Diskuze k článku

Konfiskace úspor v Kanadě?

Příspěvků 36

5.4.2013 2:57

Jak dlouho musite zit

n.z. 99.?.?.?

v teto zemi, aby jste pochopil mentalitu zdejsich obyvatel? Jsou naprosto lojalni a poslusni vlade a nikdy nepochybuji o zpravnosti jejich kroku. Tomu rikam 'obcanska vyspelost'. Ten kdo vyjadri podiveni ci neduveru se vystavuje podezreni.

Tak to je: vy nam date svoji bezmeznou poslusnost a my vam zaridime "dobrou vladu". Nikdy to tu nebylo jinak a take nebude. To je kanadska tradice. Lecktera jina svetova 'vlada' by to mohla te zdejsi zavidet.

287645

5.4.2013 4:18

RE: Jak dlouho musite zit

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 287645

Bohužel, máte pravdu.

287646

5.4.2013 8:56

RE: Jak dlouho musite zit

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 287646

Je to horsi nez si myslite. Tak poslusny vobcany jako ma Canada nemel tenkrat ve 3 risi snad ani Hitler a ze jim tam Goebels nebo Goering umel vymejvat mozkovnice ......

287654

6.4.2013 9:26

RE: Jak dlouho musite zit

osa x 193.?.?.?

Reakce na 287645

Jak dlouho musíte žít na planetě Zemi , abyste pochopil mentalitu zdejších obyvatel ? Jak dlouho musíte číst diskuze na Zvědavci, abyste pochopil iluze většiny pisatelů ? Cokoliv se stalo v historii včerejškem počínaje - poučení pro dnešek a zítřek = nula.

287712

6.4.2013 13:27

RE: Jak dlouho musite zit

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 287712

A na jake planete zijete Vy, prosze pana? Ja vychazim ze sve pozemske zkusenosti a to mi v mem Newtonskem chapani reality postaci.

Jablko pada ze stromu dolu, ne nahoru, ze. Rovnez tak, voda je mokra a vzduch je suchy, neni-liz pravdou?

287727

5.4.2013 6:16

>Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu

Saša 24.?.?.?

Bodeť, vždyť to ministr financí chytře pojmenoval „růst zaměstnanosti a dlouhodobého blahobytu“. Zmínka o bankách je zahrabána na sto-čtyřicáté čtvrté straně a prezentována jako ochrana daňových poplatníků. [chechtot]

I v té Kanadě je pár lidí značné inteligence se schopností porozumět složitějšímu textu. Jsou to výjimeční lidé a není jich mnoho, z toho malého počtu, víc než 9 z deseti (možná 99 ze sta) splácí bydlení, školy nebo auta a „úspory“ jsou pro ně tedy nesmyslem. Ač nemusí žít ještě v bídě, žijí z ruky do huby. Dokonce mají škodolibé zadostiučinění z možného neštěstí svých šťastnějších bližních. No a ještě méně těch úspěšnějších na rady právníků, diverzifikuje a investuje, prostě se snaží, aby to nebylo na jedné hromádce a doufají v odpisy na daních.

Nekonečný růst kapitálu je jen pro několik lidí. Pro ostatní zbývá vrozený iracionální optimismus.

287649

5.4.2013 8:43

RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 287649

Myslim si ze z toho slibovanyho Harperova rustu zamestnanosti a dlouhodobyho blahobytu se canadskej taxpayer posere zrovna tak jako ten americkej az mu erar sahne na penize ........ Je to jako s tim kaftanem z vetesnictvi prozranym vod molu ke kterymu si jeho novej majitel na zalatani sesti der prikoupil jen jeden flastr protoze na vic nemel a ted nevi na kterou diru aby mu nebylo videt az do prdele ho ma nalepit.

287653

5.4.2013 10:23

RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 287653

Jedna z největších kanadských bank (Scotiabank) koupila virtuální banku ING DIRECT a ta teď nabízí $50 za otevření účtu bez poplatků. At ING DIRECT our great products and award-winning service are designed to treat you right. Sign up and get $50. No minimums - It's just not our thing. Jak to čtu, tak v té větě lžou, hned vedle stojí „Write your initial deposit cheque (payable to yourself) for at least $100, and mail it to us.“ Pro vysvětlení českému čtenáři, musíte mít ještě účet u jiné kanadské finanční společnosti a peníze se pak zdarma přesouvají mezi touto bankou a skutečnou (teoreticky po otevření účtu u ING, lze původní účet uzavřít a dělat veškeré bankování s nimi). Podobných institucí je několik, řada Credit Union (něco jako kampelička nevím) má virtuální neskutečnou banku s jiným názvem. Podmínky jsou různé a jedinou výhodou je zcela nepatrně vyšší úrok, odůvodněný ušetřením za budovu a personál. Něco podobného je i v Čechách, tedy bez těch $50 za otevření účtu bez poplatků..
Tak teď nevím, je to dobré znamení, když banka uplácí za vklad?

287655

5.4.2013 13:21

RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 287655

Pokud banka obdrží informace, že někdy v budoucnosti Vám bude moci ukrást např. 20%, tak si bude každého předcházet a nabídne k založení účtu klidně 50 dolarů. Možná i více, jen získat co najvíce klientů.

287664

5.4.2013 18:59

RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 287655

Ted jste me votevrel voci dokoran ....., tady lakali lidi na VISA credit cards vod Scotiabank asi pred 2 nebo 3 lety (ja creditku Visa nemel a poslali me ji za necely 2 tejdny jak byli desperadni i kdyz sem nemel u nich account), vyplnil sem jen dotaznik kde sem musel napsat jaky dalsi credit cards pouzivam. Je to vopravdu tak jak jste to napsal. Z toho erarniho treatment kterej Harper podepsal tu kanadskejm poplatnikum dani bude jednou hodne mizerne!

287677

6.4.2013 17:52

RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 287649

Jo, je to kurwarna, ale neni to beznadejne. Prave jsem narazil na video s NORMALNIMI lidmi, kteri vedi o co jde:

BUGGER THE BUGGERS!
(Serte na srace!)
http://www.youtube.com/watch?v=WSIUf2hD6Io&feature=player_embedded#!

Myslim, ze to sedi... nekteri dokonce navrhuji, aby to byla nova kanadska (tolikrat preorana, vysterilizovana a zneuctena) hymna. Ja jsem pro: splouchnete to bezpaternemu Harpyrzovi rovnou do ksichtu! [chechtot]

287744

5.4.2013 7:22

boris

boris 78.?.?.?

sú len dve možnosti , čo chcú urobiť skur.ený bankstri :
1. úplne zlikvidovať strednú vrstvu ukradnutím peňazí
2. zlikvidovať banky a ako riešenie vytvoriť jednu svetovú banku
-- ale ani jedno z nich neveští nič dobré pre nás

287651

5.4.2013 8:05

perpetum mobile

ppppp 178.?.?.?

odporuje nielen fyzike, ale aj zdravému rozumu, pretože tvrdí, že niečo nie je z ničoho, inými slovami, kde nič nie je ani smrť neberie.

Presne tak isto tomuto perpetu mobile zodpovedá vysávanie peňazí. Dokonca by chcelo aj matematike. Veľa zázračných strojov po ich diagnóze nefungovalo, ako bolo ich zástancami popisované. Tuto niekto vysáva "banky" a nevie sa kto? Odporuje to naoko základným matematicko-fyzikálnym princípom, ako sú kontinuita divergencia, vetvenie... predsa koľko pritečie toľko musí odtiecť. Ako je možné, že sa neskúma, kam tie peniaze odtekajú, a kto je ten skutočný dlžník? Ten niekto sa "teší", lebo tým, že vytvoril pyramídu tvorí naoko peniaze z ničoho a pripisuje dlh ľuďom. Ako toto môžu vlády akceptovať? Nevedia, komu ten dlh platia? Ako môže byť ten "veriteľ" anonymný?
Dlžníkmi predsa nemôžu byť občania, dlžník je ten, komu práve tie peniaze pritekajú, a kto ich skryto kradne.

Kto teda vydiera tie vlády a občanov skrytým dlhom? Prečo si vlády požičiavajú a nestačí im žiť z výberu daní? Prečo nie sú potom za dlh zodpovední výlučne tí, ktorí si berú pôžičky, a výška dlhu je daná ich úrokom? Tí predsa anonymní nie sú, o každom sa vie.
Preto musí platiť - nemám pôžičku, nemám ani dlh. Pripísanie mi podielu štátneho dlhu bez toho, že by som "vlastnil" úrok na pôžičke sa rovná krádeži a vydieraniu "zmluvou o budúcej zmluve".
Prečo sa teda vnucujú služby štátu, ktoré sú zaťažené dlhom? Prečo na taký štát neuvaliť exekúciu tými, ktorí nič nedĺžia a "nevlastnia" ten úrok? Je takáto exekúcia možná iba vojensky tými, ktorým tie peniaze prúdia a majú primerané zbrane? Alebo im prúdia tie peniaze, aby to tak mohlo byť? Prečo nie aj tými, ktorí ten dlh nemajú? Neplatíme náhodou výrobu zbraní proti sebe?

287652

6.4.2013 1:31

RE: perpetum mobile

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 287652

Vy jste nepochopil základní věc. Peníze nejsou fyzikální veličinou a nepodléhají fyzikálním zákonům. Peníze jsou umělým lidským výtvorem, který je možné téměř libovolně zmnožovat i krátit.

Celá fligna je v tom, že lidé si představují, že peníze jsou hodnota. A dokud tomu budou věřit, tak se děje ten proces, o který jde: Lidé budou za bezcennou věc zvanou peníze dávat jejich majitelům (a hlavně tvořitelům! ať už na rotačkách či v bankách) SKUTEČNOU HODNOTU.

To je celý trik.

Skutečným principem celého procesu je převést skutečné hodnoty do vlastnictví několika málo subjektů a to požadavkem splatit skutečnou hodnotu za bezcenné peníze, který si mohou natisknout/vytvořit v bankovních databázích libovolné množství.

Tedy celý proces, s mnoha milióny bitev, z nichž jednou je záměrné zadlužování všech států, nebo znárodnění vkladů Kyperšťanům je shrábnout skutečnou hodnotu.

Proto se rozbíjejí země a státy. Řeknete jim, nám dlužíte tolik a tolik. Musíte prodat vše cenné ve státě (= hodnotu), abyste splatili 1 % co nám dlužíte. A za rok poté, co už ve vašem státě nic cenného nezbyde nám dlužíte ještě víc než teď, protože úroky.

Skutečná hodnota jsou suroviny, továrny, patenty, půda, nebo třeba i otrocká práce lidí pro těch pár subjektů.

O nic jiného nejde.

Rozklíčujte rozdíl mezi hodnotou a penězi a pochopíte to.

Miloslav Ponkrác

287693

6.4.2013 2:17

RE: perpetum mobile

Petr Krejčí 58.?.?.?

Reakce na 287693

Ano. Je to tak. Je to neuvěřitelné,ale i v 21.stol. probíhá proces,který známe z filmů o Kr. Kolumbovi apod.. Kdy se směnují bezcenné korálky a cetky za skutečné hodnoty,skutečné zlato,skutečnou práci. Uběhly století a lidé (a to si říkají vzdělaní a civilizovaní)jsou pořád stejně pitomí......a řeklch bych naopak ještě celý proces nabírá větší grády.....

287696

6.4.2013 9:03

RE: perpetum mobile

slak 77.?.?.?

Reakce na 287693

Jednou už jsem na to téma viděl napsané s čím se tedy dá souhlasit, chtějí sto procen a 5% navíc. Tím je dané o čem to je. Ber, dej, když tam není a pravičáci zpravidla tuto hru za své voliče hrají, no a ti jim ještě zatleskají, protože se důsledky přenášejí zpravidla na opozici, posléze tedy nakonec na všechny. Ovšem jak s oblibou říkají nač vyhrnovat nohavice když brod je daleko. A ke všemu nechají vykoupat druhé, protože mají svou cestičku, a to potom jak je jejich zvykem tlučhubují - žili jste si a žijete nad poměry. S tím že oni se zajistili a jimi zvýtečněná prekérka se jich netýká. Trupelové neoliberálů v pozadí, kteří na špínu mají nastrčené figurky, takoví jejich maňásci. Klidně si sviňodebilí a hanba je nefackuje, asi už to tak bude, jak říká doktor Hnízdil že jim v těch mozcích cosi chybí. Těm co je opakovaně volí tedy též, že. A jsme u toho, že nejhorší je srážka z blbcem, no docela určitě. [mrknutí jedním okem]

287710

6.4.2013 10:09

RE: perpetum mobile

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287693

Sir Josiah Stamp,ředitel Bank of England v období 1928-41,pronesl toto:
"Moderní bankovnictví vytváří peníze z ničeho.Bankovnictví je asi ten nejúžasnější trik,jaký kdy kdo vymyslel,i když bylo počato ve zločinu a zrozeno v hříchu.Bankéřům patří svět.Vemte jim ho a oni si jediným tahem pera vytvoří tolik peněz,že si ho koupí zpět...
Vemte bankéřům jejich moc vytvářet peníze a všechna obrovská bohatství,jako je mé vlastní,zmizí a hned se na světě bude žít lépe.Ale pokud chcete zůstat otroky bankovních ústavů a ještě za to platit,nechte bankéře dál dělat svoji práci".

K tomu není co dodat... [velký smích] [překvapení] [naštvaný] [bliji]

287717

5.4.2013 10:30

Konečně větší spravedlnost!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

A co jste čekali? Když se zachraňovali banky křičelo se, že měli krachnout a ne je zachraňovat z peněz daňových poplatníků. Spodní vrstvy už peníze nemají. Píše se to dnes a denně: http://www.novinky.cz/finance/297865-polovina-cechu-by-tezko-hledala-penize-na-necekany-vydaj-15-000-korun.html
Takže kde je brát , když je mají jen ve středním stavu a výše? Stupidní otázka ne?
Znárodnění po novém , nic moc nového to není. Považuji to za logický krok nejsprávnějším směrem. Střed a bohatí možná přestanou hrabat jak svině. Nakonec jsou v zásadě jen tyto možnosti
- až chudí budou tuhý , bohatí budou chudí [smích] největší prča
- systémová revoluce jaká tu ještě nebyla [pláč] nepravděpodobné asi jako hukot okolo 21.12.2012,
- pastlování nějakou střední cestou, která stejně povede ke svobodě a beztřídní společnost [pláč] zdlouhavé a pro sockovitou většinu dost nudné
- zánik civilizace- doposud , za to co předvedla, by to žádná škoda nebyla

287656

5.4.2013 11:15

Podnikatelsky zamer

Petr Řehák 194.?.?.?

No ve svetle takoveho vyvoje me napada urcity podnikatelsky zamer.
Shanim nekoho kdo ma zkusenosti s vyrobou trezoru.
Troufam si tvrdit ze po tomto zbozi vzroste dramaticky poptavka. (alespon dokud nekdo mocny fyzicke penize nadobro nezrusi)
Ale ono i potom pujde vlastne do trezoru ukladat alespon fyzicke zlato.
Jo a jeste me napada nekdo kdo se vyzna ve vyrobe zbrani. Mam pocit ze to je komplementarni produkt po kterem prijde poptavka hned potom.

287659

6.4.2013 1:46

RE: Podnikatelsky zamer

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 287659

To se ještě můžete dočkat toho, že stát začne zabavovat i věci co máte doma.

Mohou se i zvýšit daně či poplatky na míru, kdy na to 99 % lidí nebude mít a pak nastoupí exekutoři. Pak to bude vypadat čestně, ne jako znárodnění.

Zabavit peníze lidí doma v trezorech je velmi jednoduché. Proběhne to i v Česku za nějaké 3–4 roky. Jednoduše se zruší měna a zavede se jiná (v Česku to bude přechod z korun na euroně). Tím v podstatě zabaví veškeré dosud našetřené peníze a většina jich propadne. Vláda pak rozhodne, komu nové peníze přidělí, případně vymění.

Ostatně takto se vyvlastnily všechny státy tupu Řecko, Kypr, Španělsko, atd. Jednoduše se místní měna vyměnila za měnu nařízenou Bruselem. Brusel pak diktoval podmínky i kurs této měny a přivedl tyto státy zu grunt. A teď je zato peskuje a vyvlastňuje. A ještě to vypadá, že za to mohou tu rozežraní Řekové, tu tí líní komunisté v Kypru, …

Nebojte se, podobně se o Česku mluví i v německých, francouzských či bruselských kruzích. Nebyl problém aplikovat kdysi mnichovskou zradu, nebude problém ani jiné akce.

Miloslav Ponkrác

287695

6.4.2013 9:27

RE: Podnikatelsky zamer

Petr Řehák 78.?.?.?

Reakce na 287695

Proto pisu ze se da do trezoru ulozit i zlato. A jako komplementarni produkt se budou prodavat zbrane [mrknutí jedním okem]

287713

6.4.2013 9:29

RE: Podnikatelsky zamer

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 287695

Pán Ponkrác mýlite sa, rejdy exekútorov nebudú o 3-4 roky ale v priebehu 3-4 mesiacov.

287714

5.4.2013 12:25

Měna v 50. letech

Duanitta 194.?.?.?

Zkusím se na to podívat z druhé strany...srovnat např. s měnou v 50. letech v ČSR, které se stávám docela příznivcem ... jen ona dokázala srovnat ten bordel v penězích, srovnatelný s tím dnešním - a mj. to, že ty peníze byly vlastně jen hyperinflační fikce, falešná iluze o zabezpečení na stáří, která by zmizela v momentu zrušení přídělového systému na lístky a následné ztrátě hodnoty.
Zpovídala jsem veškeré příbuzenstvo, a nakonec všichni došli k tomu, ač nejdřív jim to moc nešlo, že vlastně tenkrát o nic nepřišli, když toho předtím mnoho neměli.. nových korun pětkrát méně, ale pětkrát se zlevnilo. Přišli o svou fikci pouze zazobanci - ale i u nich se jednalo o pouhou fikci.. ty peníze, stejně tak jako ty dnešní nemají hodnotu, protože jich je mnohonásobně víc než aktiv (pomineme-li krytí dluhem).
Takže - jistotu nemám, ale neviděla bych to tak černě, a pokud vím, malí střadatele do limitu na Kypru nepřišli o nic. V tom článku neuvádějí újmu malých střadatelů, ale jen, že se k těm penězům dočasně nemůžou dostat, ne že by ubyly. Jestli přicházejí o peníze zazobanci, tleskám, protože tudy vede cesta proti rozevírání nůžek 1% a 99%. Jediného se bojím, že ti fakt 1% se tomu umí vyhnout.

287662

5.4.2013 13:28

RE: Měna v 50. letech

Duanitta 194.?.?.?

Reakce na 287662

Ještě by to chtělo podrobněji analyzovat, kam ty peníze jdou: do jakéhosi navýšení vlastního kapitálu Bank Of Cyprus, velký střadatel náhradou dostane její akcie.
"Podle agentury Reuters majitelé velkých vkladů nad 100 tisíc eur, což je v Evropské unii maximální povinně pojištěná částka, dostanou v Bank of Cyprus akcie banky v hodnotě 37,5 procenta uložených peněz."
"To se ale setkalo i s kritikou. "Takové převody peněz by někteří cizinci tady, třeba Rusové, mohli začít chápat, jako že částečně vlastní Bank of Cyprus," konstatoval kyperský poslanec Promodos Prodromou.
Tak z toho jsem jelen.. přemýšlím, když někdo má ztrátu, kde vznikne zisk, někde musí.. je možné, že ono "navýšení kapitálu Bank Of Cyprus" je takový divný druh zisku. Pokud to má kompenzovat nesplatitelné úvěry Bank Of Cyprus např. vůči Řecku, což jsou stejně divný druh ztráty, jež standartně má vést ku povinnosti navýšení základního kapitálu požadované auditorem, může se to kompenzovat. Pokud se obojí má kompenzovat, tak celá transakce skutečně spočívá v tom, že velcí střadatelé na Kypru dali peníze řeckým občanům do jejich státního rozpočtu, aby to mohli "prožrat". V zásadě mi to nevadí, když bohatí dávají chudým. Akorát bych to líp zaúčtovala, aby to bylo jasnější.

287666

5.4.2013 14:58

RE: Měna v 50. letech

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287666

Ano,tak je to správný!!Jak říkal Kléma:"Ať platí bohatí"!!!
Já jsem v klidu,jen se s určitou mírou škodolibosti bavím tím,jak všichni ti vychcánci běhají jak potkani a mají najednou strach,že je okrade ještě větší gauner,než jsou oni sami.Chtěli ničím neregulovanou neviditelnou ruku trhu,tak ji mají!!

To málo,co jsem za svůj život vydělal,jsem se snažil smysluplně investovat a v bance nemít prakticky ani "jednu vejplatu".Nikdy jsem jim nevěřil.Rezervu ve formě "soldi liquidi"jsem měl a mám vždy poruce.A když slyším debila,jak včera u Jílkové,že on kdyby si platby obstarával sám a bez trvalých příkazů a kreditní karty by si nohy ušoupal,tak jsem se musel smát...jemu by při těch pochůzkách už nezbyl čas k tomu "smysluplnýmu mlácení čaganem kdesi na grýnu"atd...

287671

5.4.2013 21:10

RE: Měna v 50. letech

popolvar 85.?.?.?

Reakce na 287666

Prepáč Duanitta194, ale nepáči sa mi ako na to reaguješ, z oboch tvojich príspevkov cítiť škodoradosť, že na to doplatili tí bohatší s účtami nad 100 000 EUR.Zase ta závisť a škodorasť voči tím, čo majú viac ako ja. Veď v našej spoločnosti už neplatí to rímske "rozdeľuj a panuj", tu už je vyšší level "my sa rozdelíme sami ..." Plus, aké je to bohatstvo /100 000 EUR/ v dnešnej dobe, veď za tie prachy ani neprefinancuješ kúpu stavebného pozemku a stavbu slušného rodinného domu. A v tejto súvislosti ma napadá: čo klienti, ktorí zobrali bezúčelový úver, pôžičku, atď. a zrazu im to zoberú, lebo je to nad 100 000?
To si nikto neuvedomuje, že z jednej strany boli porušené zákonné a ústavné práva jednotlivca? Teraz je to nad 100 000, zajtra to moze byt nad 10 000. Veď na tých účtoch je minimum čiernych peňazí /tie boli zavčasu upratané/, gro sú legálne úspory, výhry, dedičstvá, predaje nehnuteľností... A to všetko už raz bolo zdanené.
Podľa toho, čo sa deje a ako reagujú ľudia, alebo sa zamýšľajú /viď. disk. príspevok p. Stworu "o tichu po pěšine" v Kanade/ toto je zámer a test.
Výsledok testu: 1. ľudia stratia dôveru v banky a banky v tejto podobe skončia - GP je to jedno, ináč by to takto neriskovali
2. ľudia sa budú zubami-nechtami držať tohto skapíňajúceho systému - tak ich strihajme, zdierajme, môžme si s nimi robiť, čo chceme, lebo už totálne osprosteli a nezostal v nich kúsok slobodnej vôle, sebaúcty, vzdoru... sú to len bioroboty. A ak im to nakoniec predsa len dôjde, tak to necháme padnúť neskôr.

287682

6.4.2013 0:27

RE: Měna v 50. letech

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 287682

Promiň (a díky), ale není pravda, že bych nevěděla, že to ty lidi bolí.. škodoradosť ne.. ale jsou tu horší věci k řešení, někoho bolí dluhy víc. Ač mne ekonomika celkem slušně živí, peníze vlastně nemám ráda, nepovažuju je za bohatství - to není pocit, to je matematika. Proč si za to ti lidi či firmy něco nepořídili, třeba ten barák, proč musej donekonečna syslit zrovna peníze? Kdyby to nedělali, otočili by to, nikdy by žádné krize nebyly..víš to? Víš, že aby jsme si mohli ukládat víc a víc peněz, musí se někde někdo jiný zadlužit? Je to na budku, ale bohužel je to realita. Bohatství lidí tkví v kvalitě a bohatství společnosti jako celku, že se postaráme jeden o druhého ve stáří, že tu bude infrastruktura. Ale ne, že se budou syslit miliardy. Ač mi jsou Rusové sympatičtí, jestli jejich elita odsype část Řekům, mě to opravdu nevadí. Někdo se stal levičákem pocitem, u mě to bylo výpočtem.

K Vašim bodům: 1) lidé ztratí důvěru v banky právem!, ale zároveň, pokud se dají finance do pořádku, a peníze budou tím, čím mají být, tak ji naopak získají 2) nerozumím, jak to souvisí... možná takhle, jestli se chcete, aby lidi nebyli bioroboti, tak jim dejte teď víc peněz, chcete je zabezpečit na stáří, na nemoc, atd. tak peníze nestačí, ale buduj soběstačnou zemi s technologiemi, a pár dětí co to jednou budou umět obsluhovat. Pak se není čeho bát, za peníze si něco i koupíš.

287688

5.4.2013 18:23

RE: Měna v 50. letech

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287662

Máš pravdu, to jsem ani nevedel, že to tak bylo. Je to obrácená pyramida, protože absolutní suma pri stejné procentuální srážce je vyšší. Celkove více ztratí ti, co mají víc.

Jenomže se je treba ptát i na to vyšší zvíre. Dluh se prece splácí nekomu, ten nejde do "nikam". Z toho dluhu také žije hromada lidí. Část dluhu se stále proto prevádí i na ty nejméne bohaté, a pyramida porád má z čeho cucat.

287676

5.4.2013 13:21

je tomu jiz pul

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

roku,kdy reporterce rekl analitik z Londyna miliony lidi prijdou o sve uspory v Bankach,vse je domluveno

287665

5.4.2013 20:44

Konfickace vkladů je menší zlo než záplatování z daní všech

Banung 194.?.?.?

Neznám situaci v Kanadě, ale mě toto smysl dává.

V současné době žádný vkladatel neřeší kredibilitu své banky a spoléhá na to, že v případě krachu to zatáhne stát z peněz náš všech.
Proč já, jako daňový poplatník mám platit na to, aby někdo dostal své peníze zpět? Jeho peníze, jeho problém.

V momentě, kdy se lidé budou více zajímat o solventnost banky a podmínky ůčtů, budou se také banky muset chovat více zodpovědně. Přičemž ale nepopírám, že dostat se k pravdivým informacím o zdraví banky bude setsakra náročné.

Těžko si pak někdo bude dávat peníze do banky za 0,1% p.a. To si je raději nechá pod polštářem...
A to by sebou přineslo pozitivní dopad v podobě většího oběhu hotovosti a horší kontrolu ze strany státu. Ale to už odbočuji.

Situaci na Kypru také neznám podrobně, ale co vím, tak prostředky zabavuje stát, ne banka kvůli tomu, že by krachovala. A to je zcela odlišná situace!!

287681

6.4.2013 4:24

RE: Konfickace vkladů je menší zlo než záplatování z daní všech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 287681

Blbost...už dnes v ČR i EU existuje zákon o tom, že pokud máte v hotovosti více jak 300 000,-Kč (nebo vybíráte víc jak jednou za měsíc), tak se dopouštíte protiprávního jednání. Je jen otázkou času, kdy se tato hranice samozřejmě bude snižovat. A mít peníze doma? Stačí provést měnovou reformu, nebo rovnou zneplatnit měnu a peníze doma ze dne na den ztratí svoji hodnotu...v kterou všichni tolik věříme.

287700

5.4.2013 23:39

Neutečete

Libor Kubica 89.?.?.?

Až lidi vyberou z bank ty peníze, které si nastřádali za celý svůj život, aby o ně nepřišli bankovními konfiskacemi, udělají státy postupně měnu, a bude to jako za raného socialismu, kdy se to obhajovalo: "kvůli spekulantům atd."

287685

6.4.2013 0:39

RE: Neutečete

Miro26 72.?.?.?

Reakce na 287685

Presne to si myslim.
Cely tento scam ma schovanou agendu. Jaky scam nebo agendu, o tom si muzeme delat jenom hypotezy. Jak se rika: "there is more than meets the eye". Pocinaje vyvolanim krize pres Recko, Kypr a 'konfiskovani' uspor. Treba lide, az povybiraji vic penez v hotovosti (protoze nebudou verit bankam a vladam a banka bude vedet docela presne, kolik hotovosti je mezi lidma) tak se udela neco jako mena nebo 'zmena' (banky a vlady maji vzdy jakesi nenapadne nazvoslovi, aby nevyvolali paniku) a ciselne penize v bance po patricne konfiskaci (jako na Kypru) budou platne treba 1:1, prinuti prejit povinne na bezhotovostni system (ktery uz z 90% procent vlastne funguje), vyda se dalsi narizeni ze hotovost pri vlozeni zpatky do banky se bude menit do urcite castky treba 1:2, nad urcitou castku 1:10 a vysledek je, ze nikdo pred toto 'konfiskaci' neutece, at mate penize doma ve slamniku, trezoru nebo v bance.

287690

6.4.2013 8:25

Nadine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Novy Svetovy Rad a planuji nastavit jednu svetovou banku, ale nejdrive musi zlikvidovat vsechny ostatni jine banky. A aby lidi prijali novy rezim, planuji jim nesmirne ztizit zivot a to tak, ze zubozeni lide budou prosit o pomoc a s vdecnosti prijmou NSP plan Tech a tak to bylo naplanovane davno. Ale Ti, presto maji strach ze lidi se zbouri a tak Obamova armada ma nakoupeno nesmirne mnozstvi zbraneni a streliva, plus pripravene nesmisne velke koncentracni tabory, asi neco pres 800, ale 99% jeste prazdnych. Ti-jsou elita a vetsinou zidovsti ministri co se snazi prosadit zakon v Americe o odzbrojeni obyvatelstva. Ale V Americe jak v Kanade jsou zidovske armady co trenuji a rikaji ze musi byt pripraveny proti teroristum a verim ze ti nebudou odzbrojeni. Kdysi zidovska vedouci v Americe nakazala zidum se ozbrojit s nejlepsimi zbranemi, jelikoz kdyz nastane tezka doba, si mysli ze lidi budou obvinovat zidy. V Americe skoro 50 milionu lidi uz zivori z jidelnich listku od vlady a milionu zije bez ubytovani a jejich domy jsou prazdne a prevzane bankami, jelikoz lidi ztratili praci a nemohli platit. Mnoho domu bylo prevzato svindlem, ale soudy chrani bankere. Lidi jsou nadopovani psyhiatrickymi lekami, do pitne vody je pridan fluorite tak jak Hitler daval v koncentracnich taborech aby delal lidi malatnymi. Jidla jsou plne chemikaliji a haze se na ne z letadel chemtrails aby se zdravotne stali slabimi, nemocnymi. Ale leta se lze ze ekonomije se spravuje a bankeri si potajmu stale hrabaji penize obcanu a pritom staty jsou jiz davno v bankrapci, ale elita ma schovane penize na venkovnich mistech aby nemuseli platit dane. Lidem bude kradeno vice a vice penez, ale elita si zije v nesmirnem blahobytu a ma nekonecne penize na zbraneni a valky, podzemni mesta atd. Podle Talmundu elita lze a pritom si vyzivali Federal Reserve Banku kde si tiskli penize a celkem vse na svete vykoupili. FRB take prebirala dane pracujicich. Zavreny Maydoff napsal dopis, ze banky vedeli o jeho ponzi schemu a sami tak pracuji. (On byl potrestan ze podvedl zidy) Proste lidi jsou na svete podvadeni otroci a ta 1% elita se snazi vlastnit planetu.

287704

6.4.2013 19:22

RE: Nadine

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 287704

Vůbec bych neváhal použít ocet -
http://orgo-net.blogspot.cz/p/nepravidelny-denicek-chemtrails.html

nebo ještě lépe-
http://orgo-net.blogspot.sk/2012/09/kyselina-citronova-je-lepsi-nez-ocet.html

Kde jsi hrdino s octem či jinou kyselinou, který přivedeš Slunce do našich dnů?

287751

7.4.2013 10:39

Prečo je zdaňovanie vkladov jednou z možností

Tomas Kurian 95.?.?.?

Rád by som Vám predstavil svoju ekonomickú teóriu, ktorá vysvetľuje, prečo štáty majú dlhy, prečo tieto dlhy stále rastú a nie je ich vôbec možné splatiť.

www.genomofcapitalism.com

Ak pochopíte ekonomický model, na ktorom funguje kapitalizmus, pochopíte aj prečo zdaňovanie vkladov je jednou z možností, pričom druhou je inflácia ( čo je to isté, ako zdaňovanie vkladov ale postihuje všetkých, bez rozdielu výšky úspor) a druhou je iba nekonečný nárast dlhu, čo nie je psychologicky príjemné.

287778

Příspěvků: 36

05.04. 02:57 n.z.  Jak dlouho musite zit
05.04. 04:18 Vladimír Stwora  RE: Jak dlouho musite zit
05.04. 08:56 Satanist  RE: Jak dlouho musite zit
06.04. 09:26 osa x  RE: Jak dlouho musite zit
06.04. 13:27 n.z.  RE: Jak dlouho musite zit
05.04. 06:16 Saša  >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu
05.04. 08:43 Satanist  RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu
05.04. 10:23 Saša  RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu
05.04. 13:21 Erwin  RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu
05.04. 18:59 Satanist  RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu
06.04. 17:52 n.z.  RE: >Čekal jsem, co se stane … Nedošlo to nikomu
05.04. 07:22 boris  boris
05.04. 08:05 ppppp  perpetum mobile
06.04. 01:31 M.P.  RE: perpetum mobile
06.04. 02:17 Petr Krejčí  RE: perpetum mobile
06.04. 09:03 slak  RE: perpetum mobile
06.04. 10:09 Emil Robot  RE: perpetum mobile
05.04. 10:30  Konečně větší spravedlnost!
05.04. 11:15 Petr Řehák  Podnikatelsky zamer
06.04. 01:46 M.P.  RE: Podnikatelsky zamer
06.04. 09:27 Petr Řehák  RE: Podnikatelsky zamer
06.04. 09:29 Oracle  RE: Podnikatelsky zamer
05.04. 12:25 Duanitta  Měna v 50. letech
05.04. 13:28 Duanitta  RE: Měna v 50. letech
05.04. 14:58 Emil Robot  RE: Měna v 50. letech
05.04. 21:10 popolvar  RE: Měna v 50. letech
06.04. 00:27 Duanitta  RE: Měna v 50. letech
05.04. 18:23 ppppp  RE: Měna v 50. letech
05.04. 13:21  je tomu jiz pul
05.04. 20:44 Banung  Konfickace vkladů je menší zlo než záplatování z daní všech
06.04. 04:24  RE: Konfickace vkladů je menší zlo než záplatování z daní všech
05.04. 23:39 Libor Kubica  Neutečete
06.04. 00:39 Miro26  RE: Neutečete
06.04. 08:25  Nadine
06.04. 19:22  RE: Nadine
07.04. 10:39 Tomas Kurian  Prečo je zdaňovanie vkladov jednou z možností

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,24 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,52 Kč
100 japonských jenů
21,45 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,26 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 236,88 Kč
1 unce stříbra
395,89 Kč
Bitcoin
200 622,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 626