Diskuze k článku

Světový boj o moc a zbraně hromadného ničení

Příspěvků 39

17.4.2013 7:11

šírení poplašné zprávy

ppppp 95.?.?.?

Copak se v Česku nenajde nikdo, kdo na toto zareaguje jak by se podle zákona patrilo? Copak nejde o šírení poplašné zprávy? Podle mne jednoznačne. Zverejnete to na Slovensku a budu reálne uvažovat o trestním oznámení na vás. Jiste by melo vetší smysl, než honit editora po soudech za neco, co do zákonu vubec nepatrí.
Podle mne zcela jednoznačne šíríte poplašní zprávu, chtelo by to na vás aspoň vyjádrení nejakého znalce, aspoň hypoteticky, cvične.
Cituji z vašeho textu (jen začátek a konec):
V usnesení bezpečnostního výboru ruské Státní dumy z 30. listopadu 2000 o doplnění ruského zákona o zbraních se píše: „Působením mikrovlnného záření dochází k narušení vnímání skutečnosti… může být poškozeno srdce, mozek, centrální nervový systém. Jako vysílací antény takových vln mohou být použity telefonní rozvody, rozvody kanalizace a tepla, televize, protipožární signalizace“. K zasažení velkých částí populace tedy stačí namodulovat příslušný signál do těchto a dalších instalací nebo vysílání.
.....
....
Už v 80. letech byl v USA nalezen ruský signál, vysílaný v extra dlouhých vlnách, které odpovídají vlnám vznikajícím v lidském mozku. V mozkových frekvencích je schopen rozvibrovat ionosféru, jako obří anténu, i americký systém HAARP a zasáhnout těmito frekvencemi velké oblasti zeměkoule. V roce1998, když začal být budován systém HAARP


Abych to zkrátil, první i druhý odstavec jsou jasná LEŽ. První odstavec proto, že jako vysílací anténu lze opravdu použít všechny kovové predmety a objekty. K lokalizačnímu účinku zcela jiste nestačí namodulovat signál na nosnou. Druhý odstavec proto, že dlouhé vlny se nešírí tak, jak si pan autor predstavuje. Na tak dlouhé vlny treba antény ve stovkách metru až kilometru, a žádná modulace na tom nic nezmení. Autor toho zdroje si proste vymýšlí konspirace, zeptejte se kteréhokoliv odborníka, nebo radioamatéra, jiste mu doprejete údiv a zábavu. Kouzelníci patrí na jinou parketu.

288222

17.4.2013 10:04

Nehodící škrtněte a udělat z lidí ňamtary

slak 77.?.?.?

Reakce na 288222

Nablblé totál [chechtot]

288241

17.4.2013 20:48

RE: šírení poplašné zprávy

Mojmír Babáček mbabacek (zavináč) iol (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288222

Pokud jde o šíření poplašné zprávy, na můj poslední článek na toto téma v angličtině se objevily odkazy na informačních přehledech OSN, Evropské Unie a Americké vlády. Chcete snad říci, že tyto instituce se podílejí na šíření poplašných zpráv?
Mojmír Babáček>Copak se v Česku nenajde nikdo, kdo na toto zareaguje jak by se
>podle zákona patrilo? Copak nejde o šírení poplašné
>zprávy? Podle mne jednoznačne. Zverejnete to na Slovensku a
>budu reálne uvažovat o trestním oznámení na vás. Jiste by
>melo vetší smysl, než honit editora po soudech za neco, co do
>zákonu vubec nepatrí.

>Podle mne zcela jednoznačne šíríte poplašní zprávu, chtelo
>by to na vás aspoň vyjádrení nejakého znalce, aspoň
>hypoteticky, cvične.

>Cituji z vašeho textu (jen začátek a konec):
>V usnesení bezpečnostního výboru ruské Státní dumy z
>30. listopadu 2000 o doplnění ruského zákona o zbraních se
>píše: „Působením mikrovlnného záření dochází k
>narušení vnímání skutečnosti… může být poškozeno
>srdce, mozek, centrální nervový systém. Jako vysílací
>antény takových vln mohou být použity telefonní rozvody,
>rozvody kanalizace a tepla, televize, protipožární
>signalizace“. K zasažení velkých částí populace tedy
>stačí namodulovat příslušný signál do těchto a dalších
>instalací nebo vysílání.

>.....
>....
>Už v 80. letech byl v USA nalezen ruský signál, vysílaný v
>extra dlouhých vlnách, které odpovídají vlnám vznikajícím
>v lidském mozku. V mozkových frekvencích je schopen
>rozvibrovat ionosféru, jako obří anténu, i americký systém
>HAARP a zasáhnout těmito frekvencemi velké oblasti zeměkoule.
>V roce1998, když začal být budován systém HAARP


>
>Abych to zkrátil, první i druhý odstavec jsou jasná LEŽ.
>První odstavec proto, že jako vysílací anténu lze opravdu
>použít všechny kovové predmety a objekty. K lokalizačnímu
>účinku zcela jiste nestačí namodulovat signál na nosnou.
>Druhý odstavec proto, že dlouhé vlny se nešírí tak, jak si
>pan autor predstavuje. Na tak dlouhé vlny treba antény ve
>stovkách metru až kilometru, a žádná modulace na tom nic
>nezmení. Autor toho zdroje si proste vymýšlí konspirace,
>zeptejte se kteréhokoliv odborníka, nebo radioamatéra, jiste
>mu doprejete údiv a zábavu. Kouzelníci patrí na jinou
>parketu.
[mrknutí jedním okem]

288281

17.4.2013 7:14

drancovani...komunistickeho kapitalismu

p. 113.?.?.?

..pravda je ze USA nic jineho nezbyva nez okrast cely svet ale neni jiste zda to pomuze, dluh narusta 160 milionu kazdou hodinu....Moc mocnych a zaroven nemoc mocnych je zalozena na pathologicke chtivosti a posedlosti po bohatstvi...A Velka Kyperska Bankovni Loupez zda se byt jenom dalsim hrebem do rakve kapitalistickeho komunismu /a nebo naopak komunistickeho kapitalismu vono je to jedno/...Rimsky cisar Trajanus vyloupil bohatstvi Dacie /dnesni Rumunsko zhruba/ a na cas imperium bylo zachraneno /80% vydaju z rozpoctu slo tenkrat na armadu/a zda se ze nynejsi presidenti USA se nechovaji jinak/ Omyl historie je zobrazeni Rimanu jako civilizacniho statu a barbaru jako opaku...Prave barbari meli vyspelejsi kulturu, technologii a kvalitu vladcu a zivota lidi schazela jim rimska krutost a zuriva agresivita...Uz pres dva tisice let je znamo ze k podmaneni a ovladnuti naroda , statu, kmenu dlouhodobe nestaci velke armady...znamena to ziskat lokalni zradce . Zvenci jsme ovladani US treasury,MMF,Svet.Bankou ,Wall Streetem atd...Dnesni vetsina vlad pocinaje Presidenty,vladami , poslanci/at voli jakkoliv/,senatem,soudnictvim a media jsou prave temi .Cili mame co delat s dvema neprateli naroda ....Pohled zvenku na vladu CR vypada ze CR je nejbohatsi stat na svete, vlady rozdavaji daleko vice nez ozralej namornik v bordelu..."Chces sto miliard , tady jsou , dalsi...a Havel rozdaval i bez pozadani..horlive aby se zavdecil...Blizsi pohled ukaze neuveritelny monstrozni astronomicky dluh asi nikdy nesplatitelny...na ci prikaz ?......Vlada nasi prvni republiky udelala chybu a dopustila se zrady tim ze se uvazala na podlou , prohnilou a zradnou Francii/Taky trochu na Brit./..Usa take nehnuly prstem ackoliv garantovaly nas stat....Co by se stalo , kdyby nase vlada pratelsky vyjednavala s Hitlerem , ustoupila jeho pozadavkum /byl silnejsi/ ??? Co se stalo Madarsku,Rumunsku,Bulharsku , Italii,Slovensku kteri prezili v temer pohode a Rakousku dokonce ve vyborne pohode a bez problemu... Zatimco nas cetar Frantisek ,ktery sestrelil dva bombardery v blizkosti Buckinghamskeho Palace si musel naboje zaplatit a tkanicky do podlikacek rovnez a to vse nejbohatsimu statu na svete a navic spojenci ve spolecnem boji proti spolecnemu nepriteli !!! Nac nam to nepratelstvi bylo??? .Proc umirat v takovych bojich....Obetovat se . Na okradani ??? USA,Britanie,Franci mohli Hitlera kdykoliv zastavit ale neudelali to dali nas zadarmo i se zlatym pokladem prevedenym z Britske Banky do spolecne banky pro mez.rozvoj nemcum do Svycar.atd. A ceske zlato nemci prece ukoristili pozdeji....A drancovani nebere konce.. Tyto zapadni staty kdyz jsme pote spadli jejich vinou Stalinovi do pasti , pocali nam radit a vysilat nalehave vyzvy pres stvavou vysilacku Svobodna Evropa jak proti komunistum bojovat , zapalovat stohy aby uhynul dobytek obycejnych venkovanu ???..a jak vladu komunistu svrhnout a nekteri se dali nachytat !!! Sami imperialisti s komunisty vzdy vyjednavali pro vzajemne vyhody ktere jim /ne nam/ z toho kynuli !!! A podrazi a okradou nas vzdycky a za vsech okolnosti...i v b...Automaticky kráceno

288223

17.4.2013 17:43

RE: drancovani...komunistickeho kapitalismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 288223

Váš hodnotný příspěvek je hodný seriozní anylýzi, otvírá totiž širší a pro mnoho občanů neznámá fakta. Abychom však anglosasům nekřivdili, dovoluji si doplnit váš výrok: Zatímco náš četař František, který sestřelil dva bombardéry v blízkosti Buckinghamského Paláce si náboje musel zaplatit a tkaničky do podlíkaček rovněž a to vše nejbohatšímu státu na světě a navíc spojenci ve společném boji proti společnému nepříteli!!! Tedy, s tím placením to bylo tak:

Československá republika jako člen vítězných mocností ve druhé sv. válce nedostala žádnou poválečnou reparaci. Přesto, že o život přišlo 546 československých letců. Bojové úspěchy čechoslováků byly velké a významné. Ba naopak- bylo nám vládou GB naúčtováno vše za jejich výcvik,pobyt a pohřby a to dokonce i těch, které pohřbil atlantik. Nicméně v roce 1945 bylo dovezeno do ČSR 302 dřevěných uren s prstí z hrobů padlých čs. letců. V roce 1989 byly nalezeny shnilé ve skladišti a indentifikovány. Poté byla prsť uložena do nových uren.

Zdroj:http://www.svazletcu.cz/cs/publikovane-clanky/ceskoslovensti-letc...

288263

18.4.2013 1:36

RE: drancovani...komunistickeho kapitalismu

p. 60.?.?.?

Reakce na 288263

...nemuzu tyhle veci poradne cist,zacnu bejt vzteklej z toho .........a trochu provokuju s tim ze jsme se meli "kamaradit" s Hitlerem..

288304

17.4.2013 9:36

Bilderberg - vládci světa...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Cílem pro dlouhodobější udržení moci byla vždy snaha pro své potomky zajistit blahobyt.
Za chybu v uvažování autora považuji cílový stav - vidina absolutní moci totiž vede k absolutní samotě - a následně k degeneraci těch, co takovou moc měli. Historie to potvrzuje na mnoha příkladech.
V chování lidí z Bilderbergu vidím snahu najít formu přerozdělování bohatství tak, aby vznikl samořiditelný systém, postavený na kvalitách každého člověka, zapojeného do systému. Sběr dat ze sociálních, zdravotních a finančních sítí pak prostým porovnáváním skupin vytvoří "regály" skupiny lidí s podobnými zájmy, vzděláním, chováním a ambicemi.
Dalším porovnáváním (soutěže, výběrová řízení, testy) se v určitých intervalech vyberou vždy další vedoucí takových skupin.

...ono to vlastně takhle už leckde funguje, jen chybí sjednocovací struktura. K té se docela rychle ubíráme, jde vedle finančních nástrojů také o jiný popis fyzického prostoru a možností člověka v něm.
Pan Babáček na rozdíl od "odborníka" (ppppp?) se o nové principy zajímá - a přirozeně sklízí od zatuhlé skupiny odborníků pohrdání. Je to přirozená reakce nalezení "nepřítele" = soubor nových poznatků.

Proměna myšlení lidí souvisí s odhmotněním (elektrifikací [smích] ) peněz, propojením logiky myšlení s "elektřinou", kterou vyrábí naše tělo. Jedním z východisek může být struktura "bitcoinů", na další asi lidstvo přijde.
Kdo ještě dnes nepochopil, že vznik a užití úroku bylo chybou, na kterou můžeme velmi doplatit - ten nemůže ani tušit, co "stvořitelé peněz" v Bilderbergu sledují tím že "odhmotňují" zlato jako platidlo. Bohužel se to ovečkám musí podávat tak, aby si s ním ještě pohrály....
Konspirativní texty (con spiro - s pomocí energie ducha, duševní energie "vhledu"[mrknutí jedním okem] pouze nabízejí přemýšlivější skupině obyvatel hledat jinou logiku vztahů než tu, kterou nám nalévají odborníci na pravdu - koupená média...., hehehehe...


V době, kdy bude obecně známým faktem, že člověk je produktem těch částí mutací, které se přizpůsobily předchozí verzi "hustoty, hmoty či později organizmu" - pak budou i pro další "ppppp" informace z článku zcela běžné.

288236

17.4.2013 17:36

RE: Bilderberg - vládci světa...

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 288236

>Pan Babáček na rozdíl od "odborníka" (ppppp?) se o nové principy zajímá - a přirozeně sklízí od zatuhlé skupiny odborníků pohrdání. Je to přirozená reakce nalezení "nepřítele" = soubor nových poznatků.

Je tomu presne naopak. Spíše já jsem ten, kdo se o nové principy zajímal, a pan Babáček pouze papouškuje po jiných, aniž by odvedl skutečnou odbornou práci. Odvádí pouze zájmovou činnost v rovine "scifi" beletrie s nežádoucím účinkem v podobe šírení poplašné zprávy a chaosu. Rozdává nanejvýš plagiáty, kde mnohé z nich slouží jen na vysávání penez z fondu.

Já jsem ten, co duveroval společnosti, která mi nabídla to nejlepší, co mela ve forme studia, a já to na oplátku nabízím verejnosti. Ctím proste tradici. Všechno ostatní je obyčejné diletantství a jasnovidectví. Problém je, že to co se predstavuje jako nové je pouze pozmenené staré, v takovém smyslu, že výsledkem je lež. Není žádný duvod, aby se vlne prezentované nejakým jasnovidcem šírili najednou jinak, než ostatní. To by pak nefungovaly ani samotné haarp antény, vždyť jsou koncipovány podle stejných teorií, jaké se snaží nekdo popírat. Ani jeden z prezentovaných popisu a vlastností haarpu nenasvedčuje nejakým novým principum v oblasti šírení EM vln, a už vubec ne v jejich lokalizaci. Míchat vlastnosti dlouhých vln haarpu s opravdu jen částečne lokalizačním účinkem mikrovln (ne v každém smeru stejne) dovede jen zahradník, co si plete mrkev s meruňkou.

Vy janko jednoznačne nejste schopen podle vnejších znakú stanovit odborný obsah, a veštíte také, čiste z toho duvodu, že vám mé výroky nejsou "povinny být" dost sympatické. Kdyby vám ctená verejnost položila jakoukoliv odbornou otázku z oblasti EM pole, nebo šírení vln, tak jste schopen pouze hádat. To práve vy jste ten, co se vydává za odborníka, pritom jím nejste. Pokud jím nejste, tak nemáte reálný duvod kritizovat muj názor, a stejným zpusobem pak nemužete mít úctu k žádné profesi, pokud by se vám neco na ní nelíbilo. Zcela jiste nejste oprávnený posuzovat, kdo z odborníku je zatuhlý, a kdo ne, na to by jste potreboval být také odborník, jasnovidectví opakuju nestačí.

Takže spíš pane ne já jsem zatuhlý odborník, ale vy jste zatuhlý neodborník. Tolik základní logika.

288262

17.4.2013 19:48

Bilderberg komuna - odnož komunistů neoliberální šlechty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 288262

Imitace doktora Cvacha z nemocnice na kraji města, mluví za všechny výzkumy high-tech nestandarních technologií a nepřevzatých a utajených cest rozvoje vědy. Jasnovidec v skutku! [chechtot]

288271

17.4.2013 21:30

RE: Bilderberg - vládci světa...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288262

milý pane ppppp, asi nemá smysl pokládat mi odborné otázky EM pole - zrovna jako asi nemá smysl po vás chtít, abyste se na cokoliv podíval z jiného úhlu než z toho, který vás (de)formoval. Kdysi jste například uvěřil, že pan Bohr naučil elektrony obíhat okolo jádra. Opravdu víte, jestli obíhají všechny v jedné rovině - anebo má každý svou dráhu . a dohromady pak takové elektrony vyplňují prostor koule? A jak tu kouli dělá chudák jediný elektron vodíku? ...anebo že by atom nevyplnil kulový prostor?
Anebo tato odbornost už neplatí a děti se učí "kvantovku"?

Víte pane ppppp, ani deset "péček" vám nevezme vaše přesvědčení - a je jedno jakého oboru se týká. Můj příspěvek byl o řízení světa skrze finanční systém.

Fyzika, kterou jste se naučil, je poplatná nástroji, kterým ji zkoumá věda. A matematika - jak jistě víte - je pouze složkou etnických jazyků, kterou lidé v dávných dobách oddělili do systému, který zpracovává kategorii velikosti. Na etnický jazyk pak zbyla kategorie "smyslu sdělení". Proto se musí matematické věty "překládat" (vysvětlovat použité symboly a vztahy).
Bohužel asi filosofie nebude vaší silnou stránkou, takže si ponechte vaši víru ve své znalosti - a nechte Babáčky, Koňase a další lidi, kterým nestačí nabiflované poučky o tom, jak svět funguje.

...a když jste tak hrdý na svou logiku, tak popřemýšlejte, jestli základním, tedy nejjednodušším pohybem je rotace - jestli třeba neexistuje základna jednodušší - přímý směr. A jestli třeba neexistuje druh pohybu, který lépe vystihuje podstatu a vývoj objektů v prostoru....
Třeba takový pohyb z bodu do všech směrů a zpět - ten by třeba vytvořil jádro "atomu" bez nesmyslu, nazvaného "silná interakce", kde logika splakala nad zkušeností.
..je toho hodně, co se budete muset o povaze sil v přírodě ještě naučit - tedy když budete chtít, v což nedoufám.

288291

17.4.2013 22:38

RE: Bilderberg - vládci světa...

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 288291

Vaše pozice je stejná, jako kdyby jste matematikovi práve rešícímu nejakou rovnici vysvetloval malou násobilku. Pak se vmíchal do diskuse mezi účetní, pridal trochu kecu o Feynmannovi nebo Bohrovi a hned je z vás odborník vetší, než já.

Rešíme tady filosofický problém, ne vecný, nebo technický.
Jeho podstatou je, kdo je vlastne ten odborník. Zda ten, kdo to vezme poctive pres školu a praxi, nebo ten, kdo zajde astrologovi, prečte si neco o manipulaci, o psychologii a začne proste lidem tlačit kaleráby do hlavy ve jménu pokroku. Vaše pozice není ničím jiným, než popíráním odbornosti, kterou osvedčili jiní lidé, které nejde také naházet do pytle kostlivcu a zatuhlivcu. Podle vás jsou všichni tihle lidé nanic, a pochodeň pokroku nesete zrovna vy dík svým prevážne psychologickým efektum agentu prodávajících teplou vodu. Stejne tak mátohy, které umí EM vlny rozdelit na ty "pravé" a na ty "levé".
Vy si z lhaní o EM nic nedeláte. Stejne tak jako nedávno jeden agent na titanové nádobí, co lidem ríkal, že titan je 2. nejtvrdší látka hned po diamantu, pak mi vyjmenoval stupnici drahokamu místo mohsovy, a že má vš a 30 let se tím už zabývá. Ostatní lidi jen koukali a nevedeli, komu mají verit, zda mne, nebo jemu.

Také patríte mezi lidi, co pomáhají šírit poplašné zprávy. Není to v dnešní dobe velké zlo, ale lhát se pane nemá, to se učí již ve školce. Dneska bude do EM brblat klidne i uklízečka, když si vezme megafon.

Kdyby jste se choval slušneji, byla by treba šance se bavit neformálne. "Kouli" k elektronu vodíku jste si vymyslel vy a zase cosi podsouváte všem ostatním. Nač si to vysvetlení takhle vynucujete, predveďte klidne svou teorii, co má hlavu a patu, a na nečem stojí, ne skostnatelé výroky opsané nekde z fyziky, nebo wiki. V EM zatím porádne neznáte ani slovník souvisejících pojmu, a že neumíte reagovat k veci, je jasný šamanizmus. Žasnu, kolik lajdáku by si jako šéfové a manažeri klidne nechali tu fyziku nebo EM laskave dopodrobna vysvetlit, aby pak tem fyzikum mohli nakonec taky šéfovat.

Tomu tam nahore prosím nekdo reknete, ať necpe do diskuse o EM telenovely.

288295

17.4.2013 23:51

RE: Bilderberg - vládci světa...

slak 77.?.?.?

Reakce na 288295

Složitější věci jako je ruchadlo popřete, včetně. [chechtot] [mrknutí jedním okem] A znalosti pouze základů fyziky jsou vašimi zabouchnutými dveřmi novým poznatkům. Co by jste asi řekl astrofyzikovi na to že světlo na povrch našeho slunce letí 80 let a potom přeběhne vzdálenost k zemi za 8,5 minuty. Jste holt suverén a asi by se odborník na černé díry u vás nevyučil. [překvapení]

288300

18.4.2013 6:53

RE: Bilderberg - vládci světa...

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 288300

...samozrejme výše kedluben a ne kaleráb

Hlavne, že zrovna vy víte, které poznatky jsou ty nové a které ty staré. Jak víte, že já mám ty staré, a vy a spol. ty staré. Uvažujete podle smešného vzorce "vždyť všude jinde je tak masivní pokrok, ten trotl nemá proti nim žádnou šanci". To je jenom jinak vyjádrená zbabelost sledovať aspoň rámcove (fyzikální) situaci. Mluvíte "jménem všech", jménem "neexistujícího mostra" bez toho, že by jste si dal záležet na tom, aby ten váš názor mel šanci na objektivitu.

Pokud chci zustat slušný, tak proč do toho mícháte príklad se svetlem, který jste vubec nevysvetlil, a jeho zadání je nejednoznačné a rozporuplné? Místo planých rečí o suverenite vysvetlete porádne alespoň tu jedinou vetu nesoucí vecný (pravdepodobne opet podsunutý) obsah...
Jak víte, jaký mám názor na svetlo, a jak o tom diskutuji s ostatníma odborníkama, nebo "odborníkama"? Rozumíte vubec mému technicky psanému textu? Nebo do nej jen vnášíte nejaké prenegativizované dojmy?
Máte snad strach z toho, jak jsou teorie jako kvantovka, strunovka silneslabé interakce až po bozony složité a proto ten strach musím mít i já? Mám se stydet za to, že jako fotbalista proste ten gól občas dám, a zbytek se zlobí? Mne stačí bordel v tom, jaký je dnes pohled na foton, jasnovidcu jsou dnes plné ústavy. Stačilo by prejmenovat. Snažím se jen rozlišovat, kdo ten odborník opravdu je, a neházím lidi do pytle na základe svých dojmu.

288314

18.4.2013 8:50

RE: Bilderberg - vládci světa...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288295

...ach jo, pppppéčko, s vámi je těžká diskuze. Nerozlišujete mezi úzce zaměřenou profesí a celostním, v podstatě filosofickým pohledem na dění ve světě.
Analýzu a syntézu jste snad schopen ve svém oboru zvládnut, ale chybí vám síla k hledání "vzniku".
Selská i vědecká logika nám ukazuje, že všechno, co existuje, to také nejdříve vzniká. Z toho se odvíjí otázky o vzniku času a prostoru - dnešní axiomy.
Je tedy třeba zjistit, jak vznikají či vznikaly i tyto věty a tvrzení, o kterých věda ani sedláci neuvažují.
A to je moje parketa, mám ucelený proces návaznosti pojmů, který začíná u pojmu NIC (u obsahu tohoto pojmu, protože i pojem a jeho definice mohl vzniknout až v době, kdy inteligence ve společnosti něco takového mohla připustit).
Je pro mě pak úsměvné, když se věda či "duchovňáci" ohánějí jmény těch, po kterých jejich poznání stoupalo.

Vycházím z pojmů, které popisují něco, co se dál nemusí dokazovat, každý trouba ví, že "pohyb, tlak, rychlost"... existují. Stačilo tedy definovat nástroj, kterým je třeba začít - a seřadit pojmy a další nástroje do souvislé, logicky bezchybné řady. Račte se tedy rozmyslet, jestli vám vaše vzdělání stačí - anebo jestli se chcete podívat i na jinak podanou historii a existenci "pohybových sil v prostoru". definici IBP (informačního bodu prostoru) najdete zde: http://www.nejsmeovce.cz/books/view/5

...a pokud vám přijde nesmyslné, že nějaký učitel hudby přepisuje fyziku, tak si vzpomeňte i na řadu těch, kdo vystudovali něco a objevili něco zcela mimo svůj obor. I o tom je moje "konina", fyzika bez teorie, dokládaná pouze existující řadou podobností.

288326

18.4.2013 17:30

RE: Bilderberg - vládci světa...

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 288326

Je to logické, reaguji na prílišné míchání popele do mouky, porád neumíte respektovat fakta, jakousi odbornost, a furt odbočujete buď do pavučin plagiátu, nebo do filosofie, spléhajíc na to, že každý se v tak velkém svete musí utopit a rovnou pos...rat, pred "týmy vysoceplacených odborníku", kterí na tom svete nekde být musí. Vnášíte do diskusi divergenci. Nemužete mi také klást za povinnost zabývat se vznikem, když s tím mají potíže všichni. Mne zatím stačí, že se venuji príčinnosti. Mne je jedno, co jste profesí, všímám si jen, jak to deláte. Zatím to vidím tak, že na EM nahlížíte dosti omezene, takže pokud neumíte dát do placu výrok co by stál za diskusi, tak opravdová diskuse proste není. Nejsmeovce považuju za server, kde se sbíhá pomerne dost ovcí, to také nebude to pravé, vetšinou tak zakomplexované, že si potrebují v první rade dokazovat, že jimi nejsou. Tuto rovinu mám myslím za sebou.
Uvedl jste 3 kategorie, "pohyb, tlak, rychlost"... a já na to reknu jen tolik, že "trouba" je spíše ten, kdo si myslí, že o tom ví dost, aniž by dále rozvedl možnosti. Príroda dokonce možná nezná ani sílu, podle mne pro ruzné fyzikální modely, kde se bežne používá není bezpodmínečne nutná. Pojem energie je zbytečný již na první pohled, pritom ten pojem všichni používáme a prahneme po energii jako po fluidu, pritom žádné neexistuje. Proto se tomu i smeju, protože mi je jasné, že lidi ani porádne nevedí, co vlastne chtejí.
Príroda dokonce možná nezná ani pojem hmotnost, tak k popisu sveta také možná není nutná, pritom se o ni všichni rvou. Aby jste nerekl, že podle mne je fikce úplne všechno, nabídnu kategorie, které považuju za více duležité, než výšeuvedené. Jsou to treba prostor, metrika, setrvačnost, vakuum jako prostredí, rozumne interpretovaný foton...pak dlouho dlouho nic a nejaké interakce, síly a hmotnosti.
Pokud me vážne chcete konfrontovat s EM, najdete si na to nejakého zástupce, který zná toho trochu historii (studoval to) a nedelá ze sebe predem jasnovidce.

288356

18.4.2013 23:37

RE: Bilderberg - vládci světa...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288356

no, můžeme se shodnout na některých definicích. Ano, pojem energie je "přemnožený", ale stačí si uvědomit, že má dvě polohy - v podobě náboje (vnitřní, ale neprojevený potenciál=připravenost k pohybu). Druhou podobou pojmu energie je její projev, ale pro ten známe pojem "síla". Síla je tedy energií v pohybu.
..a tímto způsobem (pomocí vztahu k pohybu a ke směru!!!) lze najít takový pořádek v pojmech, který už nepotřebuje další dokazování mate/matikou či jinak.
Dnešní populace má velký nepořádek v návaznosti mezi pojmy, ten lze sice opravit, ale nástrojem je zatím pouze "abeceda lidštiny" kterou asi používám zatím jen já, protože jsem její soupis a používání vytvořil (http://www.nejsmeovce.cz/books/view/8).

..a samozřejmě tím vystupuji sám proti celému světu, což mi částečně vyhovuje, protože při dostatku času patrně každému oponentovi dojdou argumenty dřív než mě. Dosavadní praxe tomu nasvědčuje. Je to vlastně takové smutné vítězství, ale jeho zrcadlová hodnota povede ke skokovému poznání fungujících souvislostí. Zatím se většina "lidí vědy" točí okolo vztahů mezi teoretickými pojmy - a lidé "duchovní" zas často opomíjejí logiku řazení souvislostí.
Zatímco "konina" vychází převážně z toho co existovalo dřív než k tomu byla vytvořena logická řada z předchozích následků.
...ale to je na dlouhé vyprávění o tom, jak z "NIC" vzniklo "VŠE". Geniální teze bývají dost jednoduché, to přeci víte. A jestli je někdo "geniál" anebo "genitál" - to ukáže až čas (t), který oběma jinak stejným slovům dává patřičné rozpětí. [smích]

288378

19.4.2013 0:23

RE: Bilderberg - vládci světa...

slak 77.?.?.?

Reakce na 288378

Dobrá filozofie, ovšem jedno nemusí vylučovat druhé a mimořádně potentní můžou být plodní i v jiných sférách, také bývají rozvinutí do mnoha "poloh" i schopnými šašky, zpravidla o úctu nestojí [chechtot] Jinak se asi schodnem, že omezenci dělají omezence a paradoxně ti kteří se zatlučou zavedenými postupy a vyšlapanými cestičkami se stávají obětí vlastní nepohodlné klece. [mrknutí jedním okem] [velký smích]

288381

19.4.2013 8:24

RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 288378

Takže "pripravenost odevzdat energii" rovnáse potenciální energie, potud ok.

Pokud objekt rozebereme na částice, nebo vezmeme do dusledku (projevy)promeny energie, tak nezustane nic, než výmena hybností. Síla být nikde povinne nemusí.
Pokud svou úvahu zabrzdíme na takovém míste, že dočasne, modelove pripustíme existenci hmotných částic, tak sílu nutne nepotrebujeme ani pri pohledu na 2.Newtonuv zákon(2.NZ) F=m*a. Částice si mohou vymenit kinetickou energii pres deformaci svého okolního pole. Na to stačí zmena metriky (deformace) prostoru kolem nich. Stále není jisté, co je ve své podstate síla, interakce na dálku, je treba zmenu metriky odpovednou za účinek nazvat sílou? Potrebuju veličinu navíc s názvem síla? Jinými slovy (asi zde nepíšu poprvé) planeta se nepohybuje kolem Slunce proto, že na ni pusobí gravitační síla od Slunce, v rovnováze s odstredivou, ale treba proto, že "planeta ctí setrvačnost" a "myslí si", že jede po prímce. Logickou dedukcí pak je, že prostor kolem Slunce je zakrivený do kruhu, je zmenená jeho metrika, není Euklidovská, s Kartézskou soustavou. Obecná teorie relativity (OTR) vypovídá nakonec totéž, i když nechce priznat, že tím vlastne do značné míry popírá svuj vývoj, zpochybňuje experimenty, na kterých stojí, protože jak metrika, tak fyzikální veličiny jsou vždy zavedeny ve vztahu k (zatím chybejícímu) objektu, a nemusí platit ve všem relativne.
Zbavit se gravitačních sil je docela jednoduché, a všechno díl funguje jak má. Se zrychlující sílou 2.NZ je to o neco složitejší, ale udelat se to dá.
Souvisí to i s tím, že zatím neumíme pomocí hmotných objektu registrovat nadsvetelnou rychlost, a tím zavést jednoduše nerelativistické veličiny, proto si to nekterí zjednodušují používáním teorie relativity.

Za pozorování síly mohou být odpovedné (nerelativistické) vlastnosti vakua, které neumíme zatím nejak konfrontovat s hmotným svetem, protože i tuhá látka jako ocel má stále mezi atomy značné mezery, které tvorí v okolním vakuu jen drobné anomálie. Kinetická energie objektu je uložená ne v pohybu nejakého objektu, ale v relativne hustém vakuu kolem nej, které ho obklopuje, kdežto hmotný objekt je spíše jako ta rídká špongie na vzduchu. Vlastnosti šírení EM vlny ve vakuu napovídají, že tomu tak je, a že vakuum se chová jako velmi husté, mnohem hustejší, než hmota, co známe. Toto netají ani současná fyzika (Feynmann). Náš svet je proto možná inverzní, a všechno to, co vykazuje hmotnost/setrvačnost mohou být jen bubliny (a jejich struktury) ve vakuu. Pokud inverzní není, tak to moc na veci nemení, jenom predstava o tom bude asi složitejší.

Asi by neškodilo zustat u toho, že pojem síla (který také používám i sám) je jen prozatimní dohoda o nejakém "dalším projevu", kterou asi nejvíce zužitkovávají statici. Ten "další projev" je zmena organizace částic a zákon zachování hybnosti.

288393

19.4.2013 11:17

RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288393

..asi nás Vladimír vyhodí oba, že tu plýtváme místem, ale ještě jednou to zkusím.
Bertík Ajnštajnů dokázal svou relativitou téměř nemožné - zaměnil černou za bílou - a nikdo si toho nevšiml velmi dlouho. Naštěstí v současnosti třeba Nassim Harramein rozkrývá "filtr", nastavený Einsteinem, a nevím, jestli mám dost síly všem otevřít oči svým sel/s/kým rozumem, který často nepotřebuje historii jmen a postupných kroků vědy. Jsme v "období součtů", kdy Einsteina a cca 90 let platnosti jeho úvah nahrazují jiné. Ty vychází nikoliv z teoretického modelu + jeho dokazování experimentem, ale ze zákonitostí, kterými se řídí lidský mozek - z řady asociací, uložených různě dlouhým opakováním do různé hloubky uplynulého času.
Můj přínos je v uzavření okruhu fyzických souvislostí do příběhu mezi "pohybem a stavem" prostřednictvím dvou "nosičů inteligence" v projevech na uhlíkové (pohyblivost živých objektů) a na křemíkové bázi (paměťové záznamy ve stupnici polaritně strukturovaných hustot).

Zní to možná složitě, ale jde jen o to, jakým způsobem člověk tvoří nové názvy na základně svých asociací. Asociace jsou odpovědné za pohyb myšlení v informačních polích prostoru (pro vás asi v mezihvězdném "vakuu"[mrknutí jedním okem]. Informační bod, jehož nosičem je nepatrný objem tohoto "prázdna", je východiskem pro zcela opačný příběh o vzniku a účincích sil v prostoru, to si asi najdete někdy v mých textech. Vaše definice jsou poplatné myšlení i jazyku matematiky. Nic proti tomu, vykonala veledůležitý kus práce. A je na čase vrátit matematiku tam, odkud vzešla, do některého jazyka, který se působením času zformoval do "zrcadla k matematice". Možná znáte tuto debatu fyziků (http://www.stv.sk/online/archiv/vecer-pod-lampou?date=2012-12-27&id=51751), oni také došli k paradoxu, vzniklém z povahy jazyka, kterým fyzika operuje. A nahradili jej další vypočtenou "vírou", podobnu té o zakřivení prostoru (místo zakřivení myšlení a dalších dnešních dogmat). Nic proti Maxwellovi či Newtonovi, každá doby má své pilíře. Jejich debata nad čtyřmi rovnicemi pro mě byla úžasnou nabídkou a zadostiučiněním.

Vám vadí sčítání hrušek a jablek, přesto tento "součet" existuje - v pojmu "ovoce". A přestože jde o "rovnici" v počtu použitých prvků (hruška=6, jablko=6), je výsledkem pětka (ovoce=5). A teď musíte udělat první z milionů kotrmelců - a uvědomit si, že každý jazyk v sobě ukrývá souvislosti, které obvykle nepovažujeme za podstatné do té doby, než si jich někdo všimne a dá jim nový výklad. Třeba takový, že atomová čísla uhlíku a křemíku (14 je po součtu číslic 5tka) vlastně popisují proces, jak ve vrstvě živosti (šestky) dochází ke "součtu" (=vytvoření společného jmenovatele) v podobě nového paměťového záznamu (=slovo "ovoce=5"[mrknutí jedním okem].
A když toho takový člověk nenechá, tak tím příběhem vytvoří za nějaký čas jin...Automaticky kráceno

288397

19.4.2013 11:18

RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288397

A když toho takový člověk nenechá, tak tím příběhem vytvoří za nějaký čas jiné paradigma, které v dalším průběhu času nutně nahradí to předešlé.

Práce s kategorií velikosti dala vzniknout matematice, ale když nadměrná velikost ztrácí hodnotu = smysl - je třeba tyto veličiny dorovnat. Vrátit tuto kategorii zpět do "jazyka lidí". A toto se děje. A kupodivu je tím prvním vhodným jazykem zatím čeština.

Začněme tím, že hmotnost je efektem setrvačného pohybu. Za důkaz vám snad postačí hračka "Powerball". A bez pohybu by nemohlo nic vzniknout, to asi víme všichni. Je tedy třeba posunout axiom prvopočátku do tří prvků ČESKÉHO slova NIC. A do smyslu, který je ukrytý v obsahu tohoto pojmu. Tady centimetry ani fotony neplatí, funguje pouze logika a míra osobní představivosti k vytvoření postupných kroků z pojmů, ke kterým lidstvo dozrálo v této době.
Možná se vám nepodaří takovou řadu souvislostí vytvořit, možná ano - je to na vás, do jaké míry se dokážete spolehnout nikoliv na jména a věty těch, ze kterých jste si vybudoval své vzdělání, ale pouze na to, co bezpečně znáte z efektů sil, ze kterých se sám skládáte.
...po určité době pak přijdete na to samé, co já. A moje texty i pro vás přestanou být blábolem romantického snílka (jak jejich prapočátky nazval Jiřík Grygarů).
To, že naše vnímání a myšlení je dvojicí propletených protisměrů naší DNA, pro které fyzika zná název "elektromagnetizmus" - to je pro vás a mnoho dalších ještě dost dlouhá cesta hledání příkladů, které toto potvrzují. Tuhle fyziku se možná budeme učit přes televizi, kdy si já budu doplňovat detaily v mnoha oborech a nabízet netradiční součty a příklady odborníkům jednotlivých profesí. Ale v takové době se už budeme znát pod svými občanskými jmény, a ve společnosti bude jasné, kdo je hajzl a kdo ne. Nicky slouží k ověřování pochyb a hledání cest ke kvalitám - nejen naší mateřštiny. A tuhle cestičku k nabídce češtiny jako světového jazyka se mi snad podařilo najít...

288398

19.4.2013 11:59

RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 288398

Pane Janko, Vy jste mistr psychopatických protikladů - zkuste Vaše teorie předhodit odborníkům jednotlivých profesí včetně Vaší exaktní identifikace hajzla a nabídněte jim Vaše netradiční součty - přes tu TV by to šlo - naše estrády už jsou vyčichlé.

288400

19.4.2013 15:27

RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288400

..jo, ten smějící se nakonec, to mi vyhovuje. Ale to si už vaše zkamenělina (např. socha?) asi neužije....

288410

24.4.2013 3:31

RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...

p. 113.?.?.?

Reakce na 288400

...jeden uz v tom zmatku nevi ..Co je horsi ,zbrane hromadneho Niceni a nebo zbrane hromadneho KVICENI...

288728

29.4.2013 3:02

Media

p. 61.?.?.?

Reakce na 288728

...co tedy vystizne charakterizuje svetova media je sekvence z filmu Maltezsky sokol ...kdy soukromy detektiv/ H.Bogart/ rika.... milostiva , my jsme te vasi historce take neverili , ale vasich 200 dolaru nas presvedcilo...!/ S tim ze se ale najdou i ti co veri zadarmo/...

289013

19.4.2013 21:07

RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 288397

tak jsem zabil pres 2 hodiny, abych se podíval, co k MR rekli fyzici pod lampou, a musím teda ríct, že šlo jen o jakousi populárne stredoškolskou seansi bez vážnejších argumentu. Myslím si, že v téhle rovine jsem tam "verejného" partnera k diskusi nenašel, klidne ať jsou celkove fundovanejší ve fyzice, než já, možná kdybychom diskutovali osobne mimo TV populární rovinu, abychom se nezdržovali pitomostmi. Proste klasika, nic pro mne nové.

288428

18.4.2013 11:36

RE: Bilderberg - vládci světa...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 288236

"V chování lidí z Bilderbergu vidím snahu najít formu přerozdělování bohatství tak, aby vznikl samořiditelný systém, postavený na kvalitách každého člověka, zapojeného do systému. Sběr dat ze sociálních, zdravotních a finančních sítí pak prostým porovnáváním skupin vytvoří "regály" skupiny lidí by podobnými zájmy, vzděláním, chováním a ambicemi.
Dalším porovnáváním (soutěže, výběrová řízení, testy) se v určitých intervalech vyberou vždy další vedoucí takových skupin."

Jen abyste se do těch vybraných skupin vešel i Vy. Prosím o Vaše sdělení jmen těch osob z uskupení Bilderberg, kteří jsou Vámi pro cíl uvedený ve Vašem příspěvku ti nejvhodnější. Děkuji

288338

18.4.2013 14:05

RE: Bilderberg - vládci světa...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288338

anonyme 109, ty skupiny "se" budou vybírat samy, to přeci už dávno funguje. Zájmové oblasti (a jejich vedoucí) si své příznivce hledaly a hledají stále. Osobní aktivita je tím výběrovým nástrojem. Takže méně proseb a více píle, příteli....

288351

18.4.2013 18:08

RE: Bilderberg - vládci světa.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 288351

Souhlasím - už ze své zkušenosti. Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti. To máte zřejmě tou osobní aktivitou na mysli. Píle a vzdělání mám až dost - jak ale řešíte střet s naprostým blbcem vedoucím - s kvalitnější osobní aktivitou, kterého nikoli Vaší vinou obdržíte? Jak se lépe osobně zkvalitnit?

288359

24.4.2013 9:33

RE: Bilderberg - vládci světa.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 288359

osobní aktivita v případě setkání s nadřízeným blbcem/vedoucím spočívá v tom, že si vytvořím podobný celek, kde budu tím blbcem pro své podřízené zas já. [smích]

...ono vybudovat firmu bez blbců je sakra tvrdá práce....

(nějak mi vaše reakce unikla, proto odpovídám až teď, sorry..)

288733

24.4.2013 12:24

RE: Bilderberg - vládci světa.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 288733

3. Newtonův zákon - akce a reakce - souhlasím s Vámi v tomto případě s naprostou mou bezmocností.

Ale sdělte mi prosím - co Vám brání v tom, abyste do své Vaší firmy nepřijímal blbce - co Vám brání v jejich identifikaci? Nebo je k něčemu potřebujete?

PS Možná se bavíme o veřejné státní "firmě". Tam by to sedlo - ta bezmoc.

288739

17.4.2013 10:43

Nezlobte se na mne, ale šíření výšeuvedených článků

VLF 89.?.?.?

na mne působí dojmem, jako když si přečtu jistý "Manifest zdravomyslícího žida" z roku 1945, ve kterém se píše:

........Vaše řeč musí být omračující, energická, agresivní,
sebevědomá. Více šumu a slovního pozlátka,
více nepochopitelného a vědecky mlhavého. Tvořte teorie,
hypothézy, směry, školy, metódy reálné i nereálné.
Čím extravagantnější, tím líp! Nevadí, že ty theorie nikdo
nepotřebuje, že zítra přijdou v zapomenutí.
Nechť gójové si lámou hlavu a nachází v nich, co v nich není,
zítra dáme novou stravu jejich primitivním mozkům.
Nezáleží na tom, co říkáte, záleží na tom, jak to říkáte.
Sebejistota v projevu bude chápána jako přesvědčení,
ambice jako vznešenost, způsob jak poučujete a opravujete
góje jako výtečnost./.../

/Z manifestu zdravomyslícího žida, 1945 /

288246

17.4.2013 11:43

Dobytí světa Anglosasy

Fred 46.?.?.?

V zájmu ovládnutí světa určitou tak zvanou elitou se používá slovo demokracie jako ta nejlepší svoboda pro celý svět. Zástupci tak zvané demokracie, co má být specielně USA a Velká Británie mají za úkol své pojetí demokracie rozšiřovat po světě. Takže začátkem jejich dobývání je jako první se naučit jazyk anglický. To je první začátek rozšiřování nadvlády nad ostatními národy, což je začátek globalizace národů a tedy jejich zotročení. Díky této globalizaci a poangličťování se potlačuje vlastní kultůra, což je tedy úkol globalizace. Anglosaské národy už právě svou řečí a svými vlastnostmi v dobývání, což je jim už dáno v dřívějším dobývání Ameriky a zničení amerických indiánských kultůr a na import otroků z Afriky, se snaží v dobyvačné činnosti pod rouškou demokracie pokračovat v dobývání Slovanských národů. Ve východní Evropě se to podařilo, bohužel. Nu Rusko a Bílá Rus jsou zastánci Slovanských národů a snad zůstane i Ukrajina. Kdyby Ukrajina přešla na stranu západu, tak to bude pro Slovanské národy těžké a půjde o přežití.

288250

17.4.2013 18:07

RE: Dobytí světa Anglosasy

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 288250

uvažuju dost podobne... vždycky jsem si kladl otázku, čím to je, že anglosaská populace umela naklonovat dostatek uniformovaných otroku schopných spolknout jakoukoli pitomost, a udelat armádu poslušnou k invazi a dobývání, nechat kdesi treba svuj krk "pro čest a hrdost", které však byly už dríve nejak geneticky pozmeneny.
Možná se podepsala relativne krutá a suchá anglická výchova... nebo neschopnost si priznat, že ani na latine nenechali nitku suchou, a mluví, jakoby nikdy nic nečetli... a ješte to vytrubují do sveta.... fakt se jim povedlo to zestručnit, že to obstálo nejprve v docela suchých počítačích. Nechápu na jedné strane tu suchost, na druhé schopnost se semknout. Na základe čeho pak?
Nebo je to národ spíše jen suše spekulativní?

288265

18.4.2013 1:28

RE: Dobytí světa Anglosasy

disident 88.?.?.?

Reakce na 288250

díky masivní propagandě našich totalitních medií,že angličtina je
v dnešní době lingua franca jako bývala ve středověku latina,dochá-
zí ke kuriozním situacím[vyplazený jazyk]o nehodě v atomové elektrárně Fukušima
byl z Česka do Japonska vyslán dopisovatel,vybavený jen angličti-
nou , ten se snažil domluvit z místním rolníkem a vyzvědět na něm,
jak byl havariií postižen.Došlo na domlouvání rukama a nohama,což
působilo velice komicky nehledě na to,že tento neúspěšný výlet
stál vysílající agenturu nemalé prostředky.Neochota Japonců mluvit
anglicky by našim ideologickým zabedněncům měla být známa.

288303

17.4.2013 16:26

K tomu mám jen výrok Ahmadinežáda

Mafrus 90.?.?.?

Hodně zajímavý článek. Důležité ovšem je, že toto neříká pan prezident Obama, který je mimochodem nositelem Nobelovy ceny za mír, ale západem nenáviděný Mahmud Ahmadinežád [velký smích] PS: "Jaderná energie je jedna věc a atomová bomba je věc jiná. Tato užitečná energie musí patřit všem národům, "prohlásil Ahmadínežád. A dále říká: Tyto země, které mají velké zásoby jaderných zbraní klamně tvrdí, že jsou proti používání těchto zbraní. Dodal, že pokud tyto země se staví proti použití jaderných zbraní, nesmí mít tyto zbraně v držení ani oni. http://www.presstv.ir/detail/2013/04/16/298498/era...

PS: Neví náhodou někdo kdy budou v Iránu prezidenské volby? Letos by bohužel měl už Ahmadinežád končit [pláč]

288260

17.4.2013 19:03

čelabinsky meteorit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Podivejte se na video ktere je treba na youtube,pred rozpadem
meteoritu nad mestem,byl rostrelen UFO,teda ne UFO,ale ruskou cosmosferou,jaderna zbran zpusobi hodne škody,jsou tady uplne jine
zbrane,ktere pracuji na principech kde by človek nemusel težit ropu,uhli...atd a tak jse mne zda že elita je jenom jedna,elita
ktera nechce uvolnit tyto technologie pro cloveka.

288268

18.4.2013 0:31

RE: čelabinsky meteorit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 288268

Již ani nevim kterej americky prezident řikal o ovladnuti sveta za kterej bude moci vedecko,vojenskej vyzkum,jaderne zbrane jsou jenom zasterka,o rozhodujicich zbranich vime malo.

288301

18.4.2013 18:06

politika

Alkibiades 46.?.?.?

No, o tom dodržovaní medzinárodného práva si autor článku robí falošné ilúzie...Ešte relativne sa dodržiavalo do r. 2011. Od útoku na Líbyu, ktorá rozhodne nikoho neohorzovala, ani nemala čím [velký smích] je medzinárodné právo v troskách, a je to len fraška. ešte viac, ako kedykoľvek predtým.

288358

20.4.2013 5:29

Dalsi nebezpeci pro lidsvo od inteligentu dnesni doby.

Robert Nohejl 203.?.?.?

Nejdrive nekolik "perlicek" z americkeho tisku:And they forgetting that all sixteen of America’s intelligence agencies (as well as MI6, Mossad and the IAEA)confirm that that Iran is NOT building an atomic bomb while, at the same time, everybody knows that Israel has about four hundred undeclared atomic and hydrogen bombs.
Druhym zajimavym bodem je:
Who won the Nobel Peace Prize and is now the President of the USA?
Answer, President Obama. The Noble Prize award happened because Zionists control the Nobel Peace Committee

Abychom toho nemeli dost,tak muzem cist o pokroku nasich vedcu: World`s first GM babies born
Takze na tomto poli je dalsi moznost,jak bude normalni lidska spolecnost vystridana inzenyrsky vyrobenou novou spolecnosti,o ktere jsme,co by fantasie cetli pred mnoha roky.Nove rozeni,treba ze skumavky,budou upraveni,maly mozek,bez moznosti vzpoury,co by fysicky pracujici trida, na vsechny hrub eprace,dalsi cast vyrobena, bude ,co by vojaci a strazci,dalsi cast bude priviligovani inteligenti,doktori,inzenyri a jini,vse za penize,te nejvetsi elity,jez bude jedinym a dedicnym ridicim centrem teto planety.
Vzpominate na film,kde otroci-delnici byli vyvolani podle cisel na "predelani" a gardou byli dovedni ke dverim,jimiz se nikdy nevratili a jednoho dne i garda u techto dveri slysela sve vlastni cislo,k "predelani"Nikdo nevedel,co se deje za temito dvermi.Spravne Stefan Hokins rika,ze pred vykrocenim lidstva do vesmiru se lidska spolecnost sama zahubi- se znici.
Jen povazte,ze ted v Cine maji novy druh chripky a je to velmi nakazlive,jak USA, tak rusko pozadalo cinske zdravotniky o poskytnuti vzoru teto epidemie.
Pred nekolika roky,vedci,opet, provedli vyzkum, na telech mrtvych horniku na Spilberskych ostrovech k ziskani vzorku "Spanelske chripky".
Pred nekolika mesici byl proces v Rakousku,s farmatickou firmou,jez v nekolika kontejnerech mela bacily chripky a kontejnery mely dorazit najednou do mnoha zemi, nasledkem znalosti, kdo je majitelem teto firmy,pripad zcela utichl.

288442

Příspěvků: 39

17.04. 07:11 ppppp  šírení poplašné zprávy
17.04. 10:04 slak  Nehodící škrtněte a udělat z lidí ňamtary
17.04. 20:48 Mojmír Babáček  RE: šírení poplašné zprávy
17.04. 07:14 p.  drancovani...komunistickeho kapitalismu
17.04. 17:43  RE: drancovani...komunistickeho kapitalismu
18.04. 01:36 p.  RE: drancovani...komunistickeho kapitalismu
17.04. 09:36 janko  Bilderberg - vládci světa...
17.04. 17:36 ppppp  RE: Bilderberg - vládci světa...
17.04. 19:48  Bilderberg komuna - odnož komunistů neoliberální šlechty
17.04. 21:30 janko  RE: Bilderberg - vládci světa...
17.04. 22:38 ppppp  RE: Bilderberg - vládci světa...
17.04. 23:51 slak  RE: Bilderberg - vládci světa...
18.04. 06:53 ppppp  RE: Bilderberg - vládci světa...
18.04. 08:50 janko  RE: Bilderberg - vládci světa...
18.04. 17:30 ppppp  RE: Bilderberg - vládci světa...
18.04. 23:37 janko  RE: Bilderberg - vládci světa...
19.04. 00:23 slak  RE: Bilderberg - vládci světa...
19.04. 08:24 ppppp  RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...
19.04. 11:17 janko  RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...
19.04. 11:18 janko  RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...
19.04. 11:59  RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...
19.04. 15:27 janko  RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...
24.04. 03:31 p.  RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...
29.04. 03:02 p.  Media
19.04. 21:07 ppppp  RE: Bilderberg - vládci světa... a k nim fyzikální poznámky...
18.04. 11:36  RE: Bilderberg - vládci světa...
18.04. 14:05 janko  RE: Bilderberg - vládci světa...
18.04. 18:08  RE: Bilderberg - vládci světa.
24.04. 09:33 janko  RE: Bilderberg - vládci světa.
24.04. 12:24  RE: Bilderberg - vládci světa.
17.04. 10:43 VLF  Nezlobte se na mne, ale šíření výšeuvedených článků
17.04. 11:43 Fred  Dobytí světa Anglosasy
17.04. 18:07 ppppp  RE: Dobytí světa Anglosasy
18.04. 01:28 disident  RE: Dobytí světa Anglosasy
17.04. 16:26 Mafrus  K tomu mám jen výrok Ahmadinežáda
17.04. 19:03  čelabinsky meteorit
18.04. 00:31  RE: čelabinsky meteorit
18.04. 18:06 Alkibiades  politika
20.04. 05:29 Robert Nohejl  Dalsi nebezpeci pro lidsvo od inteligentu dnesni doby.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 8

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,47 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 037,40 Kč
1 unce stříbra
393,60 Kč
Bitcoin
198 354,98 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 348