Diskuze k článku

Po deseti letech: Váleční zločinci z Iráku stále na svobodě

Příspěvků 88

21.3.2013 2:14

Samej Zid

coinageboy 98.?.?.?

Je to antisemiticke si povsimnout ze vsichni tito valecni stvaci jsou jedne rasy???

286791

21.3.2013 3:02

RE: Samej Zid

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 286791

Jako by jste to neznal .... I takovej vsimavej talent za kterej erary v EU honej lidi po soudech by mohl bejt uz tradicne antisemitickej. Snad jste si nemyslel ze se vsem tem prolhanejm kvicakum v kaftanech kteri nesou vinu za valecny zlociny v Iraku za zverejneni jak to dovopravdy bylo nezacnou krabatit nozdry!

286794

21.3.2013 14:31

RE: Samej Zid

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 286791

Jasně, že je to antisemitické. Já se už bojím otevřít ledničku či konzervu. Ti obřezaní jsou zkrátka všude. Ale v nedávných dějinách byl prý jeden, který s nimi zatočit uměl.

286826

21.3.2013 15:36

RE: Samej Zid

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 286826

V Itálii se říká,že s nimi uměl zatočit jen"baffone e baffetto",čili vousáč s knírkáčem,neboli Šílenej Joe a potrhlej čalouník.

Kvůli korektnosti nejmenuji...

286827

22.3.2013 2:24

RE: Samej Zid

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 286826

Nejste sam, krome Vas jsou lidi kteri se bojej napriklad vodklopit dekl hazlu aby jim z misgrubny do prdele necumela kamera nebo mikrofon ..... A co se tyce dejin tak vlastne byli dva kteri s nima umeli zatocit, ten druhej il duce kterymu se tez prezdivalo Iron Prefect se s nima taky nesral .....

286872

21.3.2013 17:38

RE: Samej Zid

Adam.. 86.?.?.?

Reakce na 286791

No čínana nebo černocha jsem tam neviděl,dokonce ani "jaderné Severokorejce či Lybijce...No,vypadá to tak.Jako když jeden parazit útočí na všechny okolo ve snaze jim vnutit světovládu jednoho druhu fekálních bakterií.To se totiž děje na mých petriho miskách.

286843

27.3.2013 1:28

RE: Samej Zid

Kuk 67.?.?.?

Reakce na 286791

Nějak vám v těch přehledech zločinců chybí Bush a Rumsfeld a Rice a ostatní, kteří jsou jiného původu. To se mi až tak zcela úplně nezdá fair.

287208

27.3.2013 13:36

RE: Samej Zid

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287208

Rozhodně by tam neměli chybět esa jako Kissinger,McCain,Brzezinski,Albrightová,Clinton s Hitlery atd.
Vono jich je...

287233

21.3.2013 6:03

vzdyt to trva jiz pres 300 let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

jmena tech co jsou v clanku,jsou jenom prisluhovaci,ta stejna pokrvni linie bankeru tady vyvolava valky pres 300 let,puvodci 1 a 2 svet valky nebyly vubec souzeni o to je to hur pro nas

286796

21.3.2013 22:01

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286796

a kdo by je měl soudit? budto jsou tak mocní že ovládají svět a jsou skutečnou hrozbou a tedy není nikdo kdo by byl dostatečně silný aby je mohl soudit a nebo tak mocní nejsou a existuje ještě někdo mocnější kdo je může soudit ale pak je vinen zejména ten mocnější protože to dávno nezarazil [mrknutí jedním okem]

286863

23.3.2013 2:24

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

Uluburun 178.?.?.?

Reakce na 286863

Obe svetové vojny rozpútali Nemci, ich nenávisť voči Rusku bola taká ozrutná, že okrem pár neskorších židoboľševikov ju bral každý ako povinnosť, vrátane menševikov, takzvaných antimilitaristov a pacifistov. Sebectvo, lupičstvo a vražda zjednotili Nemcov do jedného tupého stáda, to že v Británii či francúzsku šialenci takisto boli nedočkaví po zabíjaní neodpára nemcom prvenstvo a najvyšší podiel viny.
Niekto v blúznení obviňuje 300 ročné chiméry, ktoré pozná len on sám, a ty sa len spýtaš či tie obludy sú najvyšším súdom, alebo nad nimi tróni kápo, ten istý čo je podľa teba vinný za skutky lenivcov, klamárov, vrahov. Veľmi zvláštne „uvažovanie“, vlastne ani nie, stačí napísať o tajných kruhoch, ktoré sa sprisahali za zničenie a ovládnutie Vatikánu a ihneď sa zabávaš a ani slovom sa nebudeš zamýšľať, kto tých opovážlivcov má súdiť.

286921

23.3.2013 7:56

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

Esmate 178.?.?.?

Reakce na 286921

>Obe svetové vojny rozpútali Nemci
Mozna by vam neskodilo se trochu zajimat o vznik obou svetovych valek. Myslim z historickeho hlediska.

Pokud vam to ovsem vase poblouzneni propagandou vubec umozni. Minim tim podvedome odmitani informaci, ktere nejsou v souladu s vasim, dlouha leta vybranymi informacemi vytvorenym nazorem.

K tomu je take zapotrebi i trochu (lze castecne naucit) kritickeho mysleni. To by jste asi potreboval nejvice, to soudim podle vaseho vyjadreni, ze:
>Sebectvo, lupičstvo a vražda zjednotili Nemcov do jedného tupého stáda

286927

23.3.2013 10:33

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 286927

Přesně tak,chce to vidět historické nikoli histerické souvislosti.
Německo do Bismarcka,stejně jako Itálie do Garibaldiho bylo území,jehož obyvatelstvo mluvilo jednou řečí,ale spoustou nářečí a nemělo jednotný stát,který by byl natolik silný,aby mohl dobývat kolonie.Za Bismarcka se to změnilo a proto začalo tzv.německé období velkých dobyvačných válek.1.sv.válka byla kvůli přerozdělení kolonií.A protože Německo válku prohrálo,stále potřebovalo tento svůj problém řešit,proto ten "Drang nach Ost",tam je místa dost,na rozdíl od velkého přelidněného smetiště jménem Evropa,ekonomicky rabovaného 5000 let.
2.sv.válka byla pokračováním té první.Toť v krátkosti k Němcům,nejsou o nic lepší,nebo horší,než např.Španělé,Portugalci,Francouzi,Američani,Angličani(jen ti za své dějiny ve snaze uchvátit svět doposud pozabíjeli okolo 150 milionů lidí),takže Němci,protože začali pozdě,mají pořát co dohánět...... [oči v sloup]

286939

23.3.2013 21:38

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 286939

ti co ve skutečnosti tahaj za nitky jsou v podstate neviditelni,
tak nemužou byt souzeni a co se tyče historickych souvislosti,co
se deje a o cem se rozhoduje za oponou vubec nevime.

286987

26.3.2013 3:41

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

Plestiodon latiscutatus 95.?.?.?

Reakce na 286939

Ty si jazykovedec? Parížština nie je náhodou nárečím taliančiny? Prečo nie, ak mnohé na apeninskom poloostrove vidíš ako súčasť jedného celku. Jednotnou rečou, ktorý že jazyk sa stal tým talianským, sardínsky, alebo korzický, alebo sicílčina, lombardčina, benátčina, neapolčina, toskánčina? Zjednotenie Talianska, aj Nemecka bolo revolučným procesom slobodomurárstva a iných protikresťanov za vytvorenie etatistického, zomknutého režimu so silnou vládou. Zničiť nezávislé jazyky a dobyť kolónie, ako aj píšeš. Čím viac ľudí presvedčiť, že vraj sú jedným národom, je ich povinnosťou patriť do komunity, podriadiť sa jej, že im postačí jedna vláda a už chýba len zdaňovanie väčšieho počtu osôb, a môžu pochodovať.
5000 rokov rabovania, prečo nie 4800? Ak plienenie trvá toľko času, čo na tom, že pokračovali aj nemci, taká je tradícia a oni sa jej nechceli protiviť. Angličania zabili 150 melónov, čo ak to bolo 149, a čo ak úplne neočakávane to boli briti, alebo aj Kanaďania, či Búri. Si si istý s pomenovaním? Nesmieš do jedného vrece hádzať Portugalcov v 15. storočí s tými v 20. Neprebehla iba jedna vojna za celý časový úsek, a nemajú súvis, takže celok tam nie je, len jednotlivci v 15. storočí s inými plánmi, a druhí v 20. storočí v Angole. Nemci vraždili v dvoch vojnách, tie isté osoby, keď už píšeš, že „Nemci“ sa museli zjednotiť, tak treba pridať k vine Nemcov aj prusko–francúzsku vojnu a iné, alebo Nemci sú Nemcami až od vzniku Nemecka? Keďže nemci nestihli zabiť toľkých, tak buď šťastný a vykrikuj, že 150 alebo 15 mŕtvol, to je vlastne totožné, nič neznamená, ale čo židáci v Palestíne alebo usa v iraku? Tí tiež nie sú o nič horší, tak prečo sa stále sťažuješ a vrieskaš proti Izraelu a USA.

287141

26.3.2013 18:01

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 287141

Hele,Ty s tím latinským jistě učeným jmenem,nevím oč Ti jde?
Jestli Ti něco není jasný,tak se stručně a jasně zeptej,ale"neplácej pátý přes devátý" a nepředváděj se jakej ses "písmák".

287196

30.3.2013 3:24

RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let

Plestiodon latiscutatus 95.?.?.?

Reakce na 287196

Napríklad som odpísal aj esmate, čo žiaľ neprešlo, vďaka, hoci práve z jeho príspevku vyplývala túžba zbaviť Nemecko viny hádzaním ich zločinov na druhých, proti čomu som rázne odporoval, čo sa zrejme nesmie. Agentúra 114 by preskočila.
Upresňoval som tvoje „tvrdenia“, keďže tebe zjavne na pravde nezáleží, len tak čmáraš bez zmyslu čísla bez ich zdôvodnenia, ale nezúčastnenému čitateľovi treba pomôcť, aby si ho nezavalil bludmi, lož sa usadí, nikto ju nevyreže a preto ju treba prekliesniť, nešlo o mňa, a môj štýl písania, ja neberiem debatu osobne.
Vrahovia nie sú podľa teba o nič lepší, ani horší jeden od druhého, aj keď prvý zahrdúsil piatich, druhý 100 a tretí je len obeť ohovárania. Všetci sú rovnakí, takže niet prečo zisťovať akí v skutočnosti sú a boli. Odpovedal som na tvoju pretvárku, že hollywoodske filmy ťa pohnú k siahodlhému prázdnemu moralizovaniu, na násilie vo filmoch prikladáš dôraz.

287337

21.3.2013 7:37

Irak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Už sa to tlačí aj do ovládaných medií.
http://www.aktuality.sk/clanok/225170/spioni-oklamali-svet-a-zacal-utok-na-irak-a-saddama-husajna/

286799

21.3.2013 20:31

2 GuzzepeCarta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

(Pokud si přejete předcházející příspěvky stáhnout, vyjádřete se prosím jasně. Zvědavec nepodporuje vzbuzování nenávisti proti žádnému etniku. Ono vždy záleží jak to napíšete a výklad je také subjektivní. - Moderátor)

286857

21.3.2013 22:01

RE: 2 GuzzepeCarta

Guzzepe Carta 77.?.?.?

Reakce na 286857

Pane Stworo, se mnou si nemůžete hrát na schovávanou!
Já nejsem OVCE jako zde spousta jiných (ne všichni) reagujících,
kteří Vám naivně důvěřují!

286862

21.3.2013 23:38

RE: 2 GuzzepeCarta

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286862

Lefebvristický židobijec katolický psychopat (možná občanským povoláním) jest pan ovce Josef Karta. Vono je to jen vo tom (hezky česky), k jakému stádu ta ovce náleží. A stáda jsou od těch zcela nejmenších (ultrakatoličtí psychopati, kabalisti, džihádisti) až po ty největší - polovědomé až nevědomé následovníky svaté trojice kristova učení: kristo - judo - islo. A není třeba nikoho platit - jejich fanatická víra (pominutí mysli?) je jejich dostatečnou odměnou. Až tito se uzdraví, čekejme lepších zítřků.

286868

23.3.2013 1:55

RE: 2 GuzzepeCarta

Uluburun 95.?.?.?

Reakce na 286868

K Lefébvristom nepatrí, to je už iná sekta, taká neškodná, prispôsobivá, je neslýchané ako obviňuješ jedných použitím priezviska systémového hlupáka, ktorý prináležal k vám, od vás sa nevedel odtrhnúť, s vami sa chcel dohadovať a zmieriť a tí lefébvristi to po ňom len opakujú. Ak útočíš, zisti si meno tvojich nepriateľov.
Neboj sa, lepších zajtrajškov sa dočkáš, ak nie dnes, tak tvoje deti istotne uzrú žiaru komunizmu, ako to predpovedali tvoji proroci, i keď sa neustále jej zrod oddiaľuje ako rôzne ecaty.

286918

23.3.2013 17:12

RE: 2 GuzzepeCarta

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286918

No tak třeba sedisvakantista. Víte, že mi je úplně šumák, kdo k jaký sektě náležíte? Nemám nepřátele, nejsem totiž postižen retardací biblické paranoiy. A (jezuitský projekt) komunismus? Když si ho věřící nechají nainstalovat, tak co nadělám? [chechtot]

286965

23.3.2013 17:34

RE: 2 GuzzepeCarta

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286965

tak on ten komunismus není ani tak jezuitský projekt jeho styčné body jsou zminovány například už v graciánově dekretu nebo v evangeliích podle mého názoru je to právě hlavní část projektu zvaného nový světový řád nový zákon nebo nový věk
v současné době v podstatě došlo k dokonalému zmatení pojmů tedy alespon v tom co se objevuje v mediích ale i v seriozní literatuře takže jsou pojmy jako komunismus kapitalismus socialismus demokracie a co já vím co ještě přilepovány na věci které představují pravý opak není jednoduchý se v tom vyznat obzvláště když člověk věří kdejakýmu církevnímu prdu [mrknutí jedním okem]

takže marxisté v hábitu neoliberálů likvidují kapitalismus rúzní "levičáci" označovaní za neomarxisty nechtějí nic jiného než keynesiánský sociální stát což je vlastně stav kdy kapitalismus fungoval lépe než kdykoli jindy když se řekne buržoazie tak si každý představí něco co bylo u nás za minulého režimu pronásledováno přitom hlavně za husákovského socíku měla buržoazie neboli měštanstvo nejlepší podmínky pro existenci zase snad kdykoli jindy atd atd na toto téma by se daly psát romány [smích]

286966

21.3.2013 21:49

také jiná výživná rasa...

fohat 194.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Tb8mU_g_f2w

286860

21.3.2013 22:08

RE: také jiná výživná rasa...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286860

toho znám to je Voldemort Matuška [mrknutí jedním okem]

286864

22.3.2013 2:15

Peak oil?

haban 89.?.?.?

Jestli ono to přece jen nebude o tom "Peak oil"

A o nutnosti trochu zredukovat jeho konzumenty
Population, the elephant in the room

Vložený obrázek

286870

22.3.2013 2:18

Oil reserves

haban 89.?.?.?

Tahle mapka taky lecos napoví [smích]

Vložený obrázek

286871

22.3.2013 2:31

Peak gas

haban 89.?.?.?

Peak gas je taky zajímavý [smích]

Global Giant Gas Discoveries
Vložený obrázek

Dr. Anthony Hayward CCMI, chief executive of BP stated in October 2009 that proven natural gas reserves around the world have risen to 1.2 trillion barrels (190 km3) of oil equivalent, enough for 60 years' supply if consumption is non-increasing, and that gas reserves are trending upward.

286873

22.3.2013 14:29

Nejmocnější je "aristokrat".

pohrdavec 93.?.?.?

Nejmocnější je ovšem "aristokrat"!!!!
Ten zde napadal jistého pisatele, že tu podněcuje demagogickou
nanávist proti chudáčkům Židům, kteří ovládají světové finance,
politiku, všechny nadnárodní společnosti a to prostřednictvím
tisíců organizací, které se jim především od druhé poloviny
19. století podařilo rozesít po celém světě a sám se zde snaží
poukazovat na úplně jinou neviditelnou sílu!!
Čili typická oběť židozednářské propagandy, která programově
vymýšlí obrovské množství tzv. spikleneckých teorií aby
slaboduchýmˇ"překroutila" mozky!
Že, "aristokrate" [chechtot] [chechtot] ?!!

286890

22.3.2013 16:32

RE: Nejmocnější je

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286890

Aristokrat vám rozkopnul bábovičku, soudruzi? Tak si udělej novou, budulínku, formiček máte habaděj u soudruha lefebvra. Chceš kapesníček na soplíček? [chechtot]

286894

22.3.2013 17:57

RE: Nejmocnější je

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 286894

Chci kapesníčků asi tak tisíc, abych z nich svázal lano...
Soplíčci už se najdou. [mrknutí jedním okem]

Kašlat na židy, kašlat na katolíky, na pravici, na levici, na demokracii, na totalitu... jsou to jen kecy.

Kdo si to nemyslí, bude první na řadě.

286896

22.3.2013 18:05

RE: Nejmocnější je

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 286896

Vlastně ne! Hned zítra si půjdu koupit novou oktávii trojku, pak půjdu do kina na Ve stínu a hned potom do IKEY... a ještě zkouknu slevomaty, jestli někde není něco, co bych si ještě mohl KOUPIT, abych se zavčasu obklopil bezcenným šmejdem a zemřel tak jako mučedník, až to začne.

286898

22.3.2013 18:51

RE: Nejmocnější je

venturi 95.?.?.?

Reakce na 286894

Celé tzv. bratrstvo Pia X. (lefebvristé) je od počátku řízeno
zednáři. Kupř. Williamson je zednář 18. stupně zasvěcení! Posláním tohoto uskupení je zmást skutečné pravověrné katolíky,
kteří odmítají současnou heretickou vatikánskou sektu, která se
po II. vatikánském koncilu změnila v loutku světové židovské
moci!!

Ale o tom "ťulpásku" zřejmě nic nevíš, soudě podle těch plků [chechtot]

Takže další oběť zednářské propagandy [velký smích]

286900

22.3.2013 19:20

RE: Nejmocnější je

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286900

zcela jistě a celé je to TAJNÉ spiknutí nebejt toho že díky internetu o tom ví každej lojza konspiráč možná bych tomu i věřil [mrknutí jedním okem]

286902

22.3.2013 21:40

RE: Nejmocnější je

suxx 66.?.?.?

Reakce na 286902

Díky internetu??!! SVATÁ PROSTOTO!!! Nic jste nepochopil!
Posláním internetu (mimo jiné) bylo vytvoření právě všech těch „aristokratů“, „mtk“ a podobných individují, které si vymodelovaly přesně do podoby, v jaké se teď nacházíte!!!
TO JE NEJVĚTŠÍ VÍTĚZSTVÍ ANONYMNÍCH VLÁDCŮ!!!

P. S. – jakmile se židovsko-zednářské moci podařilo prostřednictvím systematické proticírkevní propagandy odejmout národům (především v Evropě) víru v Boha (k tomu směřovala mimo jiné 1. světová válka, která plánovitě zlikvidovala křesťanské monarchie) a vymodelovat z nich konzumní vygumované otroky, pak už jim nikdo nestál v cestě. Dokonce tu jejich ateistickou zednářskou propagandu v milionech papouškují, že „aristokrate“!?

Teď už skutečně jenom čekají na svojí vysněnou UNIVERZÁLNÍ světovládu – kdy bude „člověk“ pouhým robotem!!!

286908

22.3.2013 22:22

RE: Nejmocnější je

raskolnikov 54.?.?.?

Reakce na 286908

ty budeš asi nějakej siónskej mudrc, co tu modeluje individua do podoby, ne?
tohle bys měl někde nechat zarámovat a pověsit to vedle farní nástěnky...
jakmile se židovsko-zednářské moci podařilo prostřednictvím systematické proticírkevní propagandy odejmout národům (především v Evropě) víru v Boha (k tomu směřovala mimo jiné 1. světová válka, která plánovitě zlikvidovala křesťanské monarchie)
nemusíš mít ani internet, aby ses v kdejaký brožůře dočetl, že už franta lotrinský byl zednář, zatímco do doby prvních internetových přípojek nikdo ani netušil, že ho z podpostele sleduje Žid...
prakticky všichni křesťanští monarchové byli v nějakym katolickym rytířskym řádu a zároveň zednáři, to ti v kapli neřekli? a jak se tak snažili se zničit, tak ještě na sebe rafičili atentáty, nešťastníci... a chudáci papeženci (vlastně "převlečení Židi" ) se nestačili divit, co se to s těmi dobrými křesťanskými monarchiemi vlastně děje... [chechtot]

286912

23.3.2013 1:42

RE: Nejmocnější je

Uluburun 95.?.?.?

Reakce na 286912

Biikup možno verí, že slobodomurár Ľudovít XVI. sa stal obeťou protikresťanských revolucionárov dokonca pre ich náboženskú nevraživosť, alebo zúfalo vyhľadáva „kresťanské“ monarchie v nemecku či Rakúsko–Uhorsku. Slepo dôveruje strateným existenciám v službách protivníka, na ktorých stačí nalepiť štempeľ s menom kresťan bez oboznámenia sa s ich minulosťou a zameraním a už je jasné rozloženie strán v spore.
Ale čo ty? Aké je tvoje poslanie, pravda a upresnenie historických skutočností asi nie, poučenie tiež nie, jedine výsmech na biikupa si predviedol.
Biikup sa mýli, lenže jeho zámery sú známe, ty si neukázal žiadne, okrem protikresťanstva a strachu pred postjezuitmi, ktorí na teba skáču zo skrine.
Ty tvrdíš, že vládcovia od 18. storočia nahor boli kresťania, čím len utvrdzuješ biikupa v omyle, tak čo proti nemu máš?
Ako môže byť kresťanom člen lóže, ak už jeho samotná iniciácia znamenala pretrhnutie väzieb, ak vôbec dajaké mal, s kresťanstvom, boli to exkomunikovaní neznabohovia, žiadni kresťania, o čom svedčí aj pestovanie kultu vlastnej osoby v spoločnosti na úkor Boha, novoveký spôsob života odkresťančenia, čoho dnešok je len pokračovaním. Revolúcie boli dôsledok, a nie príčina protikresťanstva.
Ak už ide o to, čo sa popísalo v brožúrkach, tak napríklad aj o židovských predstavených lóží, to že intelektuáli niečo podobné zachytili až na internete svedčí o ustrnulosti ovcí, čo nepoznali, to ani nejestvuje a tu zrazu, aký zázrak, internet im otvoril oči. Skôr naopak, aj keď knihy o masónstve a židovskej sekte, z ktorej zhotovili národ sú veľakrát škvárom, boli predsa len vytlačené, predávali sa, ale čo tvoja propaganda? Ty si odkázaný len na internet, tam vymývaš mozgy nešťastníkom, alebo žeby už niekedy vyšli knižne skazky o jezuitských nadriadených židov a Izraela?

286917

23.3.2013 10:36

RE: Nejmocnější je

raskolnikov 159.?.?.?

Reakce na 286917

Jestli dnešek znamená „odkřesťanštění“, pak volám třikrát zdar! Jenže nám se tu jaksi vyloupla katolická vláda (ač tu neni katolík ani jeden z deseti), máme prezidenta, kterej, ač „není křesťan“, tak se modlí očenáš, církve si vracej majetky, který jim ani nepatřily (čert to vem) a křesťanský bludy se stávaj součástí každodenní politiky.
V EU vládnou jezuitští poskoci (např. Barroso, van Rompuy, Draghi), stejně jako v USA, kde maj pod hnátou zahraniční politiku, pentagon a zpravodajskou službu (nemá cenu jmenovat, zjistit si to může každej… když bude chtít). No tak se nediv, že se tu chodim bavit bludy na téma „zlá židovláda“.
Když jsme teda u toho…
Ako môže byť kresťanom člen lóže, ak už jeho samotná iniciácia znamenala pretrhnutie väzieb
Ak už ide o to, čo sa popísalo v brožúrkach, tak napríklad aj o židovských predstavených lóží

Tak buď může platit obojí, nebo obojí je kravina...
pravda je však ta, že širší význam pojmu křesťanství má druhou stranu mince – a to zednáře, byli toho součástí VŽDY, jedná se jen o další pojmy pro totéž.
Že by už niekedy vyšli knižne skazky o jezuitských nadriadených židov a Izraela?
Internet se příliš od knih, novin, časopisů a hospodskýho žvanění neliší, umožňuje však jednu věc, masově šířit něco, co by tiskem šlo jen obtížně pro svou rozporuplnost, no a takhle to téměř nic nestojí, stačí jen, když to začne žít svým životem.
Co se týká katolíků a Izraele… pro mě je naprosto udivující záležitost, jak problematické je pro mnohé rozeznat, že imperiální role žida je víceméně „užitečný poskok“ a Izrael je imperiální zájem... žid to samozřejmě mnohokrát pochopil, jenže jeho snaha se zbavit svýho „historickýho hříchu“ narazila právě na „všší zájmy“, co tu bude křesťan, musí tu být i žid, a když nechce bejt žid, no tak bude Žid!
Tady je totiž podstaná ještě jedna otázka, je vůbec věřící křesťan schopen rozeznat, čeho se stal součástí? No a tady na to si tu taky hledám odpověď, a zatím z tohoto pohledu nemám co slavit.
Co ti ale asi nedochází, to je to, že pro mě jezuita nepředstavuje nějaké „Zlo“ (to je jen zase antagonistická představa typická pro křesťany, podobně si myslí, že ateista je odpůrce Boha a podobný nesmysly, ostatně sám ten termín zavání kravinou), pro mě představují jednu z nejschopnějších organizací co se tu kdy vylíhla, a která stojí za to být studována se všim, co to může přinést, s tím souvisí i to, že křesťanství je nástroj, který jedni vytváří a druzí tím jsou, jedni ví a druzí neví, jedni si uvědomují a druzí pouze věří atd.. [smích]

286940

23.3.2013 17:04

RE: Nejmocnější je

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286940

> to samozřejmě mnohokrát pochopil, jenže jeho snaha se zbavit svýho „historickýho hříchu“ narazila právě na „všší zájmy“, co tu bude křesťan, musí tu být i žid, a když nechce bejt žid, no tak bude Žid!
To je trefa. Rudý štít Rothschild - žid - se na talmud vybodnul, být křesťanem (a správcem jejich financí)bylo totiž výhodnější. Bylo mu to ale prd platné, rudý křižák Rothkranz (a jiní před ním) z něj udělal Žida, a je tam, kde byl. V "křesťanské" řiti. [mrknutí jedním okem]

286964

22.3.2013 20:16

RE: Nejmocnější je

raskolnikov 66.?.?.?

Reakce na 286900

uhh, tak zednáři a židi...
to se mi ulevilo, už sem se bál, že by v tom mohl mít pracku ještě někdo jinej...

286905

22.3.2013 22:27

RE: Nejmocnější je

Emil Robot 90.?.?.?

Reakce na 286905

Jakékoli náboženství mělo vždy stejnou společenskou funkci a bylo a je to vždy "setkání hlupáka s darebákem",a protože časem a vlivem vědecko-technického pokroku krapet vyčpělo a přestává působit,je nahrazeno "náboženstvím konzumu",které má stejnou funkci,ritály i katedrály a poutní místa,svaté,služebníky boží,mučedníky,proroky a mesiáše a všechnu tu potřebnou veteš....a jak je vidět,tak to funguje a dokonale odvádí pozornost od skutečnosti... [oči v sloup]

286913

23.3.2013 1:00

I tak, ale real se líbit nemusí, že?, a tak i rádi.

slak 77.?.?.?

Reakce na 286913

Slušně, stručně [cool] [chechtot]

286916

23.3.2013 11:05

RE: Nejmocnější je

raskolnikov 159.?.?.?

Reakce na 286913

celkem by se s tím dalo souhlasit, robote, ale náboženství může mít i tu nenápadnější stranu (z pohledu církví často nežádoucí), může být osobním nástrojem, jde taky o to, kde se berou ty předměty zbožštění
a jak je vidět,tak to funguje a dokonale odvádí pozornost od skutečnosti...
skutečnost je to, co žiju, jiná neni, jenže náboženství ve své hlavní roli vytváří duchovní "zkušenost" jako skutečnost, což je něco, co žiju pouze na úrovni naučených představ a skupinové ritualizaci chování, což může být velký problém, když je to odtržený od osobní zkušenosti vyplývající z činorodosti (tvořivosti), abych si náhodou nezahrával s tím, co náleží "Všemohoucímu"... [mrknutí jedním okem]

286945

23.3.2013 16:57

Nevědomost...Desorientace...

suxx 95.?.?.?

Jsem rád, že mi „všichni“ výše reagující potvrdili, že z nich internet udělal přesně to, co píšu výše! Jeden z nich dokonce blekotá, mekotá něco o tom, že pokud nebyla ve zdi zástrčka od internetu nikdo o židovsko-zednářské moci a jejím působení v dějinách nevěděl!! (??).
Otřesná úroveň znalostí. Prameny, studie ať už španělské, německé, francouzské, ruské, polské, italské, atd., o židovsko-zednářské otázce existují a vycházejí ve velkém už 250 let!!! Jestli tyto věci neznáte tak to zde laskavě nekomentujte. Jestliže něčemu nerozumím, tak o tom nebudu mluvit, abych se neztrapnil, a Vy děláte pravý opak. A co se týče „uprsknutí“ o jezuitech. Především od 19. století (většinou v Německu) vydávají židovští a zednářstí autoři doslova tuny protijezuitských škvárů! Je vidět, že nevíte nic a problematice absolutně nerozumíte. Co se týče jezuitského řádu speciálně – tak ten nejúčinněji potíral Židy v jejich podkopávání a infiltrování Církve svaté a proto byl také Židy tolik nenáviděn!!!

P. S. – a co se týče výžblebtu, že se současná (ale vlastně všechny) zednářské vlády označují (respektive jednotlivci v nich se označují za katolíky) – TO JE URČENO PRO TUPÉ STÁDO DOBYTKA!
Nejlegračnější je ovšem ta osůbka co se mě snaží „vysvětlit“, že už za monarchií byla křesťanská šlechta a duchovenstvo (ne všichni) zednáři! Samozřejmě (to je chronicky známé) – proto se dali také tak „jednoduše“ křesťanské monarchie proti sobě v 1. světové válce postavit! Zvláště v Rakousku-Uhersku měli Židé už obrovskou moc!! Ale definitivní úder byla 1. světová válka a instalace loutkových republik (demokracií, v Rusku bolševismus) – aby, jste si mohl „svobodně“ vybrat svého kandidáta do parlamentu se zednářskou lžící v ruce!

286962

23.3.2013 18:00

RE: Nevědomost...Desorientace...

Bekota 159.?.?.?

Reakce na 286962

Dobré sabatní odpoledne, pane Sucks, je důležité, aby jim to už někdo konečně objasnil, ještě že jste se do toho pustil.
Již bába mojí prabáby věděla o zlém židovském zednáři od našeho pana faráře i svého pana učitele jezuity. Ti nám dnes tolik chybí. Nebýt toho internetu, nedozvěděl bych se o Vás a Vám podobných, a kdybych o vás nevěděl, už bych ani nevěděl o tom strašném spiknutí proti lidstvu a hlavně Církvi naší milé. O tom musí všichni vědět, jinak bychom zbloudili a věřili již jen Židům ukrytým ve vládách, sněmovnách, úřadech a bankách, médiích a co je vlastně nejhorší i v Církvi samotné. Teď nedávno jsem si díky Vám a Vám podobným povšiml, že dokonce i náš pan farář vypadá trošku jako polský Žid, a ten přízvuk! Už mu moc nevěřím. Raději si zase připojuji internet a dívám se, co o tom píší na těch stránkách "Spiknutí proti Církvi", těm teď věřím víc, než tomu převlečenému Židovi u nás, nebo myslíte, že tam také manipulují? To se mi už ani nechce věřit, tam určitě ne.
Děkuji a zase nashledanou někde na http://www.ozlémŽidu.net

286968

23.3.2013 22:53

RE: Nevědomost...Desorientace...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286968

>Děkuji a zase nashledanou někde na http://www.ozlémŽidu.net
Ten odkaz nefunguje. [překvapení] Judoilumináti ho blokli... To je rychlost! [chechtot] [chechtot]

Omlouvám se editorovi za tlachavost, už končím. Stejně mě bolí bránice...

286995

23.3.2013 18:06

RE: Nevědomost...Desorientace...

Vopice 185.?.?.?

Reakce na 286962

Ty woe!!! Tak tohle tady už dlouho nebylo! Možná to překonává i samotného Biskuppa a jeho klona Pepka Kartů. Tak dokonalý příklad totálního vymytí mozku a místo logického rozumu nasazené bláboly ze Spiknutí proti církvi (a samozřejmě lidstvu), to už muselo dát dost práce a "poctivého studia" "pravdivých a děsivých" zjištění dobrých katolickcých autorů, kteří k smrti nenáviděli vraha svého Pána.

Co je vlastně zapotřebí k tomu, aby se člověk mohl začít považovat za arijského učence? Za prvé zbavit se vlastního rozumu. Za druhé opovrhovat logikou. Za třetí se usilovně modlit zdrávas.

>Otřesná úroveň znalostí. Prameny, studie ať už španělské, německé, francouzské, ruské, polské, italské, atd., o židovsko-zednářské otázce existují a vycházejí ve velkém už 250 let!!!

Samozřejmě. Je to jedna "myšlenka", kterou od sebe "árijští katolíci" neustále opisují. Brát těch 250 let jako DŮKAZ, to samozřejmě může jen někdo, kdo nemá všech 5 otčenášů pohromadě.

>Především od 19. století (většinou v Německu) vydávají židovští a zednářstí autoři doslova tuny protijezuitských škvárů!

Škoda, že jste neocitoval zdroj, ale ten my přeci víme, že? Jedná se o jednoho z největších árijských učenců, dobrého katolíka a magistra teologie Johanna Rothkranze.

>Je vidět, že nevíte nic a problematice absolutně nerozumíte.

Jo, to je pravda. Aby člověk porozuměl, musí si nejdříve přečíst všechna důležitá díla ze Spiknutí.

A to nejen od dobrých katolíků, ale i od panenky Marie, která v La Salettě roku 1846 prohlásila: „Řím ztratí víru a stane se sídlem Antikrista.

Panenka Marie Fatimě také řekla: „Nakonec bude triumfovat moje neposkvrněné srdce.“

Je vůbec možné zpochybňovat tak vědecký, logický a historický výrok maminky našeho Pána? Je vůbec možné pochybovat, když důkazy pocházejí přímo od svatých?

To by si měli uvědomit všichni neznalí neznabozi, kteří poslouchají tzv. židovské učence, jejichž slovo proti slovu panenky Marie nemá samozřejmě vůbec žádnou hodnotu.

Proto věřte panu Suxxovi, má to první ruky! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Víc takových Biskuppů, Peků Kartů i Suxxů. Jsou mnohem zábavnější než jiní árijští učenci, jako jsou například pan Nohejl, který také zajímavě píše, ale chybí mu patřičné náboženské zapálení, bez kterého samozřejmě rozšiřovat pravdu, kterou nám zjevila panenka Marie, nejde.

286969

23.3.2013 18:21

RE: Nevědomost...Desorientace...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286962

No, načtený máte Pinaye aspol. dobře, ale co takhle aby místo Pinaye jste zapřemejšlel sám? Mě je jasné, že vám v tom brání víra, a tak za sebe necháte přemýšlet učence ze spiknutí proti hňupstvu a tykvi. Zkusil jste někdy místo svěcené vody kloktat slivovici? Třeba byste přišel na jiné myšlenky ....

286971

23.3.2013 18:42

Reakce na "Vopici"

suxx 67.?.?.?

„Otřesná úroveň znalostí. Prameny, studie ať už španělské, německé, francouzské, ruské, polské, italské, atd., o židovsko-zednářské otázce existují a vycházejí ve velkém už 250 let!!!“

„Samozřejmě. Je to jedna "myšlenka", kterou od sebe "árijští katolíci" neustále opisují. Brát těch 250 let jako DŮKAZ, to samozřejmě může jen někdo, kdo nemá všech 5 otčenášů pohromadě.“

Tak tato ubohá reakce (výše) má být argumentem na můj příspěvek!! Já měl na mysli doslova statisíce možná miliony svazků různých autorů (myslím těch, kteří se židovsko-zednářskou problematikou zabývali celý život) znalců, kteří od sebe nepotřebují opisovat.
Opět zabékal…ten..který tématice absolutně nerozumí!! Prosímvás, já vím, že Vám hebrejská média tlačí do palice – „Vy za to stojíte“, do omletí to lůze opakují, ale není to tak, věřte mi! Hebrejové Vám pouze podkuřují a Vy pak máte pocit, že se můžete vyjádřit ke všemu, ne, omyl, vyjadřujte se pouze k tomu, čemu rozumíte..
Protože takovéto „mekotoviny“ (co jste výše vypustil) – to je na úrovni IQ 30!

[bliji] [bliji]

286973

23.3.2013 19:33

RE: Reakce na

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 286973

Pozdravpámbů! Teď jsi mě dostal. Samozřejmě, že se s tebou nemůžu srovnávat, protože ty to máš z první ruky, od panenky Marie!

No, vidím, že komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Možná v kostele, ale ani tam si člověk nemůže být jistý, od té doby, kdy se zlovolný a potměšilý žid chopil moci nad církví a lidstvem.

Více tvé naprosté bláboly nebudu komentovat, s dětmi nemá cenu se hádat a s náboženskými pomatenci už vůbec ne.

>Já měl na mysli doslova statisíce možná miliony svazků různých autorů (myslím těch, kteří se židovsko-zednářskou problematikou zabývali celý život) znalců, kteří od sebe nepotřebují opisovat.

Proto si přežvýkej své miliony svazků a nezapomeň se modlit od rána do večera, jak píšou na tvé oblíbené stránce. A bacha na faráře, víš že může být infikován světovým zednářstvem!

Jseš fakt dobrej. Zatím jsi překonal všechny tydýty, kteří sem občas zajdou. Dokonce i samotného Biskuppa. Piš dál, je pořeba více historických faktů založených na svědectví panenky Marie!

286979

23.3.2013 19:39

RE: Reakce na

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286973

>Já měl na mysli doslova statisíce možná miliony svazků různých autorů
A co takhle triliony?
>(myslím těch, kteří se židovsko-zednářskou problematikou zabývali celý život)
Přesně tak. Tohle je potřeba k falzifikaci historie, a na to měli čas jen nemakačenky v klášterech. Jste profíci v oboru "vědecká lež". Negrcl sis na bibli?

286980

23.3.2013 20:01

RE: Reakce na

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 286973

heh,ale na druhou stranu je se souhy alespon sranda!
nicmene jste to s tim jejich kvikve prehnal
napriklad takovy s. mtk,diky kloktani slivovice uz od jeho ranneho kojeneckeho veku jej ma nejmene 55 a vyspi-li se na to,jeden by i uveril ,ze muze dokonce atakovat kviiikveee jirky chodce krovaka ,ci simpanze bonobo.zano
a tez ostatni, vcetne rude vopice za nim o moc nezaostavaj.
nebo si snad myslite,ze s tak povrchnimi a minimalnimi znalostmi problemu,historie a zivota vubec,je jednoduche toho tolik co tito tady namektat? [velký smích]

286983

23.3.2013 21:09

RE: Reakce na

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 286983

no, dobrý bobane, už běž, jako suxx jsi zábavnější...

286985

23.3.2013 21:48

RE: Reakce na

Vopice 95.?.?.?

Reakce na 286983

Tvá skvělá čeština (ačkoliv jsem tu záplavu faktů, logických argumentů a dalších důležitých sdělení musel chvíli luštit) tě usvědčuje z toho, že jsi velice vzdělaný člověk, zejména v historii, znalostech problémů a života vůbec.

Nicméně bych se tě rád zeptal na jednu věc. Když komunismus budují jezuité, jak sis tu minule málem ukáknul blahem, jsou to jezuiti rudí a jsou to tví soudruzi? Nebo je tam ještě nějaký složitější systém, kdy je budovatel komunismu rudý a kdy už ne?

Taky ti fandím. Tvé argumenty jsou skoro stejně neprůstřelné, logické a inteligentní, jako tady pana Suxe. A samozřejmě, tvůj písemný projev je na nesrovnatelně vyšší úrovni, než ten můj, je vidět, že jsi zřejmě i dokončil základní školu a tvé kvíkvé (jak jsi velmi vtipně označil) bude zřejmě i mírně převyšovat průměr.

Dej si za mě 10 zdrávasů a 20 otčenášů. A vážně si dávej bacha na faráře. Opravdu to může být úkladný a pomstychtivý převlečený Žid!

286989

24.3.2013 7:59

RE: Reakce na

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 286989

neni mym problemem ,ze te soudruzi na politickych skolenich nenaucili rozlisit pojmy ,jako jsou fakta,argumenty,etc.
vec se ma tak ,rudej kriklou-kviiikvoune . s argumentaci s takovymi jako ty ,jsem davno vyrostl.pravda ,sem tam muze jeden hodit perlu svini ,ale hazet ji je porad - je plytvani.toz vetsinou uz nehazim.zano
chapes?
a ted rudochu, hooonem pred obrazek marxenglse,hezky jej celej vozgryndat,precist kapital,nasprtat tri zakonitosti vyrobniho procesu,neb rudej predseda - vokresni vopicak te vecer za stranickym praaaporem prezkousi a budes-li dostatecne politicky na vysi ,mozna ze tibja pakaze i ljenina [velký smích]
toz hajlickocesticek soudruhu [mrknutí jedním okem]

287009

24.3.2013 17:09

RE: Reakce na

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 287009

no hlavně že ty bubinku jsi těch argumentů přinesl tolik že se člověk diví že jsi se pod jejich tíhou nezhroutil
a k ironickému úvodu přidám něco k věci kdybys oplýval něčím víc než jsou znalosti čerpané z novin a z televize tak bys nepochybně věděl že tzv. marxengels byl odpůrce měštácké společnosti a kapitalismu což je vlastně to samé jako ti tví zednáři a židi (že je měštanstvo spojencem církve svaté piš jen pokud mě chceš rozesmát) jenže ty žádné znalosti nemáš a jen papouškuješ nesmysly které sis někde přečetl a kterým pevně věříš
ono to totiž do sebe velmi pěkně a elegantně zapadá a nějací židozednáři jsou pouze slepé uličky poznání určené k odlákání tobě podobných co nejdále od poznání pravdy [mrknutí jedním okem]

287034

24.3.2013 19:06

RE: Reakce na

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 287034

aaaa,cesticek,cesticek (a mozna ze i hajlicek,zano).
je si souuh jisty,ze vubec cetl to, na co reaguje?
mno asi cetl,ale jeho hvezdne kviiikveee mu jaxi nedovoluje pochopit.zano.
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

287041

23.3.2013 22:18

RE: Reakce na

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286983

Bubák, Jožin z církevních bažin (alias pepek karta) a siux. Toť výkvět křesťanské morálky, tolerance ... aneb ohněm a mečem. Hoši, kdy nám nastavíte třetí tvář? (tu druhou jste už projeli)... [smích]

286993

24.3.2013 6:24

RE: Reakce na

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 286993

heh,"...na rohu ulice VRAH o moralce kaze..."

hlavne aby si se v prvni rade zameril na tu vasi - bolsevickou moralku ,ty vykvete.
to, co tobe podobni napachali za nekolik desitek roku, nestihli napachat vsichni prislusnici vsech nabozenstvi za tisice let ani vzdalene.zano.
co se tyce druhe ,ci "treti tvare",je videt ze si naprosto nic nepochopil.
taky cim,pri takovem legendarnim kvikve.none? [velký smích]

287006

24.3.2013 21:13

RE: Reakce na

Vopice 77.?.?.?

Reakce na 287006

Bubine, přiznej se, že jsi Takyjeden? Už sis dal dvacet zdrávasů?

Jinak je samozřejmě směšné, co tu vy bigotní katolíci píšete, ale opakovaný vtip přestává být vtipem a neustálé omílání stejných frází začíná být únavné.

Takže co jste tu už řekli a co není potřeba opakovat:

- zlí zednáři a mezinárodní žid od dob francouzské revoluce špiní katolickou církev a hodné jezuity

- máme zapomenout na to, co říkala paní učitelka, neboť se jedná o bolševickou propagandu

- mezinárodní židovstvo infiltrovalo církev svatou, od té doby to jde s ní z kopce a ti faráři, co šukají malé chlapečky, jsou ve skutečnosti obřezaní

- talmudivize či židovize všem gojům vymývá mozky a hebrejské pařáty se snaží svůj dobytek držet zkrátka

- o strašlivém židozednářském spiknutí byly sepsány miliony vědeckých svazků

- kdokoliv kdo tyto věci zpochybní a začne se dožadovat faktů, je zakuklený proradný Žid, nebo alespoň sayani

Když vypustíte tyhle věty, zbyde vám vůbec něco ke kvíkání? Asi ne, žáno?

287050

23.3.2013 19:43

Poděkování!

suxx 93.?.?.?

Všichni poslední výše reagující zmiňují internetové stránky
Spiknuti proti Církvi a lidstvu

Děkuji jim za tento odkaz. Stránky jsem před tím neznal, zato
jsem pochopil - proč je neustále zmiňují!

286981

23.3.2013 22:13

RE: Poděkování!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286981

>Stránky jsem před tím neznal,
To ti tak žerem... [chechtot]

286992

23.3.2013 22:22

RE: Poděkování!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286981

Člověče, vy mě skutečně bavíte. Nejdřívě tu šermujete miliony katolickými traktáty, které znáte, ale že tady už několik let frčí spiknutí proti tupstvu a mrkvi, tak nevíte. Že vy se v té kristově kryptě flákáte?! [chechtot]

286994

24.3.2013 13:07

Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

suxx 89.?.?.?

Tak pánové, ten kdo se skutečně baví, jsem já. Těší mě sice, že znáte ony internetové stránky, které jsem před tím SKUTEČNĚ neznal a že jsem vámi za to „peskován“ – protože literatura tam je opravdu vynikající – ale důležité je tedy, aby jste si rozšířily z oněch stránek obzory. Zatím jsem tu od Vás zaznamenal pouze obhajobu Židů, zednářskou proticírkevní propagandu a neustálé komentáře v jirásovsko-idiotském stylu!! Musíte zapomenout bláboly, které vám v hodinách dějepisu pindala paní učitelka a přestat sledovat židozednářské pindy v židovizi a sami používat svůj rozum s nezednářskými prameny v ruce! To je jediná cesta! V opačném případě se budete furt topit v husitsko-osvícenecko-zednářsko-židovské popelnici, která vám v kebulích totálně překroutila dějiny a racionální uvažování!!

Přeji hodně úspěchů při nápravě!!

P. S. – a že frčí jak vy říkáte na Zvědavci už několik let ony stránky, to mě sice velmi těší, ale vzhledem k tomu, že na Zvědavce chodím sporadicky, nevšimnul jsem si toho!

287023

24.3.2013 17:45

RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287023

Na osvícence bych tak moc nenadával, já vím, že vám vyfakovali jezuity, ale ti na tom nejsou až tak
špatně
a hlavně díky povinné školní docházce si dnes všichni můžeme přečíst ty vaše židobijecké střevní výplachy.
A o překrucování dějin bych raději už vůbec nemluvil, nikdo není prolhanější než církevní legendisti.
http://www.moraviamagna.cz/tabulky/t20orac.htm

287037

24.3.2013 19:16

RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 287037

Řeči "pravičáků" (že nebýt strojů z první republiky, komunisti by neměli jak budovat stát) v bledě-osvícensky-modrém.

Kdyby tehdy vládla jiná skupina nadřazenců, měli bychom tu povinnou školní docházku zase díky ní. Kostely by třeba vypadaly trochu jinak.

287042

24.3.2013 19:36

RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287042

Hele, ber to spíš jako hyperbolu. Ve vodách spiknutí proti lidstvu a církvi to jinak nejde. [mrknutí jedním okem]

287043

24.3.2013 20:00

RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

suxx 66.?.?.?

Reakce na 287037

A to je jezuita, jo?!!! To zednářské prase!!!!

SVATÁ PROSTOTO!!

Vám i kdyby řekli, že je to váš otec, tak tomu
uvěříte!

287046

24.3.2013 21:58

RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287046

No, potom už jste z pravověrných zbyl jen Vy, bubin a parta z pro fide catholica. To se vpodstatě vlezete do trabantu kombi, ne? Tak hodně zdaru v boji proti židozednářům. [chechtot]

287053

25.3.2013 8:47

RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 287053

heh,i kdyz jsem nejaky cas nechtel placat se v tomto vasem narudlem rybnice,preci jenom si neodpustim poznamku.
aniz tusis (a mozna i nikdy nepochopis),tremi slovy jsi az na kost vystihl celou zdejsi vasi podstatu !
zpusob "mysleni" , "argumentace" i naturel:

"...v boji proti..."


toz cesticek,cesticek(a mozna taky hajlicek,zano,souuuhu [mrknutí jedním okem] )

287078

25.3.2013 10:32

RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 287023

No,no,no...

287084

24.3.2013 19:47

Vítězná cihla...

suxx 95.?.?.?

"A o překrucování dějin bych raději už vůbec nemluvil, nikdo není prolhanější než církevní legendisti"

Jistě, a tyto poznatky máte od koho?! Nikdo jiný nevytváří zfalšovaný obraz dějin Církve (především od židozednářské revoluce ve Francii od r. 1789) než židovští a zednářští literáti (a ve 20. století - jejich médium - televize)!!! A tyto exkrementy vy a vám podobní do zblbnutí opakujete!!

P. S. - kvůli tomu bylo mimo jiné (když už jste je zmínil) tolik pliváno těmito kruhy na jezuity - protože moc dobře znali metody a cíle židozednářské hydry!! Hebrejové vždy naházeli tuny hnoje právě na ty organizace v dějinách, které nejvíc odhalovali a znali jejich hanebnosti!! Proto tolik plivanců na jezuity a inkvizici!! Ale to je pro tupá gojská zvířata moc složité a tak plivou na vše, na co namíří hebrejský pařát! A tak si vlastně zaslouží přítomnou roli zdegenerovaných konzumních blbečků!!!
[bliji]

287045

24.3.2013 21:02

RE: Vítězná cihla...

Vopice 80.?.?.?

Reakce na 287045

Víš co? Už nic neříkej. Tyhle pindy plácají hoši jako ty - tedy dobří katolíci, kteří nenávidí žida za zavraždění vašeho pána - jako přes kopírák. Je vidět, že chodíte všichni na stejné stránky a kebuli máte vymytou totožně. Viz:

>Musíte zapomenout bláboly, které vám v hodinách dějepisu pindala paní učitelka a přestat sledovat židozednářské pindy v židovizi

To vás naučil kdo? Takyjeden? Ten zase používal výraz talmudvize. Hoši, kdybyste alespoň neopakovali pořád dokola ty samé bláboly. Kdo vás to učí? Váš farář? Bacha na to, ale od posledního koncilu je to samej zakuklenej žid!

>A tyto exkrementy vy a vám podobní do zblbnutí opakujete!!

A co opakueš do zblbnutí ty a tví kámoši dobří katolíci? Žid už ti sežral celej mozek, jak to tak vypadá.

>Ale to je pro tupá gojská zvířata moc složité a tak plivou na vše, na co namíří hebrejský pařát! A tak si vlastně zaslouží přítomnou roli zdegenerovaných konzumních blbečků!!!

No, jestli jsi tupé gojské zvíře, tak budiž. Ten, kdo nevěří na nějaké židy, tomu můžou být i gojové ukradení.

Běž raději studovat milióny svazků vědecké literatury o zlém židovi, načti si Klimova, abys věděl, kdo je židovský degenerát a udělej si samoprověrku, abys zjistil, jestli náhodou nejsi také židovský degenerát. Klimov totiž ve své práci, kterou tobě podobní považují za čistě vědeckou, píše, že největší antisemiti jsou stoprocentně židovští degeneráti, kteří jsou až 6 krát zlejší, než zbytek populace.

A až příště budeš odpovídat, zkus tlačítko reagovat, ať máme v té plodné diskusi pořádek!

287048

24.3.2013 22:08

RE: Vítězná cihla...

suxx 66.?.?.?

Reakce na 287048

Reakce na "Vopici" - vy jste četl ten hnůj od Klimova?! [bliji]

Pane Bože - když jsem mluvil o vědecké literatuře na téma
židovsko-zednářské problematiky - myslel jsem kupř. autory:
Drumonta, Ghillanyho, Deschampse, Desportese, Jouina, a
spoustu, spoustu jiných!! Ale to by jste napřed musel vědět o co vůbec jde, že?

A nikoli takový exkrement, jaký zde jmenujete vy! [bliji]

Podle toho také vypadají vaše znalosti!

287054

24.3.2013 23:09

RE: Vítězná cihla...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287054

Člověče, vy jste musel mít drsné dětství, vy tu "vědeckou literaturu na téma židovsko-zednářské problematiky" normálně fetujete! Tady končí veškerá sranda. A je to důkaz toho, že se opravdu jedná o vědeckou literaturu, jejímž programovým cílem je totální destrukce osobnosti čitatele. Naštěstí to funguje v poměrně omezené míře (suxx, bubin), protože je to psáno příliš složitě pro prostý lid, a příliš prvoplánově pro ty přemejšlivé. Já zkusil Diktaturu humanity od rudého křižáka; první díl vypadal přesvědčivě, druhý díl už byl vyšinutý - z obchodního kódu na tatrance tam rotkranc dedukoval satanskou symboliku, a počítal tak dlouho, až se vždy dopočítal! Matematik! A 3 díl? Tak ten jsem prostě nedal - očenáš, očenáš, zdrávas, očenáš, zdrávas, jediná pravá katolická (furt dokola), zdrávas, očenáš .... no prostě megašulin!!
[oči v sloup] [chechtot] Adios, komedianti.

287058

24.3.2013 23:35

RE: Vítězná cihla...

suxx 74.?.?.?

Reakce na 287058

Co měli v Bohnicích k obědu?!

To jste vy, kdo výše představoval to zednářské prase (prezidenta
EU) Hermana Von Rompuyu za jezuitu, že? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Neuvěřitelné!!!

[překvapení]

287062

25.3.2013 7:56

RE: Vítězná cihla...

Bubin 82.?.?.?

Reakce na 287062

a potom ze zde neni s "vedecko" rudymi paviany sranda [velký smích]
pro jednoho je rompuy jezuita,druhej za nej povazuje i stalina no a pro tretiho byl poskokem vaticana dokonce i lada uljanov [zmaten] [oči v sloup] [velký smích] !
proto mozna mate pravdu vy a ne ja.
mozna,ze tito se opravdu nachazeji v peci bohnickeho zarizeni.
nebot s takovym to "prehledem" a "znalostmi",jakymi zde nasi pratele disponuji,by byl i ten nejzarytejsi bolsan, vcetne pavianova rudeho pozadi a mozku - mekkota.

a abych nezapomel,jeste odpovim konkretni "vopici",neb se mi nechce zdejsimi cervenymi sr.ckami nejakou dobu zase rochnit.
heh,paviane,nepochopil sem ,co myslis tim ze by pan Bubin byl "takyprvni",ci "takydruhy",
nebo jak jsi to napsal?
no, to vis jen ty sam. bohnice to vsechno asi uspokojive vysvetluji.i ten tvuj nasledny "rozbor" zano [mrknutí jedním okem]

287074

25.3.2013 10:01

RE: Vítězná cihla...

Bekota 46.?.?.?

Reakce na 287062

Dobrý a hezký všední den, pane Sucks. Měli jsme tu k obědu něco mrtvého, snad to nebyla žádná oběť, Pána musíme jíst až jinde, to bychom takhle sami nemohli, ani krev nikdo nepil, měli jsme nějaký čaj a nějaké zdravé prášky.
Ale hezky jste se do nich opřel, do těch popíračů, tak se na ně musí! Určitě máte pravdu, že jezuité nejsou, oni se tím jen tajně chlubí, prasata jedna. http://www.katholieknieuwsblad.nl/nieuws/item/2539...

287082

25.3.2013 11:01

RE: Vítězná cihla...

suxx 66.?.?.?

Reakce na 287082

Jistě a slabomyslní tomu věří, že?! [chechtot] [chechtot] [chechtot]


Prostě vysokostupňový zednář (ať už jakýkoli) prohlásí, že
je jezuita, dominikán či kapucín - tak je to pravda! [překvapení]

287089

25.3.2013 15:19

RE: Vítězná cihla...

Bekota 217.?.?.?

Reakce na 287089

Také si to říkám, to jste opravdu uvěřil nějaké hlouposti.
Oni byli vychováni jezuitskými učiteli, a jako křestané se s nimi cítí být spojeni v jedno tělo. To jistě chápete. Oni jimi nejsou, ale cítí se jimi být.
Ona to je taková hloupost, nějaký pisálek to poslal z neveřejného římského stekání do těch katolických novin, které to zveřejnily jen tak na okraj. On si toho dohromady nikdo nevšiml. Nelamte si s tím zbytečně hlavu, pane Sucks.

287100

25.3.2013 16:55

RE: Vítězná cihla...

suxx 67.?.?.?

Reakce na 287100

Bekoto, oni byli vychováváni jezuitskými učiteli? [chechtot] [chechtot]

a katolické noviny to zveřejnili, jo? [chechtot] [chechtot]

Prosimtě, už radši nemekotej!

No, žerete to těm obřezaným opravdu ve velkém stylu! [chechtot]

A mě bylo furt divné proč se v Protokolech sionských mudrců
tolikrát opakují slova: TUPÝ GÓJOVÉ! [velký smích]

287107

25.3.2013 18:05

RE: Vítězná cihla...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287107

No, ta vaše argumentace je založena na typicky římskokatolickém principu: "vše, co odporuje mému názoru (=učení), je židozednářské (=heretické)". Vy vlastně vylučujete jakýkoliv dialog, jediné co vyžadujete je = věřit. Tím tady, pane kazateli, vlastně sdělujete pomýleným ovečkám "neomylné slovo boží" v podobě (údajně) vědecké teorie o židospiknutí. A na tom stojí a padá vaše trapná existence zde. Běžte už do důchodu ... [oči v sloup] [chechtot]

287113

25.3.2013 18:59

RE: Vítězná cihla...

suxx 74.?.?.?

Reakce na 287113

Vážné věci, jako je židovsko-zednářská problematika a s tím
spojená geopolitika a teologie nejsou rozhodně na diskuzi ani
s mekotou "mtk" ani s bekotou.. [chechtot]

To vyžaduje alespoň základní znalosti a ty nemáš ani ty
mekoto a nemá je ani bekota. Je potřeba studovat i jiné
prameny, než pouze zednářské škváry! [bliji]

287116

25.3.2013 18:50

RE: Vítězná cihla...

Bekota 50.?.?.?

Reakce na 287107

Já si myslím, že na katolických a nejspíš i na soukromých jezuitských zařízeních, působí hlavně jezuité. Vy myslíte, pane Sucks, že to vedou rabíni? To je ovšem strašné zjištění! A že jim to, jezuitům, nevadí? Nebo to, panenkomarjá, možná ani neví, neměl byste to někde hlásit?
Toto ale katolické noviny samozřejmě nezveřejnily, to jim musíte nejdřív nahlásit ve zpovědnici, ono se to tam pak přes ústředí dostane, dal jsem tam ten odkaz, co zveřejnili. Psali o proslovu našeho pana prezidenta EU, který tam hovoří o vedení nejdůležitějších orgánů EU, že "všichni jsme jezuité". Tím potvrzuje to, že se hlásí ke své víře, ke svým učitelům a k tradici křesťanství, protože křesťané se cítí být jedním tělem Ježíška, kterého pak v kapličce papají a pijí mu krev.
Ale protože nejste "TUPÝ GÓJ", budete jistě ostrý Negój, proto už tohle všechno určitě víte, jenom jste asi nevěděl, co psali v těch katolických novinách, no tak teď už to víte.

287115

25.3.2013 20:12

RE: Vítězná cihla...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 287115

> Ježíška, kterého pak v kapličce papají a pijí mu krev.
Svatá trojjedinnost: kanibalismus, mrchožroutství a upírství! [překvapení]
[chechtot] Tak, a doopravdy končím, už tu padají první hlavy, a já tlachám jak pominutý. 38 a dost! [mrknutí jedním okem]

287123

25.3.2013 20:45

RE: Vítězná cihla...

suxx 67.?.?.?

Reakce na 287123

Odpověď bekotovi, ale i mekotovi "mtk" ohledně jezuitů.
Citát z díla: J. Rothkranze; Židovská otázka v Evropě:

"Jezuitský řád byl po staletí hlavní oporou katolické Církve a papežů před soustavnou podvratnou snahou talmudského a obecně protikřesťanského Židovstva zničit křesťanskou Evropu a na troskách všech států zřídit hrůzovládu výhradního a všemocného židovského mamonismu! Proto byla proti jezuitům ze strany Židů a zednářů vedena tak intenzivní špinavá pomlouvačná kampaň. Byla také vydávána spousta protijezuitských pamfletů, kterým ve své naivitě naletělo velké množství Nežidů. Jezuité byli pro talmudské Židovstvo tak nebezpeční, že se mu podařilo svým vlivem a všemožnými cestami a různými záminkami zajistit aby papež Klement XIV. roku 1773 jezuitský řád zrušil. Sám papež byl z toho zdrcen a se slzami v očích říkával: „Donucen, jsem tak učinil! Donucen, jsem tak učinil“ – „Compulsus, coactus feci!“ (Václav Oliva; Tovaryšstvo Ježíšovo).
Jezuitský řád byl obnoven roku 1814 papežem Piem VII. V současnosti jsou však jak už bylo výše řečeno jezuité silně požidovštěni a slouží židovským mocenským cílům stejně, jako celá pokoncilní vatikánská sekta, která se neprávem označuje za katolickou Církev.
Dnešní postoj jezuitského řádu je již tak vzdálený od Boží pravdy, že by se mu každý skutečný katolík měl opatrně vyhýbat jako semeništi nejhorších bludů a zrady dědictví svého zakladatele"...

Čili vysokostupňový zednář Herman Van Rompuy (stejně jako všichni ostatní) nemůže být žádný skutečný jezuita. Této
šaškárně (považovat tyto lidi za jezuity) můžou podlehnout
pouze bekotové a mekotové! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

287126

25.3.2013 22:49

RE: Vítězná cihla...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 287126

>Dnešní postoj jezuitského řádu je již tak vzdálený od Boží pravdy, že by se mu každý skutečný katolík měl opatrně vyhýbat jako semeništi nejhorších bludů a zrady dědictví svého zakladatele"...
Takže ani jezuité se nemůžou považovat za jezuity?
To je hrozné, tak to van Rompuye a spol někdo pěkně napálil, myslí si, že jsou křesťané oddaní jezuitům a oni jsou to vlastně převlečení Židi.
No vidíte, kam to dopracovali, poslední stojící katolík diskutuje na Zvědavci, všichni ostatní jsou požidovštění a ze všeho nejhorší je požidovštěnec jezuitský.
Určitě víte, proč se stále smějete? Přijde mi to už poměrně vážné, myslíte si, že to půjde ještě nějak léčit?

287130

Příspěvků: 88

21.03. 02:14 coinageboy  Samej Zid
21.03. 03:02 Satanist  RE: Samej Zid
21.03. 14:31 Frank51  RE: Samej Zid
21.03. 15:36 Emil Robot  RE: Samej Zid
22.03. 02:24 Satanist  RE: Samej Zid
21.03. 17:38 Adam..  RE: Samej Zid
27.03. 01:28 Kuk  RE: Samej Zid
27.03. 13:36 Emil Robot  RE: Samej Zid
21.03. 06:03  vzdyt to trva jiz pres 300 let
21.03. 22:01 aristokrat  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
23.03. 02:24 Uluburun  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
23.03. 07:56 Esmate  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
23.03. 10:33 Emil Robot  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
23.03. 21:38  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
26.03. 03:41 Plestiodon latiscutatus  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
26.03. 18:01 Emil Robot  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
30.03. 03:24 Plestiodon latiscutatus  RE: vzdyt to trva jiz pres 300 let
21.03. 07:37  Irak
21.03. 20:31  2 GuzzepeCarta
21.03. 22:01 Guzzepe Carta  RE: 2 GuzzepeCarta
21.03. 23:38 mtk  RE: 2 GuzzepeCarta
23.03. 01:55 Uluburun  RE: 2 GuzzepeCarta
23.03. 17:12 mtk  RE: 2 GuzzepeCarta
23.03. 17:34 aristokrat  RE: 2 GuzzepeCarta
21.03. 21:49 fohat  také jiná výživná rasa...
21.03. 22:08 aristokrat  RE: také jiná výživná rasa...
22.03. 02:15 haban  Peak oil?
22.03. 02:18 haban  Oil reserves
22.03. 02:31 haban  Peak gas
22.03. 14:29 pohrdavec  Nejmocnější je "aristokrat".
22.03. 16:32 mtk  RE: Nejmocnější je
22.03. 17:57 Andrew Siddur  RE: Nejmocnější je
22.03. 18:05 Andrew Siddur  RE: Nejmocnější je
22.03. 18:51 venturi  RE: Nejmocnější je
22.03. 19:20 aristokrat  RE: Nejmocnější je
22.03. 21:40 suxx  RE: Nejmocnější je
22.03. 22:22 raskolnikov  RE: Nejmocnější je
23.03. 01:42 Uluburun  RE: Nejmocnější je
23.03. 10:36 raskolnikov  RE: Nejmocnější je
23.03. 17:04 mtk  RE: Nejmocnější je
22.03. 20:16 raskolnikov  RE: Nejmocnější je
22.03. 22:27 Emil Robot  RE: Nejmocnější je
23.03. 01:00 slak  I tak, ale real se líbit nemusí, že?, a tak i rádi.
23.03. 11:05 raskolnikov  RE: Nejmocnější je
23.03. 16:57 suxx  Nevědomost...Desorientace...
23.03. 18:00 Bekota  RE: Nevědomost...Desorientace...
23.03. 22:53 mtk  RE: Nevědomost...Desorientace...
23.03. 18:06 Vopice  RE: Nevědomost...Desorientace...
23.03. 18:21 mtk  RE: Nevědomost...Desorientace...
23.03. 18:42 suxx  Reakce na "Vopici"
23.03. 19:33 Vopice  RE: Reakce na
23.03. 19:39 mtk  RE: Reakce na
23.03. 20:01 Bubin  RE: Reakce na
23.03. 21:09  RE: Reakce na
23.03. 21:48 Vopice  RE: Reakce na
24.03. 07:59 Bubin  RE: Reakce na
24.03. 17:09 aristokrat  RE: Reakce na
24.03. 19:06 Bubin  RE: Reakce na
23.03. 22:18 mtk  RE: Reakce na
24.03. 06:24 Bubin  RE: Reakce na
24.03. 21:13 Vopice  RE: Reakce na
23.03. 19:43 suxx  Poděkování!
23.03. 22:13 mtk  RE: Poděkování!
23.03. 22:22 mtk  RE: Poděkování!
24.03. 13:07 suxx  Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
24.03. 17:45 mtk  RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
24.03. 19:16 Andrew Siddur  RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
24.03. 19:36 mtk  RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
24.03. 20:00 suxx  RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
24.03. 21:58 mtk  RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
25.03. 08:47 Bubin  RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
25.03. 10:32  RE: Plivněte na zednářskou lžíci a studujte pouze nezednářské prameny!
24.03. 19:47 suxx  Vítězná cihla...
24.03. 21:02 Vopice  RE: Vítězná cihla...
24.03. 22:08 suxx  RE: Vítězná cihla...
24.03. 23:09 mtk  RE: Vítězná cihla...
24.03. 23:35 suxx  RE: Vítězná cihla...
25.03. 07:56 Bubin  RE: Vítězná cihla...
25.03. 10:01 Bekota  RE: Vítězná cihla...
25.03. 11:01 suxx  RE: Vítězná cihla...
25.03. 15:19 Bekota  RE: Vítězná cihla...
25.03. 16:55 suxx  RE: Vítězná cihla...
25.03. 18:05 mtk  RE: Vítězná cihla...
25.03. 18:59 suxx  RE: Vítězná cihla...
25.03. 18:50 Bekota  RE: Vítězná cihla...
25.03. 20:12 mtk  RE: Vítězná cihla...
25.03. 20:45 suxx  RE: Vítězná cihla...
25.03. 22:49  RE: Vítězná cihla...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,51 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,36 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 317,45 Kč
1 unce stříbra
418,08 Kč
Bitcoin
239 312,28 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 315