Diskuze k článku

Proč bílí extrémisté nechtějí přijímat multikulturní obohacení?

Příspěvků 67

13.6.2013 6:35

Svetové genocídy.

Definitíva 87.?.?.?

Zničenie kultúry starých Slovanov kresťanským mečom sa nepodarilo.
Zničenie kultúry Slovanov Bibliou bolo úspešné. Pravoslávne kresťanstvo je krížencom Rímskeho kresťanstva a pôvodného Slovanského Pravoslávia, Slovanskej Viery založenom na poznaní a vedomostiach predkov, je žijúcim historickým dôkazom.
Genocída Indiánov v Amerike je fakt, Indiáni museli preč, lebo bránili rodiacej sa demokracii.
Genocída Aborigénov je fakt, o nej sa mlčí, a ešte pred niekoľkými 10 ročiami boli známe poľovačky.
O poľovačkách v Afrike sa zachoval iba vtip, ako lord lovil no-pleasákov.

Genocída Slovanov organizovaná cudzou mocou od r.1917-1990. Socializmus nie je Slovanský produkt!

A teraz tu máme multi-kulty, cieľavedomé, zámerné a politickými špičkami podporované prisťahovalectvo do civilizácie bieleho človeka, bez súhlasu občanov, násilný akt, ktorý spôsobuje problémy, vid. USA, Francúzsko, Švédsko. Ak prisťahovalci spôsobujú problémy, tak na vine je vždy pôvodné domáce obyvateľstvo, ktoré sa odmieta prispôsobiť zvykom prisťahovalcov.
Tu niekto upiera práva pôvodného obyvateľstva na jeho kultúru a civilizáciu v prospech prisťahovalcov a kto má iný názor, ten je rasista. A tak sa stali Slováci a Češi rasisti.
Do Francúzska, Švédska, VB prúdi vlna prisťahovalcov. U nás je tolerované neprisťahovalectvo, lebo máme dostatok nepôvodného neprispôsobivého domáceho materiálu, ktorý sa rýchle množí a zakrátko sa demokratickou cestou chopí moci v štáte. Potom sa z nás stane hodnoty tvoriaca zotročená menšina.

Prisťahovalci vo Francúzsku aj náš domáci neprispôsobivý materiál majú rovnako zničujúci efekt na bieleho človeka. Biely človek má naprogramovaný zánik, rozpustenie v iných kultúrach. Tento jav nie je vidno na pôvodnom obyvateľstve napr. v Číne.
Biely človek sa vyznačuje pracovitosťou, mierumilovnosťou, tvorivosťou a používaním mysle a kresťanstvom, ktoré mu káže milovať blížneho svojho a kto do teba kameňom, ty do neho chlebom. Tieto vlastnosti bieleho človeka ho predurčujú k rozpusteniu v iných kultúrach, k jeho zničeniu. Tichá genocída, keď iná moc káže a biely človek nesmie.

Slovania, mečom nikdy neporazený, osídľovali a ich potomkovia osidľujú Euroáziu dodnes. Pozrite si haplotyp R1a,
http://www.eupedia.com/europe/origines_haplogroupes_europe.shtml)8
od Škandinávie cez Nemecko Rakúsko, Taliansko, Grécko, až po Japonské more. Švédsky kráľ Karol XI, 1697, mal pohrebnú reč v jazyku totožnom s poľštinou. Kam sa podeli Slovania?

291301

13.6.2013 8:28

RE: Svetové genocídy.

erich 145.?.?.?

Reakce na 291301

-"Genocída Indiánov v Amerike je fakt, Indiáni museli preč, lebo bránili rodiacej sa demokracii.
Genocída Aborigénov je fakt, o nej sa mlčí, a ešte pred niekoľkými 10 ročiami boli známe poľovačky.
O poľovačkách v Afrike sa zachoval iba vtip, ako lord lovil no-pleasákov."-
-"Biely človek sa vyznačuje ...., mierumilovnosťou,..... ktoré mu káže milovať blížneho svojho a kto do teba kameňom, ty do neho chlebom"-
S článkom súhlasím, ale v tejto reakcii si nejak protirečíte. Alebo tie zločiny z prvej citácie a mnohé dalšie na iných ako bielich spáchali Marťania?

291310

13.6.2013 8:32

RE: Svetové genocídy.

osa x 193.?.?.?

Reakce na 291301

No a já se spíše dávám na stranu těch autorů, kteří říkají, že bolševické panství, cikáni i socialistická čtvrtá euroříše je boží trest za odvrácení se od pravé křesťanské víry směrem k ateistickému nihilismu a mamonu. Zmanipulovaná hluchoslepá a hlavně strachy zesraná veřejnost jásá a současně se radikalizuje - což je přesně to, co mediokracie spolu s korporátním fašismem potřebují pro instalaci svých loutkových režimů. Atmosféra špiclování, udávání, sledování, odposlechů, věznění a reality show ze soudních síní, to jsou známé projevy protektorátní reality ( hnědé i rudé ) a ti, kdo volají po větším biči a kratším řetězu pro ty druhé, ho bezpochyby dostanou , ale je nutno upozornit, že se bude především týkat jich samých.

291311

17.6.2013 12:17

RE: Svetové genocídy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 291311

to je satira? vše, co tak vytýkáte : mamon, špiclování, udávání, sledování - to je přece křesťany pro křesťany vytvořeno, pravá křesťanská víra přinesla na svět tolik utrpení, tolik smrti, vraždění a loupení (naposledy restituce), tolik špiclování, tolik přetvářky, že ani ten z řetězu utržený islám jí zatím . nesahá ani po kotníky. A cikáni se nedostali ani do širšího výběru

291644

13.6.2013 9:23

RE: Svetové genocídy.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 291301

Až na část věty :a kto do teba kameňom,ty do něho chlebom. S vámi souhlasím. Svarog-slovanský Bůh, je totéž co indický Šrí Krišna, stejná nepochopitelná nejmocnější osoba, má pouze jiné jméno. Jeho zákony jsou jasné a jednoznačné. Každému svévolnému násilí je naší poviností se bránit. Pokřivená duchovní nauka křesťanů je výsledkem přepisování Bible (bible). Toto přepisování jasně dokládají Gnos-texty (ranně křesťanské spisy). Nag Hammádi codex II. Také si všimněte,že pro židy stále platí starozákonní: oko za oko, zub za zub

291316

13.6.2013 6:39

Tak v dnesnich dobach

Satanist 75.?.?.?

v cely Europe, v Americe, v Australii a uz i v nekterejch statech jizni Ameriky se z milionu lidi stali z niceho nic bili extremisti jen proto, ze je zajimala - zajima a i nadale bude zajimat pravda kdo a z jakyho duvodu je chce neustale multikulturne vobohacovat. Jo jo, tak to je a uz se asi toho honosnyho titulu ''bilej extremista'' na kterej bych moh bejt uz i hrdej protoze me nejvic zajima prave tenhle detail tak jako kazdyho komu to multikulturni vobohaceni neprineslo vubec zadnej uzitek hned tak brzo nezbavim..... [chechtot]

291302

13.6.2013 7:15

Neomarxismus a frankfurtská škola.

fohat 194.?.?.?

ta se plížívě šíří po bělostném světě svou americkou odnoží..Kladnou akcí...Každý narozený běloch musí mít zažraný pocit viny na všech válkách za posledních tisíc let.Každý současný Němec musí v dospělosti splácet dluh za holocaust...ještě sto let po válce se budou dodávat zadarmiko ponorky do Izraele.Jeden kanadský Němec objevil to,co mají dávno Romové v krvi...život v Přítomném okamžiku...tam se řeší vše,nepohoda hrdelním řevem,běloch myslí,že se vraždí navzájem,přitom je to např. láskyplná hádka o prasečí nožičky...v bělostných domech,dvorech je klid,mrtvo,ulice na vesnicích jsou jak po válce mrtvé..vše se emočně koná za záclonou,utlumuje,skvělý základ pro rakoviny všemožných druhu.Běloch toleruje u bílých bilionové loupeže,sám znovu blbě volí,žeby se chtěl také PŘIŽIVIT?Když drobný romský zloděj šlohne něco v sámošce,bílí hned zakládají politické strany proti zlodějským menšinám...proč ne proti bílým milionářským gangum?Neomarxismus dovrší rafinovaně konec existence bělochu..sami běloši si to tak nastavili..

291305

13.6.2013 8:01

RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 291305

Pane vy jste zcela mimo realitu. Duchcov nebyl nevinná hádka o prasečí nožičky, z toho mohl být klidne smrťák.
Podobne když si vypestujete brambory s celoročním úsilím, a prijde magor, který ji "v prítopmném okamžiku" vykope, tak bych se zeptal, zda jste méne závislý na jídle, než on.
Vy proste neumíte rozlišovat mezi mírou úsilí a mírou devastace. Megakrádeže bílých jako príklad do toho nemužete tahat, jinak by to znamenalo, že všichni bílí krademe, a když ne, tak "sponzorovaná menšina" krást muže, protože to delá pár bílých. Zapomínáte ale na to, že bílí zlodeji okrádají i bílé nezlodeje.
Pohnout s tím není vubec jednoduché, a všichni to vedí. Když jsou ta "sponzorovaná menšina" takoví frajeri, tak proč chodí krást nebo škodit bílým nezlodejum, proč si nepodají ty skutečné zlodeje? Protože jsou také zbabelí. Nezaslouží nic navíc.
Je také zcestné srovnávat loupežné útoky s následkama na zdraví s "drobnýma krádežemi v sámošce", vše je otázka míry a závažnosti, je to obvyklá lenost zabývat se mírou a rozlišováním.

291308

13.6.2013 10:21

RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 291308

Tak on má pravdu, v tom, že Cikáni žijí v přítomném okamžiku jako zvířata, starají se jen o uspokojení zvířecích pudů. Ovšem rozdíl je žít pro zvířecí instinkty a nebo pro vnímaní vyšších energií. To cikání neumí a nikdy umět nebudou.

291321

13.6.2013 10:48

RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 291308

denně realitně MUSÍM chodit kolem takové UBYTOVNY,nikdy jsem nebyl napaden,okraden,minoritní mě SAMI zdraví...čím to je,milý PPPP? Žeby žádný STÍN v mém bělostném srdci? [chechtot]

291325

13.6.2013 22:07

RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2.?.?.?

Reakce na 291325

Takový žvást si normálně nezaslouží komentář, jenom odplivnutí, nejlépe rovnou do tlamy. Někdo je tupý a nepochopí nic, dokud si to nevyzkouší osobně na své kůži. Někdo je zase masochista, ale neměl by s tím otravovat ostatní. Jeden známý taky chodil dlouho kolem slavného ostravského přednádraží, až jednoho dne o výplatě dostal teleskopickým obuškem přes hlavu. Od té doby špatně vidí, denně migrény, invalida. Děje se to denně, politicky korektní ovšem je ututlávat to. I když ukradnou jenom peněženku, nejlépe v cizině, třeba i bez peněz, tak jenom občanka, řidičák, techničák, profesák, kreditky, a průkazky na všechno možné. Katastrofa.
To co zažil manželský pár v Duchcově prožívali Srbové v Chorvatsku, Bosně, Kosovu, Rusové v Čečně a jindy, ale v mnohem horší podobě. Vsadím se, že i tento manželský pár jako většina českého národa fandil u politicky korektní obrazovky albánským a dalším "bojovníkům". Nepotrvá dlouho a Češi (postupně frantíci, anglání atd) budou v postavení Srbů. Že by boží mlýny? Nebo spíš se naplňují vize z Protokolů sionských? Tyto menšiny významně zvyšují nepořádek a fakticky destabilizují každé státní zřízení. Přidejte k tomu "humanistické" nefunkční právo, drogy, feminismus, propagaci homosexuality, vměšování státu do výchovy dětí, politkorektnost atd... Pořádně hnusný koktejl.

291365

14.6.2013 1:43

RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 291325

Vy podle toho zvastu kterej jste ze sebe vyblil budete asi taky pricmoudlej. [chechtot]

291374

13.6.2013 7:42

len pokračovanie

ppppp 95.?.?.?

Je treba dosiahnuť, aby zo zákona zmizol pojem rasizmus. Až potom môže zákon na základnej úrovni platiť pre všetkých a rovnakým metrom. Nestavať rôzne vyhlášky na roveň základných zákonov.

Je treba revidovat listinu ZĽPaS, rešpektovať jej článok 20, a nedovoliť ho negovať článkom 21, ktorý svojím obsahom zavádza do článku 20 rôzny meter, a tým aj pozitívnu diskrimináciu. Základné zákony nemôžu platiť, ako sa kedy komu hodí.

291307

13.6.2013 9:38

Opravdu pěkně napsáno

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Je to všechno o jednom - feminismus, homosexualita, antirasismus, antisemitismus, multikulturalismus, degradace klasické rodiny... všechno to slouží mocným k rozložení společnosti, aby se postavil bratr proti bratru, soused proti sousedu. A pořád se najdou lidé, kteří s ochotou a nadšením tyto zvrácenosti prosazují (někteří i zadarmo).

291317

13.6.2013 10:01

Chátra

libanofx ihop (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

Je vůbec možné,že si nedokážem v 21.století poradit se špinavou smradlavou chátrou??? Co to je za dobu,kdy se policajt s bouchačkou bojí plebsu??Kdyby pomohl kolemjdoucí s pistolí,tak ho zavřou [smích]
Žil jsem 20 let v brněnském Bronxu,takže si žádné iluze dělat ani nemohu!Já nejlépe vím,co si ta chamrať o nás myslí[smích]
Pokud si někdo myslí,že je to subjektivní pohled,tak se obrovsky plete!Kdo tohle zažil ( a zažívá)má jednoznačný postoj a nemusí být ani bílý!!
A všem pseudokecálkům,pacifistům a humanistům se my "odchovanci" chátry můžem jen smát a litovat jejich nevědomost!
Je to,jako by se snažil muž přesvědčit ženu,že porod není bolestivý[smích])Tak se totiž oni snaží přesvědčit nás,že tato menšina( u nás doma většina )tak špatná není!!

[bliji]

ps.kdo nevěří,ať vyzkouší!!

291320

13.6.2013 12:27

RE: Chátra

v 85.?.?.?

Reakce na 291320

JO plny souhlas ja bydlim v Havirove pojdte k nam na navstevu-neco tu uvidite,ale necekejte nic pozitivniho.
Sam nechapu jak se muzou tak mnozit-ty bachyne jsou snad tehotne 3 krat do roka nebo se lihnou z vajec

291327

13.6.2013 10:43

Příčina pozitivního rasismu

Anonym 89.?.?.?

Stále stejné úvahy, donekonečna. Nikde se nenachází jediná zmínka, proč se to děje, o skutečné příčině příčin. Že cikány používají jako represi proti majoritě, proto si je vydržují. A která menšina se cikánů nejvíc zastává, kdo je chrání.

291324

13.6.2013 13:24

RE: Příčina pozitivního rasismu

mkadlec 88.?.?.?

Reakce na 291324

duvod pro existenci rozsahleho represivniho aparatu - policie, soudictvi, vezenstvi - viz vysoka kriminalita minority
duvod pro existenci rozsahleho socialniho systemu - viz socialne vyloucene obyvatelstvo
politicky kapital ve smyslu zastupneho problemu - kdyz je kam odvest pozornost, a to i ve smyslu potirani "rasizmu", nemusi se resit skutecne problemy
a v neposledni rade ono slavne a zde mnohokrat citovane Rozdel a panuj

291330

13.6.2013 13:43

Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Antiseptik 67.?.?.?

nehneme se z místa. Jako není každý běloch světec, každý Američan vrah iráckých dětí, každý žid sionista a každý muslim terorista, není každý cikán lump. Ovšem dokud budeme vidět, když někdo někoho zmlátí, ne že ten člověk je hajzl ale ten člověk je cikán, (ano i cikán je člověk), podvědomě ženeme všechny slušné cikány do jejich náruče a vytváříme prostředí k rasovým nebo náboženským konfliktům. Bylo by mnohem prospěšnější když už konflikt tak mezi slušnými lidmi a hajzly. Mezi bílými extrémisty to zrovna neoplývá dobrou vůlí a spravedlností. Co má asi tak dělat slušný cikán, žid nebo muslim kterého společnost preventivně vylučuje než se přimknout ke svým ať už jsou jakýkoliv, alespoň na něj neřvou že je cikán, žid nebo muslim. A to vede k radikalismu a zneužívání i těch slušných k podpoře hajzlů, kterých je plno mezi námi, někteří sedí až na těch nejvyšších místech. Multi-kulti fungovat může, dnes dokonce ani jinou možnost nemáme, ale ne způsobem konfliktu a dělení. Soudit lidi podle činů a ne podle barvy kůže. Bohužel jakmile se jednou s dělení začne tak je cesta ven pěkně těžká. Na druhé straně si snad pamatujeme kam nás přivedla a dodnes přivádí čistota rasy, přehnaný nacionalismus a netolerance k jiným.

291333

13.6.2013 14:31

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

fohat 194.?.?.?

Reakce na 291333

tak mám pocit,že MY bělostní jsme se HNULI...ráno zatýkání na vládě...a nevypadá to na PŘEDVOLEBNÍ KEJKLE...asi se mafianský džbán utrhl... [cool]

291337

13.6.2013 14:34

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 291333

ano, nehneme se z místa, pane Antiseptiku. Pokud se nenaučíme, co je to ZLO. Zlo je devastace hodnot. Tak jednoduchá je definice.

Nyní se podívejme, jaké "hodnoty" vyznávají třeba cikáni. Ti považují za nejvyšší hodnotu život v radovánkách, bez starostí a povinností, bez nutnosti pracovat. Z jejich pohledu jsme my, gadžové, naprostí hlupáci. Protože se dobrovolně vzdáváme (jimi uznávaných) nejvyšších hodnot života, trmácíme se, staráme, nelžeme, dřeme v práci. Proto námi opovrhují. A protože jim čas od času vnucujeme naše vlastní hodnoty, tak nás i nenávidí. Vidí v nás stádo ovcí, které je třeba "stříhat", případně stádo dobytka, které oni (ti chytřejší) mají právo "dojit".

Cikánská víra v hodnoty JE VÍROU MILITANTNÍ. Cikáni žijí v souladu se svou vírou. Oni nás vždy "stříhali" a "dojili". A budou to dělat stále. Co na tom, že tím devastují naše, bělošské hodnoty? Životy, zdraví, majetek?

Velmi podobné je to s vírou muslimů. I ten nejmírumilovnější muslim věří, že jen Islám je to jediné pravé náboženství, jen Alláh jediný bůh, ... A jen lidé, kteří věří v tyto "nejvyšší hodnoty" jsou ti správní lidé, ti NAŠI. A co ti ostatní? No přece už prorok Mohamed učil, že ty ostatní je třeba dovést ke správné víře. A když nebudou chtít? No tak jsou to zavilí nevěřící psi a nemají právo na život.

Co mají muslimové společného s cikány? Samozřejmě MILITANTNÍ VÍRU. Co to je fašismus, komunismus, maoismus, ... To jsou opět MILITANTNÍ VÍRY, pane Antiseptiku. A teď to nejdůležitější. V zájmu prosazování čeho bylo napácháno nejvíce ZLA na této planetě? Zmarněno nejvíce lidských životů? Způsobeno nejvíce bolesti? Zničeno nejvíce materiálních hodnot? VŽDY JEN A VÝHRADNĚ PŘI PROSAZOVÁNÍ MILITANTNÍCH PŘESVĚDČENÍ.

Závěr? Je naprosto nezbytné, pane Antiseptiku, dělit lidi na MY a ONI. A to dle toho nejdůležitějšího. Dle VÍRY, kterou jeden každý člověk vyznává. A držet si ty s militantní vírou co nejdál od těla. Nevěříte-li, zkuste se nastěhovat do libovolné cikánské osady. [smích]

291338

13.6.2013 14:55

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 291338

No že zrovna Vy jste mně oblažil příspěvkem. Vaše teorie nejsou ničím než obhajování statusu quo. Proč? Protože si pletete důsledek s příčinou. A Vaše přesvědčení si nechte pro sebe, už jsem Vám jednou řekl že s Vámi diskutovat nebudu. Proč? Protože to není diskuse. Závěr? Jste úplně vedle jako jedle pane Vojto49, tak vedle, že být vedle o centimetr dál vypadnete z vesmíru do černé díry. [smích]

291340

13.6.2013 15:05

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

mkadlec 88.?.?.?

Reakce na 291338

to je hodne demagogie pohromade Vojto, i na vas.

1) Smesujete viru a zivotni styl. Vetsina cikanu nejsou-li ateisti, jsou rimsti katolici. i kdyz jejich nabozenstvi je spise kultem predku kombinovane s primitivnim spiritizmem.
2) nejsou militantni, jsou spis paraziticti, narozdil od muslimu, kteri v zasade militantni jsou. Koran uklada sirit viru ohnem a mecem.
3) mezi militantni viry jste takticky zapomel zahrnout krestanstvi a jeho biblickeho predchudce.

291342

13.6.2013 15:05

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291338

Vojto, náš (nasazený) pravicující cvičiteli, jsou hodnoty x HODNOTY.
Někdo je vidí v samohaně nad výpisem z účtu, někdo nad výpisem z katastrem nemovitostí či zemských desek, někdo nad rodo/kmenem, starými fotkami, nálepkami na cestovatelském kufru...
Kdysi jsem se opožděně dozvěděl, že v Česku leží můj blízký příbuzný, který kromě mne už nikoho neměl, v nemocnici. Když jsem do Česka a do nemocnice po pár dnech dorazil, vyprávěl mi pohnutě, jak vedle něho ležel na posteli zikán. A když za ním několikrát denně chodily procesí příbuzných, tak vždycky přinesly něco dobrého i mému příbuznému, povídali si s ním jako by patřil také do rodiny atd. atd.
Úplně díky tomu změnil názor na i pro něho dříve zlé zikány. Podobných "překvapivých" zážitků s (nejen českými) zikány mám vícero. Dokonce převažují nad těmi negativními.
Kdysi, jako malý kluk, jsem dostal od jednoho zikána nakládačku za to, že jsem mu řekl, že je zikán. Byl jsem tak malý, že jsem netušil, že to bude pokládat za urážku. Nedokážu si představit, že bych někoho někdy zbil za to, že by mi "nadával", že jsem Čech, Rakušák, Němec, Švýcar...

Zrovna dnes ráno vyšel článek v Týdnu: http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/rom-nabidl-pomo...

Proč jste se vůbec rozhodl Rudníku nabídnout svoji pomoc?

Není mi lhostejné, co tam prožívají ti lidé. Projížděl jsem tam a viděl jsem to. Nebylo mi to lhostejné. Věc je taková, že ať je to medializováno, nebo to koluje po sociálních sítích, stále jsme my Romové označováni za ty, kteří nedělají, "vy, cigáni, jděte do práce" a stát ždímeme. Tady s tím problém nemáme a dost z nás tu pracuje. Neříkám, že jsou všichni cigáni stejní, jsou mezi námi i ti, kteří využívají sociální dávky. Tak jsem chtěl prostě ukázat, že naše firma stáhne svoje lidi a dokážeme poskytnout zdarma tuto pomoc. Co od nás pak lidi chtějí? Demonstrují s hesly "Cikáni do práce", ale pak nám nedají práci ani zadarmo, natož za peníze.

Dokážu si i představit, že kdyby někdy někdo z bílých očividně ubližoval přede mnou zikánu, že bych se zikána zastal.
Takřka denně v Česku potkávám zikány, kteří se liší jen zjevem - jinak se dá s nimi příjemně pokecat o obecných věcech okolo nás.
Vždy jsou překvapeni, pokud se se mnou potkají poprvé, že "mám na ně čas" a beru je jako sobě rovné. Stejně tak i moji nejbližší se mnou sdílejí stejný pohled na zikány, protože na zikány hledí již víceméně mojí optikou.

Dlužím nadosmrti projev lidství zikánům - i za mého tehdy v nemocnici ležícího příbuzného...[smích]
A hluboce smekám jejich smyslu pro rodinu, příbuzné, předky a pomoc bližnímu v nemoci!

MoU

291343

14.6.2013 5:41

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 291343

>Dlužím nadosmrti projev lidství zikánům - i za mého tehdy v nemocnici ležícího příbuzného...

Tak to jste tedy fest ujel od podstaty problému. Sotva se nekdo najde, kdo tady rekne, že všichni jsou špatní. Vy se ale tímto výrokem však snažíte ríct, že všichni jsou skvelí. Nechápu, proč je všechny házíte do jednoho, tentokrát dobrého pytle.
Nejde nevidet, že asi i vetšina parazituje, že udelala málo pro to, aby se pripojila k ostatním, i když s nima nemusí souhlasit. Já také nesouhlasím se všema trendy ve společnosti, a furt to neznamená, že pujdu na dávky, nebo krást. Stejne tak si nejdu brát príklad z bílých podvodníku a činností, jež se vymykají určité etice. Dá se podobne ríct, že parazituje bílá vetšina? Pokud ano, zkoušel jste treba nekoho osvítit, jak z toho ven? Umíte lépe popsat, co parazitické je, a co není? Tak prípadne ven s tím. Zatím to máme, jak je, a každý pokus o "nápravu" spíše hrozí sesypáním.

291379

14.6.2013 9:21

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 291379

Můžete se na mne 1.000x zlobit, ale já mám svým způsobem zikány rád a vážím si jich - jejich lidství, bezprostřednosti a teď se budete asi i divit - férovosti!

Před časem jsem řešil v Česku čistě "bílé" dilema: dcera známých Pepíka a Mařen/ky, přišla do jiného stavu. A rozhodla se ZAPŘÍT otce svého dítěte, protože si s ním spočítala, že za pár let všichni tři pak "na dávkách nahoní" a ušetří pár desítek či stovek tisíc. Celá rodinka, včetně Pepíka a Mařen/ky jsou vysokoškoláci. A ptali se mne na názor!!!

Zikáni jsou prostě obrazem našeho života vezdejšího. Ale mají své určité meze. Pokud já se rozhodnu někomu ublížit, obrat v businessu nebo dealu, nastrojím to tak, že nebude mít úniku. Pořádně si to promyslím - pro a proti, zabezpečím si x-únikových variant. A pak vytáhnu to boje. A věřím tomu, že i v nejhorším případě mám konto za celý život 49:51 v můj prospěch - jinak bych si musel přestat věřit.

Zikán je ale bezprostřední - nikomu neubližuje, pokud má otevřenou "únikovou" variantu. Pokud někomu ubližuje, jde čelem - neintrikuje, nepřipravuje se měsíce či roky na zteč. Nepamatuji si, že by za Zlého Bolševíííka zikán přepadl seniora - vykrádal jim doma úspory atd.

V době, kdy bílí, zdraví, schopní, inteligentní a často vysokoškolsky vzdělaní prodejci šmejdu, advokáti, exekutoři, lékaři, pojišťováci a pharmaceuti kořistí na seniorech - kořistí na nich i zikáni. Protože jen "opisují" to, co pácháme my - hrdí běloši!

Přesto pokud zikán se vydá na zteč, má jeho "kořist" ještě čas mu neotevřít, neuvěřit atd. atd. Zikán nespřede síť natolik pevně, aby kořist neměla únikovou šanci.

Zikán si prostě jednoduchou logikou odůvodní, že lačo gádžové obírají jiné lačo gádže - tak proč by on nemohl?! Lačo gádžové parazitují na dávkách, i když mají VŠ a chodí hákovat - tak proč by on nežil na dávkách - ale proč by měl při tom i hákovat a něco předstírat?! Požádá si jen o víc dávek, nežli sossá pravicující gádžo!

Sorry, ale měřeno lidstvím a bezprostředností zatím u mne zikáni o pár bodů proti bílým MUDr. JUDr. PharmDr. a dalším stále vedou.

Znám zikány i ve Švýcarsku - ještě z doby, kdy tam byli východoevropští zikáni pojmem neznámým. Nikdy s nimi nebýval problém, protože žili sice po svém, ale viděli, že majorita dodržuje meze a zákony psané i nepsané - tak je dodržovali také. Stejně tak i za Zlého Bolševíííka v ČSSR. Teprve když do Švýcarska začali přicházet první zikáni z "osvobozeného" Divokého Východu, začali se postupně i švýcarští zikáni stydět za to, že patří k nim.

Podobné je to prý i ve Francii a Německu. Pokud my pravicujeme, toonnelujeme, druhé jumanitárně bombardujeme a krademe zdroje a půdu, majetky i orgány, nedivme se, že zikáni se nepřidají v naší stopě - NEPŘEHLÉDNUTELNĚ[pláč]

291398

14.6.2013 15:21

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 291398

Ano narážíte na podstatu problému, na příčinu nikoliv jako mnozí, co se snaží řešit důsledek. Ovšem řešení důsledků (ač očividně marné) je modus operandi naší civilizace. Dokud se opravdu nepřeneseme k příčinám budeme tak kde jsme, v pr...i. [smích]

291433

15.6.2013 9:04

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 291433

Jj, zikáni jen reagují na náš společný Schweinerei tak, že je to pro nás viditelné.
Pokud se doma nebudeme mýt - třeba někde na cestách či na treku, dříve ucítím odér rodinných příslušníků, nežli svůj vlastní.
Zikáni jsou pro mne lakmusovým papírkem svědčícím o společnosti, ve které musím žít.
Pokud je zikán v mé blízkosti pro mne "necítitelný" a bezproblémový, vím že i já se mám v danou chvíli pro vnějšího pozorovatele dobře - a morálně či materiálně "nesmrdím".
Přijedu-li do některé země či města, a vidím li tamní minority "v pohodě", nemám problém si tam pustit nějaké pobytové či investiční fantazie.

Čeští zinkající a pravicující Pepíci a/i lídlující Mařen/ky jsou postiženi latentním rassismem až do morku kostí. A přitom okolo nich rostou zastavárny, exekutorské úřady, zpoplatněné transfuzní stanice a ochrankami střežené villy 1% Vrchnosti (určené nám všem KNIHOU) a její Shabes/GOJ/im jak houby po dešti. A oni řeší na Zvědavci "zikány"...s sami přitom touží a míří pro dávky[pláč]

291476

15.6.2013 13:37

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

fohat 194.?.?.?

Reakce na 291476

žila,byla, jedna romistka,bělostná,která vlivem povolání se začala Romum podobat..a ta pravila...Romové mají byt čistý..a vukol chlívek z odpadku,nebot zažraná indická kastovní tradice vyžaduje NEDOTKNUTELNOST s odpadky..takže se poruznu poroučejí z oken..dále podotkla zajímavost,že každý Rom bude makat OKAMŽITĚ,jakmile bude mít PŘÍSLIB po rachotě mít PRACHY hotově na dřevo.Intelektuální avantgarda,vedena Petrem Uhlem,Janem Urbanem,či Václavem Havlem MĚLA přerušit korektní keci o soužití z bezpečných suburbií a vyzkoušet tuto záležitost v praxi...NETUŠÍM za svých skoro sedmdesát let mého skotačení v této dimenzi,žeby to nějaký bělostný podnikatýlek...chlapík statečný ,alespon JEDNOU OVĚŘIL v praxi.. [překvapení] [překvapení]

291494

16.6.2013 9:42

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 291494

To může mít oporu v realitě. ALE - Češi vkládají odmala dětem do hlavy - "uklízej (pokoj, garáž, zahradu...), máš to tu jak u zikánů". Nepamatuji si ale, že by někde rozptýleně mezi bílými hubami bydlel český zikán - a bylo poznat zvenčí, že tam bydlí právě zikán. Pokud je zikánů více dohromady (ghetto sociálně vyloučených), pak je zdáli jasné, KDO tam bydlí. Za zlého Bolševíííka si ale žádná ghetta v České části federace nepamatuji. Pamatuji si jen zikány, kteří byli lékaři, slavní hudebníci s villami na Barrandově (- kam jsem si směl chodil zacvičit na bicí do hyperluxusně zařízených soukromých zkušeben), poštovními zřízenci a převáželi bez jakéhokoliv deliktu miliony Kčs, nemocniční personál, zaměstnance různých jídelen a kantýn atd. atd. Pokud jsem narazil na zikána, vždy jeho rodiče pocházeli se shora uvedených povolání. Kopáče v české části federace VŽDY v 99% dělali zikáni ze Slovenska. Někteří ani slovensky neuměli - jen zikánsky a maďarsky.... Český zikán by kopat výkopy tehdy nešel - maximálně jim dělat předáka nebo mistra - a to ještě s nechutí, aby se s nimi nehádal.

Dnes, v "dýmů/krásy", po vyloučení zikánů z HR procesů, je situace naprosto jiná. Existují velká ghetta se sociálně vyloučenými, zikáni se musí živit dealerstvím drog, kradením vík od kanálů, prostitucí...

I zikáni se řídí heslem: Pravicujme, toonnelujme, druhé jumanitárně na potkání bombardujme - jen nenasály Poučky Prof. Big Toonnela a Hayek, Friedricha VON - a bez drmolení Pouček připadají bílým hubám jaksi mimo mainsteem...

291555

16.6.2013 10:58

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 291555

Já si pamatuji cikánské ghetto i za komunistů. Kousek od místa, kde jsem tehdy bydlel, bylo několik starších činžovních domů, kam se sestěhovali převážně cikáni. Bydlelo tam i pár dalších lidí, ale cikáni tvořili rozhodně víc než 50%. Po pár letech to tam vypadalo klasicky - páchnoucí močí, ošunťelé, poničené, řev, bylo nebezpečné tudy procházet.

291566

16.6.2013 20:19

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 291555

Ja take pamatuji cigaske geto, na Karvinsku. Bordel kolem jejich domku. Plno mladych ciganu na nemocenske a invalidnim duchodu. Ale take pamatuji na slavne fotbalove zapasy mezi bilyma a ciganama o becku piva. Nebo u nas pracovali dva cigani a dobre. Cigani si za svoje problemy muzou sami. Proste si neuvedomuji ze oni se musi prispusobit vetsine. A rasizmus ? Castecnym rasizmem prochazela cast emigrace take. A z velke vetsiny se stali obcane kteri statu prinaseji.

291602

16.6.2013 11:26

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 291494

Mně v tomto Cikáni nepřijdou až tak odlišní od Čechů. Znám případ stavební firmy, kde majitel zaměstnával převážně "sociálně slabší". Část z nich cikánů, část z nich Čechů. Výplatu dával vždy za ten den.

Fungovalo to tak, že všichni přišli do práce, odmakali si svoje, dostali peníze. No a část (Cikáni i Češi) z nich, pokud jim peníze zbyly, pak pravidelně šla do hospody a začala pít/hrát automaty. Když peníze došly včas, druhý den šli do práce. Když ne, byli tam hned od rána a pili dál. Majitel věděl, že pokud chce lidi do práce, musí ráno do hospody a prostě si je sám přivést (pokud nebyli tak opilí, že ho posílali do prdele, případně nebyli schopní komunikovat).

Pořád to ale fungovalo lépe, než kdyby jim dával výplaty týdenní, s tím souhlasím. Jen málokdo si může dovolit každý jeden den řešit, zda mu lidé přijdou do práce nebo se zrovna na tuhle směnu vykašlou. To jde jen u málo prací.

Možná je to extrém, ale prostě alkoholik/hazardní hráč mi v tomto přijde stejný, Cikán jako Čech.

291572

13.6.2013 16:32

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291338

Pravdou je, že takový militant - jako jste Vy - se hned tak nevidí. Jste vynikající rétorik - už dlouho jsem se tak nenasmála - a to dělení na MY a ONI!!!!

Spíš si myslím, že jste pane Vojto parádní provokativní kousek.

291350

13.6.2013 15:29

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 291333

Jenomže pri rešení reálné situace často dospejete do bodu, kde máte rozhodnout, zda "král je nahý". Pak se počítají ruzná vodítka. Samozrejme je vše o pravdepodobnosti. Ta funguje ale nejenom ve smyslu, ve kterém jste to popsal, je to hezké, nic proti, ale funguje i v opačném garde.

Treba si posadím nekde na návsi brambory a budu verit, že je nikdo nevykope. Príslušník jaké skupiny si to "všimne" nejdrív? Ne náhodou takové, co mají ty nejvyšší dávky na prežití? Proč ty dávky nejsou zastoupené stejne, když není nutné nahlížet na rasu? Rekneme si rovnou, že tu skupinu dotujeme hlavne proto, že o ní víme, že je taková, a chceme mít od ní ponekud klid. V okamžiku, kdy to zrušíte, tak budete označený za rasistu. Očekává se, že se tem ostatním prinejmenším nebudou plést pod nohy, protože se proste v prumeru nesnaží nabízet pracovní kvality, na které jsou ostatní zvyklí. Podobne nakládá elita se strední trídou, a které v podstate vyhovuje, že máme všichni co delat (samozrejme na svou škodu). Vadí, že hned píšu o skupine? Vždyť skupiny jsou prirozené, i strany podle nich hodnotíme. Znáte vubec neco v dnešním globálsvete, co na skupiny není? Když Romové nepatrí do skupiny, tak proč je jako skupinu nakonec všichni klasifikují? Proč se o nich všude mluví jako o Romech? Plemena psu, koček, slepic, králíku, ovcí, až hrušek nemají také ruzné vlastnosti? Čivava nebude bežne strážit objekt? Proč popíráte neco, co existuje objektivne?

Proste respektujte, že tu nálepku si ta menšina jako prumer objektivne vysloužila sama. Co si hrajete na jakého humanistu, když já prijdu nekam jako nový, tak kolikrát nezačínám jako gastarbaiter? To mám jako začít ..."víte co, já nejsem jako jiní"? Není slušnejší trpelive vyčkat na své hodnocení? Když ke mne prijde chlápek v montérkách, mám se ptát "nejste náhodou ministr"? Nebo na úrade hezké uklízečky, zda není starostkou? Mám se na ulici nejprve ptát každého, zda je slušný, nebo ne? To je zhruba to, co jste mi svým (pseudo)humanisticky podaným textem nabídl. Laskave nechte i na ostatní, aby se mohli projevit jako humanisté po svém. Rom pokud nesouhlasí s prumerem musí proste také vydržet, až na nej prijde rada. Rom se mne také nebude ptát zvlášť na muj názor, pokud on si na bílé už nejaký vytvoril. Já také nesouhlasím se všemi metodami svých vrstevníku a nemám prostor to vysvetlovat každému. Bez skupin a jejich dlouhodobých výsledku to proste ve všem nejde. To by bylo jako prevýchova kresťanu na islamisty a naopak.

291345

14.6.2013 5:45

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

Definitíva 87.?.?.?

Reakce na 291333

Cudzí multi kulti občan môže fungovať, ak sa cudzie multi kulti úplne prispôsobí a prijme pravidlá fungovania domáceho pôvodného obyvateľstva. Ak to tak nie je, tak domáca kultúra zanikne. Všetky civilizácie si chránia svoju kultúru, lebo tá im po tisícročia pomáhala prežiť!!! A teraz príde iná moc a káže rozvrat rodiny a multi kulti.

Ako sa správali židia pri VOSR, 1. a 2.sv.vojne? Finančne podporovali podvraťákov a ostatní nevzdelanci sa nemo prizerali a tešili sa, že nepatria medzi postihnutých na živote a majetku a boli použití na osídlenie Izraela. Žid je mýtus o nadčloveku, je to klam, masy židov sú rovnako nevzdelané ako masy kresťanov. Zrušte náboženstvo islam, kresťanstvo, židovstvo, aj politické strany ktoré náboženstvo a demokraciu používajú, a dajte všetkým jeden meter, rovnaká morálka, zákony platné pre všetkých, sloboda slova, prejavu = politická súťaž, žiadna diskriminácia.

Keď prídete na návštevu do cudzej rodiny, tak nezačnete zavádzať v tejto rodine nové zvyky, ale sa prispôsobíte hostiteľom. Zavádzať nové zvyky by bolo neslušné, /napr.aby brat a sestra mali sex, alebo homosexuálnu prax/ boli by ste na to upozornení, prípadne by sa vaša návšteva predčasne skončila vykázaním na ulicu. Rodinu si rozvracať nedáte. Premietnite si do do spoločenského multi kulti diania. [zmaten]

291380

14.6.2013 7:23

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 291333

Dobrý postřeh a dobrý příspěvek.

Vydělování se je to, co oslabuje snad nejvíc ze všeho a vede to k nekonečným bojům, ve kterých jsou jen poražení. Poukazování především na rozdíly tam, kde 99% toho máme společného.

Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní - to vše jen vytváří strach, agresivitu a předem vylučuje snahu o komunikaci.

Nejsou to jen cikáni vs bílí. Jsou to muži vs ženy, mladí vs staří, bohatí vs chudí, pravice vs levice, křesťané vs muslimové, židé vs nežidé, křsťané vs pohané, věřící vs ateisté, věda vs mystika, heterosexuálové vs homosexuálové, Češi vs Němci, Češi vs Rusové, Češi vs cizinci, Češi vs Moravané, Praha vs Brno...

Věčné, otravné, bezvýchodné války a boje, kdy jsou proti sobě stavěni často i členové jedné rodiny, sousedi... místo společného řešení problémů jako lidstvo, pak všichni jen mrháme svým gigantickým potenciálem na to, abychom si ze života dělali peklo.

Pokud někdo hledá věc, která měla v celé historii na svědomí nejvíc života, tak je toto právě toto vydělování. Na osobní úrovni to vede k pocitu osamělosti a neúplnosti. Na skupinové úrovni to vede k pocitu, že rozdíl mezi MY a ONI je důležitější než to, co máme společného.

Vydělování se je jedna ze základních vlastností lidského ega. Není racionální, je spíš emoční/podvědomá. Logika zde pak slouží jen ke zdůvodnění potřeby ega to vydělení obhájit a dát té z toho vzniklé nenávisti a strachu zdání logiky.

A může to být klidně tak dementní argument, jako třeba "zabili nám Ježíše Krista", používaný vůči židům nebo "mohou za všechno násilí na světě", vůči mužům, případně "nejsou to lidé, jsou to zvířata i s celou pseudovědou na tom postavenou", proti černochům.

291386

14.6.2013 22:12

Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291386

V Evropě POUZE židi a cikáni mají univerzální a zároveň urážlivé až nenávistné označení pro všechny ostatní mimo jejich skupinu (goj, gadžo). Jazyky evropských národů ani jiných světových kulturních národů takový výraz NEMAJÍ. Tento xenofobní výraz se dále běžně vyskytuje v hatmatilkách všelijakých stepních či pralesních primitivů.

291452

15.6.2013 0:31

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 291452

Člověk jen krapítek inteligentní sám přijde na to, že je to důsledek "diaspory" - tyto komunity neměly domov, všude byly považovány za cízí element a všude je nenáviděli, nebo pronásledovali. Proto si jako věčná menšina vytvořily obecné pojmenování pro příslušníky většinové společnosti. To ale nevysvětlíte zápecníkovi, který jakživ nevytáhl paty z rodné vesnice - pro něho jsou NAŠI v jeho vesnici a všichni ostatní v tom hnusném, nepřátelském, nepochopitelném světě jsou CIZINCI. Na úrovni národních států jsou to ČEŠI (nebo NĚMCI, FRANCOUZI) a všichni ostatní jsou CIZINCI. Pro židy a cikány ale žádní cizinci neexistují, protože oni sami jsou cizinci kdekoliv na světě.
A mimochodem, mýlíte se. Obecný jednotný název pro majoritní společnost mají i Číňané a jistě spousta dalších komunit, které mají mohutnou diasporu.

291459

15.6.2013 9:34

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

hyperboreus 109.?.?.?

Reakce na 291459

Pokud řeknete A,řekněte i B,tzn.PROČ byly skoro všude tyto komunity považovány za cizí element...

291483

15.6.2013 17:24

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 291483

...protože byli všude jiní, cizí a v menšině
...protože neměli svůj domov, kde by byli cizí ti ostatní
...protože většinová společnost se řídí primitivními pudy a bývá často xenofobní - to není vina těch menšin, ale vina zápecníků, kteří nenávidí např. Vietnamce stejně jako cikány, přestože chování těchto dvou komunit je naprosto odlišné. Od Vietnamců by ti čeští pepíci mohli učit pracovitosti a slušnosti...

Já se židů, ani cikánů nezastávám (lichva je stejný svinstvo jako kapsářství, apod.), ale je třeba si uvědomit, že pokud oni jsou šmejdi, tak my jsme taky šmejdi, i když jiným způsobem...
A kdyby český národ neměl svůj stát a žil jako menšina dejme tomu v Německu a na každé výloze by byl nápis "Češi, nekraďte" (to jsme přece zažili, ne?), asi byste těžko vysvětloval průměrnému Němci, že jste sice Čech, ale úplně jiný [smích] Byli bychom cizí stejně, jako jsou třeba Turci - akorát že Turka poznáte od pohledu, kdežto Čech musí nejdřív kváknout s tím Gottovým přízvukem [smích]

291502

16.6.2013 7:44

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

hyperboreus 109.?.?.?

Reakce na 291502

ještě jednou se s dovolením ptám,PROČ byly skoro všude tyto komunity považovány za cizí element...

Zatím jste mi neodpověděl.Jestli jsme nebo nejsme šmejdi není předmětem naší debaty.Mně stačí odpověď k věci..

Já se židů, ani cikánů nezastávám-naopak,vy se jich z nějakého důvodu manipulativně zastáváte..třemi body výše,které jste uvedl..víte,pokud chcete nějaký problém vyřešit nebo narovnat nespravedlnost-i,chtě nechtě MUSÍTE oběma stranám měřit stejným metrem,jinak to opravdu nemá smysl...

291547

16.6.2013 9:38

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 291547

IMHO protože byly a do značné míry jsou cizí element.

V historii není stěhování jednoltivých skupin, kmenů nebo národů nic neobvyklého.

1. Buď příchozí zabrali území násilím a původní obyvatelstvo téměř/úplně vyvraždili (Austrálie, USA).

2. Nebo si příchozí původní, většinové obyvatelstvo dočasně nebo trvale podrobili (třeba Indie a její kasty, Jižní Amerika, Mexiko, různé oblasti při stěhování germánů a předtím keltů, bílí v Jižní Africe).

3. Nebo ti noví i původní obyvatelé dál žili vedle sebe se zachováním své svébytnosti, více méně v míru, ale s tím, že občas to dělalo potíže (Němci v Čechách, kdy to například i po několika stech letech soužití vyvrcholilo násilným odsunem Němců).

4. Nebo se nová či původní skupina rozpustila v té jiné (germánské obyvatelstvo po příchodu slovanů na území Čech třeba). To je hodně časté, zanikly takhle celé skupiny a národy. Mimochodem svým způsobem to hrozilo i Čechům za Rakouska Uherska, že se rozpustí v Německém národě, kdy se proti tomu bojovalo národním obrozením.

V podstatě díky tomu, že jich bylo málo a tomu, že si židé a cikáni nemohli nová území dobýt a trvale obsadit, by se normálně rozpustili v původním obyvatelstvu a prakticky jako židé a cikáni zanikli.

Jenže zrovna u těchto dvou národů byla jejich odlišnost, nepřizpůsobivost nebo "kulturní síla" a tradice tak velká, že si udrželi svébytnost i dlouhodobě obklopeni jiným většinovým obyvatelstvem.

Svým způsobem vyčítat cikánům nebo židům to, že se nepřizpůsobili a působili jako cizí element znamená svým způsobem i vyčítat jim, že jako cikáni nebo židé nezanikli, nerozpustili se ve většině. Pro nás je to nepříjemné a otravné. Pro ně je to úspěch ve snaze o přežití jejich identity.

PS: podobně byla třeba pro Němce naše otravná naše snaha o to, abychom přežili jako Češi a nestali se prostě součástí Němců. Svým způsobem jsme byli stejně nepřizpůsobiví.

291553

16.6.2013 13:16

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

hyperboreus 109.?.?.?

Reakce na 291553

Ano,tohle už je lepší...když začneme skoro od začátku,tak jakýkoliv cizorodý prvek,který se chová nepřátelsky vůči hostiteli,je pohlcen nebo zničen..je mi líto,tohle funguje už na buněčné bázi,např.bílé krvinky...víc k tomu nemám co dodat,v historii takovýchto etnik a náboženských skupin bylo nepočítaně...z mojí strany vše..

291579

16.6.2013 15:35

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

Osel 89.?.?.?

Reakce na 291579

NEmusi sa chovat nepratelsky voci hostiteli; viz pronasledování krestanu v arabskych krajinach.

Staci, aby ta pronasledovana mensina byla jasne odlisitelna od vetsiny vyzorem ci zvyky, a aby na rozdil od vetsiny se ji darilo ekonomicky slusne, aby jim bylo co vzit anebo znicit a aby se naopak vetsine prestalo ekonomicky ci jinak darit.

Pak nepomuzou ani desitky let klidneho souziti, mensina se stane obetnim berankem, odpovednym za vsechno, a bude pronasledovana, a je uplne irelevantni, zda pusobi nejake problemy anebo ne. Kdyz se to navic zneuzije politicky anebo nabozensky, tak neni sily, ktera by zabranila pogromu.

291584

16.6.2013 11:19

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 291547

Jak si to tak čtu, ještě dodám:

oni jsou cizí element - mají jinou kulturu, pochází z jiných krajů, mají do značné míry jiné hodnoty - lepší nebo horší. Jsou to přistěhovalci - stejní, jako byli kdysi keltové, po nich germáni, po nich slované, jako byli kdysi Maďaři.

Jen na rozdíl od nich jich bylo moc málo a byli moc málo organizovaní na to, aby to tady vzali silou. Kdyby bylo cikánů víc a byli silnější, třeba by na nějakém území Evropy podrobili místní obyvatele a teď by tam měli svůj stát. Mají na výběr buď žít zde jako cizí element a nebo se rozpustit ve většině - tedy jako svébytná kultura zaniknout. Většina etnik se snaží si svou kulturu udržet.

To není o tom, zda jsou třeba cikáni z hlediska většinové společnosti i problémoví. To je už jiné téma (podle mně jsou). Ale prostě že jsou zde cizí element je fakt - buď jako cizí zůstanou nebo jako cikáni zmizí, zaniknou (a budou jen jako Češi).

Jinak zrovna Češi jsou poměrně xenofobní a rasistický národ. Je zde citelný rasismus dokonce i vůči zde žijícím Slovákům, natož pak vůči ukrajincům (byť jsou pracovití a vesměs bezproblémoví) nebo vietnamcům (kolik Čechů se k nim chovalo a místy stále chová bez důvodů nadřazeně, s pohrdáním?). Když Čech přijde na diskotéku, kde uvidí několik stolů s vietnamci/ukrajinci/cikány, nejspíš se otočí a odejde (nemusí to tak být všude, je to jen osobní zkušenost).

Je to IMHO dané i tím, že zde máme poměrně jednolité obyvatelstvo. Židy, na které Češi celý středověk pořádali občasné pogromy a utlačovali je, víceméně vyvraždili nacisti. Původní české cikány taky. Němců jsme se zbavili sami při odsunech. Mimochodem i ti Němci, jakkoli kulturní a pracovití, zde z hlediska Čechů působili nakonec víc potíží než přinášeli - proto jsme jim také sebrali majetky a vyhnali je přes hranici.

Takže je podle mne fér mluvit jak o tom, čím a v čem jsou různé minority problémové, tak i o tom, v čem je majorita nesnášenlivá a xenofobní. Xenofobní a pohrdavý přístup není v pořádku, i když je tam člověk doma (i jeho předci se tam téměř jistě přistěhovali). Ono to totiž není jen o národu. Máme to jako Češi i v rámci jednotlivých měst a krajů (naplavenina, cizák v nové škole, tradice s tím, že ukradl dívku z jiné vsi, nevraživost mezi vesnicemi, Praha vs Brno, Pragocentrismus...).

291570

16.6.2013 18:30

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

hyperboreus 109.?.?.?

Reakce na 291570

o té české xenofobii bych soudil možná po dlouholetém pobytu mezi mnoha národy světa,pak též si uvědomme,že každý národ si s sebou nese přes staletí nebo tisíciletí svůj náklad...je na něm,jak ho využije a na ostatních národech,jak se k danému etniku budou chovat..je ale jednoznačné,že my jako "český a slovenský národ"..češi,moravané,slezané a slováci,máme svůj osud spjatý s etnikem cikánským,ať se nám to líbí nebo ne a záleží jen na nás,co z toho vytvoříme..

291593

23.6.2013 17:13

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

c4mp3r 195.?.?.?

Reakce na 291547

Ja si dovolim odpovedat, preco su cigani povazovani za cudzi element.

Lebo:
http://www.vilim.cz/zakon-o-potulnych-cikanech/

Dolezita cast:

Senát Národního shromáždění R. Čs. r. 1927.
II. volební období.
4. zasedání.
Tisk 459.
Zpráva výboru ústavně-právního k vládnímu návrhu zákona (tisk 415) o potulných cikánech a podobných tulácích.

Důvodová zpráva.

Ve všech dílech světa setkáváme se s kočujícím národem cikánským, jehož kolébkou jest pravděpodobně Indie. Odtud rozšířili se nejprv do Evropy a Afriky a pak do celého světa. Celkem počítá se asi na 2 miliony cikánů, z nichž polovice jest v Evropě, nejvíce v Rumunsku asi 350.000, v Uhrách asi 150.000, v Turecku 60.000 a v Rusku asi 50.000. Na Československou republiku připadá asi 8000 cikánů rodem. Jejich počet ve všech státech se mění podle toho, jak který stát proti nim postupuje. Jejich stěhování ze státu do státu nezabránila ani nejpřísnější opatření. Ve střední Evropě vyskytují se od počátku patnáctého století. V Čechách jsou o nich první záznamy z roku 1416 a v Uhrách z r. 1417. Menší část cikánů živila a živí se tu i tam též prací, řemeslem, hlavně kotlářstvím, obchodem, nejvíce koňmi, hudbou i tancem, avšak většina z nich se práce štítí, toulají se světem, nemají žádného bydliště a živí se žebrotou, krádežemi a hádáním. Žijí primitivně, nemyjí se, chodí v hadrech, spí pod šírým nebem volně nebo pod chatrnými stany a jejich potrava jest velmi skrovná. Jest známo, že vyhrabávají na mrchovištích i pošlá zvířata, aby si je k snědku připravili. Výhody kultury a sociální vymoženosti jsou jim neznámy. Zákonů a úředních nařízení neznají ani jich nedbají a rovněž se nesnaží naučiti se čísti nebo psáti. Neasimilují se proto a zůstávají u všech národů tělesem cizím, nevítaným, obtížným a namnoze nebezpečným, jak cizímu majetku, tak zdraví a životu...

292027

16.6.2013 20:42

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 291459

Nenávistné urážky gadžo a goj nejsou synonyma s cizincem v kulturních jazycích - ani náhodou. Odkud jsi sem vysazen?

291603

17.6.2013 19:03

RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní

bigi25 78.?.?.?

Reakce na 291603

Nevím, jestli jsou to nenávistné urážky, ale řekl bych, že jsou plně srovnatelné s přezdívkami negr, rákosník, skopčák, buzerant a spoustou dalších, které majorita běžně používá ve vztahu k menšinám...
Jinak souhlasím, že židé i cikáni jsou problematické menšiny (každá z jiného důvodu), jen tvrdím, že my kolikrát nejsme o nic lepší - kdo jsi bez viny, hoď kamenem [smích] Myslím, že velmi pěkně to za mě shrnul MARTIn. To, že občas nepodpořím nějaký protižidovský názor, neznamená, že jsem nasazen, ale pouze to, že nejsem dogmatik [mrknutí jedním okem]

291662

14.6.2013 12:18

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

e 213.?.?.?

Reakce na 291333

...hlupost...hlavne o tom, ze my uz tersz nemame abi inu moznost....vzdy ju mame!
...a chodte do...tam...js nechcem a ani nepotrebujem a ani nemam zaujem aby v mojom dome okoli zili iny ako biely ludia...ja do ich priestoru sa nenssieram a ani sa nemnozim tak aby som musel sa hrabat mimo svojej krajiny....
...dokazete to pochopit?...rozumiete tomu, ze ich rozmnozovanie je take, ze nie len ze nas brzdi ale nas az zabije v nasich domovoch...krajinach?
...nech su doma u seba a js nemam problem im poslat nadprodukciu z nasich koncin ale nech mi tu nelezu...tie debilne veci o tom kolko nad ma tu byt a tak z demografiou su prdy...ci nas tu bude berim Ceskoslovensko ako celok 15 milionou alebo 10...ci 7milionou je nas problem a mozno aj kvalitnejsie by sa zilo....bolo nas tu menej a mali sme armadu ..tovarne...skoly...nemocnice sa stavali...a aj zmrdou, spekulantou zatvarali a teraz je tu beznadej a spina...rozvrat na kazdom kroku...no a samozrejme kopu debilit aby som nemohol ani povedat,ze ja som tu doma, ale kazdy pristahivany to pravo to vykrikovat ma..jebat aj take pravo medzinarodne....ale kurva JA SOM TU DOMA...v mojej rodine len za posledne generacie umierali chlapi na kazdej vojne o toto uzemie a starali a obhospodarovali ho 100 rokov...a vzdy este aj babina hovorila minimalne 2 chalanou treba jedneho na rod a druheho pre stat aby chranil rod...teraz co staci aby si oni podpisali nieco v bruseli a my prichadzame ako narody o vsetko...prehravame boje perom nie mecom strasna doba...
[bliji] [bliji]

291416

15.6.2013 8:12

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

MARTin - anonym 94.?.?.?

Reakce na 291416

Buďte fér.

Bílý člověk se množil tak usilovně, že osídlil země jako jsou: USA, Kanada, velká část jižní Ameriky, Austrálie, Kuba, Jižní Afrika...

Jen v USA bylo v roce 1790 něco přes 3 mil bílých obyvatel a v roce 2010 to už bylo 223 miliónů.

Takže tvrdit, že ať oni zůstanou kde jsou a my (bílí) zůstaneme kde jsme je vtipné potom, co bílí často brutálním násilím, otrokářstvím a genocidou obsadili co šlo. Bílí lidé se při své expanzi roztáhli do celého světa, vysávali Indii, ničili Čínu drogama, donutili Japonsko otevřít se jim, zacházeli s černochy jako s otroky, programově vyhlazovali domorodé obyvatelstvo pro zlato, pro půdu, pro větší zisk.

Teď, když jim dochází pára, zbohatli, dávají přednost osobním požitkům a pohodovému stylu před starostí o velké rodiny, tak jim není hloupé argumentovat tím, že oni jsou přeci na svém a nikam nelezou, tak chtějí jen to samé. [smích]

Přitom souhlasím s tím, že by se nám žilo pohodlněji, kdyby tu bylo méně obyvatel, žilo by se nám pohodlněji, kdyby tu byli samí lidé naší kultury a rasy... Jenže to ještě neznamená, že je v pořádku pokrytecky si to odůvodňovat lhaním si do kapsy.

Populace světově roste. A prostě jen proto, že my bílí lidé máme momentálně svou populační explozi a osídlování světa za sebou, tak to neznamená, že si populační explozí neprojdou i ostatní a že se k nám nebudou tlačit tak, jako jsme se natlačili na jejich území my. Upřímně proti tomu, co my bílí (když už to tedy budeme dělit na bílí a zbytek světa) prováděli třeba obyvatelstvu obou Amerik se k nám cikáni, Turci, Vietnamci a podobně chovají neobyčejně pěkně. Přeci jen je vidět, že bílý člověk si stále udržel moc a je považován za nebezpečného (viz jeho vlastní arogance, s jakou se dívá na ostatní rasy).

Může se nám to nelíbit. Můžeme proti tomu dokonce i bojovat. Ale je trapné tvářit se, že nám dělají něco, co my jsme jim neudělali. A dělali bychom to klidně dál, je to prostě jen o tom, že si chceme raději užívat pohodlí, než se dál množit. Není to žádný doklad toho, že jsme lepší.

291471

15.6.2013 9:05

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

erich 145.?.?.?

Reakce na 291471

Presne vystihnuté, ako by ste mi čítal myšlienky.Môžem len podporiť každé jedno slovo

291477

16.6.2013 15:57

RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni

mtk 88.?.?.?

Reakce na 291471

Také podepisuji.

291585

13.6.2013 18:29

lenže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

zvedavec sa stal stokou hlúpostí, primitivizmu a rasizmu- nuž čo, a aký to bol dobrý web

291354

14.6.2013 1:36

RE: lenže

steve 70.?.?.?

Reakce na 291354

.. on je to porad dobry web, - akorat Vy jste se nam "posunul" ... [mrknutí jedním okem]

291373

14.6.2013 2:08

RE: lenže

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 291354

Ale ne tak to neni! Pan editor je vzdelany clovek a psanou pravdou upozornuje na fakta ktera delaj z vebzinu Zvedavec cim dnes vopravdu je a zvedavci kterym votevrel voci jsou za to vdecni. A ze ho cte kdejakej primitiv s velkym hovnem v kebuli misto malyho inteligentniho mozku kterej to jeste nechape a proto si s nim kdokoliv a kdykoliv bude moci vytrit prdel vopravdu nemuze.

291376

14.6.2013 9:05

multi-kulti

krasoprd 84.?.?.?

Já jsem hloupý a proto si myslím, že tohle multi-kulti někdo dlouhodobě plánuje a následně zavádí. Někomu se bude v budoucnu velice hodit když se budou barvy mezi sebou mlátit. Proto bych ve své hlouposti doporučoval aby naši více opálení spoluobčané začali kulturně obohacovat třeba stát Izrael. (Stát jsem vybral náhodně podle dnes slavícího Rolanda.)

291394

14.6.2013 9:33

Řeště v první řadě sami sebe

hell 188.?.?.?

Proč tu jsou 25 let loutkové vlády, které mají v popisu práce situaci nechat vyhrotit tak, aby se všichni rvali hlava nehlava? Kdo je volí? Snad ne jenom cikáni? Dobře napsal někde jeden cikán. Nepřizpůsobivé si vychoval sám stát a stát jsou všichni. Vzpomínal jak jeho rodiče a příbuzní za komunismu pracovali a málokdo s nimi měl problém. Dnes Cikána za 1. nikdo dělat nevezme, za 2. nikdo ho dělat nenutí, tak ani jejich děti nemají příklad toho, že normální je pracovat. To je ale systém, který si všichni vycinkali a hrozně přáli. Za to si namlaťte palicí po hlavě nejdřív sobe a pak až se vám v ní rozsvítí, tak ztlučte ty největší pijavice - Bakaly a jejich zlodějsou bandu ve vládě, kterým se problémy s cikány náramně hodí, aby měli klid na rozkrádání veřejných zdrojů. Líbí se mi Maďaři, ti aspoň vědí, že za bordelem s cikánama mají prsty američtí židi a že se je jen snaží využívat jako louty pro své hry rozděl a panuj. Češi jsou inteligencí pod evropským průměrem, a jako ovce sežerou každý špek, který na ně kdo uchystá.

291401

14.6.2013 11:30

RE: Řeště v první řadě sami sebe

krasoprd 84.?.?.?

Reakce na 291401

No a tohle jsem právě nechtěl napsat na plnou hubu abych nebyl označen za ... Však všichni vědí za koho. [oči v sloup]

291414

15.6.2013 12:01

Za všechno můžou cikáni! (A pošťáci.)

baba_Blažková 89.?.?.?

Vzpamatujte se. Cikáni jsou nuceně usazení teprve pár generací. Mnozí z nich mají ještě generační otisk ohledně kočování v krytých vozech. Tohle je běh na opravdu dlouhou trať. Jejich hněv vůči nám - bílým - má stejně "racionální" základ jako náš hněv vůči nim. Je třeba s nimi pracovat a to formou práce terénní, nikoli vytvářením etnobyznysu. Za dobrou věc považuji upřednostňvání romských dětí při přijímání do školek. Za špatnou věc považuji to, že školek je tak málo, že je třeba někoho upřednostňovat. Jako první je třeba pracovat právě s dětmi, vytvářet jim vzory, motivovat je. Dospělí jsou už bohužel zaseklí ve špatných vzorcích chování a projevů. Vztáhnu to na nezaměstnanost - dokud bude nezaměstnanost (ta faktická) na 15ti procentech, je blbost, co blbost, je vrchol pokrytectví tepat cikány za to, že jsou nezaměstnaní.

A to vám říkám jako člověk, který bydlí v Ostravě - Vítkovicích. Jako člověk, který bydlel jeden čas coby člen jediné bílé partaje v domě plném cikánů a měl třikrát během roku vyloupený byt.

Je nutno si uvědomit, že cikáni žijí v jisté formě hierarchie, mají svou elitu, na niž byli zvyklí spoléhat ve zlých časech. V jejich kočovných skupinách, když nastal hlad, bylo právě na jejich vůdcích obstarat jídlo pro celou skupinu, byli za ni zodpovědní. Teď mají nové šéfy - nás (v přeneseném slova smyslu). Oni dělají, co umí, aby přežili. My ne. Nám se tvrdí, že trh, že trestání úspěšných, že každý má stejnou startovní čáru - lži, lži, lži. A my je žereme i s navijákem. Dobře nám tak. Ostatní jsou jen důsledky.

291489

15.6.2013 12:07

RE: Za všechno můžou cikáni! (A pošťáci.)

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 291489

Ještě připojím malou doušku. Jsem nevýslovně happy, že v mém stávajícím zaměstnání mi dávají výplatu na ruku. Je to už třetí zaměstnání z těch X, kterými jsem za posledních dvacet let prošla, kde mi toto tolerují. Měla jsem jednou řeč se svým šéfem, kdy mi vysvětloval svou daňovou politiku a s vážnou tváří tvrdil něco o tom, že nemíní dotovat Lakatoše. Pokud nedejbože někdy nastane situace, kdy budu tímto zaměstnavatelem tlačena ke zřízení si účtu v bance, budu nucena mu vysvětlit, koho nemíním dotovat já.

291490

15.6.2013 13:25

Odpověď na otázku v nadpisu

Nikdo 81.?.?.?

Pravda je toková, že někteří lidé si ještě zachovali zbytky zdravého, tedy přirozeného rozumu.
multikulturní obohacení = ničení původní kultury
historie = věc tóry
Jinými slovy bílá rasa je systematicky ničena tisíce let a v posledních sto letech se toto ničení dostalo do fáze, kdy už není téměř co ničit. Nechali jsme si zkazit myšlení(ať už to byl přirozený jazyk či víra předků(nikoli křesťanství)), znečistit genom a co je nejhorší neznáme ani své skutečné dějiny, takže jsme odsouzeni k věčnému opakování stejných chyb.

291492

17.6.2013 11:10

Tato hra se hraje už velice dlouho

Ahura Mazda 82.?.?.?

1. poslední dochované písemnosti jsou cca z 12 století, nic před tím se nedochovalo, vše od add. jsou přepisy. Takže devastace Slovanů a slovanstva trvá už několik století. A celé to začlo dávno před letopočtem 0.

2. pokud se podívám na tuto dobu, dnes, tak cikáni jsou zástupný problém, který ovšem začíná eskalovat, prakticky za cca 10-15 let každý pracující v ČR bude živit jednoho cikána, v roce 2050, ale spíš dříve bude v naší republice více cikánů než majority.

3. nejsem žádný propagátor konspiračních teorií, ale celé to ve mě vyvolává dojem, že od sametu je vše zaměřeno na to, aby se naše území anektovalo nenásilnou formou. Prostě nás chtějí nechat povymírat (viz. zvýšení výskytu rakoviny tlustého střeva plošně po ČR (asi jídlo co se dováží)). Totální nesoběstačnost ve výrobě potravin, zcela určitě záměr, cca 80% se dováží.

4. už jsem to psal do několika diskusí: To co nedokázal Hitler silou, to dokázala naše pátá kolona zradou na vlastním lidu. Bohužel v tomto státě není síla, která by je dokázala odsoudit za vlastizradu a to úplně všechny co kdy byli u moci od roku 1989.

A teď klidně kamenujte

291635

17.6.2013 12:11

RE: Tato hra se hraje už velice dlouho

slak 77.?.?.?

Reakce na 291635

Souhlasím a dokonce tvrdím že vědomě se využívá ve školství idiotů a agresivních psychopatů k plácání si budoucího debilního bezohledného nenažraného davu. Stvůry, které se pohybovali-jí a hází perly sviním v Chrudimi ani neměli knižní předlohu. [překvapení]

291643

17.6.2013 16:25

Hodnotový systém, morálka spoločnosti.

Definitíva 87.?.?.?

Aj na absraktné veci je dobré mať meter. Nie cigáni, nie islam, nie biely a čierny. Spoločnosť a jej vývojové stupene sú závislé od vytvorených hodnôt, teda sme tvorcovia hodnôt, materiál, tovar, služby, veda, výskum, škola, pôvodná tvorba-kultúra a nie nasilu vnútený Hollywood vyvolávajci nevoľnosť. Alebo sme sociálni paraziti, netvoríme hodnoty, len zotročujeme národy, držíme ich nakrátko, aby nezbohatli a celú vytvorenú nadhonotu použijeme na tvorbu korporácií: potraviny, farmácia, energie, elektronika, informatika, na ovládnutie sveta. Svetová moc je vrodená vada dokázateľne zdedená už od starých Sumérskych bohov.

Paraziti nie sú: Asociáli, cigáni, lebo sú spoločnosťou usmernení na tento spôsob života. Štátni zamestnaci možno pracujú pre soc.parazitov, ale nevedomky, pri nedostatku práce na výber nemajú, sú nevzdelaní a nútení systémom k tejto práci. Bankoví úradníci sú tiež len neuvedomalé automaty, ktoré pracujú pre soc.parazitov.

Skutoční paraziti sú vedome konajúci druhým ujmu za účelom vlastného zisku: kriminálnici, FED, MMF, Sv.banka, diktátorská EÚ, politické špičky, parlament a vláda, ktorí vedome poškodzujú spoločnosť a sebe páchajú profit, ktorí vedome znemožňujú alebo likvidujú inteligenciu, osobnosti a zotročujú slabomyselnejších a nevzdelaných.

Odstráňme slovo pozitívna aj negatívna diskriminácia, začnime merať spoločenský prospech vytvorenou hodnotou pre spoločnosť a dajme moc do rúk tvorcov hodnôt vid. kultúra Sumérov, grécka demokracia... Nezamestnanosť je efektom konzumnej spoločnosti zameranej na zisk. Ak by sa vytvorené hodnoty a energia ľudí usmernili na tvorbu spoločensky prospešných vecí, napr. osídľovanie iných planét, tak by naraz bolo roboty vyše hlavy.

Čolvek bez tvorenia a bez práce duševne rýchle degraduje na úroveň ľudského zvieraťa, ktorého zmyslom života je žrať, sexovať, ohlupovať mozog drogami a zabávať sa. Prírodou zrodené zviera týmto vymoženostiam neholduje!!! Hovoríme si sapiens!

291655

20.6.2013 1:19

Rasista ...

Rejpal 209.?.?.?

Angličan v JihoAfrické republice se rozhodne, že by si rád zašel do kina. Příjde k okénku, ptá se na lístky a paní za okýnkem se začne děsně smát a říká: "Nejste odsud, že?" "Ne. Jak to víte?" "U nás totiž bílí chodí do kina zdarma." "Aha..." Tak jde dál a ptá se uvaděčky, kam se má posadit. Ta se zeptá stejně: "Nejste odsud, že?" Angličan: "Ne, jak to víte?" "U nás jdou bíli rovnou na balkón a černí sedí dole." "Aha..." Tak si sedne a uprostřed filmu se mu chce hrozně na malou...Výjde ven a ptá se uklízečky: "Prosim Vás, kde se tu můžu vymočit?" Paní se na něho podívá a říká: "Vy nejste odsud, že ne?" Angličan: "Ne, jak to víte?" "U nás bílí močí přímo na ty černé, aby nezmeškali ani kousek filmu." "Aha..." Tak Angličan chce zachovat tradici, postaví se na balkóně a uprostřed filmu začne chcát z balkónu. Najednou se dole postaví černocha křičí: "Do prdele! Ty nejsi odsud, že? Angličan: "Ne! A jak to víte?" "...Tak, chčiju aspoň CIK-CAK a ne pořád na mě!" [velký smích]

291781

Příspěvků: 67

13.06. 06:35 Definitíva  Svetové genocídy.
13.06. 08:28 erich  RE: Svetové genocídy.
13.06. 08:32 osa x  RE: Svetové genocídy.
17.06. 12:17  RE: Svetové genocídy.
13.06. 09:23  RE: Svetové genocídy.
13.06. 06:39 Satanist  Tak v dnesnich dobach
13.06. 07:15 fohat  Neomarxismus a frankfurtská škola.
13.06. 08:01 ppppp  RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.
13.06. 10:21  RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.
13.06. 10:48 fohat  RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.
13.06. 22:07  RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.
14.06. 01:43 Satanist  RE: Neomarxismus a frankfurtská škola.
13.06. 07:42 ppppp  len pokračovanie
13.06. 09:38 WAZARI  Opravdu pěkně napsáno
13.06. 10:01 libanofx  Chátra
13.06. 12:27 v  RE: Chátra
13.06. 10:43 Anonym  Příčina pozitivního rasismu
13.06. 13:24 mkadlec  RE: Příčina pozitivního rasismu
13.06. 13:43 Antiseptik  Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 14:31 fohat  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 14:34 Vojta49  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 14:55 Antiseptik  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 15:05 mkadlec  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 15:05  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
14.06. 05:41 ppppp  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
14.06. 09:21 MoUdrostrak  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
14.06. 15:21 Antiseptik  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
15.06. 09:04 MoUdrostrak  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
15.06. 13:37 fohat  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
16.06. 09:42 MoUdrostrak  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
16.06. 10:58 MARTin - anonym  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
16.06. 20:19  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
16.06. 11:26 MARTin - anonym  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 16:32  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 15:29 ppppp  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
14.06. 05:45 Definitíva  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
14.06. 07:23 MARTin - anonym  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
14.06. 22:12  Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
15.06. 00:31 bigi25  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
15.06. 09:34 hyperboreus  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
15.06. 17:24 bigi25  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
16.06. 07:44 hyperboreus  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
16.06. 09:38 MARTin - anonym  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
16.06. 13:16 hyperboreus  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
16.06. 15:35 Osel  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
16.06. 11:19 MARTin - anonym  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
16.06. 18:30 hyperboreus  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
23.06. 17:13 c4mp3r  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
16.06. 20:42  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
17.06. 19:03 bigi25  RE: Umělé vytváření dojmu, že ONI jsou úplně jiní než my, nebezpeční, nepochopitelní
14.06. 12:18 e  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
15.06. 08:12 MARTin - anonym  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
15.06. 09:05 erich  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
16.06. 15:57 mtk  RE: Dokud budeme dělit lidi na my a oni
13.06. 18:29  lenže
14.06. 01:36 steve  RE: lenže
14.06. 02:08 Satanist  RE: lenže
14.06. 09:05 krasoprd  multi-kulti
14.06. 09:33 hell  Řeště v první řadě sami sebe
14.06. 11:30 krasoprd  RE: Řeště v první řadě sami sebe
15.06. 12:01 baba_Blažková  Za všechno můžou cikáni! (A pošťáci.)
15.06. 12:07 baba_Blažková  RE: Za všechno můžou cikáni! (A pošťáci.)
15.06. 13:25 Nikdo  Odpověď na otázku v nadpisu
17.06. 11:10 Ahura Mazda  Tato hra se hraje už velice dlouho
17.06. 12:11 slak  RE: Tato hra se hraje už velice dlouho
17.06. 16:25 Definitíva  Hodnotový systém, morálka spoločnosti.
20.06. 01:19 Rejpal  Rasista ...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 30 čtenářů částkou 4 677 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 0

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Trump chce, aby americká petrolejářská firma "převzala" syrskou ropu30.10.19 02:51 USA 6

Měnové kurzy

USD
23,11 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,72 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,17 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 627,39 Kč
1 unce stříbra
388,68 Kč
Bitcoin
201 717,18 Kč

Poslední aktualizace: 11.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 764