Diskuze k článku

Zlato: Zpět do světa peněz (II)

Příspěvků 77

3.5.2013 12:36

Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Zmiňovaný spor Rockefellerů s Rothschildy je skutečně směšnost nejvyššího kalibru[smích]))

289126

3.5.2013 15:50

RE: Smíšek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 289126

Mně se to také zdá přitažené za vlasy.

289131

3.5.2013 20:00

RE: Smíšek

dub 89.?.?.?

Reakce na 289126

ale jistě, vždyť rothschild je hlavním akcionářem fedu a jeho vznik inicioval, takže kdyby chtěl...
nemluvě o tom, že zlatý standard neřeší zhola nic, jak ukázala historie v době jeho exitence. papírový hajzlpapír to pouze urychlil, nikoliv zapříčinil.

289134

6.5.2013 11:59

Legendy

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 289134

>vždyť rothschild je hlavním akcionářem fedu a jeho vznik inicioval, takže kdyby chtěl...
tak něco k tomu "chtěl, nechtěl" a co je možné...
1/2
FED není veřejně obchodovatelný, tudíž ověřit si strukturu vlastníků je o něco problematičtější, proto se tu dá snadno vytvořit i množství legend o zahraničních agentech manipulujících skrzevá Ameriku světem směrem k nějakému světovému řádu. Tyto legendy vznikaly hlavně začátkem devadesátých let na základě víceméně jedné. Smysl toho je zřejmý, ukázat směrem k nějakým viníkům co můžou za blížící se maléry (kteří nejspíš od trávení studní přešli k trávení společnosti skrze otrávený peněžní systém)… dejme tomu, že to tak je, jak by ale měl vypadat ten zdravý systém vedoucí ke všeobecnému štěstí a prosperitě? A co když se opravdu jedná o legendy, kam tím potom někdo vůbec směřuje?
12 USCA 282 říká, že každá banka vstupující do systému zaplatí podíl v lokálním FEDu, čímž se stává „členem FEDu“. Čili všechny státem registrované banky spadají do nějakého FED okrsku, a tam po zaplacení podílu se stávají členy Federální rezervy.
Kdo je ale podílníkem podílníků FEDu?
SEC vyžaduje, že kdokoliv vlastní více než 5% veřejně obchodované společnosti musí být zveřejněn, tedy jakýkoliv podílník banky vlastnící více než 5% musí být veřejně znám i v případě banky, která je členem FEDu. Jinými slovy, zahraniční agenti tajně vlastnící více jak 5% veřejně obchodované společnosti jsou v takovém případě „wanted“.
Mohl by se ale podíl FEDu dostat do rukou cizího agenta přímo? Nemohl. Je to velmi limitováno 12 USCA 283. Z tohoto důvodu veškeré podíly byly od počátku prodány jen členům FEDu, jinými slovy, žádný cizí agent nemůže a nevlastní podíl ve FEDu.
Může si největší podílník „koupit“ ředitelství FEDu? Nemůže. Každý člen má pouze jen jeden hlas (bez ohledu na podíl). To znamená, když například FED NY čítá 1000 členů, tisíc stejných hlasů volí předsednictvo (ve skutečnosti tenhle okrsek má víc jak 1000 členů). Kontrolovat FED v NY by znamenalo nakoupit majoritní podíly ve více jak 500 bankách operujících v okrsku NY, a skrze ně se pak snažit ovlivnit volbu. Taková operace by však byla do očí bijícím ekonomickým nesmyslem a i průměrný blb by hledal uskutečnitelnější cestu ke globální dominanci.
Je tedy možné, že vedení FEDu nerozhoduje v souladu s největšími podílníky? Je to jisté a je to taky jeho smysl, FED je víceméně politická a politicky vedená instituce, které jsou ekonomické zájmy subjektů podřízeny, a lze o tom nalézt důkazy v jednotlivých jeho rozhodnutích.

289206

6.5.2013 12:05

RE: Smíšek

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 289134

2/2
Co se týká notoricky zmiňovaných subjektů - Rothschild Banks of London, Lazard Brothers Banks of Paris, Israel Moses Seif Bank of Italy, Warburg Bank of Hamburg and Amsterdam, Lehman Brothers of New York, Kuhn Loeb Bank of New York a Goldman Sachs of New York, tak jsou uváděny jako manipulátoři FEDu bez toho, aniž by byl uveden jakýkoliv podíl (nebo dokonce majoritní) u podílníků FEDu, který by byť jen fiktivní manipulaci umožňoval, přičemž vlastnictví takového balíku musí být zřejmé, aby bylo legální a vůbec možné.
Co se týká vedení FEDu, tak dle 12 USCA 302, 304, 305 jsou vybíráni členy FEDu do tříd, kdy jedna zastupuje bankovní sektor a druhá nebankovní sektor a třetí (Board of Governors) je vybrána Senátem a jmenována prezidentem. Z toho je evidentní, že FED je kontrolován především politicky a „mezinárodní bankéři“ skrytě manipulující skrze utajené podíly jsou víceméně fikcí a jedná se většinou o legendy hrající na city věřících.
Kromě předsednictev je činnost FEDu řízena FOMC (Federal Open Market Committee) a ti 12 USCA 248 a 12 USCA 263 společně rozhodují přímo o tom, „kolik a za kolik“, přičemž v tom FOMCu sedí i lokální ředitelé FEDů, tedy není možné to manipulovat třeba jen skrze FED NY. Dále se aspoň čtyřikrát do roka schází Federal Advisory Council, což je dvanáct maníků vyslaných předsednictvem každého FEDu, kteří dle 12 USCA 261, 262 tvoří těm předchozím subjektům poradní orgán.
Předmětem častých a celkem logických starostí je i výdělek FEDu, neboť FED je skutečně výdělečný podnik (nevím jak teď, ale kdysi býval nejvýdělečnější na světě.). A protože podléhá dani, je kontrolován vládou a dle dohody mezi Boardem of Governors (určeným Senátem a vládou) a ministerstvem financí je dělen a obvykle tak, že 97-98% výdělku jde do státní kasy a zbylá 2-3% se rozdělí mezi FED a jeho akcionáře, přičemž na veškeré dividendy připadá necelé 1%.

Jednoduše řečeno, jsou výdělečnější činnosti, než být akcionářem FEDu a existují rozhodně účinnější metody, jak ovládnout svět, než se snažit nějak manipulovat těmi orgány skrze utajené podíly.

289207

6.5.2013 19:27

RE: Smíšek

mtk 88.?.?.?

Reakce na 289207

Myslíš, že si tu někdo nechá vzít oblíbenou hračku? [mrknutí jedním okem]
Jinak samožřejmě palec nahoru. [smích]

289217

6.5.2013 22:04

RE: Smíšek

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289217

Ktorý palec nahoru? [velký smích]

Gaz-dá pártyžán?

Ok, pome ďalej a dik AD Rasko,
za hlbšie osvetlenie ďalšieho pohľadu
na štruktúry sieťky masku
finančného teroru globálnu.

Nechápem však, čo to mení
na princípe zotročenia úročením?
Som snáď predsa len tak blbý?
Poučte, zasväťte ma k vyvoleným!

Ak by aj fat FED nebol privátny plne,
či oficiálne iba "trošku",
kto bude plniť mechy, dane moci
a kto potom vlastní vládu U.S.
aj s tými našich krajín noci
a topí podľa nálady ovce tupé,
sťa mlieko v starom rožku?

Dopustil by ste azda, ako bystrý gazda,
ak sa ovciam v rauši za zrkadlom zazdá
stopa činu krutého, Vašeho,
spoznanie príčiny davom besného?
To ráno po opici bude za ním, "gazdom",
iba v trezore brázdy prázdnom.

Ani vojak posledný stanovište len tak neopúšťa
a štáb gén-erárny do boja v stave zúfalom sa púšťa.
Banksteri, zbabelci, vojakmi nikdy neboli,
to ich Pani skôr motajú sa slepo po poli.
V tme najhlbšej, pred ranným brieždením,
pod lampou najväčšou, bavia sa hasením.
Kde však oheň jeden dohorí,
Sieť života, podhubia lesného,
tisíce nových založí.

289225

6.5.2013 23:54

RE: Smíšek

mtk 88.?.?.?

Reakce na 289225

njn, básničky ti jdou, pokud máš v mysli zabudovaného 5-ti tisíciletého žida, tak se těžko uvažuje jinak. Co tady naznačil raskol, těžko zřejmě někdy pochopiš, protože se to týká i tebe - právě těmi fantasmagorickými plky, co tu chrlíš, když tu "copy paste" otiskuješ myslitelské výplody někoho druhého, aniž by ses pokusil o vlastní kritiku. Ostatně Tvoji reakci jsem čekal jako první, Mnichov 47, Jansmith a perverzní kněžíci bobin, sucks aspol. mají jaksi zpoždění. Nechci být za chytrého, ale kdyby ses místo těch nicneříkajících traktátů raději zamyslel nad možnou vadou ve víře v mocného žida (což chápu, že je pro věřícího dost obtížné), tak by to třeba i spustilo konstruktivní debatu. Což v prvé řadě znamená, že se kriticky zamyslím nad tím, co tady doslova blijí tzv. altermedia, včetně ruských zdrojů. Ostatně altermedia nijak neodlišuji od těch mainstream, jelikož každé médium (zdánlivě protikladné) má zde svou cílovou skupinu, žejo ... udo zdá se být cílovou skupinou B 1c3, alter., zn. Znachar, podskupina egyptojudobiblickýkoncept. A vlastní rozoumek? Na co, žejo ... [oči v sloup]

289227

7.5.2013 11:11

RE: Smíšek

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289227

Hej..Der "ewige" jude! [velký smích]
..und der lokale pseudochrist

Die Liebe zum Detail.

Máš pravdu, pôjdem sa asi radšej venovať
rachote lepšej, nech sa realizujú ďalší.
Len nezabúdajte s ostatnými advokátmi D
príliš od podstaty neodvádzať,
že by ovce nemuseli rozdúchavať
pre Vás potom oheň väčší.
Bo zákopov armád línia to prvá
umožniť môže aj kontrakt bez boja.

Zdravím tím aj ostatných oponentov konštruktívnych,
bez ktorých ľahko nezlepšil by sa tu asi dnes nik.

289258

7.5.2013 15:43

RE: Smíšek nemáš pravdu

anonym 46.?.?.?

Reakce na 289207

lebo rozprávaš len o akejsi oficiálnej agende. A na jednom jedinom reálnom fakte potvrdím že tie tebou vysmievané konšpirácie sú pravdivé a ty realitu nechápeš. Nájdi si z minulého roku informácie o obmedzenom audite FEDu. Načapali ich, že rozdali za 1,5 roka "pôžičky" svojim materským bankám na 16 tisíc miliárd (európskych miliárd) USD, ktoré neboli nikde registrované. Vieš koľko reálnych pozemských majetkov je možné skúpiť za 16 tisíc miliárd USD? Vieš ako sa mení pomer finančnej moci a reálneho majetku skúpeného za peniaze, ktoré vznikli za sekundu s pomocou klávesnice počítača? Chápeš ako vzniká reálna moc planéty - že ak má niekto moc za "počítačové nič/peniaze" kúpiť celú planétu - tak tú svoju moc aj využije? A čo myslíš? Ako je možné, keď FED je "akože kontrolovaný" všetkými tebou vymenovanými orgánmi, že sa tvoria načierno protizákonne a potichu nekonečné množstvá "peňazí", ktoré dostali presne tie banky, ktoré sú podľa teba len notoricky zmiňované subjekty. Chlape, veď ty drístaš bludy a vôbec si neuvedomuješ realitu. Ako hovno plávajúce na povrchu hladiny taktiež nechápe, že pod ním je voda a dno. FED je najúčinnejšia metóda ovládnutia celého sveta pomocou toho, čo všetci nechápajúci ľudia nazývajú "peniaze". Čím platia amerických/NATO/akýchkoľvek žoldnierov? Peniazmi. Za čo kupujú zbrane pre sýrskych "bojovníkov proti Assadovi"? Za peniaze. Odkiaľ majú to nekonečné množstvo dolárov? Z klávesnice FEDu.
Tak nedrístaj. Lebo tá tvoja informácia z wikipédie je k hovnu a nič neznamená.
Kto podpísal príkazy na naklepanie tých 16 tisíc miliárd "pôžičiek" pre materské banky? Tých tvojich 12 maníkov?
Kto ovláda každú spoločnosť? Najatý riaditeľ alebo majitelia? Riaditeľ ju riadi podľa toho, ako chcú majitelia. A majitelia sú tie najväčšie svetové banky a tie patria jednoznačne židovským bankárskym rodom, ktorých história sa taihne stovky rokov do minulosti.

289276

7.5.2013 18:15

RE: Smíšek nemáš pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289276

lebo rozprávaš len o akejsi oficiálnej agende.
je pravda, že si tu můžeme vycucat z prstu kompleteně všechno, protože nakonec žádná pravidla neexistují, kromě těch, který mě zrovna napadnou... jenže právě to, co jsem uvedl, je ověřitelné, tedy minimum prostoru pro ty tvoje "rozprávky", ale je fakt, že si můžeme myslet, že tam na to všichni dlabou, žádný mocenský aparát neexistuje a všechno řídí utajený pejzatý strejda z krypty pod synagogou (no proč ne, někomu taková vize asi dělá dobře [smích])
Nájdi si z minulého roku informácie o obmedzenom audite FEDu. Načapali ich,
a kdo koho tu teda načapal, ty máš v ruce nějaký audit, který není součástí "rozprávky o akejsi oficiálnej agende"?
Chlape, veď ty drístaš bludy a vôbec si neuvedomuješ realitu
dej si mokrý hadr na hlavu a přečti si, co jsi tu vyplodil - téměř nic z toho se netýká předmětu příspěvku a ani toho, na co jsem reagoval... to je teď na slovensku nějaká nemoc, zapáleně diskutovat sám se sebou?
Tak nedrístaj. Lebo tá tvoja informácia z wikipédie je k hovnu a nič neznamená.
znamená jen to, že ta tvoje poslední věta je žvást na entou, kterym tě nejspíš nakrmil tvůj farář... čtete tam v karpatech vůbec něco jinýho, než pořád tu bibli? klidně si zůstaňte u takzvaných židů, vyvolených Židů, kryprožidů a znachařích mutantů, mě se to i líbí, když to bývá veselé, jen jsem tu případné zájemce upozorňoval na zřejmé legendy podložené pouze bibličtinou, neboť je to v rozporu s tím, co je ověřitelné...
já vím, že pro zapálenou mysl bude těžké vstřebat věcný argument, ale jak jsem už psal, můžeš začít tim mokrym hadrem, je to jen na tobě [mrknutí jedním okem]

289283

7.5.2013 18:09

RE: Smíšek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289207

Hábéčko, to všechno, co jsi zde uvedl, je sice pravda, ale pouze částečná. Jsou to "závazná" ustanovení, která se stejně nedodržují a která si (na sebe) vymysleli samotní mafiáni FED-u. Je to jenom med a mrkvička pro veřejnost, aby si lidi mysleli, že kongres má FED pod kontrolou. Ale to ty jistě víš a jenom nám tady ten med řádně roztíráš po papuli, jako třeba v tomto odstavci:

>Co se týká notoricky zmiňovaných subjektů,...tak jsou uváděny jako manipulátoři FEDu bez toho, aniž by byl uveden jakýkoliv podíl (nebo dokonce majoritní) u podílníků FEDu, který by byť jen fiktivní manipulaci umožňoval, přičemž vlastnictví takového balíku musí být zřejmé, aby bylo legální a vůbec možné.
----
Na legálnost a poctivost u podvodníků zapomeň. Ti si vytvořili systém kontroly, který sami ovládají. Nejen u FED-u, ale i jiných nadnárodních korporací existují dva druhy akcií. Jeden druh se obchoduje na veřejné burze (čti - manipuluje) a druhý typ akcií je pro vedení firmy. Vesměs je to desetina burzovní ceny a největší podílník má největší rozhodovací právo. Tyto informace jsou samozřejmě utajeny, takže majitel FED-u je známy jenom ve vnitřních kruzích.

>Co se týká vedení FEDu, tak dle 12 USCA 302, 304, 305 jsou vybíráni členy FEDu do tříd, kdy jedna zastupuje bankovní sektor a druhá nebankovní sektor a třetí (Board of Governors) je vybrána Senátem a jmenována prezidentem.
----
Jistěže. Tak to navenek opravdu vypadá. Ve skutečnosti si FED vybere a prezident schválí.
Přece si do hnízda nevpustí
"nepohodlné šťouraly"?
...to dá rozum.

>je evidentní, že FED je kontrolován především politicky a „mezinárodní bankéři“ skrytě manipulující skrze utajené podíly jsou víceméně fikcí a jedná se většinou o legendy hrající na city věřících.
----
Tak tohle je docela odvážné tvrzení. Zdůvodnění jsem uvedl výše. Další informace z Wikipedie, které zde "cut and paste" uvádíš, nemá ani význam komentovat. To jsou opět ta FED-em vymyšlená stanovení. Snad jenom tohle:

>Kromě předsednictev je činnost FEDu řízena FOMC (Federal Open Market Committee) a ti ...společně rozhodují přímo o tom, „kolik a za kolik“,....tedy není možné to manipulovat třeba jen skrze FED NY.
-----
Jak lze FOMC manipulovat ti objasní kongresman Alan Greyson. Další perla:

>Předmětem častých a celkem logických starostí je i výdělek FEDu, neboť FED je skutečně výdělečný podnik...
----
Klobouk dolů, Hábéčko. Ten tvůj smysl pro humor a sarkasmus nemá konce:

>...A protože podléhá dani...je dělen a obvykle tak, že 97-98% výdělku jde do státní kasy a zbylá 2-3% se rozdělí mezi FED a jeho akcionáře, přičemž na veškeré dividendy připa...Automaticky kráceno

289281

7.5.2013 18:12

RE: Smíšek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289281

- pokračování -

>...A protože podléhá dani...je dělen a obvykle tak, že 97-98% výdělku jde do státní kasy a zbylá 2-3% se rozdělí mezi FED a jeho akcionáře, přičemž na veškeré dividendy připadá necelé 1%.
-----
Hábéčko, jsi opravdu dovedný manipulátor a nebo???? Že bys nevěděl? Proč se asi bývalý kongresman Ron Paul tolik roků domáhal, aby FED zpřístupnil vládě účetní knihy? FED daně neplatí od jeho založení.

289282

7.5.2013 18:25

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289282

daně se nejspíš platí z toho, co se vyplácí jako dividendy, aby platil daně stát z toho, co vybere sám sobě, tak to opravdu asi ne [mrknutí jedním okem]
ale fakt jsem netušil, že něco, co je nějak ověřitelné, to je manipulace, a co se zase ověřit nedá, tak je pravda čistáčistoucí... hm, zajímavé, s tim už jsem se někde setkal...

289285

7.5.2013 19:04

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289281

mirdo, abys neupadl v omyl, jako bratia z karpat, mě je FED šumafuk, natož abych to hájil, můj zájem byl upozornit na nebezpečí uvádění se v notorický omyl na podkladě jednoho pojednání asi z konce 80tých let
Tyto informace jsou samozřejmě utajeny, takže majitel FED-u je známy jenom ve vnitřních kruzích.
ale tak to právě není, to je jeden z těch omylů

že jde všelijak manipulovat? no to já přeci vím, a můžeme to vidět i zde, je to dokonce více než časté, no tak jsem si řekl, že to tu někdo musí také občas vrátit na zem... [mrknutí jedním okem]

PS.: můžeš mi najít jedinou pasáž, která je "cut and paste", docela by mě to zajímalo, samozřejmě nevylučuju, že jsem se také mohl přehlédnout a údaje třeba prohodit, i za nalezenou chybu bych byl vděčný, hned bych si to opravil... [smích]

289287

8.5.2013 21:03

RE: Smíšek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289287

>...můj zájem byl upozornit na nebezpečí uvádění se v notorický omyl na podkladě jednoho pojednání asi z konce 80tých let...
----
Koho pojednání a o jáké pojednání se jedná? Když upozorňuješ na nebezpečí, tak sem s tím.

>že jde všelijak manipulovat? no to já přeci vím, a můžeme to vidět i zde, je to dokonce více než časté, no tak jsem si řekl, že to tu někdo musí také občas vrátit na zem... [mrknutí jedním okem]
----
To je od tebe hezký, ale bez tajnůstkářství a bez manipulací. Prahnu po informacích, tak se neupejpej.

>PS.: můžeš mi najít jedinou pasáž, která je "cut and paste", docela by mě to zajímalo, samozřejmě nevylučuju, že jsem se také mohl přehlédnout a údaje třeba prohodit, i za nalezenou chybu bych byl vděčný, hned bych si to opravil... [smích]
----
Byly to zbytečné informace a klidně si kopíruj. Sáhodlouze a dopodrobna jsi zde uvedl ustanovení FED-u a jistě sám víš, že se to stejně nedodržuje, tak proč to sem dáváš?
S tím odváděním daní FED-em do státní pokladny, tak to jsi trochu přestřelil. S tím nemůže souhlasit ani to tvoje vděčné a oddané přitakávadlo (mtk).

289377

9.5.2013 8:16

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289377

ale no tak, ty nejen že po informaci neprahneš, ale ani po diskuzi, ty se prostě chceš jen hádat, no a na to jsem už odpověděl o kus výš tomu zapálenýmu slovenskýmu anonymu, tak budeme pokračovat možná jindy, až to vydejcháš [smích]

289393

9.5.2013 8:59

RE: Smíšek

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289393

Haha [velký smích]
Ty si klasik.
"Podľa seba súdim teba." [velký smích][velký smích]

289398

9.5.2013 9:46

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289398

to je evidentně tvůj problém [mrknutí jedním okem]

289402

9.5.2013 12:41

RE: Smíšek

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289402

Hahaha, inú reakciu som od popierača
nosu medzi očami ani nemohol čakať.[velký smích][velký smích][velký smích]
Pasca na rybky tupé sklapla.

Ja si priznám chybu tak,
ako tu už mnohokrát,
bo človek som len omylný.
Kto však oddaný je slepo
a ničiť len chce vymleto,
tomu obraz vlastný
morou šedou javí sa
a sám pred ním bojí sa.

289408

9.5.2013 13:53

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289408

Pasca na rybky tupé sklapla.
soudíš dle sebe, udo?
Ja si priznám chybu tak,ako tu už mnohokrát
to tě chválí, pokračuj, rozhodně ti v tom nebránim...

289411

9.5.2013 12:56

RE: Smíšek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289393

>...ty se prostě chceš jen hádat, no a na to jsem už odpověděl o kus výš tomu zapálenýmu slovenskýmu anonymu, tak budeme pokračovat možná jindy, až to vydejcháš [smích]
----
Popravdě řečeno, původně jsem na tvůj příspěvek vůbec nechtěl reagovat, ale potom jsem si uvědomil, že tomu někdo ze čtenářů může i uvěřit a bude si myslet, že FED je v podstatě charitativní neziskovka a tak jsem se rozhodl to dát do správné perspektivy.

Dále jsem chtěl zjistit, zda-li začneš lidem opět objasnovat, že je to vlastně Vatikán, kdo nám tady určuje rychlost a směr otáčení naší zeměkoule a Rothschildi jsou jenom jejich poskoci a mopslícisi. Zřejmě se změnou nicku nastala i změna názoru? Proto jiný nick. Je to tak Hábéčko? Ale jak píšeš, pokračovat můžeme jindy.

289409

9.5.2013 13:45

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 289409

>Dále jsem chtěl zjistit, zda-li začneš lidem opět objasnovat, že je to vlastně Vatikán, kdo nám tady určuje rychlost a směr otáčení naší zeměkoule
Gregoriánský kalendář je v současnosti celosvětově používaný systém pro počítání času
http://cs.wikipedia.org/wiki/Gregori%C3%A1nsk%C3%B...
ale je to jen wikipedie a udělal jsem "cut and paste", kašli na to...

289410

9.5.2013 17:29

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 289410

Tak nevím, jste HHBB, nebo jenom Blekota či Bekota? Ale já vím, Vaše krédo, že pravda není pro všechny má stále u Vás prim, takže se ani nikdy nedovíme, co jste vlastně zač.[smích]

Kliknutím na číslo 217 se mi zjevilo tohle:
Nalezeno 61 příspěveků, 16 různých jmén: <nic>, amon, Bekota, Blekota, dvjv, f-čelař, gjc, HHBB, Informovaný, raskolnikov, Rokefela, tajný odivovavtel, Také se bojím, Vegetativní idiot, vonty, xxxx.

Ovšem můžete se snažit jak chcete, lidi, kteří do světové situace již dávno vidí, nikdy nepřesvědčíte o tom, že lokaji ve Vatikánu vedou svět. Světu vládnou banksterské klany R+R, to už jsme si zde vyříkali nejméně stokrát- a je to svatosvatá pravda.[smích]

289416

9.5.2013 18:52

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 289416

a v čem je rozpor? Všechno zlo pochází z Vatikánu ve spolupráci s R plus R - svatosvatá pravda

289421

9.5.2013 19:21

RE: Smíšek

Mangara 78.?.?.?

Reakce na 289416

POkud je tu fakt HHBB, tak sláva, hledal jsem Vás! Potřebujeme Vás.

289426

9.5.2013 21:13

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 289426

dobrý večer [smích]

289435

10.5.2013 9:00

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 289416

no tak konečně nějaký odhalení [mrknutí jedním okem]
jarmilo, proč bych měl vůbec přesvědčovat někoho o nějaký vedoucí úloze? když někdo padá na kolena před R+R, prostě "do toho vidí" po svém (ovšem jsou to jen vidiny peněz, co oslepuje tyto "vizionáře" ), já zase vidím jiný věci, a ty používám jako argumenty vyvracející (pro mě směšnou) představu o vedoucí úloze žida, což je přirozeně často v konfliktu s pohádkami na téma R+R...
s těmi niky si není potřeba lámat hlavu, prostě někdy je změna třeba, jsou tu tací experti, kterým z celého příspěvku stačí přečíst už jen přezdívku, která na ně působí jak rudej hadr, no a takhle to musí onen dozorce čistoty a jednoty fóra aspoň přelouskat a chvíli si s tim lámat hlavu, pokud je toho vůbec schopen [smích]

HHBB

289451

10.5.2013 23:55

RE: Smíšek

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289451

Vedúca úloha žida, strany,..das Führerprinzip..
Komunizmus iba pre samovyvolených..
Obrschichtu..šiksu (rozumej fašizmus)..
skrytá, hlboko fašistická podstata marxizmu..
a či mrak-sizmus..a tak ďalej
i mnohé ďalšie fazety vyznavačov kultu "Lstí a klamem",
Mamon & Amen

Pravdu HaHaBeBe do tej miery má,
že domienka o organizácii systému polodementným
úchylným starcom "Ročajldom" je fakt trochu absurdná.
Potom by mohol proste niekto k nemu(vy, ja, Jarmila [smích] ) prísť,
proste ho cvaknúť a Problém by mohol ni(e)kam ísť..
Faktom je, že bez Výzvy toho mnoho neriešiš.
Ako vo filme Matrix myslím Morfeus vraví Neovi:
Matica je tu, no rukou ju ne-uchopíš.

Tieto tzv. Matice, či matrice sú výtvorom profesionálov,
sociálnych inžinierov, vojakov v pravom zmysle slova,
avšak podľa výsledkov grázlov..zatiaľ znova.
R&R sú maximálne tak kone.
..a Taká Laurence Wachovski je možno "dáma".
V okolí súrodencov by sme našli možno aj kráľa.
Zombidémoni Nos-neferatu
žijúci na našu stratu,
väžni podvedomia.
No kto je, sú tí hráči?
Nie, nie sú to žiadni sráči.
Vojaci ochotní obetovať všetko,
pre ktorých času v skutku nieto.

Korma
Róčajld a Rocky sú kyberneti..z gr."kormidelník",
kto je však navigátor? K tomu sa nemá dostať nik.
Tombi, fágoS-Sarko, živiaci sa mäsom detí ne-vlastných horko..
..židov hlavne, ktorí tak krvou platia svoje dane,
dane zloby, hriechu strašnom,
vzniknutom na mori suchom, prašnom..

Veky 3 už prešli od tej doby,
čo sa Abro-BaRe napil jedu vody
a zasvätil symbolom dieťa svoje
fénixa-supa cyklu obnove.

Pravda je len jedna
a kto dve má oči,
no len jedným na ňu báči,
Cyklopa osud zdieľa tu strašný,
čo po tých otcoch zdedil prašných,
ako ich zariekla vedma,
keď v chrámu opojení
sa jej zvrtla bedna.

Pan-doros ten pandúr zbesilý
len pre seba chcel mať kľúč
ten grál svetla troj-jediný.
Chceli všetko a dnes nemajú nič,
bo samy na seba spletli si bič.
No Izák-chudák, raz nádej precitlých
je dnes fakľou temna koní zdivených.

289517

13.5.2013 12:04

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 289517

V dlouhodobé zaujatosti (až fascinací) onou "bílou mafií" (jenž pracuje trochu jiným stylem než ona druhá - nefalšovaná kriminální mafie - "černá", která se etablovala už jako "čistá" poté, co nakradla a vydřela z podnikatelů a spol. v době, kdy byla země předhozena jako snadná "popřevratová" kořist mafiím!:
a tu ve skutečnosti nadáváte...:http://www.youtube.com/watch?v=iG5CagkUqK4
(Avšak tento organizovaný zločin odvrátil Vaši pozornost směrem k "mafii v bílých límečckých", jenž jim mnohdy dělá "střechu" - právní ochranu, atd. Zároveň je ale ta vyšší jako jediná ještě drží na uzdě, protože potřebují od ní měnu na ovládání lidí a tu nemají právo emitovat. Ač mají i legální vlastní banky vytvořené z násilně získaného vlivu - žádné "tržní", "kapitalistické" mechanismy, žádná "ekonomika a vybájené "zákonitosti". Ryzí násilí získalo a participuje na "těch příliš hodných".)
Katolická hierarchie a jiné také...jsou s mafiemi nějakým způsobem spřízněné a propojené.
Avšak ani skutečné náboženství jako takové (bez cirkví), ani ekonomické mechanismy jako takové, ani ismy, ideologie a směry/strany - nic z toho není reálně hybatelem, nýbrž naopak všechno výše jmenované je někým hýbáno, zneužíváno, ochočeno, diskreditováno, používáno jako zástěrky a falešné stopy.

289640

10.5.2013 12:05

RE: Smíšek

mtk 88.?.?.?

Reakce na 289416

>Světu vládnou banksterské klany R+R, to už jsme si zde vyříkali nejméně stokrát- a je to svatosvatá pravda.[smích]
A k tomu nám dopomáhej Bůh. Někdo má Jesuse Christa, někdo zas R+R, cesty páně ohledně víry jsou vskutku nevyzpytatelné.

289462

10.5.2013 12:53

RE: Smíšek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 289416

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

> lidi, kteří do světové situace již dávno vidí

Neuvěřitelná prdel. To bych si nikdy netroufl říci... Která skupina lidí o sobě nepochybuje? Hlupáci, nebo moudří lidé, Jarmilo?

>Světu vládnou banksterské klany R+R, to už jsme si zde vyříkali nejméně stokrát- a je to svatosvatá pravda.

Až si stokrát vyříkám, že v prdeli jsou ryby, tak můžeme vypustit rybníky, protože to bude svatosvatá pravda.

Je zajímavé, jak moc si někdo nechá vymýt kebulku, stačí, když bude mít někoho, kdo ho bude v jeho nesmyslech podporovat.

Samozřejmě, že takto zpracovaný člověk už nemá nejmenší šanci se k pravdě alespoň přiblížit, neboť jeho víra mu s naprostým přehledem zastoupí zbytky rozumu.

Jarmilo, s vámi je už konec. Asi jste opravdu vznikla z opice. [chechtot]

289471

10.5.2013 13:29

RE: Smíšek

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 289416

...Kliknutím na číslo 217...
co ze je zac?
heh,kapla jste na to a podvedome tusite!
placeny provokater(i),jehoz (jejichz) taktika je pruhledna a stara jako svet sam. a protoze od dob pepku vyskocu svou techniku radne modernizovali ,obcas nejaky polosvepravny hlupak,ozralec,ci fanatik na jejich provokace naskoci.
heh,no ,ale necht !je jim prano(tem naskakovacum) , kazdej sme nejakej....
no ne? [smích]

289473

10.5.2013 17:13

RE: Smíšek

dub 89.?.?.?

Reakce na 289416

zkuste někdy nahlédnout i za oponu. věci před oponou nejsou až tak významné, je to jen maskování toho, co není za oponou na první pohled vidět.
proto se tomu také říká skrytá elita. a icíky coby poskoky a nárazníkové pásmo vidí dneska už i pepek vyskoč[smích]

a zkuste se zamyslet, co bylo dříve - jestli říše římská, nebo žid, a kdo toho žida vymyslel a vypěstoval, neb mu zakázal jakoukoliv jinou činnost a tím ho donutil se specializovat na drába a výběrčího výpalného...
nebo kdo koho pověřil správou majetku - vatikán rothschilda coby najatou sílu, nebo opačně?

289487

10.5.2013 18:38

RE: Smíšek

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 289487

Mohli bysme takhle jít až k Velkýmu třesku?

To je furt: "Po ovoci poznáte je", a hned nato někdo reaguje, že takhle ne, že je třeba jít ke kořenům, ba k semenu.

Děsím se dne, kdy své ženě řeknu, jak je krásná, a ona mi na to odvětí, že to se mi jenom zdá, že skutečně krásná je její matka.

289494

10.5.2013 19:27

RE: Smíšek

dub 89.?.?.?

Reakce na 289494

po ovoci sice poznáte je, ale pokud chcete odhalit organizační, a tím i mocenskou, strukturu, tak vám nic jiného, než jít ke kořenům, nezbývá.

páč je vám celkem gůvno platný, že vojáky poznáte podle uniformy, když netušíte, kde je velitelství a kde je jejich organizační struktura nejzranitelnější...

nemluvě o tom, že bez znalosti geneze nemůžete ani náznakem tušit, jaké jsou možné budoucí scénáře ani to, jak se jim vyhnout. a dokonce ani to, o co ve skutečnosti opravdu jde, protože nebudete znát motiv ani hnací sílu.

289498

13.5.2013 7:45

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 289487

Nabádáte mě pane Dube, abych se zamyslela, co bylo dříve, zda říše římská nebo žid. No, já se domnívám, že vše začalo kdysi dávno již ve starověkém Egyptě, který byl daleko dřív než nějaká říše římská. Tam někdy již před 5000 lety vznikla tajná skupina zasvěcených ra-bínů, kteří si tajně předávají moc až do dnes. To oni vymysleli v zájmu své moci žida, judaismus, křesťanství, ba i islám. A kdo vlastní obrovský majetek Vatikánu? Samozřejmě že Rothshildův klan, kdo jiný. To oni jsou těmi tajnými rabíny, kteří již někdy v 18.století se vetřeli i do britské královské rodiny a jejich potomci jsou dnešní královská rodina.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rab%C3%ADn
http://cs.wikipedia.org/wiki/Moj%C5%BE%C3%AD%C5%A1

289630

13.5.2013 11:32

RE: Smíšek

mtk 88.?.?.?

Reakce na 289630

"Mojžíš .... podle biblického vyprávění se narodil židovským rodičům v Egyptě, kde tehdy žil celý národ...."
To ale není žádná informace, ale bibloformace. Takže jak říkáte, "svatosvatá pravda". Spěte dál.

289639

13.5.2013 13:41

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 289639

Jo, to jo, to je fakt, to s tím Mojžíšem může být jen bibloformace. Ale že faraoni, kteří vynalezli jako první monoteistickou víru a také že různé tajné a mocné starověké kněžské spolky byly dřív než nějaká říše římská, to nepopřete.[smích]

Prostě ta tajná moc, která hýbe lidstvem, má kontinuitu a sahá tajemně až k faraonům do Egypta, nezačíná až u říše římské.

289645

13.5.2013 13:48

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 289639

Jo, to jo, to je fakt, to s tím Mojžíšem může být jen bibloformace. Ale že faraoni, kteří vynalezli jako první monoteistickou víru a také že různé tajné a mocné starověké kněžské spolky byly dřív než nějaká říše římská, to nepopřete.[smích]

Prostě ta tajná moc, která hýbe lidstvem, sahá až hluboko k faraonům do starověkého Egypta, nezačíná až někde u říše římské.

289646

13.5.2013 17:59

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289646

faraon a rabín je dost rozdíl, rabín není rozhodně totéž, co vládce - bůh, a ti faraoni (králové) byli v egyptě nejspíš severskou "cizí dynastií" ...
to, co známe z bible, to už je víceméně všechno zpracováno řeky, kteří ovládli egypt jako poslední dynastie, a vše, co je v bibli, to je již helénská produkce - před řeky byl egypt perskou kolonií a tamní kulty téměř zanikly, právě řekové to zrekonstruovali, a proto také hieroglify byly rozluštěny díky paralelním řeckým textům...
představa monoteismu jako něčího "vynálezu" nebude asi úplně na místě, tahle myšlenka bude stará určitě jako civilizace sama, asi se jenom v různých dobách a na různých místech těšila různé popularitě...
"nejvyšší" prastarý bůh europida "djaus pita" (nebeský otec) je u římanů, jove - jupiter, u řeků días - zeus (pater), a věřte, že odtud pochází i onen jehova i jezus a řekům asi ani nedělalo nějaký zvláštní problém přifařit egyptské kulty do jejich teologie, když už byli dávno velmi dobře obeznámení se starými kulty perskými, které už dávno absorbovaly archaické kulty všelijakých zaniklých kultur v orientu...
totiž ta "tajná moc", která hýbe "lidstvem", neni vůbec tajná a pochází z každé vůle, nicméně jsou tu výrazné vlivy a na dnešní civilizaci se nejvíce podepsal "všeobecný kult", v němž dominuje právě kult krista (pomazaného krále králů pána pánů, boha a božího syna otce a spasitele lidu), který však nepochází někde z judeje, ale má původ u europoida v oblastech eurasie, proto si v něm taky tak libují jakožto i v kultu slunce, který je zabudován v základě dnešního celosvětového počítání času, což prošlo tím vývojem od starořeckého kalendáře k juliánskému a gregoriánskému... ti egyptští kněží používali kalendář lunární, který už imperiální řím považoval, stejně jako řekové před ním, za nevyhovující a překonaný, a dnes se celý svět točí tak, jak říká římský otec a jeho poradci http://www.vaticanobservatory.org/VO-NEWS/index.ph...
[smích]

289660

13.5.2013 17:56

RE: Smíšek

dub 89.?.?.?

Reakce na 289630

no vidíte, že to hned vypadá jinak[smích]
rothschild žádný majetek vatikánu ani šášulů v pozadí nevlastní, jen ten majetek z jejich pověření spravuje. a to je sakra rozdíl. i když si přitom přikradl samozřejmě též, neb jinak by z něj správce neudělali, musel nejdřív prokázat svoji zdatnost.

no a ten závěr - nejdřív tu zmíníte velmi dlouhou červenou linii, a pak to najednou popřete a tvrdíte, že to začalo až s příchodem starýho bauera...
ale že se drábové snažili prodrat mezi šlechtu, a řadě z nich se to koupit podařilo, to je pravda. ale to stále neznamená, že tahají za špagátky. jen stoupli v pyramidě o šprušli vejš.

289659

14.5.2013 9:14

RE: Smíšek

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 289659

Mám na Vás jednu otázku pane Dube. Můžete mi napsat alespoň jedno jediné jméno člověka, kterého pokládáte za přímého vládce planety? Anebo jsou ti lidé již od starověku tak dobře utajení a neuvěřitelně anonymní, že nikdo z nás nemá šanci nikoho z nich sebeméně odhalit?

Já se například domnívám, že dovedu přímé vládce planety odhadnout od pouhých lokajů a dále tvrdím, že ti vládci nejsou tak neviditelní, jak se tady tvrdí. Třeba takový Obama, to je typická loutka, kašpárek, lokaj. Ale třeba takový Kissinger je přímý vládce, který se svou činností na této planetě královsky baví, protože ho vládnout a dělat různé zlotřilosti náramně baví.

289685

14.5.2013 13:51

RE: Smíšek

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289685

Mená sú nepodstatné.
Podstatné sú idey a celkový koncept za nimi.
Presnejšie technológie ich realizácie.

Predstavte si seba Jar-milá na mieste Ašpirantov:
Ak je Vaše meno a presnejšie tvár známa, máte sakra problém aj na oveľa nižšej pozícii skutočnej moci v bežnej "detskej" mafii.
Nehovoriac o jednom, či dvoch-troch najstarších známych so skúsenosťami tisícov rokov.
V tzv. biblickom(podvedome otrokárskom) koncepte sa každý, kto ho viac chápe, derie "hore", či ak chcete na Hóru.
Je tam "Človek človeku vlkom" (normálnych vlkov z ríše zvierat tu samozrejme nechcem uraziť a ide skôr o nešťastné, absurdne symbolické prirovnanie).

Kissinger je opičák, ktorý má vymedzený len mierne dlhší zoznam ťahov. Môže si na tom obmedzený čas s prepáčením honiť
a keď to ostatné opice budú žrať,
zomrie ich možno akurát tak
o pár desiatok, či stoviek miliónov viac.
Alebo ho pošlú ako sa hovorí do faka aj s ostatnými honelníkmi, asociálnymi pseudoumelcami a no-bel(off)káresíkmi.
Stále platí: Vox po papuli..

Netrápte sa menami.
Ak by ste ich aj vedeli a fyzicky tie zrúdy odstránili,
systém, matrica v mysliach populu je nastavená pomerne robustne tak, že by ich nahradili ďalší amatéri. Dnes totiž gramotný profesionál okamžite mení stranu. V novej logike spoločenského myslenia nie je možné operovať po starom a iba cvok by chcel ďalšiu jadrovku, nebo tak něco. Zdrhne snáď na Mars, alebo kam?
Ďalej, mimo tento slnečný systém idiota nemôžu zodpovednejší pustiť, lebo zababre, jak sa hovorí..aj pól vesmíru. A na tom Marse dnes ani šváby neprežijú.
Čiže suma-somárom..majú na výber.
Resp. vlastne NEMAJÚ ha-ha [velký smích][velký smích]

Niet sa teda čoho vlastne až tak báť a už vôbec nie panikáriť.
Môžu to akurát pri nečinnosti oviec o pár rokov natiahnuť, čím by sme sa normálenho stavu, či toho "RA-je" na zemi my a možno naše deti nedožili. To by bola myslím škoda a naša blbosť.
Preto treba pracovať na postupnej udržateľnej zmene myslenia populu. Na lepšej kultúre neegoistického(či ak chcete Miero-, či "Boho-centrického" ) myslenia mozaiky a rozvíjania už dostupných metodík rozpoznávania objektívnych príčinno-dosledkových vzťahov(DVTR, Protodialektika a pod..). Prípadne objavovania nových, ak sa existujúce budú na ďalších leveloch vývoja spoločnosti javiť ako nedostatočné.

289697

14.5.2013 14:16

RE: Smíšek

raskolnikov 46.?.?.?

Reakce na 289685

jarmilo, vždyť to jsou hrozný bláboly, "přímý vládce planety" je stejná hovadina, jako ta TV výkrmna, když z ní leze "nejmocnější muž obama" a podobný kraviny
nic tu neni samo o sobě, všechno je provázaný se vším, komu včera mávali, na toho dnes plivou, a zase z včera chudého synka z podhorské vísky může být dnes podpisovač rozsudků smrti s prstem na červenym knoflíku... ty pyramidy moci se líhnou v kedlubnách a v jiných zase žijou svym vlastnim životem...
obecně vzato, nejvíce moci a vlivu soustředí ten, kdo získá nejvíce stoupenců, tedy duší, které pak oddaně napájí systém svou energií a na nic se už neptají...
co je kissinger? dědek co netrefí na záchod a prdí do plín
co rockefeller? nemlich to samý...
když se dědkové špiclům a juntě znelíbí, kmotr kývne hlavou, plukovník kývne prstem a jdou pod drn...
duše, jarmilo, dušičky, to je to, o co tu běží
http://maps.unomaha.edu/Peterson/geog1000/MapLinks...
dnes jsou na řadě ti zelení a asi bych se nebál, že to zažloutlejm neklapne (když se náhodou dohodnou), a tak zatímco frank postupuje afrikou (a rus mu dělá logistiku), tak kissinger hledá, kde si včera položil brejle... [mrknutí jedním okem]

289698

14.5.2013 14:37

RE: Smíšek

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 289685

Na této planetě vládne dneska ďábel a lidé jako Kissinger nebo Rotchshild jsou také jenom jeho poskoci. Jak už kdysi zpíval Bob Dylan: 'You gonna have to serve somebody'. (Někomu sloužit musíš).

289699

14.5.2013 14:43

RE: Smíšek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 289699

no, to tu ještě chybělo...
a nějakej spasitel by nebyl? nebo už byl? [chechtot]

289700

14.5.2013 20:10

RE: Smíšek

dub 89.?.?.?

Reakce na 289685

no vzhledem k předřečníkům toho už nemám příliš co dodat[smích]

snad jen toto - ne, pokud nepatříte do vysokého okruhu zasvěcených, tak je opravdu neznáte. i kissinger a spol., tedy výbor 300, kulatý stůl atd., jsou jen vysoce postavení správci, kteří tlumočí rozhodnutí vyšších nižším výkonným složkám, ve stylu á la bilderberg. on je v podstatě jen takovým tlumočníkem či poslem.

289708

6.5.2013 2:40

RE: Smíšek

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 289126

Muzete byt trochu vic specificky?

289195

6.5.2013 4:09

RE: Smíšek

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 50.?.?.?

Reakce na 289126

>Zmiňovaný spor Rockefellerů s Rothschildy je skutečně směšnost nejvyššího kalibru[smích]))
----
Někdy se ovšem chytnou a pak už to stojí zato. Tady třeba Evelyn Rothschild vytýká Rokefellerovi, že vykecal jak provedli 9/11 a jiné zločiny.

289199

3.5.2013 12:59

Naozaj?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

To mi tu chce autor povedať, že Rotschildovci nemajú podiel vo FED-e? To je vtip tento článok?

289128

3.5.2013 13:19

Ohľadne Kaddáfiho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Ale súhlasím - najväčší strach majú naozajstný vládcovia sveta z krytých (zlatých) peňazí lebo to by mohlo, čo to píšem, určite by sanovalo ceny akcií podnikov cez ktoré nás všetkých ovládaju na zlomok ich hodnoty - ináč povedané prišli by o svoje majetky a tým pádom o veškerú svoju moc. Mimochodom kryté peniaze by poslali všetkých svetových politikov do dôchodku lebo by automaticky vykonávali funkcie ktoré teraz vykonáva štát. Teda chcem povedať ak vnímali snahu o zlatý dinár ako reálnu tak to je určite pravá príčina prečo musel ísť Kaddáfí dole...

289129

3.5.2013 16:53

RE: Ohľadne Kaddáfiho.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 289129

nebola to síce hlavná alebo jediná príčina, ale kľudne mohla byť "poslednou kvapkou" pri rozhodovaní mocných

289132

3.5.2013 18:37

ten spor klanov rotschild c/a rockeffeler

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

si asi autor vyblúznil alebo vycucal z prsta,okrem svojich domienok nepredložil žiaden dôkaz; takýchto nepodložených konšpirácií môžeme vymyslieť milión;
a propo, v súčasnej dobe je nemožné aby mohlo byť zlato menovou jednotkou alebo aby krylo nejakú menovú jednotku; dôvod je jednoduchý, množstvo zlata na zemeguli je obmedzené, kdežto spotreba ľudí ktoré by malo zlato kryť je dynamický proces, denne vzniká nová,komodita ktorá existuje v obmedzenom množstve nemôže kryť komoditu ktorá sa neustále rozširuje; preto je myšlienka tlačených peňazí ako existuje v súčasnosti najlepšie riešenie ktoré bolo doteraz vymyslené; problém je ale v tom že z politických dôvodov bolo vytlačených viac peňazí než reálne pokrýva ekonomickú výkonnosť ľudí, a bublina sa musí teraz vyplnat vojnami a len dočasne účinnými kozmetickými úpravami, a ďlaším nezanedbateľným problémom je prerozdeľovanie bohatstva zeme medzi ľudí, úzka vrstva si medzi seba prerozdelila omnoho viac než jej bolo vymerané

289133

3.5.2013 23:28

RE: ten spor klanov rotschild c/a rockeffeler

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 289133

Blbost. To jsou klasické žvásty "keynesiánců"
Ale co se týká "souboje" Rotes Schildů a Rockefellerů - to je fakt nějaká "ultra" nadstavba loutkářů..

289140

3.5.2013 21:41

RR

Lobogo 178.?.?.?

nepropojili se náhodou nedávno tyto dvě rodiny? mám pocit, že před rokem se to kdesi psalo - možná asi bulvár...
jinak samozřejmě, že rotschildi kontrolují oboje - i papír, i zlaté pokusy jiných.
A proč si to myslím?
Protože oni to kdysi celé uvedli do chodu - nemyslím tím, že bohatli nejvíc a nejdéle, ale oni vlastně stáli u zrodu současného monetárního systému...resp. měli možnosti ho nejvíce ovlivnit. Takže ve šmelení se zlatem není lepší odborníky nad židy rotschildy. No a jak má jeden jednou takovou moc, tak si ji nikdy nenechá vzít - což se podle mě děje.
Já bych si nikdy nenechal tu moc vzít a když to vím já - gojím - tak oni to budou mít vymyšlené 100x lépe.
Nemám z této diskuze dobrý pocit, protože každý z nás má svoji pravdu a málokdo se i tady shodne...diktatura a tyranie asi bude fakt jediná možnost...peace

289135

4.5.2013 14:00

RE: RR

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 289135

To, ze ma jeden moc (manipuluje ostatni) je hlavne umozneno vuli (svolenim) ostatnich nechat se manipulovat. Co jineho, nez vysledek manipulace, je konformita? Ktera mimo jine sama o sobe umoznuje opet aplikovani dalsich nastroju manipulace.
Vy si stezujete, ze se tu malokdo shodne a protoze se neshodneme tak je tu jedine reseni diktatura! Ale prece diktatura je hlavne vnuceni nejakeho jednoho jedineho proudu mysleni ci sjednoceni (vetsinou nasilne a nemusi to byt hned fyzicke nasili). Me prave uklidnuje, ze maj lidi svuj pohled. Jina vec je prijeti pohledu tech ostatnich. Prece muzu prijmout pohled nekoho jineho a nemusim se s nim ztotoznit. To potom rozvijime svobodu.
Jeste stale velke procento lidi ale budto nazor uplne odmitne (bohuzel casto i s clovekem, jenz jiny nazor haji) anebo se s tim muze nejak ztotoznit ci svuj pohled zmenit (vymenit svuj stary nahled za novy) a potom a jedine tehdy cizi nazor (pohled) dokaze prijmout. Pak je mozna tyranie a diktatura.
Az se trosku vic lidi nauci (nainspiruji se, pochopi a odpraktikuji) svobodnemu chovani, tak se manipulace jiz nebude moc prosadit, nebot takovy clovek neni manipulovatelny prave na sve osobni urovni (uroven jednotlivce).
Svoboda je jedine osobni zalezitost a nijak nesouvisi s masou. Pokud budete chtit "nastolit" svobodu sjednocenim lidskych nazoru tak dostanete diktaturu nikoli svobodu. Prece to uz je ta nejzakladnejsi svoboda mit svuj vlastni nazor na vec.
Zjednoduseny priklad:
Ve state se plati 50% dan. Hromada lidi ji nechce platit. Zaplati ji ale a dohodnou se, ze prijdou protestovat na hlavni namesti. Sejde se jich tam 500 000. Manipulator tam posle 1 000 vojaku/policajtu v obrnakach se slzakem, ktery je tam na ty hromade rozjezdej a zaplati je z tech vybranejch dani prave od tech 500 000. Nic se ve spolecnosti nezmeni a to hlavne proto, ze nikdo z tech 500 000 nic nezmenil.
Nyni si vezmeme, ze se rozhodnou neco zmenit. Tak kazdy sam za sebe dan proste nezaplati. Ted je ovsem situace uplne jina protoze nyni je potreba na kazdeho jednoho neplatice poslat moc lidi. Drivejsi pomer, kdy staci na 500 000 demonstrantu 1 000 dobre vybavenejch vojaku a je na jejich zaplaceni se najednou meni na komando na kazdeho jednoho svobodneho a navic chybi penize z nevybranych (svobodne nezaplacenych) dani. A treba nekdo z tech komand taky nebude chtit platit 50% a neprijde do prace. Manipulator je takto "nahrany" a nezmuze uz nic.
Velmi zjednodusene (prosim nekomentujte tento modelovy priklad) se tim pokousim vysvetlit, jak je dulezite pracovat hlavne na te urovni jednotlivce nez na urovni velke skupiny. Ta podle mne vznikne sama jako soubor individualit a takove teleso je pak skutecne nemanipulovatelne. Pokud je to ale centralne rizena skupina ovci, pak vzdy staci "obsadit"(zmanipulovat) to centrum.

289156

4.5.2013 17:16

RE: RR

zzz4 109.?.?.?

Reakce na 289156

'nyni je potreba na kazdeho jednoho neplatice poslat moc lidi'

to bohuzel neni pravda. Staci poslat na par a pak to rozmaznout meeediich. Zbytek uz se posere sam.
Aby tohle fugovalo, museli by lide mit nejaky duveryhodny komunikacni kanal, aby vedeli co se skutecne a jak moc (ne)deje, a mentalitu 'jeden za vsechny, vsichni a jednoho' namisto 'dobry napad, ale ty jdi prvni'

289160

5.5.2013 11:37

RE: RR

Ondraash 77.?.?.?

Reakce na 289160

"zbytek uz se posere sam"

To prave je to o cem mluvim, kdyz mluvim o INDIVIDUALNI rovine. Ja jsem prosil, aby jste ten zjednoduseny priklad nekomentovali. Rozepsat se o takovem tematu je skoro na knihu a tak jsem to musel ocesat ad absurdum. Ja tim prave apeluji na moznosti JEDINCE a samozrejme to obsahuje i jeho jiste UVEDOMENI. To potom vyresi problem s "posranim se". Taky to vztahuju k soucasne situaci, kde jeste neni tolik lidi naucenych svobodnemu mysleni. Je jasne, ze s momentalnim uvedomenim to probiha dle vaseho posiraciho scenare. Vzdyt to vidime kolem sebe.

Jenze ja mluvim o jistem POSUNU, vyvoji. Spis jsem chtel poukazat na moznosti kam ZAMEROVAT pozornost, jakoze od nejakeho systemoveho, masoveho, politickeho (ktere jiz z principu nebude nicim jinym nez hlasovanim dvou vlku a ovce, co bude k veceri) k OSOBNIMU, na urovni JEDINCE. Prikald je pouze modelovy k ukazani jakou to muze mit vahu, opreme li se skutecne o IN-DIVI-DUALITU. Spousta lidi zna heslo "v jednote je sila" jenom jaksi nechape o jake jednote ja tady rec.

289192

3.5.2013 22:56

ať je to smyšlenka nebo ne, jedno je ve světě evidentní

r.m. 80.?.?.?

FEDoUSA si pomocí tiskárny dolarů udělali ze zbytku světa lacinou kolonii. Přehnaly to, začaly mlaskat.
Celá planeta tak platí spoluúčast na neschopnosti USA vyřešit si svoje domácí problémy s organizací společnosti. Tuhle fázi má už Evropa dávno za sebou.
Čím víc se koloběh dolarů ve prospěch USA zpomalí, tím dřív je to donutí se transformovat do něčeho podobnějšího vyspělým evropským zemím.

289138

4.5.2013 7:58

Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné

Guru 178.?.?.?

Napsal jsem to zde 10x, napíšu i po 11té: Zlato je nevhodné k použití v roli peněz.

Pro ty, kdož tomu stále nerozumí opět uvedu jednoduchý příklad:

Během dobývání Nového Světa Španělskými conquistadory, galéry přivážely do Španělska tuny a tuny uloupeného zlata.

Španělská ekonomika v 16. a 17. století nedisponovala žádnou robotizací, automatizací ani mechanizací - nebyla schopna zvyšovat produkci více než 1 až 3% ročně. Zásoba peněz - zlata se však zvyšovala o desítky procent. Elity tak neměly doma co koupit za toto nakradené zlato a musely nakupovat luxusní zboží v okolních zemích: ve Francii, Holandsku, Itálii, dokonce u rivalů v Anglii. Příliš moc nových peněz (zlata) a stále stejné množství produkce vede k čemu ? Ano, k inflaci. Uloupené zlato směřující do Španělska tak vyvolalo prudkou a silnou inflaci nejenom ve Španělsku, ale i v okolních zemích. To je tzv. vývoz inflace.

Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze, proti kterým nedoučenci tak horlivě bojují.

Ve 20. létech 20. století nastal zase pravý opak: Výrobní linky a prudký vzrůst produktivity práce (ekonomiky) zase několikanásobně předstihl těžbu zlata. Tzn. Přírůstky zásob zlata jakožto platidla bylo mnohonásobně menší, než byly přírůstky v produktivitě práce (růst ekonomiky).
Následovala katastrofická DEFLACE, kterou všichni znáte jako Velkou hospodářskou krizi. Ceny zboží, komodit, akcií klesly o 32 až 50 %. Je pozoruhodné, že i peněžní zásoba klesla přesně o 32 %

Pro pomatené nedouky, kteří stále propagují návrat k nikdy neexistujícímu zlatému standardu se 100% rezervami:

Zapomeňte na zlato, přijdou technologie, které umožní transmutace všech prvků v Mendělejevově soustavě. A nejen to, bývalý důstojník z US Navy má patentovanou a XRFS testy potvrzenou technologii, která umí transmutovat nejen všechny prvky z Mendělejevovy soustavy, ale i další 4 prvky, které v přírodě ani neexistují.

pozn.: XRFS - rentgenová fluorescenční spektrometrie je nejpřesnější metoda, kterou lidstvo má.

289148

4.5.2013 9:20

Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 289148

Poslechněte to je sice pravda a způsobily by to mušle v lidských rukou,kdyby se používaly jako platidlo.
Jde o to, že se zlatými penězi by jejich bezuzdné množení ala Zimbabwe za Mukabeho nebylo tak snadné. Emitent by nepoužíval laciný papír, ale hodnotný kov dané váhy a symboliky.
Mohly by platit s papírem souběžně v podobě mincí.
To se pak 100 dolarovka vyrábí hůř než papír s nápisem 100 USD v ceně ani ne 50,- centů.

289150

4.5.2013 14:12

RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 289150

V podstate čokoľvek sa dá použiť ako krytie peňazí čo sa nedá vytlačiť alebo vytvoriť jednoduchou účtovnou operáciou. Zlato a striebro je logická voľba z tohoto dôvodu, že to má historický dôvod, bitcoin vzniká zas vyriešením sústavy rovníc tzv. dolovaním a nová rezervná mena z dielne BRICS-u by zas bola krytá zlatom a striebrom, prírodným bohatstvom-surovinami a výrobnými kapacitami.

Energo-jednotka je podľa mňa slepá ulička, pretože elektrickú energiu sa nedá odložiť na "neskôr" (iba ak ju konvertujete na mechanickú či chemickú a problémy robí konverzia do oboch smerov) a chemické nosiče potrebujú zas konverziu, ktorá je aj v lepšom prípade len 50%-ná.

289157

5.5.2013 8:54

RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289157

Prečo potom koloniálne(otrokárske) mocnosti bojujú už cez 150 rokov o kontrolu nad trhom energonosičov(uhlie, ropa, plynu)?

Správne, ide o hlavnú, dominantnú zložku obchodu(jeho skutočnéo krytia). Ak Vám v portfóliu invariantu chýba, ide buď
1.o hrubú neznalosť pomerov(a cieľov) trhu, alebo
2."objektívne nedostatočnú kompatibilitu skutočnosti s deklaráciou" (poznáte skutočnosť, no deklarujete jej opak, alebo zásadnú deformáciu).
V druhom prípade ide o imitáciu, prípadne provokáciu.

A. V normálnej, štandardnej, obecne prospešnej konštruktívnej diskusii sa potichu(medzi riadkami)vyslovené zhoduje s vysloveným obsahom.

B. Ak sa nevyslovený podtext nezhoduje z oficiálnym prehlásení, ide o nebezpečnú, objektívne trestnú sociopatiu. Hlavne pri celospoločensky významných témach.

Autor článku nevedome, alebo vedome(až na zopár gramotných postrehov na pomerne povrchnej úrovni práce s politologickými metodikami približovania sa objektívnej skutocnosti) isto hrubo zavádza.
Domievate sa, že publicita je kompatibilná so skutočnou politickou mocou?
Myslíte, že počas tisíce rokov trvajúcich bojov sa nenašiel Ni(e)kto, kto by získal "Oberhand" a od toho momentu robil všetko pre svoju oficiálnu "neexistenciu"?

Podľa výsedkov jednoducho musí ísť o vysoko profesionálny inžiniersky tím.
Hypotézu existencie Gozilly Samosato dnes tiež už nikto s aspoň minimálnou súdnosťou nemôže brať vážne..alebo sa ráno v zrkadle musí smiať doslovne dopopuku..

Ideálne pre "Ó-mega-Team" je, keď ani jeho periféria netuší, že existuje.
Či mu vyhovujú aktuálne dôsledky niektorej z foriem algoritmu rozdeľuj a panuj(homo hominy lupus, či vulpes iungere) u jeho samotnej pornoférie, je ďalšia otázka.

Je však tiež nemúdre si myslieť, že v prípade potreby by sa okolnosti konania sociálno-inžiniersky pologramotných banksterov typu R&R nezvrtli "samosebou" tak, aby sa aspoň na chvíľu "z vlastnej vôle a roztopaše" nedosiahli kons(C?)enzus.

..a zrovna tak..
Myslíte, že posledných 150 rokov aktuálne preferované kolektívne periférie globálnej štruktúry robia chybu, keď bojujú o kontrolu trhu z energonosičmi?
Kedy budú odhadom podľa Vás, ako inžiniera, objektívnymi okolnosťami dotlačení k prizaniu farby ohľadom aktuálneho(prognosticky strednodobého) invariantu?
Vami načrtnutý problém tzv. konverzie energie vyzerá byť z tejto pozície oproti ostatným problémom(benefitom, riešeniam) spôsobujúci z pohľadu obetí nestabilitu systému, zanedbateľný.
Ide skôr o prijateľnú a ošetriteľnú rámcovú štatistickú odchýlku riadenia ekonomiky(trhu a burzy).

Ešte dôležitejšia je však otázka tu často rozoberanej definície:
Kam ide lietadlo(presnejšie: Čo je jeho cieľom)?
Až potom sa môžeme baviť o dimenzovaní: O tom, aké potrebujeme krídielká pre definovanú nosnosť, aerodynamiku, koľko kerozínu, o skillprofiloch pilotov, atď..

289185

5.5.2013 9:01

RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289157

Ešte dôležitejšia je však otázka tu často rozoberanej definície:
Kam ide lietadlo(presnejšie: Čo je jeho cieľom)?
Až potom sa môžeme baviť o dimenzovaní: O tom, aké potrebujeme krídielká pre definovanú nosnosť, aerodynamiku, koľko kerozínu, o skillprofiloch pilotov, atď..

Inak nám tu budú stále dokola dostávať za dokázanie "neriešiteľnosti" otázky riadenia trhu(a ďalších zle postavených otázok) nejakí morálno-korupční pseudovedci nepekné No-bel ceny a No-go situácia sa bude aj pre nich(ako viditeľných propagátorov, barankov tichej fašizácie spoločnosti) nebezpečne vyostrovať.

Pak totiž prídu zasa raz nevyhnutne na rad gramotné selské otázky s "vidlami a fakľou" ohľadom obhajoby skutočnej demokracie, miesto jej fašistickej imitácie na báze kleští judaizmu s bibliou.
..oheň..Feuersturm e-moci zle rozlišuje a i proto vidle a faklu ja v té kombinaci osobne nerad..

Jenom vúli, mají akorát tak volové.
..jistě.. v diskusích slepou oddanost,
či dokonce posedlost mávají ti trolové.
Člověk má i mozek..schopnost rozlíšení..
a kto ho nemá, Člověkem s jistotou není.

289186

5.5.2013 22:16

RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 289186

Bavíme sa o energonosičoch, ktorých zásoby rapídne ubúdajú a ktorých kontrola v horizonte nanajvýš pár desaťročí stratí zmysel, nakoľko sa vyčerpajú pre rastúce tendencie ich rabovania? No to potom tí paraziti asi nemajú všetkých 5P pohromade.
Tá kontrola je skôr veľmi dočasná záležitosť, dovŕšená bude zbavením sa vyžírkov zdrojov, ktorí svojim konzumistanom parazitom skracujú pohodlný život v štvrtej ríši. Až nájdu konečné riešenie na tých 6 a pol miliardy untermenschov, nastane čas D. A tá doba sa rýchlo blíži, tak ako v hodinách času sa presýpajú fosílne energonosiče do ničoty. Paraziti majú tisícročia veci pekne načasované, plebsu kvapkajú "technologické zázraky" naozaj v mikrokvapkách, zlatý vek pre nich ešte len príde. Ale o tom si pravdepodobne my už písať nebudeme.

289194

6.5.2013 10:10

RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 289194

Ak by "sa" naozaj nenašla (či "nebola povolená" ) náhrada za dnešné energonosiče,
išli by sme za tejto situáce asi naozaj od tých "deviatich k piatim"..a do p..
Pravidlá modelovania však zároveň hovoria, že "späť cesty niet".
Tak snáď dosť bolo blúznenia.
Ako si potom objektívnu chybu riadenia všeobecne pozitívne interpretovať..Tož babo raď!
..a najlepšie do zbláznenia [velký smích]

Áno konzumistan(technológie predbehnuvšie morálku)
parazitovou úrakovinou volaný,
samotnému víru ide po krku..
..a preletel mu už, amorálne zadaný,
dávnejšie durchom cez strechu.

Cyklus sa uzavrel a kusol Ni(e)koho
so všetkými 5P nepohromade do chvosta.
Že by sa Fénix nadobro zamotal v horiacom kríku
ako Tantalos hľadajúc Finista?

Kobylky
Isto je tu problém-výzva morálky,
bo ak davu bezprízorných dáte gorálky..
Hrach, a či sklenených perál premeny
v dostupnom množstve a bez obmedzení.
riskujete, že Vám detváky,
nevychované a bez páky,
obžerú svet na mraky.

Der Standardenführer

Pak by zas mohla prísť potopa
a opäť začínali by sme od stropa.
Tak nemaľujme čerta na stenu
keď máme v ruke hlavy premenu,
bo nad čím veľa oviec razom dumá,
to často ľudstvo obdeň tu má.
Upír? Ten už dávno si pod nos nevidí..
dnes aj tieňa, ducha svojho nevlastného,
v tme tápajúc Ľuďom sveta závidí.

Tento náš Ferro, sprie-vodca, Cháron nosatý
darmo tu čmuchá mosta u paty.
Spájať mal, hľadať riešenia
a nie mlžiť, viesť do stratenia.
Tak on rolu svoju vyčerpal
a radcu nášho výšin mysle,
krátkozrako zanechal.
Preto viac nevidí dopredu
a nemôže držať zástavu..

Im Wasser die Fische
Abwarten und Tee trinken,
hier und da der Masse zuwinken,
oder jedoch zwei mal handeln und dann denken
wie es die richtigen Männer so gedenken?
Da ich aber keines von beiden will sein,
trinke ich lieber einsT vermischt mit zwei..

..so wie die Herrn am größer´n Tische.

Was man gelehrt, das vergisst man nie,
denn nur ein Blödmann verlernt wie Die..

289202

14.5.2013 16:55

RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 289202

L(udo), stále nechcete vidieť, že niekto žijúci naprieč stáročiami si tu riadi inteligentnejšie bioroboty za účelom dobývania toho cenného, prečo vôbec ľudstvo stvoril - zlata. Súčasné signály o globálne chýbajúcom zlate iba dopĺňajú mozaiku, ktorú už niekto v dávnej minulosti sa márne pokúšal rozbiť vymazaním pamäti ľudstva. To, že nie je milosrdný k svojim "dietkam" iba nám pripomína, že sme tu na drinu, na ktorú sám nemá. Všetko ostatné je pre neho iba hemženie medzi obťažujúcimi švábmi, kým bude tu čo dolovať v záujme ICH, tak máme akú-takú existenciu istú. Potom sa zožerieme navzájom a ONI potiahnu inde, kde si vytvoria dalšie manuálne pracujúce zvieratko.
Preto IM je jedno, akú hye(no)rarchiu si biostroje dočasne zvolia, kým to nenaruší ich produkciu. Nejaká globálna jadrová vojna nie je zatiaľ ani v ICH záujme už z vyššie spomínaných dôvodov, preto zástupných sociopatov zatiaľ držia na uzde.

289701

14.5.2013 20:59

RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...

slak 77.?.?.?

Reakce na 289701

Logicky to zní, ovšem je otázkou pokud by jim šlo pouze o tenhle kov, proč už ho dávno nevalí ve velkém z polopropustných membrán z oceánů, když by to žralo pouze energii. Potom by se naskýtala otázka, jestli to nejsou chudáci co nemají na pár briket do kamen. A tak trochu mimo mísu mne napadá souvislost dopisu příbuzného knížeti, že topí na zámku jen ve 14 místnostech, tenkrát jsem zareagoval že může topit v jedné a za 5 let mu zvlhlá plesnivá ruina spadne na p....i. Tak, když chce pomoc tak to může nakonec s hlavou na lavici prospat. Pokud by v možném existovala analogie, je to na pováženou a potom se nedivme co se ve světě činí.

289710

4.5.2013 17:30

RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné

zz4 178.?.?.?

Reakce na 289148

rtg spektrometrie pomoci charakteristickeho zareni elektronu na vnirnich slupkach je uplne normalni diagnosticka metoda na ktere neni nic myticky superpresneho. Je mnoho mnohem uzasnejsich a jemnejsich metod (napr. mereni magnetickeho pole pomoci kvantove interference v supravodicich). Uz jen ta vase formulace (vcetne toho pro nedouky tak typickeho vyzivani se v debilnich anglickych zkratkach) pekne smrdi a kazi dojem z jinak rozumneho prispevku. A predstava ze dustojnik US navy si doma ve sklepe syntetizuje ne jeden ale rovnou ctyry stabilni transurany, kdyz je to problem i na tech nejvetsich urychlovacich, tak to uz je fak sila. Timto vyplechem jste se docela shodil, hlavni cast prispevku pritom byla k veci a vpodstate spravne.

289161

4.5.2013 23:01

RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 289161

Nedivte se, oni ješte k tomu používají takovou tu "volnou energii", kterou každý proste zatím mít nemuže. Ta se pomocí ruznych certifikátu prideluje jenom nekterým lidem.
Ale když nekdo bude mluvit tak, jak se mluvit má, tak mu otevrou kohoutek a dovolí mu z ní trochu načepovat. Kdyby jste nevedel.. Transmutace ...to dnes už nic není... oni prý mají k tomu i nejaké volné protony a neutrony, ať s tema elektronama nejsou takové potíže pri pokusu o zmenu jejich orbitalu... [velký smích]

289172

6.5.2013 2:47

RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 289148

Zloto a stribro jsou jedine hodnoti na tomto svete ktere maji SKUTECNOU hodnotu "intrinsic value" zbytek, ty papirove nesmysly vymysl zlocineckych bankeru a ostatnich lumpu kteri z toho zijijsou nic jineho nea podvod nejhrubsiho zrna a mel by byt trestan hrdelnim rozsudkem.presne tak jak to byvalo pred par stoletimi.

289196

6.5.2013 2:49

RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 289196

preklep omlouvam se HODNOTY

289197

6.5.2013 8:38

RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 289148

Souhlas, zlato celý problém nereší.

Jinými slovy inflace = dusledek parasitizmu.

Nesouhlas s tou transmutací. Tam jsou zatím jiné bariéry. Tam nestačí dolepit elektrony lepící páskou. Ani mít nekde v šuplíku neutronový a protonový prášek, a nejakou injekcí ho dopravit na místo. Navíc bez pruvodních jevu jako gama, nestabilních isotopu... takové "zlato", co ješte pár let svítí je dost nanic. Horší než stromy, na které je nutno čekat 100 let... dnes je treba všechno rychle, už dnes je pozde.

Jenže kdo to vlastne ten parasitizmus živí? Jsme to my. Naše požadavky premrštené do chamtivosti, a predbíhání se v rade na mandarinky. Nebo na nejnovejší model auta. To je všechno. Na takovou povahu není problém napojit hadičku a cucat, a pozdeji to zavést jako povinnost. Že by bez toho nebylo pokroku? Tomu neverím. Človek, když až tolik nemusí, tak toho udelá rekneme méne, ale kolikrát i ve vyšší kvalite. Normální človek vyprodukuje za celý život dejmetomu ekvivalent 5-10 bytu, pritom dostane možná 1, a ješte k tomu na pujčku. Pro nekoho zlaté vejce. Ty byty a jejich režie jsou umele prodražené o ruzné blbosti a souvislosti, a část hodnoty práce toho človeka se prelije jinde do jímky. Stejne tak je tomu s ostatním tovarem.
Platíme za pozlátko, doplňkovou výbavu, která se kolikrát míjí účelu, jenom zajišťuje predražený a umele navozený komfort.

289201

6.5.2013 21:07

RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 289148

>A nejen to, bývalý důstojník z US Navy má patentovanou a XRFS testy potvrzenou technologii, která umí transmutovat nejen všechny prvky z Mendělejevovy soustavy, ale i další 4 prvky, které v přírodě ani neexistují.

Hmmm, to jsou zase krávoviny. Tomu může věřit jen nesvéprávný člověk, který nemá všech pět pohromadě a přesto si dá důležitě znějící nick Guru.

Radši mi řekni, proč se Ecat ještě pořád neprodává, před pár měsíci jsi tu tvrdil, že jeho prodej je otázka dnů, či týdnů. A před párt lety jsi tvrdil úplněto samé. V podstatě to tu opakuješ již tak osm let každé dva měsíce. Dochází k dalšímu prudkému zlepšování parametrů, kterým "zrdžení" obvykle omlouváš?

No nic, počkáme si dalších pár let, jestli za tu dobu nepřiznáš, že jsi úplný trotl, který naletěl jiným pitomcům, tak už ti nepomůže vůbec nic.

A tyhle nesmysly směřuj raději na stránky tomu určené, třeba Matrix, tam se běžně píše o tom, jak Obama bojuje s mimozemšťany. Tedy podobné bláboly, co tu prezentuješ.

289221

4.5.2013 12:27

Ten článek je úplně mimo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

To už ani víc mimo být nemůže
1. Rothschield stojí za vznikem FEDu a jeho Bank of America je jedním z hlavních akcionářů.
2. Rockefeller je vazalem Rothschieldů
3. Cca 2 roky zpátky Rotschieldi s Rockefellery spojovali části svých aktiv
4. jestli dochází ke zdánlivému přetahování jee to jen nástroj, jak ještě více vydělat na pohybech rozkolísaných trhů, neboli houpačka je přesně to čeho chtějí dosaáhnout.
Našel bych ještě několik dalších argumentů, ale nechce se mi to rozepisovat. Autor je buď úplně mimo nebo je to velmi neumělý pokus o dezinformaci

289155

5.5.2013 0:27

Tak úplně bych ten

Nasredin 78.?.?.?

článek neodsuzoval - vypadá to, že opravdu nějaká válka mocných opravdu probíhá. Způsob jakým vyřídili šefa evropského měnového fondu - za účasti francouzké tajné služby a americké policie - Strauss-Kahn byl opravdu člověk pracující pro Rotschildy - četl jsem to na několika zdrojích. Kromě toho jsem četl, že v nějakém americkém hotelu našli jednoho zavražděného Rotschilda - je to asi 3 měsíce zpět. To že Rotshildům patří dvě z tuším že z 12 členských bank FEDu je při velikosti jejich majetku naprosto podružné. Tito lidé mohou sedět ve správní radě FEDu a zárověň proti sobě vést nesmiřitelnou válku a to včetně vražd. Mimochodem majetek Rockefellerů je odhadován na 11,000x10na9vátou (čili 11,000 mld USD). Majetek Rotschildů je prý ještě 10 x větší.
http://grilleau.blog.de/2009/03/22/bankiersfamilie-rothschild-5809222/
Rovněž je pravdivá informace o Kaddáfím - Kaddáfího syn Sajf se se s Rotschildy opravdu stýkal a byl zřejmě jejich člověk - rovněž Kaddáfí byl vyřízen stejně jako Strauss-Kahn dvojkou Francouzů (Sarkozy) a Američanů.

289175

Příspěvků: 77

03.05. 12:36  Smíšek
03.05. 15:50 Vladimír Stwora  RE: Smíšek
03.05. 20:00 dub  RE: Smíšek
06.05. 11:59 raskolnikov  Legendy
06.05. 12:05 raskolnikov  RE: Smíšek
06.05. 19:27 mtk  RE: Smíšek
06.05. 22:04 udo1  RE: Smíšek
06.05. 23:54 mtk  RE: Smíšek
07.05. 11:11 udo1  RE: Smíšek
07.05. 15:43 anonym  RE: Smíšek nemáš pravdu
07.05. 18:15  RE: Smíšek nemáš pravdu
07.05. 18:09 Mirda  RE: Smíšek
07.05. 18:12 Mirda  RE: Smíšek
07.05. 18:25  RE: Smíšek
07.05. 19:04  RE: Smíšek
08.05. 21:03 Mirda  RE: Smíšek
09.05. 08:16  RE: Smíšek
09.05. 08:59 udo1  RE: Smíšek
09.05. 09:46  RE: Smíšek
09.05. 12:41 udo1  RE: Smíšek
09.05. 13:53  RE: Smíšek
09.05. 12:56 Mirda  RE: Smíšek
09.05. 13:45  RE: Smíšek
09.05. 17:29 Jarmila  RE: Smíšek
09.05. 18:52  RE: Smíšek
09.05. 19:21 Mangara  RE: Smíšek
09.05. 21:13  RE: Smíšek
10.05. 09:00  RE: Smíšek
10.05. 23:55 udo1  RE: Smíšek
13.05. 12:04  RE: Smíšek
10.05. 12:05 mtk  RE: Smíšek
10.05. 12:53 hestroy  RE: Smíšek
10.05. 13:29 Bubin  RE: Smíšek
10.05. 17:13 dub  RE: Smíšek
10.05. 18:38 Andrew Siddur  RE: Smíšek
10.05. 19:27 dub  RE: Smíšek
13.05. 07:45 Jarmila  RE: Smíšek
13.05. 11:32 mtk  RE: Smíšek
13.05. 13:41  RE: Smíšek
13.05. 13:48 Jarmila  RE: Smíšek
13.05. 17:59  RE: Smíšek
13.05. 17:56 dub  RE: Smíšek
14.05. 09:14 Jarmila  RE: Smíšek
14.05. 13:51 udo1  RE: Smíšek
14.05. 14:16 raskolnikov  RE: Smíšek
14.05. 14:37 Antiseptik  RE: Smíšek
14.05. 14:43  RE: Smíšek
14.05. 20:10 dub  RE: Smíšek
06.05. 02:40 lindsay  RE: Smíšek
06.05. 04:09 Mirda  RE: Smíšek
03.05. 12:59  Naozaj?
03.05. 13:19  Ohľadne Kaddáfiho.
03.05. 16:53  RE: Ohľadne Kaddáfiho.
03.05. 18:37  ten spor klanov rotschild c/a rockeffeler
03.05. 23:28  RE: ten spor klanov rotschild c/a rockeffeler
03.05. 21:41 Lobogo  RR
04.05. 14:00 Ondraash  RE: RR
04.05. 17:16 zzz4  RE: RR
05.05. 11:37 Ondraash  RE: RR
03.05. 22:56 r.m.  ať je to smyšlenka nebo ne, jedno je ve světě evidentní
04.05. 07:58 Guru  Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné
04.05. 09:20 r.m.  Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
04.05. 14:12 Oracle  RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
05.05. 08:54 udo1  RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
05.05. 09:01 udo1  RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
05.05. 22:16 Timechild  RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
06.05. 10:10 udo1  RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
14.05. 16:55 Timechild  RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
14.05. 20:59 slak  RE: Zlato jakožto peníze tak způsobovalo stejné potíže, jako papírové peníze...
04.05. 17:30 zz4  RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné
04.05. 23:01 ppppp  RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné
06.05. 02:47 lindsay  RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné
06.05. 02:49 lindsay  RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné
06.05. 08:38 ppppp  RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné
06.05. 21:07 hestroy  RE: Zlato jakožto peněžní jednotka je nevhodné
04.05. 12:27  Ten článek je úplně mimo.
05.05. 00:27 Nasredin  Tak úplně bych ten

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 047