Diskuze k článku

Operace se zdařila, evropský pacient zemřel

Příspěvků 58

6.4.2013 0:35

Sichtarova je trochu mimo misu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Sichtarova je trochu mimo misu, nikdo penize neznarodnil, to by se delo tehdy, pokud by v lichvarske EU existovala alespon jedna banka fungujici jako narodni podnik. Ale ouha, zadna takova neni, vsechny banky jsou ryze soukrome podniky, takze ty hezky ukradene penize stradatelu pristanou uderem do klavesy ENTER na uctech v nejake dalsi soukrome bance a kolotoc bude moci nerusene pokracovat.

287689

7.4.2013 2:57

RE: Sichtarova je trochu mimo misu

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 287689

Musite se podivat a zjistit si kdo vlastni Mezinarodni Smnenovy fond a kdo vlastni Svetovou banku a kdo vlastni Federalni Banku USA.Paklize budete mit trpelivost a hledat tam kde je pravda. Dovite se kdo jsou ti lupici kteri okradaji narody a svet od roku 1913. Rozhodne zadny STAT s tim nema noprosto nic spolecneho.

287765

7.4.2013 3:09

RE: Sichtarova je trochu mimo misu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 287765

Na tomto příkladu uvidíte, že peníze nejsou věcí ekonomickou nýbrž PRÁVNÍ (peníze=obchodovatelná práva):

"Důvod je prostý - bitcoiny mi nevrátili, protože nemusejí. Jak už jsem uvedl, současný finanční systém tohoto světa je nemocný. Jediným nositelem hodnoty jsou předepsané peníze. Je úplně jedno, jak se dvě strany dohodnou - jakmile do vztahu jakýmkoliv způsobem zasáhne stát (soudy, finační úřad a podobně), veškerá hodnota je povinně kótována v předepsaných penězích. Někdo vám nabourá auto - soud vám přiřkne finační náhradu, nikoliv nové auto. Pokud vám někdo pokácí jabloň, soud vám přiřkne finační náhradu, ne však bednu jablek každý z následujících dvaceti let. Coinabul má v podmínkách, že vrací hodnotu v USD, a jakékoliv námitky proti jsou zcela zbytečné. Stát by v případě sporu vše počítal v USD. Zdravý selský rozum - vložil jsem bitcoin, vrátit se musí bitcoin - je zcela zbytečný. Tento postup samozřejmě může poškodit některou ze zúčastněných stran, a protože pravidla určuje prodávající, jsou pravidla nastavena tak, aby nepoškozovala především prodávajícího. Kdyby bylo zvykem pravidlo "vložil jsem bitcoin, vrátit se musí bitcoin", vypadaly by obchodní podmínky úplně jinak a firmy by se zajišťovaly i proti kurzovním pohybům bitcoinů. Zajištění je celkem jednoduché - držet bitcoiny, dokud není obchod vyřízen."

287767

7.4.2013 3:46

RE: Sichtarova je trochu mimo misu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 287765

"Že jsou peníze nekryté, mě zas až tak nevzrušuje. V tomto případě se ale ukázalo něco jiného - peníze jsou státní. Coinabul spoléhá na to, že v případě sporu se nebude brát ohled ani na zlato, ani na bitcoiny, nýbrž se vše vypořádá v USD. Neříkám, že to je státní zásah, spíše zvyklost, kterou ovšem stát všemi prostředky podporuje, a která vede k situaci "bitcoin nejsou peníze" a k vypořádání v něčem úplně jiném."
http://www.abclinuxu.cz/blog/Bravenec/2013/3/podvodnici-v-usa-me-pripravili-o-bitcoiny.-rozuzleni-2

287773

7.4.2013 11:52

RE: Sichtarova je trochu naprosto trapná a prolhaně lidová

Adam... 94.?.?.?

Reakce na 287765

Uvítal bych trochu přesnější popis!Třeba rasu či národnost?Oni akcionáři jsou totiž tedy ti většinový se rekrutují výhradně z ....
Nu a pak stačí vytvořit dluh a za tištěné peníze akcie vykoupit a máte zadarmo něco co by vám český ekonom popisoval jako zdlouhavou cestu mezi akcionářem a trhem.
Když to děláte všechno ve "své bance tak je vám to jedno.A proto to vlastní pouze oni,ale lidé to NEJSOU.

287780

8.4.2013 5:08

RE: Sichtarova je trochu mimo misu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 287765

Miliony produktivnich lidi nedokazou nahradit to,co se rozkradlo,takovou vyrobni a obchodni kapacitu nemaji,zato zlodeji maji nadbytek kapacity.
Nekdo oznacil zlodejskou cinnost noveho svetoveho radu na 143 trilionu dolaru,jak, dobre vime penize se neztraceji,jen meni majitele,takze,kde jsou a kdo je jejich novim majitelem.
Israeli Banks Said to Be Implicated in U.S. Tax Evasion
By David Voreacos and Tom Schoenberg - Feb 17, 2013 A California man born in Israel agreed to plead guilty to conspiring with people at Bank Leumi Le-Israel Ltd. and Mizrahi Tefahot Bank Ltd. to hide offshore accounts and income from the U.S. Internal Revenue Service, according to court filings and people familiar with the matter.

Zvi Sperling was accused Feb. 14 by federal prosecutors in Los Angeles of conspiring with people at two Tel Aviv-based banks, identified only as Bank A and Bank B. The charging document and plea agreement didn’t identify the banks. Bank A is Mizrahi, according to a person who wasn’t authorized to speak publicly about the case. Bank B is Leumi, according to a second person, who similarly asked not to be identified.

Since 2008, U.S. prosecutors have cracked down on offshore tax evasion, charging at least 83 U.S. taxpayers or foreign bankers, lawyers or advisers with tax crimes. UBS AG, the largest Swiss bank, avoided prosecution in 2009 by admitting it aided tax evasion, paying $780 million and handing over account data on 250 clients. It later disclosed information on about 4,450 more accounts. Wegelin & Co., a Swiss bank, pleaded guilty last month. No Israeli bank has been charged.
To je akce jen z jednoho statu,ale,co akce tech samych lidi z ruznych krestanskych statu.Proste ,postavte bankere pred soud,tak,jak na Islandu,postavte pred soud financni specialisty a vsechny ostatni prizivniky,dejte jim,aby kazdy rukama odpracoval,co nakradl,kdyz neodpracuje ,tak jejich dedi a deti deti,ale penize musi prijit zpet,kam patri.

287819

6.4.2013 0:44

a co hesla a poučky pravicových politruků?

disident 88.?.?.?

již 22 let nám naši pravicoví politruci vtloukají do hlavy,že
soukromé vlastnictví je nedotknutelné a tento kánon je jeden z
hlavních pilířů západní demokracie.Zestátňovali jen zločinní
komunisté a sem tam také Hitler provedl totéž Židům.Kyperský
případ nás utvrzuje v tom,že hesla těchto politruků jsou jenom
populistické bláboly.

287691

7.4.2013 1:42

RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 287691

Když si 51% lidí odhlasuje něco jiného, tak je to taky demokracie [smích] [smích]

287760

7.4.2013 3:59

RE: mýty o penězích a legendy o zlatu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 287760

"I za zlateho standardu byla mena taky fiat, akorat skryte.. (v tom smyslu, ze penize nejsou jen zlato) Jakmile dovolis pujcky, zacnou vznikat "fiat" penize, protoze smenka jsou nove penize. Je to proste mytus, ze kdy existovaly ne-fiat penize."

287774

7.4.2013 14:36

RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?

disident 88.?.?.?

Reakce na 287760

není obvyklé,že by se ideologické poučky měnily hlasováním v par-
lamentu nebo referendem.V minulosti se tak dělo na sjezdech KSSS.

287782

7.4.2013 15:07

RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 287782

je ale (doufám) možné, že výměnou pravicových politruků - a to pouze prostřednictvím občanských voleb - budou nastoleny přijatelnější poučky

287783

7.4.2013 16:24

RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287691

Kapitálismus je daleko miň rigidní,je velice frivolní,naprosto stvořen pro jedince kreativní až kreaturní,kteří dovedou umně a hlavně postranně improvizovat a využívat i takových ideologických nepřípustností,jako je např."znárodňování".V jistých případech je s nadšením prováděno i těmi nejtvrdšími zastánci tržního hospodářství bez přívlastků,zvláště,když jde o znárodnění mank a deficitů.Se zisky se to nedělá,ba co navíc,některé se ani nedaní.Hlavně ty spekulativní bankovní.
V naší volnotržní ústavě obsažené tzv.právo na soukromé vlastnictví je bráno čistě teoreticky,což dokládá systém,rozsah a způsob provádění exekucí.Naše slavná ústava je nám stejně tak cár papíru na vytření prdele,jak slavná a všudy všemi opěvovaná ústava USA Emeričanům,podle které v době,kdy v monarchistickém Rak.-Uhersku už dávno byla zrušena i robota,v emérice měli ještě otrokářství.Ústava,podle která dnes je možno kdykoli,kohokoli označit za potenciálního teroristu a sbalit ho a když přijde na věc i utratit způsobem,který kdyby se stal psu,nebo kočce,tak by to dávali tejden ve zprávách na všech stanicích.
Žijeme v době "velkého zmatení pojmů"a ne všemu,co se říká,nebo je napsáno i v knihách s pěknými deskami,se dá věřit.
Vždycky,když narazím na něco optimistického,tak hledám,jestli tam někde dole není malinkým,pouhým okem těžko čitelným písmem napsáno:"a kdo tomu věří je vůl!" [oči v sloup]

287786

6.4.2013 3:38

Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

"Určití ludia nedrzia v bankach ziadne uspory, lebo kazdy volny dolar investuju a preto su viac zadlzeny jako hodny. Priklad mojej dcery, dnes vlastni dva domi, v jednom byva a druhy rentuje, samozrejme ze ma na tie domi pozicku, ale ten rentovany jej splaca ten dotycny najomnik a to nema este tridsat rokov, a hned o rok dva sa chysta kupit dalsi, jak sa jej podari nasetrit dvadsat percent nastavajuceho domu. Tym padom nema ziadne uspory, ale majetok jej rastie kazdym mesiacom. Druha dcera robi tak isto a najmladsia este stale studuje na univerzite, ale jako nahle zacne robit zacne zarobene peniaze investovat.
Vidis takto mozes byt bohaty a pritom zit na dlh, a vecsina ludi tak zije a na stare kolena predavaju dom za domom a ziju si jak prasiatka v zite. Ja poznam hrbu ludi co takymto sposobom sedia na par milionoch dolaroch a verte my nikto im nesiahne na ziadne uspory, lebo v banke drzia minimum.
A socky jako vy maju v bankach h...o jako vy pani krtkovia tak kto sa ma nad cim rozculovat."

287699

6.4.2013 8:49

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287699

Vaše dcera to dělá tím,pro prostého člověka,nejlepším způsobem,drží si banku co nejvíc od těla.
Jinak ta Šichtařová,co jsem si všimnul,přivedla na svět děti,odložila ten růžový kostýmek,změnila účes a s ním i názory na fin.svět.

287708

7.4.2013 1:40

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 287708

To bude fungovat jen tak dlouho, než se z nějakého důvodu zastaví příliv "brigádníků" z východu, arábie, asie, ... a až ty co tady jsou, utečou před EUtanazií. A díky hladu se přestanou množit i cikáni.

Při porodnosti 1.1 děcka na ženskou se pak okamžitě projeví totální propad poptávky po nemovitostech a ten druhej barák se pak pěkně prodraží. Za daně, za údržbu, za hlídání. Ještě bude ráda, že tam ubytuje někoho jen za režii. A na prodeji pěkně prodělá. Ani hypotéku to nepokryje. Možná přijde i o ten svůj.

Pročpak asi Evropa "pozvala" tolik Arabů?? Není to 20 let porodnosti 1.1 až 1.3?

287759

6.4.2013 8:51

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

kolokol 88.?.?.?

Reakce na 287699

Já Vám rozumím, svět je krásný. Vy i Vaše děti to chápete. A mohl by být krásný i pro ty, co mají v bankách h...o. Jenže ti to buď nechtějí či neumějí pochopit, nebo jsou prostě líní se k té kráse dopracovat. A tak končí jako socky a kverulanti a spílají těm, kteří ten krásný svět udržují v chodu - bohatým, krásným a mocným.

287709

6.4.2013 11:49

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287709

Vy pane si dost pletete pojmy. Lenost není odmítnutí povinnosti delat parazitickou činnost.

To, o čem píšete je spíš naopak. Pár nenažraných se tvárí, jak tento svet udržují v chodu, a pritom vnucují ostatním své iluze a NEúspešnost svého postupu ve snaze udržet svou kulturu. Jejich model není udržitelný, všechno stojí jenom na drine mnohdy skutečne hloupých tam dole. Pyramidami nejde reagovat na premnožení. Jediná správná reakce je snaha o optimální organizaci, a to se deje málokdy, spíš pribývají nesmyslné, živelné a nesystémové represe, až války.
Viz text písničky "Na kameni kámen".

Je velký rozdíl mezi pánem, který prijde k majetku pomocí své schopnosti organizovat lid, a mezi pánem "šmelinárem", co parazituje na pyramide. Ti druzí nejsou pravými pány zasluhující obdiv, ale zlodeji patrící za mríže. Nechápu, proč je nerozlišujete. Tady je reč o pyramidách z ničeho, a ne o reálném hospodárství a delbe práce, které objemem pri transferu penez ubývá na úkor finančních spekulací. Není dlouhodobe myslitelné, aby objem penez pri spekulaci presahoval objem penez pri reálné tvorbe životních potreb.

287726

7.4.2013 1:47

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 287726

Politici, právníci, soudci, exekutoři, úředníci, ... a jiní zloději a rozbíječi společnosti a vztahů o sobě taky říkají, že "pracují", že "se umí ohánět" a že "jsou pilní" [smích]

287761

7.4.2013 3:39

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 287761

Protože je velmi vágně definované nebo spíše nepřeložitelné, co je to vůbec nějaká "práce". Samotný tento pojem je klíčový.

287769

7.4.2013 13:33

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 287761

Souhlasím !

287781

6.4.2013 10:14

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

popolvar 85.?.?.?

Reakce na 287699

Ha-ha, tak toto je len ilúzia, že vaše dcéry niečo vlastnia. Kúpené nehnuteľnosti na hypopôžičky, záložné právo, atď. Majiteľom nehnuteľnostívaších dcér je v skutočnosti banka a to až do momentu splatenia posledného dlžného centu. A keďže to vaše deti splácajú peniazmi z prenájmu, tak tie pôžičky sú isto min. na 20 rokov. Všetko je OK, pokiaľ bude finančný a realitný sektor fungovať aspoň v mantineloch posledných cca 30 rokov. Ináč ma "Houston" problém. Padnú ceny nehnuteľností - banka bude žiadať navýšenie zábezpeky. Hyperinflácia - nájom nepokryje výšku splátky /tá bude rádovo vyššia/. Problémy banky - banka môže požadovať okamžité splatenie úveru. Ale aspoň si dcéry môžu potom zaspomínať, ako dobre si niekedy žili...

287718

6.4.2013 11:34

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287699

Pekne si popísal presne to, čo sa nemá robiť. Tvoja dcéra podporuje finančnú pyramídu tvorby peňazí z ničoho a parazituje na ostatných. Jej činnosť je neproduktívna. Si uvedom, že takto môže žiť iba menšina, a nie priemer, ak by takto žil priemer tvoja dcéra aj s tebou neprežijete. Že je to legálne neznamená, že je to životaschopné. Môžeš poznť hŕbu ľudí, ale to, čo tu predkladáš je večný blahobyt a perpetum mobile. Kto bude pracovať, ak by všetci prenajímali? Koľko otrokov treba, aby uživili otrokára? To, čo si tu predstavil je typický model otrokárskej spoločnosti.

287725

6.4.2013 15:47

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 287725

Tak s tymto prispevkom suhlasim do poslednej bodky. Na tej cinnosti nie je nic prospesne a chvalihodne. Je to v podstate rovnake spinavstvo a humus, ktore cele starocia predvadzaju banskeri a to bude vzdy viest len ku kolapsom. Ziskavanie penazi (neda sa napisat zarabanie, pretoze zarabat je od slova robit/pracovat) bezpracne je parazitovanie a spolocnost by taketo elementy mala uplne zlikvidovat, pretoze inak nikdy nepostupi na vyssiu uroven a v kuse sa budu cyklicky opakovat rozne krizy - najma moralne.

287734

6.4.2013 17:05

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 287734

Rozumím-li Vašemu rozhořčení správně, pánové, postavit dům proto, abych jej následně prodal či pronajal (tedy pro zisk) je špatné. Vypěstovat obilí, utkat látku, ušít boty, napsat program, vyrobit auto, ..., pro zisk je také špatné? Nebo je snad špatné to, když si na nějakou podobnou aktivitu půjčím? Proč?

Může mi to prosím někdo z Vás vysvětlit? Co je tak špatného na tvorbě hodnot na dluh? Nebo snad nově postavený dům nemá hodnotu jen proto že je vystavěn na dluh?

287739

6.4.2013 17:23

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 287739

No, samotné půjčovaní by snad nebylo tak špatné, kdyby neprobíhalo tak, že půjčuji něco, co vlastně nemám a když se na to přijde, tak to zaplatí daňoví poplatníci.

Blbé ovšem je, když nějaký blázen tvrdí, že v soukromých podnicích neprobíhá korupce a VW NEBYL NIKDY NIKÝM tunelován! Tady pak nastupuje otázka, zda má dotyčný všech pět pohromadě, nebo je pouze hnán svojí nezměrnou vírou v nesmysly a neschopností vnímat realitu.

287741

6.4.2013 19:08

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287739

Nic neroste do nebe. Nutno se ptát na optimální výšku rebríku, než podlehne vlastní vahou. Možná uzákonit nejvýše jednu vrstvu pujček, a ne je vrstvit.
Stejne tak by byla absurdní "smlouva o budoucí smlove o budoucí smlouve o budoucí smlouve..." Rekneme, že by mohl pujčovat jen státem kontrolovaný ústav. Stejne tak omezit pravidla pro nájem typu "nájemní smlouva o nájemní smlouve o nájemní smlouve..." aby mohl pronajímat výlučne vlastník. Jinak to zvedá ceny bytu, co se promítne jinde, a zaplatí to zbytek společnosti, peníze se rozlijí mezi ostatní témer nekontrolovane.

Takže postavit dum, abych prodal není špatné. Postavit dum, abych pronajal také nemusí být špatné, pokud nevzniká riziko, že se časem zmení pravidla retroaktivne v neprospech nájemce. Vzít ale pujčku na koupi domu, který chci pronajmout už špatné je, protože na jednoho "správce" už vydelává neznámojak velkou částku nekdo jiný. Vznikají silne nerovné podmínky, protože banka rozhoduje o loterii, komu dá úver. Klidne jednomu človeku dá úver na koupi celého sídlište, a jiný utre hubu. Jednomu zarídí blahobyt na úkor dalších 100, ptám se z jakého duvodu? Pak se najde další, co si od pronajimatele sídlište pronajme panelák, a vybírá nájem od nájemníku. Kolik je v ceste matriošek, než dojde na platbu nájemníka? Mela by být ujasnena pravidla nájmu bytu a bytových bloku. Pro jednoho človeka max. jeden byt, jinak spekulanti jen skupují byty, a navyšují cenu.
Nebo aspoň omezit pujčky na další podobné akce, data by se jiste našla. Jinak "vyvolených" muže být jen pár a není možné je dávat za vzor. Nezbytnou součástí státní regulace výšky nájmu. Prece společnost nemuže být rízena výherci loterií.

Nemužete srovnávat "pestování brambor" a jejich prodej na trhu s pronájmem bez udání srovnatelných podmínek. Pokud chcete porovnávat, tak by musel být na pestování brambor použitý podobný úver, jako na stavbu činže, a odečíst všechny náklady. Pak mužeme zkoumat, kdo se více dívá s rukama v kapsách, zda reditel agropodniku, nebo pronajímatel činže, a kolik takových lidí muže být ve společnosti obsaženo, když toto chcete nabízet jako model. Nemužete argumentovat "jménem reditelu", ti by prece bez tech ostatních vykapali. Stejne špatná je otázka "chutná jinak" brambor zatížený dluhem?

Takže odpoveď na vaši otázku je - je to špatné proto, že úver zdaleka není/nemuže být reálne dostupný každému stejne, už jen kvuli počtu ne. V tom je základní nespravedlnost odobrená zákonem. Další je, že se mení podmínky a ceny v prubehu úveru.
Tvorba zisku na dluh je jinými slovy predbíhání ve fronte, každý v ní proste predbíhat nemuže.

287747

7.4.2013 16:08

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

zaffar 178.?.?.?

Reakce na 287739

Z obecně filozofického hlediska má být motivací pro danou činnost prostě to, že je obecně potřebná a smysluplná. Špatně je tak vše, kde hlavní motivací je pouze zisk.
A nejen z filozofického hlediska - konáním "tak aby se to nejvíc vyplatilo" se zbavujete svobodné vůle a široké palety činností a aktivit, které by vás duševně naplňovaly a rozvíjeli, a místo toho se omezujete se jen na velmi úzkou množinu činností diktovanou KÝMSI, kdo nastavil to co se má "vyplácet" a co ne. Ten "svatý zisk" je ve skutečnosti mechanismus, takový bodlák, kterým se osli-bioroboti vedou na porážku, přesně po té cestičce kterou ONI vybrali.

287784

7.4.2013 18:56

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 287784

Díky za vysvětlení, pane Ppppp. Používání vypůjčených zdrojů je tedy dle Vás špatné proto, že není dostupné každému.

Z Vaší logiky ovšem plyne, že špatná je také většina profesí. Vždyť pilotovat letadlo může jen málokdo. Vrtat zuby, řídit traktor, projektovat stavby, ..., též. A to už vůbec nehovořím o povoláních, založených na talentu (výtvarník, houslista, dirigent). Veliká nespravedlnost, ne? To Vám nevadí? NEROVNOST, PLYNOUCÍ ZE ZÁKLADNÍCH LIDSKÝCH VLASTNOSTÍ?

Jenže. Ta Vámi kritizovaná nerovnost je na nich přece založena také. Ono totiž postavit pěkný dům na hypotéku, za rozumnou cenu, vůbec není snadné. A velmi obtížné je také pravidelně inkasovat za jeho pronájem tolik, aby to stačilo na splátky hypotéky, na údržbu domu, na daň z příjmů a dokonce i na živobytí majitele. To je totiž veliké umění. To dokážou jen nemnozí. Úplně stejně, jako pilotovat letadlo, psát dobré programy či řídit úspěšnou firmu.

Závěr? ÚVĚR JE REÁLNĚ DOSTUPNÝ VŠEM. A ne že ne. Jenže ne všichni jej dokážou získat. A ještě míň je těch, kteří jej pak dokážou smysluplně investovat.

Pro pana Zaffara. Říkáte, že

> motivací pro danou činnost (má být) prostě to, že je obecně potřebná ...
Pěkné. Kdo stanoví, co je "obecně potřebné"? Třeba ve sporu dvou sousedů? Jednomu dává jeho jabloň úrodu a druhému vrhá stín na jeho zahradu. Porazit? Nebo. Kdo rozsoudí dva soky, kteří oba usilují o stejnou krasavici? Komu má připadnout? Bude obecně potřebnější, aby se stala ženou Pepy či Franty?

Vaše filosofická úvaha je k ničemu, pane Zaffare. Je z kategorie takzvaného JETŘEBISMU. Pamatujete-li ještě doby reálného socialismu, začínala tak většina oficiálních proslovů. Aparátčík hřímal z tribuny: Soudruzi, JE TŘEBA ... A co dál? Nic.

Nejdůležitější motivací chování všech živých organismů je základní přírodní zákon života, pane Zaffare. Jako filosof jej jistě znáte. Ty organismy, které jej nedokázaly naplnit už na tomto světě nejsou. Prostě vyhynuly. Je docela dobře možné, že třeba Neandertálci se chovali dle Vašeho snu. A konali jen to, co je "obecně potřebné". Pak jsme ovšem přišli my a konali jsme to, co bylo potřebné nám a našim dětem. A ejhle, Neandertálce už nějaký čas nepotkáváme. [smích]

287792

7.4.2013 20:05

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287792

Vaše logika je vskutku zajímavá Vojto49.

My nakonec hovoríme o tomtéž. Napsal jste, že úver je dostupný každému, co to umí. Zároveň jste napsal, že dirigenta, učitele, nebo doktora nemuže delat každý. To jiste ne, je treba také studovat, získávat zkušenosti. Než se pro to rozhodnu, tak stát slíbí, jak se budu mít dobre, když splním kvalifikační a další podmínky. Pak ale prijde probuzení, a stát nedodrží, co slíbil. Dá uver jenom tem, kdo nejsou dirigenti, učitelé, doktori... Copak učitelé štrajkují za to, aby dostali úver?

Uvedomujete si, kolik povolání jste vypsal na papír, které jste odsoudil k bíde? Pritom je společnost potrebuje? Vám se to nejeví jako podvod? Reknete toto v základce a všichni pujdou studovat výlučne "profesi", ve které pujde získat "levný" úver. Kdo koho a dokdy pak bude cucat?

Chcete ríct, že tyhle profese jsou zbytečné, a budeme se príšte bavit jen, kdo koho ošulí? Pri dnešním počtu lidí je nutná nejaká minimální režie a organizace, jinak jsme na tom za chvilku hure, než ti neandertálci. Nebo jako sofistikovaná redukce v džungli, kde se nejdríve udelají "úverove úspešní", pak dojde k redukci, a nakonec se ti "bývalí" úspešní naučí profesím, jako je tomu dnes? Myslíte si, že se na to časem neprijde, kdo koho živí, a že nedojde ke konfrontaci delby práce dríve? Vy si deláte srandu ješte i z delby práce, pane...

Ce s tema, kterí težko najdou práci? Musíte být opravdu mimo reál, když tohle zastíráte. Opravdu si nedovedu predstavit, naž by šlo využít tolik nezamestnaných. No na válku treba, ať tam pojdou, podle vaší teorie džungle. Stejne tak množící se jiné komunity.

Váš záver "úver je dostupný reálne všem" ja matematicky neplatný výrok, nevím proč tady zpochybňujete obyčejnou matematiku. Možná, kdyby jeho krytí bylo 100%, a z nejakého duvodu by byly naakumulovány prostredky rekneme pro jednu generaci, jinak NE.
Se zaffarem mohu jen souhlasit, dokonce bych to navýšil, že se delá zisk pro zisk pro zisk... tedy komu vlastne sloužíme?

287797

8.4.2013 17:18

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 287797

Objem úvěrových zdrojů je v podstatě nekonečný, pane Ppppp. Vůbec nezávisí na nějakých Vašich "naakumulovaných prostředcích". To je prostý a snadno ověřitelný fakt. Stačí, zkontrolovat, kolik finančních prostředků mělo lidstvo k dispozici před 100 lety a kolik jich má dnes. Veškeré navyšování objemu světových financí je zajišťováno JEN A VÝHRADNĚ ÚVĚREM. Co z toho plyne? Úvěr je dostupný všem.

Vaší ostatní argumentaci příliš nerozumím. Sice chápu, že se snažíte odstranit z lidské společnosti nespravedlnost. A snažíte se mi vysvětlit, že POSLÁNÍM ČLOVĚKA ZDE NA ZEMI JE PEČOVAT O BLAHO VŠECH. A já se Vám na oplátku snažím vysvětlit, že tomu tak není. Proč? No protože takové jednání je v rozporu s přírodními zákony, v jejich rámci se vyvíjíme a žijeme.

Je například naprosto vyloučeno, abyste svému nejlepšímu příteli nabídl k milostným hrátkám svou partnerku. A to by ji třeba chtěl i Dežo Lakatoš a mnozí další. Proč jim ji nepůjčíte? Proč jim neposkytnete také část blaha, které si s ní užíváte sám? Vždyť je přece nespravedlivé, abyste ji měl jen sám pro sebe. A jí by nakonec vůbec neubylo. Nebo tak daleko rovná práva všech na všechno nesahají? Co říkáte? A kam až tedy? A kdo to určil? [velký smích]

287837

8.4.2013 23:49

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287837

Tak pane Vojto - lišíme se v tom, že objem úverových zdrojú podle mne není nekonečný, už jen z toho duvodu, že dnes opravdu úver není dostupný všem. Jsem tomu zrovna i rád, protože bych kdysi byl náchylný verit, že se podmínky počas jeho splácení nebudou výrazneji menit. Banky úver totiž jiným stylem, než pyramidovým krýt neumím a opakuji, každá pyramida roste jenom do dosažení pevnosti své základny, to už jedeme na základní fyzice a matematice. Dobre vím, že i kdybych se chtel na tom podílet, tak nedostanu úver na to, na co chci, dostanu ho jenom na to, co je pro nekoho zaručene splatitelné, nebo ziskové. Nikdo nechce muj zisk, chtejí jenom to, co jsem už jednou vytvoril, nebo vytvorím (krome mého nekdy spíš predem určeného bídného zisku).

Ponekud špatne jste si vysvetlil, že muj názor je totožný s názorem "posláním človeka je pečovat o blaho všech". Už úplne zvrácene a povrchne nabízíte interpretaci se životní partnerkou. Je to sice detail, ale možná trochu duležitý, tak začnu od konce. Nepujčím, protože pujčování príliš zvyšuje všechny rizika. Nejvýznamnejší jsou asi zdravotní a psychické, pak sociální a další dusledky. Vám všechno toto pokryje vaše plytké slovo "pujčování". Slušná analogie se společností. Pak jste se neptal partnerky, je to také na ní, když by chtela, tak treba odejde a nebude se ptát, zda ji pujčím. Další vec je, že blaho mé nerovnáse blaho cizí. Tohle rozlišení by mel zvládnout každý. Pak tady jsou společenské a sociální dohody, kde stát garantuje jistou sociální ochranu mého vztahu, a bere za to ode mne určitou daň, ne zrovna nejmenší. Ten stát je po výmene generace zvykne nedodržet. Nemužete ani vedet, zda by vámi jmenovaný prežil, pokud by nebyl dotovaný, jeho schopnost vypestovat brambory a chytat ryby by nemusela prevážit, a je otázka, nakolik by byly jeho nájezdy na hotové produkty efektivní. Pak by o takové sdílení blaha mel sotva zájem a musel by se uskromnit.
Samozrejme, že tak dalece rovná práva nesahají. Kdo je určí? Nebojte se, vždy se nekdo najde. I teď jsou ty "rovná" práva určovány, a je jen otázka zda k horšímu, nebo lepšímu.

287851

6.4.2013 15:59

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 287725

"Jinými slovy...Už něčeho vlastníci (nepoměřitelné počáteční podmínky oproti někomu kdo musí začínat s nulou. Nula krát nula je pořád nula i kdybyste se upracovali.) si berou další a další půjčky, aby nabyli dalších vlastnictví (PRÁVNĚ - legalizovali získání majetku pod svou kontrolu skrz zakoupení atd.), které NEPOTŘEBUJÍ a zadržují ho tak vůči někomu jinému (a přispívají ke zvyšování ceny) - spekulují - a mají ho tak NAVÍC (zvyšují jen svou "vůli" - rezervu).

Tito "vlastníci" nechají zaplatit své dluhy, které si berou...ostatní nevlastníky, kteří potřebují ony věci (když ne získat, tak alespoň užívat).
Z lidského hlediska je to sprosté. Systém takové počíná nejen umožňuje, ale "chytřejší" i takto motivuje a ti se cítí ještě "šikovnější" a neuvědomují si, že ne to oni na tom mají zásluhu, že na to vyzráli, ale to Systém parazitické civilizace na takovým metodách staví.

Co by se stalo, kdyby si nemohli brát na dluh?
Neměli by jak legalizovat, jak právně přijít k majetku, který nepotřebují (na nic jiného než zase jenom na "množení majetku"[mrknutí jedním okem]?
Neměli by ho za co od druhých získat, protože by za získání něčeho nového museli vydat něco z toho, co už mají nebo podstatnou část své práce (tedy i životního času, umu, energie) - čímž by neměli v souhrnu o nic víc - jen by jedno z toho "vyměnili" za jiné s někým, aniž by tímto způsobem jejich majetek podstatně "rostl"?

A tak vstupuje do transakce "třetí strana" a ta dovoluje jedněm získat (právně čistým procesem) víc na úkor "potřebných" - pro koho "potřebných"? (kteří si sice také mnozí berou půjčky, ale spotřebují je, aniž by za ně získali majetky).

287735

6.4.2013 14:36

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

n.k. 204.?.?.?

Reakce na 287699

Představa že společost vyléčíme tím že místo hnusných hnusných parazitů se hnusnými parazity staneme sami je poněkud idiotská. Kdy už konečně bude k životu stačit normální tvůrčí poctivá práce a bydlení bude jedním ze základním lidských práv?

287728

6.4.2013 7:15

lenže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

čiste právne pojaté je to vlastne podvod a krádež - a dokonca je na to pargraf spolčenie sa za účelom podvodu - ergo mafia, takže - niet pomoci, ale kto je ten hlavný krstný otecc, kde sedí, komu sa klaňajú a boja sa ho?

287703

6.4.2013 14:37

Vecne pravicujici Sichtarova

MoUdrostrak 90.?.?.?

Nejprve se holedbávávaIa neviditelnou Prackou trhu.
Ted hystericky jeci, kdyz se blizi Velke finale
Kypr 100% dovazi i vyvazi - zahr. obchod dal funguje a i musí fungovat jinak by se Kypr rozlozil.
Skončily jen spekulace, ktere Kypr nicily stejne jako kdysi pravicUjicne ohrozovaly Island.
Divim se panu Editoru, ze tak neseriozní protunelarske apologetce a megere poskytl na Zvedavci org prostor. [zmaten] [oči v sloup] [bliji]

287729

6.4.2013 15:19

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287729

Přesně..

287731

6.4.2013 16:49

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 287729

Mou znova štekáte na zlý strom, odpovedzte mi na otázku:

Kto bude dovážať a vyvážať, keď oholili aj firemné účty a aj úspory obyčajných ľudí, nehovoriac o tom, že sa obmedzujú zahraničné finančné transakcie a obmedzujú hotovosti?

Že Cyperský papaláši a "naši" oligarchovia vyviedli peniaze za hranice to sa myslí samosebou.

Autorka článku má pravdu Cyprus de facto nielen zbankrotoval ale aj ekonomicky skolaboval, len to ešte nikto neoznámil. Že začne utekať aj kapitál z iných kútov EU lebo sa ľudia budú po práve obávať na to treba brať jed, že Brusel môže centrálne vydať nariadenie, že treba oholiť všetky vklady o 5, 10, 20 atď %. A že o 3-6 mesiacov od udalostí na Cypre skolabuje ekonomika prakticky celej Vami chválenej EU a dominovým efektom sa to začne šíriť do zbytku sveta na to treba tiež brať jed, lebo keď sa položí najprv Španielsko či Taliansko, je to tak jedno, Nemecko nemôže zachrániť tieto krajiny a následne celé EU.

287738

6.4.2013 19:26

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 287738

Vážený Oracle, měl byste méně věřit megerám typu moUdré komsomolky Šichrařové či pobývat mezi pravicujícími individuy, co bojují "včerejší války" např. na Pro investory apod. - pokud chcete mít opravdový "success" v investování.

"Zahraniční převody nebo platby kyperskou kreditní kartou v zahraničí mají být možné jen do částky 5000 eur (zhruba 129 000 korun). Na zahraniční cesty si budou Kypřané moct vzít v hotovosti nanejvýš 3000 eur.

Návrh prý dále počítá s tím, že nebude možné předčasně vybrat peníze z termínovaných vkladů. Dovozci nebudou smět posílat peníze do zahraničí, pokud neprokážou, že platí za importované zboží."


Co Vám na tom připadá devastujícího pro běžného ne/pravicujícího a nespekulujícího kyperského soudruha oVčana, business, import apod?!

Hltáte tady nekriticky Šichtařovou a další rozbíječe - jak nejprve prosperujícího sociálního státu, tak i vysoce světově konkurenční EU. A přitom stejně Vrchnost, Loutkáči či jejich lokální Shabes/GOJ/im vedou stádo zpátky do výchozího bodu podle vzoru vysoce regulujícího, zdaňujícího a přerozdělujícího Německa, Skandinávie, Kanady atd.

Ostrouhají jen pravicující individua okresních formátů. Ovčané obdrží zaslouženě a náležitě zvednutý žlab výměnou za skoncování s nesmyslnými Poučkami Prof. Big Toonnela či Hayek, Friedricha VON.

Vrchnost a Shabes/GOJ/im jen přiblížila pravicujícím oVčanům jejich nenechavé ručičky k žhnoucím kamnům světa Trhu bez přívlastku podobně, jako to dělají matky malým naivním dětem. Za Emerickým Drým se zatahuje nadobro opona jak i Čína či Rusko rychle a úspěšně nasazují sociální model státu.

Znovu se ujistěte, co pravicující megeře Šichtařové zobete z moUdré pravicující komsomolské ruky...

287752

6.4.2013 20:42

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 287752

Moje žily bárs netrhá, že obmedzujú vývoz peňazí pokiaľ je to regulované tak, ako hovoríte.

Moje žily trhá to, že oholili aj tých občanov, ktorý celí život pracovali a mali úspory nad 100 000€ v Cyperských bankách (boli tam aj bývalí utečenci, ktorí sa vrátili na staré kolená či britský dôchodcovia), ale aj účty veľkých, stredných a malých firiem. Keďže týmto firmám zobrali okolo 80% vkladu, tak tieto firmy zbankrotujú lebo nemôžu sa dostaviť k pohľadávkam, to znamená asi 50% cyperských ľudí sa dostane na ulicu. To mi trhá žily.

Takže preformulujem otázku a pýtam sa kto bude importovať a exportovať a pre koho?

V tomto jej dávam za pravdu, Cyprus de facto zbankrotoval a jej ekonomika skolabovala a podobný krok chystá aj bruselská úradnícka mašinéria (aspoň sa o tom šušká), to znamená že peniaze začali utekať mimo EU a tým pádom celý tento cirkus sa položí do 3-6 mesiacov.

287755

6.4.2013 21:33

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 287755

Vážený pane Oracle, velice si vážím Vaší upřímné otázky.
A obětuji Vám proto poslední volný příspěvek pro tento měsíc - nesmím si již několik měsíců kupovat od pana Editora neomezený přístup - pan Editor o mé finanční příspěvky pro Zvědavec ORG nestojí. Ale 96% příspěvků nad limit mi stejně laskavě on či jeho censoři pouští, za což mu a jim budiž veřejně poděkováno[smích]

PROČ by (vůbec) měl někdo žít z lichvy z uspořených peněz?! Pojďme na začátek k Ronnie Reaganovi. Ronnie prudce snížil daně bohatým řka, že budou místo placení daní INVESTOVAT a ZVELEBOVAT svět okolo sebe. Jak to ALE pravicujícně dopadlo?! Bohatí začali místo investování SPOŘIT a úspory svěřovat bezmyšlenkovitě Madoffům, Yuppies a dalším finančním nedoukům a čarlatámům.

Proto je Post-Reaganovský a Post-Madoffský svět tam, kde je!!! Protože investoři nezvládali svá práva a delegovali je podvodníčkům, zlodějům a pravicujícím obdobám Šichtařové.

Dříve bylo jednoduché motivovat majetné, aby se točila kola ekonomiky: co nedali na přímé investice nebo mzdy pro své zaměstnance, slupli jim daně. Kolik nyní muselo naivních lidiček Vašeho ražení se v bankrotujících JůYsEj znovu po sedmdesátce ZNOVU zaměstnat, protože jim Yuppies, Maddofové či pokrevní bratři a sestry pravicující Šichtařové rozfofrovali na důchod nastřádané dolárky?! Kolik se jich muselo se svými dětmi a vnuky sestěhovat pod jednu jedinou střechu, aby v důchodu přežili?!

Nadáváte zde na Zlý stát. Přitom na Kypru žijí desítky tisíc(!) Britů, z nichž 95% dostává Zlý státní důchod z Británie!!! Pokud by pravicovali a svěřili místo toho výdělky Šichtařové a fondům, skončili by jako jejich emeričtí vrstevníci.

Vrchnost a její Shabes/GOJ/im se mi nakonec začínají i líbit, jak přehazují výhybku od Emerikán Drýmu k sociálnímu státu, skutečné důrazné motivaci pro podnikání, přijímání rizika a roztáčení reálné ekonomiky. Nedělají to proto, že by milovali GOJ/im. Ale tuší, že jinak je a nás (České Kelty®) Zlí slovansky širokolící Rusáci i Zlí rudí komouští Číńané roznesou na kopytech, až jimi horečně budované sociální státy zaberou, jako dnes prosperuje Zlá přerozdělující Skandinávie či Zlé sociální Německo...

287756

7.4.2013 9:32

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 287756

Čo doteraz písala Šichtarova je mi úplne jedno a nesúhlasím ani s tým že niekto žije z úrokov, ale pochopte toto:

Tým že siahli na bankové účty firmám (z čoho budú tie firmy platiť svoje účty) a priemerne bohatým (to je tím čo mali tam svoje celoživotné úspory) hajzli z EU a z bánk zničili Cyperskú ekonomiku. Druhá vec je vyplašilo to kopu ľudí a aj firmy (nie kmotrov, tí svoje majetky vyviedli už dávno), že jednorázovo ich oholia o 80% ich majetku a preto celé EU môže sa položiť do 3-6 mesiacov kvôli Cypru (odliv kapitálu z bánk čo spôsobí ich insolventosť a následný bankrot).


Šichtarová nech si píše čo chce o Škandinávií, tam tie peniaze z vysokých daní sa dajú dopátrať na čo, kvôli čomu, koľko, kam ide a kto to tak zariadil, v našich končinách tie peniaze by skončili u kmotroch a nám by boli oči pre plač.

287777

7.4.2013 18:43

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 287777

Zeptám se - ve světě roste-rostla nedůvěra k USD, proto se třeba někteří investoři uchylovali k EUru. Tím, že se v EU udělá panika kolem eura, začnou se ho investoři ze strachu zbavovat (třeba zbytečně, jen pod tlakem všeobecné hysterie) a začnou kupovat USD. Tím se ale "dobré" Euro potopí a špatný dolar poroste. Co když to je cílem této finanční hry-války?? A Kypr je prostě jen první obětovaný pěšec na této šachovnici?? [cool]

287791

7.4.2013 19:29

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 287791

Rastie nedôvera v USD a €, tak ľudia kupujú zlato alebo inú menu napr. Čínsky Yuan čo mal prednedávnom rekordne vysoko oproti USD.

Ono keď sa teraz potopí € potopí sa neskôr aj USD, problém je, že USA môžu ešte viesť vojnu na odvrátenie pozornosti Američanov.

287795

7.4.2013 21:49

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 287795

V tom s panem Oracle souhlasím: Emeričané rozpoutají válku, aby v útočných missích bránili západní hodnoty - a během této války zavedou opatření, která je vymaní z dluhové krize u jejich sponsorů - tj. u Zlých rudožlutých komunistických Číňanů.

EU byla natolik úspěšným projektem, že hrozilo že se stane naprosto přirozeným světovým hospodářským leadrem a EUR nejžádanější zúčtovací i reservní měnou. Paradoxně to bylo proto, že EU nemá silné vojenské jednotky, které by kohokoliv vykrádaly a vynucovali si obchodní asymetrie jako tomu činí humanitárními bombardováními US Ermy. Zkrátka EU byla dobrým cílovým či trans-handlovým partnerem jak pro Rusy, Íránce, Číňany, Indy, LatinoEmeričany i pro Emeričany samotné.

Proto EU musí jít (na čas?!) pod vodu, aby Emerika měla volné ruce. Proto EU zastupují takové ohavné šedivé a nesympatické figurky jako je Catherine Margaret Ashton či Herman Van Rompuy, aby to každému na světě došlo - vo co go[smích]

287802

9.4.2013 11:28

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 287795

Děkuji i panu Moudrostrakovi..
Pak je ještě doplnění mého dotazu - pokud bude válka (spíše lokální - menší či větší než 3WW), jsou zase dvě základní možnosti - USA zvítězí nad světem, hospodářsky zase posílí, svět si zotročí a on pak bude na ně zase robotovat. Nic nového pod sluncem.. Pak je druhá možnost - válku USA prohrají a pak se vše nějak změní, snad k lepšímu a spravedlivějšímu světu. Ovšem, i když je to hnusná debata o válce, kterou nikdo nechce zažít a když už, tak at je někde jinde, daleko od domova.. jaký je pohled zdejších čtenářů - zvítězí USA nebo zbytek světa??
Chápu, do budoucnosti nikdo nevidí, jen aby řeč či debata nestála.
Přitom slovo "válka" je v současné době úhelným kamenem, který může svět podržet nebo zničit.. [cool]

287871

9.4.2013 16:52

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

slak 77.?.?.?

Reakce na 287871

Tak válka je prý pokračování ekonomiky jinými prostředky. Dávno lidé v (demokratůře) systému trupelů (pravicových figurek kapitálu) nerozhodují o podstatných věcech. Neregulované trhy orientované na zisk zákonitě musí vytvářet nerovnáhy v nabídce a poptávce protože je jejich hlavním smyslem zisk, nikoli potřeby lidí, potažmo společnost. Dávno rozhodují banky, korporátní fašisté a né zástupci lidí - politici ve prospěch jejich potřeb.

287890

8.4.2013 1:42

RE: Vecne pravicujici Sichtarova

p. 60.?.?.?

Reakce na 287729

...a Kypr by jsme meli v kopru.....a neviditelny parat trhu /zachvati-li te zahynes/...nikdo krast nevidel...a kdo je na rade zitra ...puvodne jsem si myslel ze jde o komunisticky utok na banky...protoze prave ted je proti nim velka nenavist a zurivost...odrovnali ty nestastniky pomoci Recka....to je napad aby maly ostrov snazil se udrzet velky stat...to tam maj vladu jako v CR....v CR zase maji ten dobrej napad posilat biliony miliardarum/pedofilum ve Vaticanu....muze to bejt pomsta za genialniho Jana Husa zavrazdeneho koncilem uchylu a pedofilu....a taky za husity kterych je ted tady treba jako soli....ted hned...vrazedne utoky ted navsech frontach ,zradlo krade Monsanto...bydleni , pocasi-voda a dalsi prijdou na radu co nevidet...

287811

8.4.2013 3:06

Sichtářová tak trochu počasí

slak 77.?.?.?

Reakce na 287811

Na někoho to může být moc věcí naráz, tak principiálně zavrhují spiknutí. Určitě trefa, taky vstřebají i když moc jedlý to tedy není. Trefa [cool]

287814

6.4.2013 15:18

No ale přece

J. Hruška 79.?.?.?

vždycky, když zkrachuje banka, přijdou lidé o úspory, které v ní měli, alespoň z části, podle toho, na kolik procent se vyrovnává. Banka prostě funguje tím způsobem, že za penize v ní uložené platí malý úrok a půjčuje je dál na větší úrok. Z rozdílu žije a platí podnikatelská rizika. Kde jinde by mohla vzít peníze na úroky pro střadatele?
V lepších dobách ovšem bankéř, který zkrachoval přišel o všechno a zbývalo mu zastřelit se nebo vyskočit z dvacátého patra. V ještě lepších dobách byl podobný podnikatel prodán i z rodinou do otroctví, aby se čést ztráty nahradila. Dovede si představit tu krásu, kdyby Kalousek, poté co vláda rozpočtové odpovědnosti nasekala ještě větší deficit byl upraven a prodán na střední východ za eunucha?

287730

6.4.2013 17:29

Daňové ráje

pje 193.?.?.?

Ekonomika s minimalizovaným podílem veřejného sektoru je ideální zdroj příkladů ekonomické deregulace a z toho plynoucí fatální nestability. Analogií je vpustit do obce kasino, obecní radu ponechat výhradně jako službu provozovatelům kasina zproštěného všech daní i informační a registrační povinnosti. Dokud kasino funguje, je práce a peníze pro služebné občany obce. Stačí ale zhoršení likvidity hráčů a kasino zbankrotuje a s ním i celá obec ekonomicky na něm závislá. Evropa? Má šanci, pokud se zbaví zcela neproduktivních finančních operací, umožní bankroty bank a uplatní stabilizační programy pro rekvalifikaci bankéřů financované z jejich peněžních zásob.

287742

6.4.2013 19:12

turismus, ráj na daně, euro

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Turismus: nejvíce rusů, potom počítám britů a skandinávců, budou tam jezdit za mořem a odpočinkem dál.Toto Kypru nikdo neodepře. Kypr měl i jiné krize a pomalu i válku....

Ráj daní: o to asi Kypr přijde, do značné míry, pochopitelně že si podniky ze zahraničí nebudou dávat peníze do kyperských bank. Budou tedy platit(neplatit) daně jinde v Evropě nebo mimo ní. Z globálního hlediska se nic nestalo.Co měl Kypr s toho že tam schovávali miliardáři peníze ? Moc ne ! Jinak by je tam neschovávali [smích]

Euro: ano zdá se že německé euro má jinou hodnotu než to kyperské, ale to i bez zdanění vkladů či blokování peněz. Slovenské Euro má taky "jinou" hodnotu než Německé. Žádný kolaps eurozony se neděje!!!! Naopak eurozona se bude šířit a postihne i ČR a jiné státy, které ještě euro nemají . Na vše mají plán, plán který plní se vší snahou.....

287748

6.4.2013 19:12

Světové finanční konsorcium...

suxx 77.?.?.?

„No neměl by snad Kypr levnější svůj bankrot neodkládat na později a zbankrotovat hned“?

Neuvěřitelné žvásty, neinformovaných! Bankrot neodkládat??!!! Pane Bože jestli Kypr zbankrotuje či nikoli o tom nerozhoduje on. Respektive jeho loutková zednářská vláda – ale ti kdo ovládají světovou politiku a mezinárodní finance. A to je světové židovské finanční konsorcium (pod vedením Rothschildů) – které jak už zde bylo řečeno, ovládá cca 86% veškerého světového finančního oběživa. Toto konsorcium vystupuje rovněž pod krycími bankovními domy, jako je Světová banka, Mezinárodní měnový fond, Evropská banka, atd. Ovládá rovněž „americký“ FED. Takže uměle nejzadluženější zemi světa USA může tato moc kdykoli přivést k bankrotu. Věřitelé jsou židovské banky (je zbytečné je jmenovat) s ústředím v London City a New Yorku. A evropské státy, které jsou po USA nejzadluženější – Německo, Itálie, Španělsko, atd… můžou být rovněž podle potřeby kdykoli touto mocí uměle uvrženy do krizí!

287749

7.4.2013 2:04

RE: Světové finanční konsorcium...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 287749

A takhle to dopadne po celém světě, až zavedou ten "Nový světový neřád" [smích]

V Bratislave majú vlastnú menu – vrátili sa ku korune

Těch "alternativních komunit" už prý existuje několik tisíc [chechtot]

Přestaňte strašit NWO a pojďte přemýšlet, jak ty zmrdy poslat do prdele a žít si po svém [velký smích]

Třeba zvolit Komunisty, a prosadit hodně "progresivní zdanění majetku" převyšujícího nezbytné životní minimum [chechtot]

287762

7.4.2013 2:58

aRE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 287762

A kdo nabulíkoval, že k ovládnutí světa potřebuje "jednu měnu" a ne tisíce rozvrstvených dostupností podle různého defakto nestejnoprávného "rozvrstvení" lidí (včetně "technicky přizpůsobivějších" a zbylých méně progresivních)? Klidně sen o jedné měně na dlouho obětují, ale jedno právo ne!

287766

7.4.2013 3:40

RE: Světové finanční konsorcium...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 287762

Přejme jim
velké majetky
velké zisky
velké peníze
velká auta
velké ...

Ale ať taky platí progresivně
větší daně z majetku
větší daně ze zisku
větší poplatky
větší paušály
větší penále
větší pokuty

A svět bude v rovnováze [smích]

287770

7.4.2013 3:33

Je Kypr pilotní projekt?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Světová finanční pyramida v číslech

Řešení? Bail-out nebo bail-in? [smích]
Konfiskace bankovních úspor, aby se “zachránily banky”: Ďábelský návrh na “sebe-vykoupení” bank
Účelem z hlediska globálních finančních hráčů je vymést to tu od konkurentů, zkonsolidovat a centralizovat moc centrálních bank a rozšířit všezahrnující kontrolu nad reálnou ekonomikou, i nad vládními institucemi a ozbrojenými silami.

Ten Kypr může být skutečně jen pilotním testem než to spustí "ve velkém" [pláč]
Island nevyšel, tak to zkouší jinak [smích]

287768

7.4.2013 11:35

kdo staví na lidu,staví na holotě

Adam... 94.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/z-ostravy-vyjelo-zvlastnim-...

Pardon mělo tam být na blátě.Tak,holota si postěžovala.Trasa Řecko-Kypr-česko-ukrajina pokračuje...

287779

12.4.2013 9:14

a nezlobí vás nejvíc to, že se to dotklo nejbohatších, paní Šichtařová?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

kdyby se to týkalo těch ostatních, asi byste tak neprotestovala, aspoň jsem nezaznamenala žádnou vaši kritiku na nízké mzdy, vysoké ceny a to nejvíce pro ty nejchudší, protože jim ukrajují tolik, že jim už pomalu na nic, kromě toho základního,. nezbývá.

ti mejbohatší ale zase tak netrpí, jejich movité i ostatní nemovité věci jsou v bezpečí, jejich vily, nájemní domy, polnosti i šperky, na ně exekutor nevyrazí a nevyhodí je na ulici. Buďte klidná a nechtě Kypr, aby si poradil sám, to jen u nás pod taktovkou takových "ekonomů" stát obere ty nejchudší a bohatým přidá. Je jich přece tak málo.

288044

Příspěvků: 58

06.04. 00:35  Sichtarova je trochu mimo misu
07.04. 02:57 lindsay  RE: Sichtarova je trochu mimo misu
07.04. 03:09  RE: Sichtarova je trochu mimo misu
07.04. 03:46  RE: Sichtarova je trochu mimo misu
07.04. 11:52 Adam...  RE: Sichtarova je trochu naprosto trapná a prolhaně lidová
08.04. 05:08 Robert Nohejl  RE: Sichtarova je trochu mimo misu
06.04. 00:44 disident  a co hesla a poučky pravicových politruků?
07.04. 01:42  RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?
07.04. 03:59  RE: mýty o penězích a legendy o zlatu
07.04. 14:36 disident  RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?
07.04. 15:07  RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?
07.04. 16:24 Emil Robot  RE: a co hesla a poučky pravicových politruků?
06.04. 03:38  Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 08:49 Emil Robot  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
07.04. 01:40  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 08:51 kolokol  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 11:49 ppppp  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
07.04. 01:47  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
07.04. 03:39  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
07.04. 13:33  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 10:14 popolvar  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 11:34 ppppp  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 15:47 Унексист  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 17:05 Vojta49  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 17:23 hestroy  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 19:08 ppppp  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
07.04. 16:08 zaffar  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
07.04. 18:56 Vojta49  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
07.04. 20:05 ppppp  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
08.04. 17:18 Vojta49  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
08.04. 23:49 ppppp  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 15:59  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 14:36 n.k.  RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní
06.04. 07:15  lenže
06.04. 14:37 MoUdrostrak  Vecne pravicujici Sichtarova
06.04. 15:19 Andrew Siddur  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
06.04. 16:49 Oracle  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
06.04. 19:26 MoUdrostrak  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
06.04. 20:42 Oracle  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
06.04. 21:33 MoUdrostrak  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
07.04. 09:32 Oracle  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
07.04. 18:43  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
07.04. 19:29 Oracle  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
07.04. 21:49 MoUdrostrak  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
09.04. 11:28  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
09.04. 16:52 slak  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
08.04. 01:42 p.  RE: Vecne pravicujici Sichtarova
08.04. 03:06 slak  Sichtářová tak trochu počasí
06.04. 15:18 J. Hruška  No ale přece
06.04. 17:29 pje  Daňové ráje
06.04. 19:12  turismus, ráj na daně, euro
06.04. 19:12 suxx  Světové finanční konsorcium...
07.04. 02:04  RE: Světové finanční konsorcium...
07.04. 02:58  aRE:
07.04. 03:40  RE: Světové finanční konsorcium...
07.04. 03:33  Je Kypr pilotní projekt?
07.04. 11:35 Adam...  kdo staví na lidu,staví na holotě
12.04. 09:14  a nezlobí vás nejvíc to, že se to dotklo nejbohatších, paní Šichtařová?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 1

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 16

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 11

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,80 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,61 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,74 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 174,54 Kč
1 unce stříbra
425,36 Kč
Bitcoin
225 621,73 Kč

Poslední aktualizace: 2.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 047