Diskuze k článku
Globální Blitzkrieg signalizuje největší geopolitické přeuspořádání od druhé světové války
Příspěvků 29
Co je pro mě globalista ?
O cíp "lepší" komunista !
Chvíli se a chvíli
Ahoj NFT.
No jsem z toho takový vela zmatený. Až doposud jsem si myslel, že svět řídí Velký Žid, který tahá za drátky, a v článku jsou zmínky jen "systém ovládaný anglo-americkými finančníky". Takže Velký Američan a Velký Angličan? Proboha kdo teda ten svět řídí a tahá za drátky, abychom my, jednodušší a prostší na něj mohli nadávat v hospodě?!
Teď vážně - článek obsahuje tolik nesmyslů, že zmínit všechny nelze. Samozřejmě, v něčem se nemýlí - ve světě probíhá souboj o dominanci mezi Čínou, Ruskem, EU a USA. Souboj o dominanci ale ve světě probíhal vždy. Nic nového. Ďábel se skrývá v detailech a právě ty jsou zde často mylné, jinde se přehání atd.
Například všichni ti, kdo by USA nejraději viděli na smetišti dějin (abych tak nějak užil příměru z mládí) by strašně rádi, aby Rusko s Čínou rukou nerozbornou se na tomto podíleli - jenže ono to tak nefunguje. Rusko si začíná uvědomovat, že mu Čína přerůstá přes hlavu a ohrožuje Sibiř, obrovskou zásobárnu surovin, která je pro Čínu mnohem blíže, než nějaká Afrika. Rusko to nemá jednoduché, protože na jedné straně se chce vymezovat proti NATO, na druhé straně má Čínu, z jihu islámské fundamentalisty v Čečensku (podporované tím hodným Iránem). Že by NATO Rusko obkličovalo? Díval jsem se na tu mapu a mám z ní spíše pocit, že NATO obkličuje Švýcarsko a Rakousko, nikoliv Rusko. Prostě státy východní Evropy vstoupili do NATO, kde hledají záštitu proti ruskému imperialismu, což se s ohledem na jejich nedávnou zkušenost dá pochopit. Jestli je to dobrý tah, je jiná otázka, ale toto je základní motivace - osobně se ale domnívám, že kdyby zítra Rusko zaútočilo na takové Estonsko, tak se v NATu bude dlouho jednat a nakonec se nic dít nebude a celá ta představa se sesype...
Revoluce v arabských zemích - no, nevím, kdo za nimi stál, ale pokud Západ, tak jsou Velký Američan a Velký Angličan (případně i Velký Žid) dost velcí idioti. Vzhledem k tomu, že ve všech zemích se k moci dostali nepřátelé Západu, oproti předchozím přátelsky laděným despotům (Mubarak to měl u nás dobré), taková akce je ukázkou značné neschopnosti.
No a v nesmyslech bychom mohli pokračovat - například to o porážce Izraele ve válce s Libanonem. Pokud vím, Izrael neválčil s Libanonem (to by měl jednoduché), ale s podzemním teroristickým hnutím Hizbaláh které značně podcenil. Hizbaláh bezesporu dosáhl taktického úspěchu, ale že by šlo o nějaké velké vítězství vzhledem k zásadnímu nepoměru ztrát, faktu, že existence Izraele nebyla ohrožena ani na sekundu atd... to nevím. Spíš si myslím, že v tomto "průzkumu bojem" šlo o strategickou prohru, protože hnutí odkrylo svou taktiku, takže pro příští boj se může Izrael lépe připravit.
Článek je psán autorem totálně zaslepeným ideologií, což je vždy špatně, protože ideologie (jakákoliv) znamená neschopnost střízlivě hodnotit real...Automaticky kráceno
.... Velký Žid, který tahá za drátky, a v článku jsou zmínky jen "systém ovládaný anglo-americkými finančníky". Takže Velký Američan a Velký Angličan? ...
A kdo jsou ti "anglo-američtí finančníci"? Kompletně židozednařšká sebránka s anglickým královským rodem a Rotschildy v čele.
Díky za příspěvek. Doufám, že sem bude psát čím dál víc lidí, snažících se aspoň o jakž takž vyvážený pohled, místo ideologického boje.
Reakce na pana pavta vám dostatečně výmluvně dává na jevo, jak se na neideologickou vyváženost dívá průměrný zvědavec, s heslem: Kdo nekope proti židovi, kope proti nám.
.....obávám se,"že v tom plavete"jako školák....
27.5.2013 16:35
RE: Takže už ne Velký Žid??
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?
Reakce na 290306
S tim vsim se v podstate necha souhlasit , kdo vlastne taha za provazky??? Faktem je , ze globalisti asi ztratili nekde vetsi cast moci,(nevim jak) ale slysel jsem to. Ovsem kroky, jak moc udrzet v rukou jsou strasne nebezpecne, to si muze kazdy domyslet sam pro sebe. Jestli nevyhraji v Syrii co budou delat?
"Rusko si začíná uvědomovat, že mu Čína přerůstá přes hlavu a ohrožuje Sibiř, obrovskou zásobárnu surovin, která je pro Čínu mnohem blíže, než nějaká Afrika. Rusko to nemá jednoduché, protože na jedné straně se chce vymezovat proti NATO, na druhé straně má Čínu, z jihu islámské fundamentalisty v Čečensku". Rusko to uz dávno vie. Problémy s Cínou na sibírskej hranici z casu na cas prepukli uz viackrát (ved preco chodit cez celé mesto do obchodu nakupovat, ak u suseda cez plot, je vsetko co potrebujem). Uz ako dieta za sociku som pocul, ze Rusi vydrbali pri dalsom pokuse do koze sa nezmestiacich Cínanov nejakou laserovou zbranov (alebo niecím iným) tak, ze zase bol na pár desatrocí klud. Ale vývoj ide v oboch krajinách dopredu, Cína to moze zase skúsit, ak nadobudne presvedcenie, ze sa jej to podarí (ilúzia o vlastnom technologickom pokroku v zbranových systémoch, prípadne zamestnanie Ruska vnútornou destabilizáciou, ci ohrozením z vonka). Ono to celosvetové dianie je ako jedna strategická online pocítacová hra, kde stále niekto do hry raz pribudne, raz vypadne, stále sa vytvárajú nové spojenectvá, staré sa rúcajú, zradcovia, kolaboranti, blbeckovia s vysokým egom, atd. Dnes je to tak, zajtra inak, jednoznacne ide o moc - svoju nestratit, iných ovládnut, alebo aspon ukontrolovat, aby neohrozovali. A Rusko je jednou z posledných "susedových záhrad", kde je toho este pozehnane, co je na jednej strane výhodou - mám doma vsetko, co potrebujem, na druhej strane vsak velmi pritahuje pozornost hladných susedov.
27.5.2013 18:40
RE: Takže už ne Velký Žid??
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?
Reakce na 290306
Pane , ja Vám dám odpoveď na Vašu otázku.
Tu je to veľmi pekne vysvetlené:
http://www.taoizmusweb.szm.com/usama.html
27.5.2013 19:04
RE: Takže už ne Velký Žid??
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 290306
"Článek je psán autorem totálně zaslepeným ideologií, což je vždy špatně, protože ideologie (jakákoliv) znamená neschopnost střízlivě hodnotit real.."
Teď nevím, jedná se o článek nebo spíše ten příspěvek? Pán nemá ve více věcech jasno, na příklad v tomto:
"Revoluce v arabských zemích - no, nevím, kdo za nimi stál, ale pokud Západ, tak jsou Velký Američan a Velký Angličan (případně i Velký Žid) dost velcí idioti...."
Pán by si měl připustit, že pokud neví to, že např. za "revolucí" v Lýbii zcela určitě nestál Rus ale Západ, tak by měl zvážit svoje moudra a poukazování na "nesmysly" v článku, který se jeví být dobrou analýzou současné situace ve světě - a s patřičnými odkazy, což pán ve svém příspěvku neuvádí.
..uz ne jen "arabske jaro" dnes je na poradu svedsko-evropske jaro...!!!
...kdyz teroristi nechaji stat barak svedske akademia maji velkou sanci dostat Nobelovu cenu Miru...Neni tak dulezite co vis jako co nevis a vehlasni badatele, doktori vsech ved a profesori atd vzdy ve velke vetsine hajlovali politickym systemum at to byl fasismus,komunismus, cirkvismus a nebo jenom svinstva bez nazvu... Cim vice tito tvrdili ze je buh tim vice je opak PRAVDOU.. a s elitami je to to same...Opak je temer vzdy pravdou a nebo blize ...a poslusnost svedskych elitnich akademiku je vehlasna ...A tak muzeme s klidem vyhlasit ze cim vice Nobelovych Cen udelenych vedcum zeme nebo statu je primym a neklamnym ukazatelem jak to s tou zemi jde do hajzlu rychle a spolehlive ...
Cha, cha, tak tenhle příspěvek mě potěšil. Naprostý souhlas. Jenom nevím proč odpovídá na příspěvek pavta, ten za to přeci nestojí.
Pavt to si prosím kde na takú blbosť prišiel. Šiitský Irán bude podporovať Čečencov ? Viem, že ich podroval Taliban, teda suntiské študentské hnutie. Mimochodom myslíš si, že ak by to bola pravda tak Rusko by nepodnikolo voči Iránu opatrenia ????
Ak už okrem Talibanu niekto podporoval Čečenských rezačov hláv tak napríklad USA alebo možno tak wahábistická Saudská Arábia a pod.
Až že NATO obkľučuje Rakúsko a Švajčiarsko ? A za účelom čoho ? Čokolády Milka a chutného syra? Počul si už niekedy projekte PfP v rámci NATO a nečlenskmi krajinami?
A rozširovanie NATO až na hranice Ruska ustalo, možno na dlho. Napríklad nepodarilo sa prekaziť predĺženie nájmu pre Čiernomorskú flotilu, Ukrajina do NATO nechce a jej vstup do EÚ nevníma Ruska ako problém. Gruzínsko sa ako štát s najväčším príspevkom do kontingentu NATO v Afganistane zo strany nelčenského štátu snaží zbytočne, nik tam nevezme štát bez vysporiadaných hraníc.
souhlas.Teroristé na ruském severním Kavkaze jsou podporováni
saudskoarabskými wahabisty a salafisty,kteří jsou odnoží sunitské
větve islámu.Různí "kazatelé"jsou pro tento region školeni v
Saudské Arabii s cílem rozeštvávat muslimskou populaci na severním
Kavkaze,aniž by někdy studovali Korán.Tvrdit,že severokavkazští
teroristě jsou podporováni Iránem je hloupost,jelikož drtivá část
Iránců patří k šíitské větvi islámu,kdežto muslimové na severním
Kavkaze patří k sunitům.
Aj keby to hneď tak bolo, tak stále si sami Aziati rozhodnú o svojom osude. Ak bude Rusko-India a Čína súdržná trojica, tak má suverenitu istú a ani atomovky či psychotronické šmejdy Američanom či Britom k víťazstvu nikdy nepomôžu.
USA jsou tím balvanem na krku, co světu a lidstvu brání v dalším rozvoji a pokroku. Jak říká kocour Garfield, jsou na špatné straně vývojové křivky. Všichni se jich chtějí zbavit, problém je, jak to elegantně udělat. Nejlíp by bylo, kdyby to udělaly samy sobě.
Občas se mi zda, ze presne toto -- spolu s Evropou -- svou pristehovaleckou a multikulti politikou delaji...
Jinak, pro diskutera "pavt" -- pochvala.
Chybí nejvíce těm, kteří podplácejí své politické ovce. Pokud se peněžní superbublina rozpadně mimo režii těch, kteří ji tvořili, pak ztratí i to, z čeho nyní financují podvratné operace. Aby bylo rozuměno - peněz zatím mají ještě hromadu, ale světový dojem o jejich hodnotě jen s obrovskými náklady udržujína vysoké úrovni. Pojďme se vsadit, za co své papírky před Velkým Finančním Zhroucením vymění... Raději pěstuji zdravé potraviny.
"Výsledky této pochybné antropologie vycházející vesměs z podivně nepoučené a skoro infantilní vize o člověku i o jedné z jeho běžných činností, jíž je myšlení, jsou nedozírné. Máme o nich ostatně už představu z dob minulých, kdy politicko-společenská nálepka stačila k načrtnutí morálního profilu jedince. Nejen, že tato antropologie zabraňuje jakémukoli poznání minulosti, natož vyrovnání se s ní, ale zároveň znemožňuje veškeré chápání přítomnosti samotné, někdo by řekl čehokoli. Vytrácí se tu totiž člověk, člověk všech dob, kráčející svým životem, přemýšlející, tu chybně, tu správně, tu napravující své omyly, tu v nich setrvávající, tu chybující z neznalosti a tu přímo hnaný zločinnými úmysly, anebo upřímně sledující cíl, o kterém se domnívá, že je správný. Člověk, jak ho známe z vlastní zkušenosti."
http://www.pritomnost.cz/komentare/minulost-jako-filosoficky-problem.html
no jasné, veľký američan a angličan... A svišť to balil do fólie.
Tak ako pri všetkom, nakoniec je všetko jednoduché, ale na to sa príde až po rozuzlení všetkých uzlov, dovtedy to všetko vyzerá zložito.
Čo spája tých Angličanov a Američanov, že sa stavajú proti Francúzom, Nemcom, Slovanom, Maďarom, Grékom, Španielom, Venezuelčanom...??? Iba obyčajná túžba po moci? Po moci koho nad kým? Koľko je spolu tých najvyšších Američanov a najvyšších Angličanov na špici pyramídy? Ako si medzi sebou podelia tú moc?
Ak má mať pyramída s okom na dolárovke zmysel, tak by na špici mal byť Rothschild. A to veru nie je ani Američan, ani Angličan.
.... nevypadá. Je docela možné, že na špici té pyramidy z jednodolarové bankovky sedí anglická královna, nebo taky někdo jiný. Zkuste napsat do googlu : Bohemian Grove. Je třeba mít odvahu si určité věci přiznat, a pravda je v 90% strašnější než jsme si mysleli.
O prachy už tolik ani nejde, jenom jako výtah k moci. Svým způsobem droga. Doporučuji: Klimov Grigorij
Nevím proč tu někdo jako Pavt potřebuje psát svoje politicky korektní názory, vždyť to může dělat na www.novinkách. Mně tento server už 15 let sděluje, že registrace do diskuse je nemožná pro velký nával zájemců. Pokud nevíte co je politická korektnost, je to podpora stranické linie a nejhorší samocenzura.
Myslel jsem, že jsme na Zvědavci už se dopracovali trochu dál než k politicky korektním brebtům.
Zvůle státu, populismus, zneužití poslanecké sněmovny. Takovými výrazy srší nový právník miliardáře Zdeňka Bakaly a jím ovládané uhelné společnosti OKD Robert Amsterdam, který se nově zapojil do řešení letitého sporu o tisíce bytů na Ostravsku.
Amsterdam je mezinárodní eso na privatizace a lidská práva. Po léta zastupuje například bývalého nejbohatšího muže Ruska, dnes vězně Michaila Chodorkovského.
Obřezaný hnus obřezaných kikánů u nás kvete. Všimněte si, že čím je lidem hůř, tím víc se tihle židovští nadlidi smějou
Tak Amsterdam se dal do služeb Bakalovi/Kabalovi,nebo jak se ten "figlio di putana"vlastně jmenuje?.....Tak teď mají ti stateční baníkovci a že jich je a mají zachráněnej baníček,možnost zabojovat si i za to,aby měli kde bydlet.O posranej fotbal si navzájem se stejnými pitomci rozbíjejí palice,tak jsem zvědav,jesti se mezi těmi 40.000-ci najde někdo,kdo rozbije palici původci jejich obav o střechu nad hlavou,nebo tomu jeho všemi mastmi mazanému advokátovi...
29.5.2013 16:25
No tak už to máme tu. Už sa formuje dobrovoľnícka rusko-ukrajinská bojová jednotka na nasadenie do sýrskych bojov.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?
No tak už to máme tu. Už sa formuje dobrovoľnícka rusko-ukrajinská bojová jednotka na nasadenie do sýrskych bojov. jej členovia budú hlavne veteráni vojen. / možno aj 2.svetovej
http://czech.ruvr.ru/2013_05_28/Do-valky-do-Syrie-...
30.5.2013 20:38
RE: No tak už to máme tu. Už sa formuje dobrovoľnícka rusko-ukrajinská bojová jednotka na nasadenie do sýrskych bojov.
Reakce na 290438
pokud je tohle pravda tak se mu nedivím http://www.youtube.com/watch?v=5D2V-4RHdWA
30.5.2013 11:05
Krysy mají nos na to, která loď se potápí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Nečas je taková šedá myš, která se politikou vykrmila na slušně velkou krysu. Všimněte si, jak najednou otočil a začal lézt do zadku Rusům (najednou je Rusko náš nejdůležitější obchodní partner, setkání s Medvěděvem a dokonce i Putinem, za kterým letěl až do Soči), přesto že ruská zahraniční politika je nejtvrdší a nejvíce protizápadní od pádu SSSR. Že by česká "elita", nebo její část, si už konečně uvědomila mezinárodní izolaci ČR a otáčela kormidlo, aby hledala spásu na Východě?
Jo takhle,takže by to tam čínská čunata rádi zasraXly výtoky z jejich tankerů aby se Evropský pracující na dovolené mohl vymáchat v zamořeném moři v Thajsku..jen táhněte zpátky do číny chamrat plastová chudá.
Do robotárny s vámi tam vydechněte.