Diskuze k článku

Poté, co se banksteři pokusili ukrást peníze z bankovních účtů na Kypru, chtějí s tím začít všude

Příspěvků 71

20.3.2013 5:24

A co takhle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Doba exekutorská [překvapení] [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

286719

22.3.2013 20:32

RE: A co takhle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 286719

A CO TAKHLE MONETÁRNÍ TEROR

286907

20.3.2013 6:22

Čím dříve tím lépe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ano, banky nejsou bezpečné a lépe je z nich peníze stáhnout, dokud to ještě jde. A koupit něco, co nemá Brusel pod kontrolou.

286724

20.3.2013 10:34

RE: Čím dříve tím lépe

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 286724

Aneb:
"Mladý pane, viděl jste někdy důl? To je díra v zemi, chodby tak a tak. Prosím, důl se může zatopit, zasypat, ale nikdo vám ho nemůže vzít!"
Obavam se ze v modernim bezpravnim state Vam vrchnost muze vzit naprosto cokoliv.

286739

21.3.2013 1:00

RE: Čím dříve tím lépe

hc 90.?.?.?

Reakce na 286739

Přesně tak. Každý majetek se dá ukrást nebo znehodnotit. Jenže to je dobře.

286788

21.3.2013 12:28

RE: Čím dříve tím lépe

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 286788

Nejsem si uplne jist jak rozumet tomu "Jenže to je dobře."
Nebo tomu mozna radeji nechci rozumet [překvapení]

286821

21.3.2013 13:21

RE: Čím dříve tím lépe

hc 90.?.?.?

Reakce na 286821

Tak si zkuste představit nějaký absolutní majetek, o který nemůžete přijít, můžete ho jen zvětšovat. Mohl bych dlouho fantazírovat k čemu by to vedlo, ale moc dobrého by mě asi nenapadlo. Škatule, škatule, hejbejte se je lepší. Vždycky mě také pobaví žvásty o nedotknutelnosti nebo dokonce posvátnosti soukromého vlastnictví. To by v důsledku vedlo třeba i k tomu, že poctivě koupeným nožem byste měl právo vraždit, protože se svým majetkem si přece můžete dělat co chcete, jak si někteří myslí. I ve věcech okolo majetku a vlastnických práv platí to co ve všem: vocaď pocaď. A o tom vocaď pocaď rozhodují lidé.

286822

21.3.2013 16:31

RE: Čím dříve tím lépe

Adam.. 86.?.?.?

Reakce na 286822

Promluvila ulice [chechtot]
Ono vy tam na ulicích hc si myslíte,že můžete každého kdo něco má přepadnout nožem,ale to nebude fungovat.Stačí takové odstřelit jako vzteklého psa a je to.
Vždycky mě chudá bílá špína(white trash)pobaví,tím kecáním o majetku.Každý člověk v AU nebo NZ má bud jezero nebo alespon kus půdy jenom líná holota v Čechách má automaty a cigarety.Normální člověk by půdu měl mít a ta nikam neexpanduje a zároven je to absolutní majetek od počátku co člověk na to místo přišel.
Holt se nám v panelácích po Evropě přemnožila white trash.

286833

21.3.2013 19:58

RE: Čím dříve tím lépe

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 286833

Hej Adamoník..provokace & imitace..
húlica s tebou..tá ťa dobehne [velký smích]
Vždy, keď elita prestane dvíhať kvalitu riadenia celej spoločnosti, začne kvíkať,
bo nastáva nevyhnutne jej obriezka.

Ak nie ste obrezaný a nechcete ním býť, spýtajte sa, v čom má Tvrdé Jadro..Vták, duch tzv.lúzy pravdu..
..či už bielej, makovej, alebo čerešňovej..
..to len aby Vaše prebudenie z ilúzie nemuselo byť príliš tvrdé..
Ak ste však obrezaný(viditeľne, či neviditeľne), pýtajte sa o to viac, bo máte znak..
Znak ósudu davosoby..
potomkov Moseho hadozrady..

Ak ste Vaše vyjadrenia nemysleli rasisticko-fašisticky,
tak sa samozrejme hlboko ospravedlňujem..
ak nie ste zástancom človeka nenávidiaceho systému,
teroru menšiny voči väčšine.
S tými automatmi a cígom máte však pravdu..

Z pozície Parazita:
Ako vojak tvorivý potrebujete testovať širšiu paletu
variánt vývoja od HC polygónu, až po Vami možno preferovanú softyfascu.
Inak Aussies ešte dostanú účet tak, ako Yankees za genocídu státisícov a miliónov pôvodných obyvateľov rozľahlých končín "ich" krajiny. Nič totiž nie je zadarmo.

Snáď nepôjdu vojnovým chodníčkom do stejně nekončících pekel, ako majstri ich ega, cyklickí pogromkovia.

286853

25.3.2013 18:14

RE: Čím dříve tím lépe

Adam... 86.?.?.?

Reakce na 286853

Zajímavé,na tebe si musím dávat pozor [velký smích] O tom začarovaném kruhu obřízky vládců a majetných (v minulosti aristokracie) to je přesné.
Na druhou stranu "tvoje vláda většiny právě stála za rozbitím státu Libye,protože se jim to hodilo a model útlaku většiny menšinou či obráceně proto také není moc dobré řešení.
V tomhle prostě souhlasím s bankéři předestřenou cestou k 500.mil osob nebot planeta více neuživí.Zda se tak stane nebo ne,je irelevantní,protože se děje pouze to co dovolí skrz úplatky,atentáty a moderní choroby.Je dobře,že se to ted blíží do EU.

287114

22.3.2013 9:46

RE: Čím dříve tím lépe

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 286822

Hmm tak proc rovnou nezavedem podle tehle teorie komunismus a znarodnovani ?
Co na tom ze cely zivot vydelavate a odvadite dane aby jste si koupil malinkaty pozemek (od statu, tedy vsech lidi ve state, na ktery si udelal stat narok vlastne jak ?).
Takze si koupite tento malinkaty pozemek na ktery si doted delal narok stat, cili vsichni. Potom si na nem postavite malinkaty domecek, ktery si myslite ze je jenom Vas. I kdyz je pozemecek a domecek Vas, tak stejne musite statu platit dal dane (jste vlastne porad v rezimu pronajmu).
No, ale pak prijde dav lidi vedeny HC a tvrdi ze nic jako soukromy majetek nema smysl, ze ten obri pozemek ma patrit vsem lidem "dobre vule" a ten barak je noc velkej pro jednoho. Vsak je prece demokracie ze jo tak at dav lidi hlasuje co se s pozemkem a barakem udelat. Nakonec probehne hlasovani a nejvic hlasu ziska navrh udelat z baracku skolku a okolo detske hriste.
Chtel jste sice mit malinkej pozemek a baracek, ale ono zase "vocaď pocaď rozhodli si to lidé."

No .... je me lehce [bliji]

286880

22.3.2013 12:42

RE: Čím dříve tím lépe

hc 90.?.?.?

Reakce na 286880

A ono se to snad dnes neděje? Přijde exekutor a sebere vám všechno, no a příště zase přijde někdo jiný a sebere všechno exekutorovi. Záleží jen na tom, jak si lidé to "vocaď pocaď" nastaví. Říká se tomu politika a není na tom nic absolutního.

286887

26.3.2013 9:46

RE: Čím dříve tím lépe

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 286887

Vsak exekutori jsou jedno z nejhorsich svinstev dnesni doby.
To co delaji, delaji casto mimo zakon a naprosto mimo jakoukoliv moralku.
To ze tohle ale jiz probiha prece neznamena ze je to spravne a misto bojovani proti tomu se mame pridat.

287159

26.3.2013 10:49

RE: Čím dříve tím lépe

Adam... 86.?.?.?

Reakce na 286887

A právě proto je třeba odstřihnout stát i politiky.A vytvořit něco jako..jako ..albánie česko,ukrajina normální lidé budou žít na západě a nemehla a nemakačenkové budou dále blouznit na východě,kterému se již dnes vyhýbají i ambasády a ani tam již nesídlí.

287165

26.3.2013 16:27

RE: Čím dříve tím lépe

dub 89.?.?.?

Reakce na 287165

když vás normální tak pozoruju, začínám mít silnou tendenci obnovit železnou oponu, ale v kilometrové výši...

neb vůl je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, ale blbec ze všech stran. a zfanatizovanej bezmozek je hotovou metlou lidstva. bohužel se v poslední době nějak množíte...

287188

26.3.2013 16:33

RE: Čím dříve tím lépe

steve 174.?.?.?

Reakce na 287188

dube - znate tu klasiku ?, ..."at si pinda, my jsme na to zvykli !" ... [smích]

287189

22.3.2013 10:14

RE: Čím dříve tím lépe

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286822

přesně tak vlastnictví není svatá kráva vlastníkem mohu být pouze v případě že s tím ostatní souhlasí prostě že se dohodneme na tom kdo co vlastní a užívá současná definice vlastnictví de iure tedy fakt že o tom kdo co vlastní rozhodují anonymní úředníci někde v byrokratické mašinérii je veskrze škodlivá
a to nemluvím o nehmotném a duševním vlastnictví jako jsou například patenty značky názvy firem apod to by mělo být zrušeno okamžitě
stejně jako vlastnictví přírodních zdrojů

286884

20.3.2013 6:53

Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zakladni veci v podnikani vsech bank sveta je lichva,vyderacstvi,zakonem chranena,
Priklad,banka ma vklad v penezich,zlatu,v hodnote 50 dolaru,ale,prijdou lide kteri potrebuji penize a banka jim da pujcku,sek a nebo potrzeni,ze dotycny ma 50 dolaru,tedy papir,ne hotov epenize,tech 50 dolaru tam stale je a dalsi zakaznik zrovna tak,jako prvni dostane od banky 50 dolaru a dalsi a dalsi,takze tech 50 dolaru dostane treba patnact lidi a v bance je stale 50 dolaru v penezich,tech patnact lidi plati bance zpet,kazdy 50 dolaru plus uroky,takze to je nakonec 15X 50 dolaru v penezich zpet do banky,jak muzou na takovem zaklade krachovat,kdyz poplatky za prvni svetovou valku byly zaplaceny par roku zpet a poplatky za druhou svetovou valku,take par roku zpet,banky zily za procenta z valecne pujcky cela desetileti,jak mohli prodelat?
Snadne je to zduvodnit,kdyz v USA se mnohe banky"pokladaly:tak Obama dal jim statni dotaci a vysledkem bylo,ze cely personalni -byrokraticky aparat z teto statni dotace si v techto padlych bankach udelovali milionove odmeny,party na ostorve v nejlepsim hotelu se vsim vsudy,a zustali tam nekolik dnu,sampanske teklo proudem,tak se to dela,odmenit se samy sebe za udajne prodelky,za rozkradeni banky,vse na ukor hlouposti obcanu a patolizalskych politiku,kteri rovnez v tom upadku neco shrabnou.
Zkuste jit do banky s kusem papiru a rict jim,ze ten papir ma hodnotu sto dolaru,at Vam to daji na vysoke procento ve Vasem uctu,proste obchod,jako oni delaji a uvidite ,co se bude dit.
Kdyz zkoncite v rukach policisty,tak muzete mluvit o stesti.
V jadru veci:Chci cely svet a pet procent navic!

286726

20.3.2013 8:34

RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 286726

Ale, ale Robert, nejako ste zabudol pripočítať systém tzv.frakčných rezerv "z bezpečnostných dôvodov obmedzujúcich"(ach tie eufemizmy) Vami spomínaný podvod masového falšoavania obeživa.
Teda..prosím prenásobte tých 50 Euro x 40(pri napr.2,5%povinnej frakcii u bankstera).

Z 50 Euro teda nepožičia 50 Jewro, ale de facto má chudáčik finančný terorista inštitucionalizovanú povinnosť požičať novo vytvorených kosser 2000 Jewro.
Preto in-cideri po anglicky hovoria správne
nie "to earn money",
ale "to MAKE money".

Samozrejme + úrok(len drobný detail v skútočnom podvedení[smích])

Kosser výpalník musí odovzdávať nemalú časť na info-vojenské operácie tichej moci Überrabinátu v štáte oviec virtuálnom. Ostatne aj preto, aby priama inflácia neprezradila celý globálny inštitucionalizovaný podvod okamžite.
Vieme, že inflácia zrovna tak, ako hore popísaný mechanizmus, efektívne s matematicky regulovateľnou presnosťou odstraňuje obeživo z rúk dobytka a kumuluje cez zápalníkov(holohoaxíkov) prostriedky riadenia ekonomiky ďalším bypassom v paprčkách Sturmbandführeruntenohneüberfleckerov.

A tak Fra-tres buzi v triku,
fasci účta eclektrikou
bankami oviec centrály
daňami sterilizujú regály.
atď..

Dokolečka dokola, pudou všichni..

Žiadny štát nemá také systematizované inflačné mechanizmy,
ako globálny finanční terori(s)ti.
Na druhej je treba si uvedomiť, že ide o moc a nie o prachy.
Tie sú len jedným z prostriedkov jej zachovania a "rozvoja".
Tak, ako aj napr. z pozície samovyvolených nevynutného "konfliktného potenciálu".

Ako starí Barani hovorievali:
"Ein Reich, ein Volk, eine Bank."
..alebo
"Es kann nur eine geben"
Wobei unnatürlisch die Bank gemein(t) sei.

Sancta simplicitas! [velký smích]

286731

21.3.2013 1:10

RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 116.?.?.?

Reakce na 286731

pane Udo1 kazda vlada na svete ma prirozene pravo si vydavat vlastni uvertisknout vlastni penizeJa doufam ze tahle financni katastrofa na kterou se dnes divame pouci prevaznou vetsinu lidi jaka zlocinecka organisace je privatni financnitsvi.Australie si vydavala vlastni uver dvakrat v historii teto zeme, od roku 1912-1927 nedluzila mezinarodnim bankerum jediny cent Britanie zplatila posledni dluh Rostchildovi v roce 2014.Po druhe si Australie vydavala vlastni uver v druhe svetove valce az do roku 21951.Prosperovala jedna z nevetsich zivotnich urovni na svete. je nutne objasnit ty zlocince kteri kradou lidem penize bez jakehokoliv strachu z nasledku. Je zapotrebi se zacit branit jakymkoliv zpusobem

286789

21.3.2013 14:07

RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 286789

Súhlasím a ide isto o možné riešenie.
Dočasne, na tejto úrovni myslenia a ďalej?

Keďže štáty budú vždy podliehať širšiemu systému medzinárodnej a globálnej politiky, ten, kto ju kontroluje(a kultúru, méédiá, úrokový spád, trh, burzu..), kontroluje nevyhnutne podľa potreby jednotlivé štáty.

Otázka znie:
"AKÁ bude svetová banka?"..monetárny systém
(bude slúžiť zájkladným potrebám celej spoločnosti, alebo bande samovyvolených sociopatov)

a nie
"ČI bude svetová banka?"
Jeden globálny finančný invariant riadenia ekonomiky je nevyhnutný..aspoň v tejto fáze vývoja spoločnosti..

V tom majú otcovia sirôt starších v nevere pravdu.
Ísť proti objektívnemu procesu je vždy samovraždou.

Mierou nechápania objektívnej reality(položením zlej otázky) pracujete, ako vždy pre toho, kto Vás v systéme informačnej deprivácie používa ako baterku(či organelu).

Poces globalizácie je prakticky zavŕšený.
Navyše ide o proces, trend objektívny.
Asi každý, kto ho identifikuje aj s jeho spoločensko-prírodnou závaźnosťou(štatisticky "váhou"..v rámci procesného inžinieringu), vie, že daný proces pôjde vždy, aj keby sme hodili civilizáciu o 10 000 rokov späť.

Tu často rozoberané dominantné socio-naturálne javy(systémy, procesy) sú z pozície supersystému(Boh?) jednoducho tak z istých (viac-menej známych) dôvodov nastavené.
Akurát sa kedysi dávno niektoré z osôb, ktoré rozpoznali objektívitu tohoto(a ďalšich) kľúčových celoplanetárnych(no aj širších) procesov,
rozhodli venovať rozvoju metodológie jeho kontroly pod vlajkou prsteňa moci..ega noci.
A tak je dnes dietok spiacich, Božích, občas temný génius loci.

Ružienka Šípková v truhle zo skla a princ..
Slzy Marušky, soľnej princezny a princ..
Nalejme si čistej vody ..miesto vína punc.

Mechanizmus motivácie k rozvoju vyzerá byť všadeprítomný v rôznych formách jazyka strojenia nášho nekonečného univerza.
Nás Ľudí..vedomých a nevedomých námestníkov, zástupcov(nie sekretárov) najvyššieho ako-tak známeho systému.

286825

22.3.2013 6:19

RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 286789

Pravda je takova,ze: HUGHES, Premier of Australia, Saturday Evening Post, June 19, 1919 "The Montefiores have taken Australia for their own, and ... in the Civil War (which Jewish bankers
Doufejme,ze premier Australie vedel vic nez dnesni radipolitici,kteri si urcite jeho projev radi prectou a dobre zapamatuji,zatimto neni nikde videt.
Who can really ‘print’ money? The Fed or the Treasury? | Mecpoc

www.mecpoc.org/2011/07/who-can-really-print-money-the-fed-or-the...

We are often told that the Fed prints money, while the Treasury can only borrow. Yet, this statement is inaccurate. Well, if we narrow down the question to

Nekonec neco k premysleni:

286876

20.3.2013 12:11

RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale je jenom vykradena vlastníky

slak 77.?.?.?

Reakce na 286726

Tak ten celý nesmyslný princip funguje a není div že to dopadá jak to vypadá a dodám určitě vyhlíží z exekučního do inkvizičního, papeže mají jezuitu, náhoda? Teď ještě rozjet protirouhačské a protikacířské hejble a máme neofeudální ráj pro šlechtu jak vyšitý. Mainstream mají pevně zideologizovaný a misto držhubného se snaží zadrátovat myšlení neinformovaností a vymýšlí možnou cenzuru nesehnutých nezávislých. V této době se lidé nudit nebudou, ale to bude patrně jediné čeho dopřejí panáčci NWO všem přehršel. [naštvaný] [mrknutí jedním okem]

286745

20.3.2013 23:22

RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale je jenom vykradena vlastníky

p. 60.?.?.?

Reakce na 286745

.....je to doba ztratovych absurdit , rad bych vedel zdali bohaci z vlady a bankeri take si nechaji ze svych milionu vzit !!!?? Maji peknyho presidenta -lupice jak se patri /v dobach minulych by visel jedna radost na nejblizsi vetvi / a jsem zvedav co by na jeho miste udelal nas president...Bankeri vykradaji banky a chlapi maji materskou dovolenou to je novejsi ale kradeze uz my zname od dob Velike Menove Loupeze bolsevika v 1953...a korespondent BBC je asi pekny, nepoucitelny hlupak a podruh predevsim...kdyz by mel udelat presne opak co vlada slibuje ze Neudela....to je pravidlo...

286776

20.3.2013 6:54

Verejne zadluzeni zemi

adhoc 168.?.?.?

Ve skutecnosti je verejny dluh evropskych zemi k jejich GDP asi takovy: Recko = 165%, Island = 130%, Italie = 121%, Portugalsko = 109%, Irsko = 108%, Belgie = 99%, UK = 87%, Francie = 87%, Nemecko = 82%, Madarsko = 81%, Malta = 73%, Rakousko 73%, Kypr = 72%...

EU jako slepenec 27 zemi dluzi 83% GDP, USA asi 105%. [překvapení]

286727

20.3.2013 8:14

Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

jjj 213.?.?.?

Přesně tahle prolhaná demagogická argumentace o potřebě "důvěřy v bankovní sektor" a v USA ještě lépe "too big to fail" se použila státními úředníky k tomu, že se v Evropě použily daňové prostředky v hodnotě více jak 1,5 bilionu euro k dotaci bank. (A tato suma ještě dále rok od roku poroste, protože jako všechny státní zásahy ve skutečnosti prd vyřeší, jen zlikviduje na trhu ty poctivé a rozumné!)

Dobře, že kyperští poslanci neodsouhlasili další podobnou "daň", která byla tentokrát jen více vidět a proto se ovčané začali bouřit. Jediným řešením, které dává smysl jsou BANKROTY bank, které peníze střadatelů prošustrovaly. To je jediná normální a rozumná cesta k tomu, aby se mohly objevit na trhu banky solidní. hospodařící tak, aby vydělávaly, ale s mírou, aby se nepoložily.

Skutečný problém je ale ve skutečnosti ten, že v našem systému nezávislých centrálních bank pak rozumně vedené banky přestanou neomezeně půjčovat státním mafiím, které utrácejí stovky miliard dnes už za jakýkoliv bullshit, jen aby ospravedlnily svou přebujelou existenci a privátně si přilepšily "provizemi".

286730

20.3.2013 8:54

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

osa x 193.?.?.?

Reakce na 286730

statni mafie se chovaji racionalne ( podle svych kriterii ) - za pujcene penize si demokraticky kupuji sve volice ( predevsim ) a sve prebendy, volici jsou ti, kdo se chova iracionalne resp. debilne, stale vice bude platit ono : kdo nic nema - nestara se, kam co schova !

286732

20.3.2013 12:12

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 286730

Jediným řešením, které dává smysl jsou BANKROTY bank, které peníze střadatelů prošustrovaly.

- prepac, ale to je taky vseobecne akceptovany blabol.

Banky ziadne peniaze nepresustrovali. To len majitel presunul peniaze z jedneho vacku do druheho a tvari sa pred plebsom, ze o ne prisiel a zaroven ziada, aby mu ten vacok bol opat naplneny z verejnych penazi, pretoze sa vyhraza ze plebs nedostane svoje vklady. Taketo nieco by sa nemalo riesit krmenim bank, ale okamzitym zatknutim majitelov bank a skonfiskovanim veskeroho majetku, ktory vlastni on a jeho manzelka, pokial nejaku ma. Pretoze je to jasny klamar a podvodnik. Ziadna banka zo svojej podstaty nemoze skrachovat. O to sa stara urok a system frakcnych rezerv. Je to dokonala zlodejina a masina na neustalu kumulaciu penazi. Akykolvek vyhlaseny bankrot u bank je len naoko. V skutocnosti chvilu predtym majitel presunul peniaze z tej banky inde a tvrdi ze zbankrotoval.

Treba si uvedomit, ze peniaze sa nikde nestracaju a nemiznu. Len sa proste kumuluju na vhodnych miestach (aby ich nemohol plebs pouzit), pricom zatial sa plebsu podsuvaju lzi o tom, ze niet penazi, ze treba skrtat, poziciavat si a predavat verejne majetky. A to az do uplneho zotrocenia.

286747

20.3.2013 13:14

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 286747

Bankárov čaká poprava. [chechtot]

Výsledkom najväčšieho bankového podvodu v histórii Iránu je, že štyria bankári boli odsúdení na trest smrti za ich úlohu na 2.6 miliardovom podvode, v dolároch, zatiaľ čo ďalší dvaja bankári boli odsúdení na doživotie a 33 ďalších spolupáchateľov strávi až do 25 rokov vo väzení. Toto je najväčší bankový podvod v histórii Iránu a z ostrého rozhodnutia vyplýva, že bankári v Iráne neriadia krajinu. [chechtot]

Čítajte viac: http://dolezite.sk/Bankarov_caka_poprava_252.html#...

286752

20.3.2013 13:24

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

jjj 213.?.?.?

Reakce na 286747

Nejsem specialista na banky, ale myslím, že se dá úplně stejně zkrachovat jako v jiných oborech - investuje se do něčeho, co se nevydaří a je to. (Na příklad se půjčí peníze státům, které zjistí, že z čista jasna nemají na splácení a zbankrotují... [smích]

To je ale součást kapitalismu, že kdo rozhodl špatně také špatně skončí.

Druhá věc je, si v rámci konkursního řízení projet do detailu minulé platby, jestli se neulívaly peníze a popř. to dát státnímu zástupci a policii k "dořešení" - to bude ale pravděpodobně úplně stejné u bank jako u stavebních firem (aspoň teda v ČR určitě!
[smích]

286754

21.3.2013 0:02

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

Унексист 62.?.?.?

Reakce na 286754

Nechcem byt prilis sprosty a ber to kamaratsky.

Bankovnictvo je prachobycajna hra s cislami. Toto odvetvie neprodukuje nic hmotne, nic hmatatelne a uzitocne. Su to len triky s cislami v informacnych systemoch... tolko prolog.

Ani ja nie som specialista na banky a ani to nie je potrebne. Staci nemat nasrate v palici a poriadne sa zamysliet co to vlastne znamena system frakcnych rezerv. To bohato na pochopenie preco nemoze ziadna banka vo svoje podste prirodzene skrachovat uplne staci.

Vsuvka: Mysliet (si), znamena hovno vediet. Ale zaroven premyslanie je cesta k rozuzleniu problemu.

------

Situacia: banka pozicia na urok peniaze akemusi statu. Pozicia mu fakticky fiktivne cifry natukane v informacnom systeme vymenou za akesi zaruky splacania navysene o urok.

Co sa stane, ak mu nejaky subjekt nebude splacat? Bud za

a) pohladavka bude vymozitelna vo forme zhabania nejakeho hmotneho majetku

alebo za

b) pohladavka bude nevymozitelna, pretoze napriklad dlznik ma velke hovno, alebo zomrel.

Myslis si ze tento detail moze chod banky ohrozit? Skutocne? Ano, ale len vtedy ak by poziacavala niecom, co realne vlastni! Pri vytvarani penazi na zakladne systemu frakcnych rezerv poziciava uplnu fikciu a ak jej to nie je vratene, nema co stratit, pretoze su to cifry vytvorene zo "vzduchu"

Ale podme dalej. Dajme tomu ze bankster tieto vymyslene cifry napoziciava viacerym a vacsina z nich mu zvysoka serie na splatenie tychto cifier (nema ziadny vymahateleny majetok)

Co urobi bankster? Ake ma moznosti? Po pravde za tychto okolnosti moze skrachovat len uplny debil a neschopny blb, pretoze chytry clovek sa zlatej nosnice nezbavi ak sa to da lahko pomocou systemu frakcnych rezerv lahko poriesit.

Proste staci , ak niekomu z rodiny, alebo blizkemu, ci dovernej osobe fiktivne poziciate (poskytneme uver) ciastku, ktoru povoluje system frakcnych rezerv a ten to naoko za par dni, tyzdnov, splati a banka si opat moze pripisat aktivum, na zaklade ktoreho moze znovu a znovu urobit dalsie uvery, Kazdy jeden uver vytvori zazemie pre X dalsich uverov. Je to proste takmer nikdy nekonciaca hra cisiel a tato hra sa da ukoncit jedine vtedy, ak za

a) niekomu dojde trpezlivost a banksterovi prestreli lebku

b) ludia hromadne precitnu a ten financny podvodny system odmietnu a vsetky dlhy oznacia za neplatne.

286782

21.3.2013 0:20

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

slak 77.?.?.?

Reakce na 286782

Jistě je to schopen pochopit kde kdo, ale roubují lidem od dětství výchovu a do té jde schovat požadované jednání, které se jim dostane pod kůži až tak že neumějí jinak a navíc volení zástupci lidí jsou prostřednictvím koryt a stranické hyearchie spacifikování na tažné koně koncepce tohoto systému. A jsme v slepé uličce. Celé je to zjevně podvod, ovšem systém je nastaven tak že označí za podvodníky své nadřízené jen masochista, nebo sebevrah. [cool]

286783

21.3.2013 13:51

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

THC 94.?.?.?

Reakce na 286782

Cili strusne receno.Mit poradny dluhy je vporadku.Jedine ,tak se udrzite na urovni az se a) nebo b) stane[smích]

286823

20.3.2013 12:19

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

steve 174.?.?.?

Reakce na 286730

.. je nanejvyse zadouci, aby to uz konecne nekde vybouchlo a smetlo to tohle svinstvo za jakoukoliv cenu !

286748

20.3.2013 15:08

RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 286730

Hmm..neviem, neviem..
obávam sa Jjj213 skôr, že tzv. štátny byrokratický aparát má s baaletom bankstríkov(ba-ankh-ami) spoločné asi toľko,

ako hladný Moše Izakovič, kradnúci pred kamerami 4 rožky v Tescu,
zatiaľ čo Über-rabbi Šlomo Abramovič Katzenstein vyjebabráva zo zadu celý sklad hezky..

Príslovie starých rabínov:
"Nie každý z nás je rovnako obrezaný"

..a tak
Ak Izák lóve ľúbi, Šlomo skráti..
a jeho vlastná tikva sa zas a znova
pod Baala obetiskom v krvi kláti.

Tož spartakiáda má i svoje temné stránky
a mnohí cvičiaci si aj v lete berú sánky.

286756

20.3.2013 12:34

Niečo v článku ale chýbalo...

en 194.?.?.?

A tou drobnosťou je, že Cyprus je najväčší offshore ráj v Európe. A teda dodajme, že aj práčovňa peňazí. Prečo "udreli" banksteri práve na Cyprus? Nuž, v tomto svetle môže ísť aj o to, že zahladzujú stopy. Tieto peniaze aj doteraz boli čierne a v podstate offshore-praktikami sa odžubávali jednotlivé štáty (ináč vždy som sa divil, ako môže vôbec také niečo existovať, ako offshore? ´šak to je jasný daňový podvod, ergo trestný čin... resp. nás opčanoff by za to skefovali ako sirôtky). Ale to je len možná úvaha, doplňte, ak máte nápad.

286749

20.3.2013 14:11

RE: Niečo v článku ale chýbalo...

korutan 194.?.?.?

Reakce na 286749

Domnívám se, že Kypr byl vybrán opravdu jako zkušební polygon světových banksterů. Především pro svoji velikost, odlehlost, specifičnost politickou, ale také pro svou rozpolcenost. Myslím si, ale že není primárním cílem této zkoušky ožebračení soukromých vkladatelů, ani test toho, co na to ostatní možní adepti toho okradení. Jsem přesvědčený, že primárním cílem této zkoušky je otestovat, co se bude dít, co se bude z jejich pohledu muset udělat, když to lidé odmítnou. Dá se předpokládat, že pokud Kypr nepůjde Islandskou cestou, a na to mají kyperské politiky asi dost ochočené, aby se tak nestalo, nastane na Kypru opravdu chaos. A pro jeho důsledky bude zcela irelevantní, že jej EU a spol. zapříčinili zcela záměrně a promyšleně. Sdělovací prostředky se už postarají, aby se tento fakt nedostal do popředí diskuzí. V nastalém, lehce řízeném chaosu bude mít EU a její gangsteři možnost vyzkoušet technologii zpacifikování pomocí již připravených nástrojů. Z hrůzou očekávám, co to bude.
Korutan

286755

21.3.2013 18:52

RE: Niečo v článku ale chýbalo...

Kodl 666 82.?.?.?

Reakce na 286755

Stejný názor mám o počátku celé akce.Nasvědčuje tomu i informační vakuum kolem celé věci. Nikde info, jak to vypadá na Kypru nebo třeba v Itálii, Španělsku a ostatních zemích.

286847

20.3.2013 13:04

Kyperští politici před zdaněním včas ukryli do ciziny 4,5 miliardy eur

Guru 178.?.?.?

Kyperští politici před zdaněním včas ukryli do ciziny 4,5 miliardy eur

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2294002/kyperst...

286751

20.3.2013 23:34

RE: Kyperští politici před zdaněním včas ukryli do ciziny 4,5 miliardy eur

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 286751

Tohle by nemělo zapadnout. Je to dobrá ukázka jak to s námi myslí. Sami si to ukryjí a nás oberou. Pamatujte si tohle. IMHO z celé diskuse nejdůležitejší fakt. [mrknutí jedním okem]

286777

21.3.2013 15:52

RE: Kyperští politici před zdaněním včas ukryli do ciziny 4,5 miliardy eur

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 286777

to je pravda. navíc takovéto zneužití informací je snad trestné v každém státě. u politiků to je navíc zneužití funkce. takže by možná stačilo zkonfiskovat tyhle miliardy a politiky poslat do tepláků...

286831

20.3.2013 16:32

pokud s vládnoucí bankou nebudete spolupracovat

Adam.. 94.?.?.?

http://www.novinky.cz/domaci/296604-teziste-teroristickych-aktivit-se-muze-presunout-do-ceska-varuje-vnitro.html

Je potřeba vás fízlovat ještě více.A získávat informace k vašemu okrádání.Snad zase standa gros z těch informací vyčte kde získat dalších 100 milionů.

286760

20.3.2013 18:00

A co když jim jde o odliv

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Třeba skutečně chtějí, aby se banky v uvedených zemích položily. Někdo je pak za hubičku skoupí a je to.

286764

21.3.2013 18:58

RE: A co když jim jde o odliv

Kodl666 82.?.?.?

Reakce na 286764

Nesmysl! Ty banky už tímhle mají tak poškozenou reputaci, že jenom naprostej blázen může v unijních bankách nechat víc než na příští nájem!A to ještě nemá jisnikdo jistotu, že to někdo neznárodní! [bliji]

286848

20.3.2013 18:45

Alias devalvace

haban 89.?.?.?

Vzít všem 40% z účtů je nejspíš způsob jak "devalvovat měnu" jenom jednoho státu, když to s Eurem nejde [smích]

Teda šlo by to, ale hodně lidem by se to asi nelíbilo [velký smích]

286765

20.3.2013 18:56

Too big to fail = too big to jail

Dan z Piesku 147.?.?.?

Na slabších si trúfa každý. Lenže celá slávna EU patrí k tým slabším hráčom na svetovom trhu. EU nemá peniaze, má len výdavky. Aby bolo na výdavky robí dlhy: vládne, municipálne, korporátne, osobné, infraštruktúrne a v sociálnom rozvoji. Spolu za cca 20 biliónov E alebo ešte viac.
1. Vládne dlhy (okolo 100 % HDP) sú prakticky splatiteľné len kontrolovateľnou infláciou (jedine Japonci zvládajú vyše 200% HDP). Postsocialistické štáty (ale dnes už i G7) navyšujú svoje dlhy dvojcifernou rýchlosťou, lebo vláda nikdy nemôže použiť celý HDP, ale horkoťažko tretinu z neho a z toho je viac než 80 % výdavkov mandatorných. Skutočné čísla nárastu dlhov sú trojnásobkom vykazovaného narástu zadĺženia vykazované ako HDP. Slovensko beží už 20 rokov s deficitom rozpočtu 15 - 30 % vyzbieraných daní. A to sme predali celé dedičstvo socializmu.
2. Objem ostatných dlhov je násobkom vykazovaných dlhov štátnych.
Pre USA je to štvornásobok (odhady sú cez 60 európskych biliónov USD).
3. Objem municipálnych dlhov býva spravidla porovnateľný alebo väčší ako dlh štátny, osobných dlhov takisto (Východná Európa ešte nie), firemný sektor je zadĺžený rovnako. Síce sú firmy ziskové, ale väčšina používa viac než 70 % cudzích zdrojov (=požičaných). Infraštruktúra sa rozpadáva - najlepšie to dokumentuje stav ciest, mostov ...
4. Jediné sféry, kde je ešte možný nárast dlhov, sú dlhy osobné a deštrukcia sociálneho rovoja spoločnosti. Deštrukciu vidieť na devalvácii vzdelania a zdravotnej starostlivosti. Občania sú vystavení narastajúcemu sebectvu a vulgarizáciii medziľudských vzťahov. Jej najlepším vyjadrením je pokles pôrodnosti pod 1,5 na ženu. Nebyť pôrodnosti sociálne parazitujúcich etník, boli by čísla oveľa bližšie k 1,0 než k potrebným 2,1. Prebieha genocída nevídaných rozmerov pracovitej pracovnej sily, ktorá je pre dopytový blok čoraz viac nezamestnaná a tým podrobovaná sociálnej pauperizácii.
5. Komu to všetci dlhujú? Neznámym investorom, ktorí majú univerzálnu vlastnosť: Nikto nevie, kto je to konkrétne, lebo vlastnícka štruktúra je cez daňové raje nekontrolovateľná. Oni dane neplatia, ale ich zisky sú tajné. Aké veľké sú ich zisky? Minimálne zachovanie hodnoty + inflácia po zdanení + ušetrené dane. Aké sú oficiálne korporátne dane? Cez 20 %. Ak dane nezaplatíte, ako všetci skutočne veľkí a silní hráči, aký zisk chýba ročne v rozpočtoch (=cez 25 % vášho kapitálu)? Dnes je virtuálneho kapitálu viac než 10-násobok celosvetového HDP. Samozrejme, že časť z neho nie je úspešná (to sú penzijné fondy, ktoré sa smelo tunelujú, menší investori spoliehajúci sa na burzu ...)
6. Jednoducho niet dosť reálnych hodnôt na nakŕmenie rozožratých goríl. Celá EU je v pozícii mraveniska bojujúceho proti hladným gorilám (niektoré gorily sú väčšie ako King Kong, niektoré sú sympatické opičky veľkosti B. Gatesa).
7. Predstava, že EU ...Automaticky kráceno

286766

20.3.2013 18:59

Too big to fail = too big to jail 2

Dan z Piesku 147.?.?.?

7. Predstava, že EU vyhrá vojnu proti daňových rajom je rozprávkou ako hlúpy Jano porazí Draka a to nie jedného, ale celý húf.
8. Cyprus je maličkým "oficiálnym" daňovým rajom. Cyprus je testom goríl ako obrať červené makaky a planktón rýchlo a bez zábran. Mravčekovia v EU zúfalo hľadajú riešenie ako skutočným gorilám podhodiť banány, aby si ešte chíľku nevšímali mravenisko, kde sa platí dlhmi.
Pozrite si aj:
http://www.counterpunch.org/2013/03/18/too-big-to-jail-2/

286767

20.3.2013 20:19

novinka

Mirra 89.?.?.?

tak Žirinovski by chtěl aby se Kypr stal součástí Ruska a zavedl rubl. Kdyby se to povedlo tak by teprve byl poprask [chechtot]
A na ruském území by byly britské základny [velký smích]

286769

20.3.2013 21:03

no ako od prachacov...

e 195.?.?.?

naozaj tu chcete obranivat nedotknutelnost vkladov? - to kto z Vas co normalne pracuje ma 500 000€ v banke? - a pani podnikatelia privatizeri a vsetci vysoko riadiaci manageri,riaditelia...(cest vinimkam) skuste si vstupit do svedomia, naozaj to je tak koser s vasimi prijmami a podnikanim cez statne zakazky trhnut co sa da a odliat inde,ako z firmy tak zo statu... nicit normy a odrbavat a platit co najmenej? ale od statu a plebsu ocakavat vsetky sluzby na urovni...vzdelanie pracujuceho, udrzanie pracujuceho, vychovu novych pracujucich,verejne sluzby...vsetko ma zaplatit pracujuci? (rozpocty krajin su plnene fyzicke osoby 70-80%/pravnicke 30-20% hoci to bolo uplne naopak tak do 90r. min. stor.)...z coho, ked vysavate ako sa da...poniektory to uz aj chapete, ale je vas mensina... - tak aj takto sa to bude robit...Vam neubudne a nebojte sa obycajnym ludom sa nejako velmi nepolepsi...hoci verim,ze snad coskoro pride novy system...filozofia pre zivot...pracu, prerozdelovanie...a nehovorte, ze sa to neda...nespravodlive je to...nejde primarne o spravodlivost , ale o vyuzitie spravne kapacit a udrzanie a zlepsenie zivota spolocenstva, je nenormalne aby krachovali staty...spolocenstva a jednotlivci mali vklady na urovni narodnych rozpoctou a este kuvikali, sa preberte tu nejde o msly vklad jednotlivca...na prilepsenie ...myslim si...mozno sa mylim [mrknutí jedním okem]

286770

20.3.2013 21:27

Stále jsem nedostal jasnou odpověď, kdo tyto dluhy zavinil a způsobil!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Je dohledatelné, kdo za enormní zadlužení bank a států může a kdo je zavinil a kryl veliký nárůst dluhů do současné skoro nesplatitelné míry!!!
Prostí lidé to jistě nebyli! Ti jenom drželi ústa a krok, tak jak jim politici a "ekonomové" a "analytici" a další odporné ekonomické tasemnice a pijavice po léta věšeli "bulíky na nos", jak se máme dobře, jak "ekonomika" vzkvétá a přitom to bylo všechno na dluh!!!!!
Znovu se ptám, se současnou světovou veřejností a chci znát adresnou odpověď,kdo a proč současnou krizi zavinil a také chci znát přesně a adresně odpovědné politiky a "bankéře", kteří současnou krizi zavinili a chci je v co nejkratší době vidět před soudem, jako se to stalo na Islandu! Jiná cesta není, jinak dojde k sociální revoluci nebývalých rozměrů a věřte tomu, že poteče krev a žádný současný mocný se nezachrání! To je veliký omyl! Země a svět už není jejich,to si jenom namlouvají, že drží nějakou moc! Už stačí málo a současní mocní budou roztrháni v ulicích rozzuřeným davem.Je omyl,pokud se domnívají, že jim jejich zaplacené "ochranky" a policie poskytne ochranu.
Nikam se nemohou na světě schovat.Jenom mohou vyvolat válku, ale potom budou na tom ještě hůře!Pak už neochrání před rozběsněným davem, ani příslušníky svých rodin!
Ještě je čas na pokojné řešení, ale už ho moc není.
Stačí malá jiskra a budeme zase v roce nula! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

286772

21.3.2013 19:11

RE: Stále jsem nedostal jasnou odpověď, kdo tyto dluhy zavinil a způsobil!

Kodl666 82.?.?.?

Reakce na 286772

A tím pokojným řešením si představuješ to, že ty schopný daj polovinu svého majetku těm neschopnejm??? [překvapení] [překvapení] [překvapení]

286849

21.3.2013 20:10

RE: Stále jsem nedostal jasnou odpověď, kdo tyto dluhy zavinil a způsobil!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 286849

Schopní, ale ne , spíše všeho schopní!!!
Jenom pouze tak cca 20% majetků nad cca 10 milionů je nabyto poctivou cestou!!! Všechno ostatní jsou různé typy zlodějen, šmelin a leváren všeho druhu!
Ať schopní "podnikatelé" nad cca 10 milionů majetku doloží, jak k němu přišli!
Ano, znám podnikatele, kteří jsou extrémně bohatí a vím, že ke svému majetku se dopracovali poctivě, svojí pílí a nápaditostí!Ale kolik procent jich je a kolik "podnikatelů" z nich je docela obyčejných sprostých zlodějů!Znám člověka, který začal v roce 1990 s jedním tiskařským strojem v garáži a dnes je skoro miliardář! Takový podnikatel má mojí úctu a je potřeba ho chránit před přílišnými daněmi a jiným byrokratickým obtěžováním,aby se svým úsilím a podnikáním neskončil, protože podnikat umí a je pro společnost obrovským přínosem!!!
Podobných "slušných" podnikatelů je možná tak slabých 20%!!!
Zbytek jsou zloději a gauneři a často na jejich majetku ulpívá i krev, různých "bílých" koňů a jiných kriminálních příběhů!!!
Tak asi tak, jak se zachovat ke zlodějům a korupčníkům!
Do kriminálu a zabavit nakradený majetek!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

286855

20.3.2013 23:40

Uz jsem tady nekde radil

Satanist 75.?.?.?

vozbrojte se a poridte si zasoby potravin a streliva protoze budete muset pred zlodeji - i temi z eraru chranit svou rodinu i majetek!

286778

21.3.2013 1:16

To neni zas takova katastrofa

P.A.Semi 83.?.?.?

Nevidel bych to vubec jako katastrofu - primerene zdanit bohate, aby se system spravil...

Dalsi takovy postup, jak verejne okrast vsechny lidi o penize, je inflace. Tady byla po revoluci inflace jeden rok o 20% - to lidem sebrali 1/5 penez - a nikdo po tom ani nestekl...

Naopak inflace, stejne jako dan pro bohate - je spravedlive reseni - ti, co pracuji, zadne velke uspory nemaji, a praci si v "nove mene" zase jenom vydelaji na preziti. To jenom bohate takova dan nebo inflace poskodi... A je velka otazka, jak spravedlive ti bohati ke svym penezum prisli? (Pokud pochopite, ze jiz davno je velky rozdil mezi "legalne" a "spravedlive"...)

(Ja, pokud si sam z uctu stahnu kazdy mesic 90% toho, co tam je, a v dlouhodobe perspektive nijak nerostu, bych klidne 10% na mimoradnou dan ozelel... A naopak - pokud si nejaky zdejsi (nebo rusky) podnikatel uleje penize do danoveho raje, tak dobre mu tak... Mozna to je i vzkaz, ze zejmena danove raje se v budoucnu nemuseji tak vyplatit, jak to ted vypada...)

A jeste - hromadeni penez v bankach poskozuje celou spolecnost! Penize - jako energie - maji proudit - (u penez se to jmenuje investovat)... Pokud nekdo brani v prirozenem proudeni hromadenim nul v bance - nejlepe jim jednou za cas skrtnout jednicku na zacatku, nebo aspon 1 nulu na konci... Ty, co investovali do realnych podniku, to prilis neposkodi...

Spravedlive by bylo, kdyby na penize v bance byl negativni urok: Energie musi Proudit, a kdyz se dlouho skladuje, tak zatuchne - stejne jako v bateriich... Ovsem na velke cile jsou potreba velke prostredky - takze na terminovane sporeni s konkretnim ucelem by naopak mohl byt pozitivni urok.

286790

22.3.2013 10:07

RE: To neni zas takova katastrofa

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 286790

S prominutim placate jednu vec pres druhou a cele je to protkane cechackovskou zavisti a kratkozrakosti.

1.) 20% inflace nebo jednorazova dan vam nevadi a dokonce vam prijde spravedliva ? Asi vam nedoslo ze se v obou pripadech jedna o prerozdelovani hodnoty. Tak kde jedni o hodnotu a uspory prichazeji tam druzi ji ziskavaji. To ze nevidite kdo na inflaci ziskava neznamena ze neexistuje.

2.)Zaporny urok z bance. Hmm dobra slysel jste o jedne z peknych teorii, ktera ma mozna v necem zajimavou myslenku, ale sama o sobe neni nikterak spasna. Nic nevyresi. Jestli bude v bance urok +1% nebo -1% zasadne nic nezmeni. Jestli si myslite ze financni magnati vydelavaji pomoci sporicich uctu jste blazen [velký smích].
Navic znehodnocovani penez v bankach mame uz dnes. Neznam sporici ucet ktery by dokazal udrzet krok s inflaci a jeste nejak slusne vydelavat.

3.)Navdor vyse psanemu "ucelove" by jste ale rad urocil kladne. Tak tomu z prestavam rozumnet. Ve vasi uvaze vidim jen same prerozdelovani majetku. Brat bohatym a rozdavat chudym ? To je vase heslo ? "Socanske" praktiky jak vysite. Navic me prosim uvedte jmeno "kmotra" ktery bude rozhodovat o tom ktery ucet je spravne urocit kladne a ktery zaporne protoze neni dostatecne ucelovy. To bude trafika na korupci jak zadna druha.

Ano souhlasim s tim ze v soucasnem systemu je hodne veci spatne. Ale pokud se nezbavite zavisti a kratkozrakosti tak vase "reseni" muzou prinest mnohem vic skody nez uzitku.

286883

21.3.2013 2:55

Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

V Historii financnictvi doslo jen ke trem pokusum,kde vlada zacla tisknout sve penize,Linkoln,Kennedy a Adolf Hitler,jak to dopadlo, vsichni vime,proste svetova elita si nenecha za zadnou cenu ujit kontrolu nad vsemi vladami sveta pomoci penez.Vrazdy statniku a vyvolani valek na zniceni se takto osvobodivsich statu z rukou elity se tresta a je jedno kolik milionu lidi ztrati v tomto svetovem otroctvi sve zivoty.Zivoty bannkeru jsou nad zivoty bilionu lidi.Jak to rekla "hodna maminka",kdyz muj syn chce valku,tak je valka,kdyz ji chce ukoncit,tak,ji ukonci!
According to Christian Rakovsky, Adolf Hitler was at first funded by the international Zionist bankers, through the bankers’ agent Hjalmar Schacht. The bankers financed Adolf Hitler in order to control Joseph Stalin, who had usurped power from their agent Lev Davidovich Bronshtein (Trotsky).

Then Adolf Hitler became an even bigger threat than Joseph Stalin when Hitler started printing his own money.

Joseph Stalin came to power in 1922, which was eleven years before Adolf Hitler came to power.
Christian Rakovsky said:

“Adolf Hitler took over the privilege of manufacturing money, and not only physical moneys, but also financial ones. He took over the machinery of falsification and put it to work for the benefit of the people. Can you possibly imagine what would have come if this had infected a number of other states?” (Henry Makow, “Hitler Did Not Want War”).
Nejvetsi vina Adolfa HItlera spociva ne v tak vyhlasovanem holocaustu,ale, v tisteni vlastnich penez pro potreby vsech obcanu Nemecka,tak,jak zelene dolary Kennediho,jez zacal stat pod jeho vedenim tisknout a tim se chtel vymanit z rukou soukromych bankeru,Federalni system Ameriky,je spolecnost nekolika zidovskych bank pod tmto nazvem,federalni banka neni vlastnictvim americke vlady.
www.realjewnews.com/?p=177JEWISH BANKERS PRINT MONEY at heavily-armed & guarded ... Austria, France, Belgium, Netherlands, Australia ... banking cartels by issuing its own money. Zionist bankers ...
Tudiz ,na ninejsi svetove financni udalosti se musime koukat z tet informace,ze cely svet je v rukach soukromych bank.
rense.com/general85/feddrec.htmZionist Jews own and run the Federal Reserve Bank that the US government ... The plan of the international Jewish banking cabal is to have only 3 central banks in ...
www.stormfront.org/jewish/antisemite.htmlW. HUGHES, Premier of Australia, Saturday Evening Post, June 19, 1919 "The Montefiores have taken Australia for their own, and ... in the Civil War (which Jewish bankers*
Kdysi dalno jeste byli politici,co rekli,co si mysli,dnes,uz vyhynuli-prispusobyli se svetove elite.

286793

21.3.2013 19:18

RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky

Kodl666 82.?.?.?

Reakce na 286793

Na omylu jste Vy! Peníze tikne stát a prostřednictvím centrální banky je uvádí do oběhu!!! [mrknutí jedním okem]

286850

21.3.2013 20:08

RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 286850

Hej, na prvý pohľad aj náboj vyzerá bezpečne.
Jde víc o loutkaře, anebo loutku?[mrknutí jedním okem]

286854

21.3.2013 20:14

RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 286850

Na prvý pohľad sa kadečo zdá banálne..
..aj keď pravda je, že trik je práve v tej banalite podstaty.
Jde o loutkaře, anebo loutku? [mrknutí jedním okem]

286856

23.3.2013 2:18

RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 286793

Federal Reserve: A Private Jewish Bank Strangling America | Real ...
www.realjewnews.com/?p=177... held Jewish & associated banks called the Federal Reserve Bank. ... Then these Jewish bankers of the Federal Reserve Bank loan the money to the US ... Is this “group ...
The Federal Reserve Bank is a consortium of 9 Jewish-owned & associated banks with the Rothschilds at the head:

$1. Rothschild Banks of London and Berlin

$2. Lazard Brothers Banks of Paris

$3. Israel Moses Seif Banks of Italy

$4. Warburg Bank of Hamburg and Amsterdam

$5. Lehman Brothers of NY

$6. Kuhn, Loeb Bank of NY (Now Shearson American Express)

$7. Goldman, Sachs of NY

$8. National Bank of Commerce NY/Morgan Guaranty Trust (J. P. Morgan Bank - Equitable Life - Levi P. Morton are principal shareholders)

$9. Hanover Trust of NY (William and David Rockefeller & Chase National Bank NY are principal shareholders).
TIME LINE OF THE JEWISH-OWNED FEDERAL RESERVE BANK

1791-1811: Rothschilds’ First Bank of the United States

1816-1836: Rothschilds’ Second Bank of the United States

1837-1862: Free Banking Era - no formal Central Bank through the efforts of President Andrew Jackson

1862-1913: System of National Banks through the efforts of President Andrew Jackson

1913-Current: Federal Reserve Act effects a consortium of privately held Jewish & associated banks called the Federal Reserve Bank. The largest shareholders of the Federal Reserve Bank are the Rothschilds of London holding 57% of the stock which is not available for public trading

On May 23 1933, Congressman Louis T. McFadden brought impeachment charges against the members of the Federal Reserve Bank. A smear campaign against McFadden ensued and he was poisoned 3 years later
Vložený obrázek
www.realjewnews.com/?p=70Cached
You +1'd this publicly. Undo
Nov 27, 2007 – The Jewish Bankers, who are masters of deception, own the Federal Reserve Bank, print money with interest but without any backing, and ...
Doufam,ze problem bank a kdo tiskne penize je jasny.Zidovsko-bankersky svindl,jez jim umozni podmanit si celou zem a my-krestane jim na to pridame penize,politici jim daji moc a nase zivoty.

286920

21.3.2013 15:48

jsem vždy opatrný

fist.of.heaven 213.?.?.?

pokud někdo píše takovéto věci z americké pozice. protože za tím cítím rotchildy, sorose a podobné, kteří jak mohou, tak si kopnou do eura a evropského měnového systému, evropské centrální banky atd. protože pokud nebudou alternativy, nadvláda dolaru nikdy neskončí. a oni si budou tisknou dolary a kupovat si za tyto bezcenné papíry celý svět. stokrát radši euro než dolary. nemám důvěru, když někdo dělá vlčí mlhu a pořád se opírá do eura, přitom dolar má stokrát větší problémy a je držen hlavně vojenskou a politickou silou usa, je to imperialismus nejhrubšího zrna, druh odvodu říši a mediální se věnování euru znamená, že se odtahuje z centra pozornosti (veřejnosti) dolar a jeho problémy. řeči o pádech eura jsou neodpostatněné, podle mě to je vyděračská taktika, která má lidi vyplašit a donutit je k naprosto nerozumným kompromisům. v současné době euro může skončit jedině po politické dohodě. pokud má nějaká země nebo její bankovní systém problémy, je to problém především té země a bank, případně i jiných finančních institucí. ty by měly ztráty, ale s eurem to nemá nic společného. v nutném případě by země musela opustit měnovou unii, to je tak všechno. bez politického zadání euro nezanikne, stejně jako by nikdy nevzniklo...

286829

21.3.2013 19:29

RE: jsem vždy opatrný

Kodl666 82.?.?.?

Reakce na 286829

Pokud by to bylo možné, Euro by se mělo modlit, aby bylo co nejvíc takových naivních hlupáků jako Vy! Jinak každý normálně uvažující člověk nebo firma mají už dnes převedeny Eura na ty prokletý dolary nebo jinou měnu a nejlépe v bankách mimo EU!!!Tady není otázka, jestli se to může ještě opakovat, ale KDY se to bude opakovat!!!

286852

21.3.2013 23:03

Dolar je daleko nejhorší měnou , prodluženou nad všechny meze!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 286852

Astronomický dluh USA je normální cestou nesplatitelný!
Jediným opatřením může být "Kyperská" cesta státní zlodějny,nebo velká "řízená inflace", ale to jsou všechno útoky na životní úroveň v USA a to je politicky neprůchodné!
Do nekonečna se dluh USA tištěním dalšího oběživa zachránit nedá!
Jenom s Čínou dělá roční deficit cca 200 miliard USD a stále stoupá! Rozežraná a zločinná Amerika docela blbě skončí! To je dnes jasné. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

286866

22.3.2013 9:54

záhada obliby Kypru našich privatizačních zlodějů vysvětlen

r.m. 213.?.?.?

pod vedením KGB šup z ukradeným na Kypr [zmaten]

286882

22.3.2013 18:02

Slovenskí a českí podnikatelia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Slovenskí a českí podnikatelia
čo majú firmy na Cypre jednoducho, Majú smolu. Len blázon si založí firmu v štáte zmietanému občianskou vojnou len zmrazenou neukončenou rozdeľujúcou ostrov na islamský sever a kresťanský juh.
Neviem ľudia či si to uvedomujete ale jednoducho toto je koniec. ˇAno koniec.

Lebo EU od pondelka prestane posielať peniaze na ostrov pokým ostrov nezdaní vklady.
Cyprus to neurobí spoliehal na pomoc od Rusov. Rusi ale ako vieme odmietajú pomôcť Cypru tak Cýprus ide do Kytiek

286897

22.3.2013 18:51

vše má jméno

meal 78.?.?.?

protože socialisti i komunisti se nechali porazit bez odporu a ještě mlátili klíčema,otevřeli dveře dlouho připravováné formně vlády a to je MONETÁRNÍ TEROR.

286899

22.3.2013 19:31

Poučenie:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Poučenie

Už dlho rozmýšlam ako by sa dalo prežit pri takomto scenári u nás
všetci by mali platiť hotovosťou a vybrarať tak s bnkstrami teda bankovou mafiou čo nás okráda

Jediné riešenia je aby bežní ludia a firmy nepripustili to aby platili len bankovými kartami. Musia mat vsetci hotovost. V podstate existujú dva druhy penazí-tie ktoré sa nazývajú obeživo 6% a ostatné ktoré sú vytvorené bankami. Ked príde doba, a myslim si ze príde, jediné čo možeme urobit je používat toto obeživo a odmietnut banky ako nositela penazí. Tak či tak bude potrebné zlikvidovat tých 96 %. Najlepšie včetne bankárov.

286904

23.3.2013 13:27

Neverím žiadnej Banke.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Neverím žiadnej Banke.

V každej Banke mi môžu boľševickí politici dať daň aj 40 percent ako je úvaha na Cypre u vyšších vkladov.

Jedine hotovosť platba hotovosťou obísť všetky banky sveta.

286953

23.3.2013 19:57

Je mi take divne, ze jen recka cast Kypru je ve srabu. Turecka cast jak se zda problemy nema.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Je mi take divne, ze jen recka cast Kypru je ve srabu. Turecka cast jak se zda problemy nema. Ze by to turecke hospodarstvi bylo lepsi nez recke?

286982

23.3.2013 21:12

RE: Je mi take divne, ze jen recka cast Kypru je ve srabu. Turecka cast jak se zda problemy nema.

slak 77.?.?.?

Reakce na 286982

Politika je makroekonomie, co kdyby nepotopitelné základny museli z jejich území amíci nalodit, kteří patrně eurohejble mají v režii. Uznávám, jenom doměnka a plácnutí do možností, ale neříká se kam ďábel nemůže tam strčí babu, nebo politici armádu. [velký smích]

286986

23.3.2013 21:38

RE: Je mi take divne, ze jen recka cast Kypru je ve srabu. Turecka cast jak se zda problemy nema.

dub 89.?.?.?

Reakce na 286982

no pravda taky je, že řecká část kypru je v eu, a turecká neni.
že by to mohlo být tím?

286988

Příspěvků: 71

20.03. 05:24  A co takhle
22.03. 20:32  RE: A co takhle
20.03. 06:22  Čím dříve tím lépe
20.03. 10:34 Petr Řehák  RE: Čím dříve tím lépe
21.03. 01:00 hc  RE: Čím dříve tím lépe
21.03. 12:28 Petr Řehák  RE: Čím dříve tím lépe
21.03. 13:21 hc  RE: Čím dříve tím lépe
21.03. 16:31 Adam..  RE: Čím dříve tím lépe
21.03. 19:58 udo1  RE: Čím dříve tím lépe
25.03. 18:14 Adam...  RE: Čím dříve tím lépe
22.03. 09:46 Petr Řehák  RE: Čím dříve tím lépe
22.03. 12:42 hc  RE: Čím dříve tím lépe
26.03. 09:46 Petr Řehák  RE: Čím dříve tím lépe
26.03. 10:49 Adam...  RE: Čím dříve tím lépe
26.03. 16:27 dub  RE: Čím dříve tím lépe
26.03. 16:33 steve  RE: Čím dříve tím lépe
22.03. 10:14 aristokrat  RE: Čím dříve tím lépe
20.03. 06:53 Robert Nohejl  Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena
20.03. 08:34 udo1  RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena
21.03. 01:10 lindsay  RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena
21.03. 14:07 udo1  RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena
22.03. 06:19 Robert Nohejl  RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale,je jenom vykradena
20.03. 12:11 slak  RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale je jenom vykradena vlastníky
20.03. 23:22 p.  RE: Banka ,nemuze byt prodelecna,ale je jenom vykradena vlastníky
20.03. 06:54 adhoc  Verejne zadluzeni zemi
20.03. 08:14 jjj  Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
20.03. 08:54 osa x  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
20.03. 12:12 Унексист  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
20.03. 13:14  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
20.03. 13:24 jjj  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
21.03. 00:02 Унексист  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
21.03. 00:20 slak  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
21.03. 13:51 THC  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
20.03. 12:19 steve  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
20.03. 15:08 udo1  RE: Celý tenhle článek je psán z BANKSTERSKÉHO HLEDISKA!
20.03. 12:34 en  Niečo v článku ale chýbalo...
20.03. 14:11 korutan  RE: Niečo v článku ale chýbalo...
21.03. 18:52 Kodl 666  RE: Niečo v článku ale chýbalo...
20.03. 13:04 Guru  Kyperští politici před zdaněním včas ukryli do ciziny 4,5 miliardy eur
20.03. 23:34 Kosk  RE: Kyperští politici před zdaněním včas ukryli do ciziny 4,5 miliardy eur
21.03. 15:52 fist.of.heaven  RE: Kyperští politici před zdaněním včas ukryli do ciziny 4,5 miliardy eur
20.03. 16:32 Adam..  pokud s vládnoucí bankou nebudete spolupracovat
20.03. 18:00 Sam Ting Wong  A co když jim jde o odliv
21.03. 18:58 Kodl666  RE: A co když jim jde o odliv
20.03. 18:45 haban  Alias devalvace
20.03. 18:56 Dan z Piesku  Too big to fail = too big to jail
20.03. 18:59 Dan z Piesku  Too big to fail = too big to jail 2
20.03. 20:19 Mirra  novinka
20.03. 21:03 e  no ako od prachacov...
20.03. 21:27  Stále jsem nedostal jasnou odpověď, kdo tyto dluhy zavinil a způsobil!
21.03. 19:11 Kodl666  RE: Stále jsem nedostal jasnou odpověď, kdo tyto dluhy zavinil a způsobil!
21.03. 20:10  RE: Stále jsem nedostal jasnou odpověď, kdo tyto dluhy zavinil a způsobil!
20.03. 23:40 Satanist  Uz jsem tady nekde radil
21.03. 01:16 P.A.Semi  To neni zas takova katastrofa
22.03. 10:07 Petr Řehák  RE: To neni zas takova katastrofa
21.03. 02:55 Robert Nohejl  Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky
21.03. 19:18 Kodl666  RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky
21.03. 20:08 udo1  RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky
21.03. 20:14 udo1  RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky
23.03. 02:18 Robert Nohejl  RE: Prispevcich ctenaru je zasadni omyl,stat netiskne penize,ale,banky
21.03. 15:48 fist.of.heaven  jsem vždy opatrný
21.03. 19:29 Kodl666  RE: jsem vždy opatrný
21.03. 23:03  Dolar je daleko nejhorší měnou , prodluženou nad všechny meze!
22.03. 09:54 r.m.  záhada obliby Kypru našich privatizačních zlodějů vysvětlen
22.03. 18:02  Slovenskí a českí podnikatelia
22.03. 18:51 meal  vše má jméno
22.03. 19:31  Poučenie:
23.03. 13:27  Neverím žiadnej Banke.
23.03. 19:57  Je mi take divne, ze jen recka cast Kypru je ve srabu. Turecka cast jak se zda problemy nema.
23.03. 21:12 slak  RE: Je mi take divne, ze jen recka cast Kypru je ve srabu. Turecka cast jak se zda problemy nema.
23.03. 21:38 dub  RE: Je mi take divne, ze jen recka cast Kypru je ve srabu. Turecka cast jak se zda problemy nema.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 019