Diskuze k článku

Konspirace není žádná teorie – Insider Světové banky

Příspěvků 61

9.6.2013 1:16

no,je to čarodějnice!Co s ní..upálit

Adam... 79.?.?.?

Ještě zapomněla dodat jednu specialitu..totiž ta hra je zcela elektronická a to do jednoho směru v souladu se zákonem o zachování energie..tedy vždy směrem k vytvoření dluhu a následně odevzdání všeho včetně,žen,dětí o zlatu a půdě ani nemluvě.Pokud tomu tak není tak proč se tedy nerozprostírá bohatství do všech směrů?Pokud existuje otevřený trh mělo by to být vidět a to není vše směřuje jen jedním směrem.
Arbeit macht frei

290983

9.6.2013 9:24

Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.

ttl 89.?.?.?

Reakce na 290983

To co se třeba dnes v česku prezentuje jako "stát", je již jen parta ožralých nafetovaných bílých koňů, kterým vládnou ze zákulisí flanďáci, cirkusáci, veksláci, pinklové a estébáci. Je to celé zas jen obvyklé absurdní židovské divadlo. A až diváci opět vyskočí ze židlí, a začnou mlátit herce, budou již autor hry, režisér i ředitel diovadla i s pokladnou dávno v prachu. A až pak vyjdou diváci k šatnám, zjistí, že jim chybí i kabáty...

290997

9.6.2013 12:14

RE: Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.

slak 77.?.?.?

Reakce na 290997

Ovšem tito na tom participují ale hlavní kořistník je banksterský systém, který zmíněnými darmožravými pimprdláčky zamete samozřejmě také.

291005

10.6.2013 0:04

RE: Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.

Joachim 85.?.?.?

Reakce na 291005

mam velmi velmi zle tusenie, ze tato pani, bez skoro akejkolvek mimiky, s naucenymi odpovedami, nie je nic ine, len pokracovanie stale tej istej hry. Niekto sa nas snazi presvedcit, ze TO SA DEJE a pritom pripravit pravidla pre TO CO SA BUDE DIAT.

291020

10.6.2013 10:03

RE: Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.

slak 77.?.?.?

Reakce na 291020

Tak loutkovodiči na to mají bezesporu odborníky, ale odhadovat jak to asi podsunou je pro genie.

291052

9.6.2013 2:57

Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Je pouze otázkou, co se stane a hlavně, co se bude dít potom.
USA i EU je vnitřně silně politicky poškozena,lidé mají vysokou nedůvěru ke všem institucím.
Zásadní problém jakékoliv změny stávajících pořádků,je velmi reálná možnost, že "nové" uspořádání společnosti bude ještě horší!To je prostě dilema - staré uspořádání společnosti je už politicky neúnosné a nikdo přesně neví, jak má vypadat nové
a můžeme zase "sklouznout" do nějaké formy totality!!!
Rok 1989 u nás je jasným příkladem. Ještě nemáme totalitu, ale neskutečný politický "bordel" ve státě, kde si každý začíná pomalu dělat co chce,nezvladatelná korupce jako rakovina rozežírá státní instituce a je pouze otázka času,kdy se budeme divit,jak jsme podvedeni!
Nemám rád negativní soudy, ale asi si budeme muset zase pěkně nabít držky, abychom začali něco dělat a změnili poměry k lepšímu, aby nebyla planeta pouze pro "svi@ně", o kterých se píše v článku, ale pro všechny lidi bez rozdílu barvy pleti,náboženství a politického přesvědčení!
Půjde to hodně ztuha, ale jiné cesty není, pokud chceme jako lidstvo na této planetě přežít!
Nehlásám žádný socialismus, pouze spravedlivější uspořádání společnosti. Práce už nebude nikdy dostatek,spíše jí ještě bude ubývat a jako řešení vidím "občanský" všeobecný plat,bez prokazování sociální potřebnosti, o kterém se vedou rozsáhlé debaty v Německu a Rakousku a u nás je ticho po pěšině! My se tady raději budeme mordovat, budeme "prohánět" cikány a další "nepřátele", ale vymyslet a zvolit si průchozí řešení,je moc velká "námaha" na mozek, který nám už dobře "vymyli" televizí a jinými prostředky " chleba a her"!!!
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

290986

9.6.2013 7:12

RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

P.K. 185.?.?.?

Reakce na 290986

Hezká myšlenka. Jenže, co budou dělat lidé, když budou mít peníze, ale nebudou muset vstávat ráno do práce? Hm, dovolím si naznačit, že v zemi, kde je oficiálně asi třičtvrtě milionu alkoholiků, nějací narkomani.., je velká pravděpodobost, že se tyto počty rapidně zvýší, jelikož pro většinu lidí je alkohol nedílnou součástí kultury[smích]. Situace se dost podstatně zhorší, což může mít další důsledky, jako třeba bezpečnost, apod. Ale pokud by následovalo postupné zavádění prohibice, nejlépe nějakou formou genetických úprav novorozenců[smích], tak proč ne.
Snad se mýlím a většina začne více sportovat[smích].

290991

9.6.2013 8:20

RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Reakce na 290991

Někdo začne sportovat a někdo zase chlastat. Při nadbytku peněz se společnost vyselektuje úplně stejně, jako při jejich absenci.

290995

9.6.2013 10:52

RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 290991

Nuž nikto sa nepýta, prečo je toľko narkomanov a ožranov?

Odpoveď je jednoduchá ožran zväčša snaží mierniť stres a utopiť svoje problémy, narkoman zas rieši svoje "vyhorenie". Samozrejme sú to pseudo-riešenia a pomalým a dosť drahým spôsobom spáchania samovraždy.

Prečo je toľko stresu a vyhorených ľudí?

Je to zámer skutočne mocných, lebo akonáhle ľudia sa zbavia toho zbytočného umelo generovaného stresu (všetko je vymyslené tak aby bolo generované obrovské množstvo stresu), čo spôsobuje aj to vyhorenie mocný prídu o svoju moc.

291000

9.6.2013 12:02

RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

Reaper 178.?.?.?

Reakce na 291000

Toto je imho jeden z najväčších problémov súčasnej spoločnosti,systému.Donekonečna riešiť následky namiesto príčin.Je to vidno všade,v zdravotníctve(farmaceutiká),polícii,súdnictve,politike...Som rád že existujú ľudia s podobným spôsobom uvažovania,morálnymi zásadami,zodpovednosťou k vlastným rozhodnutiam a činom.Koľko podobne zmýšľajúcich ľudí sa v tejto "realite" pohybuje? Mali by sa spájať a kolaborovať.

291004

9.6.2013 10:53

RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 290986

Bloude ! [velký smích]

Myslíš si , že ve vesmíru neexistuje spravedlnost ! Myslíš si , že ONI jsou u "vesel" náhodou ?

Planeta by nebyla pouze pro některé "svi@ně" kdyby ti zbývající nebyli ještě větší "svi@ně". Takový je skrytý řád světa .

Nehlásej spravedlnější uspořádání společnosti , protože spravedlnosti je již učiněno zadost .

Jsi provokatér [chechtot]

291001

9.6.2013 13:55

RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291001

Myslíš si, že bují kopřivy jen proto, že ubohé salátky pod nimi jsou ještě větší kopřivy?? Anebo logika vládne...Jenže která.

291009

9.6.2013 20:40

RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291009

Není to o zelině ... Je to o tom , že každý má to co si zaslouží .

Z buddhismu :

"Přítomné důsledky karmy

Kvůli smyslové žádostivosti, na jejím základě a jí vedeni, zcela
ovládáni žádostivostí smyslů bojují králové s králi, vojevůdci
s vojevůdci, kněží s kněžími, občané s občany; matka se hádá se
synem, syn s matkou, otec se synem, syn s otcem, bratr se hádá
s bratrem, bratr se sestrou, sestra s bratrem, přítel s přítelem.
Takto v hádce, rozkolu a boji napadají jeden druhého pěstmi,
holemi či zbraněmi. a tím podléhají smrti nebo smrtelné bolesti.
A dále, též kvůli smyslové žádostivosti, na jejím základě a jí
vedeni, zcela ovládáni žádostivostí smyslů lidé vnikají do obydlí,loupí, plení, vykrádají celé domy, přepadají a znásilňují. Načež jsou stíháni vladaři a trestáni různými formami násilí a tím podléhají smrti nebo smrtelné bolesti. V tom spočívají bídné důsledky smyslové žádostivosti, tak vzniká ona celá hromada utrpení v tomto přítomném životě kvůli smyslové žádostivosti, na jejím základě a pod vedením žádostivosti smyslů.

Budoucí důsledky karmy

A dále, též kvůli smyslové žádostivosti, na jejím základě a jí vedeni, zcela ovládáni žádostivostí smyslů lidé se ubírají špatnou cestou ve skutcích, špatnou cestou ve slovech, špatnou cestou v myšlenkách. a špatná cesta činy, slovy a myšlenkami vede do nízkých stavů bytí, stavů utrpení a zkázy, při rozpadu těla po smrti vede do propasti "pekla". v tom spočívají bídné důsledky smyslové žádostivosti, tak vzniká ona celá hromada utrpení v budoucím životě kvůli smyslové žádostivosti, na jejím základě a pod vedením žádostivosti smyslů.

Ani v nekonečném prostoru, ani uprostřed
oceánu, ani uchýlí–li se člověk do horské
jeskyně, nikde v oblasti vesmíru nenajde útulek
před následky svých zlých činů. "

291012

10.6.2013 9:12

pěkná blbost

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 291012

Karma je jen dalším výmyslem loutkovodičů. Stejně jako vševidoucí pánbíček. Věří tomu jen otrocké duše, které nedokáží čelit realitě. Zvláště takové, které by rádi pomstu za vlastní utrpené příkoří nechaly na někom jiném, protože jsou zbabělé.

291042

10.6.2013 15:55

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291042

Tak to zas ne ! ... Učení o karmě je staré jako lidstvo samo takže "loutkovodiči" jsou zcela mimo hru.

Vševidoucí pánbíček je evidentně blud .

Co je to otrocká duše ? Čemu může tak asi duše otročit ? Jedině snad nějakým požitkům , zážitkům , senzacím , vjemům atd . Těm všem ale přece otročí většina lidí . Otrockou duší zcela jistě není ten kdo se snaží ovládat . Kdo se ovládá ten je v evolučním procesu . Kdo ne , ten se blíži ke stavům zvířete . [velký smích]

Pomsta za příkoří ? ... Jaké ? ... Kdyby měl člověk kvalitní duši , pak by se zrodil v dobrých sociálních poměrech , s dobrým intelektem či inteligencí .


Pomsta je pro hrubiány , násilníky , primitivy atd.

291077

10.6.2013 22:04

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291077

Nauka o karmě je stejně jako jiné nauky překroucena a zenužita ve zcela jiném kontextu. Karma není taková jako si Vy vykládáte.
A vskutku, je to výmysl lidí, nyní v rukách loutkovodičů.

291105

10.6.2013 22:17

RE: pěkná blbost

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 291105

Jmenuju se Earl [velký smích]

291106

11.6.2013 9:15

RE: pěkná blbost

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 291105

Náuka o zákone akcie a reakcie (zákon o príčinách a následkoch), platí aj v živote, ostatne je to zachytené na rôznych miestach:
-ľudová múdrosť:"Ako sa do hory vola, tak sa z hory ozýva."
-biblia: "Kto s čím zachádza, s tým aj schádza."

Tento zákon sa prejavuje na úrovni jedinca od neriešiteľných životných situácií, cez chorobnosť až po náhlu smrť, veľakrát okolo šesťdesiatky či následkom smrteľnej nehody alebo náhlou smrťou ešte pred šesťdesiatkou.

Na úrovní etník zas neznášanlivosťou, veď "Rómovia" a židia nie sú tiež bez viny (iste je v tom dávka zovšeobecňovania).

291130

11.6.2013 13:56

RE: pěkná blbost

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 291130

Zákon o príčinách a následkoch (stručněji kauzalita) patří skutečně k nejdůležitějším přírodním zákonům, pane Oracle. Na úrovni jednotlivce se nejviditelněji uplatňuje ve starém známém "bez práce nejsou koláče". Zde si jej jen málokdo troufne porušit. A stát se třeba bezdomovcem.

Na úrovni společnosti je však tento zákon dlouhodobě trestuhodně porušován. Příklady?

Vést nás, obyčejné lidi, dokážou jen nemnozí. Kdo nás vedl za socialismu? Nikoliv ti nejschopnější. Ale ti, kteří dokázali nejvíce ohnout hřbet a nejlépe papouškovat oficiální doktrínu. Kdo nás vede nyní? Ti nejschopnější z nás? Zase ne. Na vedoucí místa se pravidelně dostávají ti největší lháři a podvodníci (Gross, Řebíček, Rath, ...).

Druhý příklad, snad ještě důležitější. V celé lidské historii platil zákon kauzality i v oblasti lidského bohatství. Kdo si je dokázal opatřit a udržet, ten byl také vždy jeho nejlepším správcem. Jak je tomu dnes? Jediní, kteří dokážou vytvořit bohatství jsou podnikatelé. Nikdy a nikde nenajdeme v historii tvůrce bohatství v řadách politiků, byrokratů, jmenovaných správců, ...

Co ovšem vidíme dnes? V takzvaném (státním) vyšším zájmu je většina bohatství odebírána jejich tvůrcům. Formou zdanění lidské práce, zisku, spotřeby, majetku, ... Tuto většinu společenského bohatství si (legalizovaným) násilím přisvojuje skupinka demokraticky zvolených "zástupců lidu" a mafiánů, kteří je ovládají. A tato skupinka té nejzběsilejší chátry v zemi ovládá největší část společenského bohatství vyprodukovaného ve většině vyspělých zemí. Kdyby neměli k dispozici demokratický stát a jeho mechanismy, nejspíše by tito lidé strádali hladem. V současné "demokratické" společnosti jsou však jejími méně či více viditelnými vůdci. Kteří nám vládnou tak, že si v rozporu se zákonem kauzality přisvojili právo rozhodovat o našem bohatství. To je bohužel rub demokracie.

A věřte nebo ne. Porušování přírodních zákonů se vždy v historii lidem vymstilo. Obvykle dost ošklivě.

291162

11.6.2013 2:09

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 291077

Nauka o karme je ideologicke zajisteni existence ohavnosti zname jako kastovni spolecnost. Neni nad to presvedcit cloveka ze si ma nechat i na hlavu s..t protoze si to vlastne zaslouzi, nebot kdyby si to nezaslouzil tak by se mu tak nedelo.

291114

11.6.2013 16:39

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291114

"Nauka o karme je ideologicke zajisteni existence ohavnosti zname jako kastovni spolecnost."


Tak to jistě není pravda . Protože kastovní společnost je tuším pouze v Indii ale nauka o karmě je rozšířena po celém světě . Někde více a někde méně .

Nejde o to nechat si srát na hlavu ale pochopit , že za svůj neblahý OSUD si můžeme jen my sami .

291170

12.6.2013 11:03

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291170

Sem zřejmě ještě nedorazilo osvícení[velký smích]
To nevíte, že KASTOVNÍ SYSTÉM bylo něc docela jiného než za co to považovali a uzákonili VIS (Východoindická imperiální společnost) imperiální dobyvatelé? Kteří to chápali ("po svém"- tedy z mafiánských praktik co znali oni a/nebo spíše tak, jak se jim hodilo, aby zrušili a znvunastolili společenstva lidí, ale už na svém uzákoněném překoruceném základě!).

A jinak - pochopitelně, že za "osud" si nemůžeme JEN každý sám. Můžete si to vyzkoušet v praxi v reálném prostředí,) Podrobit Vaši pseudoexoterickou hypotézu zkouškám...

291234

12.6.2013 13:36

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291234

"Sem zřejmě ještě nedorazilo osvícení" [velký smích]

Nezoufejte [smích] Reagujete na něco co jsem se vůbec nezmínil . Asi jste neporozumněl textu .

Vymýšlíte si slova ? Co to znamená "pseudoexoterickou" . Pseudo - znamená falešná , nepravá či nepůvodní . Exoterický znamená - určený pro veřejnost . Co jste tím slovem "pseudoexoterickou" vlastně myslel ? [velký smích]

291254

11.6.2013 12:17

RE: pěkná blbost

Viny 77.?.?.?

Reakce na 291077

Náuka o karme je skutočne stará tisícky rokov, To, čo sa za nauku o karme vydáva na západe je však staré len pár desiatok, i keď to má rovnaké označenie [mrknutí jedním okem]

Aký je cyklus toho, čo sa tie tisícky rokov volalo karma? Aký je presný cyklus, priebeh zacyklenia - viete to?

291148

11.6.2013 12:49

RE: pěkná blbost

slak 77.?.?.?

Reakce na 291148

Jestli to nesouvisí s tím že kultura indie je nepoměrně starší, industrializovaného světa, kam již tedy také patří. Neříkám, že nemůže fungovat, ale funguje to též jako šidítko (dudlík) pro systémem vytěžované a jdoucí do dalšího instalovaného neoliberály - kapitalismu vlastnícího cyklický nevyhnutelný krach podílejících se v masomlýnku kromě špičky lumpů.

291155

11.6.2013 19:40

RE: pěkná blbost

sibyla 217.?.?.?

Reakce na 291155

Indie je nepoměrně starší, ale Slovanským jazykem jsou vytvořeny nejstarší kulturní a učené základy, staré jako pyramidy v Egyptě.

291173

11.6.2013 13:25

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291148

http://www.youtube.com/watch?v=8koYEYwpQnE
The Matrix: A Programs Philosphy of Love and Karma

Jinak pochopitelně, že od karmy se může každý kdo opravdu chce..osvobodit (od určité "duchovní" úrovně).

291159

11.6.2013 15:45

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291148

Nevím vše ... Vycházím-li z pramenů buddhismu pak "Samsára" je téměř nekonečná a tedy je téměř nekonečný i koloběh životů . Pak tedy téměř nekonečně působí i karma . Ona se pak dělí na různé kategorie jako např: příčinná , výsledná , osobní , samočinná , kolektivní , rodová , kosmická atd .

Přesný cyklus neznám a ani jsem nezachytil nikde to , že by měl nějak přesný . Pokud máte zájem postnu Vám sem jedno pojednání od Alexandry David Neelové kde pěkně popisuje názory na karmu buddhistických vzdělanců Orientu.

Za sebe mohu napsat , že se západními teoriemi nezabývám .

291168

12.6.2013 11:09

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291168

No jo, když Vy si ale pletete zákonitosti světa duchovního se světem fyzickým, ba dokonce se zřízením ryze světským (Systém)! Pro každé platí JINÉ. A zrovna "karma" spadá do duchovní sféry, přesah do ostatních už není tentýž a nefunguje tak přímočaře jak vykládáte!

291238

12.6.2013 14:03

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291238

"No jo, když Vy si ale pletete zákonitosti světa duchovního se světem fyzickým, ba dokonce se zřízením ryze světským (Systém)! Pro každé platí JINÉ. A zrovna "karma" spadá do duchovní sféry, přesah do ostatních už není tentýž a nefunguje tak přímočaře jak vykládáte!"

Ježkovy voči ! Nechci se Vás dotknout , ale Vy asi musíte být GÉNIUS [velký smích]

Zapletl jste se do debaty s tím nepravým . Já génius nejsem ...

Nejdříve by jste mněl pochopit co to znamená "duchovní" nebo "DUCH" . Napovím Vám , "DUCH" znamená "ČISTÉ VĚDOMÍ" ... Duchovní úsilí pak znamená snahu o očištění vědomí nebo taky snahu o jeho zkvalitnění ve smyslu mravním (do toho patří i uctívání Boha nebo božstev) .

Jelikož v každé lidské bytosti je vědomí (Duch [smích] ) - proto
zákonitosti duchovního světa platí i pro svět "fyzický" .


No a tomu co píšete - "se světem fyzickým , ba dokonce se zřízením světským ..." - tomu skutečně nerozumím .

Jinak končím debatu s Váma , bylo mi ctí ... Jsme mimo téma a to nám moderátor jistě nebude trpět [smích]

291258

12.6.2013 13:26

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 291168

"Karma" se realizuje na principu telepatie a skutečně funguje. Stačí v ní věřit a potrestají se sami. Někdo tomu říká "Boží mlýny", "Boží spravedlnost", ... je jedno jakým názvem se to onálepkuje, funguje to přenosem silných emocí.

A je krutější než to jejich "de jure", kterému nikdo nerozumí. Oni to pak prožívají jako silnou neurózu a "léčí" to alkoholem, masturbací, promiskuitním sexem, drogami, přežíráním, nakupováním, hromaděním majetku o který se pak musí a neumí starat ...

291253

12.6.2013 16:57

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 291253

Tak s tímhle názorem nesouhlasím . Nic ve zlém ...

Přečtě te si prosím knihu "Tibetská kniha mrtvých" . Tam se dovíte co se děje při procesu "SMRTI"- po zániku denního vědomí .

To s telepatií opravdu nemá nic společného . Tam se jedná o to, jaké kvality převažují v hmotné bytosti (zasažené smrtí) . Které kvality převažují tak k těm pak s největší pravděpodobností přilne subliminální vědomí . A to rozhoduje o kvalitě příštího zrození .

Vždy rozhodují vibrační kvality hmoty ("mrtvého těla"[mrknutí jedním okem] . Emoce v tomto procesu (SMRTI) opravdu nehrají žádnou roli .

Emoce a myšlenky hrají důležitou roli v denním životě neboť zakládají tkzv. příčinnou karmu . Tedy tu karmu , která se projeví v příštím životě člověka ... Proto taky jsou světu známa ona náboženská přikázání (třeba DESATERO PŘIKÁZÁNÍ ). Ony(přikázáni) mají za úkol ochránit člověka před "ŠPATNOU CESTOU" , před sestupnou cestou do "pekel"-


Shrnuto :

Na "onen svět" přechází každý sám . O tom kam a do jakých podmínek se bytost znovu zrodí , rozhodují vždy vnitřní kvality bytosti , "vibrační kvality" !

Vibrační kvality bytosti lze zvýšit : dobrou askezí , dobrou náladou , bezpříčinnou radostivostí , soustředěním , virou v Boha , nezměrným optimismem atd .


Vibrační kvality bytosti se sníží : podléháním negativním popudům z nitra , podléháním pudům , chtíčům , lennosti , pasivitě , zlosti , nenávisti , zášti atd .

291265

12.6.2013 20:46

RE: pěkná blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 291265

Tak pro všechny co je to Karma.
Je to system vašeho uvezneni,po smrti jde vaše podtata do astralnich svetu,kde se vam promitne celej život,jste vedeni duchovni bytosti s nasledkem dalši reikarnace,pry jste v živote neco nepohopil a musite se narodit opet.
Jenomže tohle vše je podvod,matrix,projekce.Tohle vezeni je složita rovnice,vytvorila to bytost jmenem anu,ktera stvorila
vaše fyzicke telo s prachu zeme a opiči krve.je ve vas nekonečna
svetelna bytost a jste uvezneni i po smrti.Buh,karma,hrich je vše podvod,žijete v matrixu,jenom par jedincu v historii človeka se podarilo zažit skutečnou svobodu.

291281

9.6.2013 7:13

penize za život život za penize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

placeni uroku by melo byt zrušeno,ke treba zestatnit bankovni sektor,techle 100 bankovnich rodin muže za prvi a druhou svetovou valku,jsou vykonavatele 11.9. i když nad nima je ješte vyšši sila ktera chce držet cloveka v současnem stavu.Mužou za to že lide ktery jsi chtely dat patentovat vynalezy ktere pracuji na principu
ve ktere jse ve škole neuči,ale promenuji energii všude pritomnou kolem nas,pro nas užitečnou byli zabiti.Clovek již moch byt na uplne jine urovni,technologii i myšleni,myslim že tohle vyreši již jenom priroda,protože oni zniči toho kdo by chtel posunout veci ke prospechu každeho človeka a ne jenom bankeru.

290992

9.6.2013 8:18

Figurky Zido-iluminatu

Mnichov47 49.?.?.?

Ja bych chtel zkonkretizovat, nebot ve clanku o tom bohuzel nepadlo ani slovo, ze u te mafianske skupiny zkorumpovanych figurek ovladajicich svet se jedna o zido-iluminaty jako jsou rodinne klany Rothschildu, Rockefelleru, apod,...a ze jejich poskokove sedi i u nas v CR ve vlade, bankach a nasich mediich.

290994

9.6.2013 8:51

RE: Figurky Zido-iluminatu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 290994

Ješte nesedi v Sev.Koreji,Iranu,Syrii a jinak asi již všude,nevim v jakem stavu je snaha Putina o odstraneni parazitu z Ruske centralni Banky a možna to ani neni zmena,bohužel pry Putin taky podleha tyhle mafii a celej globalizačni bankovni system ktery zachvacuje celej svet plati i v Rusku,je ale zajimave že Rusko splatilo Parižskemu klubu celej svuj dluch,ted jen zrušit uroky a pak zavest volnou energii ale to bude treba zmena myšleni,protože
zneužit volnou energii pro valčeni,tak to by tady si již nezustal nikdo a človek mezi sebou bojuje,jak se objevil na zemi.

290996

9.6.2013 11:06

RE: Figurky Zido-iluminatu

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 290996

Hloupí Rudí Rusové ale volnou energii nemají, mají jen tu privázanou, a radši staví potrubí. Americká armáda prý první tahoun pokroku na svete najednou zaspala dobu, a vymýšlí radši jiné, levnejší typy zbraní. Číňanum se nedarí ani díky počtu, tak radši udelali totálne neefektivní a velkou vodní prehradu. Jen my jsme ti verní, kterí pro jistotu bombardovali humanitárne, jen aby nemuseli použít ty volné energie. To bychom pak nebyli spravedliví a vyhrávali války hlava-nehlava. Nezapomeňte, že kde nic není, ani smrt nebere. Kocourkovské myšlení na večné časy a nikdy jinak.

Pojem "volná energie" má dávno svou seriozní definici ve fyzice a chemii. Respektujte to, a nezneužívejte. Deláte z toho pak jen Babylon, nebo zakládáte flogiston. Nežebych byl na tom založený, ale nic zrejme nové pod Sluncem http://www.youtube.com/watch?v=Lkh8rvxaGZo

291002

9.6.2013 13:32

RE: Figurky Zido-iluminatu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 291002

Hloupi Rudí Rusove bohužel cosmosferou rozbili meteorit nad Celabinskem,vyhrali valku s USA o mesic ješte v sedumdesatych letech.
Podivejte se na Blesk pri bource,jednoduchej prirodni zakon ale clovek již tohle dokazal nastartovat aby čerpal tolik ,tolik potrebuje,nemluve o plazmovych bateriich.Je nutna jenom konstalace ionizace a pohyp prostredi,tehdy se vytvori kanal,sveho druhu vodič
kdy se začne energie prolevat.
Bohužel Elita je jenom jedna,elita ktera ovlada i jine sfery,treba
nas posmrtny syndrom a tahle Elita proste nechce aby mel clovek k tomuto pristup,protože by to byli dviřka ke skutečne svobode.

291007

9.6.2013 11:10

Tak se prej letos schází Bilberg naposled....

dns 89.?.?.?

Reakce na 290996

Už ani nezaháněli novináře, a tak se zjistilo, že je to vždy jen velká buzerantská VIP párty...

291003

9.6.2013 21:47

RE: Figurky Zido-iluminatu

Milada 89.?.?.?

Reakce na 290994

Souhlas - přesně tak to je.Nad Rothschildem a Rockefellerem už nikdo není. To jsou původci všeho zla ve světě a jejich židovské banky. Záměr je zničit národy,rodiny,křesťanství a morálku.Všechno se jim daří a už natahují pracky po světovládě židů. EU je pobočka zločinců BILDERBERG a terorizuje celou Evropu. Jediná záchrana Evropy je vystoupit z EU a eurozóny.Jen to by jim překazilo jejich zvěrské plány proti ne-židům.Bohužel ve všech vládách mají nasazené lokaje a vlastizrádce.

291014

9.6.2013 12:32

Je treba najit hlavniho loutkare

Pepe 89.?.?.?

Ani bych se nedivil, kdyby tato pani nahle spachala sebevrazdu, nebo brzy zemrela jinym obvyklym zpusobem... Je tezke rozkryt, co je umysl jejich jednani, co vedlejsi produkt, co nahoda a co podvrh. Kazdopadne si myslim, ze puvodni zide zde figuruji pouze jako rukojmi chazaru, kteri genialne infiltrovali vsude kam se dalo a takto je jim umozneno dosahovat svych psychopatickych cilu, postupne, po malych kruccich. Byl bych opatrny verit tomu, ze nevyuziji novych situaci ve svuj prospech, protoze oni jsou na tyto revoluce pripraveni a sami jim napomahaji. Je treba stale bdit. Lide jsou totiz obcas schopni vyjit do ulic, ale to pouze docasne. Po case vsak zase vetsina otupi a sociopate tak maji na nejaky cas volne ruce k utahovani oprati. Oni jsou na rozdil od mas organizovani, maji penize a moc. Pokud by vsak prisli o penize, rada jejich poskoku se na ne vyprdne a oni skonci v klubu pomatencu v Bohnicich, nebo na Guantanamu, coz by pro ne bylo jiste optimalni reseni. Bude lip, jen doufam, ze se toho dozijeme.

291006

9.6.2013 13:53

domýšlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

USA, Rusko, Čína a mnoho dalších "států" - respektive odnoží VIS čili "Východoindické-imperiální společnosti" jsou figurky postavené zdánlivě proti sobě, ale patří stejným hráčům (nejde o pravé židy - ač to na ně - pro větší zmatek - ony konkurenční mafie svádějí.)

A co dělá tyto "státní národy" velké?
NIC. Jen velká domýšlivost! [velký smích]

291008

9.6.2013 20:52

RE: domýšlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291008

"Lidé si totiž stát za nějakým účelem nezřídili. Já v roce 1989 nic nezřizoval, žádnou společenskou smlouvu nepodepisoval. Ani mí předci v roce 1948, 1939, 1918 nic nepodepisovali, s ničím nesouhlasili, nic si nezřizovali (ani fašismus, ani komunismus, ani sociáldemogratismus). A i kdyby ano (jako že ne), jejich souhlas zcela jistě k ničemu nemůže zavazovat mne.

Každý stát vždy vznikl pouze násilím a porobením - tedy NELEGITIMNĚ."

291013

10.6.2013 0:18

RE: domýšlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291013

Každé volby, kterých jste se účastnil anebo je ignoroval je Vaším ''podpisem" Společenské smlouvy. Stejně jako akcionář, který aktivně nevykonává svá práva, se nesmí divit, když mu někdo sníží kvalitu a hodnotu majetku...
MoU

291022

10.6.2013 4:21

RE: domýšlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291022

Jste trapný: "kterých jste se zúčastnil nebo ignoroval" ! [velký smích] Skvělý výběr, viďte vy chytráku.

291028

10.6.2013 8:54

RE: domýšlivost

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 291028

Tak trochu nejprve premýšlejte, co ta veta chtela ríct, protože jste jí podsunul svoje vysvetlení. Nešlo v ní o to, dát vám na výber, co máte delat, zda jít k volbám, nebo ne, ale o to, že odpovednost za společenské výsledky nesete jak v prípade, že k volbám pujdete, tak v prípade, že je budete ignorovat.

291040

10.6.2013 11:45

RE: domýšlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291040

Co znamená nést odpovědnost za ostatní? Jsem snad jejich rodič?

291060

10.6.2013 4:23

RE: domýšlivost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 291022

Za každou cenu se snažit z každého udělat spolupachatele, spoluviníka byť naprosto nepodstatného a jen jako "domělé divadelní křoví". Jste trapák!

291029

9.6.2013 18:15

Zlate reservy

n.z. 99.?.?.?

zadne nejsou. V Kanade take ne (sam jsem slysel na statem sponsorovanem radiu); vse je jen dilo "volneho trhu" - volne preletajici nuly a jednicky ve velkem casinu.

To by nebyl problem, kdyby ty nuly a jednicky nepredstavovaly praci a hodnotu a .... dluhy k placeni. Tudiz, touto cestou se masivne odcizuje, vykoristuje a v konecne fazi vyvlastnuji miliony a miliony lidi a pretvareji v bezpravne otroky. Staty jako takove jiz neznamenaji nic. Stat je jen jeden - nematerialni penize.

Jaky si myslite, ze bude dopad tohoto 'objevu'? Ticho. Vsak se ocekava, ze to vsichni jiz vi.

291010

9.6.2013 23:15

RE: Zlate reservy

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 291010

Mate pravdu a taky to tak vidim. Canada svy zlato prodala a v USA z Fort Knox zlato ukradli a takovy Nemecko jako i dalsi staty svoje ulozeny zlato v USA uz neuvidi. Ten kdo v Americe, v Asii nebo v Europe aspon trosku pozoruje cvrkot nemuze prehlidnout, ze erar kterymu se strachy svira prdel a proto chce vodzbrojit vobyvatelstvo vydava ruzny instrukce a trenuje policii i zeleny mozky jak krotit statem vokradenej lid a desperadnim holejm prdelim ktery vznikly z vobelhanyho lidu vnutit napriklad amero za ktery si koupej leda tak velky hovno.........!!! Uz sem to tu jednou psal aby jste si vopatrili proviant, munici a zbrane protoze erar se na vas pekne zvysoka vysere protoze na to co se bude dit nebude mit dostatecnej manpower a svou rodinu i majetek pred desperady kterejm bude vadit i to ze jeste mate co zrat si budete muset branit sami a s holejma rukama se to neda .......

291017

9.6.2013 23:35

RE: Zlate reservy

Adam... 79.?.?.?

Reakce na 291010

jaký má být?
Redukce populace cca -50% je nynějším důsledkem..již se to děje.Odchází ti co jsou vůdčího typu a jsou nahrazování prasečími socialistickými typy paroubků a spol. a zloději typu rath-gros.
Stejně tak kvalitní samice jsou pozvolna kradeny aby se rozšířili jen buzeranti-teploušové a smradlavá zbabělá zlodějská populace zedníků a je dozorujících zlodějů bankéřů.
Střední vrstvy a vůdčí intelektuální třída již zanikla a byla vyhlazena..ne nahrazena řízenou buzerantsko-multikulturní klikou podvodníků.

291018

10.6.2013 10:10

Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

qsl 89.?.?.?

Reakce na 291018

To co se děje, je poslední fáze realizace myšlenky židovského továrníka Engelse, který již před dvěma stoletími zjistil, že otroctví je pro otrokáře příliš drahé, a v podstatě zbytečně neekonomické, když je možné realizovat zisk téměř bez nákladů pomocí takzvané námezdné poracovní síly. Inteligentnější a rozumější z otroků, když je vyhnali s plantáží pod záminkou "svobody a demokracie" a nabídli jim práci u pásu v továrnách, spáchali sebevraždu, protože věděli, že "dobře již bylo". V poslední době funguje dobře již jen průmysl oblbování a kasírování zbylých idiotů. Teoreticky je to vymyšleno dobře, protože výšeuvedených sebevrahů byla i dle Gausovy křivky pravděpodobnoisti jen malá menšina. Z ekonomických důvodů musí nakonec vzniknout dokonalá finanční dioda, která umožní pouze jednosměrný pohyb peněz, pokud ještě budou mít nějaký třeba i jen teoretický smysl, a to z pomalu se vaprazdňujících kapes okrádaných do kapes bankéřů. K tomu je pořeba jediné: společenská vrstva aktivních všehoschopných zlodějů pod kontrolou bankéřů. Systém skončí, až z okrádaných a zlodějů zbydou jenom na kutru masa zbavené kosti, bankéři budou mít všechny peníze, a budou se jimi před sebou vzájemně reprezentovat. Jen by měl ještě někdo zbylý inteligentní zjistit, proč se tak vlastně všechno děje. Klimov třeba tvrdí, že vše co okolo sebe odjakživa vidíme, je jen stále se opakující systematicky probíhající sebevražda židovských genetických degenerátů.

291054

10.6.2013 11:55

Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

qth 89.?.?.?

Reakce na 291054

Nechci to tu nějak tapetovat, ale i když člověk prostuduje dostupného Klimova a spol., a promluví si důvěrněji s některými inteligentnějšími členy této zajímavé komunity, stále nepřichází na pravý důvod v podstatě vyšinutého jednání tohoto "vyvoleného národa", a jeho posedlosti, patologicky shromažďovat zlato. Celé to vzdáleně připomíná promyšlenou biotechnologii, jejíž účel zřejmně je, vycucat a shromáždit někde pro někoho co největší hromadu zlata. Je to stejné už od faraonů. Když se třeba vyrábí alkohol kvašením, nechají se kvasinky určitého druhu v obrovském přebytku vody a troše živných solí přeměnit cukr na alkohol, který se poté prodá za zlato, vypije, a znovu vypustí do oběhu. To proč se to dělá je opět výroba zlata, přičemýž vydatně pomáhá vzniklá závislost konzumentů. Zlato tím vzniklé jde opět kamsi na tu hromadu, a obrovské zbytky odpadní kapaliny z destilace i s použitými v procesu degenerovanými organizmy putují pak stejně jako odpadní zbytky vydestilovaného alkoholu nakonec do stejného kanálu, aby se donekonečna opět točily při procesu výroby zlata. Jiný proces výroby zlata jsou zřejmě třeba dnešní uměle a systematicky systémem vytvoření bezdomovci, kteří vykrádají ze všeho možného jakékoli kovy, a nosí je do sběren. Na konci procesu, daleko ekonomicky výhodnějšího než redukce v hutích je opět ono zlato. Základem všech moderních biotechnologií je vždy přítomnost nadbytečného druhu různých vhodných hladových organizmů. Nepřiletí jednou, až bude nashromážděná dostatečně velká hromada zlata na Zemi ta inteligentní parta mimozemšťanů, která to tu zřejmě všechno založila a průběžně kontroluje, nesebere to zlato, nevyleje do kanálu všechny i se špičkami toho "vyvoleného národa", a nezmizí s tou hromadou zas ve vesmíru neznámo kam, případně, nezaloží tu další "vyvolený národ", aby jí další tisícíletí bezohledně brakoval ze Zeměkoule něco dalšího, pro ně zrovna potřebného ?

291062

10.6.2013 20:32

RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 291062

Třeba nejste daleko od pravdy, některé starověké texty (legendy) opravdu hovoří o tom, že člověk byl geneticky vyšlechtěn pro práci, speciálně pro práci v dolech. [cool]

291097

10.6.2013 20:43

RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

solium 195.?.?.?

Reakce na 291062

Asi si cital Sitchina ...[smích], ale asi nebudes daleko od pravdy, aj banstri budu iba babkami ( preco sa asi tak vehementne taji vyskyt UFO na Zemi? Urcite nie zo socialno-ekonomicko-politickych dovodov...)...

291098

11.6.2013 8:48

RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

qth 89.?.?.?

Reakce na 291098

Mně už dokonce napadlo, že třeba je to zlato nebo jeho většina již z výšeuvedených důvodů "fuč". Kdybych třeba sám něco takového na nějaké planetě dovedl založit, a pak viděl, jak ti lidští blbci to zlato pracně dostávají ze země, a okamžitě ho zase kurví třeba tím, že z něj vyrábějí počítače a mobily, tak bych se těm mimozenmšťanům ani nedivil, kdyby to prostě rychle sebrali, aspoň to co zbylo, a zdekovali se s tím pryč. Kdybych byl třeba Rotšildem, nebo jiným bohatým židem, tak bych klidně tuhle teorii zase použil k tomu, abych si to zlato tajně spakoval ve sklepě, a už nikoho nenapadlo mi to jednou znárodnit. Prostě bych řekl: Kluci, bylo tady UFO, a všechno zlato sebrali a odvezli. Něco podobného udělal třeba dr. Faust: ten také simuloval výrobu zlata, a když "došly penge", a mocnář mu dal poslední termín, po kterém měl být lámán pod šibenicí v kole, prorazil jednou večer strop koštětem, díru očoudil sírou, a práskl do bot. A všichni v Dábla věřící si zděšeně řekli: Sebral ho čert. A dr. Faust měl klid, pro jistotu shodil kníra, a šel balamutit pracháče zase někam jinam. Když se třeba podíváme na Zemi a UFO, vsadím se, že třeba nejsilnější vysílač na Zemi, elektrorozvodná soustava na frekvenci superdlouhých vln 50 Hz i s jejími miliony kilometrů antén / VN rozvody/ byla lidem nabulíkována jen proto, že si z ní UFO udělali bezvadný navigační radar, slyšitelný snadno po celé galaxii. Taky pokud je zlato shromažďováno někde na hromadě, i kdyby to lidi před Ufouny tajili, tak to jistě UFouni najdou lehce gravitačním detektorem někde shora. Stejně mi ale stále vrtá v hlavě skutečný princip tzv. "židovské víry"...

291128

11.6.2013 11:44

RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 291128

Ono to zlato u nas nema extra cenu, ale vymenou ( ak by sa vobec ET unuvali, vsakze...) za technologie bradatym vynesu ine love ( temer z cista - jasna IBM "vynasla" polovodice, hoci vyskumnici na celom svete o tom nemali ani paru, ze take nieco sa vyvija a pri dnesnych spravodajskych sluzbach...atd., ale mohlo to ist z havarovaneho UFO, a nebolo jedno... ), ako par ton zlata...!
Myslim, ze pri ich technologickej urovni ziadne navigacie zo Zeme nepotrebuju...
Vyznam zidovstva? Ak zoberieme Bibliu ako fakt, mohli si z nich urobit proste poslusnych poskokov...
P.S. ( Inak mne tazko niekto bude vyvracat, ze UFO je mytus, kedze som ho s 2 svedkami - z toho jeden byvaly prislusnik leteckych ozbroj. sil SR a dalsi technik + foto - ci nahovarat, ked som ho videl na vlaste oci a pomerne nizko a s bino - a z tohto sveta to iste nebolo...ibaze "pozicane" technologie, comu neverim...a my ani retroinzinierstvom by sme tie stroje nedokazali i ked trosku poskodene dat do pravadzky, naviac, su indicie, ze su pilotovane a ovladane nie mechanicky ale biotechnologiu...).

291141

11.6.2013 22:38

RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 291141

Skutečne je hodne indicii že nas stvorili Annunankove a nejstarši pozustatky koster byli nalezeni v podzemi hluboko v banskych komplexech a Africe.
Podle jine vypovedi bylo zlato povrchnim motivem,šlo pry o uvezneni bytosti z Atlantidy a lidskem nastroji.neverim že mimozemstane potrebuji zlato,skutečne to muže byt povrchni motiv.
A pilotovani UFO ktere havarovalo ci bylo sestreleno pry skutecne
ukazuje na ovladani mysli,vaš nervovej system je propojen s utronovym motorem a ridite ho pomoci myšlenek.
Osobne jsem taky videl minimalne 3 krat UFO,pry mužou byt pozemskeho puvodu a nebo jinych civilizaci,otcem pozemskeho UFO byl
Nikola Tesla,o kterem se mluvi že nebyl ani pozemstan a pak to již začala vyvijet armada USA a Ruska.

291186

22.7.2013 23:22

RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Reakce na 291062

Ale to není posedlost, to je jen chytré psychologické využití lidské vlastnosti, které se říká chamtivost a bezmezná "láska" ke kovu zvanému zlato.
Chamtivost vede některé lidi k tomu, aby pak mohli z ostatních udělat otroky, nevolníky nebo levnou námezdní sílu. Liberálové přece tvrdí, že čím jste bohatší, tím jste svobodnější. Abyste tedy byl svobodný, musíte být bohatý, abyste byl bohatý, musíte být chamtivý. A protože nemáte zlatý důl, tak si zlato půjčíte na úrok, jinak řečeno, půjčíte si zlatou cihličku a po určité době vrátíte cihličku a navíc ještě další kousíček cihličky, jenže kdepak jste ten kousíček navíc vzal, když jste si půjčil jen jednu zlatou cihličku, že? Ani alchymistům se to nepodařilo.
Takhle fungoval podvod, kterému se říká zlatý standard. Ten byl nahrazen standardem papírovým, ještě větším podfukem.
Kdepak ta hromada zlata asi je????[smích]

293767

22.7.2013 21:42

HAARP A CHEMTRAILS JSOU MOCNÉ NASTROJE NA MANIPULACI A SELEKCI LIDSTVA.

BojkotIzrael bojkotizrael (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Zmiňovaný projekt Fund Backs v prvním videu nas zavede k jinému americkému EUGENICKÉMU (fašistickému) výzkumu a to projektu Pioneer Fund http://k9k.4t.sl.pt oba dva financované už od počátku II. světové valky americkou vládou.http://glurl.co/b_o (nijak mě to nepřekvapuje)http://jie.utnij.net

Ano, Chemtrails šírí potřebné těžké vodivé kovy pro atmosferický přenos vln HAARP které slouží také ke špionáži protože tato uměle vytvořená oblačnost(ionosféra)skvěle odráží radiové vlny pro navigační systémy. Ale je to také zástěrka pro nápravu skleníkového efektu(ale také silně zatěžuje imunitní systém), zaroveň však pomáha očkovat americkou, evropskou a australskou tkz. vyvolenou populaci na nadchazející "čínské chřipky" viz http://glurl.co/b_q které mají neočkované hromadně vyhladit, nebo přinejmenším výrazně zredukovat.(proto jsou tak velké zasoby plastových FEMA infekčních rakví, http://bit.ly/125Y8F8 zabranujících nekontrolovatelné šíření infekce) System HAARP spotřebovává značné množství elektrické a z ní odvozené energie, které se již americe nedostává,(zemětřesení a tsunami v Indonesii 2004 a fukušimě 2011) což je pravá příčina světové (rozuměj západní) ekonomické krize. Prostě již nemají dostatek energie (podobně jako v Matrixu) na globální útoky, a zmůžou se jen na lokální útoky srovnatelné s místním zemětřesením. http://youtu.be/2TdIkI1ory8 http://youtu.be/vkyO-h9axxc (23-28 min)

293759

22.7.2013 22:12

Neustálé ředění inflační "polévky" - nekrytí měny zlatem - FED - ekonomická Krize

BojkotIzrael bojkotizrael (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

To už všichni víme minimálně 5-10 let. Tak proč s tim nic neděláme?
Protože nás drží v kleci naší vlastní pohodlnosti !!! Nikomu se prostě nechce říct DOST !!! Zrušit své půjčky, hypotéky, úvěry, nebo jen prostě vybrat všechny své úspory. V tom případě nemá cenu o tom pořád donekonečna psát, jak jsou ti Bankéři zlí a bezcitní. Jediné co je třeba napsat je : DOBŘE NÁM TAK....!!! [naštvaný]

293761

Příspěvků: 61

09.06. 01:16 Adam...  no,je to čarodějnice!Co s ní..upálit
09.06. 09:24 ttl  Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.
09.06. 12:14 slak  RE: Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.
10.06. 00:04 Joachim  RE: Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.
10.06. 10:03 slak  RE: Stát má být vždy vrcholová forma organizovaného zločinu.
09.06. 02:57  Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
09.06. 07:12 P.K.  RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
09.06. 08:20 Jana Hanzlíková  RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
09.06. 10:52 Oracle  RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
09.06. 12:02 Reaper  RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
09.06. 10:53  RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
09.06. 13:55  RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
09.06. 20:40  RE: Jde o naprosto zásadní informaci, která může být světovou rozbuškou!
10.06. 09:12 Nikdo  pěkná blbost
10.06. 15:55  RE: pěkná blbost
10.06. 22:04  RE: pěkná blbost
10.06. 22:17 Oli63  RE: pěkná blbost
11.06. 09:15 Oracle  RE: pěkná blbost
11.06. 13:56 Vojta49  RE: pěkná blbost
11.06. 02:09  RE: pěkná blbost
11.06. 16:39  RE: pěkná blbost
12.06. 11:03  RE: pěkná blbost
12.06. 13:36  RE: pěkná blbost
11.06. 12:17 Viny  RE: pěkná blbost
11.06. 12:49 slak  RE: pěkná blbost
11.06. 19:40 sibyla  RE: pěkná blbost
11.06. 13:25  RE: pěkná blbost
11.06. 15:45  RE: pěkná blbost
12.06. 11:09  RE: pěkná blbost
12.06. 14:03  RE: pěkná blbost
12.06. 13:26  RE: pěkná blbost
12.06. 16:57  RE: pěkná blbost
12.06. 20:46  RE: pěkná blbost
09.06. 07:13  penize za život život za penize
09.06. 08:18 Mnichov47  Figurky Zido-iluminatu
09.06. 08:51  RE: Figurky Zido-iluminatu
09.06. 11:06 ppppp  RE: Figurky Zido-iluminatu
09.06. 13:32  RE: Figurky Zido-iluminatu
09.06. 11:10 dns  Tak se prej letos schází Bilberg naposled....
09.06. 21:47 Milada  RE: Figurky Zido-iluminatu
09.06. 12:32 Pepe  Je treba najit hlavniho loutkare
09.06. 13:53  domýšlivost
09.06. 20:52  RE: domýšlivost
10.06. 00:18  RE: domýšlivost
10.06. 04:21  RE: domýšlivost
10.06. 08:54 ppppp  RE: domýšlivost
10.06. 11:45  RE: domýšlivost
10.06. 04:23  RE: domýšlivost
09.06. 18:15 n.z.  Zlate reservy
09.06. 23:15 Satanist  RE: Zlate reservy
09.06. 23:35 Adam...  RE: Zlate reservy
10.06. 10:10 qsl  Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
10.06. 11:55 qth  Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
10.06. 20:32  RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
10.06. 20:43 solium  RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
11.06. 08:48 qth  RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
11.06. 11:44  RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
11.06. 22:38  RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
22.07. 23:22  RE: Zlaté rezervy jistě existují, ale jsou shromážděny jinde než si všichni myslí.
22.07. 21:42 BojkotIzrael  HAARP A CHEMTRAILS JSOU MOCNÉ NASTROJE NA MANIPULACI A SELEKCI LIDSTVA.
22.07. 22:12 BojkotIzrael  Neustálé ředění inflační "polévky" - nekrytí měny zlatem - FED - ekonomická Krize

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 12

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 568