Diskuze k článku

Německo platí přeživším holokoustu, mrhá miliony

Příspěvků 79

27.6.2013 5:39

že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Ukrajincům, Rusům, nakonec všem, které vyvražďovali při cestě po SSSR? a co Polákům? a Jugoslávcům? a nakonec i nám? ale i neslovanské národy mají oběti - Francie třeba. Ti snad by měli být také kompenzováni. Nakonec Slovanů vyvraždili nejvíce, i když, vzhledem k jejich počtu, je neohrozili natolik, že by hrozil jejich zánik

292221

27.6.2013 7:15

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 292221

A pak se může ozvat ještě zbytek světa a majitelé bank a korporací kompletně zbankrotují. Největší genocidu lidstva páchají napříč věky i planetou právě Židé.

292232

27.6.2013 12:51

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 292232

Paní Hanzlíková, je vidět, že jste dobrá křesťanka a jako taková si jistě uvědomujete největší židovský hřích, totiž zabití našeho pána. Je dobře, že jste sem tuto krutou a zcela neochvějnou pravdu napsala, pro blaho všech dobrých křesťanů. Nesmíme zapomenout na desítky miliónů mrtvých (včetně 4-6 milionů Židů), které usmrtili zlí Židé z NSDAP, při svém tažení na východ, kteří měli pod kontrolou našeho drahého vůdce pana Hitlera, kterého nutili ke všem zvěrstvům, zcela proti jeho vůli.

Pište dál, je vidět, že jste sečtělá, znáte historii jak když bičem mrská a jistě si každý den dáte svých deset zdrávasů. Pán s vámi, paní Hanzlíková až navěky a doufám a ze srdce vám přeji, že jednoho dne budete mít příležitost vlastoručně nejakého ukrutného Žida pověsit na kandelábr.

292258

27.6.2013 17:50

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 292258

Vážený pane, nejspíš jste také dost sečtělý, proto mě dost překvapuje, že jste schopen útočit naprosto idiotskými osobními invektivami. Přitom bychom mohli vcelku rozumně diskutovat na některé z témat nadnesených ve Vašem příspěvku.

292286

27.6.2013 20:04

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 18.?.?.?

Reakce na 292286

Vážená paní Hanzlíková,

rozeberme si tudíž váš ehm, jak to nazvat, blábol:

>páchají napříč věky i planetou právě Židé

1. Začneme odzadu - Židé - nemohli páchat genocidu napříč věky, neboť vznikli teprve nedávno, s požehnáním pana Hitlera, který aby je mohl vyhmátnout i přes to, že již nebyli židy, ale dobrými křesťany, musel vymyslet tento malý trik, čímžtopádem je měl podle katolických matrik, kam je dobří sluhové boží po staletí pečlivě sepisovali, pěkně na talíři.

2. I kdybyste hovořila o židech, ti vznikli teprve když se začala sepisovat kniha knih, jakási Bible, kde bylo zapotřebí vytvořit úhlavního nepřítele, který se ale zároveň bude používat pro různé prasárny, jako jsou lichva a podobně, přestože lichva je samozřejmě starší vynález, než nějací židi.

3. Napříč planetou, to už je hodně velký nesmysl, neboť genocidu indiánů a dalších "divochů" neprováděli židé, ale naopak dobří křesťané, kteří putovali se svým poselstvím "spasení", které prováděli někdy pomalu, někdy rychle, podle toho, v jakém byli zrovna rozpoložení.

4. Co se týká posledních dvou století, největší prasárny kupodivu nedělali židé, ale dobří křesťané, zejména absolventi různých katolických a jezuitských univerzit, jak se můžete přesvědčit, pokud se podíváte, kdo jsou generálové a šéfové tajných služeb tzv. demokratických států.

5. Už vůbec nemluvím o Vatikánu, který stál za spoustou a spoustou požehnání pro vyhlazování celých národů, i když někteří árijští "myslitelé" to vysvětlují tím, že Vatikán je pod kontroulu zlého internacionálního žida.

6. Kontrolní otázka: Jak je stará nejstarší Tóra? No, není to moc věků, je to jen 800 let.

A co se týká idiotských invektiv, myslíte si, že můžu napsat něco jiného na tak strašlivý a doslova dementní blábol? Je mi líto.

292295

27.6.2013 21:41

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 292295

Slovo Žid či žid je dosť nešťastný názov, skôr by sa mali nazývať Júdejci, ešte presnejšie "vyznávači júdejského náboženstva" (raz sú národ raz sú náboženská sekta, pomaličky ani oni sa v tom nevyznajú).

To ale nemení nič na fakte, že vyznávači tohoto náboženstva napáchali dosť veľkú "neplechu" v posledných 4 tisícročiach pri honbe za bohatstvom a mocou, kvôli ich údajnej vyvolenosti a právu vládnutie nad všetkým, čo majú buď zapustené v "knihe-kníh", alebo v nejakej ešte obskúrnejšej ateistickej literatúre (sionizmus).


Teraz by som mohol polemizovať nad tým, že židovský (júdsky) a kresťanský boh ktorého skutočné meno je zložený z 3 písmen (YHWH-som kto som nie je meno) podľa všetkého je Set boh ničenia a púšte, a keďže Amon je zosobnením spaľujúcej slnečnej žiary vytvárajúca púšť môžeme vyhlásiť, že sú to tie isté "osoby".

Inými slovami, vyznávači júdejského náboženstva, kresťania a čiastočne aj moslimovia uctievajú diabla a nie Stvoriteľa, zaujímavé je že Bafomet (boh slobodomurárov) a Satan je tá istá "osoba" a vyžaduje krvavé obete.

292303

27.6.2013 22:37

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 292303

V románu "Egypťan Sinuhet" je detailně popisováno období zmatků, intrik a bojů kolem názvu boha Amon - Aton. Egypt je znám desítkami bohů a teď najednou jeden? Kdo mohl mít zájem na jediném bohovi? Právě v té době měl podle Starého zákona vyvést Mojžíš Židy z Egypta. Tuto událost však autor v románu neuvádí. Přesto Vám tuto knihu doporučuji k přečtení. Je podrobná a nadčasová. Podkladem pro ni údajně byly sepsané paměti vyhnance nalezené na papyrových svitcích.
Autentičnost zdrojů při svém pátrání v historii příliš nerozlišuji. Sázím na rozličnost a větší počet zdrojů. Informace občas do mozaiky zapadají.

292306

28.6.2013 8:52

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 292306

Paní Hanzlíková, Sinuhet je čtivá knížka, ovšem egyptští kněží vůbec nebyli (a nejsou) tak "neškodně směšní".
A k "božstvu" Egypta:
Mají jediného boha stvořitele, jediného nestvořeného a nenarozeného - tím je Ptah. Ten, který JE. Název země Egypt znamená Het-Ka-Ptah, což se dá přeložit jako Chrám Ducha Ptah.
A nemusí vás mást ta spousta jiných bohů vyšší či nižší kategorie. Podívejte např. na křesťanství. Stvořitel sice jeden, ale k ruce mu je celá armáda andělů a svatých. Tento "jev" najdete ve všech náboženstvích.

292327

28.6.2013 11:23

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 292327

Ok, keď sme sa dostali až k tomuto bodu, bolo by dobré začať do budúcna s výrazom aDeizmus(nebožskosť, protibožskosť), miesto míny etymologicky zámerne deformofovaného pôvodného aTeizmu(prvého monoteizmu), ak chápete.
Aby nás a ostatných zúčastnených podprahovo ďalej neblokoval spolu s ostatnými mínami nasadenými v našej kultúre At-u(západného, večerného slnka.)

Inak podobne, ako zásadné fatálne významové manipulácie
tzv. homo-sexuálov(altersexuálov?, nenormálnych, zvrátených, či mimo štandardu,..atď)a
tzv. het-ero-sexuálov, či het-eros-ex-uálov.
Ide isto o rôzne možné interpretácie vzhľadom na 1.morálku a 2.mieru chápania tendencii prebiehajúcich objektívnych socio-naturálnych procesov. Vždy je ale logicky iba jedna subjektívna interpretácia najsprávnejšia vo vzťahu k objektívnej realite. Metodológiu aproximácie rozpoznávania objektívnych procesov, kritéria hodnotenia jej úspešnosti a na ne naviazanú mieru bezpečnosti konania kolektívu jedincov sme tu tiež často rozoberali.

Oba názvy boli vysoko pravdepodobne dopredu zmanipulované tiež hlavne altersexuálnou lobby(tzv.sodomisti?), ako je odborne známe, ovládajúcou dlhodobo vrcholové štruktúry spolo(ne)cnosti. Snažia sa proste podsunúť absurdne seba podprahovo do "normy" života. Aj tým, svojim bezmiernym egoma nenásytnosťou(samovyvôlenou "bohorovnosťou",..) ohrozujú vývoj našej civilizácie.

Pohlavie(sex) totiž patrí k BIOSu jedinca v spolocnosti rovnako, ako čiastočne aj mono-theizmus, či mono-deizmus(Jedinobožie). Od vekov. Prvé známe uzákonené bol Atonizmus.
A a T.
Hlásky. Ústami, zvukom formujúce podprahovo arche-(i presnejšie) prastereotypné obrazy. Zvukové mat(r)ice sú z pohľadu vedomia bezrozmerné a preto oproti vizuálnym nevyblokovateľné. Preto je hudba tak mocný ná-stroj emócii mocných. Nie len doplnok visia, sekvencii obrazov napr. holyvúduskych block-formerov..

A i T
Symbol nekonečna a momentu vzniku, "singularity"(jednoty v celostnosti). V nezameniteľnom poradí(Chronos) ako opozícia k Apozičnému sociopatologickému PR modelu "Big bang theory"(plochému výseku v "čase" ). Z pozície Sefirot(védický ekvi-valent:Nav, Jav, Prav) niet začiatku a niet konca. Preto ani niet času. Len Miery, porovnávania frekvencí rozpoznaných procesov, kde ľubovoiľnú vezmem ako etalón. Ak Tú rozpoznám, vyhodnotím, môžem začať in-formovať, tvoriť(s-trojiť) novú ex-istenciu(istotu, pravdu, realitu, vzťahy medzi faktami, javmi).. rozvíjať sym-metriu Uni-Vers(a).

Toľko v malom výlete do staroegyptskej hermeneutiky a k systému hiero-fantov "Sefirot"(3D) oproti Ego-Ptah Štvorjediného Amena-neRa(plochej 2D imitácii kaleidoskopu krivých zrkadiel smrti):
Hmoty, Energie, Času a Priestoru
(Net, Nef, Pašt a Sebek),
kde cesta nevede.

Tak, ako v ra-sprav-ka-ch našich:
choď kam chceš a skúsenosti rieš
dokola hoc aj tisíce liet,
no vedz, že tu cesty niet.

T.j. pri chápavo-pozitívnom myslení...Automaticky kráceno

292345

28.6.2013 11:27

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 292327

Tak, ako v ra-sprav-ka-ch našich:
choď kam chceš a skúsenosti rieš
dokola hoc aj tisíce liet,
no vedz, že tu cesty niet.

T.j. pri chápavo-pozitívnom myslení(oproti nechápavým, tzv.pozitívnym kamikadze), je všade zelená. Predkovia dali nám však pri odbočkách do prie-pastí značky, stopky po-vestí a po-re-ka-diel ľudových..kolektívneho podvedomia sel(o-J)ánskych múdrostí.

292346

30.6.2013 12:36

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

bogy 188.?.?.?

Reakce na 292327

Egpyt je HetKaPtah ? Ja to poznam tak ze Egypt je K.M.T. Samohlasky sa nepisali, ale dohoda je taka ze sa to ma citat ako KEMET. A udajne to znamena nieco ako cernozem, ktora je v okoli Nilu. Mimo toho urodneho uzemia je pust a ta sa vola D.S.R.T, co je aj v anglicne ako DESERT, cize pust.

292439

28.6.2013 9:50

RE: 1/2

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 292306

V tom románu se o Židovi nedočteme nic, protože Waltari byl vzdělaný člověk a měl k dispozici i jiné prameny, než Bibli. A ta, pokud by nebyla svatá, byla by velmi diskutabilní [mrknutí jedním okem]. Ale i tam se o Židovi vlastně ve většině knih nedočteme také vůbec nic, že se jedná o Židy, je vždy součástí velkého počtu vysvětlivek pod čarou. Nicméně Bible vzala na sebe svou podobu až někdy ve čtvrtém století, a tudíž ten termín se do některých knih dostal až s překlady názvu pro obyvatele oblasti, jež dostala takové jméno až za okupace Římany do té doby helénského prostoru.
Už je to dlouho, co jsem to četl, ale o čem se vlastně v „Egypťanovi“ píše? O sporu mezi panovníkem a kněžími, což je spor archetypální. Dále se tam píše o severské expanzi – tedy Chetitů, Mitanců a vůbec entit perského prostoru (Babylonu). Pokud jde o slunečního boha, tak ten byl velmi zakořeněn u seveřanů a ideovou spojitost s egyptskými dynastiemi můžeme klidně přičítat i „evropským genům“, což ani román nevylučuje. Ale stále je to spíše historizující dílo, ale také uznávám, že inspirující.
Všeobecný Pán nebes (ze kterého je křesťanský smysl Boha vyvozen) je, dle mého, jednoznačně původu europoidního, pokud bych si začal zahrávat s „židovskou otázkou“, tak mi nakonec zbude jako podklad zase jen Bible, a protože nejsem věřící, tak klidně prohlašuji, že Bible pro mě je jen doplňující (i když zajímavý) pramen, už jenom proto, že se věky někdo vehementně snaží vtlouct lidem do hlavy – že to biblické povídání o prvotním zlu ze Žida je pravda pravdoucí. (tedy jak pro koho)
Co se týká už historického Žida, tak se dostáváme do Třetí říše, která mu dala vzniknout na základě přijatých zákonů o rasové čistotě. No, pojem národ však vyžaduje víc než zákon, vyžaduje vlastní území a řeč, a tím právě zrozený Žid jaksi nedisponoval. Takže o Židech můžeme hovořit až se vznikem vojenské misie známé jako „stát Izrael“. Když byl proveden odvod židů do jednotek jejího veličenstva, byl z nich vytvořen „Oddíl siónských mezkařů“, kteří byly nasazeni hlavně do bojů s Turkem, což se až tak úplně nepovedlo, nicméně jistá území byla dobyta a sbor mezkařů se stal jádrem vznikajícího státu. Po 2svv však došlo k jinému poměru sil ve světě a mezkaři dostali novou úlohu, která byla z pohledu východního bloku ne zcela v souladu s jeho zájmy, a sionismus dostal nové zabarvení. Nicméně Žid již začal naplňovat i národní podmínky, tedy společné území a řeč. Tolik tedy k „Židovi napříč věky“, kdy jsem ochoten připustit tak ještě dobu od druhé půlky 20st..

292330

28.6.2013 9:53

RE: 2/2

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 292306

Když se podíváme na demografii sousedů Izraele od 50tých let (z mého pohledu skutečně alarmující čísla), tak populace Egypta vzrostla z 25 na 85 mil., Jordánska z 0,5 na 5 mil., Sýrie z 3 na 22 mil., Libanonu z 1,7 na 3,7 mil…. Na území samotného Izraele v době jeho vznikání se obyvatelstvo počítalo ve stovkách tisíců a dá se říci, že to byla víceméně pustá země. Dnes má Izrael kolem 8mil. obyvatel, z nichž asi čtvrtina není Žid, což je asi 2mil. lidí, tedy dvakrát tolik než všech dohromady na počátku vznikání „židovského státu“. Genocida je chápána ve smyslu „zničení etnické skupiny obyvatel“, tak potom by mě zajímalo, kde se děje, když v sousedství Žida jsou jich násobky, než před jeho příchodem. (pozn.: Česko je na tom početně cca stejně jak před válkou).
Jsem obhájce židovství pouze ve smyslu vytváření univerzálního viníka, což je, dle mého, jednoznačná fikce, jejíž kořeny jsou ve světonázorech pramenících z křesťanského magoření. Proto říkám, že je třeba nejprve zametat před vlastním prahem, to ostatní pak přijde zpravidla automaticky. [smích]

292331

28.6.2013 15:01

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 106.?.?.?

Reakce na 292306

>Autentičnost zdrojů při svém pátrání v historii příliš nerozlišuji.

Aha, tak to promiňte paní Hanzlíková, teď jsem si všiml tohoto a to vysvětluje vše. Pak samozřejmě máte pravdu, historii dle dobrodružných knížek a filmů opravdu nemám tak zmáknutou. Tím pádem jsme každý mluvili o něčem jiném. Ještě jednou se vám omlouvám za nedorozumění.

Mimochodem, autor té knihy Mika Waltari ztratil svého otce, luteránského faráře, když mu bylo pět let. Později šel na přání své matky studovat teologii na Helsinskou univerzitu, ale brzy teologii opustil a přesunul se k filozofii, estetice a literatuře.

Ejhle, no není to neuvěřitelná náhoda, že už jsme zase u náboženství? Kdo by to byl řekl.

> Sázím na rozličnost a větší počet zdrojů.
Když on ten větší počet zdrojů evidentně vychází z jednoho zdroje.

>Informace občas do mozaiky zapadají.
No aby ne...

292366

29.6.2013 15:56

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 292366

Papouškovat účelová fakta encyklopedií umí každý trouba.
Přemýšlet v širokých souvislostech je dar, který jste narozdíl od většiny zde diskutujících bohužel neobdržel, a evidentně Vás to dost trápí.
Problém má vždy ten, kdo útočí. Ne naopak.

292421

28.6.2013 0:04

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 292303

Pravda - "Křesťané" taky nejsou národ. Dokud ho pro ně někdo nevymyslí a nezavede a někoho neuvede v omyl, že jimi je.

292310

28.6.2013 15:05

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 292303

Pan Orakle,
ctu Vase prispevky se zajmem a to jiz delsi dobu; jste evidentne jeden z nejpremyslivejsich a nejfundovanejsich. Beru to co pisete velmi vazne.

Chtet bych Vam vsak predlozit malou namitku (ktera mozna povede k velke revizi). Podivejte: kdo 'udelal' tu zminenou etnicitu (ci zajmovou skupinu, sdruzeni ci jak se to necha nazvat) az tak mocnou, jak se ji stala? Navrhuji moznou odpoved (nechci Vas presvedcovat, tak silny v kramflecich nejsem): byli to zapadni (tvrde nekrestnsko-krestansti) Evropane, specialne pak v zaverecne fazi evropskeho vyvoje Anglosasove. Diky te 'male a exoticke etnicite' vyhrali dve posledni svetove valky a proto k ni maji obrovske zavazky.

Tato veskrze svinsky-proradna chasa Anglosasu (podivejte se na krvave dejiny Anglie) chytre vyuzila schopnosti zminene 'etnicity' a jeji prirozeny talent v klicove oblasti ekonomiky ku svemu rustu (Britskeho imperia ktere pozdeji znovu-polapilo naivne-nadseneckou Americkou republiku do svych tenat) a ve finalni fazi, jak jsme vsichni svedci, moci nad celym svetem po zbytek vsech casu. Tak si to oni predstavuji.

Ja vidim tuto zalezitost jak se postupne budovala jiz od pocatku nastupu kapitalistickeho systemu od 17.stoleti (v Anglii a zemich dnesniho Beneluxu o stoleti drive). Ne ani tak revolucnimi tezemi o rovnosti a obcanstvi, jako praktickym smyslem pro imperialni rozpinavost a moc. Anglicane zpocatku evidentne pokulhavali za 'malymi' ale velmi obchodne a kolonialne schopnymi zememi jako Holandsko a Belgie a to bylo treba zmenit. Proto povstala ta "nesvata aliance", ktera nakonec vyustila v to, co mame moznost pozorovat. Tudiz - netreba zlorecit jen jednomu z party; do tanga jsou treba dva. Ac, samozrejme vyuzivaji jeden druheho dokonale - a to je zakladni pravidlo hry kapitalismu: vyuzit a zneuzit.

Pojem "judeanske nabozenstvi" mi pripada v teto souvislosti evropskeho a svetoveho vyvoje za nadbytecny a odvadejici pozornost od stredu veci, i kdyz se samozrejme pouziva v Palestine jako maskovaci sit pro doklad legitimity 'chatoveho oblasti pro zaslouzile'. Je to tvrde-materialisticky svet pane a Vy to dobre znate.

292367

29.6.2013 10:53

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 292367

To "exotické etnikum" práve že vyvolal tie vojny a Anglický národ v tomto práve hral rolu kanonfutru.

Čo sa týka šľachty Anglosasov, nuž o tej zberbe sa dá povedať hocičo, treba ale povedať že dlhú dobu boli "nútený" podnikať, takže kým zbytok európskej šľachty intrigoval anglická šľachta podnikala a intrigovala (ako Benátčania), keď Casanova prišiel do Londýna, našiel tam druhé Benátky. Podľa niektorých prameňov po tom čo Benátky skrachovali, jej najvplyvnejší a najbohatší práve prešli do Londýna.

Druhá vec, šľachta svoju moc vždy odvodzovala od boha a vždy na ňu vyhovárala keď spáchala nejakú nekalosť (robia to aj niektorí "mocní" tohoto sveta).

Ostatne technológia vyvolených je stará minimálne 5000 rokov, možno aj viac, a v podstate je to jedno na čo alebo na koho sa odvoláva či na boha alebo na nejakú ideológiu či na príslušnosť k nejakému národu.

Mimochodom kapitalizmus a demokracia dokonale slúži vyvolencom, oni sa medzi sebou nejako vždy dohodnú a do viditeľných pozícií dosadia vždy skorumpovanú alebo vidierateľnú figúrku, ktorá si myslí, že má moc, alebo vyvolajú nejakú vojnu.

A tí ktorí prišli s týmto konceptom, vlastne ich duchovnými dedičmi absolútne nezaujíma čo robia títo "otroci na duchu" či degeneráti až do tej chvíle kým sa deje to čo oni chcú, po tom buď nasleduje len korekcia alebo korekcia a trest (okrem cukru a biča tí nerozumejú z ničoho).

292412

27.6.2013 21:57

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 292295

Vážený pane Vopice, perlíte dějepisem učňovského školství, který nemá s historií ani pochopením geopolitických souvislostí pranic společného.
Svoje hvězdné projevy si laskavě ušetřete pro někoho, kdo Vaší mentalitě porozumí.

292304

28.6.2013 13:59

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 194.?.?.?

Reakce na 292304

Paní Hanzlíková,

pokud to, co píšu já, je na úrovni učňovského školství, pak to, co píšete vy, je na úrovni někoho, kdo se sotva naučil psát, nicméně v hospodě potkal někoho, kdo mu vylíčil, že za vší jeho bídou jsou jacísi Židé, kteří celé věky prováděli genocííídu na celém světě. Samozřejmě, pak se jedná o naprosto "seriózní vědecký zdroj"...

Ještě jednou opakuji to, co jste byla schopná vypotit:

Největší genocidu lidstva páchají napříč věky i planetou právě Židé.

Sice bych na takový nenávistný výpotek asi neměl vůbec reagovat, ale když už jste s tím přišla, mohla byste mi prosím vysvětlit, o jakou genocidu, o jaké věky a o jaké oblasti na Zemi se tedy jedná?

Rád se nechám poučit od tak "vzdělaného" člověka, který je evidentně "nad věcí". Ale prosím, vynechte argumenty ze Spiknutí proti církvi a lidstvu, což bude pravděpodobně ta literatura, která vás činí hrdou na to, jak jste "vzdělaná"...

Případně mi stačí, když přiznáte, že jste oddaná katolička, pak už samozřejmě nemusíte vysvětlovat nic.

Ježíš jim řekl: „Váš otec je ďábel a vy chcete dělat, co on žádá. On byl vrah od počátku a nestál v pravdě, poněvadž v něm pravda není.

V roce 325 na Prvním nikajském koncilu řekl římský císař Constantinus I. během rozpravy o oslavách Velikonoc:
…zdá se hanebným, že bychom při oslavách tohoto nejsvětějšího svátku měli dodržovat zvyky židů, kteří mají ruce bezbožně poskvrněné nesmírným hříchem a jsou tudíž zaslouženě postiženi slepotou duše. (…) Potom nám dovolte nemít nic společného s ohavnou židovskou lůzou, neboť jsme přijali jiné způsoby od našeho spasitele.

Tímto nepřímo odpovídám i jiným místním náboženským pomatencům ze Slovenska.

292354

28.6.2013 14:28

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 292354

Zajímalo by mne, zda by Vás také tak vzrušilo, kdyby tu někdo napsal: "Češi kradou". Jistě naprosto vůbec.

Zato když tu někdo zmíní židy, přitom ani není jasné, které myslí (židy původem, náboženstvím, chazarské, sefardské, konvertované, papírové, ...?), což je daleko méně konkrétní, než aby to někoho mohlo urazit, máte hned oheň na střeše.

Když tu někdo napíše: "Lidi kradou!", to už asi teprve psychicky vůbec neunesete, že? A budete toho člověka, co to napsal, chtít zavřít do gulagu, protože váš výbor se jasně usnesl, že lidi nekradou.

Nezapomeňte, že dveře do Izraele jsou vždy otevřené. Kdykoli tam můžete zaletět, třeba i s oddaným katolíkem Kalouskem, který také v každém svém střízlivějším projevu hází Hitlery, náckovstvím a xenofobií.

Třeba zjistíte, že ty Vaše kolovrátkové kydy znějí v Izraeli ještě směšněji než tady, a že tam z nich každý bude mít taky akorát tak legraci, ale stejně mi něco říká, že se tam budete cítiti lépe, než tady. Být (nedejbože) ve Vaší kůži, trvalý exil velice zvažuji.

292359

28.6.2013 15:37

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 212.?.?.?

Reakce na 292359

To mi bude psát někdo, kdo si dá do přezdívky "židovská modlitební knížka"? Nenapadlo tě někdy, že jsi vážně nemocný a že ti už Žid sežral mozek?

Strč si svoje vysvětlivky za klobouk, nenávidíš židy (všechny, které si vzpomeneš) stejně, jako většina zdejšího osazenstva.

Plácáš úplný krávoviny a to, že se je snažíš psát "sofistikovaně" z nich racionální fakta neudělá.

292371

28.6.2013 15:13

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 292354

Dnešné kresťanstvo je takmer rovnako fašistické ako dnešný judaizmus.
Akurát je judaizmus ideológiou pseudorasistických dozorcov, multietnických konvertitov odvolávajúcich sa na nejaký mýtický kmeň. Skrátka.. amorálna "filozofia" najstaršej známej mafie.

Kresťanstvo je z rovnakého súdka, len je z hľadiska socio-kulturologického inžinieringu projektované ako ideológia otrokov.
Snáď neveríte v kult "Náhody", či príbeh všemocného japonského majstra "Samosato" [velký smích]

Psychologický profil a možný pôvod "Parazita" z pohľadu Dejín globalizácie a odboru "Sociológie elít" sme tu neraz rozoberali. Viď príslušné série prednášok napr. aj z UK nejakých 7 rokov dozadu.

Judaisti sú rovnako (pod)vedomí otroci ako napr.dnešní tzv. kresťania, či moslimovia. Ich určenie(program) je však výber prostriedkov vedenia genocídnej finančnej vojny cez monopolizovaný kreditno-finančný systém úročenia a tzv. frakčných rezerv. Krátka a jasná sociologická doktrína, algoritmus-Skrátená cit. biblia St.zák. Deuteronomium 23:19 – 20, 28:12, Izaiiáš 60:10 — 12: Druhým dáš na úrok a svojim bratom nie, že by si svet ovládol(Odporúčanie rasistického klanového "boha" kolena levov ľavých. Úlohou bežnej armády(dnes hlavne U.S. a Nato) je v zásade len chrániť tento falšovateľský monopol globálneho finančného terorizmu inštitucionalizovanej genocídy pod vlajkou Démonkracie. Kto pod MMF a WB padne, nikdy z otroctva nevypadne. Proste napr. vždy nasadíte úrok vyššie, ako HDP, alebo rovno ekonomiku zničíte a "akvizíciu" rozdelíte psíkom pod stôl olympský

Isto, pôvodne išlo u všetkých troch ideí, a tak aj väčšiny ostatných(včítane napr. atonizmu, či tzv.budhizmu) o veľmi podobné, Ľudské myšlienky. Nepozornosťou majority sa ale stále znova dostane k moci fasca(klany). Ide o jeden z dôležitých spôsobov motivácie pri rozvoji masy populácie. Z tohoto pohľadu sú všetky dnešné relígie samozrejme a-deistické a hierarchické=podprahovo otrokárske. Bolo by dobré sa do budúcna vyhýbať bývalému zámerne prevrátenému výrazu at-eizmus. Ide totiž v pôvodnom zmysle slova o prvý zaznamenaný monoteistický model relígie(vzťahu s Vis Maior). Osobne si myslím, že je z viacerých(tu často rozoberaných) dôvodov veľmi nepravdepodobné, že by tzv.Boh neexistoval. Aj keď samozrejme existuje tá možnosť.

Inak sme to tu všetko veľa krát dokola rozoberali Vopica.
Nepleťte sem naschvál dnešnú pseudocirkev, ktorá podstatou nemá s pôvodnými myšlienkami naozaj už asi nič spoločné. Napriek občasnému hlásaniu niektorej z nich v množstve zvrhých kontextov.

Robíte to naschvál, alebo Vám to stále nemôže docvaknúť?
Otázka: Ak sa nesnažíte rozoštvávať naschvál, čo myslíte, prečo Vám to NEMOŽE docvaknúť?
Čomu, alebo komu ste (pod?)vedome nekriticky oddaný?

292368

28.6.2013 16:02

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 96.?.?.?

Reakce na 292368

Dal jsem si tu práci a váš elaborát přečetl, pane Udo, což jindy nedělám, páč jsem líný to louskat.

Ale jo, dá se s tím souhlasit.

Takže bych pro všechny, kteří jsou nepříčetní proto, že jsem si dovolil kritizovat tento zde povátný názor, že největší genocidu lidstva páchají napříč věky i planetou právě Židé, ještě upřesnil, že:

- z toho co dělají současní Izraelci a podporují to tzv. demokratické státy, je mi na blití

- každý, kdo propadne nějakému náboženství a nechá se díky němu manipulovat, je dle mého nesvéprávný chudák a tím větší, čím více tomu věří

- náboženství vždy slouží k ovládání lidí, obvykle na základě strachu a vytvoření nepřítele

- ti co, věří nějakému náboženství jsou schopni jen a pouze opakovat naučené mantry, ale zároveň mají pocit, že mají pravdu

Takže se všem zdejší židobijcům omlouvám, jak moc jsem je pobouřil tím, že jsem napadl základní poučku, kterou tu tak hezky a na základě "historie" z dobrodružných románů a Bible, fomulovala paní Hanzlíková.

Zkrátka - zlý, potměšilý a krutý internacionální žid může za všechno zlo světa. Tak je to správně? Pořád se mám co učit... [chechtot]

292372

28.6.2013 18:50

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 292372

Keď sme sa dostali až sem, bola by na mieste otázka:
Čo vlastne Vy Vopice konkrétne chápete pod výrazom "žid", "kresťan" a "náboženstvo"?
Obávam sa totiž, že niečo iné, ako ostatní.
To by vysvetľovalo neustálu akcentáciu nedorozumenia z Vaśej strany. Niekedy žiaľ až agresívnu, nekonštruktívnu

Máte isto aj mnoho zaujímavých postrehov, no dúfam že neide aj u Vás tiež o "posadnutosť", nekritickú transgeneračnú fascinovanosť, ako u poniektorých tu na fóre..
t.j...snáď nepatríte k tunajším fašistom, demagogicky propagujúcim dnešný amorálne zvrhlý kontext dogmy o 6 000 000 s cieľom zakrytia podstaty problému, bo tých fakt nemusím..nič v zlom. Propagácia fašizmu a akéhokoľvek protiľudského extrémizmu je našťastie už dlho trestná.

Alebo sa nebodaj naozaj domievate,
že tzv. "židia" na svojom hystórou opakujúcom sa utrpení vinu nenesú?
..ostatne isto.."kresťanskí", či konzumistanskí ovčania tiež..

Poznáte ten obrázok s vtákmi sediacimi na bydle a vykonávajúcimi potrebu na osadenstvo nižšieho stupienka?
Kto sedí nad "židmi" a kálí jim na hlavy?
Alebo sú podľa Vás "prirodzene" najvyššie?

Áno, sú štatisticky najviac zastúpení vo vedení štátov a firiem, v umení,..no potom by ste zasa boli rasista, alebo propagátor organizovaného zločinu.
Iný, pozitívny pohľad umožňujúci interpretáciu danej situácie mimo rámec platného trestného zákonníka nevidím. Vy snáď áno?

Ak nie, je to prípad na prokuratúru, ktorým by sa mal bezodkladne zaoberať štátny zástupca. Ak tak nekoná, musí čím skôr nasledovať v jeho prípade minimálne disciplinárne konanie a pri pokračovaní daného právneho stavu sa sám štátny zástupca stáva v podstate ochráncom organizovanej trestnej činnosti s príslušnými osobnými následkami. Asi viete, kam mierim..

Judaizmus v dnešnej forme je organizovanou zločineckou skupinou. Podobne aj všetky ostatné "náboženstvá". Presne ako hovoríte.
V tom s Vami plne súhlasím. Buď vypustia so svojho kánonu, tradícii asociálno-genocídne, protiľudské prvky, alebo by mali byť podľa platných zákonov okamžite zrušené a ich akákoľvek propagácia trestná v kontexte zločinného spolčovania, terorizmu a pod..

Otázkou zostáva, prečo príslušné orgány stále opakovane nevykonávajú svoje zákonné povinnosti. Sme právnym štátom a občianskou spolocnosťou, alebo nie?
Rovnako, čo sa týka masovej krádeže cez úrok atď., atď..
Už len z účtovných a poisťovacích dôvodov budú musieť byť dotyční braní na zodpovednosť. Nechceme predsa, aby toto riešil dav. Či?
Čo si o tom myslíte Vopice?
Hej, hej samozrejme srandujem [smích]
..no nie tak celkom

292384

27.6.2013 22:56

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 292295

Opice neminim polemizovat o tom kdy, jak a proc vznikli zide. Ta pani tu uvadi to co zpusobili ti kteri se tak nazyvaji nyni. Ten vas prispevek by jste spise mel uverejnit v prozidovskych novinach. A vysvetlit jim ze neexistuji. Co se tyce Vatikanu, podle mne je to zlo. Jinak placani kdy byli obeveni a proc, je na urovni otazky co bylo prvni - vejce nebo slepice ?

292309

28.6.2013 14:30

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 194.?.?.?

Reakce na 292309

Mohl byste prosím upřesnit, co tedy způsobili ti, kteří se nyní nazývají Židé? Tedy kromě zavraždění našeho Pána, ničení hostií, pití krve novorozenců, trávení studen a podobných vychytávek?

Konkrétně byste se mohl zaměřit na tvrzení o největší genocidě lidstva napříč věky a planetou. To by mě opravdu zajímalo.

Jinak výraz žid začali používat Římané, jelikož tu provincii pojmenovali Judea, ale to asi víte.

292360

28.6.2013 14:39

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 292360

Co způsobili? To nevím, lidstvo obecně má svou dávnou historii, která už ho dnes nijak nezasahuje ani neurčuje. Někdo tedy možná dostal v pravěku po hlavě kyjem, a jeho potomkům duní v hlavě dodnes, ale to jsou jenom ojedinělé případy.

Tak abych odpověděl, co ti židi způsobili – nepřímo se zasloužili o vznik (ne)užitečných trollů, kteří se aktivizují, hned jak uslyší slovo žid. Nemám jim to za zlé, vlastně za to nemohou, ale stejně si mohli dávat větší pozor.

292363

28.6.2013 6:05

RE: Dalsi obet -tentokrat vop...

p. 113.?.?.?

Reakce na 292295

...Jako kazdy temer , kdo strasne rad poucuje druhe ,zda se ze je vam znamo jen to co chcete a to je male ubohe skoro nic, jinak by jste treba vedel trochu o zemi Cannan a osudech lidi te zeme....Diky p.Hitlerovy ted berou jini triliony za to ze je vyhmatl a vznikl podle vas ...A vasi dobri krestane a jezuite jsou puvodem z male sekty o jejimz puvodu taky nic nevite , ktera se usidlila kdysi v Rime...Vskutku jak muze nekdo napsat EHM tak Straslivy a doslova Dementni Blabol plny inektiv..????? Je mi velmi lito ...

292318

28.6.2013 11:20

RE: Dalsi obet - tentokrát "zvědaví" věřící

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 292318

milé pé, a další... to co někde považují za dané, tak tomu se třeba jiný směje - co vlastně víš o kananejcích a "malé sektě", a kdo ti o tom pověděl?
ta "malá sekta" vztyčila kříže po celý planetě...
kříž (taky na něm visí obětovaný bůh) je symbol pokoření nepřítele (což je vyloženo jako nastolení míru) - a je to už starý římský triumfální symbol...
ta "malá sekta" má kostely po celý planetě...
kostel (určitě jsi tam někdy byl), to je taková stavba, která je plná relíkvií, posvátných předmětů atd., no a na stěnách jsou svaté výjevy a jsou tam taky oltáře... v pravěkých jeskyních po evropě osídlených bílým člověkem se vyskytují svaté výjevy na stěnách, svaté předměty, no a taky ty oltáře...
v této nadzemní jeskyni zvané kostel, postavené pečlivě podle vesmírných schémat, je ten oltář proto, že se tam připraví ke konzumaci oběť (tělo a krev boha) - a to velmi podobně jako v jeskyních osídlených snad už kromaňoncem...
ty povídačky o "malé sektě" apoštolech a blabla, ty jsou právě pro ty ochotné všemu uvěřit, a ti se pak ochotně bojí třeba univerzálního "zla z žida" [smích]

292344

28.6.2013 14:43

RE: Dalsi obet -tentokrat vop...

Vopice 198.?.?.?

Reakce na 292318

Děkuji pane p, za velmi hezky napsaný příspěvek. Sice jsem chvíli přemýšlel, zda se nejedná o pouhé nahodilé spojení slov, nicméně po značném úsilí jsem byl schopen nalézti v této změti morseovky a písmenek jistý řád, takže jsem vyrozuměl, že mluvíte o jakési cemi Cannan. O té zemi jsem bohužel nikdy neslyšel, i když už jsem slyšel o Conanovi.

Možná jste však měl na mysli zemi Canaan, k tomu se však dostaneme později.

>Jako kazdy temer , kdo strasne rad poucuje druhe
Temer, temer, nevím, co to slovo znamená, ale zřejmě to bude něco moc ošklivého...

>Diky p.Hitlerovy ted berou jini triliony za to ze je vyhmatl
Myslíte, že to jsou opravdu trilióny? To bude asi nějaká hodně měkká měna. To snad i ten šekel je pevnější...

>a vznikl podle vas
Nemyslím si, že by pan Hitler vznikl podle mě.

>male sekty o jejimz puvodu taky nic nevite , ktera se usidlila kdysi v Rime
Aha, to je zajímavé, to byste mohl trochu rozebrat. Z jakých pramenů jste konkrétně čerpal?

Ale ještě k té zemi Canaan, co jste tou zmínkou o ní chtěl naznačit? Že v ní žili Židé, kteří páchali největší genocidu lidstva napříč věky i planetou? Můžete to nějak konkretizovat?

292364

28.6.2013 10:08

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 292295

Statný ošetřovatel asi zapomněl zamknout místnost s počítačem?

292333

28.6.2013 14:16

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 96.?.?.?

Reakce na 292333

Odpovím velmi jednoduše.

Vložený obrázek

Prostuduj si tohle "vědecké dílo" pana Klimova, které už dle obalu rozhodně není náboženský pamflet. Udělej si Klimovu autoprověrku a třeba zjistíš, že jsi vlastně židovský degenerát, neboť ti, kdo nejvíce nenávidí Židy, jsou bez jakýchkoliv pochybností židovští degeráti, tedy ten největší odpad na zemi. Předpokládám, že zcela podporuješ a schvaluješ mnou kritizovaný výrok paní Hanzlíkové. Možná by ses pak měl zamyslet, jestli bys toho ošetřovatele neměl raději zavolat, aby tě od toho počítače vyhnal.

292357

28.6.2013 23:19

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 292357

"Udělej si Klimovu autoprověrku a třeba zjistíš, že jsi vlastně židovský degenerát, neboť ti, kdo nejvíce nenávidí Židy, jsou bez jakýchkoliv pochybností židovští degeráti, tedy ten největší odpad na zemi."

Klimov neříká že jde pouze o tzv. židy, podle jeho zdrojů je to právě číslo Satanovo 666; 0,666 - čili dvě třetiny lidí jsou více či méně degeneráty (ďábel = degenerace). Ovšem u tzv. židů (dědičných degenerátů) je jich poměrně 6x víc.

Klimov píše, že není žádná tragádie být degenerátem, jako není žádná tragédie být 70-letým člověkem. Jen je třeba tu "stoku degenerace" nenechat rozlít. Je obdivuhodné, jak v Rusku nyní oficiálně vykázali sodomity (buzerantismus) do patřičných mezí - to je právě to udržování stoky degenerace v jejím odpadním kanále.

292396

29.6.2013 12:38

RE: Klimov

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 292396

Na Klimova(presnejšie tím, čo za ním stojí) obzvlášť pozor. Na tejto úrovni vedenia informaćnej vojny musíte napísať 99% pravdy, aby ste zakryli 1% obzvlášť nebezpečnej lži.
Podobne, ako v biblii.
Pr.:
Ľudia s chromozómami YY?
WTF???

Otázka: Ako rozlíšite pravdu od lži?
Zombi, biorobot ako G.Klimov je predsa tiež isto presvedćený, že hovorí pravdu..Tak, ako aj iní "umelci" a meédiálni pseudopolitici..inak by nepôsobil dôveryhodne a boli by pre svojich Panov nepoužiteľní..takto sú na neho isto hrdí..proste pozrie do svojho kulturologicky po generácie samo(?)riadeného podvedomia a začne pís(k)ať..

Selský um a rozlíšenie jednotlivých úrovní chápania s ich prepojením. Chrono-logos v širšom zmysle.
Zopakovaná pravda(v inej situácii, na inej úrovni chápania) je vždy lož. V tomto zmysle je z opačného pohľadu spektra vnímania všetko pravda, len na rozličných úrovniach.
Presne tak, ako vravel starý ra-bin Rak:
"Všetko je tak a nie celkom tak."

Ide teda, ako sa hovorí, o správny cock-tail.
O morálku a mieru chápania inžiniera, o cieľ.

Nožom možno či už chlieb odkrojiť,
i operáciu zrobiť, no zrovna tak zabiť.
Treba sa ale azda preto noža,
ná-stroja mocného zbaviť
a späť na stromy loziť?

Niet pidestálu, bo stoj je smrť.
Kto má "čas" a chuť, nech teda klimovcov kľudne sleduje
a od emócii mocných, v názoroch vecných, ostatných varuje.

292415

29.6.2013 16:37

RE: Klimov

jon 187.?.?.?

Reakce na 292415

Pane Udo, vas je velice tezke cist. U Klimova je to aspon jasne, co rika. Vy skacete jak blecha od bodu k bodu, aniz byste sel do hloubky a neco vysvetlil.Co je WTF? Lidi, co radi pouzivaji jinotaje, trpi velikastvim. Pozor na to. Zivot je jednoduchy a odpovedi na otazky zrovna tak. Kdo mlzi, hraje hru a jde o to, o co [smích].

292423

28.6.2013 23:02

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 292295

Hele, vopice, tyhle mudrace jsou na nic - napřed třeba definovat pojem žid a pak s ním operovat. Tzv. žid to má zařízené fajnově, deset lidí se hádá o židu (z toho nejmíň 5 židů) - a každý mele o něčem jiném - pojem "žid" je kolosální humbug.

292395

29.6.2013 16:45

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Milanos 90.?.?.?

Reakce na 292295

Nějak zapomínáte na ukrajinský holocaust???

292424

29.6.2013 14:00

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

jon 187.?.?.?

Reakce na 292258

Hele, nech si ty jizlivosti a zabyvej se fakty. Jiste je, ze obe dve svetove valky zavinili zide, a treti, ktera je za dverma, take. Hospodarske krize a zadluzeni zemi je vysledkem planu, stejne jako valka, protoze se na nicem neda tolik vydelat jako prave na valce. Hitler zidy nevyvrazdoval, holokoust je lez. On je chtel vyhnat z Nemecka, proto taky podporoval vznik statu Izrael. Verejne rekl, ze jestli jeste jednou v historii zapricini zidi krizi a valku, tak ze budou zlikvidovani. To je fakt, je to historicky dolozeno. Palestinci jsou Izraelem likvidovani uz temer 7 desetileti! K teto genocide cely svet mlci, to znamena, ze zidi maji tak daleko drapy do kazde zeme, vcetne te nasi, ritolezecke. Jestlipak vite, z koho se sklada Federal Reserve? Probiha nekolik zalob a vyse zproneverenych penez je 9 trilionu dolaru, coz je na jednoho Americana 30 tisic dolaru!! A pritom USA vlada nesmi FS ani auditovat!

292420

27.6.2013 15:26

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 292232

ach jo, Jano, to je fakt těžce stravitelnej blábol...
web je jedna obrovská žvanírna, no a jak už to tak bývá, největší kraviny se v takovém prostředí šíří nejsnadněji a nejrychleji, proto mají i stále větší počet vděčných konzumentů - šiřitelů, s tim se asi nic moc nedá dělat, snad jen doufat, že na to sami jednou přijdou...

292275

27.6.2013 17:42

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 292275

Ani se Vám nedivím, že považujete můj krátký příspěvek za těžce stravitelný blábol. K pochopení je třeba uvažovat ve velmi širokých souvislostech a je více než pravděpodobné, že nebyl určen právě Vám.

292285

27.6.2013 21:04

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Reakce na 292221

Nehrozí Slovanům zánik?! Kolik bylo Slovanů před válkou a kolik jich je teď?! Jaké slovanské země prospívají a kvetou?! Srbsko není slovanská země nebo co?! Kolik je procent světové populace Slované tvořily před válkou a teď? Až si anonyme zodpovíš na tyto otázky přestaneš mlátit prázdnou slámu.

292299

28.6.2013 4:15

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292221

Jak dlouho budou muset Nemci platit za "zlociny proti lidskosti" temto lumpum. Dost je dost co vsichni ti ostatni. A copak
Nemecti civiliste z Hamburku, Cologne a predevsim z Drazdan.By li jich take milliony zavrazdenych fosforovymi bombami.Je to velmi jednoduch pocopit kdo je tady tim nehoraznym zlodejem.

292314

28.6.2013 14:46

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

Vopice 198.?.?.?

Reakce na 292314

Možná bys rád absolvoval dovolenou v jednom z letních táborů pana Hitlera, abys tu přestal plácat tyhle nenávistné kydy.

>Je to velmi jednoduch pocopit kdo je tady tim nehoraznym zlodejem.
Určitě to nejsou tví oblíbení nacističtí soudruzi, kteří kradli kam přišli...

292365

14.7.2013 3:14

RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292365

Vase nesmyslne cancy jsou vydobytkem privilegovane bandy ktera nici lidstvo po tisicileti. mam ale ospravedlnenou domnenku ze lidstvo toho zacina mit plne zuby, dejte si pozor v moment kdy se daji do pohybu je ani DHA s milliony kusu munice nezastavi.

293272

27.6.2013 6:34

Otazka pro editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Neni na konci prvniho odstavce posledni vety posledniho souveti v ceskem prekladu oproti originalu navic pridano slovo "udajne"?
>kdy bylo údajně zabito téměř 6 milionů židů.
Podotykam, ze nejsem prekladatelem, takze si nejsem jist, a proto se ptam. Zda se mi totiz, ze v anglickem originalu, uvedenem na strance "pravda.ru", takova formulace neni. Pripoustim, ze celkove pojeti odstavce v anglictine muze vyznivat tak, ze lze pouzit v prekladu prislovce "udajne", ale nejsem si jisty. V pripade, ze pojeti celeho odstavce v originalu v tom smyslu nevyzniva, muze neopravnene takto upraveny preklad vrhat na autora Sergeje Vasilenkova neco jako stin pochybovace.
>when nearly 6 million Jews were killed.

292226

27.6.2013 14:54

RE: Otazka pro editora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 292226

Ano, máte pravdu. Už jsem to opravil.

292270

28.6.2013 16:24

RE: Otazka pro editora

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 292270

To nic, to jistě nebylo záměrně... [chechtot]

292374

28.6.2013 21:50

RE: Otazka pro editora

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 292374

Hej, malo tam byť: "pozn.prekl.:údajně(?)".
Pretože lož skôr či neskôr vyjde z hmly a rozpoznaná bude.
Pravda skôr, či neskôr vyjde napovrch. Na tom stojí svet.

..inak radšej by som sa na tom na vašom mieste nesmial..

Pôvodne nie až tak zlá myšlienka pracovných táborov, ktorá sa z veľkej časti aj vinou bombardovania zásobovacích ciest "spojencami" zmenila na tragédiu. Ostatne nič nové. Podobne ako na Sinaji pred 3000 rokmi tábory baníkov, otrokov, ak sa pamätáte.. Áno niektorí Nemci(?) chceli "Endlösung" objekívneho dlhodobého problému. Chceli nahradiť pseudorasistickú ideológiu pešiakov najstaršej mafie rasistickou ideológiou národného socializmu novodobého "vyvoleného" národa.

Keď A.Schekelgruber(resp.jeho "radcovia" ) písal Mein kampf, nič nové nevymyslel. Proste zobral(i) Starý zákon. Tak sa zo sociálnej demokracie stal nacizmus..a keď sa pár bláznov plebsu v zúfalej štatisticky "NIKÝM" vo Versailles predurčenej situácii nechalo fascinovať imitáciou riešenia a podporilo klan judaistických priemyselníkov, prišlo k fašistickému puču.
No to už P.Scheidemann a F.Ebert svoju úlohu dohrali..

Odhliadnime teda na chvíľu od hrubo negramotnej hypotézy, že skutoční politici sú diletanti a nič nevedia ani o základných modeloch sociálneho inžinieringu..
Nie nemyslím oficiálnych politikov. Myslím skutočných.
Tých, ktorých nikdy neuvidíte v meédiách. Profesionálov, vojakov tichého starého zriadenia nenávidiaceho Ľudskosť a publicitu, ktorého temná niť sa pod lampou odvíja už nejedno storočie..

Celopal(holocaust) tragédiu nepochybne bol.
No nemáte právo ani Vy a ani nikto iný, zneužívať smrť druhých, aj keď ide "len o židov" na účely evidentného holohoaxového priemyslu. Išlo by tak o neospravedlniteľné zverstvo aj z Vašej strany. Riskujete tým aj s kamošmi, že sa bude situácia zase raz opakovať. Na Vás a Vašich blízkych.

90 rokov dozadu si podobní "Übermenschžidia" tiež mysleli, že vyšších kást judaizmu sa nasledujúca nevyhnutná obeta, trest nadrabinátu za samoidentifikáciu(poľudštenie, návrat medzi Ľudí, asi-milovanie mono-, či multietnickou občianskou spoločnosťou), spálenie Az-a-ka, Fé-nix-a, netýka. Mnohí z vyšších kást však predsa boli hodení s rodinami na oltár. Tak, ako dnes bezvýznamnejší "verejní činitelia". Robte radšej gramotnú agitku, aby ste sa nemuseli čoskoro tiež triasť. Nezabúdajte, že Človeku je dané vyjsť za rámec opice. Viete predsa, čo sa stáva podľa objektívnych socio-naturálnych zákonov s tými, ktorí, či už nenaplnili svoj potenciál, alebo presnejšie: "Nenašli optimálnejší"?
Správne pochopená evolúcia myslenia má isto niečo do a zo seba.

292392

27.6.2013 7:15

A co revoluce 1917

Fred Brabenec 46.?.?.?

Solřenicin píše o lidech, kdo dělal vlastně revoluci v roce 1917 a kdo měl v rukou tannou policiji a kdo dokonce vymysle zabíjení lidí v plynových vozech a kdo stavěl a vedk gulagy a kdo dělal na Ukrajině kolektivizaci a způsobil holodomor. Vše udělali tito lidé na Slovanech a nakonec jsou svatí. Celá komunistická strana byla jimi prolezlá a vedená. Mají na svědomí minimálně 60 milionů Slovanů a možná ještě více. Na Ukrajině to byl Lazar Kaganovic, který má na svědomí miliony Ukrajinců díky kolektivizaci. Vše popisuje Solženicin "Dvěstě llet spolu". Kdo tedy bude Slovanům platit za tuto genocidu zpět.

292231

28.6.2013 4:21

RE: A co revoluce 1917

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 292231

Musite take poznamenat druhy nejvetsi masovy vrah na ukrajine byl Nikita Chruscev, mnoho lidi o tom nema pojeti.

292315

29.6.2013 4:51

RE: A co revoluce 1917

p. 113.?.?.?

Reakce na 292231

..... A dalsi zapadni zlocinci kteri "udelali" Hitlera na zniceni Slovanu...Mnichov 1938 byl zacatek...Holocaust Slovanu by se prodrazil...a nebude nahrada protoze zapad chce Slovany znicit...a hleda se proto novy Hitler...

292402

27.6.2013 8:04

Spravedlnost na svete `? .. a znate jeste jine vtipy ?

quo vadis 83.?.?.?

Penize vladnou svetu..

Spravedlnost neexistuje, jinak by musely byt nahrady za genocity i na jinych narodech a tisice nevinnych civilnich obeti nahrazeny... Napr. jiz zmineni SLovane, ale take Turecko a Armenci, Spanele a Inkove, Anglicane v jejich koloniich a last but not least - Americane nejen na Indianech, ale v mnoha statech v novodobych dejinach (Japonsko, Vietnam, Korea, Iran, Irak, Afghanistan, Pakistan,...)

292236

27.6.2013 8:39

Nejvyšší čas s tou lží skoncovat

Erik Sedláček 37.?.?.?

Pomalu se na tom pracuje.

292237

27.6.2013 10:27

Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 292237

Zajímavé by také bylo objektivně zjistit, jakým způsobem zmizel tzv. "Norimberskému procesu", proč ho nakonec další židé unesli a popravili, a proč to trvalo takovou dobu. Když se to tak vezme, tak celá tzv. "třetí říše" byla v podstatě ve vedení židy prolezlá, od Hitlera /čtvrtžid/ až dolů. A dnes, nejen v kavárně "Kenweelo" na Václaváku s úsměvem a pěkně nahlas říkají: Východní evropa je v našich rukou. I Amerika. / A američané to dobře vědí..../.

292243

27.6.2013 21:38

RE: Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?

Co na tom zalezi 166.?.?.?

Reakce na 292243

Jak jste na to prisel ze Eichman byl zid? Podle jmena? Tak potom, byl take zid Alfred Rosenberg, typicky Nordik, Nemec?
Kdyz podle Vas Hitler byl ctvrtzid, muzete jmenovat jine ctvrtzidy, polozidy, osminove, sesnactinove, a jeste hloubeji castecne zidy? A kdo je podle Vas 100%, cisty zid? Nebude to sam Lucifer?[zmaten]

292301

27.6.2013 22:50

RE: Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 292301

Jeden ze zajímavých položidů třetí říše byl např. R.Heydrich, podřízenými přezdívaný "Plavovlasý Mojžíš". Jako znalec historie položidů jistě znáte jeho životopis, a historii jedné parašutistické skupiny, se kterou měl v pražských Holešovicích jakýsi amatérský skoro čistě obchodní konflikt. Ještě než ho oddělal v jedné pražské nemocnici vrač z německého GŠ, kterého na něj povolali až z Berlína, již se mu kolegové hrabali v jeho politickém archivu. Víte proč ? Kolega Čurda pak za to dostal milion říšských marek od gestapa, a poté pro jistotu oprátku od komoušů. Víte, jakého původu byl Čurda ? / Archivy vždycky smrdí. Takový Mrázek na to doplatil taky. Víte jakého původu byl Mrázek ?/

292308

28.6.2013 10:01

RE: Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 292308

Nejgrotesknější mi vždy připadala absurdní fota z konce druhé světové války, kde na židlích seděli spolu "představitelé vítězných mocností" žid Stalin, žid Churchil a žid Rosevelt. Pod tím už jen chyběl název toho divadla, kde vždy hadí hlava sežere kus ocasu, a odnesou to všichni ostatní: Zeměkoule je v našich rukou, pánové...

292332

27.6.2013 10:36

RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat

krasoprd 84.?.?.?

Reakce na 292237

Pokuste se lidem ve svém okolí říct něco o tom, že v plynových komorách se nevraždilo, pouze se tam odvšivovalo oblečení a přikrývky. Pak jim ještě řekněte, že před druhou světovou válkou vycházeli knihy o tom, že jisté společenství lidí používá lidskou krev jako tajnou přísadu do chleba. Víte co se stane? Neuvěří.

292244

27.6.2013 12:37

RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat

steve 70.?.?.?

Reakce na 292237

.. veela dobre ste to tunaa napostovali - paanko velkomozny ! Len smelo !, .. smelo postujte takeeto ! Ako hovori nas paanko sudruh faraar Dezo Ferenc: .. robite "fucking dobry dzaab". [mrknutí jedním okem]

292255

27.6.2013 16:12

RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 292237

Do třetice všeho dobrého i zlého... Pan editor moudře usoudil, že "neovlasteneckou" frontu musí uchránit stůj co stůj, takže příspěvky pod výše uvedeným linkem na náckovské stránky bude pečlivě promazávat, aby se zachovala rasová, náboženská i ideologická čistota tohoto zvědavého serveru. Díky, pane editore, konečně je jasné, odkud vítr vane. D.O.S.T podvratným živlům, buzerantům a dalším, kteří postupně přijdou na řadu!

292280

27.6.2013 17:50

RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 292280

I kdyz by se israelstvo kousalo kvuli pravde ktera je jim soli ve vocich vzteky do prdeli tak z revisionistu neonacisty neudelaj! Vlastne mate pravdu ze devianti a ti co maj misto malyho mozku v kebulich velky hovno a nedokazou vo vecech premejslet jsou pro spolecnost ten nejpodvratnejsi zivel!

292287

27.6.2013 22:19

celkom by ma zaujímalo,

hjalmar 1 78.?.?.?

ako budú - jedného krásneho dňa - kompenzovať vyvolení prežívším Palestincom utrpenie v koncentráku Gaza, či v otvorených, alebo uzavretých palestinskych getách v Izraeli.

292305

28.6.2013 5:09

Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

The government of Germany made the decision at the end of May. The money will be paid during the period of four years. In 2014, the amount of payments will make up 185 million, in 2015 - 266 million, in 2016 - 273 million and 280 million - in 2017. All the money will be paid by the Conference on Jewish Material Claims Against Germany. During four years of its existence, the organization has paid compensations totaling 70 billion dollars.
Na veky vekouci obet bude platit utocnikovi reparace, z pokoleni na pokoleni,nebot krestansky svet,nema na to,aby odolal tomuto vydridusskemu zpusobu-lichva,zidovsky svet bohatne,krestane upadaji,neni divu,ze jen za rozvod pardonovany zid Clintonem,zenatym se zidovskou,kriminalnik,podvodnik Mare Rich odskodnil svou manzelku 365 miliony dolaru.Nakonec,rada rabina z Instanbulu rika doslova,vyrazte krestanum obchod z rukou a stane te se pany sveta,dejte sve deti na studie prava a lekarstvi... -kouknete do Ameriky na lihen nov eelity sveta a jinde,hlavy statu a cele vladni byrokracie a pochopite proc Vaclav Havel mel 13 poradcu a vsichni zide,proc na vedoucich mistech sveta jsou vsude nalezly.
Mare Rich :contraversial commodities trader and fomer fugitive dies aged 78
Nakonec ,sledujte,jak se zide snazi zkoupit zdroje pitne vody aziskat plnou kontrolu nad potravinami,to Vam napovi,asi,jake to bylo na Ukrajine v dobe hladomoru a kanibalismu.Putin priznal ,ze 80% "bolseviku" byli zide,poprava cara a jeho rodiny,byla provedena popravci cetou slozenou z zidu na zidovsky prikaz.
Nakonec si najdete March 24.1933,jewish world coucil declared war to Germany.
Jestli jste o tom nikdy neslyseli,necetli,takat Vam vrati penize za skolne a uhradi zastirani pravdy pred verejnosti.

292316

28.6.2013 7:22

RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.

Carlos IV 220.?.?.?

Reakce na 292316

Robert Nohejl - Abs souhlas. Je nehorazne jak dlouho se nechavame touhle pijavici vysavat! Svoji vyplatu sverujeme JEJICH bance (nase nejvetsi pitomost) a pak si ji od NICH (za poplatek)vybirame a pak JIM opet sve penize i s urokem cpeme zpet - Tescem pocinaje a benzinovou pumpou nekonce. Valecne reparace meli platit Rotschildove (mmj) kterym Hitler pomohl vybrednout z krize kterou sami zavinili - no difference from today!! vsem obetem valky plus pozustalym (ne vsichni Nemci souhlasili s Hitlerem!) a hlavne vsem Zidum z Vychodni Evropy, jejichz majetkem se nakapsovali vcetne zlata jim sebraneho v koncentracich - vse skoncilo v jimi vlastnene Bank of England. Ceska Republika by tudiz mela pozadovat navrat zbytku zlata "uschovaneho" tamtez tehdejsi vladou pred Hitlerem nikoliv na Britanii, ale na tehle povedene familii... a tak by se dalo pokracovat. Ovsem, museli by se ovsem ozvat v prvni rade sami slusni Zide (nejenom z Vych. Evropy) coz je asi ten problem - a od techto parazitu se distancovat.Ironii je, ze pokud jejich financni imperium padne (na coz je uz stejne naslapnuto), odnesou to opet a hlavne ti nevinni.Proste jsme tupe ovce a nechali jsme zajit veci prilis daleko.

292321

28.6.2013 10:44

RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.

pz 80.?.?.?

Reakce na 292321

Chudaci Rothschildove, z ceho by ty reparace platili?

http://www.finmag.cz/cs/finmag/kaleidoskop/rothschildovy-penize-a-kellerovy-starosti/

292338

28.6.2013 11:19

RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 292321

Konečně rozumný příspěvek k věci! Díky!

292343

28.6.2013 12:06

RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 292343

Tiež súhlas.
Akurát sa obávam, že Rothschildi a iné podobné klany sú len perifériou. Nezabúdajme, že skutočná moc nenávidí nič viac, než publicitu. Ide naozaj o kontraindikáciu.

Pravdu máte ale znova v tom, že jedine, ako sa z toho dostať je, aby sa ľudia začali zaujímať o objektívnu realitu.
Snáď už lekciu dostatočne precvičili za tých nejakých 3000 rokov, či?

Keď chcete mať ako rodić zo svojho decka Človeka a nie otroka, svoj prívesok, nemôžete mu od mala proste všetko zakazovať.
Chce ísť dole strmým kopcom?
Nech teda ide a padne trochu na prdel.
Vy ho opatrne budete istiť.

Tak, aby sa podľa možnosti nezmárnilo.
(z pozície Vis Maior napr. choroba, neúroda, záplavy,..)
Ak je ale fakt blbé a nedá si povedať,
vy urobíte svoje maximum,
no skôr, či neskôr skončí na tom fete, alebo v priepasti.
Nemôžete ísť v tomto zmysle na 100%.
To by bola statika bez vývojovej volatility.
Išli by ste proti Svojim(VM-objektívnym) cieľom, pravidlám.

Máte detí viac a trochu aj vy idete na štatistiku.
Snáď sa aj deti navzájom od seba a svojich osudov podučia..

Nemá naozaj moc zmysel vybiť uvedené klany.
Ak ich sami tzv.židia neodstavia, budú mať problém.
Jeden zo základných zákonov dnešného 3000 rokov zvráteného judaizmu hovorí, že ich vlastní hierarchovia budú obyčajných židov vždy znovu a znovu v poipole obetovať, aby fé-nix krvi žiť mohol. V samotnom judaizme je v niektorých ohľadoch tvrdší kastový systém, ako v hinduizme. Nie nadarmo sa odborne popisuje ako (2.?)najstaršia forma fašizmu, smutného následníka de-Ámoné.

..Pamätáte si na Spielbergovo (pod)vedomé obvinenie v blockdeformeri Šindlerov zoznam?

Tak-tak, šialený (ne?)vypočítateľný sociopat Ámon Gogh.
Myslíte, že ide len o slovnú hračku "náhodného" prejavu mat(r)ice? On, ten de-Magógh..
Okultisti sú proste švihlí.
Pomocou emócii masy duchov, zrúdy tvor-ia.
..a vieme, že najmä pri rituáloch, obetách vznikajú extrémne silné emócie mocné.

Tí chápavejší z judaistov dobre vedia, že sa musia samoidentifikovať. Nájsť si Ľudské miesto v spolocnosti. Kým vlastne sú. Čím boli pre pochodom sinaiom a v Egypte..pred časom Ego-ptah. Nájsť stratené rozlíšenie.
T.j., či už sa považujú za samovyvolených rasistov(vidia kontinuitu s mýtickými Hé-ba-re), alebo najstaršiu známu mafiu výpalníkov ideológie krvežíznivo-milujúceho schizofrenického obrazu boha.
Inak sa utrpenie bude nevyhnutne zbytočne opakovať.
Také sú pravidlá. Za všetko sa platí.
Všetko je príčinne-dôsledkovo podmienené.

292349

29.6.2013 7:12

RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 292316

Nakonec ,jak se takova valka planuje a potom,kdo je na ni pripraveny a tezi z ni penize,zatimco druzi umiraji a jejich majetek se dostane do rukou valecnych sejdiru,tak jak zid Soroz priznal,ze obchodoval v dob edruhe svet valky se zabavenym zidovskym majetkem a vubec mu nevadili ani Neci,ani italsti fasisti a rika to verejne dodnes.
Takze: 1918 New York-December 4.muzem cist toto:Mr.Dosh Fleurod,korenspondet listu"New York World mel udajne mit rozhovor s panem Baushild-em, nemeckym zastupcem, vyslance v Moskve.Bauschild se mu sveril,ze mnoho neschazelo k porazce "bolsevicke" vlady ( Putin 80% zidu)On poukazal,ze vlna terroru stale radi v zemi-Rusku a rekl,ze "bolsevici" planuji dalsi ,krvavejsi a mnohem strasnejsi valku,nez,ktera prave ted zkoncila, "oni,bolsevici ,kdyby prohrali valku,takze maji tolik financniho prispeni,ze oni muzou zacit-rozsirit svoji propagandu po celem svete.
*TAKZE SI CTENARI ZKONTROLUJ,KDO VLASTNI 85%VESKERYCH ZDELOVACICH PROSTREDKU PO SVETE A KOLIK RODIN M ATENTO MAJETEK VEREJNOSTI.I,TY PROGRAMY NA INTERNETU VLASTNI ZIDE A KONTROLUJI NAPROSTO VSE.
http://www.realjewnews.com/?cat=142
PROTO SE AMERICANE NEDOZVEDELI CO SE DEJE NA UKRAJINE,PROTO DNES NEVIME ,JAKA JE PRAVDIVA SITUACE V SYRII,A JAK TO BYLO DOOPRAVDY V LIBYE,KDYZ kADAFY PLATIL,ABY BYL ZID sARKOZY ZVOLEN ZA FRANCOUSKEHO PRESIDENTA,KDO PLATIL ZIONISTU CAMERONA V BRITANI,COZ S ESTALO TRADICI OD DOB ISRAELIHO A CHURCHILA ,JAK JE TO ASIS HAVLEM A KLAUS,A JINDE VE SVETE.
Dnes,svetovy tisk,vybira presidenty a politici to dobre vedi v ramci tak zvaneho "verejneho vyzkumu",lide nevoli,voli, dolar!
Jaka je svetova ,vytrubovana "spravedlnost" kdyz bolsevicky zastupce, Ruska,jez prepadlo Finsko,soudil,tak zvane "Valecne zlocince Nemecka"v ramci vyvrazdeni polskych vojaku v Katyni a obsazeni LItevska ,Lotyska,Estonska.Kdyby zide zaplatili vsem zemim a narodum,kde zpusobyli krveproliti,tak by se nedoplatili,uz jen za tak zvanou bolsevickou revoluci a umele vytvoreny hladomor na Ukrajine a za vyvrazdeni Armencu tak zvanymi mladoturky,jez turky nikdy nebyli,jako bolsevici rusy,nekteri vubec rusky neumeli,Bronstein prijel z New Yorku delat revoluci a to same delaji dnes,ze z Ameriky delaji valky a revoluce.

292408

28.6.2013 14:32

já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

a byli masově vyvražďován, se někdo sníží k antisemitským projevům. nedovedu si představit co zač musí být ta paní, která píše, že největší zvěrstva páchali židé, nebo ten pán, který považuje za židy všechny ty, kdož udělali něco špatného (špatného podle jeho výkladu), ať to bylo co bylo. Já jsem vzpomněla v prvním příspěvku slovanských obětí, a že jich bylo asi co do počtu nejvíce, i jiných obětí, které mají Němci na svědomí. Zmínila jsem se o tom proto, že dnes se oběti druhé světové války zužují jen na zabité Židy aspoň u nás, kteří tak neradi vzpomínáme na to, že svoboda a život k nám přišly z východu. V žádném případě jsem nechtěla snížit židovské utrpení. Jak se cítí ten muž, který rozmazával slůvko "údajně" u šesti milionů obětí? Bylo by mu lépe a bylo by lepší, kdyby jich bylo 5 999 999 nebo 6 000 001? nestydíte se ani trochu? Tam v těch lágrech umírali staří lidé - jako vaše babička nebo jako vy sám, mladí lidé i lidé středního věku - jako vaši kamarádi a malé děti jako jsou ty vaše. Ti všichni zažívali svůj vlastní strach a hrůzu, ti všichni se báli o sebe a o své blízké a nemohli nijak pomoci ani těm maličkým. a vy teď licitujete? Co kdybyste tam stáli vy sami, nazí a třesoucí se před zraky úchyla Mengeleho a jeho ďábelské party? co kdyby vaše dítě vám vytrhli z rukou a hodili ho do ohně? fuj,styďte se. Ti lidé, kteří tam trpěli a zemřeli, ti ani neměli obrovská konta v bankách a ani neutlačovali Palestince. Byli to lidé jako každý druhý, byl mezi nimi i spisovatel Karel Poláček, jehož Muži v offsidu nás ještě dnes rozesmávají, a i kdyby tam byli boháči nejbohatší a bývalí mocipáni, ani pak nelze s jejich utrpením takto zacházet. Je to naprosto strašné, skandální a neodpustitelné.

292361

28.6.2013 16:17

RE: já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů

Vopice 204.?.?.?

Reakce na 292361

Nic si z toho nedělejte, třeba paní Hanzlíková nakonec ten letní tábor, kde pan Hitler napravoval "zlého Žida" zažije na vlastní kůži, případně tam skončí její rodina, v rámci "arizace". Jinak samozřejmě souhlasím, že je to naprostý HNUS, ale co byste čekala na tomto serveru?

292373

28.6.2013 21:04

server je odrazem schopností diskutujících a za mne má +

slak 77.?.?.?

Reakce na 292373

Jasně s toho vyplívá, že všechno to jsou hry sebe pasovaných sociálních inženýrů, kteří se takto adorují, bulíkují vize a určují kdo bude bit, s potěšením provozují své hry od věků systémem rozděl a panuj patrně včetně výchovy. Né náhodou jsem asi poznal nejvíc nemorálních jedinců a na hlavu stavících fakta než ve školství se zřejmými záměrnými kolektivními fašismy. A posléze se nedivme že je běžné obyvatelstvo hříčkami unuděnců vystresované a i toužící po vyrovnání hladin zátěží mnohdy stylem alespoň někdo se bude mít hůř a na to je i rádi záměrně spolčí, protože když se plebs mlátí tak panstvo má o zábavu postaráno a jejich zhýralost není terčem pozornosti. Ideologie a naformátovávání skrytým záměrům poťouchlých hračičků je od nepaměti devastem jednotlivců i celků opakovaně znovu a zas a dokonce podezřívám i některé s mrzkými sklony (určitě výše zmíněnými vyhledávané - podporované) že se s potěšením spolčují a tlupovitě napadají jednotlivce smyšlenkami, posléze gradují i jinak jen tak z plezíru.

292389

29.6.2013 13:01

RE: já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 292373

já jsem toho názoru, že tento server není navštěvován jen rasisty a podobnými podivíny, je navštěvován i obyčejnými čtenáři jako jsem třeba já a to hlavně proto, že se někdy dotýká problémů, které jsou například v televizním vysílání a to i v diskuzích zamlčovány i podávány pověrečně , někdy sem dopisují i dopisovatelé snažící se o objektivitu (namátkou jmenuji pana Víta - nečetla jsem ovšem vše), o kterou většinová média nestojí. Faktem je, že stejně jako v Neviditelném psu se tady nadprůměrně často objevují jak články tak názory zatížené pověrečným viděním světa (zlí Židé k nim patří) na Psu jsou to zase zlí Palestinci, taková dopisovatelka Lukešová ze Psa by mohla kdykoliv dopisovat do jakéhokoliv rasistického plátku, ovšem příznivého Židům. Obě internetová periodika z času na čas více nebo méně zhnědnou, ale musím doplnit,. že Zvědavec, na rozdíl od Psa, dává prostor i jiným než zde oblíbeným názorům a za to jistě patří dík jeho provozovali, u pana Neffa ten dík vyslovit nelze. Já, ač chápu zcela úvahu - mám tak nemožného souseda, že bych ho nejraději vystřelila na Mars, nejsem s to ani pochopit a ani sdílet přesvědčení, že v jednom národě, skupině či náboženství se rodí andělé a v druhém ďábli.

292417

29.6.2013 16:51

RE: já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů

jon 187.?.?.?

Reakce na 292417

Mne osobne na svete nejvic vadi rozdelovani lidi. Ucelem je totiz jednoho nadrazovat druhemu a tim vytvaret konflikt. Skutecny cil zivota, coz je zivot sam a v souladu s prirodou, takto uplne zmizi. Vsechny - ismy, nabozenstvi, politicke strany, atp. jsou toho dukazem. Jsme soucasti prirody ( nevladneme ji, ikdyz by nekteri moc radi) a stejne tak jako jsou v prirode zvirata, ktera si potravu obstaravaji ruzne namahavou cinnosti, jsou i takova ( pijavice, komari) kteri si jen prisednou a saji. Totez je u lidi. Dokud si jeden na druhem prizivuje, ke konfliktu nedojde. Az lidske pijavice dozenou vysavaneho na hranici zivota, dojde logicky k valce. Pijavice ji ale vyhrat nemohou, nebot je to proti zakonu prirody, ktery postaven na rovnovaze.

292425

28.6.2013 20:29

degeneráti na vrchu pyramidy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

"... víc jak 80% prostředků masové informace SSSR se nachází v rukách židů. Židé prakticky zachvátili veškerý sovětský tisk, radio a televizi.
Je zajímavý poměr sil v tiráži: půl druhého milionu výtisků vlasteneckých periodik v ruském jazyce, proti 65 milionům výtisků ruských periodik, kázajících rusofobii a neustále urážejících národní důstojnost ruského národa.
Takový poměr je nestrpitelný a škodlivý pro Rusko. Proto se ruští spisovatelé postavili proti židům, kteří uchvátili prakticky celý sovětský tisk, radio a televizi.
Dovolte, abychom proanalyzovali tento problém z hlediska vyšší sociologie. Co to vlastně je, rusofobie? Rusofobie je nenávist k lidem, tedy psychická nemoc.
Abychom pochopili rusofobii, jak se o ní mluví v tom dopise, je nutno znát psychické nemoci. Byla to mánie velikášství, která zrodila židovský Talmud, v kterém se o gójích píše, že jsou zvířaty s lidským vzhledem.
Prakticky to samé dnes opakují sovětští židé, zachvátivší sovětský tisk. Obyčejně mánie velikášství je doprovázena mánií persekuce. Jsou to jakási siamská dvojčata.
...
Zdrojem ječení o antisemitismu je mánie persekuce.
- Ale oni připisují tuto mánii ruskému národu.
No právě. Valí to z nemocné hlavy na zdravou. Kromě mánie velikášství a mánie pronásledování, existuje ještě celá hromada dalších psychických onemocnění. Je to jako v kaleidoskopu.
Dokonce psychiatři se v tom nevyznávají: schizofrenie, paranoia, paranoidní schizofrenie. Podle profesora Lombrosa, italského žida, mezi židy je 6 krát více psychických nemocí, než u nežidů.
V Německu rovněž, bláznivých židů bylo 8 krát více... Z celé Evropy nejvíce bláznivých židů bylo právě v Německu. A zřejmě právě proto čtvrtinový žid Hitler získal vládu právě tam.
A co se děje v Americe? Podle americké statistiky, 20% obyvatel jsou psychicky nemocní, to jest každý pátý Američan. No dobrá.
Ale kolik to bude židů? 20% x 6 = 120%. To by znamenalo, že mezi židy psychických onemocnění bude více, než samotných židů?
Jeden můj známý žid mi přímo řekl, že židovstvo není ani národ, ani lid, ale že židovstvo je nemoc.
Když je 20% Američanů psychicky nemocných, při 250 milionech obyvatelstva těch nemocných bude okolo 50 milionů. V blázincích se nachází všeho všudy půl milionu, totiž jeden ze sta. ..."

Citováno z knihy:
http://ulozto.cz/x3AbtPS/klimov-bozi-narod-e-book-...
(kapitola X. Co je víc - 6 nebo 60 milionů?)

292387

29.6.2013 12:49

RE: degeneráti na vrchu pyramidy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 292387

krása -nicméně je-li rusofobie a čechofbie a arachnefobie atd atd nemocí, pak židofobi jí je jakbysmet a přesvědčení, že svět je řízen jakoukoliv skrytou skupinou a jí ovládán a většina obyvatelstva je vedena do záhuby by si zasloužilo urychlenou návštěvu psychiatra, a přesvědčení, že ti, kteří nás údajně ovládají jsou současně nejvíce duševně nemocní - to by byl bonbonek pro psychiatra a neměl byste mu ho odepřít

292416

29.6.2013 17:42

RE: degeneráti na vrchu pyramidy

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 292416

Jj, hlavně k tomu psychiatrovi... (neplést s psychologem, psychologie je pavěda zhrzených nácků).
Ale musí bejt ten psychiatr židovskej, aby toho židofoba dobře prokoukl, to je jasný.

292427

29.6.2013 13:45

Holocaust je vymysl za ucelem vydirani

jon 187.?.?.?

Kdo umi pocitat do dvaceti, nebude nad tim ani premyslet. Staci spocitat si, kolik zije v USA zidu. Taky si vydelte cislo 6 milionu 1460 (4roky) a zjistite, ze svezt z ruznych zemi do lagru, zavrazdit 4110 zidu kazdicky den trvani valky, je technicky nemozne, a tedy vymysl pro tupce! Zidi jsou jako cikani, proto je taky nase zidovska vlada tak chrani...

292419

29.6.2013 17:02

RE: Holocaust je vymysl za ucelem vydirani

Milanss 90.?.?.?

Reakce na 292419

podle toho že zemřelo 6 mega židů, je až neuvěřitelné jak jejich populace za 70 let stoupla, když vezmu v úvahu naší republiku, jaký byl za posledních 70let nárust populace, tak tady něco nesedí? Proš se židé vymikají celosvětovému standardu v růstu populace, kde se stále berou? Přeživší holocaustu tak nějak nestárnou, ba naopak jsou čím dal mladší. Ukrajinský hladomor který mají na svědomí židé, ten se nikde neukazuje a spousta lidí o něm vůbec nevědí? Počty usmrcených židů v osvětimi a jiných lágrech jsou podloženy, pouze tím, že se židé po válve nevrádíli do svých domovů, ale to přeci nestačí velká část židů se po válce přestala hlasit k židovství, byli tito židé bráni na zřetel při určení počtech zavražděných holocaustem? Je zde spousta otázek, ale na ně nikdy nedostaneme odpovědí, jelikož je takřka hrdelním porušením zákona se na tyto otázky ptát. Židé, vlastně sionismu si velice dobře podchytil aby nebylo možné hledat a najít pravdu o holocaust, je nám zakázáno pochybovat a snažit se dohledat historické pravdy. Sionismus je přitom na stejné úrovni jako nacismus ba ještě daleko horží, jelikož převral veškeré praktiky a přidal spoustu nových, jak drtit svět! Každá podpora sionismu je zločin, který by se měl trestat stejným metrem jako se trestá antisemitismus! Naštěstí antisionismus není antisemitismus! Sionismus je zločinecká ideologie, která musí být dána spolu s komunismem a nasismem mimo zákon a její propagování tvrdě trestat. Sionisté kteří nemusí být ani židé si zaslouží vymítit z planety a to bez jakéhokoli soucitu, jelikož oni nemají soucit také! Smrt sionismu!

292426

Příspěvků: 79

27.06. 05:39  že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 07:15 Jana Hanzlíková  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 12:51 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 17:50 Jana Hanzlíková  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 20:04 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 21:41 Oracle  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 22:37 Jana Hanzlíková  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 08:52 Lin  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 11:23 udo1  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 11:27 udo1  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
30.06. 12:36 bogy  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 09:50 raskolnikov  RE: 1/2
28.06. 09:53 raskolnikov  RE: 2/2
28.06. 15:01 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
29.06. 15:56 Jana Hanzlíková  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 00:04  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 15:05 n.z.  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
29.06. 10:53 Oracle  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 21:57 Jana Hanzlíková  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 13:59 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 14:28 Andrew Siddur  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 15:37 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 15:13 udo1  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 16:02 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 18:50 udo1  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 22:56  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 14:30 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 14:39 Andrew Siddur  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 06:05 p.  RE: Dalsi obet -tentokrat vop...
28.06. 11:20 raskolnikov  RE: Dalsi obet - tentokrát "zvědaví" věřící
28.06. 14:43 Vopice  RE: Dalsi obet -tentokrat vop...
28.06. 10:08 WAZARI  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 14:16 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 23:19  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
29.06. 12:38 udo1  RE: Klimov
29.06. 16:37 jon  RE: Klimov
28.06. 23:02  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
29.06. 16:45 Milanos  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
29.06. 14:00 jon  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 15:26 raskolnikov  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 17:42 Jana Hanzlíková  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 21:04 Aleš Krejčí / Brno  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 04:15 lindsay  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
28.06. 14:46 Vopice  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
14.07. 03:14 lindsay  RE: že platí obětem holocaustu je v pořádku - a co slovanským obětem? a dalším?
27.06. 06:34  Otazka pro editora
27.06. 14:54 Vladimír Stwora  RE: Otazka pro editora
28.06. 16:24 Vopice  RE: Otazka pro editora
28.06. 21:50 udo1  RE: Otazka pro editora
27.06. 07:15 Fred Brabenec  A co revoluce 1917
28.06. 04:21 lindsay  RE: A co revoluce 1917
29.06. 04:51 p.  RE: A co revoluce 1917
27.06. 08:04 quo vadis  Spravedlnost na svete `? .. a znate jeste jine vtipy ?
27.06. 08:39 Erik Sedláček  Nejvyšší čas s tou lží skoncovat
27.06. 10:27  Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?
27.06. 21:38 Co na tom zalezi  RE: Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?
27.06. 22:50  RE: Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?
28.06. 10:01  RE: Není zajímavé, že holocaust řídil žid Eichman ?
27.06. 10:36 krasoprd  RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat
27.06. 12:37 steve  RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat
27.06. 16:12 Vopice  RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat
27.06. 17:50 Satanist  RE: Nejvyšší čas s tou lží skoncovat
27.06. 22:19 hjalmar 1  celkom by ma zaujímalo,
28.06. 05:09 Robert Nohejl  Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.
28.06. 07:22 Carlos IV  RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.
28.06. 10:44 pz  RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.
28.06. 11:19 WAZARI  RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.
28.06. 12:06 udo1  RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.
29.06. 07:12 Robert Nohejl  RE: Nekoncici odskodneni,ostuda evropskych narodu mlcicich k vydirani.
28.06. 14:32  já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů
28.06. 16:17 Vopice  RE: já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů
28.06. 21:04 slak  server je odrazem schopností diskutujících a za mne má +
29.06. 13:01  RE: já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů
29.06. 16:51 jon  RE: já žasnu, že u příležitostí vzpomínky na OBĚTI z řad židů
28.06. 20:29  degeneráti na vrchu pyramidy
29.06. 12:49  RE: degeneráti na vrchu pyramidy
29.06. 17:42 Andrew Siddur  RE: degeneráti na vrchu pyramidy
29.06. 13:45 jon  Holocaust je vymysl za ucelem vydirani
29.06. 17:02 Milanss  RE: Holocaust je vymysl za ucelem vydirani

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 334