Diskuze k článku

Transformace společnosti prostřednictvím minisystémů sestávajících z transformačně naladěných lidí

Příspěvků 57

26.3.2013 3:35

Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš

Domju 212.?.?.?

Tedy nejsem žádný filosof, ale kdyby jste ten článek pojmenoval "Chtěl bych, aby lidi měli k sobě blíž", možná by to vyznělo lépe. Ovšem nejste první a je zcela jisté, že nejste ani poslední. Pro začátek doporučuji "Stručný úvod do teorie pivního pole" (http://www.logix.cz/michal/humornik/Pivni.Pole.xp), poté bych zlehka nahlédnul do teorie slučovaní grup. Určitě tam najdete mnoho nových slov. Tolik teorie. Praxe tu už byla za socíku kdy vámi honosně nazvané minisystémy zcela běžně fungovaly, až na to, že účelem nebyla primárně změna společnosti, ale vlastní prospěch, tu sehnat něco z Tuzexu dam skočit pro banány, zavolat Lojzovi, jestli už má ty stěrače na Škodovku atd. atd. Bohužel ekonomický tlak a strach lidí v kapitalistické společnosti (né že by ten strach byl v socialistické společnosti menší, byl stejně intenzivní, zničí mě soudruzi, dostanou se mé děti na školu, dostanu povolení vyjet ven?) o ztrátu místa a tedy i společensko-ekonomického krachu je tak intenzivní, že se opět ocitáme tam, kde už jsme jednou byli, až na to, že dnes se nejedná o sem tam nějakou výhodu, ale o přežití. Takže bych se chtěl zeptat jaká transformace transformuje transformačne naladěné lidi?

287140

26.3.2013 5:38

RE: Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 190.?.?.?

Reakce na 287140

O co Vam ve Vasi reakci jde, vazeny pane? U autora je to naprosto jasne i kdyz to mohl napsat slovama, ktere se libi Vam. Ma jenom uprimnou snahu o povzbuzeni povedomi lidi smerem k zlepseni soucasne situace. Kecalkovani a slovickovani ve Vasi reakci jenom rozmelnuje usili lidi, kteri se snazi pro ono zlepseni neco konkretniho udelat. Co jste uz udelal Vy sam ve prospech spoluobcanu?

287145

26.3.2013 8:56

RE: Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš

osa x 193.?.?.?

Reakce na 287145

onen pán zjevně neztratil paměť, a o co mu jde ? nejspíš chtěl slušně poznamenat , že text pana Zelenky je děsivý blábol, podle mne strašlivá sračka, a aby bylo mezi námi jasno, o co jde mně pane, tak mně jde o to , že by se pan Zelenka měl starat stejně jako vy o sebe, aby měl zameteno před vlastním prahem, tím nejlépe dosáhne vašeho vysněného povzbuzování lidi smerem k zlepseni soucasne situace , totiž exempla trahunt - odjakživa [cool]

287155

26.3.2013 12:24

RE: Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš

hyperboreus 109.?.?.?

Reakce na 287155

A von pan Zelenka před svým prahem zameteno nemá??Vy to prezentujete tak,jako by Zelenka někomu něco mermomocí nutil...děsivý blábol,strašlivá sračka,čoveče,vy jste teda dramatik a pohádkář docela dobrej,podle uvedenejch výrazů...

287174

26.3.2013 4:24

pan Zelenka do toho vidi!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Je to poprve co mi bylo jasne vysvetleno to co se deje v socialnim prechodu. Videl jse stejny obraz u velkych firem , kdy se skutecne technologie a system byl vzdalen chapani vetsiny zamestnancu, a existovali pouze ostruvky talentovanych lidi co vedeli co se deje na 75% propojene internetem. Jedna se o jakysi pokrok v nove forme , mozna jednine mozne forme, jinak se asi nepohneme z mista a mozna diky populacni explosi se pocneme pohybovat zpatky zaplaveni televisemi a pocitaci.

287144

28.3.2013 12:23

RE: pan Zelenka do toho vidi!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 287144

Je treba zbavit se strachu, jehoz zdrojem je vira (implantovana masmedii), ze prirodni zdroje pro lidi jsou omezene. Tento strach zaroven brzdi lidi a brani jejich spolupraci, protoze jsou (mylne!) nuceni si konkurovat a hledat strategie individualniho preziti a ne kolektivniho preziti.

Pro zmenu staci mene nez 50% lidi. 80% lidi tomu nikdy nebude rozumet, u nich se da spolehnout na oportunizmus. Jakmile prijde nekdo napr. s tim, ze hypoteky se platit nemusi a lide se podle toho zacnou chovat, tak se ty hypoteky opravdu nebudou muset splacet. Jde tedy o vetsinu z 20% minus elitari a prodejni politici.

287271

26.3.2013 7:01

ostruvky pozitivni deviace ?

mem 188.?.?.?

to uz jsem nekde slysel, ze by aspirant na Zemanova poradce ?

287147

26.3.2013 7:39

Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

Serafín 109.?.?.?

I když to zní jako nesmysl, myslím, že internetem se tyto miniskupiny nezdruží do větších celků. Internet je dobrý sluha, ale zlý pán. Do chvíle, kdy tyto dejme tomu spolky stejně naladěných lidí budou pouze trávit svůj čas tlacháním o možnostech a coby bylo, kdyby mohlo být, tak se nebude dít nic. Když to, ale začne nabírat směr, který bude vážně míněným protipólem dosavadního systému, tak se začnou dít věci. Trolové všech ras a pohlaví se na povel systému slétnou a je po rozvoji. Můžeme to vidět i zde v diskuzi. A vlastně v jakékoli diskuzi pod článkem v alternativních zprávách. Nevím jestli je systém přímo platí, nebo je to pouze iniciativa osobní, ale vím spolehlivě, že takový trolové, dokážou v pohodě zavřít většinu stránek, nebo dobře míněných projektů. Nevidím před něma obrany. Jsou všude a rozlézají se jako mor. Od různých pochybovačů, až po naprosto odporné hyeny vysmívající se všemu a urážející každého v okolí. Jako dorozumívací prostředek jistě bezvadná věc, ale jinak si nejsem jist, jestli by to nebylo spíš kontraproduktivní. Navíc pod on line kontrolou systému. To pouze jako úvaha k tomu odstavci o spojování se přes internet. Jinak článek je slušný a v hodně věcech souhlasím.

287149

26.3.2013 10:06

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

jjj 213.?.?.?

Reakce na 287149

Internetovou platformu musí udělat někdo s rozumem - tzn. to provozovat jako jako uzavřený systém (intranet), lidi, co tam budou diskutovat budou fyzické osoby, které k nějaké z těch komunit patří a až pak dostanou přístupový kód. A jen informativní výcuc se bude zrcadlit do internetu - ať se každý může informovat, co nového, ale nemůže zanášet písek do soukolí.

287162

26.3.2013 10:24

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

Tomas Tudja 88.?.?.?

Reakce na 287162

Presne tak!
1. intranet
2. user management
3. transparentni cenzura
... a trolove jsou eliminovani

287164

26.3.2013 16:33

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

jjj 213.?.?.?

Reakce na 287164

Ne, nepochopil jste to, co jsem psal i když si nejspíš myslíte, že ano a píšete proto "přesně tak". Přesně jinak!

Cenzura je dle mé zkušenosti v diskuzi vždy špatně. A zrovna tak je v diskuzi špatně zneužívat anonymitu a nebo diskuzi záměrně ničit pomocí rétorických triků.

Četl jsem zrovna dnes pravidla diskuze na "Občanský sněm Čech, Moravy a Slezska" - a tak by to mělo vypadat - v klidu a s respektem, i když s názory druhého nesouhlasím.

287190

26.3.2013 16:47

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

Tomas Tudja 88.?.?.?

Reakce na 287190

A jak mne donutite k tomu, abych prestal pouzivat transparentni cenzuru v komunikacnim sub-systemu meho minisystemu?

287191

27.3.2013 8:17

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

jjj 213.?.?.?

Reakce na 287191

Promiňte, ale nechápu vůbec, na co se mě ptáte. Jako jak bych vás měl donutit, abyste necenzuroval příspěvky? Když jste administrátor, tak technicky asi nijak, ale lidsky se vám na takovou diskuzi asi každý vybodne.

Prostě když jsou v diskuzi lidé, kteří mají společné zájmy, chtějí se informovat a vzdělávat, znají se ne jako "troll87" a "vymastenec48", ale jako Jirka Novák a Lucie Černá, tak je pro diskuzi kontraproduktivní, něčí příspěvky mazat, protože každý má přec stejné právo na to, do diskuze přispět.

A to obzvláště tehdy, když se mi jeho názor ale vůbec nelíbí - to totiž většinou bývá ten bod, kde musím přestat být samolibý polobůh a musím začít přemýšlet. [smích]

287215

26.3.2013 12:01

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 287149

Trollingu a zasieraniu diskusii sa nevyhne ziaden server.
Tuna to dokonale prevadzaju elementi ako mtk, raskolnikov, blekota, vojto, vanguard, ppppp, adam, aristokrat a rozne dalsie klony.

Vacsina z nich si dlho davala pozor a snazila sa neukazat karty, ale nakoniec to aj tak neudrzali a dali najavo, aky je ucel ich existencie na tomto serveri - kopanie za sionacistickych grazlov a ich bezducha obhajoba. Ach ake ubohe...

Obrana proti nim je jednoducha, ale navod sem pisat nebudem, pretoze by to potom uz nebolo ucinne, keby si ho precitali.

287171

26.3.2013 17:45

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287171

>kopanie za sionacistickych grazlov a ich bezducha obhajoba

Isto nie si zodpovedný za tvoje slová, inak by ti na ich pravdivosti viac záležalo. Mýliš si tento server s jasnovideckým. Podľa toho, čo od teba čítam, neskrývaš schopnosť intuitívne onálepkovať každého, kto ti nie je podriadený ako pes.
Nikto z ozaj dospelých nebude zvedavý na tvoje "ach" emócie. Načo vykrikuješ ako zbabelec spoza sukne.

Tak nech sa páči, priznaj aj ty svoju identitu, ja som to urobil niekoľkokrát. Povedz približný vek, adresu, čím sa živíš a podobne. Či práve ty nepatríš medzi parazitov, alebo hlupákov.

Potom môžeš hovoriť o mne, aké "karty" som odkryl. Podľa mňa by seriózni oponenti mali vedieť tých vyššiemenovaných spomedzi seba vylúčiť.

287194

26.3.2013 19:07

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287194

Koĺkokrát priznáš identitu, toĺkokrát si človekom [chechtot]

Když sem někdo napíše v hebrejštině, taky plynně přejdete do řeči vyvoleného nenároda?

287198

26.3.2013 22:39

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287198

Vaše snaha vyveštit moji ne/národnostní orientaci je dojemná. Co když svuj puvod ani sám neznám? Troufnete si mne hodnotit lépe, než se znám sám? Není jednodušší a také jistejší predpokládat, že nekonspiruju, ale píšu opravdu, co si myslím?
Vždyť vy po mne práve neprímo požadujete(z hlediska souhlasu), aby obsah a myšlenka toho, co napíšu byla závislá na nejakém národu. Národne nezávisle abych se tady bez pindu pomalu nemohl vyjádrit. Jsem vyzýván, abych svuj rozum identifikoval s nejakým ne/národem. Nevidím na to duvod, krome toho, že týpky najdu všude. Vaši kritiku mám brát teď jako poctu, nebo ne?
Ani ne z prumeru se počítají hodnoty, ale z hodnot prumer. Vždyť tu separaci na ne/národy svým prumerováním deláte spíše vy, než by bylo reálne kritické, snažíte sa najít kdejaký laciný duvod, proč se nekteré skupiny chovají podobne. Já bych se teda nespoléhal, že je to práve tím ne/národem. Jsou vlastnosti, které lidi sdružují na zcela jiných principech, než ne/národních. Jsou treba ti Rekové opravdu tak líní, jak se nám nabízí? Kdo není líný, ten co pak vyhodí více vecí na smetište?

Proč bych mel také dovést do absurdity "koľko rečí poznáš, toľkokrát si človekom" ? Možná se s tím nestotožňuju. Pripomínáte mi známého co si troufal identifikovat pod podložkou 10korunovou minci podle virgule. Nasadil jsem na nej za pochodu vymyšlený korektne matematicky postavený statistický test, kde mel z 10 pokusu šanci práve 50%. Udelal 40%. Veril si víc, než toho byl schopný. Možná jen hledáte tam, kde opravdu nic není. Doufám jsem jen nezahodil další príspevek a že tato téma je popsána dostatečne.
preju pohodový večer

287204

27.3.2013 10:06

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287198

Co jsem si všiml, tak na Zvědavce píší minimálně ještě dva bilikgvinní přispěvatelé - Vodník, a anonym 46. S Čechy česky, se Slováky po slovensky. Vy už taky, koukám, nemáte všech 5 židů pohromadě ... [mrknutí jedním okem]

287220

27.3.2013 11:13

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287220

[chechtot]
Na Slovensku po Slovensky!

Stejně mi ty věty přijdou nějak divné, byť jsou snad gramaticky správné. Asi v nich cítím ČEZké uvažování, to, že Slovák by to takhle nenapsal.

287222

27.3.2013 17:48

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287222

Nech laskave na mne, jak píšu. Mám pro to možná své duvody, které mohou být tobe zcela cizí. Kdybych i nemel, je te do toho houby.
Tvé provokační poznámky od veci jsou jen dokládají neúspešnost tvého loterijního odhadu. Zamysli se nad zvráceností tvého pokusu me "odhalit" namísto respektování nekým napsaného názoru.
Presne tvým stylem treba nekdo na své pracovní pozici odsoudí nevinného, protože zastírá svou neschopnost rozlišovat fakta od bludu. Vždyť práve ty vubec nevíš, za koho kopeš, hlavne, že mne to prisuzuješ.

Podám ti svou berličku - nesouhlasím se zákonem o popírání holocaustu a nesouhlasím s výskytem pojmu rasizmus v zákonech.
Klidne pridám i fašizmus, extremismus, terorismus. Jsou to vetšinou stejne kategorie na oblbování a pytlování lidí. Tyhle pojmy bychom nemeli krást z biologie nebo historie. Pokud zákon má být zákonem, tak potrebuje být založen na principech, a ne na intuici veštcu. V tomto se tedy od stredoveku moc nelišíme.
Buď v zákone rešme, CO KDO delá/udelal/potrebuje delat, nebo má stejný smysl hrát piškvorky a rvát pres sebe jako na stadionu.
Zákon má být o vražde a zabití, verejném ohrožení, a ne o terorismu, nebo komunismu, nebo o demokracii a lidských právech, které ve svém pokrytectví nakonec úspešne ignoruje. "Lidská práva" jsou spíše podsunutím, nejde ríct "mít právo na lékarskou péči" - bezplatné lékarství, školství je spíš společenská vymoženost a znak pokroku, známka sociálne výkonné společnosti, společenské bohatství, kulturní fond, ze kterého je možno čerpat, a žádné "právo". "Lidská práva" se proste napíchla jako falešná prípojka do oblasti, kde nemají co hledat. Osobují a presmerovávají výsledky společenské kultury do nejakých umelých "práv", které nakonec slouží v kdovíkoho rukách.
Melo by být jasné, kolik na tyto vymoženosti dáváme, a kam ty prostredky smerují.

O nečem z toho jsem už psal. Vyjádruju se myslím dost konkrétne a souvisle. Doufám i ty.

287249

27.3.2013 18:33

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 287249

Nezda sa Ti ani trochu ze si trapny? Preco prznis jazyk? Ked uz pises s diakritikou, tak to aspon rob poriadne a nie ze v niektorych slovach ju mas a v dalsich nie. Mismas, ako keby si vysiel ledva tri ludove.
A aj ta snaha o pisanie v cestine je dobre trapna. Polka v slovencine a polka zufaly pokus o cestinu. To sa potrebujes za kazdu cenu, aj za cenu strapnovania pchat do zadku?

Pokial Ti mozgova kapacita nestaci, tak poradim ako v slove "duvody" ci "puvod" spravne uviest pismeno "ů".

Najrychlejsie to ide skratkou ALT+0249, ale pan asi este neobjavil charmap. To sa divim, pretoze taky vsadebol a vsetko vie, by taketo nieco mal ovladat.

No nic, je kazdeho vecou, ci sa chce dobrovolne strapnovat. [chechtot]

287252

27.3.2013 21:58

RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287252

Ďakujem za radu ohľadom charmap. Slušnejšie by ale bolo predpokladať, že mám na to opäť nejaký dôvod.
V prvom rade bežím na Linuxe a nie na Windowse, takže sú mi tvoje rady nanič. Ďalšia vec je, že nie ja som zodpovedný za idiotov, ktorí sa ani po 5. kódovaní slovenčiny a češtiny nevedeli dohodnúť, ktoré sa bude nakoniec používať. K tomuto zmätku výrazne prispel Microsoft svojou neschopnosťou, nekoncepčnosťou, a neochotou rešpektovať zákazníka. Povedal by som takmer, že to urobili naschvál. Ďalšia vec je, že nepíšem ako ďateľ, a nehľadám písmenká po klávesnici, pozície klávesov sa na obidvoch klávesniciach trochu líšia. Keď si k tomu pridám US programátorskú, tak je zmätok dokonalý, nie každý obstojí bez diakritiky ako ty, a potom sa buď vyhovára, alebo machruje. Je dosť pravdepodobné, že mám klávesnicou namačkané oveľa viac, než ty, takže sa so svojimi smiešnymi pripomienkami ukľudni.
Linux mal s prepínaním klávesníc a znakovými sadami tiež problémy, začal som Redhatom, idem na Mandrive, vyskúšal som aj iné. Zaplatil som si CD spolu s knihou. Máš ty svoj Windows zaplatený?
Takže si pochopil, že všetko píšem so slovenskou klávesnicou. Mám svoju skúsenosť, že je lepšie písať takto, než bez žiadnej diakritiky. Ako som už vravel, môj pohľad je, že ty si toho doteraz veľa nenapísal, tak to ani nechápeš, a domýšľaš si blbosti, ako by to malo byť, si proti mne preto púhy teoretik. Podobné poznámky adresuj výlučne tým, ktorí toto komplikujú. V gramatike by som ti v oboch jazykoch najskôr nabil držku, tak mi je tvoje poskakovanie ozaj smiešne. Ja som z tvojho textu pochopil asi toľko, že niečo, čomu si myslíš, že rozumieš, nazývaš pchaním sa do zadku. Podľa mňa máš medzery aj vo "výkladovom slovníku", keď nerozlišuješ také jednoduché veci.

...a ak sa pozriem gramaticky na tvoj text, tak si viaceré svoje chyby nezamaskoval ani neprítomnosťou diakritiky.

...iná vec je, že takmer celý tvoj príspevok je mimo téma, neviem o tom, že by sem patrilo rozoberanie osobností zúčastnených.

287258

26.3.2013 8:05

Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

MoUdrostrak 90.?.?.?

"Ostrůvky pozitivní deviace" http://studenti.ihned.cz/prase-kozu-potrkalo/c1-59... zmiňoval i pan President Miloš Zeman v inauguračním projevu. V každém systému se ale rychleji "spojují" k interakci desperáti či Predátoři , nežli Pepíci a Mařen/ky.

Navíc pravicující a zinkající Pepíci a/i lídlující Mařen/ky, co za Zlého Bolševíííka naslouchali undergroundově a hrdinně Kocábu, vyslyšeli volání slavných Pouček Prof. Big Toonnela a/i Hayek, Friedricha VON - po demontáží Zlého SOCIÁLNÍHO státu, Zlé ÝjÚ, Zlých odborů, Zlých profesních druženích etc.

Mezitím despráti či Shabes/GOJ/im na pokyn Predátorů zakládali Sdružení ODS, MoUdré Zelené, svlečené Věci Veřejné, TOP/oplánek 09 atd. atd. A pravicující a zinkající Pepíci a/i lídlující Mařen/ky sbaští i Rudé MoUdré či Zelené/Černé, když to bude pro desperáty, Predátory a jejich Shabes/GOJ/im potřeba.

99% Pepíků a Mařen/ek se rozhoduje při své pravicující, zinkající a lídlující volbě "P_O_D_L_E...P_R_O_G_R_A_M_U" [velký smích] I kdyby před ně předstoupil z hrobu Hitler, Quisling či Caligula, stačilo by, aby v programu měl "SVOBODU", "ODPOVĚDNOST oVčana" a "BOJ PROTI (Zlému) SOCIÁLNÍMU STÁTU" - a hlasy by se pohrnuly.

Myslitel pan Miroslav Zelenka vůbec neřeší, že oVčané Česka těžko ovlivní celoevropský či celosvětový prostor. Zkusili to za Husitů - a jak to dopadlo?! Svět neovlivnili ani před rokem a půl vítězní Islanďané - jejich řešení MOCinky smrdí collectivismem, sociánstvím - a já přeci podle Pouček Big Toonnela a Hayek, VON - PRAVICUJU - a za jeden provaz táhnout nechci!!!

Zkrátka a dobře: Iluse, že pravicující, zinkající a lídlující oVčané se budou D_R_U_Ž_I_T, je SMĚŠNÁ[pláč]

Češi jsou po boku Britů, největšími hrdinnými a undergroudovými Bourači Zlého ÝjÚ a Zlého sociálního státu (taky oba národové podle toho dopadají - oproti Zlým collectivistickým Němcům ši Skandinávcům a Islanďanům).

Soudruh v umění

Do obrněného transportéru se vejde 20–25 západoněmeckých soudruhů.
— poručík Troník, Černí baroni


A zinkající a pravicující Češi i lídlující Češky se ještě zplna hrdla smějí Zlým Imperialistům a Hochům z Volf/Strýtů - ještě se chechtají - jejich Exekutoři, Shabes/GOJ/Im a Predátoři V_E_S_P_O_L_E_K [vyplazený jazyk] [chechtot] [překvapení] [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

287151

26.3.2013 9:13

Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné

slak 77.?.?.?

Reakce na 287151

Ano, také za to organizovaní berou výsluhy, zaměstnanci na kontrolu davu, jednotlivců a sloužení kmotrům, že hospodářství i s lidmi posílají do kopru. Měla by je nově tvořící se neoliberální šlechta rekvalifikovat na dráby, ovšem jestli uznají že jsou schopní obíhat bičem nevolníky. Potom kam to posouvají by to nebylo za kádrovací a prokrmovací osvětu prokriminálního systému a antihumánní činost, ale podle množství použitých bičů, malého počtu užitých a velkého zvorání. [mrknutí jedním okem]

287157

26.3.2013 11:49

RE: Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 287157

I v Antice prodávali svobodní oVčané sami sebe a své rodiny "dobrovolně" do otroctví...

Proč se iDnes a iHned nedat O_Č_I_P_O_V_A_T, když za to obdržím "chytrý mobil", práci se služebním autem, notebúúúúkem?!

Pravicuji, pomohu toonnelovat, jumanitárně bombardovat = UHODNOUT + VYHOVĚT = P_Ř_E_Ž_Í_T - od Bílé Hory a příjezdu pradědka ZU Schwarzenberg mezi Pepíky a Mařen/ky to tak platilo, platí a platit bude. 40 let pod Zlým Bolševíííkem je už téměř 25 let pryč (i s Českou námořní plavbou, ČKD, Teslou, nemocnicemi, ČSA a pomalu i tím Budváááárkem, tím Budvááááárkem - tím Zlým NÁRODNÍM podnikem) a dokonáno a dopravicováno již J_E_S_T !

Agentůůůůrami mohou být dovezeni i jiní Shabess/GOJ/im - z Ukrajiny, Moldávie či odjinud!

Proto:

KDO - když ne MY (Pepíci & Mařen/ky) ?!

KDY - když ne iDnes a iHned ?!

"Gto neskaaatschet - neniiit Check - ХОП ХОП ХОП "

[smích]Ať žijííí Hoši z Nagáááána[smích]
[vyplazený jazyk] Radujííí se od rááááána [vyplazený jazyk]

287170

27.3.2013 9:54

RE: Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné

Vopice 83.?.?.?

Reakce na 287170

Říká se, že opakování je matka moudrosti. No, u tebe to bude zřejmě obráceně. Proč tu píšeš dokola pořád to samé? Ty samé věty? Nebo to opravdu generuje nějaký skript?

Druhou možností je to, že už toho bereš moc. Nevím co to je, jestli jen chlast, ganja, kokain, nebo něco ostřejšího? Jsi smutný případ.

287219

30.3.2013 12:32

RE: Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 287219

Bere prachy. Cé je správně.

287350

26.3.2013 9:54

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 287151

Kromě opakování stále stejných průpovídek v každém diskusním příspěvku a kritizování všeho, nebyl by také nějaký pozitivní nápad, jak něco zlepšit.

287160

26.3.2013 11:32

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 287160

Trpíme samomluvou?! [zmaten] [překvapení] [zmaten]

287167

26.3.2013 11:39

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 287160

Napad neco zlepsit? Na priklad:

- znarodnit banky a pojistovny, vodarny, produkci elektriny a plynu, jakoz i vsecny nerostne zdroje
- zavest zakon o lichve, max. urok i s poplatky 10%
- zavest zakon o exekuci, za vymahani max. 10% dluhu
- priznani a dukaz o ziskani majetku, nepriznany majetek propada statu
- zprisneni a dodrzovani zakonu pro vsechny (i Janousky a jim podobne)
- zmenit vezensky system zavedenim pracovni povinnosti
- za vrazdy a sexualni nasili na detech, trest smrti
- nahrady skod zpusobenych kriminalitou hradi stat a vymaha je od pachatelu
- za obohacovani na verejnych zakazkach (max. 10% zisk) a korupci, min. 12 let nucenych praci
- za kazde opakovani kriminality navysit 3x tresty

Myslim, ze by to pro zacatek stacilo. Co vy na to pane 88.?.?.? Kdy s tim zacnete? [mrknutí jedním okem]

287168

26.3.2013 12:08

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287168

A k tomu bych ještě a to hned přidal:

-daňové přiznání nad 1O mil.-nevykázané a nepodložené zabavit

-zákon o státní službě s implementovanou osobní zodpovědností
za způsobené škody
-zrušení "daňových rájů"

-pro získání st.zakazky povinnost mít sídlo a platit daně v Česku

-generální zrušení akcií na majitele (pro zpřehlednění majitelů
a rozkrytí vazeb na politiky a pol.strany)
-zákaz "sponzoringu" pol.stran

-automatické zrušení mandátu při "přeběhnutíne druhou stranu" [naštvaný] [naštvaný]

287172

26.3.2013 17:16

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

haban 89.?.?.?

Reakce na 287172

A taky bych progresivně zdanil IQ nad 100 QI bodů [smích]

Ono hodně těch "nepravostí" je dáno tím, že když vás jednou "stát" odrbe, tak už si to celý život budete brát zpátky. A raději dvakrát, do rezervy, protože pak už stále žijete ve strachu z toho, co si na vás ten "sociální stát" vymyslí příště.

Banky a firmy které půjčují peníze nebo prodávají na úvěr, to dělat nemusí. To ryziko podstupují kvůli zisku a kvůli tomu, aby urvali víc než konkurence a nahrabali si ještě víc.

Pokud se někdo přecení, nebo vlivem životních okolností dluh splácet nemůže, není důvod, aby ho kvůli tomu totálně odrbali a udělali z něj ekonomického otroka!

Věřitel takový dluh zpravidla odprodá za nižší částku vymáhací agentuře, a ztrátu má vykrýt ze zisku. To je ryziko podnikání. Vždycky má možnost požadovat platbu předem.

Agentura nebo exekutor má pak nárok jen na částku rovnající se půjčené částce!!! Všechno ostatní je zlodějina! Zlodějina posvěcená státem!

A komu se chce živit stát, který je sám tím největším asociálem a zlodějem? Není lepší ho nechat zkrachovat? A začít znova a slušně?

A největším svinstvem je, když vás odrbou na základě toho, že vás připravili o děti! To už je skutečně o šibenicích a gilotinách!

Ryba smrdí od hlavy! Hezky to symbolicky vyjádřil Klaus, když kradl to protokolární pero. Nebo když ojebával letušky [pláč]

Zeman nebude lepší.
"Časy, kdy se potají mluvilo o tom, jak předseda Vlády po večerech surově bije svoji mladou ženu a novináři se tomu dlouho zdráhali věřit i poté, co se tehdy Ivanka často objevovala v centru Prahy s velkými slunečnými brýlemi, zakrývajícími semtam čerstvý monokl. Ale to nic, určitě to bylo ze sportu. Až na to, že to bývalo docela pravidelně." [pláč] [pláč]

287193

26.3.2013 12:09

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

steve 174.?.?.?

Reakce na 287168

Pane(i) Esmate,
- upresnil bych ony nucene prace a "odklonil" bych to na 20 let. Nejmene. O vice by si mohl rici odsouzeny sam ..., deemogradycgy.
Jinak - s uctou a radosti Vam venuji muj oblibeny pytlik duhovych kulicek po dedovi a cinove figurky husitu od pradedy .... [mrknutí jedním okem] Plne si tak krasne veci zaslouzite !
---
PS: - za lichvu taky provaz. Coz z historie - neni zadna novota.

287173

26.3.2013 12:42

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 287168

Otázka byla pro Moudrostraka a nezněla, či zlepšit, ale jak.
Jinak s Vašimi návrhy nelze nesouhlasit, ale otázka zní, jak je realizovat.

287176

26.3.2013 17:46

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

raskolnikov 217.?.?.?

Reakce na 287176

výborně, všechny návrhy se týkají prakticky jednoho, utánout si šrouby, zmenšit dvůr a zvětšit bič...
hloupost totiž vládne světem, ta pak plodí nářky, ukřivděnost, zlostný výkřiky... lůza a dav chce krev a pranýř, nemá mozek a nechápe, že se vše obrátí proti ní...
a pak to svede na žida ...
co s ní... no nic, dostane přesně to, co chce, klackem přes záda a kratší řetěz... [oči v sloup]

287195

27.3.2013 8:43

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

osa x 193.?.?.?

Reakce na 287195

děkuji - pregnantní !

287216

30.3.2013 4:42

RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...

Plestiodon latiscutatus 95.?.?.?

Reakce na 287195

3 druhy návrhov–týkajú zločinu a väzenstva, práca väzňov, vyššie tresty, aj smrť, čo je v poriadku.
Škodu zaplatí štát a následne vymáha, je superetatistický nápad, 1 úradník rozdáva a druhý sa splatenia dožaduje, nech si to vyriešia sami účastníci tej potýčky.
Politické–stavajú na demokracii a stranách, ako „vylepšiť“ ich vystupovanie, aby si ovce nič nevšimli, osobná zodpovednosť za škody je triumfom byrokracie, cieľom sú svedomití zamestnanci čo dbajú o štátne prostriedky, namiesto toho, aby nemal vôbec do čoho strkať paprče, ich eliminácia na nulu. Verejné zákazky rovnako, i keď sa nedá vyhnúť, že predsa len niečo verejným záujmom byť môže.
Hospodárske návrhy sú socializmom, zoštátniť, všetko je všetkých, isteže okrem dlhov, zhabať by chceli, ale už nie dane zo vkladov, vtedy aj najväčší boľševik v sebe objavuje vlastnícke pudy.
Frustrovanci zvaľujú vlastné neuspokojivé postavenie na druhých, ale na židov len málokto, to sú protižidovci moderného strihu, vlastne požidovštenci, oni chcú prachy a zvesti im oznámili, že židia získali tie ich, ale takisto aj eú sa ponúka, banksteri, globalizmus, vláda za vinníka.

287341

26.3.2013 8:17

davová psychóza

ppppp 178.?.?.?

Ve jménu svobody, lidských práv, soukromí, hrdosti a uvedomení...

To jsou hesla nabízející človeku hlavne pýchu, pokud není stanoveno odkud pokud. Svoboda jen potud, pokud neomezuji druhého, lidská práva potud, pokud mám jediný metr, soukromí potud, pokud to neomezuje mezilidské komunikace, hrdost potud, pokud jménem své vlastní intuice nenadelám iniciativní škodu, uvedomení potud, pokud se beru jako součást celku a respektuju závislost na jiných a životním prostredí...

- Teorie prepozitivizovaného myšlení bývá riziková, x-krát jsem se setkal s pozitivním myšlením toho typu, že vykáže pozitivitu až po tom, co označí náprotivky jako negativne myslící. Vetšinou tím znemožní pojmenování vecí objektivním jménem, vzniká možnost falešné tolerance, vyčlenení vyvažujících a pro nekoho nežádoucích názoru. Proste jen další manipulace, brání dnes už beztak omezené možnosti priznat barvu a svou chybu bez rizika lynčování, automatické prevzetí odpovednosti za všechny kolem, kdo "žádné chyby nedelají" .

- Stále je otázka, komu a jak internet slouží, nekdy predstavuje jen další nástroj na masivní manipulaci, stejne tak myčku nádobí, viz nedávné volby, kde jsem se také zhrozil, co všechno jde pomocí internetu predstavit jako normální.
Vznik takového množství konspirací, že ani odborník nemá šanci neco trídit, a pretože odborníky se nestává vetšina populace, tak tam odborníci kolikrát jen topí svou snahu v mori vetšiny. Sám autor dobre vystihnutého článku vyzdvihuje potrebu kvality osobností, a škodlivost delat si alibi vymlouváním se na kterýkoliv systém. Ne systém vetšinou muže za jeho zneužití, to jsou jen pravidla, které také tvorí lidé, nic víc. Klidne se muže nazývat treba "československý diktát", když tam budou lidé, kterí budou umet ostatním zvýšit životní kvality, nejen ty materiální a konzumní.
Primnoho lidí bere internet jako Indiáni alkohol.

- Hromada vecí stojí na prachsprosté duvere, a hodne problému stojí za jejím zneužitím. Spolu s absencí odpovednosti, pozice, dostatečné osobní ochrany a nezávislosti soudcu a úredníku verejné správy toto podkopává celý smysl státu, který si pak delá bez vedomí jeho občanu, co chce. Nejde mít složitý systém pravidel (zákonu), které se mení tak rychle, že je nemožné je znát, použít, mnohé nejsou natolik stabilní, aby se jim človek reálne mel možnost prizpusobit. Další pusobí skryte retroaktivne, nebo proste jen zavádejí další úrovne postihu prakticky za nic. Technické normy postavené na kšeftu místo rozumné míry ochrany uživatele.
Zmínené "neznalost neomlouvá" nemuže platit do nekonečna, ne každý muže být právníkem, ne každý si tu služby z x duvodu muže dovolit, když je dnes už problém si dovolit doktora. No a udržitelný rozvoj, efektivní hospodárství a ekologie by byla další kapitola.

287152

26.3.2013 8:48

"Pravice a levice..".

XXL 89.?.?.?

Pravice nebo levice, či kapitalizmus nebo socializmus, či komunisti kontra antikomunisti te je jen jedno jediné synonymum pro židovskou zlodějnu. Vždycky jsem se musel smát, když někdo strašil, že se vrátí komunisti. Odkud ? Vždyť od roku 1948 kdy sem přišli, nikam neodešli. To co tu je je pořád stále stejná bolševická pakárna, jedině už bolševici a jejich děti nemají na zádech ruský bič, a tak zvlčili. Fantasmagorie voleb je organizována tak, že bývalá KSČ se rozdělila do několika stran, a blbci, kteří chodí k volbám, a komunisty stále legalizují, volí buď červené, oranžové, zelené, či jiné komunisty. Základem je Kalousek, Duka a Zavadil s červenýma tvářičkama u jednoho poblitého stolu v klášteře a nebo ve sněmovně. Řešení? Postřílet horních padesát tisíc prošlým ruským výprodejním střelivem, a zakopat pod zem jako u Katyně. Ne podle "ideologie", ale podle výše bankovního konta a abecedního seznamu..

287154

26.3.2013 11:11

presne tak

Tsignotschka 90.?.?.?

Nebojovat se systemem, ale udelat si vlastni. Ano prukopnici to bmaji krute tezke, ale nekdo zacit musi. A jak jednou naplno pocite tu svobodu a volnost, tak budete nesmrtelni a o to tu jde.
A i v tehle spolecnosti muzete byt naprosto svobodni jen se nesmite vseho bat.

287166

26.3.2013 11:49

Jedinou cestou je změna od "spodu".

Geog 88.?.?.?

Velice dobrý článek! Výstižně mapuje situaci a hledá i řešení problému : Jak spojit tyto ostrůvky odporu. Prostor k setkávání různých iniciativ nabízí již 5.rokem Česká konference.Ostrůvky se spojují obtížně, neboť "hlavouni" těchto aktivit mají většinou jasno a chtějí, aby se ostatní přizpůsobili jejich koncepcím. Proto vždy funguje jen spojení se proti něčemu špatnému,než pro něco nového dobrého. K tvůrčímu spojení lidí je třeba přijetí mravního základu, jako nepřekročitelného minima a na něm zahájit postupné změny. Spojme se jako občané, každý sám za sebe. Neskrývejme se za organizace, či uskupení. Tuto cestu nabízí Občanský sněm Čech, Moravy a Slezska, vzešlý právě z České konference. 1.května minulého roku byly v Kutné Hoře představeny Tři pilíře, na kterých je možné stavět kvalitativní změnu společnosti.

287169

26.3.2013 12:42

RE: Jedinou cestou je změna od

fohat 194.?.?.?

Reakce na 287169

služka se hezky oblékla a navštívila Rudolfinum,kde pozorovala dohady a hádky poslancu první republiky.Na pořadu byla uvaha o zavedení jízdy VPRAVO.Kecání trvalo DVACET LET,než přišel onen osudný ROZKAS a do 14dní to bylo.Nuselský most byl v projektech STO LET,než to soudruzi uskutečnili.Jak lze řešit otázky MRAVNÍ,když český národ nevyrostl ani za sto let z kondelíkovského vykecávání a jitření svého živočišného ega?

287177

26.3.2013 15:41

RE: Jedinou cestou je změna od

Geog 88.?.?.?

Reakce na 287177

Ohledně toto věčného vykecávání s Vámi souhlasím. Je třeba činit! Co činíte vy? Čekáte až někdo místo nás nastolí pořádek?

287186

26.3.2013 12:48

Příliš mnoho balastu.

Jana Hanzlíková 77.?.?.?

Článek se snaží vystihnout současnou situaci, kdy se lidé odvracejí od vůdčí role státu a uvědomují si vlastní zodpovědnost za budoucí vývoj jejich mikrosvěta. Tento trend existuje a nutně vyústí v anarchii. Vláda, které si nikdo nevšímá vlastně neexistuje.
Jen mě v této souvislosti napadá, kolik členů perspektivních mini a mikrosystémů bude schopno změnit názor v situaci, kdy nabídne lukrativní spolupráci některá z mocných korporací [oči v sloup]

287178

26.3.2013 13:04

návrat k monarchii

pravicový boľševik 95.?.?.?

Nič iné nevidím reálne - znovupostaviť to, čo nám "murári" zbortili potom, ako sa stali "slobodnými" - monarchiu. Stačí zmeniť spôsob výmeny monarchu - napr. nie dedením, ale cez špičkovú politickú akadémiu a pod. aby bol monarcha vždy ten najlepší, aby sa do čela dostávali ľudia ako Putin...
Samozrejme, že ani toto nie je a ani nikdy žiadny systém nebude bez chýb, ale niekto musí riadiť napríklad aj zahraničnú politiku, obranu... A dosť ťažko si to viem predstaviť pomocou spájania minikomunít, hlasovania, nekonečného kecania dookola, argumentovania, protirečenia, súhlasenia, nesúhlasenia... Aj starí rimania vedeli, že demokracia je v čase vojny slabinou štátu - a my sme vo vojne!

287179

30.3.2013 20:15

RE: návrat k monarchii

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287179

Monarchia sa búra nespokojnosťou zdola, lebo všetko stojí odspodu.
Tá nespokojnosť môže byť objektívna, ak je tlak zhora privysoký, alebo neobjektívna, ak sa spodok z x príčin nafukuje alebo rozťahuje.

Z týchto dôvodov už nejedna monarchia padla. Ide o nájdenie optima veľkosti monarchie a sily väzieb.

Predávkovaný individualizmus, falošné slobody, práva a súkromie vedú k neschopnostiam tvoriť silnejšie väzby. Preto keď ich niekto hlása "galejníkom", tak sa len snaží rozlievať možnú štruktúru do priemeru a zbavuje sa možnej konkurencie. Iba silno organizovaná spoločnosť dokáže čeliť dnešným ťahom organizovanej zlodejiny.
Rovnako ako neorganizovaní policajti nemôžu čeliť mafii.
Psychológia a použitie neorganizovaného davu je dávno známa vec.

Dnešná "demokracia" je fikcia na zastretie už existujúcej megamonarchie, ktorá nemá ako byť optimálna, a časom sa zrúti, tlak na spodné vrstvy je značný. Otázka je, či treba na to čakať, a či sú poruke schopnejší ľudia. V priemere asi nie, pretože sa stále príliš veľa ľudí živí tú pyramídu, ktorá naoko funguje a predstavuje perpetum mobile. Toto robia aj baktérie vo víne. Ak sa namnoží iná kultúra, tak bude ocot.
Klasická odpoveď na otázku, prečo berieš hypotéku, lízing... pretože musím, to mám byť celý život s rodičmi? Každý chce byť radšej sám, a netvoriť dynastie, štáty, ale "radšej" nejaký megakolos, o ktorom vie ešte menej, až ani nevie, komu slúži. No komu asi. Je to vôbec človek?

287363

26.3.2013 14:00

LEX

LEX 178.?.?.?

Veľmi správne pán Zelenka presne to sa deje!

287183

26.3.2013 15:25

Transformace společnosti prostřednictvím minisystémů sestávajících z transformačně naladěných lidí

hony 188.?.?.?

Transformace už probíhají několik let hlavně na západ od nás. U nás s tím má ještě mnoho lidí problém to pochopit. Nezlobme se na ně. Ono je to těžké pochopit nebo spíše si uvědomit, že současný systém přežil ten socialistický jen o pár let... [smích] Čím dříve pochopíme, že ''já a moje'' je občas lepší nahradit s ''my a naše'', tím lépe se budou moci bránit problémům, kterých bude stále přibývat. Nejde pouze o zaměstnanost, školství, zdravotnictví a ceny potravin, atd., ale o vztah lidí k sobě samým. O to hlavně jde. Takže až milostivý přijde o práci, žena bude na mateřské tak ocení pomoc sousedů. O děti se bude moci postarat sousedka od vedle a v případě nouze jim přinesou jídlo sousedé ze spolku ''sousedé sousedům''. Tak to dříve fungovalo a tak by to i mělo fungovat. A když už to začínají chápat i amíci tak by v tom byl čert aby to nepochopil našinec, který k tomu má kulturně mnohem blíže. Nejtěžší je pro lidi si prvně uvědomit o co tu jde. Pak následuje prázdnota, sklíčenost a slabost jelikož takových let věřili a doufali v něco co jednoduše nefunguje a fungovat nebude. Pak, když to ustojí přijde na řadu otázka (nebo by měla přijít) co mohu udělat já. A v tu chvíli může přemýšelt o něčem co může vytvořit silná pouta nejenom v rodině, ale i v rámci sousedů, atd. No a pokud tuhle základní věc nepochopíme tak se vlastně sami zbavujeme šance na jakž takž normální život. A nezapomeňte, že vrcholu blaha (materiálního) jsme už dosáhli, nebude se již opakovat a teď už pojedeme pouze z kopce! A zapomeňme na pomoc politiků či supermarketů rozdávající prošlé jídlo zadarmo. [smích]

287184

27.3.2013 14:25

RE: Transformace společnosti prostřednictvím minisystémů sestávajících z transformačně naladěných lidí

popolvar 84.?.?.?

Reakce na 287184

Myslím si, ze s týmto diskusným príspevkom a hore uvedeným clánkom mozem v mnohom súhlasit. Som dlhorocným citatelom "zvedavca", diskutérom krátko (toto je moj druhý príspevok).
Platí, ako tu uz mnoho krát bolo zdoraznované: "Mysli globálne, konaj lokálne". To prvé viac menej súvisí s "prebudením" sa a uvedomením si jednotlivca (následne spolocnosti), co sa to tu vlastne s nami (jednotlivcom a celou "civilizáciou"[mrknutí jedním okem] vlastne deje. Odkial a kam vietor fúka... A to myslím si este dost dlho potrvá (namiesto uvedomelých obcanov, gro populácie je stádo pobiehajúcich "ovcanov"...)Takze, co vlastne "prebudený ovcan" = obcan moze spravit?! Tu platí tá druhá cast:"...konaj lokálne!" Kazdý podla svojho uvedomenia, odvahy, reálnych mozností. Na jednej strane nevtieravo "prebúdzat" svoje okolie (správne polozená otázka, odkaz na urcité zdroje informácií, nedávat hned hotové odpovede (riziko: "ach zase dajaký mudrák), ale vyprovokovat záujem, ten, co ho prejaví, sám bude dobiedzat hladný po dalsom vedení... Vytvárat a podporovat lokálne komunity aj ekonomické (to co potrebujem a nájdem v pozadovanej kvalite v bezprostrednom okolí (sused, ulica, mesto, okres, Slovensko (poradie zachovat) zaobstarám si tu. Za moje prachy nech zije moje okolie, lebo tu zijem aj ja. Nie vzdy vsetko za peniaze, pomáhat aj za "kúpis pivo", atd. Sám sa co najviac odpájat a stavat nezávislým na systéme, ktorý momentálne sa ma snazí len vyciciat... (Nemusím mat vsetko, nemusím kazdý den jest sunku, kto moze, nech si dopestuje, co sa dá sám...). Chodit s "otvorenými ocami", t.j. aj vidiet, pocut, vnímat svoje okolie, svoju dusu, nielen vlastné ego. Klást správne otázky aj sebe samému, hladat odpovede a ... KONAT!

287239

26.3.2013 18:26

Minisystémy existovaly a existují.

Petr Středa 217.?.?.?

Přijde mi, že pan Zelenka - při vší úctě - svůj článek napsal v Praze v kanceláři. Na každé vesnici totiž takový minisystém existuje, kdy si lidé navzájem NEZIŠTNĚ pomáhají. Ten umí to a ten zas ono, ten má to a ten zase ono. A internet není třeba, lidé k sobě prostě dojdou. Idea, že společnost bude fungovat na základě takových to minisystému, je podle mě zcestná. Akční rádius je dojezd na bicyklu. Tohle na vesnici funguje od nepaměti. Ve městech tohle ale fungovat nemůže,

287197

27.3.2013 14:47

článek je hodně kostrbaté vyjádření..:)

Dap z lesa 89.?.?.?

příspěvek od p.hony to pěkně vyjádřil myslím, že lépe a stručněji než p.Zelenka [smích]

Vše je o důvěře a jejím zneužití.
Narazíte na to na každém kroku-začnu podrazy s jídlem a skončím soudy.

A co dál ? Předně:
v úzkých kolektivech(rodina,sousedé) lze podrazáka eliminovat,postupným rozšířením okruhu pak však už ne.Vyvozuje to vlastní skušenost s okolními dotyčnými.
V širším okruhu je to pak ale zkušenost předaná(přes tři huby,Inet) a tímpádem zkreslená-prostor pro podraz.

Jednodušeji řečeno:
představme si stát jako pyramidu.
Čím bude větší,tím dále bude mít špička(a vyšší vrstvy) k základně,nikdy ji nepochopí.
Proto vždy čím větší stát,tím je méně funkční.
Jinak řečeno-čím budou pyramidy nižší(a bude jich více),
tím rozumněji budou fungovat. Separatismus.

Ovšem narazíte na obranu-musí být tak velká,aby se dokázala ubránit ostatním, aby ji k sobě nepřipojili.
Dokážete to ?? Přitom ubránit se je jedna ze základních povinností druhu.
Takže vždy to bude kompromis...

Svobodu ztrácíte JAKOUKOLI závislostí.
Nechcete židy? Tak se s nimi nestýkejte (půjčky)!
Nechcete drahou elektřinu? Tak si ji vyrobte sami..

A že nás stát okrádá-ale především ZATÍM plní povinnost nás bránit.Ještě pořád se nebojíte vylézt na ulic,aby nás śilnější nezastřelil.

Svoboda je především o ochotě se vzát čehokoli a žít podle svého.
Ale taky za svý [smích]

287241

27.3.2013 15:36

Zajímavé, ale

Karel M 212.?.?.?

Článek mi příjde dost zajímavý, ale na druhou stranu, pokud jsou minisystémy tak pestré a různorodé (což je pravda), tak proč nutně spolu spolupracovat, respektive dá se spíše spolupracovat jen potud, pokud platí nechte nás být, když my vás necháme být. Více nemá vcelku smysl, protože kompromis bude omezující anebo bude zneužit k diktátorskému anebo demokratickému prosazení jednoho pohledu nejsilnějšího minisystému anebo přesněji nejsilnější skupiny minisystémů.

287245

27.3.2013 16:53

pane zelenka jděte si koupit půdu a jděte pracovat

Adam... 86.?.?.?

Až se vám odtransformuje miliarda "free čínanů na váš pozemk dejte vědět.

Není žádná transformace a ani nebude!Prostě není kam dávat 7.miliard lidí to je celé,proto kradou hlavně vodu a půdu,skrz banky původním vlastníkům skrz chudé lidi ve vládě(socialisty).To jsou ta rozlezlá paneláková města a samé přehrady,no stačit jim to nebude.

287247

29.3.2013 17:49

ano, změna musí přijít zevnitř lidí; člověk, co chce změnu, musí začít u sebe

te 81.?.?.?

aby se něco změnilo ve společnosti skutečně, tedy ne jen nějaká dočasná akce typu "listopad 1989",
musí v ruku v ruce s vnější změnou jít především změna uvnitř lidí
jinak to prostě nejde, jinak to bude jen dočasné
dokonce ani duchovní filozofie nebudou fungovat, pokud to duchovno nebide především o změně nitra jedinců toužících po změně
podrobněji se o tom psalo v tom dokumentu "jakynarodtakovlada"

287327

30.3.2013 17:38

Trošku tak a trochu jinak

Jiří B. 217.?.?.?

Článek pana Zelenky se mi líbí, protože svým způsobem vnáší světlo do změn, které mnozí nechápou. Autor pouze opomenul a možná si neuvědomuje, že takovéto změny jsou pomalé. Pokud by šlo o rychlou změnu, potom její název zní "revoluce" a takových změn známe z minulosti více. Svůj výsledek revoluce z krátkodobého hlediska přináší, ale nakonec se stabilizuje v jiné formě do období před změnou. Je to dáno zakořeněnou psychologií člověka a možná i tak trochu genetickou výbavou. Pomineme-li předpoklad vzniku revoluce, kterým je "vůdce a iniciátor", tak výsledek revoluce si možná většina lidí nevědomě uvědomuje a proto zažíváme ( ber v celosvětovém měřítku ) společenské změny tak trochu v jiné formě.

Budu-li mluvit slovníkem autora, tak transformačně ladí člověka krizové situace. Změna zaběhlých situací nutí k řešení. Takovýto transformovaný člověk musí teprve nacházet cesty. Můžeme si to porovnat s vědeckotechnickým pokrokem, kde transformací dojde k objevu nějakého vynálezu či technologie, která se posléze uplatní v praxi v závislosti na pochopení ostatních lidí. Zde se ale neučíme ovládat novou televizi či mobilní telefon. Učíme se měnit staletí zakořeněné myšlení a reakce. A návod k tomu nemáme. Proto tyto změny budou pomalé a čím budou pomalejší, tím budou mít trvalejší a stabilnější hodnotu.

Můžeme si to přiblížit i na příkladu exekuce ( úmyslně ponechám stranou původní záměr skupiny prosazující jejich vznik ). Před 12 lety byla společenská poptávka po jejich vzniku. Exekutoři by nevznikli, pokud by nebylo prověřeno, že projdou masovým schválením společností. Kdo byl následných pár let označen exekutorem jako dlužník, byl stejnou společností opovrhován a haněn. Protože časem pomalu vyplynul původní záměr exekutorů a nekontrolovaně ničí životy již většiny obyvatel, přirozeně exekuce spějí ke svému zániku, alespoň v podobě v jaké je známe dnes. Z hlediska psychologie člověka a společenské lze přirovnat vliv exekucí k vlivu fašismu, socialismu, otrokářství, feudalismu a pod.

Proč tedy "minisystémy" ovlivňují tak pomalu "makrosystém"?
Zkuste to vysledovat na Výzvě k vytvoření exekuční domobrany a snaze o zrušení Exekučního řádu u Ústavního soudu...

287357

30.3.2013 20:20

třídíte odpad?

fohat 194.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/bude-den-zeme-tak-uklidme-snemovnu-i-senat-od-odpadu.html

287364

2.4.2013 10:28

"Ostrůvky pozitivní deviace" se tomu říkalo za socialismu v pracích Prognostického ústavu,

Mejla 83.?.?.?

i když to možná nebyla jejich původní myšlenka. Ale ty minisystémy existovaly vždy, jen se tomu říkalo skupiny nebo volební strany.

287493

Příspěvků: 57

26.03. 03:35 Domju  Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš
26.03. 05:38  RE: Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš
26.03. 08:56 osa x  RE: Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš
26.03. 12:24 hyperboreus  RE: Jako že jsem ateista, ale Bože ty to vidíš
26.03. 04:24  pan Zelenka do toho vidi!!
28.03. 12:23  RE: pan Zelenka do toho vidi!!
26.03. 07:01 mem  ostruvky pozitivni deviace ?
26.03. 07:39 Serafín  Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 10:06 jjj  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 10:24 Tomas Tudja  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 16:33 jjj  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 16:47 Tomas Tudja  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
27.03. 08:17 jjj  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 12:01 Унексист  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 17:45 ppppp  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 19:07 Andrew Siddur  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 22:39 ppppp  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
27.03. 10:06 mtk  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
27.03. 11:13 Andrew Siddur  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
27.03. 17:48 ppppp  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
27.03. 18:33 Унексист  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
27.03. 21:58 ppppp  RE: Bohužel internet nebude to správné médium na spojování.
26.03. 08:05 MoUdrostrak  Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 09:13 slak  Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné
26.03. 11:49 MoUdrostrak  RE: Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné
27.03. 09:54 Vopice  RE: Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné
30.03. 12:32  RE: Deviace pro ziskuchtivé proškrtávače rádoby blahobytné
26.03. 09:54  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 11:32 MoUdrostrak  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 11:39 Esmate  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 12:08 Emil Robot  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 17:16 haban  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 12:09 steve  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 12:42  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 17:46 raskolnikov  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
27.03. 08:43 osa x  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
30.03. 04:42 Plestiodon latiscutatus  RE: Bože můj: Zemanovy OSTRůVKY POZITIVNÍ DEVIACE...
26.03. 08:17 ppppp  davová psychóza
26.03. 08:48 XXL  "Pravice a levice..".
26.03. 11:11 Tsignotschka  presne tak
26.03. 11:49 Geog  Jedinou cestou je změna od "spodu".
26.03. 12:42 fohat  RE: Jedinou cestou je změna od
26.03. 15:41 Geog  RE: Jedinou cestou je změna od
26.03. 12:48 Jana Hanzlíková  Příliš mnoho balastu.
26.03. 13:04 pravicový boľševik  návrat k monarchii
30.03. 20:15 ppppp  RE: návrat k monarchii
26.03. 14:00 LEX  LEX
26.03. 15:25 hony  Transformace společnosti prostřednictvím minisystémů sestávajících z transformačně naladěných lidí
27.03. 14:25 popolvar  RE: Transformace společnosti prostřednictvím minisystémů sestávajících z transformačně naladěných lidí
26.03. 18:26 Petr Středa  Minisystémy existovaly a existují.
27.03. 14:47 Dap z lesa  článek je hodně kostrbaté vyjádření..:)
27.03. 15:36 Karel M  Zajímavé, ale
27.03. 16:53 Adam...  pane zelenka jděte si koupit půdu a jděte pracovat
29.03. 17:49 te  ano, změna musí přijít zevnitř lidí; člověk, co chce změnu, musí začít u sebe
30.03. 17:38 Jiří B.  Trošku tak a trochu jinak
30.03. 20:20 fohat  třídíte odpad?
02.04. 10:28 Mejla  "Ostrůvky pozitivní deviace" se tomu říkalo za socialismu v pracích Prognostického ústavu,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 605