Diskuze k článku

Řecká daňová past

Příspěvků 81

5.7.2013 16:53

Proč tak komplikovaně?

nikdo 94.?.?.?

Vůbec nechápu, proč všechny ty sazby a úřdy a zdůvodnění. Vždyť by stačilo jednoduše říct:" Milé oběti. Výpalné pro tento rok bude 2tisíce Euro na hlavu a koukejte platit nebo uvidíte."

Tím, že se zbývají jakýmsi zdůvodněním a zdáním legálnosti, zbytečně rozhazují část uloupených peněz za administrativní a další náklady.

292761

6.7.2013 12:54

RE: Proč tak komplikovaně?

Adam.. 79.?.?.?

Reakce na 292761

Přitom by Řekům stačilo jenom bydlet v jeskyni a kácet okolní lesy na otop.. [chechtot]

Aneb rovnice nemá řešení(a Řekové nemají lesy)

292808

8.7.2013 4:43

RE: Proč tak komplikovaně?

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292761

Takova zlodejna muze byt dana do praxe pouze jednou skupinou "lidi". Je v dnesni dobe velmi jednoduche vyvodit naprosto pravdiva fakta ktera skupina to je. Co rikate

292898

5.7.2013 16:57

Do Grécka smerujeme aj my

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

už je načase urobiť trestne zodpovednými ministrov aj poslancov čo rozhadzujú viac než je skutočný príjem štátu. Prepadnutie majetku, basa, verejný pranier - to by malo byť to najmenej pre nich.

292762

5.7.2013 17:40

Jsou lepší než u nás

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Elementary, dear Watson : OSVČ už několik let platí sociální a zdravotní DAŇ ( odmítám termín poplatky či odvody ) bez možnosti odečtu od částky hrubého výdělku. Také je naprosto zbytečné žádat o jakékoli sociální příspěvky, dávky a podobně - minimální předpokládaná vydělaná částka OSVČ je 144.000,- ročně, takže nazdar. Důchodci co na bokovku pracují přijdou mávnutím Kalouskova proutku o cca 20.000,- ročně. Můj syn po nedokončení VŠ nemá nárok na podporu (jako absolvent) , vydělat si může pouze cca 4000,- hrubého za měsíc - jinak si musí platit soc+zdrav daň. Já pouhým okámerkem na výplatní pásku vidím cca 20.000 které ještě než uvidím korunu dostane stát ...
V Řecku to, zdá se, dovedou k dokonalosti. Ale nevím nevím, TAM už na náměstích hořely barikády a auta ...

292764

5.7.2013 19:28

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292764

No a tupé ovce pořád chodí tvrdošíjně k volbám a tu svoloč pořád tvrdošíjně a dobrovolně volí. Místo aby to bylo tak, že alespoň 90 procent obyvatelstva by k volbám vůbec nešlo a tím dalo najevo, že ty svině prostě neuznávají a tudíž nejsou zlegalizované a zvolené.

292769

6.7.2013 11:20

RE: Jsou lepší než u nás

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 292769

Zlegalizované a zvolené jsou i když se k volbám dostaví těch zbývajících 10 procent. Takové výzvy, aby se nechodilo k volbám, dávají většinou právě ty svině, o kterých tady mluvíte. Anebo neskutečně omezená a hloupá individua.

292802

6.7.2013 11:56

RE: Jsou lepší než u nás

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292769

A co potom? Co nastane, když 90% lidí nepřijde k volbám? Kdo k volbám zaručeně přijde, to víme, ale já to pro názornost zopakuji. Ti, kteří tam sedí, popř. jejich opozice a budou volit sami sebe. Pak ještě jejich rodinní příslušníci a kamarádíčci. To bude těch 10%. Takže znova. My máme zákon, který by upravoval minimální účast voličů, která je nutná k tomu, aby volby byly uznány coby platné? Nemáme? A proč? Tlačí někdo z propagátorů neúčasti u voleb na to, aby takový zákon existoval? Jo, ono to otravování poslanců jaksi nekoresponduje s občanským pasivismem, není-liž pravdou? Nejvíce mě na tom sejří právě toto. Nikomu neberu jeho právo nevolit. Ale míň by mě takovíto pasivisté vytáčeli, kdyby neschovávali svou lenost či nechuť cokoli dělat pro své potomstvo za falešnou "vyšší" filosofii. Nic ve zlém, Jarmilo. Znáš mě.

292803

6.7.2013 13:33

RE: Jsou lepší než u nás

Okap 194.?.?.?

Reakce na 292803

Volím-nevolím.
S výjimkou r. 1992 (OF) jsem NIKDY nevolil mainstreamové strany (ODS, ČSSD, KDU-ČSL, KSČM, SZ, US-DEU, VV, TOP09 ...). To by mi musela ruka upadnout.
Asi dvakrát jsem šel k volbám, zneplatnil svůj voličský hlas a vhodil (to považuji za nejslušnější řešení). A asi dvakrát jsem nešel volit vůbec (z objektivních důvodů - na štěnicemi prošpikované ambasádě jsem volit nechtěl).
Otázkou "koho volit" jsem se nikdy netrápil a nechápu, proč to ostatní dělají. Zajímalo mne vždy pouze "koho nevolit".

292809

6.7.2013 20:04

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292803

Co nastane, když by 90 procent lidí nepřišlo k volbám? Nastalo by to, že by ti předem vybraní a vytypovaní slouhové mocných za oponou byli zvoleni nelegálně. Ústava přece praví, že veškerá moc patří lidu- to znamená většině.[smích] Pokud vím, tak ústava je nad všechny zákony, které zplodí naši prodejní posranci, slouhové to mocných mafiánů.

292821

6.7.2013 21:29

RE: Jsou lepší než u nás

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292821

Taky si to lze vyložit v souladu s Ústavou tak, že nevoliči dobrovolně svou neúčastí dali najevo souhlas s tím, ať za ně rozhodnou jiní. Nikdo není povinen činit ničeho, co zákon neukládá. To je z Ústavy. Taky je součástí Ústavy článek o tom, že lid dává najevo svou vůli ve volbách. Neúčastníte se - nemáte vůli. Jsou to velmi volné parafráze, ale je to tam. Dokud součástí Ústavy není přesně vymezena nezbytná percentuální účast ve volbách, smolík pacholík.

292826

7.7.2013 8:26

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292826

Když si mafiáni v parlamentu odsouhlasí, že za přechod na červenou bude stanoven trest smrti, tak někteří občané jen pokrčí rameny a řeknou: Nedá se nic dělat, je to zákon. Anebo nedá se nic dělat, je to tak psané v ústavě. A to bez ohledu na to, že tu ústavu si po pseudorevoluci vymyslel a schválil Rychetský, nikoliv lid. Takže ta ústava je vlastně neplatná, protože nebyla schválena lidem referendem.

Vol si Babo Blažková koho chceš, já Ti to neberu. Ale jednoho krásného dne si na mne vzpomeneš a k volbám chodit taky přestaneš.[smích]

Jen pro zajímavost zde připomenu kariéru Zemana. Za komunistů jsme ho obdivovali coby statečného pana inženýra, který psal velmi odvážné články do Technického magazínu, kde odvážně vysvětloval, že je naše země díky hospodaření komunistů sto let za opicemi. Vůbec nás tenkrát nenapadlo, že je to ve skutečnosti (stejně jako třeba disident Havel) připravovaný kádr na budoucí dobu. Že kdyby to byl autentický statečný člověk, tak by s ním estebáci zatočili stejně jako třeba s Wonkou. Po pseudorevoluci se tento prognostik spolu s prognostikem Klausem vyšvihli do nejvyšších míst. Hráli si spolu dlouhou dobu na dva nesmiřitelné nepřátele a my občané jsme jim to baštili i s navijákem. Pak ale spolu uzavřeli oposmlouvu, aby papaláši zprava i zleva zůstali u svých koryt, bez ohledu na zklamané pravolevé voliče. Později byl ale Zeman značně rozčarován z toho, že nebyl zvolen prezidentem. A to jsem tenkrát poznala, že mu slíbili prezidentování po Klausovi, což se také stalo.
Ovšem vynořila se tu jiná nebezpečná figurka, která ještě neřekla své poslední slovo. A tak si zase zahraji na prognostika do budoucnosti: je možné, že volby příští rok vyhrají komunisté. Ale nic jim to nebude platné, nebudou rozhodovat o ničem, protože se proti nim ustanoví silná pravolevá koalice, kde bude figorovat i TOP 09 v čele s figurkou Chrápalem. Účelem této koalice bude rozkrást poslední zbytky národního českého majetku- to znamená půdu. Část půdy již rozkradla církev, pak se dostane i na Sudeťáky.

292855

7.7.2013 19:49

RE: Jsou lepší než u nás

Mìng-dĕ̤ng-ngṳ̄ 95.?.?.?

Reakce na 292855

Čo je napísané je obžalobou voličstva, svedčí o tom, že ľud nemá nárok čo i len pomyslieť, sa prikrádať k volebnému právu. Velebili boľševika Zemana, ani sa nezamýšľali prečo mu bolo boľševikmi dovolené útočiť na komunistické hospodárenie, aby získal obľúbenosť u nespokojných konzumentov a neskôr ho ctitelia opustili rovnako ako ďalšieho miláčika Havla. Vy by ste chceli hlasovať ešte aj o ústave? Vy, ktorí ste voviedli Havla k moci? Nestáli prelietavci, čo sa upínajú k politikom, o ktorých majú rojčiace predstavy a nakoniec sú z nich sklamaní. Nepripravení dôverujú prvému tárajovi. Za zločiny Havla nesú vinu aj jeho OFácki voliči, slepo verili lumpovi.
Pôda sa nedá ukradnúť, leží nehybne na svojom mieste, vlastníkom môže byť viac jednotlivcov, ale majiteľmi sú len oni, žiaden komunista, čo ich bohatstvo berie ako vlastné, vraj „národné“ a nechce strpieť, aby súkromník predal pôdu revanšistom. Koľko pražských neroľníkov bráni pôdu je smiešne, nezasahujte do rozhodovania druhých.

292879

7.7.2013 12:15

RE: Jsou lepší než u nás

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 292826

Teda babo promin, ale Ty si fakt mimo v tomhle tematu a jako ze jindy Tvoje prispevky beru jako jedny z nejkvalitnejsich, tak ted teda musim souhlasit s Jarmilou.
Prece vlada lidu existuje jako svoboda se dokonce nepodridit zakonum. Pokud bychom se meli drzet Tvoji doktriny co tu hlasas, tak treba za okupace by vsichni museli donaset na gestapo, coz by ovsem ztratilo smysl, protoze by nikdo nebyl "partyzan" (v odboji).
Za komancu byla volebni povinnost a smela se volit jen jedna strana.
Po "revoluci" se strana dobrovolne rozdelila do frakci s planovanym spektrem od levice pres stred po pravici a ovcane dostali moznost "vyberu". S tim prislo i krasne rozdel a panuj, takze ted spooousta lidi ani nevidi ten figl, neb svou pozornost smeruji na zasrane idiotske "blizni", co nevoli ty "spravne" a nebo nevoli vubec.
Pokud chcete povazovat volby s ucasti 10pct a zakony tvorene takovou vladou za platne, tak si za stav opravdu muzete sami. Jinymi slovy pokud tohle nechapete, tak vam ani svecena voda nepomuze.
Osobne svoji neucast u voleb chapu jako hlas pro neco jineho, nez je soucasny system, ktery nam nabizi volbu jako prostredek manipulace. ("Vyber si, jestli chces zemrit zastrelenim nebo obesenim". "No pockej, ja chci zit". "Coze zit? Tak to ne. Takova volba tu neni, nebyla uzakonena"[mrknutí jedním okem].
Kdyz uz se bavime o volbach, tak treba volba, jestli podlehnout strachu a nechat ockovat svoje dite a nebo prijmout zodpovednost a postavit se celemu systemu a narizenim a idiotskej zakonum a ochranit svoje dite pred tim svinstvem. To je volba ktera stoji za pozornost. Ne ta psychopaticka sranda s listeckama.
Pripomina mi to Jigsaw "puzzle". Ten se taky v tech filmech bavi tim, ze stavi lidi pred tento typ volby. Jedine co se da delat, je nehrat hru. I Jigsaw vlastne ceka, kdy nekdo prolomi "jeho pravidla" a odmitne si vybrat smrt. Jenze to chce odvahu.

292867

7.7.2013 22:04

RE: Jsou lepší než u nás

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292867

Ah, brnkla jsem na citlivou strunu... A co pro to děláte, aby byl ten systém lepší, krom bušení do klábosnice?
O té srandičce kolem plyšáku mě poučovat nemusíte. Umím číst a google používám celkem s bravurou. Krom toho mám slušného pamatováka. To, že mi bylo třináct, neznamená, že jsem nevnímala, co kolem probíhá. Já jsem byla nesnesitelná oportunistka už tehdy.
A ještě jednu věc vám povím. Kdyby volby nemohly nic změnit, tak by z nich Kalous neměl takového lufta.

K té volbě - to si zkoušejte na ovce. Ovečky typu - jo, takže já tím, že jakože jenom hnípu u televíze a nic víc vlastně dělám tu onu - revoluci, no ne! Jsem já to ale hrdina! Vy jste si zvolil smrádeček a pohodlíčko a vydáváte to za ideu. Ono je to dost vyčerpávající něco dělat, že ano. A není to jen o účasti u voleb. Mně osobně to zabere minimálně jeden den v týdnu - komunikace s úřady, setkávání s lidmi, pošta. Nepočítám hodiny po nocích. Řadu let v kuse. To není o tom, dneska udělám, zítra bude hotovo. To pojíždění taky není zadarmo a doporučený dopis stojí okolo 30 ká. Takových jako já moc není. Těch, co opravdu vedou válku se systémem. Takových, co se ho snaží změnit. V tuto chvíli to však má hodnotu bezvýznamnou. Nejsme nic. Pár otrapů, kverulantů snadno rozdrtitelných mašinérií. Nic víc, než pár bzučících much. Kdyby nás bylo víc, bylo by tu už dávno líp. Jenže více je vás. K naší škodě.

292886

7.7.2013 23:22

RE: Jsou lepší než u nás

jansmith1984 81.?.?.?

Reakce na 292886

>A ještě jednu věc vám povím. Kdyby volby nemohly nic změnit, tak by z nich Kalous neměl takového lufta.


Tesat do kamene, babo...[smích] Doufám, že si to přečte i bojovnice za pravdu, lásku a demokracii pí.Jarmila a přestane tady (i jinde) šířit ty své naivní (a kosher pokrytcům a farizejům milené) bludy o tom, že lepší svět a politika se vybojuje pasivitou...

Navíc připosra-ou...... ale říkejte to mamelukům.....[smích]


A Peace se všemi, i s mameluky,

jansmith[smích]

292889

8.7.2013 7:51

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292886

Smím se Tě Babo Blažková zeptat, koho pokládáš za na tolik důvěryhodného, že bys ho volila? Řekni mi jméno a já Ti prozradím, co je to za syčáka.[smích]

Co se týče Tvých aktivit, děláš jim akorát užitečného idiota, nic víc. Tak jako jsem ho já nadšeně dělávala, když jsem zdarma pracovala pro dvě politické strany. Až už Tvou práci nebudou potřebovat, tak Tě vykopnou. Asi dodnes nevíš, že do vedení stran se VŽDY dostanou předem vybrané figurky a nikdo jiný. Ale nadšené užitečné idioty oni nutně potřebují, aby ta která strana vypadala důvěryhodně. Ty prostě tomu neuvěříš, že to takto funguje, ale ráda bych Ti připomněla Analýzu 17.listopadu od M.Dolejšího, pokud jsi ji ještě nečetla. My jsme mu tenkrát po „revoluci“ také nevěřili, o čem je vysoká politika.

292911

8.7.2013 12:21

RE: Jsou lepší než u nás

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 292911

" Co se týče Tvých aktivit, děláš jim akorát užitečného idiota, nic víc. "

Asi jste zestárla a zatrpkla - tento Váš postoj dělá právě z Vás užitečného idiota a pro nás, kteří víme, že pasivita je vždy patologická reakce jedince - když už nic, tak alespoň držte palce těm, kteří se úspěšně snaží za Vás. Je ale pravdou, že tak
trochu aktivní jste - tou pasivitou neustále provokujete.

292931

9.7.2013 8:19

RE: Jsou lepší než u nás

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292931

Nebuďte směšný, já jsem aktivní pořád. Ale jsem aktivní tam, kde by to mohlo mít alespoň trochu nějaký výsledek. Před dvěma dny jsem například napsala Rychetskému pár dotazů- tak se nechme překvapit, co mi nadlidi z výšin Ústavního soudu sdělí pěkného.[smích]

Nevědomí lidé, kteří se zapojují idealisticky do politických stran jsou nejen užiteční idioti, ale současně i neužiteční idioti. Protože oni marně vydávají svou životní energii na něco, kde nedosáhnou vůbec žádných výsledků. Představte si olej smíchaný s vodou. Olej nakonec vždy vyskočí nad vodu- tak jako spiklenecká mafie vždy zvítězí nad nezasvěcenými prosťáčky.

Daleko lepší a účinnější je občanská neposlušnost, kde každý občan může sám za sebe statečně vzdorovat v mnoha oblastech života vládnoucím mafiánům. Dám příklad: Kdyby všichni lidi ze dne na den přestali pít nezdravou korporační coca-colu, tak si může nadnárodní korporace strčit tento nápoj kam? No přece za klobouk.

Jak psal kdysi již Neruda: Bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů.

292962

9.7.2013 9:02

RE: Jsou lepší než u nás

osa x 193.?.?.?

Reakce na 292962

Házíte perly sviním - to je známé přísloví, které vystihuje podstatu sdělování něčeho někomu hluchoslepému. A s tím Nerudou je to pravda pravdoucí, jen jestli on nepsal o obsahu dutiny lebeční vobyčejné populace. Mimochodem moje poučení z "dovolené" - spíše pekla - na Baleárech je: to, co jsem před 10 lety považoval za politováníhodné nedostatky ve výchově jednotlivců se pro západoevropany stalo nyní normou - prasata serou pod sebe v míře větší než obrovské a ještě se v tom válejí. A všechny. Závěr je, že válka je nevyhnutelná, šlechtění dobytka dospělo do finále.

292963

9.7.2013 10:18

RE: Jsou lepší než u nás

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292911

Řeknu ti to takhle, Jarmilo. Napíšu ti to když tak do maila. [smích]
Někteří chodí sem a tak jako mají poněkud problémy se mnou coby reálnou zrzavou bestií, tak spojit si ji ještě s tímhle nickem, trefí je šlak. Což by možná byla sranda, ale teď se to nehodí.
Ten tvůj poslední odstavec - já bych to otočila ještě jinak. Až udělám, co je třeba, tak mi bude jedno, co je kolem. Ten cíl není až tak nereálný. A že mě vyrazej, no oni mě možná vyrazej ještě dřív, na to jsem příliš beran, abych byla ovečkou. S tím jsem srovnaná už dávno a na obdobný přístup jsem zvyklá. Vždyť jsem žena. [mrknutí jedním okem]

292968

9.7.2013 10:14

RE: Jsou lepší než u nás

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 292886

Nechodiť k voľbám je zásadne niečo iné ako občianska pasivita.
Súčasná parlamentná "demokracia" je samozrejme nielen výsmech demokracie, ale rovno podporuje korupciu a vlastizradu.

Druhá vec, je pokiaľ človek nemôže poriadne stlačiť poslancom gule s tým, že ho/ju odvolá daný okres a vypíšu sa ďalšie voľby na dané miesto (s tým, samozrejme, že by sa opakujúce voľby boli zrušené). Samozrejme sa to nepresadí z 2 dôvodov:
-neexistuje strana ktorá by to vedela či chcela pretlačiť tieto zmeny (však tí lumpovia by mohli prísť o teplé miestečko);
-Český zákon o referende, ktorý nenechá ľudí angažovať a rozhodovať sa v týchto záležitostiach.

Ďalšia vec, centrála má priveľa právomocí a nie je ochotná ani prispievať periférií a ani delegovať právomoci.

Môj návrh je aby obecné úrady boli reštrukturalizované na spôsob bývalých národných výborov s tým, že sa zrušia pravidelné voľby ale s tým že poslanci a primátor/starosta sa dá kedykoľvek odvolať, boli by okresné zastupiteľstvá, krajské zastupiteľstvá tým pádom by neboli potrebné (okresy by sa mohli dohodnúť medzi sebou) a samozrejme okresný zastupitelia by raz či dvakrát do roka by zasadali v parlamentu, menovali by premiéra a ministerstvá, a funkciu prezidenta by som zrušil (je to podľa mňa zbytočné, jeho funkciu by zastával premiér).

Samozrejme viem, že to parlamentné strany nepresadia a sám to nepretlačím, priveľa lumpov by prišiel o teplé miestečko. V jednej veci dúfam, že kritické množstvo ľudí zistí, že na úrady nemôžu spoliehať a musia sa zorganizovať sami, aby niečo dosiahli.

292966

9.7.2013 12:51

RE: Jsou lepší než u nás

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 292886

No koukam, ze spis ja jsem brnknul na strunku [smích]
Samozrejme vy bojovnici delate vsechnu praci a my smradi se jen valime a uzivame vasich tezko vydobitych vydobytku zaplacenych vasim potem, krvi.
Samozrejme vy bojovnici mate taky silu (asi ze Starwars) a poznate a urcite na dalku smejda (smrada).
Ano ano vy jste ty silni a bojovni a my smradi co nedelame nic a jsme slabosi tak nad vami neustale vitezime. Jak to?
No jo. Co na to rict? At si to kazdy prebere. Ja se s vama hadat o tom nechci. Ja chci jen upozornit na tu skrytou manipulaci.
Jak uz jsem napsal, nevidim reseni vadneho systemu pouzivanim vadnych nastroju toho sameho vadneho systemu. Nekteri lide proste dokazi videt za vymezene hranice. Einstein, napriklad, by se asi tezko dostal k TR, kdyby zustal uveznen v matematickofyzikalnim systemu (ideologii) a jeho nastrojich.
Pokud chcete zmenu, musite byt ochotni udelat zmenu. To je nadslunce jasne. Jestli si chcete hrat ve volebnim systemu, ktery byl pro vas pripraven jejich tvurci k jejich zvoleni, je to vase vec. Ja jen rikam, ze je to blbost. Uz to tady zkousite par tisic let a vysledek je furt stejnej. Jen blazen dela furt to samy a ocekava jiny vysledek. Klidne si chodte volit, kdyz chcete. Uz to hezkou radku let delate a furt hovno. Klidne si tu placte jak do toho cpete 30ka.
Tech co uvazuji jako ja, je bohuzel mene, ne vice jak pises. Je to koneckoncu videt i na tyhle diskusi. Porad stale vice lidi chodi k volbam nez nechodi. Takze zatim je nas min. K vseobecne skode skoro vsech.

292984

9.7.2013 20:35

RE: Jsou lepší než u nás

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292984

Už to tady zkoušíme pár tisíc let? OK, ale dnes máme mocný nástroj - internet. Ten tu není pár tisíc let. Dneska člověk nemusí být právník, aby si nastudoval zákony, počínaje občanským soudním řádem a legislativními procesy jako takovými konče. A v tom je ta finta. Jak pravil soudruh Lenin. Učit se, učit se, učit se. [mrknutí jedním okem]
Ačkoli dlužno dodat, že Oni mají pořád náskok; ten se však stále zmenšuje.

Není to o supermanství, nezesměšňujte. Je to o tom do mrtě využít svých práv. Která zatím ještě máme. A o která přijdeme, jestli budeme pasivní. Jak se říká - k tomu, aby ti zlí vyhráli, stačí, když ti dobří nebudou dělat nic.

293003

9.7.2013 14:14

RE: Jsou lepší než u nás

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 292886

[velký smích]

"krom buseni do klabosnice"

Všechny příspěvky podepsané baba_Blažková
Nalezeno 1986 příspěveků, 33 různých IP adres

[velký smích]

mozna polovina tyhle diskuse

[velký smích]

Jen pro dokresleni obrazu jak kriticky se dokazes podivat na sve vlastni prispevky (nazory).
Klidne me trhej, ja se uz stejne trham smichy.

[velký smích]

292985

9.7.2013 20:41

RE: Jsou lepší než u nás

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292985

Na zvědavec chodím už skoro deset let, vy hlavičko. O tom to asi bude. Ale to by se někdo musel podívat pořádně. Nebo záměrně vytrhujete informace z kontextu a zkreslujete fakta? To vás naučil váš nadřízený vrchní politruk? Že posílám pochvalu, skoro jako když Mladá Fronta tiskne. [mrknutí jedním okem]

A netykejte mi. Nepásli jsme spolu husy. Tady si dospělí tykají jen po vzájemné dohodě, burane.

293004

7.7.2013 23:29

RE: Jsou lepší než u nás

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 292821

A co potom? ... ať odpovíte co odpovíte, já se zase zeptám co potom, co potom... atd. Protože dříve či později mi napíšete, že se stejně budete muset všech těch lidí nějakou formou zeptat, cože to vlastně chtějí - tedy pokud se nechcete zeptat nějaké elitní skupinky nejlepších revolucionářů, a víte jak to s těma skupinkama bylo/je/bude budou tam zas pravdoláskaři. Dříve či později musíte vyzvědět většinový názor, a to od každého, nikoli pravděpodobnostní průzkum. Na co se pak zeptáte jako PRVNÍ VĚC? Jedno jméno - prezidenta? Nebo zda/či ne uznat nový zákon, který ale vymyslí kdo jako? Nebo volit nějaký tým odborníků, který to pak později vymyslí? Ale to jsme tam, kde jsme jaksi byli, partaje. Nene, lidský faktor jentak neoblbneme. Podle mě by místo vámi navrhované - promiňte - přechodné bordelové fáze, která může probíhat tragicky a dozajista skončí opět volbami nebo fašismem, nešlo by spíše pinzetou hledat osobnosti, které se v politice občas ocitnou a jsou dobrý? Poznají se většinou až podle toho, že s velkým popraskem a ostudou jsou vyštváni, i lidmi jako Vy. Nešlo by si těchto lidí všímat včas a nenechat je vyštvat? A ty volit. Nebo volit stranu, která bude mít v plánu častá referenda ... potřebujete tým lidí, jeden je málo, víc je to holt partaj. Partaj pak může přenastavit systém, parametry voleb, referenda...ale musí mít nejdřív od lidí packy nahoře. Volbama. Našim míněním, které tvoříme a oni proti němu nepůjdou, leda bombami. Kdy jste nějakého právě vyštvávaného politika podpořila v diskuzích? Nikdy, a stejně tak budete prskat i na to, co se strhne po tom, co 90% lidí nepřijde k volbám.

292890

5.7.2013 17:44

kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

ppppp 78.?.?.?

Nechápu, proč tyhlety obstrukce, když by stačilo zvednout DPH.
Prinejmenším by se odbouralo šikanování a ponižování občanu. Ledaže by hromada úredníku nemelo nic lepší na práci.

Jiná alternativa je, že lidé státní správy jsou natolik odtrženi od reality, že to berou jako použitelný postup. To se ale pak radí ke spolupachatelum.

Já nevím, proč se lidé radši nechají sežrat, než aby pochopili, že se nemohou mít o moc lépe na účet okolní ulice. Je za tím asi pocit sebestrednosti a individualismu, že zrovna já budu ten, co bude mít to "štestí". Pujčky by se meli proste radit k hazardu, nebo je podrobit státní, ale opravdu seriozní státní správe a státní bance s plným krytím. To už je dnes asi jen iluze, když je technologie staveb pyramid otestována. Jediná cesta, jak z toho ven je podle mne spustit rozsáhlou deanonymizaci. Kdo co vlastní, jakou má zónu vlivu, kdo čemu šéfuje, a určuje podmínky, a kdo a nakolik je jen úredník, nebo šašek. Ti, co skutečne vládnou se anonymizují, protože se nechovají jako lidé, a ty ostatní mají za podradnou rasu. Plnou hubu fašismu a rasizmu, pritom jsou nejvetší fašisti a rasisti sami. Jejich parazitismus dávno prevýšil jejich organizační schopnosti, proto to s náma prumerne jde dolu vodou.

292765

5.7.2013 20:11

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

Sprigg 95.?.?.?

Reakce na 292765

Nie vlastným výberom plávaš nadol, ale dajakí „vládcovia“ sú vinovatí tvojím úpadkom? Ak by sa ti darilo, tak by si im ďakoval za ich vrelú výpomoc?
Čo napríklad zrušiť DPH a iné dane? Niet prostriedkov, nerozkráda sa, nie sú úradníci, takého riešenia sa socky desia, nemohli by sa pricucať k úspechu iných.

292773

6.7.2013 12:18

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292773

Až na to, že ten úspěch je podmíněn právě prostředím, tedy i oněmi sockami, vy hlavičko. Když slyším nebo čtu podobné blbosti, vždy se kochám představou, jak úspěšný bude frikulín na opuštěném ostrově. A jak úspěšný bude na vedlejším opuštěném ostrově Dežo. Tím více je pro mne nepochopitelné, jak je toto dosud víceméně funkční prostředí posledních dvacet - třicet let (jak kde, počítám to od jednoho "skvělého" nápadu realizovaného tandemem Reagan-Thatcher) těmi "úspěšnými" systematicky a úspěšně rozbíjeno.

292806

6.7.2013 18:21

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 292806

Ako konkretne prispievaju socky k nieciemu uspechu (okrem sponzorovania dodavatelov etanolu, metanolu a hernych brlohov)?

Na opustenom ostrove asi zomrie i socka, nebudu davky[smích]))

292817

6.7.2013 21:36

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292817

Ona ta socka narozdíl od toho úspěšného zpravidla umí máknout rukama. Důvod, proč tak nečiní je ten, že manuální práce již není tolik zapotřebí a navíc za ni nikdo není ochoten platit. Nejsou peníze, respektive, víme, kde jsou, ale díky Reagan-Thatcherismu jsou tak nějak nedostupné.
BTW - socka je každý, kdo pobírá nějakou dávku? Tak to vám řeknu novinu, vaše máma určitě byla taky socka. Její podíl na vašem případném úspěchu snad zpochybňovat nechcete. Nebo ano? Na vás nikdy nikdo nepobíral přídavky? Za pobyt v nemocnici, kde jste se narodil, někdo platil? Ne? I vy vyžírko! [cool]

292827

6.7.2013 23:06

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 292827

Manualni prace "neni zapotrebi"? A Ukrajinci (a obcas i Slovaci) ju potom beru odkial? Ze nie je zaplatena? No na trhu sa tiez mozte pokusit chciet aby Vam vyvazovali Vase jablka zlatom -- len ci sa najde kupec?

Nase socky su prilis rozmaznane (nieco ako Greci), a za manualnu pracu by chceli plat ako za kvalifikovanu pracu, v tom lepsom pripade. V horsom, nechcu pracovat vobec. Ale chyba je i v systeme, pokial su davky vyssie, ako cena nekvalifikovanej prace...

A teraz k tomu, co povazovat za socku.

Matky (teraz nemyslim romske) povazovat za socky sa mi zda trochu ... mozno by som povedal chucpe, ak sa neurazite. Pretoze ta matka sa nepovaluje, ale vychovava dieta a pokial ma manzela, tak on odvadza dane, z ktorych je generovana minimalne cast tych davok, co matka pobera (trufam si tvrdit, ze mozno vo vacsine pripadov su tie dane vacsie, ako ten prispevok). A tiez obvykle, pred porodom pracovala, takze tiez nejake peniaze statu odviedla.

Ale aj ked nie su vacsie, a teda dotujem nejake deti, tak pokial su moje dane "odklonene" smerom k matkam, ktore sa riadne staraju o svoje dieta, nepoviem ani "ň" (a so mnou myslim vacsina pracujucich muzov). Pretoze ta matka v istom zmysle pracuje, a prospieva spolocnosti.

Myslim ze priklad matiek ako sociek je velmi, velmi nesťastný[smích]))

Ako je to teraz pri rodeni neviem (skor som zachytil, ze sa plati), lebo som sa narodil za sociku, a vtedy sa inac ani nedalo[smích] A ked nebola volba, tak si myslim, ze sa to neda povazovat za sockovanie[smích] To same sa tykalo pridavkov na deti.

Dokonca aj ja som poberal na svoje dieta pridavky na deti (za sociku), a napriek tomu sa nepovazujem za socku, lebo tymi pridavkami sa mi de facto vratila cast mojich (nemalych) dani. Rozhodne som nikdy nemal tak maly plat, aby som bol "cistym prijemcom". Dokonca i keby som bol stratil pracu, zaplatil som do socialne ucely dost penazi, na to, aby nikto nemohol povedat, ze ma zivi niekto iny.

Suma sumarum: myslim, ze sa pokusate pliest pojmy. Matky nie su socky, a socky nie su ani ti, co dlhe roky pracovali, odvadzali do fondov peniaze, a kvoli nejakemu nestasti na stare kolena prisli o zdravie alebo pracu.

Socky su ti, ktori uz v druhe, ci tretej generacii nepracuju, neucia sa a ziju z davok, na ktore neprispeli ani oni, ani ich rodicia.

292838

7.7.2013 12:10

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 292838

>pokial su davky vyssie, ako cena nekvalifikovanej prace.

sa veľmi nelíši od toho, čo napísala BabaBlažková:

> že manuální práce již není tolik zapotřebí a navíc za ni nikdo není ochoten platit

hlavne, že s ňou nesúhlasíš [smích]
Manuálnej práce ozaj treba menej, lebo máme viac strojov. Že majú Ukrajinci menšie nároky na mzdy súvisí s ich ochotou kočovať, zmenšia si tým náklady na réžiu. Čo ich rodiny je na toho úkor otázka. To nie je argument doporučiť kočovanie aj ostatným, keď vieme, že rezervy sú inde. Ani kočovanie firiem nie je zadarmo a nemusí sa vyplatiť.

Lenže čo s toľkými ľuďmi, ktorí potrebujú "zarábať", ale nie sú reálne užitoční? Každý nahlas povedaný otras hrozí zrútením a nastolením ešte horšieho "poriadku".

K sockám sa netreba vyjadrovať, keď si pod tým hocikto predstaví hocičo, a z Grékov by som lenivcov nerobil, iba opakuješ, čo ti bolo vštepené ako jednoduchá pravda. Gréci mali medzi sebou podobných parazitov a predavačov, ako máme aj my, iba tam skôr a lepšie vyliezli z kukly. To len dolievame chýbajúcu istinu banksterom do ich pyramídových hier. Inými slovami platíme za ich pokračujúcu "schopnosť" poskytovať pôžičky, na ktorých zarobia. Inak by sa muselo ukázať, koľko vlastne a komu dlžia, ukázalo by sa, ako štát garantuje vklady, a muselo by prísť k stíhaniu zo sprenevery majetku. My ako správne ovce to osvedčujeme tým, že akceptujeme tieto novodobé "produkty", a nechávame sa vypaľovať do zamatova.

292866

7.7.2013 18:01

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

OSel 89.?.?.?

Reakce na 292866

S poslednym odstavcom v podstate suhlasim.

Ukrajinci nemaju mensie naroky, len su realistickejsi ohladne svojich moznosti a ocakavani. Proste sa drzia pri zemi, lebo vedia, ze moze byt OMNOHO horsie.

Otazka, ktoru si polozil ("Lenže čo s toľkými ľuďmi, ktorí potrebujú "zarábať", ale nie sú reálne užitoční? "[mrknutí jedním okem] sa taha uz minimalne od cias ludditov, a v skutocnosti na nu nebola najdena odpoved. Vlastne jedna sa nasla -- redukcia populacie -- ale uspesne ju uplatnila len Cina; a aj tam len tusime, ze ake budu side efekty. Potom ostavaju len prirodzene, ale zial neprijemne sposoby: epidemie a vojny. Stavanie "hladovych zdi" sa da robit len docasne a v obmedzenom meradle.

Popravde, v babinom prispevku ma nastvalo nepripustne rozsirenie pojmu "socka"; pojmy nie su z gumy, aj ked to pri pocuvani sucasneho spravodajstva obcas tak vyzera (napr. v novinach teroristi "popravuju", namiesto "vrazdia"[mrknutí jedním okem] a ked pripustime nepresne pouzivanie pojmov, budeme ako slepci.

292874

7.7.2013 22:30

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292838

Vy to vidíte skutečně hodně zmasírovanou optikou. Pokud nejsou minimální mzdy na té úrovni, aby z nich bylo možno zaplatit alespoň jednopokoják včetně inkasa, plus žrádlo, plus hygiena a nějaké ty hadry od čongů, dostáváme se do začarovaného kruhu. Zaměstnavatelé radši zaměstnají Ukrajince, kteří budou chrápat v bývalém skladě; dvacet lidí v jedné místnosti, no problem, tihle mu navíc ve firmě rozhodně nebudou zakládat odbory nebo se pokoušet vyjednávat o mzdách jakýmkoli dalším způsobem. Ten zaměstnavatel vždycky radši zaměstná Ukrajince, který je ještě snadněji vydíratelný, ještě více bezbranný než našinec. Když juknete do inzerce "práci nabízí", tak je to z 90% dealeřina nebo telemarketing.

Ten příměr k matkám byl záměrný. Z vašich tezí vyvozuji, že lidé s příjmem pod určitou mez jaksi nemají právo mít děti. Protože pak se stávají automaticky sockami, všechno to dokrývání do životního minima etc, jen nekličkujte a neuhýbejte. Socku buďto berete nebo ne.

Až na trhu práce nastane situace ta, že je nutné zavírat provozy jen proto, že nejsou lidi, potom můžete kecat něco o sockách v tom smyslu, v jakém to tady podáváte. Tedy že někdo radši bere sociálku, než aby šel pracovat. Tady prostě nezaměstnanost je přes deset procent, s tím nehnete. A byla by stejně vysoká, i kdyby zde nebyla jistá minorita.

Rodiče a prarodiče těch, co jsou dnes na socdávkách tady postavili nejeden barák, elektrárnu, nejednu silnici, vykopali nejeden výkop. A věřili, že to dělají pro lepší zítřky. Dnes se na příští generace zvysoka s... I na ty současné. To vy ovšem nevidíte.

292887

8.7.2013 11:43

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

Osel 89.?.?.?

Reakce na 292887

Som rad, ze stotoznenie matiek a sociek ste nemyslela tak uplne doslovne[smích]))))

No, ja nie som si tak uplne isty, ci niekto kto nedokaze uzivit deti ma pravo mat deti. Dokonca, ci vobec existuje take ludske pravo. Pretoze v prirode ked sa dospele zviera nepostara o mlada, tak zahynie, a ziadna rovnovaha sa nenarusi a nic zavazneho sa nestalo. Ale v ludskej spolocnosti, ked sa nepostarate o svoje dieta, musi sa on postarat niekto druhy. To je v zasade v poriadku, urcita solidarita musi byt.

Problem nastava, ked takychto rodicov zacne byt privela, a deti rodia vo vysoko nadpriemernych poctoch. Potom to zacina byt zatazou pre spolocnost, co by este stale nebola neunosna tragedia.

Neunosnym sa stava tento jav tym, ze takto vychovane deti sa tiez nevedia o svoje deti postarat, ale plodit ich naopak vedia velmi dobre, a tak pocet sociek narasta geometrickym radom -- takze nakoniec to ziadna spolocnost takuto solidaritu nezvladne.

Takze sa to nakoniec skor ci neskor bude musiet riesit bud cinskym alebo prirodnym sposobm[pláč] Nepokoje v Cechach nie su nahodnym javom. Alebo by mozno postacovalo rozdavat antikoncepcne pilulky zdarma.[smích]

Pri pojme "socka" sa stale odvolavam na to, co som napisal: nie su to ludia, ktori sa nie vlastnou (pripadne u matiek aj vlastnou "vinou"[smích])) ) vinou dostali do problemov. To sa moze stat kazdemu z nas, a preto bol vymysleny socialny system.

Sockami su ti, ktori cielene vyuzivaju a zneuzivaju socialny system, casto i v 2. alebo 3. generacii, a vobec nemaju ani v umysle pracovat...

Pokial by mal tento stat mal nieco riesit, tak to je situacia ludi, ktori cely zivot pracovali vo fabrike, a v 50tke pridu o pracu, a pritom zo svojich odvodov zivili tento socialny system. A zial prave toto nie je riesene.

Ze aky by mal byt pomer minimalne mzdy vs. socialna podpora, je mozne debatovat, asi sa zhodneme ze soc. podpora by mala byt POD minimalnymi mzdami.

Ale ze kolko konkretne, to je pomerne tazka otazka, podla mna tolko, kolko zvladne ekonomika. V ziadnom pripade vsak nemoze byt vychodiskom " minimální mzdy na té úrovni, aby z nich bylo možno zaplatit alespoň jednopokoják včetně inkasa, plus žrádlo, plus hygiena a nějaké ty hadry od čongů, ": to je ako keby ten kto zobre mal na tabulke napisane, ze "davajte mi prosim minimalne 10 dolarov"...[smích] Proste ten kto berie pomoc nemoze urcovat jej vysku...

A nakoniec, o poslednej vasej vete mam hlboke pochybnosti. Mozno, ze sa najdu take socky, ktorych "rodiče a prarodiče těch, co jsou dnes na socdávkách tady postavili nejeden barák, elektrárnu, nejednu silnici, vykopali nejeden výkop.", v ziadnom pripade to vsak asi nebude statisticky vyznamne. Ale tak ako keby ste sa dobre zasmiala, keby som Vam povedal, ze moj pradedo bol grof, tak od Vas pozadujem prislusne oslovenie a uctive chovanie len zato, ze som jeho potomok, tak aj tento argument je k nicom.

Uctu si clovek ziskava vlastnymi vykonmi, nie vykonmi prarodicov. Od prarodicov nanajvys mozete zdedit majetok, ale nie to, aby si Vas ludia vazili.

292928

9.7.2013 10:50

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292928

Ty vaše antikoncepční pilulky zdarma, to se mi líbí. Jsem si jistá, že i mnohým holkám z jistých komunit by se to líbilo. Pár takových znám, už jsem to zde psala, že něco jako rovnoprávnost v určitých společenstvech nehrozí a ženy tam mnohdy mají téměř status majetku. Některé z toho dělají ctnost a budou křičet, že tak je to správné, ale je to jen proto, že nemají možnost volby, ač to z našeho pohledu vypadá jako sci-fi. Dejme jim možnost volby. A tohle by byl dobrý začátek.

Nemůžete lidskou společnost přirovnávat k životu zvířat. I u nich jsou modely různé. My nejsme individuální jednotlivé rodiny, které se mezi sebou rvou o žvanec. Ač někteří se snaží takto lidskou společnost vytvarovat, všichni víme proč. My jsme nástupci rodových klanů, širší rodina. Kde právě solidarita vždy hrála prim, jinak by rod neobstál. Mimoto, když bych byla dejme tomu fena schopná leccos ulovit a postarat se tak o svůj vrh nehrozí mi, že za nějaký čásek přijde dejme tomu medvěd a řekne, hele, ty jsi lovila to a to, ale to je všechno moje a teď tě za to sežeru. Teda ono se to teoreticky stát může, ale pokud jsem schopná fena, tak se tomu budu umět vyhnout. A navíc, když má medvěd plné břicho, nemá důvod se mou nicotnou existencí vůbec zabývat. To je ten rozdíl mezi zvířaty a lidmi. To, že někdo má plné břicho a přesto chce žrát víc než potřebuje on a jeho potomstvo, je vlastnost lidská. Vy dobře víte, že planeta je schopná nás v tuto chvíli uživit všechny. Problém je, že by pak někteří nemohli mít v garáži tři rolls-royce, čtyři maserati a na svém soukromém letišti parkovat soukromou letku tryskáčů. A tak nám podsouvají blbosti o trestání úspěšných (daněmi) a o sociálním darwinismu, který jste tu vpodstatě předestřel i vy.

Odtud se odvíjí i diskuse o minimálních mzdách, kdy vy mylně předpokládáte, že ten, kdo zaměstnává lidi, vlastně nabízí službu. Pak bychom se nakonec mohli dobrat k tomu, že bychom měli makat a ještě za to platit.

Ten můj poslední odstavec jste zcela dle mých předpokladů vůbec nepochopil. Je to o vzájemnosti a o spoluzodpovědnosti za systém, který vytváříme. Ale možná je to jen nad rámec vašeho rozhledu. Dejme tomu Temelín. Začal se stavět za komárů. Ti dělňasové tam věřili, že to dělají nejen pro svou mzdu, ale taky proto, aby bylo dost elektřiny, s tím, že jí bude dost i pro jejich děti a vnoučata. A že dělají správnou věc, která má smysl. Dnes se ten smysl vytratil. Záměrně nám ho vzali a zredukovali nás na lidské zdroje. To je současná nemoc naší civilizace. A od té se odvíjí i ten sociální darwinismus v kontrastu s voláním po solidaritě, které není tak minoritní, jak by se mohlo zdát při četbě mainstreamu.

292975

6.7.2013 23:48

RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?

Sprigg 178.?.?.?

Reakce na 292827

Socky sú tí, ktorí profitujú z prerozdeľovania prostriedkov odňatých druhým, aj bankstery, nejedná sa o milosrdenstvo, ale krádež, pretože ak platiteľ daní ich musí odovzdať pod hrozbami násilia a on skupáň ich odmieta, tak bol okradnutý, lebo on sa deliť z nikým nechce. Dane popierajú jeho slobodnú vôľu ostať lakomcom a presúvajú sa lakomým sockárom ako je on sám.
Keď už sú makačenkami, tak čo im bráni spojiť sa a založiť vlastný podnik, v stavebníctve a doprave stále je potrebná predovšetkým sila, aj vo vlastnej záhrade.
Áno, bola socka čo poberala prídavky, lenže mohla dediť až po zmene pomerov to čo bolo ukradnuté, v socializme sa nedalo zbohatnúť, takže sa musela prispôsobiť, ale nie ďakovať boľševikom za život v neslobode len preto, že porodila.

292839

5.7.2013 18:28

Výbuch Grécka neodvratný.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Dôvod je jednoduchý, tieto "reformy" ohrozujú samotnú existenciu väčšiny populácie a tí hlupáci z parlamentu to nielen schválili ale si aj blahosklonne myslia, že utečú pred lynčujúcim davom, to neukočíruje ani úderka EU-Eurogndforce. Však protesty, zrážky s políciou a generálne štrajky sú prakticky na dennom poriadku.

PS: Nedostatok peňazí nerieši ani zdvihnutie DPH, lebo Česko. Kalousek nasľuboval, že keď sa zdvihne DPH v Česku tak do rozpočtu pritečie viac peňazí, nielen že nezískali viac peňazí, ale vybrali efektívne menej, a ešte k tomu aj domáca spotreba klesla. (Toľko o návrhu 5p.)

292766

5.7.2013 19:55

RE: Výbuch Grécka neodvratný.

Sprigg 95.?.?.?

Reakce na 292766

To sa pripravuješ, že vypukne revolúcia? Už len čakať na nástup nového Lenina. V Afrike sú ľudia ešte chudobnejší a nebúria sa, to len vytešené socialistické davy, ktorým sa prerozdeľovalo nakradnuté druhým sa nevedia ničoho vzdať. Sú závislí ako feťák na socializme. Cigáňom nič nedoprajete, pritom k nim ani neputuje z vašej kešene, ale nad Grékmi smoklíte. Pričom sa jedná o obdobný prístup. Ak berú od štátu cigáni, gréci, alebo aj vy, tak vás treba rovnako posudzovať, ale vy chcete mať výhody z nakradnutého iba pre seba a iným uchádzačom zamedzíte hýrenie z cudzieho.
Prečo chceš dostatok peňazí pre plytvajúcu vládu? Aby si mohol nadávať na korupciu?

292771

6.7.2013 9:29

RE: Výbuch Grécka neodvratný.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 292771

Chudoba a bohatstvo je relatívny pojem, vždy povedať voči čomu sa to pomerí, a keď si porovnáme priemerného cigána z osady a Afričana zo slumu, tak síce vyzerajú rovnako, ale cigán je bohatší, pretože plodí deti a má za to peniaze a orgány činné v trestnom konaní používajú dvojitý meter.

Druhá vec je, žiadny diktátor nie je taký hlúpi, aby ohrozoval existenciu ovečiek nezmyselnými daňami, nezmyselným spôsobom zdanenie alebo exekúciami, lebo vie, že by to vyvolalo povstanie ktorá ho zničí a eskadry smrti to nezastavia. Práve o to ide v Grécku, že chcú zdaniť čo nemáte ani neoficiálne (načierno).

Tretia vec hociktorý Euroval považujem za smrteľný bozk pre každú ekonomiku či členský štát v EU, ja si myslím že tie Francúzske a Nemecké banky ktoré pomohli Gréckej vláde a ostatným vládam PIGS utrácať vo veľkom by sa mali nechať skrachovať. Cigáni a ostatné neprispôsobivé menšiny (rozumej migranti z Afriky a Blízkeho Východu ktorí prišli parazitovať na sociálnych systémoch Európy) sú chovaný presne na takéto príležitosti, aby vrchnosť mal hromozvod a zámienku na zavedenie stanného právo.

Vyššie dane problémy PIGS to nevyriešia, pretože nikto nevie kam tie peniaze idú (pravdepodobne je to ako u nás, kradne sa vo veľkom), chýbajú tu a tam mechanizmy na participatívny rozpočet ako v Škandinávií.

PS: Čakám na ďalších Hitlerov a Vy štekáte na zlý strom.

292794

7.7.2013 0:35

RE: Výbuch Grécka neodvratný.

Adam... 79.?.?.?

Reakce na 292794

Mýlíte se pane Oracle.Vznik diktatury samozřejmě bude a je dlouho očekáván,ale nebude jím osvícený vůdce vedoucí k novému území či v případě Japonska k ropě...
Nýbrž vznik moderní formy ghett a oblastí pro bohaté zatímco většina bude držena ve špinavých ghettech.Už se to děje a vy je nazýváte města ,tato se krok za krokem změní ve skládky zbytečných lidských přebytků.
Koncentrace a omezení pohybu z nich poveden na druhé straně ke vzniku kvalitního života pro bohaté.
Ale diktatura pouze masám,nikoliv pro bohaté.

292844

7.7.2013 8:24

RE: Výbuch Grécka neodvratný.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 292844

Vy sa mýlite, tí nový Hitlerovia, masy nepovedú len do špinavých ghett, tie masy budú pokračovať do plynových komôr resp. použijú sa proti nim bojové plyny.

Čo sa týka bohatých, skutočne mocný sa zbavia aj ich.

292854

6.7.2013 9:54

RE: Výbuch Grécka neodvratný.

V 85.?.?.?

Reakce na 292766

Arcizlocinec Kalousek je chemik tedy zkousi, micha , atd sam nevi co z toho bude.My to vime -nic dobreho

292796

5.7.2013 18:39

No, myslel, som, ze ma uz nic nemoze prekvapit,

Osel 89.?.?.?

ale vidim, ze grecka tvorivost dokaze prekvapit este aj mna[pláč]

Dufam, ze to nepride k nam...

Zaujimave je, ze kvoli TAKYMTO "zhuverilym" napadom nejdu do ulic, ale kvoli blbostiam ano.

292767

5.7.2013 18:46

pokoj -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

kľud - gréci doteraz platili dane systémom od buka do buka - kto chcel , takže vrátiť čo rozkradli - tí čo so pamätajú vedia - takže, dôchodky nad cca 1000 ečiek za nič, vrátiť späť a je to - dobehli sa sami

292768

5.7.2013 20:01

RE: pokoj -

Sprigg 95.?.?.?

Reakce na 292768

Zvláštne, ale vskutku ani nie, že ľavičiari, čo neustále vyčítajú cigáňom nezodpovednosť, pristupujú ku Grécku ako OBETI sprisahania, nevinnučkých občanov, na ktorých dobiedza TROJKA, čo ich nútia uskromniť sa, šetriť, čo zhýčkanci odmietajú pripustiť. Vyžadujú socializmus pre Grékov, ale už nie pre cigáňom. Alebo sa domnievajú, že cigáňom vraj platia oni, ale platby od Grékov by sa už neprerozdelili iným grékom, ale banksterom.

292772

5.7.2013 23:40

RE: pokoj -

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 292772

a sa cudujes? Grék mi nelezie do záhrady, nekradne mi z dvora, neprepadáva moje deti a starých rodicov na ulici, nesmrdí rozparený v prostriedkoch verejnej dopravy, nezanecháva vsade spúst, kam vkrocí, neserie pred vlastné vchodové dvere a dovolenka v Grécku pri mori celkom ujde. Neviem si predstavit dovolenku pri slovenskom "móre" v osade. Ty áno?

292777

6.7.2013 0:43

RE: pokoj -

Sprigg 95.?.?.?

Reakce na 292777

Mňa žiadne ľudské jednanie neprekvapí vôbec, jedine snáď pri hlbšom skúmaní ich najskrytejších motivácií.
Či by si dokázal idealizovať Grékov, z ktorých premnohí sú jasní neárijci a miešanci (takže ak ti prekážajú cigáni, prečo nie aj gréci?) aj potom, ako poskytnuté záruky na pôžičku cez Stabilizačný mechanizmus sa prehupnú na stratené vklady, čo je veľmi reálne o krátky čas, alebo ty miluješ euroval, pretože ten ti nezaplavil záhradku?

292779

6.7.2013 8:39

RE: pokoj -

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 292779

Ty Cretenius vulgaris!!! Tie naše prachy neidú Grékom!!!

292791

6.7.2013 12:26

RE: pokoj -

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292791

A jinak - o trhu bez růžových brýlí a bez předsudků... noční můra frikulínů.
http://www.youtube.com/watch?v=qLQl4yoQRNU

292807

6.7.2013 14:06

RE: pokoj -

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 292807

Švihlíkovej stačí položiť jednu otázku: Sú úroky prirodzené a opodstatnené? Je úrok potrebný pre chod ekonomiky?
To isté v inej farbe...

292810

6.7.2013 19:36

RE: pokoj -

Sprigg 95.?.?.?

Reakce na 292810

Sú dane opodstatnené? Sú prospešné a komu? Výrobcom alebo úradníkom? Je prirodzené tvrdiť, že ľudia sú si rovnými a pritom keď neuspeli v súťaži na trhu práce násilím požadujú od úspešných výpalné?
Úroky sa neplatili v lepšej dobe, ktorá skončila aj vaším pričinením, vy a vaše vzory ste túžili po „slobode a rovnosti“, oslobodení sa od kresťanského ducha a platenie úrokov je toho dôsledok. V bezbožnej spoločnosti vás od úrokov neochráni nikto, čo je miernym trestom pre vás.
Áno, úrok je oprávnený, je krvou hospodárstva, bez úroku sa nepohneš ak sám nemáš prostriedky, alebo ti dnes niekto požičia vysokú sumu bez spísanej dohody, bez podmienok, bez nutnosti pripočítania úroku, len z dobrej vôle, že práve ty ich potrebuješ?
Odmietate platiť úroky, ale už nie vyššie sumy za akýkoľvek predražený tovar. Vediete triedny boj proti bankám zo závisti.
Komunizmus má neľudskú tvár stále, je to netvor valiaci sa z pekla, čo vraždí, seká a kradne.
Protokoly sú pravé, lenže ich účel je iný ako sa domnievaš, je to varovanie pre gójov, že sa sami z ich vlastnej vôle budú plaziť pred antichristom.

292820

6.7.2013 20:34

RE: pokoj -

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 292820

neúspešní vypaľujú úspešných... kde je hranica medzi úspešným a neúspešným? Má každý tú istú štartovaciu čiaru a možnosti?
S tým trestom za odklon od kresťanstva súhlasím...
Ak mám projekt a nemám peniaze, nemám byť odsúdený na ochotu niekoho druhého požičať mi a parazitovať na mojom úsilí. Potrebné obeživo mi musí poskytnúť štátna banka bezúročne. Nechcem kapitál, ani peniaze, chcem obeživo, ktoré sprostredkuje výmenu.
Závisť voči bankám? To ako keby som závidel zlodejovi, že sa mu podarilo ukradnúť nezamknutý bicykel. To ako keby som závidel podvodníkovi, ako malými písmenami v zmluve o pôžičke pripravil dôchodcu o dom. Podstata je rovnaká aj u činnosti bánk, líši sa to len v detailoch.
Komunizmus vraždí? Aký komunizmus? Videl ho niekedy niekto? Ako vraždí? Koho? Zatiaľ vraždili a vraždia len boľševici - vtedy v ZSSR, dnes v USA a Bruseli. A ak ťa o tejto téme treba poúčať, tak si to radšej doštuduj sám.
Protokoly - a čo sa ja domnievam o ich účele? Trochu mi to priblíž. Ďakujem.

292823

7.7.2013 1:15

RE: pokoj -

Sprigg 178.?.?.?

Reakce na 292823

Úspešnými myslím podnikateľov, ktorí sú majetnejší a o ich zdaňovanie sa jedná, čím bohatší tým viac platí, aj keď viac cez spotrebné dane.
Ak podnikatelia nemajú kamarátov na správnych miestach, tak kšefty za štátne sa im vyhnú, teda zaplatili vláde viac ako utŕžili, ale sú aj skupiny, čo získavajú viac ako odovzdali, možno nie všetci z nich sú neúspešní, ale profitujú najviac.
Štartovacia čiara nie je pre všetkých zhodná, pretože každý človek je jedinečným stvorením, lenže to je aj o ochote si uvedomiť svoje začlenenie do hierarchie, nemôže byť každý úspešný a prachatý.
Štátna banka by mohla bezúročne poskytovať, ale v obmedzenej miere, pretože z tvojho zisku neobdrží nič navyše, jedine ak by si to nahradila vysokým zdaňovaním, čo vlastne by bol horší prípad.
Závisť voči bankám–Možno máš iné dôvody, ale píšeš rovnako ako jednoznační závistlivci, ktorí hľadia na inštitúciu banku, že je príliš zisková, ale ak spočítame zisky pekárov, tak sú možno vyššie ako pre tú banku, len oni netvoria jedno superústredie.
Vojnový komunizmus v RSFSR nebol ďaleko od ideálu, vtedy takmer zrušili peniaze, všetko patrí všetkým je heslo komunizmu, majetok súkromníka patrí vláde, keďže nie všetko, tak práve plynie polokomunizmus.
Boľševici boli krídlo sociálnych demokratov, premenovali sa na Všezväzovú komunistickú stranu (boľševici). Keď zabíjal boľševik, tak zabíjal zároveň aj komunista.
Protokoly–ani neviem prečo si ich spomenul, ale keďže téma je hospodárska, tak zrejme pre obvyklý gójsky nesúhlas s bankami.
Pravým zmyslom je prevrátenie spoločnosti a prerod gójov, aby odpor striasli a pripravili ich prijať najvyššieho pána celého sveta antichrista.

292847

8.7.2013 7:34

RE: pokoj -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 292847

Clovece prvni zbohatni a potom vypisuj. Ja ti rucim krkem zato ze cim bohatsi tim min zaplatis. Co tu placas o nejake startovni care A co se tyce bank ? To vis ze jsou zlodeji. Jenom tim ze se bez nich neobejdes. Ja jim nezavidim, jen mne sere kolik casu snima tratim. Jo mel jsem pujcku na barak, po par letech jsem se rozhodl ji vyplatit. Tech par roku jsem platil pres $1700 Po asi osmiletech techto poplatku jsem splatil asi $5000 . A to je zlodejina. Zlodejina je to ze kdyz mi nedo ulozi na ekaunt par desitek tisic , nemuzu s nima operovat az za par dnu. Zlodejina je to ze nemuzu nektere sluzby platit hotovosti , ale musim pouzivat bankovni konto. Nastesti cim vetsi obrat mate tim min za tyto sluzby platite.

292910

6.7.2013 21:38

RE: pokoj -

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292810

Švihlíková má v tomto videu pouze krátkou poznámku nakonec. Takže bych se na to na vašem místě koukla.

292828

6.7.2013 14:38

RE: pokoj -

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 292807

Židovský (sionistický) NWO bude samozrejme bojovať proti trhu. Bude v ľuďoch vyvolávať nepriateľstvo voči trhu a kapitalizmu. Pripravuje pre nás niečo ako komunizmus, ale s neľudskou tvárou.
Na ich ceste im bude pomáhať armáda užitočných idiotov konajúcich v ich prospech nevedome, z presvedčenia a riadiť ich budú výkonní práporčíci typu Soros.
Mám pocit - bez urážky - že medzi týchto užitočných idiotov patrí aj pani Švihlíková.
Ak niekto bude stoj čo stoj popierať pravosť Protokolov SM a bude pred týmto elementom privierať oči, tak sa v bádaní ďaleko nedostane.

292811

6.7.2013 21:41

RE: pokoj -

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292811

Takže trh se zdravím, trh s pitnou vodou atd. jsou naprosto OK? Co takhle trh s dětmi, obchod s bílým masem, trh s orgány? Taky? Fajn, alespoň víme, s kým máme tu čest.

292829

8.7.2013 13:04

RE: pokoj -

Viny 77.?.?.?

Reakce na 292829

Co takhle trh s dětmi, obchod s bílým masem, trh s orgány?

To sa ale deje v obrovskom meradle aj teraz, v prípade Veľkej Británie (deti) dokonca pod dohľadom štátu. Na tom existencia resp neexistencia štátu nič nemení, či áno?

292933

9.7.2013 10:54

RE: pokoj -

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292933

Ale ano. Bourání státu, říká vám to něco?

292976

9.7.2013 11:02

RE: pokoj -

Viny 77.?.?.?

Reakce na 292976

Bourání státu mi hovorí veľa, len by bolo vhodné to zasadiť do kontextu.

292978

9.7.2013 11:15

RE: pokoj -

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292978

Myslím si, že se mi v tuto chvíli nechce. A že třeba pro vás to zapotřebí není. Což je pozitivní. Jak se říká - chytrému napověz, není-liž pravdou?

292980

8.7.2013 11:35

RE: pokoj -

Viny 77.?.?.?

Reakce na 292768

Ak by Gréci nemali vnútenú spoločnú menu €, mohli by pracovat so svojou menou a devalvovať. Sami by si vyriešili svoju prípadnú nenažranosť.

To, čo sa však stalo s ich tzv nenažranosťou nesúvisí - bolo to dohodnuté v Triáde už omnoho skôr. Potrebovali čiernu dieru, cez ktorú by bolo možné založiť ESM, teda zákon nekonečného vysávania štátov, slúžiaci ako základ pre fiškálnu úniu -> Spojené štáty európske -> Spojené štáty svetové.

Onedlho tu u nás bude Cyprus a zoberú vám všetko a nejaký američan, rovnako slepý ako vy, si možno povie: "doteraz platili dane systémom od buka do buka - kto chcel , takže vrátiť čo rozkradli - tí čo so pamätajú vedia - takže, dôchodky nad cca 250 ečiek za nič, vrátiť späť a je to - dobehli sa sami". Tých 250 € som tam dal ja a viem prečo.

Inak uvedomujete si, že tým zákonom o "predpokladaných príjmoch", ktorými vás môžu zdaniť aj keď máte reálny príjem 0 (slovom nula, nič) zaviedli daň z existencie? Asi nie....

292927

5.7.2013 19:31

Dychani kysliku bude rovnez zdaneno

coinageboy 98.?.?.?

Emise kyslicniku uhliciteho (CO2) se uz pro firmy v nekterych zemich dani a take se s temito kredity smeli na burzach.

Clovek dycha vzduch a vydechuje CO2 - nejakej fistron urcite vymysli ze jsme timto spoluzodpovedni za globalni oteplovani a tedy daneni je na miste.

To myslim vazne.

292770

8.7.2013 5:09

RE: Dychani kysliku bude rovnez zdaneno

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292770

Tyto "zakony'jsem predpokladal pred asi tak deseti lety tady u nas v Australii. Rekl jsem na verejne schuzi ze predpokladam ze Rupert Murdoch ci Kerry Packer obdrzi licensi si koupit urcite mnozstvi kubickych kilometru ovzdusi a zacne nam pocitat za vzduch podle nasi telesne vahy. Zeleni mne malem vypiskali ze salu. Dnes by mne naprosto neprekvapilo kdyby s tim Zeleni prisli cerne na bilem. Takova je to Marxisticka rota.

292901

8.7.2013 6:20

RE: Dychani kysliku bude rovnez zdaneno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 292901

No a danit nas budou podle jidelnicku. Na fazole , cocku a hrasek bych dal specialni metanovou dan plus dan s prepychu (v obycejne vane si muzete udelat po poziti lustenin virpool). V Canade je na programu danit prdy krav. Prali by si uctovat sto dolaru na hlavu. Proste nekdy nevime jestli jsou ve vlade lide se smyslem pro humor a nebo to mysli vazne.

292903

5.7.2013 20:36

To jsou me veci .....

Satanist 75.?.?.?

Tak ze i pro zadluzenej ceskej krater kde uz nevlastnite snad ani tu vodu muze europska unie schvalit zakon, ze budete muset misto do hajzlu doma aby jste neznicili dukazy chodit srat nekam jinam treba do celofanu kde vam urednik erarem zmocnenej bude koukat do prdele aby jste nesidili, hovno zabalili a vokamzite bezeli s nim na bernak kde vam ho urednik prevazi jestli podle statnich norem nema nadvahu a kdyz jo hned na fleku napari pokutu za to, ze zerete nad pomery .....

292774

6.7.2013 20:38

RE: To jsou me veci .....

petesv 2.?.?.?

Reakce na 292774

Tak by to mělo být! Daň ze spotřebované hodnoty (DzH). Změří taky průměr výfuku (řitního otvoru), budeme kupovat povolenky na CO2, jinak ani prd!
EU komise doporučuje sprchy v nových domech místo van. Zkrácením sprchování o 1 minutu se prý ušetří spousta kilowatt. Taky doporučují vynechat maso, konzumovat více hmyzu a rostlin. Takže se pást. Ale co když člověk nemá svoji louku?

292824

7.7.2013 21:55

RE: To jsou me veci .....

osa x 193.?.?.?

Reakce na 292824

Tak se bude pást na panském za poplatek. A může zpeněžit 1/2 párových orgánů na volném trhu s orgány, aby měl na zaplacení pastvy. Kolik z debatérů bylo vlastně v Řecku na vlastní oči ???
Já tam byl a viděl a od té doby mne řekové zajímají asi jako psí hovno v trávě. Starejme se o česko s jeho "českými řeky". Tedy pokud máte víc odvahy, než rakouský president. [překvapení] [oči v sloup]

292885

5.7.2013 21:22

lenže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

máme čo sme chceli - ta tak - s Haflom v čele

292775

6.7.2013 22:54

Mate se taky na co tesit

Satanist 75.?.?.?

az vas erar v ceskym krateru kterej prosustroval kde co a navic vas zadluzil tak ze tam nevlastnite uz ani tu vodu tak jako v Recku bude danit.......

292837

7.7.2013 18:39

V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Stačí být vyřazen z evidence na pracáku, vyřazeny jsou statisíce lidí pro úplné pičovinky, - pak je na nezaměstnaného uvalena nemocní daň (tzv. zdr. pojištění), je to daň, má všechny znaky daně a žádný znak pojištění. Pak musí dotyčný občan nosit peníze do VZP - z žádného příjmu, a když ne, pak penále a poštvání exekutorské hyeny do místa bydliště.

292877

8.7.2013 5:13

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292877

Muze mi to troch objasnit, prosim Vas s takovou lumparnu jsem jeste nesetkal, dekuji.

292902

8.7.2013 8:02

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292902

Skutečně je to tak, jak píše pisatel před Vámi. A skutečně zdravotní pojištění u nás není žádné pojištění, ale ve skutečnosti je to sprostá daň, protože zdravotnictví u nás není zadarmo, i když tu daň platíte jak mourovatý. Když totiž potřebujete nějaké ošetření, tak zdarma od pojišťovny nedostanete takřka nic, za všechno v reálu platíte. Já jsem i za vytržení jednoho zubu musela zaplatit 1600 Kč. V nemocnici se platí 100 Kč za den, což je pro důchodce naprosto likvidační. Z čeho má pak zaplatit ještě byt a inkasa? Jen strčíte nos k doktorovi, zaplatíte za nic 30 Kč a pak platíte ještě v lékárně za recepty.

292913

9.7.2013 3:58

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292913

Ja Vam rozumim, dane za nemocnici a lekarske osetreni se zhorsuje po celem svete. Ovsem platit dan z nuloveho prijmu? No stim jsem se jeste nesetkal az do dneska. S tim muze prijit pouze bradaty mudrc z Israelu.

292955

9.7.2013 7:46

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292955

Ano, je to tak, u nás se platí daň z nulového příjmu. Vrchnost to prostě pojmula tím způsobem, že ten člověk si musí sehnat peníze na povinnou zdravotní daň jakýmkoliv způsobem, ber kde ber. Ať si na ni půjčí třeba od příbuzných nebo z banky, nebo je někde ukradne- je to prostě nezajímá, že je ten člověk absolutně bez příjmu. A taky v tomhle Absurdistánu platí, že když třeba padesátiletý člověk ztratí práci a nakonec ho vykopnou i z úřadu práce, tak sociálka mu řekne, ať ho živí jeho matka ze svého důchodu, že je to její povinnost.

292961

9.7.2013 11:12

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292913

To s tím vytržením se mi nezdá. Extrakce je zákrok na pojišťovnu, včetně anestezie. Můj zubař to má taky tak. S tím, že je možno objednat si zákrok u specialisty, který prý škube zuby se stejnou lehkostí jako kdyby otrhával okvětní plátky růže. A cena je právě oněch 1600 ká. Neposoudím, já řekla, pane doktore, vy máte mou důvěru, směle do toho. Žáden cizí chlap mi nebude šahat do huby. Ač jsme se u té dolní osmy zapotili oba dva a trvalo to tři čtvrtě hodiny, ba i slza mi ukápla, přestože anestezií se nešetřilo a byla jsem pod ATB (při čtvrté injekci přímo vyvrtanou dírou do zubu už mi sestra hlídala puls). Na druhou stranu - zubaři nejsou, to vím. I já mám toho svého jaksi protekčně v rámci, dejme tomu, zaměstnaneckých benefitů. Proč nejsou? Protože nesystémovost, nesystematičnost a centrální plánování státu je fuj fuj. No tak se nedivme.

292979

9.7.2013 19:55

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 292979

Mně se to taky nezdá dodnes, ale bohužel stalo se, zubař mě prostě natáhl, jiné vysvětlení nemám. Za pět minut práce dostat 1600 Kč- tak to se to krásně vydělává na chudých důchodcích.[smích] Kdyby to vytrhnutí moudráku alespoň nebolelo- ale bolelo to hrozně. Ani ten jejich rentgen se mi nezdál. Oni sice člověku dají olověnou zástěru, ale krk (štítnou žlázu) nechají nechráněný. Už jsem to tu na Zvědavci psala, jak jsem pak z toho všeho měla tři týdny podivnou chemickou rýmu, jakou jsem za celý svůj život nezažila. Tři týdny jsem zkrátka z blbého vytrženého zubu byla přímo na zdechnutí- jako by celé mé tělo zešílelo. Můj muž se divil, jak to, že mám z toho takové těžké následky, když on byl po trhání zubů v pohodě. Podivné byly i ty dvě údajně umrtvující injekce- vůbec mi po nich neztuhla pusa. Ten zubař se jmenuje Jan Morávek a pracuje v Dent Medico.

Pro jistotu jsem si teď nechala vytrhnou i druhý moudrák, aby mi nedělal v budoucnu problémy- a pohádka! Bylo to jak vánek, vůbec to trhání nebolelo, skutečně škube zuby jako okvětní kvítky růže, za minutu po extrakci jsem byla naprosto v pohodě. Ani později nenastaly vůbec žádné komplikace.Tahle paní doktorka má zlaté ručičky, je důvěryhodná a té se už budu držet. Vytržení zubu samozřejmě zadarmo.

292998

9.7.2013 21:05

RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 292998

To je normální, že pokud ti trhají problémový moudrák, tak to k...evsky bolí. Hlavně dolní, tam je silnější vklínění do čelisti, mohutnější kost. A jakmile je v dásni navíc zánět, je tam díky tomu mnohem kyselejší prostředí než obvykle a rychle se tak odbourávají ty účinné látky v injekci, proto pak nezabírá. A (mimo jiné i) proto se správně takovýto zákrok má pokrývat antibiotiky. Navíc hrozí vstup zánětlivých bakterií přímo do krevního řečiště a tím rovnou do srdce, nagoogluj si endokarditidu, pěkné svinstvo - a hlavně smrtelné. I proto jsi pak byla celá schvácená. To nebylo z rentgenu, ale z toho, jak se ti rozlila lokální infekce v dásni či na kořeni zubu krví, pěkně do celého těla, díky otevřené ráně. Prostě; zuby - pohroma huby, jak pravil Jára Cimrman. Někdy se tomu nevyhneš, ale ten Morávek bude asi pěkné hovado, to, co ti tu píšu, ví každý poskok kolem křesla.

Omluva editorovi za OT. [zahanbení] Cítila jsem se povinna reagovat na tu záležitost s rentgenem, ať nevznikají zbytečné konspirace tam, kde k nim není důvod.

293007

Příspěvků: 81

05.07. 16:53 nikdo  Proč tak komplikovaně?
06.07. 12:54 Adam..  RE: Proč tak komplikovaně?
08.07. 04:43 lindsay  RE: Proč tak komplikovaně?
05.07. 16:57  Do Grécka smerujeme aj my
05.07. 17:40  Jsou lepší než u nás
05.07. 19:28 Jarmila  RE: Jsou lepší než u nás
06.07. 11:20 Anonym  RE: Jsou lepší než u nás
06.07. 11:56 baba_Blažková  RE: Jsou lepší než u nás
06.07. 13:33 Okap  RE: Jsou lepší než u nás
06.07. 20:04 Jarmila  RE: Jsou lepší než u nás
06.07. 21:29 baba_Blažková  RE: Jsou lepší než u nás
07.07. 08:26 Jarmila  RE: Jsou lepší než u nás
07.07. 19:49 Mìng-dĕ̤ng-ngṳ̄  RE: Jsou lepší než u nás
07.07. 12:15 Ondraash  RE: Jsou lepší než u nás
07.07. 22:04 baba_Blažková  RE: Jsou lepší než u nás
07.07. 23:22 jansmith1984  RE: Jsou lepší než u nás
08.07. 07:51 Jarmila  RE: Jsou lepší než u nás
08.07. 12:21  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 08:19 Jarmila  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 09:02 osa x  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 10:18 baba_Blažková  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 10:14 Oracle  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 12:51 Ondraash  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 20:35 baba_Blažková  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 14:14 Ondraash  RE: Jsou lepší než u nás
09.07. 20:41 baba_Blažková  RE: Jsou lepší než u nás
07.07. 23:29  RE: Jsou lepší než u nás
05.07. 17:44 ppppp  kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
05.07. 20:11 Sprigg  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
06.07. 12:18 baba_Blažková  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
06.07. 18:21 Osel  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
06.07. 21:36 baba_Blažková  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
06.07. 23:06 Osel  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
07.07. 12:10 ppppp  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
07.07. 18:01 OSel  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
07.07. 22:30 baba_Blažková  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
08.07. 11:43 Osel  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
09.07. 10:50 baba_Blažková  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
06.07. 23:48 Sprigg  RE: kolikže mají mít k tomu Rekové DPH?
05.07. 18:28 Oracle  Výbuch Grécka neodvratný.
05.07. 19:55 Sprigg  RE: Výbuch Grécka neodvratný.
06.07. 09:29 Oracle  RE: Výbuch Grécka neodvratný.
07.07. 00:35 Adam...  RE: Výbuch Grécka neodvratný.
07.07. 08:24 Oracle  RE: Výbuch Grécka neodvratný.
06.07. 09:54 V  RE: Výbuch Grécka neodvratný.
05.07. 18:39 Osel  No, myslel, som, ze ma uz nic nemoze prekvapit,
05.07. 18:46  pokoj -
05.07. 20:01 Sprigg  RE: pokoj -
05.07. 23:40 popolvar  RE: pokoj -
06.07. 00:43 Sprigg  RE: pokoj -
06.07. 08:39 maršal Žukov  RE: pokoj -
06.07. 12:26 baba_Blažková  RE: pokoj -
06.07. 14:06 maršal Žukov  RE: pokoj -
06.07. 19:36 Sprigg  RE: pokoj -
06.07. 20:34 maršal Žukov  RE: pokoj -
07.07. 01:15 Sprigg  RE: pokoj -
08.07. 07:34  RE: pokoj -
06.07. 21:38 baba_Blažková  RE: pokoj -
06.07. 14:38 maršal Žukov  RE: pokoj -
06.07. 21:41 baba_Blažková  RE: pokoj -
08.07. 13:04 Viny  RE: pokoj -
09.07. 10:54 baba_Blažková  RE: pokoj -
09.07. 11:02 Viny  RE: pokoj -
09.07. 11:15 baba_Blažková  RE: pokoj -
08.07. 11:35 Viny  RE: pokoj -
05.07. 19:31 coinageboy  Dychani kysliku bude rovnez zdaneno
08.07. 05:09 lindsay  RE: Dychani kysliku bude rovnez zdaneno
08.07. 06:20  RE: Dychani kysliku bude rovnez zdaneno
05.07. 20:36 Satanist  To jsou me veci .....
06.07. 20:38 petesv  RE: To jsou me veci .....
07.07. 21:55 osa x  RE: To jsou me veci .....
05.07. 21:22  lenže
06.07. 22:54 Satanist  Mate se taky na co tesit
07.07. 18:39  V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.
08.07. 05:13 lindsay  RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.
08.07. 08:02 Jarmila  RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.
09.07. 03:58 lindsay  RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.
09.07. 07:46 Jarmila  RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.
09.07. 11:12 baba_Blažková  RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.
09.07. 19:55 Jarmila  RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.
09.07. 21:05 baba_Blažková  RE: V české demogracii je běžné platit daň z nulového příjmu. Daň za to, že je člověk na živu.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,48 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
17,71 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 174,12 Kč
1 unce stříbra
418,88 Kč
Bitcoin
240 608,79 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 378