Diskuze k článku

Cenzura českých médií sílí, bojí se mocní revoluce?

Příspěvků 41

2.4.2013 7:58

Muj ded me rikal

Satanist 75.?.?.?

ze vopasek se necha utahovat jen k pateri a dal to nejde. No a pak tem z eraru po kruponu tece krev ....

287483

2.4.2013 9:06

Ceska media ,predevsim nejsou ceska,tak,jak i ostatni media jinde.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ceska media jsou jen papestejsi papeze,za komunistu,za demokracie a kdyby prisli Krovaci z Afriky,tak by kazdy z nich mel sukni z travy a drzel ostep.
Ale,svet jde dal,vzdy je skulina ,kde pravda se protahne a zjevi se svetu.
Mocni celeho sveta se boji revoluce u super Amerika se boji a proto Washington potrebuje valku,myslim,ze jim to se Severni Koreou vyjde na nejaky cas,revoluce,obcanska valka se jen oddali.
Vložený obrázek
« A Nation of Sheep Being Led to the Slaughter?
The first possible outcome resulting from the impending collapse of the Petrodollar could lead to a Federal Reserve led war against Iran, China, Russia, North Korea and India.
This particular installment of this series, Part 4, examines the evidence supporting the fact that the present administration is preparing to enact their own version of the Holocaust.
Is An American Holocaust Around the Corner?
To pise americky tisk,ceska media by to ani neopakovala, predposranost je uz jejich tradici.Cesky narod vzdy mel plno "sklepnich bojovniku" kteri vylezli ven,kdyz uz bylo po bitve-po vsem.
The incremental plan to seize American guns is clearly underway and it should scare the hell out of all Americans because in the 20th century, there were 17 major genocides committed against civilian populations resulting in a death toll of around 260 million people. Kdyz to ctu,tak mi to pripada jako Hitlerova pomsta na vitezne Americe,ktera znicila Nemecko a ted prisel jeji cas,tak,jak byla provedena i "Ruska revoluce" 100 milionu obeti.David Stockman, Ex-Reagan Budget Director: George W. Bush's Policies Bankrupt The Country
“(Reagan’s deficit policies) allowed George W. Bush to dive into the deep end, bankrupting the nation through two misbegotten and unfinanced wars, a giant expansion of Medicare and a tax-cutting spree for the wealthy that turned K Street lobbyists into the de facto office of national tax policy,
file:///E:/david-stockman-george-w-bush_n_2989094.html
Early Jewish Immigrants in America from Czech Lands and Slovakia

The fourth known Bohemian to come to America was Mathias Bush,7 a native of
.... This is the first known instance of an entire Jewish family emigrating from ...
www.jewishgen.org/austriaczech/early_immig.html

---------------
John Kerry's family “hid Czech Jewish heritage just like Albright's”

Feb 10, 2004 ... John Kerry's family “hid Czech Jewish heritage just like Albright's” .... same time
as President George W. Bush--both belonged to the elite secret ...
www.tomgrossmedia.com/mideastdispatches/archives/000181.html

287487

2.4.2013 9:28

Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu

staněk 90.?.?.?

Vždy, když dorůstá, jim ji někdo ukradne. Za Rakouska přebíhali za lepším k Rakušákům, republikovou zdecimovali nacisti, co přežili v 50tých létech komunisti, co se začala zotavovat tak normalizátoři, po 89 z nadějných udělali vládci peněz p.delolíbaly a vlezdop.delisty. Za peníze napíščí vše. Národu chybí idea.

287488

2.4.2013 11:19

RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 287488

Řekl bych, že kromě ideje chybí také hrdost, sebevědomí a především morálka.

287500

2.4.2013 11:26

RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287488

Národ má ideu a to přímo s velkým I.A to je kult konzumu a tomu přinesou na oltář jakoukoli oběť.I tu nejvyšší-zbavit se myšlení a nechat si vnutit žebříček pochybných hodnot jako je zkráceně"nákup v Lidlu a fandění fotbalu".
Kvalitu života poměřují velikostí hromady hoven (odpadu),který vyprodukují bez ohledu,co je to stojí.
A i naši žurnalisti/žumpálisti se řídí tímto kultem,a proto píší to,co se od nich žádá.I oni musí na dovolenou a grilovat a pak ty faldy vypotit ve fitku atd.atd....
Jaká elita dnes? Denně 650.000 idiotů bez rozdílu vzdělání,a náboženského přesvědčení si kupuje BLESK..co k tomu dodat.

287501

2.4.2013 16:41

RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 287501

lol, vystizne! Kdyz vidim nekoho ctouciho Blesk, nebo v podstate utracejiciho penize za jakekoliv tistene noviny, tak ackoliv nerad nesoudim lidi, uz si myslim sve. Vsechni jsme programovani, ale mnoho z nas dobrovolne.

287529

2.4.2013 23:41

RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 287488

Ako sa na dedine hovorieva:
"(J)elita je ako lístie. Keď opadá, strom vyženie nové."

Keď si prestanú jelitá objektívne plniť svoje oficiálne deklarované úlohy zvyšovania celkovej životnej úrovne spolocnosti, vždy nevyhnutne od-padnú. Tak-či onak.
Ak strom, národ nové lístie nevyženie, neide o národ ale bezprízorný dav, tlupu, ktorá asi nemá podľa objektívnych najvyšších morálnych pravidiel právo existencie tu na tzv.Pravde Božej..
Tlupa žije podľa tradície(rôzne "sväté písma" ) a hodnotí podľa autoritiek(kultov, vodcov).

Bezprízorná biomasa nepoužívajúca dary rozumu a slobodnej vôle preto pravdepodobne nemá v evolučných cieľoch Supersystému(Boha?) miesto.
Vyzerá, že tzv.Boh potrebuje Ľudí
a nie Človeku podobné opice lenivé, neschopné napĺňať svoj jedinečno-kolektívny potenciál.
Presnejšie: Pridlho nečinné v približovaní sa svojim optimálnym možnostiam, či dokonca vzďaľujúce sa od neho..Jeho.

Druhá vec je isto súvislosť v snahe o systematickú likvidáciu najlepších jedincov našich národov, strategického územia, kultúry ašpirantami na globálnu moc. Ostatne ako aj inde vo svete. Z pohľadu Protiľudského konceptu samovyvolených ide o čisto pragmatický krok metodického odstraňovania potenciálnej konkurencie v jej zárodku spolu so snahou poštvávania národných výkvetov proti sebe navzájom. V skutočnej globálnej politike samozrejme národnosti nehrajú rolu a asi ani nikdy nehrali. Tak ani ideológie, či tzv.náboženstvá. Ide len a len o základný Koncept. A, alebo B.

Na úrovni egocentrického myslenia starým vojakom profesionálom nikto nemôže konkurovať a to si žiaľ naše lokálky, elity po generácie zrejme neuvedomili.
Inak by neboli mohli byť zlikvidované.
Veľkosť národa v tomto prípade nehrá rolu.
Iba jeho morálka a s ňou nevyhnutne prepojená miera chápania objektívnej reality.

V tejto prirodzenej súťaži, veľkej hre kultúr, nastavení supersystému, nič nepomôžu oponentovi tak spomínané chrono-logické, ideologicko-náboženské, finančné, biologické, či konvenčné komunikačné(vojenské) operácie.
Ide o tu toľko posledné roky diskutovaný Basic Koncept.
Skutočnú relígiu=vzťah so Supersystémom miesto ateistickej viery v Neho, či jeho simulácie.

Vie-Ra, chápavá dôvera Jemu umožňuje totiž kľúčový in-formačný náskok pred starými žoldákmi Ega, dynamický kód Safe-u(Istoty, spoznávania nekonečnej zmeny v danej situácii konkrétnej nestatickej Pravdy).

287547

2.4.2013 10:56

Využiji tohoto článku

MARTin-anonym 94.?.?.?

Už dlouhou dobu hledám nějaké ideálně české/anglické aktuální informace o současném dění v Lybii. V době války byla ve středu zájmu médií a sypaly manipulační články a občas i nějaké rozumné informace. Teď je až na osamělé krátké zprávy ticho po pěšině.

Zajímalo by mne: porovnání míry osobních svobod v době za Kaddaffího a nyní, úmrtnosti, životní úrovně a celkově prostě souhrně analyticky psané články o tom, co se tam zhruba děje. Vše co na Googlu nacházím jsou žvásty z roku 2011 a maximálně výkřiky do tmy někdy z první poloviny roku 2012. Když hledám konkrétněji, rovnou nacházím jen věci z roku 2009 a podobně.

Celkově mám pocit, že Google neumí rozlišovat aktuální informace o d těch několik let starých (nebo já to neumím správně hledat).

Kdyby měl někdo dobrý zdroj informací, který by sledoval současnou situaci tam, byl bych moc rád.

287497

2.4.2013 11:33

RE: Využiji tohoto článku

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287497

Včera v televizních novinách na Syrské státní televizi byl dvou minutový šot o tom,že se do sebe v Tripolisu do sebe zas pustily dvě znesvářené bandy nezaměstnaných"křehkých mladých libyjských revolucionářů".Google má taky majitele a proto z pochopitelných důvodů není žádná "studnice moudrosti a objejtivity"...spíš naopak,je to velký manipulátor.

287503

2.4.2013 14:32

RE: Využiji tohoto článku

F&T 78.?.?.?

Reakce na 287497

Dejte si Google Advanded Search:

http://www.google.ca/advanced_search

A tam zaškrtněte, jen za poslední rok.
(Last update: past year)

287518

2.4.2013 14:57

RE: Využiji tohoto článku

Jan Ondřej 93.?.?.?

Reakce na 287497

Dobrým zdrojem o situaci v Lybii dnes je: Ostrov Janiky

287520

2.4.2013 21:08

RE: Využiji tohoto článku

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 287497

Zkuste se občas podívate na:

http://czech.ruvr.ru/ nebo

http://english.pravda.ru/

jsou tam občas zajímavé články a jednomu není na škodu dostávat informace i z jiné strany.

287540

3.4.2013 11:25

RE: Využiji tohoto článku

Croix 178.?.?.?

Reakce na 287497

http://za-kaddafi.ru/portal/news/ pokud Vám nedělá problém ruština, je to pohled z druhé strany...

287564

2.4.2013 11:28

Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Češi nejsou schopni si sami zorganizovat revoluci. Nejen díky tomu, že jsou bojácní. Podobně na tom jsou i Rakušané, kterým také vždy musel revoluci někdo dopravit až před záchodové prkénko, na kterém se ji snažili prosedět a přesedět.

Vzpomeňme jen na 17. listopadu:

1) Massakr NEVINNÝCH stjůdentů
2) MRTVÝ stjůdent Martin Šmíd
3) Plný Václavák dělníků (z dnes již vytoonnelovaného ČKD, stjůdentů, slavných héreček a hercův
4) Slavní hérečky a hercííí 24/7 v Divadlech
5) Slavné hérečky a hercííí 24/7 u venkovanů
.....
a stejně "Ta Revoluce" čekala, až jak to se "venku" - roz. v City, na Brighton Beach a v Maskvěěě si Loutkáři navzájem domluví...
Pepíci a Mařen/ky se zmohli na pidi-trikolóry a nějaké ty rock/ové placky - a to ještě jen ve velkých městech.
Venkované čekali, až jak to (všechno ruskojazyčné jednání v City, Brighton Beach a v Maskvěěě) dopadne.

Naposledy Češi prováděli "svoji" spontánní revoluci za Husitů. Od té doby se Čechům Vrchnost vždy věnovala, aby si dali zajít chuť. I doba předbělohorská byla zejm. separatistickou revoltou šlechty (z velké části tehdy německo-jazyčné) proti Habsburkovi. Proto ani Pražané se na Bílé Hoře přespříliš nenamáhali - a to více pak kupčili s majetky "svých" z/exekuovaných "českých" pánů, jejichž popravě v mnohatisících zvědavě přihlíželi.

Netuším, kolik venkovanů dorazí nyní do Prahy na Václavák. Pravicující Pražané určitě dost dobře nechápou, PROČ by měli jít proti "svým" Kmotrům?! Nikdo zvenčí jim PŘECE proti Kmotrům n_e_p_o_m_ů_ž_e... A sami už dělat revoluce neumí, nechtějí a ani o to nestojí.

I ty slavné Hérečky a hercííí nebudou podporovat nějakou lůzu, která stejně o dotacích nerozhoduje - max. se na ně tak v daních a berních skládá. Lepší je zamoderovat kmotrovský a sponsorský candrbál...umění není přece pro lidi, ale pro S_P_O_N_S_O_R_Y

287502

2.4.2013 21:01

RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek

kubrt2 89.?.?.?

Reakce na 287502

Člověče,
vyserte se na tu imitaci free hantecu naší cool omladiny, na vaše myšlenky to není dost in . I ty velký písmena bych ve stylu dnešního mládí vynechal, nač mačkat 2 klábosy když je stejně hlavní myšlenka a ne pravopis. Jinak dobrý [chechtot] .

287536

3.4.2013 3:07

RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek

p. 113.?.?.?

Reakce na 287536

...kdyz von je splachovaci....

287549

3.4.2013 22:46

RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 287502

Bohužel, máte asi pravdu. Lidé v této zemi jsou příliš naivní,ustrašení a opatrní, než aby vyšli do ulic, i kdyby jim bezohledná vláda a mafie utáhly opasky ještě více než dosud.Tento národní povahový rys je zřejmě způsoben tím, že zdejší lidé byli v minulosti válcováni ze všech světových stran a mají tu přihrbenost již v genech.Budou sice doma a v hospodách brblat a švejkovat, ale na víc se nezmůžou. Kalouskové a kmotři znají své ovečky dobře.Před volbama jim mafie rozdají guláš, média a všehoschopní soukmenovci
zveřejní nějakou špínu na opozici a ovčani jim to zase dají na další čtyři roky.Jediné, co by zdejší Broučky a Kondelíky mohlo, ale ne muselo přimět k významnější akci, by muselo přijít zvenčí(například finanční krach).

287597

8.4.2013 1:53

RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek

p 60.?.?.?

Reakce na 287597

...lide v teto zemi jsou jako jini lide v jinych zemich ...VY POVAHOVE RYSOVA PRAVDO....problem je ze neni vyreseno co potom , protoze se svine vzdy po kazdem prevratu ,revoluci,valce,po svrzeni zradcovskych vlad nasaknou zpet....nechte si ty vase moudra tazeny z prdele pro svoji prababicku...udernickej propagandisto...a nechte normalni lidi chodit na pivo...

287812

8.4.2013 12:33

RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287812

Mám hospodu a "normální lidi" už na pivo dávno nechdí.Chodí tam pravidelně vysedávat jen většinou naprostí zoufalci,odevzdaní osudu,čekající na ránu z milosti,pak ještě mladí pitomci,sponzorovaní rodiči,kteří neví,kam patří a co s časem a připitomělí fandové fotbalu,což je kategorie sama o sobě..

Mezi které patříte Vy?? [mrknutí jedním okem]

287828

2.4.2013 11:59

Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!

Andrew Siddur 77.?.?.?

Dnes už přece protestují a zajímají se o politické dění jenom "mašíblové" a "šmokové". Není-liž pravda?

Každý občan dnes dostává přesně odměřenou dávku informací, šitou jemu na míru. Kdyby jich bylo moc, nebo kdyby ty informace byly takové, jaké si nepředstavoval, mohl by být buď zmaten, nebo rozhořčen.

Proto jsou občanovi předkládány banální prostopravdy, a pokud jde o něco zásadního, musí to být médii podáno tak, že vlastně o nic nejde, a že je to plně pod kontrolou. Aby se nad tím občan příliš nezamýšlel.

Taky se rozmohlo nenazývání věcí pravými jmény, proto tu máme takový shovívavý newspeak. Pachatelé a škůdci jsou nazýváni "kmotry", tunelování veřejných zdrojů IZIPy, Pandury a Casami musí být zásadně popsáno jako "dobré projekty, které nebyly zcela promyšleny". A hlavně všechno je vždy zcela legitimní a podle zákona.

Česká média s občanem zacházejí jako s nesvéprávným; domnívají se, že nesprávně podané informace by mohly vést k jeho vzteku, který by mohl skončit dalším Frenštátem. Proto je zakázáno občanovi rozšiřovat jeho vědomostní obzor směrem k neprobádaným oblastem; informace musí být podávány tak, aby si občan s úlevou pomyslel, že "je to všechno tak, jak jsem si myslel"...

287506

2.4.2013 12:05

RE: Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287506

"Normální lidé" dnes přece protestují jenom proti tomu, když je třeba vyjádřit podporu Izraeli, nesouhlas s roky 1948-89, nebo naopak souhlas s obnovou Mariánského sloupu.

Veškerá ostatní manifestace je jaksi "nad rámec demokracie" a je jenom horko těžko zatím tolerována.

287507

2.4.2013 12:06

RE: Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287507

(zapletlo se mi do textu "proti tomu", které tam být nemělo)

287508

2.4.2013 21:43

RE: Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 287508

No, ono je to také tak, že

1) když se na*erou:

- Bulhaři, (Rumuni) - vezmou do rukou Kalašnikovy,
- Maďaři - šavle,
- Slováci - valašky, no a
- Češi - půllitr piva (nebo se to píše půl liter?) a je po demonstraci.

2) Praha má dnes cca 1,250 tisíc obyvatel, včetně nemluvňat. Když odečtu 1/3 nemluvňat a dětí, nějaké % důchodců, kterým v restitucích byla vrácena alespoň kadibudka (a proto je jakákoliv levice FUJ), značné % úředníků v centrálních úřadech, magistrátu, městských částech, ministerstvech atd., kteří by třeba i chtěli demonstrovat, ale z obav o svůj flíček nepůjdou, nemalé % bankovních úředníků z téhož důvodu a nemalé % důchodců starších 70 let, kteří jsou rádí, že ráno vstanou z postele, KOLIK lidí vám zbyde na nějakou demonstraci? A přivézt lidi z venku, to je drahá legrace. KDO na to má peníze a je ochoten je obětovat a organizačně zajistit? Odbory? Které odbory, když ta parta není schpna se ani domluvit mezi sebou? Jestliže bývalý šéf odborů (p. Štěch) dnes dělá předsedu Senátu, tak co si má obyčejný občan myslet o odborech? Funkce v odborech = peníze a cesta na vyšší politickou pozici.

287542

2.4.2013 12:32

Cenzura a nejen českých, to víme dávno.

Kofčín 90.?.?.?

Bývalá reportérka CNN Amber Lyon odhalila, že během své práce pro tento kanál dostala příkazy, aby posílala falešné zprávy a vylučovala některé jiné, které se nelíbily americké administrativě, s cílem vytvořit veřejné mínění ve prospěch rozpoutání agrese vůči Íránu a Sýrii.

287510

2.4.2013 17:08

RE: Cenzura a nejen českých, to víme dávno.

AlA777 85.?.?.?

Reakce na 287510

nic noveho, staci se podivat na dokumenty, ktere postupne zakazuji a mazou. Youtube vam je samo nenabidne, pokud nehledate podle nazvu.
valka kterou nevidite
valkou se to vyresi

287531

2.4.2013 13:07

Současný stav je nejlepší ze všech možných; kdo demonstruje, nesouhlasí s tímto dogmatem

Andrew Siddur 77.?.?.?

Proto jsou žádoucí jenom "demokratické" demonstrace a manifestace - proti opozičním "totalitním" a socialistickým politickým stranám
- proti tomu, jak špatně a draze se žilo za Husáka (jakýkoli sentiment je dnes strhán jako nežádoucí, ovšem neustálé připomínání rádoby stinných stránek a "bojlerů" je naopak nutné a na denním pořádku)
- proti spiknutí "levičáckých" médií a celého světa proti Izraeli
- a tak dále


Hitlerovi je vkládano do úst, že měl Slovany za podlidi, a tím pádem žádný Čech už nemá nikdy právo si na nic stěžovat, protože v tom okamžiku by si na toho stěžovatelského fašistu došlápl samotný pan Hitler, který by ho zahubil.

Podobně se to má s dnešními demonstracemi.

V občanu je budován a utužován pocit "to jste přece všichni chtěli, volný trh, hranice, platové rozmezí; za tohle jste v tom strašlivém gulášovém socialismu bojovali!"
Tím pádem kdo dnes demonstruje proti režimu, popírá svoje ideály a sám sebe, a nezaslouží než nejhlubší opovržení.

287511

2.4.2013 13:18

RE: Současný stav je nejlepší ze všech možných; kdo demonstruje, nesouhlasí s tímto dogmatem

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287511

ještě vsuvka:
Hitlerovi je vkládáno do úst, že měl Slovany za podlidi (asi proto tak nezištně spolupracoval s Tisovým Slovenskem [mrknutí jedním okem] )

287512

2.4.2013 13:35

RE: Současný stav je nejlepší ze všech možných; kdo demonstruje, nesouhlasí s tímto dogmatem

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 287512

Kdyby jen se zlými slovansky širokolícími Slováky.

Soudruh Hitler spolupracoval také vášnivě s Charváty, Slovinci, Bulhary, Ukrajinci...

Z části Poláků soudruh Hitler i vy®áběl VolksDeutschen podobně, jako jsou iDnes a iHned z moU®rookých a ši®okolících ®usů vy®áběni v US®aeli židé®®®

287514

2.4.2013 16:40

Clanky o cenzure na cenzurovanem Zvedavci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

To teda sedi..... [oči v sloup]

287528

2.4.2013 19:23

Na ČT už kašlu!

Bubeník 94.?.?.?

Párkrát jsem protestoval stížností. Vždy to nějak okecali. Především exsoudruh Uhde. Takže tím pádem dnes na ČT zpravodajství kašlu. Rada je složena ze stejných přisluhovačů stran jako za bolševiků. Všichni tihle "troubové" jsou přesvědčeni, že zpravodajství je objektivní, atd atd. Nepomůže nic jiného než revoluce a vymetení hajzlů z redakcí a z vedení!

287534

3.4.2013 0:14

RE: Na ČT už kašlu!

disident 88.?.?.?

Reakce na 287534

jen malý dodatek:je všeobecně známo,že tak zvaná veřejnoprávní me-
dia ke kterým patří ČT a ČRo jsou dlouhou dobu ovládány havlovci
(potvrzuje to bývalý Klausův mluvčí Petr Hájek ve své knize "Smrt
v sametu"[mrknutí jedním okem]a to se zcela určitě obráží v názorech těchto medií.
Do očí bijící byla podpora Schwarzenberga ve 2.kole prazidentské
volby,jelikož kníže veřejně prohlašoval,že chce pokračovat v díle
a politice V.H.Jako ministr zahraničí to dává okatě najevo svým
lokajským postojem vůči Velkému bratrovi,což bylo typické pro V.H.

287548

2.4.2013 21:01

Potom se divite?

Ruzena 188.?.?.?

jak vypadají naše zákony, když v poslanecké sněmovně sedí taková ???
(http://www.youtube.com/embed/tYeafwAnnQo?feature=player_detailpage) [cool] [překvapení]

287537

2.4.2013 21:07

takže

timur 85.?.?.?

ale no - pokiaľ viem, tak wermacht vyzbrojili české pozlátené ručičky - buďte na to hrdý, vy ste s Hitlerom nespolupracovali, len vás donútili, a ten odboj - svetová vec, všetci vaši politici robili čo mohli, Beneš z Londýna a Gottwald z Moskvy, skutočne ... vy ste s nemcami povymetali - čo vám poviem, ale inak vás mám rád .... asi ako tortu ....

287539

2.4.2013 21:50

RE: takže

čochtan 89.?.?.?

Reakce na 287539

Na to je podobná odpověď:

Ze zápisníku slovenského partyzána:

28. augusta - urobili sme útok a vyhnali Nemcov z doliny.
30. augusta - Nemci pritahli zálohy a vyhnali nás z doliny.
3. septembra - zmobilizovali sme čo sa dalo, urobili proti útok a vyhnali Nemcov z doliny.
5. septembra - bača sa nasral a vyhnal nás všetkých z doliny.

Ať žije SNP.

287543

3.4.2013 11:52

RE: takže

HonzaJF 109.?.?.?

Reakce na 287543

... jsi trapný chudáček ... Slovensko má také svoje "Lidice a Ležáky" ... [zmaten] idioti vždy budou znevažovat ty, co si to nezaslouží ...

287567

3.4.2013 14:18

RE: takže SNP?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 287543

Tichí vrahovia, tzv. "židia" môžu prosiť po spytovaní vlastného svedomia o odpustenie, no nikdy nie o zabudnutie.

Dnes si znova kopú hrob provokáciami v méédiách, na plagátoch.
Ich Panovia dávajú špinavú žoldácku robotu robiť lokajom typu SSchutza, Mesežnikova, Demeša, Žiaka, Šimečku a ďalších nebezpečných sociopatických fašistov v "dobrej nevere" svojej amorálnosti presvedčených o vlastnej neomylnosti a samovyvolenosti ich sado-masochistického uchýlného Egoboha, Money-too.

Sám mám v rodine a medzi známymi tichých vyznavačov tohoto 3000 ročného kultu protiľudských fanatikov. To posledné, čo by som chcel vidieť, by bolo ich opätovné oprávnené šialené utrpenie a smrť, no na pokusy o upozornenie na určité už obecne známe témy buď nereagujú, alebo reagujú výlučne dávno predprogramovanou histériou.
Brainwash formátorov, Panov týchto zombi bol kedysi tak dokonalý, že takmer niet medzi nimi naozaj spravodlivých ohľadom odpovedí na celospoločensky kľúčové otázky.
Asi ide o to povestné prekliatie protofašizmu s podprahovým nebezpečnostným tabu na sebareflexiu..

287576

3.4.2013 14:30

RE: takže SNP?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 287543

Šialená občianska vojna vyvolaná a riadená zvonku.
Cca.240 miliárd dolárov(v dnešných cenách ak ma pamäť neklame) priamych škôd, kompletne zdevastovanou infraštruktúrou-cesty železnice a mosty, s rozbombardovanými mestami a kultúrnymi pamiatkami.
O množstve mŕtvych zranených a nezvestných s mnohogeneračným dopadom riešeným psychológmi masovo do dnes ani nehovoriac..
V krvi všeobecného masakru a hrôz dediny proti dedinám, susedia proti susedom, rodičia proti deťom..

Slovákom nebol dovolení luxus vzdať sa ako Čechom.
Tiso nemal o Hitlerovi žiadne ilúzie.
Ultimátum v Mníchove bolo jasné:
Po očakávanej českej "kapitulácii" buď okamžité vyhlásenie patronátneho štátu, alebo rozdelenie medzi Poľsko a Maďarsko(=rýchla asimilácia, genocída a zánik národa).

Tzv. "povstanie" bolo logicky a podľa množstva dôkazov dlhodobo pripravované najvyššimi predstaviteľmi armády v tichej koordinácii s vládou, ministerstvami a výbormi.
Cieľavedome bolo na taktiež známe priame a nepriame rozkazy vyvolané predčasne, aby zámerne viedlo ku krvavej občianskej vojne s masakrami "prílivovo-odlivových frontov", čo sa nedialo ani v menej zdevastovanom Rusku, na Ukrajine a Bielorusku. Tam iba ak v tzv.kotloch.

Vyslaniu slovenských divízii na východ na smrť vláda bránila ako mohla(viď napr.tzv. vysokoškolský zákon) a tak aj vydaniu židov.

Bohužiaľ z morálneho hľadiska bola obrana židov neospravedlniteľná.

Systematická úžera, podvody, arizácia národného majetku rasistickými židovsko-fašistickými klanmi vlastniacimi v tom období viac ako 80% majetku a výrobných prostriedkov na Slovensku(a tak aj v ostatných okolitých krajinách).
Niekoľko sto rokov trvajúca maďarizácia často fyzicko-genocídneho charakteru vrcholiaca v posledných desaťročiach monarchie rukami ticho judaizovanej pôvodne uhorskej "šľachty".

Obchody s nevoľníkmi, monopol na obchod s otrokmi dlhodobe pred a počas 300 rokov tureckých vojen a bezpočetných touto finančnou teroristickou mafiou manipulovaných masových protihabsburských, protisystémových povstaní, kde oblasť Slovenska niesla kvôli strategickej polohe a ťažbe drahých kovov hlavné bremeno bojov.
Podobne, ako dnes krátkodobejšie "prekliatie ropou" v Iraku, Lýbii, Venezuele,..

Mafiánsko-ideologickými spôsobmi obsadené a blokované prakticky všetky kľúčové pozície byrokratického a vzdelávacieho aparátu.. Stovky tisícov mŕtvych rukou pár pseudonáboženských sociopatov.
To ľudia nemôžu zabudnúť.
Tichí vrahovia, tzv. "židia" môžu prosiť o odpustenie, no nikdy nie o zabudnutie.

Dnes si znova kopú hrob provokáciami v méédiách, na plagátoch.
Ich Panovia dávajú špinavú žoldácku robotu robiť lokajom typu Schutza, Mesežnikova, Demeša, Žiaka, Šimečku a ďalších nebezpečných sociopatických fašistov v "dobrej nevere" svojej amorálnosti presvedčených o vlastnej neomylnosti a samovyvolenosti ich sado-masochistického uchýlného Egoboha

287577

3.4.2013 12:50

RE: takže

steve 174.?.?.?

Reakce na 287539

.. Hitler prijel do Tater. Zasankovat si. A stavet snehulaky s Geringem. Nejlepsi snih na snehulaky je pod Krivanom, .. "ste vitany, ako doma - sudruhovia fasisti" - vital nemecke bratry farar Tiso a Hlinkova garda sypala po sjezdovce kvety svobodnych slovenskych ruzi ...
Slovensky narod po letech ceske tyranie "vybojoval" svobodu a nezavislost a ...
------
.. "timure" - mam pre Teba bohovsku zpravu - prisaamvacku !
Ty si kokot ako Krivan - ale nevies o tom ..... a preto si bol, si aj teraz a vzdy budes - hrrdyy !! Tortu mas na spoorheetu ..

287571

6.4.2013 3:29

RE: takže

p. 113.?.?.?

Reakce na 287539

..pokial viem tak wehrmacht vyzbrojilyyyy !!! kdyz uz tak vite toho zatracene malo , jen kecat umite a ve spatnym pravopisu...

287698

3.4.2013 13:02

Petra Bostlová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Karel Janeček - pokračování
http://bostlova.blog.idnes.cz/
pokračování zastaveného blogu na
http://petrabostlova.blog.tyden.cz/

287572

7.4.2013 2:43

Kdyz uz jsme zase u te valky

Izak 89.?.?.?

No kde kdo si pamatuje Lidice, ale takovych vesnic/mestecek bylo v Polsku desitky a kdo to delal se vi, dnes se sice vzpomina jen Katyn ale to je jen zlomek.
A ted k CR, nejvice obeti valky na ceskem narode bylo rukou tzv. spojencu, USA a UK bombardovali CR fosforem jak divi, kdyz se konala genocida v Drazdanech, rak to byl takovy manevr, ze se nektere letadla ztratili a bombardovali i ceska mesta, treba i Plzen a udajne nektere dotahli az do Prahy.
V Troppau a okoli zemrelo mnohem vice civilistu na nasledky US fosforovych bomb nez nacisti povrazdili cechu za celou valku ... a ja se ptam sakra proc? kdyz tam zadny valecny prumysl nebyl a uz tehdy se vedelo, ze to nema smysl.
A ruda armada ? ... ta pokradla co mohla, komu se to nelibilo, toho zastrelili a znasilnili tolik zen, ze je to az hamba, to si nedovolilo ani gestapo natoz werhrmacht, ti by zato dostali kulku.

287764

Příspěvků: 41

02.04. 07:58 Satanist  Muj ded me rikal
02.04. 09:06 Robert Nohejl  Ceska media ,predevsim nejsou ceska,tak,jak i ostatni media jinde.
02.04. 09:28 staněk  Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu
02.04. 11:19 WAZARI  RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu
02.04. 11:26 Emil Robot  RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu
02.04. 16:41 AlA777  RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu
02.04. 23:41 udo1  RE: Češi nemají kvalifikovanou vědomostní elitu
02.04. 10:56 MARTin-anonym  Využiji tohoto článku
02.04. 11:33 Emil Robot  RE: Využiji tohoto článku
02.04. 14:32 F&T  RE: Využiji tohoto článku
02.04. 14:57 Jan Ondřej  RE: Využiji tohoto článku
02.04. 21:08 čochtan  RE: Využiji tohoto článku
03.04. 11:25 Croix  RE: Využiji tohoto článku
02.04. 11:28 MoUdrostrak  Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek
02.04. 21:01 kubrt2  RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek
03.04. 03:07 p.  RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek
03.04. 22:46  RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek
08.04. 01:53 p  RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek
08.04. 12:33 Emil Robot  RE: Určitě se nebojí - a Češi o revoluci ani nestojí - milují utahování opasků a sklánění hlavinek
02.04. 11:59 Andrew Siddur  Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!
02.04. 12:05 Andrew Siddur  RE: Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!
02.04. 12:06 Andrew Siddur  RE: Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!
02.04. 21:43 čochtan  RE: Teď už máme, co (jsme?) chtěli. Tak jaképak demonstrace?!
02.04. 12:32 Kofčín  Cenzura a nejen českých, to víme dávno.
02.04. 17:08 AlA777  RE: Cenzura a nejen českých, to víme dávno.
02.04. 13:07 Andrew Siddur  Současný stav je nejlepší ze všech možných; kdo demonstruje, nesouhlasí s tímto dogmatem
02.04. 13:18 Andrew Siddur  RE: Současný stav je nejlepší ze všech možných; kdo demonstruje, nesouhlasí s tímto dogmatem
02.04. 13:35 MoUdrostrak  RE: Současný stav je nejlepší ze všech možných; kdo demonstruje, nesouhlasí s tímto dogmatem
02.04. 16:40  Clanky o cenzure na cenzurovanem Zvedavci.
02.04. 19:23 Bubeník  Na ČT už kašlu!
03.04. 00:14 disident  RE: Na ČT už kašlu!
02.04. 21:01 Ruzena  Potom se divite?
02.04. 21:07 timur  takže
02.04. 21:50 čochtan  RE: takže
03.04. 11:52 HonzaJF  RE: takže
03.04. 14:18 udo1  RE: takže SNP?
03.04. 14:30 udo1  RE: takže SNP?
03.04. 12:50 steve  RE: takže
06.04. 03:29 p.  RE: takže
03.04. 13:02  Petra Bostlová
07.04. 02:43 Izak  Kdyz uz jsme zase u te valky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 586