Diskuze k článku

Zatýkají v horních patrech. Tak už to začalo? Ale kdepak

Příspěvků 109

14.6.2013 0:50

proč kukly ?

omega13 217.?.?.?

inu .. vyvolat šok .. koho? Nečasův. (docela se povedlo)
Kolik prominentů TOP09 bylo zatčeno ? (0)

Snad pomsta za neshody na pražském magistrátu, ale spíše Kalous vytáhl do boje. Modrý kurvy se perou o poslední žvance.

291370

14.6.2013 3:55

RE: proč kukly ?

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 291370

Asi tak nějak, policie je už od dob listopadu naprosto zneschopněná. Budou stíhat pucfleky a malý ryby, na víc nejsou určení.
Prostě a jednoduše, jedna skupina zmetků jde po druhý, policajti slouží jako poslušní otroci, ti už nic velkýho nevyřeší, velký případy dělají prakticky jen na objednávku [mrknutí jedním okem]
Tohle je práce Kalouse+nějakej ten miliardář či zahraniční služba(krytá nějakou svatou neziskovkovkou) [cool]

291377

14.6.2013 10:11

RE: proč kukly ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291377

"Je mi jedno, že John má vnitro. My máme justici"

291406

14.6.2013 10:18

RE: proč kukly ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291377

Souhlas. Taky mi to připadá jako promyšlený předvolební Pí Ár TOP 0.9%.

Sledujte sociální sítě. Hlavní bitva se povede na nich. Pod dohledem "Přátel ze CIA" [smích]

Otázkou je, jestli jde jen o ten Temelín [zmaten]

291409

14.6.2013 18:09

RE: proč kukly ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291409

"dostavba" Temelína je pro émeričany životně mnohem důležitější než pro Rusko, a nejde o dostavbu, jde o výstavbu fungl nových dvou obřích elektrárenských bloků, už jednou Temelínská zakázka podržela WE nad vodou, výstavba se díky jejich průserům protáhla nejméně o dva roky - a o mnoho miliard prodražila, mohl to tehdy dělat Siemens za polovic, ten už v těch ruských VVER měl praxi z Finska. Temelín JE klíčový zájem émeričanů z celé řady důvodů.

291441

14.6.2013 10:27

RE: proč kukly ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291377

Rychlá reakce?

Protikorupční policie má nového šéfa, povede ji Milan Komárek

291411

16.6.2013 9:58

RE: proč kukly ?

Valda 88.?.?.?

Reakce na 291370

Po zatčeni Rahta taky jste se ptal proč ne ODS? No tak to přišlo .priste to buďe třeba Kalousek .Co řešíte?;Vy, porad nespokojený.

291557

17.6.2013 10:48

RE: proč kukly ?

Magda 89.?.?.?

Reakce na 291370

To je divadlo pro nás, jinak je to boj v ODS mezi sebou. Nic se nezmění, ani volbama. Není koho volit, ti šmejdi jeden jako druhý jsou nevolitelní. Kdepak jsou Rittig, Janoušek, Hrdlička? No přeci v mezinárodních vodách, kde nemůžou být zatčeni. Ištván je nastrčená figurka a opravdu, ale opravdu v této zemi je takový hnůj, že nelze věřit nikomu. Proto lidi nejdou do ulic, serou na ně. Ovšem k naší škodě. Mladí by měli zvednou prdel od počítačů a trávy a jít pořádně demonstrovat, jak ostatní ve vedlejších zemích. Je mi líto.

291633

14.6.2013 1:02

Něco se děje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

K otázce ruského vlivu - je pravda, že Nečas v Rusku překvapivě otočil. Dokonce jel za Putinem až do Soči. Rusko je prý náš nejdůležitější obchodní partner. Co ho k tomu přimělo? Strach? Dosavadní pán ho odepsal, tak hledal v Putinovi jiného? Zaznamenal ruský vliv, který předtím nebral vážně?

Možná Velký bratr, čtoucí Zvědavec konečně pochopil, že stávající politická garnitura ohrožuje už i jeho zájmy v ČR. Možná dochází k mocenské změně, přerozdělení sfér vlivu ve světě, a Nečas ji v Moskvě pochopil.

V Rusku také k čemusi dochází. Došlo ke změně na postu ministra obrany a náčelníka generálního štábu, kde neschopné medvěděvovské "efektivní manažery" nahradili skuteční a zřejmě akceschopní drsňáci. Rusko provádí jedno vojenské cvičení za druhým. Momentálně je to Severní flotila, pozemní vojsko i letectvo už bylo. Co bude pak, strategické raketové a kosmické síly? Nebo se budou opět přesouvat tankové jednotky na vzdálenost několika tisíců kilometrů blíže neurčenými směry? Vzpomeňme, kdy Rusové takhle harašili zbraněmi naposled - v roce 2008, když se lodě NATO shromažďovali v Černém moři. Něco se děje, Rusům někdo hrozí, a oni dávají najevo, jak nebezpečná je to hra. Izrael prý chce zaútočit na ruské lodě, kdyby přivezly Assadovi systém S300. Izrael je schopný hrozbu vyplnit, protože zatím to tak vždy bylo, co řekl, to udělal. A Rusové si zase nikdy žádné napadení nenechali beztrestně líbit. Izrael to dobře ví, takže Netanjahu přikázal svým ministrům mlčet a nepřilévat oleje do ohně. Ovšem Obama, tlačený špionážním skandálem a potřebující odvést pozornost prohlásil, že Assad použil chemické zbraně proti povstalcům. Má to být červená čára, kterou když Assad překročí, USA zasáhnou. Ve skutečnosti to znamená, že Obama byl dotlačen, aby překročil Rubikon navzdory ruskému varování. Rusové musí dodat S300 Sýrii a zabránit snadnému útoku USA nebo Izraele, nebo se stáhnout ze Sýrie. Pro Putina by to znamenalo ztrátu tváře. Lepší je neustoupit a riskovat konfrontaci...

Válečný kolotoč se zvolna začíná roztáčet, a strategický význam malé a jinak bezvýznamné středoevropské země možná zase roste. Přinejmenším, než padnou první výstřely, tanky ujedou první stovky kilometrů a vylétnou první rakety.

291371

15.6.2013 0:41

RE: Něco se děje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291371

Buďte v klidu ruská FSB má své lidi (židovského ruského původu) v Mossadu...plně pod kontrolou...

291460

15.6.2013 6:34

RE: Něco se děje

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 291460

Vsechno je mozny i kdyz z ruskejch zidu v israelskejch koncentrakach kteri meli dovoleno vycestovat z CCCP pomerne dost velky procento jak nechtene priznal knesset v touze po israelsky svobode natahlo rafky. [chechtot]

291467

15.6.2013 17:45

RE: Něco se děje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291467

To není možné...to je jisté...

291504

16.6.2013 0:23

RE: Něco se děje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291460

Ne FSB, ale SVR...

291536

14.6.2013 1:06

Nevíte kdo dal zelenou?

Miladan 90.?.?.?

Já Vám to řeknu, zeptejte se matematika Karla Janečka a jeho šéfů! Pozitivní evoluce začala, ale bohužel né v dobrém pro nás! Nyní jistě Janeček bude mít připravenou nějakou stranu a bude se snažit vyhrát předčasné volby. Ano Janeček má být ten mesiáš, který spasí naší zem, ale nespasí, ba naopak ukradne i ten zbytek! Bohužel Češi neumí vládnou a svou zem jsme prohráli, nejsou to poraženecká slova, ale je to fakt se který se budeme muset vyrovnat. Česká republika vždy nad sebou potřebovala bič a vedení někým jiným v pozadí! Je vůbec na místě, radost ze zatýkání ve vládě a bossu ukrytých za takřka vládními firmami? Nejsem pesimista, ale v tomhle případě ano!

291372

14.6.2013 18:34

RE: Nevíte kdo dal zelenou?

hyperboreus 109.?.?.?

Reakce na 291372

Bohužel Češi neumí vládnou a svou zem jsme prohráli

A jak to mám brát,když ne jako poraženecké a ubrečené kecy??Osobně se nepočítám ani mezi ty,kteří něco prohráli,natožpak svou republiku nebo zemi,a nepočítám mezi nějaké elity nebo ty,kteří by měli mít můj respekt a vést nás všechny ke všeobecné prosperitě neřády,kteří se samozvaně na ty elity pasovali..Já se nevzdávám bez boje,ani si nemyslím,že můj život se zlepší tím,že zvolím a nechám za sebe rozhodovat presidenta-premiera-janečka-mesiáše-xxxyz-doplňte si cokoliv..každý vlastní mimo svého přídělu vody a vzduchu na celou dobu svého bytí ZDE i svoji tělesnou schránku a kus životního prostoru,a na tom NIC nezmění ti,kteří si MYSLÍ,že zde vládnou,ani za milion let a ani kdyby se tisíckrát posrali a tisíckrát zabili každého z nás zvlášť levou i pravou rukou!!!!
Bojuj tvrdě,zapomeneš na strach...kurwa mať...!

291443

15.6.2013 18:03

RE: Nevíte kdo dal zelenou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291443

To to samé jsem si myslel do nedávna také! Bohužel postupem času zjišťuji, že čím dál více vidíme ozbrojence v ulicích, to už zde bylo připravováno pomocí amerických akčních filmů. Bohužel co více mě znepokojuje je fakt, že je připravována úmyslná likvidace lidí po celém světě pomocí pandemie, které se bohužel neubráníme! Pokud by tomu tak nebylo, pak jistě máte pravdu, že lidstvo jako celek je neporazitelné vůči jakékoli snaze mocných, proto je nutná liklvidace 70%-80% lidstva na celé planetě! Mslíte že nás někdo potřebuje ? nepotřebuje jsme pouze otížný hmyz a planeta takto přelidněná nemá šanci na dlouhé přežití. Dnes si ještě myslíte, že zde na světě máte svůj kus vzduch, svou část vody atd... ale věřte, že to je pouze dočastné a v budounu se určitě nepočítá se 7 miliardy obyval této planety!

291505

15.6.2013 19:50

RE: Nevíte kdo dal zelenou?

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 291505

A já si zase myslím že jim to nepomůže, i 20 procent zbývající populace stačí s nimi zatočit pokud se dostatečně naštvou, a vyhubení 80ti procent populace je docela slušný důvod k naštvání. Kolik jich asi tak proboha je? Nezapomínejte že ti nevyhubení mají 80 procent příbuzenstva mezi těmi vyhubenými. [chechtot]

291510

15.6.2013 23:39

RE: Nevíte kdo dal zelenou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291510

Jenže ono i 0,0001% organizovaných, je s pomocí 0,01% patřičně vybavených užitečných idiotů schopno zpacifackovat i těch zbylých 99,9899% neorganizovaných a nevybavených. "Divide et impera" funguje na 100%.

291530

16.6.2013 11:13

RE: Nevíte kdo dal zelenou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 291530

Panové historie ukazuje, že revoluce se dělají lépe u menších lidských populací, revoluce nenastávají v městě které ma 10milionů obyvatel.
Lidstvo se stane akceschopnější, když bude stačit na domluvu menší množství lidí, "státní útvar" nebude mít u redukované populace dostatečné množství ozbrojenů.
Ne nadarmo byla francouzká revoluce v době kdy měla paříž méně jak 500k obyvatel.
Na jednu stranu menší populace umožňujě lepší kontrolu, na druhou stranu menší jednotky opozice se lépe organizují (není potřeba tolik lidí)...

291568

14.6.2013 2:07

Další nicaféra s nulovým smyslem a významem

Andrew Siddur 77.?.?.?

Vláda nepadne, i kdyby její členové osobně zklátili celou republiku včetně kojenců, nezletilých, těhotných, starců a postižených.

Celá nicaféra i její konkrétní dopady absolutně nijak nenaplní vzletná slova o nové spravedlnosti, pořádku a společnosti bez korupce, která budou chrlit všichni novináři a další pisálci, aby mediální turbodmychadlo okolo téhle další mediální pseudokauzy nepolevilo na obrátkách a iDnesu neklesla čtenost.

Editor má pravdu, je to pustá show pro Bleskující, Dnesující, Hnedující a Lidovkující třídu hltačů mediálního šmé.

Pokud má zásah represivních složek takto maskulinní, velkohubou a médii bedlivě dokumentovanou podobu, pravděpodobně jde pouze o mediální hru, která za měsíc vyšumí. Skutečné zásahy proti skutkům, které režimu vadí, jsou páchány pokoutně a skrytě, a nejsou zmiňovány médii.

Osobně to mám tak, že mne osoby současných vládních tzv. představitelů už nebudou zajímat ani jako rozvěšené na pouličním osvětlení; celostátní média se tedy u mne snaží vzbudit svou pozornost s další "vládní" pseudoaférou zcela marně.

Skandály politiků, valící se jeden za druhým, už neznamenají VŮBEC NIC snad ani pro studenty politologie; nevím tedy, proč by mne jejich chování mělo jakkoli zajímat, stejně jako jejich pochybné osoby, spojené pupeční šňůrou s justičním, policejním aparátem a médii.
Ať si to spolu hrají, jak chtějí.

291375

14.6.2013 4:37

VZPOMÍNÁTE?

Limonádový Joe 69.?.?.?

Zeman při nástupu do funkce řekl: "A se mnou přijde zákon!" A možná trochu přišel.

Dne 25. 3. 2013 byl uveřejněn výsledek průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM): S činností vlády Petra Nečase je nespokojeno 89% lidí. Stejný počet dotázaných kritizuje také personální složení vlády. S premiérem Nečasem není spokojeno 82% Čechů. Komunikaci vlády s veřejností hodnotí negativně 84% lidí, nespokojenost s vyhlášeným vládním programem vyjádřilo 70% dotázaných. Nečasova vláda je tak nejhůře hodnocená od roku 1998.

291378

14.6.2013 7:01

Pan Editor to čte dobře a správně

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Editor to čte dobře a správně!
Jen zinkající pravicující pivní Pepík či lídlující Mařen/ka, co za Zlého Bolševííííka hrdinně a undergroundově naslouchali Kocábu, touží po rozdělení světa na černé a bílé, policajty a darebáky atd. atd.

Ministr vnitra Kubica je příbuzensky propojen s Romanem Janouškem, který "náhodou" je zrovna v Zadaru - a přitom mu filcují sídlo i villu. Určitě by odjel do Zadaru a nechal by u Myšáka na sebe povalovat hromadu kompra... Tomu by mohl věřit jen malý Ferda.

Je tedy jasné, kde partie začíná a kam "pokud dojde k dohodě", se nebude pokračovat. Na druhou stranu, podle razance attacku se dá dobře vysledovat, jak je aggressor silný. A tady je zřejmé, že si attakující dává (musí dávat) velký pozor, aby si nezabouchl vrátka před (alespoň pro veřejnost) následnou, potřebnou a očekávanou plichtou - aby byl klííííd na práci resp. na Zadání: pravicujme-toonnelujme-jumanitárně (třetí strany) bombardujme.
V rámci Zadání si mohou všechny strany hrát vlastní malé hry - a nikdo je přes prsty plácat nebude.

Každé české, moravské či slezské město má ještě nějaké dětské hřiště - vhodné pro další Lídl, bývalou knihovnu či Dům dětí - vhodné pro novou hernu, zastavárnu či pobočku exekutora nebo odběrnu krve a plazmy za 400Kč "s internetem pro dárce po dobu odběru ZDARMA!", zaměstnavatelskou agentůůůru zjednávající Pepíky a Mařen/ky do montoven.
Je přece šílené, aby Pepíci měli tolik, tolik, ale doopravdy tolik rodinných domků, co si vybudovali oni a jejich předci za Zlého Bolševííííka - a neměli dosud na nich hypotéky, či je neměli dosud vydražené přes exekutora!!! [vyplazený jazyk]
Tahle, s zapikovanými blabytnými Pepíky a Mařen/kami v nezadlužených domcích, ten capitalism - a mobilitu pracovní síly a HR - prostě nevybudujeme - raději jsou na podporu, nežli by se stěhovali či denně dojízděli 200 km tam a zpět do nejnovější montovny!

Proto v klííídu pravicujme, toonnelujme, jumanitární bombardování a misse podporujme, na zlé zikány nadávejme - a puči a operetkami se od práce pro Společnost vytrhávat nenechávejme!
Jako správní Češi to máme přece hluboce, hluboce, ale opravdu hluboce správně zakódováno v genech:

Uhodnout + vyhovět = P_Ř_E_Ž_Í_T !!! [mrknutí jedním okem]

291383

14.6.2013 8:44

RE: Pan Editor to čte dobře a správně

fohat 194.?.?.?

Reakce na 291383

ODSTRAK by si měl profouknout jehlu na obehraném šelaku...Invence by NEBYLA? http://omed.cz/Palacovy-prevrat-1.aspx

291388

14.6.2013 9:37

RE: Pan Editor to čte dobře a správně

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 291388

Umíte číst?!

Predátoři i Shabes/GOJ/im se nepřou KDO s KOHO, ale KDO bude mít KOLIK... Nepřou se o bank, ale o podíl na něm [mrknutí jedním okem]

Z exekucí či zahypotékování zinkajících Pepíků i lídlujících Mařen/ek [smích]))

Jen Pepíci či Mařen/ky pravicují a hrají spolu Sparta x Slavia.

Predátoři i Shabes/GOJ/im se VŽDYCKY nakonec dohodnou, KDO a KOLIK Pepíky a Mařenky podojí... a jak to druhé straně (ve správních radách, velvyslaneckých postech, dotacích "klubům" a "městům" a "projectům"[mrknutí jedním okem] dokompenzuje [smích]

291403

14.6.2013 7:06

Jacob

Jacob 193.?.?.?

Souhlasím, že to bylo show jak z Holywoodu a při tak velkém počtu policistů zajistit, aby se správným lidem nedostalo varování muselo být dost náročné na utajení. Mnoho zde poukazuje na možnou souvislost s Temelínem. Můj názor je, že vláda rozpočtové odpovědnosti dovedla státní kasu na pokraj katastrofy. Ovšem zákony, které bylo nutné prohlasovat ve sněmovně i za použití dnes odsouzeného poslance zvládli. Půjčka MMF, restituce, zvýšení daní, euroval, II pilíř atd. Teď je pravý čas na odchod, nejlépe v přímém přenosu za účasti kamer. Na scénu vstoupí nějaký spasitel - Klaus? A společně se Zemanem v zákulisí budou léčit českou ekonomiku. Přičemž mají všechna esa v ruce, jelikož ti před nima to všechno zpackali, důkazy viděl přece celý národ v TV a oni to musejí zachránit. To by Klausovi sedělo, stejně tak jak používal argumenty co vše bylo zpackané před 89 a on to musí vrátit do starých dobrých tržních kolejí. Velkou figurou je Kalousek, který by možná s ČSSD bez knížete vytvořil vládu, tím by však posadil Klause a ODS do role diváka a Zemana zazdil na hradě. Po tomto spektáklu by Sobotka (ČSSD) takovou koalici s Kalouskem obhájil jako nevyhnutelný krok pro zachování politickoekonomické stability ČR. No bude to velmi zajímavé, co uvidíme, až se prach usadí.

291384

14.6.2013 8:44

RE: Jacob

Eleonora 89.?.?.?

Reakce na 291384

Možná jste se přiblížil pravdě, já si myslím, že tohle je na objednávku socanů. Sobotka se neustále snaží dostat se Nečasovi na kobylku aby ho dostali od válu a mohli svrhnout vládu.
Pak by nastoupil Sobotka a spol jako zachránce státu.Sobotka je velmi ambiciozní a strašně moc chce v Česku euro a spolupráci s unií - tam je totiž zlatý důl ve formě ještě větších dotací a zahraničních obchodů.
V každém kraji je připraveno několik socanských malých politiků, kteří jsou připraveni okamžitě naklusat do Prahy a ujmout se úřadů.
Já jen doufám, že jim to nevyjde, Sobotka je nebezpečný a nenažraný, bylo by tady ještě hůř, než je

291390

14.6.2013 11:50

RE: Jacob

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291390

No jo, oni socani to tady z pozadí řídí. Milostvá, voni jsou ale hlava [překvapení] ... a toho modrýho monokla přes celej ksicht mají vod čeho? [oči v sloup] [chechtot]

291415

14.6.2013 13:59

RE: Jacob

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 291390

objednávku socanů?! vy jste spadla z višně? [smích] možná že to byl jejich vlhký sen, ale objednat si to neměli hlavně u koho (a za co?). z toho byl ale nečas tak opařen, bis o tom musela vědět a zřejmě mu to nereportovala. nečas konečně pochopil, že on této zemi opravdu nevládne a navíc asi od něj odešla i veškerá dosavadní moc a ne náhodou se snad všichni komentátoři shodují, že tohle je konec nečase. zřejmě i ods a hlavně této vlády...

291427

14.6.2013 14:39

RE: Jacob

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 291390

Souhlasím s tím, že Sobotka je přímo nemocný touhou po moci a nezastaví se před ničím. Klepe se na to jako ratlík před fenou a slintá nedočkavostí. Bohužel mu to dav žere i s navijákem a nevidí, jaký to je protřelý hajzlík.

291429

14.6.2013 19:15

RE: Jacob

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 291429

Klepe jak ratlík bych neřekla. Je nasranej. Taky bych byla. Vy si asi nepamatujete, kdo vyhrál poslední parlamentní volby, co? Dodávám, že můj hlas neměli, postup však byl nelegitimní.

291445

14.6.2013 21:14

RE: Jacob

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 291445

Můj tchán ve volbách v malé vesnici měl absolutní většinu hlasů a nedostal se ani do zastupitelstva [smích] Bylo to taky nelegitimní ? [smích]

291450

15.6.2013 11:31

RE: Jacob

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 291450

V případě, že šlo o volby, kde se volí osobnosti, nikoli strany, tak ano. To jste nedefinoval (záměr?).
To však nebude ten případ, že?

291487

14.6.2013 7:09

Intuice

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

V žádném případě se nechci oněch teatrálně zatčených mudlů zastávat, ale podvědomě tuším, že je to hodně špatně.
Podle mě tohle všechno zinscenovali stejní psychopati, kteří se intenzivně, leč marně, snažili vynést figurku knížete do funkce presidenta. Tohle je další rošáda za účelem uchopení moci.
Pokud budou opět neúspěšní, příště poteče krev.

291385

14.6.2013 8:44

RE: Intuice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 291385

Máte pravdu, že tu probíhá státní převrat v přímém přenosu. Pokud jsou ale v pozadí lidé od knížete, co by jim bránilo Nečase co nejdřív potopit? Jde přece o čas. Tahle hra jim nemusí vyjít, Nečas by se mohl vzpamatovat, a potopit vládu je pro ně přece snadné. Už teď mohli hřímat z tribuny, že takhle tedy ne... Bude to někdo jiný, někdo, kdo tyto možnosti nemá, protože (zatím) nevládne a vysokých figur v české politice (zatím) moc nemá.

291389

14.6.2013 22:52

RE: Intuice

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 291389

Mediální cirkus mě zatím utvrzuje v původní verzi.
Nic konkrétního nezveřejnili. Zatím kydaji jen špínu.
Zhruba před týdnem jsem uvažovala o tom, co budou chrlit, až povodně ustoupí, a je to tady.

291454

14.6.2013 23:21

RE: Intuice

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 291454

Přesně. Dnešní vydání Mediální Fronty ODS bylo komplet celé jenom o té show.

A to nemám pražské vydání, tam musela být takto postižena i regionální příloha.

291456

14.6.2013 9:04

RE: Intuice

slak 77.?.?.?

Reakce na 291385

Pozoruhodné je to že jsem neslyšel repete výšplechtů od zařezávače ekonomiky, že do vládnutí jich jako celku si od podplukovníků a plukovníků si zasahovat nedají, že by přepřáhnul? I tedy s žertováním že odešel včas? (nečas v čas) Že by básnické vlohy nebo důvod k veselí, že se zase intrik daří? No, ale jestli se objeví nóblesní na scéně jako všeználek tak už se nehodlám radši vyjadřovat, protože bych už patrně nebyl schopen jiných než vulgárních formul i tak mám se současnými trojkoláky potíž v zdrženlivosti. [chechtot]

291393

15.6.2013 7:42

RE: Intuice

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 291393

Kalousek přepřahuje. Nejsem si ale jistá, zda mu tentokrát budou stačit opratě.
Nejvíc mi vadí davy mediálně zmanipulovaných občanů vyžadujících odchod současné vlády. Nebyly ty povodně náhodou uměle vyvolané, aby se dalo na strunu pomyslné jistoty brnkat intenzivněji? Tahle vláda není o nic lepší ani horší než všechny předchozí. Jen se tu zase využívá hlas zmateného lidu neschopného vlastního úsudku. Na tahu je prezident Zeman.

291468

15.6.2013 9:23

RE: Intuice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291385

Je za tím opět globalistická kabbala, v ČR identifikována jako havlismus-pravdoláska, Hájek to trefil celkem přesně.

291482

16.6.2013 7:26

RE: Intuice

p. 113.?.?.?

Reakce na 291482

...Uz vite proc byla vyhlasena amnestie...?.. aby se vyprazdnily kriminaly...pro novej prisun..!

291546

14.6.2013 8:52

zajímavá změna ve vysílání

fohat 194.?.?.?

v pořadu Jak to vidí měl dnes vystoupit profesor Keller.Věrchuška nasadila novináře Besta--NENÍ TO BEST.... [cool]

291391

14.6.2013 15:11

RE: zajímavá změna ve vysílání

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 291391

Na Kellera jsem se těšil, ale tohle bude opravdu better, rozuměj - s přesahem za oceán [velký smích] ..prostě BEST, Eric Best. Jediný Eric , kterého mám ještě radši, je Eric Cartman (takový kreslený p. Nohejl) Southpark je vůbec pozoruhodný kousek...např. toto ? [smích] http://www.youtube.com/watch?v=XjrZj3GXjoA

291432

14.6.2013 8:54

Zajímavé policejní metody

Erik Sedláček 178.?.?.?

V jedné diskusi byl trefný příspěvek:

"Ti kuci z UOOZ sou s tema kuklama, pulnocnima raziema a hrani ostry hochy fakt uchylni (at uz jde o vselijake nalepkove teroristy, nebo tyhle politicky smejdy).
A navic, tyhle jejich pseudoakcni metody a zpusoby jen potvrzuji dojem, ze jsme totalne bananova republika. Naprostou vetsinu z nich kdyby sbalili dva chlapci v cilvilu, tak to taky vypada jinak. To ze oni si tema kuklickama a akcnima moresama honej triko a delaj "akci" pro media je jedna vec, ale druha vec je, jaky toto jejich vystupovani dava signal jak lidem u nas tak do zahranici. Uz jen jediny rozdil je mezi nama a bananovejma republikama a to, ze tu ty bananay nerostou..."

Taky nezapomenu, jak ti čuráci například od baráku sledovali Starku, jen aby ho pak mohli sebrat na dálnici, na kterou přistával vrtulník, zastavili provoz atd., místo aby ho normálně v klidu sebrali u baráku. Ale to by holt nemělo ten náboj akčního filmu pro média, že jo...

291392

14.6.2013 9:15

RE: Zajímavé policejní metody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291392

>Taky nezapomenu, jak ti čuráci například od baráku sledovali Starku, jen aby ho pak mohli sebrat na dálnici, na kterou přistával vrtulník, zastavili provoz atd.,

To bude možná tím, že to jsou vesměs ve fitku nasvalení klucíí mezi 20 a 30, odkojení bondovkama a střílečkama na PC a Game konsolích. Oni to ani jinak než jako akční střílečku udělat neumí [smích]

A až se s nima jednou ožerete, tak vám budou vyprávět, jaká to byla tenkrát sranda, když zatýkali ty šmejdy politiky, a jací přitom byli borcíí ... [smích] [smích]

291396

14.6.2013 9:55

RE: Zajímavé policejní metody

Korutan 88.?.?.?

Reakce na 291392

Pokročili jsme. Máme speciální komanda na vše. Na každý prd zvláštní jednotku, "specialisty" vyšetřovatele, spešl zakuklence. Trestná činnost se stala tak strašně "odbornou" záležitostí, že každý z těch pitomců má, v rámci své mozkové kapacity, schopnost "řešit" pouze její úzký segment.
Způsob jejich práce se odvíjí právě od této skutečnosti. Nemám mozek, mám svaly a tak je ukazuji. A právě tento signál, doplněný prohlášením policejní inspekce, že vše je v pořádku a bylo postupováno podle zákona, je pro mne nejděsivější! Vnímám ho jako oznámení: Máte policejní stát a policajti si s vámi mohou dělat co chtějí. A vy, občané, držte hubu. Je zajímavá ještě jedna skutečnost. Jak se policejní metody přiblížily metodám STB a KGB. Ti také chodili s oblibou v noci, za doprovodu síly, akorát nenosili ty „ochranné“ kukly.

291404

15.6.2013 8:07

RE: Zajímavé policejní metody

qwe 89.?.?.?

Reakce na 291404

o KGB nevím, ale v podle Frolíka STB naopak zatýkala velmi decentně...

291470

16.6.2013 7:21

RE: Zajímavé policejní metody

p. 113.?.?.?

Reakce na 291470

...k nam prijeli asi v 2 odpoledne s Tatrou 8 v r.1951 a chovali se k velezradci a k nam slusne . Kdyz se zeptal dovolili tatovi aby nam sel namazat chleba...

291544

14.6.2013 13:34

RE: Zajímavé policejní metody

Tom_A_Tom_ 81.?.?.?

Reakce na 291392

Asi nemáte moc velkou představu o taktice policejních zásahů, že?
Kdyby někdy šlo opravdu do tuhého a policie by nebyla připravená, brečel byste.
Prostě, pro laika a neznalého, dívejte se na to jako na trénink.

Před lety jsem byl očitým svědkem (sledoval jsem jej ze vzdálenosti cca 20-ti metrů) zásahu proti albánsko-kosovským drogovým dealerům na D1 před Prahou. Psalo se o tom tenkrát i v mediích. URNA fingovala dopravní nehodu (pamatuji si ještě, že to byla modrá dodávka a dle mne velice nešťastně fingovaná. tehdy jsem taky ostatním svědkům řekl, že se mi to nějak nezdá. a hned na to se vyrojilo zásahové komando). Policie na dlouho uzavřela všechny pruhy dálnice. Podle vás by určitě stačilo, kdyby počkali na Roztylech a při vystupování si je rovnou skládali do antona, viďte?

291422

15.6.2013 1:00

RE: Zajímavé policejní metody

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 291422

Osobně jsem toho názoru, že by bohatě stačilo je sem nepouštět. Kde nejsou kosovští Albánci, tam není ani kosovsko-albanská mafie - nebo obecněji, kde není imigrantů, tam není ani kriminalita imigrantů.
Ale obávám se, že v dnešní době hraničí takovéto názory s trestným činem, takže to raději nebudu rozvádět. [vyplazený jazyk]

291461

15.6.2013 8:27

Lituji ty přeplacené zatím suvereně řvoucí černé "supermany" v kuklách, vypěstované na počových simulátorech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291461

protože již asi brzy skončí velmi rychle v konfrontaci s davem, který tentokrát neposlechne, nějaký namyšlený černý idiot párkrát do něj vystřelí, a vzápětí se strhne mela a na zemi zbyde pár převrácených aut, rozšlapaných flintiček a krvavých černých mundůrů. Z taktického hlediska je tato naprostá fantasmagorie založená jenom na tom, že nějaký přivezený zmanipulovaný podplacený dav několika deseti tisíců jakž takž ještě poslouchá instrukce. Až jednou půjde rozzuřených sto na jednoho, skončí počítačové hry a legrace, a ti "nejdrsnější" ještě než skončí v krvi na asfaltu, budou volat "maminko...". Lituji také všechny daňové poplatníky, kteří musí třiadvacet let platit z valstních kapes tuto zločinnou verbež, která by je měla za ty prachy chránit, a ne terorizovat.

291472

15.6.2013 8:05

RE: Zajímavé policejní metody

qwe 89.?.?.?

Reakce na 291422

S kanónem chodí na vrabce jen ten, chterý se chce předvést, jaký je idiot, nebo ten, který chce dát ostatním na jevo, že ten kanón má...

291469

15.6.2013 9:07

RE: Zajímavé policejní metody

korutan 88.?.?.?

Reakce na 291422

Asi je potřeba rozlišovat. Jiná technologie postupu bude u albánské mafie a jiná by měla být při domovní prohlídce u již zadrženého podezřelého. Po tří měsíčním sledování věděl vyšetřující důstojník přesně, že v bytě žije kromě zadrženého popuze matka s tří letou dcerkou. Přesto, podotýkám že s několika denním zpožděním, vyrazil ve tři hodiny ráno do toho bytu na jeho prohlídku. Nevíme, čeho se bál, že si musel přizvat oddíl URNy. Možná měl lufta z medvídka Pů, když "pachatel" byl už ve vazbě!?
Ti chlapi u URNy se mladé ženě pak omlouvali, samy považovali svou přítomnost za zbytečnou. Verdik inspekce však zněl, že bylo vše v pořádku. O nepřiměřenosti ani slůvko. URNA je přítomna na základě požadavku důstojníka velícího zásahu. Zásah pak jako trénink ti chlapi neberou. Navíc je jejich zásah dost finančně náročný. Tak prostě nechápu, proč musí být u kde jakého zatýkání. Spíše mi to opravdu přijde jako demonstrace síly a zastrašování. A tady je otázkou koho? Ti opravdové gangstery asi moc nevyděsí.

291478

14.6.2013 9:11

A nebo je to celé jen tajná domluva plukovníka Šlachty a nedostudovaného redaktora Šídla.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Pokud sledujeme dy / dt obou, letí raketově k mocenskému nebi. Oba jsou dnes v tomto Kocourkově nejperspektivnější....

291395

14.6.2013 9:25

Exekustán

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Aspoň si ty kurvy politický na vlastní kůži vyzkoušeli, jak to vypadá, když vám vykrade byt ta jejich exekuční mafie.

Nebo když vám jejich justiční mafie ukradne děti, a pak z vás ještě udělá kriminálníka.

Jednou stejně dojde na všechny. 4.000.000 exekucí to už jim lidi nikdy nezapomenou! Kam se na to hrabou Komunisti a 50. léta!!!

291399

14.6.2013 9:55

Kde se co potichu schvaluje?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Pokud je národu předhozeno takové divadlo, tak někde v pozadí se patrně šije něco daleko horšího, co má proběhnout jen tak jakoby mimo, jako že o nic nejde. Kdo ví? Ale na druhou stranu, aspoň se něco děje, že?

291405

14.6.2013 16:52

RE: Kde se co potichu schvaluje?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291405

Taky mě to napadlo [smích]

Co třeba realizace těch Církevních restitucí? Je potřeba něčím hodně zaměstnat novináře, aby neměli čas se v tom šťourat!

291435

14.6.2013 10:13

Zahulíme, uvidíme :-)

Levap 83.?.?.?

Těžko říct, jestli je to pouhá válka gangů nebo jde o víc (z mezinárodního hlediska) a řídí to Američan.

Nejzajímavější na tom je právě zatčení bývalého i současného šéfa Vojenského zpravodajství a to se dá dát do souvislosti s americkou přípravou na vpád do Sýrie, kdy američtí žoldáci už jsou napáskovaní u hranic s Jordánskem a čekají už jen na povel. Po delší odmlce je dnes už od rána nepřetržitě slyšet v rádiu zase vyprávění o tom, jak syrská vláda používá chemické zbraně. A právě ve Výroční zprávě Vojenského zpravodajství je sice poněkud diplomaticky, ale jinak zcela jasně řečeno, že v médiích probíhá těžká informační válka proti Sýrii a že ve skutečnosti je vše jinak.

Když se k tomu připočtou některá veřejná prohlášení na úrovni vlády o pochybnostech všeho toho, co je okolo Sýrie mediálně tlačeno a nechuť vlády do toho jít, Nečasova cesta do Ruska a jeho překvapivá otočka vůči němu, jeho vyjádření v Rusku, že soutěž o dostavbu Temelína bude spravedlivá, tak se česká vláda rázem může Američanovi jevit jako značně riziková, nespolehlivá...

291407

14.6.2013 17:03

RE: Zahulíme, uvidíme :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291407

Jak kdysi poznamenal pan Černoprdelník, "Musíme se na ty války dívat i z ekonomického hlediska".

Možná to skutečně fouká od něj a jeho "Přátel z Facebooku" [smích]


http://joeforamerica.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/06/CIA-on-Facebook.jpg

291437

14.6.2013 10:18

Naznaky svrzeni...?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Prezident pred nekolika dny priznal, ze se uz nejakou dobu zabyval svrzenim vlady, a z toho duvodu uz oklepaval situaci, ale kdyz Sobotka z CSSD nebyl pro, od svrzeni upustil. Takze mu v hlave rozhodne probihaji myslenky, jak a za jakych okolnosti to udelat.
Ve ctvrtek navecer rekl, ze o te afere nevi vic nez verejnost, "a premier, k jeho skode, me neinformoval..." To taky o necem hovori, ne?
No, a dnes ho ma na Hrade nejdrive informovat sef policie, coz je normalni, ale posleze za nim zavita predseda CSSD. To uz je pro me velice zajimave. Je patek 10:20 dopoledne.

291408

14.6.2013 10:25

Vzhledem k tomu, že se to celé točí kolem "rebelů", bránícím navýšení DPH

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

a lidí, kteří pro ně sháněli chechtáky a funkce (či na ně kompro), je věc myslím zcela jasná. Proto si chemik mohl vesele (a neobvykle) číst prohlášení z papíru a žertovat o tom, že odešel včas ... a zároveň podrží účelově vystrašeného Nečase.
Otázkou je, jakým satanášům (s výjimkou Vatikánu) ze zahraničí TOPci slouží - ale i zde nebudeme hledat dlouho.
Nevím, zda je naše země natolik suverénní, aby mohla svobodně rozhodnout o dostavbě jaderné elektrárny, když je ve hře hnědnoucí a žloutnoucí zámořský golem. Možná je editorem preferované US řešení technicky fikanější (a přihodily by i obstarožní F-16 ze skladů), ale ruská strana by u nás zajistila víc pracovních míst i investic, o technologiích nemluvě...

291410

15.6.2013 1:01

RE: Vzhledem k tomu, že se to celé točí kolem

petesv 2.?.?.?

Reakce na 291410

Lidská naivita je nebetyčná a to platí pro každého i pro editora. Americká nabídka pro Temelín z principu nemůže být výhodná teď, ani co se provozních nákladů týče. Chtělo by to na rovinu se zeptat toho experta Marka Boženharda, co si z toho Westinghausu přivezl.

Kdo stojí za policejním zásahem pochopíme, až budeme moct správně odpovědět na otázku: "Komu to prospělo (mělo prospět)?".

A hlavně dnešní situace je nachlup stejná jako před I i II světovou válkou. Anglosasy vyžrali krám a ustupují z vrcholu. Němci v klidu vyrábějí, obchodují s Rusy a nebýt omezené Merkel u kormidla a vypatlaných prodejných politiků v EU, měli by zajištěný přístup k ruským surovinám. Anglosasy a jim vládnoucí nadlidi, ani jejich zájmy v této rovnici nikde. Takže co je třeba? Ano, intrik a repete III. Jediné, co zatím drží na uzdě nadlidi kolem Rotschildů je strach z ruských atomových zbraní, že by mohli přijít k uhoně i v hlubokých krytech. Proto ta protiraketová obrana kolem Ruska. Musíme doufat, že Rusko bude stačit vyrábět nové a lepší jaderné střely a nové ponorky, aby se Iciky pochcávali strachy, jinak nás čekají další jatka a další holokaust evropského obyvatelstva, který se bude politicky korektně vydávat za úplně jiný holokaust.

291462

15.6.2013 18:37

RE: Vzhledem k tomu, že se to celé točí kolem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291462

Proto ta protiraketová obrana kolem Ruska.

Obrana?... Leda tím, že "nejlepší obranou je útok", což však platí jen na omezeném teritoriu s nepřipraveným protivníkem a silou jíž nemůže odolat. Proti RF je to jen zbožným přáním už z doby před II. SV.

291507

14.6.2013 10:52

Dobrá analýza

Erik Sedláček 178.?.?.?

Petra Hájka.

291412

15.6.2013 4:06

RE: Dobrá analýza

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 291412

Ahoj. Jen bych Ti chtel pripomenout, ze to co se ted v ceskym krateru deje a vo cem se muzes docist i v zahranicnich zpravach na Ides je jen dalsi valka swini vo koryto! Vono takovejch pripadu i kdyz v jinym podani a vobsazeni a taky z Praglu moh uz tenkrat v primym prenosu televizni divak sledovat ze Staronovy synagogy kde slo tez vo velky prachy po kterejch tenkrat zatouzil Jelinek a jeho verni kdyz za to vod Sidona a dalsich zidu dostali do drzky sledovat celej narod a to byl jen zacatek ..........

291464

14.6.2013 13:45

myslím si podobně, že

fist.of.heaven 213.?.?.?

touha po spravedlnosti asi nebyla tím hlavním motivem. nejpravděpodobnějším důvodem je opravdu "zmrdožraní". je samozřejmě jasné, že určití lidé typu béma s janouškem prostě nemají soudnost a někdo je zřejmě praštil přes prsty. to je v pořádku, prospěje to státu a koneckonců použijí se proti nim reálné protizákonné prohřešky. kdyby větší váhy odstranily kmotříčky tak je ale problém s tím, jestli jim jde o prosperitu státu a udržení stáda v klidu nebo jestli chtějí stát drancovat stejně nebo víc, ale bez prostředníků. pokud je to akce zažidované bis, propojené se cia a mossadem a v zásadě už spíš židovská linie, včetně různých amerických velvyslanců apd. tak jsem zvědav jak to dopadne. je možné, že stejně jako se nejdříve privatizuje v malém, pak se nechá půlka zkrachovat a nakonec to skoupí nadnárodní firmy, tak jako to bylo po listopadu, jak to skončilo s naším tiskem nebo internetem a prakticky veškerým průmyslem, tak prostě rotchild už chce mít klid a jasné reporty přímo od jeho podržtažků jako je bakala nebo klaus apd. (že by se klaus trhnul?!)takže špína se vymetat asi bude, jde jen o to, jestli se pak nebudou utahovat šrouby ještě více. na druhou stranu ten český dalíkovský kapitalismus už je asi ve světě známý a zřejmě budí velké kontroverze (nebo závist), protože takhle krást si asi vážně nikdo jiný nedovolí. ale taková skanska nebo kapsch si určitě stěžovat nemohou, takže kdyby se jim za paty zavěsili cajti, tak by tohle byla pořád výhodná investice k odvedení pozornosti...

291423

14.6.2013 15:27

RE: myslím si podobně, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291423

Ten, kdo bude mít zakázku na dostavění Temelína - ten tu bude vládnout. Účel světí prostředky

- byproduktem je zadarmo identifikace IQ našich vládních činitelů.

291434

14.6.2013 13:45

Tohle si prectete...napsal to nick: tajemne jmeno na outsdermedia

thj 147.?.?.?

tajemé jméno autorovo - 13. 6. 2013

Vážení čtenáři Outsiderů asi před rokem jsem tu zveřejnil tento příspěvek:
http://www.outsidermedia.cz/Article.aspx?id=8086

Proč věřím v nevinu Davida Ratha, a to alespoň ve smyslu obvinění vůči jeho osobě vznesených:

Tento příspěvek obsahopval vzhledem k dnešním událostem tyto velice důležité odstavce



1) Aféry jako politický nástroj k prosazení moci Miroslava Kalouska
Každý čtenář si jistě vzpomene na ďábla Standu koloťuka a jeho byt. Na tento problém upozornil jeden čestný a poctivý lidovec Kalousek. Tehdy se také rozjela aféra s Grosstapem, čili operací Mlýn určenou ke sledování hospodářské kriminality. Toto vyšetřování hospodářské kriminality a zvláště pak privatizačních zločinů již sice sliboval Miloš Zeman, ale bylo to jen populistické heslo. Tento pán se obklopil lidmi jako Šlouf a spol., nicméně vedle destruktivního Klause to byl přece jenom Hospodář s velkým H.

Nyní úmyslně odmítnu tezi, jež říká že Gross chtěl poctivě bojovat s korupcí, a budu vycházet z předpokladu, že Gross je grázl. Operace Mlýn by byla sběrem informací o mnoha politicích v ČR a umožnila by zloděje z ODS, KDU i šloufovce v ČSSD pěkně chytnout pod krkem a vydírat! Protože, ten kdo na někoho něco ví, je ve výhodě. Ale byl tu jeden taxikář, co vozil opilce Havla po flámech, a ten už dlouho pracoval pro jednoho zloděje z ministerstva obrany. Získával informace a vydíral pro svého pána jiné politiky, takže tento byl navzdory svým zločinům zcela nepostižitelný. Grosse bylo nutno sestřelit, taková dominace nad ostatními zloději je nepřípustná, především když o tuto dominaci usilujete i Vy!

Tak se spojuje šloufovská klika s lidovci a ODS a vynutí si zastavení příslušných vyšetřovaní. Gross odchází z politické scény po "čestné dohodě" a vyplacení určitého odškodného. Kalousek triumfuje a záhy ničí i Cyrila Svobodu. I Taxikář posiluje svou pozici v systému, bude od teď neomezeně vládnout speciálním útvarům a v roce 2006 zásadně ovlivní předvolební scénu.

Víte už čím? Co Vám říká "Kubiceho zpráva"?

Kubice dále posiluje v době, kdy na Ministerstvu vnitra vládne Ivan z Olomouce.

2) Aféry pravicových politiků
Co Vám říkají aféry Drobil, Pompro, Bém a Janoušek? Jedná se o aféry ODS. ODS je vládní strana, nebo ne? Existuje lepší důkaz demokracie, když se provalí aféry členů vládní strany v novinách a TV? Ale proč se objevují jen aféry členů ODS a VV? Že by členové TOP09 byli bez afér nebo alespoň aférek? Skutečně TOP09 bojuje s korupcí, její členové jsou čestní a opravdu nekradou?

Proč by TOP09 ničila své politické partnery? Co když je všechno jinak, aféry a vydíraní slouží k zajištění její dominance na pravém spektru politické scény?

Dříve nejprve žrali samci z ODS a lidovečtí šakali dostávali jen drobty ze privatizační ho...Automaticky kráceno

291424

14.6.2013 13:46

pokracovani

thj 147.?.?.?

tajemé jméno autorovo - 13. 6. 2013

Vážení čtenáři Outsiderů asi před rokem jsem tu zveřejnil tento příspěvek:
http://www.outsidermedia.cz/Article.aspx?id=8086
pokracovani

Dříve nejprve žrali samci z ODS a lidovečtí šakali dostávali jen drobty ze privatizační hostiny. Nyní nejprve žerou topáci a teprve potom žerou ostatní! Tyto aféry tvoří také kryt, za nímž se odehrávají mnohem větší topácké tunely. Nejlepším důkazem je kauza Drobil, která byla jistě rozpoutána za účelem krytí Kalouskova ekotendru. Zároveň se vytváří fikce demokracie a svobodného tisku – hlídacího psa demokracie.

Základním cílem TOP09 je totální dominace na pravé straně politického spektra a podřízení ODS. Ve vztahu k ČSSD jde o zajištění dominace nad ČSSD a zároveň o podporu haško-šloufovské kliky v této straně.
……
…..
…..
Netvrdím že tato nalýza je přesná, ale vystihuje důežitý fakt, kdy UOOZ slouží specificky k prosazování moci TOP09. –respektive jejích skutečných tvůrců a vládců –ti stojí nad duem Kalousek a Schwrzenberg.a jsou fakticky neviditelní.

Zatímco ODS je stranou českých veksláků a zelinářů, z nichž nejschopnější byly použiti původně jako bílí koně STB a nakonec se etablovali v rámci domácích (českých) oligarchických struktur. Nová pravicová strana TOP09 vzniká velkou měrou jako oragnizace s vazbou na určité finční skupiny v zahraničí s cílem naplnit totální vysání české republiky (v ČSSD objektivně existovala skupina také s mezinárodní vazbou , ale skupina se zájmem o využití určitého potenciálu země, nikoliv o rychlé totálně destruktivní vyrabování Česka) . Samozřejmě členové TOP09 jsou take lidé s kriminální povahou velmi podobní ODS, ale TOP09 mnohem vice elitářská a centrálně řízená, zatímco ODS je soubor postupně se přetvářejících gangů českých mafiánů.
TOP09 vznikla nemalou měrou na pokyn zvnějšku ...mimo ČR
Nyní má být ODS zřejmě odkopnuta jako nepoužitélná a TOP09 se pokusí vytvořit vládu s “Haškovskou” klikou ČSSD, bude plánovat i využití znovuvzkříšených lidovců a bude manipulovat ve směru vytvoření podvratné skupiny v SPOZ. (Tímto směrem zřejmě směřuje I vyšetřování MUS – podřízení SPOZ . Celou akci dle mého inicioval někdo s cílem ovlivnit politickou situaci v ČR a nikoliv sami švýcaři, jež si češi až moc idealisují). Nesmíme zapomínat, že ve všech těchto stranách jsou lidé, které je možno vydírat a tak je řídit, tím správným směrem. TOP09 musí splnit zadání finančního kapitálu a zároveň pokračovat v restitucích šlechtického majetku.
Právě restituce jsou velmi důležité.
Právě Karel .Schwanzeberg, je člověk, jehož likvidace na pokyn, vlivných (opravdu vlivný mužů )je nejméně pravděpodobná(on má v tétu oblasti jistou vazbu, zatímco velká část ODSáckých zlodějů , jsou pro pány je parvenu), dalšími nepos...Automaticky kráceno

291425

14.6.2013 13:47

pokracovani

thj 147.?.?.?

tajemé jméno autorovo - 13. 6. 2013

Vážení čtenáři Outsiderů asi před rokem jsem tu zveřejnil tento příspěvek:
http://www.outsidermedia.cz/Article.aspx?id=8086


Právě Karel .Schwanzeberg, je člověk, jehož likvidace na pokyn, vlivných (opravdu vlivný mužů )je nejméně pravděpodobná(on má v tétu oblasti jistou vazbu, zatímco velká část ODSáckých zlodějů , jsou pro pány je parvenu), dalšími nepostižitelnými jsou ti privatizátoři (ekonomičtí odborníci), kteří už delší čas pracují v mezinárodních institucích a jejichž majetek je oficiálně mnohem nižší než majetek “bossů ODS”. Naopak kalousek muze byt pouzita jako ona povestna tresnicka na dortu a sezran stejne jako treba tlluchor
Případná široká koalice má sloužit nikoliv pouze k dovršení rozkradení, ale hlavně dlouhodobě znemožnit “levici” a tím umožnit přime nastolení DIKTATURY s PRAVDOLÁSKARSKOU FEUDALNĚ KATOLICKOU MASKOU.

291426

14.6.2013 14:59

Nic, než další šachová partie

rem 217.?.?.?

Omlouvám se šachu, té geniálně vymyšlené hře, ale pro ilustraci dění je ideální.
Hráči: gauneři s velkým krytím – bílé, gauneři s malým krytím, černé
Publikum – všichni „obyčejní“ ostatní
Rozhodčí – gauneři bez krytí
Hra: gauneři s velkým krytím (toho času bílé figury) likvidují gaunery s malým krytím (toho času černé figury). O všem rozhodují gauneři, kteří žádné krytí nepotřebují, neboť vlastní gaunery s velkým i malým krytím (jiné si nevybírají). Stejně tak vlastní díky jimi stvořenému systému i publikum. A obecenstvo pod supermediální masáží se už začíná těšit na novou „spravedlivější“ hru, které dají punc třeba další „volby“. A tak pořád dokola, až do konce věků…

291430

14.6.2013 17:01

Kam bude po tejto kauze smerovat Cesko??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Zda sa ze ide o politicku likvidaciu ODS na cele s Necasom, ale kto ma na tom zaujem? Myslim ze to ide z vplyvnych zahranicnych kruhov. K Schwarzenberg je len chladny kalkulator a pragmatik, uplne najkomickejsie sa v tejto kauze sprava CSSD , zlc z pana Zaoralka priam kypi... no uvidime kto tento boj nakoniec vyhra...

291436

14.6.2013 20:15

RE: Kam bude po tejto kauze smerovat Cesko??

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 291436

A Zaorálek provedl co, tedy krom toho, že coby puboš párkrát čichal toluen a coby adolescent pojedl psa?

291449

14.6.2013 17:11

diky presidente Zemane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

nehledal bych za touto blahodarnou akci nejakou konspiraci, myslim, ze za celou akci stoji hlava statu president Zeman ve snaze aspon malinko procistit spinave vody ceske politiky, bohuzel na seznamu zatcenych chybi cela rada jmen, uslintanej Ondra , Zaoralek a nebo prazsky seladon Bem , oni jsou to povetsinou vsichni slizci serpenti, jeden jak druhy

291438

14.6.2013 19:03

RE: diky presidente Zemane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 291438

A hlavně Kalousek

291444

14.6.2013 18:12

Taky si myslím, že to je puč ...

Nasredin 78.?.?.?

Vůbec nemám sympatie k ODS a Nečasovi, ale to, co se děje nemá nic co dočinění s demokratickým státem a jeho mechanismy. Je to ze zahraničí řízený puč, který v konečném důsledku zlikviduje samostanost a nezávislost naší země.
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/je-to-puc-domniva-se-odbornik-na-ustavni-pravo/

291442

15.6.2013 0:18

RE: Taky si myslím, že to je puč ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 291442

Má to všechny znaky puče, jen chybí zastřelení zatčených, takže pučisté nejsou dost důslední.

Nevím , jestli má Ištván vazbu na velvyslanectví USA, jistě ale za ním buď někdo vlivný stojí, nebo ho někdo pořádně přitlačil. Nebo obojí. Nezdá se mi ale, že má Američan zapotřebí takovou okliku, stačilo by jistě naznačit jen přání, a Péťa by poslušně sežral i vlastní hovno. Spíš bych typoval, že je za tím Rus. Otočka Nečase na návštěvě v Rusku je možná klíčová. Celá naše politická špička Rusko okázale ignorovala, pokud zrovna nehýřila protiruskou rétorikou. To, co se Péťa v Ruskou dověděl, změnilo jeho hodnocení Ruska. Význam a síla Ruska v očích Nečase narostla, jistě ne naopak. Buď mu bylo naznačeno, že se jej hodlá někdo zbavit, a hledal v Rusku ochranu a nového pána. Nebo to byli Rusové, kdo ho přitlačil. První možnost je absurdní, Nečas se s Rusy nikdy nekamarádil a ti zase nemají důvod se s ním mazat. Takže ho přitlačili. Ale Peťa se vrátil domů, otrnulo mu a znova začal zlobit. Rusové, kteří tu nemají přímé páky, splnili hrozbu a pěkně po mafiánsku vypustili kompromat. Uvědomme si, že Brusel ani Washington tohle nemá zapotřebí, Ti si můžou rovnou diktovat.

291458

15.6.2013 5:09

RE: Taky si myslím, že to je puč ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 291458

>Má to všechny znaky puče, jen chybí zastřelení zatčených,
>takže pučisté nejsou dost důslední.

>První možnost je absurdní,
Neni.
>Nečas se s Rusy nikdy nekamarádil a ti zase nemají
>důvod se s ním mazat. Takže ho přitlačili. Ale Peťa se
>vrátil domů, otrnulo mu a znova začal zlobit. Rusové, kteří
>tu nemají přímé páky, splnili hrozbu a pěkně po mafiánsku
>vypustili kompromat.
Pani Nagyova a spol. byla sledovana rok. Ta zena svym vystupovanim dost poutala pozornost. A jak to rekl pan Tlusty, byvaly ministr a ODSak v Parlamentnich listech: "Petr Nečas je první (premier), který z milenky zároveň udělal ředitelku Úřadu vlády, když spojil soukromí s prací." Takze spojovat zatceni s Ruskem, s Necasovou posledni navstevou Putina, je nepresvedcive.

291466

15.6.2013 9:02

RE: Taky si myslím, že to je puč ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 291466

Panebože, vy jste ale naivní. To, že někdo někoho sleduje, že státní orgány slouží politikům a jejich osobním zájmům, že se uplácí penězi i teplými místečky, je u nás naprosto běžná věc, děje se to neustále, běžně a celá léta, nebo spíš od doby, co existuje stát. Proto je Nečas a celá ODS v šoku, protože najednou je to jako špatně, i když to dělali všichni celé roky a běžně. Organizovaný zločin a politika jsou u nás jedno a totéž, od shora dolů a zprava doleva, dějí se mnohem horší věci než nějaká sledovačka. Pak ani není těžké na někoho něco vytáhnout v případě potřeby. Je to jen politika a boj o moc, to rozhoduje, kdy se co vytáhne. Snad si nemyslíte, že chudinka paní Nečasová někoho zajímala, že zajímaly policii její práva, nebo práva jejích nezletilých dcer, když se ji její manžílek gauner rozhodl hodit přes palubu. Bylo to zajímavé jen jako kompromitující materiál na Nečase, nic víc. Tajné služby sledují státní orgány a sebe navzájem, a pokud je rovnováha zájmů a sil, nic se navenek neděje. Ten mladík Ištván z Olomouce by neudělal vůbec nic, i kdyby věděl všechno, dokud by mu někdo v pozadí nepoklepal na rameno a neřekl, že do toho má jít. Otázka je, proč neklepali na ramínko rovnou Nečasovi, proč neřekli, že se přežil a že má zmizet. Kdyby nebyl Nečas poseroutka, mohlo by to být tak, že se utrhl z řetězu a nechtěl už poslouchat. Jenže tak to není. Takže zbývá jen možnost, že rozkazovali jiní, než ti, které Nečas poslouchal doposud, a o prosazení jejich moci a vlivu jde. Protože Nečas neví, koho má vlastně poslechnout, trčí tam jako kůl a kouká jako vyoraná myš.

291475

15.6.2013 11:35

RE: Taky si myslím, že to je puč ...

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 291475

Hlavně jde o to, že všechno to, z čeho je kdo obviňován trestné JE. Jenže ti pánové nahoře jsou už tak oprsklí a páchají tolik svinstev (a horších), že toto je pod jejich rozlišovací schopnosti.

291488

15.6.2013 15:22

RE: Taky si myslím, že to je puč ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 291475

>Panebože, vy jste ale naivní.
Takze ja jsem naivni jenom proto, ze jsem citoval nekdejsiho ministra (ODS), a pak vychazeje z jeho slov jsem mj. napsal:
>spojovat zatceni s Ruskem, s Necasovou posledni navstevou Putina, je nepresvedcive.
Slovo nepresvedcive neznamena, ze bych jednoznacne (podle vas "naivne" ) nesouhlasil s ruznymi jinymi nazory (treba v pomeru 49:51!!!; coz lze to moje vyjadreni i takto definovat), jen me prostince (treba pod medialnimi hlasnymi troubami o to jedno posrane procento, mnohdy lzivym usilim) nepresvedcuji. Co je na tom naivni?
Naopak se ptam, jestli vy rozumite vyznamu ceskych slov i slovosledu? Nekdy lituji, uprimne i popohnane, editora, ze se pri sve inteligenci musi snizovat k prodirani ruznymi nevyvinutymi vyznamovymi zaklady jinych.
A jeste neco: je naivnejsi citovat cloveka z vyssich kruhu, nez jsem ja sam dole v davu, anebo hlasat cosi, co se opira o domnenky mizive informovaneho cloveka, cili primitivne spekulovat? [zmaten]

291499

15.6.2013 11:23

RE: Taky si myslím, že to je puč ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291458

NE, není to akce Rusů ale protistrany.. USA nemohou Nečasovi odpustit, že jednal s Putinem, třeba i o JETE.. Takže rychle dostal přes prsty a asi bude nahrazen někým, kdo se k Rusku zase otočí zády (Kalou, Schw?? - to jsou ti praví koně Západu..) A bohužel, kompromitujícíh materiálů na Nečase je kopa, stačí jen ta Nagyuová.. Nedivil bych se, kdyby mu byla do lože podstrčena, pro jeho kontrolu..
Velice kvalitní rozbor zase má pan Bartoš, doporučuji..
http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/americka-noc-dlo...

291486

15.6.2013 23:17

RE: Taky si myslím, že to je puč ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291486

Tam je spíš s podivem, že na to jaké informace má, odkud pochází a co z nich vytěží, se ještě nestal obětí dopravní nehody, nebo náhlé zdravotní příhody. V souhrnu je to umně namíchaná směs nezpochybnitelných faktů a zpochybnitených spekulací, mající někam nasměrovat mysl čtenáře. Čili jinými slovy to je aktivita v něčím zájmu a je tedy jistě namístě si připomenout ono známé - cui bono? [zmaten]

291529

14.6.2013 19:22

pro nick Martin apod.

fohat 194.?.?.?

v polovině 70let jsem byl informován o budoucnosti českého kráteru a jeho DUCHOVNÍ ROLI v obnově ZEMĚ.Poslední rok jsem viděl satelitní pohled na Evropu,kde ČECHY VYZAŘOVALY určitou abnormální záři,která JINDE ve světě nebyla..Usuzuji tedy,že současné události mají vyšší cíl,než pragmatické licitování o HDP,či Temelínu....Listopad nastavil svobodu jednotlivcu tak,že se projevují dle naturelu bez totalitních zábran,takže SNADNĚJÍ lze oddělovat zrno od plev.Záplavy a současná krize v politice tomu dává potřebnou forsáž...Ostatně,nedovedu si představit,že tvářičky pana Tluchoře a pan Rittiga by měly DUSTOJNĚ reprezentovat duchovní obrodu ČESKOSLOVENSKA...

291446

15.6.2013 5:03

RE: pro nick Martin apod.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291446

Nemáte odkaz na ty záběry ze satelitu ? Moc rád bych se na ně koukl.

291465

15.6.2013 12:56

RE: pro nick Martin apod.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 291465

Nejsou to sice záběry ze satelitu, ale abnormální rudá záře tam je taky:

ODKAZ!

[oči v sloup]

291491

16.6.2013 10:18

RE: pro nick Martin apod.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291491

Vy jste fakt dobrej [oči v sloup]

Ale "fohat" ještě lepší [velký smích] ... Není nad pohádky [mrknutí jedním okem]

291562

14.6.2013 19:35

takže -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

ste naozaj zaujímavá zem, štát ? - máte vládu ? - nad kým vládnu, ako ste ich pustili k moci, ja žasnem nad tým ako to tu hore "obkecávate" - čudná zem, čudní ľudia....

291447

15.6.2013 8:34

Slováci se dvě stě let chlubí Jánošíkem,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291447

a on prej to byl ve skutečnosti maďarský žid...

291473

14.6.2013 19:36

Moc si od toho neslibuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

V této zemi se od převratu beztrestně stalo tolik obrovských tunelů, podvodů, korupcí a dalších lotrovin v řádu bilionů korun,že zbohatlíci a mafiáni budou držet při sobě i kdyby se v jiné situaci s velkou chutí sežrali. Dobře ví, že pokud se uvolní lavina, snadno je smete. A to oni nedopustí. Do menších či větších lumpáren bylo v této zemi po převratu zapojeno možná až dvacet procent národa (s rodinnými příslušníky), kteří státu a spoluobčanům pouštěli a dosud pouští neuvěřitelně žilou, kde to šlo. Jednalo se o daňové a celní úniky, privatizace státního majetku za hubičky, převádění majetku a finančních toků z jedné firmy do dalších,defraudaci evropských dotací, předražené státní zakázky,odpisy majetku,luxusní osobní spotřebu dávanou do nákladů firem, korumpování politiků a úředníků atd.Tyto lumpárny se dramaticky rozšířily po celé zemi jak horizontálně, tak i vertikálně. Vzpomínám na italský film ze 70. let, který se jmenoval Vyšetřování skončilo, zapomeňte. Tak to dopadne i v Česku,ale rád bych se mýlil.Jednou ty lumpárny ale stejně prasknou. Hraje se o čas.

291448

14.6.2013 21:21

Čím viac sa medzi sebou hryzu,

Osel 89.?.?.?

Čím viac sa medzi sebou hryzu, tym lepsie...

Nebolo by dobre, keby to bolo "zatykani v hornich patrech" lebo to by znamenalo, ze to ma niekto pod palcom.

Takto je to lepsie: nech si navzajom nedoveruju, a boja sa jeden druheho. Cim viac sa ich prestahuje k Rathovi, tym lepsie.

Ked ich k slusnemu chovaniu nedonutila vychova, mozno ich donuti strach...[pláč]

291451

14.6.2013 22:28

Za vsetkym hladaj Zsiida( alebo sionisticky puc v CR)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Celu akciu v CR zorganizovala zidovska skupina, a to nie je konspiracia, ale realita riadena priamo z Bruselu a Vatikanu. Zachvilu sa to stane v podobne v Polsku a Madarsku. Ciel je prijat Euro.
To ze si politici nehavaju sledovat druhych ludi je uplne bezne, aj ked chore, ale nie je zahadne, ze v CR sa predavaju odposuchy priamo od mobinych operatorov? Preco nebol zasah u nich?a x dalsich veci? Ja si osobne myslim, ze scenar je vo vsetkych stredoeuropskych statoch rovnaky. Len donutit staty k prijatiu eura, ktore je stale naviazane na Dolar a mat vo vladach americkych agentov ako je v SR Lipsic a v CR Kalousek s " katollickou" minulostou, aby zabezpecili nastup socdemackym gojimom, ktori cez svoje charitne politiky zadlzia staty do astronomickych cisel. A popritom maju v CR velmi silnu sionisticku loby na cele s vrchni statnou zastupk., Rychetskym na US, Kalouskom - sluhom, Sobotkom , BIS a NBU, Nar.banka a pod. Preco policia neurobilla raziu na Nar.Bez.urade? Vsak on udelil cez BIS previerky vsetkym zatknutym a podozrivym? No preto aby po tejto afere nastupili poslusni gojimovia v oranzovom, ktori budu zadlzovat CR do astronomickych cisel. Nezamysleli ste sa nad tym, preco tato akcia bola pod spolocnou taktovkou zidovskych medii v CR a zidovskych bezpecnostnych zloziek v CR? Ako je mozne, ze na tak vaznu akciu neudelili embargo a koli bezpecnosti statu necenzurovali informacie? No preto aby to kazdy vedel a mal strach z " policajnych zloziek" a to nie len v CR, ale vsade v europe.

291453

15.6.2013 9:08

RE: Za vsetkym hladaj Zsiida( alebo sionisticky puc v CR)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 291453

Ale houby. Ti nemusí osnovat žádné spiknutí, jim stačí jen doporučovat a přikazovat, pěkně oficiálně, se shora. To jako dělají puč sami proti sobě?

291479

15.6.2013 19:16

RE: Za vsetkym hladaj Zsiida( alebo sionisticky puc v CR)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291479

To jako dělají puč sami proti sobě?

Proč ne? Je málo historických příkladů? Je to přece osvědčené krytí něčeho mnohem horšího... říšský sněm, Katovice...bohužel v této zemi zachvácené ztrátou schopnosti sebeobrany vůči své destrukci, je jedině externí pomoc nadějí na ozdravění. Je-li ovšem vůbec kdo takový ještě k mání... [pláč]

291508

14.6.2013 22:59

Autor clanku ma asi pravdu - mafie

ikke 94.?.?.?

Na ihned.cz se dozvite, jak zla macecha Nagyova postupovala proti popelce Necasove. Kdo neveri at si precte clanek o "Umelem psu" na hospodarskych novinach: http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-60070600-detaily-z-vysetrovani-jak-nagyova-pouzivala-umeleho-psa-pri-sledovani-necasovy-manzelky

Jeden ctenar v diskuzi pod clankem na to zareagoval prispevkem "Román z vysoké politiky":
To nechápete. Policie to nechápe. Je předci nad slunce jasnější, že jde o milostný román ženy a muže z vysoké politiky, do kterého by veřejnost neměla strkat nos, protože to jinak bude mít tragický konec.
Jana se bláznivě zamilovala do Petra, našeho premiéra. Touží po jeho lásce a udělá cokoliv, aby jej získala pro sebe. Petr je ale ženat s Radkou. O pomoc požádá kamarády, nejdříve Ondru a pak Milana. Chce Petrovi dokázat, že Radka není ta pravá pro něj. Ondra a Milan pomohou a podaří se jim, spolu s Janou Petra přesvědčit, že Radka není ta pravá. Petrovi se pro pracovní vytížení nepodaří manželství zachránit. Slouží republice a bojuje proti korupci 24/7 Pro což nemá Radka pochopení, tolik jako Jana. Nakonec se Petr rozchází s Radkou. Janě už ve štěstí nic nestojí. Už to vypadá na happy end ... a teď přichází policie (Deus ex mašina), a osud zvrátí. Šílenství táhne krajem.
Měli bychom fandit našim milencům ...

Tak absurdne nas ceska media informuji a prispevek ctenare krasne podtrhuje celou absurditu. Ano, Jenicek se 7mi trpasliky, Popelka s vlkem, Snehurka s Marenkou, o Karkulce ani nemluve. Tak asi spise mafie nez pokurv... pohadky. Budte vitani v Ceske republice - zeme neomezenych pohadek [velký smích]

291455

15.6.2013 3:17

RE: Autor clanku ma asi pravdu - mafie

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 291455

Nezbejva me nez s Vami souhlasit ze v ceskym krateru veseni tech hajzliku kteri republice a jejim vobyvatelum svou cinnosti jen skodi se jeste konat nebude i kdyz bych rad prilozil ruce k dilu!

291463

15.6.2013 9:51

Drahí veriaci

felix10 78.?.?.?

Nečasovi a Kalouskovi - podľa ich vyjadrenia v snemovni vadilo hlavne,
1/ že sa z toho urobil mediálny "humbuk" - ak by tento "humbuk neuroboli - už by dnes všetci policajti riadili križovatky a štátny zástupca by bol obvinený z nejakej veci a uvoľnený z fumkcie !
2/ Že tých pracovníkov Vojenskej rozviedky potichu neuvoľnili z funkcie a potom si prišli po nich - to aby bol čas zničiť všetky kompromitujúce dokumenty.
Takto sa ale vytvorila situácia, kvôli ktorej nie je možné všetko "zamiesť pod koberec" - a ak sa aktéry tohto vyšetrovanie nedajú skorumpovať - dajú sa očakávať ešte ďalšie zaujímavé odhalenia.

291484

15.6.2013 13:26

Ide vsetko podla planu a toto je len taky test???

nicky 78.?.?.?

Wie sagte der Eurogruppenchef Jean-Claude Juncker? "Wir beschliessen etwas, stellen das dann in den Raum und warten einige Zeit ab, was passiert. Wenn es dann kein grosses Geschrei gibt und keine Aufstände, weil die meisten gar nicht begreifen, was da beschlossen wurde, dann machen wir weiter – Schritt für Schritt, bis es kein Zurück mehr gibt.“
Prekl.
Jean Claude Juncker povedal: My sa na niecom dohodneme, dame to do priestoru a chvilu cakame co sa udeje. Ked sa nenastane ziadny velky odpor, ziadne protesty, pretoze vacsina vobec nepochopi co sme vlastne dohodli( o co ide), potom ideme dalej a dalej krok za krokom az pokial uz nebude cesty spat.

http://alles-schallundrauch.blogspot.sk/2013/06/der-nachste-prasendenzfall-in-der-eu.html

291493

15.6.2013 14:03

velke ryby??

valda 212.?.?.?

Po dlouhe dobe bych s autorem souhlasil.Jsou to male ryby ,nepodstatne.S jedineho pozorovani:eskorta veze Tluchore v policejni Oktavce bez dalsiho doprovodu,Nagyova se pohybuje ve vyslichaci mistnosti a je nadosach.Tak snadna cesta je zlikvidovat kdyby slo o opravdu dulezite postavicky.Ze?[smích])

291496

15.6.2013 15:15

Národ Zlodějů má být pozavírán a rozpuštěn

Adam... 79.?.?.?

Je to dobře,že ty generály co celý život za peníze danových nevolníků donášeli do zahraničí zavřeli.Ostatní "jenom obchodovali s informacemi a pomáhali je vynášet.
Měli by jim sebrat pásek od kalhot a v uniformě včetně metálu je vodit k soudu tak aby si museli ty kalhoty sami přidržovat..

291498

15.6.2013 15:39

Odlehčete to!

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Znalí darwinovy teorie vývoje též vědí, že vládu lumpů vystřídá vláda dokonalejších lumpů.
Tedy z kuchařky paní Nagyové: Žrádlo pro psy, aneb jak na vařenou nudli utáhnout celou republiku.

291500

16.6.2013 13:04

každopádně to otřáslo s jejich pocitem beztrestnosti

r.m. 80.?.?.?

od nynějška má Nagyová k dispozici společnou sprchu s teplou vodou 1x týdně. To potěší každého zadrženého 100% ))))
No a kosmetička na xichtík a francouzskou manikýru tam asi zřejmě také nedochází.

291577

16.6.2013 13:05

zatýkání

gulagi 90.?.?.?

Jde o Temelín, USA ho chtějí a udělají proto cokoliv (Obama to řekl Nečasovi před rokem) tak jak například chtějí plynovod přez Sýrii,akorát v Evropě to nejde vojensky. Potřebují těch 400 miliard jako sůl , výsledek bude další zotročení, zadlužení malého státu na dalších 50 let. Všichni víme,že elektriky je nadbytek tak proč další bloky v Temelínu [zmaten] Nepotřenujeme je a stejně to USA postaví na 100%. Bradáčová je jejich kůň, kdo čte záznamy WIkileaks ví, že donáší citlivé informace na ambasádu USA .

291578

16.6.2013 17:42

RE: zatýkání

dub 89.?.?.?

Reakce na 291578

mnohem horší riziko u emerické technologie je, že nám tu postaví "zaminovanou" jadernou bombu, jejímž odpálením nás budou vydírat kdykoliv, kdy by se snad stal zázrak a místní loutky se nějak říši vzpírali...

291587

16.6.2013 20:16

RE: zatýkání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291587

Tou minou je každá JE, co jich ve světě je a odpálí ji kdejaká rachejtle s konvenční náloží... nebo i umně vyprodukovaný zemětřes. Pročpak se nahonem zvyšuje jejich odolnost proti němu, když v těchto končinách větší než předpokládaný, nehrozí?!

291601

16.6.2013 20:46

RE: zatýkání

dub 89.?.?.?

Reakce na 291601

jistě. ale některé "miny" jsou záměrné... (á la stuxnet apod.)

291604

21.6.2013 12:18

RE: zatýkání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 291604

tak tak...
http://www.jimstonefreelance.com/nuclear%20sabotag...

hlavne aby nam tam nedelala zabezpeceni nejaka "vyvolena" firma...

291897

16.6.2013 18:09

RE: zatýkáníto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291578

"Jde o Temelín, USA ho chtějí a udělají proto cokoliv (Obama to řekl Nečasovi před rokem"

a Putin to řekl Načasovi teďka

291588

16.6.2013 22:50

a pojedou zasedat do toho okupovanýho Jeruzaléma nebo ne?

r.m. 80.?.?.?

aby na tu cestu krom Švanzenegra měl kdo jet, chudák Bibi Mileikowizc musí bej celej nedočkavej. [velký smích]

291609

16.6.2013 23:26

Věštec Ivan / Píseň Lidlbikhorn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Pozdrav pro Lídlující Mařenky a pravicující Pepíky...[smích] od jejich kamaráda...


Vize Věštce Ivana o budoucnosti, té politické, jsou zcela jasné. Zda jsou pro naši zemi příznivé či nikoliv, to se můžete dozvědět v písničce Lidlbikhorn. Na melodii známé písně Louise Paynea, kterou v našich končinách měli ve svém repertoáru Greenhorns s Michalem Tučným, vám Věštec zobrazí své vizionářské teze o blízké i vzdálenější budoucnosti naší země.

Zdeněk Šrubař, před 2 měsíci - PĚKNÁ A PRAVDIVÁ PÍSEŇ - Píseň Lidlbikhorn -

291611

Příspěvků: 109

14.06. 00:50 omega13  proč kukly ?
14.06. 03:55 Ji®ik  RE: proč kukly ?
14.06. 10:11  RE: proč kukly ?
14.06. 10:18  RE: proč kukly ?
14.06. 18:09  RE: proč kukly ?
14.06. 10:27  RE: proč kukly ?
16.06. 09:58 Valda  RE: proč kukly ?
17.06. 10:48 Magda  RE: proč kukly ?
14.06. 01:02  Něco se děje
15.06. 00:41  RE: Něco se děje
15.06. 06:34 Satanist  RE: Něco se děje
15.06. 17:45  RE: Něco se děje
16.06. 00:23  RE: Něco se děje
14.06. 01:06 Miladan  Nevíte kdo dal zelenou?
14.06. 18:34 hyperboreus  RE: Nevíte kdo dal zelenou?
15.06. 18:03  RE: Nevíte kdo dal zelenou?
15.06. 19:50 Antiseptik  RE: Nevíte kdo dal zelenou?
15.06. 23:39  RE: Nevíte kdo dal zelenou?
16.06. 11:13  RE: Nevíte kdo dal zelenou?
14.06. 02:07 Andrew Siddur  Další nicaféra s nulovým smyslem a významem
14.06. 04:37 Limonádový Joe  VZPOMÍNÁTE?
14.06. 07:01 MoUdrostrak  Pan Editor to čte dobře a správně
14.06. 08:44 fohat  RE: Pan Editor to čte dobře a správně
14.06. 09:37 MoUdrostrak  RE: Pan Editor to čte dobře a správně
14.06. 07:06 Jacob  Jacob
14.06. 08:44 Eleonora  RE: Jacob
14.06. 11:50  RE: Jacob
14.06. 13:59 fist.of.heaven  RE: Jacob
14.06. 14:39 LaFox  RE: Jacob
14.06. 19:15 baba_Blažková  RE: Jacob
14.06. 21:14 LaFox  RE: Jacob
15.06. 11:31 baba_Blažková  RE: Jacob
14.06. 07:09 Jana Hanzlíková  Intuice
14.06. 08:44  RE: Intuice
14.06. 22:52 Jana Hanzlíková  RE: Intuice
14.06. 23:21 Andrew Siddur  RE: Intuice
14.06. 09:04 slak  RE: Intuice
15.06. 07:42 Jana Hanzlíková  RE: Intuice
15.06. 09:23  RE: Intuice
16.06. 07:26 p.  RE: Intuice
14.06. 08:52 fohat  zajímavá změna ve vysílání
14.06. 15:11 hugo23  RE: zajímavá změna ve vysílání
14.06. 08:54 Erik Sedláček  Zajímavé policejní metody
14.06. 09:15  RE: Zajímavé policejní metody
14.06. 09:55 Korutan  RE: Zajímavé policejní metody
15.06. 08:07 qwe  RE: Zajímavé policejní metody
16.06. 07:21 p.  RE: Zajímavé policejní metody
14.06. 13:34 Tom_A_Tom_  RE: Zajímavé policejní metody
15.06. 01:00 Mareš  RE: Zajímavé policejní metody
15.06. 08:27  Lituji ty přeplacené zatím suvereně řvoucí černé "supermany" v kuklách, vypěstované na počových simulátorech
15.06. 08:05 qwe  RE: Zajímavé policejní metody
15.06. 09:07 korutan  RE: Zajímavé policejní metody
14.06. 09:11  A nebo je to celé jen tajná domluva plukovníka Šlachty a nedostudovaného redaktora Šídla.
14.06. 09:25  Exekustán
14.06. 09:55  Kde se co potichu schvaluje?
14.06. 16:52  RE: Kde se co potichu schvaluje?
14.06. 10:13 Levap  Zahulíme, uvidíme :-)
14.06. 17:03  RE: Zahulíme, uvidíme :-)
14.06. 10:18  Naznaky svrzeni...?!
14.06. 10:25  Vzhledem k tomu, že se to celé točí kolem "rebelů", bránícím navýšení DPH
15.06. 01:01 petesv  RE: Vzhledem k tomu, že se to celé točí kolem
15.06. 18:37  RE: Vzhledem k tomu, že se to celé točí kolem
14.06. 10:52 Erik Sedláček  Dobrá analýza
15.06. 04:06 Satanist  RE: Dobrá analýza
14.06. 13:45 fist.of.heaven  myslím si podobně, že
14.06. 15:27  RE: myslím si podobně, že
14.06. 13:45 thj  Tohle si prectete...napsal to nick: tajemne jmeno na outsdermedia
14.06. 13:46 thj  pokracovani
14.06. 13:47 thj  pokracovani
14.06. 14:59 rem  Nic, než další šachová partie
14.06. 17:01  Kam bude po tejto kauze smerovat Cesko??
14.06. 20:15 baba_Blažková  RE: Kam bude po tejto kauze smerovat Cesko??
14.06. 17:11  diky presidente Zemane
14.06. 19:03  RE: diky presidente Zemane
14.06. 18:12 Nasredin  Taky si myslím, že to je puč ...
15.06. 00:18  RE: Taky si myslím, že to je puč ...
15.06. 05:09  RE: Taky si myslím, že to je puč ...
15.06. 09:02  RE: Taky si myslím, že to je puč ...
15.06. 11:35 baba_Blažková  RE: Taky si myslím, že to je puč ...
15.06. 15:22  RE: Taky si myslím, že to je puč ...
15.06. 11:23  RE: Taky si myslím, že to je puč ...
15.06. 23:17  RE: Taky si myslím, že to je puč ...
14.06. 19:22 fohat  pro nick Martin apod.
15.06. 05:03  RE: pro nick Martin apod.
15.06. 12:56 Andrew Siddur  RE: pro nick Martin apod.
16.06. 10:18  RE: pro nick Martin apod.
14.06. 19:35  takže -
15.06. 08:34  Slováci se dvě stě let chlubí Jánošíkem,
14.06. 19:36  Moc si od toho neslibuji
14.06. 21:21 Osel  Čím viac sa medzi sebou hryzu,
14.06. 22:28  Za vsetkym hladaj Zsiida( alebo sionisticky puc v CR)
15.06. 09:08  RE: Za vsetkym hladaj Zsiida( alebo sionisticky puc v CR)
15.06. 19:16  RE: Za vsetkym hladaj Zsiida( alebo sionisticky puc v CR)
14.06. 22:59 ikke  Autor clanku ma asi pravdu - mafie
15.06. 03:17 Satanist  RE: Autor clanku ma asi pravdu - mafie
15.06. 09:51 felix10  Drahí veriaci
15.06. 13:26 nicky  Ide vsetko podla planu a toto je len taky test???
15.06. 14:03 valda  velke ryby??
15.06. 15:15 Adam...  Národ Zlodějů má být pozavírán a rozpuštěn
15.06. 15:39 Kropáč  Odlehčete to!
16.06. 13:04 r.m.  každopádně to otřáslo s jejich pocitem beztrestnosti
16.06. 13:05 gulagi  zatýkání
16.06. 17:42 dub  RE: zatýkání
16.06. 20:16  RE: zatýkání
16.06. 20:46 dub  RE: zatýkání
21.06. 12:18  RE: zatýkání
16.06. 18:09  RE: zatýkáníto
16.06. 22:50 r.m.  a pojedou zasedat do toho okupovanýho Jeruzaléma nebo ne?
16.06. 23:26  Věštec Ivan / Píseň Lidlbikhorn

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 69 čtenářů částkou 8 682 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Zajímavý výzkum: v mozku ženy zůstává DNA každého muže, se kterým spala12.12.17 15:48 Neurčeno 2

Antikrist Bergoglio chce měnit Otčenáš12.12.17 00:46 Vatikán 6

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 7

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Drahoš se obává ovlivnění voleb z Ruska01.12.17 10:54 Česká republika 5

Dozorce z Osvětimi může jít do vězení, i když mu je 96 let, rozhodl soud29.11.17 17:34 Německo 5

Hrdinná sebevražda chorvatského generála Praljaka29.11.17 17:18 Evropská unie 0

Miss USA se historicky poprvé účastnila dívka s Downovým syndromem29.11.17 11:16 USA 5

Skupina Kabát vrací Českého slavíka29.11.17 00:09 Česká republika 13

Měnové kurzy

USD
21,87 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,98 Kč
Australský dolar
16,51 Kč
Švýcarský frank
22,03 Kč
100 japonských jenů
19,25 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
8,16 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,91 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 079,61 Kč
1 unce stříbra
342,65 Kč
Bitcoin
377 962,51 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 290