Diskuze k článku

Čeští poslanci v Evropském parlamentu zradili Českou republiku

Příspěvků 114

25.5.2013 1:06

Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Pro mně je překvapivé jen hlasování poslanců za KSČM, ostatní jsou zcela zrádcovsky konzistentní, a nic divného na tom není. Jejich strany tuto republiku zrazovaly a vyprodávali do zahraničí programově od roku 1989. Soudruzi by se ovšem měli vyjádřit, jak to vlastně myslí, a představují-li nějaký kvalitiativní rozdíl oproti ostatním stranám. U pana rychle e mluvícího e kosmonauta mně to překvapuje dvojnásobně, měl jsem ho za slušného člověka.

290172

25.5.2013 12:09

RE: Překvapení je to jen částečné

Magnus Maximus 90.?.?.?

Reakce na 290172

Naprosto s Vámi souhlasím. Jsem též překvapen z hlasování komunistů. Jsou to vůbec přesvědčení komunisté nebo jen zakuklená pravice ?

290199

25.5.2013 14:05

RE: Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 290199

To je velice správná a legitimní otázka. Odpověď na ni by možná lecos napověděla o tom , proč převrat v roce 1989 prošel tak hladce. Soudruzi za KSČM z EP na tom možná také dost vydělali...

Můžeme se také podívat do Ruska, kde naši komunisti vždycky hledali vzor. Myslím, že takový soudruh Zuganov se tam velice dobře stará, aby jeho strana nikdy nevyhrála a aby se nestal prezidentem nového SSSR, který si údajně přeje obnovit. Přesně ví, kdy má vycouvat a na čí stranu se postavit (oranžová revoluce). Američtí viceprezidenti a konzulové si u něj podávají dveře, vždycky před volbami. Politolog Kurgiňan má údajně stejný cíl (obnovení SSSR) a se Zuganovem se nemají rádi.

290205

25.5.2013 21:57

RE: Překvapení je to jen částečné

Arafundi 178.?.?.?

Reakce na 290205

Obnovenie židoboľševického teroru, vyničenie Božích chrámov, krásna myšlienka, vráť sa nám ZSSR, Stalina vyhrabeme z hrobu, možno aspoň náznak živej bunky sa niekde uchytil, len aby skvelé plány neskrížil Zjuganov s konzulmi, to by proletársky prevrat nenaplnil Marxove poučky v úplnosti, nanajvýš slovne a s kapitalistami v pozadí.
KSČM nie je zakuklená, ale nastrojená pravica, ešte aj plánovanie ponúka pravicové, aj etatizmus hlása pravicový, aj 1000 % dane zvyšuje pravicovo, prerozdeľuje výlučne pravou rukou, rozkráda pravicovo, plytvá pravicovo.
Neslýchané, v hlasovaní o nič nejde, a vy tárate o zrade? Boľševici a celá ľavica boli vždy protinárodná, posmievačská a pohŕdajúca národným uvažovaním, zničila všetko, čo by mohlo mať akúkoľvek hodnotu spriaznenú s národom a nakoniec práve oni majú prejavovať „vlastenectvo“? O žiadne vlastenectvo nejde, súdruhovia rozvrátili hospodárstvo, rozrušili ekonomické myslenie, až po 1989 nebolo inej možnosti ako mnohé bankrotujúce fabriky s nepredajnými výrobkami predať, ale nie do zahraničia, ale jednotlivcovi zo zahraničia. Keďže boľševické hlavy boli dokonale vymasírované strachom pred imperialistami a revanšistami a veľkou „láskou“ k spoločnému vlastníctvu, tak prirodzene prípadnú záchranu podnikov nazývajú rozpredajom, šíria xenofóbiu voči cudzincom, boľševikonacisti neznesú rozkvet tovární a predovšetkým koniec ich panstva.

290239

26.5.2013 0:55

Pokud komunardi nesnesou rozkvět průmyslu, pak budou ještě dlouho v klidu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290239

Je možné, že byli a jsou nastrčeni k diskreditaci spravedlivějšího sociálního zřízení, ke kterému by se (alespoň ty nejvyspělejší euroamerické) národy obrátily tak jako tak přirozenou, nekrvavou cestou. Časem se dostali do rozporů se svými patrony a nezbylo jim, než dělat něco pro vlast.
Samotní fabrikanti nejsou přiliš bojovná čeládka, jejich vyvlastnění probíhalo na Západě i Východě hladce, vždy za podpory většiny populace. S bankstery, zejména geneticky nabuzenými, však tak lehká práce není a je možné, že tuto diskreditační činnost pojali opravdu důkladně ...

290248

26.5.2013 1:21

RE: Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 290239

Máte v tom bordel nebo schválně lžete. Nikdo nechce obnovovat židobolševický SSSR dvacátých let, ale SSSR tak, jak ho vybudoval Stalin, který měl šanci myšlenku komunismu dotáhnout do zdárného konce (hlavně odstavit od moci kariéristy prolezlou stranu a předat moc přímo dělnickým výborům - sovětům, a fakticky tak naplnit ústavu z r. 1936. To byl důvod proč ho pak v r.53, těsně před sjezdem kde to měl vyhlásit, chrušcovovci zavraždili). Přesto vybudoval zemi na pevných základech, a tak trvalo dalších 40let než strana zdegenerovala natolik, že se vlastizrádcům podařilo celý SSSR rozbít.

290249

26.5.2013 9:28

RE: Překvapení je to jen částečné

Lazar Kaganovič 178.?.?.?

Reakce na 290249

Ďakujem, pán anonym, vždy ma zahreje pri srdci, keď stretnem niekoho, kto vie, kde je sever.
Kto by chcel viac vedieť o "Stalinizme", nech si prečíta aspoň napríklad knihu Kagan a jeho bek od Uškujnika.
Pisateľ, na ktorého príspevok reagujete, podľa mňa zavádza úmyselne. Nemôže byť až takto pomätený.

290262

26.5.2013 18:59

RE: Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290249

Ředitelem CIA v té době byl Allen Dulles, a zatímco tento Dulles komandoval psychologickou válku, jeho vlastní syn byl v blázinci ve Švýcarsku, zavřený pevně, jako chronicky nemocný. Tati Dulles, náčelník rozvědky, věděl všechno o všech na světě, a jeho syn nepoznával svého otce. Náhoda? Nikoliv, zákon. Allen Dulles měl bratra Fostera Dullesa, ministra zahraničních věcí. Tak vězte, že syn Fostera Dullesa se nevím proč stal katolickýcm mnichem a odjel do Řima, a když jeho otec zemřel, nepřijel ani na pohřeb otce, dá se říci, plivnul na jeho hrob... Za vysoké posty kníže tohoto světa žádá vysokou cenu - duši vašich dětí. Mnozí lidé, toužící po moci, ji přijmou. Zde máte výsledky. Mimochodem, Allen a Foster Dulles byli synové protestantského kněze. Ale v „Hlasu Ameriky“ troubí na plné trouby, burcují sovětské psychouše a brzy na ruském nebi se objevuje nová hvězda - ušlechtilý disident Valery Tarsis, jehož příbuzní byli blízcí společníci Lenina a byli zastřeleni během Velké čistky 1935-38. Tarsis sám byl 20 roků členem komunistické strany, pak se dostal do sovětského blázince, z kterého ho vyhodili na západ. Na Západě za peníze CIA rychle vytisknuli šest dílů jeho knihy, napsané v sovětské díře, a západní recenzenti okamžitě začali jej vydávat za nového Dostojevského... s Gogolem dohromady. Možno říct, že z dalšího šíleného žida začali dělat genia. Pak nastoupila hrobová tišina. Ukázalo se, že Tarsis je opět v blázinci, ale tentokrát ve Švýcarsku, hned vedle syna ředitele CIA - pana Dullese, který vyvolal v Rusku ten nepořádek.
http://ulozto.cz/xs598ZjS/klimov-rodinne-album-e-b...

290281

28.5.2013 0:00

strcte uz prosim velkovraha Stalina nekam do zadnice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Reakce na 290249

Stalin pro vzdy zustane v historii zapsan jako jeden z nejvetsich teroristu ,ktereho tento svet kdy zrel. At uz jeho umysly byly motivovany jakoukoliv demagogii, tak vyvrazdil miliony lidskych zivotu.

290334

29.5.2013 3:05

RE: strcte uz prosim velkovraha Stalina nekam do zadnice

p. 113.?.?.?

Reakce na 290334

...podle oficialni propagandy opakovane jeci o Stalinovi , Hitlerovi coz je povolene a duverivci omilaji , ale masove vrazdeni stovek milionu obeti kolonialismu/imperialismu tak zustava stranou...Churchill napr jako ministr kolonii chtel rozvoj letectvi aby mohl zabijet neposlusne otroky,nebo ty co nesouhlasili pomoci jedovatych latek a otravnych plynu atd v Britanni jiz vyrobene a pripravene ...a to se deje dodnes ! Dale mame konglomeraty a monopoly vyrobcu leciv a potravin a Monsanto utoci a taky chce svuj podil na zkraceni zivotu deti a rodin....a BP aspon nici oceany a spolu s Fukushima a dalsi /Bhopal/jdou od uspechu k uspechu...akorat zaplati sem tam nejakou tu pokutu....

290411

29.5.2013 8:28

RE: strcte uz prosim velkovraha Stalina nekam do zadnice

slak 77.?.?.?

Reakce na 290411

Jsou opravdu podloudní a kradmí a toto se tedy pod různými zástěrkami bohužel děje a jsou i velice úspěšní ve vymývání mozků, kdy si lidé posléze s nimi na sebe nevěřícně instalují pasti a prokouknou zamýšlené až s křížkem po funuse a i když v nich stíny pochybností mohly hlodat tak ono se jim blbě přiznává já jsem se splet, ale ovšem strategie zamýšlených instalací těchto jevů a záměrů s tím samozřejmě počítají. Dodám že to jde ruku v ruce s kořistnickým systémem který nebere ohled na nic (kromě úzce vymezeného a směrovaného zisku) ať už je nazýván či veleben jakkoliv, vždy to končí výsledkem vítěz bere na daném poli vše bez ohledu na okolí a zodpovědnost za devasty lidí především.

290416

26.5.2013 4:12

RE: Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 290239

Jak tu někdo zkombinuje židy s bolševiky, obdiv k Němcům a kázání Čechům, co by měli nebo neměli, plus báchorky o tom, jak Velká Morava byla vlastně slovenská, na 99.9% je to slovenský fašista, ani by tu svoji "slovenčinu" použít nemusel. Ještě nám povíš něco hezkého o Slovenském štátu, hrdinném prezidentu Tisovi a jak jste byli oázou míru uprostřed WWII? Na stráž a Sieg Heil, soukmenovče, jdi si dělat svou fašistickou osvětu zpátky k vám na Slovensko!

290253

26.5.2013 9:33

RE: Překvapení je to jen částečné

Lazar Kaganovič 178.?.?.?

Reakce na 290253

nuž, napadlo ma asi 34 slov, ktoré by mi admin nepustil...
Teraz ste sa prezradil definitívne ako zamotávač diskusií a odvádzač pozornosti. Nebudem riešiť, kto a koľko za to platí, viem, že sú aj takí dementi, čo to robia zadarmo.

290263

27.5.2013 20:06

RE: Překvapení je to jen částečné

Helena Sasová 82.?.?.?

Reakce na 290199

Taky mě to překvapuje. Nabízí se ale otázka, jestli by je při opačném hlasování nepotkala nehoda. Např. dopravní.

290325

28.5.2013 9:04

RE: Překvapení je to jen částečné

osa x 193.?.?.?

Reakce na 290325

Ve vší úctě madam, víte jak se hraje divadlo ? To se najme přiměřený počet herců a obstarají se kulisy odpovídající záměru režiséra. Pak se r o z d a j í role a texty každému účinkujícímu a jde se na věc. Když se dílo daří, platící diváci je jen hrnou a mnozí i několikrát [velký smích] . Tolik moje vysvětlení k vašemu překvapení.
Nyní obecně pokládám dotaz místním kapacitám : rád bych věděl, jak je to tedy s těmi nebohými manipulovanými obyčejnými lidmi, kteří nikdy za nic nemohou ? Platí tato zdejší diskutérskou většinou hlásaná pravda univerzálně , nebo se vztahuje jen na slovanský živel ? Anžto na sudetský živel se evidentně dle místního většinového koncenzu nevztahuje. To by pak ale logicky znamenalo, že vážně existují nadlidé a podlidé. Mohl by mi to někdo objasnit , aniž by používal protimluvů a logických sporů ? Děkuji.

290352

28.5.2013 18:17

RE: Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 290352

...... rád bych věděl, jak je to tedy s těmi nebohými manipulovanými obyčejnými lidmi, kteří nikdy za nic nemohou..... Pane,pokud se nechaji manipulovat lzivymi prispevky viz: tento clanek-autor nickname Maru,... tak mate odpoved [mrknutí jedním okem] Ani Vas osobne moc nezajima obsah clanku, ze ne [smích]

290372

30.5.2013 11:32

RE: Překvapení je to jen částečné

Viny 77.?.?.?

Reakce na 290199

Vy máte v čechách v parlamente pravicu??

290483

2.6.2013 8:23

RE: Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 290483

>Vy máte v čechách v parlamente pravicu??
Otazka takto vami polozena uz i odpovida, ze pravici v parlamente nemame. Davam vam za pravdu. Protoze kdyby byla, opravdova a neherecka, nebudou takto, jak jsou, cikani podporovani.

290615

25.5.2013 13:20

Nejnovější zpráva:

itt 89.?.?.?

Reakce na 290172

Poslední zajímavá zpráva. Ve vší tichosti se připravuje povinná vojenská docházka. Zatím 6 měsíců a následně 18 měsíců. Tři měsíce branná povinnost pro dívky. Myslím, že strach o vlastní peněženky je v tomto případě rozhodující. Kdo by ty dare.báky dnes ochránil ...

290203

26.5.2013 7:46

RE: Nejnovější zpráva:

itt 89.?.?.?

Reakce na 290203

Usmívat se výšeuvedené zprávě v době, kdy oficiální česká nezaměstnanost je 8 procent, ale skutečná je minimálně šestnáct je stejně naivní, jako smát se již asi kdysi absurdnímu výroku soudruha Havla z roku 1989 : Komunisti vás budou strašit nezaměstnaností. Nevěřte jim!!! Tzv. československá lidová armáda Armáda již za socializmu plnila výborně funkci zásobníku flákačů a jinde nezaměstnatelných opilců a idiotů. Pokud by se dnes jen polovina skutečně nezaměstnaných zase vázala v něčem jako armáda, mohl by se zase bratr soudruh Kalousek blýsknout v Bruselu jako nejlepší ministr financí na světě...

290259

26.5.2013 10:14

RE: Nejnovější zpráva:

Lazar Kaganovič 178.?.?.?

Reakce na 290203

vojenská služba nikomu nezaškodí, naopak. Ale lepšie by bolo organizovať ľudové milície mimo režim

290266

26.5.2013 11:23

RE: Nejnovější zpráva:

nikdo 89.?.?.?

Reakce na 290203

vojna by jim neuškodila alespoň by je přešli roupy [překvapení]

290272

26.5.2013 12:30

RE: Nejnovější zpráva:

steve 70.?.?.?

Reakce na 290203

.. ANO !! Povinna vojenska sluzba je NUTNA !! Armada bude sbirat v izrahelskych kibucech brambory a cukrovku, protoze v cechach tito rostlinni zivocichove humanitarne vychcipali ..
Armadni praci zdarma se posili to pouto "se zidem na vecne casy a zadarmo .. ..", a mir se take posili a mladez v armade se bude radostne tesit na povinne kazdodenni skoleni "PSM" (Pravicove Skoleni Muzstva), .. a hlavne se nauci - "ten spravny uhel pohledu ..", .. a nepritel bude opet porazen ..
------
.. a hlavne si par zkurvysynu poradne nakrade. Proc by ne ? Bylo by hrichem si nenakrast - kdyz mame tak tupy narod ..

290274

27.5.2013 10:17

RE: Nejnovější zpráva: Kdo by to byl řekl...?

Fon Mamlas 195.?.?.?

Reakce na 290203

A vystoupit z EU a NATO a je po starostech. Myslím, že by se neřešili žádné Benešové dekrety.

290296

25.5.2013 18:44

RE: Překvapení je to jen částečné

petesv 109.?.?.?

Reakce na 290172

Poslechněte toto,
Archanděl Michail:
http://www.kazaki.cz/
Neopustíš svoji službu.
V nebi nad Ruskem
je ježišové vojsko.

290222

25.5.2013 20:34

RE: Překvapení je to jen částečné

petesv 109.?.?.?

Reakce na 290172

Odkdy je to zakázané, chtít ženu?

http://rus.ruvr.ru/news/2013_05_25/V-SSHA-rassledujut-seksualnij-skandal-v-raketno-kosmicheskom-upravlenii/

290234

27.5.2013 22:04

RE: Překvapení je to jen částečné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 290172

Dovolim si jeste jednou opakovat, ..hlavne pro ty pomaleji myslici, nebo pro dezorientovane: Autor prispevku bud´vůbec neví, o čem se hlasovalo nebo by to měl vysvětlit.Takto do toho vnáší jen zmatek. Takže : hlasovali PROTI svolání Konventu, protože s principem Konventu zásadně nesouhlasí, je to jen rozmělňování odpovědnosti Evropské rady. A hlasovali PROTI výzvě Evropského parlamentu, aby Evropská rada nepřezkoumala (tj. neprojednala) naši výjimku, protože chteji, aby byla Klausova výjimka přijata. Kapish?

290330

25.5.2013 1:07

Jak dlouho

Korutan 88.?.?.?

Jak dlouho smí člověk čekat, že se představitelé jeho státu vzpamatují a zažnou jednat v jeho zájmu. V zájmu těch, kteří je volili, které zastupují a jejichž zájmy jsou povini hájit z principu svého statutu a poslání!? Jak dlouho smí zodpovědný člověk čekat, nežli venme do ruky zbraň a začne se bránit tím, že jim napráská? Máme ještě vůbec právo čekat!? A vlastně proč a na co ještě čekat, když víme, jaký jsou naši představitelé svině!?

290173

25.5.2013 4:33

RE: Jak dlouho

Fox_25 90.?.?.?

Reakce na 290173

Čekat můžete do konce života, bohužel. Není zájem něco měnit, stále je na změnu velmi málo lidí existenčně v pr*eli. Ti co jsou, nejdou slyšet a jejich problémy jsou bagatelizovány, příp. zesměšňovány.

Ano, naši "představitelé" jsou svině, vlastizrádci, pokrytci, atd. Jenže problém je že o tom budeme pouze diskutovat. V celkové atmosféře jaká kolem vládne je v podstatě jen málo možností na změnu.

290177

25.5.2013 22:08

RE: Jak dlouho

Arafundi 178.?.?.?

Reakce na 290173

Vymenuj aké máš záujmy, a potom prezraď prečo by vláda mala plniť tvoje sny? Bývaš v barabizni, ktorú zanechal esesák, teraz sa strachuješ, že ti ju vezme? Alebo myslíš na ostatných, ktorí by mohli vhupnúť do takej situácie, napríklad havlista by musel opustiť domčeky? Ty len neznesieš, aby „Nemec“ vlastnil to čo si už naplánoval pre „Čechov“. Vybral by si Kalouska, alebo „Nemca“ ako majiteľa? Aký by bol rozdiel, nehnuteľnosť predsa neodvezú, vieš kto dnes vlastní aké budovky?

290240

26.5.2013 7:31

RE: Jak dlouho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290240

Někdy je opravdu nesnadné vysledovat autorovu myšlenkovou siláž. A kdoví zda to dokáže sám autor, jsa v zajetí svých iluzí o dění u nichž nemá vlastní zkušenost. A nebo je to test, jakou má veřejnost schopnost poslat testujícího provokatéra do patřičných končin. Dle ostatních reakcí jest se proto oprávněně domnívati, že ta veřejnost ještě vládne samoočišťovací schopností a tak tedy "Arafundi choď do rici, zakial ti dobre hovorím". [bliji] [vyplazený jazyk]

290258

25.5.2013 5:04

ohavné a nehumánní

slak 77.?.?.?

Vypadá to že revizionisti si chtějí smlsnout na inovaci výsledků 2. světové války a za všechna páchaná příkoří dobyvačné expanzní války obvinit čechy. Benešovi dekrety byli reakcí na rozhodnutí konference vítězných mocností a nikdo nemá právo přepisovat z toho vyplívající poválečné uspořádání, pokud nechce označit tehdejší vitěze za lumpy, kteří byli skutečnými tvůrci stavu, kde v tom procesu byla česko víme a skutečně ani s frontou za války a v poválečném uspořádání byl jeho vliv byl minimální. Teď to jde do podoby nespravedlivě trestaných (těch kteří nemají za minulost prachžádnou zodpovědnost) za nespokojenost s výsledkem mocenských třenic a příliš to připomíná chtěné placení těch, kteří u žranice nebyli a z minulosti rozhodně neprofitovali. Jak si mohou tito vůbec dovolit přenášet odpovědnost na ty kteří byli válkou zdestruování v pozici oběti, natož na další generace kteří na tom mají zbla podíl viny? Popírá to logiku i spravedlnost a toto ve světě naprosto nemůže uspět morálně. [naštvaný] Co to vůbec chtějí servírovat za polívčičku (jedy)? Jednoznačně nestravitelné i kulturně nesmysl.

290180

25.5.2013 11:15

RE: ohavné a nehumánní

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 290180

"Sémě zrady" bylo zaseto už dávno a počalo klíčit listopadem 89,mohutně zavlažované a hnojené xindly všeho druhu,domácími a hlavně importovanými z Německa,mezi něž patří dnešní min.zahraničí s tím celým havloidním abtajlungem okolo Svobodné Evropy,kterým napomáhali historici/hysterici typu Slováka Mlynárika a spol.
Už před "Sarajevským půčem"v období okolo té potupné smnouvy s Německem,se vedla zahr.politika úplně otevřeně tímto směrem a to za Žielence-ODS a později Bratinky-ODA-str.kolegy dnešního Schlafendrecka"Spícího Hovna".Bratinka s Rumlem-min.vnitra masívně a cíleně vtahovali do státu pomocí českého občanství maximum staronové 5.kolony.
Idiot Bratinka pronest v té době,aniž by tomu kdokoli,kromě KSČM,projevil sebemenší odpor tuto větu:"dovedu si Česko představit jako jednu ze zemí Spolkového Německa".Co k tomu dodat!Lídlující Mařenky a pravicující Pepíci byli šťastni a se rčením"mě je jedno,jakou řečí budu mluvit,hlavně,že se budu mít dobře",si takto nechali nasrat na hlavu v čemž "Spící Hovno"se svým abtajlungem pokračuje až do dnešních dnů za nadšeného aplaudování naší "pa-kulturní protinárodní fronty"Hřebejků,Menzelů,Svěráků,Sommerových a bezpohlavních imigrantů jako Gál,Fenič atd"jejichž hlavní kvalifikace je doprdelevlezizmus v kombinaci s kupírovanou oháňkou.
Je to hnus,ale tenhle národ se rozpadá a je na tom hůř,než za německé okupace.Češi se zde stávají jen cizinci ve vlastní zemi a to díky své ignoranci a toleranci svinstev všeho druhu.Pohled na svět přes dno půllitru kalného,instantního "šumákového"piva od Heinekenu brzo skončí,neboť i to svinstvo podobné vzorku moči silného cukrovkáře brzo dojde. [bliji] [bliji] [bliji]
Možná pak nastane zas národní probuzení,obrození a možná i 4.odboj.......

Poznámka:Všimli jste si,že kdyby Nečas,kterému jde "premiérování"náramě k duhu,sundal brejle a nalepil si knírek alá Adolf,tak by vypadal,jako kdyby Berndtu Posseltovi "z oka vypadl" a to jen jaksi shodou náhody dodává na pikantnosti jeho projevu před bavorským sněmem...... [velký smích]

290193

27.5.2013 13:52

RE: ohavné a nehumánní

dzej 178.?.?.?

Reakce na 290193

zvlastne napsane, ale nemuzu nesouhlasit. dik

290307

25.5.2013 20:11

RE: ohavné a nehumánní

dub 89.?.?.?

Reakce na 290180

souhlas. a proto by to měly být vítězné mocnosti, kdo proti tomu začnou okamžitě protestovat jako první a vymáchají v tom zmrdům z brusele čumák. protože revize výsledků války a poválečného uspořádání je cestou do pekla a ke třetí světové válce.

ale evidentně všude ticho po pěšině...

290232

25.5.2013 7:56

Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

http://globalnews.ca/video/575248/drunk-czech-president/
Sun, May 19: Questions are being raised after the Czech President appeared in public stumbling and unable to stand. His office insists he was suffering from a virus, but now the footage has gone viral. Stuart Greer reports.
Nase narodni tragedie nespociva v male rozloze,maleho statu,ale, v nadmernem mnozstvi chytraku vseho druhu,bezpaternich "inteligentu" jejiz modlou je zlate tele internacionalismu na nez se koukaji skrz sklenici s pivem.
V roce 1968 jsem koukal jak v rannich hodinach lezou ven z invasnich ruskych tanku prostitutky a to nam bohuzel zustalo,narod plakal,ale,dodnes nevim,pro co.Palach nebyl bodem narodniho obrozeni a ti,po nem take,patolizalove vse obratili vzhuru nohama.
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Narod ,jez nebojuje o svou svobodu,tak si ji nezaslouzi-A.H.

290182

25.5.2013 11:07

RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290182

"Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?"

No to je proto, že v cirkuse i v bordelu musí být pořádek jako na vojně, nebo v klášteře. Jinak by lev sežral krotitele, nebo klient nedošel uspokojení. Politici tam proto nemají jinou šanci, než být návštěvníky těchto bohulibých kulturních stánků. To je ovšem způsobeno principálem a bordelmamá, kteří se musejí, to na rozdíl od těch politiků, o své živobytí jaksepatří postarat, aby publikum, nebo klienti, neodešli ke konkurenci. Problém toho všeho je v čase. Zatím co v cirkuse i v bordelu se nespokojenost projeví obratem v návštěvnosti, tak na politické scéně jsou to dlouhá léta, která tu nespokojenost mas s vládnutím, zahalí zapomněním. Bohužel tzv. "demo-grácie" nemá s vládou lidu společného zhola nic. Je to jen "jako cosi pěkného" - tedy iluze o iluzi. [bliji]

290192

26.5.2013 2:36

RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 290182

In politics ,stupidity is not a handicap!
Napoleon Bonaparte ( 1769-1821.)
Jedna zasadni vec je ta,ze politikum davame moc a pravo rozhodovat za cely stat,tomu ,abychom si odpomohli od zradcu je dobre zavest v dulezitych narodnich otazkach celonarodni referendum s pravdivymi a svobodnymi informacemi vseho druhu,dalsi veci je,odvolani zvoleneho politika z funkce pokud porusi volebni sliby a nebo dohodnute body zajmy volicu, jez neplni,takovy politik by mel byt shromazdenim volicu odvolan z funkce a nahrazen jinym.
Dulezite je spravedliva ekonomie na domacim trhu a zrovnopravnit obcany tak zvanou bankovni cestou-debit tax,kde kazdy bude platit jednim procentem ze vsech vyzvednutych penez z banky,tim by se dosahlo obcanske rovnopravnosti,samozrejme,vsechny prijmy penez by sly pres bankovni ucet,ukladani penez v zahranici by bylo protizakonne,tak by se kontrolovala smelina a uplatky.Stat by mel mit jedna media,zcela svobodna,aby obcane byli pravdive informovani zpravami vseho druhu,bez zasahu politiku a cenzury,ta by byla zcela nepripustna,naopak soukrome stanice by byli pod dohledem statniho cenzora k zamezeni falesnych a nebo nepravdivych zprav.
Politicke strany by pred volbama museli predlozit svuj plan a seznam priznivcu jez financne podporuji politickou stranu,penezni dar by sel politicke strane,ale,ne kandidatovi,voleny president by se musel zrici politicke prislusnosti,aby nebyl ovlivnovan politiky z jeho drivejsi politicke prislusnosti,presidet by mel byt takto nestranny representant statu.Armada by mela zastupovat zajmy vsech obcanu,nikdy by nemela byt pouzita v jakekoliv zahranicni akci,jez nema nic spolecneho se zajmem obyvatel a mela by byt politicky nestranna.
Soudci by meli byt voleni verejnosti,tak jako i vejvyssi predstavitel policie,jez by zastupoval bezpecnost obcanu a ne politicke zamery,"radoby mocnych."Zahranicni politika by mela byt velmi omezena,nebot, svetove se hraje o nas a bez nas!
Neutralita se uz propagovala pri prvnich svobodnych nazorech v dobe Dubceka,ale,zapomelo se na ni. Neucast v zadnych vojenskych a jinych blocich, na to jsme vzdy jen doplatili.Obnovit ochranu hranic a omezit agresivni jednani mensin,jez prosazuji sve zajmy,nad zajmy "domorodych "mistnich obcanu.Nepripustit cizy vlivy, aby zeslabovalo narodni citeni obcanu,jak v kulture,tak i v jinem.Politik ,jez projevy podporu cizim pozadavkum,tak,jej sprostit imunity a postavit pred soud lidu.Rovnez politik jednajici agresivne,zneuzivaje sveho postaveni, nemoralne, pohorsive, by mel byt odvolan ze sveho postaveni parlamentni komisi s ucasti presidenta.Politik po dobu sve funkce by nemel byt nijak zucastnen "rodinneho obchodniho podnikani" a po dobu funce nemel pravo byt v jakychkoliv predsednictvech soukromych spolecnosti, mozny uplatek by byl konec jeho politicke kariery a konec duvery obcanstva.

290252

26.5.2013 9:54

RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290252

No jo, ale kdo to všechno dokáže zrealizovat a ukočírovat? I sám Stvořitel s tím měl, a to prosím už u těch prvních dvou svých výtvorů, takové trable, že je bez rozpaků hodil Satanovi na krk řka mu, že "co sis nadrobil, to si i vyžer". A tak ten pohár hořkosti musí vypít až do dna... ten teď chudák lítá od čerta k ďáblu jako hadr na holi a má peklo zde na Zemi... Kdyby jen tušil co se z toho pokoušení Evy vymrví, tak... no a od té doby se traduje přísloví, že "je pozdě bycha honiti"... A pak něco tak neuhlídatelného jako pytel blech, nechat na starosti těm "dvomoudrým nahým opicím"? No to nás pozdrav pánbůh. Přišel s tím už Kristus a jak skončil. No a komunardi po něm nedopadli o nic líp a komunisti po nich... vždyť to je přítomnost!... Asi se ten boží záměr nějak zvrtnul a "pec nám spadla...". [oči v sloup]

290264

26.5.2013 10:29

RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?

Lazar Kaganovič 178.?.?.?

Reakce na 290252

je zjavné, že si neuvedomujete, kto je nepriateľ a akými zbraňami disponuje (médiá a banky). Tu pomôže len jedno: osobnosť kalibru Stalina, Putina, alebo Ježiša Krista.
Nechať rozhodovať dav jej proti záujmom davu.

290268

26.5.2013 14:55

RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?

Adam... 79.?.?.?

Reakce na 290182

V současné době je to"jenom Národ Zlodějů plynařů a politických lokajů. [chechtot]

290277

28.5.2013 5:23

RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 290182

Vložený obrázek
Myslim,ze je treba vice knih a historickeho materialu ocisteneho od propagandy a lhani za financni odmenu.
jedno je jiste,pokud se na problem Sudet a jednani Nemcu podivame z pocatku druhe svetove valky,tak po ukonceni druhe svetove valky vznikl velky problem ,jez meli resit Benesovi degrety ve vztazich Nemci-Cesi.
Pokud,ale nahlidnem s odstupem a z vetsiho hlediska ,jakozto celosvetove deni te doby,tak se nam obraz na nemecko-ceske vztahy do jiste miry zmeni.Povazte ,ze jen legenda o Auschwitz dostala zabrat,kdyz se pametni deska obeti "holocaustu" zmenila,do toho prisly zaznamy Cerveneho Krize a pokud nahlednem do Nurimberskeho procesu a jeho zapisnich protokolu,jez psali lide ,jez tvorili cast propagandy a to nereguelnimi akcemi,tak,zjistime,ze cely tento problem je k reseni na desitky roku.Kdyz prihlednem k praci profesora Finkelsteina a jinych,tak,opet problem Nemci-cesi se stane celoevropskym problemem,zejmena s tim co se stalo po valce jak napsal kanadsky spisovatel v knize " a jine ztraty" situaci v koncentracnich taborech pro Nemce.At,uz dojdem jakymkoliv zaverum,tak vina spociva nekde jinde ,nez nam demokraticky tisk snazise cela desetileti "nakukat" i se zmenou celeho skolskeho systemu,az po media,jez jsou vlastnikem,prakticky sesti rodin.
Kniha[vyplazený jazyk]rof. Detlef Brandes (nar. 1941) je mezi německými historiky jedním z nejlepších znalců československých dějin. Je dlouholetým vedoucím Katedry pro kulturu a dějiny Němců ve východní Evropě na Heinrich-Heine-Universität v Düsseldorfu. V českém překladu vyšly mj. jeho knihy „Češi pod německým protektorátem“, „Cesta k vyhnání 1938-1945“ a „Exil v Londýně 1939-1943“. Profesor Brandes je členem vědecké rady Collegia Bohemica.
Dalsi kniha ,je:Boj o Hranici od pani Jitky Gruntove a Frantiska Vasek-a.Kniha ,nas zavede do obdobi roku 1938.
-Czech politics: The expulsion of Sudeten Germans is still raw | The ... May 7, 2013 ... The Czechs began to view the Germans as their nation's "ancestral foe", ... Why
creating again the very same problem in the new state ... Ptolemaiova Sudéta (
Sudety), které byly dosud považovány za některé z českých ...
www.economist.com/blogs/easternapproaches/2013/05/czech-politics

290342

25.5.2013 8:03

je třeba u dělat seznamy

míra222 93.?.?.?

není daleko doba kdy to již nebude žádný samet

290183

25.5.2013 8:50

Zdroj?

fax 77.?.?.?

Na odkazovaných stránkách vůbec nevidím, kdo a jak volil.
Je tam pouze VÝSLEDEK KONEČNÉHO HLASOVÁNÍ VE VÝBORU
Datum přijetí
19.2.2013

a jen několik málo jmen.

Prosím, kde najdu kompletní seznam lidí, kdo a jak hlasoval?

290185

25.5.2013 17:21

Hlasování - odkazy

maru 88.?.?.?

Reakce na 290185

Sjeďte po stránce níž a srovnejte si to podle zemí
Hlasování 1

http://www.votewatch.eu/en/draft-protocol-on-the-a...

Hlasování 2

http://www.votewatch.eu/en/draft-protocol-on-the-a...

Hlasování 3

http://www.votewatch.eu/en/draft-protocol-on-the-a...

290213

25.5.2013 18:29

RE: Hlasování - odkazy

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 290213

Hlasujúci sú označení ako loyal /prelož-judáši/ a rebel /prelož-vlastenci/.
Jediný vlastenec za Slovensko, Paška zo SNS nakoniec tiež prešiel k vlastizradcom.
Plíživé a vzmáhajúce sa nátlakové lámanie názoru "rebelov" sa osvedčilo.
žaba sedí v hrnci a pomaly sa prikladajú ďalšie polienka.
Možno už aj cíti horúčavu, ale je príliš nažratá a pohodlná, aby vyskočila z vody, kým je čas.
Bohužiaľ sa v nej uvaríme všetci.
Do kedy budeme voliť na dôležité posty Judášov?

290220

25.5.2013 20:59

RE: Hlasování - odkazy

Arafundi 178.?.?.?

Reakce na 290220

Emocionálne výlevy vypúšťaš, takí sú správni „voliči“, precitlivelí a nemysliaci, hnev, strach, zášť, to sú správne opodstatnenia pre vaše „voľby“.
Píš za seba, že dokedy ich budeš voliť práve a iba ty, iným napríklad vyhovujú.
Ak poslanci patria do klubu EFD a hlasovali za, sú pokladaní za rebelov, podľa teba neobyčajní supervlastenci, ak hlasovali proti za lojálnych, ktorých pokladáš za judášov. Ich začlenenie súvisí zrejme so vzťahom k dohodnutému hlasovaniu, alebo tvorili menšinu v rámci klubu.
ODS sú vlastenci? Írski a grécki boľševici tiež, atlantickí konzervatívci tiež? Akými vlastencami? Nebodaj „českými“?

290236

25.5.2013 17:36

RE: Zdroj?

maru 88.?.?.?

Reakce na 290185

Ještě poznámka - ten výbor, o kterém se zmiňujete, je Committee on Constitutional Affairs, která projednávaný text připravovala - nejedná se tedy hlasování, které hledáte. To je uvedeno v mém předcházejícím příspěvku.

290214

25.5.2013 10:17

Hlasování je jedna věc, ale nic jsem neslyšel o ostrém vystoupení v reakci na ten výrok Stadlera.

Kanak 90.?.?.?

Je povinností těchto našich "europosranců" zastupovat zájmy republiky. Projev Stadlera měl okamžitě nastartovat ostrou reakci ze strany těch, co tam za tuto republiku, za těžké peníze, dřepí. Našel se mezi nimi někdo s ostrým protestem? Problém je v tom, že jednak ti paraziti na tom nemají zájem, ti jsou tam jenom pro prachy, a jednak by to ani neuměli (př. Češková, Cabrnoch a Ouzký - IZIP...) Vsadím se, že 90% z nich zná anglicky asi na takové úrovni, že pochopili, že Stadler nemluví o počasí, a to kdoví jestli. Proto to taky odhlasovali. Těch zbylých 10% asi rozumí slušně, ale nedokážou mluvit na takové úrovni, aby mohli tvrdě reagovat. Pokud někdo od těchto megaparazitů očekává více, tak je naivní.

290190

25.5.2013 20:45

RE: Hlasování je jedna věc, ale nic jsem neslyšel o ostrém vystoupení v reakci na ten výrok Stadlera.

maru 88.?.?.?

Reakce na 290190

Nikdo nereagoval - viz http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Mne-jste-zab...

290235

27.5.2013 1:28

RE: Hlasování je jedna věc, ale nic jsem neslyšel o ostrém vystoupení v reakci na ten výrok Stadlera.

p. 60.?.?.?

Reakce na 290190

...rozdavani zrejme bude pokracovat vladnimi zradci a jejich prisluhovaci dnes vatikansti banditi zitra sudetsky lupici a pozitri...??..neni divu ze vlada jede zasedat do Izraele tajne ,zrejme brzy nebude mit KDE zasedat a modleni aby se nejak nevratili je povinne....

290291

25.5.2013 11:16

Revizionista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ti Němci zde žili předtím 800 let v podstatě stejně jako tu žili Češi. Taková situace by se měla obnovit a zamezit tomu, aby se dále vyvíjela jak se vyvíjela od roku 1918 adále.

290194

25.5.2013 16:56

RE: Revizionista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290194

Když zde žili tak dlouho a odděleni od "svých" pohraničními horami, tak proč s tím původním lidem nesplynuli? Co jim v tom bránilo? Nebylo to podvědomé germánské pohrdání slovanským živlem? Poté co se Hitler chopil rasového nacionalizmu, byli přece ve zdrcující většině zajedno s Henleinem, který zase byl v očekávání, že jim tu českou kotlinu Hitler dodá na stříbrném podnosu, jen co vyhraje nadvládu nad Evropou.

Ony přece ty hranice i v r. 1918 stanovily vítězné mocnosti a Němci byli na straně poražených. Kdyby se už tenkrát dohodlo rozdělení říše na stav před jejím sjednocením Bismarckem s tím, že to tak zůstane navěky, nemuselo k té II.SV vůbec dojít.

Takže nyní nejde opět o nic jiného, než v čem po Bismarckovi pokračoval Hitler. Jen prostředky jiné podoby, nežli prostředky vojenskými, přičemž ty jsou s podporou stále přítomných vojsk USA vybavených i jadernými zbraněmi, neustále k dispozici "zavést pořádek" s případnými rebely v EU.

To vše jsou ale jen projevy vnitřních děsů v hlavách těch "dvoumoudrých" nahých opic, z reality existence na jim nepřátelské planetě po vyhnaní z Ráje, pro svévolnou neposlušnost ke svému Stvůrci. Až pokud jim dojde o co zde jde, tedy že nejsou nic jiného než pokusná morčata na vrcholu experimentu s oživenou hmotou dotovanou něco málo inteligencí, mohou se pak pokorně věnovat čemusi rozumnějšímu. Tedy tomu, jak si ten ztracený a zapovězený Ráj na Venuši dopřát ve vzájemné kooperaci i zde na Zemi, než si ho nedopřát vůbec tou neustálou snahou podstrčenou jim tím poťouchlým Satanem - být JÍM, namísto jejich údělu - být jen "JEHO OBRAZEM".

290212

25.5.2013 22:20

RE: Revizionista

Arafundi 178.?.?.?

Reakce na 290194

Na Morave žilo slovensky hovoriace obyvateľstvo, Česky hovoriace obyvateľstvo žilo v Čechách, medzi nimi ľudia rôznych germánskych jazykov. V súlade s rozmachom ozrutného protikresťanstva sa zrodili kolektivistické nemecké a české nacizmy, ktoré šírili túžby tých ostatných vyhubiť, poškodiť, ponížiť, sfalšovať dejiny podľa nacistického výkladu, spory zašli priďaleko a riešením bolo vyhnanie, teda trest.

290241

25.5.2013 11:17

jestli cikány či sudetské Němce?

Adam... 79.?.?.?

No,nevím snad raději ty Němce ty vás nepřepadnou večer cestou z práce cikáni klidně můžou. [naštvaný]

290195

25.5.2013 14:14

RE: jestli cikány či sudetské Němce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 290195

No, asi Vás nepřepadnou, to je fakt. Jen budete občanem druhé kategorie v novém Reichu, a možná budou spáchány nové křivdy, aby byly napraveny ty staré.

290207

25.5.2013 15:47

RE: jestli cikány či sudetské Němce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 290195

dosídlenci na Šumavě,jako např.penzionovaná bachařka z Bytizu,kteří měli a MAJÍ HESLO....Němci jsou svině,ale MARKA,EURO je fajn....ty budou kakat broky....

290209

25.5.2013 17:56

RE: jestli cikány či sudetské Němce?

maru 88.?.?.?

Reakce na 290195

No, možná nepřepadnou, vynalezli účinější techniky - zplynování na příklad. Druhá světová válka stála Československo na 360.000 obětí. Lidé umučení Němci, zplynovaní v koncentračních táborech, padlí v odboji - k těm všem byste měl mít úctu. Ti a mnoho dalších spoluobčanů stálo se Spojenci Německu v cestě. Pokud by Hitler uskutečnil své plány, buď byste teď nebyl vůbec nebo živořil někde na Sibiři.

290217

25.5.2013 11:21

Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?

baba_Blažková 89.?.?.?

Děkuji předem.

290196

25.5.2013 23:26

RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?

maru 88.?.?.?

Reakce na 290196

http://register.consilium.europa.eu/pdf/cs/08/st06...

strana 400

290242

26.5.2013 1:35

RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 290242

Vy si ze mě děláte kozy? Chtěla jsem přesné a celé znění té výjimky, kterou chtěl dle Vašeho článku prosadit Klaus, a kterou naši soudruzi dle vašeho článku neodhlasovali, čímž nás zradili. A vy mi tu postujete nějaké blbosti o Polsku a Británii a Grónsku a podobných. Jestli mám dělat bordel na stranické schůzi, psát dopisy poslancům etc., tak chci vědět, za co koho je-at. Moje poslední informace jsou o tom, že důvodem neschválení Klausovy výjimky byly hnusoby týkající se pracovně právních vztahů v této výjimce umně zakomponované, tudíž například pro levicové poslance neprůchozí. Já neříkám, že ten, kdo mě informoval, je spolehlivý a pravdivý zdroj. Proto jsem se dotázala zde. Takže ještě jednou. A pomalu. Byl by odkaz na celé a přesné znění té Klausovy výjimky? Předem děkuji a už mě dneska nes--te, já totiž na rozdíl od vás něco dělám, tedy přinejmenším to, že opruzuju politiky. A jestli něco nesnáším, tak jsou to informace vytržené z kontextu!
[naštvaný]

290250

26.5.2013 11:19

RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?

maru 88.?.?.?

Reakce na 290250

Žádná samostatná Klausova výjimka neexistuje - je to lež českého tisku.Omezení sociálních práv v nějaké Klausově výjimce je lež Zemanovců a ČSSD a možná i komunistů.Existuje je pouze protokol č. 30 k Lisabonské smlouvě, který platí pro Polsko a Británii a jehož platnost chtěl Klaus rozšířit i na Českou republiku - viz odkaz. To je ta tzv. klausova neklausova výjimka. Ten protokol v podstatě říká, že národní zákony Polska a Británie mají přednost před Chartou základních práv, která je součástí Lisabonské smlouvy.Právě Chartu základní práv chtějí sudetští Němci použít na prosazení svých požadavků - proto je rozšíření protokolu č. 30 na ČR pro nás zásadní.Charta ovšem obsahuje i sociální práva, ale jak vidíte v Řecku, Španělsku apod. - evidentně se tam sociální práva likvidují charta necharta a je to právě Evropská unie v čele s Německem, která tam toto okleštění prosazuje.Podle mého názoru je lepší mít sociální práva zakotvena v národních zákonech - a to bez klauzulí, které by mohli sudeťáci zneužít a pohnat nás před Evropský soud pro lidská práva. No, lépe už to asi nevysvětlím.

290271

26.5.2013 17:26

RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 290271

Otázka zní, proč tedy sudetští Němci Chartu zatím nepoužili a čekají, až jim jí zakážeme. Není to nelogické?
Ještě technická, v odkazu se píše o Listině základních práv, to je to, čemu říkáte Charta nebo je to něco ještě jiného? Děkuji za odpovědi.

290279

25.5.2013 13:03

To není chyba zmiňovaných poslanců.

Nikdo 81.?.?.?

Je to chyba systémová. Žijeme už stovky let v cíleně devastované společnosti, která má plodit poslušné otroky. Funguje to dobře, ale ne pro otroky.
Otroci nemají šanci už kvůli cílené výchově k poslušnosti a hluboce vštípené zbabělosti. Jinými slovy jsme v řiti a i naši potomci ještě dlouho budou. [bliji]

290201

25.5.2013 13:06

Otázka zní!

český Honzy 109.?.?.?

Zda to hlasovali Češi nebo čeští žídé, po odpovědi je vše jasné a transparentní! [velký smích]

290202

25.5.2013 14:43

Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Milada s dcerou 95.?.?.?

Dostala jsem domů internet a narazila jsem na tyhle stránky. Je mi styno za ty, co nemají ani trochů úcty k autoritám, které vládnou. Za komunismu většina z vás kolaborovala, zatímco filosof Václav Havel trpěl 40 let v normalizačních mučírnách a lidé chcípali hlady. Kdyby Václav Havel 17.11. nepraštil do stolu, nevyšel na balkon a nesvrhl KGB a Gorbačova, tak by dodnes většina z vás koukala na černobílé televize a nevěděla co je tablet či mobil. Já jsem štastná, že žiju v zemi, kde máme demokracii, kde můžu jezdi na dovolenou do vámi zatracované evropy, kde si můžu koupit kafe jaké chci, kde můžu jezdit metrem, vybrat si z více TV programů, kde můžu svobodně psát. Nenávis vůči Evropě, nebo USA, které po světě pracují a chrání, abychom se mi lidi měli dobře je pro nás Čechy smutně příznačná. Máme před sebou příští rok Volby. Zvolili jsme v těch prezidentských jiného kandidáta než kterého si slušná část národa přála. Pokusme se to napravit. Budto zvolme levici, aby se psal zase rok 1948 a jezdili sme trabanty a popravovali, nebo zvolme slušné strany, které nás vyvedou na světlo. Já vím koho volit, víte to vy také?

290208

25.5.2013 17:38

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290208

Zřejmě Vaši rodinu zrovna rozmrazili - voličko světla na konci tunelu.

290215

27.5.2013 12:20

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

itt 89.?.?.?

Reakce na 290215

Evropská unie včera v Bruselu rozhodla, že z úsporných důvodů bude světlo na konci tunelu dočasně vypnuto.

290303

25.5.2013 17:41

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 290208

Paní je trošku jednodušší a nebo si z nás dělá srandu? Havel svrhl Gorbačova? Nemáte ty země trošku popleteny? Kdyby Gorbačov neřekl Čechům a Slovákům "Eto vaše dělo" (je to vaše věc) a nedal rozkaz u nás dislokované skupině sovětských vojsk, aby zasáhli proti ČSLA a Lidovým milicím, kdyby je komunistický režim chtěl použít proti demonstrujícím (mezi nimiž jsem, ve své tehdejší studentské naivitě, byl i já), žádný samet by se nekonal. Jste-li tedy spokojená se současným režimem, měla byste Gorbačovovi děkovat. A také si zopakovat hodiny dějepisu. Buď si děláte srandu, nebo jste byla dítě, které o tom houby ví.

Pro mě je ovšem Havel darebák, který mně a další občany Československa podrazil, oklamal, zneužil naší důvěry pro mrzký prospěch svůj a svých kamarádů a chlebodárců ze zahraničí, stejně jako jsou darebáci a podrazníci špičky vládnoucích stran, v čele s exprezidentem Klausem, premiérem Nečasem, Kalouskem a dalšími. A nemylte se, lidi, kteří žili před r. 1989, kterým se slíbilo A, ale stalo se B, kteří byli podvedeni, okradeni, jejichž země byla těmito zločinci rozkradena a prodána do zahraničí, si to dobře pamatují, berou to osobně a nezapomenou to do smrti. Zúčtování přijde, dříve nebo později, na to se spolehněte.

290216

26.5.2013 6:39

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

miro21 72.?.?.?

Reakce na 290216

Pani je bud drobatko dezorientovana, mirne pomylena, anebo pomichala hrusky, jablka a brambory...

290256

26.5.2013 17:16

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290256

film lovci ekonomik nebo komedie diktator to jasne hovoří jednu nebo více miliard na sražení vlady a vysát bohatství statu:a lidi ve stavkach se radují že je demokracie.Zbyde chudoba a bída,ostatní jsou tlachy.

290278

25.5.2013 18:00

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

nechci polemizovat 77.?.?.?

Reakce na 290208

Šla nanynka do zelí, dozelí, dozelí, natrhala lupení, lupení, lupení, lupeníčka. Poslyšte, že vy jste volila mňoukala a 16 biliónový odsun prostředků z kotlinky a vopravovala jste v štyracatomvosmom s patonem na labY. Ejchuchů juch. Au to bolelo. [překvapení] [překvapení] [překvapení] [mrknutí jedním okem]

290218

25.5.2013 18:10

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

maru 88.?.?.?

Reakce na 290208

Paní, to by Havel seděl nepřetržitě od svých 13 let.

290219

27.5.2013 0:31

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 290219

Hlavně ho neměli nikdy pouštět na svobodu...

290289

25.5.2013 18:51

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 290208

Omlouvám se,ale nemohl jsem se zdržet,je to silnější než já!!
"Milada s dcerou"evidentně "zrovna spadla z Měsíce".Takový přehled může mít jen člověk s jedním mozkovým závitem a to ještě "ztrženým",věčným čtením babských časopisů od Ringiera,jako je Tina atd,kde se popisuje srdcervoucí příběh z "českého venkova"o velké lásce a ještě větším protivenství,končící tragedií,při které vzplane nejdřív nenávistí zhrzená milenka a poté její dům,jenž přikvačí hasit hasiči v nacistických helmách vz.35 a na monterkách mají nápis "Feuerwehr".

Jiný komentář je naprosto zbytečný...

Po 40 letech kopání do levé půlky prdele,lidi zatoužili po tom aby kopání přestalo,aby nekulhali,ale zvrtlo se to tak,že jsou už intenzívně kopáni do pravé půlky a teď kulhají na obě nohy...

290224

25.5.2013 19:54

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 290208

Presne takhle to vypadá, když dostane každý internet. Etika sem, nebo tam. Já než jsem začal o nečem psát, tak jsem nejprve dost četl. Nekterí to ale považují za zbytečné.
Protože jsem technik, tak budu reagovat prednostne na zjevné nepravdy. Již za socialismu si dobre pamatuju, že jsem už umel opravit BAREVNOU televizi, jak naši, tak zahraniční. Součástky se bežne delaly po vzoru zahraničních, často jako černé kopie, jako Číňani, dokonce nesly podobné označení. Dokonce mely srovnatelnou cenu a kvalitu. Mnohá elektronika 30 let stará funguje dodnes. Vy si jako myslíte, že kdyby nedošel nejaký blázen typu Gorbačov nebo Havel, tak by se zastavil vývoj? Ne, pokračoval by až do doby, kdyby to opet nekdo podelal a rozprodal hospodárskou základnu jako závislák.
Havla jsem slyšel osobne. Motal jenom omáčky, normální lidi jen zdržoval, yntelygent posazený mimo realitu lidí co chtejí žít z nejaké primerené práce.
Již za sociku se vyrábely PC, vyrábely, ne prodávaly. Existovali dokonce konstruktéri schopni je navrhovat. Netvrdím, že by se to muselo udržet, dneska si už i takový Philips nechává delat části u Samsungu, ale stále delá i své. Neplácejte ale ptákoviny, že by nebyly tablety, nebo mobily. To jakoby jste rekla, že nejsou ani v komunistické číne. Proste se nevyjádrujte k tomu, o čem dohromady nic nevíte a jenom to čtete z koule. Vždyť jste se jenom priznala k tomu, že práve takoví jako vy tvorili voličskou základnu tech bláznu. Podruhé mi zustal rozum stát, kdože volil nedávno černohorníka. Lidé co se nepodíleli na rešení problému doby by meli být úplne mimo hru, jinak je to kasíno. Opravdu by mne moc zajímalo, kdo za tohle muže. Na čem stojí naše životní filosofie, a co ti naivní mládeže očekávají.

290229

25.5.2013 19:54

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Magnus Maximus 90.?.?.?

Reakce na 290208

Kolik ti platí za ty provokace ?

290230

25.5.2013 20:09

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Libcin 93.?.?.?

Reakce na 290208

Na to se nedá reagovat nijak jinak než smíchem! [chechtot]

290231

25.5.2013 20:14

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290208

Fakt jste vobě takový? To snad ani nejde, leda bys tu dceru měla ve svých dvanácti letech. Dřívávějc narozený nebyly tak poškozený ani pomocnou školou. Takže sečteno a podtrženo je to od tebe drsná ironie na soudobou propagandu a tím melduješ koho budeš nevolit... Proti tomu se nedá než souhlasit. [velký smích]

290233

28.5.2013 10:31

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 290233

Mne prijde ze pisatelka je prislusnici dnesni moderni "fejsbukove" generace. Strizlivy odhad veku mezi 17 a 21 lety, kazdopadne narozena po revoluci. Volila karla, je medialne snadno manipulovatelna a bud je to ta "dcera" nebo milada, toho casu svobodna matka.

290358

26.5.2013 0:26

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290208

Už to nehul [smích] Nebo demence ?

290246

26.5.2013 1:51

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 290208

Krucinál nereagujte na toho trola, kdo to má pak číst [chechtot]

290251

26.5.2013 10:03

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Nikdo 81.?.?.?

Reakce na 290208

Co si to vyšinuté stvoření myslí, že vlastně znamená slovo "suita"? [chechtot]

290265

26.5.2013 20:31

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 290208

Svatá prostoto... [oči v sloup]

290283

27.5.2013 8:45

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 290208

[velký smích] Je to sranda.. Kouknětě na "Miladiny s dcerou" ostatní příspěvky dle IP. Srdečně zdravím

290294

27.5.2013 8:53

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 290208

"Musíme se podívat na vše, co se v České republice dělo po válce. Jedná se o miliony zavražděných lidí a miliony odsunutých lidí. Něco takového nemůžeme akceptovat. Nemůžeme v EU akceptovat stát, který se nepřizná ke své historické vině."Ted,jde jen o to zda druha strana hodla priznat vinu na druhe svetove valce,jinak receno,nebylo by z ceske strany zadne vrazdeni,kdyby Nemci nezacali cely ten kolobeh se Sudety (ackoliv,"naboj" k valce zacal odjinud) a co by obcane Ceskoslovenska,jez podporovali Henlaina na rozbiti republiky,tomu se rika vlastizrada,takovy obcan Oscar Shindler byl obzalovan za spionaz, za vlastizradu,dnes mu stavi pomniky.Co se tyka,ze Havel se stal pesidentem,tak,nezapomente,ze si sam dal tisknout plakaty"Havel na Hrad".Mimo jine,zeptejte se generala ,zida ,Lorence,jak vse zorganisovali,zejmena,kdyz z Moskvy prisly direktivy,jak maji postupovat,cast STB jela do Svycarska privest Vaculika, aby se co nastrcena figurka stal presidentem,ale ,prijeli pozde,Havel uz dostal svou roli a k te si zvolil trinact poradcu,vsichni zide.Takze,ta demokracie,byla velke divadlo,jez bylo z pozadi dobre rizene,komunisti uz dopredu pres Prognosticky Ustav uz meli rozdelene role v ramci prevratu,sametove revoluce,aby obsadili,zkoupili,vse,co ma nejakou cenu,mimo jine to byl majetek vseho lidu,tudiz nemeli pravo se osobne obohacovat z toho,co jim nepatrilo.Vaclav Havel,co by zednar a Vaclav Klaus,rozprodali,co se dalo,privatisace takoveho razu,"ala Kozeny a spol"okrast,kde koho a utvorit novou garnituru z byvalych bolseviku na obchodniky ve velkem,takze,jaka pak ucta ke "zvolenym" samozvolencum.
Cesta jeste nekonci,jaci to jsou politici,pozname,az bude ten Evrosky a mozna celosvetovy krach,ve jmenu jedene svetove vlady,kde bohati,jeste vice zbohatnou a chudi,jeste vice schudnou.
Ze se po valce vrazdilo,vrazdilo se vsude a tak,jak se vrazdi dnes,tem,co bylo kdysi i treba, pravem ublizovano,volaji po novych valkach.
Nezapomente,ze Nemci nechteli poslouchat jen ne dve necele procenta zidu v Nemecku a chteli si zit po svem,neco takoveho jsme poznali za Slanskeho a spol a vrazdilo se,vrazdilo,nejdriv Slansky a potom zavrazdili Slanskeho,na Sibiri se potkali tri vrstvy politicke garnitury Ruska,jedna,vrazdila druhou,v boji o moc najdeme vsude kam se podivame v dnesnim svete,Libye,Syrie,Iran a jine zeme,od konce druhe svetove valky,tato planeta nemela jeden mirovy den,aby nekde se nebojovalo.
Prizna president Bush,ze znicil Irak na zaklade lzi o zbranich hromadneho niceni?
Mimo jine,Nemecko dela ponorky pro Israel,pod vlajkou UN vstoupili opet na cizou pudu,mimo jine Cesti vojaci v ramci NATO bojuji"proti terrorismu" v Iraku,Afganistanu a Jugoslavii,takze,kdo je spatny a kdo je dobry?

290295

27.5.2013 21:42

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

NeNěmec 89.?.?.?

Reakce na 290295

Tomu říkám vymytý mozek. Nevím, kde ten chudák přišel k milionům mrtvých, asi přemýšlí v německých rozměrech, kde za 5 let války Německý národ zamordoval 6 milionů Židů a za 2 měsíce po válce v Čechách bylo zabito miliony těch co zabíjeli Židy. To by tomu asi věřil leda Němec. Nebo, že by ty Němce zabíjeli opět Němci, kteří měli zkušenosti z koncentráku, jak zabít co nejvíc lidí v co nejkratším čase. V Čechách nikdo takové zkušenosti neměl, aby to mohl fyzický provést. To zatím nikdo, kromě Němců nedokázal.

290328

29.5.2013 2:55

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

p. 113.?.?.?

Reakce na 290328

...je to jasny ...po velkym uspechu zidovskeho holokaustu , nemci chteji taky jeden...holokaust na nas ucet...a sborove kvici ,taky aby se zapomnelo na jejich svinstva...

290410

27.5.2013 10:20

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 290208

Na ja, Styno, máš recht. Kdyby se Śtarej Ruzyně 17.11. nepraštil do stolu, mohl do dneška hnípat v normalizované mučírně a nemusel spolu s Gorbačovem vrhnout z balkónu. My ostatní jsme mohli v klidu žít dál na stromech, tam poslouchat gramofón na kliku a mozek si vymejvat namísto černobílou televizí třeba kaleidoskopem. Místo toho jsme popravili trabanty a vozíme se metrem tunely, ze kterých někteří (jako ty) ještě za celých 23 let nevylezli. I já jsem šťastný, že namísto vlády Všeholidu tady máme tu demográcii, jinak bychom nevěděli, co jsou to ty tabletky a automobily, a že si můžeme vyjet do Evropy na kafe. Taky si můžeme mluvit, psát, či zpívat co je nám libo (stejně to nikoho nezajímá), pokud se ovšem nedotkneme nějakého přísně zapovězeného tématu. Potom rychle zjistíme, že svoboda projevu ještě nutně neznamená svobodu PO PROJEVU, stejně tak jako za minulého režimu. A ještě nám Styno (nebo Styňo?) prozraď, koho že to teda máme volit? Abychom zjistili, kdo je konečně ta "slušná část národa". Víš, my jsme si po celou dobu naivně mysleli, že volíme moudré zastupitele, kteří s vervou pracují pro blaho národa a vlasti... [zahanbení]
A vůbec, zas nám sem někdy do našeho "nevětraného pelechu" i s dcerou napiš, abychom věděli, kdeže nás teď ve světě chráníš a pracuješ pro nás. Tady ve tmě je dost nuda, příspěvky poslední dobou jednotvárné, a trocha srandy pro oživení není na škodu...
[velký smích] [chechtot] [velký smích]

290299

27.5.2013 10:33

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290299

Kdo se chce vychechtat šupem na parlamentní listy. Financ koza zastavoval letadlo. [mrknutí jedním okem]

290300

29.5.2013 7:33

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 290299

Koho máme volit? No prece pozitivisty, jako ty, co zduvodnují nové "vynálezy", a výdobytky, jako Gatling níže.
Povšimnete si treba slova výdobytek, to je zároveň trošku tak pravdivá slovní hračka, a platí nejenom pro "dobýt", ale i pro ten "dobytek".
Neplácejte hlouposti, že bez naší demokracie bychom tady nemeli velkoplošné, ale i zbytečnoplošné, nebo zbytečnoobsažné televize, nebo každý rok nový mobil, nebo počítač, pro který už 20 let hledají ten správný softver, co není nikdy hotový tak, aby vydržel aspoň 5 let sloužit, než se zaplatí. Príkladem buď zlá ČervenoRudá Čína, která nám všechny tyhle novodobé trable delá, vuči které už jsme za vodou i za opicemi, nejnoveji nám dokonce jdou bránit od ní koupit levné DEMOnopolní a DEMIlitarizované solární panely. Prý antidumping clo 45%, už kvuli tomu prý skrachoval i Suntech, jehož výrobky jsem si otestoval, byli solidní a levné. Trh najednou platí jak pro koho.
Vždyť by skrachovali naše monopoly coby nanásytné pijavice. Mohlo by se ukázat, že chtejí víc, než zaslouží, a jsou také neefektivní. Škoda se zríct docela propracované struktury na zvyšování konzumní spotreby. Mohlo by se dokonce ukázat, že část našeho HDP tvorí práce typu "jenom jako". Že se tím zlikviduje podhoubí drobných a drobnejších? Nevadí, zretezíme v retezcích, a prípadné schopnosti zakonzervujeme v konzervách. čus

290414

29.5.2013 7:37

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 290299

zase to ten ppppp nepochopil správne [velký smích]

290415

29.5.2013 8:35

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

slak 77.?.?.?

Reakce na 290415

Co dodat, když zabloudí do jejich řad pochoduje s nimi a proti vlastním zájmům. [chechtot]

290417

28.5.2013 1:53

Vynález kulometu

Hera 86.?.?.?

Reakce na 290208

Argumenty žen ve prospěch Havla jsou velmi rozšířené. Většinou je to guláš pochytaný ve frontách na práci, u kadeřníka, u kávy s buchtou apod., kterého se ale ženy drží jako helvitské víry. Slyšela jsem také, že nebýt Havla, tak bychom do dneška nakupovali ve strašných samoškách, kde často ledaco chybělo. Připomenme ale, že to byl Havel, který mluvil o slušovických krajně temných žilkách, které nenápadně prorůstají celým naším potravinářstvím. Slušovické JZD byl ohromný úspěch jedné vesnice, která si dokonce postavila vlastní obchodní dům, do kterého se sjížděli lidé z dalekého okolí. Slušovice byly Havlovi a spol. trnem v oku, poněvadž byly úspěšné a mohly vážně ohrozit plánované rozkrádání veškerého státního majetku a tím zničení republiky, kdy se ukradlo i to, co si lidé sami postavili v akcích Z.
A jak to všechno souvisí s vynálezem kulometu? Souvisí to s Havlovou výzvou k humanitárnímu bombardování Jugoslavie. Havel vyzýval, aby se bezohledně bombardovalo, aby bomby zabíjely ženy a děti, a tím by se prý zkrátila válka v Jugoslavii [chechtot]
Následující citát z Craughwella dává tušit, jak by Havlovo humanitární bombardování Jugolavie hodnotili zahraniční autoři.
„Richard Gatling tvrdil, že jeho strojní kulomet má zkrátit válku a zmenšit počet obětí (protože věděl, že zanícená zranění působí více obětí než přímo padlých). Gatlingovi životopisci, vojenští historici i řadoví čtenáři se nikdy nedokázali shodnout, zda byl vynálezce kulometu beznadějně naivní nebo tak zlomyslně pokrytecký.“ str. 151
Podobně argumentoval Havel, když tvrdil, že humanitárním bombardováním se rychleji ukončí válka v Jugoslavii.
Dodejme ještě, že zlomyslné pokrytectví je charakterová vada.

Thomas J. Craughwell: Nejznámější vědci ve službách války
nakladatelství Al Press, 2011.

290338

29.5.2013 9:36

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

magda 62.?.?.?

Reakce na 290208

A takovíhle blbce jako Milada s dcerou 95 mají právo volit. A vo tom to je ...

290422

1.6.2013 15:43

RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 290208

Dívejte, pokud to není myšleno jako provokace, tak jste opravdu dokonale zmanipulovaná.. Pamatujte, že 90% z toho, co se dává v televizi, je větší či menší lež.
Pokud věříte panu Kalouskovi, přečtěte si, kam to dotáhl..
http://www.blisty.cz/art/68729.html
O jeho "úspěšné hospodářské politice" už píší i v Anglii..

Co se týče knížete, tak je to člověk, který chce pro Čechy jen to nejhorší, nejlépe opět nevolnictví a návrat šlechty.
Pokud to nevidíte, tak jste opravdu slepá či hloupá a pak každá diskuze s vámi je zcela zbytečná.
Mějte se..


[cool]

290591

25.5.2013 19:22

Zvláštní

kl 95.?.?.?

kdyby to co se dělo dnes, dělali politici kdekoliv v Evropě po 2. sv. válce, dostali by provaz za vlastizradu. U nás naopak jsou COOL a facebooková generace se může umasturbovat před Karlem.

290226

26.5.2013 5:12

Pokud by se to dostalo az k prolomeni Benesovych dekretu,

miro21 72.?.?.?

nedala by se stejnym zpusobem napadnout zrada 'spojencu', kteri vlastne rozhodli "o nas bez nas" a Sudety Hitlerovi vydali ?
Kdyby nebyla Mnichovska zrada 'spojencu', nebyly by 'Benesovy dekrety'. Vim ze hlavni duvod k vydani Sudet bylo uspokojit Hitlera, aby nazacal valku, ale to by nas nemuselo zajimat. K vydani Sudet doslo, 'spojenci' nas meli ochranovat a ne uspokojovat Hitlerovo Nemecko.

290254

26.5.2013 7:57

Zrádcovská historie se opakuje !!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

A divíte se zrádcům ??? Politická svině zůstane jen tou sviní zaprodanou v naději jistých výsad za zradu vlastní země !!! Co nám připomíná minulost za zlo,které mnozí opomíjejí anebo neznají ??? Než někoho podobného budeme volit,je dobré o něm něco vědět !!! Co nás čeká v budoucnosti když zde vládnou takové svině ?? Jim nestačí že rozkradli a rozprodali celou zem,pokud nepůjdou před soud,měl by je někdo postupně sejmou !!!

290260

26.5.2013 12:28

je to směšné pročítat reakce lidí hájící hlasování

r.m. 80.?.?.?

a trapné číst reakce lidí opačného vyznání ))))
Nemá-li v ČR platit evropská Charta lidských práv, jak si to odhlasovalo Polsko a Británie jsem pro zveřejněné hlasování.
Poláci jsou jako vždy namachrovaní - zvládneme všechno a ještě víc a GB? Ta si v londýnském City natiskne peněz včetně dolarů kolik chce, takže ona si to může dovolit. Navíc jsou na ostrově.
ČR je v jiným postavení. [pláč]

290273

26.5.2013 18:19

.

te 85.?.?.?

trochu ot, ale zajimavy dokument, snad psany puvodne pouhy rok po revolucei

http://svetylko.blog.cz/1105/reknete-jim-ze-sametova

290280

26.5.2013 20:05

RE: .

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 290280

>Winston Churchill v kritické situaci své země slíbil svým spoluobčanům jenom krev, pot a slzy. A dá-li Bůh, tak i svobodu. Mějme na paměti jeho slova!

>Předpokladem občanské spokojenosti je spokojenost ekonomická! A pak je jedno, zaměstná-li Čech Slováka, Slovák Žida, Žid Roma, nebo je-li jejich ředitelem Vietnamec

>Jsme společností s dědictvím Masaryka a Čapka - a tak trochu i Franze Kafky

To snad psal mladý J. X. Doležal, Fedor Gál, nebo Martin Komárek [chechtot]

Ale i kdyby to psali studenti - kdepak, na "nejlepší systém za všech možných" jsou nějaké "manifesty" krátké, na ty už se dávno nehraje. Už dávno není bipolární svět s jeho globálními hrátkami na opozici a fízly (Havel vs. StB).

Teď už je jenom jedna globalizovaná změť, u které je velmi žádoucí, aby vůbec nedoutnala, ba ani nedutala. Jen v období klidu mohou korporace prosperovat.

290282

26.5.2013 21:53

Zase jeden bubak, pane autore!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Dle mych informaci ODS hlasovala takto a zda se, že autor prispevku bud´vůbec neví, o čem se hlasovalo nebo by to měl vysvětlit.Takto do toho vnáší jen zmatek. Takže : hlasovali PROTI svolání Konventu, protože s principem Konventu zásadně nesouhlasí, je to jen rozmělňování odpovědnosti Evropské rady. A hlasovali PROTI výzvě Evropského parlamentu, aby Evropská rada nepřezkoumala (tj. neprojednala) naši výjimku, protože chteji, aby byla Klausova výjimka přijata.

290285

28.5.2013 3:00

RE: Zase jeden bubak, pane autore!

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 290285

Takže ten článek je absolutní blábol ? LOL

290339

28.5.2013 3:40

RE: Zase jeden bubak, pane autore!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 290339

Ano,...blabol. Navic tezce zavadejici.

290340

27.5.2013 0:01

Lid v ceskym krateru

Satanist 75.?.?.?

nad pomery co tam vladnou vod vzteku skripe zubama jak v dobach kdyz by na Hrade a dalsich erarnich institucich vlaly hakenkreuzfahne.

290288

27.5.2013 23:56

EU = Nemci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

EU = Nemci . Rusove jen nedavno odtahli a Nemci tedy holt zase pritahnou. Cechy se opet navraceji do sveho puvodniho tradicniho geopolitickeho kolejiste . Germanizace ceskeho prostoru je opet nastolena. Prejme si jen, aby misto Nemcu neprisli osidlovat sumavske hvozdy to exotictejsi obyvatelstvo Spolkove republiky jako jsou turecti muslimani a jina neevropska etnika.

290333

29.5.2013 9:29

degrety

magda 62.?.?.?

Já furt nechápu o co jde. Jedněm se vrátil majetek tak rychle, že to ani nikdo nezaregistroval (Havel a spol), druzí o to bojují, že zas měli něco s Němci. Já osobně bych to vrátila všem, naprosto všem. Dneska můžeme vidět, jak to dopadlo s osidlováním v pohraničí, je tam samej cikán, všechno v dezolátním stavu a jakej to byl krásnej kraj. Němci s Čechama žili po staletí v klidu, vždycky se najde nějakej blbec a to všude. Všichni mektaj, že bysme byli pod německým vlivem no a co? Aspoň by každej ještě uměl pořádně jeden jazyk. Hlavně, že novodobí rentiéři mají všude napsáno Zimmer frei na svých ukradených domcích. Kolik lidí jezdí hákovat do Německa? To nikomu nevadí. Na jaký vlastenectví si to tady proboha hrajeme. Vždyť je 21. století. Válka trvala 6 let a naše ruská éra trvá v podstatě dodnes. Jak lezeme do pr.dele v Karl. Varech rusákům, to též evidentně nikomu nevadí. Tak už je toho snad dost.

290420

29.5.2013 16:41

RE: degrety

dub 89.?.?.?

Reakce na 290420

no vida, a první vlaštovička už je tady...

českej stát bude na pohraničí tak dlouho srát a bude tak dlouho ignorovat, co se tam děje, stejně jako ten před válkou (a dopravní spojení je tam jako za krále klacka dodnes), až se tamní lidi naserou doopravdy a opět budou požadovat připojení k říši, protože sice budou občany druhé až třetí kategorie taky, ale bude aspoň pořádek.

a protože vymaštěnci ve státní správě a politice mají plno starostí, kde a jak nakrást a nějakej stát je jim u prdele, tak to tak skončí...

p.s. ve varech sice rusky mluví, ale s rusama toho moc společnýho nemaj. vary jsou takové bezpečné úložiště pro rodiny ruských drancujících šábesdeklů.

290439

2.6.2013 10:13

RE: degrety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290439

Souhlasím s vámi pane dub. Z českého pohraničí bylo po zabrání Sudet vyhnáno přes 700 000 Čechů a majetek jim byl zabaven. Vyjíkou nebylo fyzické násilí a vraždy.Tak to začalo.

Armáda vyhnanců postupovala do vnitrozemí. Na zabraném území řádili němečtí ordneři. Ti surově mlátili vyháněné české občany. Noviny zveřejňovaly zprávy o teroru, odvlékání lidí na obsazené území, protipravnímu zabírání českého majetku i celých českých obcí.

V podkrkonoší Berlím vytvořil tak zvané páté pásmo, které nebylo stanoveno v Mnichově. Byly to především strategické zájmy říše. Ve dnech 8-10.10.1938,tedy 10 dní po podepsání Mnichovské dohody, okupují Němci okolí Vrchlabí,Hostinného, Rokytnice nad Jizerou a Jablonec nad Jizerou.

24.listopadu došlo ke druhé etapě záboru, který pohltil desítky obcí v okolí Jilemnice a Vysokého nad Jizerou. Jednalo se o spojení Liberce a Trutnova, kterému stála v cestě česká enkláva táhnoucí se od Žalého podél Jizery až k Raisovým pasekám nad Jizerou. Toto čeké území o rozloze 140 km čtverečných ve kterém žilo 22 000 českých obyvatel, bylo zabráno, obyvatelé vyhnáni. V pohraničí byly přes noc zrušeny české spolky a instituce. Došlo k naprosté a nelítostné germanizaci.'Ceši, kterým Němci dovolili zůstat, museli bezpodmínečně přijmout německé občanství a zařadit se do Třetí říše.

Takto probíhalo první vyhnání. Byli to Němci a především 90% sudeťáků, členů Henlainovy strany,ti byli v prvních řadách. Ťi a jejich potomci, teď nejvíce lkají nad bezprávím, a opět, cynicky obviňují ČEchy.Takže cikáni v pohraničí, toť otázka?

290620

2.6.2013 17:36

RE: degrety

dub 89.?.?.?

Reakce na 290620

bohužel pokud k tomu dojde, tak tentokrát nebude hrát nějaká národnost žádnou roli.
lidi se prostě naserou (už jsou, a to všichni, min. 90%) a v rámci euroregionů budou požadovat přičlenění k německu. už teď je tam dopravní spojení mnohem lepší, než do českého vnitrozemí, českej stát na tamní dění z vysoka sere a rusky mluvící šábesdeklové si tam počínají jako v kolonii, aniž by státní správa mrkla okem.
a ten bordel by němci dali aspoň trochu do kupy.

a i když lidi ví, že by po připojení k říši zůstali druhořadými untermenschen, tak to pro ně bude přijatelnější varianta, než dnešní stav, kdy jsou untermenschen taky, ale kdy se šábesů zákony netýkají, stát na jejich vymáhání sere, a pokud se ve varech něco buduje, tak jen v "ruských" čtvrtích a normální občani maj smůlu a můžou jen zírat. němci by aspoň území spravovali jako celek, ne jen enklávu vyvolenců.

a nikdo v tomhle kocourkově to nevidí, vidět nechce a evidentně nechápe. a okamžik, kdy už bude na nějaký pochopení pozdě, se blíží rychlejš, než ti hurvajzové vůbec tuší...

290642

3.6.2013 8:53

RE: degrety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 290642

Pro mr.dub,
já v tom vidím dlouhodobý plán. Rád bych se mýlil. Ale uvažte, že krátce po sametu soudruh poslanec Bratinka,měl demokratickou vizi a řekl: Dovedu si představit Českou republiku,jako další spolkový stát Německa. A činnost mistra šláfenberka a páté kolony pravdoláskařů byla dostatečně popsána. Domnívám se tedy, že moje nedůvěra je oprávněná. Po rozbití prosperující Jugoslávie a osudu prezidenta Miloševiče, kterému mezinárodní soud v Haagu nedokázal zhola nic podstatného, jsem nedůvěřivý.

290680

3.6.2013 16:49

RE: degrety

dub 89.?.?.?

Reakce na 290680

ale jistě že je drang nach osten a lebensraum nepřešel...

a když k připojení k říši dojde plebiscitem za podpory valné většiny občanů, bez rozdílu národnosti, nebude to moct nikdo zpochybnit.
o to víc patří vlastizrádní šašci ve státní správě a vládě na nejbližší kandelábr, neb to přehlíží zcela záměrně. a pokud to nevidí, protože jsou to idioti se dvěma mozkovými závity, tak taky, a pak zpopelnit a pohnojit. k ničemu jinému se totiž nehodí.

290701

1.6.2013 15:42

a co tahle zrada Havloidů napojených na Izrael?

r.m. 80.?.?.?

Izrael dlužil podniku několi desítek milionů dolarů, které poukázal naší firmě přes tuto banku, tam se prostě vypařily, podnik se dostal do potíží a následně byl v tichosti zrušen. Když jsem se pustil za podivnostmi všeho, získat pravdu, narážel jsem na podivnou zeď mlčení. Ani Klíma neuspěl a dal ruce pryč. Postupem času jsem se dopracoval k závěru, lidi co jsem znal v podniku, vesměs disidenti, byli již po smrti. Zde vzpomenu vynikajicího odborníka ve stavebnictví a také disidenta Karla Zitu. Tento člověk údajně spáchal sebevraždu a další snad ještě dva jeho spolupracovníci zodpovědní za platby z doličné Izraele. Vše je dost podivné, ten TREND vedli Havlovi kamarádi Kocáb a tou dobou jeho švagr Kratochvíl. Není bez zajímavostí, že při zjištěném tunelu na celý TREND, kde si snad tito kumpáni měli nakrást na tu dobu každý kolem 500 000 000 Kč, spáchal sebevraždu i následný žalobce. Toto je doslova ukázkový Pravdoláskový postoj Havla k národu, povolení k rabování státu mají jen jeho kamarádi a Justiční orgány s bývalou podřízenou složkou STB. Mimochodem, Kocáb byl a je ve všem pouhou nulou, odchod vojsk SSSR byl již nutný změnou režimu v našem státě. Osvědčil se jen jako zloděj.

Čítajte viac: http://dolezite.sk/Havel_hrdina_194.html#ixzz2UyJEd5F9
[zmaten]

290590

Příspěvků: 114

25.05. 01:06  Překvapení je to jen částečné
25.05. 12:09 Magnus Maximus  RE: Překvapení je to jen částečné
25.05. 14:05  RE: Překvapení je to jen částečné
25.05. 21:57 Arafundi  RE: Překvapení je to jen částečné
26.05. 00:55  Pokud komunardi nesnesou rozkvět průmyslu, pak budou ještě dlouho v klidu
26.05. 01:21  RE: Překvapení je to jen částečné
26.05. 09:28 Lazar Kaganovič  RE: Překvapení je to jen částečné
26.05. 18:59  RE: Překvapení je to jen částečné
28.05. 00:00  strcte uz prosim velkovraha Stalina nekam do zadnice
29.05. 03:05 p.  RE: strcte uz prosim velkovraha Stalina nekam do zadnice
29.05. 08:28 slak  RE: strcte uz prosim velkovraha Stalina nekam do zadnice
26.05. 04:12  RE: Překvapení je to jen částečné
26.05. 09:33 Lazar Kaganovič  RE: Překvapení je to jen částečné
27.05. 20:06 Helena Sasová  RE: Překvapení je to jen částečné
28.05. 09:04 osa x  RE: Překvapení je to jen částečné
28.05. 18:17  RE: Překvapení je to jen částečné
30.05. 11:32 Viny  RE: Překvapení je to jen částečné
02.06. 08:23  RE: Překvapení je to jen částečné
25.05. 13:20 itt  Nejnovější zpráva:
26.05. 07:46 itt  RE: Nejnovější zpráva:
26.05. 10:14 Lazar Kaganovič  RE: Nejnovější zpráva:
26.05. 11:23 nikdo  RE: Nejnovější zpráva:
26.05. 12:30 steve  RE: Nejnovější zpráva:
27.05. 10:17 Fon Mamlas  RE: Nejnovější zpráva: Kdo by to byl řekl...?
25.05. 18:44 petesv  RE: Překvapení je to jen částečné
25.05. 20:34 petesv  RE: Překvapení je to jen částečné
27.05. 22:04  RE: Překvapení je to jen částečné
25.05. 01:07 Korutan  Jak dlouho
25.05. 04:33 Fox_25  RE: Jak dlouho
25.05. 22:08 Arafundi  RE: Jak dlouho
26.05. 07:31  RE: Jak dlouho
25.05. 05:04 slak  ohavné a nehumánní
25.05. 11:15 Emil Robot  RE: ohavné a nehumánní
27.05. 13:52 dzej  RE: ohavné a nehumánní
25.05. 20:11 dub  RE: ohavné a nehumánní
25.05. 07:56 Robert Nohejl  Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?
25.05. 11:07  RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?
26.05. 02:36 Robert Nohejl  RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?
26.05. 09:54  RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?
26.05. 10:29 Lazar Kaganovič  RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?
26.05. 14:55 Adam...  RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?
28.05. 05:23 Robert Nohejl  RE: Proc ti pasci a kurvy radeji nevedou bordel,nez ,ceskou vladu?
25.05. 08:03 míra222  je třeba u dělat seznamy
25.05. 08:50 fax  Zdroj?
25.05. 17:21 maru  Hlasování - odkazy
25.05. 18:29 Erika 52  RE: Hlasování - odkazy
25.05. 20:59 Arafundi  RE: Hlasování - odkazy
25.05. 17:36 maru  RE: Zdroj?
25.05. 10:17 Kanak  Hlasování je jedna věc, ale nic jsem neslyšel o ostrém vystoupení v reakci na ten výrok Stadlera.
25.05. 20:45 maru  RE: Hlasování je jedna věc, ale nic jsem neslyšel o ostrém vystoupení v reakci na ten výrok Stadlera.
27.05. 01:28 p.  RE: Hlasování je jedna věc, ale nic jsem neslyšel o ostrém vystoupení v reakci na ten výrok Stadlera.
25.05. 11:16  Revizionista
25.05. 16:56  RE: Revizionista
25.05. 22:20 Arafundi  RE: Revizionista
25.05. 11:17 Adam...  jestli cikány či sudetské Němce?
25.05. 14:14  RE: jestli cikány či sudetské Němce?
25.05. 15:47  RE: jestli cikány či sudetské Němce?
25.05. 17:56 maru  RE: jestli cikány či sudetské Němce?
25.05. 11:21 baba_Blažková  Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?
25.05. 23:26 maru  RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?
26.05. 01:35 baba_Blažková  RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?
26.05. 11:19 maru  RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?
26.05. 17:26  RE: Má zde někdo odkaz na celé znění té výjimky?
25.05. 13:03 Nikdo  To není chyba zmiňovaných poslanců.
25.05. 13:06 český Honzy  Otázka zní!
25.05. 14:43 Milada s dcerou  Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 17:38  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
27.05. 12:20 itt  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 17:41  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
26.05. 06:39 miro21  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
26.05. 17:16  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 18:00 nechci polemizovat  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 18:10 maru  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
27.05. 00:31  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 18:51 Emil Robot  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 19:54 ppppp  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 19:54 Magnus Maximus  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 20:09 Libcin  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 20:14  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
28.05. 10:31 mkadlec  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
26.05. 00:26  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
26.05. 01:51  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
26.05. 10:03 Nikdo  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
26.05. 20:31  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
27.05. 08:45 Duanitta  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
27.05. 08:53 Robert Nohejl  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
27.05. 21:42 NeNěmec  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
29.05. 02:55 p.  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
27.05. 10:20 ROMAN1  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
27.05. 10:33  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
29.05. 07:33 ppppp  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
29.05. 07:37  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
29.05. 08:35 slak  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
28.05. 01:53 Hera  Vynález kulometu
29.05. 09:36 magda  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
01.06. 15:43  RE: Lidé co si neváží odkazu Sametové Revoluce, jsou u mne suita
25.05. 19:22 kl  Zvláštní
26.05. 05:12 miro21  Pokud by se to dostalo az k prolomeni Benesovych dekretu,
26.05. 07:57  Zrádcovská historie se opakuje !!!
26.05. 12:28 r.m.  je to směšné pročítat reakce lidí hájící hlasování
26.05. 18:19 te  .
26.05. 20:05 Andrew Siddur  RE: .
26.05. 21:53  Zase jeden bubak, pane autore!
28.05. 03:00 LaFox  RE: Zase jeden bubak, pane autore!
28.05. 03:40  RE: Zase jeden bubak, pane autore!
27.05. 00:01 Satanist  Lid v ceskym krateru
27.05. 23:56  EU = Nemci
29.05. 09:29 magda  degrety
29.05. 16:41 dub  RE: degrety
02.06. 10:13  RE: degrety
02.06. 17:36 dub  RE: degrety
03.06. 08:53  RE: degrety
03.06. 16:49 dub  RE: degrety
01.06. 15:42 r.m.  a co tahle zrada Havloidů napojených na Izrael?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 314