Diskuze k článku

Za největší nebezpečí považuje Zeman kmotrovské mafie, neonacisty a novináře

Příspěvků 57

9.3.2013 1:30

Projev...

leo69 176.?.?.?

To dá rozum, že Zeman, v tom, časově vymezeném prostoru, nebude dělat analitické rozbory situace. Na detaily bude ještě času habaděj. Projev musel být výrazný, jasný a pozornost udržitelný. Mě osobně velice oslovil a dokonce mi celá atmosféra kolem zvedala cosi v "srdeční krajině"...

Za další: projev byl vedený v duchu spolupráce, pokusem o určité povolební smíření, ale to, co jako reakci na něj (výsměch a pohrdání) předvedl Schwanzenberg, Kalousek a jejich TOP partičky (a dále hujeři ze zpravodajství - především ČT - např. arogantní - sám se zeptám, sám si odpovím, Železný při "rozhovoru" s poslancem Filipem), je normální prasáctví a snaha neustále přikládat pod přetopeným kotlem vášní davu. Neuvědomují si snad, že výbuch toho kotle může sméct i topiče? Buď ztratili úplně soudnoust, nebo je výbuch cíleným záměrem.

m, [mrknutí jedním okem]

286051

9.3.2013 13:04

RE: Projev...

Nová 77.?.?.?

Reakce na 286051

Pane leo69,do písmene s vámi souhlasím.A dodávám,že si prostě musíme počkat,jak si bude pan Zeman na svém postu počínat,a pak teprve můžeme činit závěry a hodnocení.

286074

9.3.2013 13:35

Projev...

Projev 90.?.?.?

Reakce na 286051

Naprosto souhlasím s vámi, proč hned v první reakci musí být převážně toto české hnidopišství, ta tendence kritizovat,povýšeně to odsuzovat (já to vím a umím líp,já bych si s tím poradil, nejchytřejší jsme my v hospodě u piva).Těch kritických komentářů je zase většina.Můj názor je ten, že my Češi se neumíme na ničem shodnout a v tomto režimu se tento problém ještě prohloubil.Ne dle názoru,který vychází alespoň z částečné znalosti věci a souvislostí, ale prostě proto, že když jeden řekne,že je něco modré, tak ten druhý se na to ani nepodívá a řekne, že je to zelené..
Ta arogance, co tam předvedl Schwarz,Kal,Němcová a další, to bylo opravdu do nebe volající.
Protože o vazbách pana Zemana na Izrael zatím skoro nic nevím, kromě toho, že tehdy schválil stavbu dálnice izraelské společnosti,ale detaily a pozadí proč to bylo také nevím, tak se k tomu nevyjadřuji.Ale kdyby to bylo tak, jak o tom někteří už píší, jako o hotové věci, tak bych hodně nebyla ráda.Teď jsem ráda, že prezidentem se nestal Schwarz a ostatní se postupně uvidí,rozhodně nehodlám dopředu malovat čerty na zeď.Hlavně proto,že jsou dosud v reálu v čele naší politiky.Děkuji Eva

286077

10.3.2013 17:24

RE: Projev...

Projev 90.?.?.?

Reakce na 286077

Velmi nerada musím k mému komentáři dnes doplnit, že na základě rozhovoru s Milošem Zemanem na Primě, jsem jeho odpovědí, co se týká Eurozóny a Izraele, že sdílí názor zcela se Schwarz. a že ihned podepíše euroval, hodně zklamaná.Podlehla jsem optimistické představě o možnosti lepšího světa a lepší budoucnosti pro náš stát.Nezbývá než doufat,že aspoň něco z toho,co přislíbil, také uskuteční.Eva

286146

18.3.2013 7:04

RE: Projev...

p. 113.?.?.?

Reakce na 286077

...a je to fair nekritizovat kdyz je co a se ty priciny nahromadi , a co Karel Havlicek Borovsky , ten se sakra neco nakritizoval az se temer ukritizoval !!! Vseobecna shoda je take vseobecny omyl a nebo zlocin . Jako napr. v hitlerovskem Nemecku . Jak ti se tam nadherne shodli.A taky u piva shodou okolnosti. Ma to byt nas vzor a vase ctene doporuceni pro budoucnost.??? Misite take dohromady kritiku a aroganci. A proc se nezeptat ,jestli si umime postavit dalnici sami ? Taky kritika? Nebo se radsi racit nevyjadrit. Cert je pred nami a cert je i za nami ,cert je nalevo a cert je i napravo i nad nami. A tentokrat nam soudruzi neunikne !!!

286549

9.3.2013 2:48

slabomyslny

p. 113.?.?.?

...slabomyslny ,opatrny reci o hovnu , Masaryk a Bata a pasova vyroba od Forda ,/pekne dekuju /to sme o temer sto let vzadu a tam zadny reseni neni a nebude//..dolnich deset milionu a ostruvky deviantu /to myslel lesby,teplajzniky a katolicky pedofily,protoze je velky nedostatek radikalnich nacionalistu dnes/....Zadna zminka , co delat a hlavne udelat!!! ,myslenkova ,obsahova prazdnota duni....kazdy maly dite dnes vi , kdo je nas nepritel : Podvodne vlady v zahranicnim zoldu ochotne a schopne cehokoliv, jeste horsi /monopolni zivotu nebezpecne korporace/ a zahranicni mocipani a jejich posluhove....Kteri zbidacuji nas obycejny lidi a take proto nemame kvuli podvodnym temto zlocincum sebemensi vliv na zlepseni zivota kolem...

286052

9.3.2013 20:03

RE: slabomyslny

leo69 176.?.?.?

Reakce na 286052

Zeman to řekl jasně - chce podporovat (nejen morálně, ale i zvýšením prestiže častějším státním vyznamenáváním) poctivé podnikatele (ale i další) - hrdé vlastence (např. zmiňovaného baťovského typu), kteří platí státu daně a dávají Čechům práci!

Jistě takový mezi námi jsou a aby se někteří nemuseli "schovávat" a držet stydlivě ústa a krok, protože podobné vlastnosti jsou zlodějským mafiánům a jejich presstitutkám k smíchu, tak je prezident vyznamená, vyzdvihne jako vzory a tím se pokusí nastolit nový diskurz. Jde o to nějak už konečně začít a pak i pozitivní zrnko písku může spustit lavinu.

Chápu to i tak, že ta snaha o podporu domácích "Baťů" zřejmě zároveň s sebou ponese i snahu o určité omezení vlivu zahraničních korporací a vyvážení veškerých zisků do zahraničí...

Řekl toho mnoho, mnohem více, chce to jen umět naslouchat a nenechat se masírovat kydy v "CZ" novinách a televizích... [velký smích]

Chápu, že jednoduché to samozřejmě nebude. Jednoduché řešení za daného rozložení sil (především v té části světa, která nás v současnosti ovládá, "vlastní" ) zřejmě neexistuje a dávat někomu přesné návody, co má jako jedinec dělat, je také složité. Jsme v tom každý sám za sebe s individuálním, neopakovatelným/nepřenositelným osudem, ale zároveň bychom měli umět jako národ spolupracovat a když svolají např. odbory (nebo i jiná sdružení) manifestaci na podporu požadavků lidí práce a "dolních 10-ti milionů" proti asociálním krokům vlády, tak je potřeba umět hromadně přijít/vyjít z ulity a udělat kravál. Např. Bulhaři v minulých dnech předvedli že to umí a jejich vláda šla okamžitě od válu do demise.

No, uvidíme co přinesou příští týdny. "Sralo" se to tu 23 let, nejde to spravit honem přes noc. Přesto, že mne v duši tísní chmury, snažím se je potlačit a být v tomto směru optimistou (protože co už zbývá, nežli alespoň věřit v lepší zítří?). [smích]

m, [mrknutí jedním okem]

286098

10.3.2013 0:48

RE: slabomyslny

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 286098

a čeho se věšením řádů dosáhne? souhlasím s tím že bata bejval dobrej hospodář ale dneska by zkrachoval do týdne prostě je jiná doba a lidi už nemají takové autocenzurní morální zábrany jako dřív
a já si myslím že to tak dobře protože právě apel na morálku je ten největší nesmysl protože co je to morálka?
podřizování se mínění druhých o tom co je a co není správné prostě soubor maloměštáckých předsudků a to mínění se prostě mění a v době dnešního konzumního hedonismu a v orientaci na "užívání si" jsou jakékoli apely na podnikatele a jiné lidi at si vezmou příklad z bati a jiných představitelů modernistického v podstatě puritanismu naprosto nesmyslné žvásty
a zeman velice dobře ví že to takto je protože to není žádnej blb ale sečtělý člověk takže si myslím že to říká jen proto aby si udělal dobrý "voko" u určitých lidí kteří zastydle snějí o starých dobrých časech kdy "to" ještě bylo dobrý (rozuměj problémy nebyly vidět nemluvilo se o nich nebo se na ně zapomnělo)
pravda je ta že tvoje dělení na "slušné" podnikatele a zlodějské mafiány je jak s přiblblého žertu navíc s tím jak píšeš že nám "poctiví" podnikatelé dávají práci to vypadá ještě směšněji (asi ti nikdo neřekl že podnikatel si tvoji práci kupuje a že ti nedává vůbec nic a že kdybyse mu to nevyplatilo tak tě vyšoupne razdva) ale holt se budeme muset smířit že svět je plný přiblblých lidí kteří se bez drába nad sebou ani nevyčůtají a ty zřejmě mezi ně patříš

zbatek nemá smysl komentovat snad jen ten tvůj povzdech jak se to tu 23 let "sere" jakoby se to předtím nesralo já nechi vypadat jako někdo kdo považuje porevoluční dobu za kdovíjak skvělou spíš si myslím že se to tady sere ne jen 23 let ani 60 ani 100 ale od chvíle kdy sem poprvé strčila pracky babylonská děvka toho a dnešního času z říma takže takových dobře 1000 - 1500 let ale to už je na úplně jiné téma [smích]

286109

10.3.2013 2:12

RE: slabomyslny

leo69 176.?.?.?

Reakce na 286109

Ctěl jsem ti něco odpovědět, ale jako přiblblo nemám zapotřebí zrovna s tebou cokoli diskutovat...

m, [mrknutí jedním okem]

286113

10.3.2013 8:19

RE: slabomyslny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 183.?.?.?

Reakce na 286109

Ono se to sere vsude, kam strcili pracku zido-iluminati, to je totiz to klicove slovo, a sere se to i vsude tam, kde zido-iluminati zacali najimat a platit lidi jako jste vy pane Aristokrate, aby sirili a propagovali tu jejich bezmoralnost a snazili se ji naockovat nam vsem slusnym lidem.

Pro Vas pane Aristokrate, je apel na moralnost ten nejvetsi nesmysl, to chapu ze byste to tak rad mel, ale tenhle nazor se tyka jen zido-iluminatu, u zido-iluminatu tomu nebylo nikdy jinak.

286116

18.3.2013 6:53

RE: a dajli mi

p. 113.?.?.?

Reakce na 286109

...podporovani a kladeni Bati za vzor je propagace konzumerismu , tedy premrsteneho nakupovani za "sikovne ceny" misto 23KC Bata chytre urcil cenu pouhych 22.99Kc !!!! A DAJLI MI MEDAJLI A NEBO NEDAJLI MI MEDAJLI...to uz tady bylo mockrat....na to uz tady byl i vtip jak stoji chlap na brehu reky a jinej se v rece topi a na pobidnuti aby tonouciho zachranil rika "Nemuzu utopil bych si vsechny medajle co mam za zachrany tonoucich" !!

286547

11.3.2013 1:18

RE: slabomyslny

p. 61.?.?.?

Reakce na 286098

...od presidenta se ceka alespon ze povede a sjednoti narod , ze bude inspirovat a pujde prikladem , dale kdyz zvolen na nejmene 4 roky mozna by mel mit nejakou predstavu a vizi!!! s cim prisel a co chce udelat a co ne a take jak to chce udelat..mel na to casu dost?! Ukazat dale ,ze kdyz se rozhodl kandidovat na presidenta statu mel jasno v tom kam chce jit a kudy tu cestu prosazovat prosadit..a vest prikladem, ziskat privest narod a lidi na svou stranu i pres prekazky o nichz /snad???/neco vi .!?? To snad chce pochodovat jako velitel tezkoodencu a pronasledovat neonacisty v ulicchi mesta hospod ve dne v noci , nebo porizovat batovske ksefty pro tovarniky, zacit vyrabet ponozky a za to je ovesit metalama za to ze budou zdimat zisky z delniku..napr.....Vono totiz platit dane je obcanska povinnost. Vi treba co nas prumysl konkretne potrebuje ?Co vi? Nebo jen neco rek aby se nereklo !Zdalky to tak vyzera...A protoze mluvi tak, ze to chce umet naslouchat ? Ke komu to vlastne recni ty reci ? My tady nejsme na chytani navodu, zvolenim presidenta jsme dali najevo ze hledame a potrebujeme schopneho ,uprimneho prvniho obcana statu a nikoliv zakulisniho operatora,byrokratickeho taktika a stratega s recickami jez potrebuji odhalit a vylustit. A ceho ze se boji CT ?a Novin.? Vzdy jsme potrebovali nekoho jako byl president Chavez....a nyni snad i jeste vice nez kdy jindy !....

286171

9.3.2013 2:58

Proc, slovo vlastenectvi vymenili za neonacizmus?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Ve vsech knihach od Havlicka borovskeho a Bozeny Nemcove,Jirasek a jini davali vzdy do popredi vlastenectvi,ale,jka se zda ,dnesnim politickym spickam vlastenectvi zni cize a nechteji s nim mit mic spolecneho,nebot, v pravde receno internacionalismus a jedna svetova vlada zni mnohem lepe,zejmena, kdyz z lokajstvi je nejaka ta odmena,za kterou by vlastenectvi visel na strome.
Zeman:Druhým ostrůvkem negativní deviace jsou podle Zemana jakési (cituji) „neonacistické bojůvky, které občas řádí v ulicích našich měst. Jejich členové vyznávají ideologii, která by v případě svého vítězství vedla k vyhubení českého národa, a tedy i jich samých.
Pan Zeman,jakozto plno nasich politiku,neznalych pravdive historie a ani nechtice se poucit, si ale dovoli otirat si boty o kde koho.Starost o vyhubeni ceskeho naroda ,prave ted probiha v ramci jedne svetove vlady,nacizmus,vlastenectvi znaci udrzet si stat,narod,coz je ceskym politikum cizi,zejmena ,kdyz vstoupili do Evropske unie.
Ted,jeste vysvetlit chovani nacistu a v dnesnich dnech neonacistu,historicky vzato,se Nemci branili internacionalismu, tedy,komunismu.Pro mnohe prekvapeni v ramci staleho odsuzovani Nemecka a Nemcu,co by svetove spatnosti,tak se to vtlouka do hlavy od skolnich let.
1879 Wilhelm Marr napsal knihu"The Victory of Jewry over Germany a timto vznikl antisemitismus,nebot si to Nemci nenechali libit,oproti ceske povaze,ze jsme si za poslednich sto roku nevystrelili na zadneho nepritele,bratra,intenacionalistu a nebo fasistu v jinem prevleku.
24 Brezna 1933 zidovsky celosvetovy kongres vyhlasil valku Nemecku,za toto napadeni shrabuje reparace a zdarma vse co potrebuje od Nemcu a stala kontrola Nemecka s usporadanim penze a odskodneni "utocnikum" internacionalistum.
1942 vysla kniha,kterou Hitler naridil cist v radiiu,jak vsichni muzi,od patnacti roku vyse,musi byt vykastrovany,aby ,Nemecko zahynulo,takova hrozba by nevzrussila urcite dnesni politiky,ty,by se elite,postavili pokojne do fronty,az na ne dojde rada,nebot ,dnes v ramci boje proti vlastenectvi nic jineho nedelaji,naopak udrzuji poradek,aby nikdo z te fronty nevystoupil.
Takze,slova fasismus,neonacizmus jsou dnes zivnou pudou pro vselijake politicke poskoky,kteri nemajizdani o tom ,jak je svet rizen,straji se jen o to,aby "koryto" pro kolaborantskou elitu, pro ne,bylo vzdy plne.
Every time we do something you tell me America will do this and will do that...I want to tell you something very clear[velký smích]on`t worry about American pressure on Israel.We,the Jewish people,control America,and the Americans know it!-Israeli Prime Minister,Arial Sharon,October 3,2001*
Hlavne,aby se pan Zeman vcas dostavil do Israelu se predstavit,co by novy sluha procesu jedne svetove vlady, at nemysli na to ,ze vyvolani druhe svetove valky nas,krestany stalo na zivotech 60 milionu obeti, s zadnym narokem na odskodneni.
"Our race (the jews) is the Master Race-Prime Minister of Israel,Menechem Begin-1977-1983.

286053

9.3.2013 3:15

RE: Proc, slovo vlastenectvi vymenili za neonacizmus?

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 286053

Mate pravdu, Zeman to musi rikat. Dali mu to do pera a je nemozne, ze by tu povinnost nedodrzel. Klaus se takovym 'povinnym ctenim' pokud si vzpominam nezaobiral. Casem bude Klaus vypadat jako prava (a zapadla) hvezda. Tak to s tim Ceskem jde; stale hur. Ale realista nemuze nic jineho cekat.

286054

9.3.2013 3:51

Klaus verze 2.0

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Zeman je prostě, do značné míry, druhý Klaus, podobně, jako ČSSD je béčko ODS, podnikatelská strana s trochu sociálnějším akcentem a houby levice. Tak co bychom mohli čekat - snad ne, že bude za všech okolností tvrdě říkat pravdu a opravdu bojovat za zlepšení současného stavu. Pamatujete na jeho kampaň "Čisté ruce"? Proč by to teď mělo být jinak? Zapomněli jsme, jak je Zeman arogantní, samolibý, ješitný - právě tak, jako jeho věčný rival a nebýt té závěrečné velezrády, i úspěšnější předchůdce?

Ale proto, že je i přesto všechno - nebo právě proto, pro svou podobnost Klausovi - o hodně lepší, než sturmbannfuhrer Schwainenberg, tak jsem ho volil. Stejně nebylo koho vybírat, byl by snad libo vychcaný senátor podnikatel, neschopný si zkontrolovat i své petiční archy? Nebo americký občan, který nakonec proti své straně podpořil Schwanzenberka, dosazený odkudsi z venčí, aby nahradil zkompromitovaného Vondru a vedl své ovečky poslušně do náruče strýčka Sama, jak to kdysi měl udělat Švejnar? Nebo raději výstřední potetovaný umělec, taková podivná reinkarnace Havla? Paní Bobošíková, která by nalezla kamkoliv a spojila by se s kýmkoliv, aby se politicky zviditelnila a získala vliv a moc? Nebo představitel ptákostrany Sobotka? Slušnou a přijatelnou kandidátkou byla snad jedině mírná a laskavá Táňa Fišerová, která ovšem neměla šanci a kdyby přece jen vyhrála, těžko by se těm těžkým vahám v politice ubránila, aby se sama nenamočila.

Zeman je nejlepší z toho možného, ale pořád je to představitel establishmentu a současného režimu, není to velitel Blanických rytířů, Ashtar Sheran ani Jan Žižka z Trocnova. Nemá cenu do něj promítat své představy, přání a očekávání. Prezidenty Osvoboditele, Budovatele, Tuneláře, Zloděje i Velezrádce jsme tu už měli [smích].

286055

10.3.2013 8:45

RE: Klaus verze 2.0

anatol 81.?.?.?

Reakce na 286055

Čítal som si vaše viaceré príspevky. Máte neobyčajný prehľad! V mnohých s vami súhlasím bez výhrad. Podávate informácie aj tam, kde ja ani netuším problém. Vďaka za múdre slovo!

286119

15.3.2013 22:41

RE: Klaus verze 2.0

Raja Harishchandra 178.?.?.?

Reakce na 286055

dúfam, že si na seba hrdý, že si zvolil samoľúbeho, ješitného Zemana, o ktorom sám píšeš, že nebude hovoriť pravdu. Na ovce ako ty patrí bič od katanov, ktorých si sami volia s odôvodnením, že zistili, že ten druhý uchádzač je ešte horším. Prečo uplakanci nenavrhnú seba za prezidenta, veď ak sú spôsobilejší ako spomínaná lúza, tak by mali uspieť. Alebo nie? Tak asi je chyba v ovciach s právom „voliť“, že dokonalosť nedokážu odhaliť, teda načo sa márnosťami zaoberať. Ty si ľavica, tak chápem, že pre teba je vláda dôležitá.
Tá velezrada je amnestia? Tá sa predsa týka aj pána Stworu, nepraješ editorovi voľnosť, dokonca odmietaš aj milosť nad väznenými zblúdilcami.

286415

9.3.2013 7:50

Jaký je vlastně dopad Zemanova projevu?

Venny 93.?.?.?

Fundovaných i "fundovaných" rozborů Zemanova projevu bylo a ještě bude... Myslím si, že jsou ta hodnocení trochu předčasná, dá se možná říci i zbytečně zveličovaná - vzhledem k prezidentským pravomocem a možném oficiálním vlivu prezidenta na chod vlády, zastupitelských orgánů apod. (A též ochotou výše jmenovaných institucí se prezidentovými názory či přáními nějak zaobírat.) Už dávno bylo klasikem napsáno - ne podle řečí, podle skutků poznáte je. Dejme tedy novému prezidentovi prostor, aby svá slova v rámci svým pravomocí nějakým způsobem začal naplňovat, např. oslovením voličské veřejnosti, slušných politiků, odborníků v oblasti práva, ekonomiky, kultury, sociologie...
V souvislosti s inauguračním projevem si nemohu nechat ujít rýpnutí do podobných projevů jeho předchůdců - na Havla si nikdo moc netroufl (aspoň v době ČSSR / ČSFR), protože hrozilo bleskové označení nálepkou staré struktury a prakticky ukončení mediální kariéry. U Klause, i přes více polarizovanou společnost, pravice nic takového nedovolila, protože Klausovo zvolení považovala i za svůj úspěch. Zda tomu bylo skutečně tak, ukázaly až jeho skutky, zejména ve 2. období. A média té doby? Samozřejmě pevně kráčela po chodníčku "politické korektnosti".
V životě státu jsou významnější projevy, např. představení programového prohlášení nově instalované vlády. Co společnosti (nejen svým voličům) naslibovalo trio Nečas - Schwarzenberg - John a jak to vše dopadá? Jak na tento projev reagovala oficiální média tehdy a jak reagují na současný stav? Víme sami, není třeba rozepisovat. Modrá síťovka hodně zhubla... Pro někoho. [chechtot]

286057

9.3.2013 10:28

že byl Zeman unavený:)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Zato šláfenberg by zcela jistě při této příležitosti sršel čilostí a byl by na vrcholu blaha, mnohem víc, než když se vysmíval Zemanovu projevu s Kalouskem až málem oba praskli. Je jasné, že to tu nikdo nedá dokupy sám, že ze spodu se nikdy žádná revoluční změna nekonala, leda že někdo věří na pokrok díky revolucím v historii.
Žádná větší změna shora se konat nebude, i kdybychom měli za prezidenta samotného Ježíše a za ministra financí samotného Santu!

Nabývám definitivně dojmu , že se nedá věřit názorům ani objektivních novinářů, ale že každý sám musí hodnotit konkrétní činy včetně vystupování. Každý kdo by přebíral funkci prezidenta v této době totálního rozkladu, by byl dost přetažený a zejména pokud by chtěl být i jen trochu sociálnější než jeho naprosto asociální předchůdce. Zeman bude jistě nadprůměrně čilým prezidentem právě ve věcných diskuzích a bude jistě i nadprůměrně víc pro 80% menšinu s podprůměrným až hluboce podprůměrným platem. To je něco, co čerstvě amnestovaný novinář, a ještě k tomu v zahraničí, ze svého nitra pochopit nemůže. Zeman je dlouho očekávanou, v rámci SSystému možnou, malinkou změnou k lepšímu.

286060

9.3.2013 10:35

klíčová věta projevu

pietroo 178.?.?.?

je vlastně tato: "Bože, dej mi pokoru, abych se nesnažil ovlivňovat věci, které ovlivnit nemohu." Proto nepojmenování příčin problémů. Problémů ekonomiky, mediální manipulace, zahraniční politika, bezmoc vůči cikánskému teroru. Zemanova předvolební kampaň tedy balamucení lidí skončilo. Už jim nemusí slibovat co nemůže splnit. Prezidentovy pravomoci jsou nula. Je to kladeč věnců. Jakýsi zbytek předvolební kampaně jsou věty o kmotrech. Je to planý žvást a dobře to ví. Žádné zabavování nakradeného majetku parlament neodhlasuje. To dá rozum. Neodhlasoval to ani v době, kdy byl Zeman předsedou vlády. Takže v projevu musel říct něco pro lid. A koho ještě musel uklidnit? No ty za scénou v zahraničí. Židovské klany a sítě. Tak proto tam vsunul ten boj proti neonacismu. Věta o médiích je myslím hodně dobrá, ale opravdu tam chybí ty příčiny současného neuvěřitelného stavu. Zeman ani Klaus nejsou ve skutečnosti osobnosti, které by chtěly situaci společnosti nějak zvrátit. Chtějí jen proplouvat jako svého druhu kariéristé. A sem tam jako něco naznačit. Lidé to hloupí nejsou, ale jsou to vlastně zbabělci. Osobnostně nemají na to být Chávezem,...atd.

286062

9.3.2013 12:59

RE: klíčová věta projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 286062

>klíčová věta projevu je vlastně tato: "Bože, dej mi pokoru, abych se nesnažil....

Myslím, že jste podcenil tu větu předtím - "Dovolte mi, abych své dnešní vystoupení, ač tolerantní ateista, uzavřel modlitbou, kterou mnozí z Vás znáte"
Na inauguraci, a takový (zdánlivý?) protimluv? [mrknutí jedním okem]

286073

9.3.2013 16:51

RE: klíčová věta projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 286073

Protimluv to není. Protimluv by byl, kdyby následně pronesl proklínání, místo modlitby. Bylo by to velmi efektní. Ateista může pronést modlitbu, jen neví ke komu to konkrétně je, ale kolikrát to ví bezpečně věřící? [vyplazený jazyk] Lidi nedělejte ze sebe úplný blbce.

286083

9.3.2013 18:18

RE: klíčová věta projevu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286083

Aha. Já myslel, že svou modlitbu adresoval Bohu. Asi špatně slyším a čtu.

286088

9.3.2013 18:59

RE: klíčová věta projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 286088

To zcela jistě neumíte a ani myslet neumíte. Když někdo pronáší modlitbu, ví vždy naprosto a neochvějně zcela jistě ke komu? Nebo si to jen myslí, nebo jeden den to ví a druhý den pro změnu trochu míň a další den ví, že se jim to nepovedlo? Nemějte samy sebe za debily ani sebe navzájem. Když dva mluví o Bohu opravdu myslí toho naprosto stejnýho, nebo nemají ani odvahu se na to navzájem ptát. Nebo co když se neopatrně zeptají a jdou si pak po krku. Že?

286093

10.3.2013 0:54

RE: klíčová věta projevu

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 286093

Je jedno, co nebo koho Zeman tím Bohem myslel. Ale pokud se sám definuje jako atheista, říká tím, že v to nebo v něj nevěří. A nevěří-li, pak je zcela nesmyslným teatrálním šaškováním prosit tuto neexistující entitu o pomoc. Tečka.

286110

10.3.2013 9:08

RE: klíčová věta projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 286110

To s vámi naprosto souhlasím, ale tady šlo o to jestli to byl protimluv. Ten by byl teprve teátrální. Asi jako ve filmech kdy hrec řekne: "Přicházím v míru." A věnuje kulku do hlavy. O nic jiného mi původně nešlo , ale tady se zase neví co je to víra, pověra, co je to Bůh a jestli je skutečný a opravdu stejný pro dva stejného vyznání. Tady jde o jinou otázku , jestli se dva vůbec jsou schopni domluvit kdo je ten jejich Bůh. To ovšem přesahuje schopnosti chápání drtivé většiny a Zeman ví , že lidi tenhle typ komedií milují a někteří velmi uznávají, ikdyž nemají nejmenší potuchy jakýho Boha kuva kdo myslí (a to jen myslí, to neznamená , že si s ním opravdu i tyká). A to je pak teátr na druhou.

286121

15.3.2013 22:52

RE: klíčová věta projevu

Raja Harishchandra 178.?.?.?

Reakce na 286110

Diabli veria v Boha a sami sú atheisti, pretože samých seba posunuli nad Boží oltár. Každý kto berie Božie meno nadarmo, bez úcty a pravdy a v žartoch bude tvrdo súdený, aj ty vodník, pretože pyšne mudruješ ale nepíšeš, že je len 1 Boh, svätá Trojica, stojí otázka či myslel Zeman Isusa. Nie, ani vo Vatikáne, ani novokalendárnici nemyslia Isusa, a oni sú ešte väčší rúhači ako Zeman.

286416

10.3.2013 15:29

RE: klíčová věta projevu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 286093

Co je tohle za blábol... [zmaten]

286141

11.3.2013 18:55

RE: klíčová věta projevu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 286141

Ateista múže pronést modlitbu a přiznává , že neví kdo ji opravdu vysliší. Zatímco speciálně supr ortodoxní věřící se tvrdím většinou modlí leda tak s pověrou a nikoliv s vírou. Můžeme to vidět na našem vzoru juesej kde ve skutečnosti je jeden Bůh asice Dolar.
Já zase nechápu proč by měla být Zemanova modlitba protimluvem a těch kurev bez chrakteru známka vysoké kultury a vážené víry, která jaksi hory přenáší, ale jen přes doláče a se spoustou krve okolo. Je to tady jak s trubkama.

286207

11.3.2013 20:39

RE: klíčová věta projevu

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 286207

You,..All the hell je(ah)we unamerican Moneytoo!!! [velký smích]

"Bližšie je Bohu ten, kto v neho neverí,
ako ten, kto verí v obraz boha, ktorého niet"

Ostatne viera v Boha vždy bola, je a bude ateizmom(presnejšie satanizmom).
Veriť treba Otcovi a nie v Otca!

Toť double impact preventívneho očkovania
sFetových "náboženstiev" atlantických kmotrov..
simulantov - otrokov fotrov.

Každý lepší managor sa vždy snažil asimilovať Boha.
Ostatne..ako sa odborne vravieva:
"Úspech každého egoistu je proporcionálny dokonalosti simulácie včítane schopnosti delegácie zodpovednosti na obete"
(vriacich e-mocných ovčanov..žúrek pivko párek a milá-šek gulášek, sobášek, ovčášek..)
Panem et circenses.

Či už tá Kirké, Cicero, Húmer a či Papino..Nuttikánovie..
..samozrejme nič proti myšlienkam pôvodného kresťanstva, islamu, judaizmu, či budhizmu a pod..

..a nasleduje obligátny cuc z nekonečne(na 8.deň v týždni) obrezávaného doutníka..
odpovede to otázky lojality kultu Moneytoo - only for you!

286208

9.3.2013 18:33

RE: klíčová věta projevu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 286083

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/zive-vysilani/vid...
čas 9:00. Chtělo by to asi novou definici pojmu "ateista". [chechtot] [chechtot]

286091

18.3.2013 0:59

RE: klíčová věta projevu

p. 61.?.?.?

Reakce na 286062

...Excelence president statu nebude ovlivnovat nic co nemuze ani se snazit neumi /na rozdil od temer vsech obcanu/..a vyvinout usili nechce a v tom se ukazal byti NEGATIVNI deviant.../v naucnem slovniku jest vysvetlen rozdil mezi slovy positivni a negativni/ !!!!...Nezminil se ani zda si je vedom PROC byl zvolen !! K.H.Borovsky jiz davno oddelil kritiku od tvurci literarni tvorby. Napr. nas nejlepsi lit. kritik F.X.Salda byl jen prumernym spisovatelem.!! A bude Excelence take bojovat !! Zezadu ci zepredu. Tot otazka.....Zase si neuvedomuje ze boj uvnitr naroda vede tak akorat k rozdelovani a k obcanske valce !! Jiste NEGATIVNI deviace zase. Padlo jmeno Masaryk. Nuze Masaryk by nejdrive pozval lidi na Hrad a diskutoval s nimi a snazil se je jako pedagog ovlivnit / a tak vznikly Capkovy Hovory s Masarykem a patky na Hrade/ pomoci sve oblibenosti,autority a populariy. Ale nejprve by jiste HLEDAL PRICINY TECH JEVU na misto aby zacal lidi hned mlatit po hlavach BOJEM proti nim!!!!. T.Masaryk odvazuji se tvrdit by si poradil...A take vedel co se neresi v inauguracnim projevu !!!!!!!Zdravas Maria a zly pryc. Exelence atheisti se nemodli k bohu ,vyjma kdyz to maj vypatlany../kam pobezite nejdriv do Vatikanu a nebo jinam , ke kteremu bohu se vlastne atheisticky modlite ?????.../....Byly doby kdy jsme si mysleli ze musime nepritele/marx-lenin-komunismus/ znat abychom zjistili jeho slabiny a se s nim mohli potykat. Kdyz prisel Dubcek jasali jsme vypadal na slabinu.v systemu. To se potvrdilo kdyz mu Novotny nafackoval ... No a potom slouzil bolsevikovi proti narodu do roztrhani tela ,vse podepsal i obuskovy zakon i kdyz ho komunisti kopali do prdele . V 89 zase chtel slouzit...spise prisluhovat !!! A v tom je velky rozdil Excelence ,slyste hlas jednoho z tech 10milionu.... vypada to, ze Excelence pude tou Dubcekovou cestou....???/

286543

9.3.2013 10:42

Kdoví co měl v mysli, ale budeme hádat.

Ovce 109.?.?.?

Podle dostupného audiovisuálního zpravodajství měl určitě president na mysli ty anarchistické řvoucí skupiny co např. před právnickou fakultou napadly pokojně manifestující druhou skupinu nacionaistů nesoucí transparenty "Čechy, Čechům" a napadení skončili v krvi nebo schovaní v policejních autech. (Je to obdoba kdy v Německu byli na počátku nacionální socialisté stejně napadáni?). Zmínka o českých médiích je jasným poselstvím, které skončí naprostou censurou a zablokováním všech "nepravdivých, zavádějících, lživých, provokujících" informací, které brání ve výstavbě té jediné richtig společnosti. Zahraniční politika je daná směrem, že Palestinci musí být vyhubeni a vyštváni z Palestiny a okolí od Tigridu po Nil, takže není potřeba se dále o jiných možnostech zmiňovat. Nu a thema kmotři, ti selhali, takže zde vybudujeme opravdu milionáře a miliardáře, kteří v Česku budou investovat a podnikat a akumulovaný kapitál přesuneme těm opravdu svědomitým a správným novým kmotrům, našim kmotrům. [velký smích]

286063

15.3.2013 23:03

RE: Kdoví co měl v mysli, ale budeme hádat.

Raja Harishchandra 178.?.?.?

Reakce na 286063

Ovečka, nacisti skandovali heslá ako cigáňsko cigáňom a nakoniec sa títo nacistickí zbabelci ukryli v policajnom antone?
Výborne, poľutuj nacistických hérosov, ale radšej oboznám obecenstvo, prečo vy nacisti nenávidíte cigáňov, ale idete sa utopiť v slzách kvôli Palestínčanom? Ja ti to prezradím, Palestínčania sú semitskí potomkovia Hebrejov, čo zavraždili Boha a dodnes podporujú bezbožný islam, preto sa k nim utiekate, v nenávisti voči árijcom, ktorých ste vy nacisti presvedčili, že sú židovským národom, a tým ste ich odohnali a vytvorili ste si nepriateľa. Z nenávisti voči židom podporíte každého kto je proti nim.

286417

9.3.2013 10:58

Naopak, ten projev byl velmi dobrý

Heriot 85.?.?.?

Copak je možno při inauguračním, slavnostním projevu dělat sáhodlouhé rozbory? Lze jen prostě načtrtnout směr a to udělal jasně.
Žádný projev Zemana nebude pro spoustu lidí dost dobrý, protože vždy najdou něco co tam není a co by podle dotyčného být mělo...A nebo naopak by nesměl říct ani slovo, protože cokoliv řekne je špatně, a to přece do projevu nepatří.
Tedy podle jedněch by měl řečnit týden, podle jiných by měl mlčet... [smích]

286066

9.3.2013 11:25

lidový Miloš...

fohat 194.?.?.?

před lety se NÁHODOU drncal vedle mě sockou...vysoký chlap,ještě o sedm cm vyšší,než moje maličkost se silným charismatem,energetických nábojem.Tento tvor se inkarnoval s těmito předpoklady,podobně,jako De Gaulle,Castro, ještě jeden,kterého nebudu jmenovat,jen mu za první světové nevybuchl u nohou granát,zapříčinil pak osudy milionu....Je skoro stejně chorobně ješitný,jako Klaus,ale má galantní,inteligentní zpusoby,bohužel,jeho neukázněnost ve stravování a nezdravém životě zpusobuje,že svou nespokojenost se svou slabostí ventiluje ven napadáním neinteligentních dotazu nejen novinářu..kdyby ho dcera,pokud jí záleží na jeho zdraví,přikurtovala ke stolu,místo cigaret mu cpala kiwi a k jídlu veganské menu alespon měsíc,sebeucta by vzrostla a Milošek by přecházel faux pas nejen novinářu s daleko vyšší noblesou...žeby i poskoci knížete by ucítili,že je JEJICH prezident.... [cool]

286068

9.3.2013 18:19

RE: lidový Miloš...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 286068

Je moc dobře jestli má pochopení pro hladové a bude za pár drobků pro ně tvrdě bojovat ze všech zbývajících sil mezi odpočinkem , zábavou a povinostmi. A my se v nicotné, bezvýznamné práci pro ty drobky přetrhnem a tak to má být, nic přeci není zadarmo, ale jen za veliké a ještě větší a stále větší úsilí. Zejména v době kdy většinu práce odvedou stroje by bylo velikou chybou nevytrvat ve stupňovaném úsilí o drobky. Možná, záměr, aby vychcípal úplně blbej póvl není chycený za špatný konec. Je producentem jen další generace blbýho póvlu a nelze to změnit. A to přeci nikdo z nás, nikdo, nechceme. [smích]

286089

9.3.2013 11:54

obrácení sionisty a budovatele Izraele.

fohat 194.?.?.?

podotýkám,že kdejaký Miloš má možnost radikálně změnit životní filozofii...a kdo zamrzl ve starých dogmatech,tak je v pruseru..http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1770-10-nejdulezitejsich-zpusobu-manipulace-verejnosti-podle-noama-chomskeho

286072

9.3.2013 13:29

tak -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

není radno škádlit zmiji bosou nohou - proto se všem nařčením všemocných vyhnul včas - dělá to dobře .... inu co jste mohli, to jste udělali...

286076

9.3.2013 15:39

Jen používá jinou taktiku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Ze Zemana cítím, že si je vědom, jakou má hra jméno. Přistupuje k tomu jinak než Klaus. Ten věci nazýval dost otevřeně, proto jej taky dusili v médiích, jak jen to šlo. Zeman bude opatrnější. Takové to říkat nahlas budu to, co po mně chcete, ale praktické kroky budou poněkud jiné. Takovým způsobem fungoval už jako předseda vlády. Takže se nechme překvapit

286080

9.3.2013 21:18

RE: Jen používá jinou taktiku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 286080

> říkat nahlas budu to, co
>po mně chcete, ale praktické kroky budou poněkud jiné.
Toto si taky o nem myslim.

286101

9.3.2013 17:00

Bonmot

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Mám takový dojem, že jako jsme uplynulých 10 let v souvislosti s Klausem permanentně slýchali slovo "konzistentní", tak příštích 10 let budeme odevšad slýchat slovo "bonmot".
Úděsná představa.

286085

9.3.2013 21:08

nekrolog,aneb zajímavé uvahy..

fohat 194.?.?.?

dnes to CT2 odvysílala...http://www.ceskatelevize.cz/porady/10123387294-milos-zeman-nekrolog-politika-a-oslava-vysociny/

286100

9.3.2013 23:17

Mlčeti zlato :)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Nikdo z novinářů neví, jestli on je právě ten dobrej [smích] , nebo ten špatnej [pláč] .

Takže hned v prvním projevu nasrat všechny novináře, to je geniální gól do vlastní branky [velký smích]

Bude dostávat od novinářů na prdel ještě víc než Klaus.

286103

9.3.2013 23:30

Neonacisti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Těch "neonacistů" by nebylo tolik, kdyby nepodporoval exekutory.

Zemana platí exekutoři

Ty "kmotrovské mafie" jsou pro jeho "exekutorskou mafii" největší konkurence.

A celkem věřím, že ho serou novináři, kteří o tom píšou. [smích]

Připomíná to Havlův projev z balkónů na Václaváku o "temných silách ze Slušovic". Ty byly pro "privatizátory" taky největší konkurencí.

286104

10.3.2013 3:32

RE: Neonacisti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 286104

Tak tohle to je velký průser. Ti páni sponzoři, si svou štědros jistě nechají oplatit.

286115

10.3.2013 14:34

RE: Neonacisti

fohat 194.?.?.?

Reakce na 286104

od dávné doby,co Respekt je v majetku někoho,koho nemusím,mám pramalý respekt k jeho redaktorum..i když mohou mít očividně pravdu..ale v tom nepruhledném marasmu se muže socka zmoci pouze na sbírečku do klobouku,jako na stavbu Národního divadla...Miloš holt bude tancovat tomu,kdo ten klobouk promptně zaplnil....

286135

10.3.2013 0:05

Česká media

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

>Za třetí ostrov negativní deviace pokládám podstatnou část českých médií.

Říkal jen "Česká media". Německá, Švýcarská a jiná nezmiňoval!

Je Zvědavec "České medium" nebo "Kanadské medium"? [smích]

286106

10.3.2013 2:22

Nesouhlasim...

P.A.Semi 83.?.?.?

Nesouhlasim s kritikou toho, co v tom projevu nebylo...

Vite, povazuji za velmi dobre, ze to bylo receno velmi obecne - nejmenoval zadne novinare, nejmenoval priciny, protoze tim to jako "wildcard" muze platit na vsechny spatne typy... Tim, ze nikoho nevyjmenoval, tak na nikoho nezapomel, a nikoho neurazil nepravem...! (A ovsem kazdy novinar si nyni muze rict - ne, o me nemluvil, to mluvil o tech ostatnich... A bude se snazit, aby opravdu nebyl on ten spatny, takze je sance, ze aspon nekteri se polepsi...) Tim, co rekl o "mafianech", take politikum predvedl, jakou nad nimi bude mit moc: pokud dostatecne nahlas a casto zopakuje, ze kdo brani prijmout tenhle zakon, tak chrani mafiany, tak politiky donuti, aby to konecne prijali, nebo na druhou stranu lidem vysvetli, koho by priste nemeli volit...

Ovsem asi opet neco popletl: "neonacismus" a "fašismus", ktery se opravdu na ulicich leckde zdviha, zejmena v jiznich Cechach, ve Zline atd... A opet nikoho nejmenoval, takze tim mluvil o VSECH, kterych se to tyka... (Mohl mluvit i o "nacismu", hajeni Benesovych dekretu mezi lidem? Nevim...)

Z duchovniho hlediska to byl Velky projev - trojity: Jeden pro Vladce na Hrade, druhy pro Cirkev v Chramu, treti pro Lid Venku... S politiky mluvil predevsim o Usmíření. Cirkvi a jeji dulezitosti u nich lichotil (a ac je to chram katolicky, byli tam pritomni i zastupci ostatnich cirkvi - zdurazneni Ekumenie), ale venku lidem vzapeti pripomenul, ze Masaryk zrusil privilegia slechty a pozemkovou reformou omezil cirkev, a ze bychom to meli ctit... (A ovsem v Ceske televizi se to dnes snazili prekroutit a podstrcit mu symboliku 2 - zduraznovanim, co vsechno delal 2x...)

A to, ze nemluvil o zahranicni politice - dal si tim prostor, aby se to teprve v budoucnu ukazalo... Mozna bude jeho zahranicni politika ponekud vice kontroverzni a nechtel to predjimat ? (I kdyz bych rekl, ze po Klausovi uz tezko bude nekdo vice kontroverzni...? I kdyz, treba nas jeste prekvapi...)

Ac o sobe prohlasil, ze je "tolerantni ateista" (to je take "výukový" termin k zamysleni), prvni projev zakoncil Modlitbou (ve ktere se mimo jine omluvil, ze leccos napravit nebude moct), druhy projev byla vlastne modlitba cely, jeste se zkusim podivat na zaznam v tytroubě, jestli mel modlitbu i v tom tretim...?

A ovsem to, ze musel podepisovat svou "Smlouvu s všeholidem" na dvakrat, mozna taky neco predjima? (ovsem byla to chyba Parlamentu, je otazka, jestli zamerna?) Klaus mel pry take problem s propiskou...

286114

10.3.2013 11:54

Nikdo se nemůže zavděčit všem. To bysme museli být všichni stejní a Češi jsou národem seriálových přiblbel

hell 188.?.?.?

Stwora : Ostrůvky nadprůměrného výkonu alias údernictví. Co je na údernictví špatného? V Rusku se říká, že Češi jsou národ, který neví, co chce. Čechům vadí neaktivní a ze státu živení cikáni a na druhou stranu mají problém s glorifikací poctivé "údernické" práce.
Kmotrovské mafie jsou hlavní ústřední problém, protože ryba smrdí od hlavy. Každému systému vládnou peníze a každý systém je tak systémem padajícího hovna, kde hlavní vliv mají ti nahoře, jejichž rozhodnutí ovlivňuje vše pod nimi. Tuto zemi ovládají kmotrovské mafie navíc podřízené americko-židovské mafii. Systém se tu neobjeví sám od sebe. Systém udávají ti nahoře a těmi jsou u nás kmotrovské mafie.
Akcie na doručitele máte pravdu. Věřme, že je jen opomněl zmínit.
Co se týče neonacistických bojůvek. Zeman možná vidí dopředu. Neonacisti byli v historii ze začátku k smíchu, dokud se někdo z kmotrů nerozhodl je použít jako zbrań a neposkytl jim peníze, které jim pomohli k moci. Možná cití, že sílí choutky zahraničních i zámořských kmotrů si tuto epizodu zopakovat.
To,že nezmínil proč jsou média taková? Zmínit to je téměř aktem sebevraždy. Za taková a podobná prohlášení odhalující pravé hybatele loutkohry bývají hlavy státu bez milosti likvidovány. Pokud chcete dělat politiku, musíte umět být zticha a snažit se být pro kmotry nečitelní. Jinak vás odstaví či odpraví. Politika je složitá. Nemůžete přijít a říct. Udělám to a to co je dobré pro nás, protože co je dobré pro nás, nebývá dobré pro ty, kteří chtějí, aby to bylo hlavě dobré pro ně. Takhle politiku dělat nemůžete. Už takhle se jistě zvedl zájem o Zemana i za hranicemi a bude se sledovat, za koho vlastně bude kopat. Tím se dostávám k tomu proč se nevyjádřil k zahraniční politice. Vyjádřit se tedy se jak se za minulého režimu říkalo vyhranit se by znamenalo jedné straně se natočit zády a druhé skočit k noze. Byl by to právě projev vazalství. Takže zase si Češi stěžují, že jsme servilní ale když se Zeman zachová nevazalsky, tak aby mohl zahraničně politicky a suveréně manévrovat, tak je to zas špatně. Takže milé dámy v přechodu. Ujasněte si co vlastně chcete. Ti, kteří viděli v kampani za zády Zemana šéfa české pobočky Lukoilu patrně tuší, že Zeman nebude servilním jezevčíkem ale pragmatickým hráčem.
Omlouvám se za provokativní tón ale vybral jsem ho proto, abych to donutil někoho číst.

286130

16.3.2013 8:51

RE: Nikdo se nemůže zavděčit všem. To bysme museli být všichni stejní a Češi jsou národem seriálových přiblbel

XAM 85.?.?.?

Reakce na 286130

A jaké zadání máte vy ? Rozeštvat Čechy, vzít národu hrdost, nechat se zaprodat ? [bliji]

286436

10.3.2013 12:05

kladu si otázečku...

fohat 194.?.?.?

jak to Miloš myslí s tím fangličkováním Eu vlajky na Hradě? Potvrdí pouze to,co de jure je,nebo zahraje roli řezníka,co za bolševika dal Lenina mezi prasečí hlavy,aby měl klid na práci? [oči v sloup]

286131

10.3.2013 20:08

Mezi radky se necha hodne vycist

Patrman 217.?.?.?

Spravne p.Stwora se zminil o nekterych kontraversnich stanoviscich M.Zeman,aniz by dale posuzoval nasledky.
Predne ten jeho nekolikalety navrh o majetkovych priznanich je
typicky. Zeman zrejme nevi jak 23 let funguje nase soudnctvi.
Realisace takove zakona nemusi byt vubec pruchodna.Uspech by byl
kdyby organy cinne v trestnim rizeni vubec vypatraly kdo ma neopravnene ziskany majetek.Ty velke ryby bezpochyby, kdyz ne dosud, tak pred vydanim toho zakona umisti svoje miliony u bank v tzv. danovem raji, zrovna tak mohou koupit nemovitosti v zahranici pod jmenem sveho pribuzneho.Navic vse pod tajnym cislem
Kdyz by se tak nestalo, pak je otazkou jak bude nekdo posuzovat majetek, ktery nekteri ziskali brzy po prevratu. Za tu dobu vsechny takove trestne ciny jsou promlcene.I tak majetek i Cesku lze rozdelit mezi pribuzenstvo.
Prave v dobe nejvetsi privatizace dochazelo k milionovym podvodu,korupce atd.
Zda se,ackoliv Zeman ma novinare za blbce, tak se predem zajistuje, aby si novinari nedovolili nejakeho papalase obvinit.
Jinak by to byly senzacni zpravy a tomu chce zabranit.Navic by soudy novinare potrestaly za lzive zpravy a kdo by to mohl dokazat- opet jen soudci a jeho tak uzke vztahy k Rychetskemu
a Svackovi, z jehoz obvodnich soudcu vychazi korupce, zabrani
aby se tempo odhalovani zabrzdilo.

286155

11.3.2013 1:23

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...

smutnýklaun 217.?.?.?

Stejně tak by se dalo říct, že není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. A to, že chce být prezidentem dolních deseti milionů v zemi, která patří nadnárodním společnostem, cizím bankám a nejrůznějším mafiím, je mi sympatické, stejně jako to, že ve svém inauguračním projevu kritizoval kmotry, nácky a mediokracii v zahraničním žoldu.Když si vzpomenu na nechutnou štvanici, kterou na něj zejména před druhým kolem prezidentských voleb rozpoutala zde působící média vlastněná převážně německy mluvícími vlastníky, vůbec se mu nedivím, že některým médiím nechce poskytovat rozhovory.Naopak servilita a nekritický obdiv většiny médií, zmanipulovaných studentů, některých umělců, zbohatlíků a jejich potomků k nesrozumitelně žbrblajícímu knížeti byly doslova bezbřehé.Některé výroky K.S., které si u soudného člověka zasloužily alespoň udivený výraz, odměňovali obdivovatelé knížete nadšeným potleskem. Proč asi? Já už jsem vysvětlení našel.

286172

11.3.2013 18:00

RE: Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...

dub 89.?.?.?

Reakce na 286172

jo, a proto podepsal euroval - tento bianko inkasní šek, aby mohlo být těch dolních 10 milionů okrádáno na kost kdykoliv si to kmotři a šlechta v bruseli zemanou a nemohlo proti tomu ani ceknout...

tak tomu říkám logika[smích]

286205

18.3.2013 21:25

RE: Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde... aneb pro dubové palice..

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 286205

Euroval se vztahuje na země, v nichž je zavedeno euro. Zeman vlastně souhlasně jedním dechem prohlásil, že Česko přistoupí k euro "možná tak za pět let".. z toho vyplývá, že se dovedně vyhnul konfrontaci.. nehádá se o fangličky a věci nepodstatné, nechce si zabouchnout dveře.. do pěti let.. to je při současném stavu věcí a vývoji v EU asi tak stejné, jakoby řekl, že nikdy.. páč euro nebo EU, jako ta dnešní, už nebude.. anebo se zvetí natolik, že nebude potřeba euroval. Nepodceňujte ho. Ví naprosto přesně, co se hraje a jak se to musí hrát. [mrknutí jedním okem]

286602

15.3.2013 23:23

RE: Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...

Raja Harishchandra 178.?.?.?

Reakce na 286172

Cudzie banky a nadnárodné spoločnosti ti pijú krv? Veď zamestnávajú 10 melónov obyčajných ľudí, ty po nich bez vďačnosti ešte aj štekáš, čo si urobil ty, aby si založil vlastnú banku a skúpil zahraničné banky? NIČ. Prečo si nerozbehol svoj superpodnik? Myslíš, že ak je cudzinec, tak ti vlastník chce škodiť? Komunisti mali pravdu, sú to kapitalistickí vyvrheli, čo snovajú siete na vykorisťovania pracujúcich. Ty sa tešíš, že Zeman skáče na náckov, ty si takisto nácko, nenávistný xenofób, čo píše o cudzích bankách, s dôrazom na to, že sú zahraničné, ak by tvoj sused mal banku, je azda tvoja? NIE, je jeho a iba jeho, jeho majetok nepatrí jeho nacistickým susedom. Zeman je tiež nacista, aj keď nie nemecký, zúrivý protinemecký nacista a hlupák, miláčik boľševikov.
Nemecky hovoriaci vlastníci, zahraničný žold. Po nemecky sa učí v školách, aj deti hovoria po nemecky, noviny majú účel zarábať a vymývať mozgy, ale žeby vlastníci boli nemeckými „vlastencami“ je úplný nezmysel. Chcú len vycucať z ovcí čo najviac, vykopaní nemčúri sú mimo ich uvažovanie.

286419

Příspěvků: 57

09.03. 01:30 leo69  Projev...
09.03. 13:04 Nová  RE: Projev...
09.03. 13:35 Projev  Projev...
10.03. 17:24 Projev  RE: Projev...
18.03. 07:04 p.  RE: Projev...
09.03. 02:48 p.  slabomyslny
09.03. 20:03 leo69  RE: slabomyslny
10.03. 00:48 aristokrat  RE: slabomyslny
10.03. 02:12 leo69  RE: slabomyslny
10.03. 08:19  RE: slabomyslny
18.03. 06:53 p.  RE: a dajli mi
11.03. 01:18 p.  RE: slabomyslny
09.03. 02:58 Robert Nohejl  Proc, slovo vlastenectvi vymenili za neonacizmus?
09.03. 03:15 n.z.  RE: Proc, slovo vlastenectvi vymenili za neonacizmus?
09.03. 03:51  Klaus verze 2.0
10.03. 08:45 anatol  RE: Klaus verze 2.0
15.03. 22:41 Raja Harishchandra  RE: Klaus verze 2.0
09.03. 07:50 Venny  Jaký je vlastně dopad Zemanova projevu?
09.03. 10:28  že byl Zeman unavený:)
09.03. 10:35 pietroo  klíčová věta projevu
09.03. 12:59  RE: klíčová věta projevu
09.03. 16:51  RE: klíčová věta projevu
09.03. 18:18 mtk  RE: klíčová věta projevu
09.03. 18:59  RE: klíčová věta projevu
10.03. 00:54 Vodník  RE: klíčová věta projevu
10.03. 09:08  RE: klíčová věta projevu
15.03. 22:52 Raja Harishchandra  RE: klíčová věta projevu
10.03. 15:29 hestroy  RE: klíčová věta projevu
11.03. 18:55  RE: klíčová věta projevu
11.03. 20:39 udo1  RE: klíčová věta projevu
09.03. 18:33 mtk  RE: klíčová věta projevu
18.03. 00:59 p.  RE: klíčová věta projevu
09.03. 10:42 Ovce  Kdoví co měl v mysli, ale budeme hádat.
15.03. 23:03 Raja Harishchandra  RE: Kdoví co měl v mysli, ale budeme hádat.
09.03. 10:58 Heriot  Naopak, ten projev byl velmi dobrý
09.03. 11:25 fohat  lidový Miloš...
09.03. 18:19  RE: lidový Miloš...
09.03. 11:54 fohat  obrácení sionisty a budovatele Izraele.
09.03. 13:29  tak -
09.03. 15:39  Jen používá jinou taktiku
09.03. 21:18  RE: Jen používá jinou taktiku
09.03. 17:00  Bonmot
09.03. 21:08 fohat  nekrolog,aneb zajímavé uvahy..
09.03. 23:17  Mlčeti zlato :)
09.03. 23:30  Neonacisti
10.03. 03:32  RE: Neonacisti
10.03. 14:34 fohat  RE: Neonacisti
10.03. 00:05  Česká media
10.03. 02:22 P.A.Semi  Nesouhlasim...
10.03. 11:54 hell  Nikdo se nemůže zavděčit všem. To bysme museli být všichni stejní a Češi jsou národem seriálových přiblbel
16.03. 08:51 XAM  RE: Nikdo se nemůže zavděčit všem. To bysme museli být všichni stejní a Češi jsou národem seriálových přiblbel
10.03. 12:05 fohat  kladu si otázečku...
10.03. 20:08 Patrman  Mezi radky se necha hodne vycist
11.03. 01:23 smutnýklaun  Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...
11.03. 18:00 dub  RE: Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...
18.03. 21:25 Pasant  RE: Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde... aneb pro dubové palice..
15.03. 23:23 Raja Harishchandra  RE: Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 13

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 209