Diskuze k článku

Houžvičky

Příspěvků 79

23.3.2013 4:12

Klaus

haban 89.?.?.?

S Klausem je to asi jako se židama a s Holokaustem. Někdo ho obhajuje, někdo ho nenávidí, ale když Němec řekne "Benešovy dekrety", tak se za ním všichni postavíme do lajny. [cool]

Jednou se o něm bude psát, že "to byla hodně kontroverzní postava českých dějin". [smích]
A milovník letušek a protokolárních per. Proč ta česká "Monika Lewinska" nenapsala zatím žádnou knížku??

Zaměstnanci Ministerstva lichvy na něj prý dodnes vzpomínají jako na kouzelníka se státním účetnictvím [naštvaný]

A taky je to hlavní tunelář toho špatného socialistického důchodového fondu. Zajímavé je, že EU teď po Kypru požaduje vytunelování toho jejich. Že by jen plnil "úkoly zeshora"? Proč jim tak vadí důchodci? Nebo jen ty fondy?

Osobně bych jen rád věděl, kdy mu dojde, že si z něj ti veleknězové "neviditelné ruky trhu" udělali kašpárka, kterého potřebovali k rozkradení a zadlužení státu.

286924

23.3.2013 11:33

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 286924

Nikdy, neb on to moc dobře ví a na revanš provedl sebezajištění se sebeuspokojením.

286947

23.3.2013 12:23

RE: Klaus

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 286924

Súhlasím čo ste napísali o Klausovi, myslím si, že po tom čo sa stal premiérom došlo mu, že ho zneužili, ale bol/je príliš ješitný na to aby to verejne priznal.

Čo sa týka globálneho otepľovania, tá existuje bezosporu aj v minulosti keď sa ohrievala planéta aj bez pričinenia človeka, a pri tom boli periódy ktoré boli boli chladnejšie ako predchádzajúce obdobia ono priemerné teploty skákali aj 10-15 stupňov počas ohrievacieho obdobia.

Čo je vyslovené klamstvo je, to že za celé môže človek a jeho oxid uhličitý. Človek môže za dezertizáciu, za úbytok lesov, za sajrajt čo je denne vypúšťané do vôd, za frakovanie, za narušenie vodného cyklu, za zmenu mikroklím atď ale nie za globálne otepľovanie.
Za globálne otepľovanie a ochladzovanie môže Slnko a jeho aktivita, sú na to grafy.

PS: Sopka pri jednej svojej erupcie dokáže vypustiť viac oxidu uhličitého ako ľudstvo vyprodukovalo počas celej svojej priemyselnej revolúcie (podľa niektorých odhadov).

286950

24.3.2013 11:34

Choromyslný procesor.

XXL 89.?.?.?

Reakce na 286924

http://mafro.rajce.idnes.cz/nastenka/#KL10.jpg

287019

24.3.2013 16:07

RE: Choromyslný procesor.

fohat 194.?.?.?

Reakce na 287019

Oskar Potiorek byla figura,která osudově zasáhla pro vznik první světové války...Jeho povahová struktura,i tvář podobná současnému Klausovi nabízí uvahu o reinkarnaci a stejné pohnutky,které Klaus OPĚT nevyužil k lepšímu osudovému ukotvení. http://machineguncorps.com/tag/general-oskar-potiorek/

287031

23.3.2013 7:41

jsme tu proto

fohat 194.?.?.?

abychom svým vnitřním vývojem měnili své názory.Jiný názor byl na pana Havla,jiný názor byl na Václava Chemapol Havla,jiný zase na Václava Veškrnu Chemapol.Haban Klause opentlil naprosto pravdivě.Kdo se vymanil ze zažraných moresu, ala po mě potopa a smrtí vše skončí,má velkou naději na dobrou smrt a následné učtování.Mistr světa v odbornosti na všechny ministerské funkce,pan Stráský porušil omertu,když sdělil toto http://dialog.ihned.cz/sidlo/c1-59481620-jan-strasky-co-klaus-sam-neciti-nikdy-neposlechne,jakoby cítil za zadkem DECH SMRTI,tak začal PRAVDIVĚ vypovídat...

286926

23.3.2013 10:46

RE: jsme tu proto

Trapper 88.?.?.?

Reakce na 286926

Svým způsobem strašidelný rozhovor - jak se říká, před smrtí se potřebuje každý vyzpovídat z hříchů, které napáchal.

286941

23.3.2013 8:53

Kdo ví jestli...

dimenza 85.?.?.?

jak je to s pravdou neví nikdo. Alespoň nikdo z nás, kteří se nepohybujeme ve výšinách vlády a nadvlády. Já tvrdím jedno. Ať je to jak chce, každý problém vzniká na základě chybné komunikace a pokud spolu dva nechtějí komunikovat, pravdu bude mít každý tu svou. Je to přímý pohled na věc a vysvětlení Vašeho postoje, s kterým se ztotožňuji, takže držím palce a díky za toho Piláta.

286929

23.3.2013 11:14

RE: Kdo ví jestli...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 286929

Komunikace může být záměrně chybná nebo tako taková jako blá blá asi jako váš příspěvek. Obvykle je to tak, že jakým směrem to táhne srdce tam si dá i mozek třeba i neskutečně velkou práci aby vše vysvětlil jako správné a jedině správné atd. A většina neumí prohlédnout co je co, co je jen přání a co je fakt a co je lež nebo blábol nebo zavádějící polopravda.

286946

23.3.2013 9:08

Klaus

simi 90.?.?.?

Moc pěkně napsáno,držím pěsti. Mám podobné reakce,když přeposílám vaše články mým známím, kteří mě díky těmto webům považují za blázna. Mě to nevadí, diskuzi připustí jen člověk , který je dostatečně chytrý, duchovní a nevymleli mu ještě selský rozum [smích]
šimi

286931

23.3.2013 10:47

Klaus - "desetiletý rozmazlený fracek" s mocným zázemím

slak 77.?.?.?

Reakce na 286931

Diskuzi nepřipustí odkojení kádrováci a to jeho "to je špatně položená otázka" ho zřetelně zařazuje. Podsouvá všem že to bude tak a nijak jinak, nehledě na jiné postoje. V případě amnestie to dotáhl ad absurdum, protože podobně autoritativně založení ho dostali do pozice že může prosazovat svou nehledě na důsledky na životy jimi mařených a je to zřetelně v důsledku totalita na druhou. V podstatě nikdy nejednal jinak než s kádrováky vytvořil klima a dramaturgii jak na divadle absurdní frašky a své úmysly přenáší v zájmu kořistníků proti zůčastněným v reálné společnosti. Samozřejmě že v nepodstatných věcech populisticky i odkýve. Pokud ale jde o zviditelnění buduje si postavení kritika v něž má pravdu on a skupiny jeho zmíněných kádrovaků mu zametají cestičku byť je jakákoliv a rádi sledují jeho vrtošivost. To že ho většina jeho jednání a dopadů ho nezajímá odůvodňuje pozicí do které se dostal a na bytosné zájmy postižených systémovým kolektivním či byrokratickým molochem nebere zřetel s tím že mají mít také vybudované zázemí i když mnohdy jeho jednáním a skupiny jeho podporujících kádrováků přichází okolí nejenom o cokoli ale i iluze. Vymařovací devastovací vyprzňovací znásilňovací vrtošivý a řevnivý talent, kterému se s jeho družinou věrných okolí vyhýbá a v podstatě si dělá na co si vzpomene bez jakéhokoliv skutečného náznaku resistence, tedy odolnosti okolí jeho hejblům vzdorovat i když naštvaných se ozývavá čím dál více: jednotlivci i skupiny, ovšem bez reálného výsledku možné změny a schopnosti s ním zahnout ať už vyvádí třeba cokoliv a nebojím se to slovo použít - zvěrstva proti lidem dostaným do pozic otloukánků. [překvapení] [oči v sloup]

286942

23.3.2013 9:49

Převzato, ale k věci

Bubeník 94.?.?.?

Markantní rozdíl v myšlení většinové německé a české společnosti http://www.blisty.cz/art/67728.html


Po léta se divím, proč se čeští odborníci, ať už přírodovědci, filosofové, meteorologové atd. do této problematiky aktivně nezapojili a přenechali pole amatérům typu Václava Klause, aby otupovali ekologické vědomí. Zde nejde jen o zvýšený význam společenských věd na poli ekologické etiky, jde hlavně o veřejnou politickou aktivitu a odvahu postavit se na základě odborných argumentů politickým tlakům. Václav Klaus se vydal jako amatér do sféry ekologické problematiky. Musel by tedy být ochoten vystavit své názory kritické diskusi na českém vědeckém pódiu. Je mi záhadou, proč ho žádná česká akademická instituce k takovému rozhovoru veřejně nepozvala.

Nečetl jsem v českém tisku, nebo jsem to přehlédl, že by se některý český odborník zmínil o tom, kdo je sponzor tak zvaných ekologických "vědeckých" výletů Václava Klause na ekologické kongresy a kdo podporuje prodej jeho knih. The Heartland Institute v Chicagu si klade za svůj přední úkol popírat vědeckou dokumentaci o vlivu lidské činnosti na klimatické změny. V devadesátých letech spolupracoval Heartland Institute s tabákovým producentem Philip Morris v otázce, zda je škodlivé pasivní kouření a loboval proti zdravotním reformám, týkajících se omezování kouření na veřejných prostranstvích. Je proto lehce vysvětlitelné, proč Václav Klaus v Kutné Hoře otevřel zmodernizovanou továrnu na tabákové výrobky. O činnosti Heartland Institutu je možno se informovat v Internetu. Václav Klaus je jeho čilý spolupracovník. Dnes už je pozdě konfrontovat Václava Klause s jeho soukromou výdělečnou činností v roli prezidenta. Snad bude možné pod tímto zorným úhlem pozorovat aktivity jeho budoucího institutu.

286934

23.3.2013 10:10

pravda?

Stas ctie (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Na světě existuje cca 7 miliard pravd! Každý má tu svou. Hodně pravd je totožných nebo blízských, ALE JAKÁ JE SKUTEČNOST? Ta je jen jedna!

286936

23.3.2013 18:50

RE: pravda?

Petr Středa 217.?.?.?

Reakce na 286936

Pravda je jen jedna. Ostaní jsou nepravdy.
Každý zločin a každá laskavost utváří budoucnost.
Cloud Atlas
Vřele doporučuji shlédnout, ale několikrát. Vyjímečný snímek.

286974

23.3.2013 10:22

pravděpodobně nikomu osobně Klaus nevzal svačinu

s.dvořák dvorakst (zavináč) sky (tečka) cz 89.?.?.?

Nechci pana Stworu o ničem přesvědčovat,ale uvedu svůj příběh.Koncem 80tých let jsem jezdil na montáže a šetřil peníze na stavbu rodinného domu.Po uvolnění cen panem Klausem jsem rázem přišel o 80% finančních prostředků.Cihla která stála 3kč byla k mání za 12Kč. Cena kila železa z jedné koruny stoupla na 11Kč atd.Jistě pochopíte ,že kdo tohle zažil na vlastní kůži nebude Klause milovat.Pro moji rodinu to mělo stejný dopad jako měnová reforma v roce 1953.

286937

24.3.2013 7:53

RE: pravděpodobně nikomu osobně Klaus nevzal svačinu

Stas ctie (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 286937

Ale pane Dvořáku, to je nepochopení situace! ZA to nemohl Klaus, ale pokřivené ceny ! Vaše chyba byla, že jste byl věřitelem banky a navíc jste měl svou práci uloženu v peněžní hodnotě, pokud byste byl podílníkem cihelny, tak byste toto nepsal! P.S: v té době to bylo s informacemi a možnostmi jinak než dnes. Ale princip zůstává. Já v té době dělal v CCCP a byl placen v bonech v kurzu 1:1 na Kčs a před Tuzexem jsem dostal 5 Kčs...

287008

23.3.2013 10:22

ano houžvičky

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

nekritický obdiv k václavu klausovi coby mluvkovi který říká co chceme slyšet ale nic pro to nedělá a slepá nenávist k václavu havlovi na kterého máte pouze to že podvodně zprivatizoval jakési majetky (když pominu pár bezvýznamných blafů do novin a posmrtné nekritické zbožštování za které ale nmůže) které oproti klausově privatizaci představují naprosto směšnou marginálii jsou racionální postoje
zatímco zhodnocení osoby VK coby nebezpečného sebestředného psychopata (což potvrzuje i stráský tím svým rozhovorem) je znak iracionální nenávisti
nemám slov...

286938

26.3.2013 4:18

RE: ano houžvičky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 286938

Václav Havel horlil pro bombardování Jugoslavie. Za to si vysloužil věčnou nenávist vuči sobě. Ale i kvůli jiným věcem.

287143

26.3.2013 12:30

RE: ano houžvičky

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 286938

Tenhle národ ještě neměl v sobě horšího škůdce,než je tento samolibý,celoživotní "parazit z přesvědčení" příjmením Klaus,
který nás ve svých projevech přesvědčoval o své dobré vůli a vlastenectví,ale ve skutečnosti prováděl se svou kohortou sociálfašistů pravý opak.

287175

23.3.2013 10:52

Co Klaus chtěl,nebo nechtěl,je úplně jedno...

Emil Robot 90.?.?.?

jisté je,že udělal se svou "eskadrou smrti"tvořenou poživačnými,vypasenými prasaty,jako je Oulický,Novák atd.,fašouny jako Benda atd. z téhle země kolonii a německý protektorát....je to odporný,ješitný egoista,který svým osobním ambicím obětoval to,co zde po 300 let budovaly celé generace... [bliji]

286943

23.3.2013 11:37

jedno záhadné umrtí

fohat 194.?.?.?

člověka,co oponoval veřejně vuči Klausově privatizaci a zejména těm hruzným následkum http://www.prvnizpravy.cz/sid=k70ocln6le4i1eipp7bovpsco3/zpravy/z-domova/kadrman-vladimir-nenavidel-mafiany/

286948

23.3.2013 13:17

Každý může zveřejňovat, co chce

Pájas 193.?.?.?

Souhlasím s Vladimírem. Nemusí zveřejňovat každý článek, co mu kdo pošle.
Pokud se to dotyčnému nelíbí, nikdo mu nebrání v založení si vlastního blogu a tam může své názory publikovat jak se mu zlíbí.

286952

23.3.2013 13:37

Nejnádhernější článek pana Editora

MoUdrostrak 90.?.?.?

Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky!

A nesrovnávej jablka s hruškami!

Úplně to stačí pro poznávání světa okolo sebe[smích] Zatímco za Prof. Big Toonnela se vždy rozevíraly nůžky mezi ČR a EU, za jeho ideových "úhlavních" nepřátel a "zloduchů" pp. Zemana, Špidly, Paroubka se přivíraly. Zatímco Klaus byl veleben jeho apologety (Více Klause), na jeho "úhlavních" nepřátele byly vylévány megatuny mediální a kompro špíny.

Přesto platí přímá úměra: více korupce = více Klause a vice versa[smích]

Česko vyráželo po Plyši a i rozpadu Česko/Slovenska na čele pelotónu ExCom zemí. Dnes se po "léčbě Klausem" propadá spolehlivě za Slovinsko, Polsko - a brzy i Slovensko, Estonsko a další. Pokud by "léčba Klausem" pokračovala, brzy by Češi (sousedící s prosperujícím Německem a Rakouskem) začali obdivovat paty i Rumunsku a Bulharsku.

Ať je to s oteplováním jak chce, tak každá úsporná technologie nakonec přinesla proponentům náskok před světem: Japonsko, Tchaiwan, Německo, Skandinávie. Takže PROČ nešetřit a neekologizovat - a dál pálit PET láhve v zinkajících a pravicujících kamnech a zamořovat české zbídačené, zcasinované a zexekutorované vesnice?!

Lepší je přiisolovat fasády, přejít na tepelná čerpadla a dát práci z portmonek a i zlých EU fondů - kromě tržeb lídlů - i českým lokálním řemeslníkům a firmám[smích]

N_I_C_H_T _W_A_H_R_?!

286954

23.3.2013 16:13

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 286954

Odtud potud!

Proč takhle křečovitě samoúčelně investovat "peníze pro peníze"? Není snad právě toto příčinou toho, že ekonomický systém se nachází tam, kde se nachází, ergo v nevýslovných sračkách?

Proč cpát peníze do hloupých "projektů", jako jsou: Fotovoltaické elektrárny, "zateplování", "energetické štítky", atd. atd., kteréžto všechny projekty spojuje nulová racionální/ekonomická/jakákoli jiná výhodnost?

Jenom proto, že ty peníze zatím jsou? U mad?

Lidi, kteří si do celostátních deníků otvírají ústa, že mraky neefektivního, primitivního a rychle se kazícího fotovoltaického šmejdu na polích přispívají ke snížení emisí Co2 o X tun ročně, bych rovnou stavěl ke zdi.

286959

23.3.2013 17:38

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 286959

Odpovídáte si sám "odtud potud". Ty projekty jsou hloupé, když je chápete po svém a nerozumíte souvislostem. Jsou obvykle hloupé proto, že na nich parazitují hlupáci. Ve svém jádru hloupé nejsou a predstavují reálný, skutečný pokrok. Ekonomickou výhodnost do toho netahejte, protože tak nebo tak jste dotován ropou, bez které by jste si dnes ani neškrtl.

O mracích kazícího se fotovoltického šmejdu jste vedle jako jedle. Mám fotovoltiku pár let doma, a ne všechno se kazí podle vašich predstav. Bežte si popovídat do West Germany, kde ten kazící se fotovoltický šmejd má každý 10. dum na vesnici.

Podle mne injekce dodatečného CO2 do atmosféry a tepelná injekce jako konečná fáze promeny vší neobnovitelné energie včetne jádra prinejmenším destabilizuje klimatickou rovnováhu. Plus samozrejme drancování prírody a nerozumné zásahy institucí s názvem "životní prostredí". Málo lidí si uvedomuje, že všechna jednou použitá energie včetne té mechanické se nevyparí, ale zustává v atmosfére jako odpadní teplo. Je taky možné, že i páry H2O po spálení uhlovodíku zpusobují lokální problém, stejne tak jako vetrné farmy. Dokonce i vodní elektrárny mužou být problematické. Ty solární jsou myslím zatím ekologické nejvíce ze všech. Je treba pracovat na tom, jak nejakou tu energii efektivne akumulovat na zimu.
Vynález fotovoltiky podle mne presahuje společenský význam vynálezu parního stroje a spalovacích motoru. Pokud bychom jezdili na koních, nemeli ropu, nebo jádro, tak by k pokroku vedla klidne ta fotovoltika.

Jinak k té pravde, článek pana editora se mi líbí jako výstižne napsaný. Jsem toho názoru, že nejaké místo pro ruznost, biodiverzitu, včetne té duševní ješte zbylo. Jinak je tady zpet monokultura typu močuvkové trávy. Na druhé strane máme stále principy, jejichž relativizace vede také neblahým smerem, k monokulture. Tolerance nemelabyserovnat relativizace. Ať není treba prikývnout na humanitární bombardovačky. Zdravý rozum nekde musí být. Také na svete precejenom vládne reálná konkurence, vuči které se je treba nekdy vymezit, nebo si dohodnout nejaké písečky.

286967

23.3.2013 18:56

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 286967

Synku,zkustese vyjadrit srozumimelteli. Troubo o polovoltice vim houby, ale najdu vam stovku jinych zdroju k vyrobe elektriny

286975

24.3.2013 2:49

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Tomáš Černák 178.?.?.?

Reakce na 286967

Jen pro informaci. Ta energie se samozřejmě vypaří, respektive se vyzáří. Jinak to ani nejde, energii v infračerveném spektru (tedy tepelnou, jak ji vypouštíme do atmosféry) nic nespotřebovává (na rozdíl od spektra viditelného) a kdyby se nevyzářila do Vesmíru, tak touhle dobou bychom tu již spolehlivě nebyli.

Mimochodem, energie kterou lidstvo vypouští do prostoru je relativně malá. Spotřeba lidské civilizace je cca 16,5TW, v případě, že veškerá tato energie by šla do luftu. Slunce to do planety praží solidními 172000TW, náš přídavek je tedy méně než 0,1 promile.

To se nedá říci například o CO2, ale to je už jiný příběh.

287004

24.3.2013 12:59

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287004

Pane nakládejde s čísly odpovedne.

Vy jste muj text pochopil výlučne po svém. Nikde jsem nepsal o tom, že se na Zemi prijatá energie Slunce akumuluje, nepodsouvejte mi nesmysl. Je snad jasné, že Zeme se nachází v nejaké energeticky časem ustálené bilanci.

Takže ta energie se vyzárí až PO TOM, co se atmosféra o nekolik C ohreje, ne pred tím. Jinak chybí na to zvyšené vyzárení duvod, tolik logika príčinnosti. Jinak by se ani nemelo co navíc vyzárit. Neco v tomto smyslu jste mel napsat, pokud jste chtel být objektivní.

Stejne tak, pokud máme puvodne vyváženou miskovou váhu, tak po pridání malého závaží na jednu stranu rameno pak zustane vychýlené.

Vaše data jsou nejspíš nejakým zpusobem príliš deformována, už se tady jednou ty čísla rozebíraly. Blíže k realite by melo být kolem 2 promile, včetne započítání oceánu, lokálne nekdy i 4promile a na kontinentech i desetinásobky. Počítalo se to ze známé spotreby a toho, co jde dobre overit bez ohledu na zdroj informací.

Tedy spíš 0.2%, než 0.01%.
To na vychýlení bežné váhy z rovnováhy spolehlive postačí.
Je si také treba uvedomit, že teplota na zemi by mohla být pár desítek C jinde podle bilance atmosféry, a že 0.2% zvýšeného príjmu energie klidne stačí na 2C rozdíl.

287021

24.3.2013 18:16

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287021

Já prostě obdivuji tyto profotovoltaické globální oteplovače, kteří řeší, jestli spíš 0,2 % než 0,01 %.

Jejich víra, že jejich nepřesná čísla znamenají něco určitého, je tak pevná!

287039

24.3.2013 19:37

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 287039

Tohle co vam nechce rict zadnej erar je lepsi nez cisla! Na desetitisicich ctverecnich miles vodnich ploch co se tyce dnesniho Artic zmizel phytoplankton podle nejnovejsich vyzkumu a biologove kteri odebirali vzorky tvrdi ze FOOD CHAIN is broken all ready! A navic se ty obrovsky vodni plochy kde bejval a uz neni phytoplankton kazdym rokem zvetsuji coz nemuze diky historickejm zaznamum namerenejch teplotach dnes poprit zadnej erar! Diky globalnimu voteplovani se dnes napriklad v pobreznich vodach Aljasky ktery US erar nechava i nadale plundrovat sem a tam chytnou druhy ryb ktery tam pred jeste nekolika dekadama nikdy nebyly.

287044

24.3.2013 21:16

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287039

Matematika základní školy není považována za víru. Na zbytek nepotrebuji ani kalkulačku, netož odpisovat od nekoho nejaká čísla. Zverejnené celosvetové spotrebe paliv a energie vycházející z težby se verit dá, a slunce se dá zmerit i doma na dvorku, Plocha zemekoule je známa. Opet základní škola. Kde je jaké náboženství? Výchozí čísla jsou v porádku. nanejvýš jde pochybovat o tom, o kolik se ta teplota zvedne, a ne zda se zvedne.
Presne jako v tom vtipu "kdyby všichni topili venku, nemuselo by se vevnitr"...pritápením venku ta teplota nemá jak klesnout

287051

24.3.2013 22:42

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

slak 77.?.?.?

Reakce na 287051

Ta k sestra mi zdělila že po zateplení paneláku všichni zaplatili za topení víc. Jak je to možné? Každý kdo byl na vojně a nebylo tam ústřední topení tak ví když se nabalil tak klepal ve spacáku kosu. A v trenkách ne. On totiž existuje tepelný skok kdy teplo se tak nepředává jako při teplotní vyrovnanosti. Takže počítat přesná čísla při nepřesném zadání je odvaha. A pokud jsem z ruského dokumentu vysledoval, tak planeta má dva okruhy výměníku tepla, malý a velký, ovšem tohle nevemete, protože to tam bylo zmiňováno s geoinženýringem chemtrailsy a působením harpu a jejich obdob, jesli si vzpomínám tak do desítky jich moc nechybělo. [smích]

287056

24.3.2013 23:31

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287056

>On totiž existuje tepelný skok kdy teplo se tak nepředává jako při teplotní vyrovnanosti.

toto patrí do sbírky oxymoronu...
...chápu vaši obavu z čísel a snad i technického textu, vubec nejde tady o presnost, ale o približný vliv, nepodsouvejte mi nelogické postupy, a opak toho, co jsem napsal, zadání presností dostačuje na to, aby šlo odhadovat vliv. Jsou také známé lokální merení.

287060

24.3.2013 23:49

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

slak 77.?.?.?

Reakce na 287060

Sklerozu nemám a proč by si kdo vymýšlel, že při předávání tepla se při malém rozdílu teplot převádí účiněji, někde jsem to kdysi vyhrabal u konstrukcí chladičů, tak jsou asi na palici a dělají vyumělkované konstrukce z plezíru. Takže tam primitivní jen jednoduchý vztah teplota - plocha nebude.

287063

25.3.2013 10:59

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287063

Možná to souvisí s tímhle:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mpembův_jev

287088

25.3.2013 12:06

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287063

To je ale odbočka do jiné oblasti a míchání hrušek s jablky.
Prostup tepla se liší typicky napríklad pri varu kapaliny, kde pri vyšším rozdílu teplot je prostup horší. Stejne tak konvekce závisí na vlhkosti. To je tak ale proto, že se mení velikost a materiál oblastí, o které jde, a spíše o neschopnost v dané situaci model zmerit, a spíše než dílčí merení zajímá výsledek jako celek. Ne že by nekdy reálne teplo prostoupilo lépe pri nižším rozdílu teplot, to se v principu nedeje nikdy, aspoň ne v bežných materiálech a médiích kolem nás.

Stejne tak dobre když auto ujede za hodinu 100km, tak je rozdíl, zda merím jen dobu príchodu do cíle, nebo se dívám na tachometr, jakou jedu rychlostí umím ríct jen v 2. prípade, kdežto jiného bude jenom zajímat, kdy tam budu. Rychlost(stejne tak teplotu) nejde určit z "doby príchodu" a výsledného pohledu na vec. Že prostup tepla je vyšší s menším rozdílem teplot je ekvivalentní tvrzení, že auto se rozjede do kopce samo.

Vaše námitky není možné zobecnit na bežné vyzarování tepelné energie infrazárením, o co puvodne v mé poznámce šlo. Stejne jako žádné zlato není 100% čisté, ale vždy je tam nejaká molekula jiná, a prece nikdo nerekne, že to zlato není.

Vy jste mou poznámku nejprve poprel, pak prekvalifikoval na zásadne jinou, a pak se snažíte, abych potvrdil, že to muže být po vašem. Vaše poznámky jsou jasnou odbočkou a s infravyzarováním a bilančními tepelnými ztrátami povrchu Zeme prestaly souviset. Zamlžil jste podstatu veci a odvedl pozornost bokem, to není korektní.
Rozdíl teplot pri GO o kterém jsme se bavili je nekde mezi 2 až 5C, a v této oblasti se absorpce spektra vodními parami ani plyny nijak znatelne nemení. Nemužete mou poznámku naházet do pytle se svými vecmi a pak tvrdit, že správné v pytli je hlavne to vaše. Já vám tady také necituji celou encyklopedii.

Mpembuv jev s infrazárením Zeme také prakticky nesouvisí, není známo.

Začínám mít dojem, že nemáte zájem o jakž-takž objektivní informace, ale že si veci prizpusobujete tak, aby vám vyšlo, co se vám líbí. Vaše argumenty jsou málo vecné, a nejde na ne reagovat domýšlením.

287092

25.3.2013 15:28

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

slak 77.?.?.?

Reakce na 287092

Domýšlet lze těžko, když se v složité problematice uplatňují zdánlivě nesouvisející jevy, ač se vám to nezdá já o objektivních jednoduchých řešeních pochybuji, jako to bylo v případě pádů dvojčat (tedy třech budov) kam jste se zařadil vy všichni ví. A je to jenom reakce na to že počítat přesná čísla v chybných zadáních jsou fatálním omylem, pravda je že vy ty řešení taháte technicky z jeslí vědy, kde skuteční odborníci vaří pod pokličkou a mnohdy rozvojem u nich levá ruka neví co dělá pravá. Asi si nepřipouštíte vlivy které nejsou polopatické a snadno čitelné. Věcně lze lze dodat že zpravidla to není tak jak se jeví veřejnosti. A u tisíců dojatých odborníků kritiků jednoduchého vysvětlení pádů dvojčat se to potvrdilo. Ovšem to nemění nic na tom že někteří tvrzení mainstremovým medií tvrdošíjně obhajují a budou cokoliv co píší v novinách, že?

287101

25.3.2013 23:38

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 287056

Tak sestra teda pekne keca. Ja po zatepleni (asi 2005) nemusim skoro vubec topit. Jen kdyz je pod nulou a to jen malinko. V zime pekne teplicko a v lete neni priserne vedro, protoze rozpalene zdi nesalaji. Ta isolace pusobi totiz i opacnym smerem. A kazdej rok mi vraci 6-8 tacu za topeni. Zalohy zustaly stejne. A vcil mudruj.

287134

26.3.2013 0:23

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

slak 77.?.?.?

Reakce na 287134

Tak to má být, ale neslyšel jsem poprvé že na panelácích na betonu nepropouštějícím vlhkost dovede zateplení i mokřet a je poděláno.

287136

24.3.2013 22:56

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 287021

Ako stále, zase plácate nezmysly. Stačí aby priestor medzi nami a Slnkom obsahovalo o jedno zrnko prachu na km viac a máme tu dou ľadovú ako vyšitú. Zďaleka nepoznáme pomery, aké v okolitom vesmíre vládnu, vesmírne telesá stále posudzujeme iba z hľadiska gravitačných pomerov. Zohrievanie aj iných planét v súčasnosti prebieha aj bez antropogénneho zásahu, ak pominieme tie smiešne hračky na Marse.
Čo sa týka tej tepelnej bilancie, je to veľmi zložitá rovnica, ktorú tu zjednodušujete, iba sa Vás spýtam, kde sa akože to teplo vyžiari, keď sme ako planéta obklopený vákuom a nemáme možnosť to teplo odovzdať? Termoska funguje práve na tomto princípe.

287057

24.3.2013 23:21

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 287057

Vezmi do ruky fyziku a dozvieš sa, že infražiarenie sa šíri aj vákuom. Termoska rieši iba masívny prestup tepla konvekciou, vyžarovanie obmedzuje striebrením, a zostanú iba straty spojom pri hrdle a infražiarením.
http://sk.wikipedia.org/wiki/Stefanov-Boltzmannov_...
Tiež poštuduj a nezjednodušuj pod úroveň wikipédie. Nemiešaj priveľa abstrakcií do vecí, ktoré sú dobre známe a overené.
"ako stále" to si trošku s tým sebavedomím prehnal.

287059

26.3.2013 13:16

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 287059

problém je však v tom, že súčet Slnkom a inými vesmírnymi objektmi vyžiarená energia prijatá Zemou je vyšší ako Zemou vyžiarená, toto mi snáď nepopriete...
Veľa dobre známych a overených vecí neznamená, že sú poznané, každodenne dochádza aj vo fyzike k prehodnocovaniu faktov a zmene teórii, na ktorých tie "veci" fungujú.

287181

26.3.2013 4:15

RE: Hry a zábavy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 287004

Ten pán se skutečně plete, když tvrdí, že "Málo lidí si uvedomuje, že všechna jednou použitá energie včetne té mechanické se nevyparí, ale zustává v atmosfére jako odpadní teplo." Nemá fyzikální znalosti, zato se velmi rád oddává hrám a zábavám. Lidé se jim věnují velmi náruživě, poněvadž jim umožňují strukturovat čas a život. Jinak řečeno - bez psychologických her a psychologických zábav by se nudili. Takto mají o zábavu postaráno. Jednu z her je například Vrták. Anglicky Blemish. Lze se dočíst v Eric Berne Jak si lidé hrají (Games people play). U her rozlišujeme tři stupně. Poslední stupeň končívá v márnici.

287142

23.3.2013 19:16

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 286959

Vážený pane kolego, znáte pojem "Hladová zeď" či "Nouzovka" a tak apod.? [překvapení]

Už za Zlého Bolševíííka jsem při návštěvě pražského Petřína kladl příbuznému otázku, PROČ je Petřín rozdělen "ZDÍ" jako West- und Ost- Berlin?

V té době, kdy v Česku vládl sténajícím a viktorkujícím "socialistickým" oVčanům nemilosrdný Zlý Bolševííík, tak v hodném pravicujícím Švýcarsku začaly C_O_M_M_U_N_Y resp. Gemeiden podtunelovávat své města a vesnice.
Za prvé:
1) Svedly dopravu pod povrch
2) Omezily tím hluk a zplodiny
3) Vytvořily pracovní příležitosti pro lokální firmy
4) Udělaly region atraktivnější pro investory a turisty
5) Svedly a odklonily VČAS úspory, které by jinak lákaly PREDÁTORY a jejich Shabes/GOJ/im

Přesně v té době Prof. Big Tooonnnel hltal při návštěvách své ve Švýcarsku usídlené sestry v TýVý Show Ronnie/ho Reagana, který pravil: Emeričané, nic nevyrábějmě a nebudujme - jen se "obsluhujme" (podávejme si pizzu a hot doq a stříhejme si vlasy...) - a V.Š.E. vy/outsourcujme do zahraničí...mí drazí Emeričané[smích]

Takový "hodný" Empire State Buliding nevznikl v době, kdy Emrika se měla čím pyšnit. Empire State Building je právě pozůstatkem krizového investování během Velké krize.

Že si zinkající a pravicující Češi nechají plody krizového investování ukrást a rozkrást, bojují u voleb o co nejnižší daně pro své otrokáře, predátory a Shabes/GOJ/im je věc jiná.
Ostatní společnosti se díky "Hladovým zdem" a "Toonnelům" dokáží prosperovat, zachraňovat se a odrážet se v krizích ode dna.
Čechům Prof. Ing. V.Š.E. stran švýcarských protikrizových toonnelů náležitě přeložil, vysvětlil a ukryl nadlouho (navždy?) z jejich Pracek (nejen z TRHU toho tržíčku...).
[oči v sloup] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

286976

25.3.2013 5:40

RE: Nejnádhernější článek pana Editora

p. 113.?.?.?

Reakce na 286976

..to se mi zda genialni to svycarske reseni , nejdriv museli kopat tunely a tak spotrebovavat tuny pohonnych hmot a zamorovat zplodinami vzduch v okoli , v dostatecnem mnozstvi a tim ze svedli dopravu pod povrch museli zavest velmi vykonne odsavace zplodin z tunelu /ven zpet do okoli !!!/,aby se z nich ridici dostali jeste v pokud mozno zivem stavu...a turisti prilakani atraktivitou tunelu se ted mohou tak kochat pohledem na steny tech tunelu ...a mozna i kupovat tunelove pohlednice nebo suvenyry za ty spravne tunelove ceny a nejsem si jist kolik takovy tunel zamestna lidi a firem ????...Zajiste ten pravy sviss vzor ktery musime obdivovat ,pro nas zpozdene zaostale Cechy jak se zachranit pred krizi ,odrazit se ode dna a prosperovat a hlavne se nechavat neustale poucovat tim Prof.Ing.i se sestrou a hlavne protikrizovat nebo take i protikrysovat....

287072

23.3.2013 13:49

Pořád dokola

PH72 80.?.?.?

To už snad ani neni o tom, kdo má "pravdu". To je o tom, zdali si nechám půl života srát na hlavu a pak to prohlásím za voňavou sprchu proto, že mi to nějaký takový hochštapler typu Klause účelově po celou dobu tak prezentuje. Jenže, jak nějak řekl ve své roli ve filmu Tichá bolest R. Hrušínský, pole zůstane polem, les lesem a svinstvo svinstvem.

286955

23.3.2013 13:54

Globální oteplování

Martin30 213.?.?.?

Možná se dočkáme zákonu o Popírání globálního oteplování... To by bylo asi nejjednodušší... A bylo by po sporech [smích]

286956

23.3.2013 16:53

i tací

Mirra 89.?.?.?

jsou. Nějaký podíl člověk na oteplování má, ale náš vliv by se neměl přeceňovat - když bouchne jedna sopka tak je z ní skleníkových plynů které mi vyprodukujeme za x let...
Tohle vášnivé dohadování nechápu.

286961

24.3.2013 14:04

RE: i tací

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 286961

Nechápeš to, protože si nevšímáš patrične verohodná data, a rešíš pohled na vec pomocí intuice... pokud človek sám nesesbírá dost argumentu, které jsou težko zpochybnitelné, ani si neumí najít nekoho, komu po této stránce verí, tak ani nic jiného nezbývá. Jenomže intuice je nekdy príliš ovlivnena společenskými náladami, a jde tak trochu o loterii. Také prebujelý individualizmus uprednostňuje intuici pred duverou nebo hledáním nekoho, kdo si s celým problémem dal více práce.

To, co se spíše zamlčuje, nebo bagatelizuje je spotreba a vliv dopravy. Nikdo ji nesmí nahlas omezovat. Tolik letadel na nebi muže být problém, když parama zamlží oblohu. Skleníkové veci se pripisují spíše prumyslu, který je dohledatelnejší, než rozlehlá dopravní verejnost. "Jádro" je také kotel, který pomalu ale jiste topí svým odpadním teplem.

Kvasinky ve vínu se také neptají, kdy jich bude dost, a kdy se jim už ani jejich vlastní produkt nebude v tak velké koncentraci líbit.

Vliv by se mel objektivne merit a ne relativizovat, nebo predkládat jako predmet politických diskusí. Klaus apod. by se k tomu nemel vyjádrovat, nebo když, tak mel citovat svého rádce, jak se to po správnosti a vedecky má delat. Jinak to jsou pouze akce na šimrání verejnosti a bujení stádových nálad.

No a ten asi nejvetší kotel je hromadení zbytečného kapitálu, a "ukládání" hromady energie do nečeho, co nemá rozumné využití.

Jsem tady už pár desítek let, a klima vykazuje zretelne vetší výkyvy, než za času, co jsem chodil na základku. Muže to mít vliv na kvalitu naší potravinové základny, a životní prostredí celkove. My proste tu dostupnou energii neumíme a kolikrát nechcem rozumne využívat, furt čekáme, kdo to udelá za nás.

287027

23.3.2013 18:12

Co my jen víme?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Úryvek z díla Čapka znám. Je pěkný. Co se týká Pravdy a Reality, podívejte se sem:
http://www.youtube.com/watch?v=RKWtUQgL3fo

Chce to ale trochu trpělivosti a nebýt v zajetí svých emocí, představ.

286970

23.3.2013 18:22

Co píše pan Stwora je čistá pravda!

Vopice 204.?.?.?

Pan Klaus je slušný člověk a každý by si ho měl vážit. Jen díky němu se máme tak dobře, protože věděl, že je potřeba zhasnout a zbavit se národního majetku za pakatel, protože peníze kazí lidi. Naštěstí mohl tajně studovat na západě v době normalizace, převezl tím jak STB, tak KGB, neboť se infiltroval do jejich struktur, aby je mohl po revoluci rozložit. Díky tomu věděl, jak to chytře po revoluci zařídit. Proto naprosto souhlasím s pane Stworou, že tento zahraniční student, který pracoval v soudruhem Andropovem založeném Prognostickém ústavu spolu s dalšími perspektivními kádry, zaslouží právem obdiv, stejně jako mnoho jiných poctivých a pracovitých členů STB a KGB, kteří se usilovně snaží zlepšit život nám, obyčejným smrtelníkům, například i tím, že konečně osvobodí neprávem stíhané soudruhy.

286972

23.3.2013 19:16

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

Ano 198.?.?.?

Reakce na 286972

Přesně tak! Lépe bych to nenapsal! [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

286977

23.3.2013 22:00

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

vitakappa 178.?.?.?

Reakce na 286972

Až na to, že Václav Klaus nikdy, opakuji nikdy v Prognostickém ústavu nepracoval.
Jinak původní článek byl o něčem jiném: o fanaticích bez schopnosti vytvářet si vlastní názory vnucující druhým formou manipulace své "pravdy".

286990

23.3.2013 23:36

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 286990

Jasně byl v 60 funkcích na 120 místech, jako teď Hašek, až na to že než skončilo vysílání hlasu ameriky v češtině, tak se nechali slyšet že má 6, slovy šest paláců po evropě. Tak buďto lhali, nebo měl feudální majetkové závazky a má kořeny v postavení. Reál se asi nedozvíme, od něj cokoli. [překvapení]

286996

24.3.2013 2:11

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

Tomáš Černák 178.?.?.?

Reakce na 286990

Klaus samozřejmě v prognosťáku pracoval. Nastoupil do něj v roce 1987.

Je třeba to vidět v širších souvislostech. On pracoval do roku 1970 v Ekonomickém ústavu Akademie Věd. Pak ho vystrnadili, tak šel makat do Státní banky československé jako řadový úředník. Ale protože to byl lišák, tak rektálním průlezem prolezl do odboru matematicko-ekonomických výpočtů. Nu a v něm si hověl až do roku 1986, kdy byl omilostněn u strany a mohl zpátky do ČSAV. Místa na Ekonomickém ústavu byla ale obsazená, nicméně v roce 1985 vznikl prognostický ústav ČSAV a protože se to zase tak zásadně nelišilo od Ekonomického ústavu, tak tu nabídku přijal. Tam vydržel až do roku 1989, kdy se stal ve vládě Čalfy ministrem financí. A dále už to znáte.

Informace jsou z jeho autobiografie, takže hádám, že budou alespoň napůl pravda.

287001

24.3.2013 2:18

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

Tomáš Černák 178.?.?.?

Reakce na 286990

Ještě jsem zapomněl toto. Vy si asi pletete Klause se Zemanem. Zeman totiž v prognosťáku nikdy nepracoval.

On je to totiž takový trochu paradox. Klaus byl ekonomem v Prognosťáku a Zeman byl prognostikem v Agrodatu či jak se ten ekonomický (statistický) úřad jmenoval.

287003

24.3.2013 13:07

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

vitakappa 85.?.?.?

Reakce na 287003

V legendárním článku Prognostika a přestavba je Miloš Zeman uveden jako pracovník v Prognostickém ústavu. Jinak Václav Klaus pracoval v Ekonomickém ústavu a oba shodně několikrát uvedli, že nikdy nepracovali spolu. Tak kdo se plete?
Agrodat bylo něco úplně jiného.

287022

24.3.2013 13:17

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

vitakappa 85.?.?.?

Reakce na 287003

Tak koukám že se mé zdroje liší, některé uvádí Prognostický ústav a některé ten Agrodat, čert aby se v tom vyznal.

287025

24.3.2013 16:40

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287025

http://www.youtube.com/watch?v=znOyaoORpRA
http://www.youtube.com/watch?v=01r2INhKZoc čas 3:50

Zeman je přímo "světový" prognostik.

287033

24.3.2013 18:10

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

Tomáš Černák 178.?.?.?

Reakce na 287025

Navrhuji používat jejich vlastní biografie:
Zeman se stal zaměstnancem prognostického ústavu, v roce 1990:
http://www.zemannahrad.cz/t/zivotni-pribeh-milose-zemana.htm
Klaus byl zaměstnancem prognostického ústavu do roku 1989, kdy se stal ministrem financí:
http://www.klaus.cz/clanky/2470

Proto je zřejmě pravda, že oba pracovali v prognosťáku, ale tam se oficiálně nikdy nemohli potkat (leda, kdyby tam byli na návštěvě).

Myslím, že v těchto věcech oba nemají potřebu lhát. Prognosťák nebyla KSČ.

287038

25.3.2013 13:21

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 287038

>Prognosťák nebyla KSČ.

Správně. Protože prognosťáky v celém východním bloku nechal založit přímo Andropov. Taže ne KSČ, ale KGB.

Viz wiki: Oficiálně byl Prognostický ústav zřízen podle Sovětského vzoru za účelem hledání cesty z ekonomického a společenského úpadku, kterým komunistický blok tehdy procházel, pomocí prognostiky.

Členové:
Jaroslav Šedivý
Jan Mládek
Jiří Dolejš
Josef Kreuter
Karel Dyba
Karel Koecher
Karel Kouba
Miroslav Ransdorf
Tomáš Ježek
Valtr Komárek - vedoucí ústavu
Václav Klaus
Vladimír Dlouhý
Zdeněk Tůma
Miloš Zeman

287096

24.3.2013 21:13

RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!

lobogo 178.?.?.?

Reakce na 286990

Mezi zaměstnanci českého Prognostického ústavu byli mimo jiné i Václav Klaus, Vladimír Dlouhý, Miloš Zeman… za ředitelování Komárka.

tak byl nebo nebyl?

287049

24.3.2013 1:55

Já vám nevím, Mr. Stwora

Tomáš Černák 178.?.?.?

Na jednu stranu si s Vámi česká justice vytřela prdel za nedostatečnou autocenzuru a na stranu druhou tu autocenzuru máte v sobě.

Nezveřejnit článek jen proto, že nepíše lichotivě o Vaší spřízněné osobě je špatné. Kdyby to byla snůška slátanin, lží a demagogie, tak prosím, tam by člověk mohl argumentovat nedostatečnou kvalitou.

Jenže takové články tu mají prostor docela často. Takže kvalitou to nebude, Klaus je natolik jednobarevná postava, že to nebude ani o lžích a zůstává jediná věc, osobní cenzura.

Kdybyste tu měl 10 článků denně, tak bych ten postoj i chápal. Ale odmítat články (které navíc najdou pozitivní či negativní odezvu mezi čtenáři více než zjevné bláboly o sionisticko-zednářském spiknutí a jimi vytvořeném Matrixu), které by rozšířily portfolio a navíc zdarma, je prostě hloupé.

Dtto globální oteplování. Já osobně vím, že Zemi dost ovlivňujeme a globální oteplování je jen jeden z aktuálních ekologických průserů a proto si cením Vašeho přístupu, kdy sice nevíte, ale sichr je sichr.
Na druhou stranu, když články popírající GO nepřipustíte, tak o nich nebude diskuze, ve které by zazněly protiargumenty a tím by se pasivním čtenářům otevřela možnost zvolit si svou "víru" na základě argumentů obou stran.

Tedy opět, jako v případě Klause, kopírujete přístup naší Justiční mafie.
Zbytečně.

287000

24.3.2013 3:12

RE: Já vám nevím, Mr. Stwora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 205.?.?.?

Reakce na 287000

>Nezveřejnit článek jen proto, že nepíše lichotivě o Vaší
>spřízněné osobě je špatné. Kdyby to byla snůška
>slátanin, lží a demagogie, tak prosím, tam by člověk mohl
>argumentovat nedostatečnou kvalitou.

Zveřejnit o někom tolik nařčení, kolik bylo v tom článku, a nedat mu možnost se bránit, je podle vás co? Objektivní zpravodajství? Podle mě by to byla sprosťárna hodná tak akorát havloidů.

Ten text byl psán s úmyslem Klause očernit. Neexistuje objektivní důvod, ani novinářský, tohle tisknout. Musel bych prověřit každé nařčení, jinak by to mohla být pomluva.

Dokonce nelze argumentovat ani požadavkem vyváženosti. Jednak ten článek měl k vyváženosti daleko, jednak já nejsem veřejnoprávní médium, kterému to předepisuje zákon.

>to nebude ani o lžích a zůstává jediná věc, osobní
>cenzura.

To slovo cenzura bych do toho vůbec netahal. Jako editor mám právo vybrat texty, nikoliv povinnost tisknout všechno, co mi přijde, abych se vyhnul obvinění z cenzury. Víte, kolik věcí odmítám? Víte, jaké sračky byste tady četli, kdybych pouštěl všechno?

>Na druhou stranu, když články popírající GO nepřipustíte,
>tak o nich nebude diskuze, ve které by zazněly protiargumenty a
>tím by se pasivním čtenářům otevřela možnost zvolit si
>svou "víru" na základě argumentů obou stran.

Diskuze o glotepu? A k čemu dojdeme? Nikdo z nás neví, jak to doopravdy je, neexistuje odborník ani mezi největšími odborníky světa, který by mohl jasně říct "takto to je". Akorát budeme zaplácávat zdejší prostor nekonečným tlacháním. Co se "pasivních čtenářů" týče, nebojte se o ně a nepodceňujte je. I oni si svůj kanál najdou. Odpůrci glotepu používají agresivní metody náboženských sekt, argumentovat s nimi nelze, protože oni vědí. Jen si klikněte na http://whatreallyhappened.com/ a přečtěte si par komentářů Michaela Rivero (kterého si jinak velmi vážím). Ten chlap má pěnu u huby kdykoliv dojde na glotep.

287005

24.3.2013 17:41

RE: Já vám nevím, Mr. Stwora

asdfgh 173.?.?.?

Reakce na 287005

"Víte, jaké sračky byste tady četli, kdybych pouštěl všechno?"
[chechtot] [chechtot]
Po pravdě, to radši možná ani vědět nechci [velký smích] Já si myslím, že pan editor má právo vybírat si co tady bude a ne, i kdyby to nebylo vyloženě objektivní. Důležité ale je, aby nám dal vědět co tak asi 'nemá rád' a případný zájemce se pak může podívat na jiné servery.
Takže článek celkem beru, ne že bych soulasil s důvody, ale aspoň vím, o co (ne)přicházím. Narozdíl od mainstreamu, ale i většiny altstreamu. Tam se člověk může jen dohadovat, jaké osobní či jiné preference opravdu rozhodují...

287036

24.3.2013 8:28

Nezbývá mi než přičumovat

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

jak jste všichni moudří a víte všechno nejlépe ze všech.

287012

24.3.2013 9:03

Stráský už to tedy pro dějiny řekl

pietroo 178.?.?.?

Já myslím, že to bylo ale logicky jasné. Museli bychom hledat hodně bizarní nepravděpodobné hypotézy, kdybychom chtěli aby z toho tehdejší vlády vyšly nějak čistě. Museli bychom tvrdit, že to byli hloupí lidé, kteří byli úplně mimo, kterým se nová situace úplně vymkla a jsou naprosto bezradní a neschopní jakkoliv reagovat.
Bylo jasné, že cílem bylo vytvořit novou vrstvu "kapitalistů", o které se nový režim bude opírat. Všechny kroky k tomu systematicky směřovaly: udělat zákon o topných olejích tak, aby bylo možno okrádat stát v miliardových položkách. Ochromit v této souvislosti vyhláškami činnost Finančního úřadu, celní správy, aby se jen mohli bezmocně koukat. A samozřejmě nenavrhnout žádnou změnu příslušného zákona v parlamentu. Nevím, jak si někdo chce zdůvodnit, jakými argumenty, že to nebyl záměr. Navrhnout tak silně nepravděpodobnou hypotézu, že vláda byli naprostí hlupáci? Anebo předseda vlády je mimo, to dělají jednotliví ministři, on neví která bije?
Nebyly to jen topné oleje. Legálně se umožnilo tzv.tunelování: možnost půjčit si v bance peníze na nějakou firmu...pak si založit její pobočku, tam převést ty peníze, původní firmě nechat jen dluhy, ta zbankrotuje, a já si nechám pobočku s penězi. A udělám z ní samostatnou novou firmu. Banka úvěr odepíše jako nesplatitelný, převede na Konsolidační agenturu, tedy ať to zaplatí daňový poplatník. Pokud by to daňovému poplatníkovi nějak vadilo, že tady něco nehraje, tak mu řeknu že nenávidí a je primitiv.
Další za Klausovy vlády oblíbenou metodou byl obchody s DPH. To dělalo i vedení policie, nebudu říkat ve kterém městě. Prostě vezmu třeba auto Tatra, vyvezu ho do ciziny, tam ho rozložím, pošlu zpátky jako šrot, zase složím, vyvezu... Elegantnější je to s papírem: vyvezu, přebalím, vrátím označený jako sběr, pak to zase přebalím pošlu do ciziny, ale na tom se moc nevydělá. Klíčovou věcí tehdy bylo, aby člověk byl napojen na ty správné struktury. Protože stát mohl sem tam proti nenapojené malé rybě zasáhnout, aby vytvořil iluzi, že funguje jak má. Říkal mi tehdy jeden podnikatel, že zná člověka, který takhle točí peníze Dlouhému. Dlouhý mu dá několik miliónů měsíčně, sám z toho má desetkrát víc. Chtěl taky v něčem takovém jet, ale oni ho mezi sebe nevzali. Celá situace ve státě byla nepochybně monitorována BIS, a zprávy dostával Klaus na stůl. Věděl dobře co se děje. Tak prostě stát funguje. Představa, že předseda vlády je hlupák, který je úplně mimo a neví co se ve státě děje je naivní lidová představa. K nutným vlastnostem člověka, který chce dělat politiku patří i schopnost dělat se hloupým a nechápavým. A vlastnost, že mi musí být skoro jedno co si o mne obyčejní lidé myslí. Užívám si to, že znám tu "ezoteriku" a navenek hraji roli debila.

287013

24.3.2013 9:14

RE: Stráský už to tedy pro dějiny řekl

pietroo 178.?.?.?

Reakce na 287013

Zapomněl jsem ještě kupónovou privatizaci. Zadání: Potřebuji rychle vytvořit novou vrstvu boháčů. Přímo do ruky jim ty peníze dát nemůžu. Jak to udělám? Tak to udělám oklikou přes kupónovku, aby jim to dali ti lidé vlastně sami. Lidem nakecám, že všichni budou jakoby akcionáři...budou mít kupóny. Ale to ve skutečnosti nechci. Tak to udělám tak, že s těmi kupóny lidé nemohou dělat nic jiného než je prodat privatizačnímu fondu. Nemohou s nimi samostatně obchodovat na burze jako s akciemi. Jsou zcela v rukách fondu. Fond toho využije a řekne jim, že kupóny mají malou hodnotu, nebo jim nakonec nedá nic. Pseudoakcionářům nezbude, než se jich zbavit za nízkou cenu a ještě je rád, že vůbec něco dostal. A majitel fondu je dá na burzu a přes noc se stane miliardářem. Protože jejich cena je samozřejmě několikanásobně vyšší. A v televizi vidí v debatě předsedu vlády dělat se hloupým, smát se a tvářit se jako idiot, mluvit tónem hlasu, který si evidentně dělá z lidí srandu. A mluví o tom, že zákony nejsou potřeba, že to trh sám si všechno udělá... Ve skutečnosti použije stát na to, aby legalizoval a mocensky prosadil reálnou krádež. Na to je mu stát vždycky dobrý.

287014

24.3.2013 10:31

RE: Stráský už to tedy pro dějiny řekl

osa x 193.?.?.?

Reakce na 287013

vše už bylo řečeno X x , furt dokola, "pravda" nerovná se "víra" a
vo tom to je , buď víte ( vědí - on, ona, ono, oni, ony ) nebo věříte ( věří - ... ) , žel Matce Přírodě demokratická většina "věří" [cool]

287017

24.3.2013 12:47

Klaus jako zrcadlo

Duanitta 85.?.?.?

Mě přijde Klaus jako čajíček, slaboch, zrcadlo všech, kteří jsou kolem něj. Je tak zajímavý a rozporuplný, jak zajímaví a rozporuplní jsou lidé kolem něj. Mnohé dobré názory, co Klaus již pouze opakuje, by mohlo být dílem pana Hájka. Mnohé šílenosti a snobismy by mohly být Jakloviny..možná. A jiné, např. fakt, že se označuje za výlučného autora amnestie, přičemž je dokázáno, že to vznikalo na min.spravedlnosti, napovídá, že je vydán napospas nějakému manipulátorovi, který umí využít achilovu patu všech namyšlenců. Vnutí mu cokoli tak, že vyvolá pocit, že na to přišel sám.

287020

24.3.2013 13:14

RE: Klaus jako zrcadlo

slak 77.?.?.?

Reakce na 287020

Určitě má polohy, kdy zůstává rozum stát. Jako když tehdy po namontování vodoměru v telce poudal: no když to vidím jak se to kolečko točí mhmmm, nevím kdo to zaplatí, nevím, nevím, mhmmm. [chechtot] V jeho případě samozřejmě prostřednictvím voblbliči.

287024

24.3.2013 16:25

RE: Klaus jako zrcadlo

Duanitta 85.?.?.?

Reakce na 287024

[chechtot] nojo ... klasika, je tak trochu bezelstný. Nerozumí jasným otázkám, a napadne tazatele, že se špatně ptá. Samozřejmě to myslí upřímně, "když tomu nerozumím, je to vina tazatele!, to je logický" [chechtot] . Kdysi mu takhle utekla skoro celá posluchárna VŠ studentů. Šlo by dále čerpat z nejedné TV debaty, chilského pera, výroků, cestopisů, jak neuměl vést sněmovnu, apod. Příkazy plní víceméně dobře, někdy se malinko vzpírá, když mu někdo z přátel nakuká opačný názor, ale nakonec se musí hodit do pozoru, vlastně jako předchozí prezident. Takže bych se rozhodně bála zahrnout svým obdivem někoho, jako je on, i kdyby z něj semtam vylezlo něco zajímavého, jako např. celkem slušné komentáře k Sýrii, protože v něm obdivuji někoho z jeho našeptávačů.

287032

24.3.2013 20:28

Pane Stwora

Honza999 88.?.?.?

Víte, mně také nijak nepijí krev kanadští politici co zneužívali-zneužívají své postavení - a že jich také určitě bylo dost. Ale na druhou stranu nevedu žádný web pro Kanaďany na kterém bych je přesvědčoval, že jejich politici jsou svatí.

Pane Stwora - vy žijete v Kanadě...

Spolu s Klausem tady musíme žít a za jeho hospodářskou kriminalitu musíme nést následky MY zde v ČR a také proto asi budeme vědět lépe než vy co to je Klaus za kosa!

287047

24.3.2013 23:34

RE: Pane Stwora

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 287047

Na tomhle něco je. Přesně ze stejných důvodů jsem odjakživa proti tomu aby zde mohli k volbám i lidé, kteří jsou trvale, nebo na desítky let v zahraničí (a plánují se sem vrátit do důchodu).

Pokud bychom připustili, že volby něco změnit mohou (už si to nemyslím ale někdo ano), tak mají volit Ti, jejichž životů se to týká. Tedy zde žijící občané. Rozhodně zde žijící Vietnamec nebo Číňan, pokud má občanství nejspíše bude volit lépe, nežli Čech žijící trvale v Torontu.

Tím neukazuji na Editora [mrknutí jedním okem], neboť mám na mysli lidi, co sem nejezdí, nežijí a jen někdo zvolí.

287061

25.3.2013 0:27

Úchylka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Neustále adorovat Klause je něco jako úchylka, a je marné ji někomu vymlouvat, podobně jako homosexualitu nebo sado-maso. Posledně jmenované je klausofilství zvlášť podobné, protože drtivou většinou těch, kteří Klause milují a obdivují, On hluboce pohrdá. Jsou pro Něho plebs, hmyz a míň, než červi na hnojišti. Ale když se lidským bytostem líbí, že jsou takto pohrdáni a ponižováni skoro každým Jeho narcisistickým výrokem, gestem nebo grimasou, proč jim to potěšení brát? Užijte si to, když to tolik potřebujete...

V moři lží, polopravd a populistických keců si užijte toho, že párkrát měl Klaus i pravdu a občas udělal i něco dobrého - to by mu neměl nikdo, v rámci spravdlnosti, upírat, přes veškerý nesouhlas s tímto člověkem a (pseudo-) hodnotami, které Klaus představuje. A protože téměř vše je relativní, i v našich novodobých dějinách existuje mnoho mnohem horších osobností, než byl nebo je Klaus.

287064

25.3.2013 10:35

RE: Úchylka

kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 287064

Neustále kritizovat Klause je podle mého názoru něco jako úchylka. V každém případě to svědčí o tom, ať už je Klaus černý nebo bílý a nebo černobílý, je to výrazná osobnost, jinak by takový zájem neupoutal. Pan Stwora otevřel diskusi na téma co je to pravda a zda by si lidé měli navzájem tolerovat své pravdy i když se liší, ale kritici Klause se nedokáží zaměřit na nic jiného než na svou pravdu. Pan Stwora má zase svou pravdu, udržovat Zvědavec v linii, jakou si představuje. Takže když jdu na Zvědavec, vím, jaký typ informací zde najdu a když chci jiný úhel pohledu, jdu na jiný server, kde zase nenajdu články ze Zvědavce. V tom je ta úžasná rozmanitost různých serverů. Veřejnoprávní média by měla uveřejňovat různé úhly pohledu, Zvědavec mezi ně nepatří, je to soukromý server. Buďme rádi, že ještě stále tuto možnost máme. [smích]

287085

25.3.2013 22:56

RE: Úchylka

hc 90.?.?.?

Reakce na 287064

> Ale když se lidským bytostem
> líbí, že jsou takto pohrdáni a ponižováni

Ono to tak u řady lidí asi opravdu funguje. Čím víc jim někdo kálí na hlavu, tím víc jim imponuje. V 19. století se stal mexickým císařem Max Habsburský a chtěl si získat přízeň plebsu svojí lidovostí. Dosáhnul opaku. Co prý je to za císaře, když nejezdí ve zlatém kočáře a jedná s nimi skoro jako rovný s rovným, řekl si plebs.

287131

25.3.2013 8:33

Důležité je naslouchat obou táborům a pak si udělat svůj vlastní závěr

nn 195.?.?.?

No popravdě jsem si myslel, že Zvědavec je místo, kde se zveřejňují články s různými pohledy různých lidí na různé věci. že se zde klidně mohou objevit dva články s pohledem na danou věc z obou stran barikád a že si čtenář sám udělá svůj vlastní názor na danou věc s přihlédnutím k vlastním zkušenostem.
A co jsem tak tedy pochopil, tak se asi zveřejňují jen články, které odpovídají názoru na věc majitele Zvědavce. Kdysi zde zaznělo, že je důležité o všem pochybovat a hledat tak pravdu. Myslím si, že by člověk měl zůstat otevřen všem názorovým proudům a pochybovat neustále o všem a v případě vlastního uvážení i svůj názor občas změnit. Tím, že si sám člověk určí čemu zrovna v tuto chvíli věří a začne tyto informace filtrovat pro ostatní se může stát, že se nakonec alternativní pohled na věc ve společnosti vytratí. Myslím si, že by se zde měly zveřejňovat i články s kterými majitel Zvědavce nesouhlasí. Však může napsat svůj článek v opozičnímu názoru.Nebo na konec článku přidat své vyjádření.

287076

31.3.2013 11:24

mnoho pravd...

8-P 2.?.?.?

no vidíte, a já zase nesouhlasím s Pilátem že existuje mnoho pravd. pravda je jen jedna - je to skutečná realita. Ačkoliv se při hledání pravdy můžeme přít o to zdali je Klaus zloduch nebo hrdina, nebo zdali se Země otepluje díky CO2, "the truth is out there".

Neznalost pravdy neznamená že pravda neexistuje!

A jedna pravda na závěr: Horké hlavy při názorové při jsou pravdě na obtíž...

přeji pěkný den [smích]

287383

Příspěvků: 79

23.03. 04:12 haban  Klaus
23.03. 11:33  RE: Klaus
23.03. 12:23 Oracle  RE: Klaus
24.03. 11:34 XXL  Choromyslný procesor.
24.03. 16:07 fohat  RE: Choromyslný procesor.
23.03. 07:41 fohat  jsme tu proto
23.03. 10:46 Trapper  RE: jsme tu proto
23.03. 08:53 dimenza  Kdo ví jestli...
23.03. 11:14  RE: Kdo ví jestli...
23.03. 09:08 simi  Klaus
23.03. 10:47 slak  Klaus - "desetiletý rozmazlený fracek" s mocným zázemím
23.03. 09:49 Bubeník  Převzato, ale k věci
23.03. 10:10 Stas  pravda?
23.03. 18:50 Petr Středa  RE: pravda?
23.03. 10:22 s.dvořák  pravděpodobně nikomu osobně Klaus nevzal svačinu
24.03. 07:53 Stas  RE: pravděpodobně nikomu osobně Klaus nevzal svačinu
23.03. 10:22 aristokrat  ano houžvičky
26.03. 04:18  RE: ano houžvičky
26.03. 12:30 Emil Robot  RE: ano houžvičky
23.03. 10:52 Emil Robot  Co Klaus chtěl,nebo nechtěl,je úplně jedno...
23.03. 11:37 fohat  jedno záhadné umrtí
23.03. 13:17 Pájas  Každý může zveřejňovat, co chce
23.03. 13:37 MoUdrostrak  Nejnádhernější článek pana Editora
23.03. 16:13 Andrew Siddur  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
23.03. 17:38 ppppp  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
23.03. 18:56  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 02:49 Tomáš Černák  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 12:59 ppppp  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 18:16 Andrew Siddur  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 19:37 Satanist  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 21:16 ppppp  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 22:42 slak  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 23:31 ppppp  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 23:49 slak  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
25.03. 10:59 Andrew Siddur  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
25.03. 12:06 ppppp  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
25.03. 15:28 slak  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
25.03. 23:38  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
26.03. 00:23 slak  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 22:56 Timechild  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
24.03. 23:21 ppppp  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
26.03. 13:16 Timechild  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
26.03. 04:15  RE: Hry a zábavy
23.03. 19:16 MoUdrostrak  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
25.03. 05:40 p.  RE: Nejnádhernější článek pana Editora
23.03. 13:49 PH72  Pořád dokola
23.03. 13:54 Martin30  Globální oteplování
23.03. 16:53 Mirra  i tací
24.03. 14:04 ppppp  RE: i tací
23.03. 18:12 Kropáč  Co my jen víme?
23.03. 18:22 Vopice  Co píše pan Stwora je čistá pravda!
23.03. 19:16 Ano  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
23.03. 22:00 vitakappa  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
23.03. 23:36  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 02:11 Tomáš Černák  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 02:18 Tomáš Černák  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 13:07 vitakappa  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 13:17 vitakappa  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 16:40 mtk  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 18:10 Tomáš Černák  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
25.03. 13:21 hestroy  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 21:13 lobogo  RE: Co píše pan Stwora je čistá pravda!
24.03. 01:55 Tomáš Černák  Já vám nevím, Mr. Stwora
24.03. 03:12 Vladimír Stwora  RE: Já vám nevím, Mr. Stwora
24.03. 17:41 asdfgh  RE: Já vám nevím, Mr. Stwora
24.03. 08:28 Kropáč  Nezbývá mi než přičumovat
24.03. 09:03 pietroo  Stráský už to tedy pro dějiny řekl
24.03. 09:14 pietroo  RE: Stráský už to tedy pro dějiny řekl
24.03. 10:31 osa x  RE: Stráský už to tedy pro dějiny řekl
24.03. 12:47 Duanitta  Klaus jako zrcadlo
24.03. 13:14 slak  RE: Klaus jako zrcadlo
24.03. 16:25 Duanitta  RE: Klaus jako zrcadlo
24.03. 20:28 Honza999  Pane Stwora
24.03. 23:34 Kosk  RE: Pane Stwora
25.03. 00:27  Úchylka
25.03. 10:35 kutra  RE: Úchylka
25.03. 22:56 hc  RE: Úchylka
25.03. 08:33 nn  Důležité je naslouchat obou táborům a pak si udělat svůj vlastní závěr
31.03. 11:24 8-P  mnoho pravd...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 8

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,47 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 037,40 Kč
1 unce stříbra
393,60 Kč
Bitcoin
198 354,98 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 721