Diskuze k článku

Izraelské útoky na Sýrii

Příspěvků 63

8.5.2013 2:31

Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

jen tak 24.?.?.?

Jak pozoruji, Izraelci jsou schopni si dělat na cizím území co jim libo. Prakticky bez odporu. Kde byla syrská protiletecká obrana? Přece ochrana vlastních vojenských objektů je velmi důležitá. Kde byly slavné ruské protiletecké komplexy?
No, není se co divit. Rusko je podělané strachem, než aby se postavilo rázně a silou izraelské agresi proti Sýrii. Podle všeho na to nemá, nebo nezájem? Čína totéž a celý zbytek světa jen tudíž může přihlížet, jak je jedna arabská země po druhé humanitárně "demokratizována." To se dalo čekat, vždyť nikdo na světě není schopen US - Izrael zastavit. Celý svět po desetiletí nečinně přihlíží jak Amerika a Izrael zbrojí. To nemůže přece jinak dopadnout, slabší podlehne a spoléhat na OSN a mezinárodní smlouvy je směšné.

289303

8.5.2013 4:47

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 289303

Arabové byli vždy neschopní a mizerní vojáci, to je dávno známo - již v dobách, kdy se je pokoušeli školit českoslovenští specialisté. Obyvatelé Íránu, Peršané, to je jiné kafe. Spíše je to Izrael, kdo má strach, jinak by Írán dávno napadl. Nakonec to udělá, ale bude to počátek jeho konce. Rusko - jeho elitě se přirozeně nechce jít do konfliktu se Západem, chtějí vydělávat a bohatnout, ne válčit. Nemyslím, že by šlo o nízkou kvalitu ruských protileteckých komplexů, ti Syřané nevědí, kde mají zmáčknout knoflík. Bylo by to úplně něco jiného, kdyby tam seděl kvalifikovaný ruský personál, jako třeba za války ve Vietnamu. Nakonec ale stejně bude Rusko do konfliktu vtáhnuto a svět, jak ho známe, skončí. Ale zatím si ruská elita chce užívat sluníčka, vodky a západního dekadentního luxusu. Je to už jen posledních pár měsíců, týdnů, nebo dní... Tak jim to přejme, dlouho to už trvat nebude.

289304

8.5.2013 8:01

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 289304

Izraelská letadla zaútočila za hranicí území kterou pokrývají protivzdušné komplexy dodané Ruskem. Pravděpodobně to byla zkoužka útoku na iránská vojenská zařízení. To prohlásil americký generál. Nechce se mi hledat web.

289313

8.5.2013 11:37

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 289313

Ano, měla to být zkouška, ale vždycky záleží i na obsluze systému. Důvodů, proč protiletecké komplexy nereagovaly, může být víc. Sýrie nechce válku s Izraelem, a ten jí velké škody neudělal. Nejen Izrael umí taktizovat. Já myslím, že v Íránu bude Izrael velmi překvapen, nemile překvapen. Není to Sýrie, kdo sundává americké stealth bezpilotníky. Írán je technologicky zcela jinde, než Sýrie, jejíž poněkud demoralizovaná armáda měla úplně jiné starosti, než hlídat svůj vzdušný prostor, a jejíž protiletecké komplexy jsou zastaralé. Navíc není jisté, že o izraelských letadlech nevěděli, jen je nechali proletět. Všechno se vyjasní, až začne skutečná válka.

289332

8.5.2013 12:34

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Slayko 94.?.?.?

Reakce na 289313

Syrska PVO mohla po Izraelcich palit az po prikazech z vyssich mist. Od posledniho utoku uz muze dle libosti.

289338

11.5.2013 7:43

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Venny 93.?.?.?

Reakce na 289313

Bylo by mylné se domnívat, že PVO je řešena pouze jednostupňově - pomocí plrk. Systém je vícestupňový, páteř tvoří stíhací letectvo doplněné právě plrk různých dálkových a výškových dosahů (a jiných parametrů), používané na cíle s určitými letovými parametry, tzv. prioritou zničení apod. Dále celý systém doplňují prostředky PVO-PV, které tvoří jak plrk (opět různých, ale kratších dosahů), tak hlavňové protiletadlové dělostřelectvo. Tyto prostředky jsou již primárně předurčeny proti vrtulníkům a jak se dřív říkalo - proti frontovému letectvu (bitevní, bombardovací apod.). Tomu všemu samozřejmě někdo velí a samostatná činnost při velení a rozhodování je většinou připisována z pochopitelných důvodů logicky prostředkům PVO-PV. U nich je 1. předpokladem přežití heslo: Vystřel a zmiz! [cool]

289531

8.5.2013 17:07

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 289304

Doporučuji shlédnout trpělivě co nejvíce videí z tohoto linku:
https://www.youtube.com/user/newsanna
Možná brzo změníte názor na neschopnost arabských vojáků. Komentáře jsou v Ruštině, takže je možné i rozumět.
Osobně jsem zíral na vysokou morálku a disciplinovanost syrských vojáků. Dále mně překvapilo, že jsou Syřané ochotni ukázat i své vlastní ztráty.
A s PVOS nikdo z nás neví jak to vskutku bylo. Na protiteroristických operacích v Sýrii se podílí pouze 25 procent armády. Osobně si myslím, že Syřané tu hrůzu, které musí čelit,zvládají na výbornou. Jak vojensky, tak politicky.

289353

8.5.2013 18:29

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 289353

>A s PVOS nikdo z nás neví jak to vskutku bylo. Na
>protiteroristických operacích v Sýrii se podílí pouze 25
>procent armády. Osobně si myslím, že Syřané tu hrůzu,
>které musí čelit,zvládají na výbornou. Jak vojensky, tak
>politicky.
Já osobně to rozhodně nevidím na výbornou. Agresor si přiletí kdy se mu zachce, vybombarduje co určí za vhodné a v klidu odletí (není to poprvé). To je totální selhání obrany! Navíc když jde o důležité vojenské objekty. Dále mne udivuje nečinnost Ruska. Vždyť tam mají určité politické zájmy. Zrovna tak to bylo v Líbyi, atd...

289357

8.5.2013 19:07

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

sumar 176.?.?.?

Reakce na 289357

nešlo o selhání obrany. Pouze Izrael je TOP nepřítel a PVO nesměla zareagovat bez rozkazu velení. Velení jak známo , dalo pokyn, že jakákoli jednotka smí od nynějška reagovat samostatně a navíc letadla vypustila střely na Libanonem

289360

8.5.2013 19:37

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

dub 89.?.?.?

Reakce na 289357

no nečinnost ruska - bibi byl hned potom v moskvě na "koberečku" a den po něm emerický kuře na kari...
a předtim byla židodelegace na pohovoru v pekingu...

protivzdušná evidentně nevystřelila na rozkaz, ruský systémy jsou dost přesný a spolehlivý.

z jedné bitvy bych na celou válku neusuzoval, ve hře je toho moc, a protože to hrozí eskalací do globálního konfliktu, měří se radši třikrát, než se jednou řízne.

289368

8.5.2013 20:11

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

jen tak 24.?.?.?

Reakce na 289368

No dobře. Může tak být, že nevystřelili na rozkaz. Jenže to není poprvé. Já osobně se domnívám, že kdyby trefili toho bomarďáka a sundali ho dolů, bylo by to dokonale přesvědčivé, že jsou odhodláni bránit své výsostné území. Takhle to agresorovi akorát dodá sebevědomí. No, uvidíme příště. [zmaten]

289372

8.5.2013 22:01

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 289372

Je taky možné, že z izraelské strany mělo být bombardování Sýrie testem systémů PVO pro útok na Írán. Jenže k čemu je test, který nic neotestuje. Syrská PVO nereagovala, a nikdo přesně neví, proč. Zachytily syrské radary izraelská letadla, nebo nezachytily? A kdyby vypálila PVO protiletecké rakety, měly by úspěch, nebo ne? Nikdo neví. Izraelští piloti si tak nemohli nic natrénovat. Poletí nad Írán do neznáma a nebo budou provokovat syrskou PVO znovu? Ti záludní Arabové! Jeden nikdy neví, na čem s nimi je [smích].

289378

8.5.2013 18:59

RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody

Co na tom zalezi 166.?.?.?

Reakce na 289303

>Jak pozoruji, Izraelci jsou schopni si dělat na cizím území
>co jim libo.
Spravne jste mel rici izraelsti zide. Bud jiz chazari, nebo jakakoliv mezinarodni smes, ktera je rabinatem uznana byti judaisty, ci tzv. zidy.
Ani izraelska vlada Nove Chazarie, ci gojimum (predevsim krestanum) prodano coby Izrael, oficialne zadne Izraelce neuznava. Pouze zidy.

289358

8.5.2013 5:53

K tamejsimu problemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Z Kostariky, kam Obama odcestoval na své třídenní latinsko-americké turné, vzkázal: „Izraelci musí oprávněně hlídat převody vy...<
Co je na tom vyroku pozastavujici? A jaky clovek se nad tim pozastavuje?
Judaismus vznikl pred nasim letopoctem, islam az behem naseho letopoctu, Zide se na miste dnesniho Izraele soubezne s judaismem taky tam vyskytovali, a tak vznika otazka: kdo ma vetsi pravo na to uzemi jak z hlediska religiozniho, tak i zemepisneho?
V roce 1948 na zaklade mnoha aspektu, mezi nimiz byly i faktory nabozenske a zemepisne, byl ustanoven mezinarodni organizaci dnesni stat Izrael. Ano, nemohlo tim nevzniknout ohnisko svaru. Nasledovaly valky, ktere sice zacal Izrael, ale co predchazelo? Shromazdovani nekolikanasobne pocetnejsich vojsk okolnich zemi, nez by byl schopen postavit Izrael, se strategii napadnout Izrael. Byl by schopen Izrael ubranit se jenom tak zvanou domobranou? Nebylo prekvapujici napadeni shromazdenych vojsk na okolnich uzemich jedinou obranou? Neexistuje tato forma obrany dodnes?
Je pravda, ze ty valky umoznily Izraeli ziskat dalsi uzemi...
Pred mesicem jsem se vratil z nekolika zemi Blizkeho vychodu. Videl jsem, bavil jsem se. Arabske zeme doslova vnucuji detem od nejutlejsich let nenavist k Zidum. Avsak mnozi se mezi nimi cast generace, ktera si uvedomuje, jak je znamo i nam, ze kde je Zid, tam je prosperita. Ano, mezi Araby se mnozi takovi, kterym nevadi spoluprace za takovych okolnosti.
Upozornuji, ze nejsem Zid, ani s malym z, ani nepraktizuji zadne nabozenstvi, ani neusiluji o politickou karieru. Vrazil jsem jen nejaky peniz do praktickeho poznani, ne teoretizovani zpovzdali a hojneho zazemi. Verte, je velky rozdil po vsech strankach zivota vyskytovat se tam i tam. Kdybych si musel vybrat, urcite by to nebylo v arabsky rizene spolecnosti.

289308

8.5.2013 8:32

RE: K tamejsimu problemu

Peter 27 178.?.?.?

Reakce na 289308

No a židia sú od mladosti vedený k čomu ...... Viete ako je vedená ich výchova k Arabom ale aj ku Kresťanom ??

289317

8.5.2013 12:07

jak jsou vedení víme

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 289317

stejně jako Hitlerjugend k Židům a Slovanům.

289337

8.5.2013 16:49

RE: K tamejsimu problemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289317

>No a židia sú od mladosti vedený k čomu ...... Viete ako je
>vedená ich výchova k Arabom ale aj ku Kresťanom ??
Vase dve otazky vyznivaji jako ze vite, jaky vztah se pestuje v izraelskych detech k Arabum a krestanum. No, napiste, jestli to opravdu vite. Ja vam potom popisu, ceho jsem byl svedkem ja a ktery den to bylo. Da se z toho neco usoudit.

289351

8.5.2013 20:00

RE: K tamejsimu problemu

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 289317

Stále opakovaná chyba nebo záměna: opozice Židé-Křesťané. Jako by se všechno odehrávalo v rovině náboženské. Tak ta odvěká nenávist, ke které jsou Židé vychováváni, je opozice Židé-Nežidé! Je to nenávist ke všemu nežidovskému, národností, ať to vyznává křesťanství nebo jakýkoliv jiný kult. Na to je třeba opakovaně upozorňovat, jinak jsme stále objektem dezinformace.

289371

8.5.2013 11:55

RE: K tamejsimu problemu

litvajsm 90.?.?.?

Reakce na 289308

Každopádně vaše vynaložené peníze za poznáním, byla zahozená investice. Jelikož jste došel pouze k jednostrannému poznání. Jistě Vám neupírám, že Arabské země vnucují dětem nenávist vůči židům a vlastně se ani není čemu divit. Vám jistě bylo také vnucováno, že imperialistický západ k nám posílám mandelinku bramborovou. Ovšem, víte co je vnucováno Izraelským dětem, jejich hlavní předmět ve škole je učení nenávidět celý svět bez ohledu na náboženství, při cestách do Evropy jsou děti školeny, že každý je zde nepřítel a chce jejich smrt. A to víte, že Izraelci, kteří nesouhlasí se sionistickou politikou, tak jim může být odebráno občanství a tím výhody, které mají a to je Izrael světem považován za svobodný a demokratický stát, ovšem vlastně proč by nebyl považovat Izrael za oázu svody a demokracie, když tyto slova vlastně vůbec nic neznamenají, když se podíváte kolem sebe, jak každým dnem je smyčka svobody utahována. Víte byla doba, kdy Arabové s Židy žili pospolu bez sebemenších konfliktů, bohužel sionismus tuto možnost vyloučil a po dlouhá léta, kdy Izrael vydíral svět hocaustem, kdy za podpory USA a celého světa zbrojil, tak je dnes takřka nezastavitelným parazitem, který likviduje celá etnika a suverenity států. Dnes nám je také vnucován názor, jaké je pro nás nebezpečí ze strany muslimů a je nám vnucováno co Arab to terorista. Takže za peníze které jste investoval, jste se pouze dozvěděl to, co jste sám na své kůži jistě poznal a můžete cítit! Ovšem pravda je, že v obou zemích je v tom více fanatismu. Na rozdíl od Vás já jsem žid, ale v žádném případě nesouhlasím s politikou Izraele a považuji jí za stejně zločinnou, jako nacismus .

289334

8.5.2013 22:26

RE: K tamejsimu problemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289334

Pane litvajsm a taky Petere! Letos se sesly presne na den rimsko-katolicke Velikonoce s zidovskym svatkem Pesach a ja jsem si zaridil, abych byl na Velky patek neco po 15. hodine prave v Jeruzaleme u Zdi narku. Tedy ve chvili, kdy byl podle rimskokatoliku ukrizovan Jezis. Neprojevoval jsem se u zdi nijak nabozensky, jen jsem sledoval okoli. A fotil. Nahle zacal na me mluvit clovek prichazejici od zdi a obleceny typicky pozidovsku. Mel zvlhle oci - na vyplakani jim ta zed mj. taky slouzi. Notabene v case Pesach. Zeptal se me, jestli jsem z Izraele, a co me tam privedlo. Priznal jsem, ze zajem poznavat. Mluvili jsme spolu asi 5 minut. Zajimaly ho bezne zalezitosti a zminil i to, ze byl prave podle naseho nabozenstvi ukrizovan Jezis. Vtom se ozval islamsky zpev z nedaleke mesity svolavajici muslimy k modlitbe. Verte neverte, zadna reakce, a to od nikoho. A ze tam bylo narvano, muzete mi verit. Je ovsem fakt, ze vstup do toho objektu se podobal vstupum na letistich, a taky jsem zahledl i nekolik kamer.
Den predtim jsem se zastavil i u reky Jordan, z izraelske strany, o niz se udajne mylne kdekdo domniva, ze tam byl pokrten Jezis. (Jeho krest se vsak konal na opacne strane, na strane jordanske pobliz hory Nebo.) Zahledl jsem, ze tam prave krtil nejakou skupinu rimskokatolicky knez. Opodal stali 3 izraelsti vojaci se samopalama a s ukazovaky na spoustich. Bavili se, usmivali. Odvazil jsem se k nim pristoupit a zeptal se, jestli to maji hracky anebo opravdove zbrane. Odpoved (porad s usmevem): Do you want to check it out?
Prisaham, nelzu. Ptam se vas: Myslite, ze kdyby byla v tech lidech vypestovana od detstvi takova nenavist, jakou popisujete, ze by ty moje poznatky byly takove?

289381

9.5.2013 8:30

RE: K tamejsimu problemu

Mnichov47 49.?.?.?

Reakce na 289381

Na nazornou ukazku sionisticke nenavisti ke vsem lidskemu nemusite jezdit za drahe penize az do Izraele. Staci si dojit k izraelske ambasade v Praze a projit se kolem jeji zdi a brany. Na zdi ostnate draty, strazni vez jak v koncentraku, po zdi behal jeden zavily sionista s buldoci tvari, druhy sionisticky gestapak se na me vyritil z brany pote, co jsem vytahl z kapsi mobil. Treti gorila slapala chodnik. To co Vy u tech izraelskych samopalniku predkladate jako usmev, tak to ja nazyvam rycenim zurive gorily. Tak tomu bylo u me. Sionistickeho gestapaka nijak netrapilo, ze ja se nalezam na verejnem chodniku. Protoze jsem se jeho gestapackych manyru a zbesileho poskakovani nezalekl, zacal zurive gestikulovat na nedaleko stojici ceske policisty, aby me sli zkontrolovat a zatknout. Me nejvic na te situaci zaujala ta moznost, moci si behem zurivych vypadu te sionisticke gorily v klidu a zblizka studovat jeho tvar zruznenou nenavisti.

289396

9.5.2013 9:18

RE: K tamejsimu problemu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 289381

Zajímavé, jak dokonale znáte historii. Třeba víte, kde byl pokřtěn Ježíš, zatímco dobová literatura o Ježíšovi neví nic. A to se sepisovaly i počty slepic.

289400

9.5.2013 19:35

RE: K tamejsimu problemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289400

>Zajímavé, jak dokonale znáte historii. Třeba víte, kde byl
>pokřtěn Ježíš, zatímco dobová literatura o Ježíšovi
>neví nic. A to se sepisovaly i počty slepic.
Byl jsem taky na jordanske strane reky Jordan. Tam je sedm ruznych krestanskych kostelu (na izraelske strane je jen jeden - recko-katolicky; a pry Izrael premysli o vetsi religiozni zastavbe toho mista z jejich strany, aby vic prilakalo turisty...! a naopak odlakalo ty, kteri miri na nepratelskou stranu.) To je jeden zajimavy aspekt, mirne naznacujici, ze to asi s tim krtem Jezise na izraelske strane je nepravdepodobne. Navic horu Nebo na jordanske strane navstivil i polsky papez, k tomu mistu se taky vyjadril, zatimco izraelske misto nenavstivil, a to muze cosi vyjadrovat, ne?
Snazite se me, pane, znevazit tim, ze "vim", kde byl Jezis pokrten. Nevim. Vychazim jen z poznani, ktere jsem ziskal na svoji ceste po Blizkem vychode.
A mam taky soucasne vzkaz pro ty "priznivce", kteri mi radili, co by me prislo lacineji, kdybych na rozdil od one cesty to udelal jinak. Vite co? Uz jsme si s manzelkou rekli, ze bychom tam mohli jet znovu. Takove rady nepotrebuji.
A vam, kteri tady svoji nenavist sablonovite chrlite na kdeco izraelskeho, tedy i ve chvilich, kdy o zalezitostech nemate vubec poneti, doporucuji jedine: kreci se nikdy nic nedosahlo a nedosahne. Koncim. Nestojite mi za angazovanost. Ukajujte se tu tou svoji kreci dal.

289428

10.5.2013 6:35

RE: K tamejsimu problemu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289428

Pane, takhle se z diskuze neutíká. Před další poznávací cestou do "svaté země" bych doporučoval nějaké počteníčko, ať máte přehled o jakou demokracii se tam jedná. Můžete se rovněž zapojit do akce poznávání a mapování palestinských vesnic, které byly včetně jejich obyvatel vymazány z mapy. Nikoliv obyvatelé. Ti z mapy vymazáni nebyly. Ti byly vyvražděni včetně žen a dětí a ti rychlejší a schopnější, ti stačili uprchnout do okolních zemí.

Tohle bude pro vás i pro vaši paní manželku jedinečný tématický výlet. Neberte to jako nenávist. Ta není tady. Ta nenávist je tam a já na to jenom poukazuji. A ještě jedna připomínka na uklidnění. Ty akce jsou organizovány smotnými židy žijícími v Izraeli. To jsou ti, kteří touží už konečně žít v míru a bez válek.

289441

10.5.2013 6:45

RE: K tamejsimu problemu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 289428

Nesnažím se o nic. Napsal jste, že Ježíš byl pokřtěn na druhé straně řeky. Což beru za 100% ověřené tvrzení. Kdybyste napsal "prý", tak by se to dalo skousnout.

S nenávistí k židům to nemá nic společného. Souvisí to se schopností přijímat cizí informace za své, i kdyby se jednalo o sebevětší nesmysly.

289443

10.5.2013 7:00

RE: K tamejsimu problemu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289443

>Napsal jste, že Ježíš byl pokřtěn na druhé straně řeky. Což beru za 100% ověřené tvrzení.
----
Já jsem zase někde četl, že Ježíš dovedl špacírovat po vodní hladině a tak by na tom snad ani nezáleželo, na kterou stranu řeky si zaběhnul? [smích]

289444

9.5.2013 9:58

RE: K tamejsimu problemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 289381

Ty kamerove „vstupy„ chrání zlé muslimy před hodnou Pravdou & Láskou hodných židovských extremistů.
Paradoxně většími terroristy a bezpečnostní hrozbou jsou v USraeli hodní židé, nežli zlí okupovaní muslimové a křesťané...
Mou

289404

10.5.2013 7:21

RE: K tamejsimu problemu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 289334

Na rozdíl od Vás já jsem žid, ale v žádném případě nesouhlasím s politikou Izraele a považuji jí za stejně zločinnou, jako nacismus .
--------------------------------------
Tak,nejdrive bych se presvedcil,zda jsem opravdu"zid",protoze naprosta vetsina DIN dokazala mongolsko-turecke pozadi,takze,dnes Israel ma 95% tak zvanych zidu,kteri zidy nejsou.Zidejako narod neexistuji,spise to vse funguje jako samoorganisovany klan.Tento klan si vzal do sve politiky Talmud a zaroven prevedl z Bible na sebe "biblicke zidy" jez z dnesnimi tak,zvanymi,nemaji naprosto nic cpolecneho.Jeste jinymi slovy,dnesni zide byli driv e"krestani",nebo jine narodnosti,ale ne v zadnem pripade zide.Mnohy i tak zvani rabini,ke svemu prekvapeni zjistili svuj "Chazarsky puvod"Tak ,opravme historii a zacneme u israelskych archeologu,zadny utek z Egypta se netyka dnesnich zidu,rovnez i bourani Jericha a Davidovo kralovstvi neni pravda ,jen legenda-propagace,jakozto vse ostatni.
Ke konci diskuse bych pripomel Vase prohlaseni,ze nechvalujete israelskou politiku-chazarskou,po pravde a stavite ji na uroven nacismu a zde je zasadni omyl,nebot to byl zidovsky-chazarsky svetovy zasedani jez 24 brezna 1933 vyhlasil valku Nemecku,coz se nesmi nikde tisknout,takze,zde je spatne prirovnani.Z historickeho hlediska dnesni zide nemaji nic spolecneho s biblickymi zidy a i to,ze dnesni zide namaji byt cineni vinnymi za ukrizovani Krista.
Takze,je mnohe ,co se mame ucit z historie a mozna poznat i samy sebe,co jsme zac,jen tak pro zasmani,jsem shledl porad,kde byla rec o aboridzinyckem "zidovi" na pasove kontrole ke vstupu do Australie.Nakonec ,za pravdu byl pan Koestler zavrazden, kdyz napsal knihu trinacty kmen.Rovnez v cestine vysla kniha Posledni Chazari na podkarpatskerusy.Rovnez najdem material,ze Madarsko je puvodni Chazarie ,pozdeji zalozena pri uteku z prave Chazarie,jez se rozpadla ,proto maji dnes v Madarsku mnozi Madari opravnene starosti s planovanou novou "Chazarii".
Nakonec prichod Askenatskych "zidu" do Palestiny zpusobyl zkazu i irackym zidum v jejich mirovem souladu s Palestinci,jez zili v miru po boku nekolik stoleti,zadny z nich evropske zidovstine nerozumel a hebrejsky se dodatecne zacali ucit a uci se dodnes.Nakonec i Israel,mel byt zalozen v Rusku,jako zidovska autonomni republika,pred tim se uvazovalo o Ugande,take Texasu a ostrov Malta,v severni casti Queenslandu,casti Nemecka a jinde.Take moreplavec-zid, Kolumbus je zidy povazovan za obevitele Ameriky,pro zajmy zidovstva, dnes Israel se netaji plany na Velky Israel,kam patri veskere uzemi arabskych statu,kde je olej.
Takze,ucelem je najit hlupaky,kterym vsipime do pameti nase lzi,aby tomu verili a sami byli napomocni ty lzi sirit dal.

289446

11.5.2013 3:55

RE: K tamejsimu problemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289446

Nehodlam byt ted trapnym kantorem, musim jen vizualne do vaseho textu skoro kantorsky zasahnout, a to jen a jen z toho duvodu, ze to vase vyjadreni na me pusobi ponekud nejasne. Snad z hlediska ceske mluvnice jsou ty moje cervene vsuvky spravne (samozrejme to moje velke Z je vzdy nutne chapat z hlediska ceske mluvnice s hackem, ktery na svem compu nemam).
>Tak,nejdrive bych se presvedcil,zda jsem opravdu"zZid",protoze
>naprosta vetsina DIN dokazala mongolsko-turecke pozadi,takze,dnes
>Israel ma 95% tak zvanych zidu,kteri zZidy nejsou.Zidejako narod
>neexistuji,spise to vse funguje jako samoorganisovany klan.Tento
>klan si vzal do sve politiky Talmud a zaroven prevedl z Bible na
>sebe "biblicke zZidy" jez z dnesnimi tak,zvanymi,nemaji naprosto
>nic cpolecneho.Jeste jinymi slovy,dnesni zide byli drive "krestani",nebo jine narodnosti,ale ne v zadnem pripade
>zZide.

289524

13.5.2013 1:59

RE: K tamejsimu problemu

p. 60.?.?.?

Reakce na 289524

...No jo vy to myslite dobre s nami jako s.ucitel s zaky z prvni obecne..ale ti zaci jsou darebaci ze ano ??? Jediny pramen jsou Josefovi /ktery dokonce na rozdil evangelii zil v te dobe/ spisy o Historii kam ale byla zminka o Kristu vpasovana dodatecne soudruhy z Vaticanu kteri maji casto touhu lhat ,krast podvadet a upalovat , kdyz jim nekdo vmete pravdu do ksichtu...Podobny podvod bylo napr. "Constantin Donation" , ktere udelalo z soudruha papeze pres noc cisare a jeste k tomu neomylneho...hura...

289622

8.5.2013 8:29

Slovan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Konflikt Rusko a Čína na jednej strane a NATO na druhej bude skôr či neskôr. Keď Rusko s Čínou nechajú padnuť Sýriu bude na rade Irán a v ceste na rozvrátenie Ruska a Číny už nebude nikto stáť, pričom Čína príde aj o významné zdroje. Rusko a Čína si musia veľmi dobre premyslieť či už nastal čas vzoprieť sa alebo čakať až do poslednej chvíle čiže keď už nebudú mať relatívne žiadnych spojencov, pretože všetkých nechali krok za krokom padnúť. Zdá sa že ani na Rusov sa nedá na 100% spolahnúť.

289316

10.5.2013 12:30

RE: Slovan

jen tak 24.?.?.?

Reakce na 289316

Já to vidím přesně tak. Udivuje mne jak Rusko i Čína si tuto hrozbu neuvědomují. Pomalu si začínám myslet, že už ten čas na vzepření se nastal, není-li již pozdě. Sakra, copak to nevidí, tady se testuje útok na Írán, US-Izrael diktují podmínky celému světu a oni v podstatě nic...

289468

10.5.2013 17:26

RE: Slovan

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289468

>...Udivuje mne jak Rusko i Čína si tuto hrozbu neuvědomují.
----
Jsem přesvědčen, že si Rusko tuto hrozbu plně uvědomuje. Kdyby Rusko zasáhlo, tak z toho vznikne třetí světová válka. Vojska NATO by ochotně přispěchala Sýrii "na pomoc" a už tu máme celosvětový válečný konflikt. Možná právě na tohle jestřábi čekají?

Podobná situace nastala v r.2008 v Gruzii, kdy Saakašviliho armáda napadla Osetii a Abchazii. Na území Gruzie se to v té době hemžilo americkými a izraelskými "poradci" a při zásahu armády Ruské Federace bylo několik ozbrojených "poradců" zabito. Ostatní se okamžitě stáhli, jinak by z toho byl vojenský střet obou velmocí. Tehdy se Rusům podařilo ukořistit i část americké vojenské techniky.

Je to hra na kočku a myš a pravděpodobně právě proto Rusko nezasáhlo ani v Libyi? Rusové se poučili z války v Afganistánu.

289490

10.5.2013 18:41

RE: Slovan

jen tak 24.?.?.?

Reakce na 289490

No právě! Dobře, že jste tu agresi Saakašviliho připomněl. No a vida, tehdy Rusové zasáhli a dokázali to, co celý svět očekává! A jak se zdá NATO ani US se do války proti Rusku vůbec nehrnulo! Já jsem přesvědčen, že by to tak bylo i v případech ostatních. Jakmile se dělají ústupky agresorovi - znáte to, s "jídlem roste chuť".

289495

11.5.2013 3:23

RE: Slovan

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289495

>No a vida, tehdy Rusové zasáhli a dokázali to, co celý svět očekává! A jak se zdá NATO ani US se do války proti Rusku vůbec nehrnulo!
----
To byla tehdy jiná situace. Osetia i Abcházie jsou a byly autonomní republiky na ruském území. Rusové tedy bránili svoje napadené občany. Kdyby se do toho konfliktu tehdy otevřeně zapojila vojska NATO (převážně americká armáda), tak z toho byla třetí světová válka. Proč se tak nestalo o tom můžeme jenom spekulovat.

>Jakmile se dělají ústupky agresorovi - znáte to, s "jídlem roste chuť".
-----
To ano, ale nikdo nemůže zaručit, že se to nezačne mlátit atomovkama a v tomto případě na vítězi už záležet nebude.

289523

11.5.2013 6:07

RE: Slovo uvodem

p. 113.?.?.?

Reakce na 289490

..skoncila myslim uvodni cast svetove valky a ted jde do tuheho...a Golem preslapuje protoze Syrie ma neco ucinnych modernich raket vseho druhu a zda se ze bude velka padavost letadel a rakve putujici do Golemistanu /usa/ by mohli jeste vic rozzurit jiz tak spatne naladene obyvatele tamtez...Ovsem Iran bude take klast odpor a zaplni se tak hodne hrbitovu , zda se ze bude muset prijit bezpodminecne ODZBROJENI vlady vetsiny to znamena obyvatelstva a volicu vlad...anzto tato vladni vetsina se tvrdohlave zastava svych opravdu demokratickych prav proti krvavym teroristickym natlakum fasismu...

289528

8.5.2013 9:35

tak to je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

fakt pravda - a preto sa Rusko do toho nehrnie, a prečo aj - pošle tam Čínu a tá ma ľudí dosť, a potrebuje konfrontovať svoje zbrane v reálnej vojne, takže, Izrael potrebuje zväčšiť svoju rozlohu a potrebuje zničiť spomienky na Golanské výšiny, čas nehrá rolu, a Rusko bude určite z toho profitovať, žiadna vojna v ktorej ste účastníkom a na ktorej území sa bojuje nemá zmysel....

289324

12.5.2013 4:55

RE: tak to je

p. 113.?.?.?

Reakce na 289324

...Snad Rusove jako narod ktery prezil velke mnozstvi krvavych imperialistickych utoku , civilni valku, sionismem inspirovanou a vedenou se stovkami milionu mrtvych obeti a utrpeni nescetna tech co prezili..a jako Slovane vidi valku jako daleko nejposlednejsi reseni...na rozdil od zapadnich fasistu a jejich lokaju kteri bez masakrujicich valek nemohou vubec vubec existovat...

289580

12.5.2013 7:54

RE: tak to je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289324

>Izrael potrebuje zväčšiť svoju rozlohu a potrebuje zničiť
>spomienky na Golanské výšiny, čas nehrá rolu,
Vase zminka o Golanskych vysinach me taky provokuje k reakci. I tam jsem byl. Predtim pri pohledu na mapu jsem, aniz bych se do te doby nejak po tom pidil, vydedukoval, ze Izrael se zrejme zameril mj. prave na tuto cast Syrie, a to kvuli spadu kdovijakych potoku a potucku, pramenicich na tech vysinach a smerujicich do reky Jordan, ktera zasobuje prevaznou cast izraelskeho uzemi. Dosud jsem se jen dozvidal z medii, ze ta cast planety nema dostatek vody, ale vnimal jsem to okrajove - nebylo to pro me zivotne dulezite. Na rozhrani Izraele, Syrie a Libanonu jsem se vsak dozvedel: Syrie pred rokem 1967 ty potoky a potucky nepretrzite znecistovala..., a to pry byl jeden z hlavnich duvodu (krome mobilizace armady na syrske strane, jez se pripavovala na vpad do Izraele), pro izraelske zapoceti tehdejsi prepadove valky. Nasledujici rozhodnuti OSN pry bylo takove: Golanske vysiny budou z toho duvodu pod kontrolou Izraele, ale jako nahradu bude Izrael dodavat do Syrie pitnou vodu. Netvrdim, ze ty duvody byly skutecne takove a ani nevim, jestli k nasledujici dodavce vody dochazi. Jedno vsak vim urcite: Opravdu nekolik potoku a potucku ma spad do reky Jordan (kazdy se muze podivat na mapu) a jak jsem i videl, ta cast planety neoplyva hojnou vegetaci, jako treba CR. Tolik k vasi zmince o Golanskych vysinach. Jak muzete videt, netvrdim, ze tomu tak skutecne je, anebo naopak neni. Jsou to totiz zalezitosti, jejichz skutecnou pravdu se nemohu dozvedet a asi nikdo z nas se nikdy nedozvi. Vychazim jen z toho, co jsem videl, vydedukoval a dozvedel.

289585

13.5.2013 1:51

RE: tak to je

p. 60.?.?.?

Reakce na 289585

......tak Syrie si nepretrzite znecistovala vodu , zrovna kdyz ji tak potrebuje ,ouvej...a tak predala kontrolu vodnich zdroju Izraeli , aby ten mohl zavrit kohoutky kdykoliv Syrie nebude delat to co chce I. !!! Ouvej... Golanske vysiny jsou uzemim Syrie !!!Ouvej ... Kdyz Ceska republika znecistovala silne cele Labe byl to padny duvod /a stale je / zabrat ceske uzemi a prepadnout celou republiku coz se stalo s. Ulbrichtem...1968...ouvej OSN po vzoru Hitlera taky kradou uzemi statu pod vedenim predsedy Kimono..ouvej tak to je opravdu prepravdovano...!!!

289621

13.5.2013 6:27

RE: tak to je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289621

Podivejte se na mapu pred a po valce 1967 a taky na potoky svazujici se na izraelskou stranu a teprve potom zvazte s chladnou hlavou, jestli
>......tak Syrie si nepretrzite znecistovala vodu , zrovna kdyz ji tak potrebuje
a ja nyni dodavam, ze krajina, kde se ty potoky svazuji k izraelskemu uzemi, byla a je neobyvatelna, jsou to homoly neporostleho piskovce, takze pro Syrii je to prostredi nepouzitelne (vodu by mohla vyuzivat, ale vyzadovalo by to slozitou a narocnou technologii, na kterou ta zeme nema schopnosti ani finance; to byste musel videt zivotni styl tech lidi - mnohdy jsem si pomyslel: proste cikani -, a pak zvazte, jestli je k veci napsat
>a tak predala kontrolu vodnich zdroju
>Izraeli , aby ten mohl zavrit kohoutky kdykoliv Syrie nebude delat to co chce I. !!!
[zmaten]
>Ouvej... Golanske vysiny jsou uzemim Syrie !!!
S tim jedinym s vami souhlasim. Ale ostatni okolnosti nejsou tak jednoznacne. Ostatne jako u nas s neprizpusobivymi obcany.

289625

8.5.2013 10:59

Syrské sjednocení

Ondra on (tečka) dvorak (zavináč) email (tečka) cz 89.?.?.?

Izrael svým útokem pravděpodobně způsobil něco, co vůbec nezamýšlel. Vnesl do Syrské "osvobozenecké" armády úvahy o tom, jak se zachovat v případě pokračujících útoků ze strany Izraele, a ta dospěla k názoru, že by v takovém případě bojovala na straně režimu.

Měla by to být pro Izrael stopka pro další vměšování. Podle kritérií zdravého rozumu. Pokud vměšování nepřestane, můžeme se s vysokou pravděpodobností dočkat sjednocení znesvářených stran a jejich spojení znovu pod jednu vlajku, a to pod vedením Assada, který tyto spojené síly povede k obraně proti útokům Izraele a odvetným akcím.

http://www.youtube.com/watch?v=cRNADB7UWdw

289330

12.5.2013 4:47

RE: Syrské sjednocení

p. 113.?.?.?

Reakce na 289330

...Jedna zajimava vec ,ze Osama and Al Qaeda a jini teroriste napadli USA , Velkou Britanni , Spenelsko , NSR a dalsi zeme ale NIKDY ne Izrael ac to maji nejblize...Take Wikileaks nejak zapomneli na dokumenty z hebrejska...

289579

8.5.2013 14:20

zide?

ashke nazi 217.?.?.?

rekneme, ze zijeme v 12 stoleti a z politicko ekonomickeho a bezpecnostniho hlediska je vcelku vyhodne prijmout judaismus jako nabozenstvi. ani nam nevadi, ze jde spis o talmud a ne torah. a tak protoze 10 izraelskych kmenu je rozpraseno a nikdo nevi kde jsou, tak to jsme my, ted uz ne chazarske kmeny ale tzv askenazim kdo jsme se postupne az do 19-20-21 stoleti vyprofilovali jako ti jedini zide. jsme schopni a sikovni, mame pred sebou cil a postupne ovladneme usa media centralni banky atp. sice nejsme geneticky zide, stejne jako kosovane nejsou puvodni obyvatelstvo, ale koho to zajima, par konspiracnich teoretiku na internetu. pche.. 99.999% posloucha nase media. mame svuj stat, 400 nuklearnich hlavic a vetsinu politiku vcetne vetsiny arabskych jako loutky na hrani. toz, zuctujeme mili gojove.

289342

8.5.2013 20:53

RE: zide?

Magnus Maximus 90.?.?.?

Reakce na 289342

Ano, ale Sefard by si nad Vámi jen uplivnul, právě proto že nemáte krev krále Davida.

289376

9.5.2013 11:53

RE: zide?

e 217.?.?.?

Reakce na 289376

myslite Sefardim, ktere Askenazi zvou casto Nigger? Ano, ti maji vzezreni semitske, nicmene si myslim, ze ani ti nejsou pravy Israel. Sefardove jsou puvodni Edomite.

289407

8.5.2013 15:33

i v Číně se objevují...

fohat 194.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=X_aqyBNRgxU

289346

8.5.2013 22:02

RE: i v Číně se objevují...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289346

Nauč se konečně dávat odkazy v klikací formě.

http://www.youtube.com/watch?v=X_aqyBNRgxU

289379

8.5.2013 22:12

RE: i v Číně se objevují...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289379

>Nauč se konečně dávat odkazy v klikací formě.
----
Teď už chápu. Pořádná blbost, proto se vůbec neobtěžuješ to dávat klikací. Najdi si fohate nějaké jiné hobby, než tento pofiderní smysl pro humor.

289380

8.5.2013 22:33

Izraelské útoky na Sýrii

hony 95.?.?.?

USA od II. sv. války přeci nesčetněkrát porušily mezinárodní právo. Je tu příklad desítek zemí kde se neoprávněně objevily. Izrael je jimi kryt což je denně nádherně vidět. A tak nikoliv Irán a Sev. Korea nýbrž USA, Izrael a NATO jsou pohromou pro tenhle svět.

289385

9.5.2013 1:10

С днем Победы!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Здравствуйте, дорогие друзья! Поздравляю Вас с Днем Победы, 9. 5. 1945, праздником великой России и СССР!

289391

9.5.2013 5:43

Kdyz,mas za pritele- spojence Israel,tak,uz nepotrebujes nepritele.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kolik, stoji, "pratelstvi mezi americkymi "neocony" a Israelem se muzem jen dohadovat,hlavne at vsechno plati radovy American,s nimz je doslova "orano' v tak zvane zahranicni politice uSA,jez nema nic spolecne s obcanstvem USA,jak bylo receno jednim casem v senatu,ze neexistuje nejakemu pozadavku Israele rici NE!!!
Nakonec se da rici o Americanech,ze maji "hrosi kuzi", jako v pripade SS Liberty.
When Israel attempted to sink a U.S. Navy ship, the USS Liberty , in 1967, killing 34 Americans and injuring over 170, it still failed to put a dent in aid to Israel.[47] Indeed, aid quadrupled the following year.[48]

Though Congressmen receive payments and support from the lobby in exchange for their loyalty, the American taxpayer is left footing the bill. As detailed above, the total cost has run from a bare minimum of $115 billion since 1948 (the cost of foreign aid alone) to $1.6 trillion or more, factoring in Defense appropriations, oil crises, the sinking of the USS Liberty.

Though Congressmen receive payments and support from the lobby in exchange for their loyalty, the American taxpayer is left footing the bill. As detailed above, the total cost has run from a bare minimum of $115 billion since 1948 (the cost of foreign aid alone) to $1.6 trillion or more, factoring in Defense appropriations, oil crises, the sinking of the USS Liberty , the heightened risk of terrorism, lost trade and co-opted technology, and countless other factors. If the Iraq war and the increased risk of a war with Iran are factored in, the cost skyrockets even higher.
Vložený obrázek
kdo sleduje svetove deni,jez nas pomalu a jiste vede ke svetove katastrofe, tak rozumi slovum Arona sherona jez v roce 2001 rekl novinarum:" Amerika,to jsme my zide a Americane to dobre vedi!"
http://www.theblaze.com/stories/2013/03/24/israel-fires-missile-into-syria-after-israeli-soldiers-come-under-attack/
Nakonec koment jednoho znaleho,tak nas zide natahli do prvni svetove valky,jakozto i do druhe a ted.........

289392

9.5.2013 8:56

To bylo křiku, když sundali Tureckou stíhačku

F&T 78.?.?.?

To bylo křiku, když sundali v Sýrii Tureckou stíhačku. Všichni kňučeli o mezinárodní agresi. A také o tom, že má někdo lehký prst na spoušti. Teď je situace úplně opačná.
Možná tím chtěli dokázat, že cizí letadlo na jejich výsostném území doopravdy škodí a ne jenom, že tam zabloudilo.

289397

10.5.2013 19:08

dvojí metr je lidem vrozený, slyšeli jste někdy, že by se židé mstili cikánům?

r.m. 80.?.?.?

Epizoda z knihy Miklose Nyiszliho -- lékaře, kterého si vybral samotný Mengele za asistenta. Neveselé čtení. A onen Nyiszli v té knize vzpomíná na tak zvaný romský tábor, v onom táboře smrti a teď odcituji doslova: /V sousedním táboře vidím dovádět snědé, nahaté děti. Okolo sedí a klábosí pestře oblečené ženy tmavé pleti a do půl těla vysvlečení muži. Všichni pohromadě. Rasový výzkum Třetí říše zařadil tento lid mezi nižší rasy. S ohledem na jejich katolické vyznání se jim dostalo výsady, že mohou být spolu. Nepracují! Pouze s neobyčejnou krutostí vykonávají dozor nad Židy..../Tolik úryvek
Zato příbuzným arabášům to jevrejci nikdy neopomenou zasolit a nic jim v historii neudělali
[zmaten]

289497

11.5.2013 0:46

No nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

mam pocit, ze, jak pise autor, tak Syrie lezi USA v zaludku take proto, ze nejak tahne s Ruskem. Na Cinu si USA zatim netroufnou a pozdeji asi vubec ne [smích][smích][smích]
Jde i o zeme, ktere se nechteji dat oksirovat svetovymi bankami, jako je na pr. Recko, Spanelko a dalsi. No Rusko, Cina, Indie a Argentina dokonce uzavreli nejakou smlouvu proti tomu skvelemu jevu. A Rusove jsu na strednim vychode pro USA nevitani [smích][smích][smích]
Pokud padne Syrie, jiste, nastoupi saria, ale to snad tak nevadi.
Ale, Rusove budou muset pryc.

289518

11.5.2013 16:29

pamatujete na vyhození do vzduchu autobusu s izraelskými turisty v Burgasu?

r.m. 80.?.?.?

viník nebyl nalezen, ale Eretz.cz má jasno
"EU by Hizballáh jistě označila za teroristickou organizaci, kdyby pokračoval v útocích na evropské půdě, sdělil s odkazem na bombový útok, který Hizballáh spáchal v bulharském Burgasu."
http://eretz.cz/2013/05/karel-schwarzenberg-odsuzu...
A ještě jedna drobnost, v komentářích zmíněného listu vyšlo toto: http://eretz.cz/2013/05/karel-schwarzenberg-jako-p...
Co to k sakru znamená? [zmaten]

289546

11.5.2013 22:00

RE: pamatujete na vyhození do vzduchu autobusu s izraelskými turisty v Burgasu?

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 289546

Taky mě to zarazilo,po těch předešlých nadbíhačkách sionistům... [zmaten] [překvapení]

289561

13.5.2013 21:21

K Sýrii jsem našel tohle

r.m. 80.?.?.?

http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...
jasnačka, my čtenáři obskurních webů tohle dávno víme, v řeči vyšších primátů je tohle chování pokus o zdeptání nepřátelské tlupy psychologickými prostředky.
Pro běžné Syřany to znamená, že už nemusí přemýšlet jestli mají nebo nemají tyhle exoty střílet na potkání nebo s nimi jednat.
A video je pravé, hm? [velký smích]

289666

13.5.2013 22:40

RE: K Sýrii jsem našel tohle

Magnus Maximus 90.?.?.?

Reakce na 289666

Mě zaráží proč jim u nás říkají rebelové. Vyřezávají srdce z těla a jsou jen rebelové. Žádní vrazi, hrdlořezové, teroristi, ale jen rebelové. Je to takové milé označení. Proč asi ? Co kdyby toto udělal voják Asada ? To by bylo řevu a okamžité zavedení bezletové zony a k tomu humanitární bombardování. Rebelové však mohou všechno.

289668

14.5.2013 1:28

RE: K Sýrii jsem našel tohle

p. 60.?.?.?

Reakce na 289668

...rebelove vyraz je hodne v mode na zapade u mocnych a snazi se tak nalakat mlade lidi za kazdou cenu ...Hollywood pomaha s takzvanymi KULT filmy ..Jako sracka s nazvem Rebel bez priciny ....mladi maji tak rebelovat proti starsim /jako u komunistu/ ...kteri si pamatuji a ziji v normalnich casech a to je na zavadu dnesni vychovne propagande/// maji rebelovat ve prospech buzerantu , lesb , feminismu atd a pomahat vladam znicit normalni zivot na zemi...protoze jeste nevedi ani netusi jsou casto plni dobre vule a snahy "tvarni"...

289669

14.5.2013 10:24

RE: K Sýrii jsem našel tohle

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 289668

No,není to tak dlouho,co ty barbarské vrahy pod fanglí AL-CIAjdy nazvala jedna 3,14-ča z Novinek "mladými křehkými libyjskými revolucionáři".Co k tomu dodat?!
Slovy našeho starého známého "pilíře demokracie"H.Kissingera:"jsou to bastardi,ale naši bastardi". [bliji] [bliji] [bliji]

Upřímě a ze srdce přeji ignorantským obyvatelům EU,aby se tito islámští internacionalisti,jichž je v dnešní Sýrii mezi tzv.rebely většina,po zaučení vrátili zpět,jestli je SAA nepozabíjí,aby mohli poučit i ostatní obyvatele svých "druhých vlastí".

289687

13.5.2013 21:26

nejbíže pravdě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Jestli to někoho zajímá, tak nejblíže pravdě je asi následující popis:
z izraelské strany Šlo o dělostřeleckou akci, izraelská letadla nebyla ve vzduchu, výbuch byl bunker buster s jadernou náloží, shodilo jej nejspíše letadlo US air force.

http://www.presstv.ir/detail/2013/05/10/302772/was...

http://www.jimstonefreelance.com/

http://oi39.tinypic.com/vys6xi.jpg

289667

14.5.2013 7:18

RE: nejbíže pravdě

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 289667

ale prd jaderná, k větší průraznosti je to ochuzený uran, ale území to zasviní skoro k nepotřebě v místě výbuchu a nejbližším okolí.
Každopádně je použít prakticky v hlavním městě je prasárna velkého kalibru.

289677

Příspěvků: 63

08.05. 02:31 jen tak  Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 04:47  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 08:01  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 11:37  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 12:34 Slayko  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
11.05. 07:43 Venny  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 17:07  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 18:29  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 19:07 sumar  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 19:37 dub  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 20:11 jen tak  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 22:01  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 18:59 Co na tom zalezi  RE: Izrael i Amerika kašlou na jakékoliv mezinárodní dohody
08.05. 05:53  K tamejsimu problemu
08.05. 08:32 Peter 27  RE: K tamejsimu problemu
08.05. 12:07 r.m.  jak jsou vedení víme
08.05. 16:49  RE: K tamejsimu problemu
08.05. 20:00 Anonym  RE: K tamejsimu problemu
08.05. 11:55 litvajsm  RE: K tamejsimu problemu
08.05. 22:26  RE: K tamejsimu problemu
09.05. 08:30 Mnichov47  RE: K tamejsimu problemu
09.05. 09:18 hestroy  RE: K tamejsimu problemu
09.05. 19:35  RE: K tamejsimu problemu
10.05. 06:35 Mirda  RE: K tamejsimu problemu
10.05. 06:45 hestroy  RE: K tamejsimu problemu
10.05. 07:00 Mirda  RE: K tamejsimu problemu
09.05. 09:58  RE: K tamejsimu problemu
10.05. 07:21 Robert Nohejl  RE: K tamejsimu problemu
11.05. 03:55  RE: K tamejsimu problemu
13.05. 01:59 p.  RE: K tamejsimu problemu
08.05. 08:29  Slovan
10.05. 12:30 jen tak  RE: Slovan
10.05. 17:26 Mirda  RE: Slovan
10.05. 18:41 jen tak  RE: Slovan
11.05. 03:23 Mirda  RE: Slovan
11.05. 06:07 p.  RE: Slovo uvodem
08.05. 09:35  tak to je
12.05. 04:55 p.  RE: tak to je
12.05. 07:54  RE: tak to je
13.05. 01:51 p.  RE: tak to je
13.05. 06:27  RE: tak to je
08.05. 10:59 Ondra  Syrské sjednocení
12.05. 04:47 p.  RE: Syrské sjednocení
08.05. 14:20 ashke nazi  zide?
08.05. 20:53 Magnus Maximus  RE: zide?
09.05. 11:53 e  RE: zide?
08.05. 15:33 fohat  i v Číně se objevují...
08.05. 22:02 Mirda  RE: i v Číně se objevují...
08.05. 22:12 Mirda  RE: i v Číně se objevují...
08.05. 22:33 hony  Izraelské útoky na Sýrii
09.05. 01:10  С днем Победы!
09.05. 05:43 Robert Nohejl  Kdyz,mas za pritele- spojence Israel,tak,uz nepotrebujes nepritele.
09.05. 08:56 F&T  To bylo křiku, když sundali Tureckou stíhačku
10.05. 19:08 r.m.  dvojí metr je lidem vrozený, slyšeli jste někdy, že by se židé mstili cikánům?
11.05. 00:46  No nevim
11.05. 16:29 r.m.  pamatujete na vyhození do vzduchu autobusu s izraelskými turisty v Burgasu?
11.05. 22:00 Emil Robot  RE: pamatujete na vyhození do vzduchu autobusu s izraelskými turisty v Burgasu?
13.05. 21:21 r.m.  K Sýrii jsem našel tohle
13.05. 22:40 Magnus Maximus  RE: K Sýrii jsem našel tohle
14.05. 01:28 p.  RE: K Sýrii jsem našel tohle
14.05. 10:24 Emil Robot  RE: K Sýrii jsem našel tohle
13.05. 21:26  nejbíže pravdě
14.05. 07:18 r.m.  RE: nejbíže pravdě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 013