Diskuze k článku

V Německu troubí do boje proti Euru

Příspěvků 68

16.4.2013 23:34

Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!

jjj 213.?.?.?

Sleduji dění v NSR velice pozorně a dlouhodobě, protože pakliže se to s EU někde zhoupne, tak právě v v té ekonomicky nejsilnější zemi , tedy právě Německu. Vznikalo plno subjektů - např. strana DIE FREIHEIT, kterou zakládali lidé z nejsilnější politické strany CDU, nespokojení s prováděnou politikou. Ale byly to zjevně takové "lehké váhy".

Tentokrát ale je v této nové straně AfD enormní množství skutečně kvalitních lidí - ekonomů jako právě Lucke (ten je k tomu ještě hodně dobrý před kamerou), průmyslníků jako Henkel, právníků jako Schachtschneider, publicistů jako Adam, ...
Dole na hlavní stránce AfD je seznam podporovatelů a je to určitě velká část tamní odborné elity, jen těžko přetěžko se bude stranám z německé "Národní fronty" vytvářet na veřejnosti obraz, že AfD jsou extremisté, fašisté, popř. blázni.

A program AfD není vůbec jen o vystoupení z eura (jak neustále omílají staré německé politické strany), ale také o prorodinné politice, daňové reformě, zavedení plebiscitů a přímé demokracii, korekci imigrace, atd.

Já osobně bych je volil z fleku. A kdyby něco podobně kvalitního vzniklo v ČR, byla by to skutečná báseň!
[velký smích]

288198

17.4.2013 7:07

RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 288198

Ale něco podobného tu již přeci léta existuje :

Odmítáme přijetí jednotné evropské měny eura.

Vypovedet ilegalni pristehovalce.

Podporovat mladé rodiny, aby si mohly dovolit mít děti .

Zavedení odvolacího práva voličů vůči poslancům.

Jen je to vše účelově, za pomocí silného tlaku médií, překrucováno jako fašistické.
AfD bude též brzy takto onálepkována a bude přežívat na periferii zájmu.

288221

17.4.2013 7:20

RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!

p. 113.?.?.?

Reakce na 288221

...Vlady ani v Nemecku nevladnou, to je jedinej pocit kterej mit dnes... Slovo vlada je dnes jen soucast mediove taskarice na obloudeni ovci...Tak napr. Austr. vlada rozdala za rok 400 milionu kde komu a kdyz prisla nedavno velka zaplava na severu a bylo postizeno kolem milionu obyvatel australskych obcanu !, Austr. fed. vlada jim poslala 1 milion dolaru /jeden dolar na osobu/...kdo a kde vladne ....vladne prave vladam...

288224

17.4.2013 8:19

RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!

jjj 213.?.?.?

Reakce na 288221

Ano, DS a její program obsahují plno dobrých a sociálních pozic a proto jsou nálepkováni jako ultrapravice a za nálepky zavíráni na rok do vězení (Patrik Vondrák).

A úplně přesně takhle a ne jinak to provádějí s nepohldnými stranami v Německu (např. DIE FREIHEIT, o které jsem se zmiňoval je nově uvedena na seznamu subjektů pozorovaných tajnou policií (Verfassungsschutz)).

A to je právě ten rozdíl, že když se s AfD snaží udělat totéž, v plno TV a novinách jim to neprojde (i když si třeba vlastníci přejí opak [smích] a to proto, že mají mnozí redaktoři zbytky soudnosti a vědí, že když napíšou o stovkách opravdu hodně známých lidech jako Henkel, že jsou nacisté, nebude je brát vážně už definitivně nikdo.

A proto mám poprvé za ty dlouhé roky pocit, že by to mohlo vyjít.

(S Dělnickou stranou by to taky mohlo vyjít, kdyby do ní vstoupily desítky profesorů, vědců, ekonomů, redaktorů, šéfů státních agentur, etc. etc. [smích]

288228

17.4.2013 20:45

RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 288221

>Jen je to vše účelově, za pomocí silného tlaku médií, překrucováno jako fašistické.

No, myslím, že se stačí podívat na Vandase, jak si to štráduje ve svém koženém gestapáckém kabátě a je jasno.

288280

17.4.2013 21:03

RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!

meloun 217.?.?.?

Reakce na 288280

Lepší gestapácký kabát než pejzy. [velký smích]

288284

19.4.2013 0:46

RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 288284

Uz jen ta kuze ....., to byl material! K takovymu kozenymu kabatu se tou hadrovou kvalitou vod molu prozrany kaftany z blesaku z kterejch v zatuchlejch vetesnictvich couhaly sesmajdany a proslapany krusky jejich pejzatejch majitelu vubec nemohli rovnat.

288382

19.4.2013 18:33

RE: Vrták 1

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 288280

Můj otec nosil v 50. letech také "gestapácký" kožený kabát. Byl tehdy členem KSČ. To byla totiž taková "nacistická" móda: mít kvalitní kabát, klobouk, douřadový oblek a čisté boty. Dnes? Roztrhané rifle s vytahaným svetrem a děravé tenisky. A kdo to nenosí je nácek. A je jasno.
Exkluzivní popis této psychologické hry sepsal chytrý žid Eric Berne a rád tuto hru zde popsal celou: "Tato hra je v každodenním životě zdrojem celé řady drobných nepříjemností. Vychází z DĚTSKÉHO POSTOJE "Já jsem úplněš k ničemu", který se může změnit v obranný RODIČOVSKÝ postoj "Oni jsou k ničemu". Z hlediska přenosu je pro hráče důležité, aby tedy dokázal platnost té druhé teze. Proto se Vrták necítí dobře v přítomnosti nového hosta, dokud neobjeví, v čem tak asi spočívá jeho vrtáctví. Nejtvrdší forma takové záležitosti se může stát totalitní politickou hrou, do které se vloží "autoritářské" osobnosti, a pak vede k vážným historickým následkům. V tomto případě se jasně projevuje nápadná podoba s "Dneškem". Hráč nižší kulturní úrovně nabývá pozitivní sebejistoty, když zdfůrazňuje "Jsem dobrý, co?" zatímco Vrtákovi dává tatáž hra možnost získání sebejistoty v negativním slova smyslu. Částečná analýza objasní blíže některé prvky této hry. Hra může vycházet ze zcela malicherných a nepodstatných poznáme ("Loňský klobouk" ), stejně jako z výroků cyničtějších ("Nemá v bance ani vindru" ), hrozivých ("Není stoprocentní Árijec" ), "Má gestapácký kabát" ), zasvěcených

288418

19.4.2013 19:02

RE: Vrták 2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 288280

zasvěcených ("Nečetl Rilka" ), intimních ("Je impotentní" ) nebo intelektuálských ("Co se mi to snaží dokázat?" ). Psychodynamicky vyplývají tytoi situace obyčejně ze sexuální nejistoty a jejich cílem je získání sebejistoty. Z hlediska přenosu vzniká tato hra v DĚTSKÉ záliby ve všetečné, morbidní zvědavosti a vlezlosti, jež bývá často zastírána falešným RODIČOVSKÝM nebo DOSPĚLÝM soucitem. Vnitřní psychologický zisk ze hry spočívá v odstranění depresívních stavů a vnější psychologický zisk v možnosti vyhnout se důvěrným styků, při nichž by mohla vyjít najevo Liškova nemohoucnost. Ono mu totiž dělá dobře, když se může vytahovat nad staromódně oblečenou ženu, nad muže bez finančního zajištění, nad Neárijce, nevzdělaného člověka, impotentního muže nebo nad jinak zranitelnou osobu. Strkání nosu do záležitostí jiných lidí umožńujezároveň vnitřní společenskou aktivitu a biologický zisk. Vnější sociální ziska patří do skupiny her "To je hrozné, viďte?! sousedského typu.
Zajímavý vedlejší poznatek vyplývá z toho, že Liška provádí výběr faktů, aniž se přitom řídí svými intelektuálními schopnostmi nebo mírou vzdělání. Tak například jeden člověk , který zastával odpovědné místo v diplomatických službách, vyprávěl svým posluchačřům, že ta a ta cizí země je na mnohem nižší úrovni, protože - kromě jiného - muži tam nosí saka s příliš dlouhými rukávy. DOSPĚLÝ stav ego tohoto muže byl docela na výši. Vyjadřoval se o takových nicotnostech, jenom když začal provozovat RODIČOVSKOU variantu "Vrtáka".

288421

17.4.2013 3:51

Klaus bude mít opět pravdu!

levita 94.?.?.?

Německo si do třetice zahrává, přeji těm soudným, aby jich bylo více, než za Hitlera. Celá EU není nic jiného, než opětovná a opětovně nepovedená Říše a to nemůže dopadnout dobře.

288210

17.4.2013 6:16

RE: Klaus bude mít opět pravdu!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 288210

Diky Hitlerovi kterej byl vybornej recnik a jeste lepsi ekonom lid v Nemecku tem co skodili narodu moh nakopat prdel. Tez si myslim, ze nastal cas, ze misto toho sporeni na vodskodneni za holocoust by se kaftanovejm to nakopani prdeli melo zvopakovat znovu.

288212

17.4.2013 10:17

RE: Klaus bude mít opět pravdu!

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 288212

Také mám pocit, že by to sedmdesátileté omílání holokaustu mohlo mít kulturnější formu a hlavně rozsah.

288244

17.4.2013 23:35

RE: Klaus bude mít opět pravdu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 288212

chodím na tenhle server, protože je tady spousta zajímavých článků, ale kvůli takovým debilním příspěvkům, jako je ten tvůj, se s tím raději nikomu nechlubím, protože se blbě vysvětluje, že tohle není nazi stránka. Hitler byl stejné hovado, jako ti, co ho instalovali do pozice říšského kancléře. A shodou okolností jsou to ti samí, co se domluvili s F D Roosveltem, aby srovnal Německo se zemí - mezinárodní bankéři. Tak vychladni a jdi si psát své slinty někam jinam

288297

18.4.2013 1:43

Klaus bude mít opět pravdu! když to zmňoukal, bodejť

slak 77.?.?.?

Reakce na 288297

Standartní postoj všeznalých, kteří chtějí přikyvovat. Je mnoho hlubších rovin a pro jednoduché konstruktéry světa neuchopitelné a nezpracovatelné. Když tam necítíte sarkazmus a ironii a skutečné postoje které z toho vyplývají jde to mimo. Rozsah nenapíšu, protože na odsuzování jsou jiní kádři. A mnoho lidí si šlape po vedení i když zlí nejsou, ale důsledky tam posléze končí. Tak jako s hospodářstvím v česku, kdy za totality jsme byli 10* bohatší řecka a po čtvrt století budování pravičáky a opotahy je tam důchod 39 000 a tady mladí dostanou placku s čírovcem a na důchod můžou zapomenout. [mrknutí jedním okem]

288306

18.4.2013 23:22

RE: Klaus bude mít opět pravdu!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 288297

Jakapak nazi stranka? Co si to vubec dovolujes muj comment zakladajici se na pravde dnes zverejnenou vsude ( i Israeli! ) tak debilne narknout! To co sem napsal je historickej fakt a historicka pravda kterou nakonec zverejnil (treba i nakym nedopatrenim) Israel a to ani tvejma debilnima cancama nemuzes poprit tak ze te docela chapu jak te to rozcililo chudacku... Ja na rozdil vod tebe jako ty spousty pravdive informovanejch lidi prede mnou sem si prostudoval ty nepopiratelny fakta z jistejch spisu a uznavanejch zdroju ktery jsou komukoliv a kdykoliv k dispozici i na internetu presto ze jsou israelitum soli ve vocich a ktery israelskej mejlitel aby ten zbytek mejlenejch k tem 5 999 999 zpopelnenejch pridal jeste jednoho zpopelnenyho zamerne prekrucuje....)Tak ze , Hitler jak je dnes vedecky dokazany rozhodne nebyl takovy hovado jako Roosevelt ze svy vlastni vule jak se mylne domnivas a jak se snazis vymejvat lidem mozkovnice a v tom je ten velkej rozdil....! Nez zacnes zas debilne cancat si vo tom napred zjisti fakta. Von nikdo tu netvrdi ze Hitler byl andilek, ale von je velkej rozdil jestli Hitler tim hovadem jak pises byl z vlastniho pricineni jako Rooswelt nebo z donuceni! By the way, na strankach vo holocoustu jistej zidovskejch banker ekonomii Nemecka za dob A.H. moc chvalil a souhlasili s nim jak se tez muzes docist na internetu v Israeli i financnici zidi jejichz fotrove za 2WW profitovali z valecnyho materialu dodavanyho do Europy made in USA !

288377

17.4.2013 6:46

Nerozumiem

nabhoth denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com 130.?.?.?

Vsetci vidia EU negativne. Osobne tomu dost dobre nerozumiem. EU je podla mna jedina moznost ake celit USA a celit im treba. Ano je to tazke aj uspory treba robit, ale radsej byt v EU ako si nechat stavat americke zakaldne po celej europe a este viac sa nechat zatiahnut do aktivnej provokacie stredneho a dalekeho vychodu. VEd nakoniec sami sme/ste si zvolili kapitalizmus.

Nie som ekonom ani politik ale suhlasim s EU. Treba sa zjednotit a postavit nadstat s tymi rozdielmi ako v amerike uz davno skapali. Rozdielnost EU je aj jej sila. Nehovorim ze tam nie su problemy ale tak ako v ekonomike jeglobalizacia je aj v politika vytvaranie skupin a nadstatov.

Vela zdravia EU.

288215

17.4.2013 8:13

RE: Nerozumiem

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 288215

Odkedy je € to isté ako EU?
Bolo predsa od spočiatku jasné že daňové raje a krajiny Španielsko, Portugalsko, Taliansko a Grécko nemajú čo hľadať v eurozóne, že niektorí žiadajú navrátenie národných mien či vytvorenie lokálnych menových únií je logické. Ja osobne si myslím, že Eurozóna rozpadne,

288227

17.4.2013 12:42

RE: Nerozumiem

nabhoth denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com 114.?.?.?

Reakce na 288227

Nie je to iste ale umoznuje lachsie robit obchody medzistatne - ci v dobrom alebo zlom. Navyse nehovorim o tom ze kto tam ma byt alebo nema ale o principe EU. Osobne nechcem aby sa EU rozpadlo a za dom mi prijd epochodovat 5000 vypakovanych marinakov co budu rozdavat Xbox360

288252

17.4.2013 18:30

RE: Nerozumiem

pavjan 90.?.?.?

Reakce na 288252

nabhoth, Vy nedopadnete dobře.

288266

17.4.2013 21:30

RE: Nerozumiem

levita 94.?.?.?

Reakce na 288266

Kdyby nabhoth byl jen jeden! Ale ono jich je většina - nedopadneme dobře.

288290

18.4.2013 7:07

RE: Nerozumiem

nabhoth denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com 130.?.?.?

Reakce na 288290

Tagze riesenie je co - rozdelit sa na male krajny a byt silnymi chrobakmi?

288316

18.4.2013 7:19

RE: Nerozumiem

nabhoth denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com 130.?.?.?

Reakce na 288266

no a mozet mi osvetlit vas postoj prosim Vas? Rad by som porozumel preco.

288317

18.4.2013 3:18

RE: Nerozumiem

c4mp3r 89.?.?.?

Reakce na 288252

EURO si pleties s eurozonou a EU zasa s NATOm, tvoj vseobecny rozhlad je proste nulovy, jedine co o EURe vies, je to, ze si vdaka nemu nemusis menit SKK v zmenarni, ked ides s rodicmi do Rakuska na nakupy. Eurohujer jak z encyklopedie.

288309

18.4.2013 7:22

RE: Nerozumiem

nabhoth denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com 130.?.?.?

Reakce na 288309

Hej nie som expert preto sa pytam [smích] Nepriamo teda. Ale tak ci tak by som rad pochopil preco ste proti EU - teda proti europskej unii.

288318

18.4.2013 7:53

RE: Nerozumiem

Pravicový bolsevik 85.?.?.?

Reakce na 288318

To sa proste nedá. Chod si radšej pozrieť správy na Markize a Vecernicek

288321

17.4.2013 10:16

RE: Nerozumiem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 288215

Ano, EU super.
Napriklad zemedelci dostanou nejvetsi dotace z hektaru, kdyz tam zalozi "trvaly travni porost", cize 2x za rok posekat travu, nic vic neni potreba a penize jsou doma. Takto prevedene pole jiz NELZE nazpet uzivat jako ornou pudu a brat pri tom dotace, je to definitivni, pak lze zalozit pouze sad nebo pestovat zeleninu.
Proc?

288242

17.4.2013 21:20

RE: Nerozumiem

levita 94.?.?.?

Reakce na 288215

Mě by moc zajímalo, kde jste nabral, že EU vznikla nezávisle na Americe a že dokonce má zájem se Americe postavit....Já totiž nevidím nic vzájemně je oddělujícího, naopak vidím jen sjednocujícího jmenovatele a ten se se jmenuje NA-TO. Víte vůbec něco o kořenech EU a o jejím vzniku??? Vám nestačí, že žádné zemi není dovoleno padnout a vy-padnout z EU, jelikož to není tolik hospodářský, jako politický projekt? Vám nestačí, že v únoru byla uzavřena transatlantská unie? Orwellovsky bych řekla, že cílem je vznik "Země Oceánie", čemu Vy to tleskáte a o čem to píšete??

288286

17.4.2013 14:28

Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka[pláč]

Nevěříte?! Vzpomeňte si na Jugoslávii, kde byl před rozpadem na konci 80. let(!!!) průměrný příjem 1.500 DEM- a kdo je (cca 750 €) tam má dneska - po třiceti letech!?

EU nebyl "špatný projekt". EU byl naopak natolik životaschopný projekt, že musí být podkopán a odstraněn, aby nepřekážel... Čemu?! Doplňte si sami podle libosti.

PROČ velká většina států uvěřila € jako reservní měně?! Namísto dolaru, který je krytý jen nekončícím jumanitárním bombardováním druhých?!

PROČ do EU dodnes čekají zástupy inteligence, zatímco do JůYsEj jen manuálové nebo rodinní příslušníci illegálů a socek?!

PROČ je EU a € "sexy" i bez velké jumanitárně-bombardovací armády?!

Proč má vyspělejší školství, zdravotnictví, kultůůůůůůůůůůru a další oblastní, než-li ultraliberální JůYsEj?!

PROČ jsou někteří spolu/oVčané tak tupí a pravicující, když si podřezávají za zpěvu Pouček vlastní větev?!

288256

17.4.2013 17:34

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

dub 89.?.?.?

Reakce na 288256

proč obdivujete diktaturu nevolených, kterou eu je?

proč se vám líbí normy i na velikost hovna a byrokracie proti které byla ta socialistická rájem svobody?

proč nenávidíte svoji zem a podporujete zbavení ji suverenity a zotročení aristokracií a jejími nevolenými dráby ze zahraničí?

proč se domníváte, že korupce na kontinentální úrovni a v kontinentálním měřítku eu je lepší, než totéž v měřítku národním?

proč podporujete likvidaci průmyslové základny své země coby nevhodné konkurence, likvidaci zemědělství a potravinové soběstačnosti?

proč milujete vykrádání své země prostřednictvím odsávání zisků z podniků skoupených za babku zahraničními subjekty díky skokovému okradení obyvatel pomocí "reformy směnného kurzu" neodpovídající paritě kupní síly po puči provedeném v této zemi vašimi milovanými přáteli ze zahraničí?

proč podpotujete zrušení občanských práv a svobod a jejich nahrazení nadnárodním diktátem nevolených, bez možnosti cokoliv ovlivnit?

proč se vám líbí, že si zde hodná eu dělá z republiky smětiště a krmí lidi tím, co by doma nesměla dát ani prasatům?

proč podporujete dle práva neexistující právní subjekt, kterým eu je, a komplot a podvod v nadnárodním měřítku, na úkor své země, a tím se dopouštíte sabotáže?

proč jsou někteří spoluobčané tak tupí a lídlující, že nevidí zjevné a neustále mají potřebu trousit bláboly o hodné eu?

ergo kladívko proč podporujete zavedení feudálfašismu (propojení moci aristokracie a oligarchie) v kontinentálním měřítku?

proč podporujete ty, kteří tuto zemi rozkradli, aby na chvíli zachránili sociální smír a své zisky v západní evropě, na úkor ožebračení obyvatel střední a východní evropy?

proč podporujete sociální inženýry, kteří v této zemi způsobili morální rozklad a devastaci sociální společnosti a jejichž cílem je stále "drang na osten" a "lebensraum", neb architekti eu jsou stejní lidé, dokonce i personálně, jako u třetí říše?

proč milujete své katy?

proč jste vlastizrádce?

288261

18.4.2013 11:55

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288261

Vážený pane Dube, diktatůru?! EU má Listinu práv a svobod - PROČ byl Prof. Big Toonnel a jeho fanoušci tak zuřivě proti ní?! Kde ve světě máte tolik osobní svobody a zároveň takovou jistotu, že NEMUSÍTE skončit pod mostem, jako ve Zlé EU?!

Pokud někdo dopouští (či slepě připouští) rozkradení téhle země, tak jsou to její obyvatelé a ti, které tito obyvatelé jako své deputáty pustí k veslu (vzpomeňte na Jistoty desetinásobku, Peníze co nesmrdí, MoUdré zelené, Holky veřejně svlečené - každý hlas pro tyhle estrády stojí pak pravicující oVčany následně stamiliony - sami si pod sebou řežou větev...). Jaký pán-takový krám-i kmán; a vice versa[pláč]

Pokud chcete COKOLIV posuzovat, musíte to posuzovat proti něčemu - Vy osobně máte v hlavě jen nějaký a někým nasugerovaný "ideál" a k němu se upínáte. Mne naopak zajímá, PROČ Polsko předjíždí Česko?! PROČ už i Slovensko nasazuje na předjíždění?! PROČ se Česko nedotahuje na Německo či Rakousko, ale naopak se od těch "Zlých sociálních" a "sociálně tržních přerozdělujících států" EU vzdaluje a propadá?!!!

Znáte nějaký stát na srovnatelné zeměpisné šířce a přírodních podmínkách, který je na tom lépe, nežli EU?! Je málo zemí na světě, kde jsme nebyl, ale takový stát jsem nenašel. NAOPAK, kdekoliv ve světě je nějaká exkláva EU, tak si užívá daleko vyšší životní úrovně, nežli okolí - včetně slavné pohádkově bohaté Canady a např. Zlé EUropského territoria Saint-Pierre et Miquelon.

Chápu, že pro Vás, pane Dube, není nic dobré - pokud se to odchyluje od Vašeho "ideálu". Existuje jedno pořekadlo "Pálí ho dobré bydlo...". Mohu být tisíckrát nespokojený se stavem v ČR a EU, ale osobně těžko si mohu najít lepší zemi, nežli je EU ke spokojenému životu. Ne náhodou jsou Zlé skandinávské vysoce přerozdělující i zdaňující země hodnoceny jako nejlepší místa k životu. Že to není i ČR (anebo se k nim alespoň neblíží) není vinou EU, ale pravicujících oVčanů, co si dobrovolně pod sebou podle Pouček podřezávají větev.

Vzhlížíte k jakémusi "volnému trhu" - těch po je světě neúrekom: např. Mexico a USA s Canadou. Přesto Mexico je jen a jen zbídačenou dílnou (i když "svrchovanější", nežli ČR v rámci Zlé EU). Pokud má ČR v rámci EU jistou životní úroveň, tak bez EU by živořilo podobně, jako např. Ukrajina nebo Moldávie a další "suverénni". Už tady melu poněkolikáte: srovnejte Lombardii a Ticino před 20-30 lety a dneska. Tenkrát každé ráno proudili gastarbeitři z Itálie do Švýcarska, dnes je to spíše naopak!!! A ve vnějším pohledu to působí již stejně tak. PROČ by se Švýcarsko otevíralo (jako je tomu za poslední dekády) vůči EU, kdyby mu býval byl isolacionismus prospíval?!

288339

18.4.2013 13:39

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 288339

Ty woe, to jsou neuvěřitelné bláboly zcela mimo realitu.

A co si přečíst o hodném socialistickém Německu, jak se tam mají lidé dobře?

Poor in the City: Urban Poverty on the Rise in Germany

>takovou jistotu, že NEMUSÍTE skončit pod mostem, jako ve Zlé EU?!

Jo, je to jistota. Například v Hamburgu.

Vložený obrázek

A co si myslí východní Němci o svém blahobytu?

Homesick for a Dictatorship: Majority of Eastern Germans Feel Life Better under Communism

Zkrátka. To, co tu prezentuje MoudroSSSStrak, to jsou takové krávoviny, že jim není rovno.

No a vztah k českému národu má MoudroSSSStrk nulový, protože je členem vyvoleného etnika, které je jaksi internacionální od nátury.

288349

18.4.2013 17:20

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

dub 89.?.?.?

Reakce na 288339

tak eu má? no vidíte, a já myslel, že listina práv a svobod je mezinárodní úmluva, k jejíž dodržování se zavazují národní státy jejím podpisem.
takže tato vaše hláška je dalším dokladem, co jste za ptáčka.

a eu svoji svobodu dokládá tím, že v ní rozhodují nevolené orgány (veškerá legislativa a standardy jsou národním státům vnucovány komisemi a komisaři - nevolenými nominovanými orgány, pod trestem sankcí). drábové nominovaní aristokracií a oligarchií. a všichni ostatní musí držet hubu a krok, tedy ono klasické "maul halten und weiter dienen". jak všem připomněli naposledy na jihu evropy, kde se už ani nesnaží o zdání, že rozhoduje loutková vláda, ale dosadili tam rovnou správce říše, jako kdysi heidricha k nám.
ale podle vás je to svoboda. no tak to už se nedivím, že této diktatuře nevolených tak fandíte...
takže buď o eu, jejím vzniku, personýálním obsazení, účelu a fungování nevíte nic, nebo to víte velmi dobře a lžete vědomě.

zbytek raději komentovat nebudu, omíláte nepodloženě pořád totéž, aniž by tato vaše zbožná přání a prázdná hesla měla nějakou souvislost s probíraným.
a vaše tvrzení, že je vinou občanů že tu byl proveden puč, vašimi hodnými hochy ze západní evropy dosazena loutková vláda jejímž cílem bylo převést zdejší majetek do rukou vašich hodných soukmenovců, vykrást na východě co se dá, aby se zachránil váš blahobyt, zlikvidovala konkurence a uvolnil trh, a na rozdíl od obsazení v 39 bez jediného výstřelu a motostřelecké divize, aby to stejně když už není co ukrást zkrachovalo, atd., tak to už je standardním humorným blábolem klauna, který je placen aby s milým úsměvem dělal na lidi cukrbliky a oblboval je, aby své porobě ještě nadšeně tleskali.
jo to se vám to žije, když je koho okrádat co? kdyby mluvící dobytek na východě měl stejné platy a stejné pracovní podmínky, jako vaši ubermenschen, a naopak, tak bych ty vaše kecy chtěl vidět[smích]

nevím tedy, jak se mezi sebou nyní zdravíte vy, ale vaši předchůdci se mezi sebou zdravili heil hitler. ovšem váš drang nach osten zůstává dodnes, stejně jako snaha vnutit okupovaným národům názor, že jsou blbci a že si za to mohou sami.
no ale nebojte, dočkáte se, kdo s čím zachází... jen se pak nedivte.
tož vaší milované čtvrté říši zmar[smích] a naštěstí to musí skončit v řiti, tak si raději nakupte do zásoby nějaká antidepresiva, abyste to ustál.

288354

19.4.2013 4:36

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

p. 113.?.?.?

Reakce na 288354

...listina prav a svobod je zase taskarice nastrazena na ovce...Jedina svoboda je bezpodminecne poslouchat a jedine pravo je to same a na obycejnych nemcich nezalezi ...jedine pravo je stale opakovane ..."dnes nam patri nemecko a zejtra cela Evropa , dnes nam patri Nemecko a zejtra celej svet....toho se nikdy nevzdaji a proto vzniklo EU...a nasledovala Lisabonska smlouva napr. schvalovana tak dlouho az se doschvalovala...hlavne pomoci nikym nevolenych posluhu....

288388

19.4.2013 8:20

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288354

To je mi Vás, pane Dube, velice, velice, ale opravdu velice líto. Když je pro Vás každá sklenice poloprázdná a Váš život tak nesnesitelný. Generace našich předků snily o době, kdy bude mít každý dostatek potravin, čisté vody, tepla, dostupnou lékařskou péči, léky, podporu ve stáří a v době nemoci...

Vy skřípete "zubami" a s tlamou plnou rozlícené pěny plivete na vše okolo sebe. Přitom žijeme v nejdelším období bez válek a skutečných krizí v našem bezprostředním každodenním životním prostoru. Navštěvujeme přátele na druhém konci EUropy či světa a nemusíme kvůli tomu vyplňovat žádné ponížené supliky. Zvládáte nějaký komunikační jazyk a máte přátele mimo českou kotlinu?!

Je jasné (alespoň pro mne), že je VŽDY něco za něco. Nevím, zda jste primitiv a máte alespoň minimální rozhled anebo ne - a proto Vám doporučím minimum z četby:

Erich Kästner, Malý pohraniční styk (Der kleine Grenzverkehr, 1938), úsměvný román o neúspěšném německém mladíkovi prožívajícím bez jediného šilinku salcburský festival. V němčině více např.: http://de.wikipedia.org/wiki/Der_kleine_Grenzverke...

Mika Waltari, Cesta do Istanbulu (Lähdin Istanbuliin/Totta ja tarua Euroopasta, 1947), úsměvný popis EUropy a strázní po po WWII, na kterou padá Železná opona a přes jejíž státy se slavný spisovatel vydává cestou do Istanbulu. Něco v češtinu o knize: http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_kultura.asp?c=A...

Oběcně platí, že "Kdo prožil pár měsíců v Jižní Emerice - a má svědomí, není schopen již volit pravici."

si dovolím doplnit:

"Kdo četl výše uvedené a přesto humorně napsané) knihy, není schopen plivat na EU jen tak!!!"

Takže je to o míře životních zkušeností či obecném rozhledu. Pokud se Vám ho, pane Dube, nedostává, tak my dva budeme těžko diskutovat.

Já nepotřebuji vzhlížet k nějakému "ideálu", ani "vůdci", či "mesiáši". Vystačím si sám sobě a postačí mi "můj vnitřní kompas", který se neustále mění podle toho, jak dostává podněty od nejlepším směru pro můj život a život mých nejbližších a bezprostředního okolí, na kterém mi záleží. Azimut Azimut (z A_R_A_B_S_K_É_H_O السمت (AS-SAMT), znamenající “S_M_Ě_R”) je orientovaný úhel, který svírá určitý směr (pochodová osa, směr k pozorovanému objektu, směr pohybu …).

Nestojím o to, aby mi AZIMUT kdokoliv násilím anebo demagogicky podsouval. Ale i nejprimitivnější pes ví, že pod sebe se nekálí.

Je jasné, že si my dva nikdy neporozumíme. Váš život bude prožitým utrpením, zatímco já si z mého života (v rámci možností a okolností) byl, jsem a budu schopen užít chvíle, které mi jednou ve vetchém stáří doufám přinesou uspokojení a sebenaplnění. Je to dáno výchovou, prožitky v dětství, přístupem k právě kvalitní četbě a dalšími vlivy. Opravdu mi to mrzí[pláč]

288392

19.4.2013 15:28

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 288392

Neviem prečo beriete faktickú kritiku súčasného EU ako útok na Vašu vieru?

288411

19.4.2013 17:07

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

dub 89.?.?.?

Reakce na 288392

[velký smích]
člověče vy jste neskutečnej.
takže nejen, že na faktické argumenty nikdy neuvedete žádný protiargument - protože žádný nemáte. a omíláte dokola stále jen svoji vírou svatou, jako správný politruk.
nejen, že odvádíte od tématu pozornost nějakými svými bláboly, kde všude jste byl a kolik šalamounových hoven jste sežral, přestože vaše "argumenty" svědčí o pravém opaku.
nejen, že když vám dojdou argumenty, tak se typicky, dle příruček, uchylujete k osobnímu napadání a snažíte se vyfabulovat konstrukci, jejímž účelem je vytvořit u těch blbějších dojem, že váš oponent je vlastně dement, který nikdy nevytáhl paty z vesnickýho chlívka, a je pologramotnej. aniž byste vůbec o svém oponentovi něco tušil (a netušil, jak jste ho svým podivným vývodem pobavil, neb na rozdíl od vás coby vášnivého turisty po památkách a hospodách jsem onen systém poznal zevnitř a není pochyb, o čem eu a celá globalizace je).

ale vy se tu dokonce drze přiznáváte, že dokud budete mít plné koryto, tak je vlastně vše v pořádku, o nic jiného se netřeba zajímat, protože nějaké právo, vlast, morálka a fakta jsou podružné, jenom já, já, já, jenom já, a maximálně můj kabát a plnej bachor - ale totéž předvedli třeba již agrárníci před okupací, kteří hlásali, že je jim milejší hitler, protože jim tu jejich nakradenou tisícovku nesebere.
a fakticky tu navádíte mimo k ignorování reality i k páchání či minimálně přehlížení hrdelních zločinů, neb se to vyplácí, jak je vidět na vás a vašem plném korytě, u kterého zde tak hlasitě a opakovaně chrochtáte a vystavujete ho ostentativně všem na odiv, aby viděli, jak se vám ta kolaborace, sabotáž a vlastizrada vyplácí a aby se tedy chovali také tak.

odhalil jste se tu dokonale[smích]
takže litujte spíše sebe příteli, neb vy jste zde tím politováníhodným. a mimo své ničím nepodložené víry svaté nemáte v ruce naprosto nic. a proto se té iluze tak zoufale držíte, že by vám i hovno na košili mohlo závidět.

vašim jediným ideálem je evidentně plné koryto a být hluchý, slepý a blbý, neb tací jsou prý nejvíce odměňováni. a toho se držíte, že svým výkonem předčíte i supravodivý magnet.

tak se mějte, chrocht, chrocht, neb jen na tom záleží a jen o tom život jest[smích] čili jak říkávali genossen, "jedem das seine".
ale nedivte se, jestli pak někdy dostanete přes hubu nebo jestli se zhoupnete na laně. každé rozhodnutí má totiž své důsledky a doufám, že jste si toho vědom.

288415

20.4.2013 8:03

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288415

>[velký smích]
>člověče vy jste neskutečnej.
>takže nejen, že na faktické argumenty nikdy neuvedete žádný
>protiargument - protože žádný nemáte. a omíláte dokola
>stále jen svoji vírou svatou, jako správný politruk.
Naopak, argumenty i svá východiska Vám předkládám neustále. Bohužel, z Vaší strany proudí jen nadávky a urážky.

>nejen, že odvádíte od tématu pozornost nějakými svými
>bláboly, kde všude jste byl a kolik šalamounových hoven jste
>sežral, přestože vaše "argumenty" svědčí o pravém opaku.
Zato Vaše argumenty svědčí o sečtělosti, zcestovalosti a schopnosti empatie - tam hledejte důvody Vašeho neúspěchu a problémů v životě!

>nejen, že když vám dojdou argumenty, tak se typicky, dle
>příruček, uchylujete k osobnímu napadání a snažíte se
>vyfabulovat konstrukci, jejímž účelem je vytvořit u těch
>blbějších dojem, že váš oponent je vlastně dement, který
>nikdy nevytáhl paty z vesnickýho chlívka, a je pologramotnej.
>aniž byste vůbec o svém oponentovi něco tušil (a netušil,
>jak jste ho svým podivným vývodem pobavil, neb na rozdíl od
>vás coby vášnivého turisty po památkách a hospodách jsem
>onen systém poznal zevnitř a není pochyb, o čem eu a celá
>globalizace je).
Poznal? Co jste poznal?! Pokusil jste se o neúspěšnou zteč - a dostal jste padáka a byl jste vypoklonkován?!! Proč jste lezl mezi vlky, když jste nebyl ochotný s nimi výti?! Nelezu, kam nemám! A na co nemám!

>ale vy se tu dokonce drze přiznáváte, že dokud budete mít
>plné koryto, tak je vlastně vše v pořádku, o nic jiného se
>netřeba zajímat, protože nějaké právo, vlast, morálka a
>fakta jsou podružné, jenom já, já, já, jenom já, a
>maximálně můj kabát a plnej bachor - ale totéž předvedli
>třeba již agrárníci před okupací, kteří hlásali, že je
>jim milejší hitler, protože jim tu jejich nakradenou
>tisícovku nesebere.

Aha, tady historický exkurz je na místě (pokud je kurz podávaný jen Vaší lžičkou - pokud je z mé, tak jde jen a jen o "Šalamounovo hovno"...).

Po každé bitvě je spousta mrtvých hrdinů i živých generálů. Je jen na každém, zda chce být použit jako Kanonenfutter či "zinkající stjůdent na Národní..." A každá revoluce požírá své děti a i po každém posvícení, nastává velký s®ačka - kdo je nedouk, tak si to musí prožít, protrpět a poznat na vlastní kůži.

>ale nedivte se, jestli pak někdy dostanete přes hubu nebo
>jestli se zhoupnete na laně. každé rozhodnutí má totiž své
>důsledky a doufám, že jste si toho vědom.

Aha, tak pán Dub by věšel?! A podle jakého fortschrittu se budete ráčit řídit? Už je mi jasné, že Vy nikdy nebude spokojen, protože konsensus je pro Vás sprosté slovo[pláč] A pokaždé Vás Vaše povaha nažene mezi Losery a Kanonenfutter - jak romantické [velký smích] Člověče, jděte dělat "umění", tam můžete každé "nepovedené dílko" vždy přemalo...Automaticky kráceno

288446

20.4.2013 17:40

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

dub 89.?.?.?

Reakce na 288446

představujete-li si konsensus jako diktát, a navíc ještě diktát nevolených (a nelegitimních), tak to máte pravdu, to je pro mne to nejsprostší slovo. neboť to svět vrací zpět do dob nevolnictví, které vám tak velmi vyhovuje, neb vám samovyvolení vládcové sypou jako poslušnému drábovi do koryta drobty ze svého stolu.
a plive to do obličeje všem našim předkům, kteří zemřeli v boji za svobodu a rovnoprávnost, které na rozdíl od vás dali přednost před plným žlabem a zradou. (a za vlastizradu byl vždy jen jeden trest, tak nevím, proč se tomu tak vyjevěně divíte).
a pro jakéhokoliv svobodomyslného člověka je výměna svobody za plný žlab na rozdíl od vás velmi proti srsti. vy vlastně ani nechápete význam a obsah těchto kategorií (pravda, svoboda, právo, fakta, spravedlnost), jak jste zde sám vlastnoručně nasratými písmenky přiznal (jsou to jakési ideály, co to je proti plnýmu žlabu), takže se nelze čemu divit. a moralizování ze strany individua tohoto vašeho typu působí pak velmi humorně[smích]
a potlačování svobodné vůle - tuto filosofickou část raději necháme stranou, neb diskutovat o něčem takovém s jedincem orientovaným výhradně na svůj plnej pupek, čemuž ze záhadného důvodu říká konsensus, na kterém se evidentně dohodne pouze se stejně orientovanými čuníky na krmníku, je čistou ztrátou času.

vaše odtržení od reality je tak pozoruhodné, že jsem se s něčím podobným zatím nesetkal, vyjma u funkcionářů eu, kteří se jako prasátka na krmníku pohybují pouze ve svých kruzích sobě podobných, kde se neustále ujišťují, jak je to vše skvělé, že na realitu ani nemají čas, ani vlastně netuší, co to je.
že by podobnost čistě náhodná?

a stále čekám na nějaký argument z vaší strany, neb doposud jste toho sice mnoho napsal, ale mimo propagandistických hesel a uraženeckého fňukání nic nesdělil.
myslíte, že se někdy nějakého dočkáme? asi těžko že, neb kde nic není, ani čert[smích]

a příteli, lepší smazat nepovedené dílko, a zavčasu, než to nechat dojít tak daleko, že se budou zase vraždit lidi. a přes veškerá varování jste ve své fanatické zaslepenosti evidentně pro druhou variantu. a pak se skutečně nedivte, až k tomu dojde. ono když hajlovali němci ve 30. letech pro hitlera a jeho třetí říši, taky nevěřili lidem, když jim říkali, že je to přivede do války a rozpoutá obrovský konflikt a zničí národ, protože je taky zajímal především vlastní pupek, makovici měli stejně vymytou a víru v iluzi stejně silnou. a když na to přišli, bylo již pozdě.
naštěstí zaslepených fanatiků jako vy neustále ubývá, tak se snad takovému osudu vyhneme a svět začne spolupracovat na úplně jiných základech, než těch vašich feudálně-fašistických.

howgh

288484

17.4.2013 19:03

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 288256

Prosím Vás Mou Vy ste povedali A dub B.

EU je dobrá myšlienka žiaľ kvôli jej realizácií dub má pravdu, najlepšie by bolo keby potentáti prebrali švajčiarsky systém, tak by sme aj boli na tom lepšie ako sme.

Čo sa týka €, spoločná mena je silný integračný faktor vidieť to na integrácií Nemecka na konci 19. na začiatku 20. kvôli podobným politickým a ekonomickým štruktúram to bolo aj úspešným projektom. Žiaľ Európa je ekonomicky a politicky nesúrodá, preto € a možno EU nakoniec rozpadne.

Čo sa týka dotácií, riešiť štrukturálny problém pridávaním financií je ako prenášať (tekutú) vodu v site, nehovoriac o tom že to ničí niektoré miestne ekonomiky a ničí obživu ľudí napr. Grécky priemysel nedokázal konkurovať kvôli lacnejšiemu nemeckému dovozu či naše poľnohospodárstvo zaniká kvôli dovozu lacných dotovaných španielskeho a francúzskeho dovozu a nielen kvôli poľskému dovozu.

288269

17.4.2013 19:50

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

dub 89.?.?.?

Reakce na 288269

bohužel některá individua nevidí a nechápou, že tato forma vertikální diktované integrace a kontinentální feudálně-fašistické monarchie je něco zcela jiného, než horizontální forma integrace a spolupráce postavená na rovnoprávné kooperaci nezávislých a maximálně soběstačných suverénních celků ve formě národních států.

kdyby zůstalo u ehs a doladily se jen některé věci (včetně třeba i společné clearingové měny pro mezinárodní vypořádání), mohlo vše být o něčem hodně jiném.
bohužel jde od samého prvopočátku o projekt čtvrté říše, vytvořené tentokrát nevojenskými prostředky, avšak se stejným cílem jako říše třetí. v praxi totiž nejde o nic jiného, než o druhou protireformaci, zrušení sociálních a společenských výdobytků posledních 300 let a nastolení feudálfašistického režimu nejdříve na kontinentální, později na globální úrovni.

ale provolávači hesel a politruci nikdy nepatřili k mentálně zdatným takže jejich lídlování stěží překvapí...

288272

17.4.2013 21:25

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

levita 94.?.?.?

Reakce na 288272

To se to mocným vládne, když davy jsou slepé... Někdy mě napadá, že nic lepšího, než feudálfašistický režim si ani nezaslouží....

288288

17.4.2013 22:53

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

dub 89.?.?.?

Reakce na 288288

mno když to tak nechají...

a pro kolaboranty, sabotéry a vlastizrádce - hrdelní zločiny sabotáže a vlastizrady neznají nedbalosní formu. tudíž je jedno, jestli se jich dotyčný dopustil jako prodejná děvka, nebo z blbosti a neznalosti.

288296

18.4.2013 12:30

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 288296

Ono musia to nechať, jednak sú priposraný čo urobí im vrchnosť a jednak musia sa naháňať za peniazmi (je to dosť vyčerpávajúca vec) a nemajú dôvod nedôverovať sr@čkometom, preto sme kolektívne tam kde sme.

Na druhú stranu musím povedať, že keď padnú na hubu naštvú sa ukážu to vrchnosti, etabluje sa nová elita a show ide ďalej. Čo sa ale stane keď podobná vec sa zopakuje nie po 42 rokov (cca tak dlho u nás vládla KSČ a zabudli sme ako zle bolo pred a počas 2. svetovej vojny), ale počas 42 rokov viackrát sa zopakuje "pád na hubu"?

Tak ľudia prestanú byť ovce a spoliehať sa na vrchnosť, hlavne kvôli tomu že budú chcieť prežiť.

288343

20.4.2013 9:49

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288269

Vážený Oracle, "švýcarský systém" je schopen vnitřně usmířit pár nesnesitelně zakomplexovaných, egoistických a sebestředných údolí. Ale tam jeho "síla" končí. Ani Švýcarsko není "kormidlováno" jeho "švýcarským systémem". Je unášeno EUropou a globalizací, které se i musí volky/nevolky otevírat čím dál rychleji.

Už mi bolí prsty, jak často tady opakuji, že pamatuji doby, kdy každé ráno proudily do Ticina vyhladovělí pendlující Lombarďané si vydělat pár desítek "tvrdých" švýcarských franků. Dnes naopak se Švýcaři tlačí realizovat do Lombardie - nejen pracovně nebo v businessu, ale i infrastrukturně, společensky atd. atd.

Spojení do EU přineslo všem zemím obří pokrok proti všemu souměřitelnému: Švýcarsku, Rusku, USA a nakonec i té Asii, která si v podobě Číny nebo ASEAN bere z EU příklad.

Vzpomínáte Slučování Německa - pamatuji si ještě z dějepisu obraz Bismarcka, jak s BIČEM nad hlavou(!!!!!) nutí rozdrobené státečky, aby se sloučily v jedno Německo. Sám uznáváte, že od tehdy "ZLÉHO Bismarckova sociálního státu" Německo "poskočilo" a dodnes je stále lokomotivou nejen EUropy, ale takřka celého světa - globalizace/neglobalizace.

Projeďte si někdejší státy zlé Jugoslávie nebo zlého CCCP - uvidíte totální rozklad v porovnání s dobou, kdy byly sloučeny do vyššího celku. Pamatujete prudký úpadek zlé ČSFR po rozpadu? Od té doby Polsko pohodlně a bez privatisací a krizí se stalo tahounem nejen Střední EUropy, ale i rovnoprávným a privilegovaným partnerem všech velmocí.

Naiva Dub a další "národovcové" sní o "suverenitě", když se ji ve stejné době musí vzdávat i super blahobytné a velebohaté a ve světě všemi známé Švýcarsko, které dosud profitovalo z faktu, že v něm měli poschovávané lupy všichni gauneři celého světa - včetně 99,99% světových politiků, Vrchnosti i Shabes/GOJ/im. A přesto tu "suverenitu" Švýcarsko neustálo a neustojí. A dobrovolně musí znehodnocovat svůj "tvrdý" spekulacemi unášený frank, aby zachránilo průmysl a export.

Dodnes, téměř 200 let po Bismarckovi, není Němec jako Němec - natož tehdy! Prušák je dodnes naprosto mentalitou i schopnostmi odlišný od Němce z Würtenbergu či Bavoráka. Jinak jí, jinak pracuje, přemýšlí, jinak se obléká... A často Mnochovák, natož Berlíňan není schopen rozumět němčině někoho v kopcích 50km od Mnichova.

A v tom je právě jak tragédie, tak výzva pro EUropu - rozdíly plodí rizika nedorozumění, válek, krizí - ale plodí i výzvy a příležitosti. Jsem rád, že mám okolo sebe lidi, kteří jsou nad dvorek pana Duba v různých národnostních či jazykových mutacích povzneseni. Vděčím osudu, že díky výchově, příbuzenstvu a kariéře jsem se ocital v pospolitosti s naprosto jinými lidmi, nežli pan Dub & Co. Když mám na to čas a prostor, tak se s naprosto stejným přístupem snažím otevírat okna do světa i mým nejbližším!

288452

20.4.2013 21:38

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 288452

Mňa zas unavuje čítať tie Vaše príspevky, kde vervou hodného pre náboženského fanatika obhajujete súčasné smerovanie EU.

K veci (parafrázujúc staré Ruské príslovie) Brusel/Berlín je ďaleko a nevidím dôvod aby sa všetko riešilo a schvaľovalo Bruselom, preto som písal o Švajčiarskom systéme, kde sa rozhoduje o všetkom tam kde to má zmysel.

Mimochodom systém podobný švajčiarskemu mal v pláne zaviesť aj Stalin v 1936-37 roku(najdemokratickejší svojho času), bohužiaľ karieristi ako pologramotný Chruščov obávajúci sa o svoje soličky začali strieľať tých schopnejších (potvrdzujú to aj dokumenty a žiadosti). V tomto ústave boli zakotvené aj také veci, ktoré by aj dnešné ústavy by zniesli napr. odvolateľnosť papalášov, zodpovednosť papalášov atď.

Čo sa týka Franku, ten je si musia devalvovať lebo jednak každý to kupuje a jednak k nim prúdi obrovské množstvo vkladov aj napriek tomu, že dávajú na ne negatívny úrok, a to všetko len kvôli tomu že sú politicky a ekonomicky stabilnejší než celá slávna ekonomicky a politicky nesúrodá EU s tým nevoleným politbyrom na čele.

K Švajčiarsku, práve teraz chystajú hlasovať alebo hlasujú o tom či navýšiť svoje rezervy.

288502

21.4.2013 7:04

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288502

Když Vás to "nebaví", tak mi vyvraťte ARGUMENT po argumentu, které tady snáším.
Vy si naivně (ale v dobré víře) usmyslíte, že "VKLADY znamenají stabilitu" - a přitom v přímém přenosu se hroutí Kypr, který si na ulitých vkladech, stejně jako Švýcarsko, vystavěl a o ně opřel ekonomiku!
Přitom mi nejste schopen vyvrátit - PROČ se EU blahobytem srovnala Švýcarsku v posledních desetiletích?!
Všechno jsou to DůKAZY, že každý stát, který by to zkusil jako Švýcarsko (Švýcarským "SYSTÉMEM"[mrknutí jedním okem] se stane snadnou kořistí jakéhokoliv zahraničního hegemona, který si na něho udělá/dostane zálusk.
Švýcarsko je za posledních cca 150 let od poslední války na území Švýcarska (kecy o "NEUTRALITĚ" si ověřte sám!) jen pokladničkou nejšpinavějších peněz z celého světa. Proto je Švýcarsko vydáno nyní (nejen) Německu na život a na smrt.
Když se rozhoduji o nové investici, nejprve odhrnu veškerý balast a mediální "urban legends" stranou - a jdu na kořen věci. Uvidíte možnosti, které ostatní pro pověstné "Snadněji člověk vidí třísku v oku svého bratra, než břevno v oku svém!" vidět odmítají.
Švýcarsko nikdy skutečnou "suverenitou" ani "neutralitou" nedisponovalo. VŽDY šlo o konsensus velmocí a suverénů, které rozhodovaly o jeho bytí a nebytí a milimetrech možných posunů Švýcarska na světové šachovnici.

Celý svět okolo nás se mění - mění se EUropa, Švýcarsko, Rusko, Čína, Indie, Brazílie i globalizace. Komu je dneska cca 12-15 let, nemá a nebude s tím mít bytostný problém, protože nebude recitovat mantry staré 100-150 let - o Stalinu, Chruščovovi...velká většina z nich zapadla a nepotvrdila se v v praxi a v čase, ač to jeden nebo druhý mohli myslet sebelépe a sebeupřímněji. Dnešní mladí už ani neberou do ruky encyklopedii, ale "googlí" nebo pouužívají Wikipedii a další "tekoucí" zdroje informací.
Jejich mantrou (dokud se ji nepřesytí) je boj o to, aby se neopakovala Holocaust a proto musí mít Vrchnost a Shabes/GOJ/im a jakékoliv jejich sebepochybnější činy za "TABU" při jakémkoliv svém rozhodování. Na jednu stranu to mají "lehčí", nežli naše a předcházející generace a je jim příkázán "azimut".
Na druhou stranu MY máme (někteří) ještě zbývající střípečky kritického myšlení, které už rozhýkané generace nepoznají. A můžeme s tou synergií úspěšně pracovat pro naše blaho a blaho nejbližších. Nejde ale recitovat mantry, snažit se kopírovat rozhýkance a těšit se na success - vytváření synergie "bolí" a není - pro některá D_O_G_M_A_T_A v nás - jednoduchá!

288526

21.4.2013 10:37

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 288526

Krásne ste sa vyfarbili ako slepý EU-hujer.

K veci:
-Švajčiarsky frank je preto žiadaný, lebo Švajčiarsko je stabilný politicky aj ekonomicky (Vy ste zámerne zamenili príčinu a následok, čo je znakom logického klamu a tým pádom aj demagógie);
-Švajčiarsko nedávno cúvlo pri rozbrojoch s USA ohľadom bankového tajomstva jednej banky (ostatné budú nasledovať, viac menej to isté platí aj o EU), takže špinavé peniaze začnú utekať do bezpečnejších prístavov;
-do Švajčiarska teraz tečú legálne peniaze tých firiem a ľudí z EU, ktorí sa obávajú že Tallinské, Španielske, Portugalské a Grécke banky sa vydajú Cyperskou cestou, zhabanie 80% peňažných aktív firiem by bola katastrofa nielen pre majiteľov firiem ale aj pre ich zamestnancov (firma skrachuje kvôli insolventosti, kopa ľudí ide na ulicu a nastane raj exekútorov);
-Švajčiarsko zostane neutrálne, nič iné nemôže urobiť ak chce prežiť krach Eurozóny;
-v EU vládne kde kto, len nie občania Ashtonovú, Van Rompuya a Barosa dosadil ktovie kto;
-úradníci v EU rozhodujú aj o tom že čím smieme svietiť a aký tvar môže mať uhorka;
- zmluva o trvalom eurovale má také ustanovenia že ide mráz po chrbte, posúďte sami: nedá sa vypovedať, pohlavári nenesú za nič zodpovednosť, môžu zhabať čokoľvek čo uznajú za vhodné, môžu prikázať o splatenie dlžnej čiastky kedykoľvek a to ihneď atď;
-južné Európske štáty krachujú kvôli tomu, že ich pribrali do eurozóny predčasne a po podvode, každý kto mal zdraví rozum, vedel že tieto štáty nemôžu byť schopný tak rýchlo dosiahnuť a udržať potrebné čísla čistými metódami;
-Cyprus krachuje lebo trojka dala ultimátum (mimochodom ktorý idiot pripúšťa bankový raj do menovej únie).

Google pravda, svet sa síce posunul ale k horšiemu čo sa týka západu, východ sa zmáha a čo sa týka Chruščova a Stalina tvrdím opak toho čo wikipédia, lebo tvrdím dobre fungujúci systém ktorý vybudoval Stalin (vďaka čomu vyhrali vojnu, zabezpečil potravinovú sebestačnosť a vybudoval priemyselnú základňu), rozbil Chruščov.

Zbytok súhlas.

288546

21.4.2013 11:31

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288546

Vážený Oracle, díky za můj nový pří-domek[smích]))

I za hodné antické demokracie si městské státy v případě krize a vnějšího ohrožení volili Tyrana (obvykle na jeden až dva roky). Byl to osvědčený způsob "krizového řízení" namísto "dýmů/krásy".

Vy tvrdíte, že měním příčinu a následek v případě Švýcarska nebo Kypru. OMYL! Kypr byl sražen na kolena a Švýcarsko je "bržděno", protože poměr vkladů neodpovídá velikosti jejich ekonomik.
V dnešní době virtuálně tištěných/množených a nekrytých dollarů mi povězte o "stabilitě vkladů". Pokud na ně věříte, tak pánbůh s Vámi a Vaší ctěnou rodinou a blízkými! Vše nad 100.000€/cpt může být velice rychle sežehnuto hyperiflací a Kypr byl prvním prubířským kamenem[smích]

I krizový manažer se vždy musí řídit "uměním možného". Všimněte si, že současná šéfka IMF Christine Lagarde byla před pár týdny obviněna a v jejím bytě byla provedena razie, její předchůdce v čele IMF Dominique Strauss-Kahn byl dokonce zatčen za údajné znásilnění.
Považujete ty dva případy ZA NÁHODU?!

Ve skutečnosti "ZA OPONOU" probíhá boj mezi odcházejícími přívrženci Ronnie&Maggie s NeoCons i dalšími frakcemi Vrchnosti a Shabes/GOJ/im. Hraje se i Venezuelská, Severokorejská, Kyperská karta a další a další hry.

Mezitím vlak FIAT Money a nekrytého dollaru míří do zdi. A o strojvůdcovské křeslo se vede boj. Do toho jsou do ulic vysíláni a nebo v případě potřeby z nich vyháněni OCCUPY. Šermuje se (podle potřeby) WikiLeaks, Anonymous, "Piráty" atd. atd.

Jen pan Dub se domnívá, že tato divadélka slouží pro oVčany. OvČANY, kteří již nejsou naprosto pro Vrchnost a Shabes/GOJ/im od stržení zlé Železné opony důležití. Proč by byli oVčané pro Vrchnost a Shabes/GOJ/im důležití, když se o oVčany již nemusí přetahovat se zlými Bolševíííííky a zlým CCCP?!

A teď mi, prosím, ještě vyvraťte, že zlá EU se se hodným Švýcarskem za poslední desetiletí víceméně srovnala a dohnala jeho náskok. A budu spokojen[smích]

288549

21.4.2013 18:21

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 288549

>Vážený Oracle, díky za můj nový pří-domek[smích]
>
>I za hodné antické demokracie si městské státy v případě
>krize a vnějšího ohrožení volili Tyrana (obvykle na jeden
>až dva roky). Byl to osvědčený způsob "krizového řízení"
>namísto "dýmů/krásy".

Mou práve ste to povedali, občania ich zvolili, ja nepamätám, že by som sa zúčastnil na voľbách Barosa a van Rompuya, alebo by som niečo "zaspal"?

>
>Vy tvrdíte, že měním příčinu a následek v případě ...

Čo ste napísali o Cypru, súhlasím papaláši vedeli aspoň rok dopredu, že to praskne a čo sa týka Švajčiarska, oni sami si devalvujú svoju menu a dávajú negatívne úroky na zahraničné vklady pomaly už rok, lebo nechcú dopadnúť ako Cyprus.


>V dnešní době virtuálně tištěných/množených a
>nekrytých dollarů mi povězte o "stabilitě vkladů". Pokud na
>ně věříte, tak pánbůh s Vámi a Vaší ctěnou rodinou a
>blízkými! Vše nad 100.000€/cpt může být velice rychle
>sežehnuto hyperiflací a Kypr byl prvním prubířským
>kamenem[smích]

Súhlasím a o mňa nejde, ide o ostatné ovce.

>
>I krizový manažer se vždy musí řídit "uměním možného".
>Všimněte si, že současná šéfka IMF Christine Lagarde byla
>před pár týdny obviněna a v jejím bytě byla provedena
>razie, její předchůdce v čele IMF Dominique Strauss-Kahn byl
>dokonce zatčen za údajné znásilnění.

>Považujete ty dva případy ZA NÁHODU?!
>
>Ve skutečnosti "ZA OPONOU" probíhá boj mezi odcházejícími
>přívrženci Ronnie&Maggie s NeoCons i dalšími frakcemi
>Vrchnosti a Shabes/GOJ/im. Hraje se i Venezuelská,
>Severokorejská, Kyperská karta a další a další hry.

Súhlasím, len dodávam, prím preberá BRICS a oni majú dosť negatívny vzťah k západu.

>
>Mezitím vlak FIAT Money a nekrytého dollaru míří do zdi. A o
>strojvůdcovské křeslo se vede boj. Do toho jsou do ulic
>vysíláni a nebo v případě potřeby z nich vyháněni OCCUPY.
>Šermuje se (podle potřeby) WikiLeaks, Anonymous, "Piráty" atd.
>atd.


Súhlasím.

>
>Jen pan Dub se domnívá, že tato divadélka slouží pro
>oVčany. ...

Iste šábes/GOJ/im nie sú jednotný a bojujú medzi sebou o väčší žvanec a aj preto nedôjde k NWO.

>
>A teď mi, prosím, ještě vyvraťte, že zlá EU se se hodným
>Švýcarskem za poslední desetiletí víceméně srovnala a
>dohnala jeho náskok. A budu spokojen[smích]


Myslíte celok EU alebo časti, lebo v Grécku už decká hladujú, v Španielsku a v Portugalsku cca 30% ľudí nemá zamestnanie a niektorí žijú z dôchodku starých alebo prastarých rodičov, a v Taliansku podľa vodcu hnutia 5 hviezdy (či ako sa to volá) približne v septembri nebudú mať peniaze na výplaty zamestnancom štátu a na dôchodky a podpory?

288571

22.4.2013 7:25

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288571

Vážený Oracle, samozřejmě, že je oVčané i nyní zvolili! Pokud oVčané volí podle "stranických programů" či mediálních obrazů - a nikoliv podle charakteru navrženého deputáta, je výsledek takový jaký je - ale je to výsledek a (a výsledkem je) deputát D_E_M_O_K_R_A_T_I_C_K_Ý . Aneb naši deputáti jsou obrazem nás samotných.

Upřímně: Kolik času věnujete (ne na Zvědavci či v jiných virtuálních diskusích) v období přes EUROvolbami besedám se svým REÁLNÝM okolím, kde byste otevřeně diskutoval o jednotlivých kandidátech z Vašeho okolí?!

Pokud je Vaší odpověď na tuto otázku žalostná, nedivte se, že je obraz okolo nás takový, jaký je!

Důvody jsou jednoduché: Pokud se člověk aktivně neúčastní reálné politiky resp. reálná každodenní politika není jeho prioritou, tak:
A) se má buďto dobře
B) anebo na politiku nemá gebír a nechce si mezi vlky trhnout ostudu,
C)či na politiku nemá žaludek.

Ale pak se nemůže divit, že se vynořují a jsou prohlasováváni Rumpuy, Barroso, Ashton of Upholland, Karl Mena ZU a další (z Vašeho pohledu) "samozvanci".

My sami dáváme Loutkám Barosso, Ashton of Upholland, Karl Mena ZU, prostor a jejich LotkoVodičům příležitost!

Můžeme na Emeriku nadávat jak chceme, ale alespoň na lokální úrovni rurálních a maloměstských COMMUN/it tam deputáti kopou za své voliče. A PROČ je tomu? Protože oVčan se vyjadřuje otevřeně k jednotlivým kandidátům a nesnesl by, aby jako deputáta nechal bez povšimnutí projít Pepu Vyskočů.

Obraz EuroParlamentu a celé EU, je obraz NÁS samotných. Naší arrogance, nadřazenosti, "rozhýkanosti" mladších generací...

Proto se musí vlády místo nás jako "suverénů" ujmout naše VRCHNOST, a prohlásit, že je nám seslaná KNIHOU a pověřit své Shabes/GOJ/im, aby makali tam, kde my makat nechceme - v každodenní politice.

Zní Vám to směšně a jednoduše - ale tak to skutečně, bohužel, je!

Ovčané zavrhli odbory, protože přece nejsou sami SOCKY[smích]

Ovčané zavrhli Zákoníky práce, regulace, všelidová vlastnictví, družstevnictví - buď z lenosti či pod mediálním našeptáváním Predátorů a Shabes/GOJ/im - a teď se DIVÍ?!

I mezi Predátory a Shabes/GOJ/im je pro bežného pravicujícího oVčana k volbě Větší ZLO a Menší ZLO = viz. Karl Mena ZU versus Miloš Zeman nebo VelkoCyklista Dzurinda versus Doc. JUDr. Róbert Fico CSc.

NÉ že NENÍ!!! A tahle je seshora dolů až na lokální úroveň.

Naivní pravicující oVčan se domnívá, že když zboří EU, tak zboří ZLO! Ale není tomu tak. Pokud pravicující oVčané zboří Zlé EU, stanou se pravicující oVčané ještě rychleji otroky svých čínských, vietnamských, thajských a dalších asijských "domácích", "zaměstnavatelů", "starostů" - protože oni "Nová Vrchnost" budou sdruženi v ASEAN, či postsovětské EuroAsii či BRICS.

Jen otročící pravicující bílí oVčané budou hrdi, že shodili okovy Zlé EU!

288634

22.4.2013 11:14

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 288634

Vo veľkých obrysoch súhlasím.

K politike, väčšina mojich známych buď a) rozpráva o banálnostiach za b)keď príde na politiku zareagujú veľmi emocionálne keď niečo zlé sa povie o ich "miláčikovi" (asi tak ako Vy pri vecnej kritike EU).

Na druhú stranu nemajú ani čas ani energiu na štúdium problematiky a keďže nemajú dôvod neveriť sr@čkometom (onedlho budú mať, keď začne skolabovať ekonomika štátov EU a pocítia jej dopady na vlastnej koži), tak veci sa dejú tak v našich končinách ako predátorom vyhovuje a preto musia voliť medzi zlami.

Táto Moskovská vrchnosť nie je tá istá moskovská vrchnosť spred 30-40 rokov, oni konajú nielen vedia čo chcú ale konajú aj v záujme priemerných Európanov.

288645

22.4.2013 16:13

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288645

Pane Oracle, Vy mi neustále máváte EU před očima a pošklebujete se: Tvůj miláček, Tvůj miláček, Tvůj miláček...

Nezlobte se, ale nejde o Spartu v. Slovan[pláč] S padlou EU prohrajeme i my. Proti nám kopou Číňané, ruští Euro-Asijaté, ASEANové, BRICSové...

Kdo z pravicujících Čechů (a možná i Slováků) zažil jako bosse Japonce, Číňana, Taiwance, Kazachstánce, Vietnamce atd. musí následně milovat zlého Němce, zlého Francouze, zlého Itala... Zkazek jsem od Čechů (nejen z poplyšových robotáren) zažil až až. V zahraničí mám jako partnery pro jednání Číňany, Japonky atd.

Pokud nám někdo našeptává: Zboř si EU, tak to skutečně s nikým z nás nemyslí dobře[pláč]

S naší Vrchností i jejími Shabes/GOJ/im jsme spojeni pupeční šňůrou. Skutečně už není doba Železné opony, kdy za nemanifestace v Západním Berlínu byli i pro manuály nové Volkswageny a 3x ročně Kanáry...

Ta doba je nadobro pryč a sociální korupce "pro massy" rovněž. Zazinkali jsme si, zapravicovali - klaněli jsme se Maggie, Ronnie i Hayek, Friedrich VON - tak musíme nyní platit tvrdě na dřevo - vlastní krví a obětmi.

Před branami EU čekají miliardy Číňanů, Indů, Latinoameričanů - a všichni si chtějí pustit klima, napít se nezávadné vody a utřít si p®del toaleťákem - což je pro 99,99% z nás prozatím S_A_M_O_Z_Ř_E_J_M_O_S_T_Í [smích]

288661

22.4.2013 19:59

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

dub 89.?.?.?

Reakce na 288661

á. třídní nepřítel juž je tady.
a je jedno, kdo to je. jestli rus, číňan nebo marťan. hlavně aby se ovce bály a souhlasily, že protože je všichni mimo říši chtějí sežrat a uvařit za živa, je lepší podporovat své vůdce, jejich dosazené poskoky a feudál-fašismus, za mávání modrou fanglí.

co na tom, že realita svědčí o opaku a díky členství v ilegálním neexistujím megapodvodu byla země deindustrializována a je pomalu depopulována.
co na tom, že díky svým přírodním zdrojům, především vodě (jsme rozvodím a máme zde obrovské podzemní jezero prehistorické sladké vody) je zde likvidováno i zemědělství, aby se tyto vzácné zdroje, o které již válka začala, neb válka o zdroje, a především o vodu je v plném proudu též, nebyly znečištěny.
proto ty dotace na rušení pěstování plodin a zatravňován í, proto ta likvidace průmyslu, aby nedocházelo ke znečišťování tohoto vzácného zdroje, proto ta depopulační a antisociální politka, kterou za sociální může vydávat jen naprostej ignorant (neb jestli je likvidace potravinové soběstačnosti a průmyslové základny a úsporná opatření diktovaná eu sociální a spásou lidu, tak jsem čínským císařem a ruským carem dohromady), protože v rámci touženého lebensraum je třeba toto území vyčistit od podřadného mluvícího dobytka, aby ho mohli v maximálně možném nedotčeném stavu obsadit vyvolenci a týt z jeho zdrojů.

ale bohužel fanatismus je slepý.

nemluvě o tom, že tato nelegální eu a její pokřivené vedení je udržována záměrně, aby došlo k totálnímu rozvratu konkurence námořní frakce, kdy v závěrečné fázi bude kontinent po vyčerpání předešlých možností devastace uveden v totální chaos právě tím, že je eu nelegální a neexistující subjekt a mocnosti, hlavně usa a británie, to v poslední fázi uznají.
a potečou potoky krve, hlavně v německu, kdy současný stav mj.znamená, že všechny právní úkony po r. 1991 jsou neplatné, takže chaos po 25 letech bude obrovský, že magi v kostkách z toho budou srát nejméně 2 generace.
a pak budou tvrdit, že si evropa není schopna vládnout sama (viz onen bordel)a potřebuje tu přítomnost a nadvládu námořní frakce.

takže eu je protievropský projekt, bohužel však neznalost a naivita lidí je nekončená, a tak místo aby to zastavili a maximálně možně minimalizovali škody, tak to ještě nadšeně podporují a vedou ke katastrofické závěrečné fázi projektu.

288667

22.4.2013 20:57

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

slak 77.?.?.?

Reakce na 288667

Tak někde jsem zaslech už na podzim že šéf FEDu se nechal slyšet že euro není před krachem, že na jaře ho napumpují dolary o jak skvostná bohulibá činnost. Tak kdopak to nám asi má prst na spoušti, o bití a nebytí. Ajn cvaj draj kchárl nebo eman nese čaj, na výběr nebylo a není. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

288670

22.4.2013 21:42

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 288661

Pre Vás EU je naozaj milásik.

K veci Číňania na nás kašlú, pokiaľ nejdeme proti ich záujmom budú na nás kašlať, viac menej to isté platí o Indoch, Brazilčanoch a Juhoafričanoch. Jediní ktorí sa o nás starajú z dôvodu Slovanskej vzájomnosti a historických dôvodov sú Rusy.

Keď musím vybrať medzi fašistami z Bruselu pre ktorých sme hovoriaci dobytok a "zlým širokolícim Rusom" (ktorého ste nedávno chválili) tak vyberiem to druhé, nie ako šéfa, ale ako vrchnosť.

Dokedy budú čakať pred bránami? Dokiaľ neudeje u nás to isté ako v Argentíne v rokoch 1999-2001. Mimochodom, pred asi pol mesiacom ste napísali, že kopa Európanov chce ísť do Brazílie a do susedných štátov, teraz tvrdíte opak, čo je pravda?

Dub súhlasím, až do poslednej bodky.

288673

23.4.2013 3:19

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288673

Vážený Oracle, "čekají před branami" neznamená, že chtějí "bydlet" uvnitř bran EU. Ale touží po stejné životní úrovni - resp. zavést si model jako má (pro Vás zlá sociální) EU. A pokud vezmete rozum do hrsti, tak musíte uznat, že není na zeměkouli tolik stromů, aby se vyrobilo tolik toaleťáku...

Naše Vrchnost (seslaná nám a určená KNIHOU) a její Shabes/GOJ/im proto různě třesou světem a usilovně (kromě kšeftíků pro sebe) i hledají jak ZTOHOVEN[smích] Proto Erebská Džára, kde někteří "diktátoři" musí být vraždění, zatímco jiní jsou asylováni. Proto styl "brza/plyn", proto pokusy o unifikaci EU+JůYsEj...

Víte sám, že Rusy mám rád a vážím si jich jako nejvíce vzdělané a morálně kompaktní komunity na světě! Na druhou stranu, nečekejte že by EU "řešili" stejní lidumilové jako přišli podpořit boj proti kontrarevoluci v najtýnsyxstyejt. Doba se změnila, všude - i v Rusku - přituhlo. A dnešní ruský businessman je tvrďák. A i v Rusku iDnes velí business - naštěstí ještě, opět a prozatím - a doufám i nadále - business ruský, ale je to business.

Po výprodeji CCCP - za pár zlatých kreditek pro Raisu Gorbatchew - se ruské satelity rozeběhly do náruče "dýmů/krásy". Nyní se lísají opět zpět ke zlým Rusům. A Rusové je přijímají "v náruč" resp. přivolují participovat na ruském boomu a prosperitě - ale dle pravidla - každý za své! Tzn. že Rus už bude vždy sedět v kase a žádné Carte blanche pro "slovanské bratry" emitovat z geostrategických důvodů nikdá již nebude.

288686

23.4.2013 8:43

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 288686

No papier sa dá urobiť nielen zo stromov ale aj z prakticky akéhokoľvek materiálu obsahujúcu veľký obsah celulózy a mimochodom papier sa dá vyrobiť aj z kameňa/vápenca.

EU je sociálny voči nám ako Kalousek, alebo Rímska ríša voči Palestíne či voči akejkoľvek chudobnejšej provincií inými slovami socializujú sa len straty.

No vďaka Jelcinovy/Jeltzmanovi "liberálna demokracia" či "demokracia" a "demokrat" je na úrovni nadávky.

Iste Rusy chcú robiť biznis asi tak ako Vami chválená EU, ale narozdiel od EU nechcú robiť biznis s zbedačenými kolóniami Washingtonu, ale s ekonomicky/poľnohospodársky nezávislými krajinami.

288694

24.4.2013 10:57

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 288694

Vážený Oracle, oni si nechtějí řešit jen "otěr pozadí", oni chtějí i stejné parfémy, voňaFky, klimačky, radiátory, nekontaminovanou vodu, bezmoskytové životní a pracovní prostředí atd. atd.

A toho všeho doopravdy na zeměkouli pro 7.000.000.000 pozemšťanů není k mání. A určitě ne na úrovni, kterou má dnes k disposici cca jedna desetina "šťastnějšího světa". Když nabádám k cestování, tak to myslím u_p_ř_í_m_n_ě. Neznám nikoho, kdo by ještě po návratu z těch méně šťastnějších 9/10 lidstva pravicoval, pokud není rozeným sociopatem a netrhal v dětství mouchám křidélka.

Jakýkoliv "tržní svět" naakumuluje opět 9/10 bohatství a zdrojů k 1/10 agresivnějších a dobyvačnějších pozemšťanů. A všem bude vládnout 1% Vrchnosti, která bude mít tendenci si z té "sťastnější" 1/10 vytrénovat Shabes/GOJ/im a těch méně šťastných 9/10 si "pohlídat" v šachu drony, jumanitárním bombardováním a pravicujícími Poučkami.

Pan Saška Vondrů a Venca Chemapol-Luzerna to s Pepíky a Mařen/kami mysleli v podstatě dobře, když je VČAS převedli na "vítěznou stranu" 1/10 a učinili z nich Shabes/GOJ/im Vrchnosti, jež je určena a seslána pozemšťanům K_N_I_H_O_U.

Proč to, vážený Oracle, nechcete připustit, že jste blahobytným Shabes/GOJ/em a Vrchnost Vám preferenčně přiděluje "zakázky" a i Vám dovoluje preferenčně mít v držbě PASS do vyspělé a šťastnější - i když aggressivnější a věrolomější a hltavější 1/10 současného světa?!

PROČ?!

288737

24.4.2013 20:12

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 288737

Souhlasím s Vámi,přestože trhám mouchám křidýlka doteďka. [chechtot]

288761

24.4.2013 20:53

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 288737

>Vážený Oracle, oni si nechtějí řešit jen "otěr pozadí",
>oni chtějí i stejné parfémy, voňaFky, klimačky, radiátory,
>nekontaminovanou vodu, bezmoskytové životní a pracovní
>prostředí atd. atd.

Človek nedostane všetko čo chce, ale nekontaminovanú vodu, bez-moskitové životné a pracovné prostredie a dostatok potravín môžu mať, pokiaľ sa použijú správne ekologické technológie ako ryby do väčších mlák, zachytávanie vody a nezasieranie vodných zdrojov ekologických/tradičných indických/védskych pestovateľských metód.

>
>A toho všeho doopravdy na zeměkouli pro 7.000.000.000
>pozemšťanů není k mání. A určitě ne na úrovni, kterou
>má dnes k disposici cca jedna desetina "šťastnějšího
>světa". Když nabádám k cestování, tak to myslím
>u_p_ř_í_m_n_ě. Neznám nikoho, kdo by ještě po návratu z
>těch méně šťastnějších 9/10 lidstva pravicoval, pokud
>není rozeným sociopatem a netrhal v dětství mouchám
>křidélka.

Súhlasím aj s pripomienkami.

>
>Jakýkoliv "tržní svět" naakumuluje opět 9/10 bohatství a
>zdrojů k 1/10 agresivnějších a dobyvačnějších
>pozemšťanů. A všem bude vládnout 1% Vrchnosti, která bude
>mít tendenci si z té "sťastnější" 1/10 vytrénovat
>Shabes/GOJ/im a těch méně šťastných 9/10 si "pohlídat" v
>šachu drony, jumanitárním bombardováním a pravicujícími
>Poučkami.

>
>Pan Saška Vondrů a Venca Chemapol-Luzerna to s Pepíky a
>Mařen/kami mysleli v podstatě dobře, když je VČAS převedli
>na "vítěznou stranu" 1/10 a učinili z nich Shabes/GOJ/im
>Vrchnosti, jež je určena a seslána pozemšťanům K_N_I_H_O_U.
>

>
>Proč to, vážený Oracle, nechcete připustit, že jste
>blahobytným Shabes/GOJ/em a Vrchnost Vám preferenčně
>přiděluje "zakázky" a i Vám dovoluje preferenčně mít v
>držbě PASS do vyspělé a šťastnější - i když
>aggressivnější a věrolomější a hltavější 1/10
>současného světa?!

>
>PROČ?!

No keď sme pri tom, aj Vy sa rátate k tej 1/10 sveta tak prečo ešte prijímate "zákazky" prípadne platby z rent a dividend a prečo ste sa nevzdali "západného cestovného pasu"?

Už viem, je to tak jednoduchšie, ale tým pádom čo Vy tu robíte je nič iné ako pokrytectvo, lebo nič okrem kvetnatých rečí nerobíte, ja aspoň snažím prísť na to ako vyriešiť situáciu okolo mňa.

288762

27.4.2013 5:40

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 288762

A na 'CO' jste tou snahou přišel?!
MoU

288910

27.4.2013 14:26

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 288910

No prvá vec bola, že párty konzumu končí a zaplatíme to všetci ovčania v peniazoch, zdravím a možno so životom a bohatí sociopati v tvrdšej mene.

Keď sa zavedú tie moderné automatizované technológie, tak zastihne nás 80% nezamestnanosť, zdaňovať prácu strojov nie je z politických dôvodov možné, tak sú 2 alternatívy vyvraždiť "tích nadbytočných" (čo celkom vážne zvažujú "elity" ) alebo zabudnúť na priemyselné poľnohospodárstvo a masové priemyselné spracovanie potravín a vrátiť sa v tomto smere niekoľko storočí.

Mne sa zdá že obe sa udejú, najprv "elity" so súhlasom ovčanov pokúsia vyvraždiť nepotrebných (pričom tak v prvom kvartáli zistia že aj oni môžu byť zbytočný) a potom sa nastane dezindustrializácia poľnohospodárstva, lebo nebudú na jej udržanie zdroje.

Ak chceme predísť týmto problémom najprv s existujúcimi farmami potrebujeme založiť miestne spotrebné družstvá, ktoré by dodávali potraviny do najbližších miest a z týchto zdrojov vytvárať tie 1-2 hektárové poly-kultúrne ekofarmy.
Tým by sme dosiahli energetickú a potravinovú nezávislosť, znížila by sa aj tvorba odpadkov, zaniklo by plánované opotrebovanie a recyklácia by nebol problémom.

288939

17.4.2013 19:53

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 288256

Spravna otazka, proc,proc kdyz jsem cetl studii na IQ po svete a IQ USA lidi je stejne jako Evropska,IQ je dedicne. Zajimave je , ze pisatel mluvi vzdy o USA , ale mene O Bankovnim Svazu ktery je u moci v USA . Pripada mi , ze pisatel mluvi uplne ZCESTNE A NESMYSLNE A ZCELA UMYSLNE!!! Co se deje dnes v USA se deje pod tlakem z BAnkovniho Svazu, pripada mi ze pan si hraje na BLBCE. Bankeri nechteji Ameriku v dnesni podobe , neb Amerika se jim spatne vykrada!!! a tak ji kulturne znicili aby ji oslabili, zatahli do drug. Stejne plati pro Rusko. Coz uz pred tim udelali Nemecku 1927. Muj znamy pracuje na CSC v psychologii vzdelani v Californii a jeho katedra protestovala proti osnovam vzdelavani deti , neb pro ne jsou tyto osnovy umyslne psane , aby lidi neuspeli v zivote a zustali bez vzdelani. Kdyz placate nesmysly piste to aspon spisovne at vezme to mene mista!!! a clovek nemusi se namahat cist tvoje rado vtipne podivnosti . IDIOTE!!!
KOLIK TE PLATI $$$$$$ ,tyhle pitomosti co pises nikdo nepise za darmo!!

288273

18.4.2013 9:54

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 288273

Pardon, ale co jste tím vlastně chtěl říci, jsem nepochopila. Příspěvek MoU je alespoň, jako vždy, srozumitelný a jasný, protože používá reálné argumenty, zacílení na výsledek, výsledek bývá většinou kvalita (a související délka) života všech lidí, což je jedině správně. K tomuto výsledku hledá nejpřímější a nejjednodušší cesty, což je taky správně. Jedině takto se lze probrat hromadou konspiračních teorií, které mohou být uměle vytvořené a zavádějící na scestí. Takto jedině člověk může minimalizovat riziko, že se mýlí, a toho by se měl každý bát nejvíce. Takto, alespoň pro mne, vždy vedla cesta co nejblíže k pravdě.
Fakt nevím, co jste tím chtěl říci, snad kde všude máte známe, co jste všechno četl... jó fakt bezva. Ale toho se nikdo nenajíme. Nechci Vás urážet, tak jako urážíte jiné, ale to co jste napsal, je hrozný bordel.

288328

18.4.2013 13:24

RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka

osa x 193.?.?.?

Reakce na 288328

Nerad, odpovím vám, "dub"ovi i "mou"ovi naráz kapitolou s názvem "Národní sebevražda" str. 105, Benjamin Kuras: Soumrak bílého muže,
- můžete si případně o autorovi a jeho díle myslet "hocičo" , ale text kapitoly je pregnantní a maximálně koreluje s realitou, což predikuje odpornou budoucnost EU. A zrovna němci by se měli nad sebou zamyslet, dokud mají čím.

288347

17.4.2013 19:53

lenže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

tak to by Nemecko prehralo Kohlom spustenú tretiu svetovú, a verabože, nedostalo by sa z toho tak ľahko, urazení a odkopnutí spojenci by si našli raz dva náhradu a osihotené Nemecko, ktoré aj tak už nič a nikomu nediktuje mocensky len hrozí, by skolabovalo, prečo asi- nuž práve - padli by zábrany a predpisy ktoré, priznajme si to, ho chránia pred lacnou konkurenciou z našich krajín, ta tak ....

288274

17.4.2013 20:14

a tu stranu sponzorují američani nebo izraelci?

r.m. 80.?.?.?

Rusům Euro myslím vcelku vyhovuje. Teda ne u nás, proto tím směrem šíbují naše tzv."pravicové" politiky odkojené ve spolehlivých normalizačních rodinách.
Američanům ojro ujídá z jejich globálního Fedokralování daleko nepříjemněji než se tváří... [smích]

288277

19.4.2013 19:55

Železná Ruda město..

fohat 194.?.?.?

taková žel,stanice na kraji města,kde za soudruhu mě při výstupu vzali na povel peesáci,cože kam a proč...byla by stejně omšele zaprdnutá,nebýt rozsáhle rekonstrukce z EU dotací...a to od doby,kdy Bavoři prodloužili svou linku až na český Špičák a NEMOHLI se na to dívat...a k tomu EU,prognostici uvážlivě nechali nejhezčí grafické české bankovky,takže Němci uvažují vlastně dle neochvějného českého vzoru,Čest naší práci.

288423

Příspěvků: 68

16.04. 23:34 jjj  Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!
17.04. 07:07 Erwin  RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!
17.04. 07:20 p.  RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!
17.04. 08:19 jjj  RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!
17.04. 20:45 hestroy  RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!
17.04. 21:03 meloun  RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!
19.04. 00:46 Satanist  RE: Mám poprvé pocit, že by to mohlo vyjít!
19.04. 18:33  RE: Vrták 1
19.04. 19:02  RE: Vrták 2
17.04. 03:51 levita  Klaus bude mít opět pravdu!
17.04. 06:16 Satanist  RE: Klaus bude mít opět pravdu!
17.04. 10:17 WAZARI  RE: Klaus bude mít opět pravdu!
17.04. 23:35  RE: Klaus bude mít opět pravdu!
18.04. 01:43 slak  Klaus bude mít opět pravdu! když to zmňoukal, bodejť
18.04. 23:22 Satanist  RE: Klaus bude mít opět pravdu!
17.04. 06:46 nabhoth  Nerozumiem
17.04. 08:13 Oracle  RE: Nerozumiem
17.04. 12:42 nabhoth  RE: Nerozumiem
17.04. 18:30 pavjan  RE: Nerozumiem
17.04. 21:30 levita  RE: Nerozumiem
18.04. 07:07 nabhoth  RE: Nerozumiem
18.04. 07:19 nabhoth  RE: Nerozumiem
18.04. 03:18 c4mp3r  RE: Nerozumiem
18.04. 07:22 nabhoth  RE: Nerozumiem
18.04. 07:53 Pravicový bolsevik  RE: Nerozumiem
17.04. 10:16  RE: Nerozumiem
17.04. 21:20 levita  RE: Nerozumiem
17.04. 14:28 MoUdrostrak  Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
17.04. 17:34 dub  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
18.04. 11:55 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
18.04. 13:39 hestroy  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
18.04. 17:20 dub  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
19.04. 04:36 p.  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
19.04. 08:20 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
19.04. 15:28 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
19.04. 17:07 dub  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
20.04. 08:03 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
20.04. 17:40 dub  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
17.04. 19:03 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
17.04. 19:50 dub  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
17.04. 21:25 levita  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
17.04. 22:53 dub  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
18.04. 12:30 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
20.04. 09:49 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
20.04. 21:38 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
21.04. 07:04 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
21.04. 10:37 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
21.04. 11:31 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
21.04. 18:21 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
22.04. 07:25 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
22.04. 11:14 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
22.04. 16:13 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
22.04. 19:59 dub  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
22.04. 20:57 slak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
22.04. 21:42 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
23.04. 03:19 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
23.04. 08:43 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
24.04. 10:57 MoUdrostrak  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
24.04. 20:12 Emil Robot  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
24.04. 20:53 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
27.04. 05:40  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
27.04. 14:26 Oracle  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
17.04. 19:53  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
18.04. 09:54 Duanitta  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
18.04. 13:24 osa x  RE: Padne-li Zlé EU, dopadne na EUropu Hodná válka
17.04. 19:53  lenže
17.04. 20:14 r.m.  a tu stranu sponzorují američani nebo izraelci?
19.04. 19:55 fohat  Železná Ruda město..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 915