
391,37 Kč
Bitcoin
196 240,29 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 380